Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:111, Did:0, useCase: 3

Glovacka komanda oficiāli iesniegusi protestu pret Brieža uzvaru

Agris Suveizda

Glovacka komanda oficiāli iesniegusi protestu pret Brieža uzvaru
Kšištof Glovackis un Mairis Briedis. Foto: Vladislavs Proškins/f64

LETA. Poļu bokseris Kšištofs Glovackis pēc plaši apspriestā zaudējuma pagājušā nedēļā Latvijas bokserim Mairim Briedim pirmdien oficiāli iesniedzis protestu Pasaules Boksa organizācijai (WBO) un Pasaules Boksa padomei (WBC), medijam "sport.tvp.pl" atklāja viņa promouters Andžejs Vasiļevskis.

Briedis sestdien "Arēnā Rīga" trešajā raundā nokautēja Glovacki un sasniedza Pasaules boksa supersērijas finālu. Poļa promouters Vasiļevskis norādīja, ka viņš pirmdien ir iesniedzis oficiālu protestu gan WBO, gan WBC organizācijām, bet Glovackis pašlaik laiku veltīšot atpūtai.

"Mēs cīnāmies par to, lai dueļa rezultāts tiktu anulēts," teica Vasiļevskis. "Vai mēs uzvārēsim? Protams! Tikai jautājums, ko. Ja duelis nebūtu noticis supersērijas turnīra laikā, tas uzreiz būtu anulēts un tiktu noteikts atkārtotas cīņas datums. Grūti paredzēt, kas notiks, bet mēs gaidām atbildi."

Glovackis svētdien Varšavā veica pirmās veselības pārbaudes, kas liecināja, ka kaulu lūzumi vai citas būtiskas traumas viņam nav konstatētas, turklāt nekas netika atklāts, arī atkārtoti izvērtējot boksera stāvokli, līdz ar to viņš ringā varētu atgriezties šī gada laikā.

Briedis Supersērijas finālā tiksies ar kubieti Junjeru Dortikosu, kurš turpat Rīgā desmitajā raundā nokautēja amerikāni Endrū Tabiti, iegūstot Starptautiskās Boksa federācijas (IBF) čempiona jostu.

Izmantotie resursi:
LETA

  +3 [+] [-]

, 2019-06-18 19:12, pirms 5 gadiem
nevar jau neko pateikt ,ja briedim tā būtu izdarīts ganjau arī šamējie tāpat rīkotos.

 +11 [+] [-]

, 2019-06-18 19:34, pirms 5 gadiem
Labi saprotu, ka WBO iesniegts protests par rezultāta anulēšanu, lai saglabātu Glovackis WBO čempiona jostu.
Bet kāds sakars ar WBC? Viņi taču pirms cīņas jau pateica, ka nepiedalās...
Supersērijai ko nesniedza protestu par rezultāta anulēšanu?

 +24 [+] [-]

, 2019-06-18 19:39, pirms 5 gadiem
cerams, ka poļu kinoakadēmija izvirzīs Glovacki oskara balvai par otrā plāna labāko aktieri!

  +3 [+] [-]

, 2019-06-18 19:54, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Labi saprotu, ka WBO iesniegts protests par rezultāta anulēšanu, lai saglabātu Glovackis WBO čempiona jostu.
Bet kāds sakars ar WBC? Viņi taču pirms cīņas jau pateica, ka nepiedalās...
Supersērijai ko nesniedza protestu par rezultāta anulēšanu?
Tūlīt misters paštaisnums, taisnības cīnītājs no Liepājas ieradīsies un būs ekstāzē.

  +4 [+] [-]

, 2019-06-18 19:54, pirms 5 gadiem
vēl arī WBA un IBF, varbūt pat ANO varēja iesniegt..

vai kādreiz vēsturē vidpār kādreiz tāds mistisks protests ir apmierināts?

  +1 [+] [-]

, 2019-06-18 19:57, pirms 5 gadiem
arch122 rakstīja: Tūlīt misters paštaisnums, taisnības cīnītājs no Liepājas ieradīsies un būs ekstāzē.
Ekstāzē viņš būs, ja WBO anulēs rezultātu

  +1 [+] [-]

, 2019-06-18 20:04, pirms 5 gadiem
A kāds tagad vispār sakars WBO/WBC ar to visu ja viņi atsauca savu dalību pirms cīņas?

  +2 [+] [-]

, 2019-06-18 20:08, pirms 5 gadiem
heh rakstīja: A kāds tagad vispār sakars WBO/WBC ar to visu ja viņi atsauca savu dalību pirms cīņas?
WBC tik atsauca, ka maču tiesā tikai WBO tiesneši. WBO neko neatsauca.
Slēpts komentārs: elfs

  +1 [+] [-]

, 2019-06-18 20:25, pirms 5 gadiem
Daniel rakstīja: vēl arī WBA un IBF, varbūt pat ANO varēja iesniegt..

vai kādreiz vēsturē vidpār kādreiz tāds mistisks protests ir apmierināts?
Diezvai, nav dzirdēts, bet "galvenie eksperti" nav vēl uzradušies

  +8 [+] [-]

, 2019-06-18 20:28, pirms 5 gadiem
elfs rakstīja: Lohi! Pirms metat akmeņus citu dārziņa paskatieties vai pašu nav pilns ar akmeņiem!

Briedis ir netīrs bokseris, bet pretiniekus viņa komanda sauc par netīriem. Cik nav lasīts, ka šis un tas pretinieks boksējas netīri (sit pa pakausi piemēram). Bet Briedis dara to pašu! Un vel vairāk - pretinieki nesit ar elkoni pa žokli!
Un atcerēsimies galu galā, ka Briedis nav patriots. Šim tuva Krievija/krievu valoda.

Un tagad par jums komentētāji. Pameklējiet arhīvā ko esat rakstījuši par pretinieku negodīgajiem sitieniem Briedim. Visur lamājat tos pretiniekus, a tagad, kad Briedis ir tas lohs, kurš ir sliktais - nedarāt to. Attaisnojat un saucat par tēlotāju poli, lai gan nekāda tēlošana tur nebija.

Personiski es cīņu sportiem nesekoju līdzi. Izņemot par Briedi fanoju. Bet pēc šī viņa izlēciena es vairs neatbalstu Briedi jo es uzskatu, ka sportā tādiem bandītiem kā Briedis nav vietas. Līdzīgi kā piemēram tie divi krievu futbolisti kuri sēdēs aiz restēm par uzbrukumu. Deģenerāti gan viņi, gan Briedis kurš vel izsmej pretinieku.
Pirms citus sauc par lohiem, ieteiktu paskatīties spogulī.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-18 20:29, pirms 5 gadiem
Brīnums gan, ka būtiskas traumas nav konstatētas. Pēc Maira sitiena ar elkoni taču nokrita kā nopļauts un vēl ilgi gulēja. Kamēr tiesnesis lika celties augšā.

