Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:167, Did:0, useCase: 3

Denijs Hītlijs - vērtīgākais

Jānis Pārums

Denijs Hītlijs - vērtīgākais
Denijs Hītlijs saņem vērtīgākā spēlētāja kausu
Foto: AP

Par pasaules hokeja čempionāta vērtīgāko spēlētāju atzīts turnīra rezultatīvākais spēlētājs kanādietis Denijs Hītlijs. Viņš tika iekļauts arī turnīra simboliskajā izlasē.

Starptautiskās Hokeja federācijas (IIHF) direktorāts 27 gadus veco Hītliju atzina gan par vērtīgāko spēlētāju, gan atzina par labāko uzbrucēju. Hītlijs ir pirmais spēlētājs, kad divreiz kļuvis par turnīra vērtīgāko spēlētāju. Pirmo reizi viņš šo gadu izpelnījās pasaules čempionātā Prāgā (Čehija) pirms četriem gadiem.

Deviņās spēlēs Otavas "Senators" uzbrucējs guva 12 vārtus, izdarīja astoņas rezultatīvas piespēles, nopelnīja +13 lietderības koeficientu. Hītlijs kļuva ne tikai par rezultatīvāko spēlētāju, bet arī labāko vārtu guvēju. Viņa komandas biedrs Brents Bārns tika atzīts par labāko aizsargu. Bārns deviņās spēlēs guva deviņus rezultativitātes punktus, ieskaitot divus vārtus finālspēlē pret Krieviju.

Krievijas izlases vārtsargs Jevgeņijs Nabokovs tika atzīts par turnīra labāko vārtsargu. Viņs izlasei pievienojās pēc tam, kad Sanhosē "Sharks" izstājās no Nacionālās Hokeja līgas izslēgšanas spēļu turnīra. Nabokovs pasaules čempionātā aizvadīja pieces spēles, vidēji mačā atvairot 92.86% metienu.

Turnīra labākie spēlētāji:

Vārtsargs: Jevgeņijs Nabokovs (Krievija)
Aizsargs: Brents Bārns (Kanāda)
Uzbrucējs: Denijs Hītlijs (Kanāda)
Vērtīgākais spēlētājs: Denijs Hītlijs (Kanāda)

Žurnālistu izvēlētā turnīra simboliskā izlase

Vārtsargs: Jevgeņijs Nabokovs (Krievija)
Aizsargi: Maiks Grīns (Kanāda), Tomašs Kaberle (Čehija)
Uzbrucēji: Denijs Hītlijs (Kanāda), Aleksandrs Ovečkins (Krievija), Riks Nešs (Kanāda).

Izmantotie resursi:
iihf.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2008-05-19 00:38, pirms 16 gadiem
Manuprāt, pelnīti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: sveiks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-05-19 01:01, pirms 16 gadiem
sprukstins rakstīja: no vinna puses skatoties vinnam maz ko tas noziimee ja ccempionu tituls aiziet gar degunu....


domā viņam tadā brīdī gribējās priecāties par tādu balvu?

  +3 [+] [-]

, 2008-05-19 01:25, pirms 16 gadiem
viens nav cīnītājs!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-05-19 01:26, pirms 16 gadiem
Hitlijam vajadzeeja Vaacijas izlasee speleet!
vinsh nav patriots!

bet visu cienju tadam speleetaajam kaa Hitliijs! Vinjsh ir mans favoriits jau daudzus gadus, nedomaju ka Crosby & Co paarspees vinju

  +5 [+] [-]

, 2008-05-19 01:44, pirms 16 gadiem
Balva, protams, pelnīta un 9 spēlēs iekrāt 20 punktus (12+8) tomēr reti kuram izdodas

     [+] [-]

, 2008-05-19 02:07, pirms 16 gadiem
reikens
nu ja var graut vaaciju ar 10:1 un norveegiju ar 8:2, tad kaapeec gan ne?

