Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Hosam pirmie vārti; ''SKA'' atkal zaudē

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Hosam pirmie vārti; ''SKA'' atkal zaudē
Marsels Hosa
Foto: ak-bars.ru

Kontinentālajā hokeja līgā (KHL) aizvadītas kārtējās regulārās sezonas spēles. Pirmos vārtus jaunajā darba vietā guvis Marsels Hosa, tomēr tas neglāba viņa komandu no zaudējuma. Kārtējais zaudējums Sanktpēterburgas ''SKA'', turklāt šoreiz - sausā.

Ļoti rezultatīvā spēlē Ufas ''Salavat Yulaev'' viesos ar 6:5 pēcspēles metienos uzveica Astanas ''Barys''. Interesanti, ka visas spēles laikā nevienai komandai nebija divu vārtu pārsvara. Abās komandās bija viens spēlētājs, kurš guva divus vārtus - mājinieku rindās izcēlās Andrejs Gavriļins, bet viesiem divus vārtus guva norvēģis Patriks Turesens.

Magņitogorskā vietējais ''Metallurg'' pārspēja divkārtējo Gagarina kausa ieguvēju Kazaņas ''Ak Bars'' - 4:3. Mājinieki līdz 23. minūtei bija panākuši 3:0, taču spēles beigas iznāca pietiekami saspringtas. Pirmos vārtus šosezon kazaņiešu rindās iemeta slovāku uzbrucējs Marsels Hosa, kurš divus gadus pārstāvēja Rīgas ''Dinamo''. ''Ak Bars'' nākamā spēle svētdien Rīgā.

Kārtējo pērienu saņēmuši Sanktpēterburgas ''SKA'' hokejisti - 0:3 savā laukumā pret ''Severstal''. Visi vārti gūti otrajā trešdaļā. Vēl Mitišču ''Atlant'' viesos ar 3:1 pārspēja Čehovas ''Vityaz'', bet Maskavas ''Spartak'' kārtējais zaudējums ar Dominiku Hašeku vārtos. Savā laukumā 3:4 pret Oļega Znaroka un Harija Vītoliņa vadīto Maskavas ''OHK Dynamo''.

Izmantotie resursi:
Континентальная Хоккейная Лига - KHL.RU -...

1 2 67 komentāri

 +21 [+] [-]

, 2010-09-17 21:11, pirms 14 gadiem
sosiSKA
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: 3SOLIS

 +17 [+] [-]

, 2010-09-17 21:20, pirms 14 gadiem
SKA "labi" ieskrējušies

  +7 [+] [-]

, 2010-09-17 21:20, pirms 14 gadiem
Marselam tā zaļā formā niepiestāv...

  +2 [+] [-]

, 2010-09-17 21:22, pirms 14 gadiem
ja vini to cirkano itali, nepadzis menesa laika play off var iet gardegunu, luk kads sis specalists pec skata un ko trenejis

sport.baltinfo.ru

Санкт-Петербург, 17 апреля. Новым тренером хоккейного клуба СКА (Санкт-Петербург) стал канадский специалист Айван Занатта, тренировавший в этом сезоне молодежный состав армейцев СКА-1946 и выведший своих подопечных в плей-офф МХЛ, передает корреспондент «БалтИнфо».

Именно его представил сегодня журналистам президент совета директоров СКА и КХЛ Александр Медведев.

В качестве тренера возглавлял итальянские «Кортину» и «Милан», швейцарский «Лугано».

 +20 [+] [-]

, 2010-09-17 21:23, pirms 14 gadiem
Dark_Side rakstīja: 100%, ka tulit sekos trenera mainja
Lai vēl nedēļu paciešas, nākamsestdien mums ar SKA spēle. Pēc tās var mainīt!

  +7 [+] [-]

, 2010-09-17 21:23, pirms 14 gadiem
mandark91 rakstīja: Marselam tā zaļā formā niepiestāv...
Saakaas...
Runaajot par SKA ,tad 99,9999999% ,ka buus treneru mainja un tas arii buutu tikai normaali.
p.s. Medvedevam driiz buus nervu sabrukums.

