Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:345, Did:0, useCase: 3

Gulbis neizmanto iespējas un atvadās no Parīzes

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Gulbis neizmanto iespējas un atvadās no Parīzes
Ernests Gulbis
Foto: Reuters/Scanpix

Pamatīgu vilšanos šodien Parīzē piedzīvoja Ernests Gulbis, kurš kļūdām bagātā spēlē neizmantoja iespējas pret Francijas tenisistu Gaelu Monfīsu un "French Open" 2. kārtas mačā cieta zaudējumu četros setos – 7:6(5), 4:6, 6:7(4), 2:6. Pēc uzvarēta pirmā seta Gulbis otrajā un trešajā setā nenoturēja breika pārsvaru, bet ceturtajam vairs nespēja noskaņoties.

Tāpat kā pirmajā spēlē pret Rožeriu Dutru Silvu, arī šoreiz Gulbis maču sāka ar servi. Pirmā izspēle Filipa Šatriē arēnā Ernestam sanāca nervoza, un Gulbis to zaudēja, rupji kļūdoties pie tīkla. Pēc tam vēl viena kļūda, tomēr servi izdevās noturēt – 1:0. Gulbis piekto geimu sāka ar divām dubultkļūdām, pēc uzvarētas nākamās izspēles sekoja sitiens tīklā – divas breikbumbas Monfīsam.

Pirmo Gulbis atspēlēja ar labas serves un "forehand" sitiena kombināciju. To pašu Latvijas pirmais numurs centās darīt arī otrajā reizē, taču, iziedams pie tīkla, tika apspēlēts ar apvedošo sitienu – 2:3. Gulbis atspēlējās uzreiz. Monfīsam sestajā geimā neprecizitātes spēlē no gala līnijas, un Gulbis tika pie divām breika iespējām. Pietika ar pirmo – Ernests pa diagonāli atsita pretinieka pirmo servi – 3:3.

Gulbis seta turpinājumā uzņemšanā bija labāks un 12. geimā pie pretinieka serves ieguva setbumbu. Tās izspēlē Ernestam auts, bumbiņu raidot pāri gala līnijai. Tikko bija sācies lietus, un spēle pēc Monfīsa iniciatīvas uz trim minūtēm tika pārtraukta. Tai atsākoties, Monfīss uzvarēja nākamajās divās izspēlēs un tika līdz taibreikam. Francūzis nospēlēja pārāk pasīvi, gaidot Gulbja kļūdas, kas pietiekami lielā daudzumā netika sagaidītas – pirmais sets Gulbim – 7:6(5).

Monfīss otrajā setā nesāka spēlēt agresīvāk, kas Gulbim ļāva daudz uzbrukt un regulāri tikt pie viegli uzvarētām izspēlēm. Ernests piektajā geimā labi sasita pa līnijām un izkārtoja sev breiku – 3:2. Tas ar nepiespiestajām kļūdām tika atdāvināts atpakaļ. Gulbim otrajā setā uzkrītoši neklausīja "forehand" sitiens, ar kura kļūdām 10. geimā Monfīsam tika dota setbumba. Šoreiz Gulbi pievīla "bekhends" – 4:6.

Trešā seta pirmais geims beidzās ar Monfīsa dubultkļūdu. Gulbis pēc tam nostiprināja breiku – 2:0. Tā vietā, lai attīstītu panākumu, Gulbis pārslēdzās uz kļūdu režīmu un zaudēja piecus geimus pēc kārtas – 2:5! Monfīss savā taktikā neko nebija mainījis, vienkārši spēlēja pacietīgu aizsardzības tenisu, vien retu reizi negaidīti uzšaujot.

Servējot par uzvaru setā, Monfīss no 5:3, 40:0 pārsvara deva Gulbim breikbumbu, bet realizēt neļāva, ieservējot "eisu". Gulbis pēc tam ar labu aizsardzību atspēlēja vēl divas setbumbas (tātad kopā piecas!), iegūstot otro iespēju atspēlēt breiku. Monfīss izgāzās ar spēli pie tīkla, un Gulbis trāpīja apvedošo sitienu – 4:5.

