Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:11, Did:0, useCase: 3

Pēdējā vietā palikušo Latviju atkal apdzen par apli, stafetē negaidīti triumfē zviedri

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

Pēdējā vietā palikušo Latviju atkal apdzen par apli, stafetē negaidīti triumfē zviedri
Zviedrijas biatlona stafetes kvartets. Foto: Mauri Ratilainen/EPA/Scanpix

Hohfilcenes trasē Austrijā notikušajās Pasaules kausa izcīņas biatlonā 3. posma sacīkstēs 4x7,5 kilometru stafetē vīriešiem negaidīti par uzvarētāju kļuva Zviedrijas kvartets, kas par 5,7 sekundēm apsteidza galveno favorīti Norvēģiju. Latvijas komanda stafetes trešajā posmā, atrodoties pēdējā vietā, tika apsteigta par apli, finišu nesasniedzot otrajās sacensībās pēc kārtas.

Latvijas komandai stafeti iesāka Andrejs Rastorgujevs, kurš līderu grupā spēja noturēties tikai līdz pirmajai ugunslīnijai, kur Latvijas vadošais biatlonists pieļāva divas kļūdas. Turpinājums nebija necik labāks - otrajā šaušanā Rastorgujevam vēl trīs kļūdas, kas kopumā radīja būtisku atpalicību no tā brīža līderes Norvēģijas. Stafetes kociņu Aleksandram Patrijukam Andrejs nodeva kā 14., līderei Norvēģijai zaudējot 32,6 sekundes.

Patrijuks savu stafetes posmu vismaz sākumā veica salīdzinoši labāk, pirmajā ugunslīnijā šaujot bez kļūdām, kas ļāva Latvijai pakāpties uz 12. pozīciju. Tomēr turpinājums izvērtās ļoti neveiksmīgs - pagaidām, nezināmu iemeslu dēļ Patrijuks īsā distances posmā pazaudēja ļoti daudz laika, kas pēc otrās šaušanas, kur biatlonists pieļāva trīs kļūdas, Latviju nostādīja jau teju trīs minūšu atstatumā no tā brīža līderes Vācijas.

Līdz stafetes maiņai Patrijuks līderim pazaudēja vēl 65 sekundes, Edgaram Misem savu posmu uzsākot jau kā pēdējam. Divās šaušanās Mise pieļāva divas kļūdas un neilgi pirms pēdējās stafetes maiņas Latvija tika apsteigta par apli, sacensības noslēdzot.

Pēdējā posma sākumā līdere Norvēģija otrajā vietā esošo Zviedriju apsteidza par nieka 0,4 sekundēm. Aizraujošā divkaujā starp zviedru Sebastjanu Samuelsonu un norvēģi Juhanesu Tinjesu Bē izšķirošā izrādījās Bē pieļāutā kļūda posma pirmajā šaušanā, kas prasīja papildus laiku un beigu beigās ļāva Samuelsonam atnest Zviedrijai pirmo zelta medaļu šās sezonas stafetes sacensībās.

4x7,5 km stafete vīriešiem, PK 3. posms, Hohfilcene (Austrija)

V.ValstsLaiksKļūdas
1.Zviedrija1:16:31.52-1-3-2
2.Norvēģija+5.72-3-2-5
3.Vācija+44.14-0-1-2
4.Krievija+1:13.51-2-3-4
5.Čehija+1:35.11-4-1-0
6.Francija+1:51.32-5-4-4
25.LatvijaPar apli5-3-2-/

Pasaules kauss biatlonā, 3. posms, Hohfilcene (Austrija)

DatumsLaiksSacensībasZeltsSudrabsBronza
11.12.12:307.5 km sprints sievietēmD. Alimbekava (Baltkrievija)T. Ekhofa (Norvēģija)F. Proisa (Vācija)
11.12.15:2010 km sprints vīriešiemJ. Dāle (Norvēģija)K. Fijons-Majē (Francija)F. Klods (Francija)
12.12.12:454x6 km stafete sievietēmNorvēģijaFrancijaZviedrija
12.12.15:4512.5 km iedzīšana vīriešiemK. Fijons-Majē (Francija)E. Žakelēns (Francija)J. Dāle (Norvēģija)
13.12.12:4510 km iedzīšana sievietēmM. O. Reiselanna (Norvēģija)D. Alimbekava (Baltkrievija)Ž. Simona (Francija)
13.12.15:004x7.5 km stafete vīriešiemZviedrijaNorvēģijaVācija

