Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Elisons gaida piedāvājumu no NHL

Edgars Bērziņš
Edgars Bērziņš

Elisons gaida piedāvājumu no NHL
Mets Elisons
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) kluba Balašihas ''MVD'' uzbrucējs Mets Elisons atklājis, ka vēlas atgriezties Nacionālajā Hokeja līgā (NHL).

''Man gribētos saņemt piedāvājumu no kāda NHL kluba, taču par to es runāšanu ar savu aģentu, un šī saruna notiks nedaudz vēlāk. Viens no manas spēles galvenajiem trūkumiem bija mans slidojums, taču, spēlējot Krievijā, esmu pie tā piestrādājis. Jūtu, ka varu atgriezties un spēlēt NHL,'' izteicies Oļega Znaroka trenētās komandas uzbrucējs Mets Elisons.

Atminoties spilgtāko notikumu savā līdzšinējā KHL karjerā, Elisons atcerējās, kā viņš kopā ar Rīgas ''Dinamo'' ceļā uz Habarovsku lidmašīnā pavadīja vairāk nekā desmit stundu. ''Aptuveni stundu pirms ierašanās Habarovskā lidmašīnas pilots teica, ka laikapstākļu dēļ lidmašīnu nosēdināt nebūs iespējams. Nolidojām vēl aptuveni 600 kilometrus un nosēdāmies vienā no Mongolijas lidostām. Mums nebija atļauts pamest lidmašīnu, jo nevienam nebija vīzu, tajā pašā vakarā mums bija jāspēlē ar ''Amur''! Spēlētājiem nācās gulēt uz grīdas vai krēslos. Habarovskā ieradāmies četras stundas pirms mača, iekodām un izgājām uz ledus [''Dinamo'' tajā mačā uzvarēja, un Elisons guva vārtus].''

Izmantotie resursi:
sports.ru

1 2 39 komentāri
Slēpts komentārs: padibenis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +35 [+] [-]

, 2010-05-04 16:12, pirms 14 gadiem
Drizak sagaidis ligumu no kada laba KHL kluba - piem. MINKAS DINAMO

     [+] [-]

, 2010-05-04 16:21, pirms 14 gadiem
NHL? Nu diez vai, diez vai. :/
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-05-04 16:25, pirms 14 gadiem
Kalvinators rakstīja: NHL? Nu diez vai, diez vai. :/
Kāpēc gan nē... nedomāju, ka viņam būtu kādas problēmas tikt pie NHL līguma... spēlēt NHL jau ir cits jautājums, bet līgums... tikai šaubos vai šams būs ar mieru spēlēt pa AHL naudu pēc KHL algas līmeņa.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-04 16:36, pirms 14 gadiem
neceri nemaz nac uz dinamo citur netiksi šeit tevi gan gaiditu labprat
Slēpts komentārs: M9

  +4 [+] [-]

, 2010-05-04 16:55, pirms 14 gadiem
Es gan domāju ,ja viņš tiktu kādā no NHL klubiem pat trešajā,ceturtajā maiņā,tad naudas lietas viņam būtu otrā plānā.Par to nav ne mazāko šaubu.Kanādietim NHL ir svēta lieta.Šeit jau spēlē tie kanādieši ,kuriem šobrīd neizdodās iekļūt NHL.Tā ķa šajā jautājumā Miņina kungam nepiekrītu.Protams nav jau bez izņēmumiem,bet tomēr.

     [+] [-]

, 2010-05-04 16:57, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kāpēc gan nē... nedomāju, ka viņam būtu kādas problēmas tikt pie NHL līguma... spēlēt NHL jau ir cits jautājums, bet līgums... tikai šaubos vai šams būs ar mieru spēlēt pa AHL naudu pēc KHL algas līmeņa.
Es jau arī domāju ne par līgumu, bet gan par pašu spēlēšanu

  -3 [+] [-]