Gulbim 11. geimā bija četras breikbumbas. Francūzim klāt stāvēja gan veiksme, gan palīdzēja meistarība. Gulbim vislabākā iespēja bija otrās breikbumbas izspēlē, kurā viņam vajadzēja pie tīkla labi trāpīt no gaisa – Ernests izsita autā. Vienu breikbumbu Monfīss atspēlēja ar traku otro servi, bet vēl vienā gadījumā viņam palīdzēja tīkls. Tāpat kā pirmajā setā, arī trešajā abus spēja izšķirt tikai taibreiks. Gulbim nelaikā atgriezās "forehand" nepiespiestās kļūdas, un šoreiz taibreikā pārāks bija Monfīss – 6:7(4).

Gulbis pēc seta pārtraukumā aizgāja kārtot dabiskās vajadzības, tikmēr Monfīss izklaidējās, ar iPhone filmējot skatītāju veidoto vilni. Abi tenisisti pirms seta sākuma apmainījās jokiem, nopietnāk setu sāka francūzis. Gulbis kortā atgriezās "ar nokavēšanos" – Ernests sāka ļoti agresīvi, kas noveda pie kļūdām un diviem "sausā" zaudētiem geimiem pēc kārtas – 0:2.

Gulbis ar neveiksmīgi izpildītu "dropšotu" uzdāvināja Monfīsam vēl vienu breiku, un spēle drīz vien bija galā – 3:15 stundās zaudējums ar 7:6(5), 4:6, 6:7(4), 2:6. Gulbim 69(!) nepiespiestās kļūdas un realizētas tikai 4/12 breikbumbām. Ernests par vienu uzvaru nopelnīja 45 ranga punktus un 35 000 eiro. Nākamais turnīrs – 10. jūnijā Hallē uz zāliena startējošās sacensības, kurās piedalīsies arī Rodžers Federers un Rafaels Nadals.

Spēles statistika – 7:6(5), 4:6, 6:7(4), 2:6

RādītājsGulbisMonfīss
Eisi38
Dubultkļūdas64
Precīza 1. serve60%64%
Uzvarēti punkti pie 1. serves55/7165/98
Uzvarēti punkti pie 2. serves22/4832/54
Breikpunktu realizācija4/127/11
Tīri uzvarētie punkti5229
Nepiespiestās kļūdas6933
Pie tīkla uzvarētie punkti26/3810/19
Uzvarētie punkti132139

 +10 [+] [-]

, 2013-05-29 19:26, pirms 11 gadiem
Slēpts komentārs: blah
Slēpts komentārs: kungs

 +19 [+] [-]

, 2013-05-29 19:27, pirms 11 gadiem
Paldies par cīņu!!! Bet diemžēl neredzēju spēlētāju, kurš bukmeikeru prognozēs tika atzīmēts kā 6. tais iespējamais uzvarētājs!!

6.tais iespējamais uzvarētājs būtu izdomājis kā izmainīt spēles taktiku un uzvarēt īsākās izspēlēs, nevis ielaisties garās izspēlēs ar vienu no labākajiem skrējējiem....
Slēpts komentārs: constantlyRX

 +14 [+] [-]

, 2013-05-29 19:27, pirms 11 gadiem
Paldies par emocijām, Ernest

 +13 [+] [-]

, 2013-05-29 19:28, pirms 11 gadiem
Pats nolažajoja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-05-29 19:28, pirms 11 gadiem
diemžēl.......

  +4 [+] [-]

, 2013-05-29 19:28, pirms 11 gadiem
Žēl Latviešu strēlnieka :[
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-05-29 19:28, pirms 11 gadiem
3. setā spēlēja katastrofāli, izvilka, bet tomēr pazāģeja, tas arī visu izšķīra. 4. sets formalitāte vien bija.