Izmantotie resursi:
DATACENTER

  +3 [+] [-]

, 2020-12-13 16:43, pirms 3 gadiem
Par Patrijuku būtu jāpagaida vairāk informācijas. Nav īsti loģiski, ka līdz pirmajai šautuvei aiziet bezmaz līderu tempā (un sašauj pa nullēm, no kā it kā izriet, ka baigi nepārķēra), bet pēc tam sāk zaudēt pa minūtei 2,5 km aplī.

  +3 [+] [-]

, 2020-12-13 16:45, pirms 3 gadiem
Jap , kaut ko tādu no zviedriem negaidīju. negaidīts triumfs visi uz pakaļas!

  +9 [+] [-]

, 2020-12-13 16:45, pirms 3 gadiem
elements rakstīja: Par Patrijuku būtu jāpagaida vairāk informācijas. Nav īsti loģiski, ka līdz pirmajai šautuvei aiziet bezmaz līderu tempā (un sašauj pa nullēm, no kā it kā izriet, ka baigi nepārķēra), bet pēc tam sāk zaudēt pa minūtei 2,5 km aplī.
Jā tur mistika, varbūt kritiens un cietis inventārs.

  +5 [+] [-]

, 2020-12-13 16:48, pirms 3 gadiem
Kas ar to Patrijuku...tik lēns palika ka bail...atveda 4 min Misem. Bēdīgi skatīties uz mūsējiem

  +3 [+] [-]

, 2020-12-13 16:49, pirms 3 gadiem
Es nezinu, kas tur notika, bet pēc 3 šautuves varētu "murga cienīgs stāsts".

  +7 [+] [-]

, 2020-12-13 16:50, pirms 3 gadiem
markkomartins rakstīja: Kas ar to Patrijuku...tik lēns palika ka bail...atveda 4 min Misem. Bēdīgi skatīties uz mūsējiem
Ka tik nebūs izslīdējis no trases..

  +2 [+] [-]

, 2020-12-13 16:50, pirms 3 gadiem
Inventaars
Slēpts komentārs: Madzigais

  +3 [+] [-]

, 2020-12-13 16:54, pirms 3 gadiem
kas tā par tabulu? Kārtējais liņķis kko skribelē?

  +6 [+] [-]

, 2020-12-13 16:55, pirms 3 gadiem
Madzigais rakstīja: Ziniet,kādreiz lai tiktu pieminēts avīzē bija jasasniedz labs rezultats,tagad katru huinjy publicē,wtf..šie nebūtu pieminēšanas vērti,nebutu jazin par vinju eksistenci,kamer nesasniedz ko ieverojami cieniigu!
A naher man par tav eksistenci būtu kas jāzin, ka te komentē?

  +5 [+] [-]

, 2020-12-13 16:58, pirms 3 gadiem
Tad skaidrības nekādas, kas ar Patrijuhu tieši notika? Pēc tā mazā atkārtojuma, ko Eurosporta parādīja, varēja saprast, ka kkas ar šauteni nav, bet guļus tak viss normāli bija.. vienīgais loģiskais izskaidrojuma būtu kritiens, bet tos jau parasti atkārtojumos parāda.

  -1 [+] [-]

, 2020-12-13 17:00, pirms 3 gadiem
Es agrāk avīzēs lasīju par 3 vietu- 5 dalībnieku konkurencē, vai 100-vietu- 110 dalībnieku konkurencē, tad tie bija ievērības cienīgi rezultāti?

  +2 [+] [-]

, 2020-12-13 17:03, pirms 3 gadiem
Bija kadrs translacija, kura Patrijuks otraja sautuve prasija palidzibu, laikam kaut kas notika sautenei, del ka pavadija tik daudz laika uz sautuves.

     [+] [-]

, 2020-12-13 17:06, pirms 3 gadiem
Būtu Andora, iespējams mums stafetē būtu daudz labāk.

