Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:345, Did:0, useCase: 3

Gulbis zaudē Faljam un netiek pamatturnīrā

Jānis Cīrulis
Jānis Cīrulis @ciiruls

Gulbis zaudē Faljam un netiek pamatturnīrā
Ernests Gulbis
Foto: AP

Latvijas tenisists Ernests Gulbis nav spējis kvalificēties Kanādas pilsētas Monreālas ATP „Masters Series” sacensību pamatturnīram. Šodien izšķirošajā kvalifikācijas mačā viņš ar 6:7(4), 5:7 atzina rangā zemāk esošā kolumbieša Alehandro Faljas pārākumu.

Kanādas pilsētā Monreālā jaunnedēļ norisināsies viens no ATP „Masters Series” turnīriem „Rogers Cup”ar balvu fondu trīs miljoni ASV dolāru. Tajā startēs praktiski visi labākie tenisisti, bet labākajam Latvijas tenisistam Ernestam Gulbim šis turnīrs bija jāsāk no kvalifikācijas, jo ATP rangā viņš neieņēma pietiekami augstu pozīciju. Pirmajā kārtā vakar ar 6:1, 6:2 tika pārspēts čehs Lukašs Dluhijs, bet šodien pretiniekos stājās 25 gadus vecais Alehandro Falja no Kolumbijas (ATP 177.). Pret šo sportistu Gulbis jau reizi bija spēlējis – 2007. gadā Monsas (Beļģija) „Challenger” turnīra pusfinālā Ernests bija pārāks ar 6:4, 6:2. Arī šodienas mačā Gulbim bija favorīta statuss.

Pirmajā setā viss gan atrisinājās tikai taibreikā. Līdz tam katram no tenisistiem pa reizei bija izdevies uzvarēt pie pretinieka serves, bet taibreikā sekmīgāks bija Falja (Gulbis pie 4:5 zaudēja abas savas serves izspēles). Otrā seta sākumā Ernests neizmantoja iespēju tikt vadībā ar 2:0, bet uzreiz pēc tam zaudēja savu servi uz nulles – 1:2. Kolumbietis panāca arī 3:1 vadību, taču pēc tam Gulbis prata saņemties un atgūt vadību – 4:3. Jau nākamajā geimā rezultāts varēja kļūt 5:3 Gulbja labā, tomēr tā nenotika un nākamajā geimā pašam vajadzēja atspēlēt breikbumbu, lai saglabātu vadību. To izdevās saglābt, taču seta 11. geimā Ernests tomēr zaudēja savu servi, ko Falja vairs nepiedeva. Mača galarezultāts 7:6(4), 7:5 kolumbieša labā, kas nozīmē, ka Monreālas pamatturnīrā Gulbis nespēlēs.

Par uzvaru pār Dluhiju Ernests ieguva 14 reitinga punktus, taču šoreiz tas var būt tikai ļoti vājš mierinājums. Nākamais turnīrs Gulbim paredzēts pēc nedēļas Sinsinati, kas arī būs jāspēlē „Mastres Series” turnīra kvalifikācijā.

Spēles statistika – 6:7(4), 5:7

RādītājsErnests GulbisAlehandro Falja
Eisi53
Dubultkļūdas24
Precīza 1. serve66%54%
Uzvarēti punkti pie 1. serves35/5136/44
Uzvarēti punkti pie 2. serves12/2616/37
Breikpunktu realizācija2/43/4
Kopā uzvarētie punkti7682

Izmantotie resursi:
atpworldtour.com

  +3 [+] [-]

, 2009-08-09 22:59, pirms 15 gadiem
Grigis rakstīja: Un tajos turniiros vinneejot var dabuut gan vairaak punktus, nekaa labaakajaa gadiijumaa paarvarot 1. kaartu, gan dabuus paarlieciibu! Tas nekas, ka varbuut jaaspeelee ar otraa un treshaa simta speeleetaajiem..
tu kļūdies. Piemēram Lopezs (41.vieta rangā), pirms pāris mēnešiem spēlēja vienā čelendžerī, tāpat arī Soderings, tākā tur ir labi tenisisti, vairakumā ir TOP200, ne 300 u.t.t.

