Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:345, Did:0, useCase: 3

Viedoklis: Ostapenko ir taisnība: viņai ir labāks teniss par Sevastovu, bet jāmācās cienīt pretinieces

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Viedoklis: Ostapenko ir taisnība: viņai ir labāks teniss par Sevastovu, bet jāmācās cienīt pretinieces
Aļona Ostapenko un Anastasija Sevastova ar saviem lielākajiem tituliem – "French Open" un "Bucharest Open". Foto: EPA/Scanpix

Vakar Štutgartē bija Latvijas dāmu tenisa pirmo divu numuru mačs, kurā Anastasija Sevastova (WTA 13.) ar 6:2, 4:6, 6:0 apspēlēja Aļonu Ostapenko (WTA 29.). Ar savu nekorekto uzvedību bēdīgu slavu ieguvusī Ostapenko savai arvien augošajai nīdēju brigādei deva kārtējo iemeslu priecāties par viņas ilgstošajām neveiksmēm. Šajā rakstā fakti par to, ka Aļonai ir taisnība par labāku tenisu, bet veids, kā tas tiek pasniegts, gan ir nepareizs un ļoti nekorekts. Turpmākajās rindās divas daļas – par vakardienas spēli Štutgartē un tās zemtekstiem un skaidrojums par to, kurai no abām mūsu tenisistēm patiesībā ir labāks teniss.

Ostapenko rezultātu vienaldzība un Sevastovas nepiespiestā kļūda

Ostapenko nekad nav baidījusies teikt to, ko domā. Viņa arī neuztraucas par citu spēlētāju domām par viņu. Šķiet, pirmais lielai auditorijai pieejamais tāda veida gājiens bija 2016. gada augustā Ņūheivenā, kur Ostapenko ar savu agresīvo tenisu zaudēja Agņeškai Radvaņskai. Pagājušajā sezonā karjeru beigusī poliete bija viena no gudrākajām tenisistēm un toreiz apspēlēja Aļonas spēka spēli. Sevastova spēles ziņā ir līdzīga Radvaņskai, un vakar Štutgartē notikušais atgādināja pirms nepilniem trim gadiem Konektikutā dzirdēto – pretiniecei nav spēka, viņas spēlē nekā īpaša nav, nevar pati uzvarēt utt.

Sevastovas spēka trūkums un rezultātu atkarība no pretinieču kļūdām – tie ir neapgāžami fakti, bet Ostapenko pati vien ir vainīga, ka spēlē tik neinteliģentu tenisu, ka zaudē tādām tenisistēm, kuras viņai vajadzētu uzvarēt daudz dominējošāka tenisa dēļ. Vakardienas mačā arī bija atgādinājums arī par to, ka Ostapenko regulāri aizmirst par treneru mikrofoniem un "pārāk skaļi domā". Tā ir necieņa par pretiniecēm, kas Ostapenko pamatoti ir pārmesta jau vairākas reizes. Ostapenko jau ir izaugusi no tā vecuma, kur viņas uzvedību var attaisnot ar jaunību.

Runājot par vakardienas spēles rezultātu, zaudējums bija viegli paredzams, jo Aļonai šogad ir tik liela vienaldzība pret rezultātiem, ka pat tik principiālā mačā kā pret Sevastovu uzvara būtu bijis brīnums. Esot karjeras sliktākajā formā un spēlējot pret veselu un bez izlases spēļu noguruma esošu Sevastovu, viņai bija nepieciešama pēkšņa formas uzlabošanās. Aļona negribēja un arī nevarēja uzvarēt, jo šobrīd nav pietiekami labā fiziskā kondīcijā, lai varētu ar savu riskanto tenisu atļauties bumbiņu ilgi un nelietderīgi dauzīt. Tā enerģija, kuru viņa iztērēja 2. setā, no 5:0 nevajadzīgi zaudējot četros geimos pēc kārtas, būtu noderējusi pēdējā setā, kur Aļona ar "pustukšu bāku" palika uz nulles.

Sevastova tikai četras dienas pēc nespēlēšanas izlasē ar pilnu jaudu servēja un komfortabli kustējās WTA mačā. Tenisa terminoloģijā runājot, Sevastova pagājušajā nedēļā pieļāva lielu nepiespiesto kļūdu ar iemeslu, kāpēc viņa nespēlēja pret Vāciju. Anastasija no šīs neglītās situācijas varēja izkļūt pavisam vienkārši – izlaist Štutgartes turnīru un nākamajā nedēļā nespēlēt mazajā "International" turnīrā Prāgā, bet pēc tam atlabt no muguras savainojuma un spēlēt "Premier" turnīros Madridē un Romā, kā arī doties uz "French Open". Štutgartē un vēl jo vairāk Prāgā milzīgu prēmiju nav. Piemēram, uzvarot piecos mačos Prāgā, saņem mazāk nekā par zaudējumu "French Open" 1. kārtā.

Ja Ostapenko atteiktu izlasei, bet dažas dienas vēlāk sparīgi spēlētu komercturnīrā, viņu "apēstu bez sāls". Sabiedrībā pret abām tenisistēm diemžēl ir ļoti atšķirīga attieksme ar dubultajiem standartiem. Ostapenko izlasē nevienu sezonu nav izlaidusi kopš 2013. gada, kad debitēja 15 gadu vecumā. Esot sliktā formā, bet cenšoties palīdzēt, viņa tiek lamāta par kārtējiem zaudējumiem. Ostapenko šobrīd nav neviena iemelsa, lai 2020. gadā spēlētu izlasē.

Ja teniss būtu daiļslidošana vai mākslas vingrošana...

Divas lielākās aplamības, argumentējot to, kura ir labāka tenisiste, ir WTA rangs un tenisa spēles kvalitāte – skaistums, dažādība un citi elementi. Sevastova ir labāka tenisiste jeb viņai ir labāks teniss nekā Ostapenko tāpēc, ka viņa ir augstāk rangā un spēlē skaistāku, gudrāku tenisu? Abi apgalvojumi par augstāku vietu rangā un spēles stilu ir patiesi, bet bez liela svara, un tos izmanto tikai nezinātāji vai tie, kuri nevēlas redzēt patiesību.

Sevastova šobrīd rangā ir 16 vietas augstāk, bet nākamajā nedēļā atstarpe palielināsies par vismaz divām pozīcijām. Rangs neparāda to, kura ir labāka tenisiste. Šajā sarakstā spēlētājas sarindotas pēc iegūtajiem punktiem. Ranga misija ir noteikt spēlētāju piekļuvi turnīriem un izsēšanai, nevis to, kura ir labākā spēlētāja pasaulē. Spilgtākais piemērs: Karolīna Vozņacki 71 nedēļu ir bijusi 1. vietā, bet nekad nav uzskatīta par pasaules labāko spēlētāju.

Sevastova šobrīd rangā augstāk ir ne tikai par Ostapenko, bet arī citām "Grand Slam" čempionēm Garbinji Mugurusu, Mariju Šarapovu, Viktoriju Azarenku, Venusu Viljamsu un Svetlanu Kuzņecovu. Sevastova ir augstāk arī par Anastasiju Pavļučenkovu (13. vieta pret 34.), pret kuru viņai ir 0-7 bilance. Pavļučenkova uzvarējusi 12 turnīros. Sevastova ir labāka par viņām visām, jo rangā ir augstāk? Noteikti ne.

Starp citu, ranga skaitļus var izmantot arī Ostapenko pārākuma parādīšanā. Karjeras rekords – Ostapenko 5. vieta, Sevastovai 11. Nedēļas Top 10 – Ostapenko 44, Sevastovai 0. Nedēļas Top 20 – Ostapenko 71, Sevastovai 96. Anastasijai pārsvars vienīgi divdesmitnieka griezumā, kas, protams, ir daudz mazākā vērtībā nekā Top 10 skatījums.

Ja teniss būtu daiļslidošana vai mākslas vingrošana, Sevastova droši vien būtu daudzkārtēja "Grand Slam" čempione, taču tenisā ir citādāk. Šajā sporta veidā punktus un titulus par izpildījumu nepiešķir. Viss atkarīgs no tā, ko konkrēta tenisiste ar savu spēli var uzvarēt. Sevastovas gadījumā – nevienā lielā turnīrā. Tas ir fakts. Sevastovai ir ļoti laba karjera, bet ne spoža vai izcila. Vēl viens fakts – Ostapenko 21 gada vecumā jau ir sasniegusi vairāk nekā Sevastova iespējusi visas karjeras laikā. Anastasija šomēnes nosvinēja 29. dzimšanas dienu.

Sevastovai ir vairāk uzvaru WTA līmenī (157 pret 98). Loģiski, jo viņa ir daudz vecāka, taču, pat esot savā pašreizējā dziļajā formas bedrē, Ostapenko uzvaras krājusi cītīgāk. Sevastova 100. uzvaru guva 27 gadu vecumā. Ļoti drosmīga prognoze – Ostapenko līdz savai 27. dzimšanas dienai jeb tuvāko piecu gadu un divu mēnešu laikā spēs gūt vēl divas uzvaras.

