Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2889, Did:0, useCase: 3

Latvijas kamaniņu braucēji no Phjončhanas atvadās ar 6. vietu stafetē

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Latvijas kamaniņu braucēji no Phjončhanas atvadās ar 6. vietu stafetē
Ulla Zirne
Foto: AFP/Scanpix

Latvijas stafetes komanda – Ulla Zirne, Kristers Aparjods, Juris un Andris Šici – Phjončhanas olimpiskajās spēlēs izcīnīja sesto vietu. Par čempioni kļuva Vācija, aiz muguras atstājot kanādiešus un austriešus.

Kad trasē devās Latvijas kamaniņu braucēju komandai, vadībā atradās Olimpiskie sportisti no Krievijas. Ulla Zirne, kurai starts nav spēcīgākā puse, līdz trases vidum atradās iedzinējos, tomēr turpinājumā viņa bija ātrāka nekā Jekaterina Baturina, iegūstot 0,154 sekužu pārsvaru. Savukārt Kristers Aparjods pārsvaru zaudēja un stafetes kociņu Jurim un Andrim Šiciem nodeva ar 0,122 sekunžu deficītu.

Latvijas duets spēja izvilkt uzvaru pret krieviem – 0,034 sekunžu pārsvars –, un mūsējie kļuva par līderiem. Tomēr vadība uzreiz tika pazaudēta, jo Itālijas komanda bija krietni ātrāka. Vieta sešiniekā bija nodrošināta, taču komandas, kurām vēl bija jādodas trasē, bija klasi augstāk, tādējādi Latvija sacensības arī noslēdza sestajā vietā.

Medaļu dalīšana bija intrigas pilna. Amerikāņi par 0,002 sekundēm apsteidza Itālijas komandu, taču ar to pietika tikai ceturtajai vietai. Bronzu ieguva austrieši, bet sudrabu izcīnīja Kanādas komanda, kas trasē devās pirms pretiniekiem. Austrijai nepalīdzēja nedz olimpiskais čempions Davids Gleiršers, nedz spēcīgais divnieks. Zelts nonāca pārliecinošās Vācijas kontā, kas tuvākos sekotājus apsteidza par 0,355 sekundēm.

Stafetes sacensības

VValstsLaiks
1.Vācija2:24.517
2.Kanāda+0.355
3.Austrija+0.471
4.ASV+0.574
5.Itālija+0.576
6.Latvija+0.798

Medaļu sadalījums kamaniņās

V.ValstsZSB
1.Vācija314
2.Austrija111
3.Kanāda011
4.ASV010
Slēpts komentārs: jozis2424
Slēpts komentārs: doksnomarsa
Slēpts komentārs: jozis2424
Slēpts komentārs: fkscd

     [+] [-]

, 2018-02-15 15:26, pirms 6 gadiem
Braucat mājās

  -2 [+] [-]

, 2018-02-15 15:26, pirms 6 gadiem
Ukraina 6 sekundes zaudēja Vācijai

 +16 [+] [-]

, 2018-02-15 15:27, pirms 6 gadiem
Nekas, vismaz ir bronza kērlingā.

     [+] [-]

, 2018-02-15 15:27, pirms 6 gadiem
ņjāā

  +7 [+] [-]

, 2018-02-15 15:27, pirms 6 gadiem
Tūlīt atnāks "eksperti" un teiks, ka sešnieks ir mega panākums, nesaprotot, ka kamaniņas profesionālā līmenī ir 7 valstīs, no kurām Krievija nebija optimālā sastāvā

  -1 [+] [-]

, 2018-02-15 15:27, pirms 6 gadiem
Galu galā, pats galvenais ir piedalīties
Man liekas, ka bobslejisti būs vienīgie kuri parādīs klasi, un protams, Martins atvadu mačā dabūs stabilo bronzu

 +20 [+] [-]

, 2018-02-15 15:28, pirms 6 gadiem
Ņemot vērā mūsējo startus individuāli normāla vieta.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-15 15:28, pirms 6 gadiem
Pēc kā daudzi spriež ka bobos vispār kaut kas būs?

     [+] [-]

, 2018-02-15 15:28, pirms 6 gadiem
Vai nu bobslejs vai arī nekas....

 +10 [+] [-]

, 2018-02-15 15:29, pirms 6 gadiem
jozis2424 rakstīja: Vai nu bobslejs vai arī nekas....
Dukurs

  +5 [+] [-]

, 2018-02-15 15:30, pirms 6 gadiem
cerams ka sportisti komentarus nelasa

  +5 [+] [-]

, 2018-02-15 15:30, pirms 6 gadiem
Olimpiskos atlētus apbrauca, minimumu izpildīja. Var slēgt tēmu.

     [+] [-]

, 2018-02-15 15:30, pirms 6 gadiem
jozis2424 rakstīja: Vai nu bobslejs vai arī nekas....
Dukurē jau bez medaļas nepaliks
Slēpts komentārs: jozis2424

  +2 [+] [-]

, 2018-02-15 15:31, pirms 6 gadiem
jozis2424 rakstīja: Vai nu bobslejs vai arī nekas....
Silovs

  -2 [+] [-]

, 2018-02-15 15:31, pirms 6 gadiem
Sestā vieta! Disciplīnā kur ir tikai 6 konkurētspējošas valstis? Tūristi

  +1 [+] [-]

, 2018-02-15 15:31, pirms 6 gadiem
hokejs1un2 rakstīja: Dukurē jau bez medaļas nepaliks
nav garantēts. Martinam jānobrauc stabili 2 braucieni, lai būtu sudrabs vai bronza, jo vienādas braukšanas gadījumā Tregubovam un Pārsonam slīd labāk

  -4 [+] [-]

, 2018-02-15 15:32, pirms 6 gadiem
ziniet ko bet skiet ka sini olimpiade nebus neviena medala.dukuram ar nau ticiba vairs.varbut izvilks 3 vietu.bobsleja 5nieks varbut.un rastargujevs vispar skaistulits.ja masu starta nebus 6nieka.lidosta sagaidisu ar sudainu mietu viņu.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-15 15:32, pirms 6 gadiem
"Latvijas kamaniņu braucēji no Phjončhanas atvadās ar 6.vietu stafetē"

"Latvijas stafetes komanda – Ulla Zirne, Kristers Aparjods, Juris un Andris Šici – Phjončhanas olimpiskajās spēlēs izcīnīja piekto [b/] vietu.???????????????????????????"

??????????????? ??????????????? ??????????????? ?!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2018-02-15 15:33, pirms 6 gadiem
ice F-1 rakstīja: Silovs
pārāk liela laimes spēle, lai reāli cerētu, ka tieši Haralds izvilks laimīgo biļetēnu. Bet nu, protams, lai veicas!

     [+] [-]

, 2018-02-15 15:34, pirms 6 gadiem
Ice F-1 es runāju par medaļām!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2018-02-15 15:35, pirms 6 gadiem
nostartēja zem sava līmeņa

  +1 [+] [-]

, 2018-02-15 15:35, pirms 6 gadiem
Un interesanti, kurš uzņemsies atbildību?! Vai mēģinās pūst miglu acīs par lielo konkurenci un muldēs, ka sestā vieta stafetē un padsmitās vietas individuāli ir lieliski rezultāti?

 +11 [+] [-]

, 2018-02-15 15:35, pirms 6 gadiem
Jā, cerējām uz kaut ko vairāk, bet rezultāts ir atbilstošs šim brīdim. Visi mūsējie izdarīja gandrīz maksimāli, ko šodien varēja. Cits jautājums ir, vai bija izdevies uz olimpiādi sasniegt tādu maksimu, kāds bija objektīvi iespējams. Vai arī var paskatīties no otras puses - cik pamatotas bija līdzjutēju ekspektācijas? Atzīšos, ka es cerēju uz vismaz vienu medaļu. Bet nācās konstatēt, ka citas komandas ir krietni progresējušas, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, kamēr mūsējie palikuši gandrīz uz vietas. Kāpēc tā bieži vien notiek ar mūsējiem, to nezinu. Finanses, iespējas, psiholoģija?

