Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2889, Did:0, useCase: 3

Melbārdis un Ķibermanis otrajā braucienā zaudē savas pozīcijas

Krišjānis Pundurs
Krišjānis Pundurs

Melbārdis un Ķibermanis otrajā braucienā zaudē savas pozīcijas
Oskara Melbārža divnieks
Foto: PA Wire/PA Images/Scanpix

Noslēgusies pirmā sacensību diena Phjončhanas olimpiādes bobsleja divnieku sacensībās vīriešiem. Otrajā braucienā uz ceturto pozīciju noslīdējuši Oskars Melbārdis un Jānis Strenga, savukārt uz sesto - Oskars Ķibermanis un Matīss Miknis. Vadību pārņēmis ātrais vācietis Niko Valters.

Sacensības latviešu piloti uzsāka ļoti veiksmīgi - pēc pirmā brauciena Oskars Melbārdis/Jānis Strenga ar rezultātu 49,08 atrodas sacensību vadībā, turklāt var lepoties ar otru ātrāko starta ieskrējienu (4,90). Oskars Ķibermanis/Matīss Miknis ierindojas ceturtajā pozīcijā, no līdera atpaliekot 0,13 sekundes.

Rezultāti pēc pirmā brauciena

V.EkipāžaValstsRez.
1.Melbārdis/StrengaLatvija49.08
2.Kripss/KopačsKanāda+0.02
3.Valters/PozersVācija+0.04
4.Ķibermanis/MiknisLatvija+0.13
5.Frīdrihs/MargissVācija+0.14
6.Lohners/VēbersVācija+0.16
7.Hols/FīronsLielbritānija+0.29
8.Springs/BraunsKanāda+0.30
9.Maiers/ZammersAustrija+0.33
10.Polonjato/LamsdensKanāda+0.40

Otrais brauciens

Dienvidkorejas ekipāža Vons/Seo pēc pirmā sacensību brauciena ieņēma 11. vietu, no labāko desmitnieka atpaliekot vien 0,02 sekundes. Iespējams, savu lomu nospēlēja arī zemais starta numurs, tomēr arī brauciens neizdevās ideāls. Otrajā piegājienā Vons uzrādīja krietni labāku laiku braucienā (49,39), saglabājot iespējas pakāpties. Mājiniekam savu pozīciju zaudēja kanādieši Polonjato/Lamsdens, izkrītot no labāko desmitnieka.

Savu pozīciju par mata tiesu nosargāja Austrijas pilots Bendžamins Maiers, kurš Vonu divu braucienu summā apsteidza par vienu vienīgu sekundes simtdaļu. Savu vietu astotniekā Kanādas izlases otrais numurs Kriss Springs. Jāizceļ, ka pats Kanādu pārstāvošais pilots ir dzimis Austrālijā, turklāt stūmējs Laskāls Brauns dzimis Jamaikā.

Rezultātu blīvums bija apbrīnojams - britu pilots Bredlijs Hols brauciena gaitā zaudēja savu pārsvaru pār tā brīža līderi Maieru, tomēr finišā bija priekšā par sekundes simtdaļu austrietim, savukārt par 0,02 sekundēm Vonam. Nedaudz lielāka plaisa gan starp pirmo sešinieku un sekotājiem. Ļoti ātrs bija vācietis Lohners, Holam aiztraucoties priekšā par 0,29 sekundēm. Dienas labākā starta īpašnieks Frīdrihs (4,85) pieļāva rupju kļūdu trases augšdaļā, aizvadot sliktu braucienu un zaudējot savu pozīciju tautietim.

Ķibermanis un Miknis spēja tikpat ātri ieskrieties (4,91), tomēr pieļāva vairākas kļūdiņas trases vidusdaļā, kuras finišā Oskaru un Matīsu atmeta uz ceturto vietu, no Lohnera atpaliekot 0,20 sekundes. Braucienā vien devītais laiks tobrīd (49,57). Precīzas līnijas un trajektorijas trasē demonstrēja Niko Valters, kurš spēja uzņemt ļoti lielu ātrumu. Tomēr uzreiz pēc finiša vācietis piedzīvoja negaidītu kritienu, apkrītot uz sāniem. Tiesa, rezultātu tas vairs neietekmēja, un arī paši sportisti neizskatījās guvuši savainojumus.