Sevastovai ir trīs WTA tituli, Ostapenko divi. Šajā statistikā Ostapenko ir pārsvars pat ar vienu titulu mazāk, jo Ostapenko ir uzvarējusi "Grand Slam" turnīrā un kopā ar vienu "International" titulu pārsit Sevastovas trīs "International" titulus. Sevastova tikai vienreiz spēlējusi "Premier" finālā, Ostapenko jau ir trīs, tiesa, visi zaudēti, taču viņa ar savu tenisu ir spējusi tikt līdz tāda līmeņa fināliem vairāk nekā vienu reizi un to izdarīja pirms 21. dzimšanas dienas.

Savstarpējo maču detaļas un secinājumi

Sevastova Aļonu uzvarējusi abos mačos, kas nav ārkārtēja situācija un arī nav iemesls nopietniem secinājumiem. Sevastovas 2-0 bilance parāda tāpat jau sen ļoti labi zināmo – Aļonas agresīvajam un nekontrolētajam tenisam ir problēmas pret tenisistēm, kuras izmanto viņai nepatīkamo "slaisu". Neskatoties uz to, Ostapenko tik un tā vajadzētu šādos mačos uzvarēt, jo Sevastova nav ļoti spēcīgi sitoša, dodot pietiekami daudz laika, lai Ostapenko varētu izkombinēt līdz precīziem uzbrukumu noslēgumiem. Viņas lielākā problēma vienmēr ir bijusi "starp ausīm", turklāt tagad nav ne pārliecības, ne izturības.

Spēlējoties ar savstarpējo maču statistiku, var ieraudzīt šādu ainu. Sevastovai ir 2-0 bilance pret Ostapenko un 0-6 pret Vozņacki, bet Ostapenko ir 0-2 pret Sevastovu, toties 4-0 pret Vozņacki. Matemātikas uzdevums: kura ir labākā tenisiste?

Ostapenko par Sevastovu ir labāka tenisiste ne tikai sasniegumu ziņā, bet arī tāpēc, ka viņai nav tādu maču, kuros viņa, pat būdama labākajā formā, dodas bez izredzēm uzvarēt. Sevastovai tādu netrūkst – viņai pret Vozņacki un Simonu Halepu ir 11 zaudējumu sērija ar prognozējamiem zaudējumiem visos mačos. Sevastova Halepu pēdējo reizi uzvarēja 2011. gadā, kad Simona rangā bija ārpus Top 100. Sevastova Halepai kopš rumānietes iekļūšanas Top 50 ir zaudējusi visos 10 setos.

Vozņacki un Halepas pieminēšana ir nolūkā akcentēt galveno iemeslu, kāpēc Sevastovai nav lielu titulu. Viņai nav tik jaudīga tenisa, lai varētu apspēlēt lieliskas aizsardzības īpašnieces, bet tādas spēlētājas kā Vozņacki un Halepa nedod tik daudz punktu ar kļūdām, lai Anastasija varētu uzvarēt bez spēcīga uzbrukuma. Tāpēc nav jābrīnās, ka Sevastova lielāko daļu uzvaru gūst pret agresīvām tenisistēm. Nokļūt augsta līmeņa turnīrā, kur viņai nebūtu nevienas neparocīgas pretinieces, Sevastovai līdz šim bijis neiespējami. Pagājušajā gadā Pekinā tas gandrīz izdevās – tikai pēdējā mačā finālā vajadzēja kādu citu spēlētāju Vozņacki vietā.

Kad Ostapenko 2017. gadā "French Open" finālā uzvarēja Halepu, Simonai trīs setos bija tikai astoņas nepiespiestās kļūdas. Aļona tajā mačā bez Halepas kļūdām pati ieguva 94 no 102 punktiem. Sevastova nekad nevarētu uzvarēt ar tādu statistiku. Tāpēc viņai titulu griesti ir mazie "International" sērijas turnīri, kuros tradicionāli ir ļoti vājš sastāvs bez pirmā desmitnieka tenisistēm vai labākajos gadījumos 1-2 tādām spēlētājām. Pavisam retās reizēs ir trīs.

Sevastovas fanu lielā sajūsma par Ostapenko zaudējumiem un ilgstošajām neveiksmēm ne tikai pēc vakardienas savstarpējās spēles, bet vispārīgi notiek ne tik daudz Aļonas uzvedības un trakā tenisa, cik skaudības dēļ, jo ir ļoti grūti saprast un pieņemt to, ka Sevastova ar savu skaisto tenisu, pēc viņu domām, nepelnīti nevar iegūt lielus titulus, bet Ostapenko ar savu haotisko un nebaudāmo spēli var. Viss ir ļoti vienkārši – vienai ir teniss, ar kuru var sasist pasaules labākās "aizsardzības sienas" un uzvarēt lielos turnīros, jo rezultāts atkarīgs no pašas, bet otrai tādas spēles nav, tāpēc jāpaļaujas uz to, ko dod pretinieces. Lielajos turnīros var uzvarēt arī bez jaudīga uzbrukuma (Vozņacki piemērs), taču nepieciešama spēcīga mentālā izturība, kuras Sevastovai nav.

Vai ir nepieciešami lieli tituli un spēle to izcīnīšanai, lai būtu labāks par kādu citu, vai vienkārši pietiek ar iedomām un viegli atspēkojamiem argumentiem? Tenisā titulus par skaistiem saīsinātajiem sitieniem nedod. Kamēr Sevastova nebūs uzvarējusi "Grand Slam" turnīrā (un nekas neliecina, ka tas kādreiz notiks), diskusijas par to, kurai no viņām ir labāks teniss, patiesībā ir bezjēdzīgas.

 +44 [+] [-]

, 2019-04-24 18:09, pirms 5 gadiem
Šis raksts ir par buļļa sūda ļurināšanu ,jo autoram pietrūkst gan prāta gan izglītības veidot rakstus par nopietnām problēmām sportā !

 +39 [+] [-]

, 2019-04-24 18:13, pirms 5 gadiem
Pilnīgs zābaks...

 +37 [+] [-]

, 2019-04-24 18:18, pirms 5 gadiem
Paskatoties raksta autoru var pat nelasīt. Būs Aļonas slavināšana un attaisnojumu meklēšana un cik patiesībā Sevastova ir slikta.

 +30 [+] [-]

, 2019-04-24 18:18, pirms 5 gadiem
Viedoklis: Sevastova iedevusi kurviti Berzinam jauniba, tadel nepartraukti nolej so ar samazgam.
Slēpts komentārs: moretto
Slēpts komentārs: moretto

 +40 [+] [-]

, 2019-04-24 18:23, pirms 5 gadiem
Ehh, skumji ka ir šādi autori..saprastu ka ar troļļošanu var nodarboties profesionālie komentētāji, bet nu rakstu autoriem tomēr vajadzētu būt ar daudz maz veselo sapratu..izārstējiet ludzu Valdi, un tikai tad ļaujiet viņam rakstīt! Tvaika ielā noteikti ir brīvas vietas..

 +17 [+] [-]

, 2019-04-24 18:24, pirms 5 gadiem
Man vienam tikai liekas,ka daudziem sc autoriem ir seksuāla rakstura problēmas(liekas Aļonai arī)??? Tās tak var vnk atrisināt!

 +27 [+] [-]

, 2019-04-24 18:25, pirms 5 gadiem
Galīgi nesaprotama raksta jēga. Apakšā jūtams kautkāds personisks aizvainojums

  +8 [+] [-]

, 2019-04-24 18:26, pirms 5 gadiem
Autoram visnotaļ var piekrist, izņemot starp rindām izlasāmo pārmetumu Anastasijai Federācijas kausa uzmešanā.

Cik nu dzirdēts "no dažādi drošiem avotiem" (pats klāt nestāvēju), Anastasijai patiešām bija šķietami nopietnas muguras problēmas. Un tikai pēc padziļinātu izmeklējumu veikšanas (izmeklējumi sakrita ar FedCup) tika saņemta dakteru atļauja spēlēt.

  +9 [+] [-]

, 2019-04-24 18:34, pirms 5 gadiem
Katram ir savs subjektīvais viedoklis, taču izcelt Ostapenko kā labāku par Sevu , nu , nešķiet korekti... Lietas ir jāvērtē arī ilgtermiņā un Ostapenko smagi aplauzīsies, ja turpinās pucēt un attīstīt savu iedomību...Ir arī citi skatījumi un viedokļi par visu šo Ostapenko radīto jezgu...http://www.manaitautai.lv/lv/visas-kategorijas/pr%C4%81tam/sports/165-sportiskais-niknums,-kas-balans%C4%93-uz-tuk%C5%A1paur%C4%ABbas-un-iedom%C4%ABbas-pamata

 +15 [+] [-]

, 2019-04-24 18:36, pirms 5 gadiem
Pilnīgs idiotisms. Vina var būt pasaules pirmā rakete,bet nedrīkst uzvesties kā neaudzināts primāts. Pagaidām paciesama tikai tāpēc ka pārstāv Latviju

 +21 [+] [-]

, 2019-04-24 18:37, pirms 5 gadiem
Autor, kā Tev ar loģiku, kura saka priekšā-kura no abām ir augstāk rangā, un kura uzvar savstarpējos mačos ir labāka? Pārējais viss ir lirika.
Tas ka Tev, piemēram, labāk simpatizē Ostapenko nebūt nenozīmē, ka tagad ir jāraksta neloģiskus rakstus.