, 2010-05-04 16:58, pirms 14 gadiem
alguns rakstīja: Es gan domāju ,ja viņš tiktu kādā no NHL klubiem pat trešajā,ceturtajā maiņā,tad naudas lietas viņam būtu otrā plānā.Par to nav ne mazāko šaubu.Kanādietim NHL ir svēta lieta.Šeit jau spēlē tie kanādieši ,kuriem šobrīd neizdodās iekļūt NHL.Tā ķa šajā jautājumā Miņina kungam nepiekrītu.Protams nav jau bez izņēmumiem,bet tomēr.
Tur jau tā lieta, ka NHL viņam spīd tikpat kā tad, kad viņš no Ziemeļamerikas uz Rīgu atbrauca, ja ne mazāk.
Un līdz ar to NHL līgums (Līgums ar NHL sistēmu) viņa gadījumā ir spēlēšana AHL (sākumā - noteikti). Kā tur ir ar naudas pelnīšanu, vairāki Latvijas hokeja pārstāvji ir visai spilgti izteikušies.

     [+] [-]

, 2010-05-04 17:10, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tur jau tā lieta, ka NHL viņam spīd tikpat kā tad, kad viņš no Ziemeļamerikas uz Rīgu atbrauca, ja ne mazāk.
Un līdz ar to NHL līgums (Līgums ar NHL sistēmu) viņa gadījumā ir spēlēšana AHL (sākumā - noteikti). Kā tur ir ar naudas pelnīšanu, vairāki Latvijas hokeja pārstāvji ir visai spilgti izteikušies.
Tas tā kā Sergejs Širokovs aizmuka uz NHL uzmetot CSKA. Cik bija skaļu paziņojumu no viņa,ka AHL viņu nebiedē,viņa mērķis ir NHL
AHL spēlējot un netiekot NHL komandā bļāva,ka viņš nenožēlo par izdarīto un AHL ir daudz ko mācīties un viņš akūni progresē no dienas uz dienu . Nauda nav galvenais Bet pavadot sezonu AHL jau klīst baumas,ka viņš šosezon varētu atgriezties CSKA.
Un viņš ir noteikti talantīgaks par Elisonu + jaunāks par 3 gadiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: kAMBALA777
Slēpts komentārs: neredzams
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-04 18:08, pirms 14 gadiem
Nu vismaz mazbērniem varēs palielīties, ka bijis un gulējis Mongolijā.

  +2 [+] [-]

, 2010-05-04 18:11, pirms 14 gadiem
Ja Hossa netiek, kur nu veel elisons!

     [+] [-]

, 2010-05-04 18:26, pirms 14 gadiem
Es domāju, ka laiks atgriezties pie mums. Vai nu viņu, vai Hartiganu stabīli. Nav ko daudz domāt, NHL viņam nespīd. AHL jau nu nevajadzētu marinēties.

     [+] [-]

, 2010-05-04 18:28, pirms 14 gadiem
kur palikuši Karsuma cēlāji NHL apritē...?
te ir spilgti redzams,ja Elisons netiks NHL,tad Karsums drīkst tikai saoņot par NHL...
Krsums kā radīts viduvējai KHL komandai...

     [+] [-]

, 2010-05-04 18:30, pirms 14 gadiem
cesinieks7 rakstīja: kur palikuši Karsuma cēlāji NHL apritē...?
te ir spilgti redzams,ja Elisons netiks NHL,tad Karsums drīkst tikai saoņot par NHL...
Krsums kā radīts viduvējai KHL komandai...
Pašlaik es domāju, ka Daugaviņš ir daudz tuvāk NHL kā Karsums.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-04 18:37, pirms 14 gadiem
Džekiņš grib mājās. Ja Rīga bija īsta biezpienmaize, tad gads piemaskavā būs bijis gana traumatisks, lai tomēr savos ne tik lielajos gados atgrieztos civilizācijā. Krievija tomēr ir Krievija, ar Kanādu vai ASV nemaz nesalīdzināsim.

Lai jau viņam izdodas, nudien! Ja ne NHL tad vismaz kāda sakarīga Eiropas pilsēta. Vislabāk Rīga, bet tas diez vai notiks. Žēl, man viņš tiešām patika.

