Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Rondo fantastisks "triple-double", Bostona papildlaikā sakauj Ņujorku

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Rondo fantastisks "triple-double", Bostona papildlaikā sakauj Ņujorku
Rondo (pa labi) cīņā pret Karmelo Entoniju
Foto: AP/Scanpix

"Boston Celtics" saspēles vadītājs Redžons Rondo svētdien, 4. martā, guva 18 punktus, izcīnīja 17 atlēkušās bumbas un 20 reižu rezultatīvi piespēlēja, palīdzot savai komandai pagarinājumā sakaut Džeremija Lina pārstāvēto "New York Knicks" ar rezultātu 115:111.

Leģendārā “Garden” arēna Bostonā svētdien skatītājiem dāvāja lielisku spēli ar teicamu intrigu, kurā “ķeltu” pretinieki bija mūžsenie sāncenši no “Lielā Ābola”. Maika D`Antoni komanda Bostonā ieradās ar savu jaunizcepto varoni, Hārvardas absolventu Džeremiju Linu, taču ziemeļos viņu gaidīja vīrs, kurš līgā sevi apliecinājis krietni ilgāk.

Zaudējuši pirmo puslaiku ar 51:56, bostonieši ieskrējās trešajā ceturtdaļā, kuru uzvarēja ar 29:16. Nākamājā desmitminūtē viesi atspēlējās un pamatlaiks noslēdzās neizšķirti 103:103. Pagarinājumā Bostona guva par četriem punktiem vairāk un svinēja uzvaru visā spēlē.

Neapturams “Celtics” rindās bija saspēles vadītājs Redžons Rondo, kurš sasniedza vienu no iespaidīgākajiem “triple-double” NBA vēsturē. Aizsargs 47:47 minūtēs sameta 18 punktus (2p 7/20, 1p 4/7), savāca 17 no 42 komandas izcīnītajām atlēkušajām bumbām un izdarīja 20 no 29 rezultatīvām piespēlēm.

Ar teicamiem rādītājiem izcēlās uzbrucējs Pols Pīrss un garais vīrs Kevins Gārnets. Pirmais guva 34 punktus (2p 9/16, 3p 4/7, 1p 4/5) un izcīnīja 7 atlēkušās bumbas, otrais ar 18 punktiem un 10 bumbām nopelnīja “double-double”.

Viesu rindās Karmelo Antonijs atzīmējās ar 25 punktiem. “Double-double” nopelnīja Amare Stadamairs, savukārt Linam 14 punkti, 4 bumbas un 5 piespēles.

Vismaz 15+15+15

SpēlētājsP+AB+RPDiena
Rajon Rondo18+17+2004.03.2012 (papildlaikā)
Jason Kidd19+16+1726.02.2010 (papildlaikā)
Jason Kidd21+16+1630.01.1996
Magic Johnson24+17+1718.04.1989
Magic Johnson20+17+1501.04.1989 (papildlaikā)

Rondo nopelnīja otro "triple-double" trīs spēļu laikā.

Izmantotie resursi:
NBA.com

  -1 [+] [-]

, 2012-03-05 14:01, pirms 12 gadiem
nba97 rakstīja: Rondo ir nožēlojams spēlētājs , kā var izejot pret grozu - parkerot bumbu , un vel overtaima izskirosajos bbrizos , pie pasa groza budams atdod kaukadu smirdigu piespeli Alenam , kuru gandrīz aizsūtija mājās , tur uzreiz pasam ir jāmet iekšā , nevis jāmēģina savu piespēļu statistika kačāt!
nožēlojami ir tas, ka tevi piedzemdēja.

  -1 [+] [-]

, 2012-03-05 14:03, pirms 12 gadiem
phKRIII rakstīja: 11/27 nekāds baigais nazis jau viņš nav.
omg, to tak jeb kurš zin, ka precizitāte nav viņam tā labākā.