 +16 [+] [-]

, 2019-04-24 18:40, pirms 5 gadiem
Nu bet protams, 3 rindkopā pamatojums - Ostapenko zaudēja tikai tāpēc, ka karjeras sliktākā forma, vienalga par rezultātiem un Sevastova bez traumām un izlases spēļu noguruma Ko gan citu varēja gaidīt no Bērziņa...

 +23 [+] [-]

, 2019-04-24 18:41, pirms 5 gadiem
Lai arī paudu savā ziņā līdzīgu viedokli pēc spēles, ka var saprast Ostapenko emocija un nevajadzētu tik ļoti viņu nolikt, bet, manuprāt, šim autoram par tenisu nevajadzētu vairāk vispār rakstīt, ja nespēj nodalīt emocijas no profesionāla darba.

Atsaukties uz iepriekšējiem labākajiem sasniegumiem nosakot, kura tad šobrīd ir labāka ir pilnīgi nevietā. Manuprāt, šobrīd, Sevastova rāda labāku sniegumu, ko arī pamato pēdējie rezultāti un reitings.

Tā, ka divas sadaļas raksta ir ūdens liešana nevietā.

Par Sevastovas traumu un piedalīšanos turnīrā - jā, aizdomīgi un stulbi sanācis, ka atteica un tagad uzreiz jau var piedalīties, taču, izteikt jebkādus spriedelējumus un pārmetumus autoram, kas skaitās sportacentra "žurnālists", manuprāt, ir pilnīgi nepieņemami.

Mēs parastie komentētāji varam gvelzt dažādas muļķības, izteikt minējumus utt, bet ja to dara žurnālists, bez jebkādiem pierādījumiem, tad tas jau ir ļoti neprofesionāli.

 +10 [+] [-]

, 2019-04-24 18:43, pirms 5 gadiem
moretto rakstīja: Cepums autoram. Alona runā taisnību, tas citiem nepatīk, jo viņi noslīkuši kelos un nevar atļauties uzdrīkstēties. Citā situācijā teiktu, lai aizver Alona muti, bet pēc Sevastovas nodevības, ne to vien vajadzētu. Ta jau Vētra un Miglenieks nav sliktāki. Tieši tas pats.
Tu, gudreli, faktus galdā, ka Sevastavai nebija veselības problēmas. Ja Tev tādu nav, tad sēdi mierīgi biksēs, un beidz pļurināt.

 +13 [+] [-]

, 2019-04-24 18:44, pirms 5 gadiem
Tikai priecàtos, ja sportà veiktos abàm mùsu tenisa līderēm, taču diemžēl sportà nav iespējams sasniegt ilgtermiņa izcilību un panàkumus, ja vienai no dàmàm ir problēmas ar kritisku pašvērtējumu, nespēju novērtēt un cienīt pretinieces-galu galà iedomība, kura nevar būt par pamatu ilgstošiem panākumiem... Jo ātrāk Ostapenko aplauzīsies un sapratīs realitāti , jo viņai labāk... Kamēr neveiksmēs tiek vainoti treneri, mamma, ne tā tenisa tupele vai ne tà rakete, vai pēkšņa sāpe , tikmēr viss būs pa vecam un straujà lìknē uz leju... Ambīcijas skuķim lielas, bet vajag arī saprātu un paškritiku attīstīt. Sevastova, manuprāt, būs stabila savā karjerā, neskatoties uz savu emocionālo ievainojamību. Nebūs viņa varbūt pirmajā piecniekà, bet no pirmā 50nieka neizkritīs, kamēr regulāri sporto un veselība atļauj...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2019-04-24 19:02, pirms 5 gadiem
Vienīgais kam šeit var piekrist ir tie spēju griesti.
Ja Ostapenko aiziet spēle viņa var uzvarēt jebkuru, protams, tur visiem apstākļiem jāsakrīt perfekti, bet vienreiz arī sakrita. Tā arī viņa te mētājās no GS uzvaras līdz drausmīgiem zaudējumiem, jo stabilitāte nav nekāda.
Savukārt Sevastova ir tāda, kas ir labā, stabilā līmenī, bet līdz lielām uzvarām netiks, jo elites līmenis viņai ir pārāk ciets rieksts.

P.S.
Bērziņš protams ir cirvis.

 +15 [+] [-]

, 2019-04-24 19:04, pirms 5 gadiem
Kad Valdis Bērziņš vēl bija zīdainītis bērnu ratiņos, tad mazā ļaunā Anastasija atņēma viņam māneklīti. Viņš to atcerēsies visu mūžu.

 +13 [+] [-]

, 2019-04-24 19:08, pirms 5 gadiem
Aļona, tā Tu?
Vai arī - cik sapiķoja, citādā veidā guvi labumu par tik ačgārnu rakstu? Nesaprotu, kur skatās SC vadība, ka vispār atļauj šādu “fufeli” publicēt.

  +6 [+] [-]

, 2019-04-24 19:08, pirms 5 gadiem
jibiķ vai normāls heits pret Sevastovu no autora puses!
Tagad gaidu rakstu par to ka Osapenko no TOP 10 spēlētājas pasaulē nu ir kļuvusi par labākajā variantā TOP 50 spēlētāju pasaulē!

  +9 [+] [-]

, 2019-04-24 19:10, pirms 5 gadiem
he, autoram patīk izmantot tribīni un provocēt, patīkami uzspiest savu subjektīvo viedokli.

bet rakstā izmantotie argumenti jauna skolnieka līmenī, apbrīnojami, ka par sportu rakstošam cilvēkam tik maza izpratne par sportu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2019-04-24 19:41, pirms 5 gadiem
Ši raksta sausais atlikums ir tikai viens ,raksta autors ir absolūti bankrotējis kā profesionāls žurnālists

  +8 [+] [-]

, 2019-04-24 19:43, pirms 5 gadiem
@hilss

loģika tāda ka macgregors bija pašā virsotnē un par saviem vārdiem atbildēja. runāja huiņu, bet ļoti labi darbojās ringā.

ja esi gailis, bet sasodīti labs gailis, tev piedos. ja ne, tad pasūtīs.

 +14 [+] [-]

, 2019-04-24 19:48, pirms 5 gadiem
Autor - nekādas skaudības pret Ostapenko man nav. Ir skaisti, kad sanāk, pilnīgas auzas, kad nē. Bet ir viena lieta ko vajag saprast - necieņa pret cilvēkiem sev apkārt: treneriem, pretiniecēm, pašas mammu ir sarkanā līnija, kas būtu nosodāma ne vien no līdzjutēju puses, bet arī preses un sabiedrības kopumā.
Par kādu paraugu mēs šeit runājam? Tev ir talants - super. Vari uzvesties kā vēlies un tev viss tiks piedots?
Šiem ir jābūt cilvēkiem, kas iedvesmo cilvēkus sev apkārt, kas iedvesmo bērnus. Tās prēmijas ko viņa saņēma no valsts ir par ko, par to, kā pieaudzis (vismaz vecuma ziņā) cilvēks dauza bumbiņu pa laukumu? Latvijas vārda nešana pasaulē.. šobrīd ja neskaita uzvaru vienā ļoti lielā turnīrā, daudz vairāk slavas ir par negatīvajām lietām. Viņas attieksmi ir pamanījuši visi.
Tam skuķim derētu mēnesi ziemā ielas pašķūrēt, lai iemācās novērtēt to, ko vecāki un valsts viņai ir devuši.

  +9 [+] [-]

, 2019-04-24 19:56, pirms 5 gadiem
Izlasīju virsrakstu un zināju kas rakstu taisījis!!

  +6 [+] [-]

, 2019-04-24 20:06, pirms 5 gadiem
Kurš no sporta centra rakstītājiem ir labāks,vai tas varētu būt Valdis Bērziņš,vai Agris Suveizda ?
Valdis man vairāk liekas ka tāds labs fūrmaņa zirgs,uzticams un paredzams,ļoti labi pārvalda statistikas nozari ,laicīgi sagatavo rakstus ,nav straujš pēc dabas vairāk līdzinās Sevastovai tenisa laukumā ar to ka ir stabils rakstītājs,bet Agris savukārt vairāk atgādina Ostapenko pārstāvēto spēles stilu,tas gan mans personīgais viedoklis ,bet varbūt arī citiem tā šķiet.

