Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:111, Did:0, useCase: 3

Beljū sapņo par Ļebedevu, bet par Briedi nerunā

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Beljū sapņo par Ļebedevu, bet par Briedi nerunā
Saimons Valilijs un Mairis Briedis
Foto: PA Images / Sportsbyte Sunderland

Lielbritānijas bokseris Tonijs Beljū (33) neko nesaka par WBC titula aizstāvēšanu pret obligāto pretendentu Mairi Briedi (Latvija). Tā vietā viņš vēlas cīnīties ar krievu Denisu Ļebedevu, pēc tam ar savu tautieti Deividu Heju, bet karjeras pēdējo cīņu domā aizvadīt pret ukraini Oleksandru Usiku.

33 gadus vecajam britam cīņa pret spēcīgo latvieti nav finansiāli izdevīga, turklāt zaudējuma gadījumā viņš zaudētu WBC čempiona tiutlu, pasliktinot savas pozīcijās tikšanā pie finansiāli izdevīgām cīņām.

Brits mērķē uz krievu Denisu Ļebedevu, kurš ir pasaules čempions WBA un IBF versijās. "Mana sapņu cīņa ir pret Ļebedevu, taču šo sapni ļoti grūti piepildīt," atzīst Tonijs Beljū. Krievu nometnē liela interese nav jūtama, turklāt ir sarežģīta situācija ar eventuālā mača norises vietu. 37 gadus vecais Ļebedevs pēdējoreiz ārpus Krievijas boksēja tālajā 2010. gadā, savukārt Beljū profesionāļa karjeras laikā tikai vienu cīņu aizvadījis ārpus Lielbritānijas.

Finansiāli ienesīga būtu Beljū cīņa ar tautieti Deividu Heju. "Ideālajā pasaulē mana nākamā cīņa būtu pret Ļebedevu un pēc tam varētu būt Hejs. Godīgi sakot, es patiešām nezinu. Redzēsim, kā viss notiks," saka WBC čempions. Deivids Hejs savulaik ar panākumiem startēja svara kategorijā līdz 90.7 kilogramiem, bet pēdējā laikā viņš ir smagajā svarā un nav gatavs atgriezties Beljū kategorijā. "Mums ir bijušas pārrunas, abi vēlamies cīņu. Man nav problēmu ar smago svaru, tā vispār nav problēma. Savulaik amatieros biju smagajā svarā, arī profesionāļos varu cīnīties smagajā svarā, tas ir tikai laika jautājums," norāda Beljū.

"Oleksandrs Usiks ir vienīgais, kurš var apstrīdēt manu valdīšanu [90.7 kilogramos]. Tehniski esmu pārāks par Ļebedevu. Usiks visu dara labi, tāpēc ar viņu man nāktos smagi cīnīties. Godīgi sakot, cīņa ar Usiku varētu būt mans pēdējais uznāciens. Šo brīdi es negaidu, vēlos, bet negaidu," atklāj brits.

Kā jau zinots, 15. oktobra Liverpūles boksa vakarā Pasaules boksa padomes (WBC) čempions svara kategorijā līdz 90.7 kilogramiem Tonijs Beljū (Liebritānija) pārspēja amerikāni B. Dž. Floresu, bet obligātais pretendents Mairis Briedis (Latvija) pieveica britu Saimonu Valiliju. Latvietis cer, ka nākamo cīņu aizvadīs ar Beljū, jo britam jāaizstāv čempiona tituls mačā ar obligāto pretendentu Briedi.