Nekādu traģēdiju nesaskatu, jāturpina strādāt. Sistēma, manuprāt, kamaniņu sportā mums ir diezgan laba, ir pat zināma masveidība starp jaunajiem sportistiem (ne jau, protams, desmitos mērāma, bet pietiekama tik specifiskam sporta veidam). Iespējams, šoreiz rezultātus ietekmēja tehnikas faktors. Nezinu, varbūt tas laiks ir beidzies, kad var saķimerēt superkamanas tumšā garāžā, un vajag iesaistīt procesā jaunākas tehnoloģijas.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-15 15:36, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: nostartēja zem sava līmeņa
Kā to līmeni izmēriji? manuprāt kur esam tur esam...oārus apsteidzām vismaz.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-15 15:36, pirms 6 gadiem
jozis2424 rakstīja: Ice F-1 es runāju par medaļām!!!!!
Silovam ir šance masu startā

  +2 [+] [-]

, 2018-02-15 15:37, pirms 6 gadiem
jozis2424 rakstīja: Tūrisms rullē!!!!!
6.vieta pasaulē arī ir tūrisms?

  -4 [+] [-]

, 2018-02-15 15:37, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: nostartēja zem sava līmeņa
Latvijas līmenis ir tāds, ka kamanu sports Latvijā ir lieka naudas šķērdēšana. Kur var krist zemāk valsts ar savu trasi un tik lielām tradīcijām?

  -4 [+] [-]

, 2018-02-15 15:38, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: 6.vieta pasaulē arī ir tūrisms?
6.vieta no sešām, jā

  +1 [+] [-]

, 2018-02-15 15:38, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Kā to līmeni izmēriji? manuprāt kur esam tur esam...oārus apsteidzām vismaz.
šosezon vairākas reizes bija arī piektā vietā un Siguldā stafetē medaļu norāva

  -2 [+] [-]

, 2018-02-15 15:39, pirms 6 gadiem
Reāli izskatās, ka olimpiāde beigsies ar M.Dukura bronzu Latvijai

  +2 [+] [-]

, 2018-02-15 15:39, pirms 6 gadiem
fkscd rakstīja: Tūlīt atnāks "eksperti" un teiks, ka sešnieks ir mega panākums, nesaprotot, ka kamaniņas profesionālā līmenī ir 7 valstīs, no kurām Krievija nebija optimālā sastāvā
Drīzāk jau lielie "eksperti", kas uzskata, ka sestā vieta ir slikts rādītājs no kamanām neko nesaprot. Apskataties, kas ir priekšā - kamanu lielvalstis. Jā, Latvija arī tāda ir, bet nu šoreiz gadījās palikt pēdējiem no pārējiem. Labāk būtu painteresējušies, kā materiālu ziņā iet uz priekšu šīs valstis un cik daudz pētniecības un ražošanas institūcijas ir viņiem. Tāpēc norijiet krupi un ejiet labāk savu enerģiju izmantot lietderīgi.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-15 15:39, pirms 6 gadiem
fkscd rakstīja: Latvijas līmenis ir tāds, ka kamanu sports Latvijā ir lieka naudas šķērdēšana. Kur var krist zemāk valsts ar savu trasi un tik lielām tradīcijām?
paskaties uz BMX , mums bija Štrombergs ,bet tagad nekā nav faktiski

  +1 [+] [-]

, 2018-02-15 15:39, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: 6.vieta pasaulē arī ir tūrisms?
Dotajā kontekstā - jā

     [+] [-]

, 2018-02-15 15:40, pirms 6 gadiem
Dartele rakstīja: Drīzāk jau lielie "eksperti", kas uzskata, ka sestā vieta ir slikts rādītājs no kamanām neko nesaprot. Apskataties, kas ir priekšā - kamanu lielvalstis. Jā, Latvija arī tāda ir, bet nu šoreiz gadījās palikt pēdējiem no pārējiem. Labāk būtu painteresējušies, kā materiālu ziņā iet uz priekšu šīs valstis un cik daudz pētniecības un ražošanas institūcijas ir viņiem. Tāpēc norijiet krupi un ejiet labāk savu enerģiju izmantot lietderīgi.
))))))))))))))) ))))))))))))))) ))))))))))))))) ))))))))))

  +1 [+] [-]

, 2018-02-15 15:40, pirms 6 gadiem
slidu apstrādē 2 gadus atpaliek no citām valstīm ,kur ir renes trase

     [+] [-]

, 2018-02-15 15:41, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: šosezon vairākas reizes bija arī piektā vietā un Siguldā stafetē medaļu norāva
Siguldā jau būtu zelti jāceļ...bet nav. PK nav rādītājs, pie tam Zirne pirmo reizi brauca stafeti. Aparjods arī. Šī trase nesanāk mūsējiem.

  +4 [+] [-]

, 2018-02-15 15:41, pirms 6 gadiem
Spējām pilnīgi atbilstoša vieta. Ko vajadzēja apbraukt,tos apbrauca,bet stiprie šoreiz neviens rupji nenokļūdījās.

     [+] [-]

, 2018-02-15 15:41, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Siguldā jau būtu zelti jāceļ...
mēs reti kad izmantojam mājnieku priekšrocības sportā

  -1 [+] [-]

, 2018-02-15 15:42, pirms 6 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Jā, cerējām uz kaut ko vairāk, bet rezultāts ir atbilstošs šim brīdim. Visi mūsējie izdarīja gandrīz maksimāli, ko šodien varēja. Cits jautājums ir, vai bija izdevies uz olimpiādi sasniegt tādu maksimu, kāds bija objektīvi iespējams. Vai arī var paskatīties no otras puses - cik pamatotas bija līdzjutēju ekspektācijas? Atzīšos, ka es cerēju uz vismaz vienu medaļu. Bet nācās konstatēt, ka citas komandas ir krietni progresējušas, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, kamēr mūsējie palikuši gandrīz uz vietas. Kāpēc tā bieži vien notiek ar mūsējiem, to nezinu. Finanses, iespējas, psiholoģija?

Nekādu traģēdiju nesaskatu, jāturpina strādāt. Sistēma, manuprāt, kamaniņu sportā mums ir diezgan laba, ir pat zināma masveidība starp jaunajiem sportistiem (ne jau, protams, desmitos mērāma, bet pietiekama tik specifiskam sporta veidam). Iespējams, šoreiz rezultātus ietekmēja tehnikas faktors. Nezinu, varbūt tas laiks ir beidzies, kad var saķimerēt superkamanas tumšā garāžā, un vajag iesaistīt procesā jaunākas tehnoloģijas.
Ja latiņa ir zemāka par rumāņu līmeni, tad, protams, varam priecāties
Zirne pārleicinoši zaudē Stramataru, Siči nobrauca sliktāk par kanādiešiem (atceries, ka šī nav ZA trase, lai varētu objektīvi attaisnot ZA pārsvaru). Kamanas saņem nesliktu finansējumu no valsts un visiem ir labi. Siguldā dabū 3. vietu un visi ir starā

  -4 [+] [-]

, 2018-02-15 15:43, pirms 6 gadiem
PIlnīgi tupa izvēle laist jauno Aparjodu Un Zirni stafetē, tāpēc rezultāts ir tāds kāds ir ..
paši vainīgi!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-02-15 15:44, pirms 6 gadiem
hokejs1un2 rakstīja: 6.vieta no sešām, jā

     [+] [-]

, 2018-02-15 15:45, pirms 6 gadiem
vai kā sirsniņas sāp un ego sabradāts daudziem, ka tagad dusmiņa jāliek SC komentāru sadaļā

  +3 [+] [-]

, 2018-02-15 15:45, pirms 6 gadiem
zaxx rakstīja: PIlnīgi tupa izvēle laist jauno Aparjodu Un Zirni stafetē, tāpēc rezultāts ir tāds kāds ir ..
paši vainīgi!!!
Cauce gar bortiem sitās visu laiku , Inārs ar švaki brauca

  +3 [+] [-]

, 2018-02-15 15:45, pirms 6 gadiem
fkscd rakstīja: Ja latiņa ir zemāka par rumāņu līmeni, tad, protams, varam priecāties
Zirne pārleicinoši zaudē Stramataru, Siči nobrauca sliktāk par kanādiešiem (atceries, ka šī nav ZA trase, lai varētu objektīvi attaisnot ZA pārsvaru). Kamanas saņem nesliktu finansējumu no valsts un visiem ir labi. Siguldā dabū 3. vietu un visi ir starā
vai ZA mazāk iegulda kamanās,ka mums vienmēr obligāti jābūt priekšā kanādiešiem?