 +20 [+] [-]

, 2013-05-29 19:29, pirms 11 gadiem
RobisK rakstīja: kāds kauns
ja nu vienīgi, taviem vecākiem par tevi

  +6 [+] [-]

, 2013-05-29 19:29, pirms 11 gadiem
SKALS rakstīja: Tādu idiotu kā mani vēl jāpameklē!
ko tu neteiksi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-29 19:29, pirms 11 gadiem
Gulbim daudz kļūdu un nepārliecinošs sniegums te labi, te slikti, te jau atkal labi utt.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-29 19:29, pirms 11 gadiem
Nepaveicās ar izlozi...Tas nēģeris tak ir traks, paņems jebkādu sitienu O_O
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-05-29 19:30, pirms 11 gadiem
Ernests nospēlēja labi līdz otrajam taibreikam.. pirmajā setā bija pārliecinošs, otrajā viens smirdīgs geims un sets pa kāju. trešajā izvilcis no bezcera pamanījās jēli nospēlēt taibreiku un pēc tam jau salūza.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-05-29 19:30, pirms 11 gadiem
Damn bi...ch! trešais sets bija lūzuma punkts

  +1 [+] [-]

, 2013-05-29 19:31, pirms 11 gadiem
Diemžēl.... bija iekšā tāda sajūta , ka šis ir tas turnīrs ,kur mēs varam no Gulbja sagaidīt ,ko lielu! Nu nekas , tgd interesē cik tālu tiks francūzis!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-29 19:31, pirms 11 gadiem
Nu neko,Nenosodīsim par pirmo slikto spēli šosezon,lai veicas turpmākajās spēlēs!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-29 19:31, pirms 11 gadiem
Lai ari man,ka gribetos,vins neklus par izcilu tesnisistu,vins var but tikai labs!!

 +17 [+] [-]

, 2013-05-29 19:32, pirms 11 gadiem
Cīņa ar sevi turpinās...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: vilks

  +6 [+] [-]

, 2013-05-29 19:33, pirms 11 gadiem
Tik daudz kļūdas, tik daudz kļūdas Ernestam. Lielu daļu spēli Monfils vienkārši sita bumbu atpakaļ laukumā un gaidīja, ka šis kļūdīsies.

     [+] [-]

, 2013-05-29 19:33, pirms 11 gadiem
Monfīss ar visu nogurumu sakāva viņu, kāda jēga no tiem skaistajiem brīžiem ko Gulbis taisa ja nespēj normāli breiku noturēt

  +2 [+] [-]

, 2013-05-29 19:33, pirms 11 gadiem
lūzums bija 3šajā setā pie 5:5 kad servēja Monfils un Ad bija gulbim un bumbiņa kkā ļevi pārkrita pār tīklu Gulbja pusē. Nu neko vel priekšā britu GS.

  +4 [+] [-]

, 2013-05-29 19:33, pirms 11 gadiem
Ernests izmantoja visas iespējas, skaista spēle, īpaši 3 sets. Man tiešām patika, paldies par skaistu spēli.
p.s. nervu gan nav, bet ar nepacietību gaidu nākamo turnīru.

     [+] [-]

, 2013-05-29 19:33, pirms 11 gadiem
Izskatās, ka atkal ir iestājies 2. kārtas sindroms.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-05-29 19:34, pirms 11 gadiem
Vajag ievilkt kuņģī šņabi ar pienu, lai var uzvarēt vietējos...

Ja nopietni, tad šodien Ernests ļoti daudz kļūdījās un diemžēl pelnīts zaudējums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-29 19:35, pirms 11 gadiem
Aborts rakstīja: Te tev nu bija lielās cerības kā ierasts ap.dirsās.!
žēl, ka Tava mamma neuztaisīja. domāju, ka ne man vienīgajam

  +5 [+] [-]

, 2013-05-29 19:36, pirms 11 gadiem
Zvejnieka dēls Ernests pa tīklu tik dzīvojas . Ar tādu sportisko azartu kāds šodien bija Gulbim pat ričuračā nevar vinnēt . Nekas , toties nākošgad būs mazāk punkti jāiazstāv .

  +3 [+] [-]

, 2013-05-29 19:36, pirms 11 gadiem
varbūt es kļūdos, bet Gulbis , kad taisīja saīsinātos sitienus, ātrais Monfīss allaž tos paņēma un likās, ka no tiem nemaz nekāda jēga nav. Varēja iesist tāpat. Tāda situācija bija 3ā seta taibreikā, piem.

