Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1282, Did:0, useCase: 3

Video: Individuālie treneri – pulsometri

Kā Tev veicas ar trenēšanos Nordea Rīgas maratonam? 22.maijs nav vairs tālu un daudzi trenējas ārā, citi vēl dod priekšroku treniņam iekštelpās. Bet šoreiz apskatīsim individuālā trenera – pulsometra – priekšrocības. Kādēļ izmantot pulsometru un vai tas vispār nepieciešams?
Vērtējums: +4
1 2 48 komentāri

     [+] [-]

, 2011-04-20 11:16, pirms 13 gadiem
Tauku dedzinātāji var mierīgi arī bez pulsometra iztikt. Ja tu skrien tā, ka vari normāli parunāt, tad nepārtrenēsies, un taukus dedzināsi optimāli. Lai efektīvāk trenētos pulsometrs gan var noderēt.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-20 11:33, pirms 13 gadiem
Iespējams vēl par pulsometru padiskutēt:

Kāpēc vajadzīgs pulsometrs?

  +1 [+] [-]

, 2011-04-20 11:45, pirms 13 gadiem
Iesācējam viss ir ļoti vienkārši. Kad naktī nevari gulēt un mosties aukstos sviedros un tam nav nekāda cita izskaidrojuma, tad esi pārtrenējies. Vienu nedēļu skrien pavisam lēnām un pēc tam pārdomā savu treniņplānu, raksti (ar roku, datiem no vectēva hronometra) treniņu dienasgrāmatu, mācies no savām kļūdām.

Tas par taukiem ir MELI, salti meli, jo vairāk intensitātes reiz ilguma, jo vairāk tiek dedzināti tauki. Punkts.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-20 12:00, pirms 13 gadiem
M rakstīja: Iesācējam viss ir ļoti vienkārši. Kad naktī nevari gulēt un mosties aukstos sviedros un tam nav nekāda cita izskaidrojuma, tad esi pārtrenējies. Vienu nedēļu skrien pavisam lēnām un pēc tam pārdomā savu treniņplānu, raksti (ar roku, datiem no vectēva hronometra) treniņu dienasgrāmatu, mācies no savām kļūdām.

Tas par taukiem ir MELI, salti meli, jo vairāk intensitātes reiz ilguma, jo vairāk tiek dedzināti tauki. Punkts.
Tie nu galīgi nav meli! Ja cilvēks nolēmis nomest svaru un tagad pa galvu, pa kaklu skries kaut vai katru dienu aizelsies, bez spēka (kaut vai skrējiens būtu ļoti ilgs), tam būs daudz mazāka ietekme uz svaru un taukiem, nekā tas notiktu retāk, mierīgāk, kontrolējot pulsu! Ļoti pareizi video pateica- ja trūkst skābekļa, organisms taukus neizmanto, tas izmanto tikai ogļhidrātus

  -1 [+] [-]

, 2011-04-20 12:10, pirms 13 gadiem
Es teiktu tā- jāēd daudz auzu pārslas, daudz jēlas olas un daudz biezpiena. Jālēkā ar lecamauklu kas visefektīvāk palīdz nodzīt taukus un protams paralēli tam jātaisa preses un jāskrien, vienīgi vajag sastādīt plānu kas un kā. Pēc tam protams var arī iet uz svaru zāli un pacilāt stieni.

  +2 [+] [-]

, 2011-04-20 12:10, pirms 13 gadiem
@flanx: Jums gluži vienkārši nav taisnība. Organisms vienmēr izmanto gan taukus, gan glukozi. Mainās tikai proporcija. Paaugstinot intensitāti, ogļhidrātu patēriņš iet uz augšu strauji, tauku patēriņš - lēnāk, bet - vienmēr tikai uz augšu (par anaerobajiem režīmiem lai šķēpus lauž svarcēlāji un sprinteri, tam šajā tēmā nav vietas).

Lai nepārtrenētos, iesācējiem jāskrien tādā tempā, lai varētu sarunāties pilnos teikumos. Pulsa ātrumam tad nozīmes nav VISPĀR.

     [+] [-]

, 2011-04-20 12:11, pirms 13 gadiem
Taisnība flanx par pamatprincipiem. Tajā pašā laikā katra cilvēka organisms ir atšķirīgs, līdz ar ko katram ir jāatrod savs tauku dedzināšanas režīms. Priekš šī rezīma atrašanas lieti noder pulsometrs. Esmu atradis savu lietderīgāko režīmu tauku dedzināšanai- ap 120 km nedēļā un pārsvarā ar sirdspukstiem ne augstāk par 150. Gada laikā tauki samazinājušies vairāk kā par 5 kg, bet svars no februāra nokritis par kādiem 6 kg.