 +14 [+] [-]

, 2019-04-24 20:06, pirms 5 gadiem
Ļoti subjektīvs raksts, kādu profesionāls žurnālists NEDRĪKST publicēt. Ja tādi tiek publicēti, tad to nevar saukt par profesionālu žurnālistu. Profesionāls žurnālists pat izsakot savu viedokli (kā tas ir domāts šajā rakstā) mēģinātu to pasniegt pēc iespējas objektīvāk, lai nav jau pēc pirmajiem pāris teikumiem redzams, ka raksts ir izteikti subjektīvs...

  +9 [+] [-]

, 2019-04-24 20:08, pirms 5 gadiem
Kas viņai ir? Labāks teniss? Tie Aļonas metrīgie auti, sitieni tīklā, serve.. tad jautāšu autoram vēlreiz - kas viņai tieši ir labāks par Sevastovu?

Nedzīvo Berziņa kungs French Open 2017 gada atmiņās bet dzīvo realitātē!

Pilnīgi neizbrīna šāds raksts no šī raksta autora puses!

Kā nākamo rakstu no Bērziņa kunga gaidu par to cik liels s**a gabals ir Gulbis un tad viņš būs nodi***s visus kuru viņš nīst jau gadiem!

 +10 [+] [-]

, 2019-04-24 20:14, pirms 5 gadiem
Es personīgi nepārmetu Sevastovai ka viņa nespēlēja izlasē, tā ir viņas izvēle.. ok, ne tikai viņas, arī Bērziņš tur var izteikt savu viedokli un domas.

Bet autor, saku vēlreiz - nedzīvo pagātnē, tā izskatās ka tu tur esi PAMATĪGI iestrēdzis!

  +9 [+] [-]

, 2019-04-24 20:16, pirms 5 gadiem
Atbalstu abas tenisistes, tāpēc negribu nevienai pieslieties, tomēr tāpat izteikšu savu viedokli - manuprāt, Aļonai būs labāks teniss tad, kad viņa to pratīs izmantot, kā tas bija pāris gadus atpakaļ. Dotajā brīdī viņa tikai bliež bez īpašas domāšanas, tāpēc labāks teniss ir tiem, kas uz laukuma domā līdzi, ko dara, nevis tikai bliež. Sevastova spēlē labi un gudri, tomēr spēka trūkums sitienos ir viņas lielākais klupšanas akmens. Tad, kad Aļona spēs atkal spēlēt gudri, tad arī varēs apgalvot, ka viņai ir labāks teniss, bet, kamēr tā nav, tikmēr šādi apgalvojumi ir nulles vērtībā, jo to, kuram ir labāks teniss, konkrētos brīžos parāda uzvarētās spēles, nevis zaudējumi, kuru Aļonai šobrīd ir pārpārēm...

  +8 [+] [-]

, 2019-04-24 20:39, pirms 5 gadiem
petravicus rakstīja: Ļoti subjektīvs raksts, kādu profesionāls žurnālists NEDRĪKST publicēt. Ja tādi tiek publicēti, tad to nevar saukt par profesionālu žurnālistu. Profesionāls žurnālists pat izsakot savu viedokli (kā tas ir domāts šajā rakstā) mēģinātu to pasniegt pēc iespējas objektīvāk, lai nav jau pēc pirmajiem pāris teikumiem redzams, ka raksts ir izteikti subjektīvs...
Kur te tas profesionālais žurnālists? Vai Bērziņš? Subjektīvs honorāru pelnītājs no sportacentrs.com, un teniss pat varētu būt tā joma, kurā Bērziņam vajadzētu aprobežoties ar vienkārši reportāžām no korta. Par ko vairāk - nu, nevar nest to, ko nevar celt!

 +12 [+] [-]

, 2019-04-24 20:39, pirms 5 gadiem
blah rakstīja: Nu bet protams, 3 rindkopā pamatojums - Ostapenko zaudēja tikai tāpēc, ka karjeras sliktākā forma, vienalga par rezultātiem un Sevastova bez traumām un izlases spēļu noguruma Ko gan citu varēja gaidīt no Bērziņa...
Tā ir sūdīga rakstnieka augstākā pilotāža!

  +5 [+] [-]

, 2019-04-24 21:03, pirms 5 gadiem
Rakstā ir ieviesusies kļūda "diskusijas par to, kurai no viņām ir labāks teniss, patiesībā ir bezjēdzīgas." - Jānomaina uz bija

 +12 [+] [-]

, 2019-04-24 21:06, pirms 5 gadiem
Ir kāda iespēja ignorēt noteiktus autorus?

  +9 [+] [-]

, 2019-04-24 21:12, pirms 5 gadiem
Jāiesaka Berziņš LFF vadībai. Viņš mācēs sarakstīt, Ka Latvijas izlase, neskatoties uz zaudējumiem spēlē labāk , un ir stiprāka par Brazīliju,Angliju.Franciju......

 +15 [+] [-]

, 2019-04-24 21:15, pirms 5 gadiem
Ļoti reti komentēju rakstus, bet nu šis ir kaut kas unikāls..... Kauns lasīt. Šāds "žurnālists" nedrīkst strādāt vienā no Latvijas vadošajiem sporta portāliem. Šādi var argumentēt krogā pie alus kausa vai draugu kompānijā.

  +8 [+] [-]

, 2019-04-24 21:25, pirms 5 gadiem
Autors salidzina pi*pi ar pirkstu. Labaakaa ir uzvareetaaja. Ja tu speelee labaak tad arii uzvari..Tad autorapraat Ostapenko jasaak speeleet sliktaak, lai uzvareetu.
Slēpts komentārs: zanessa

 +19 [+] [-]

, 2019-04-24 21:43, pirms 5 gadiem
Viedoklis šoreiz tiešām murgains. Vakardienas mačs pierādīja, ka tenisā ne vienmēr uzvar tā, kas stiprāk sit par bumbiņu, bet drizāk tā, kuras spēlē ir lielāka variācija, kura spēlē stabilāk un ir parāka psiholoģiski. Un Sevastova šajos komponentos bija labāka gan vakar, gan ir bijusi ilgtermiņā. Vienīgais, kam tiešām var piekrist, ir spēju griesti. Aļona to jau pierādījusi ar uzvaru RG17, un jānotiek brīnumam, lai Anastasija to atkārtotu (ļoti ceru, ka viņa pierādīs pretējo). Jā, Sevastovai vienmēr būs problēmas mačos ar Vozņacki un Halepu, bet tas vēl nenozīmē, ka viņa ir sliktāka tenisiste par Ostapenko. Tipisks piemērs par Vozņacki 71 nedēļu ranga pirmajā vietā - neviens viņu neuzskatīja par pasaules spēcīgāko tenisisti, bet ar savu neatlaidību un rezultātiem ilgtermiņā viņa bija pelnījusi saukties par labāko.

  +4 [+] [-]

, 2019-04-24 21:43, pirms 5 gadiem
Ostapenko teniss ir bijis labāks par Sevastovas tenisu, bet šobrīd neapšaubāmi labāka ir Sevastova. Tas, ka Aļona izcīnija GS bija liela apstākļu sakritība. Sevastovai arī varēja nospīdēt tituls, ko paņēma Stīvensa - viņa zaudēja līdzīgā spēlē. Karjeras statistiku nav jēgas salīdzināt, jo Sevastovai ļoti iegrieza traumas. Es vēlu veiksmi abām meitenēm un tiešām ceru, ka kopā viņas var paņemt Federācijas kausu. Gan jau Aļona atgūs formu, bet Sevai galvenais traumās neiedzīvoties.
Slēpts komentārs: burakobra

 +12 [+] [-]

, 2019-04-24 21:53, pirms 5 gadiem
Lielāku sviestu par šo sen neesmu lasījis...

  +6 [+] [-]

, 2019-04-24 21:58, pirms 5 gadiem
Ko tad no nabadzina var gribet, nevienu interviju nemak uztaisit, tik vien ka pats sevi nointervet Seit jau apspriest cilveka viedokli, kurs nesaprot tenisu nav verts, tik vien ka nozelojama SC redakcija,kura sadiem neapmierinatiem tipaziem lauj izpausties, bet pedejas nedelas diezgan uzskatami ir kritusies rakstu kvalitate, ko var gribet ja vietejie eksperti apmaca tadus pasus, vel vajakus ekspertus.

 +10 [+] [-]

, 2019-04-24 22:03, pirms 5 gadiem
Kādā ziņā labāks? Ostapenko ir kļūdu karaliene un nepārtraukti visiem zaudē... Nastja ierādīja vietu tai iedomīgajai kazai

  +8 [+] [-]

, 2019-04-24 22:10, pirms 5 gadiem
Sevastova šobrīd viennozīmīgi ir labāka par to iedomīgo kazu ostapenko, pričom te Vozņacki... viena ir 12 rakete, otra 26 kaut vajadzētu būt krietni zemāk... smieklīga ņemšanās

  +9 [+] [-]

, 2019-04-24 22:19, pirms 5 gadiem
Pieņemu, ka Madara Palameika, piemēram, varētu vēl krietni stiprāk iebliezt ar raketi pa bumbiņu. Vai tas būs vēl labāks teniss? Ekstraklase varbūt? Vai ir jau pieejams šī gada live rangs? Man ir aizdoma, ka Ostapenko nez vai būs iekš top 150...