Sezonas līderis Džastins Kripss ieguva nelielu pārsvaru startā, tomēr nespēja attīstīt pietiekami lielu ātrumu, pazaudējot savu otro pozīciju Valteram, summā zaudējot par sekundes desmitdaļu. Melbārdis un Strenga startā bija nedaudz lēnāki (4,92), veica visai precīzu braucienu, tomēr par spīti tam, pārsvars dzisa. Finišā Oskaram ceturtā vieta summā un braucienā vien desmitais laiks.

Rezultāti pēc pirmās dienas

V.EkipāžaValsts1.br.2.br.Summa
1.Valters/PozersVācija49.1249.271:39.39
2.Kripss/KopačsKanāda49.1049.39+0.10
3.Lohners/VēbersVācija49.2449.34+0.19
4.Melbārdis/StrengaLatvija49.0849.54+0.23
5.Frīdrihs/MargissVācija49.2249.46+0.29
6.Ķibermanis/MiknisLatvija49.2349.57+0.39
7.Hols/FīronsLielbritānija49.3749.50+0.48
8.Maiers/ZammersAustrija49.4149.47+0.49
9.Vons/SeoDienvidkoreja49.5049.39+0.50
10.Springs/BraunsKanāda49.3849.58+0.57
10.Polonjato/LamsdensKanāda49.4849.48+0.57

Startēja 30 ekipāžas.

     [+] [-]

, 2018-02-18 18:20, pirms 6 gadiem
Kopš kura laika valstij ir jārūpējās par to, lai katrs cilvēks sevi spētu uzturēt fiziskā formā? Ir sacelti skolu stadioni, ir uzbūvēti futbola, basketbola laukumi, skraidīt ir kur. Atvainojos, bet tagad katrā miestā celt stadionu ar moderno skrejceļu vajag? WTF.

     [+] [-]

, 2018-02-18 18:20, pirms 6 gadiem
Iespējams, ka bobslejistiem, kamaniņu braucējiem, skeletonistiem vajadzētu skolās stāstīt, ka viss nesākas un nebeidzas ar reni un startiem tajā!

     [+] [-]

, 2018-02-18 18:21, pirms 6 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: tak pardesmit pilsetas ir sacelti olimpiskie centri pedejo 15 gadu laikaa!!! kur problema???
jaunākais Liepāja uzcelts un no ielas skatoties cauri var redzēt.
augstlecējiem vispār nav kur ieskrieties lai lektu

  -3 [+] [-]

, 2018-02-18 18:21, pirms 6 gadiem
LUX_04 rakstīja: Kopš kura laika valstij ir jārūpējās par to, lai katrs cilvēks sevi spētu uzturēt fiziskā formā? Ir sacelti skolu stadioni, ir uzbūvēti futbola, basketbola laukumi, skraidīt ir kur. Atvainojos, bet tagad katrā miestā celt stadionu ar moderno skrejceļu vajag? WTF.
Daudz loģiskāk, nekā rūpēties par pārdesmit cilvēku hobija uzturēšanu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-18 18:23, pirms 6 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Iedzīvotāju veselību ar vienu pašu nacionālo stadionu neuzlabosi. Veselības sports ir piemājas vieglatlētikas stadioni, sporta spēļu laukumi, meža takas, veloceliņi utt. kas ir brīvi pieejami un no kuriem nedzen prom cilvēkus, kas nav kaut kādam dežurantam kaut ko uz ķepas samaksājuši.
Es personīgi uzskatu, ka nopietni ir jāpievēršas:
1) sporta skolotāju un bērnu treneru izglītošanai,
2) sabiedrības izglītošanai un pievēršana dažādām sporta aktivitātēm, šis man pēc loģikas liekas, ka būtu jādara veselības ministrijai, nevis tikai jādomā, ka novirzīt naudu slimi ārstēšanai, bet arī pievērsties profilaksei, lai ar laiku to ārstējama paliek mazāk.