  -2 [+] [-]

, 2009-08-09 23:00, pirms 15 gadiem
druuu rakstīja: Nu nez pa kuru laiku tur vēl dzert un tusēties, ja turnīri viens pēc otra, knapi var izsekot līdz.
Nu redz, ka daži tomēr tam atrod laiku, un izkrīt no top100

     [+] [-]

, 2009-08-09 23:01, pirms 15 gadiem
bet vispār, tas tiešām vairs nav dabiski.
Negribu nolikt viņu, bet pašai arī iznāk kādu neforšu vārdu spēles laikā izmest. Viņam vajag kk milzīgu grūdienu, ja vien varētu zināt, kas tas ir!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-08-09 23:03, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: oho, tu pat 1875 nevarētu apspēlēt, tākā nedirs ka jāmāk! mums nav tiesību dir.st Enrestam virsū, jo viņš nav ne grasi patērējis valsts naudu (atšķirībā no citiem sportistiem), tākā rezultātus nevaram viņam prasīt, varam tikai līdzi just
Gribeetos tomeer ieviest nelielu skaidriibu sajaa jautaajumaa Gluzi otraadi, visiem LV iedziivotaajiem ir tiesiibas prasiit Gulbim rezultaat, jo tiek teereeta valsts nauda. protams, ka taa no saakuma to kaads ir piesavinaajies, bet taa ir valsts nauda. Gulbeena vecais tacu ir bilis saistiits ar v-pls mazo cilveecinju, ar v-pils grupeejumu un tikai nevajag, berrna izklaidej tiek teereeta iedziivotaaju nauda. Tip pat labi jau arii tauta nevar vainot Godzju, par parexa gremede3esanu un pasa dazu 10 milj varku Prieks, ar katru turniiru ar vien zemaak, kaadreiz sausminaajaamies par 2. kaartu pamatturniiraa, tagad jau priecaajamies par 2. kaartu kvalifikaacijaa. Par lielaam uzvaraam celendzeros

  +1 [+] [-]

, 2009-08-09 23:04, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: tu kļūdies. Piemēram Lopezs (41.vieta rangā), pirms pāris mēnešiem spēlēja vienā čelendžerī, tāpat arī Soderings, tākā tur ir labi tenisisti, vairakumā ir TOP200, ne 300 u.t.t.
Lopezs shodien novineeeja Challengeri, bet nu tas nav taa - shonedeelj speeleeshu Challengeri..

Parasti daljai labo speeleetaaju naak veel preemijas par piedaliishanos vien un turniira noziimiiguma celshanu.. Punktus top vechi tur nemaz var nevaakt - vinjiem taapat skaita tikai Grand Slam, Masters un ATP.. Tam pasham Soderlingam Challegerii nopelniitie punkti nav ieskaitee..

  -1 [+] [-]

, 2009-08-09 23:05, pirms 15 gadiem
NU nēē!!!! Ernests,!! Kas notiek?!! Pīedalies tad mazāka ranga turnīros, lai vismaz psiholoģiski kaut ko uzlabotu, nevis lēnām slīdi uz top 200 .

     [+] [-]

, 2009-08-09 23:06, pirms 15 gadiem
escud rakstīja: tas ir pilnīgi normāli, no tā nav jākaunās un ja jau normāla līmeņa turnīrs, tad punkti arī daudz maz normāli ir, bet svarīgākais jau ka spēļu prakse iet klāt. Kā tagad sanāk atkal kūkot (
Spēļu prakse? Es vairs neesmu 100% pārliecināts ka Gulbis challengeraa nezaudētu 2. kārtā ... un ko tad ?