"BoxRec" pasaules ranga līderi, 90.7 kg kategorija

#bokseris (valsts)bilance
1.Oleksandrs Usiks (Ukraina)10-0 9KO
2.Tonijs Beljū (Lielbritānija)28-2-1 18KO
3.Mairis Briedis (Latvija)21-0 18KO
4.Deniss Ļebedevs (Krievija)29-2 22KO

Izmantotie resursi:
boxingnewsonline.net
bbc.com

1 2 38 komentāri

 +17 [+] [-]

, 2016-10-21 13:10, pirms 8 gadiem
Briedim tomēr vajadzēja pēc cīņas to Beljū nosaukt par bailīgu zaķi, kas izvairās no cīņas un vēl kādu čupu ar sulīgiem izteicieniem veltīt viņa virzienā.
Būt pieticīgam ir labi, bet nu līdz zināmai robežai....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-10-21 13:34, pirms 8 gadiem
kaut kāds murgs tā sistēma, vajag roformas, lai būtu kvalitatīvs bokss nevis tikai naudas pelnīšanas mašīna

 +10 [+] [-]

, 2016-10-21 13:37, pirms 8 gadiem
Tā nav sistēma, bet parodija par sistēmu!

  +7 [+] [-]

, 2016-10-21 13:43, pirms 8 gadiem
Labākajiem jau ap vai virs 30. Vēl palikuši daži gadi, lai pelnītu labu naudu.
Briedis nenes naudu, tāpēc lielajiem dūžiem nav jēgas ar viņu boksēties.

  +8 [+] [-]

, 2016-10-21 13:49, pirms 8 gadiem
Ja jums gribas sistēmu, skatieties amatierus. Profesionālais bokss tieši tāpēc ir populārs, ka tajā nav sistēmas, cīnās labākie ar labākajiem, cīnās tie, par kuriem ir skatītāju interese.

Vai Briedis spēj ieinteresēt? Laikam jau nē, jo ne viņš pārstāv lielu valsti un var maksāt, ne viņš ir kādas jostas īpašnieks. Turklāt, lai arī pats Mairis to sauc par savu plusu un atšķirības zīmi, nevienam neinteresē klusējošs bokseris. Precīzāk, pat, ja kāds viņu gribētu virzīt čempiona cīņai, viņš nedara neko, lai saceltu ažiotāžu ap sevi.

Profesionāli bokseri ir aktieri vispirms un sportisti tikai pēc tam. Briedis ar savu nostāju, ka viņš neķēmosies un pierādīs ringā visu, šādā situācijā šauj pats sev kājā.

  +4 [+] [-]

, 2016-10-21 13:53, pirms 8 gadiem
Kardināls rakstīja: Ja jums gribas sistēmu, skatieties amatierus. Profesionālais bokss tieši tāpēc ir populārs, ka tajā nav sistēmas, cīnās labākie ar labākajiem, cīnās tie, par kuriem ir skatītāju interese.

Vai Briedis spēj ieinteresēt? Laikam jau nē, jo ne viņš pārstāv lielu valsti un var maksāt, ne viņš ir kādas jostas īpašnieks. Turklāt, lai arī pats Mairis to sauc par savu plusu un atšķirības zīmi, nevienam neinteresē klusējošs bokseris. Precīzāk, pat, ja kāds viņu gribētu virzīt čempiona cīņai, viņš nedara neko, lai saceltu ažiotāžu ap sevi.

Profesionāli bokseri ir aktieri vispirms un sportisti tikai pēc tam. Briedis ar savu nostāju, ka viņš neķēmosies un pierādīs ringā visu, šādā situācijā šauj pats sev kājā.
Vispār arī profesionālais bokss būtu daudz populārāks, ja tam būtu sistēma!

  +6 [+] [-]

, 2016-10-21 13:59, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Vispār arī profesionālais bokss būtu daudz populārāks, ja tam būtu sistēma!
Teorētiski jau Sistēma ir vienkārša.

Varianti divi:

1) Mairis cīnās ar Beljū
2) Beljū noignorē Mairi līdz noteiktajam termiņam.

Rezultāts ir viens

Mairim ir WBC josta.

Un tad jau paveras citas iespējas.