  +1 [+] [-]

, 2018-02-15 15:45, pirms 6 gadiem
kāds rezultāts ir, tāds jāpieņem

  +7 [+] [-]

, 2018-02-15 15:46, pirms 6 gadiem
zaxx rakstīja: PIlnīgi tupa izvēle laist jauno Aparjodu Un Zirni stafetē, tāpēc rezultāts ir tāds kāds ir ..
paši vainīgi!!!
A ko vajadzēja laist? Rubeni un Zozuļu? ))

  +1 [+] [-]

, 2018-02-15 15:46, pirms 6 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Jā, cerējām uz kaut ko vairāk, bet rezultāts ir atbilstošs šim brīdim. Visi mūsējie izdarīja gandrīz maksimāli, ko šodien varēja. Cits jautājums ir, vai bija izdevies uz olimpiādi sasniegt tādu maksimu, kāds bija objektīvi iespējams. Vai arī var paskatīties no otras puses - cik pamatotas bija līdzjutēju ekspektācijas? Atzīšos, ka es cerēju uz vismaz vienu medaļu. Bet nācās konstatēt, ka citas komandas ir krietni progresējušas, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, kamēr mūsējie palikuši gandrīz uz vietas. Kāpēc tā bieži vien notiek ar mūsējiem, to nezinu. Finanses, iespējas, psiholoģija?

Nekādu traģēdiju nesaskatu, jāturpina strādāt. Sistēma, manuprāt, kamaniņu sportā mums ir diezgan laba, ir pat zināma masveidība starp jaunajiem sportistiem (ne jau, protams, desmitos mērāma, bet pietiekama tik specifiskam sporta veidam). Iespējams, šoreiz rezultātus ietekmēja tehnikas faktors. Nezinu, varbūt tas laiks ir beidzies, kad var saķimerēt superkamanas tumšā garāžā, un vajag iesaistīt procesā jaunākas tehnoloģijas.
Vismaz viens sakarīgs komentārs. Es visu laiku par to "garāžas" tehniku domāju. Nevar entuziastu kompānija vai ģimene konkurēt ar tehnoloģiju lielvalstīm.

     [+] [-]

, 2018-02-15 15:47, pirms 6 gadiem
Dartele rakstīja: Drīzāk jau lielie "eksperti", kas uzskata, ka sestā vieta ir slikts rādītājs no kamanām neko nesaprot. Apskataties, kas ir priekšā - kamanu lielvalstis. Jā, Latvija arī tāda ir, bet nu šoreiz gadījās palikt pēdējiem no pārējiem. Labāk būtu painteresējušies, kā materiālu ziņā iet uz priekšu šīs valstis un cik daudz pētniecības un ražošanas institūcijas ir viņiem. Tāpēc norijiet krupi un ejiet labāk savu enerģiju izmantot lietderīgi.
un paskaties, kas ir aiz mums! Valstis, kurās par tādu sportu ir dzirdējis vien retais. Ja nevaram cīnīties ar lielvalstīm, tad nav ko šķērdēt Latvijas līmenim tik lielus līdzekļus un tad skaidri pasakām, ka kamanas mums ir amatieru sports. Nav tak jēga ieguldīt tūkstošus savā zapiņā un līst F1 sacensībās. Cik esmu dzirdējis, tad itāļi ļoti maz iegulda renes sportos un startē pusprofu līmenī un vienalga ir mums priekšā

  +1 [+] [-]

, 2018-02-15 15:48, pirms 6 gadiem
olimpiskie atlēti taču tika apsteigti, a tur kādi miljoni tiek ieguldīti
visi miljoni izgāzti miskastē

  +3 [+] [-]

, 2018-02-15 15:48, pirms 6 gadiem
fkscd rakstīja: un paskaties, kas ir aiz mums! Valstis, kurās par tādu sportu ir dzirdējis vien retais. Ja nevaram cīnīties ar lielvalstīm, tad nav ko šķērdēt Latvijas līmenim tik lielus līdzekļus un tad skaidri pasakām, ka kamanas mums ir amatieru sports. Nav tak jēga ieguldīt tūkstošus savā zapiņā un līst F1 sacensībās. Cik esmu dzirdējis, tad itāļi ļoti maz iegulda renes sportos un startē pusprofu līmenī un vienalga ir mums priekšā
šaubos gan, ta jau Itālijai tāds Cīglers nebūtu..

  -2 [+] [-]

, 2018-02-15 15:49, pirms 6 gadiem
Aste rakstīja: Vismaz viens sakarīgs komentārs. Es visu laiku par to "garāžas" tehniku domāju. Nevar entuziastu kompānija vai ģimene konkurēt ar tehnoloģiju lielvalstīm.
tad lai šie entuziasti neprasa valsts līdzekļus!

     [+] [-]

, 2018-02-15 15:51, pirms 6 gadiem
ice F-1 rakstīja: šaubos gan, ta jau Itālijai tāds Cīglers nebūtu..
Cīglers ir sava sporta fanāts un, protams, ka viņam finanses nav izšķirošas. Nekādus miljonus viņš nevāc esot izlases treneris

  -3 [+] [-]

, 2018-02-15 15:51, pirms 6 gadiem
Nafig tas PSRS mantojums Siguldas trase vispār vajadzīga, katru gadu tur krāmē miljonus, vēl miljonus sakrāmē caur LOV pašos kamaniņu braucējos, bet jēga nekāda. NOJAUKT! Nodarboties ar lētākiem un populārākiem sporta veidiem.

  +3 [+] [-]

, 2018-02-15 15:52, pirms 6 gadiem
fkscd rakstīja: tad lai šie entuziasti neprasa valsts līdzekļus!
tu varētu pārmest,ja mēs visās OS būtu šitā nostartējuši,bet mums jau ir 4 medaļas OS

     [+] [-]

, 2018-02-15 15:52, pirms 6 gadiem
Aste rakstīja: Vai kaut kur var redzēt, cik tieši līdzekļu no valsts budžeta ir ieguldīti kamaniņu sportā? Meklēju, bet neatradu.
Nez, vai pāris centi no Latvijas iedzīvotāja gadā sanāk?
% no tā, ko saņem citi sporti, kamanas saņem daudz. Lobētāju kamanām pietiek

     [+] [-]

, 2018-02-15 15:53, pirms 6 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Braucat mājās
Jāsagaida!

  -1 [+] [-]

, 2018-02-15 15:53, pirms 6 gadiem
ice F-1 rakstīja: tu varētu pārmest,ja mēs visās OS būtu šitā nostartējuši,bet mums jau ir 4 medaļas OS
reta veiksme. Latvijas futbola izlase arī reiz spēlēja EČ finālturnīrā

  +3 [+] [-]

, 2018-02-15 15:54, pirms 6 gadiem
jbk rakstīja: Nafig tas PSRS mantojums Siguldas trase vispār vajadzīga, katru gadu tur krāmē miljonus, vēl miljonus sakrāmē caur LOV pašos kamaniņu braucējos, bet jēga nekāda. NOJAUKT! Nodarboties ar lētākiem un populārākiem sporta veidiem.
Attīstīt komentāru rakstīšanu!!!