  +4 [+] [-]

, 2012-03-05 14:38, pirms 12 gadiem
arejs87 rakstīja: Ar tik labiem fnisheriem kādi bija Bostonai pēc lielā trio izveidošanas, tur būtu pieticis ar gandrīz jebkuru viduvēju pg, kurš varētu viegli savākt piespēles. Jā, es neko sliktu nesaku par viņa spēli un nozīmi Bostonā šobrīd un kā jau iepriekš ari minēju, ir liela iespēja, ka spēlējot kopā ar trio viņš ir izveidojies par izcilu pg un spēlētāju vispār. Es vienkārši norādu uz to, ka tajā laikā viņa vietā tamlīdzīgus status varēja savākt vairums pg un tagad viņš ir iespēlējies. Vienkārši pastāv iespēja, ka citā komandā viņš ne tuvu nebūs tik labs ar daudz vājākiem finisheriem un nepierastu sastāvu.

Nepiekrītu par to attiecināšanu uz visiem - cik tad daudz ir tādu jaunu un talantīgu spēlētāju kuri ir 3 superzvaigžņu ēnā un rāda augsta līmeņa statistiku, nenoliedzami, ne bez šo zvaigžņu palīdzības? Ir tikai loģiski izturēties piesardzīgi, pret Rondo iespējamo sniegumu citā komandā. Es arī sliecos domāt, ka viņš citā komandā turpinās rādīt augstvērtīgu sniegumu, tomēr situācija, kādā viņa zvaigzne iemirdzējās, liek būt uzmanīgiem un nogaidīt.
Jopcik mēs runājam dažādās valodās
Daudzi speci tolaik runāja, un es arī tam viedoklim vairāk piekrītu, ka Rondo - nevienam nezināmam pirmgadniekam, tieši bija vieglāk neizturēt spiedienu, pazust un tā arī nekad nerealizēt savu talantu, nokļūstot tādā situācijā! NEVIS viņam bija viegli, bet taisni otrādāk! Viņam bija jātiek galā ar uzdevumu - veselām trīs superzvaigznēm, kuras spēlē kardināli atšķirīgās pozīcijās, jānogādā bumba viņiem ērtās pozīcijās, nevis vienkārši jāiegrūž kaut kā rokās bumba, sak, gan jau tālāk paši zinās ko darīt. Turklāt, viņam bija jāmāk tā bumba sadalīt starp lielo trio! Ja jau tas bija tik viegli un to var jebkurš saspēlnieks, tad basketbols izrādās sasodīti vienkārša spēle Nezin kādēļ to iepriekšējā sezonā nemācēja izdarīt Heat saspēles vadītājs, no kuriem viens bija Bibbijs? Noteikti varu atrast vel piemērus, kur komandās ar 2, 3 un pat vairāk superzvaigznēm vai vienkārši zvaigznēm, saspēles vadītājs elementāri netiek galā ar komandas saspēles veidošanu!!! Un Rondo jau pāris gadus nav nekādu 3 superzvaigžņu ēnā...

  -2 [+] [-]

, 2012-03-05 15:05, pirms 12 gadiem
ABa rakstīja: Jopcik mēs runājam dažādās valodās
Daudzi speci tolaik runāja, un es arī tam viedoklim vairāk piekrītu, ka Rondo - nevienam nezināmam pirmgadniekam, tieši bija vieglāk neizturēt spiedienu, pazust un tā arī nekad nerealizēt savu talantu, nokļūstot tādā situācijā! NEVIS viņam bija viegli, bet taisni otrādāk! Viņam bija jātiek galā ar uzdevumu - veselām trīs superzvaigznēm, kuras spēlē kardināli atšķirīgās pozīcijās, jānogādā bumba viņiem ērtās pozīcijās, nevis vienkārši jāiegrūž kaut kā rokās bumba, sak, gan jau tālāk paši zinās ko darīt. Turklāt, viņam bija jāmāk tā bumba sadalīt starp lielo trio! Ja jau tas bija tik viegli un to var jebkurš saspēlnieks, tad basketbols izrādās sasodīti vienkārša spēle Nezin kādēļ to iepriekšējā sezonā nemācēja izdarīt Heat saspēles vadītājs, no kuriem viens bija Bibbijs? Noteikti varu atrast vel piemērus, kur komandās ar 2, 3 un pat vairāk superzvaigznēm vai vienkārši zvaigznēm, saspēles vadītājs elementāri netiek galā ar komandas saspēles veidošanu!!! Un Rondo jau pāris gadus nav nekādu 3 superzvaigžņu ēnā...
Heat piespēles dala arī LJ un Veids, pie tam, viņi paši ir bieži gatavi doties caurgājienā, tā kā pg tur ne obligāti varēs vākt daudz piespēles....tiesa, es īpaši nebrīnītos, ja Heat varētu mēģināt Rondo paņemt, lai gan daudz lielākas problēmas viņiem ir garajā galā.