     [+] [-]

, 2013-05-29 19:36, pirms 11 gadiem
vilks rakstīja: atradis uz ko skatīties. Gulbis domats max diviem setiem.
njā, no tādiem lieliem spēlētājiem Gulbis 5cos setos tik Hāsu ir uzvarējis...

     [+] [-]

, 2013-05-29 19:37, pirms 11 gadiem
3 seta pie 5-5 kad bija breikbumba un Monfilsam nereali paveicas bija iespeja paradit, top 15 vai top 30, diemzel pec ta punkta viss aizgaja pa skuju taku, viens punkts tada limeni nedrikst salauzt visu speli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-29 19:37, pirms 11 gadiem
Švakā spēle pret Dutru Silvu, jau radīja nelielas bažas, bet kaut kā bija sajūta, ka pret nopietnāku pretinieku spēs saņemties. Nekā.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-29 19:38, pirms 11 gadiem
Nekas, nekas, būs labi. Lai arī Ernests vairs nav jaunais un perspektīvais un tā "atmoda" varbūt nedaudz par vēlu, bet cerams, ka paliks uz tā psiholoģiskā viļņa, uz kura ir bijis pēdējā laikā. Ja paskatās - kopš Ernesta, kas vienmēr izstājās pirmajā kārtā, laikiem ir bijis tituls, ir bijušas uzvarētas spēles pēc atrašanās iedzinējos, arī šo Grand Slam 2. kārtu uzskatu par progresu. No Gulbja pirms ~2 gadiem to pat neviens negaidītu. Mana cheeky prognoze - US Open pusfināls
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2013-05-29 19:39, pirms 11 gadiem
Viss normāli, nevar dažos mēnešos iemācīties nospēlēt 4-5 setus augstākā līmenī
Varbūt kāds iestāstīja, ka nēģeris sagurs.
Lai vai kā, organizatori uzticēja Ernestam centrālo kortu visdārgākajā laikā. Pa lielam Ernests cerības attaisnoja, kaut kur Monfisam veiksme stāvēja klāt. Katrā ziņā jātrenējas un jātrenējas, bez darba nekā nebūs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-29 19:41, pirms 11 gadiem
Tiešām žēl, bet ar tik daudz kļūdām, spēli nevar uzvarēt. Tā cerēju, ka viņš tiks tālāk ):

     [+] [-]

, 2013-05-29 19:41, pirms 11 gadiem
Neredzēju visu spēli, gaidīju uzvaru... diemžēl, kaut kāds vispār nesaprotams 4.sets. Atliek gaidīt nākamo turnīru, iespējams, ka viņam jāsāk spēlēt atkal vairāk! un biežāk, lai ir turnīru ritms...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-29 19:44, pirms 11 gadiem
Vēl kas, miljards indiešu priecājas, ka Somdevs spēlē pret Rodžeru kautkur sētmalē Ir par ko padomāt

     [+] [-]

, 2013-05-29 19:46, pirms 11 gadiem
army1005 rakstīja: bļin, uzdāvināja Monfisam uzvaru.
Nu nu. Monfils bija labāks šodien.

     [+] [-]

, 2013-05-29 19:46, pirms 11 gadiem
esmu reali vīlies!Tik daudz kļūdu,tad ar nav ko sapņot par TOP 10!

 +11 [+] [-]