  +1 [+] [-]

, 2018-02-15 15:57, pirms 6 gadiem
kols00 rakstīja: olimpiskie atlēti taču tika apsteigti, a tur kādi miljoni tiek ieguldīti
visi miljoni izgāzti miskastē
pag. OS krievi savu paņēma. Un šogad individuāli PK posmos krievi ir smēluši zeltus, kamēr mūsu bāleliņi priecājušies par 3. vietām savā trasē. Tagad bez Ivanovas un ar nospiestu gaisotni krievi savu nepaņēma, bet kopējās tendences parāda, ka Krievija ir kamanu lielvalsts, bet Latvija tikai solīti priekšā amatieru valstīm

  +3 [+] [-]

, 2018-02-15 15:57, pirms 6 gadiem
fkscd rakstīja: un paskaties, kas ir aiz mums! Valstis, kurās par tādu sportu ir dzirdējis vien retais. Ja nevaram cīnīties ar lielvalstīm, tad nav ko šķērdēt Latvijas līmenim tik lielus līdzekļus un tad skaidri pasakām, ka kamanas mums ir amatieru sports. Nav tak jēga ieguldīt tūkstošus savā zapiņā un līst F1 sacensībās. Cik esmu dzirdējis, tad itāļi ļoti maz iegulda renes sportos un startē pusprofu līmenī un vienalga ir mums priekšā
Tāpēc jau saku, ka šoreiz no līderiem palikām pēdējie, bet bez kamanām trasi izmanto arī bobslejs un skeletons. Vienmēr būs augšupeja, pēc kuras nāks lejupeja - ja visi uzreiz nogrieztu finansējumu tiem, kas uzreiz neiegūst medaļas olimpiādē, tad nekas nevarētu pastāvēt.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-15 15:58, pirms 6 gadiem
fkscd rakstīja: pag. OS krievi savu paņēma. Un šogad individuāli PK posmos krievi ir smēluši zeltus, kamēr mūsu bāleliņi priecājušies par 3. vietām savā trasē. Tagad bez Ivanovas un ar nospiestu gaisotni krievi savu nepaņēma, bet kopējās tendences parāda, ka Krievija ir kamanu lielvalsts, bet Latvija tikai solīti priekšā amatieru valstīm
ko darīt ar iztērētajiem desmitiem miljoniem ?
vai par 7.vietu viņi tomēr saņems prēmijas? un lielas prēmijas?

     [+] [-]

, 2018-02-15 15:59, pirms 6 gadiem
ice F-1 rakstīja: šaubos gan, ta jau Itālijai tāds Cīglers nebūtu..
Itāļi ir reāli bomāri , viņi točn neko vairāk par mums neiegulda , citādi viņi būtu atkal trases atvēruši

     [+] [-]

, 2018-02-15 15:59, pirms 6 gadiem
ice F-1 rakstīja: vai ZA mazāk iegulda kamanās,ka mums vienmēr obligāti jābūt priekšā kanādiešiem?
Kad mēs esam priekšā kanādiešiem? Pag.OS stafetē paveicās, bet salīdzini, cik medaļu PK, PČ un OS ņem kanādieši un cik mēs!

  -1 [+] [-]

, 2018-02-15 16:01, pirms 6 gadiem
Diez vai īsajā distancē vajadzēja likt jauniņo. Viņam nav starta uzrāviena. Kivlenieks labāks.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-15 16:01, pirms 6 gadiem
fkscd rakstīja: Kad mēs esam priekšā kanādiešiem? Pag.OS stafetē paveicās, bet salīdzini, cik medaļu PK, PČ un OS ņem kanādieši un cik mēs!
ja salīdzini, tad salīdzini uz 1 cilvēku
es vnk nesaprotu, kur dažreiz rodas tādi murgi, loģiskās domāšanas trūkums?

  -3 [+] [-]

, 2018-02-15 16:02, pirms 6 gadiem
kols00 rakstīja: ko darīt ar iztērētajiem desmitiem miljoniem ?
vai par 7.vietu viņi tomēr saņems prēmijas? un lielas prēmijas?
kādas prēmijas? Krievijā eksistē tikai trijnieks, kamēr latvju bāleliņi priecājas, ka esam apsteiguši pašu trenētus aborigēnus (austrāliešus)

  -3 [+] [-]

, 2018-02-15 16:05, pirms 6 gadiem
kols00 rakstīja: ja salīdzini, tad salīdzini uz 1 cilvēku
es vnk nesaprotu, kur dažreiz rodas tādi murgi, loģiskās domāšanas trūkums?
kādā sakarā jāsalīdzina ar iedzīvotāju skaitu?! Tizla domāšana, par ko pat Rīmenis katru pārraidi iesmej. Kanādai renes sports nav ne tuvu populārākais.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-15 16:05, pirms 6 gadiem
fkscd rakstīja: Kad mēs esam priekšā kanādiešiem? Pag.OS stafetē paveicās, bet salīdzini, cik medaļu PK, PČ un OS ņem kanādieši un cik mēs!
Own The Podium - Winter Sports 2017-2018

  +4 [+] [-]

, 2018-02-15 16:06, pirms 6 gadiem
Aste rakstīja: Vai kaut kur var redzēt, cik tieši līdzekļu no valsts budžeta ir ieguldīti kamaniņu sportā? Meklēju, bet neatradu.
Nez, vai pāris centi no Latvijas iedzīvotāja gadā sanāk?
Es tikai atradu šo-kopā visas ''Olimpiskās izmaksas""
http://olimpiade.lv/lv/jaunumi/zinas/latvijas-olimpiska-delegacija-phjonchana-2018-izmaksa-4-22-miljonus-eiro-1358
2016.gada federācijas pārskats te: kamanas.lv . No dažādām valsts "kabatām" ~ 570 tk. plus vēl 200 no starptautiskās federācijas.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-15 16:06, pirms 6 gadiem
fkscd rakstīja: kādā sakarā jāsalīdzina ar iedzīvotāju skaitu?! Tizla domāšana, par ko pat Rīmenis katru pārraidi iesmej. Kanādai renes sports nav ne tuvu populārākais.
parādi man datus, cik viņiem reģistrētu renistu, cik amatieru, cik piedalās valsts čempī, atlases mačos.
Pietiekami daudz sportistu tāpat ir,
populārs vai nepopulārs, bet naudu tehnikai Kanāda var ieguldīt vairāk kā LV.
Tehniskajā sporta veidā, kur sliece, kamana ir ļoti no svara- kādās starta pozīcijās pret to pašu Kanādu tad esam, ko ?

  -1 [+] [-]

, 2018-02-15 16:07, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: 6.vieta pasaulē arī ir tūrisms?
Ja pasaulē ir 7 profesionālas valstis, no kurām 1 startēja ar otro sastāvu, tad 6. vieta ir tūrisms

     [+] [-]

, 2018-02-15 16:10, pirms 6 gadiem
ice F-1 rakstīja: http://www.ownthepodium.org/Funding/Winter-Sports-2016-2017
un kas tas ir? Latvieši izmet miskastē (kamanās) līdzīgas summas

  +3 [+] [-]

, 2018-02-15 16:10, pirms 6 gadiem
Kamēr valsts neieguldīs sportā,tikmēr jāpriecājas ka vēl sešiniekā iebraucam.Ja nevar pa gandrīz 30 gadiem uzcelt kārtīgu futboka stadionu nacionālajai izlasei,vieglatlētikas manēžu un t.t.Par kādiem rezultātiem iet runa.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-15 16:11, pirms 6 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Nekādu traģēdiju nesaskatu, jāturpina strādāt. Sistēma, manuprāt, kamaniņu sportā mums ir diezgan laba, ir pat zināma masveidība starp jaunajiem sportistiem (ne jau, protams, desmitos mērāma, bet pietiekama tik specifiskam sporta veidam). Iespējams, šoreiz rezultātus ietekmēja tehnikas faktors. Nezinu, varbūt tas laiks ir beidzies, kad var saķimerēt superkamanas tumšā garāžā, un vajag iesaistīt procesā jaunākas tehnoloģijas.
Ja paskatās filmiņas, cik un kā trenējas top atlēti, tad noteikti, ka katrs individuāli var pielikt.
Starts nevienam nav ideāls. Ja parādīs, ka ar cilvēcisko pusi ir ļoti augsts līmenis, jāpieprasa tehnikas uzlabojumi.
No malas šogad izskatījās tā, kvalificējāmies, tad jau redzēs kā būs. Nu nebūs. Konkurence itkā ir, bet tomēr kautkas nestrādā, lai kādu no pieredzējušajiem atstātu mājās.