  +7 [+] [-]

, 2019-04-24 22:21, pirms 5 gadiem
Savstarpējā spēlē pēdējie 11 geimi 10:1 par labu sliktākajam tenisam.

  +1 [+] [-]

, 2019-04-24 22:22, pirms 5 gadiem
skars rakstīja: Ļoti reti komentēju rakstus, bet nu šis ir kaut kas unikāls..... Kauns lasīt. Šāds "žurnālists" nedrīkst strādāt vienā no Latvijas vadošajiem sporta portāliem. Šādi var argumentēt krogā pie alus kausa vai draugu kompānijā.
Cik vadošus sporta portālus Latvijā zini?
Slēpts komentārs: Porters

     [+] [-]

, 2019-04-24 22:26, pirms 5 gadiem
Redz ko nozīmē, ka ir divas augstas klases tenisistes!
Katrai tenisistei ir savs fanu pulks, kas ceļas un krīt par sportistu!
Žēl, ka šādi nav citos sporta veidos!
Slēpts komentārs: sportists-amatieris
Slēpts komentārs: zanessa

  +7 [+] [-]

, 2019-04-24 22:37, pirms 5 gadiem
Cien. Sportacentrs, lūdzu, beidziet pazemot sevi un savus lasītājus un atlaidiet beidzot to pamuļķi no darba!

 +11 [+] [-]

, 2019-04-24 22:42, pirms 5 gadiem
Pieklājīgā medijā par žurnālistu nedrīkst saukties cilvēks, kurš nemitīgi un klaji nemākulīgi kā kaut kādu pseidoanalīzi atražo savus aizspriedumus!
Sāciet cienīt savu lasītāju un pieņemiet mērus!

  +9 [+] [-]

, 2019-04-24 22:43, pirms 5 gadiem
Labi. Nepareizi izteicos - viena no diviem. Vienkārši jau padsmit gadus pirmais ko no rīta atveru ir sportacentrs (esports). Bet kaut ko tik subjektīvu, savu personīgo simpātiju slavināšanu un otras puses , es pat teiktu, nievāšanu - es lasu pirmoreiz. Nav pat svarīgi, ka abas pārstāv Latviju.

  +9 [+] [-]

, 2019-04-24 23:36, pirms 5 gadiem
Viena lieta divānu ekspertu spriedelējumi,pavisam cita,žurnālista raksts un viņa viedoklis.Tik tendeciozu rakstu sen nebiju lasījis,tikai īsti neizprotu mērķus.Ko Bērziņa kungs grib pierādīt?Ka viņs ir pats gudrākais tenisa eksperts šeit.Un pasakot ,ka Aļona spēlē labāku tenisu,tas būtu patiesības kalngals?Reitings arī nenosaka labāko tenisisti,tikai Bērziņš nosacīs,kura labākā?Un kāda velna pēc vispārībā ir jānostata Aļona pret Anastasiju?Smieklīgi,kad kaut kāds kociņš iedomājās sevi par pasaules tenisa nabu ,jeb viszini.Kas attiecās uz aizvakardienas savstarpējo maču,tad Aļona diemžēl sevi parādīja no vissliktākās puses un nekāda spēlēšana izlasē nespēs attaisnot viņas cūcīgo uzvedību kortā pret pretinieci.Lamājās kā vulgāra ielas meita.

 +11 [+] [-]

, 2019-04-24 23:49, pirms 5 gadiem
Es gribētu redzēt ko šis tvaika mājas raksta autors teiks, kad Ostapenko būs jau izkritusi no simtnieka - joprojām labāka par Sevu tad būs? Šis autors kaut ko pīpē... jo viņš savā rakstā pats nonāk ar sevi pretrunās vairākās vietās. Tad pēkšņi nav rangi svarīgi, ja runa par Sevu, bet, kad sāka par Ostapenko ranga vietām rakstīt, tad pēkšņi nez kādēļ rangs atkal svarīgs kļuva

  +2 [+] [-]

, 2019-04-24 23:50, pirms 5 gadiem
Ostapenko uzvedība kortā man stipri atgādina Nameju SC.
Loti līdzīgi un saprotams ka Namejam nepatīk savs spoguļattēls. Ostapenko arī domā ka var apsaukāt visus ko vēlas. Namejs rupjš un Ostapenko rupja. Līdzības ir ļoti daudz.
Slēpts komentārs: FUNS

  +8 [+] [-]

, 2019-04-24 23:51, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Tev pat elementāra loģika klibo. Labāks teniss vēl nenozīmē ka tiks augstāk. Rina kurai ri labāks teniss un tur piekrītu autoram. Labāks teniss, bet izpildījums Ostapenko klibo, Sevastova spēlē ne tik labu tenisu bet rezultāts ir, jo izpildījums ir daudz kvalitatīvāks.
abi divi galvā sisti Jūs esat
Slēpts komentārs: FUNS

 +12 [+] [-]

, 2019-04-24 23:55, pirms 5 gadiem
pēc šī raksta autora var secināt, ka Federers vai Džokovičs, kuriem arī nav sišanas teniss, bet gan gudrs teniss līdzīgs Sevas spēles stilam, arī nemaz nav tie labākie tenisisti. Ja šim raksta autoram vēl ļaus ko par tenisu rakstīt, tad viņš droši vien vispār tenisā ieviesīs jaunu kārtību un noteikumus

 +11 [+] [-]

, 2019-04-25 00:03, pirms 5 gadiem
alguns rakstīja: Viena lieta divānu ekspertu spriedelējumi,pavisam cita,žurnālista raksts un viņa viedoklis.Tik tendeciozu rakstu sen nebiju lasījis,tikai īsti neizprotu mērķus.Ko Bērziņa kungs grib pierādīt?Ka viņs ir pats gudrākais tenisa eksperts šeit.Un pasakot ,ka Aļona spēlē labāku tenisu,tas būtu patiesības kalngals?Reitings arī nenosaka labāko tenisisti,tikai Bērziņš nosacīs,kura labākā?Un kāda velna pēc vispārībā ir jānostata Aļona pret Anastasiju?Smieklīgi,kad kaut kāds kociņš iedomājās sevi par pasaules tenisa nabu ,jeb viszini.Kas attiecās uz aizvakardienas savstarpējo maču,tad Aļona diemžēl sevi parādīja no vissliktākās puses un nekāda spēlēšana izlasē nespēs attaisnot viņas cūcīgo uzvedību kortā pret pretinieci.Lamājās kā vulgāra ielas meita.
Pilnīgi Tev piekrītu. Un vēl raksta autors ir aizmirsis, ka par Sevu, gan māsas Wiliamsas gan arī Osaka, Stivensa un citas ir izteikušās kā par izcilu un gudru tenisisti... Kamēr par Ostapenko neko tādu no citām neesmu dzirdējis. Tikai to, ka Osta stipri sit pa bumbu

  +4 [+] [-]

, 2019-04-25 00:10, pirms 5 gadiem
Vai tad labāks teniss nav tas, kas atnes vairāk uzvaru? 😄
Ok, labi, laikam ar tādu stilu, kā Sevai Grand Slamus nevinnē, bet Top10 var tikt un turēties ar stabilitāti! Bet Aļonas sakarā, jo augstāk kāp, jo kritiens zemāks, un sāpīgāks... tādēļ laika iet tagad ciet pašai

     [+] [-]

, 2019-04-25 00:14, pirms 5 gadiem
Pats pēdējā teikumā savu rakstu par bezjēdzīgu nodevē, laaabs!!! 😄 Žetons, beigās tomēr būsi sakarīgs vecis, izrādās! 😄

  +6 [+] [-]

, 2019-04-25 00:44, pirms 5 gadiem
šis nu ir šedevrs. vienā rakstā tik daudz fantastisku muļķību!

  +8 [+] [-]

, 2019-04-25 00:50, pirms 5 gadiem
spēcīgāks tenisists ar ir tas, kurš uzvar konkrēto spēli/turnīru. un nevis tas, kas pirms diviem/pieciem/desmit gadiem ir kaut ko uzvarējis. autors nesaprot pat elwmentāras lietas. vienīgais ko autors pamanījis pareizi, ir tas ka teniss nav daiļslidošana, kur dod punktus par izpildījumu. un ne lodes grūšana, kur uzvar tas, kas spēcīgāks iebliež.

  +5 [+] [-]

, 2019-04-25 00:51, pirms 5 gadiem
par rangu vispār ğeniāli murgi.

