Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Cvetkovs: ""Dinamo" fani ir sestais laukuma spēlētājs"

Cvetkovs: ""Dinamo" fani ir sestais laukuma spēlētājs"
Aleksejs Cvetkovs (#9)
Foto: ITAR-TASS

Pēc vakardienas KHL spēles, kurā Balašihas ''MVD'' ar 5:4 pagarinājumā parspēja mūsu Rīgas "Dinamo", Aleksejs Cvetkovs un Jevgeņijs Fjodorovs sniedza īsu komentāru.

""Dinamo", sērijā atrodoties zaudētājos 0:2, nesalūza," iesāk Cvetkovs, kurš vakardienas spēlē guva divus vārtus un atdeva rezultatīvu piespēli. "Abas spēles rīdzinieki mājās aizvadīja lieliski, pie tam spēlējot pie saviem līdzjutējiem, kuri nepārprotami pretiniekam ir kā sestais laukuma spēlētājs. Fani "Dinamo" komandu mīl, ciena un atbalsta. Komanda, izejot uz ledus un sitoties katrā spēlē, viņiem par to pasakās."

"Emociju bija ļoti daudz, un tas ir labi," saka uzvaras vārtu autors Fjodorovs. "Taču jāatzīmē, ka tādās spēlēs noteikti uzkrājās nogurums. Labi, ka nākamā spēle ir pēc vienas dienas. Lai sērija ilgst līdz četrām uzvarām, jo tas interesantāk faniem. Taču esmu par to, lai pēc katras spēles būtu vienas dienas atpūta. Līdzjutēji taču negrib skatīties uz nogurušiem hokejistiem."

Izmantotie resursi:
championat.ru

Slēpts komentārs: lilion23

 +44 [+] [-]

, 2010-03-24 21:58, pirms 14 gadiem
Parasti līdzjutēji salīdzināmi ar 6 spēlētāju, bet Rīgas fani - kā minimums 7. spēlētājs...

 +19 [+] [-]

, 2010-03-24 22:00, pirms 14 gadiem
vīriem ir ar ko salīdzināt. DR fani, kas bija Balašihā, zina stāstīt, ka tur fanu atmosfēra ne tuvu nav tik spilgta, aktīva, dzīva.

 +18 [+] [-]

, 2010-03-24 22:03, pirms 14 gadiem
vienam sestais, citam septītais, bet nu kaut kā šitie raksti, kur tiek pieminēti cik mums labi fani, tā kā paštīksmi sāk atgādināt. protams, labi, ka tā pasaka, bet nu daudzu spēlētāju šī doma kā raksts jau sāk palikt garlaicīgi. bet nu vismaz līdz ar to arī fanu pulks pieaug, tādi vārdi kā medus bitēm, stilīga lieta un citi vēl slavē. neuztvert šos vārdus kāko personisko, vnk tgd šķiet, ka pat kaimiņu suns par dinamo fano, lai ar spēles īsti neskatās, ne vella nezin hokejistus un iedzer alu par uzvaru un zākā par zaudi, bet sevi fana statusā skaita.

     [+] [-]

, 2010-03-24 22:06, pirms 14 gadiem
Augstsolis Biezpienkūkā rakstīja: vnk tgd šķiet, ka pat kaimiņu suns par dinamo fano, lai ar spēles īsti neskatās, ne vella nezin hokejistus un iedzer alu par uzvaru un zākā par zaudi, bet sevi fana statusā skaita.
ĀMEN!

 +17 [+] [-]

, 2010-03-24 22:06, pirms 14 gadiem
feelbest rakstīja: Parasti līdzjutēji salīdzināmi ar 6 spēlētāju, bet Rīgas fani - kā minimums 7. spēlētājs...
tad jau sanāk, ka RD ļoti slikti spēlē vairākumā...

  +6 [+] [-]

, 2010-03-24 22:08, pirms 14 gadiem
feelbest rakstīja: Parasti līdzjutēji salīdzināmi ar 6 spēlētāju, bet Rīgas fani - kā minimums 7. spēlētājs...
Tad atklāti sakot, RD pret MVD "vairākumā" spēlē ļoti slikti un arī "vienādos sastāvos" necik labāki nav.