     [+] [-]

, 2018-02-15 16:12, pirms 6 gadiem
ice F-1 rakstīja: http://www.ownthepodium.org/Funding/Winter-Sports-2016-2017

tādu summu grūž slēpošanā , bet panākumi vispār tur nav

  -2 [+] [-]

, 2018-02-15 16:12, pirms 6 gadiem
kols00 rakstīja: parādi man datus, cik viņiem reģistrētu renistu, cik amatieru, cik piedalās valsts čempī, atlases mačos.
Pietiekami daudz sportistu tāpat ir,
populārs vai nepopulārs, bet naudu tehnikai Kanāda var ieguldīt vairāk kā LV.
Tehniskajā sporta veidā, kur sliece, kamana ir ļoti no svara- kādās starta pozīcijās pret to pašu Kanādu tad esam, ko ?
Latvieši izmet ne mazas summas kamanās. Nemaz tik liela atšķirība no kanādiešiem nav, tik atdeve nesalīdzināmi lielāka. Mūsējie vienkārši nemāk tērēt

  -3 [+] [-]

, 2018-02-15 16:13, pirms 6 gadiem
aizermans rakstīja: Diez vai īsajā distancē vajadzēja likt jauniņo. Viņam nav starta uzrāviena. Kivlenieks labāks.
Pilnīgi piekrītu, tupa izvēle un tāpēc tupa 6 vieta

     [+] [-]

, 2018-02-15 16:14, pirms 6 gadiem
10cc rakstīja: Kamēr valsts neieguldīs sportā,tikmēr jāpriecājas ka vēl sešiniekā iebraucam.Ja nevar pa gandrīz 30 gadiem uzcelt kārtīgu futboka stadionu nacionālajai izlasei,vieglatlētikas manēžu un t.t.Par kādiem rezultātiem iet runa.
kāds te sakars futbola stadionam? Siguldas trases uzlabošanai vien izmeta lielu summa, kamēr bagātie norvēģi taisīja protestus, ka valsts tērē līdzekļus PK posma rīkošanai Lillehamerā

  +3 [+] [-]

, 2018-02-15 16:14, pirms 6 gadiem
biboks rakstīja: cerams ka sportisti komentarus nelasa
Nav jau nekādi psihiatri, kuriem jāzin pacientu stāvoklis.

  +4 [+] [-]

, 2018-02-15 16:16, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Siguldā jau būtu zelti jāceļ...bet nav. PK nav rādītājs, pie tam Zirne pirmo reizi brauca stafeti. Aparjods arī. Šī trase nesanāk mūsējiem.
Pieņemu, ka neskatījāties Siguldas posmu - brāļi Šici nobrauca divus perfektus braucienus, vācieši ne tik gludi, turklāt pat kājas 3 reizes meta pie ledus. Un tomēr ar šādām kļūdām kamanas viņiem slīd ātrāk. Ko var pārmest mūsu sportistiem?
Ka viņiem nepieder rūpnīca un miljoni eksperimentiem?

  +1 [+] [-]

, 2018-02-15 16:16, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: tādu summu grūž slēpošanā , bet panākumi vispār tur nav
Tādu sportistu kā Hārvejs neesi dzirdējis? Ja ne, tad nedaudz nokaunies!

  -2 [+] [-]

, 2018-02-15 16:19, pirms 6 gadiem
piccola_b rakstīja: Pieņemu, ka neskatījāties Siguldas posmu - brāļi Šici nobrauca divus perfektus braucienus, vācieši ne tik gludi, turklāt pat kājas 3 reizes meta pie ledus. Un tomēr ar šādām kļūdām kamanas viņiem slīd ātrāk. Ko var pārmest mūsu sportistiem?
Ka viņiem nepieder rūpnīca un miljoni eksperimentiem?
Siči tik Siguldā nobrauca, pat šodien gāja kājas pa ledu
Cauce vispār ir parodija, kurai jābeidz tērēt laiks nodarbei, kurā viņai nav talanta. Kivlenieks tas pats. Pieredze milzīga, bet kļūdas kā pirmo reizi kāpušam kamanās. Visi citi var nobraukt, tik mums katra trase rada neatrisināmus pārsteigumus

  +1 [+] [-]

, 2018-02-15 16:20, pirms 6 gadiem
Ulla ir skaista

  +4 [+] [-]

, 2018-02-15 16:22, pirms 6 gadiem
Aste rakstīja: Vismaz viens sakarīgs komentārs. Es visu laiku par to "garāžas" tehniku domāju. Nevar entuziastu kompānija vai ģimene konkurēt ar tehnoloģiju lielvalstīm.
Varbūt kamanu saimei arī vajadzētu kā skeletonistiem un bobslejistiem - pameklēt kādu ar dzīvi neapmierinātu vācieti, austrieti, kanādieti vai citu lielvalsts pārstāvi, kas iedotu kādu knifu vai sliktākajā gadījumā - svaigu perspektīvu, kā paskatīties uz dzīvi?

  +3 [+] [-]

, 2018-02-15 16:25, pirms 6 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Varbūt kamanu saimei arī vajadzētu kā skeletonistiem un bobslejistiem - pameklēt kādu ar dzīvi neapmierinātu vācieti, austrieti, kanādieti vai citu lielvalsts pārstāvi, kas iedotu kādu knifu vai sliktākajā gadījumā - svaigu perspektīvu, kā paskatīties uz dzīvi?
Siču tēvs vakar teica,ka tas dārgs prieks esot...

  +2 [+] [-]

, 2018-02-15 16:28, pirms 6 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Iespējams, šoreiz rezultātus ietekmēja tehnikas faktors. Nezinu, varbūt tas laiks ir beidzies, kad var saķimerēt superkamanas tumšā garāžā, un vajag iesaistīt procesā jaunākas tehnoloģijas.
Domājams - būtu iespējas, iesaistītu cita līmeņa tehnoloģijas. Bet, lai kā te daži brēktu par naudas tērēšanu, acīmredzot līdzekļu tehnikas pietiekamai attīstībai nepietiek.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-15 16:28, pirms 6 gadiem
ice F-1 rakstīja: Siču tēvs vakar teica,ka tas dārgs prieks esot...
A kas mūsdienās ir labi un lēti? Hārtlijs ar hokejistiem arī par sviestmaizi nestrādā. Var izrādīties, ka 2018.gadā ir pienācis laiks, kad kā saka - lai pļautu, pirms tam kaut kas ir arī jāiesēj.

     [+] [-]

, 2018-02-15 16:28, pirms 6 gadiem
ice F-1 rakstīja: Siču tēvs vakar teica,ka tas dārgs prieks esot...
jo pašam sev jāatvēl laba alga. Bija jau runa, ka Rommels varētu nākt latviešu komandā par konsultantu (un neprasīja nemaz tik lielu summu), bet Dukuri negribēja dalīties un labāk sev paturēja kāda ekstra auto iegādei

     [+] [-]

, 2018-02-15 16:29, pirms 6 gadiem
Tas tā piemēram,aizved savu atvasi uz kamaniņām, vai citu sporta veidu.Būs jāiegulda arī savi līdzekļi,tāpēc to ko viņam iedos valsts,ja iedos normālus rezultātus nesasniegsi.

     [+] [-]

, 2018-02-15 16:38, pirms 6 gadiem
pilnīgs fogelisms, atvainojiet- pofigisms?.. OTL

  +1 [+] [-]

, 2018-02-15 16:51, pirms 6 gadiem
Aste rakstīja: Vismaz viens sakarīgs komentārs. Es visu laiku par to "garāžas" tehniku domāju. Nevar entuziastu kompānija vai ģimene konkurēt ar tehnoloģiju lielvalstīm.
Kvai tas pats skeletons - Dukuri garāžā skrūve savas ragaviņas, kamēr briti ar 3D tehnoloģijām uzmeistaro kombinezonu saviem sportistiem, kas būtiski uzlabo rezultātus..

