Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1312, Did:0, useCase: 3

Lipmans: ''Agrāk hokejistiem bija vairāk patriotisma...''

Edgars Bērziņš
Edgars Bērziņš

Lipmans: ''Agrāk hokejistiem bija vairāk patriotisma...''
Kirovs Lipmans

Latvijas Hokeja federācijas (LHF) prezidents Kirovs Lipmans sarunā ar portālu delfi.lv paudis savu viedokli sakarā ar pāris spēlētāju atteikumiem pārstāvēt izlases rindas un atklājis, ka vēlētos sagaidīt augstāku patriotisma līmeni hokejistu rindās.

"Agrāk puišos bija vairāk patriotisma. Cilvēki vairāk mīlēja, cienīja savu valsti. Tagad prevalē arī materiālā puse – ja agrāk [Jānis] Sprukts pelnīja trīs četrus tūkstošus eiro mēnesī, viņam bija ļoti svarīgi piedalīties pasaules čempionātā, kurā klāt ir daudz aģentu, skautu. Ja jaunais klubs viņam solīja par pāris tūkstošiem vairāk, viņš bija laimīgs. Kas tagad? Viņš saņem pieklājīgu algu. Un, iespējams, nedaudz arī zvaigžņu slimība,'' atklāti runā LHF prezidents.

"Jānis ir labs cilvēks, man viņš patīk. Viņam ir raksturs," teic Lipmans. "Taču nedrīkst aizmirst, ka tu pārstāvi savu valsti. Cienījamāk būtu bijis parādīt apzinīgumu un piedalīties pasaules čempionātā. Domāju - viņš pārdomās. Ja ne tagad, tad vēlāk."

Tāpat Lipmans asi kritizēja Latvijas valdību par acīmredzamo nevēlēšanos rīkot 2017. gada pasaules čempionātu hokejā. "Ja no valsts būs tāda pat attieksme, kā iepriekšējos gados, tad es ar to nenodarbošos. Jau šodien sāk uzdot jautājumu – mums tas čempionāts vispār ir vajadzīgs?'' neizpratnē LHF šefs. "Mājās man jau sen saka, ka es esmu nenormāls. Sak, met pie malas vienreiz to hokeju. Tāpēc es pie sevis esmu nolēmis – jā sāksies kaut kāda viļņošanās, lai savāc to federāciju. Profesionālais hokejs pie mums būtu nomiris vēl 90. gados, ja nebūtu tāds trakais kā Lipmans. Man nav kauns par to runāt. Lai vēl kāds pamēģina izdarīt hokejā tik, cik es esmu izdarījis. Pie mums nekad nebūtu bijis pasaules čempionāts. Es jums galvoju – nekad! Latviju neviens neizskatīja kā nopietnu pretendenti, kā potenciālo meistarsacīkšu rīkotāju. Bet es klausos visas tās riebeklības valdībā. Toreiz Ministru kabineta sēdē premjers teica saviem padotajiem – jūs tur ar Lipmanu neko nelemiet, jo mēs nevaram "izvilkt" čempionātu,'' pagātnes notikumus atceras Lipmans.

Izmantotie resursi:
Sports - DELFI

1 2 3 4 111 komentāri

 +32 [+] [-]

, 2011-04-12 21:39, pirms 13 gadiem
Dinamo daļēji to sagrāva!
Slēpts komentārs: chedijs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2011-04-12 21:42, pirms 13 gadiem
Agrāk tik daudz hokejistiem nebija tik labu līgumu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: MrEmeschEmess

 +23 [+] [-]

, 2011-04-12 21:43, pirms 13 gadiem
chedijs rakstīja: Lipman,aizver muti..
Savicka fake profils ? :O

 +12 [+] [-]

, 2011-04-12 21:44, pirms 13 gadiem
Īstenībā piekrītu. Es vēl nesen biju aizdomājies par to, ka laikos, kad izlasē vēl bija vairāk krievvalodīgo, tomēr tika izcīnītas abas skaistās uzvaras pret Krieviju. Bet pēdējās spēlēs pret krieviem - bez variantiem.

  -3 [+] [-]

, 2011-04-12 21:44, pirms 13 gadiem
Wyoming rakstīja: Agrāk izlase bija platforma lielajai naudai. Tagad tādu vairs nevajag. Lētie (Sprukts) ir pārdevušies.
Un tu tam notici tikai tāpāec, ka Lipmans tā saka?

  +7 [+] [-]

, 2011-04-12 21:45, pirms 13 gadiem
ma4o rakstīja: Īstenībā piekrītu. Es vēl nesen biju aizdomājies par to, ka laikos, kad izlasē vēl bija vairāk krievvalodīgo, tomēr tika izcīnītas abas skaistās uzvaras pret Krieviju. Bet pēdējās spēlēs pret krieviem - bez variantiem.
Bez variantiem pret krieviem ir pēdējos 7(?) gadus, kur ir naudas vaina?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2011-04-12 21:47, pirms 13 gadiem
grūti spriest.. ja jau Jāgrs savos gandrīz 40 var spēlēt.. negribās ticēt ka mūsējiem sakāpis..