, 2013-05-29 19:47, pirms 11 gadiem
Gulbi salauza divi momenti pie 5:5, kad pie breikbumbas pēc lielska uzbrukuma nenospēlēja vienkāršu (viņa līmenim) bumbu tukšajā laukumā un vēl otro reizi, kad pēc atkārtoti iegūtās breikbumbas ar vēl vienu ideāla sitienu pašā stūrī, kur Monfīsam nebija pat teorētiskas iespējas nospēlēt aktīvi un Gulbis pilnībā kontrolēja situāciju, bet bumba trāpot pa trosi pārripoja pāri un nebija apstrādājama. Domāju, tas daudzus varētu salauzt psiholoģiski, bet ar to arī tie top 10 atšķiras, ka spēj šādas neveiksmes pārdzīvot un neļaut tām atstāt iespaidu uz spēles turpinājumu. Ernests centās savākties, bet vai nu bija par biklu vai atkal pārāk avantūrisku. Tīra psiholoģija. Protams, francūzis bija labs un varēja uzvarēt arī pats, bet beigām vajadzēja būt sīvākām. Priecēja, ka raketes netika lauztas un netika vainoti tiesneši vai publika. Gan jau vai nu uzlabos spēli tik tālu, ka pretinieku atsevišķām veiksmēm nebūs izšķiroša nozīme vai arī sakārtos nervus. Abos gadījumos desmitniekā būs. Francūzis jau arī pēc spēlas tur ir, ja ir labā kondīcijā kā šobrīd.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-29 19:48, pirms 11 gadiem
Šodien uzvarēja stiprākais ...
Galvenais, lai EG turpina trenēties !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-29 19:49, pirms 11 gadiem
Visvairāk nepatika tas, kā Gulbis padevās 4. setā.. Ne par ko labu tas neliecina. Vai kāds ir redzējis, kā, piemēram, Nadals atmet ar roku?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-29 19:54, pirms 11 gadiem
KillerLoop rakstīja: Visvairāk nepatika tas, kā Gulbis padevās 4. setā.. Ne par ko labu tas neliecina. Vai kāds ir redzējis, kā, piemēram, Nadals atmet ar roku?
Viņš nepadevās vienkārši nespēja atrast ritmu - vai nu nospēlēja par agresīvu (aiz škrobes) vai, kad centās sevi savaldīt - par mīkstu un francūzis to izmantoja. Nekāda sakara ar padošanos.

     [+] [-]

, 2013-05-29 19:54, pirms 11 gadiem
Gulbis -viena seta spēlētājs,bet diemžēl jāspēlē ir visa spēle
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2013-05-29 20:09, pirms 11 gadiem
Gulbis ir lielisks! Nākamajos turnīros būs vairāk uzvaru! Gulbi, keep going!

  +2 [+] [-]

, 2013-05-29 20:09, pirms 11 gadiem
Taisni vai šķita, ka rakešu nelaušana viņam traucē. Priecē tas, ka ir progress Gulbja spēlē, vajag tikai turpināt progresēt.

     [+] [-]

, 2013-05-29 20:16, pirms 11 gadiem
bayern rakstīja: esmu reali vīlies!Tik daudz kļūdu,tad ar nav ko sapņot par TOP 10!
Viņš jau arī nesapņo par TOP 10, bet gan par TOP 20

     [+] [-]

, 2013-05-29 20:18, pirms 11 gadiem
Interesanti --> Roland Garros - The 2013 French Open - Official...

apskatieties uz statiem... liekas,ka Kamkem vajadzēja uzvarēt, bet uzvarēja Beneto... ne vienmēr uzvara kaujās,nozime uzvaru karā..

     [+] [-]

, 2013-05-29 20:19, pirms 11 gadiem
Praha rakstīja: Kas tad ar Gulbīti noticies, ka nevar vājāku uzvarēt, laikam nav pelnījis pats būt tai 100 labāko sarakstā.
Monfils ir vājāks par Gulbi???? Mosties. Tas,ka viņš ilgi ņēmies ar traumām un maz spēlējis,nenozīmē,ka viņš ir vājāks.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-29 20:20, pirms 11 gadiem
Ernests labs spēlētājs, TOP50 ir, bet tāpēc arī tikai TOP50 nevis TOP20, vajag atrast motivāciju cīnīties līdz galam!

Bet kopumā malacis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-29 20:30, pirms 11 gadiem
Nav stabilitātes spēlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-29 20:44, pirms 11 gadiem
Dobleens rakstīja: nu re, tagad parādās istie fani, te puse atkal pie zaudējuma bļauj, ka āksts utt, bet viņam vienkārši negāja un neparocīgs spēlētājs, es tāpat turpināšu skatīties un fanot par viņu, nevis čīkstēt komentārus, cik slikti nospēlēja kādas 5/30 spēlēm. GL
Piekrītu,es arī nesaprotu tos, kas te lamā Ernestu.Bet s t a b i l i t ā te s trūkums un kļūdas(nu kaut cik mazāk nepiespiestās kļudas).Un ,kā jau rakstā teikts, breiki 'dāsni atdāvināti atpakaļ, 3. setā (kad zaudēja 5 geimus pēc kārtas) Ernijs vispār bija "izslēdzies" no spēles.Ar to visu jātiek galā un tikai tad Ernests varēs piepildīt savus sapņus- vinnēt GS un nokļūt top 20.To arī viņam novēlu.1.setā spēlēja labi (lai arī daudz kļūdu, tomēr tās atsvēra vinneri), taču ar 1 labi nospēlētu setu pietiek lai vinnētu tādu pretinieku kā Dutru Silvu, bet ne Monfisu.