  -2 [+] [-]

, 2018-02-15 17:00, pirms 6 gadiem
No kurienes lielākajai daļai šeit ir iespaids, ka lielvalstu sportisti (GER, UK, utt) šajos uber-nišas sporta veidos peldās naudā? Objektīvi ņemot, Dukuri un LV kamaniņieki ir finansiāli turīgāki par lielāko daļu pasaules kamaniņiekiem (izņemot DE, iespējams!) - ar labām iespējām. Dukurs ir profesionālis jau cik gadus, bet parādās korejiešu traktorists, kanādiešu traktorists - un abi viņu izkniedē. Šajos nišas sportos par naudu nevaram sūdzēties - valsts atbalsts ir ļoti labs, pat salīdzinot ar turīgajam valstīm, kur tas turās uz entuziasmu un kontaktiem.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-15 17:26, pirms 6 gadiem
edmunds_s rakstīja: No kurienes lielākajai daļai šeit ir iespaids, ka lielvalstu sportisti (GER, UK, utt) šajos uber-nišas sporta veidos peldās naudā? Objektīvi ņemot, Dukuri un LV kamaniņieki ir finansiāli turīgāki par lielāko daļu pasaules kamaniņiekiem (izņemot DE, iespējams!) - ar labām iespējām. Dukurs ir profesionālis jau cik gadus, bet parādās korejiešu traktorists, kanādiešu traktorists - un abi viņu izkniedē. Šajos nišas sportos par naudu nevaram sūdzēties - valsts atbalsts ir ļoti labs, pat salīdzinot ar turīgajam valstīm, kur tas turās uz entuziasmu un kontaktiem.
Pilnībā piekrītu, Latvijā mūsējiem fiziskā ziņā būtu jābūt daudziem priekšā, jo lielākoties visi izlases sportisti, skaitās profesionāļi ,jo par to saņem naudu no Valsts. Bobslejā tas ir redzams, arī skeletonā, bet nu ir vēl tāds aspekts, kā tehnika, kur nu nespējam konkurēt ar pasaules grandiem, jo vienkārši nav tādu līdzekļu ,lai nodarbotos ar testiem lielo koncernu rūpnīcās, un pirmie uzzinātu un izmēginātu tehniskās novitātēs ,kādas pieejamas zinātnes pasaulē..par līdzekļiem protams tiek tērētas pieklājīgas summas ,bet tiek pirktas sagataves no lielvalstīm, kas varbūt ir jau 3, 4 gadus zināmas viņiem, bet jaunums mums..

  +1 [+] [-]

, 2018-02-15 17:27, pirms 6 gadiem
Fū!
Labi kā tā! Ka bez medaļām stafetē.
Vienkārši nebijām pelnījuši.
Ar padsmitajām vietām vieniniekos.
Citādi atkal varētu izlikties, ka esam kamaniņu sporta lielvalsts(?!)!
Labi.
Atpaliekam tehnoloģijās.
Bet vai kāds, laikam jau izņemot Šicus, var būt apmierināts ar savu braucienu tehnisko izpildījumu??? Ka tiešām, tiešām veicis gandrīz vai labākos braucienus savā mūžā???
Nu nezinu, nezinu...
Kamanas neslīd, bet starta uzrāvienu taču var uztrenēt! Un arī brauktprasmi! Un ar galvu arī jādraudzējas, lai nebūtu jādzird nesapratām, neprotam izskaidrot utt utml. par piemēru varētu paņemt kaut vai mūsu pašu Melbārdi!
LETA - "Phjončhanas olimpisko spēļu trasē dažbrīd nepieciešams arī brutāli pagriezt bobu un tāpēc Latvijas bobsleja vadošajam pilotam Oskaram Melbārdim nepieciešams salauzt savus ieradumus, pēc pirmā oficiālā treniņa olimpiskajā trasē atzina latvietis."
T.i., gan viņš, gan jau arī bobslejistu treneru korpuss DOMĀ kas un kā, nevis kā biatlona un kamanu šļūcēju saime - tupa maukt uz priekšu un brīnīties, ja nav rezultāta!
+dažiem labiem sportistiem un funkcionāriem derētu apmeklēt pieticības stundas, citādi cik var klausīties pasakas par super puper treniņu metodēm utt utml, bet beigās vien čiks sanāk!

     [+] [-]

, 2018-02-15 17:28, pirms 6 gadiem
nauris noviks rakstīja: ziniet ko bet skiet ka sini olimpiade nebus neviena medala.dukuram ar nau ticiba vairs.varbut izvilks 3 vietu.bobsleja 5nieks varbut.un rastargujevs vispar skaistulits.ja masu starta nebus 6nieka.lidosta sagaidisu ar sudainu mietu viņu.
To skatu es gribētu redzēt

     [+] [-]

, 2018-02-15 17:33, pirms 6 gadiem
Reali bedigi ar tiem olimpiešiem,un vel tă reklāma pa vidu olimpiades starplaikos ,kipa gatavi uz varoņdarbiem

  +2 [+] [-]

, 2018-02-15 17:39, pirms 6 gadiem
edmunds_s rakstīja: No kurienes lielākajai daļai šeit ir iespaids, ka lielvalstu sportisti (GER, UK, utt) šajos uber-nišas sporta veidos peldās naudā? Objektīvi ņemot, Dukuri un LV kamaniņieki ir finansiāli turīgāki par lielāko daļu pasaules kamaniņiekiem (izņemot DE, iespējams!) - ar labām iespējām. Dukurs ir profesionālis jau cik gadus, bet parādās korejiešu traktorists, kanādiešu traktorists - un abi viņu izkniedē. Šajos nišas sportos par naudu nevaram sūdzēties - valsts atbalsts ir ļoti labs, pat salīdzinot ar turīgajam valstīm, kur tas turās uz entuziasmu un kontaktiem.
Kāds te vispār sakars ar laiku cik ir katrs nobraucis...

Ja Dukuram no paša karjeras sākuma būtu blakus nolikts tāds naudas maiss kā Junam,viņš jau sen būtu vismaz 2-kārtējs čempions

  +1 [+] [-]

, 2018-02-15 17:57, pirms 6 gadiem
fkscd rakstīja: Ja pasaulē ir 7 profesionālas valstis, no kurām 1 startēja ar otro sastāvu, tad 6. vieta ir tūrisms
Vienalga cik un kādas valstis nodarbojās ar sportu. 6 vieta OS ir 6.vieta. Tā noetikti nav slikta. Esam 6.vietā pasaulē kamaniņu sportā kopumā uz šo brīdi. Tas ir labi. Esam zaudējuši pozīcijas. Pamazām notiek paaudzū maiņa. Ar optimismu skatos nākotnē. Zirne 22 gadi un jau tuvojās desmitniekam. Aparjode 21 gads, Aparjods -drīz būs 20 gadi. Rozītis 23 gadi (tikai ar viņu gan lielas cerības nesaistu). Cauce varbūt var pielikt 27 gadi.
Abi Aparjodi un Zirne. Ļoti vajadzētu vēl kādus 2 vismaz labus jaunos.
Lielākas problēmas būs divniekos, jo pēc Šiciem labas klases braucējus pagaidām neredzeu. Gudramovičs/Kalniņš var kādu posmu nobraukt labi bet nu ļoti, ļoti nestabili. Putins/Marcinkēvičs nevieš optimismu vismaz pagaidām -23 un 24 gadus veci. Kamaniņās divas sestās vietas ir-nav nekas īpašs, bet arī tas tomēr ir kaut kas.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-15 17:59, pirms 6 gadiem
PlayBoy rakstīja: Fū!
Labi kā tā! Ka bez medaļām stafetē.
Vienkārši nebijām pelnījuši.
Ar padsmitajām vietām vieniniekos.
Citādi atkal varētu izlikties, ka esam kamaniņu sporta lielvalsts(?!)!
Labi.
Atpaliekam tehnoloģijās.
Bet vai kāds, laikam jau izņemot Šicus, var būt apmierināts ar savu braucienu tehnisko izpildījumu??? Ka tiešām, tiešām veicis gandrīz vai labākos braucienus savā mūžā???
Nu nezinu, nezinu...
Kamanas neslīd, bet starta uzrāvienu taču var uztrenēt! Un arī brauktprasmi! Un ar galvu arī jādraudzējas, lai nebūtu jādzird nesapratām, neprotam izskaidrot utt utml. par piemēru varētu paņemt kaut vai mūsu pašu Melbārdi!
LETA - "Phjončhanas olimpisko spēļu trasē dažbrīd nepieciešams arī brutāli pagriezt bobu un tāpēc Latvijas bobsleja vadošajam pilotam Oskaram Melbārdim nepieciešams salauzt savus ieradumus, pēc pirmā oficiālā treniņa olimpiskajā trasē atzina latvietis."
T.i., gan viņš, gan jau arī bobslejistu treneru korpuss DOMĀ kas un kā, nevis kā biatlona un kamanu šļūcēju saime - tupa maukt uz priekšu un brīnīties, ja nav rezultāta!
+dažiem labiem sportistiem un funkcionāriem derētu apmeklēt pieticības stundas, citādi cik var klausīties pasakas par super puper treniņu metodēm utt utml, bet beigās vien čiks sanāk!
Cik labākos tu skaiti par lielvalstīm kamaniņās. Šodien mēs labi redzējām - ir 7 kamaniņu sporta lielvalstis.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-15 18:01, pirms 6 gadiem
Viens jautājums "gudrajiem" naudas skaitītājiem - cik jūsuprāt priekšā esošajās valstīs valsts iegulda zinātnē? Interesenti var palasīties par to kā no tehniskā viedokļa ASV kamaniņu komanda gatavojās OS https://www.sporttechie.com/dows-en...