     [+] [-]

, 2011-04-20 12:17, pirms 13 gadiem
Kas ir pamatprincipi?

Patiesība: katram cilvēkam ir savs dzīvesveids, sava komforta zona, kurai der pielāgot treniņa intensitāti. Pārtrenēšanās ir kaitīga un demotivējoša.

Meli: tauki vislabāk tiek dedzināti pie mērenas slodzes.

  +2 [+] [-]

, 2011-04-20 12:22, pirms 13 gadiem
Kaut ātrāk beigtos darbs - iešu ārā skriet bez pulsometra

  +1 [+] [-]

, 2011-04-20 12:28, pirms 13 gadiem
M rakstīja: Kas ir pamatprincipi?

Patiesība: katram cilvēkam ir savs dzīvesveids, sava komforta zona, kurai der pielāgot treniņa intensitāti. Pārtrenēšanās ir kaitīga un demotivējoša.

Pamatprincips ir galvenā ideja- ka skrienot airobajā zonā tauki tiek dedzināti efektīvāk.

Meli: tauki vislabāk tiek dedzināti pie mērenas slodzes.
No savas pieredzes varu teikt, ka esmu intensīvi skvošojis anairobajās slodzēs, nenometot faktiski nevienu kg no sava 100 kg svara. Skrienot esmu kopumā jau nonācis pie 79 kg svara.

Ne vienmēr motivācija skriet ir tikai pēc iespējas ātrāk noskriet no attiecīgā bērza līdz citam bērzam. Ja trūkst motivācijas, laipni lūgts motivējošā bariņā: VSK Noskrien

     [+] [-]

, 2011-04-20 13:22, pirms 13 gadiem
M rakstīja: @flanx: Jums gluži vienkārši nav taisnība. Organisms vienmēr izmanto gan taukus, gan glukozi. Mainās tikai proporcija. Paaugstinot intensitāti, ogļhidrātu patēriņš iet uz augšu strauji, tauku patēriņš - lēnāk, bet - vienmēr tikai uz augšu (par anaerobajiem režīmiem lai šķēpus lauž svarcēlāji un sprinteri, tam šajā tēmā nav vietas).

Lai nepārtrenētos, iesācējiem jāskrien tādā tempā, lai varētu sarunāties pilnos teikumos. Pulsa ātrumam tad nozīmes nav VISPĀR.
paga paga, gribi teikt, ka tikai sprinteri skrien anaerobajās zonās? Palasi internetā patiesību...

     [+] [-]

, 2011-04-20 14:07, pirms 13 gadiem
Ja tu trenējies tad nekāds pulsa metrs nav vajadzīgs, pulsa metrs vajadzīgs vien tiem kas pirmo reizi kautko darīs ar slodzi, un netrenētiem pulss nedrīkst pārsniegt 100 sit/min, bet trenētiem var būt mierīgi 160 - 180 sit/min...max pulsu var aprēķināt 220 - savs vecums, tas ir max pulss,ja tu trenējies katru dienu lēni srien vismaz kaadu 1 h - 2 h tad sirdi nedaudz var uztrenēt turot pulsu no 120 - 150 sit/min.

     [+] [-]

, 2011-04-20 14:08, pirms 13 gadiem
sm72 rakstīja: Taisnība flanx par pamatprincipiem. Tajā pašā laikā katra cilvēka organisms ir atšķirīgs, līdz ar ko katram ir jāatrod savs tauku dedzināšanas režīms. Priekš šī rezīma atrašanas lieti noder pulsometrs. Esmu atradis savu lietderīgāko režīmu tauku dedzināšanai- ap 120 km nedēļā un pārsvarā ar sirdspukstiem ne augstāk par 150. Gada laikā tauki samazinājušies vairāk kā par 5 kg, bet svars no februāra nokritis par kādiem 6 kg.
tauki sāk degt apmēram pēc 35 -45 min slodzē, un vēl pēc slodzes, kad organismam vairs nav no kā atjaunoties un viņš atjaunojās no taukiem.