Kkas jau notiek, bet noteikti, ka varētu vairāk. Profesionālam sportam vispār būtu jābūt privātam, nevis no valsts dotētam.

  +3 [+] [-]

, 2018-02-18 18:24, pirms 6 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Daudz loģiskāk, nekā rūpēties par pārdesmit cilvēku hobija uzturēšanu.
Tev nav kur skriet laukā , ka tev vajag stadionu?

     [+] [-]

, 2018-02-18 18:25, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Es personīgi uzskatu, ka nopietni ir jāpievēršas:
1) sporta skolotāju un bērnu treneru izglītošanai,
2) sabiedrības izglītošanai un pievēršana dažādām sporta aktivitātēm, šis man pēc loģikas liekas, ka būtu jādara veselības ministrijai, nevis tikai jādomā, ka novirzīt naudu slimi ārstēšanai, bet arī pievērsties profilaksei, lai ar laiku to ārstējama paliek mazāk.

Kkas jau notiek, bet noteikti, ka varētu vairāk. Profesionālam sportam vispār būtu jābūt privātam, nevis no valsts dotētam.
Kā vispār saproti profesionālo sportu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-02-18 18:26, pirms 6 gadiem
Neputns pareizi saka, valstij nav jāuztur sportisti. Kamēr mums medmāsa saņem grašus, ir amorāli dreiškeniem maksāt štukas. Piedodiet, bet tā ir. Ostapenko un Porzinģis ir īsti sportisti, viņi nopelna un neubago.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-18 18:30, pirms 6 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Neputns pareizi saka, valstij nav jāuztur sportisti. Kamēr mums medmāsa saņem grašus, ir amorāli dreiškeniem maksāt štukas. Piedodiet, bet tā ir. Ostapenko un Porzinģis ir īsti sportisti, viņi nopelna un neubago.
Bobslejisti jau atlases iztur! Daudzi jau netiek bobsleja komandā!
Piekrītu, ka medmāsu atalgojums noteikti ir paceļams!

  -1 [+] [-]

, 2018-02-18 18:30, pirms 6 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: arii visadi mazie futbola klubi regulari virsliga tiek stuteeti no pashvaldiibu naudas!!! kapec tur koiva nebreeca??? kur tad bija kirbju tante ar privatumu. Tak reanimetais Lepajas klubelis cik tur 200k dabuja, savulaik iluukste, gulbene ar tika no siles baroti
Man futbols neinteresē, nemācēšu komentēt, bet profesionālus klubus valstij nebūtu jadote, vai tas būtu futbols, basketbols vai hokejs.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-18 18:30, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Bobslejisti jau atlases iztur! Daudzi jau netiek bobsleja komandā!
Tas tā kā būtu arguments? Kāda ir viņu pievienotā vērtība pasaulei?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-18 18:32, pirms 6 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Tas tā kā būtu arguments? Kāda ir viņu pievienotā vērtība pasaulei?
Viņus pasaule redz! Maza daļa, bet redz! No tā arī veido priekšstatu par valsti un to sistēmām!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-02-18 18:32, pirms 6 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: Jelgavas halli ari tad jagrauj nost!!! doma jau skaidra BET nu vienmer bus kkadi iznemumi. ir sporti kas nepardodas, te taadi ir daudz ziemas speles, kur valsts apmaksaa lielakoties visu ar merki izcinit medaali, pazimeties
Pēdējais vārds precīzs.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-18 18:34, pirms 6 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Neputns pareizi saka, valstij nav jāuztur sportisti. Kamēr mums medmāsa saņem grašus, ir amorāli dreiškeniem maksāt štukas. Piedodiet, bet tā ir. Ostapenko un Porzinģis ir īsti sportisti, viņi nopelna un neubago.
Zini, kas man vēl liekas amorāli un konkrēta naudas izsviesana - jebkurš aizsardzibas ministrijas darbonis, kas 40 gados kļūst par pensionāru. 20 gadu izdiena armijas orķestra trombonistam liekas amoralitātes kalna gals, kamēr skolotājiem jāstrādā līdz 65 vai kamēr sajauc prātā un tas viss bez veselības apdrošināšanas. Bet nu, tā jau atkal cita tēma.