  +2 [+] [-]

, 2019-06-18 20:37, pirms 5 gadiem
elfs rakstīja: Lohi! Pirms metat akmeņus citu dārziņa paskatieties vai pašu nav pilns ar akmeņiem!

Briedis ir netīrs bokseris, bet pretiniekus viņa komanda sauc par netīriem. Cik nav lasīts, ka šis un tas pretinieks boksējas netīri (sit pa pakausi piemēram). Bet Briedis dara to pašu! Un vel vairāk - pretinieki nesit ar elkoni pa žokli!
Un atcerēsimies galu galā, ka Briedis nav patriots. Šim tuva Krievija/krievu valoda.

Un tagad par jums komentētāji. Pameklējiet arhīvā ko esat rakstījuši par pretinieku negodīgajiem sitieniem Briedim. Visur lamājat tos pretiniekus, a tagad, kad Briedis ir tas lohs, kurš ir sliktais - nedarāt to. Attaisnojat un saucat par tēlotāju poli, lai gan nekāda tēlošana tur nebija.

Personiski es cīņu sportiem nesekoju līdzi. Izņemot par Briedi fanoju. Bet pēc šī viņa izlēciena es vairs neatbalstu Briedi jo es uzskatu, ka sportā tādiem bandītiem kā Briedis nav vietas. Līdzīgi kā piemēram tie divi krievu futbolisti kuri sēdēs aiz restēm par uzbrukumu. Deģenerāti gan viņi, gan Briedis kurš vel izsmej pretinieku.
Nepievērsiet uzmanību, tikko pamatskolniekiem bija izlaidums un šim trollim "skauž"

  +5 [+] [-]

, 2019-06-18 20:42, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Ekstāzē viņš būs, ja WBO anulēs rezultātu
Šobrīd pacietīgi (pēc viņa paša vārdiem teiktā) sēž krūmos un gaida savu triumfa iznācienu

  +2 [+] [-]

, 2019-06-18 20:47, pirms 5 gadiem
Muhamedam Ali arī dauzīja pa pakausi un beigās nodauzīja tā ka parkinsons. Protams pierādīt to nevar, bet regulāri dauzot pa pakausi var reiz pienākt brīdis kad notiek smadzeńu asińošana un līdz arto arī koma un paši saprotiet...
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +1 [+] [-]

, 2019-06-18 20:49, pirms 5 gadiem
Visticamāk anulēs jostu bet to neatdos Glowackim. Un protams Mairis tā vai tā finālā cīnīsies par jostu ir vai nav josta, tāpat cīńa par jostu ir garantēta.

  +2 [+] [-]

, 2019-06-18 20:54, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ekstāzē, es nebūšu! Jo jau esmu sapratis, ka sestdienas cīņa bija farss.
Tu man varētu parādīt, kur varu skatīties, kā Briedim pasniedz WBO čempionu jostu? Vel vakar apgalvoji, ka viņš (Briedis) IR WBO čempions.
https://twitter.com/WorldBoxingOrg/...
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +4 [+] [-]

, 2019-06-18 20:58, pirms 5 gadiem
Glovadskis ļoti labi nosimulēja. Bet diemžēl nokdaunu nevar nosimulēt, tur gan jāguļās uz dēļiem un tur viņš atradās vairāk kārtīgi. Briedis neapšaubāms čempions.

  +6 [+] [-]

, 2019-06-18 21:02, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu lasīt proti?
Vai arī tagad stāstīsi, ka ir jauna mode-jostu nedod, bet čempiona pasludināšana notiek twitterī? Pirms nākamās Brieža cīņas viņa asistenti nesīs pa priekšu atvērtu datoru ar šo twitter ierakstu, un jostu vairs nenesīs?
Tu redzēji, ka Glovackis ienesa pirms cīņas ienesa savu WBO čempionu jostu? Pieņemu, ka WBO nemaz vēl nav izgatavojusi savas jostas. Glovackis jau to josta dabūja nevis cīņā, bet kā pirmais pretendents uz WBO jostu , laikam 2 dienas pirms cīņas ar Briedi!
Kamēr WBO nav paziņojusi, ka anulē mača rezultātu, uzskatu Briedi par WBO čempionu! Tu vari protams savādāk domāt!

 +12 [+] [-]

, 2019-06-18 21:15, pirms 5 gadiem
Paskatījos WBO lapā, Briedis ielikts kā čempions, ESPN arī, wikipēdijā arī. Viņi nezin, ka Namejs titulu neatzīst?

  -4 [+] [-]

, 2019-06-18 21:18, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Tu redzēji, ka Glovackis ienesa pirms cīņas ienesa savu WBO čempionu jostu? Pieņemu, ka WBO nemaz vēl nav izgatavojusi savas jostas. Glovackis jau to josta dabūja nevis cīņā, bet kā pirmais pretendents uz WBO jostu , laikam 2 dienas pirms cīņas ar Briedi!
Kamēr WBO nav paziņojusi, ka anulē mača rezultātu, uzskatu Briedi par WBO čempionu! Tu vari protams savādāk domāt!
Neredzēju, jo uzslēdzu šo cīņu pirmā raunda vidū.
Nē, Glovacikis to jostu dabūja 1/4 finālā pēc cīņas ar krievu Vlasovu.

Uzmini, kura no visām piecām jostām Usika rokās ir WBO josta
https://112.international/sport/box...

  +7 [+] [-]

, 2019-06-18 21:20, pirms 5 gadiem
Poļi var tikai iesniegt protestu par savas komandas neprofesionalitāti. Kā var neredzēt, ka viņu bokseris ir tuvu bezsamaņai (kā tas tagad tiek pasniegts) ja ir visas iespējas, kā minimums, pieprasīt 5 minūšu pauzi pēc "drausmīgā sitiena ar elkoni". Bet, ja tas tā nebija, tad nav arī par ko protestēt. Punkts un āmen!

  +3 [+] [-]

, 2019-06-18 21:22, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Uzmini, kura no visām piecām jostām Usika rokās ir WBO josta
https://112.international/sport/boxing-usyk-no-longer-world-champion-in-heavyweight-40458.html
Tu lasīt neproti, ja pēc krāsām nezini kāda kurai boksa federācijai josta?