     [+] [-]

, 2011-04-20 14:17, pirms 13 gadiem
M rakstīja: @flanx: Jums gluži vienkārši nav taisnība. Organisms vienmēr izmanto gan taukus, gan glukozi. Mainās tikai proporcija. Paaugstinot intensitāti, ogļhidrātu patēriņš iet uz augšu strauji, tauku patēriņš - lēnāk, bet - vienmēr tikai uz augšu (par anaerobajiem režīmiem lai šķēpus lauž svarcēlāji un sprinteri, tam šajā tēmā nav vietas).

Lai nepārtrenētos, iesācējiem jāskrien tādā tempā, lai varētu sarunāties pilnos teikumos. Pulsa ātrumam tad nozīmes nav VISPĀR.
par to runāšanu ir pilnīgi nepareizi, ja elpo pareizi cilvēks vienādā līmenī, tad pat aatri skrienot var runāt, cilvēki jau elso skrienot nevis cenšas ēnām elpot

     [+] [-]

, 2011-04-20 14:19, pirms 13 gadiem
dzivis rakstīja: Ja tu trenējies tad nekāds pulsa metrs nav vajadzīgs, pulsa metrs vajadzīgs vien tiem kas pirmo reizi kautko darīs ar slodzi, un netrenētiem pulss nedrīkst pārsniegt 100 sit/min,
OK, tās jau nu gan ir galīgākās muļķības. kādi 100 sitieni minūtē, jo netrenētāks tu esi, jo augstāks tev būs pulss, pat ejot tev būs pāri 100...

     [+] [-]

, 2011-04-20 14:23, pirms 13 gadiem
Timofejs rakstīja: OK, tās jau nu gan ir galīgākās muļķības. kādi 100 sitieni minūtē, jo netrenētāks tu esi, jo augstāks tev būs pulss, pat ejot tev būs pāri 100...
Sportas fizioloģiju un treniņu teoriju esi apguvis, jā viņiem pulss buus liels, bet slodzē lai nedabūtu sirds aritmiju un pārslodzes, pulss nedrīkst pārsniegt 100 sit/min...miera stāvoklī cilvēkiem pulss ir no 50 - 70 sit/min... paaej pa istabu apstājies atrodi pulsu 10 sek paturi un saskaitīto sareizini ar 6 ..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-20 14:34, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Es teiktu tā- jāēd daudz auzu pārslas, daudz jēlas olas un daudz biezpiena. Jālēkā ar lecamauklu kas visefektīvāk palīdz nodzīt taukus un protams paralēli tam jātaisa preses un jāskrien, vienīgi vajag sastādīt plānu kas un kā. Pēc tam protams var arī iet uz svaru zāli un pacilāt stieni.
Ēd ēd vairāk jēlas olas

     [+] [-]

, 2011-04-20 15:01, pirms 13 gadiem
Omg!!! Ko Jūs te ņematies!!! ja gribat uzzināt patiesu informāciju gan pulsa zonām, gan treniņiem - skataties te Fitness Tev

Lai dedzināt taukus optimālā treniņu slodze ir (220 - vecums) x 65 % iegūsiet opltimālo pulsa zonu. Izturībai x 80 %!!!
Skrienot virs 65% no max pulsa organisms energijas izmantošanai sāk izmantot muskuļus! Sāk tos noārdīt! Jo augstāks pulss - ilgākākā slodzē, jo vairāk muskuļus vari zaudēt! ( tauki protams arii nedaudz zuud ). Vēl efektīva ir intervālu metode tauku dedzināšani! Jo atpūtas zonā pulss nokrītas un atjaunojas skābekļa rezerves!!! Skošā jiekas mēs močijam nemainīgi ar augstu pulsu...

     [+] [-]

, 2011-04-20 15:09, pirms 13 gadiem
M rakstīja: Iesācējam viss ir ļoti vienkārši. Kad naktī nevari gulēt un mosties aukstos sviedros un tam nav nekāda cita izskaidrojuma, tad esi pārtrenējies. Vienu nedēļu skrien pavisam lēnām un pēc tam pārdomā savu treniņplānu, raksti (ar roku, datiem no vectēva hronometra) treniņu dienasgrāmatu, mācies no savām kļūdām.

