Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Porziņģis un "Knicks" netiek galā ar žiglo Bostonu

Rolands Eliņš

Porziņģis un "Knicks" netiek galā ar žiglo Bostonu
Kristaps Porziņģis
Foto: AP/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas spēlē Ņujorkas „Knicks” ar 89:97 piekāpās savas divīzijas konkurentei Bostonas „Celtics” un tās ātrajiem aizsargiem. Kristaps Porzinģis, kuram šī bija 50. spēle NBA, izcēlās ar desmit gūtiem punktiem.

Kristaps Porziņģis laukumā pavadīja 27 minūtes un guva desmit punktus (1p. 2/2. 2p. 4/9, 3p. 0/2). Viņš arī savāca piecas atlēkušās bumbas, kā arī pārtvēra vienu piespēli un bloķēja vienu pretinieku metienu. Porziņģis nopelnīja trīs piezīmes, turklāt interesanti, ka nevienu no tām nesaņēma par spēli aizsardzībā. Viņam arī trīs kļūdas un +/- rādītājs mīnus četri, kas bija sliktākais pamatsastāva spēlētāju vidū, taču daudz labāks nekā „Knicks” rezervistiem.

Porziņģis jau septītajā spēlē pēc kārtas uzbrucis grozam ar sliktāku metienu precizitāti nekā 45% un septītajā spēlē pēc kārtas nav pārsniedzis astoņu atlēkušo bumbu robežu. Taču šodienas mačā Latvijas uzbrucējs noapaļojis savu precīzo metienu skaitu šajā līgā, proti, šobrīd viņa kontā tieši 250 precīzi metieni no spēles. Kopumā grozam uzbrukts ar 42.4% precizitāti, kas ir viens no sliktākajiem rādītājiem līgā spēka uzbrucēju konkurencē (ņemot vērā tos spēlētājus, kas izpildījuši kvalifikācijai nepieciešamo metienu skaitu).

Arī šodienas spēlē nepiedalījās „Knicks” saspēles vadītājs Hosē Kalderons, taču spēles sākumā teicami spēlēja cits Ņujorkas aizsargs Ārons Aflalo, kurš ātri savāca 11 punktus. Porziņģis nospēlēja teju visu pirmo ceturtdaļu, taču grozam uzbruka reti un nesekmīgi, pieļaujot arī divas kļūdas. Vienreiz kļūdu izraisīja pavirša piespēles, otrreiz – uzbrukuma piezīme. Savukārt Karmelo Entonijs saņēma nesportisko piezīmi par sitienu ar elkoni pa seju Džā Krauderam.

Porziņģis laukumā atgriezās otrās ceturtdaļas vidū, kad izcēlās ar precīzu pustālo metienu, taču Ņujorkai joprojām problēmas sagādāja daudzās kļūdas un Bostonas ātrie caurgājieni. Vēl vienu piezīmi pie pretinieku groza saņēma Porziņģis, taču rezervista Sašas Vujačiča sekmīgie metieni palīdzēja „Knicks” pirmo puslaiku noslēgt ar vadību 47:45.

Otro puslaiku „Celtics” uzsāka ar vairākām teicami izspēlētām kombinācijām, kamēr Porziņģis tika pie atlēkušās bumbas uzbrukumā un ar pustālā metiena palīdzību pārvērta to divos punktos. Bostona bija aizmetusi garām savus pirmos 13 tālmetienus, taču Aizeja Tomass un Krauders pārtrauca šo neveiksmju sēriju, un „Celtics” nedaudz atrāvās, bet arī saņēma skrupolozi piešķirtu nesportisko piezīmi Amīram Džonsonam, kurš apturēja Entonija caurgājienu.

Pēdējo ceturtdaļu Porziņģis iesāka neveiksmīgi, par nepareizi uzliktu aizsegu saņemot kārtējo piezīmi uzbrukumā, savukārt aizsardzībā „Knicks” divreiz pēc kārtas nespēja nosegt groza apakšu, un „Celtics” atrāvās jau 11 punktu vadībā. Šādu pārsvaru Bostona prata saglabāt arī līdz pēdējām minūtēm, kamēr „Knicks” centās spēlēt ar īsto sastāvu, un Porziņģis lielu daļu ceturtās ceturtdaļas pavadīja uz rezervistu soliņa. Viņš laukumā atgriezās trīs minūtes pirms beigām un uzreiz iemeta sarežģītu metienu skrējienā, pēc tam arī vēl vienu pustālo, taču pēc sava pārgalvīga tālmetiena nokavēja aizsardzībā, kur Kellijs Oliniks mierīgi guva divus punktus. Pēdējā minūtē sesto piezīmi saņēma Entonijs, un „Celtics” noturēja uzvaru ar 97:89.