  +3 [+] [-]

, 2019-06-18 21:24, pirms 5 gadiem
vai tas poļaks atkārtojumos nredz ka pats ir cūka .

  +2 [+] [-]

, 2019-06-18 21:25, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neredzēju, jo uzslēdzu šo cīņu pirmā raunda vidū.
Nē, Glovacikis to jostu dabūja 1/4 finālā pēc cīņas ar krievu Vlasovu.
????? pagaidu jostu viņš dabūja jeb pirmais pretendents.
par WBC čempionu atzina pirms cīņas ar Briedi

  +4 [+] [-]

, 2019-06-18 21:28, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neredzēju, jo uzslēdzu šo cīņu pirmā raunda vidū.
Nē, Glovacikis to jostu dabūja 1/4 finālā pēc cīņas ar krievu Vlasovu.

Uzmini, kura no visām piecām jostām Usika rokās ir WBO josta
https://112.international/sport/boxing-usyk-no-longer-world-champion-in-heavyweight-40458.html
Tev nav Eliņš iekodis..? Jeb viņš pats zem šitā profila airē? PodkĀstā muti aiztaisīja, tagad nevar nomierināties.

1/4 finālā tika izcīnīts interkontinentālais tituls, nevis pilnvērtīgs čempiona tituls. Es nezinu, vai tu kaut ko no tā saproti, bet tur ir atšķirība. Tāpat kā WBC no WBC Silver, kas, priekš tevis, izrādās, ir jaunums.

Toties WBO jostu Glovackim uzdāvināja akurāt 9 dienas pirms cīņas, un Usiks te vispār ņepričom

  -1 [+] [-]

, 2019-06-18 21:30, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: ????? pagaidu jostu viņš dabūja jeb pirmais pretendents.
par WBC čempionu atzina pirms cīņas ar Briedi
https://halids.com/poland/glowacki-...

  +2 [+] [-]

, 2019-06-18 21:33, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: https://halids.com/poland/glowacki-vlasov-pole-is-a-world-champion-wbo-temporarily/
nu viss pareizi, laikam nezini ko nozīmē vārds - temporarily. pagaidu čempions

  +5 [+] [-]

, 2019-06-18 21:34, pirms 5 gadiem
Bļe, Namej, beidz blamēties. Glovackis dabūja tikai interim titulu, pie īstās jostas tika tikai šajā jūnijā.

  -4 [+] [-]

, 2019-06-18 21:35, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: nu viss pareizi, laikam nezini ko nozīmē vārds - temporarily. pagaidu čempions
Tas nozīmē-uz laiku
Tas nemaina lietas būtu, ka WBO sen jau ir savas čempionu jostas.
Par to arī bija mans stāsts.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-18 21:37, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas nozīmē-uz laiku
Nu tad, citēju:"Nē, Glovacikis to jostu (WBO pilnvērtīgo) dabūja 1/4 finālā pēc cīņas ar krievu Vlasovu."

Drusku sapinās, Einšteins

  +8 [+] [-]

, 2019-06-18 21:37, pirms 5 gadiem
Cilvēks nesaprot nianses, bet ekspertu tēlot patīk. Interim nav pilnvērtīgs tituls

     [+] [-]

, 2019-06-18 21:37, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas nozīmē-uz laiku
Tas nemaina lietas būtu, ka WBO sen jau ir savas čempionu jostas.
Par to arī bija mans stāsts.
Tā vēl trūka, ka WBO nebūtu savu jostu

  +2 [+] [-]

, 2019-06-18 21:38, pirms 5 gadiem
Vai tikai nav pienācis laiks vilkt ārā pēdējo trumpi- Vili Lāci.

     [+] [-]

, 2019-06-18 21:39, pirms 5 gadiem
jaunaisjaunais rakstīja: Nu tad, citēju:"Nē, Glovacikis to jostu (WBO pilnvērtīgo) dabūja 1/4 finālā pēc cīņas ar krievu Vlasovu."

Drusku sapinās, Einšteins
Mans vēstījums zaipim bija ne par to, kad un kur kāds dabūja to WBO jostu, bet gan par to, ka WBO jau pasen ir tās jostas.

     [+] [-]

, 2019-06-18 21:40, pirms 5 gadiem
jaunaisjaunais rakstīja: Tā vēl trūka, ka WBO nebūtu savu jostu
Citāts no zaipja komentāra-.... Pieņemu, ka WBO nemaz vēl nav izgatavojusi savas jostas....

  +1 [+] [-]

, 2019-06-18 21:40, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Mans vēstījums zaipim bija ne par to, kad un kur kāds dabūja to WBO jostu, bet gan par to, ka WBO jau pasen ir tās jostas.
Ta pie reizes pavēsti viņam, ka saule lec no rīta un riet vakarā, jeb vēl kko pašsaprotamāku?

  +2 [+] [-]

, 2019-06-18 21:40, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Mans vēstījums zaipim bija ne par to, kad un kur kāds dabūja to WBO jostu, bet gan par to, ka WBO jau pasen ir tās jostas.
Katra organizācija izgatavo katram čempionam savu jostu. Tās kas ir pie Usika tās arī paliks. jostas nav pārejošas. Tas , pēc cīņas simboliski nodod ja zaudē, nenozīmē, ka vēlāk neatdod. Un izgatavo jaunu.
p.s. iedomajies pats kāda tā josta būtu no 1963,gada, kad dibināta WBC

     [+] [-]

, 2019-06-18 21:41, pirms 5 gadiem
jaunaisjaunais rakstīja: Ta pie reizes pavēsti viņam, ka saule lec no rīta un riet vakarā, jeb vēl kko pašsaprotamāku?
Nu, ja viņš, vai kāds cits, jautās ko līdzīgu, tad laipni to paskaidrošu.

     [+] [-]

, 2019-06-18 21:42, pirms 5 gadiem
Atkal taksts par Briedi un tauta jau "cepas" . Nu labi, nu iesniedza protestu. Un? Nedomaju, ka cinas iznakumu anules.Nu ok, var jau but, ka kludos. Bet ne par to isti ir stasts.
Tie, kas saka, ka Briedis ir "netirs" bokseris, ludzu video studija! Neskaitot, protams, sestdienas sitienu ar elkoni Glovackim. Ludzu, pieradijumus! Un tad parunasim. Jeb vienkarsi aizliedzam boksu ka sporta veidu ar visu no ta izrietoso - nu nevar tacu pielaut, ka veci viens otram sit pa purnu, nu ta rupji izsakoties. Civilizetaja pasaule ta butu kriminali sodama darbiba. Tad par kadu "tirumu" vai "netirumu" no Brieza ( un ne tikai Brieza ) puses mes vispar runajam?