  -1 [+] [-]

, 2016-10-21 14:07, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Vispār arī profesionālais bokss būtu daudz populārāks, ja tam būtu sistēma!
Kur prufi, Karl?

  +8 [+] [-]

, 2016-10-21 15:11, pirms 8 gadiem
Kardināls rakstīja: Ja jums gribas sistēmu, skatieties amatierus. Profesionālais bokss tieši tāpēc ir populārs, ka tajā nav sistēmas, cīnās labākie ar labākajiem, cīnās tie, par kuriem ir skatītāju interese.

Vai Briedis spēj ieinteresēt? Laikam jau nē, jo ne viņš pārstāv lielu valsti un var maksāt, ne viņš ir kādas jostas īpašnieks. Turklāt, lai arī pats Mairis to sauc par savu plusu un atšķirības zīmi, nevienam neinteresē klusējošs bokseris. Precīzāk, pat, ja kāds viņu gribētu virzīt čempiona cīņai, viņš nedara neko, lai saceltu ažiotāžu ap sevi.

Profesionāli bokseri ir aktieri vispirms un sportisti tikai pēc tam. Briedis ar savu nostāju, ka viņš neķēmosies un pierādīs ringā visu, šādā situācijā šauj pats sev kājā.
Tu laikam neesi sekojis līdzi smagsvariem, varbūt esi dzirdējis par tādiem Kļičko brāļiem? Nekad nav lecīgi, pieturēti džeki, un aizbāž mutes visiem runātājiem. Neredzu iemeslu, kāpēc Briedis nevarētu būt nr.1 džeks boksā ar savu piezemētību un pieklājību, kurš var aizvērt mutes lecīgajiem angļiem un krieviem - ceru, ka tā arī notiks.
Bet tā piekrītu daudzam ko saki.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-21 15:36, pirms 8 gadiem
Leons_Dravnieks rakstīja: Teorētiski jau Sistēma ir vienkārša.

Varianti divi:

1) Mairis cīnās ar Beljū
2) Beljū noignorē Mairi līdz noteiktajam termiņam.

Rezultāts ir viens

Mairim ir WBC josta.

Un tad jau paveras citas iespējas.
Jostu Briedim tāpat neviens nedos. Arī par to vajadzēs cīnīties. Ja Beljū neboksēs ar Mairi līdz noteiktajam termiņam, vietā ieliks citu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-10-21 16:05, pirms 8 gadiem
Ļoti Nikns Jenots rakstīja: Saprotami ka Beljū interesē nopietnākas cīņas. Ļebedevs tomēr ir viens no labākajiem pasaulē savā kategorijā un ir viennozīmīgi superzvaigzne. Arī naudiņa šādās cīņās apgrozās daudz brangākas.
Manuprāt Beljū nav interesanti cīnīties ar tādiem bokseriem kā Mairi, lai piedod Mairis, bet tomēr Mairis nav tā līmeņa bokseris. Ja paskatās Maira pretiniekus tad nav šaubu ka viņš viņus ir viegli sakāvis. Mairim patreiz nav bijuši nopietni pretinieki!
Durodula laikam ar tāds nīkulis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-10-21 16:16, pirms 8 gadiem
Sludinājums:
Sačakarēšu jebkura TOP boksera turpmāko karjeru. Lēti!
Mairis

     [+] [-]

, 2016-10-21 16:21, pirms 8 gadiem
[quote kardinals]
Profesionālais bokss tieši tāpēc ir populārs, ka tajā nav sistēmas, cīnās labākie ar labākajiem, cīnās tie, par kuriem ir skatītāju interese.

Pretēji! Tur jau ir tā problēma, ka necīnās labākie ar labākajiem. Par Bellew cīņu ar Briedi interese būtu krietni lielāka kā par cīņu ar Floresu!

  +3 [+] [-]

, 2016-10-21 16:30, pirms 8 gadiem
EchS rakstīja: [quote kardinals]
Profesionālais bokss tieši tāpēc ir populārs, ka tajā nav sistēmas, cīnās labākie ar labākajiem, cīnās tie, par kuriem ir skatītāju interese.

