Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:274, Did:0, useCase: 3

Latvijas vadošais kalnu slēpotājs K. Zvejnieks finansējuma trūkuma dēļ izlaidīs šo sezonu

Agris Suveizda

Latvijas vadošais kalnu slēpotājs K. Zvejnieks finansējuma trūkuma dēļ izlaidīs šo sezonu
Kristaps Zvejnieks. Foto: EPA/Scanpix

LETA. Latvijas vadošais kalnu slēpotājs Kristaps Zvejnieks finansējuma trūkuma dēļ izlaidīs šo sezonu, "Latvijas Radio" atklājis sportists.

26 gadus vecais Zvejnieks februārī Phjončhanas olimpiskajās spēlēs Alpu kombinācijā izcīnīja 26.vietu, bet milzu slalomā ierindojās 35.pozīcijā, aizvadot savas veiksmīgākās olimpiskās spēles karjerā. Kā ziņo "Latvijas Radio", Zvejniekam līdz šim bija vairāki lojāli atbalstītāji, kuri šovasar varējuši sniegt tikai daļu no iepriekš nodrošinātā atbalsta. Pasaules kausa sezonu Zvejnieks varēja uzsākt, bet bija šaubas, vai pietiks naudas, lai to arī pabeigtu. Līdz ar to viņš pieņēma lēmumu gaidāmo sezonu izlaist un pievērsties trenēšanai.

Jaunajā sezonā sacensībās startēs Kristapa Zvejnieka jaunākie brāļi Miks un Dāvis, taču viņi šobrīd vēl nav sasnieguši tādu līmeni, kā vecākais brālis. Zvejniekam Phjončhanā bija trešās olimpiskās spēles. Viņa līdzšinējais rekords bija 37.vieta Vistleras olimpisko spēļu slalomā. Tāpat Vankūverā tika gūta 62.vieta milzu slalomā, bet Sočos latvietis rezultātu milzu slalomā uzlaboja līdz 43.vietai, kamēr slalomā nefinišēja.

Tāpat arī Latvijas vadošā sieviešu kalnu slēpotāja Lelde Gasūna vēl neuzsāks sezonu, jo dziedē ceļgala traumu. Kā ziņo "Latvijas Radio", arī viņai nodrošināt starptautiskajai sezonai nepieciešamo finansējumu neesot viegli. Nedēļas nogalē Austrijā sākās jaunā Pasaules kausa sezona kalnu slēpošanā, tiesa, svētdien sliktu laika apstākļu dēļ vīru milzu slaloma sacensības tika atceltas.

Izmantotie resursi:
LETA

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2018-10-29 12:15, pirms 6 gadiem
Mums ir daudz tādu hobija kalnu slēpotāju, kuri Olimpiskajā 10-niekā nespētu iekļūt. Lai viņi izklaidējas un brauka pa pasauli par saviem līdzekļiem.

  +3 [+] [-]

, 2018-10-29 12:33, pirms 6 gadiem
Kur to naudu atrast.

  +3 [+] [-]

, 2018-10-29 12:37, pirms 6 gadiem
Naudu neviens nedos, būs vien jābeidz karjera. Man žēl viņa nebūs.

  -3 [+] [-]

, 2018-10-29 12:39, pirms 6 gadiem
Dzers Aldari daudz, varbūt Aldaris nosponsorēs sezonu.

  -2 [+] [-]

, 2018-10-29 12:48, pirms 6 gadiem
Tūrists

     [+] [-]

, 2018-10-29 12:48, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Naudu neviens nedos, būs vien jābeidz karjera. Man žēl viņa nebūs.
Ģimene pietiekoši bagāta ir, tiešam žēl nebūs

  +6 [+] [-]

, 2018-10-29 12:55, pirms 6 gadiem
26.vieta olimpādē, nemaz tik slikti neizklausās priekš Latvijas Alpu kombinācijā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2018-10-29 13:06, pirms 6 gadiem
D-Mob rakstīja: Ģimene pietiekoši bagāta ir, tiešam žēl nebūs
Tas nav nopietni.

     [+] [-]

, 2018-10-29 13:11, pirms 6 gadiem
Ja ģimene sponsorēs. Tad 26.vietu olimpiādē ar var neiegūt. Amatieris.

  +8 [+] [-]

, 2018-10-29 14:14, pirms 6 gadiem
guntars_caca_100609617606223 rakstīja: Pastalu zeme var, Latvija viss iespejams, labakos sportistus noslicina sudu poda un tikmer kabatas bazh 100.000$ premijas katru gadu!
Labākajiem sportistiem kaut kāda naudiņa jau iznāk. Un tas, ka visiem pārējiem nepietiek, ir tikai normāli!

  +6 [+] [-]

, 2018-10-29 14:27, pirms 6 gadiem
Jā, nu mums kalnu slēpošana tas pats, kas Jamikai bobslejs.

  +7 [+] [-]

, 2018-10-29 15:08, pirms 6 gadiem
berimors rakstīja: Jā, nu mums kalnu slēpošana tas pats, kas Jamikai bobslejs.
nav tā gluži. Pat somiem pa kādam pasaules līmeņa kalnu slēpotājam ir bijis. Ja atrodas sponsors vai kā tamlīdzīgi. Viņi jau tāpat visu sezonu tikai pa Alpiem dzīvojas, ne jau vietējā līmeņa kalniem. Mums jau gan ir problēma arī ar distancniekiem, kur teorētiski tādai nevajadzētu būt, ja neskaita laika apstākļus.

     [+] [-]

, 2018-10-29 15:31, pirms 6 gadiem
Ierosinu visu "tūristu" sporta federācijās atstāt tikai 1 vadībā esošu algoto darbinieku, neizmaksāt viņam nekādas komandējuma naudas, transporta izmaksas utml., ieekonomēto naudu REĀLI ieguldīt attiecīgā sporta attīstīšanai!!! Un par sliktiem sportistu rezultātiem algu viņam samazināt!

  +2 [+] [-]

, 2018-10-29 15:36, pirms 6 gadiem
berimors rakstīja: Jā, nu mums kalnu slēpošana tas pats, kas Jamikai bobslejs.
Liekas Jamaikai labāki rezultāti. Regulāri iebrauc 26niekā.

  +1 [+] [-]

, 2018-10-29 15:36, pirms 6 gadiem
Ziemassporta veidos liekas daudz mums sportistu olimpiādē nav.