     [+] [-]

, 2018-02-15 18:13, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Cik labākos tu skaiti par lielvalstīm kamaniņās. Šodien mēs labi redzējām - ir 7 kamaniņu sporta lielvalstis.
To jau teica Rīmenis, ko atkārto?

     [+] [-]

, 2018-02-15 18:16, pirms 6 gadiem
iesaku nostīties Vējoņa sveicinu skeletonistiem IBSF facebook lapā

  +2 [+] [-]

, 2018-02-15 18:19, pirms 6 gadiem
fkscd rakstīja: un paskaties, kas ir aiz mums! Valstis, kurās par tādu sportu ir dzirdējis vien retais. Ja nevaram cīnīties ar lielvalstīm, tad nav ko šķērdēt Latvijas līmenim tik lielus līdzekļus un tad skaidri pasakām, ka kamanas mums ir amatieru sports. Nav tak jēga ieguldīt tūkstošus savā zapiņā un līst F1 sacensībās. Cik esmu dzirdējis, tad itāļi ļoti maz iegulda renes sportos un startē pusprofu līmenī un vienalga ir mums priekšā
A ko Tu iesaki???Sleedzam to Siguldas trasi ciet un miers,lai bruuk nost?Kamaninjnieki visi ataaa....jaunie ar met mieru,lai iet basiitii trenneeeties?Kaut kaads aaads tavs piedaavaajums?

  -1 [+] [-]

, 2018-02-15 18:20, pirms 6 gadiem
trenerus ar mietu un āra lai iet mežus gāzt..

  +1 [+] [-]

, 2018-02-15 18:25, pirms 6 gadiem
nicks rakstīja: Ja paskatās filmiņas, cik un kā trenējas top atlēti, tad noteikti, ka katrs individuāli var pielikt.
Starts nevienam nav ideāls. Ja parādīs, ka ar cilvēcisko pusi ir ļoti augsts līmenis, jāpieprasa tehnikas uzlabojumi.
No malas šogad izskatījās tā, kvalificējāmies, tad jau redzēs kā būs. Nu nebūs. Konkurence itkā ir, bet tomēr kautkas nestrādā, lai kādu no pieredzējušajiem atstātu mājās.
Pilniigi piekriitu!!!!Neviens no muuseejiem neizbrauca perfektus braucienus,lai varētu teikt...Njaa...deeelj tehnikas nebijaaam augstaas vietaas!!
Starts...fiziskais ....kljuudaS TRASEEE...LUUDZU-Pirms vainot tehniku jauzlabo viss shis.
Kaa to izdariit????Vienkaaarshi Jaaatrenneeeejaaaaas!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2018-02-15 18:26, pirms 6 gadiem
piccola_b rakstīja: Pieņemu, ka neskatījāties Siguldas posmu - brāļi Šici nobrauca divus perfektus braucienus, vācieši ne tik gludi, turklāt pat kājas 3 reizes meta pie ledus. Un tomēr ar šādām kļūdām kamanas viņiem slīd ātrāk. Ko var pārmest mūsu sportistiem?
Ka viņiem nepieder rūpnīca un miljoni eksperimentiem?
Man jau liekas ka šajā sporta veidā bez kāju pielikšanas pie zemes un atsitiena pret apmali svarīga ir arī trajektorija, un šaubos ka ne speciālists var noteikt kuram bija ideāls brauciens., kuram nē. Var protams arī čīkstēt par sliecēm.

     [+] [-]

, 2018-02-15 18:27, pirms 6 gadiem
Kamaniņu stafete man bija viens no gaidītākajiem sporta notikumiem OS.
Kopumā nosaucu kas OS visvairāk interesē.
Hokejs fināls, pusfināli.
Biatlons iedzīšana, masu starts.
Kamaniņas stafete.
Tie būtu topa virsotnē un nenosaucu galveno kas stāv paŗi visam.
Pirmā vietā intereses ziņā noteikti ir biatlona stafetes (visas). Protams ka no stafetēm 1.vietā ir vīriešu stafete.

     [+] [-]

, 2018-02-15 18:30, pirms 6 gadiem
zaudetajs rakstīja: To jau teica Rīmenis, ko atkārto?
Skatījos bez skaņas , jo biju darbā.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-15 18:33, pirms 6 gadiem
fkscd rakstīja: jo pašam sev jāatvēl laba alga. Bija jau runa, ka Rommels varētu nākt latviešu komandā par konsultantu (un neprasīja nemaz tik lielu summu), bet Dukuri negribēja dalīties un labāk sev paturēja kāda ekstra auto iegādei
Visiem vinjiem fizuha jauzlabo un braukshanas tehnika...Dukuri vairs nevelk!!!!Kamanas peec tam varees vainot,kad neberziiisies gar bortiem

  +2 [+] [-]

, 2018-02-15 18:34, pirms 6 gadiem
pit rakstīja: trenerus ar mietu un āra lai iet mežus gāzt..
Visus???A ko liksim vietaa?Tu naaaksi?Rezultaaatus vari garanteet?

     [+] [-]

, 2018-02-15 18:38, pirms 6 gadiem
Mjā, turpinām uzturēt to dārgo Siguldas trasi.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-15 18:44, pirms 6 gadiem
[quote onslovs]
Mjā, turpinām uzturēt to dārgo Siguldas trasi.
[/quot
Jā nu trase vainīga ,ka slikti nobrauc,man šķiet kaut kas nav kārtībā ar treneru korpusu,jo praktiski visi brauca ar kļūdām,pat valstis ,kurās nav trases brauca stabīlāk par mūsējiem,tas nozīmē,ka kaut kas nogājis greizi sagatavošanas posmā..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-02-15 18:49, pirms 6 gadiem
viesiic28 rakstīja: Visus???A ko liksim vietaa?Tu naaaksi?Rezultaaatus vari garanteet?
Iesaku Funi par galveno treneri, Nameju par psihologu...rezultāti garantēti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-02-15 18:51, pirms 6 gadiem
viesiic28 rakstīja: A ko Tu iesaki???Sleedzam to Siguldas trasi ciet un miers,lai bruuk nost?Kamaninjnieki visi ataaa....jaunie ar met mieru,lai iet basiitii trenneeeties?Kaut kaads aaads tavs piedaavaajums?
iespējams, ka jānosaka prioritātes. Sanāk, ka gribam daudz un labā līmenī, bet ar mūsu resursiem īsti nesanāk nekur. Tas tomēr nav īsti normāli, ka 2 olimpiādes pēc kārtas (2016 vasaras un 2018 ziemas) mēs paliekam praktiski ar ne ko. Ja nevarat pavilkt dārgos veidus, trenējaties lētajos! Kaut vai airēšanā, kur mums ir bijušas tradīcijas, bet tagad leiši mūsu vietā ņem medaļas. Tagad sanāk, ka mēs ne vienā veidā pasaulē ne vasarā, ne ziemā neesam topā. Slikti paliek to apzinoties un neesam jau mēs kaut kāda pasaules nabadzīgākā valsts

     [+] [-]

, 2018-02-15 18:52, pirms 6 gadiem
Prioritāru veidu izvirzīšana vismaz dotu kādas cerības, ka būs veidi, kur mēs nežēlosimies, cik nabagi un vāji esam.