  +4 [+] [-]

, 2020-12-13 17:07, pirms 3 gadiem
Bendika ietvītoja, ka Patrijukam kritiens. Tad jau Patrijuks nemaz tik briesmīgs nebija

  +6 [+] [-]

, 2020-12-13 17:07, pirms 3 gadiem
"Aizraujošā divkaujā starp zviedru Sebastjanu Samuelsonu un norvēģi Juhanesu Tinjesu Bē izšķirošā izrādījās Bē pieļāutā kļūda posma pirmajā šaušanā, kas prasīja papildus laiku un beigu beigās ļāva Samuelsonam atnest Zviedrijai pirmo zelta medaļu šās sezonas stafetes sacensībās."

Autors sacensības vispār skatījās??
Izšķirošā bija Bē pēdējā šaušana, pēc kuras nācās močīt soda apli!

  +3 [+] [-]

, 2020-12-13 17:08, pirms 3 gadiem
raivis77 rakstīja: Jā tur mistika, varbūt kritiens un cietis inventārs.
Varbūt vāji vitamīni. Pie Indriksona futbolā bija vitamīni. Bija Latvijas izlasei daudz labāki rezultāti.

  +5 [+] [-]

, 2020-12-13 17:09, pirms 3 gadiem
CaptainCrazy rakstīja: Bendika ietvītoja, ka Patrijukam kritiens. Tad jau Patrijuks nemaz tik briesmīgs nebija
Nu kritiens te patiesībā ir vienīgais loģiskais izskaidrojums.

  +4 [+] [-]

, 2020-12-13 17:10, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: Nu kritiens te patiesībā ir vienīgais loģiskais izskaidrojums.
Jā, bet būs tāds ļoti pamatīgs. Cerams, ka cieta ekipējums, nevis veselība

  +5 [+] [-]

, 2020-12-13 17:14, pirms 3 gadiem
CaptainCrazy rakstīja: Jā, bet būs tāds ļoti pamatīgs. Cerams, ka cieta ekipējums, nevis veselība
Mani visvairāk pārsteidz, ka Eurosports to nenoķēra un neparādīja, varbūt tas notika vietā, kur nav kameru. Ceru, ka kāds no šejieniešiem pacentisies vismaz tik daudz, lai uzzvanitu un noskaidrotu detaļas

  +1 [+] [-]

, 2020-12-13 17:15, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: Nu kritiens te patiesībā ir vienīgais loģiskais izskaidrojums.
Žēl, ka līdz Slotiņam netika. Jēdzīgākais sarkanbalsarkanais. Kas konkrēti lido pa trasi. Tā protams neizdevusies sacesība. Bet gan saņemsies. Patrijuks nekris un būs finišs ar.

  +2 [+] [-]

, 2020-12-13 17:16, pirms 3 gadiem
CaptainCrazy rakstīja: Jā, bet būs tāds ļoti pamatīgs. Cerams, ka cieta ekipējums, nevis veselība
Trasē ir tāds nobrauciena pagrieziens uz uzbēruma. Tur visi diezgan mokās, lai noturētos. Un ja trasē ir pārķerts, ja kājas netur, tad notenterēt no tā uzbēruma ir elementāri. Attiecīgi atpakaļ tikt nav viegli.

Protams, ej nu sazini, vai tas notika tur. Taču tā ir ļoti varbūtīga vieta.

  +3 [+] [-]

, 2020-12-13 17:20, pirms 3 gadiem
ziemeļi rakstīja: Ka tik nebūs izslīdējis no trases..
Latvija nav spēcīga slalomā. Varbūt Patrijuks kaut kur pa taisno starp kokiem ārpus trases aizslīdēja. Kam negadās.

  +1 [+] [-]

, 2020-12-13 17:21, pirms 3 gadiem
Ļoti Andoras pietrūkst. Varbūt vēl Sanmarīno un Maltas. Tad mēs tabulā būtu ne pēdejie.