     [+] [-]

, 2010-09-17 21:23, pirms 14 gadiem
rekur jauns snaiperis paradijies no MMg, 8 varti jau

  -4 [+] [-]

, 2010-09-17 21:23, pirms 14 gadiem
Njaa.. no Hossu drošvien gaidija vairāk,kad metiis baigi iekshaa,bet nav taa ka Dinaamo tikai spelee uz vinju es domaaju shosezon vinjam buus gruutaak!!

 +16 [+] [-]

, 2010-09-17 21:24, pirms 14 gadiem
**M@rt!nsh** rakstīja: SKA "labi" ieskrējušies
Nu vismaz speelee stabili. Nav ne kritumu ,ne paceelumu

  +6 [+] [-]

, 2010-09-17 21:24, pirms 14 gadiem
SKA zaudē Severstaļ ? vareni... "dream team" pagaidām plosās ne pa jokam!

 +11 [+] [-]

, 2010-09-17 21:26, pirms 14 gadiem
Hellrevenger rakstīja: Nu vismaz speelee stabili. Nav ne kritumu ,ne paceelumu
Kad krievijā dega meži, bij tāda anektdote:

Krievijas valsts ugunsdzēsības dienests ziņo:
- Krievijā situācija ar ugunsgrēkiem ir stabilizējusies, tagad deg pilnīgi viss.

  +9 [+] [-]

, 2010-09-17 21:28, pirms 14 gadiem
SATRAUKUMS NAV PĀRGĀJIS?

  +4 [+] [-]

, 2010-09-17 21:29, pirms 14 gadiem
FrienD* rakstīja: Njaa.. no Hossu drošvien gaidija vairāk,kad metiis baigi iekshaa,bet nav taa ka Dinaamo tikai spelee uz vinju es domaaju shosezon vinjam buus gruutaak!!
Nu pagaidām pēc punktiem līderis komandā, arī pēc plus mīnusa vienīgajam +3, tā ka var sākt domāt par izstāšanos no Pučes klubiņa..

  +1 [+] [-]

, 2010-09-17 21:30, pirms 14 gadiem
Hellrevenger rakstīja: Saakaas...
Runaajot par SKA ,tad 99,9999999% ,ka buus treneru mainja un tas arii buutu tikai normaali.
p.s. Medvedevam driiz buus nervu sabrukums.
Pagājušā sezonā daudzi gaidija,ka AK Bars īpašnieki tūlīt noņems Zinetulu Biļaļetdinovu, bet par laimi nesagaidija, jo kluba īapšnieki izrādijās gudrāki un tālredzīgāki nekā daudzi žurnaļugas un līdzjutēji.

  +4 [+] [-]

, 2010-09-17 21:31, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Priekš SKA ir divas izejas.
Vai nu SKa īpašnieki uzticās līdz galam Zanatam ar cerību,ka tas zina ko dara,
SKA īpašnieki Zanatu jau tagad ņem nost,lai komandai neizgāžas visa sezona.
Nu tur jau vaina nav tikai trenerī, ja komanda ar tādiem spēlētājiem savās mājās zaudē sausā pret Severstaļ. Protams treneris atbild par rezultātu un spēlētāju motivēšanu uz spēlēm, bet izskatās, ka tur pa daudz ir pianistu un nav īsti, kas nes tās klavieres.

  +3 [+] [-]

, 2010-09-17 21:35, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pagājušā sezonā daudzi gaidija,ka AK Bars īpašnieki tūlīt noņems Zinetulu Biļaļetdinovu, bet par laimi nesagaidija, jo kluba īapšnieki izrādijās gudrāki un tālredzīgāki nekā daudzi žurnaļugas un līdzjutēji.
Nu puis ,pat no malas ir skaidri redzams ,ka shitas nav treneris... Neko vinsh arii nav sasniedzis atskiriibaa no Bilaletdinova!

  +1 [+] [-]

, 2010-09-17 21:35, pirms 14 gadiem
tapec vajag nopietnaku treneri, kurs spej ieviest kartibu, saubos vai italis mak tikt gala ar krievu slavenibam

  +3 [+] [-]

, 2010-09-17 21:36, pirms 14 gadiem
Spartakam ar neiet, un šķiet ka Hašeks ir lielākais enkurs. 3.51 ripas vidēji spēlē takā pa daudz...