  +8 [+] [-]

, 2018-10-29 15:40, pirms 6 gadiem
berimors rakstīja: Jā, nu mums kalnu slēpošana tas pats, kas Jamikai bobslejs.
Tā nu gan nav bija mums tāda Ulla Lodziņa (tagad Ģērmane), kura savulaik vēl okupācijas laikā PSRS sastāvā 80.to gadu beigās un 1990.gadā vairākas reizes bija piecpadsmitniekā ar 4.vietu kā labāko rezultātu nobraucienā."

  +2 [+] [-]

, 2018-10-29 15:43, pirms 6 gadiem
berimors rakstīja: Jā, nu mums kalnu slēpošana tas pats, kas Jamikai bobslejs.
Bobslejā vajag daudz vairāk naudas nekā kalnu slepošanā vienam sportistam. Un Jamaika var atrast šo naudu, ko nevar teikt par Zvejnieku.

  +7 [+] [-]

, 2018-10-29 15:43, pirms 6 gadiem
Jā,pasaules Top sportists viņs nav,bet Latvijā labākais..Ja tāda ir valsts attieksme pret viņu,ka labakais valsts kalnu slēpotājs nevar startēt tikai tāpēc,ka priekš viņa nav naudas,tad skumji un bēdīgi...

  +5 [+] [-]

, 2018-10-29 15:44, pirms 6 gadiem
Vienmēr esmu olimpiādē skatījies TV Alpu kombinācijas. Vienmēr paticis.

  +2 [+] [-]

, 2018-10-29 15:51, pirms 6 gadiem
[quote crosbijs87]
26.vieta olimpādē, nemaz tik slikti neizklausās priekš Latvijas Alpu kombinācijā.

Nepiekritu,jo os starte 4sportisti no lielajam valstim(Pasaules kausa skiet kvota bja 9 lielvalstim)+Alpu kombinacija parasti uz starta iziet 40 ar ast sportistu..taja ir vismazaka konkurence...bet no otras puses....lai finisetu alpu kombinacija vajadziga daudzpusiba tiesi tapec ari ir vismazakais dalibnieku skaits..jo kombinet atruma disciplinu ar tehnisko ir loti,loti gruti...tapec tada zina ja paskatas,protams,malacis.....bet procentuali apsteigto sportistu skaits bija mazs....

  +6 [+] [-]

, 2018-10-29 16:08, pirms 6 gadiem
Nepatīkama ziņa. Zvejnieks grib augstākus mērķus, bet tur vajag līdzekļus , kuru nav. Skumīgi. Ļoti daudz ko ir sasniedzis ar minimāliem resursiem.

  +1 [+] [-]

, 2018-10-29 16:10, pirms 6 gadiem
Nav medaļu, nav sezonas.

  +4 [+] [-]

, 2018-10-29 16:16, pirms 6 gadiem
guntars_caca_100609617606223 rakstīja: Pastalu zeme var, Latvija viss iespejams, labakos sportistus noslicina sudu poda un tikmer kabatas bazh 100.000$ premijas katru gadu!
Ir divi iemesli, kāpēc šim komentāram var likt mīnusu - to ir rakstījis rusotrollis un par pirmo vārdu. Bet citādi jau viņš ļoti precīzi raksturoja situāciju mūsu valstī. Diemžēl.

  +4 [+] [-]

, 2018-10-29 16:20, pirms 6 gadiem
RealT rakstīja: Jā,pasaules Top sportists viņs nav,bet Latvijā labākais..Ja tāda ir valsts attieksme pret viņu,ka labakais valsts kalnu slēpotājs nevar startēt tikai tāpēc,ka priekš viņa nav naudas,tad skumji un bēdīgi...
Nu tad ņem un maksā viņam no savas kabatas. Kāpēc man viņam jāizmaksā slēpošanu kūrortā? Es arī gribu!

  +4 [+] [-]

, 2018-10-29 16:35, pirms 6 gadiem
Edgars rakstīja: Tā nu gan nav bija mums tāda Ulla Lodziņa (tagad Ģērmane), kura savulaik vēl okupācijas laikā PSRS sastāvā 80.to gadu beigās un 1990.gadā vairākas reizes bija piecpadsmitniekā ar 4.vietu kā labāko rezultātu nobraucienā."
Rodžera māsa laikam, ne?

  +7 [+] [-]

, 2018-10-29 17:43, pirms 6 gadiem
RealT rakstīja: Jā,pasaules Top sportists viņs nav,bet Latvijā labākais..Ja tāda ir valsts attieksme pret viņu,ka labakais valsts kalnu slēpotājs nevar startēt tikai tāpēc,ka priekš viņa nav naudas,tad skumji un bēdīgi...
Tā ir galīgi greiza pieeja, jo "labākais Latvijā" pēc sportiskā rezultāta var būt tik nekonkurētspējīgs, ka tas būs izmiekls viņam kaut ko maksāt.
Vai arī var rasties situācija, ka pie mums sāk kultivēt galīgi eksotiskus sporta veidus, lai tikai būtu "labākais Latvijā" un saņemtu naudu.

Zvejnieks, protams, nav ne viens ne otrs gadījums, taču nav viņš arī tik augsta līmeņa sportists, lai viņa finansēšana būtu prioritāte.

Beigu beigās, ir jāsaprota arī tas, ka dalība sportā ir cilvēku brīvprātīga izvēle, nevis spaidu darbs, tāpēc katrs sporto pēc savām iespējām (gan fiziskajām, gan finansiālajām).

  +9 [+] [-]

, 2018-10-29 18:21, pirms 6 gadiem
es īsti nesaprotu šejienes komentētāju loģiku - kad jūsuprāt sportists ir jāsāk atbalstīt - tikai tad, kad pa medaļām cīnās? Čalim 26 gadi tikai, 3 spēles aiz muguras, īstais vecums kad dot virsū un kalt dzelzi. Jūs vispār kāds apjēdzat, kā ir jāstrādā, lai olimpisko normatīvu nobrauktu? Dīvāna pirdēji nelaimīgie, Zvejnieks aiz sevis ir atstājis cilvēkus, kas dzimuši un auguši kalnos, ja viņam nepienākas atbalsts, tad es vispār nezinu kam vēl pienāktos.. Atgādināšu, ka Latvijas Valsts Meži deva Slaktera dēliņam piķi, lai tas loxs varētu ātrumlaivu nopirkt ar ko pa Daugavu pagonkot

  +5 [+] [-]

, 2018-10-29 18:21, pirms 6 gadiem
Brauc pie manis uz Norvēģiju jumtus likt....varēsi nopelnīt un izslēpoties...
Bjorli ir FIS kategorijas trase...mēs esam tur...