Tas par taukiem ir MELI, salti meli, jo vairāk intensitātes reiz ilguma, jo vairāk tiek dedzināti tauki. Punkts.
Omg!!! Ko Jūs te ņematies!!! ja gribat uzzināt patiesu informāciju gan pulsa zonām, gan treniņiem - skataties te Fitness Tev

Lai dedzināt taukus optimālā treniņu slodze ir (220 - vecums) x 65 % iegūsiet opltimālo pulsa zonu. Izturībai x 80 %!!!
Skrienot virs 65% no max pulsa organisms energijas izmantošanai sāk izmantot muskuļus! Sāk tos noārdīt! Jo augstāks pulss - ilgākākā slodzē, jo vairāk muskuļus vari zaudēt! ( tauki protams arii nedaudz zuud ). Vēl efektīva ir intervālu metode tauku dedzināšani! Jo atpūtas zonā pulss nokrītas un atjaunojas skābekļa rezerves!!! Skošā jiekas mēs močijam nemainīgi ar augstu pulsu...

  +3 [+] [-]

, 2011-04-20 15:52, pirms 13 gadiem
Skrienot ar pulsu virs 65% no maksimālā, kuru NEVAR noteikt pēc sakarības (220-vecums), jo tā ir individuāls parametrs, asinīs var konstatēt muskuļu noārdīšanās produktus. Tas nozīmē, ka ķermenis tiek pakļauts stresam un TRENĒJAS. Pēc pareizas ēšanas un pienācīgas atpūtas organisms ne tikai atjaunos treniņā noārdītās muskuļu šķiedras, bet pat tās uzlabos. Tas ļaus Jums un man skriet ātrāk un ilgāk.

Secinājums, ka >65% no HFmax esot "kaitīgi", ir slima suņa murgi.

     [+] [-]

, 2011-04-20 17:41, pirms 13 gadiem
Iesaku visiem garmin GPS pulksteņus. Paskaties uz pulkteni un redzi savu skriešanas tempu.

     [+] [-]

, 2011-04-20 17:51, pirms 13 gadiem
M rakstīja: Skrienot ar pulsu virs 65% no maksimālā, kuru NEVAR noteikt pēc sakarības (220-vecums), jo tā ir individuāls parametrs, asinīs var konstatēt muskuļu noārdīšanās produktus. Tas nozīmē, ka ķermenis tiek pakļauts stresam un TRENĒJAS. Pēc pareizas ēšanas un pienācīgas atpūtas organisms ne tikai atjaunos treniņā noārdītās muskuļu šķiedras, bet pat tās uzlabos. Tas ļaus Jums un man skriet ātrāk un ilgāk.

Secinājums, ka >65% no HFmax esot "kaitīgi", ir slima suņa murgi.
95 % cilvēku būtu jāveic vairāk aktivitātes ar ap 65 % no max pulsa!!!
Un pārējiem 5 % pulss butu jātur augstāk, tas ir atkarīgs no trenētības, ( šeit var būt runa vienigi par izturības sporta veidu pārstāvjiem! tadi ka prokopcuma u.c. ) parastam cilvecinjam lielāks puls uzreiz radiis aizelsu un pienskābes palielināšans asiniis!

Kaitiigi tas nav, to var noteikt labartorijas apstāklos, pie kāda pulsa beidzas tauku dedzināsana optimums! Bet diez vai tagad iesim visi to noskaidrot!!! + vēl skrienot ar augstāku pulsu nopietni riskējam samazināt muskuļu masu!!! Paskaties uz maratonistiem!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: dzivis

  +1 [+] [-]

, 2011-04-20 18:59, pirms 13 gadiem
Maratonisti tieši tāpēc ir tādi kaulaini, jo skrien ilgi ar mērenu slodzi. Augsts pulss - arī nav tik viennozīmīgi, jo ātri skrienot nenodarbināsi tik daudz muskuļu grupas, kā piemēram, darot kādu circuit training tipa spēka vingrinājumus. Tad vielmaiņa paaugstinās uz ilgāku laiku - līdz 24 stundām. Respektīvi, ja uztaisam kārtīģu treniņu daudz muskuļu grupām, tad taukus dedzināsim vairāk nekā parasti, pat sēžot pie TV(protams, pēc treniņa ).