     [+] [-]

, 2019-06-18 21:42, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Citāts no zaipja komentāra-.... Pieņemu, ka WBO nemaz vēl nav izgatavojusi savas jostas....
Te tak domāts bija, ka iespējams uz šo cīņu nav paspējuši izgatavot jostas, tīri fiziski.

  -1 [+] [-]

, 2019-06-18 21:42, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Katra organizācija izgatavo katram čempionam savu jostu. Tās kas ir pie Usika tās arī paliks. jostas nav pārejošas. Tas , pēc cīņas simboliski nodod ja zaudē, nenozīmē, ka vēlāk neatdod. Un izgatavo jaunu.
p.s. iedomajies pats kāda josta būtu no 1963,gada, kad dibināta WBC
Tik niansēti es to nezinu, bet man aizdomas, ka Tev nav taisnība.

     [+] [-]

, 2019-06-18 21:43, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu, ja viņš, vai kāds cits, jautās ko līdzīgu, tad laipni to paskaidrošu.
Nu bet tev tak nejautā, tu pats te marasmu stum. Točna neesi Eliņš? Atzīsties, pamuļķi

  +1 [+] [-]

, 2019-06-18 21:43, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tik niansēti es to nezinu, bet man aizdomas, ka Tev nav taisnība.
Paprasi Briedim lai parāda savu zaļo WBC jostu,kuru valkāja līdz cīņai ar Usiku, ja netici!

     [+] [-]

, 2019-06-18 21:43, pirms 5 gadiem
jaunaisjaunais rakstīja: Te tak domāts bija, ka iespējams uz šo cīņu nav paspējuši izgatavot jostas, tīri fiziski.
Pieņemu, ka Jūs kungi jokojat.

     [+] [-]

, 2019-06-18 21:45, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tik niansēti es to nezinu, bet man aizdomas, ka Tev nav taisnība.
Tas jau liecina par to, ko tu vispār zini.

Un te neviens nejoko, tas vienkārši ir fakts.

     [+] [-]

, 2019-06-18 21:49, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Paprasi Briedim lai parāda savu zaļo WBC jostu,kuru valkāja līdz cīņai ar Usiku, ja netici!
Kā jau rakstīju, nezinu nianses.
Pieļauju, ka bijušiem esošiem čempioniem dod jostu kopijas, un tikai uz pasniegšanas brīdi dod oriģinālu, ko pēc tam atgriež WBO galvenajā ofisā.
Un tas nebūt nav nekas jauns un nebijis, jo daudzos sporta veidos notiek kas līdzīgs.

P.S. Lai arī kā tur nebūtu, bet WBO jostas pasniegšanu neviens nav redzējis. Un kā vakar varējām uzzināt, tad šo sestdienas cīņu ne WBO, ne WBC nav sankcionējis. Līdz ar to nekāda josta arēnā Rīga nemaz nevarēja būt.

Veči, samierinaties ar to!

  +1 [+] [-]

, 2019-06-18 21:52, pirms 5 gadiem
Polis ar saviem lumpeņiem nemāk zaudēt. Parasti pēc cīņas ar dūrēm neplātās. Bet šitie āksti ir mīkstie. Kauns! Lai dabūn kāpostu un piedāvā Briedim par revanša cīņu.

     [+] [-]

, 2019-06-18 21:58, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: P.S. Lai arī kā tur nebūtu, bet WBO jostas pasniegšanu neviens nav redzējis. Un kā vakar varējām uzzināt, tad šo sestdienas cīņu ne WBO, ne WBC nav sankcionējis. Līdz ar to nekāda josta arēnā Rīga nemaz nevarēja būt.

Veči, samierinaties ar to!
Interesanti, ja WBO nav sankcionējis cīņu kā apgalvo un pasludinājusi Briedi par čempionu, tad jau neredzu jēgu vispār kam Glovackim sniegt protestu WBO
tas, ka WBC atsauca cīņu, tas ir fakts un oficāli!

     [+] [-]

, 2019-06-18 22:02, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā jau rakstīju, nezinu nianses.
Pieļauju, ka bijušiem esošiem čempioniem dod jostu kopijas, un tikai uz pasniegšanas brīdi dod oriģinālu, ko pēc tam atgriež WBO galvenajā ofisā.
Pļja nu kaut ko tādu lai izdomātu, tur vajag īpašu talantu

  -1 [+] [-]

, 2019-06-18 22:05, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Interesanti, ja WBO nav sankcionējis cīņu kā apgalvo un pasludinājusi Briedi par čempionu, tad jau neredzu jēgu vispār kam Glovackim sniegt protestu WBO
tas, ka WBC atsauca cīņu, tas ir fakts un oficāli!
Šeit gan Tev taisnība. Un es to arī nesaprotu, kāpēc viņi (poļi) to ir iesnieguši. Un pie tam arī vel WBC.
Starp citu WBO oficālajā mājas lapā ir izdzēsts viss info par šo sestdienas cīņu. Kaut gan vel svētdien tur tas bija ar visu Brieža sveikšanu čempionu godā.
https://www.wboboxing.com/

     [+] [-]

, 2019-06-18 22:06, pirms 5 gadiem
jaunaisjaunais rakstīja: Pļja nu kaut ko tādu lai izdomātu, tur vajag īpašu talantu
Ja Tev ir cits info, tad mierīgi vari likt to galdā.
Kāda tad ir tā vienīgā un pareizā versija?

  +1 [+] [-]

, 2019-06-18 22:12, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šeit gan Tev taisnība. Un es to arī nesaprotu, kāpēc viņi (poļi) to ir iesnieguši. Un pie tam arī vel WBC.
Starp citu WBO oficālajā mājas lapā ir izdzēsts viss info par šo sestdienas cīņu. Kaut gan vel svētdien tur tas bija ar visu Brieža sveikšanu čempionu godā.
https://www.wboboxing.com/
viss kas bija viss ir. gan cīņas autorizācija, gan apsveikums Briedim. un augšējā skrejošā cīnu iznākumu lentē, parāda ka Briedis ir uzvarējis nevis anulēta cīņa.
vienkārši nāk jauni jaunumi no WBO un vecie aiziet uz miskasti kā neaktuāli.
tagad vienkārši jāgaida ko lems WBO uz Glovacka protestu.
';

     [+] [-]

, 2019-06-18 22:16, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja Tev ir cits info, tad mierīgi vari likt to galdā.
Kāda tad ir tā vienīgā un pareizā versija?
Varētu padomāt, ka nav. Man liekas, ka te visi to zin, izņemot tevi, un ne tikai to.