  +1 [+] [-]

, 2020-12-13 17:25, pirms 3 gadiem
elements rakstīja: Par Patrijuku būtu jāpagaida vairāk informācijas. Nav īsti loģiski, ka līdz pirmajai šautuvei aiziet bezmaz līderu tempā (un sašauj pa nullēm, no kā it kā izriet, ka baigi nepārķēra), bet pēc tam sāk zaudēt pa minūtei 2,5 km aplī.
skatijos saceni, bet īsti nemanīju kas viņam ar plinti notika 2.šaušanā operatori parādija viņu, kā viņš bēdīgs uz viņu lūkojas

  +1 [+] [-]

, 2020-12-13 17:32, pirms 3 gadiem
crosbijs87 rakstīja: Ļoti Andoras pietrūkst. Varbūt vēl Sanmarīno un Maltas. Tad mēs tabulā būtu ne pēdejie.
Pietrūka tevis, prātvēder, stafetes otrajā etapā.

  +2 [+] [-]

, 2020-12-13 17:32, pirms 3 gadiem
Lai nu kā tur būtu, Patrijuks izskatījās daudz maz cerīgi.
Par to vien prieks.

  +2 [+] [-]

, 2020-12-13 17:33, pirms 3 gadiem
crosbijs87 rakstīja: Vismaz sākums ļoti cerīgs. Rastorgujevs 14. Agri vai vēlu izlase slēpos ļoti labi.
Es to diez vai sagaidīšu.
Lai jums jaunajiem izdodas piedzīvot!

     [+] [-]

, 2020-12-13 17:34, pirms 3 gadiem
Ļoti labs tautas un masu sporta veids Latvijā. Jebkuršs var ieslēgt tv vai internetu un tiešraidē skatīties biatlona sacensības. Prieks par Latvijas izlasi ka piedalās. Agri vai vēlu būs tie rezultāti ar.

  +1 [+] [-]

, 2020-12-13 17:36, pirms 3 gadiem
darbagalds rakstīja: Pietrūka tevis, prātvēder, stafetes otrajā etapā.
Kalgari olimpiāde bija tā olimpiāde, kurā es gribēju PSRS izlasē startēt biatlonā. Bet diemžēl bija grūti tik izlasē. Tā nu es nebiju Kalgari.

     [+] [-]

, 2020-12-13 17:38, pirms 3 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Es to diez vai sagaidīšu.
Lai jums jaunajiem izdodas piedzīvot!
Birkendāls 19. gadīgais šoreiz nestartēja.

     [+] [-]

, 2020-12-13 17:43, pirms 3 gadiem
Kāds sastāvs 4dien sprintam?

  +1 [+] [-]

, 2020-12-13 17:43, pirms 3 gadiem
crosbijs87 rakstīja: Birkendāls 19. gadīgais šoreiz nestartēja.
Birkentāls vēl stipri zaļš.

  -1 [+] [-]

, 2020-12-13 17:50, pirms 3 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Birkentāls vēl stipri zaļš.
Nav jau nekā ļoti laba bez Rastorgujeva. Varbūt der stipri zaļais. Tāpat citi bez Rastorgijeva pa beigām vien slēpo sprintā un citās sacīkstēs.

  -2 [+] [-]

, 2020-12-13 17:56, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: Jap , kaut ko tādu no zviedriem negaidīju. negaidīts triumfs visi uz pakaļas!
Nez ko ASV nav jēdzīgas izlases? Viņiem ir Aļaska. Sniegs viņiem ir.

  -2 [+] [-]

, 2020-12-13 18:02, pirms 3 gadiem
Mjā, ar Patrijuka neveiksmi sacīkste reāli bija beigusies... Tiesa, jau pēc Rastija zaudētā laika bija skaidrs, ka šodien nav mūsu diena biatlonā. Cerams, ka Patrijukam nav nekādu traumu. Šķiet, ka varētu būt bijis kritiens un bojāts inventārs (šautene, slēpe), citu izskaidrojumu neredzu. Ja būtu trauma, tad jau droši vien būtu izstājies.

  +2 [+] [-]

, 2020-12-13 18:02, pirms 3 gadiem
Man liekas ka Patrijuks krita un sabojāja šauteni, jo vienā atkārtojumā bija redzams Patrijuks šautuvē un kaut ko ņēmās ap ieroci

     [+] [-]

, 2020-12-13 18:04, pirms 3 gadiem
ASV ir gan nauda, gan cilvēku, sportistu resursi. ASV varētu būt ļoti laba biatlona izlase. Piemērs vieglatlētika. Medaļu skaits vislielākais.