     [+] [-]

, 2018-02-15 18:56, pirms 6 gadiem
līdz bronzai pietrūka 0,327sek, gandrīz tikpat cik Aparjods pazaudēja pret Krievijas sportistu 0,276sek .. ta ka bronza bija aizsniedzama ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-15 19:03, pirms 6 gadiem
Pamuļķu bars aizbraucis uz olimpiskajām spēlēm izgāzsties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-15 19:05, pirms 6 gadiem
fkscd rakstīja: iespējams, ka jānosaka prioritātes. Sanāk, ka gribam daudz un labā līmenī, bet ar mūsu resursiem īsti nesanāk nekur. Tas tomēr nav īsti normāli, ka 2 olimpiādes pēc kārtas (2016 vasaras un 2018 ziemas) mēs paliekam praktiski ar ne ko. Ja nevarat pavilkt dārgos veidus, trenējaties lētajos! Kaut vai airēšanā, kur mums ir bijušas tradīcijas, bet tagad leiši mūsu vietā ņem medaļas. Tagad sanāk, ka mēs ne vienā veidā pasaulē ne vasarā, ne ziemā neesam topā. Slikti paliek to apzinoties un neesam jau mēs kaut kāda pasaules nabadzīgākā valsts
atvaino , bet kam intresē airēšana ?
Tas nav īpaši prestižs sportaveids , kas varētu sapūlcināt tūkstošu skatītāju pie TV ekrāniem

     [+] [-]

, 2018-02-15 19:09, pirms 6 gadiem
fkscd rakstīja: Prioritāru veidu izvirzīšana vismaz dotu kādas cerības, ka būs veidi, kur mēs nežēlosimies, cik nabagi un vāji esam.
Latvijai ir mīnuss tāds ,ka šie grib būt visos sporta veidos , nevis koncentrēties uz pieciem tikai

  -1 [+] [-]

, 2018-02-15 19:11, pirms 6 gadiem
ko var saliidzinaat futbolus/basketbolus ar ziemas sporta veidiem, futbola PK skataas miljards cilveeku, ziemas sporta speeles domaju max 100K, lidz ar to liimenis arii ir pavisam cits

     [+] [-]

, 2018-02-15 19:11, pirms 6 gadiem
un Latvija arii ir ziemas sporta veidu valsts, tapec ari gaidam rezultaatus tur, neviens jau negaida, ka Latvija fucii kaadreiz buus top 20, vai hokii panems zeltu cempii, tas viss ir cits limenis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-15 19:16, pirms 6 gadiem
jaacer ka Bobslejs pavilks mums so visu renes sportu uz augsu un nu par Dukuriem arii jatur iikski

     [+] [-]

, 2018-02-15 19:17, pirms 6 gadiem
kristaps_back_118332958974840 rakstīja: jākoncentrējas pirmkārt uz masveida amatieru sportu , lai ir sportiski cilvēki u.t.t
ir pietiekmi daudz sportiski cilvēki Latvijā , bet augstas klases sportisti mums gan maz ir

     [+] [-]

, 2018-02-15 19:21, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: atvaino , bet kam intresē airēšana ?
Tas nav īpaši prestižs sportaveids , kas varētu sapūlcināt tūkstošu skatītāju pie TV ekrāniem
kanoe,smaiļošana krutāka,tur vismaz īsākas distances

     [+] [-]

, 2018-02-15 19:27, pirms 6 gadiem
ice F-1 rakstīja: kanoe,smaiļošana krutāka,tur vismaz īsākas distances
es nez man galīgi garlaiīgi liekas ,kad kāds airē un vērot to
Cik vispār ir profesionālu airētāju , smaiļotāju , kanoe sportisti?

     [+] [-]

, 2018-02-15 19:30, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: es nez man galīgi garlaiīgi liekas ,kad kāds airē un vērot to
Cik vispār ir profesionālu airētāju , smaiļotāju , kanoe sportisti?
kuri ta tev no vasaras veidiem vispār patīk?

     [+] [-]

, 2018-02-15 19:44, pirms 6 gadiem
ice F-1 rakstīja: kuri ta tev no vasaras veidiem vispār patīk?
basketbols , vieglatlētikā sķēps , visi sprinti līdz 200 metri , bmx , treka riteņbraukšana , futbols

     [+] [-]

, 2018-02-15 19:47, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: es nez man galīgi garlaiīgi liekas ,kad kāds airē un vērot to
Cik vispār ir profesionālu airētāju , smaiļotāju , kanoe sportisti?
Ja savējie iet pa pirmajām vietām, ir pavisam cits smeķis skatīties

     [+] [-]

, 2018-02-15 19:47, pirms 6 gadiem
Вы вкурсе что теперь что бы привести тело в порядок и подкачаться не обязательно ходить в тренажорку. Нeдaвнo нaткнулcя на блoг чувака кoторый нaкaчал тeлo домa с помощью специального поясa, я решил попробовать и уже через неделю увидел результат, а через две убрал пивной живот и пpоявился преcc, подкaчaл pуки и cпину. Теперь и жена захотела попробовать, ведь не нужно сидеть на диетах и ходить в спорт зал и цeнa вoпроca копeeчнaяВот сами почитайте --- Блог Дмитрия Якушева: Как легко накачать пресс?

     [+] [-]

, 2018-02-15 20:03, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: basketbols , vieglatlētikā sķēps , visi sprinti līdz 200 metri , bmx , treka riteņbraukšana , futbols
es gan gandrīz visus veidus varu paskatīties kādu reizīti,ja rāda pa TV

bet tā, ziemas OS daudz vairāk patīk...

     [+] [-]

, 2018-02-15 20:21, pirms 6 gadiem
ice F-1 rakstīja: es gan gandrīz visus veidus varu paskatīties kādu reizīti,ja rāda pa TV

bet tā, ziemas OS daudz vairāk patīk...
Pat sinhrono peldēšanu , šaušanu , burāšanu , golfu , jāšanu ar zirgu?

     [+] [-]

, 2018-02-15 20:27, pirms 6 gadiem
viesiic28 rakstīja: Visus???A ko liksim vietaa?Tu naaaksi?Rezultaaatus vari garanteet?
ja nemāki trennēt nav ko līst.. un gudri runāt pirms olimpenēm ,un tapēc es arī nelienu tur un nemācu bet esmu savā vietā ..

     [+] [-]

, 2018-02-15 20:37, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: Pat sinhrono peldēšanu , šaušanu , burāšanu , golfu , jāšanu ar zirgu?
sinhrono un mākslas vingrošanu gan nē

     [+] [-]

, 2018-02-15 20:59, pirms 6 gadiem
ice F-1 rakstīja: sinhrono un mākslas vingrošanu gan nē
tāpēc , ka renē nenotiek...

     [+] [-]

, 2018-02-15 21:56, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Cik labākos tu skaiti par lielvalstīm kamaniņās. Šodien mēs labi redzējām - ir 7 kamaniņu sporta lielvalstis.
1. Es vispār neskaitu ne lielvalstis, ne mazvalstis.
2. Un Latvija nav to lielvalstu vidū, bet ir to valstu starpā, kur nodarbojas ar kamaniņu sportu...
Var pateikt arī savādāk. Ir to valstu starpā, kur ir sava trase... Un tas, pateicoties tradīcijām, mantojumam...
Kaut kā tā...