     [+] [-]

, 2011-04-20 19:10, pirms 13 gadiem
da_silva rakstīja: Maratonisti tieši tāpēc ir tādi kaulaini, jo skrien ilgi ar mērenu slodzi. Augsts pulss - arī nav tik viennozīmīgi, jo ātri skrienot nenodarbināsi tik daudz muskuļu grupas, kā piemēram, darot kādu circuit training tipa spēka vingrinājumus. Tad vielmaiņa paaugstinās uz ilgāku laiku - līdz 24 stundām. Respektīvi, ja uztaisam kārtīģu treniņu daudz muskuļu grupām, tad taukus dedzināsim vairāk nekā parasti, pat sēžot pie TV(protams, pēc treniņa ).
piekrītu, bet pulsa frekvencei ir liela noziime!!! jiekas maratonisti netreneejas uz pulsa 65% no max, bet gan lidz 80 % no max, un nezin kapēc visi izmanto pulsametrus!!! Varbuut daziem gudrisiem te vajadzetu trenet progopcumu vai gaadu citu zvaigzni!!!

     [+] [-]

, 2011-04-20 19:17, pirms 13 gadiem
dzivis rakstīja: Prokopcukai tas pulss nekad lielaaks par 150 nebuus, vinjai tik ir vinjs uztreneets un augstaaku nebuus, visiem izturiibas sportistiem ir maz pulss...
Vēl viens kaa var noaardiit muskulju skiedras ??????????? juus to fiziologgiju neesat maaciijusies, nosaakuma deg oglhidraati, apmeeram peec 40 min skriesanas vai slodzes saak degt tauki....
PSC kaa var muskulji noaardiities tas ir smiekliigi
Man jasaka ka tev pasam japanem fizealogijas un biokimijas gramata rokas, pats Tev varu tas iedot izlasiit!!!

Jaa taa ir saakumaa deg oglhidraati, tad glikogēns muskulos un aknaas un pakapeniski sāk dedzināties arī tauki!!! Un ja puls ir pārāk liels - virs 70 un vairāk % no max organisms sāk šķelt aminoskābes no muskuļu sķiedrām! Tādējaadi mēs ar lielāku pulsu varam zaudēt vairāk masas!!! bet vai tikai tauku masas??? 50/50 ( varbuut citā proporcijā) taa kaa ja gribi peec stilba izskatiities turpini treneeties nepareizi un izskaties pēc sērkocinja
Ja par muslkuļu degšanu netici, aizbrauc uz sporta akadēmiju un lasītavā palasi sporta bioķīmijas 1 un 2 daļju!!!

     [+] [-]

, 2011-04-20 19:23, pirms 13 gadiem
Tauku degšanai vēlamais pulss 65% no max sirdsdarbības frekvences!
Izturības treniniem ap 80 % no max
Es 100% garantēju, ka Prokopčukai pulsu var arī 170 dabūt!!! Aizbrauc uz sporta labaratoriju mežaparkā un pārliecinies...

Izturības sporta veidu pārstāvjiem attīstās bradikardija (palēnināts pulss mieras stāvokli!). Tas nenozīmē, ka vinji nevar treninjos pacelt pulsu līdz max. Vienkārshi slodzees vinjiem sirds nesitas kā pārgudra! Vinjiem vajag daudz lielāku slodzi ( vai lielāku ātrumu) lai sasniegtu max pulsu!!!!

     [+] [-]

, 2011-04-20 20:05, pirms 13 gadiem
Aironaut rakstīja: Tauku degšanai vēlamais pulss 65% no max sirdsdarbības frekvences!
Izturības treniniem ap 80 % no max
Es 100% garantēju, ka Prokopčukai pulsu var arī 170 dabūt!!! Aizbrauc uz sporta labaratoriju mežaparkā un pārliecinies...

Izturības sporta veidu pārstāvjiem attīstās bradikardija (palēnināts pulss mieras stāvokli!). Tas nenozīmē, ka vinji nevar treninjos pacelt pulsu līdz max. Vienkārshi slodzees vinjiem sirds nesitas kā pārgudra! Vinjiem vajag daudz lielāku slodzi ( vai lielāku ātrumu) lai sasniegtu max pulsu!!!!
man calis uz veloergometra minaas 30 min un vinjam kaapinaaja jaudu vinjs nevareeja dabuu lielaaku par 150, taapeec ka vinjs ir labi treneets, skreejeeji ir kaulaini taaapeec ka vinji eed tikai sauteetus daarzenjus un dirz uz poda, nevis biezpienu, olas, jeb olbaltumvielas kas audzee muskuljmasu augsaa...