     [+] [-]

, 2009-08-09 23:06, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: tu kļūdies. Piemēram Lopezs (41.vieta rangā), pirms pāris mēnešiem spēlēja vienā čelendžerī, tāpat arī Soderings, tākā tur ir labi tenisisti, vairakumā ir TOP200, ne 300 u.t.t.
Nu ja tu taa saki. Es tik preciizi tur nezinu. Bet mana doma bij pareiza.
Nu katraa zinjaa ja vinjsh taa turpinaas, nekas cits jau arii neatliks. Protams jaacer uz kaadu pagrieziena punktu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-08-09 23:08, pirms 15 gadiem
Un veel par Challengeriem - katrs tenisists plaano savus turniirus.. Kaa var iedomaaties, ka Gulbim nedeelju pirms US Open par labu naaktu Challenger Itaalija.. nu negvelziet taadus jokus..

     [+] [-]

, 2009-08-09 23:10, pirms 15 gadiem

     [+] [-]

, 2009-08-09 23:10, pirms 15 gadiem
Nu cik var cepties, acimredzot un diemzel, bla bla bla, es sa[rotu vienreiz pasaka un viss, bet ta ka tirgus tantes katru reizi vienu un to pasu runa. Vai Jus Gulbim maksajat naudu par speleshanu? Kapec nenoliekat Jusku vai Lejnieku?Vai Gulbis kadam no Jums ir apsolijis but top 10?
Skaidrs ka vins tagad spele pasvaki prieks savam spejam un paslaik augstak par top 100 vinam nav uz ko ceret, meitenes, nakts dzive, speleshana bez trenera, skaidrs ka tas nav nopietni, tacu tas visiem ir skaidrs, brinumi nenotiek, bez smaga darba rezultatu nebus.Nu bet cik var katru reizi pie katra raksta teikt vienu un to pashu?

     [+] [-]

, 2009-08-09 23:10, pirms 15 gadiem
un tas vel ir 2007 gada vai tgd ir manams progress...

  +6 [+] [-]

, 2009-08-09 23:12, pirms 15 gadiem
Njā, tas jau ir signāls. Pakāst Fallam uz harda ir jāmāk. Esmu redzējis šo džeku dzīvajā uz ātrajiem kortiem, izskatās diezgan nožēlojami uz citu bliezēju fona, tāds tipisks gruntoviks. Kaut gan vēl šonedēļ viņs normāli pacīnījas ar Gonzo, tātad nekāds slimnieks viņš nav. Nu bet nav jau ko sasapņoties, teniss ir sporta veids ar nereālu konkurenci un tas ka Gulbis ir ap 100. vietu ir fantastiski labs sasniegums. Nevajag gan safantazēties, ka Gulbim vajadzētu uzspēlēt čelendžeros, kur viņš treniņa režīmā nodauzīs visādus lūzerus un iekrās vieglus punktus - atliek papētīt šo turnīru dalībnieku sarakstus lai saprastu, ka tur par fināliem visbiežāk varētu tikai sapņot (pāris šonedēļas čelendžeru fināli - Seppi vs Starace un Bagdadis vs Malise). Te jau daži bija sasapņojušies par TOP10 un grand slamiem, salīdzināja Gulbi ar Del Potro un Ciliču, kā izrādās velti. Tenisā ir par maz ar dabas dotu talantu, vajag arī strādāt melnu muti treniņos un jāprot minimizēt enerģijas patēriņš bohēmai. Nu nekas, veiksmi Ernestam nākamajā turnīrā Cincinati, un pats galvenais USO. Lai arī mēs te visi viņu apkāšam, tomēr pašā sirds dziļumā fanojam un pārdzīvojam. Jo, ja puisis izdomā kārt raketi vadzī, varēsim komentēt tikai Juškas, Pavlova vai Žguna panākumus kāda fjūčera pirmajā kārtā

     [+] [-]

, 2009-08-09 23:12, pirms 15 gadiem
druuu rakstīja: Nu nez pa kuru laiku tur vēl dzert un tusēties, ja turnīri viens pēc otra, knapi var izsekot līdz.
Nu, nu. Cik zinu, tad Nadals un Rodžers no turnīriem brīvajā laikā pumpē fizisko, strādā ar datorsimulatoriem, utt. kamēr Ernestiņš Ķeizarmežā tīņu barā spēlē futbolu. Tas arī atšķir potenciālu čempionu no viena no ntajiem labiem spēlētājiem, kādu pasaulē ir tūkstošiem. ja tuvākā gada laikā nesaņemsies, tad, labākajā gadījumā, būs izcilnieks dubultspēlēs, ja partneris tajās paveiks visu melno darbu.