  +4 [+] [-]

, 2010-05-04 18:45, pirms 14 gadiem
cesinieks7 rakstīja: kur palikuši Karsuma cēlāji NHL apritē...?
te ir spilgti redzams,ja Elisons netiks NHL,tad Karsums drīkst tikai saoņot par NHL...
Krsums kā radīts viduvējai KHL komandai...
Mārtiņš Karsums KHL 2009./2010. gada sezonā:
Regulārais čempionāts: 12 spēles, 8 (4+4) punkti, +6;
Playoff spēles: 9 spēles, 3 (1+2) punkti, -1.

Regulārā sezona - laba (protams, vienmēr var labāk), izlases mačos arī nav pēdējais spēlētājs.

Pie tam, Tampā (vēl tikai pie līguma jātiek) ir atlaists viss iepriekšējais komandas "vadības sastāvs" un tiek meklēts jauns, t.i., viss sākas no sākuma. Iespējams, šis pusgads Eiropā Mārtiņam būs devis vairāk nekā mīcīšanās AHL.

Daugaviņam, kā viņš pats te nesen stāstīja, NHL komandas vadība tā īsti viņu nav iekļāvušas "labo" spēlētāju sarakstā un treneris Klaustons viņu "čakarēja" jau AHL... .

Tb septembrī viss sāksies no sākuma un pašlaik mērīt kurš ir tuvāk un kurš tālāk ir stipri pāragri un bezjēdzīgi, jo, runājot matemātiski, ir vienādojumi, kur visi lielumi ir nezināmi ("Lightning" gadījumā jo sevišķi).

  +1 [+] [-]

, 2010-05-04 18:48, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Mārtiņš Karsums KHL 2009./2010. gada sezonā:
Regulārais čempionāts: 12 spēles, 8 (4+4) punkti, +6;
Playoff spēles: 9 spēles, 3 (1+2) punkti, -1.

Regulārā sezona - laba (protams, vienmēr var labāk), izlases mačos arī nav pēdējais spēlētājs.

Pie tam, Tampā (vēl tikai pie līguma jātiek) ir atlaists viss iepriekšējais komandas "vadības sastāvs" un tiek meklēts jauns, t.i., viss sākas no sākuma. Iespējams, šis pusgads Eiropā Mārtiņam būs devis vairāk nekā mīcīšanās AHL.

Daugaviņam, kā viņš pats te nesen stāstīja, NHL komandas vadība tā īsti viņu nav iekļāvušas "labo" spēlētāju sarakstā un treneris Klaustons viņu "čakarēja" jau AHL... .

Tb septembrī viss sāksies no sākuma un pašlaik mērīt kurš ir tuvāk un kurš tālāk ir stipri pāragri un bezjēdzīgi, jo, runājot matemātiski, ir vienādojumi, kur visi lielumi ir nezināmi ("Lightning" gadījumā jo sevišķi).
Bet nevar noliegt, ka tā visa Karsuma marinēšana ir viņu iedzinusi zināma veida stagnācijā. Tāpēc arī liekas, ka Daugaviņš pašreiz attīstās straujāk, it īpaši pēc tā, ka gandrīz vispār bija norakstīts. Protams, katras komandas un spēlētāja-trenera attiecības ir cits jautājums.
Slēpts komentārs: zikoo7

     [+] [-]

, 2010-05-04 18:57, pirms 14 gadiem
sweet.caramel rakstīja: Džekiņš grib mājās. Ja Rīga bija īsta biezpienmaize, tad gads piemaskavā būs bijis gana traumatisks, lai tomēr savos ne tik lielajos gados atgrieztos civilizācijā. Krievija tomēr ir Krievija, ar Kanādu vai ASV nemaz nesalīdzināsim.