Ja čempions zaudē, tad viņa jostu iedod jaunajam čempionam, bet ne jau pavisam. Nofotografēties ringā un uz preses konferenci. Pēc tam to atdod atpakaļ nu jau bijušajam čempionam, jo tā ir viņa josta, kuru viņš arī kādreiz ir izcīnījis, un tā paliek pie viņa.

Jaunajam čempionam tiks izgatavota jauna josta un nosūtīta viņam, ja tālu jābrauc pakaļ, kas parasti tā arī ir.

Kādas nahren kopijas, kas viņiem naudu nav kur likt, lai vēl kopijas taisītu, un stiept tur vēl kaut ko atpakaļ uz ofisu?

Ja josta uz cīņu ir vakanta, tad jau pirms cīņas tā tiek izgatavota jauna, nākamajam čempionam.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-18 22:21, pirms 5 gadiem
Novēlu Namejam saldu miegu un sapnī redzēt WBO ofisu, kur sienas nokārtas ar visu čempionu jostām.

  -1 [+] [-]

, 2019-06-18 22:21, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: viss kas bija viss ir. gan cīņas autorizācija, gan apsveikums Briedim. un augšējā skrejošā cīnu iznākumu lentē, parāda ka Briedis ir uzvarējis nevis anulēta cīņa.
vienkārši nāk jauni jaunumi no WBO un vecie aiziet uz miskasti kā neaktuāli.
tagad vienkārši jāgaida ko lems WBO uz Glovacka protestu.
Paskaties joslu ar patreizējiem WBO čempioniem. Brieža tur nav.

Vienīgais, kas ir palicis jaunumu sadaļā par šo cīņu ir ziņa par Brieža un Glovacka svēršanos.
https://www.wboboxing.com/category/...

     [+] [-]

, 2019-06-18 22:23, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Paskaties joslu ar patreizējiem WBO čempioniem. Brieža tur nav.

Vienīgais, kas ir palicis jaunumu sadaļā par šo cīņu ir ziņa par Brieža un Glovacka svēršanos.
https://www.wboboxing.com/category/news/boxing-news/
to joslu skrejošo čempionu laikam viņi neatjauno jau pasen tur joprojām Usiks...

  -1 [+] [-]

, 2019-06-18 22:25, pirms 5 gadiem
jaunaisjaunais rakstīja: Varētu padomāt, ka nav. Man liekas, ka te visi to zin, izņemot tevi, un ne tikai to.

Ja čempions zaudē, tad viņa jostu iedod jaunajam čempionam, bet ne jau pavisam. Nofotografēties ringā un uz preses konferenci. Pēc tam to atdod atpakaļ nu jau bijušajam čempionam, jo tā ir viņa josta, kuru viņš arī kādreiz ir izcīnījis, un tā paliek pie viņa.

Jaunajam čempionam tiks izgatavota jauna josta un nosūtīta viņam, ja tālu jābrauc pakaļ, kas parasti tā arī ir.

Kādas nahren kopijas, kas viņiem naudu nav kur likt, lai vēl kopijas taisītu, un stiept tur vēl kaut ko atpakaļ uz ofisu?

Ja josta uz cīņu ir vakanta, tad jau pirms cīņas tā tiek izgatavota jauna, nākamajam čempionam.
Kā jau rakstīju nezinu nianses, bet....................
Tavā stāstā ir ietvērts pats galvenais u.t.i., ka ir josta, kuru ved uz cīņu, pat ja to pēc tam atdod vecajam čempionam.

  -1 [+] [-]

, 2019-06-18 22:26, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: to joslu skrejošo čempionu laikam viņi neatjauno jau pasen tur joprojām Usiks...
Iespējams ka tā.
Bet pie jaunumiem arī ir tikai par svēršanos. Kaut gan svētdien bija ziņa par pašu cīņu.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-18 22:29, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā jau rakstīju nezinu nianses, bet....................
Tavā stāstā ir ietvērts pats galvenais u.t.i., ka ir josta, kuru ved uz cīņu, pat ja to pēc tam atdod vecajam čempionam.
Tu lasīt nemāki, jeb izliecies?

Uz cīņu jostu ved čempions pats savu. Visdrīzāk, ka Glovackis vēl nebija dabūjis, tāpēc arī iznāca bez jostas.

Un vispār, ja tu uzdod šitādus jautājumus un strīdies par vispārzināmām lietām, liecina tikai par to, ka tu esi smagi tālu no boksa, jeb otrs variants- vnk trollis

     [+] [-]

, 2019-06-18 22:30, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Iespējams ka tā.
Bet pie jaunumiem arī ir tikai par svēršanos. Kaut gan svētdien bija ziņa par pašu cīņu.
tā nav svēršanās, bet cīņas autorizācija. ziņa par cīņu un iznākumu bija feisbukā un triperī, kuras joprojām ir un nav atsauktas.

     [+] [-]

, 2019-06-18 22:31, pirms 5 gadiem
Izrādās poļiem ar redzi sūdīgi un pie tam visiem. Glovacka sitienu no aizmugures pa Brieža pakausi kā nespēj ieraudzīt, tā nespēj. Lai gan tas arī bija iemesls Maira elkonim un sekojošam bardakam.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-18 22:32, pirms 5 gadiem
jaunaisjaunais rakstīja: Tu lasīt nemāki, jeb izliecies?

Uz cīņu jostu ved čempions pats savu. Visdrīzāk, ka Glovackis vēl nebija dabūjis, tāpēc arī iznāca bez jostas.

Un vispār, ja tu uzdod šitādus jautājumus un strīdies par vispārzināmām lietām, liecina tikai par to, ka tu esi smagi tālu no boksa, jeb otrs variants- vnk trollis
Jeb abi varianti vienlaicīgi

     [+] [-]

, 2019-06-18 22:35, pirms 5 gadiem
jaunaisjaunais rakstīja: Tu lasīt nemāki, jeb izliecies?

Uz cīņu jostu ved čempions pats savu. Visdrīzāk, ka Glovackis vēl nebija dabūjis, tāpēc arī iznāca bez jostas.