     [+] [-]

, 2011-04-20 20:20, pirms 13 gadiem
dzivis rakstīja: man calis uz veloergometra minaas 30 min un vinjam kaapinaaja jaudu vinjs nevareeja dabuu lielaaku par 150, taapeec ka vinjs ir labi treneets, skreejeeji ir kaulaini taaapeec ka vinji eed tikai sauteetus daarzenjus un dirz uz poda, nevis biezpienu, olas, jeb olbaltumvielas kas audzee muskuljmasu augsaa...
Tava atbilde te ne pateemu!!! Runa bija vispaar par pulsametru un noturamo pulsu!!! Fakts ir tāds!!! trenējam izturību ar lidz 80% no mac pulsa, dedzinam taukus ar 65% no max vai intervālu treninju!!! Un punkts! nepiekriiti???

Uz veloergometra es vairak par 140 nevaru dabuut
Pameegini izklupienus ar svaru vai sprinta skrējienu!! Buus arii pulss tuvu max pulsam

     [+] [-]

, 2011-04-20 20:28, pirms 13 gadiem
Aironaut rakstīja: piekrītu, bet pulsa frekvencei ir liela noziime!!! jiekas maratonisti netreneejas uz pulsa 65% no max, bet gan lidz 80 % no max, un nezin kapēc visi izmanto pulsametrus!!! Varbuut daziem gudrisiem te vajadzetu trenet progopcumu vai gaadu citu zvaigzni!!!
Jā par pulsa frekvenci nešaubos, ja trenējas maratonam, tad tur laikam tiešām vajag pulsometru utt. 10 km jau var tāpat nobliezt, bet programmas internetā var sameklēt, tik cik nevajag. Pats nodarbojos ar amatieru futbolu un pēc intensīviem treniņiem puncis jūtami plok, savukārt ja tā mierīgi paskriešu 6 min/km, kādus 5-6 kilometrus, tad tikai kājas paliek slaidākas Tas tā, par to intensitāti un taukiem.

     [+] [-]

, 2011-04-20 20:41, pirms 13 gadiem
dzivis rakstīja: Ja tu trenējies tad nekāds pulsa metrs nav vajadzīgs, pulsa metrs vajadzīgs vien tiem kas pirmo reizi kautko darīs ar slodzi, un netrenētiem pulss nedrīkst pārsniegt 100 sit/min, bet trenētiem var būt mierīgi 160 - 180 sit/min...max pulsu var aprēķināt 220 - savs vecums, tas ir max pulss,ja tu trenējies katru dienu lēni srien vismaz kaadu 1 h - 2 h tad sirdi nedaudz var uztrenēt turot pulsu no 120 - 150 sit/min.
Tu nu gan esi īsts sportists. Varbūt tādā sūdā kā volejbols tāds nav vajadzīgs, tāpat, neesmu dzirdējis ,ka šahā lieto testerus. Bet ja tu ,kas uzskata ,ka volejbols ir sports, uzdrīksties atvērt savu muti un runāt par visu sporta kultūru, tad man nav ko teikt. Kā to domā, ko dara olimpiska līmeņa sportisti treniņos, skaita savus elpas vilcienus?

     [+] [-]

, 2011-04-20 20:55, pirms 13 gadiem
da_silva rakstīja: Jā par pulsa frekvenci nešaubos, ja trenējas maratonam, tad tur laikam tiešām vajag pulsometru utt. 10 km jau var tāpat nobliezt, bet programmas internetā var sameklēt, tik cik nevajag. Pats nodarbojos ar amatieru futbolu un pēc intensīviem treniņiem puncis jūtami plok, savukārt ja tā mierīgi paskriešu 6 min/km, kādus 5-6 kilometrus, tad tikai kājas paliek slaidākas Tas tā, par to intensitāti un taukiem.
Neviens neteica, ka svars nekritas pie lielāka pulsa!!! Krīit un labi krīt, bet ja grib trenēties profesionālā līmenī, tad noteikti tam ir liela noziime!!! Jo ja zaudēsi 3kg tauku un 1 kg muskulu, tad tāds muskulu masas zudums sportistam arii cilvēkam nav diez ko labs!

  +1 [+] [-]

, 2011-04-20 21:04, pirms 13 gadiem
Man škiet ka visi šie video drīzāk cilvēkus atturēs no skriešansa, jo kas tik tev nav jāizdara lai varētu skriet veselīgi. Jāiet uz celiņu lai izvēlētos apavus jāiet pie visādiem dārgiem ārstiem, vēļ pulsometrs. Un nedod dievs tu kautko no tā neizdarīsi, ardievas veselībai.
1 2 48 komentāri