  -3 [+] [-]

, 2011-04-12 21:47, pirms 13 gadiem
Kāpēc neviens neaprunā Skrastiņu, par kuru ir baumas, ka nespēlēs?

Cik čempionātos Skrastiņš nav piedalījies?

  +8 [+] [-]

, 2011-04-12 21:47, pirms 13 gadiem
Tāpēc es pie sevis esmu nolēmis – jā sāksies kaut kāda viļņošanās, lai savāc to federāciju.

Skaisti pateikts tikai kad lieta nonāks pie darīšanas laukā pat ar uguni nedabūsi.

  -1 [+] [-]

, 2011-04-12 21:48, pirms 13 gadiem
Agrāk nebija Dinamo! Agrāk visi spēlēja nedaudz zemākā līmenī, tādēļ PČ bija kā atskaites punkts augstākiem mērķiem.Dinamo puiši arī ir tikai cilvēki.Ja viņiem ir līgums, ir laba līmeņa līga, kurā spēlēt, kam viņiem vēl censties sevi pierādīt PČ?Vēl jau tikai sāksies visas šitās atteikšanās, nogurumi utt.Ar katru seoznu, domājams, to būs arvien vairāk.

  +9 [+] [-]

, 2011-04-12 21:49, pirms 13 gadiem
Kira forever #1!!!

  -2 [+] [-]

, 2011-04-12 21:52, pirms 13 gadiem
Ja jau hokejs tik sakārtots, kāpēc mums tikai 2 centri un, ja viens nespēlē, tad traģēdija. Zviedrijā iedzīvotāju tikai 3-4x vairāk, bet hokejistu... Tas tāpēc, ka visi mīl hokeju, nevis spēlē.

 +34 [+] [-]

, 2011-04-12 21:52, pirms 13 gadiem
Lai kā Kirovu peltu, bet labāka par viņu nav. Kirovs savu vārtu granīta piemineklī ir iecirtis trekniem burtiem
Slēpts komentārs: Domu_Lasītājs

  +4 [+] [-]

, 2011-04-12 21:54, pirms 13 gadiem
Visvairāk mani izbrīna izteikums par izglābto profesionālo hokeju - vai tad nav tā, ka Latvijā ir tikai dažas nopietnas komandas, pārējais turas uz entuziasma, tikpat cik pašu spēlētāju, viņu vecāku un treneru.

 +25 [+] [-]

, 2011-04-12 21:55, pirms 13 gadiem
MrEmeschEmess rakstīja: Kāpēc neviens neaprunā Skrastiņu, par kuru ir baumas, ka nespēlēs?

Cik čempionātos Skrastiņš nav piedalījies?
Tu lapata, cik Kārlim gadu un cik spēles viņš sezonā aizvada. Ej nokaunies stūrī pupu zīdītāj
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-04-12 21:56, pirms 13 gadiem
MrEmeschEmess rakstīja: Visvairāk mani izbrīna izteikums par izglābto profesionālo hokeju - vai tad nav tā, ka Latvijā ir tikai dažas nopietnas komandas, pārējais turas uz entuziasma, tikpat cik pašu spēlētāju, viņu vecāku un treneru.
Profesionāla komanda ir/bija 1.

 +28 [+] [-]

, 2011-04-12 21:56, pirms 13 gadiem
Ja valstī ir 30 hokejistu, tad viena atteikumu var uzreiz pamanīt.

  +5 [+] [-]

, 2011-04-12 21:56, pirms 13 gadiem
Sen jau ir pierādīts, jo vairāk maksā, jo mazāk dara

  -2 [+] [-]

, 2011-04-12 21:57, pirms 13 gadiem
i eto absolutno normalno, Janku mozno ponjat,ego ne ponimajut tolko te,kto ne svjazani s professionalnim sportom. Est kontrakt,est dengi..ustalost toze est..eto vsjo ochen chelovechno,patriotizm zdes pochti ne pri chem..u nas v futbole rebjata v Virslige poluchajut horosho esli 800LS v mesjac,poetomu i vse rvutsa v ljubie zbornie U19,U21 i nacionalnaja..s drugoj storoni, tot ze Sprukts dolzen ponimat,chto esli ne budet Dinamo,nikto emu ne dast takih deneg....

 +10 [+] [-]

, 2011-04-12 22:00, pirms 13 gadiem
Visu cieņu Spruktam,bet vienīgais attaisnojums nespēlēšanai var būt trauma,vai ģimenes lietas.Viņš te saka kad nebus gatavs par 100% spēlēt,bet izlases 3-4 centrs nebus ne kapeiku labāks par Spruktu ar 60% atdevi.