Pretēji! Tur jau ir tā problēma, ka necīnās labākie ar labākajiem. Par Bellew cīņu ar Briedi interese būtu krietni lielāka kā par cīņu ar Floresu!
Interese kur?! Latvijā - jā, viennozīmīgi! Savukārt UK tas no skatītāju viedokļa būtu mačs, kurā Beljū ir jāuzvar kaut kāds kārtējais 3. pasaules valsts rutīnas bokseris-amatieris, bez domas, ka pastāv iespēja arī pakāst. Tur nevienu nekrata fakts, ka Briedim ir 21-0. Tur Briedis ir no sērijas - "kārtējais maiss"... Attiecīgi - nedz intereses, nedz naudas. Uzvarētu - phe, kas tad tur tādu ko neuzvarēt?! Zaudētu - viss, Beljū spozme ar to arī beigtos.

  +3 [+] [-]

, 2016-10-21 16:32, pirms 8 gadiem
Ļoti Nikns Jenots rakstīja: Diemžēl no tā Durodula arī nekā nebija, veterāns! Durodolas lielākais sasniegums uzveikts novājinātais krievs.
Pret tādiem kā Beljū vai Ļebedevs, Mairim vienkārši nav variantu. Manuprāt viņš to pats saprot.
Un pēdējā cīņa Mairi mazliet apkaunoja!
Un ko tad tas Beljū tādu ir pieveicis? Floress būtībā bija līdz šim nopientnākais. Un tam pašam netīri ievilka pa olām kamēr tiesnesis neredz un tāpēc arī uzvarēja. No Maira teiktā var saprast, ka būs vien Beljū jāizvēlas vai nu iet uz smagsvariem un dabūt pa bieti no Heja un lielo piķi, vai aizstāvēt jostu pret Briedi. Jebkurā gadījumā Mairis par WBC jostu sitīsies, ja ne ar Beljū tad visticamāk ar vācieti Huku.
To vai tavam mīļajam Ļebeģevam nav jau jāiet pensijā, redzēsim decembrī pret supertalantu Gassijevu. Varēsi skatīties kā divi krievi viens otru dauza un liet prieka asaras.

  +2 [+] [-]

, 2016-10-21 16:39, pirms 8 gadiem
Es saprastu, ja Beljū sapņotu par Kardašjanu...
Tad jau Beljū nav pareizā orientācija.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-21 16:46, pirms 8 gadiem
Man gribētos labāk redzēt Briedis - Huks cīņu, lai tas Beljū kratās pie Heja un miers mājās.

  +3 [+] [-]

, 2016-10-21 17:26, pirms 8 gadiem
Ļoti Nikns Jenots rakstīja: Diemžēl no tā Durodula arī nekā nebija, veterāns! Durodolas lielākais sasniegums uzveikts novājinātais krievs.
Pret tādiem kā Beljū vai Ļebedevs, Mairim vienkārši nav variantu. Manuprāt viņš to pats saprot.
Un pēdējā cīņa Mairi mazliet apkaunoja!
Bellew zaudeeja vieglaa svara Stewensonam un Mairis izsleedza smagsvaru Charru kursh pirms tam bija zaudeejis tikai Klichko,Duhaupas un Povetkinam. Mairis ir daudz tehniskaaks par Bellew ar daudz labaaku KO %. Vinju savstarpeejaa ciinjaa redzu tikai vienu uzvareetaaju un tas nebuus ar valjeeju muti elpojoshais un plati rokas vicinoshais anglis

  -1 [+] [-]

, 2016-10-21 17:28, pirms 8 gadiem
Tas, ka Belju nerunā par Briedi neko vēl nenozīmē. Zināmā mērā viņš iespējams neuztver Briedi nopietni vai arī "kurjers" skatās naudas virzienā.
Laikam šobrīd ir tiešām tā reize, kad Briedim ir jāpārkāpj normāla cilvēka kodeksi. Man tas arī nebūtu pieņemami, bet......
Laikam Briedim ir jāpasaka publiski kaut kas pagalam mums nepieņemams, bet viņam pozitīvs!
Letiņi Briedi sapratīs!!!