  -1 [+] [-]

, 2010-09-17 21:45, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viss nav tik vienkārši kā Tev liekas, jo vainot tikai Zanatu arī nevar. Nevajag aizmirst cik spēcīga ir SKA treneru komanda-tēvs un dēls Jurzinovi, Vaclavs Sikora un pārējie treneri (pavisam SKA tādi ir 7).
Problēma ir kaut kur dziļāk, jeb varbūt ka problēmas vispār pagaidām nav. Vienkārši visi tagad uzskata,ka SKA tagad visi ir baigi jasit, kaut gan viņiem arī ir sezonas sākuma problēmas tāpat kā pārējiem klubiem. Skat, Sakavta tikai bullīšos uzvarēja Baris.
Nu septiņi treneri arī ir tākā par daudz, ne?

es pilnībā piekrītu **M@rt!nsh**. Viņiem ir daudz skoreri, bet kas dara melno darbu īsti nav.

  -2 [+] [-]

, 2010-09-17 21:46, pirms 14 gadiem
Zombijs rakstīja: ja vini to cirkano itali, nepadzis menesa laika play off var iet gardegunu, luk kads sis specalists pec skata un ko trenejis

sport.baltinfo.ru


Санкт-Петербург, 17 апреля. Новым тренером хоккейного клуба СКА (Санкт-Петербург) стал канадский специалист Айван Занатта, тренировавший в этом сезоне молодежный состав армейцев СКА-1946 и выведший своих подопечных в плей-офф МХЛ, передает корреспондент «БалтИнфо».

Именно его представил сегодня журналистам президент совета директоров СКА и КХЛ Александр Медведев.

В качестве тренера возглавлял итальянские «Кортину» и «Милан», швейцарский «Лугано».
Viss nav tik vienkārši kā Tev liekas, jo vainot tikai Zanatu arī nevar. Nevajag aizmirst cik spēcīga ir SKA treneru komanda-tēvs un dēls Jurzinovi, Vaclavs Sikora un pārējie treneri (pavisam SKA tādi ir 7).
Problēma ir kaut kur dziļāk, jeb varbūt ka problēmas vispār pagaidām nav. Vienkārši visi tagad uzskata,ka SKA tagad visi ir baigi jasit, kaut gan viņiem arī ir sezonas sākuma problēmas tāpat kā pārējiem klubiem. Skat, Sakavta tikai bullīšos uzvarēja Baris.
Новости. Хоккей - кхл. СЭ: Денис Гребешков:...

  +3 [+] [-]

, 2010-09-17 21:47, pirms 14 gadiem
Lai vai kā jauniešu treneris nekad nebūs autoritāte tādiem speciem kā Jašins, Afigenovs, Nabokovs, tur vajag tēvaini ar dzelzs dūri kā piemēram vecais Tihonovs. Varbūt arī Jurzinovs vecākais vai Vorobjovs.

  -1 [+] [-]

, 2010-09-17 21:48, pirms 14 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Nu septiņi treneri arī ir tākā par daudz, ne?

es pilnībā piekrītu **M@rt!nsh**. Viņiem ir daudz skoreri, bet kas dara melno darbu īsti nav.
Kāpēc par daudz?
Katrs atbild par savu jomu.
Kasparaitis tikai par aizsargiem,bet Jurzinovs jr. par uzbrucējiem u.t.t.

  +1 [+] [-]

, 2010-09-17 21:49, pirms 14 gadiem
maris777 rakstīja: Lai vai kā jauniešu treneris nekad nebūs autoritāte tādiem speciem kā Jašins, Afigenovs, Nabokovs, tur vajag tēvaini ar dzelzs dūri kā piemēram vecais Tihonovs. Varbūt arī Jurzinovs vecākais vai Vorobjovs.
Jurzinovs jaunākais arī ir gana slavens ar savu skarbumu.