Un vispār, ja tu uzdod šitādus jautājumus un strīdies par vispārzināmām lietām, liecina tikai par to, ka tu esi smagi tālu no boksa, jeb otrs variants- vnk trollis
Pēdējais jautājums-cik Tu zini gadījumus, kad čempions nesaņem jostu uzreiz pēc cīņas tikai tāpēc, ka nav izgatavota jauna josta.
Es neteikšu, ka ļoti bieži skatos pro boksu, bet tādu gadījumu neatceros.
Varbūt Tu zinu citu info?

     [+] [-]

, 2019-06-18 22:44, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: tā nav svēršanās, bet cīņas autorizācija. ziņa par cīņu un iznākumu bija feisbukā un triperī, kuras joprojām ir un nav atsauktas.
Es vel noticētu, ka WBO neatjauno ziņas savā oficiālajā mājas lapā, bet................tur šodien ir ielikti aktuālie jaunumi.
https://www.wboboxing.com/news/boxi...

     [+] [-]

, 2019-06-18 22:53, pirms 5 gadiem
Te priekš Nameja vēl speciāli parakos pagātnē, ka Glovackis par WBO čempionu tika pasludināts 6.jūnijā, nevis uzvarot Vlasovu :
https://twitter.com/WorldBoxingOrg/...

p.s. WBC starp citu ar tā var Briedi pasludināt par čempionu, kā pirmo pretendentu un visdrīzāk tas būtu noticis, ja WBC neatsauktu savu autorizāciju.
Te arī visdrizāk meklējama atbilde, kāpēc fiziski neviens to WBO jostu nav redzējis, jo tādas nav ne Glovackim, ne Briedim, jo WBO tādas nav iedevušas.

p.p.s. atrodi jaunumos ziņu mājaslapā, kur Glovackis pasludināts par čempionu

     [+] [-]

, 2019-06-18 22:56, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Te priekš Nameja vēl speciāli parakos pagātnē, ka Glovackis par WBO čempionu tika pasludināts 6.jūnijā, nevis uzvarot Vlasovu :
https://twitter.com/WorldBoxingOrg/...

p.s. WBC starp citu ar tā var Briedi pasludināt par čempionu, kā pirmo pretendentu un visdrīzāk tas būtu noticis, ja WBC neatsauktu savu autorizāciju.
Te arī visdrizāk meklējama atbilde, kāpēc fiziski neviens to WBO jostu nav redzējis, jo tādas nav ne Glovackim, ne Briedim, jo WBO tādas nav iedevušas.
Ok!
Tikai jautājums, kas tā par jostu Glovackim uz pleca tājā linkā kuru Tu piedāvā.
Nav šaubu, ka tā ir WBO josta, bet kāda?

     [+] [-]

, 2019-06-18 22:58, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ok!
Tikai jautājums, kas tā par jostu Glovackim uz pleca tājā linkā kuru Tu piedāvā.
Nav šaubu, ka tā ir WBO josta, bet kāda?
pagaidu čempiona josta ko iedeva pēc cīņas ar Vlasovu, tāpat kā Briedim iedeva WBC dimanta jostu uzvarot Gevoru...

     [+] [-]

, 2019-06-18 22:58, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Te priekš Nameja vēl speciāli parakos pagātnē, ka Glovackis par WBO čempionu tika pasludināts 6.jūnijā, nevis uzvarot Vlasovu :
https://twitter.com/WorldBoxingOrg/...

p.s. WBC starp citu ar tā var Briedi pasludināt par čempionu, kā pirmo pretendentu un visdrīzāk tas būtu noticis, ja WBC neatsauktu savu autorizāciju.
Te arī visdrizāk meklējama atbilde, kāpēc fiziski neviens to WBO jostu nav redzējis, jo tādas nav ne Glovackim, ne Briedim, jo WBO tādas nav iedevušas.

p.p.s. Namej atrodi jaunumos ziņu mājaslapā, kur Glovackis pasludināts par čempionu?
Jā, atradu.
https://www.wboboxing.com/news/boxi...

Bet vēlreiz jautāju, kas tā viņam par WBO josta uz pleca.

     [+] [-]

, 2019-06-18 22:59, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: pagaidu čempiona josta, tāpat kā Briedim iedeva WBC dimanta jostu uzvarot Gevoru...
Naivs jautājums-kā atšķiras īstā josta no pagaidu jostas?

  +2 [+] [-]

, 2019-06-18 23:03, pirms 5 gadiem
Pa lielam kāda starpība par tām jostām? Tapat nākamā cīņa jau zināma kura būs un ja arī to jostu iedos viņa pret Dortikosu tapat būs likta uz spēles. Nu es saprastu ja Briedis nekad nebūtu dabūjis jostu, bet nu tagad par to diži stresot neredzu jēgu.

     [+] [-]

, 2019-06-18 23:04, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Naivs jautājums-kā atšķiras īstā josta no pagaidu jostas?
redzi bildēs no WBO emblēmas pa kreisi un pa labi tukšus apaļus laukumus? tur arī ieraksta vienā pusē kur tā josta dabūta un pret ko un otrā pusē kāds tituls.
ne ar ko citu jostas neatsķiras!

     [+] [-]

, 2019-06-18 23:06, pirms 5 gadiem
Nu pat ja anulēs jostu tad nekas diži nemainīsies. Cīņa par jostu tik un tā būs ar Dortikosu. Un tas Glovacka teiktais, ka grib revanšu ar Mairi tikai tad ja šis uzvarēs supersērijas finālu skaidri liek manīt ka poļiem šis tas ir zināms. Mairis finālā būs 100%, bet jostu gan var anulēt. Bet tādā gadījumā Mairim nevajadzēs iemaksāt komisiju par jostas turēšanu. Tā kā Mairis Glowacki un viņa komandu ir vinnējis pēc pilnas programmas.

     [+] [-]

, 2019-06-18 23:12, pirms 5 gadiem
Labi!
Visu šo diskusiju beidzot es izstāstīšu īsu savu versiju, kas sestdien notika.

Piekrītu Glovacka pārstāvju un LBF pārstāvja teiktajam pēc sestdienas cīņas, ka pēc WBC atsaukšanas savas dalības šīs cīņas akceptēšanā, bokseri un to pārstāvji nemaz nezināja par ko viņi īsti cīnījās šai cīņā. Beigās abas puses pieļāva, ka tā bija cīņa par Supersērijas finālu, un nekas vairāk.
Līdz ar to, ja nenotika cīņa par WBO jostu, tad Glovacka pārstāvjiem tā nemaz nebija jāiznes arēnā. Cīņa par šo jostu nemaz nebija plānota.

Kaut kā tā es to visu saprotu.