     [+] [-]

, 2009-08-09 23:12, pirms 15 gadiem
klasika
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-09 23:13, pirms 15 gadiem
vins vnk sini video apspele robredo kur tani bridi ja nekludos bija 8 ranga...

     [+] [-]

, 2009-08-09 23:13, pirms 15 gadiem
Buhanka rakstīja: vēlviens ērnija fanāts kas cer ka kādreiz nākotnē ērnijs visus sasitīs kā mazos. teikšu kā ir NECERI UZ TĀDU BRĪNUMU!!!
nu ja tev tu tā domā .tad izlaid šo jaunumu un nelasi jo tu tak zini ka viņš tpat ir zaudējis kur nu vēl tērē laiku uz komentu. un kāda tev ir atšķirība ka cilvēks cer uz uzvarām vai ne .

     [+] [-]

, 2009-08-09 23:14, pirms 15 gadiem
Jānis Cīrulis rakstīja: Un veel par Challengeriem - katrs tenisists plaano savus turniirus.. Kaa var iedomaaties, ka Gulbim nedeelju pirms US Open par labu naaktu Challenger Itaalija.. nu negvelziet taadus jokus..
Nu protams, ka tam turniiram jau par veelu, bet nedaudz taalaakaa naakotnee nenaaktos par launu ieplaanot arii kaadu Challenger, kaut vai lai sajustu uzvaras garshu. Jo ja paskataas lielaako dalju zaudeeto speelju vinjsh tomeer iesaak labi, bet beigaas pakaash..

     [+] [-]

, 2009-08-09 23:14, pirms 15 gadiem
arhivs X rakstīja: Tur jau vairs nav lielas starpības- vienalga par US Open kvalifikācijas otro kārtu tālāk netikt
vienaa zinjaa ir gan paliela starpiiba..

  +2 [+] [-]

, 2009-08-09 23:16, pirms 15 gadiem
Grigis rakstīja: Nu protams, ka tam turniiram jau par veelu, bet nedaudz taalaakaa naakotnee nenaaktos par launu ieplaanot arii kaadu Challenger, kaut vai lai sajustu uzvaras garshu. Jo ja paskataas lielaako dalju zaudeeto speelju vinjsh tomeer iesaak labi, bet beigaas pakaash..
protams.. kad ir konkreets plaans, kaa izraapties no bedres un atguut formu, tad ir jaapiedalaas arii Challengeros, kaa to dara daudzi kadri.. Jau mineetais Malisse vai Baghdatis, kuriem traumas sabendeeja TOP 100 poziicijas.. Bet ja plaana konkreeta nav shogad, tad nu nav par visu varu jaaskrien uz Challengeriem, kur varbuut izdosies atguut uzvaras garshu..

  -1 [+] [-]

, 2009-08-09 23:17, pirms 15 gadiem
te nu problēma acīmredzama - tētiņa iespaids zemapziņā neļauj Ernestam izvērsties. Psiholoģiskā barjera. Ernestam jātiek tai pāri, un bez tētiņa palīdzības, citādi tai būs vistas spalvas svars.

     [+] [-]

, 2009-08-09 23:18, pirms 15 gadiem
kazragzirgs rakstīja: Gribeetos tomeer ieviest nelielu skaidriibu sajaa jautaajumaa Gluzi otraadi, visiem LV iedziivotaajiem ir tiesiibas prasiit Gulbim rezultaat, jo tiek teereeta valsts nauda. protams, ka taa no saakuma to kaads ir piesavinaajies, bet taa ir valsts nauda. Gulbeena vecais tacu ir bilis saistiits ar v-pls mazo cilveecinju, ar v-pils grupeejumu un tikai nevajag, berrna izklaidej tiek teereeta iedziivotaaju nauda. Tip pat labi jau arii tauta nevar vainot Godzju, par parexa gremede3esanu un pasa dazu 10 milj varku Prieks, ar katru turniiru ar vien zemaak, kaadreiz sausminaajaamies par 2. kaartu pamatturniiraa, tagad jau priecaajamies par 2. kaartu kvalifikaacijaa. Par lielaam uzvaraam celendzeros
tu vari prasīt rezultātu cik gribi no Gulbja. ja viņs gribēs viņs var zaudēt kaut vai visās spēlēs kuras atlikušas viņa karjerā un viņam par visu šito būs dziļi poh*j.