     [+] [-]

, 2010-09-17 21:51, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viss nav tik vienkārši kā Tev liekas, jo vainot tikai Zanatu arī nevar. Nevajag aizmirst cik spēcīga ir SKA treneru komanda-tēvs un dēls Jurzinovi, Vaclavs Sikora un pārējie treneri (pavisam SKA tādi ir 7).
Problēma ir kaut kur dziļāk, jeb varbūt ka problēmas vispār pagaidām nav. Vienkārši visi tagad uzskata,ka SKA tagad visi ir baigi jasit, kaut gan viņiem arī ir sezonas sākuma problēmas tāpat kā pārējiem klubiem. Skat, Sakavta tikai bullīšos uzvarēja Baris.
http://news.sport-express.ru/2010-09-17/388246/
Kautka divaini sanak. Riebigajiem krieviem un galvenajam KHL biditajam komandai neiet, bet komentaros sac aizstavet. Divaini tas, ka savas zemes, lai cik riebigi butu tie sefi utt, komandu noliec kur vien iespejams. BNet nistos austrumniekus ne vienmer lidzini zemak par tiko plautu zaliti. Bija vel ceribas ka tomer tomer, bet nu...

     [+] [-]

, 2010-09-17 21:58, pirms 14 gadiem
Jā, laikam visiem, kuri cerēja, ka Hosa Kazaņā būs "nekāds" tagad ir viela pārdomām - 4 spēles, 4 (1+3) punkti. Ja tā turpinās, stati būs labāki kā RD spēlējot.
Labi tas tā, joki jokiem, bet šams tiešām izskatās neslikti. Pa vārtiem gan mazāk met.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +1 [+] [-]

, 2010-09-17 22:08, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu laikam vienkārši neproti atšķirt vienkāršu konstruktīvu diskusiju, par kādu komandu, no kaut kā citā.
Vispār te varēja arī neiepīt to s*** RD,jo šai diskusijai ar to nav nekāda sakara.
Galu galaa ,kaa tu vari zinaat ,kas ir pie vainas un kas nav!? Personiigi zini ,kas notiek SKA geerbtuvees un esi labs choms Medvedevam!? Shii nav nekaada konstruktiiva diskusija ,driizaak kaarteejo reizi ivars censhas teelot viszinosho ekspertu hokejaa un aarpus taa....

     [+] [-]

, 2010-09-17 22:11, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu laikam vienkārši neproti atšķirt vienkāršu konstruktīvu diskusiju, par kādu komandu, no kaut kā citā.
Vispār te varēja arī neiepīt to s*** RD,jo šai diskusijai ar to nav nekāda sakara.
Nu nevajag jau uzreiz lamaties. Taks pats saja portala tikdaudz rakstiji par politiku ka, iepit viena turnira citu komandu nav nekads greks.
Starpcitu kas ir minskai rezultativakais un kas izskatas speles disciplina??
P.s un ka reiz teica viens zurnalists, tad vardus konstruktiva diskusija parasti izmanto tie politiki kuriem nav nekada sajega par ko iet runa, galvenais lai tik tiek gudri runats un tiek izmantoti lielakajai sabiedribas dalai nesaprotami vardi un izteicieni.

  -2 [+] [-]

, 2010-09-17 22:17, pirms 14 gadiem
Jūlis rakstīja: Nu nevajag jau uzreiz lamaties. Taks pats saja portala tikdaudz rakstiji par politiku ka, iepit viena turnira citu komandu nav nekads greks.
Starpcitu kas ir minskai rezultativakais un kas izskatas speles disciplina??
P.s un ka reiz teica viens zurnalists, tad vardus konstruktiva diskusija parasti izmanto tie politiki kuriem nav nekada sajega par ko iet runa, galvenais lai tik tiek gudri runats un tiek izmantoti lielakajai sabiedribas dalai nesaprotami vardi un izteicieni.
Neuztraucies,jo es par MnD šosezon zinu visu,kas man jazin.
Man vienalga ko teica kaut kāds žurnālists.

  -2 [+] [-]

, 2010-09-17 22:19, pirms 14 gadiem
Hellrevenger rakstīja: Galu galaa ,kaa tu vari zinaat ,kas ir pie vainas un kas nav!? Personiigi zini ,kas notiek SKA geerbtuvees un esi labs choms Medvedevam!? Shii nav nekaada konstruktiiva diskusija ,driizaak kaarteejo reizi ivars censhas teelot viszinosho ekspertu hokejaa un aarpus taa....
Es jau nesaku,ka zinu par to kas darās SKA ģerbtuvēs.
Vienkārši RD faniem kārtējo reizi ir par ko uzd**** pretinieku komandām. Pat ja tam nav īsti pamata.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
1 2 67 komentāri