  +4 [+] [-]

, 2013-05-29 20:45, pirms 11 gadiem
Tāds smagums pēc spēles. Bija pilnīgi dīvaini. Kā kaut kas, ko vēlies aizmirst un vispār iztēloties, ka tas nekad nav noticis. Tik nenormāli daudz kļūdas.. kā vecajos ne tik labajos laikos. Tas, ka spēle starp šiem abiem brīnumiem būs īpaša, jau bija gaidāms, tomēr neparedzēju tādu haosu. Neatceros, kad pēdējo reizi tā nervozēju. Pret Nadalu ne tuvu nebija tik traki. Un tagad stulbi, jo tik daudz kļūdas, ko tikai pats sev var pārmest.
Ai, bet, Ernest, es ar Tevi līdz galam, lai vai kas! Lai šī spēle Tevi nenodefinē! Turās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-29 20:49, pirms 11 gadiem
newnfresh rakstīja: Tāds smagums pēc spēles. Bija pilnīgi dīvaini. Kā kaut kas, ko vēlies aizmirst un vispār iztēloties, ka tas nekad nav noticis. Tik nenormāli daudz kļūdas.. kā vecajos ne tik labajos laikos. Tas, ka spēle starp šiem abiem brīnumiem būs īpaša, jau bija gaidāms, tomēr neparedzēju tādu haosu. Neatceros, kad pēdējo reizi tā nervozēju. Pret Nadalu ne tuvu nebija tik traki. Un tagad stulbi, jo tik daudz kļūdas, ko tikai pats sev var pārmest.
Ai, bet, Ernest, es ar Tevi līdz galam, lai vai kas! Lai šī spēle Tevi nenodefinē! Turās.
+1

     [+] [-]

, 2013-05-29 21:00, pirms 11 gadiem
nu žēl pēc comeback 3. setā jau tā nopriecājos, bet tur luckbox tumsais iztašīja tik daudz breakbumbas mēēēh

  +5 [+] [-]

, 2013-05-29 21:22, pirms 11 gadiem
Kauns.
Šoreiz gan ne par Ernestu, bet gan par komentētājiem pie šī raksta. Atliek vien aizvadīt pirmo ne pārāk labo spēli vairāku mēnešu periodā un puse komentāru būs par pienu, norakstāmu pagātnes talantu utml
Jūsu mētelīšu svaidīšana uz otru pusi notiek pat biežāk nekā Gulbim formas kritumi/kāpumi. Ja kāds ir sacerējies ka nu tik tūlīt būs mums Nadals, tad tā ir jūsu problēma. Realitāte gan ir tāda, ka pirmo reizi Latvijas vēsturē mums ir vīriešu tenisā ir pārstāvis, kurš jau ntos gadus atzīstami turas simtniekā un ir izpogājis pat pašus spices tenisistus. Cik sporta veidos vēl mēs varam teikt kaut ko tādu?
Labāk ambīcijas realizējiet paši uz sevis, nevis tikai prasat no citiem!
Kauns.

     [+] [-]

, 2013-05-29 21:31, pirms 11 gadiem
Žēl.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-29 21:57, pirms 11 gadiem
fasans rakstīja: Iekļūs TOP 10 Gulbis. Šodien nebija lemts uzvarēt.
Ļoti uz to ceru un jūtu viņam līdz,bet savākties jāmāk,ja vēlies būt labākais!nezinu kā ar Vimbldonu būs,bet US OPEN varētu aiziet labi,jo Amerikā Ernests vienmēr labi spēlē,arī segums ,šķiet parocigāks!