  -2 [+] [-]

, 2011-04-12 22:00, pirms 13 gadiem
ma4o rakstīja: Īstenībā piekrītu. Es vēl nesen biju aizdomājies par to, ka laikos, kad izlasē vēl bija vairāk krievvalodīgo, tomēr tika izcīnītas abas skaistās uzvaras pret Krieviju. Bet pēdējās spēlēs pret krieviem - bez variantiem.
Treneri toties nebija krievvalodīgie.

  -1 [+] [-]

, 2011-04-12 22:00, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Tu lapata, cik Kārlim gadu un cik spēles viņš sezonā aizvada. Ej nokaunies stūrī pupu zīdītāj
Un iepriekš, tagad vēl pasaki, ka Kārlis vienmēr ir bijis tik vecs.

 +18 [+] [-]

, 2011-04-12 22:01, pirms 13 gadiem
PrinC1t rakstīja: Agrāk nebija Dinamo! Agrāk visi spēlēja nedaudz zemākā līmenī, tādēļ PČ bija kā atskaites punkts augstākiem mērķiem.Dinamo puiši arī ir tikai cilvēki.Ja viņiem ir līgums, ir laba līmeņa līga, kurā spēlēt, kam viņiem vēl censties sevi pierādīt PČ?Vēl jau tikai sāksies visas šitās atteikšanās, nogurumi utt.Ar katru seoznu, domājams, to būs arvien vairāk.
Viena lieta ir labi līgumi klubā, otra lieta ir cieņa pret savu valsti, kur tu esi dzimis, trenējies un esi kļuvis par tādu, kāds esi ( Sprukta gadījumā ). Skatos katru čempionātu, sākot jau ar B grupu, kur visi bija kā viens vesels un visi kapāja, ar asarām acīs pavadīja katru Latvijas spēlētu himnu čempionātos. Kāda bija atmosfēra, kad Znaroks "ievilka" Latviju elitē...Tas viss ir aizmirst. Tagad lielākai daļai ir n-tie naudas summas līgumi un ir dziļi pie kājas tā izlase. Nezinu, lai spēlē tie, kam Latvijas valsts ir dziļi sirdī, nav vajadzīgi tādi kam trīc krāniņš par traumām. Parasti tādi arī satraumējas...Bēdīgi, bet fakts. Man piemēram tas nav saprotams, kā spēlētājs var atteikties, ja nav traumas, pārstāvēt savu valsti.
Slēpts komentārs: MrEmeschEmess

  +6 [+] [-]

, 2011-04-12 22:02, pirms 13 gadiem
Nu jau arī Kiram ''sirds ir pilna'' - šito vienaldzību no valdības pusi! It kā viņam vienam tasd čempis būtu vajadzīgs!

  +6 [+] [-]

, 2011-04-12 22:02, pirms 13 gadiem
MrEmeschEmess rakstīja: Kāpēc neviens neaprunā Skrastiņu, par kuru ir baumas, ka nespēlēs?

Cik čempionātos Skrastiņš nav piedalījies?
Kāda starpība cik. Salīdzini cik viņš aizvada spēles NHL un cik mūsējie nospēlē KHL. Kaut vai tas pats Sprukts kamēr spēlēja Amerikā tās pašas 80 spēles, rāvās uz izlasi un nečīkstēja par nogurumu. Un tagad daudziem baigais nogurums. Ja negrib spēlēt tad varētu arī nekaunoties pateikt, ka negrib. It kā mēneša laikā nevarētu atjaunoties.

  +7 [+] [-]

, 2011-04-12 22:03, pirms 13 gadiem
duba rakstīja: Kāda starpība cik. Salīdzini cik viņš aizvada spēles NHL un cik mūsējie nospēlē KHL. Kaut vai tas pats Sprukts kamēr spēlēja Amerikā tās pašas 80 spēles, rāvās uz izlasi un nečīkstēja par nogurumu. Un tagad daudziem baigais nogurums. Ja negrib spēlēt tad varētu arī nekaunoties pateikt, ka negrib. It kā mēneša laikā nevarētu atjaunoties.
Bet viņš taču pateica, ka negrib spēlēt šogad.

  +8 [+] [-]

, 2011-04-12 22:04, pirms 13 gadiem
Nekas, paies pāris gadi un par tādiem spruktiem būs jau aizmirsuši, prieks, ka jaunā paaudze aug krietni meistarīgāka un spējīgāka par iepriekšējo. Nedomāju, ka tagadējiem dinamiešiem būs viegli pēc 2-3 sezonām dabūt darbu DR.
1 2 3 4 111 komentāri