„Knicks” (23-28) līdz ar to zaudējusi sešās no pēdējām septiņām spēlēm, kas liek vēl tālāk atkāpties no labāko astotnieka. Savukārt „Celtics” (28-22) uzvarējusi sešos no iepriekšējiem septiņiem mačiem un kopvērtējumā apsteidz Ņujorku jau ar piecu uzvaru tiesu.

”Knicks”-”Celtics” 89:97

(22:21, 25:24, 18:25, 24:27)
Knicks: Aflalo 18, Lopess 17 (13 atl.b.), Entonijs 16 (14 atl.b., 6 piez.), Vujačičs 13, Porziņģis 10, Viljamss 6, Tomass 6, Serafins 2, Gelovejs 1, Grants.
Celtics: Tomass 20 ( 8 rez.p.), Krauders 16, Zellers 16 (10 atl.b.), Tērners 14 (10 atl.b.), Oliniks 13, Bredlijs 6, Džonsons 4, Salindžers 4, Smārts 4, Jerebko

Statistika

KomandasMet.%3p. %S.m. %Atl.bumbasRez.p.Kļūdas
Knicks31/82 (38%)6/20 (30%)21/28 (75%)501316
Celtics40/90 (44%)3/19 (16%)14/17 (82%)452010

”Knicks” spēļu kalendārs

DatumsLaiks (LV)Pretiniece (Bilance)Vieta
05.022:30Pistons (26-23)Viesos
06.022:30Grizzlies (29-20)Mājās
07.0220:00Nuggets (19-30)Mājās
10.023:00Wizards (21-25)Mājās

Austrumu konferences kopvērtējums

Poz.KomandaU-ZUzv. %+/-Sērija
1."Cavaliers"35-1274.5%+5.95 U
2."Raptors"33-1667.3%+4.41 U
3."Hawks"28-2256.0%+1.91 U
4."Celtics"28-2256.0%+4.21 U
5."Bulls"26-2155.3%+.22 Z
6."Heat"27-2255.1%+0.11 Z
7."Pistons"26-2353.1%+1.61 U
8."Pacers"25-2352.1%+2.61 Z
9."Hornets"23-2547.9%+0.21 U
10."Wizards"21-2545.7%-2.81 Z
11."Knicks"23-2845.1%-1.92 Z

Izmantotie resursi:
NBA.com

  +1 [+] [-]

, 2016-02-03 11:17, pirms 8 gadiem
Nu kur tad tagad ir tie affalo nolicēji ? Porziņģa precizitāte vēl aizvien ir sliktāka kā Affalo, tak apskatiaties statistiku!! Spēle interesanta, tikai ne beigas. Porziņģim beigās nevajadzēja pļūtīt pa grozu to trošaku, ja visu spēli neiet.

  -2 [+] [-]

, 2016-02-03 11:18, pirms 8 gadiem
USA*Alex rakstīja: Briesmígá neprecizitáte, daudzás kljúdas, ne-komandas spéle, nemákulíga spéles vadíshana un spélétáju rotácija – zaudéjuma iemesls. Nesaprotu, kas ir KP probléma – fiziskais nogurums vai nemácéshana sadalít spékus vienlídz visas spéles garumá? Tomasa 6p., Galoveja 1p. nobál pat KP snieguma priekshá.
Paskaties cik Galovejs daudz izdarīja, laikam spēli neskatījies...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-03 11:20, pirms 8 gadiem
D-Mob rakstīja: Nu kur tad tagad ir tie affalo nolicēji ? Porziņģa precizitāte vēl aizvien ir sliktāka kā Affalo, tak apskatiaties statistiku!! Spēle interesanta, tikai ne beigas. Porziņģim beigās nevajadzēja pļūtīt pa grozu to trošaku, ja visu spēli neiet.
kļūdies, čali, tā ir novecojusi informācija.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-03 11:21, pirms 8 gadiem
D-Mob rakstīja: Paskaties cik Galovejs daudz izdarīja, laikam spēli neskatījies...
cik zināms, tad aizmeta daudz garām.