  +4 [+] [-]

, 2016-10-21 17:29, pirms 8 gadiem
Ļoti Nikns Jenots rakstīja: Saprotami ka Beljū interesē nopietnākas cīņas. Ļebedevs tomēr ir viens no labākajiem pasaulē savā kategorijā un ir viennozīmīgi superzvaigzne. Arī naudiņa šādās cīņās apgrozās daudz brangākas.
Manuprāt Beljū nav interesanti cīnīties ar tādiem bokseriem kā Mairi, lai piedod Mairis, bet tomēr Mairis nav tā līmeņa bokseris. Ja paskatās Maira pretiniekus tad nav šaubu ka viņš viņus ir viegli sakāvis. Mairim patreiz nav bijuši nopietni pretinieki!
Durodola, Charrs nav nopietni pretinieki? ko taadu ieveeriibas cieniigu ir Bellew uzvareejis?

  +2 [+] [-]

, 2016-10-21 17:33, pirms 8 gadiem
einis rakstīja: Tas, ka Belju nerunā par Briedi neko vēl nenozīmē. Zināmā mērā viņš iespējams neuztver Briedi nopietni vai arī "kurjers" skatās naudas virzienā.
Laikam šobrīd ir tiešām tā reize, kad Briedim ir jāpārkāpj normāla cilvēka kodeksi. Man tas arī nebūtu pieņemami, bet......
Laikam Briedim ir jāpasaka publiski kaut kas pagalam mums nepieņemams, bet viņam pozitīvs!
Letiņi Briedi sapratīs!!!
Es nedomāju, ka Briedim ir jāsāk runāt mēslus, kā to dara daudzi klauni, kas dažreiz arī mazliet paboksē. Ja Briedim kaut kas ir jāsaka, tad tas ir jādara bez apvainojumiem, bet ar asprātību. Tā viņš pateica par krievu Ļebeģevu un Drozdu, ka "putniņi" lido tālāk un negrib ar viņu paboksēt, un uzreiz pievērsa abu uzmanību, turklāt izdarīja to, nevienu neaizvainojot un nenolaižoties līdz cūkas dubļu peļķes līmenim.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-21 17:41, pirms 8 gadiem
Magnijs rakstīja: Es nedomāju, ka Briedim ir jāsāk runāt mēslus, kā to dara daudzi klauni, kas dažreiz arī mazliet paboksē. Ja Briedim kaut kas ir jāsaka, tad tas ir jādara bez apvainojumiem, bet ar asprātību. Tā viņš pateica par krievu Ļebeģevu un Drozdu, ka "putniņi" lido tālāk un negrib ar viņu paboksēt, un uzreiz pievērsa abu uzmanību, turklāt izdarīja to, nevienu neaizvainojot un nenolaižoties līdz cūkas dubļu peļķes līmenim.
Jā, es piekrītu. Tikai, tas jāizdara britu presē, lai sapurinātu angļu boksa līdzjutējus.

     [+] [-]

, 2016-10-21 18:11, pirms 8 gadiem
driks rakstīja: Briedim tomēr vajadzēja pēc cīņas to Beljū nosaukt par bailīgu zaķi, kas izvairās no cīņas un vēl kādu čupu ar sulīgiem izteicieniem veltīt viņa virzienā.
Būt pieticīgam ir labi, bet nu līdz zināmai robežai....
te pat nav runa par pieticību, tas ir bizness, cīņai ar Briedi nav nekādas ažiotāžas, tāpēc Beljū arī izliekas, ka Briedi neredz. Pirmscīņu teātra radīšana ir arī tas uz ko tauta nopērkas, jo mēdijiem ir par ko rakstīt ir par ko diskutēt un ar ko manipulēt, tas viss kopā dod $ Briedis, lai arī džentelmenis, taču kādreiz vajag pateikt kaut ko asāk arī publiski, lai viņu pamana ne tikai ringā, bet arī ārpus tā.