  -1 [+] [-]

, 2020-12-13 18:06, pirms 3 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Man liekas ka Patrijuks krita un sabojāja šauteni, jo vienā atkārtojumā bija redzams Patrijuks šautuvē un kaut ko ņēmās ap ieroci
Patrijuks man ir kaut kas jauns. Cerams saņemsies pēc kritiena, un būs mums vēl viens ļoti labs biatlonists.

  -2 [+] [-]

, 2020-12-13 18:08, pirms 3 gadiem
denebs rakstīja: Mjā, ar Patrijuka neveiksmi sacīkste reāli bija beigusies... Tiesa, jau pēc Rastija zaudētā laika bija skaidrs, ka šodien nav mūsu diena biatlonā. Cerams, ka Patrijukam nav nekādu traumu. Šķiet, ka varētu būt bijis kritiens un bojāts inventārs (šautene, slēpe), citu izskaidrojumu neredzu. Ja būtu trauma, tad jau droši vien būtu izstājies.
Cerams Patriuks izdarīs secinājumus pēc kritiena. Kļūdu vairs nebūs.

  +4 [+] [-]

, 2020-12-13 18:22, pirms 3 gadiem
denebs rakstīja: Mjā, ar Patrijuka neveiksmi sacīkste reāli bija beigusies... Tiesa, jau pēc Rastija zaudētā laika bija skaidrs, ka šodien nav mūsu diena biatlonā. Cerams, ka Patrijukam nav nekādu traumu. Šķiet, ka varētu būt bijis kritiens un bojāts inventārs (šautene, slēpe), citu izskaidrojumu neredzu. Ja būtu trauma, tad jau droši vien būtu izstājies.
Nesapratu par Rastiju. Jā, šāva atkal sūdīgi, bet slēpošanā nokapāja ar atdevi. Un pusminūte plusā ir OK.

     [+] [-]

, 2020-12-13 18:25, pirms 3 gadiem
Namejs neko nav komentējis. Tomēr Latvijas izlase biatlonā.

     [+] [-]

, 2020-12-13 18:27, pirms 3 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Nesapratu par Rastiju. Jā, šāva atkal sūdīgi, bet slēpošanā nokapāja ar atdevi. Un pusminūte plusā ir OK.
Rastijs nekad nepieviļ. Kapā vienmēr ļoti labi.

     [+] [-]

, 2020-12-13 18:28, pirms 3 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Man liekas ka Patrijuks krita un sabojāja šauteni, jo vienā atkārtojumā bija redzams Patrijuks šautuvē un kaut ko ņēmās ap ieroci
Sapņu slēpojums bija apmēram uz top10 Latvijas izlasei. Kam negadās kļūdas.

     [+] [-]

, 2020-12-13 18:54, pirms 3 gadiem
denebs rakstīja: ...bija skaidrs, ka šodien nav mūsu diena biatlonā...
Mūsu diena biatlonā ir... nekad

  -2 [+] [-]

, 2020-12-13 18:57, pirms 3 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Mūsu diena biatlonā ir... nekad
Bendikai tomēr bija 20. vieta.

     [+] [-]

, 2020-12-13 19:01, pirms 3 gadiem
CeTurtdien jau atkal biatlons. Posmu daudz.

  +5 [+] [-]

, 2020-12-13 19:03, pirms 3 gadiem
Njā, olimpisko čempionu zviedru uzvara tiešām ir pārsteigums...

     [+] [-]

, 2020-12-13 19:03, pirms 3 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Nesapratu par Rastiju. Jā, šāva atkal sūdīgi, bet slēpošanā nokapāja ar atdevi. Un pusminūte plusā ir OK.
Drīz varbūt būs pusminūte mīnusā. Un būs pavisam ļoti labi.

     [+] [-]

, 2020-12-13 19:08, pirms 3 gadiem
GaršīgsTomāts rakstīja: Njā, olimpisko čempionu zviedru uzvara tiešām ir pārsteigums...
Beidzot Norvēģija nav pirmie.