  -1 [+] [-]

, 2016-02-03 11:22, pirms 8 gadiem
Synco rakstīja: cik zināms, tad aizmeta daudz garām.
četrus metienus, bet tu jau tikai uz puntkiem skaites, hahaha, vajag spēli paskatīties, kādu pace viņš taisīja. Ps Porziņģis aizmeta vairāk garām

  +1 [+] [-]

, 2016-02-03 11:23, pirms 8 gadiem
Synco rakstīja: kļūdies, čali, tā ir novecojusi informācija.
Affalo - .447
Porziņģis - .425
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-02-03 11:26, pirms 8 gadiem
VnkHuulijs rakstīja: Stati tak melo Tevi nomiinusos

Bet es lojaalam kadram ieliku +
ņam, ar Porziņģa kepkām nav jēgas strīdēties. Nesaku, ka nefanoju par viņu, bet skatos reālistiski un redzu, ka puse no komentētājiem nav skatījušies spēli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-03 11:45, pirms 8 gadiem
jūs vecu informāciju ķidājat ārā. KP labāks par Affalo metienos

     [+] [-]

, 2016-02-03 11:46, pirms 8 gadiem
D-Mob rakstīja: četrus metienus, bet tu jau tikai uz puntkiem skaites, hahaha, vajag spēli paskatīties, kādu pace viņš taisīja. Ps Porziņģis aizmeta vairāk garām
es neskatos uz punktiem, hahahaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-02-03 11:47, pirms 8 gadiem
RonaldinsH rakstīja: Ceru, ka tas ir sarkasms.
labāk neceri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-03 12:07, pirms 8 gadiem
''Kopumā grozam uzbrukts ar 42.4% precizitāti, kas ir viens no sliktākajiem rādītājiem līgā spēka uzbrucēju konkurencē (ņemot vērā tos spēlētājus, kas izpildījuši kvalifikācijai nepieciešamo metienu skaitu).''
Loģiski,jo kādi +/-70% līgas garie spēlētāji met tiešā groza tuvumā(Biedriņam savulaik bija viens no vislabākajiem metienu % NBA),pārējie 30% garie ir universālāki,jo met arī no pustālās,un tālās distances,tādejādi ar lielāku iespējamību netrāpīt...tā nav KP aizstāvība,vienkārši tāda ir statistika! Un vakarnakt spēlē KP fatāli nekrita,izskatās bik saguris! NYK lielākā problēma manuprāt ir kārtīgs PG,kurš var izraustīt pretinieku aizsardzību,uzvelkot uz sevis divus pretiniekus,lai citi spēlētāji varētu atbrīvoties brīvam metienam,tad arī nāks tie vieglie punkti...un Kalderons tāds PG noteikti nav,par citiem nemaz nerunājot...

  +1 [+] [-]

, 2016-02-03 12:20, pirms 8 gadiem
ingars31 rakstīja: ''Kopumā grozam uzbrukts ar 42.4% precizitāti, kas ir viens no sliktākajiem rādītājiem līgā spēka uzbrucēju konkurencē (ņemot vērā tos spēlētājus, kas izpildījuši kvalifikācijai nepieciešamo metienu skaitu).''
Loģiski,jo kādi +/-70% līgas garie spēlētāji met tiešā groza tuvumā(Biedriņam savulaik bija viens no vislabākajiem metienu % NBA),pārējie 30% garie ir universālāki,jo met arī no pustālās,un tālās distances,tādejādi ar lielāku iespējamību netrāpīt...tā nav KP aizstāvība,vienkārši tāda ir statistika! Un vakarnakt spēlē KP fatāli nekrita,izskatās bik saguris! NYK lielākā problēma manuprāt ir kārtīgs PG,kurš var izraustīt pretinieku aizsardzību,uzvelkot uz sevis divus pretiniekus,lai citi spēlētāji varētu atbrīvoties brīvam metienam,tad arī nāks tie vieglie punkti...un Kalderons tāds PG noteikti nav,par citiem nemaz nerunājot...
Fatāli nekrita Bostonai, puslaikā 0-16 3pt, pietam puse bija brīvi... tur bija jābūt -20 un tesienam pa dirsu par tādu NYK izpildījumu aizsardzībā