  +5 [+] [-]

, 2010-03-24 22:45, pirms 14 gadiem
Tad tāpēc tiesneši mūs nemīl???

  +4 [+] [-]

, 2010-03-24 22:55, pirms 14 gadiem
Zelta vaardi.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-24 23:08, pirms 14 gadiem
Man gan likās, ka Balašihā skatītāji visu laiku atbalstīja MVD, sauca saukļus (protams, salīdzinot nevis ar Dinamo, bet citiem KHL klubu faniem).

  +5 [+] [-]

, 2010-03-24 23:18, pirms 14 gadiem
Katrā ziņā vienā lietā piekrītu Cvetkovam - starp spēlēm jābūt vismaz 1 brīvai dienai. Rīdzinieki vakar tik ilgi turējās tikai uz milzīgas pašatdeves un gribasspēka rēķina, bet varēja manīt, ka beigās spēku pietrūkst. Var teikt - jā, MVD bija līdzīgi, taču ir 1 "bet" - iepriekšējā dienā mūsējie nocīnījās par visiem 120% un izkapāja uzvaru, bet MVD savukārt bija slābāki. Domāju, ka iepriekšējā mačā mūsējie atdeva vairāk spēku (emociju ar!), savukārt pretinieki saglabāja vairāk.
Tāpat eksistē tādas lietas kā bedres, un tas jau neatkarīgi no tā, vai iepriekšējā dienā spēlēts vai ne. Varbūt MVD bedre bija 1. mačā Rīgā, bet mūsējiem - vakar? Droši vien jau eksistē arī citi faktori, bet tā filozofēt var ilgi.
Labi, ka nākamajā sezonā KHL pateikuši, ka 2 spēles 2 dienās vairs nebūšot. Arī kā līdzjutējs varu teikt, ka tas par traku - nav nosēdušās vēl 1 spēles emocijas (vienalga, ar + vai - zīmi), kad jau nākamā priekšā. Tas neder!

     [+] [-]

, 2010-03-24 23:31, pirms 14 gadiem
Principā mums 6 spēlētājs ir fani, MVD 6. spēlētājs ir tiesnesis! Žēl, ka mūsu faniem nav svilpes un noteikšana laukumā! Tā ir ļoti būtiska atšķirība!

     [+] [-]

, 2010-03-24 23:52, pirms 14 gadiem
Tu saki? rakstīja: Tad atklāti sakot, RD pret MVD "vairākumā" spēlē ļoti slikti un arī "vienādos sastāvos" necik labāki nav.
Nē, nu ja tu manu teikumu saprati visburtiskākajā nozīmē, tad tiešām man nav ko teikt... Tikai kārtējo reizi vēlējos paslavēt mūsu auditoriju...

  -1 [+] [-]

, 2010-03-25 00:42, pirms 14 gadiem
feelbest rakstīja: Parasti līdzjutēji salīdzināmi ar 6 spēlētāju, bet Rīgas fani - kā minimums 7. spēlētājs...
jā nu tad žēl ka Dinamo nevar uzvarēt ar 7 spēlētājiem!

  +2 [+] [-]

, 2010-03-25 07:34, pirms 14 gadiem
Žēl, ka mūsu faniem nav svilpes un noteikšana laukumā! Tā ir ļoti būtiska atšķirība!
to kemerausis

Par to nu varētu nešaubīties.Svilpošana uz vieniem vārtiem.jo liela daļa mūsu fani ir ļoti neobjektīvi.Tieši tie ,kuri gaužās par tiesāšanu.Varētu domāt ,ka tiesneši nekļūdās arī mūsu labā.LIECIET MIERU TIESNEŠIEM,jo tiesnešu kritizēšana ir vārguļu nodarbe.

     [+] [-]

, 2010-03-25 07:50, pirms 14 gadiem
Augstsolis Biezpienkūkā rakstīja: tgd šķiet, ka pat kaimiņu suns par dinamo fano, lai ar spēles īsti neskatās, ne vella nezin hokejistus un iedzer alu par uzvaru un zākā par zaudi, bet sevi fana statusā skaita.
Točna zinu, ka mana kaimiņa suns, nelietis, nefano par Dinamo.