     [+] [-]

, 2019-06-18 23:12, pirms 5 gadiem
Un atkārtošos, ja Mairim anulē šo jostu tad Mairim komisija nav jāiemaksā. Iespējams viņi tagad nogaidīs līdz Mairis iemaksās un tad anulēs, bet es stipri šaubos vai Maira komanda ir tik stulba.

     [+] [-]

, 2019-06-18 23:13, pirms 5 gadiem
killo2000 rakstīja: Pa lielam kāda starpība par tām jostām? Tapat nākamā cīņa jau zināma kura būs un ja arī to jostu iedos viņa pret Dortikosu tapat būs likta uz spēles. Nu es saprastu ja Briedis nekad nebūtu dabūjis jostu, bet nu tagad par to diži stresot neredzu jēgu.
Ja anulēs Briedim WBO čempiona titulu, tad jau paliek, ka
Briedim ir WBC dimanta josta, pirms fināla jau viņu var pasludināt par WBC čempionu, tieši tāpat kā Glovacki par WBO čempionu.
Ja nebūtu WBC atsaukusi autorizāciju, tad Briedis tagad būtu arī WBC čempions.

     [+] [-]

, 2019-06-18 23:14, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: redzi bildēs no WBO emblēmas pa kreisi un pa labi tukšus apaļus laukumus? tur arī ieraksta vienā pusē kur tā josta dabūta un pret ko un otrā pusē kāds tituls.
ne ar ko citu jostas neatsķiras!
Nu, skaidrs.

     [+] [-]

, 2019-06-18 23:24, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Ja anulēs Briedim WBO čempiona titulu, tad jau paliek, ka
Briedim ir WBC dimanta josta, pirms fināla jau viņu var pasludināt par WBC čempionu, tieši tāpat kā Glovacki par WBO čempionu.
Ja nebūtu WBC atsaukusi autorizāciju, tad Briedis tagad būtu arī WBC čempions.
Nu pa lielam kāda starpība? Kads labums bij Glovackim nedēļu būt čempiona statusā? Tik cik kkāda statistika. Jāsaklapē Dortikoss un tad jau būs arī jostas, bet ja pakāsīs Dortikosam tad paliks bezjostām vienalga vai būs bijis pirms cīņas pasludināts par čempi vai nē. Es te neredzu kamdēļ būtu nenormāli jāstreso tagad par tām jostām. Tāpat kādu naudas kāšamo aizstāvēšanu pret kādu maisu pirms suprsērijas fināla nevar paspēt aizvadīt.

     [+] [-]

, 2019-06-18 23:26, pirms 5 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu pa lielam kāda starpība? Kads labums bij Glovackim nedēļu būt čempiona statusā? Tik cik kkāda statistika. Jāsaklapē Dortikoss un tad jau būs arī jostas, bet ja pakāsīs Dortikosam tad paliks bezjostām vienalga vai būs bijis pirms cīņas pasludināts par čempi vai nē. Es te neredzu kamdēļ būtu nenormāli jāstreso tagad par tām jostām. Tāpat kādu naudas kāšamo aizstāvēšanu pret kādu maisu pirms suprsērijas fināla nevar paspēt aizvadīt.
es nestresoju, bet Nameju izglītoju!

  +3 [+] [-]

, 2019-06-18 23:28, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: es nestresoju, bet Nameju izglītoju!
Nu tad ok

  -4 [+] [-]

, 2019-06-18 23:36, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: es nestresoju, bet Nameju izglītoju!
Kurš kuru izglīto?

     [+] [-]

, 2019-06-19 01:18, pirms 5 gadiem
Nezinu, kā Jums liekas, bet, domāju, ka poļi izdīks uzvaras anulēšanu Briedim un panāks cīņas atkārtojumu pret Glovacki. Kā Jums liekas- ir tas reāli, vai ne tuvu tam?
Par šāda pavērsiena varbūtību izteicu viedokli šeit:

Vai Latvijas boksera Maira Brieža panākums pret...

     [+] [-]

, 2019-06-19 01:42, pirms 5 gadiem
marexs rakstīja: Nezinu, kā Jums liekas, bet, domāju, ka poļi izdīks uzvaras anulēšanu Briedim un panāks cīņas atkārtojumu pret Glovacki. Kā Jums liekas- ir tas reāli, vai ne tuvu tam?
Par šāda pavērsiena varbūtību izteicu viedokli šeit:

http://www.manaitautai.lv/lv/visas-kategorijas/pr%C4%81tam/sports/267-latvijas-boksera-maira-brie%C5%BEa-pan%C4%81kums-pret-k%C5%A1i%C5%A1tofu-glovacki-ticis-apstr%C4%ABd%C4%93ts
Vienīgais, kas reāli, ka WBO WBC uzliek cīņai NC, iespējams, polim paliek WBO josta, bet ja vien Briedēns pats negrib, tad viņam nav nekādu pienākumu cīnīties atkārtoti.

Kas attiecas uz WBSS - tur viss sk, finālā Dortikos vs Briedis.

     [+] [-]

, 2019-06-19 02:12, pirms 5 gadiem
"Glovackis pašlaik laiku veltīšot atpūtai."
Nu bet protams, pēc tādas cīņas tikai atpūsties vien vajadzētu...

  -1 [+] [-]

, 2019-06-19 07:10, pirms 5 gadiem
M8archa rakstīja: Vienīgais, kas reāli, ka WBO WBC uzliek cīņai NC, iespējams, polim paliek WBO josta, bet ja vien Briedēns pats negrib, tad viņam nav nekādu pienākumu cīnīties atkārtoti.

Kas attiecas uz WBSS - tur viss sk, finālā Dortikos vs Briedis.
Par to WBSS finālu nemaz tik drošiem Brieža kontekstā nevajag būt, jo , gadījumā ja WBO atsauc cīņu Briedis Vs Glovackis, tad Briedim nemaz nebūs bijusi kvalifikācijas cīņa finālam.

Tomēr ņemot vērā, ka jau tagad viss tas WBSS ir kļuvis par farsu, tad nebūšu pārsteigts ja Briedis tomēr tur būs neskatoties ne uz ko.

Paliek vien atklāts jautājums, kurš sevi cienošs naudas devējs būtu gatavs sponsorēt to cirku?!

  +2 [+] [-]

, 2019-06-19 07:29, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kurš kuru izglīto?
It kā te vēl kādam varētu būt jautājumi.