  +2 [+] [-]

, 2016-02-03 12:39, pirms 8 gadiem
D-Mob rakstīja: Fatāli nekrita Bostonai, puslaikā 0-16 3pt, pietam puse bija brīvi... tur bija jābūt -20 un tesienam pa dirsu par tādu NYK izpildījumu aizsardzībā
Man vislabāk beigās patika Fišers...pie -8 vai -10 beigās palikušas 5min ko spēlēt,šis sēž nekustīgs,kā vaska figūra Tiso kundzes Vaska figūru muzejā,un tā viņš nosēdēja līdz beigu signāla! Kaut ko tādu vispār neatceros redzējis

  +1 [+] [-]

, 2016-02-03 12:46, pirms 8 gadiem
ok, spēju noskatīties 3/4 - šitais tupais baskets ir vienkārši kaitinošs: pat DALā spēlē gudrāku basketu.

Fišera neesošais 3-jstūris ir tik prognozējams, cik vien iespējams. Nekādas sajēgas vai mēģinājumu izmantot labākos spēlētājus pareizi.

Cik reizes KP dabū bumbu pēc bloka no 5ā numura? Ja KP ir labs metējs un viņam neiet tapēc, ka visu laiku karājas kaklā agresīvs aizsargs, tad vienkārši liec 5ajam numuram uzlikt bloku uz KP sedzēju un iedod viņam vienkāršu catch and shoot.

Tas pats uz Antony - ja viņš dabūtu bumbu vismaz kādā kustībā, tur 100% ir vai nu sods vai vai grozs.

Bet ko dara Fišers? visu laiku viss notiek tikai caur Iso - labākajā gadījumā ISO saņēmējs nomudās un atmet kādam uz metienu.

Tas jau bija GS spēlē redzams - Fišeram nav nekādas poņas kā izmantot 220cm garo ar tik pat garām rokām - kas var būt vienkāršāks, kā iedot KP bumbu uz sodiņa ar muguru pret grozu un likt piespēlēt kādam, kas taisa cut pēc laba bloka.

Bet pats galvenais - nedomāju, ka kāds gaida no ROY kandidāta 90% uzbrukumus aiziešanu uz vājo pusi un stāvēt un gaidīt kaut ko.

KP ir jābūt agresīvākam. Lai spēlē īsākus strečus, bet viņam ir jāprasa tā bumba un jāprasa bloki utml, jo Fišers cieti pateica - mums nav sadarbību - 3-jstūris ir plūstošs read and act uzbrukuma princips.

Pagaidām tas izskatās pēc "100% prognozējams uzbrukums, kur piespēles jēga ir izkārtot labāku ISO, nevis labu metienu".

Ceru, ka KP saņemsies un būs agresīvāks.

  +2 [+] [-]

, 2016-02-03 12:51, pirms 8 gadiem
Jā, un piekrītu visam iepriekš - Fišers ir baisa viduvējība. Plus, bez izcila PG NY nav ko cerēt uz Play Off.

Iedomājieties, ja NYK būtu labs PG, kas spēj noturēt driblu uzbrūkot zonai un atmest pareizi pareizajā vietā saviem garajiem vai strech metējiem uz perimetra?

Grants ir zaļš, Calderons vispār necērt, kas ir P&R - es neesmu to redzējis vēl ne vienu reizi viņa izpildījumā, bet Galoway pēc būtības nav PG, bet SG2.

Līdz ar to knicks uzbrukums ir vienkāršs kā zābāks un viegli netralizējams.

     [+] [-]

, 2016-02-03 13:03, pirms 8 gadiem
Kolhoznieks rakstīja: Jā, un piekrītu visam iepriekš - Fišers ir baisa viduvējība. Plus, bez izcila PG NY nav ko cerēt uz Play Off.

Iedomājieties, ja NYK būtu labs PG, kas spēj noturēt driblu uzbrūkot zonai un atmest pareizi pareizajā vietā saviem garajiem vai strech metējiem uz perimetra?

Grants ir zaļš, Calderons vispār necērt, kas ir P&R - es neesmu to redzējis vēl ne vienu reizi viņa izpildījumā, bet Galoway pēc būtības nav PG, bet SG2.