     [+] [-]

, 2010-03-25 09:04, pirms 14 gadiem
Bet es teiktu, ka mūsu fanu "kultūra" iet uz pārdzērušos tirliņu un tīņu kultūru. Piem. es aizliegtu biļetes tirgot sīkajiem aiz noraidīto spēlētāju soliņa - man ir kauns+ tā rupjība un leksika, kas valda arēnā nu ja gribi izlamāties sēdi mājas un dod matam cik tev tīk, bet ne te. kaut pēdējais notikums, kad MVD spēlētāju novilka no ledusar pārsistu seju , ko mūsu izslavētie fani darīja - svilpa, tie vairs nav fani, bet tirliņi.

     [+] [-]

, 2010-03-25 11:10, pirms 14 gadiem
Piekrītu Cvetkovam- jābūt vienai dienai starp spēlēm brīvai !!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-25 11:36, pirms 14 gadiem
Labāk padomājet, cik golus būtu iemetis ATPŪTIES Cvetkovs...

     [+] [-]

, 2010-03-25 12:23, pirms 14 gadiem
hypocrisy rakstīja: Točna zinu, ka mana kaimiņa suns, nelietis, nefano par Dinamo.
Bet vai alu dzer???

  +2 [+] [-]

, 2010-03-25 13:20, pirms 14 gadiem
Vispār jau fani ir 7 spēlētājs, jo vārtsargs arī tomēr spēlē.

     [+] [-]

, 2010-03-25 15:40, pirms 14 gadiem
Vispär jau Fjodorovs ir citeets par to, ka vajag vism 1 dienu starp speeleem nevis Cvetkovs

     [+] [-]

, 2010-03-25 15:50, pirms 14 gadiem
Tas Fjodorovs liekās normāls čalis, žēl, ka pretinieks. =D

     [+] [-]

, 2010-03-25 15:50, pirms 14 gadiem
jaa, tik kaut vairāk "fanu" nesāktu nolikt RD pēc katra zaudējuma, bet kad vinne, tad nu visi uzrodās un ir paši īstākie fani, cepuri nost tiem kas vienmēr atbalsta, uzvara vai zaude RD tāpat malači!!!

un šajā ziņā, vīlos arī pašos dinamiešos, pēc pēdējās spēles arēnā, tik vien kā Marcels mācēja pateikties faniem, kuri bija ar dinamiešiem kopā visu spēli. Sprotams, ka nav patīkami zaudēt tik lielu skatītāju priekšā, bet nu....

un tā tik turēt!!1

     [+] [-]

, 2010-03-25 15:59, pirms 14 gadiem
luukass rakstīja: Bet es teiktu, ka mūsu fanu "kultūra" iet uz pārdzērušos tirliņu un tīņu kultūru. Piem. es aizliegtu biļetes tirgot sīkajiem aiz noraidīto spēlētāju soliņa - man ir kauns+ tā rupjība un leksika, kas valda arēnā nu ja gribi izlamāties sēdi mājas un dod matam cik tev tīk, bet ne te. kaut pēdējais notikums, kad MVD spēlētāju novilka no ledusar pārsistu seju , ko mūsu izslavētie fani darīja - svilpa, tie vairs nav fani, bet tirliņi.
nezinu vai domāju par to pašu notikumu, bet atceros ka fani pieklājīgi aplaudēja MVD spēlētājam, kurš pēc gūtās traumas, aizslidoja uz soliņu...

     [+] [-]

, 2010-03-25 22:49, pirms 14 gadiem
Atceros Cvetkova žestu pret Dinamo līdzjutējiem pret spēli un pretīgi paliek, ļoti pretīgs cilvēks, viņa viedoklis manās acīs ir nulle!

     [+] [-]

, 2010-03-26 12:29, pirms 14 gadiem
alguns rakstīja: Žēl, ka mūsu faniem nav svilpes un noteikšana laukumā! Tā ir ļoti būtiska atšķirība!
to kemerausis

Par to nu varētu nešaubīties.Svilpošana uz vieniem vārtiem.jo liela daļa mūsu fani ir ļoti neobjektīvi.Tieši tie ,kuri gaužās par tiesāšanu.Varētu domāt ,ka tiesneši nekļūdās arī mūsu labā.LIECIET MIERU TIESNEŠIEM,jo tiesnešu kritizēšana ir vārguļu nodarbe.
piekrītu