Lai jau viņam izdodas, nudien! Ja ne NHL tad vismaz kāda sakarīga Eiropas pilsēta. Vislabāk Rīga, bet tas diez vai notiks. Žēl, man viņš tiešām patika.
Neglaimo sev civilizētais Par sadzīves apstākļiem nav nācies no viņa dzirdēt žēlošanos. Viņa interevijās,arī nav nācies lasīt,ka šis stipri būtu šūmējies,ka nomainīja civilizēto RD pret MVD.
Viņam bija reāla šance šosezon kļūt par Gagarina kaussa ieguvēju,bija starp komandas līderiem utt. Spēlēja komandā,kas sacēla īstu vētru KHL čempī un PO izspēlē. Un noteikti,ja viņš netiks NHL,tad izvēlēsies kādu KHL krievu komandu ar drausmīgo sadzīvi un $$$$,nevis tavu tā saukto "civilizāciju". Ko arī pierāda viņa aiziešana no RD,tāpat kā Hosas un pārējo leģionāru.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-04 19:02, pirms 14 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Bet nevar noliegt, ka tā visa Karsuma marinēšana ir viņu iedzinusi zināma veida stagnācijā. Tāpēc arī liekas, ka Daugaviņš pašreiz attīstās straujāk, it īpaši pēc tā, ka gandrīz vispār bija norakstīts. Protams, katras komandas un spēlētāja-trenera attiecības ir cits jautājums.
Karsums spēlē tā kā viņš spēlē, nekādas marinēšanas, nav bijis. Cita lieta, ka viņa ampluā spēlētājiem (energy line uzbrucējiem), lai nokļūtu NHL ir jānoiet garāks un, iespējams, ne tik patīkams ceļš: CHL-AHL-NHL-AHL-NHL-AHL-NHL-AHL--NHL (kāda ECHL iestarpināšanās šajā ķēdē arī nav izslēgta).
Ja Mārtiņš gribēs tikt NHL, viņš tiks, vajag tikai paciesties un krāt pieredzi (+ būt NHL sistēmās).
Cita lieta vai tas ir to vērts (un nevajag tagad stāstīt, ka NHL ir visu sapnis. Jā ir, taču neviens no hokejistiem nav tik neglābjams ideālists, lai par vēdera tiesu sisties kā negudrs kādas visai nosacītas idejas vārdā) - pusi karjeras sisties par "atzīšanu" (ar attiecīgu finansiālo nodrošinājumu), lai 5 sezonas nospēlēt NHL (3./4. maiņā) un tad pa atlikušajiem gadiem (un šāda ampluā spēlētājiem karjera beidzas daudz ātrāk) atskrietu uz Eiropu kko sapelnīt vēl.

Daugaviņu norakstīja... nu bija te tādi rakstītāji, taču svaigākajā SA pats Kaspars par viņiem tā visai precīzi izteicās.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-04 19:12, pirms 14 gadiem
Es arī gaidu piedāvājumu no NHL...

  +2 [+] [-]

, 2010-05-04 19:13, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Karsums spēlē tā kā viņš spēlē, nekādas marinēšanas, nav bijis. Cita lieta, ka viņa ampluā spēlētājiem (energy line uzbrucējiem), lai nokļūtu NHL ir jānoiet garāks un, iespējams, ne tik patīkams ceļš: CHL-AHL-NHL-AHL-NHL-AHL-NHL-AHL--NHL (kāda ECHL iestarpināšanās šajā ķēdē arī nav izslēgta).
Ja Mārtiņš gribēs tikt NHL, viņš tiks, vajag tikai paciesties un krāt pieredzi (+ būt NHL sistēmās).
Cita lieta vai tas ir to vērts (un nevajag tagad stāstīt, ka NHL ir visu sapnis. Jā ir, taču neviens no hokejistiem nav tik neglābjams ideālists, lai par vēdera tiesu sisties kā negudrs kādas visai nosacītas idejas vārdā) - pusi karjeras sisties par "atzīšanu" (ar attiecīgu finansiālo nodrošinājumu), lai 5 sezonas nospēlēt NHL (3./4. maiņā) un tad pa atlikušajiem gadiem (un šāda ampluā spēlētājiem karjera beidzas daudz ātrāk) atskrietu uz Eiropu kko sapelnīt vēl.

Daugaviņu norakstīja... nu bija te tādi rakstītāji, taču svaigākajā SA pats Kaspars par viņiem tā visai precīzi izteicās.
Nu nu, man liekas, ka rokas Karsumam biš nolaidās, kad redzēja, ka nav vajadzīgs komandā (Tampā) pagājšgad. Var jau salīdzināt, kā viņš spēlēja pirms tam, un kā tad, kad tika aizsūtīts atpakaļ uz AHL. Ne jau nu meistarībā tā atšķirība pēkšņi radās, ne? Psiholoģija....