Es jau nesaku, ka viņš vairs ir ēnā, tomēr viņš ne tuvu nebūtu vācis tādus status bez lielā trīo savā laikā - tas taču tev ir jāatzīst. Es vienkārši gribu redzēt viņu citā komandā, jo tikai tad tā īsti varēs pateikt cik liela zvaigzne, vai superzvaigzne, viņš ir. Turpinot tā spēlēt, viņam ir visas iespējās arī būt par labāko saspēles vadītāju līgā pēc Nasha aiziešanas, jo neizskatās, ka Nashs taisītos pieredzēt kādu lielu kritumu savā spēlē vecuma iespaidā, lai gan - visādi notiek.

p.s. Es neteicu jebkurš, es teicu lielākā daļa. Piespēles tur varētu diezgan viegli dabūt, BET pg nevis kaut kāds hibrīds vai kas tāds, kurš ir saspēlnieks tikai nosaukuma pēc.

  +3 [+] [-]

, 2012-03-05 15:58, pirms 12 gadiem
arejs87 rakstīja: Heat piespēles dala arī LJ un Veids, pie tam, viņi paši ir bieži gatavi doties caurgājienā, tā kā pg tur ne obligāti varēs vākt daudz piespēles....tiesa, es īpaši nebrīnītos, ja Heat varētu mēģināt Rondo paņemt, lai gan daudz lielākas problēmas viņiem ir garajā galā.

Es jau nesaku, ka viņš vairs ir ēnā, tomēr viņš ne tuvu nebūtu vācis tādus status bez lielā trīo savā laikā - tas taču tev ir jāatzīst. Es vienkārši gribu redzēt viņu citā komandā, jo tikai tad tā īsti varēs pateikt cik liela zvaigzne, vai superzvaigzne, viņš ir. Turpinot tā spēlēt, viņam ir visas iespējās arī būt par labāko saspēles vadītāju līgā pēc Nasha aiziešanas, jo neizskatās, ka Nashs taisītos pieredzēt kādu lielu kritumu savā spēlē vecuma iespaidā, lai gan - visādi notiek.

p.s. Es neteicu jebkurš, es teicu lielākā daļa. Piespēles tur varētu diezgan viegli dabūt, BET pg nevis kaut kāds hibrīds vai kas tāds, kurš ir saspēlnieks tikai nosaukuma pēc.
Ai labi, tāpat nav iespējams nomedelēt identisku situāciju. Tu visu laiku centies iestāstīt, ka Rondo nokļuva un joprojām atrodas kaut kādā kosmiski izveidotā priviliģētā situācijā, starp trijiem superspēlētājiem, kādu līgā vairs citu nav! Man savukārt šķiet pavisam savādāk, īpaši ņemot vērā faktu, ka tas trio jau sanākot kopā bija ļoti cienījamā vecumā. Ir ļoti daudz komandas, kurās Rondo būtu pat vieglāk tās piespēles savākt. Un vispār, nesaprotu kapēc tieši tik ļoti jākoncentrējas tai statistikai un savāktajām piespēlēm. Piespēles ne tuvu nav vienīgā statistikas aile, kurā Rondo kā saspēles vadītājs ir lielisks. Savukārt neviens saspēles vadītājs nevar statistikas ailē dabūt rezultatīvu piespēli, ja partneris, kuram esi iedevis piespēli ērtā pozīcijā, tāpat met garām. Rondo ir spēlētājs kurš vidēji pavada uz laukuma visvairāk laika, ok tas ka atdod vidēji 10 piespēles neņemsim vērā, jo tas nav viņa nopelns, tālāk - trešais komandā pēc izcīnītajām bumbām un ceturtais komandā pēc vidēji gūtajiem punktiem (tikai nedaudz atpaliek no Reja). Domāju ļoti vispusīgi un augsti rādītāji priekš saspēles vadītāja, lai es nepiekristu ka tas ir lielā trio nopelns. Jā, protams, Bostonas trio palīdzēja Rondo savākt tādus status un uzspīdēt, bet tik pat labi esmu pārliecināts, ka bez Rondo lielais trio neiegūtu gredzenus. Rondo darīja tad un dara joprojām ļoti daudz lietas kuras statistikā neparādās, un esmu pārliecināts, ka ne tuvu lielākā daļa saspēles vadītāji to varētu izdarīt...
Bet nu labi, pietiks, paliksim katrs pie saviem viedokļiem