  +2 [+] [-]

, 2018-10-29 18:32, pirms 6 gadiem
marksis rakstīja: es īsti nesaprotu šejienes komentētāju loģiku - kad jūsuprāt sportists ir jāsāk atbalstīt - tikai tad, kad pa medaļām cīnās? Čalim 26 gadi tikai, 3 spēles aiz muguras, īstais vecums kad dot virsū un kalt dzelzi. Jūs vispār kāds apjēdzat, kā ir jāstrādā, lai olimpisko normatīvu nobrauktu? Dīvāna pirdēji nelaimīgie, Zvejnieks aiz sevis ir atstājis cilvēkus, kas dzimuši un auguši kalnos, ja viņam nepienākas atbalsts, tad es vispār nezinu kam vēl pienāktos.. Atgādināšu, ka Latvijas Valsts Meži deva Slaktera dēliņam piķi, lai tas loxs varētu ātrumlaivu nopirkt ar ko pa Daugavu pagonkot
Dīvānu ostītāj, es tev atklāšu noslēpumu - sportistu atbalsts vispār nav obligāta lieta valstij. Viņus vispār var neatbalstīt.

Sportošana ir hobijs. Valstij nav jāapmaksā cilvēku izpriecas!

Ja sportists trenējas un startē tikai tāpēc, ka viņam valsts dod naudu, tad tas ir nevis sportists, bet liekēdis.

P.S.
Slaktera gadījums vispār ir ārpus saprāta robežām!

  +3 [+] [-]

, 2018-10-29 18:45, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Dīvānu ostītāj, es tev atklāšu noslēpumu - sportistu atbalsts vispār nav obligāta lieta valstij. Viņus vispār var neatbalstīt.

Sportošana ir hobijs. Valstij nav jāapmaksā cilvēku izpriecas!
pēc tādas pašas loģikas, nevajag ne dziesmu svētkus, ne muzejus, ne konservatorijas.. vispār priekš kam Izglītības iestādes vajadzīgas ne? Kāpēc mums atbalstīt kaut kādus zinātniekus, kas to vien dara, kā lūr mikroskopos vai teleskopos? Neko nafig nevajag, klapējam visu ciet un lienam atpakaļ savās alās ēst jēlu gaļu un pisties..

  +5 [+] [-]

, 2018-10-29 18:47, pirms 6 gadiem
marksis rakstīja: es īsti nesaprotu šejienes komentētāju loģiku - kad jūsuprāt sportists ir jāsāk atbalstīt - tikai tad, kad pa medaļām cīnās? Čalim 26 gadi tikai, 3 spēles aiz muguras, īstais vecums kad dot virsū un kalt dzelzi. Jūs vispār kāds apjēdzat, kā ir jāstrādā, lai olimpisko normatīvu nobrauktu? Dīvāna pirdēji nelaimīgie, Zvejnieks aiz sevis ir atstājis cilvēkus, kas dzimuši un auguši kalnos, ja viņam nepienākas atbalsts, tad es vispār nezinu kam vēl pienāktos.. Atgādināšu, ka Latvijas Valsts Meži deva Slaktera dēliņam piķi, lai tas loxs varētu ātrumlaivu nopirkt ar ko pa Daugavu pagonkot
Pilnībā piekrītu +1

  +5 [+] [-]

, 2018-10-29 18:48, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Dīvānu ostītāj, es tev atklāšu noslēpumu - sportistu atbalsts vispār nav obligāta lieta valstij. Viņus vispār var neatbalstīt.

Sportošana ir hobijs. Valstij nav jāapmaksā cilvēku izpriecas!

Ja sportists trenējas un startē tikai tāpēc, ka viņam valsts dod naudu, tad tas ir nevis sportists, bet liekēdis.

P.S.
Slaktera gadījums vispār ir ārpus saprāta robežām!
Pilnībā nepiekrītu -1.

  +2 [+] [-]

, 2018-10-29 18:52, pirms 6 gadiem
marksis rakstīja: pēc tādas pašas loģikas, nevajag ne dziesmu svētkus, ne muzejus, ne konservatorijas.. vispār priekš kam Izglītības iestādes vajadzīgas ne? Kāpēc mums atbalstīt kaut kādus zinātniekus, kas to vien dara, kā lūr mikroskopos vai teleskopos? Neko nafig nevajag, klapējam visu ciet un lienam atpakaļ savās alās ēst jēlu gaļu un pisties..
A te nevajag sportistus pielīdzināt zinātniekiem!

Kāda ir atdeve no sportistu darba? Nekāda! Tie ir cirka klauni, kas izklaidē publiku un tikai!

Izglītība nav hobijs, bet gan ikvienas veiksmīgas, INTELEKTUĀLAS un attīstītas sabiedrības pamats. Arī muzejus var attiecināt uz to pašu. Zinātne dod ieguldījumu daudzās tautsaimniecības nozarēs un tai pašā Latvijā ir izgudrots pietiekoši daudz, lai teiktu, ka tā nauda nav izmesta.

Dziesmu svētki - jā, kaut kur līdzības ir, taču dziesmu svētkos iztērētā nauda nodrošina daudz lielāku sabiedrības iesaisti un, kas nav mazsvarīgi, no šī pasākuma kaut kādu naudu var dabūt arī atpakaļ.

Sports, tāpat kā jebkura šovbiznesa sastāvdaļa, ir parazītu nozares, kas pašas neko neražo, bet izmanto citu jomu resursus. Un nevajag man stāstīt, ka, redz, tāpēc, ka kāds bumbotājs spēlē kreklā ar 10. numuru, tagad rūpnīcām ir ko ražot, tirgotājiem - tirgot utt. Tā ir vienkārši mode un arī bez šiem bumbotājiem viss tiktu saražots, tikai citās krāsās un piegrieznēs.