     [+] [-]

, 2019-06-19 07:40, pirms 5 gadiem
Vienam īpaši tupam cilvēkam atgādinu, ka mācīšanas procesā jābūt divām pusēm-vienai, kura māca, un otrai, kura šo mācīto ņem vērā.

  +4 [+] [-]

, 2019-06-19 08:30, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vienam īpaši tupam cilvēkam atgādinu, ka mācīšanas procesā jābūt divām pusēm-vienai, kura māca, un otrai, kura šo mācīto ņem vērā.
Palasīju tavus komentārus, konkrēts lohs. Stulbums stulbuma galā. Tev dzīvē laikam grūti iet, uzmanības trūkums.

  -2 [+] [-]

, 2019-06-19 08:36, pirms 5 gadiem
Juri$$$ rakstīja: Palasīju tavus komentārus, konkrēts lohs. Stulbums stulbuma galā. Tev dzīvē laikam grūti iet, uzmanības trūkums.
Aplaudēju!
Visvieglākais aptirst citus, kad pašam nav nekādas saprašanas un paurī tukšums. Man ir pamatotas aizdomas, ka patiesībā lohs esi tu, bet tev ir baigā vēlme uztirst kādam, kurš pauž tev netīkamu viedokli.
Bravo!

  -1 [+] [-]

, 2019-06-19 08:38, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Ja anulēs Briedim WBO čempiona titulu, tad jau paliek, ka
Briedim ir WBC dimanta josta, pirms fināla jau viņu var pasludināt par WBC čempionu, tieši tāpat kā Glovacki par WBO čempionu.
Ja nebūtu WBC atsaukusi autorizāciju, tad Briedis tagad būtu arī WBC čempions.
Ja tantiņai būtu krāniņš, tad viņa būtu onkulītis.
Tas attiecībā uz to-kas būtu, ja būtu.

  +2 [+] [-]

, 2019-06-19 08:41, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Aplaudēju!
Visvieglākais aptirst citus, kad pašam nav nekādas saprašanas un paurī tukšums. Man ir pamatotas aizdomas, ka patiesībā lohs esi tu, bet tev ir baigā vēlme uztirst kādam, kurš pauž tev netīkamu viedokli.
Bravo!
Nameja monologs stāvot pie spoguļa

  +2 [+] [-]

, 2019-06-19 09:18, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par to WBSS finālu nemaz tik drošiem Brieža kontekstā nevajag būt, jo , gadījumā ja WBO atsauc cīņu Briedis Vs Glovackis, tad Briedim nemaz nebūs bijusi kvalifikācijas cīņa finālam.

Tomēr ņemot vērā, ka jau tagad viss tas WBSS ir kļuvis par farsu, tad nebūšu pārsteigts ja Briedis tomēr tur būs neskatoties ne uz ko.

Paliek vien atklāts jautājums, kurš sevi cienošs naudas devējs būtu gatavs sponsorēt to cirku?!
Domaju ka jautajums ir aizverts, ja viens gudrinieks ir gatavs pa visiem rakstiem sadrukat 50+ komentarus tas nozime ka reklama strada lieliski, uzmaniba ir piesaistita un sponsori stav rinda.

     [+] [-]

, 2019-06-19 10:14, pirms 5 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Nameja monologs stāvot pie spoguļa
Ko Tu dumam padarīsi...

  +1 [+] [-]

, 2019-06-19 10:39, pirms 5 gadiem
Namej, paskaties labāk šo:

https://www.youtube.com/watch?v=AMA...

netīrs poļu lops, kurš beidzot dabūja samaksāt par saviem izgājieniem! priecājies par Briedi labāk

  -1 [+] [-]

, 2019-06-19 10:45, pirms 5 gadiem
kungs rakstīja: Namej, paskaties labāk šo:

https://www.youtube.com/watch?v=AMA...

netīrs poļu lops, kurš beidzot dabūja samaksāt par saviem izgājieniem! priecājies par Briedi labāk
Parādi kaut vienu manu komentāru, kurā es esmu rakstījis, ka Glovackis ir ļoti pareizs bokseris, un kurā es rakstu, ka fanoju par viņu. Man tāds Glovackis ir bijis nebijis.
Nešuj man lietas par kurām es pat ar pušplēstu zilbi neko neesmu minējis.
Mans stāsts ir tikai un vienīgi par sestdien notikušo netīro cīņu, un nekas vairāk.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-19 10:50, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Parādi kaut vienu manu komentāru, kurā es esmu rakstījis, ka Glovackis ir ļoti pareizs bokseris, un kurā es rakstu, ka fanoju par viņu. Man tāds Glovackis ir bijis nebijis.
Nešuj man lietas par kurām es pat ar pušplēstu zilbi neko neesmu minējis.
Mans stāsts ir tikai un vienīgi par sestdien notikušo netīro cīņu, un nekas vairāk.
Briedis visu izdarīja pareizi, tiesnesis nedzirdēja gongu, tur neko nevar darīt..

Kādēļ ir uzskats - Briedis iesita ar elkoni, kas ir trakāk, nekā Glovka pa pakausi? Polis sita pirmais! un kādēļ tad polis būs tas, kurš uzstādīs latiņu cik netīri sist? nebūtu sitis, nebūtu atrāvies! Tvneta ir labs raksts par poli kurš gribēja karu, bet pieļāva kļūdu

  +1 [+] [-]

, 2019-06-19 10:54, pirms 5 gadiem
Izskatās ka ar vili lāci nepietiek, ietiepīgā cīņa pārspēt pašam sevi stulbumā turpinās.

  -1 [+] [-]

, 2019-06-19 11:37, pirms 5 gadiem
kungs rakstīja: Briedis visu izdarīja pareizi, tiesnesis nedzirdēja gongu, tur neko nevar darīt..

Kādēļ ir uzskats - Briedis iesita ar elkoni, kas ir trakāk, nekā Glovka pa pakausi? Polis sita pirmais! un kādēļ tad polis būs tas, kurš uzstādīs latiņu cik netīri sist? nebūtu sitis, nebūtu atrāvies! Tvneta ir labs raksts par poli kurš gribēja karu, bet pieļāva kļūdu
Vienīgā viņa kļūda, varbūt pat ne kļūda, ka viņš piecēlies piekrita turpināt cīņu. Iespējams, ka tas bija afekta iespaidā, vai kas cits apstāklis, bet, ja viņš būtu gribējis simulēt, viņam bija jāzin, ka šādās situācijās jāsimulē līdz galam.
Par abu sitienu atšķirību, jau tik daudz izmalts, ka nav ne mazākās vēlēšanās sākt visu no gala.