     [+] [-]

, 2013-05-29 21:59, pirms 11 gadiem
Dalabi 19 rakstīja: Viņš jau arī nesapņo par TOP 10, bet gan par TOP 20
daudz Tu zini par ,ko viņš sapņo!

  -1 [+] [-]

, 2013-05-29 22:02, pirms 11 gadiem
Man liekas, ka dzeršanā tomēr nebūs bijusi problēma

  +1 [+] [-]

, 2013-05-29 22:07, pirms 11 gadiem
Un tomēr...kāds vienmēr spēlē zaudē. Šī bija ļoti aizraujoša spēle un Ernests parādīja, ka var savākties un atspēlēties. Un tomēr francūzim ļoti, ļoti veicās. Esmu lepns, ka mums ir tik labs spēlētājs kā Ernests. Būsim reāli mums bez EG nav pat tuvu neviena tik laba. Varbūt kādreiz Lībietis.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-29 22:08, pirms 11 gadiem
Pa Eirosport dienas momentos rādīja, kā ernests ar tenisa bumbiņu driblē kā futbolā - labs!

  -1 [+] [-]

, 2013-05-29 22:14, pirms 11 gadiem
Varu pateikt ka Gulbja vieta ATP ranga ne augstak par 35 vietu Diemzel!!!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-29 22:48, pirms 11 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-05-29 23:19, pirms 11 gadiem
Kā teica mača komentētāji (eurosport) - Monfiss neko nedarīja - Gulbis pats kļūdījās - viņš vienkārši sagaidīja tās kļūdas!
Bet visā visumā Gulbja spēle paliek arvien labāka un labāka - tā tik turpināt!!!

     [+] [-]

, 2013-05-29 23:37, pirms 11 gadiem
3. setsbija viens no aizraujošakajiem un augstvērtīgākajiem setiem, kādu es jebkad esmu redzējis. Gulbis fantastiski nospēlēja pie diviem Monfisa serves geimiem, diemžēl, izdevā snobreikot tikai vienā. Taibreikā sanāca dažas kļūdas, tas arī izšķīra spēles likteni. Atšķirība starp abiem spēlētājiem bija pavisam neliela tajā setā, Monfisam nedaudz paveicās. Tas arī izšķīra visu maču.

Gulbim tik jāturpina cīnīties un trenēties, tad arī rezultāti neizpaliks.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-29 23:47, pirms 11 gadiem
Tā kā Gulbis pāris gadus ir laidis muļķi, kas esot viņa paša brīva izvēle, tad pēc pusgada cītīga darba otrā kārta Parīzē, tāds ir viņa pašreizējais varējums. Ļoti daudz nosaka veiksmīga izloze un lai samazinātu šā faktora ietekmi ir jātiek trīsdesmitniekā. Vajadzīgs labs starts kādā divsimtpiecdesmitniekā. Sportiskās formas uzlabošana var prasīt vairākus gadus. Parīze viņam jau ir vēsture. Bet Halle ir priekšā un tur ir tāds jauks spēkā līdzīgu tenisistu sastāvs nolasījies, ka mūsu Gulbis ar savu ATP 40 ir tikai apmēram piecpadsmitais. Bez tam dalībnieku sarakstā ir arī Monfiss.

     [+] [-]

, 2013-05-30 00:09, pirms 11 gadiem
Kā teica pats GULBIS, tad 4. setā viņš tik ļoti necīnījās jo fitnesa ziņā nebija tik spejīgs kā būtu jābūt, lai vinnētu Monfisu, to viņš uzlabošot!