Līdz ar to knicks uzbrukums ir vienkāršs kā zābāks un viegli netralizējams.
Godīgi sakot es pinkenrolu NYK izpildījumā vispār neesmu redzējis,kaut ko bik KP ir mēģinājis veidot,bet pēc uzliktā bloka un iegriešanās iekšā neviens tāpat bumbu nedod...tātad nav jēga nekāda pikenroloties! Drīzāk viss notiek otrādi,KP uzliek bloku,pats paliek ārā,mazais iet iekšā uz double team,un tad saņem bumbu uz 3pts...bet tādu darbību var veidot max 2-3 reizes,turpinājumā jau tiks viegli atmaskoti,ir jābūt kādai kombināciju rotācijai,bet ne ar Fišeru,tā izskatās!

  +1 [+] [-]

, 2016-02-03 13:17, pirms 8 gadiem
ingars31 rakstīja: Godīgi sakot es pinkenrolu NYK izpildījumā vispār neesmu redzējis,kaut ko bik KP ir mēģinājis veidot,bet pēc uzliktā bloka un iegriešanās iekšā neviens tāpat bumbu nedod...tātad nav jēga nekāda pikenroloties! Drīzāk viss notiek otrādi,KP uzliek bloku,pats paliek ārā,mazais iet iekšā uz double team,un tad saņem bumbu uz 3pts...bet tādu darbību var veidot max 2-3 reizes,turpinājumā jau tiks viegli atmaskoti,ir jābūt kādai kombināciju rotācijai,bet ne ar Fišeru,tā izskatās!
Piekrītu. Likās jau, ka Knicks var izšaut uz PO, bet tie komponenti ir par vājiem: ne treneris, ne sistēma, ne normāla PG - čušs!

Bet tas, ko es 100% nesaprotu, kā vēl nevienam nav ienācis prātā uzspēlēt uz KP tik vienkārši, kā 2us pirkstus apč.... - vienkārši 4 un 5 sadarbība uz elkoni vai zemo bloku, lai atbrīvotu KP no tiem karekļiem. Tas kaut kāds Tough Love princips, kuru Browns piekopj pret Russel, tipa - iemācies peldēt, tad ielaidīsim baseinā ūdeni? Plus visa līga bliež visa veida p&r - Knicks izspēlē labi, ja 1x 3 spēlēs. Ja tas vēl dotu rezultātu.....

  +1 [+] [-]

, 2016-02-03 13:19, pirms 8 gadiem
ingars31 rakstīja: Godīgi sakot es pinkenrolu NYK izpildījumā vispār neesmu redzējis,kaut ko bik KP ir mēģinājis veidot,bet pēc uzliktā bloka un iegriešanās iekšā neviens tāpat bumbu nedod...tātad nav jēga nekāda pikenroloties! Drīzāk viss notiek otrādi,KP uzliek bloku,pats paliek ārā,mazais iet iekšā uz double team,un tad saņem bumbu uz 3pts...bet tādu darbību var veidot max 2-3 reizes,turpinājumā jau tiks viegli atmaskoti,ir jābūt kādai kombināciju rotācijai,bet ne ar Fišeru,tā izskatās!
Ir, ir pikiņš bijis. Ar Karameli vairākas reizes šosezon. Tas gan ir kaut kur uz trīnīša vai soda metiena līnijas pēc kuras Kristaps bieži bez dribla iet uz grozu uzreiz.

  +2 [+] [-]

, 2016-02-03 13:24, pirms 8 gadiem
Kolhoznieks rakstīja: ok, spēju noskatīties 3/4 - šitais tupais baskets ir vienkārši kaitinošs: pat DALā spēlē gudrāku basketu.

Fišera neesošais 3-jstūris ir tik prognozējams, cik vien iespējams. Nekādas sajēgas vai mēģinājumu izmantot labākos spēlētājus pareizi.

Cik reizes KP dabū bumbu pēc bloka no 5ā numura? Ja KP ir labs metējs un viņam neiet tapēc, ka visu laiku karājas kaklā agresīvs aizsargs, tad vienkārši liec 5ajam numuram uzlikt bloku uz KP sedzēju un iedod viņam vienkāršu catch and shoot.

Tas pats uz Antony - ja viņš dabūtu bumbu vismaz kādā kustībā, tur 100% ir vai nu sods vai vai grozs.