     [+] [-]

, 2016-10-21 18:28, pirms 8 gadiem
Leons_Dravnieks rakstīja: Teorētiski jau Sistēma ir vienkārša.

Varianti divi:

1) Mairis cīnās ar Beljū
2) Beljū noignorē Mairi līdz noteiktajam termiņam.

Rezultāts ir viens

Mairim ir WBC josta.

Un tad jau paveras citas iespējas.
Jostu tāpat vien nedos. Ja piepildās otrais variants, tad Mairim jāboksējas pret bokseri, kas reitingā ir vietu zemāk.
Mairis pats to teica.

  +3 [+] [-]

, 2016-10-21 19:09, pirms 8 gadiem
"Oleksandrs Usiks ir vienīgais, kurš var apstrīdēt manu valdīšanu [90.7 kilogramos."

Kā es par pārsmējos!

To saka cilvēks, kurš nav uzvarējis NEVIENU (skaitu tikai top 4 jostas) īstu čempionu. Divi žāģi abās titulcīņās vieglā smagsvara kategorija un krūzeros uzvarēja cīņu par vakanto jostu, jo Drozds bija nokāpis no skatuves. Titulu aizstāvējis pret paša izraudzītu bokseri no ceturtā desmita un pēkšņi šis valdot visā svara kategorijā. Vai nav klauns?

P.S. Beljū ir visīstākais papīra čempions un vieglākais ceļš kā tikt pie jostas. Ja Briedis pretī dabūs Toniju,atliek izdarīt visu no savas puses un josta būs rokā. Ja ne, nāksies vairāk piepūlēties.

     [+] [-]

, 2016-10-21 20:09, pirms 8 gadiem
Termiņš, termiņš, termiņš.... bet kaads zina, kad tas termiņš ir?

     [+] [-]

, 2016-10-21 20:59, pirms 8 gadiem
Jenot Tu esi īsts jenots

  +2 [+] [-]

, 2016-10-21 21:50, pirms 8 gadiem
Ja par Lebedevu, tad viņam ir cīņa, ar vienu no labākajiem krūzeriem, decembrī. Ņemot vērā Denisa vecumu, agrāk par maiju, ātrākais aprīlī viņš necīnīsies. Tātad ja WBC tur vārdu un sola Briedim cīnu līdz martam, tad anglis jostu pakāš.

     [+] [-]

, 2016-10-24 12:11, pirms 8 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2016-10-25 15:11, pirms 8 gadiem
"Ideālajā pasaulē mana nākamā cīņa būtu pret Ļebedevu un pēc tam varētu būt Hejs. Godīgi sakot, es patiešām nezinu. Redzēsim, kā viss notiks," (C)
---------------------------------------
Vispirms reālajā pasaulē dabúsi pa seju no Brieža, un pēc tam sapņosi - kā viss notiks!

  +1 [+] [-]

, 2016-10-25 15:22, pirms 8 gadiem
noladets rakstīja: Termiņš, termiņš, termiņš.... bet kaads zina, kad tas termiņš ir?
termiņš ir līdz Martam, ja Belju turpinas sapņot, tad viņam jostu atņems, viss, varēs turpinat sapņot!

  -1 [+] [-]

, 2016-10-31 02:03, pirms 7 gadiem
Ļebeģeva purnu 41 gadīgais amerikānis jau nodauzīja. Kāds vēl bokseris no Ļebeģeva. Gasijevs viņu stabīli viņu nokdaunēs
1 2 38 komentāri