  -3 [+] [-]

, 2018-02-18 18:34, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Viņus pasaule redz! Maza daļa, bet redz!
Kāpēc latviešu darba cilvēkam uz sava kupra jātur tādi tēviņi ar viņu hobiju? Vari atbildēt? Sporta veidam ir 0 auditorija. Protams, ka pašmāju dročīšanai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-18 18:36, pirms 6 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Kāpēc latviešu darba cilvēkam uz sava kupra jātur tādi tēviņi ar viņu hobiju? Vari atbildēt? Sporta veidam ir 0 auditorija. Protams, ka pašmāju dročīšanai.
Vācijas TV translē bobsleju! Auditorija nav miljoni, bet tūkstoši ir!

     [+] [-]

, 2018-02-18 18:37, pirms 6 gadiem
arturiks1992 rakstīja: Ja vācija nebūtu kā valsts atbalstījusi jauno futbola sistēmu pēc 2000.gada izgāšanās EČ, tad 2014.gadā nebūtu izcīnījusi PK, kur augļus plūca tie jaunieši, kam bija iespēja trenēties tolaik sistēmas reformas rezultātā.
jā , tā tas bija

  -1 [+] [-]

, 2018-02-18 18:38, pirms 6 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: Jelgavas halli ari tad jagrauj nost!!! doma jau skaidra BET nu vienmer bus kkadi iznemumi. ir sporti kas nepardodas, te taadi ir daudz ziemas speles, kur valsts apmaksaa lielakoties visu ar merki izcinit medaali, pazimeties
Par to jau tas stāsts, ka tā zīmēšanas ir amorāla, bet nu tur piekrītu koivam, ka pie tā jau mēs paši kā sabiedrība esam vainīgi, tagad ar visi histērijā, ka medaļas nav un kuri mēs tur valstu rangā. Bet par to, ka skolās strādā tik slikti sagatavoti sporta skolotāji un treneri, kas sačakarē bērna veselibu ar savām treninmetodem, uz to pajāt, histērija par to, ka medaļu OS nav

     [+] [-]

, 2018-02-18 18:39, pirms 6 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Kāpēc latviešu darba cilvēkam uz sava kupra jātur tādi tēviņi ar viņu hobiju? Vari atbildēt? Sporta veidam ir 0 auditorija. Protams, ka pašmāju dročīšanai.
aha,kāpēc ta tik daudzas populārās televīzijas pērk pravas?

varētu "0 auditorija" youtubē skatīties un miers

     [+] [-]

, 2018-02-18 18:39, pirms 6 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: skaties atveertu muti ka 22 jefini spaarda apalu riiku! kur ir pievienota vertiba???

it kaa nekur, BET cilveki maksaa simtus lai tiktu uz CL speeli!
Jā, šī man ir dzīves lielākā mistērija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-02-18 18:40, pirms 6 gadiem
ice F-1 rakstīja: aha,kāpēc ta tik daudzas populārās televīzijas pērk pravas?

varētu "0 auditorija" youtubē skatīties un miers
Nu, nu- kāds tad ir mūsu renistu budžeta īpatsvars no sponsoriem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-18 18:41, pirms 6 gadiem
ice F-1 rakstīja: aha,kāpēc ta tik daudzas populārās televīzijas pērk pravas?

varētu "0 auditorija" youtubē skatīties un miers
Šādu komentāru es jau redzu kādu tūkstošo reizi!

  -2 [+] [-]

, 2018-02-18 18:42, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Jā, šī man ir dzīves lielākā mistērija
futbols ir skaists sporta veids , ja abas komandas spēlē skatāmā futbolu nevis aizsargājās tikai

  -1 [+] [-]

, 2018-02-18 18:42, pirms 6 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: Dzive ir daudz bezjedzigu lietu ko mes ikdienas daram! kaut vai shis te bazars tagad
Arī fakts. Uz šīs nots jāiziet ārā kājas izlocīt. Gribēju šodien aizbraukt paslidot, bet nevaru saņemties, ir sajūta, ka vairs normāli nemācēšu