  +4 [+] [-]

, 2019-04-25 01:02, pirms 5 gadiem
Bērziņ būsim godīgi ja Ostapenko šitā spēlēs 29 viņa būtu beigusi tennisu + kā tu vari salīdzināt šo?? "Spēlējoties ar savstarpējo maču statistiku, var ieraudzīt šādu ainu. Sevastovai ir 2-0 bilance pret Ostapenko un 0-6 pret Vozņacki, bet Ostapenko ir 0-2 pret Sevastovu, toties 4-0 pret Vozņacki. Matemātikas uzdevums: kura ir labākā tenisiste?"
Ja Wozniacki ir viena vecuma ar Sevastovu + "-" tev par to ka ir 0-5 speles notika (2018. 2018. 2017. 2016. 2011)
Ļoti neprofesionāli uzrakstīji izteikti aizstāvot Ostapenko!
Vēlētos redzēt kā tu uzrakstītu šo rakstu ja viņa par tevi tā teiktu kā par Sevastovu
Vārdi no Ostapenko " s....a, b..d, p.....s " un jau teiktais ka tu nemaki rakstit rakstus un tev nekā nav

 +13 [+] [-]

, 2019-04-25 01:08, pirms 5 gadiem
Kā var būt tik neobjektīvs autors??? Kas Buļs vai Ostapenko komanda maksā viņam, lai rakstītu šos izdomātos mēs*us?
Sevastova ir gudrāka, profesionālāka, inteliģentāka un daudz daudzveidīgāka tenisiste. Tas, ka brīdī, kad Ostapenko neviens nezināja viņa pārsteidza un paņēma French Open in Wimbldonas pusfinālu ir lieliski, bet tur arī viss pazuda un iespējams ari viņas karjera. Viss atnāca pārāk ātri un agri. Protams, cepuri nost, 2 gadu laikā 7,5 miljonus sapelnīja, dzīvi nodrošinājusi, viss kārtībā, bet nepazaudē cilvēcību...cieņu, profesionalitāti. Kopš tā laika, ir vieni zaudējumi, visur lido ārā pirmajās kārtās. Spēle ir vienveidīga, bliež no visa spēka, serves nav, psiho, utt, pretinieces to tagad zin un pretī spēlē vienkārši gudri. Neprātīgi sist un trāpīt var 4-5 geimus, bet tādu jaudu+precizitāti nevar noturēt visu spēli. Ir jāprot pārslēgties, aizsardzība, agresīva spēle, slaisi, pie tīkla, patrenkāt, nogaidīt, atlaist iniciatīvu, kad jebkurā gadījumā pretiniecei viss iet no rokas. Viņa neko no tā neprot, tikai katru bumbu no visa spēka sist. Bet Sevastova, viņa to visu zin, pieredzējusi, gudra, paņēma sākumā...vidū palaida, kad pretiniecei spēle gāja un tad atkal paņēma pēdējos 10 geimus no 11. Augstākā pilotāža.
Un, pat pēc visa tā, ka viņa visu laiku tika saukta spēles laikā "Su*a B**d", ka viņu necienīgi noliek sarunās ar treneri visas pasaules priekšā, kad atvadoties preteklības runā, pat pēc visa tā, Sevastova ir profesionāle līdz galam. Viņa pēc spēles preses konferencē diplomātiski atbild, ka noteikti abām negribējās spēlēt vienai pret otru, jo pārstāv tomēr vienu valsti. Ka pretiniece spēlē labu tenisu, viņai patīk māls, šajā turnīrā viņai labi iet, utt. Viņa nekad nezaudē cieņu pret pretinieci. Kaut vai tā ir šī zemiskā, zaudēt un cienīt nemākošā Aļona.
Un mamma pēc French Open stāstīja, ka pārdeva visus īpašumus, visu, uzupurēja savu dzīvi, lai ieguldītu meitā, lai viņai viss izdodas. Un, ko viņa tagad saņem, katru turnīru visas pasaules priekšā tekstu "lai viņa pis*s uz tribīnēm?" Vai tagad visas Latvijas priekšā: "Lai viņa iet dir*t"?? Kā tā var izturēties pret savu māti, kas viņai ir atdevusi visu?

Un, lai nebūtu spekulācijas, Sevastovai bija muguras trauma, Match TV pat precīzi zināja, kur un kādas pārbaudes tika veiktas šajās dienās un tās esot bijušas ļoti nopietnas. Ja viņa nebūtu atpūtinājusi muguru 3-4 dienas, viņai būtu bijusi iespējams vajadzīga šī te operācija. Un viņai tikai dienu iepriekš ārsti deva zaļo gaismu piedalīties, tā kā nebaumojat, ka viņa nespēlēja izlasē speciāli. Tās ir muļķības. Bet pēc šīs Ostapenko uzvedības, ir ticams ka kopā viņas nespēlēs izlasē un, ko spēj Ostapenko, mēs jau redzēm pret Vāciju, tieši neko. Tā kā, ja ir jāizvēlas federācijai, tad noteikti es ņemtu profesionālu un inteliģentu tenisa speciālisti un sievieti - Anastasiju, nekā nenobriedušu skuķi, kas vērsta uz ārišķībām, nevis cilvēcīgajām vērtībām.
Un vēl kas, kas par daudz ko liecina....gan Slovākijas tenisistes, gan arī Vacu zvaigznes visas kā viens uz jautājumu, vai ir bijušas iepriekš Rīgā un vai patīk, visas kā viens atbildēja, ka viņā, daudz ir stāstījusi Anastasija Sevastova un aicinājusi ciemos. Vai kāda pieminēja Ostapenko? Neee....tas arī daudz parāda par cilvēku kā tādu. Lai arī kā Tu cīnies pret otru, Tu tomēr tos cilvēkus, katru dienu satiec kā ejot uz darbe. Tu kortā cīnies pret viņiem līdz asinīm, bet ārpus tā Tu esi lielisks draugs un vienmēr palīdzēsi.
Autor, Sevastova ir klasi augstāka spēlētāja šobrīd par Ostapenko, patīk Tev tas vai nē. Un rangs, kā arī tenisa daudzveidība to parāda.

  -1 [+] [-]

, 2019-04-25 01:31, pirms 5 gadiem
Maziņš fakts visiem Ernests Gulbis pacēlās par 9554 veitām ( dubultspēlē)
https://live-tennis.eu/en/atp-doubl...

  +6 [+] [-]

, 2019-04-25 06:45, pirms 5 gadiem
Bērziņa kungs, pieejiet pie spoguļa. Palūkojiet vai nav brūns deguns.

  +8 [+] [-]

, 2019-04-25 08:10, pirms 5 gadiem
Viena ar pieri skrien sienā un neko citu nemāk, otra spēlē gudri, pamaina spēli, pielāgojas... Autor noņem Aļonas plakātu no sienas, un nespied savu neadekvāto viedokli virsū citiem.

  +6 [+] [-]

, 2019-04-25 08:16, pirms 5 gadiem
Sportacentrā ir viena ļoti laba fīča, proti, ka var nobloķēt pie komentāriem tādus bezsmadzeņu komentētājus kā FUŅUS, HMB, valjero utt....
Sportacentrs adminstrācijai vajadzētu ļaut bloķēt arī autorus, kuri raksta šādu sviestu. Es labprāt neredzētu šāda tipa rakstus Bērziņa un Novika izpildījumā.

  +8 [+] [-]

, 2019-04-25 08:23, pirms 5 gadiem
KĀDS SAKARS!
Bezjēdzīgākais, aklākais un subjektīvākais rakts, ko SC.com 2019.gadā ir publicējis! Garām viedoklis!

  +8 [+] [-]

, 2019-04-25 08:26, pirms 5 gadiem
MOONSHINE rakstīja: Sportacentrā ir viena ļoti laba fīča, proti, ka var nobloķēt pie komentāriem tādus bezsmadzeņu komentētājus kā FUŅUS, HMB, valjero utt....
Sportacentrs adminstrācijai vajadzētu ļaut bloķēt arī autorus, kuri raksta šādu sviestu. Es labprāt neredzētu šāda tipa rakstus Bērziņa un Novika izpildījumā.
Piekrītu, ka arī negrībētu redzēt šos rakstus - izlāsīju un secināju, ka pazaudēju tikai savu laiku. Secinu, ka ar katru brīdi SC lasu mazāk un mazāk.....diemžēl!

  +5 [+] [-]

, 2019-04-25 10:12, pirms 5 gadiem
Nu diezgan dīvains raksts. Man gan šobrīd izskatās, ka Aļonai ir TIKAI jaudīgs uzbrukums. Pārējie tenisa elementi varbūt pat nav top100 līmenī. Un to uzbrukumu viņa ilgtermiņā arī nespēj noturēt kaut tuvu FO2017 līmenim. Mani izbrīna tas viedoklis, ka viņa tagad spēlē stipri zem sava līmeņa, ka FO2017 ir viņas patiesais līmenis utt. Kā to tik droši var apgalvot? Varbūt FO2017 viņa uzlēca augstāk par savu paka** un pašreizējā spēle ir daudz tuvāka viņas reālajam līmenim nekā FO2017? To, protams, rādīs tikai laiks. Vēl izbrīna viedoklis, ka viņai "viss vienalga"...es gan redzu, ka meitene ņemās un darās, maina trenerus utt., bet nevar to līmeni pacelt...ar tādu pašvērtējumu un ambīcijām kā viņai, tur nav reāli, ka viņai "viss vienalga". Protams, lai jau izdodas meitenei izlabot "savu tenisu" un nostabilizēt to, bet pagaidām "viņas teniss" izskatās bēdīgi.