  -1 [+] [-]

, 2010-05-04 19:41, pirms 14 gadiem
lai gaida ar maisu !

  +2 [+] [-]

, 2010-05-04 19:51, pirms 14 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Nu nu, man liekas, ka rokas Karsumam biš nolaidās, kad redzēja, ka nav vajadzīgs komandā (Tampā) pagājšgad. Var jau salīdzināt, kā viņš spēlēja pirms tam, un kā tad, kad tika aizsūtīts atpakaļ uz AHL. Ne jau nu meistarībā tā atšķirība pēkšņi radās, ne? Psiholoģija....
Karsums nevis nebija vajadzīgs, bet, kā izskatās, tika nosūtīts uz AHL "audzināšanas" nolūkos par vasarā "izdīkto" vienvirziena līgumu.

Protams, ja ceri uz NHL, bet tiec AHL, labi nav, taču jāņem vērā arī tas, ka Karsumam Norfolka bija pilnīgi jauna komanda, ar pilnīgi nezināmiem spēlētājiem pie jauna trenera, jaunā sistēmā, tāpēc arī AHL sezonas laikā bija divi lielāki "klusie periodi" (lielākais - 10 spēles), kurās Karsums pie punktiem netika.
Savukārt pēdējās 11 spēlēs pirms došanās uz Rīgu Karsuma kontā bija 3+8 punkti (ieskaitot vienu 4 punktu spēli).

Pieskaitot KHL veikumu un paredzot (cerot), ka Karsums PČ spēleš +/- tāpat kā pārbaudes spēlēs, tad viņa pozīcijas Tampas sistēmā nav nemaz tik sliktas kā daudzi ir sadomājuši. NHL viņš nav zudis, visu izšķirs parādītais sniegums rudens nometnē. Tikai pirms tam vēl būtu neslikti pagarināt līgumu ar "Bolts".

  -1 [+] [-]

, 2010-05-04 19:53, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Mārtiņš Karsums KHL 2009./2010. gada sezonā:
Regulārais čempionāts: 12 spēles, 8 (4+4) punkti, +6;
Playoff spēles: 9 spēles, 3 (1+2) punkti, -1.

Regulārā sezona - laba (protams, vienmēr var labāk), izlases mačos arī nav pēdējais spēlētājs.

Pie tam, Tampā (vēl tikai pie līguma jātiek) ir atlaists viss iepriekšējais komandas "vadības sastāvs" un tiek meklēts jauns, t.i., viss sākas no sākuma. Iespējams, šis pusgads Eiropā Mārtiņam būs devis vairāk nekā mīcīšanās AHL.

Daugaviņam, kā viņš pats te nesen stāstīja, NHL komandas vadība tā īsti viņu nav iekļāvušas "labo" spēlētāju sarakstā un treneris Klaustons viņu "čakarēja" jau AHL... .

Tb septembrī viss sāksies no sākuma un pašlaik mērīt kurš ir tuvāk un kurš tālāk ir stipri pāragri un bezjēdzīgi, jo, runājot matemātiski, ir vienādojumi, kur visi lielumi ir nezināmi ("Lightning" gadījumā jo sevišķi).
tie ir skaitļi...sausa statistika...Karsums ar šādu spēli varēs ilgi ciesties..lidz karjeras beigām...lai vai kāda ampluā spēlētājsbūtu Mārtins....nu būsim reāli...atkārtošu...labs KHL hokejists...
un tampa ar jauno treneru sastāvu attiecīgi slēgs līgumus ari ar jauniem spēlētājiem(gados),nevis viduvējiem ,kas neko līdera cienīgu ner;''ada KHL līgā...
karsumu varetu Znaroks savākt...varbūt tad ,kas mainitos...

  +2 [+] [-]

, 2010-05-04 20:08, pirms 14 gadiem
Daudzi gaida piedāvājumu no NHL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
1 2 39 komentāri