Bet ko dara Fišers? visu laiku viss notiek tikai caur Iso - labākajā gadījumā ISO saņēmējs nomudās un atmet kādam uz metienu.

Tas jau bija GS spēlē redzams - Fišeram nav nekādas poņas kā izmantot 220cm garo ar tik pat garām rokām - kas var būt vienkāršāks, kā iedot KP bumbu uz sodiņa ar muguru pret grozu un likt piespēlēt kādam, kas taisa cut pēc laba bloka.

Bet pats galvenais - nedomāju, ka kāds gaida no ROY kandidāta 90% uzbrukumus aiziešanu uz vājo pusi un stāvēt un gaidīt kaut ko.

KP ir jābūt agresīvākam. Lai spēlē īsākus strečus, bet viņam ir jāprasa tā bumba un jāprasa bloki utml, jo Fišers cieti pateica - mums nav sadarbību - 3-jstūris ir plūstošs read and act uzbrukuma princips.

Pagaidām tas izskatās pēc "100% prognozējams uzbrukums, kur piespēles jēga ir izkārtot labāku ISO, nevis labu metienu".

Ceru, ka KP saņemsies un būs agresīvāks.
Nu, tas uzbrukums jau tāds arī ir paredzēts, balstīts uz individuālo spēli un atspēli uz brīvo, pie grūtībām...
To arī NY dara, jebkurš, kurš dabūn bumbu mēģijna izdarīt kaut kādas dribla un māņu kustības, tikai tad bumbu dod tālāk...
Laikam te varam runāt drīzāk par spēlētāju IQ nevis Fišera IQ... Spēlētāji jau ir tie, kas nespēj nolasīt spēli un veikt nepieciešamās darbības bez liekas apdomāšanās...
Tai pat laikā, protams, Fišers ir tas, kuram tas treniņos ir jāiedzen

  +1 [+] [-]

, 2016-02-03 13:57, pirms 8 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu, tas uzbrukums jau tāds arī ir paredzēts, balstīts uz individuālo spēli un atspēli uz brīvo, pie grūtībām...
To arī NY dara, jebkurš, kurš dabūn bumbu mēģijna izdarīt kaut kādas dribla un māņu kustības, tikai tad bumbu dod tālāk...
Laikam te varam runāt drīzāk par spēlētāju IQ nevis Fišera IQ... Spēlētāji jau ir tie, kas nespēj nolasīt spēli un veikt nepieciešamās darbības bez liekas apdomāšanās...
Tai pat laikā, protams, Fišers ir tas, kuram tas treniņos ir jāiedzen
Es pat sliegtos vēl vairāk uz to, ka labs treneris izveidos sistēmu, kas ļaus izmantot savu spēlētāju stiprās puses. Kaut kas tāds šobrīd notiek iekš GS - tur vienkārši katrs dara tieši to, ko māk vislabāk.

Šodienas NYK uzbrukums ir viegli paredzams, uzliec uz KP kautkādu karekli-policistu, uzliec uz Antony labu aizsargu, kas besīs viņu ārā i vsjo - AA trāpīs normāli 1 spēlē no 5ām, Lopez var iemest tikai 2m rādiusā ap grozu utt.

Es ar npacietību gaidu, ka vecais lapsa FJ izvilks kārtējo pārsteigumu un dabūs kādu izcilu PG uz NY.

     [+] [-]

, 2016-02-03 14:01, pirms 8 gadiem
p.s. iedomājieties, cik efektīvs būtu vecais labais Eiropas Ragi sadarbība ar KP, kas var iemest no distances, plus apakša atbrīvojas, ja palīgi ierotē palīdzēt pēc P&R, Antony un AA stāv pilnīgi brīvi uz normālu metienu abās pusēs.

Ja nemaldos, šito taisa tieši Popovichs ar savu Spurs, katrā ziņā, es vienai komandai esmu NBA redzējis Ragus - izmanto katrā 3ajā uzbrukumā.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-03 14:13, pirms 8 gadiem
Kolhoznieks rakstīja: Es pat sliegtos vēl vairāk uz to, ka labs treneris izveidos sistēmu, kas ļaus izmantot savu spēlētāju stiprās puses. Kaut kas tāds šobrīd notiek iekš GS - tur vienkārši katrs dara tieši to, ko māk vislabāk.