  +5 [+] [-]

, 2019-04-25 10:13, pirms 5 gadiem
Autor, Tu aizmirsi, ka Ostapenko ir piedalījusies krietni vairāk modes skatēs, nekā Sevastova.. Tas arī ir maziņš, bet kārtīgs pluss Aļonas labā

P.S. Manuprāt, 100 nedēļas top20 ir krietni vērtīgāk par 2 nedēļām top10.

  +6 [+] [-]

, 2019-04-25 10:17, pirms 5 gadiem
Hahaha, šis ir bomba autor, tev pašam kauns nav par savu stulbumu?

  +3 [+] [-]

, 2019-04-25 10:17, pirms 5 gadiem
Pilnīgi bezjēdzīgs raksts paužot viņaprāt vienīgo pareizo viedokli.Tieši tātds, kā jebkurš komentārs.

  +2 [+] [-]

, 2019-04-25 11:32, pirms 5 gadiem
Paskataties uz to Berzina bildi??? Tur tak viss ir skaidrs, pilnigs dolbiks

  +3 [+] [-]

, 2019-04-25 11:32, pirms 5 gadiem
Adolfs'Hitlers rakstīja: Hahaha, šis ir bomba autor, tev pašam kauns nav par savu stulbumu?
kads vinam tur kauns, ja pratina ta nav!!!

  -3 [+] [-]

, 2019-04-25 11:45, pirms 5 gadiem
default77 rakstīja: spēcīgāks tenisists ar ir tas, kurš uzvar konkrēto spēli/turnīru. un nevis tas, kas pirms diviem/pieciem/desmit gadiem ir kaut ko uzvarējis. autors nesaprot pat elwmentāras lietas. vienīgais ko autors pamanījis pareizi, ir tas ka teniss nav daiļslidošana, kur dod punktus par izpildījumu. un ne lodes grūšana, kur uzvar tas, kas spēcīgāks iebliež.
Sportista primārā mēraukla ir labākie sasniegumi un tie Ostapenko ir galvas tiesu virs Sevastovas. Viduvējības aizmirst vienmēr. Starp citu Aļona vienmēr pārstāvējusi izlasi,kamēr Sevastova uz to lika no otrā stāva,palasiet viņas senākos izteicienus par dzimteni

  -3 [+] [-]

, 2019-04-25 12:16, pirms 5 gadiem
Alens rakstīja: Kā var būt tik neobjektīvs autors??? Kas Buļs vai Ostapenko komanda maksā viņam, lai rakstītu šos izdomātos mēs*us?
Sevastova ir gudrāka, profesionālāka, inteliģentāka un daudz daudzveidīgāka tenisiste. Tas, ka brīdī, kad Ostapenko neviens nezināja viņa pārsteidza un paņēma French Open in Wimbldonas pusfinālu ir lieliski, bet tur arī viss pazuda un iespējams ari viņas karjera. Viss atnāca pārāk ātri un agri. Protams, cepuri nost, 2 gadu laikā 7,5 miljonus sapelnīja, dzīvi nodrošinājusi, viss kārtībā, bet nepazaudē cilvēcību...cieņu, profesionalitāti. Kopš tā laika, ir vieni zaudējumi, visur lido ārā pirmajās kārtās. Spēle ir vienveidīga, bliež no visa spēka, serves nav, psiho, utt, pretinieces to tagad zin un pretī spēlē vienkārši gudri. Neprātīgi sist un trāpīt var 4-5 geimus, bet tādu jaudu+precizitāti nevar noturēt visu spēli. Ir jāprot pārslēgties, aizsardzība, agresīva spēle, slaisi, pie tīkla, patrenkāt, nogaidīt, atlaist iniciatīvu, kad jebkurā gadījumā pretiniecei viss iet no rokas. Viņa neko no tā neprot, tikai katru bumbu no visa spēka sist. Bet Sevastova, viņa to visu zin, pieredzējusi, gudra, paņēma sākumā...vidū palaida, kad pretiniecei spēle gāja un tad atkal paņēma pēdējos 10 geimus no 11. Augstākā pilotāža.
Un, pat pēc visa tā, ka viņa visu laiku tika saukta spēles laikā "Su*a B**d", ka viņu necienīgi noliek sarunās ar treneri visas pasaules priekšā, kad atvadoties preteklības runā, pat pēc visa tā, Sevastova ir profesionāle līdz galam. Viņa pēc spēles preses konferencē diplomātiski atbild, ka noteikti abām negribējās spēlēt vienai pret otru, jo pārstāv tomēr vienu valsti. Ka pretiniece spēlē labu tenisu, viņai patīk māls, šajā turnīrā viņai labi iet, utt. Viņa nekad nezaudē cieņu pret pretinieci. Kaut vai tā ir šī zemiskā, zaudēt un cienīt nemākošā Aļona.
Un mamma pēc French Open stāstīja, ka pārdeva visus īpašumus, visu, uzupurēja savu dzīvi, lai ieguldītu meitā, lai viņai viss izdodas. Un, ko viņa tagad saņem, katru turnīru visas pasaules priekšā tekstu "lai viņa pis*s uz tribīnēm?" Vai tagad visas Latvijas priekšā: "Lai viņa iet dir*t"?? Kā tā var izturēties pret savu māti, kas viņai ir atdevusi visu?

Un, lai nebūtu spekulācijas, Sevastovai bija muguras trauma, Match TV pat precīzi zināja, kur un kādas pārbaudes tika veiktas šajās dienās un tās esot bijušas ļoti nopietnas. Ja viņa nebūtu atpūtinājusi muguru 3-4 dienas, viņai būtu bijusi iespējams vajadzīga šī te operācija. Un viņai tikai dienu iepriekš ārsti deva zaļo gaismu piedalīties, tā kā nebaumojat, ka viņa nespēlēja izlasē speciāli. Tās ir muļķības. Bet pēc šīs Ostapenko uzvedības, ir ticams ka kopā viņas nespēlēs izlasē un, ko spēj Ostapenko, mēs jau redzēm pret Vāciju, tieši neko. Tā kā, ja ir jāizvēlas federācijai, tad noteikti es ņemtu profesionālu un inteliģentu tenisa speciālisti un sievieti - Anastasiju, nekā nenobriedušu skuķi, kas vērsta uz ārišķībām, nevis cilvēcīgajām vērtībām.
Un vēl kas, kas par daudz ko liecina....gan Slovākijas tenisistes, gan arī Vacu zvaigznes visas kā viens uz jautājumu, vai ir bijušas iepriekš Rīgā un vai patīk, visas kā viens atbildēja, ka viņā, daudz ir stāstījusi Anastasija Sevastova un aicinājusi ciemos. Vai kāda pieminēja Ostapenko? Neee....tas arī daudz parāda par cilvēku kā tādu. Lai arī kā Tu cīnies pret otru, Tu tomēr tos cilvēkus, katru dienu satiec kā ejot uz darbe. Tu kortā cīnies pret viņiem līdz asinīm, bet ārpus tā Tu esi lielisks draugs un vienmēr palīdzēsi.
Autor, Sevastova ir klasi augstāka spēlētāja šobrīd par Ostapenko, patīk Tev tas vai nē. Un rangs, kā arī tenisa daudzveidība to parāda.
Nepatīk tava kategoriskā nostāja,vienas tenisistes pusē.Varbūt padalies par Sevastovas izglītību,jo es vairāk kā Liepājas pamatskolu(kur viņa mācījās diezgan pavirši,vairāk laika pavadot fizkultūras zālē)un Lts sponsorēto tenisa akadēmiju Minhenē neko citu neatradu.Spriežot pēc pēcspēļu intervijām (no kurām viņa parasti cenšas izvairīties) ar intelektu viņa neizceļas,ja neskaita pēdējo,kas domājams bija iepriekš gatavota.Varētu tev piekrist par veidu,kādā tika apspēlēta Ostapenko,kā skolotāja,skolnieci.Bet tāpēc jau nav jāizplūst slavinošos epitetos par Sevastovas gudrību un intelektu.Starp citu,agresīvs teniss prasa daudz vairāk gan spēka,gan prāta,to tev pateiks jebkurš kas spēlē tenisu.Kur var lasīt vai dzirdēt intervijas ar visām vācu un slovāku tenisistēm par Sevastovas ciemošanās ielūgumu?Match tv autoritāte?,kas katras tenisista teikto,nepārbaudot,uzreiz laiž ēterā,nu,nu.Ostapenko reaģēja pa savam,sievišķam.Ja,manai strītbola komandai būtu atteicis spēlētājs ar kuru es rēķinājos pēdējās dienās un dažas dienas vēlāk būtu viņu ieraudzījis citas komandas sastāvā es viņam ne tikai roku nedotu...