     [+] [-]

, 2008-05-19 03:16, pirms 16 gadiem
tripalka rakstīja: reikens
nu ja var graut vaaciju ar 10:1 un norveegiju ar 8:2, tad kaapeec gan ne?


Un Latviju ar 7:0...

  +1 [+] [-]

, 2008-05-19 04:11, pirms 16 gadiem
RUBEN rakstīja: Un Latviju ar 7:0...

ui, piemirsu

  +1 [+] [-]

, 2008-05-19 07:50, pirms 16 gadiem
Aciiid rakstīja: Hitlijam vajadzeeja Vaacijas izlasee speleet!
vinsh nav patriots!

bet visu cienju tadam speleetaajam kaa Hitliijs! Vinjsh ir mans favoriits jau daudzus gadus, nedomaju ka Crosby & Co paarspees vinju



Un ja visi būtu patrioti ta vinnētu 100% Kanādieši jo Nabokovs tak i kazahs!

  -3 [+] [-]

, 2008-05-19 07:52, pirms 16 gadiem
asaris15 rakstīja: Un ja visi būtu patrioti ta vinnētu 100% Kanādieši jo Nabokovs tak i kazahs!


Kādi patrioti?
Hītlijs ir kanādietis, kurš vienkārši ir dzimis vācijā, jo viņam tur dienēja tēvs.
Nabokovs ir krievs, kurš piedzima Kazahstānā.

  -2 [+] [-]

, 2008-05-19 08:32, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kādi patrioti?
Hītlijs ir kanādietis, kurš vienkārši ir dzimis vācijā, jo viņam tur dienēja tēvs.
Nabokovs ir krievs, kurš piedzima Kazahstānā.

Jā, piekrītu - tik pat labi varētu teikt ka Stīvs Nešam būtu jāspēlē Dienvidāfrikas izlasē....

     [+] [-]

, 2008-05-19 08:37, pirms 16 gadiem
Pelnīti!

  +2 [+] [-]

, 2008-05-19 08:43, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kādi patrioti?
Hītlijs ir kanādietis, kurš vienkārši ir dzimis vācijā, jo viņam tur dienēja tēvs.
Nabokovs ir krievs, kurš piedzima Kazahstānā.


he, ir milzīga atšķirība starp Nabokovu un Hītliju - Hītlijs fiziski piedzima Vācijā, jo uz to brīdi ģimene tur atradās, taču viņi tāpat bija ASV valdības dienestā (un formāli dzīvesvieta atradās ASV jurisdikcijā .
Savukārt, Nabokovs ir dzimis un UZAUDZIS Ustjkamenogorskā un līdz pat 1993/1994.g. spēlēja vietējā klubā un pat 1994.g. Kazahstānas izlases sastāvā piedalījās PČ. Atšķirība ir milzīga. Starpību jūti???

  +2 [+] [-]

, 2008-05-19 09:18, pirms 16 gadiem
Hītlijs, bez šaubām ir lielisks hokejists. Arī rezultatīvs, ko viņš apliecina visos turnīros , spēlēdams ar Kanādas izlasi.Domāju, ka pelnīts MVP.

  -3 [+] [-]

, 2008-05-19 09:32, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: he, ir milzīga atšķirība starp Nabokovu un Hītliju - Hītlijs fiziski piedzima Vācijā, jo uz to brīdi ģimene tur atradās, taču viņi tāpat bija ASV valdības dienestā (un formāli dzīvesvieta atradās ASV jurisdikcijā .
Savukārt, Nabokovs ir dzimis un UZAUDZIS Ustjkamenogorskā un līdz pat 1993/1994.g. spēlēja vietējā klubā un pat 1994.g. Kazahstānas izlases sastāvā piedalījās PČ. Atšķirība ir milzīga. Starpību jūti???


Nu i?
Viņš ir krievs, kurš spēlēja Kazahstānas izlasē, taču līdzko viņam parādījās iespēja pārstāvēt SAVU valsti, viņš to izmantoja.