     [+] [-]

, 2020-12-13 19:19, pirms 3 gadiem
Lai jau veicas Zviedrijai. Neesmu Norvēģijas fanss. Ļoti daudz zelta Norvēģijai tas nav interesanti.

  +2 [+] [-]

, 2020-12-13 19:55, pirms 3 gadiem
...bet kāpēc Latvijā lielākā sporta portāla autors nevar piezvanīt uz Hohfilceni kādam no Latvijas delegācijas un paprasīt, kas tur notika... Mūsdienu laikmetā!!!

  +1 [+] [-]

, 2020-12-13 19:59, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: ...bet kāpēc Latvijā lielākā sporta portāla autors nevar piezvanīt uz Hohfilceni kādam no Latvijas delegācijas un paprasīt, kas tur notika... Mūsdienu laikmetā!!!
Autors to varēja izdarīt.

  -1 [+] [-]

, 2020-12-13 20:00, pirms 3 gadiem
Slēpot nekad nav bijis viegli. Pēc kritieniem ir grūti piecelties atgūties.

     [+] [-]

, 2020-12-13 20:02, pirms 3 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Mūsu diena biatlonā ir... nekad
Gan būs arī diena biatlonā olalā. Tikai jāmāk sagaidīt.

  +3 [+] [-]

, 2020-12-13 20:06, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: ...bet kāpēc Latvijā lielākā sporta portāla autors nevar piezvanīt uz Hohfilceni kādam no Latvijas delegācijas un paprasīt, kas tur notika... Mūsdienu laikmetā!!!
Patrijukam bijis kritiens, kura laikā radusies problēma ar šauteni vai patronām. Neko precīzā neviens šķiet, ka nezin. Bet piekritīšu, ka šodien "žurnālisti" tik pārstāsta rezultātus, nekādas jēdzīgas info.

  +1 [+] [-]

, 2020-12-13 20:14, pirms 3 gadiem
evil11 rakstīja: Patrijukam bijis kritiens, kura laikā radusies problēma ar šauteni vai patronām. Neko precīzā neviens šķiet, ka nezin. Bet piekritīšu, ka šodien "žurnālisti" tik pārstāsta rezultātus, nekādas jēdzīgas info.
Pamatīga neziņa. Jo iespējams ļoti labs rezultāts Latvijas izlasei bija tik reāls. Tikai kaut kāds Patrijuka kritiens.

  -1 [+] [-]

, 2020-12-13 20:15, pirms 3 gadiem
Tiešām lepnums, ka Latvijai ir tā izlase biatlonā.

  +3 [+] [-]

, 2020-12-13 20:15, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: ...bet kāpēc Latvijā lielākā sporta portāla autors nevar piezvanīt uz Hohfilceni kādam no Latvijas delegācijas un paprasīt, kas tur notika... Mūsdienu laikmetā!!!
kur tu redzi te kādu autoru? paskaties , kas tagad par biatlonu skribelē

     [+] [-]

, 2020-12-13 20:16, pirms 3 gadiem
GaršīgsTomāts rakstīja: Njā, olimpisko čempionu zviedru uzvara tiešām ir pārsteigums...
Diemžēl dēļ viņu ātruma mēs apdzīti pa apli un nebeidzām stafeti.

  +4 [+] [-]

, 2020-12-13 20:22, pirms 3 gadiem
crosbijs87 rakstīja: Diemžēl dēļ viņu ātruma mēs apdzīti pa apli un nebeidzām stafeti.
bļin, ko tu lieto jau otro dienu?

  -1 [+] [-]

, 2020-12-13 21:00, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Es agrāk avīzēs lasīju par 3 vietu- 5 dalībnieku konkurencē, vai 100-vietu- 110 dalībnieku konkurencē, tad tie bija ievērības cienīgi rezultāti?
Tagad viss notiek internetā. Avīzes vairs nelasu.

     [+] [-]

, 2020-12-13 21:01, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: bļin, ko tu lieto jau otro dienu?
Šodien tēju.