  +3 [+] [-]

, 2018-10-29 18:53, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Pilnībā nepiekrītu -1.
Saprotu, ka tagad būs absolūts ārprāts, taču tā kā man šis vakars ir gana brīvs un varu to veltīt arī komentāru rakstīšanai, noriskēšu un pajautāšu - JO?

  +2 [+] [-]

, 2018-10-29 18:58, pirms 6 gadiem
Ja Zvejniekam bija nauda, lai uzsāktu PK sezonu, tad arī vajadzēja uzsākt. Izstāties jau var jebkurā brīdi, par to sankciju nav. Būtu labi sevi parādījis, dabūtu vēl naudu. Ko dara Latvijas Slēpošanas federācija, ka labākajam kalnu slēpotājam nevar savākt naudu?

  +3 [+] [-]

, 2018-10-29 19:03, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Nepatīkama ziņa. Zvejnieks grib augstākus mērķus, bet tur vajag līdzekļus , kuru nav. Skumīgi. Ļoti daudz ko ir sasniedzis ar minimāliem resursiem.
Cik reizes viņs ir ticis PK punktos? Nevajag pārspīlēt ar to "ļoti daudz" sasniegšanu.

  +3 [+] [-]

, 2018-10-29 19:11, pirms 6 gadiem
Pietiek finansēt izklaides. Kāda kalnu slēpošana zemē bez kalniem? Ko nākošo atbalstīsim? Labāk to naudu ieguldīt bērnu un jauniešu sportā. Nevis dot kādam, kur atdeves nav nekādas. Un es domāju, ka citi cilvēki vēl vairāk strādā pie sava mērķa nekā viņš. Kāpēc viņiem nedot naudu?
Esmu par prioritāro sporta veidu atbalstu, nevis visiem pēc kārtas.

  +4 [+] [-]

, 2018-10-29 19:12, pirms 6 gadiem
Tie, kas saka, ka 26.vieta OS ir tūrista rezultāts, absolūti neko nesajēdz no kalnu slēpošanas. Tūriste bija Vanesa Meja. Zvejnieks arī PK tika punktos pāris posmos...

  +3 [+] [-]

, 2018-10-29 19:19, pirms 6 gadiem
FinnHarp rakstīja: Tie, kas saka, ka 26.vieta OS ir tūrista rezultāts, absolūti neko nesajēdz no kalnu slēpošanas. Tūriste bija Vanesa Meja. Zvejnieks arī PK tika punktos pāris posmos...
Protams, ka viņš nebija tūrists OS, jo ne jau viņam iedeva wild card, lai startētu tur.

  +3 [+] [-]

, 2018-10-29 19:24, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Cik reizes viņs ir ticis PK punktos? Nevajag pārspīlēt ar to "ļoti daudz" sasniegšanu.
Ļoti daudz sasniedzis ņemot vērā kāds viņam ir bijis atbalsts un cik milzīga konkurence ir kalnu slēpošanā. Esmu dzirdējis ka reitingos atrodoties ap 5000 kalnu slēpotāju. Konkurence šajā sporta veidā ir milzīga un tādēļ turēšanās pirmajā simtā ir ļoti labs sasniegums.

  +3 [+] [-]

, 2018-10-29 19:26, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Saprotu, ka tagad būs absolūts ārprāts, taču tā kā man šis vakars ir gana brīvs un varu to veltīt arī komentāru rakstīšanai, noriskēšu un pajautāšu - JO?
Nebūs ārprāts. Tad valstij nav jāatbalsta arī teātri piemēram. Sports ir viens no vai bieži vislabākais veids kā pasniegt sevi pasaulei. Tieši caut sportu vislabāk ir reklamēt savu valsti un gribētos zināt kura sevi cienoši , attīstīta valsts neatbalsta nedod sportam naudu.

  +2 [+] [-]

, 2018-10-29 19:29, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Ļoti daudz sasniedzis ņemot vērā kāds viņam ir bijis atbalsts un cik milzīga konkurence ir kalnu slēpošanā. Esmu dzirdējis ka reitingos atrodoties ap 5000 kalnu slēpotāju. Konkurence šajā sporta veidā ir milzīga un tādēļ turēšanās pirmajā simtā ir ļoti labs sasniegums.
Vēlreiz jautāšu - cik reizes viņs ir ticis punktos PK posmos?

  +2 [+] [-]

, 2018-10-29 19:31, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Nebūs ārprāts. Tad valstij nav jāatbalsta arī teātri piemēram. Sports ir viens no vai bieži vislabākais veids kā pasniegt sevi pasaulei. Tieši caut sportu vislabāk ir reklamēt savu valsti un gribētos zināt kura sevi cienoši , attīstīta valsts neatbalsta nedod sportam naudu.
Zvejnieks ir izcila reklāma mūsu valstij. Nevajag taču pārspīlēt.

  +3 [+] [-]

, 2018-10-29 19:47, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Nebūs ārprāts. Tad valstij nav jāatbalsta arī teātri piemēram. Sports ir viens no vai bieži vislabākais veids kā pasniegt sevi pasaulei. Tieši caut sportu vislabāk ir reklamēt savu valsti un gribētos zināt kura sevi cienoši , attīstīta valsts neatbalsta nedod sportam naudu.
Nav gan jāatbalsta! Tieši tā! Ja teātris nevar sevi nodrošināt, tad, lai klapējas ciet.

Vienīgais gadījums, kad valsts var pastutēt šīs nozares ir tad, kad runa ir par to izdzīvošanu. Teiksim, ir kāds teātris ar vēsturi un panākumiem, bet kādu iemeslu dēļ, viņiem nav naudas (vadītājs izsaimniekojis, piemēram), tad jā. Vai finansēt kādu valstiski svarīgu projektu. Jā.

Naudas došana sportistam ir prasta tās noēšana. Un rezultāts kāds? 26. vieta OS!!! SASNIEGUMS! Tikai tie sasniegumu mērītāji nezina vai speciāli nepiemin, ka OS ir dalībnieku skaita ierobežojums un tāpēc konkurence - mazāka. Ja elites slēpotājiem tas neko nemaina, tad tādam Zvejniekam tas ļauj pacelties krietni augstāk.

Reklāma valstij? To pie mums ļoti bieži piemin, taču neviens tā īsti nav sapratis cik lielā mērā. Pateikšu priekšā - ja gūgles meklējumu skaits ir tas kāpēc Zvejniekam ir jādod nauda, tad tas ir murgs!