Šodienas NYK uzbrukums ir viegli paredzams, uzliec uz KP kautkādu karekli-policistu, uzliec uz Antony labu aizsargu, kas besīs viņu ārā i vsjo - AA trāpīs normāli 1 spēlē no 5ām, Lopez var iemest tikai 2m rādiusā ap grozu utt.

Es ar npacietību gaidu, ka vecais lapsa FJ izvilks kārtējo pārsteigumu un dabūs kādu izcilu PG uz NY.
Es drīzāk gaidu,kad pienāks tas brīdis kad Fils pats ņems trenera grožus savās rokās,un nevar noliegt,to viņš māk uz visiem 100%...Ok principā viņš kā treneris kopā ar Maiklu un Kobi visu NBA jau ir sasniedzis,bet kas zin,varbūt atkal vīram iedegās dzirkstelīte,pie tam ka viņam tagad ir jauns prospekts ap ko nākotnē iespējams būvēt NYK!

  +1 [+] [-]

, 2016-02-03 14:57, pirms 8 gadiem
Fizuha, fizuha un vēlreiz FIZUHA !!!
Pagaidām lielākā KP problēma ...

  +1 [+] [-]

, 2016-02-03 16:06, pirms 8 gadiem
ingars31 rakstīja: Man vislabāk beigās patika Fišers...pie -8 vai -10 beigās palikušas 5min ko spēlēt,šis sēž nekustīgs,kā vaska figūra Tiso kundzes Vaska figūru muzejā,un tā viņš nosēdēja līdz beigu signāla! Kaut ko tādu vispār neatceros redzējis
Visu spēli viņš sēž ar vienu sejas izteiksmi, tā kā tiešām vaska figūra, bet es nesaprotu, kur viņš dabon tās tehniskās

     [+] [-]

, 2016-02-03 17:38, pirms 8 gadiem
semerjaks rakstīja: Fizuha, fizuha un vēlreiz FIZUHA !!!
Pagaidām lielākā KP problēma ...
es domāju, ka problēma ir galvā, KP izskatās nobijies no metieniem. bet nu kad metieni neiet, tad ko darīsi. pēc iepriekšējā spēles ar Bostonu viņš teica, ka situācijas, kad pret viņu spēlē augumā mazāks spēlētājs, viņam ir jāizmanto. nu diemžēl ne šoreiz.

  +2 [+] [-]

, 2016-02-03 18:39, pirms 8 gadiem
Es personiigi vsp par so sezonu neiespringstu, kaa buus taa buus, vnk izbaudu basi. So sezonu prieks KP6 vairaak uzskatu par pieredzes guusanu. Buutu jau labi ja jau pirmajaa sezonaa izdotos ieguut kaut nelielu pieredzi playoff.. bet nu kaa buus taa buus

  +1 [+] [-]

, 2016-02-03 19:36, pirms 8 gadiem
flyingdino rakstīja: es domāju, ka problēma ir galvā, KP izskatās nobijies no metieniem. bet nu kad metieni neiet, tad ko darīsi. pēc iepriekšējā spēles ar Bostonu viņš teica, ka situācijas, kad pret viņu spēlē augumā mazāks spēlētājs, viņam ir jāizmanto. nu diemžēl ne šoreiz.
Negribētu tev piekrist. Ne no kā KP nebaidās. Ja viņš baigi raustītos, tad tagad nespēlētu pasaules labākā līgā. Turklāt, Kristapam visu laiku blakus ir labi padomdevēji, kas zin kā sakārtot Porziņģa galvu.
Vienkārši, KP organisma endurance pagaidām netiek līdzi viņa talantam un skilam

     [+] [-]

, 2016-02-03 20:19, pirms 8 gadiem
semerjaks rakstīja: Negribētu tev piekrist. Ne no kā KP nebaidās. Ja viņš baigi raustītos, tad tagad nespēlētu pasaules labākā līgā. Turklāt, Kristapam visu laiku blakus ir labi padomdevēji, kas zin kā sakārtot Porziņģa galvu.
Vienkārši, KP organisma endurance pagaidām netiek līdzi viņa talantam un skilam
īpašu izturību, lai uzmestu brīvu metienu nevajag.

     [+] [-]

, 2016-02-04 04:38, pirms 8 gadiem
Komandas ķīmija arī nav, varbūt notiek konflikts ar Fišeru...