     [+] [-]

, 2009-08-09 23:20, pirms 15 gadiem
Skaists caurgājies Anetie

     [+] [-]

, 2009-08-09 23:21, pirms 15 gadiem
Jānis Cīrulis rakstīja: protams.. kad ir konkreets plaans, kaa izraapties no bedres un atguut formu, tad ir jaapiedalaas arii Challengeros, kaa to dara daudzi kadri.. Jau mineetais Malisse vai Baghdatis, kuriem traumas sabendeeja TOP 100 poziicijas.. Bet ja plaana konkreeta nav shogad, tad nu nav par visu varu jaaskrien uz Challengeriem, kur varbuut izdosies atguut uzvaras garshu..
Tas jaa, bet ja shitas gads taa beigsies (kas visticamaak arii taa notiks), tad uz naakamo sezonu varbuut buutu veerts saakt skatiities chelidzheru virzienaa. Vismaz kaadus triis gadaa uzspeelet, kad nekur nav lielo turniiru. Taada vismaz ir mana viizija par Gulbja naakotni.

     [+] [-]

, 2009-08-09 23:22, pirms 15 gadiem
Moš kaut kas stila pamatos jāpamaina? Un jāizskauž tās stulbās dubultkļūdas, kas tik ļoti traucē pret labiem spēlētājiem!

     [+] [-]

, 2009-08-09 23:22, pirms 15 gadiem
Ou nuy zel ja zel parsteigums protams es biju domajis ka vinsh bus pirmaja vita, kas to butu domajis ka zaudeja

     [+] [-]

, 2009-08-09 23:22, pirms 15 gadiem
Un galu galaa nekur jau nav teikts, ka plaanu nevar arii izmainiit arii atlikushajai sezonas daljai.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-09 23:23, pirms 15 gadiem
būs labi jātic tikai!!! man liekas, ka Gulbis vienkārši neizpēta kārtīgi savu pretinieku, bet tas tikai no pieredzes. Dievs dod mums kaut simtdaļu no tā sasniegt, ko sasniedzis viņš. turies

     [+] [-]

, 2009-08-09 23:23, pirms 15 gadiem
denebs rakstīja: te nu problēma acīmredzama - tētiņa iespaids zemapziņā neļauj Ernestam izvērsties. Psiholoģiskā barjera. Ernestam jātiek tai pāri, un bez tētiņa palīdzības, citādi tai būs vistas spalvas svars.
Jā. Tas nu ir fakts. labākais, ko Gulbis varētu izdarīt ir bloķēt tētiņa pieeju jebkuriem kortiem, kuros viņš spēlē (tas ir iespējams) + vienreiz dzīvē pats sev izvēlēties treneri. Jo gadi skrien un 22 gados šajā biznesā neviens vairs nav jaunais un perspektīvais.

     [+] [-]

, 2009-08-09 23:26, pirms 15 gadiem
es tak teicu jaw pirmstam ka gulbis otraja karta izkritis.

     [+] [-]

, 2009-08-09 23:26, pirms 15 gadiem
Erviins rakstīja: tu vari prasīt rezultātu cik gribi no Gulbja. ja viņs gribēs viņs var zaudēt kaut vai visās spēlēs kuras atlikušas viņa karjerā un viņam par visu šito būs dziļi poh*j.
Tu domā, ka tie daži citroni, kurus viņš sapelnījis savas karjeras laikā, nodrošina bezrūpīgu dzīvi visa mūža garumā? Nu, domā vien. Ieguldi nepareizi un paliksi vēl parādā uz visu mūžu. Ne par velti pagājušajā gadā ASV nošāvās kādi padsmit prominenti finansisti.