  +5 [+] [-]

, 2018-10-29 19:50, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Kāda ir atdeve no sportistu darba? Nekāda!
Padomā par 1992. gadu, kad 3 nevienam nezināmās Baltijas nācijas izsoļoja Barselonā zem saviem karogiem pirmo reizi kopš 1936. gada. Patīk tas vai nepatīk, bet mūs zin un ciena starptautiskajā arēnā nevis mūsu politiķu dēļ, vai dēļ kaut kādām ekspo izstādēm, kurām arī nauda netiek žēlota.. mūs nezin arī mūsu 100-gadei iztērētās naudas dēļ. Mūs zin pa lielam pateicoties mūsu sportistiem un klasiskās mūzikas pārstāvjiem. Porziņģis ir licis Latvijas vārdam atbalsoties Ņujorkā neskaitāmas reizes. Nesen ceļoju uz Ņujorku, robežsargs ieraugot Latvijas pasi sāka runāt par Irbi un Ozoliņu kā par saviem lielākajiem elkiem.. kāds no tā labums? valsts reprezentācija ir kompleksa lieta, kas rezultējas investīcijās, labākos kredītreitingos un drošībā. Nevienmēr mārketinga un PR pienesumu var izmērīt vai nosvērt. Bet neviena kompānija, neviens bizness vēl nav pastāvējis ilgstoši bez reklāmas, tā pat arī Valstij, kā tirgum, kā investīciju objektam, kā sadarbības partnerim ir nepieciešama sava reklāma un sava atpazīstamība.

  +1 [+] [-]

, 2018-10-29 19:57, pirms 6 gadiem
marksis rakstīja: es īsti nesaprotu šejienes komentētāju loģiku - kad jūsuprāt sportists ir jāsāk atbalstīt - tikai tad, kad pa medaļām cīnās? Čalim 26 gadi tikai, 3 spēles aiz muguras, īstais vecums kad dot virsū un kalt dzelzi. Jūs vispār kāds apjēdzat, kā ir jāstrādā, lai olimpisko normatīvu nobrauktu? Dīvāna pirdēji nelaimīgie, Zvejnieks aiz sevis ir atstājis cilvēkus, kas dzimuši un auguši kalnos, ja viņam nepienākas atbalsts, tad es vispār nezinu kam vēl pienāktos.. Atgādināšu, ka Latvijas Valsts Meži deva Slaktera dēliņam piķi, lai tas loxs varētu ātrumlaivu nopirkt ar ko pa Daugavu pagonkot
Muusu valstij naudas ir tik, cik ir. es ar saviem nodokljiem labpraat atbalstiitu tos sporta veidus, kur ir kaut vai TEORETISKAS iespeejas Olimpiaadee par 10nieku ciiniities. Zvejnieks ir tikai hobija liimenis kur nekas taads ne tuvu nav iespeejams un valsts finanseejums nav nepiecieshams. Ja puika grib, lai braukaa par savu naudu. Paskaties uzmaniigaak cik sleepotaajus Zvejnieks olimpiaadee reaali apsteidza no tiem, kuri pashi neizstaajaas?... Slakteri nevajag piemineet - taa vispaar ir afeera un valsts apzagshana.

     [+] [-]

, 2018-10-29 19:57, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vēlreiz jautāšu - cik reizes viņs ir ticis punktos PK posmos?
Ja nekļūdos tad vienu reizi, bet ja jau Tu jautā tad visticamāk ka nevienu.

  +1 [+] [-]

, 2018-10-29 19:59, pirms 6 gadiem
Nedomāju, ka Latvija jelkad iebrauks olimpiskajās medaļās kalnu slēpošanā, tomēr... Vienu, pašu labāko, sportistu šajā veidā, faktiski jau arī sportisti, tomēr laikam vajadzētu mēģināt valstij uzturēt. Taču ne vairāk! Kur naudu atrast? Pieļauju, ka varētu kaut kādā veidā sakombinēt kopā visas pārējās mūsu ziemas sporta veidu federācijas, bobslejam, kamaniņām un skeletonam arī varētu būt kopīga, tur mums reāli medaļu pretendenti, pārējos - viens priekšnieks ar vienu maku.

     [+] [-]

, 2018-10-29 19:59, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Nav gan jāatbalsta! Tieši tā! Ja teātris nevar sevi nodrošināt, tad, lai klapējas ciet.

Vienīgais gadījums, kad valsts var pastutēt šīs nozares ir tad, kad runa ir par to izdzīvošanu. Teiksim, ir kāds teātris ar vēsturi un panākumiem, bet kādu iemeslu dēļ, viņiem nav naudas (vadītājs izsaimniekojis, piemēram), tad jā. Vai finansēt kādu valstiski svarīgu projektu. Jā.

Naudas došana sportistam ir prasta tās noēšana. Un rezultāts kāds? 26. vieta OS!!! SASNIEGUMS! Tikai tie sasniegumu mērītāji nezina vai speciāli nepiemin, ka OS ir dalībnieku skaita ierobežojums un tāpēc konkurence - mazāka. Ja elites slēpotājiem tas neko nemaina, tad tādam Zvejniekam tas ļauj pacelties krietni augstāk.

Reklāma valstij? To pie mums ļoti bieži piemin, taču neviens tā īsti nav sapratis cik lielā mērā. Pateikšu priekšā - ja gūgles meklējumu skaits ir tas kāpēc Zvejniekam ir jādod nauda, tad tas ir murgs!
Šķiet ka mums uzskati ir diametrāli pilnīgi pretēji un nav j;egas diskutēt. JA tik kardināli mūsu uzskati atšķiras tad ne Tava ne mana domāšana, uzskati no šīs diskusijas nemainīsies.

     [+] [-]

, 2018-10-29 20:02, pirms 6 gadiem
[quote funs]
Šķiet ka mums uzskati ir diametrāli pilnīgi pretēji un nav j;egas diskutēt. JA tik kardināli mūsu uzskati atšķiras tad ne Tava ne mana domāšana, uzskati no šīs diskusijas nemainīsies.
Valstij jāatbalsta ne tikai ražošana, jāveido sociālais spilvens mazaizsargātiem, bet jāatbalsta tās nozares par ko interesējās mūsu valsts pilsoņi. Sportam ir ļoti liels līdzjutēju pulks un arī es kā nodokļu maksātājs vēlos lai tieši mākslā , sportā valsts iegulda lielus līdzekļus.