  +2 [+] [-]

, 2013-05-30 00:22, pirms 11 gadiem
newnfresh rakstīja: Tāds smagums pēc spēles. Bija pilnīgi dīvaini. Kā kaut kas, ko vēlies aizmirst un vispār iztēloties, ka tas nekad nav noticis. Tik nenormāli daudz kļūdas.. kā vecajos ne tik labajos laikos. Tas, ka spēle starp šiem abiem brīnumiem būs īpaša, jau bija gaidāms, tomēr neparedzēju tādu haosu. Neatceros, kad pēdējo reizi tā nervozēju. Pret Nadalu ne tuvu nebija tik traki. Un tagad stulbi, jo tik daudz kļūdas, ko tikai pats sev var pārmest.
Ai, bet, Ernest, es ar Tevi līdz galam, lai vai kas! Lai šī spēle Tevi nenodefinē! Turās.
Es arī nervozēju vairāk kā jebkurā citā spēlē, tas tapēc, ka bija iespējas tālu tikt! + EUOPSPORT un lielais ekrāns, vnk ar baudu skatījos, tiešām žēl ka tik daudz kļūdu :{

  -1 [+] [-]

, 2013-05-30 01:30, pirms 11 gadiem
Nu jau nav slikti. Trūkst kautkādas vienas stīgas un būs Top 10.

     [+] [-]

, 2013-05-30 01:37, pirms 11 gadiem
Vilksin rakstīja: Un tomēr...kāds vienmēr spēlē zaudē. Šī bija ļoti aizraujoša spēle un Ernests parādīja, ka var savākties un atspēlēties. Un tomēr francūzim ļoti, ļoti veicās. Esmu lepns, ka mums ir tik labs spēlētājs kā Ernests. Būsim reāli mums bez EG nav pat tuvu neviena tik laba. Varbūt kādreiz Lībietis.
Gulbis ir piedzimis ar lielu talantu... diemžēl vai par laimi talants vēl nav par 100% apliecināts, kas nozīmē, ka labākās dienas vēl tik priekšā!
Priekš tādas mazas valsts kā Latvija tas ir daudz... šobrīd citu tuvumā nav... jācer, ka nākamais talants jau ir piedzimis (šobrīd 4-5 gadi)...

     [+] [-]

, 2013-05-30 08:30, pirms 11 gadiem
Nekas Ernesr, turpini cīnīties

  +2 [+] [-]

, 2013-05-30 08:37, pirms 11 gadiem
yuka rakstīja: Kauns.
Šoreiz gan ne par Ernestu, bet gan par komentētājiem pie šī raksta. Atliek vien aizvadīt pirmo ne pārāk labo spēli vairāku mēnešu periodā un puse komentāru būs par pienu, norakstāmu pagātnes talantu utml
Jūsu mētelīšu svaidīšana uz otru pusi notiek pat biežāk nekā Gulbim formas kritumi/kāpumi. Ja kāds ir sacerējies ka nu tik tūlīt būs mums Nadals, tad tā ir jūsu problēma. Realitāte gan ir tāda, ka pirmo reizi Latvijas vēsturē mums ir vīriešu tenisā ir pārstāvis, kurš jau ntos gadus atzīstami turas simtniekā un ir izpogājis pat pašus spices tenisistus. Cik sporta veidos vēl mēs varam teikt kaut ko tādu?
Labāk ambīcijas realizējiet paši uz sevis, nevis tikai prasat no citiem!
Kauns.
Pilnībā piekrītu

     [+] [-]

, 2013-05-30 08:50, pirms 11 gadiem
Gulbim jā joprojām pietrūkst psiholoģiskās noturības + taktiķa spējas, bet tieši ar tādu spēli kā šobrīd "all in" viņš spēj visiem atņemt pirmo setu un spēj atsist 6 setbumbas
Bet par vakardienu runājot - Monfiss šobrīd ir pārāk ciets riekst jebkuram (arī Nadalam) tikai visticamāk fiziskais Monfisam beigsies tuvākajās 2 kārtās!

Monfiss pēdējos 10 setus ir nospēlējis vismaz uz 6 saviem geimiem un 4 setus no tiem 10 zaudējis tiebreak!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-30 10:33, pirms 11 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-30 11:23, pirms 11 gadiem
Žēl!
Kapēc Monfīss nevis Monfīls

  +1 [+] [-]

, 2013-05-30 12:53, pirms 11 gadiem
nav stabilitates , smags raksturs , nav labs labais sitiens , viss summejas kopaa. kas nelauj sasniegt augstakas virsotnes , junioros Gulbis Dzokovicu apspelejis uz vienas kajas it kaa...

     [+] [-]

, 2013-05-30 19:09, pirms 11 gadiem
Vajag atsākt smēķēt.