  -1 [+] [-]

, 2020-12-13 21:02, pirms 3 gadiem
evil11 rakstīja: Patrijukam bijis kritiens, kura laikā radusies problēma ar šauteni vai patronām. Neko precīzā neviens šķiet, ka nezin. Bet piekritīšu, ka šodien "žurnālisti" tik pārstāsta rezultātus, nekādas jēdzīgas info.
Statistika arī liekas mazliet grām pie rezultātiem kļūdas. Vajag soda apļus norādīt, bija vai nē.

  +3 [+] [-]

, 2020-12-13 22:37, pirms 3 gadiem
''pagaidām, nezināmu iemeslu dēļ'' principā var uzrakstīt vēstuli,un pēc divām nedēļām noskaidrot,kas tur īsti bija...autora darbs tāds pats kā izlasei-ierij pa apli!!!

  +1 [+] [-]

, 2020-12-13 22:43, pirms 3 gadiem
Kļūdu mazāk un kritienu. Būs mums tās medaļas biatlonā ar.

  +2 [+] [-]

, 2020-12-14 02:32, pirms 3 gadiem
Par Patrijuku - šķiet, ka piedzīvoja kritienu pirms tās 1.kontrolatzīmes 2.aplī, jo tur ir tas ātrai pagrieziens, jau iepriekš varēja redzēt, ka pat labākie tur daži līdz ar nagiem izbrauc, cits pat noslīd no trases, bet laimīgā kārtā, viņiem, saglābj inventāru.
Domāju, ka tur arī pazuda tā rezerves patrona, kas viņam aptrūkās 2.šaušanā.

  +1 [+] [-]

, 2020-12-14 02:37, pirms 3 gadiem
evil11 rakstīja: Patrijukam bijis kritiens, kura laikā radusies problēma ar šauteni vai patronām. Neko precīzā neviens šķiet, ka nezin. Bet piekritīšu, ka šodien "žurnālisti" tik pārstāsta rezultātus, nekādas jēdzīgas info.
Pilnīgi piekrītu,žurnālistika, mums ir jau beigusies gadus 10 atpakaļ, tagad ir tikai tiešraides vai statistikas informācija vārdiski. 10 teikumos viss par sacensībām 2h garumā. Agrāk avīzēs bija super izklāsts, bet uz netu nekas no tā nav pārnācis. It kā uz klaviatūras būtu savādāk rakstīt nekā uz rakstāmmašīnas, te pat dzēst var kļūdas, tur kā uzrakstīji, tā bija.

     [+] [-]

, 2020-12-14 09:42, pirms 3 gadiem
vanagz rakstīja: Pilnīgi piekrītu,žurnālistika, mums ir jau beigusies gadus 10 atpakaļ, tagad ir tikai tiešraides vai statistikas informācija vārdiski. 10 teikumos viss par sacensībām 2h garumā. Agrāk avīzēs bija super izklāsts, bet uz netu nekas no tā nav pārnācis. It kā uz klaviatūras būtu savādāk rakstīt nekā uz rakstāmmašīnas, te pat dzēst var kļūdas, tur kā uzrakstīji, tā bija.
Diemžēl tā tas ir, drukātais vārds prese sporta žurnālistikā praktiski zudis, līdz ar to informācija gaužām skopa.
Kādreiz iznāca laikraksts ''Sports'' sešas reizes nedēļā, katras sacensības tika detalizēti aprakstītas, kad'' sportiņš;; pajuka, sāka izdot ''Sporta avīzi'', kura iznāca reizi nedēļā, vismaz nedēļas griezumā tika apskatīti sporta notikumi, kaut kam arī tas šķita par daudz un ''Sporta avīze'' jau vairākus gadus iznāk reizi mēnesī. Protams, ka sporta aktualitātes, jaunākās ziņas tur nav pat iespējams apskatīt. Skumji, ka izzūd sporta informācija presē, TV, radio nespēj to kompensēt un arī jaunie žurnālisti stipri atpaliek no vecākiem kolēģiem, bijušajiem žurnālistiem gan sacensību atraferējuma ziņā, gan zināšanām par sporta vēsturi, notikumiem pat nemaz tik senā pagātnē. Cik dzirdēts citur pasaulē nav šajā grāvī iebraukuši un prese joprojām plaši apskata sporta notikumus, izdod sporta avīzes, pat Krievijā joprojām iznāk ''Sovetski sport"' ar plašu sacensību atreferējumu.