  +1 [+] [-]

, 2018-10-29 20:02, pirms 6 gadiem
marksis rakstīja: Padomā par 1992. gadu, kad 3 nevienam nezināmās Baltijas nācijas izsoļoja Barselonā zem saviem karogiem pirmo reizi kopš 1936. gada. Patīk tas vai nepatīk, bet mūs zin un ciena starptautiskajā arēnā nevis mūsu politiķu dēļ, vai dēļ kaut kādām ekspo izstādēm, kurām arī nauda netiek žēlota.. mūs nezin arī mūsu 100-gadei iztērētās naudas dēļ. Mūs zin pa lielam pateicoties mūsu sportistiem un klasiskās mūzikas pārstāvjiem. Porziņģis ir licis Latvijas vārdam atbalsoties Ņujorkā neskaitāmas reizes. Nesen ceļoju uz Ņujorku, robežsargs ieraugot Latvijas pasi sāka runāt par Irbi un Ozoliņu kā par saviem lielākajiem elkiem.. kāds no tā labums? valsts reprezentācija ir kompleksa lieta, kas rezultējas investīcijās, labākos kredītreitingos un drošībā. Nevienmēr mārketinga un PR pienesumu var izmērīt vai nosvērt. Bet neviena kompānija, neviens bizness vēl nav pastāvējis ilgstoši bez reklāmas, tā pat arī Valstij, kā tirgum, kā investīciju objektam, kā sadarbības partnerim ir nepieciešama sava reklāma un sava atpazīstamība.
Tagad pastāsti man vienu lietu. Es zinu, ka ir tāda valsts Burkinafaso. Atrodas Rietumāfrikā. Ko tas maina?

Tas ir tāds mazās valsts vai kalpu sindroms, sauc kā gribi, priecāties par to, ka "mūs arī zina", "mēs esam pamanīti"! Esam, bet kāds no tā labums?

Ja tie Porziņģa, "Knicks" vai NBA fani pūļiem tāpēc brauktu uz šejieni un te tērētu naudu, tad tā būtu atdeve. Ja sportistu dēļ kāds investors uz šejieni atbrauktu un uzbūvētu vismaz vienu mazu rūpnīcu, arī. Bet tas tā nenotiek!

Vienīgais "ieguvums" ir tas, ka gūglē biežāk meklē Latviju un seriālos to, ar apšaubāmu kontekstu, piemin. Nekādos kredītreitingos un investīcijās nerezultējas tas, ka KP iedanko pāri Džeimsam vai Zvejnieks nošļūc no kalna ātrāk. NEKAD UN NEMŪŽAM!

Jā, valstij vajag reklāmu, vajag tēlu, taču tas darās pilnīgi citādāk un ne vienmēr sabiedrībai pieņemamā veidā, ja nu kas (Latvijas gadījums ar uzturēšanās atļauju ieviešana par noteiktu summu investēšanu kā piemērs).

Ja visu dzīvi esi dzīvojis ar uzskatu, ka sports ir svarīgi, sports ir labi un noderīgi, tad, protams, ir grūti pieņemt, ka patiesībā sports ir klaunāde, kurā atpazīstamākās sejas pat reizrēķinu ne vienmēr zina. Viņi nav pārcilvēki. Sports nav svarīgs. Sports ir tikai tāpēc, ka tas sabiedrībai ļauj "nolaist tvaiku" ar izdomātiem "mūsējiem" un "viņējiem", nevis iet un sist sejas viens otram.

Es vienkārši ieteiktu izaugt un sākt uz lietām skatīties reāli.

     [+] [-]

, 2018-10-29 20:06, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Ja nekļūdos tad vienu reizi, bet ja jau Tu jautā tad visticamāk ka nevienu.
Es nezinu, tāpēc jautaju Tev, jo cik zinu, seko kalnu slēpošanai, es maz sekoju tai.

     [+] [-]

, 2018-10-29 20:17, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es nezinu, tāpēc jautaju Tev, jo cik zinu, seko kalnu slēpošanai, es maz sekoju tai.
Paskatījos ātrumā un laikam mani atmiņa nepievīla - 1 reizi. 26.vieta slalomā 2016.gadā Itālijā.

     [+] [-]

, 2018-10-29 20:20, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vēlreiz jautāšu - cik reizes viņs ir ticis punktos PK posmos?
4x https://data.fis-ski.com/dynamic/at...

     [+] [-]

, 2018-10-29 20:22, pirms 6 gadiem
1x PK un 4x PČ
https://data.fis-ski.com/dynamic/at...

  +2 [+] [-]

, 2018-10-29 20:22, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Ļoti daudz sasniedzis ņemot vērā kāds viņam ir bijis atbalsts un cik milzīga konkurence ir kalnu slēpošanā. Esmu dzirdējis ka reitingos atrodoties ap 5000 kalnu slēpotāju. Konkurence šajā sporta veidā ir milzīga un tādēļ turēšanās pirmajā simtā ir ļoti labs sasniegums.
Man vienmēr licies savdabīgi, ka cilvēki mēdz piesaukt "milzīgu konkurenci" ekskluzīvos (t.i., ne visiem gribētājiem pieejamos) sporta veidos. Āfrikā, lielākajā daļā Āzijas un Latīņamerikas kalnu slēpošana nav pieejama sniega trūkuma dēļ, vēl virknē valstu (Latviju ieskaitot) nav pasaules standartiem atbilstošu kalnu, plus vēl šis nav tas lētākais prieks... Tāpēc gribas tomēr domāt, ka ir rinda sporta veidu ar lielāku konkurenci. Nezinu par reitingu ar 5000 sportistiem, bet arī tas ir relatīvi- saliekam 100 metru skrējiena reitingā visus, kas skrien zem 13 sekundēm, cipars noteikti būs vēl daudz iespaidīgāks.

     [+] [-]

, 2018-10-29 20:28, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: 1x PK un 4x PČ
https://data.fis-ski.com/dynamic/athlete-biography.html?sector=AL&competitorid=137645&type=result&category=WC&season=ALL&sort=&discipline=ALL&position=&place=&Submit=Search&limit=50
PČ taču arī ir mazāka konkurence, tāpēc jautāju tieši par PK posmiem.