  +1 [+] [-]

, 2019-04-25 12:24, pirms 5 gadiem
Porters rakstīja: Nepatīk tava kategoriskā nostāja,vienas tenisistes pusē.Varbūt padalies par Sevastovas izglītību,jo es vairāk kā Liepājas pamatskolu(kur viņa mācījās diezgan pavirši,vairāk laika pavadot fizkultūras zālē)un Lts sponsorēto tenisa akadēmiju Minhenē neko citu neatradu.Spriežot pēc pēcspēļu intervijām (no kurām viņa parasti cenšas izvairīties) ar intelektu viņa neizceļas,ja neskaita pēdējo,kas domājams bija iepriekš gatavota.Varētu tev piekrist par veidu,kādā tika apspēlēta Ostapenko,kā skolotāja,skolnieci.Bet tāpēc jau nav jāizplūst slavinošos epitetos par Sevastovas gudrību un intelektu.Starp citu,agresīvs teniss prasa daudz vairāk gan spēka,gan prāta,to tev pateiks jebkurš kas spēlē tenisu.Kur var lasīt vai dzirdēt intervijas ar visām vācu un slovāku tenisistēm par Sevastovas ciemošanās ielūgumu?Match tv autoritāte?,kas katras tenisista teikto,nepārbaudot,uzreiz laiž ēterā,nu,nu.Ostapenko reaģēja pa savam,sievišķam.Ja,manai strītbola komandai būtu atteicis spēlētājs ar kuru es rēķinājos pēdējās dienās un dažas dienas vēlāk būtu viņu ieraudzījis citas komandas sastāvā es viņam ne tikai roku nedotu...
No sievišķiguma, meitenes Jeēnai nav nekā. Prasta bāba, lamājas kā pēdējā bomzene, ielene!

  +1 [+] [-]

, 2019-04-25 12:30, pirms 5 gadiem
Biju šokā izlasot virsrakstu. Pat nelasišu talak. Labaks teniss tam, kas uzvar kortā. Skatamaks var but, bet tas nekada veida neattaisno tadu uzvedibu kortā.

  +4 [+] [-]

, 2019-04-25 12:40, pirms 5 gadiem
Klau - visi šitie Valdi Bērziņi un vēl daži labi kadri, par kuriem infa internetā ārpus sportacentra ir tuvu 0, vispār ir reālas personas vai kaut kādi pseidonīmi, zem kuriem raksta cits cilvēks vai varbūt vesels autoru kolektīvs?

     [+] [-]

, 2019-04-25 12:40, pirms 5 gadiem

  +4 [+] [-]

, 2019-04-25 13:17, pirms 5 gadiem
Porters rakstīja: Nepatīk tava kategoriskā nostāja,vienas tenisistes pusē.Varbūt padalies par Sevastovas izglītību,jo es vairāk kā Liepājas pamatskolu(kur viņa mācījās diezgan pavirši,vairāk laika pavadot fizkultūras zālē)un Lts sponsorēto tenisa akadēmiju Minhenē neko citu neatradu.Spriežot pēc pēcspēļu intervijām (no kurām viņa parasti cenšas izvairīties) ar intelektu viņa neizceļas,ja neskaita pēdējo,kas domājams bija iepriekš gatavota.Varētu tev piekrist par veidu,kādā tika apspēlēta Ostapenko,kā skolotāja,skolnieci.Bet tāpēc jau nav jāizplūst slavinošos epitetos par Sevastovas gudrību un intelektu.Starp citu,agresīvs teniss prasa daudz vairāk gan spēka,gan prāta,to tev pateiks jebkurš kas spēlē tenisu.Kur var lasīt vai dzirdēt intervijas ar visām vācu un slovāku tenisistēm par Sevastovas ciemošanās ielūgumu?Match tv autoritāte?,kas katras tenisista teikto,nepārbaudot,uzreiz laiž ēterā,nu,nu.Ostapenko reaģēja pa savam,sievišķam.Ja,manai strītbola komandai būtu atteicis spēlētājs ar kuru es rēķinājos pēdējās dienās un dažas dienas vēlāk būtu viņu ieraudzījis citas komandas sastāvā es viņam ne tikai roku nedotu...
Tas, ka Tev ir diploms, neparāda, ka esi inteliģents. Ir inteliģenti cilvēki bez diplomiem. Mācīšanās ir tikai viena sastāvdaļa no inteliģences, turklāt mācīšanās neskaitās tikai skola - daudzu pabeidz skolu un vairs neko nemācās, kamēr citi, kas nav pabeiguši skolu, visu laiku investē savā izaugsmē un kļūst zinošāki.

Vēl viena inteliģences sastāvdaļa ir pašapziņa, kuras tieši Aļonai pašlaik galīgi nav, kamēr Sevastovai tā ir līmenī. Tāpat arī kritiskā domāšana un emocionālā inteliģence, kuras Ostapenko ir daudz mazāk, skatoties pēdējā laika spēles.

     [+] [-]

, 2019-04-25 15:01, pirms 5 gadiem
Alens rakstīja: Vai tagad visas Latvijas priekšā: "Lai viņa iet dir*t"?? Kā tā var izturēties pret savu māti, kas viņai ir atdevusi visu?
Bet mammu taču nesauc Nataša.

     [+] [-]

, 2019-04-25 16:08, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: Bet mammu taču nesauc Nataša.
Nezinu,kā to visu saukt,bet citēt un komentēt citas ģimenes sarunas un attiecības ir nepareizi un nesolīdi.

  +2 [+] [-]

, 2019-04-25 19:34, pirms 5 gadiem
viss raksts ir pilns autisma, vecīt pasaki lūdzu kas tev samaksāja par šito?
-Vai ir nepieciešami lieli tituli un spēle to izcīnīšanai, lai būtu labāks par kādu citu, vai vienkārši pietiek ar iedomām un viegli atspēkojamiem argumentiem? Tenisā titulus par skaistiem saīsinātajiem sitieniem nedod. Kamēr Sevastova nebūs uzvarējusi "Grand Slam" turnīrā (un nekas neliecina, ka tas kādreiz notiks), diskusijas par to, kurai no viņām ir labāks teniss, patiesībā ir bezjēdzīgas.-
Nu ir teksts, ko tu teriktu ja Ostapenko nedabūtu to Grand Slam, arī teiktu, kad ir labāka? TAs kad tev ir tas GS nenozīmē uzreiz, kad esi Federers bļin

  +3 [+] [-]

, 2019-04-25 20:03, pirms 5 gadiem
Jāāā, te jau viss pateikts komentāros- man tikai viens jautājums, kur skatās SC vadība, ka atļauj likt tik neobjektīvus, stulbus auditoriju atbaidošus rakstus? Vai tiešām grib bankrotēt?

  +2 [+] [-]

, 2019-04-25 20:18, pirms 5 gadiem
Tik daudz muļķību sarakstīt vienā rakstā, to tiešām vajag mācēt Cik autoram jābūt slimam un apsēstam ar mūsu abu labāko tenisistu salīdzināšanu ,lai uzceptu šādu bezjēdzīgu murgojumu. Nesaku,ka autora vieta ir psihenē, bet noteikti ne SC autoru vidū, jo pilnīgs loģikas un objektivitātes trūkums jūtams it visā.
Pirmkārt, jau šādam rakstam nemaz nebija jābūt, tukšs, kaitinošs, stulbs, pilnīgi neobjektīvs utt. Raksts tikai autora kompleksu dēļ tapis, jo viņam liekas, ka Ostapenko netiek novērtēta utt. Lai gan tās tikai viņa iedomas, kompleksu dēļ saasināta uztveru lasot komentētājus-troļļus, kurus neviens cits neuztver nopietni. Autors savu stulbumu izrāda pa visām vīlēm- kā viņš var zināt, ko domā Sevastovas fani??? Esmu sevastovas fans un arī Aļonas fans, bet nekā no autora murgojumiem neatbilst- kāda skaudība? Kur var ko tik slimu izdomāt un rakstīt ko tādu it kā nopietnā portālā? Autor, ārstējies! Nopietni! šis ir visu laiku lielākais murgojums, kas lasīts- vienīgais skauģis, nelabvēlis sanāk pats autors, kuram skauž, ka Aļona nevar uzvarēt Sevastovu, ka rangā ir zemāk utt. Jo neviens normāli domājošs sporta līdzjutējs nevērtē to šādās kategorijās, kā slimīgi pasniedz autors....
ļoti ceru, ka šis bija pēdējais Bērziņa raksts šeit, savādāk būs jāpiesaka SC boikots- šis ne tikai ir neobjektivitātes, stulbuma murgojuma kalngals, bet arī pilnīga necieņas izrādīšana Sevastovai un SC lasītājiem.
KAUNS PAR KO TĀDU.

  -1 [+] [-]

, 2019-04-26 16:46, pirms 5 gadiem
Ko te visi ņemas. Noteikt kura labāka ir vienkārši: saskaitīt tenisā nopelnīto $$ daudzumu. $$ daudzums ir līdz riebumam objektīvs un nemelo, kurai vairāk $$ tā arī ir labāka. Punkts