  +3 [+] [-]

, 2008-05-19 09:51, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu i?
Viņš ir krievs, kurš spēlēja Kazahstānas izlasē, taču līdzko viņam parādījās iespēja pārstāvēt SAVU valsti, viņš to izmantoja.


Sekojot Tavai loģikai sanāk, ka Ņiživijs, Jerofejevs, Bļinovs, Pujacs, Širokovs, Naumovs nepārstāv SAVU valsti?????

     [+] [-]

, 2008-05-19 10:28, pirms 16 gadiem
Piekrītu, taču arī citos PČ ir bijuši graujoši rezultāti, taču neatminos, ka kādā no tiem kāds būtu savācis 20 punktus - īsāk sakot, 20 punkti 9 spēlēs tomēr netiek sasniegti katrā PČ
tripalka rakstīja: reikens
nu ja var graut vaaciju ar 10:1 un norveegiju ar 8:2, tad kaapeec gan ne?

  +1 [+] [-]

, 2008-05-19 10:33, pirms 16 gadiem
Leflērs rakstīja: Hītlijs, bez šaubām ir lielisks hokejists. Arī rezultatīvs, ko viņš apliecina visos turnīros , spēlēdams ar Kanādas izlasi.Domāju, ka pelnīts MVP.

Es gan savā ziņā nepiekrītu.Saprotu,ka Hītlijam balva bija jādod kā reveranss vai maza kompensācija CAN par zaudējumu.Arī par sniegumu līdz finālam,taču jebkuram ir skaidrs,ka tā bija savā ziņā vājāko sišana.Bet kas bija CAN līderi,tad kad to vissvairāk vajadzēja?Hītliju bez bobenes es vispār nemanīju,Nešs pat sliktāk-manāms,bet no sliktās puses.Tajā pašā laikā kādu gribasspēku rādīja Kovaļčuks un Ovečkins.Tomēr balvu atdotu Fjodorovam,bez viņa RUS būtu attkal tikai labākā komanda ,bet bez čempionu titula.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-19 11:12, pirms 16 gadiem
girts skuja rakstīja: Es gan savā ziņā nepiekrītu.Saprotu,ka Hītlijam balva bija jādod kā reveranss vai maza kompensācija CAN par zaudējumu.Arī par sniegumu līdz finālam,taču jebkuram ir skaidrs,ka tā bija savā ziņā vājāko sišana.Bet kas bija CAN līderi,tad kad to vissvairāk vajadzēja?Hītliju bez bobenes es vispār nemanīju,Nešs pat sliktāk-manāms,bet no sliktās puses.Tajā pašā laikā kādu gribasspēku rādīja Kovaļčuks un Ovečkins.Tomēr balvu atdotu Fjodorovam,bez viņa RUS būtu attkal tikai labākā komanda ,bet bez čempionu titula.

Te nav nekāds reveranss. Visas šī nominācijas, tāpat arī simboliskās izlases un spēlētāji tika nosaukti jau pirms izšķirošās fināla spēles.
Kas ir bobene ?
Kas attiecas uz Kanādas līderiem, tad viņi pēdējo periodu krieviem tīri zaudēja. Nezinu kāpēc, tā ir viņu problēma.
Par cīņassparu un gribasspēku - krieviem cepuri nost !

  -1 [+] [-]

, 2008-05-19 12:06, pirms 16 gadiem
Denijs Hītlijs=Mr. Hockey. Arī pret krieviem savu iespēju viņš garām nepalaida. Žēl,ka ar to bija par maz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-19 21:48, pirms 16 gadiem
Noteikti pelniiti, lai gan skaidrs, ka Hiitlijs veeleejaas kopaa ar komandu ieguut zeltu...

     [+] [-]

, 2008-05-20 15:01, pirms 16 gadiem
njaaa Hitlijs nav visa komanda tapeec vinjam shis kauss ipashu prieku nedod