     [+] [-]

, 2018-10-29 20:34, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: PČ taču arī ir mazāka konkurence, tāpēc jautāju tieši par PK posmiem.
https://data.fis-ski.com/dynamic/at...

     [+] [-]

, 2018-10-29 20:34, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Tagad pastāsti man vienu lietu. Es zinu, ka ir tāda valsts Burkinafaso. Atrodas Rietumāfrikā. Ko tas maina? [...]
Es vienkārši ieteiktu izaugt un sākt uz lietām skatīties reāli.
tu neskaties reāli, tu skaties caur savu šauro prizmu, no sava šaurā acu punkta.

Tu varbūt zini, kas ir Burkina Faso, bet pa lielam tas ir maznozīmīgi, ja tu pats neesi investors vai attīstītājs. Latvijā darbojas uzņēmumi, kas nav ne Lietuvā, ne Igaunijā. Pie mums mājas atraduši IT milži Accenture, Exigen, IBM utt.. kāpēc viņi ir pie mums nevis kaimiņos? Kāds direktors apskatījās savā kabinetā uz sarakstu ar potenciālajām mājvietām un izvēlējās to, par kuru kaut ko bija dzirdējis.. tā tas strādā.. ir neskaitāmi pētījumi gan no IZM, gan no citām institūcijām, kas pierāda sporta investīciju nozīmībumu tautsaimniecībā, neslinko - pameklē

     [+] [-]

, 2018-10-29 20:35, pirms 6 gadiem
marksis rakstīja: tu neskaties reāli, tu skaties caur savu šauro prizmu, no sava šaurā acu punkta.

Tu varbūt zini, kas ir Burkina Faso, bet pa lielam tas ir maznozīmīgi, ja tu pats neesi investors vai attīstītājs. Latvijā darbojas uzņēmumi, kas nav ne Lietuvā, ne Igaunijā. Pie mums mājas atraduši IT milži Accenture, Exigen, IBM utt.. kāpēc viņi ir pie mums nevis kaimiņos? Kāds direktors apskatījās savā kabinetā uz sarakstu ar potenciālajām mājvietām un izvēlējās to, par kuru kaut ko bija dzirdējis.. tā tas strādā.. ir neskaitāmi pētījumi gan no IZM, gan no citām institūcijām, kas pierāda sporta investīciju nozīmīgumu tautsaimniecībā, neslinko - pameklē

  +1 [+] [-]

, 2018-10-29 20:46, pirms 6 gadiem
Zvejnieks ir reklāma ja viņš regulāri ir redzams Eurosport vai arī ja brauc pa top vietām.Diemžēl nevienu no diviem kritērijiem viņs neizpilda

     [+] [-]

, 2018-10-29 20:50, pirms 6 gadiem
To Fullback:
Var redzēt,ka sportojis neesi un skolas laikā pat bastoji sporta stundas, ja tā var pateikt ka sports nav vajadzīgs. Sēdi visu laiku mājās un klikšķini klaviatūru,pat nesaprotu kā tu šajā saitā ienāci,laikam reģistrējies visur,kur var reģistrēties anonīmi un vari savu žulti izmest.
Sports ir visu sabiedrības pamatā, bez tā lielāks finansējums vajadzētu ārstniecības iestādēm u.t.t
Pēc tavas loģikas,tad nafig dodam finansējumu izglītībai,ārstiem,lai paliek tikai privātie un kas varēs samaksāt tad tam pienāksies, nedodam naudu kultūrai,jo svētki vienmēr ir lieli izdevumi, 200 štukas tulīt salūtā izšaus debesīs,zinātnei arī nedodam,jo atklāj kaut ko noderīgu vai jaunu ļoti reti un ar perspektīvu ka varbūt noderēs pēc 10-20 gadiem.
Pēc šādas loģikas tev jādzīvo vienam alā un jāaudzē viss pašam, un iztiec tikai ar to kas pašam ir.

     [+] [-]

, 2018-10-29 21:05, pirms 6 gadiem
marksis rakstīja: ...
Latvijā darbojas uzņēmumi, kas nav ne Lietuvā, ne Igaunijā. Pie mums mājas atraduši IT milži Accenture, Exigen, IBM utt.. kāpēc viņi ir pie mums nevis kaimiņos? Kāds direktors apskatījās savā kabinetā uz sarakstu ar potenciālajām mājvietām un izvēlējās to, par kuru kaut ko bija dzirdējis.. tā tas strādā..
...
LOL. Nav ko piebilst, jā, paskatījās kartē, kā tad.
Šo lielo uzņēmu darbības vietas izvēlei ir 0% sakars ar sportu, vai, ka kāds to ieraudzīja kartē.

  -1 [+] [-]

, 2018-10-29 21:07, pirms 6 gadiem
marksis rakstīja: tu neskaties reāli, tu skaties caur savu šauro prizmu, no sava šaurā acu punkta.

Tu varbūt zini, kas ir Burkina Faso, bet pa lielam tas ir maznozīmīgi, ja tu pats neesi investors vai attīstītājs. Latvijā darbojas uzņēmumi, kas nav ne Lietuvā, ne Igaunijā. Pie mums mājas atraduši IT milži Accenture, Exigen, IBM utt.. kāpēc viņi ir pie mums nevis kaimiņos? Kāds direktors apskatījās savā kabinetā uz sarakstu ar potenciālajām mājvietām un izvēlējās to, par kuru kaut ko bija dzirdējis.. tā tas strādā.. ir neskaitāmi pētījumi gan no IZM, gan no citām institūcijām, kas pierāda sporta investīciju nozīmībumu tautsaimniecībā, neslinko - pameklē
Jā, tiešām, tik vienkārši - sēdēja, sēdēja kkāds IT giganta direktors kabinetā, domāja, ka vajag filiāli atvērt. Nezināja kur, bet tad atcerējās, ka vakar tač pa eirosportu redzēja kā Latvijas kalnu slēpotājs nošļūca un pat nenokrita! IZLEMTS! Taisīsim biznesu Latvijā, tur viss ir droši un stabili!

Pašam smiekli nenāk?

Tev neliekas, ka Latvija kā IT uzņēmumu valsts (lai gan par to vēl ir pāragri runāt, jo arī kaimiņos nav nemaz tik bēdīgi) ir tāpēc, ka pie mums ir gana laba izglītība (vismaz pamata līmenī), laba IT un ne tikai IT infrastruktūra, salīdzinoši lēts darbaspēks utt.
Tāpat visi šie lielie grandi pirms ienākt pašiem, vispirms sadarbojās ar mūsu augstskolām un vietējiem uzņēmumiem, lai saprastu kas te notiek. Jā, notiek te pie mums IT diezgan labi viss, tāpēc arī atnāca.

     [+] [-]

, 2018-10-29 21:08, pirms 6 gadiem
runcels23 rakstīja: To Fullback:
Var redzēt,ka sportojis neesi un skolas laikā pat bastoji sporta stundas, ja tā var pateikt ka sports nav vajadzīgs. Sēdi visu laiku mājās un klikšķini klaviatūru,pat nesaprotu kā tu šajā saitā ienāci,laikam reģistrējies visur,kur var reģistrēties anonīmi un vari savu žulti izmest.
Sports ir visu sabiedrības pamatā, bez tā lielāks finansējums vajadzētu ārstniecības iestādēm u.t.t
Pēc tavas loģikas,tad nafig dodam finansējumu izglītībai,ārstiem,lai paliek tikai privātie un kas varēs samaksāt tad tam pienāksies, nedodam naudu kultūrai,jo svētki vienmēr ir lieli izdevumi, 200 štukas tulīt salūtā izšaus debesīs,zinātnei arī nedodam,jo atklāj kaut ko noderīgu vai jaunu ļoti reti un ar perspektīvu ka varbūt noderēs pēc 10-20 gadiem.
Pēc šādas loģikas tev jādzīvo vienam alā un jāaudzē viss pašam, un iztiec tikai ar to kas pašam ir.
Esmu startējošs sportists.
Taču atšķirībā no citiem sevi 100% apmērā nodrošinu pats, jo saprotu, ka tas ir tikai un vienīgi mans hobijs.

  -1 [+] [-]

, 2018-10-29 21:10, pirms 6 gadiem
runcels23 rakstīja: To Fullback:
Var redzēt,ka sportojis neesi un skolas laikā pat bastoji sporta stundas, ja tā var pateikt ka sports nav vajadzīgs. Sēdi visu laiku mājās un klikšķini klaviatūru,pat nesaprotu kā tu šajā saitā ienāci,laikam reģistrējies visur,kur var reģistrēties anonīmi un vari savu žulti izmest.
Sports ir visu sabiedrības pamatā, bez tā lielāks finansējums vajadzētu ārstniecības iestādēm u.t.t
Pēc tavas loģikas,tad nafig dodam finansējumu izglītībai,ārstiem,lai paliek tikai privātie un kas varēs samaksāt tad tam pienāksies, nedodam naudu kultūrai,jo svētki vienmēr ir lieli izdevumi, 200 štukas tulīt salūtā izšaus debesīs,zinātnei arī nedodam,jo atklāj kaut ko noderīgu vai jaunu ļoti reti un ar perspektīvu ka varbūt noderēs pēc 10-20 gadiem.
Pēc šādas loģikas tev jādzīvo vienam alā un jāaudzē viss pašam, un iztiec tikai ar to kas pašam ir.
Par visu to ko zemāk piepenterēji - jau rakstīju, ka nevajag izglītību, veselības aprūpi utt. salīdzināt ar sportu. Tās ir divas dažādas lietas.

Tāpat, tas ko tu piepin klāt sportam, ir pareizi tautas sportam, nevis viena cilvēka finansēšanai.
Jā, valstij vai pašvaldībām ir jāceļ stadioni, jāiekārto sporta laukumi, jānodrošina bērniem un ne tikai bērniem iespējas trenēties, taču nav jāfinansē augsto sasniegumu sports (prēmijas - tā ir cita lieta, taču tās ir jāmaksā tikai pēc uzrādītā rezultāta).

     [+] [-]

, 2018-10-29 21:37, pirms 6 gadiem
marksis rakstīja: Padomā par 1992. gadu, kad 3 nevienam nezināmās Baltijas nācijas izsoļoja Barselonā zem saviem karogiem pirmo reizi kopš 1936. gada. Patīk tas vai nepatīk, bet mūs zin un ciena starptautiskajā arēnā nevis mūsu politiķu dēļ, vai dēļ kaut kādām ekspo izstādēm, kurām arī nauda netiek žēlota.. mūs nezin arī mūsu 100-gadei iztērētās naudas dēļ. Mūs zin pa lielam pateicoties mūsu sportistiem un klasiskās mūzikas pārstāvjiem. Porziņģis ir licis Latvijas vārdam atbalsoties Ņujorkā neskaitāmas reizes. Nesen ceļoju uz Ņujorku, robežsargs ieraugot Latvijas pasi sāka runāt par Irbi un Ozoliņu kā par saviem lielākajiem elkiem.. kāds no tā labums? valsts reprezentācija ir kompleksa lieta, kas rezultējas investīcijās, labākos kredītreitingos un drošībā. Nevienmēr mārketinga un PR pienesumu var izmērīt vai nosvērt. Bet neviena kompānija, neviens bizness vēl nav pastāvējis ilgstoši bez reklāmas, tā pat arī Valstij, kā tirgum, kā investīciju objektam, kā sadarbības partnerim ir nepieciešama sava reklāma un sava atpazīstamība.
LV pirmais iznāciens pēc neatkarības atgūšanas bija 1992.gadā ziemas spēlēs Albērvilā- kā šodien atceros vīrus raupja auduma mēteļos un platmalēs, kuri nāca it kā no pirmskara Latvijas, un ūsainais Jānis Ķipurs nesa Latvijas karogu - neaizmirstamas emocijas! Sportistiem ir sava loma valsts reklamēšanā, bet tā nav liela. Investori iet uz valstīm, kur ir investīcijām pievilcīga vide: zemi nodokļi, kvalificēts darbaspēks, laba transporta infrastruktūra, zems korupcijas līmenis u.tml.

     [+] [-]

, 2018-10-29 21:40, pirms 6 gadiem
Starp citu, kur ir palikušas Dzēst un Labot pogas? Tās ir pazudušas, toties es tagad varu sevi Ignorēt un par savu komentāru Ziņot.

     [+] [-]

, 2018-10-30 21:52, pirms 6 gadiem
n