  -1 [+] [-]

, 2012-03-05 16:56, pirms 12 gadiem
ABa rakstīja: Ai labi, tāpat nav iespējams nomedelēt identisku situāciju. Tu visu laiku centies iestāstīt, ka Rondo nokļuva un joprojām atrodas kaut kādā kosmiski izveidotā priviliģētā situācijā, starp trijiem superspēlētājiem, kādu līgā vairs citu nav! Man savukārt šķiet pavisam savādāk, īpaši ņemot vērā faktu, ka tas trio jau sanākot kopā bija ļoti cienījamā vecumā. Ir ļoti daudz komandas, kurās Rondo būtu pat vieglāk tās piespēles savākt. Un vispār, nesaprotu kapēc tieši tik ļoti jākoncentrējas tai statistikai un savāktajām piespēlēm. Piespēles ne tuvu nav vienīgā statistikas aile, kurā Rondo kā saspēles vadītājs ir lielisks. Savukārt neviens saspēles vadītājs nevar statistikas ailē dabūt rezultatīvu piespēli, ja partneris, kuram esi iedevis piespēli ērtā pozīcijā, tāpat met garām. Rondo ir spēlētājs kurš vidēji pavada uz laukuma visvairāk laika, ok tas ka atdod vidēji 10 piespēles neņemsim vērā, jo tas nav viņa nopelns, tālāk - trešais komandā pēc izcīnītajām bumbām un ceturtais komandā pēc vidēji gūtajiem punktiem (tikai nedaudz atpaliek no Reja). Domāju ļoti vispusīgi un augsti rādītāji priekš saspēles vadītāja, lai es nepiekristu ka tas ir lielā trio nopelns. Jā, protams, Bostonas trio palīdzēja Rondo savākt tādus status un uzspīdēt, bet tik pat labi esmu pārliecināts, ka bez Rondo lielais trio neiegūtu gredzenus. Rondo darīja tad un dara joprojām ļoti daudz lietas kuras statistikā neparādās, un esmu pārliecināts, ka ne tuvu lielākā daļa saspēles vadītāji to varētu izdarīt...
Bet nu labi, pietiks, paliksim katrs pie saviem viedokļiem
"Tu visu laiku centies iestāstīt, ka Rondo nokļuva un joprojām atrodas kaut kādā kosmiski izveidotā priviliģētā situācijā, starp trijiem superspēlētājiem, kādu līgā vairs citu nav!" Vispār jau es neko tādu necenšos pateikt. Nu bet labi - paliksim katrs pie sava viedokļa, lai gan viņi neko daudz atšķirīgi mums nav manuprāt.

p.s. Tikai par tiem statiem piemetinot - trešais pēc bumbām komandā priekš pg ir, maigi izsakoties, ļoti labi, bet ceturtais pēc punktiem priekš starting pg ir normāli. Saspēlniekam, tomēr, pirmkārt ir jādomā par saspēles vadīšanu, piespēļu dalīšanu un metienu izkārtošanu komandas biedriem. Tas ir ļoti grūti priekš pg gūt 20+ puntkus vidēji spēlē un vēl pietiekami augstā līmenī pildīt savus tiešos pienākumus, tieši tāpēc, manā skatījumā, saspēlnieks var mierīgi mest zem 10 punktiem spēlē, ja viņš spēj atdot 8+ apg un labi vadīt saspēli, jo ja saspēlnieks aizraujas ar puļīšanu pa grozu, no tā cieš saspēles vadīšana, pat ja viņam izdodas savākt lielu piespēļu skaitu. (ar šo es nekādi nebiju domājis Rondo, ja kas).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja