Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:111, Did:0, useCase: 3

Glovacka komanda oficiāli iesniegusi protestu pret Brieža uzvaru

Agris Suveizda

Glovacka komanda oficiāli iesniegusi protestu pret Brieža uzvaru
Kšištof Glovackis un Mairis Briedis. Foto: Vladislavs Proškins/f64

LETA. Poļu bokseris Kšištofs Glovackis pēc plaši apspriestā zaudējuma pagājušā nedēļā Latvijas bokserim Mairim Briedim pirmdien oficiāli iesniedzis protestu Pasaules Boksa organizācijai (WBO) un Pasaules Boksa padomei (WBC), medijam "sport.tvp.pl" atklāja viņa promouters Andžejs Vasiļevskis.

Briedis sestdien "Arēnā Rīga" trešajā raundā nokautēja Glovacki un sasniedza Pasaules boksa supersērijas finālu. Poļa promouters Vasiļevskis norādīja, ka viņš pirmdien ir iesniedzis oficiālu protestu gan WBO, gan WBC organizācijām, bet Glovackis pašlaik laiku veltīšot atpūtai.

"Mēs cīnāmies par to, lai dueļa rezultāts tiktu anulēts," teica Vasiļevskis. "Vai mēs uzvārēsim? Protams! Tikai jautājums, ko. Ja duelis nebūtu noticis supersērijas turnīra laikā, tas uzreiz būtu anulēts un tiktu noteikts atkārtotas cīņas datums. Grūti paredzēt, kas notiks, bet mēs gaidām atbildi."

Glovackis svētdien Varšavā veica pirmās veselības pārbaudes, kas liecināja, ka kaulu lūzumi vai citas būtiskas traumas viņam nav konstatētas, turklāt nekas netika atklāts, arī atkārtoti izvērtējot boksera stāvokli, līdz ar to viņš ringā varētu atgriezties šī gada laikā.

Briedis Supersērijas finālā tiksies ar kubieti Junjeru Dortikosu, kurš turpat Rīgā desmitajā raundā nokautēja amerikāni Endrū Tabiti, iegūstot Starptautiskās Boksa federācijas (IBF) čempiona jostu.

Izmantotie resursi:
LETA

     [+] [-]

, 2019-06-18 21:37, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas nozīmē-uz laiku
Tas nemaina lietas būtu, ka WBO sen jau ir savas čempionu jostas.
Par to arī bija mans stāsts.
Tā vēl trūka, ka WBO nebūtu savu jostu

  +2 [+] [-]

, 2019-06-18 21:38, pirms 5 gadiem
Vai tikai nav pienācis laiks vilkt ārā pēdējo trumpi- Vili Lāci.

     [+] [-]

, 2019-06-18 21:39, pirms 5 gadiem
jaunaisjaunais rakstīja: Nu tad, citēju:"Nē, Glovacikis to jostu (WBO pilnvērtīgo) dabūja 1/4 finālā pēc cīņas ar krievu Vlasovu."

Drusku sapinās, Einšteins
Mans vēstījums zaipim bija ne par to, kad un kur kāds dabūja to WBO jostu, bet gan par to, ka WBO jau pasen ir tās jostas.

     [+] [-]

, 2019-06-18 21:40, pirms 5 gadiem
jaunaisjaunais rakstīja: Tā vēl trūka, ka WBO nebūtu savu jostu
Citāts no zaipja komentāra-.... Pieņemu, ka WBO nemaz vēl nav izgatavojusi savas jostas....

  +1 [+] [-]

, 2019-06-18 21:40, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Mans vēstījums zaipim bija ne par to, kad un kur kāds dabūja to WBO jostu, bet gan par to, ka WBO jau pasen ir tās jostas.
Ta pie reizes pavēsti viņam, ka saule lec no rīta un riet vakarā, jeb vēl kko pašsaprotamāku?

  +2 [+] [-]

, 2019-06-18 21:40, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Mans vēstījums zaipim bija ne par to, kad un kur kāds dabūja to WBO jostu, bet gan par to, ka WBO jau pasen ir tās jostas.
Katra organizācija izgatavo katram čempionam savu jostu. Tās kas ir pie Usika tās arī paliks. jostas nav pārejošas. Tas , pēc cīņas simboliski nodod ja zaudē, nenozīmē, ka vēlāk neatdod. Un izgatavo jaunu.
p.s. iedomajies pats kāda tā josta būtu no 1963,gada, kad dibināta WBC

     [+] [-]

, 2019-06-18 21:41, pirms 5 gadiem
jaunaisjaunais rakstīja: Ta pie reizes pavēsti viņam, ka saule lec no rīta un riet vakarā, jeb vēl kko pašsaprotamāku?
Nu, ja viņš, vai kāds cits, jautās ko līdzīgu, tad laipni to paskaidrošu.

     [+] [-]

, 2019-06-18 21:42, pirms 5 gadiem
Atkal taksts par Briedi un tauta jau "cepas" . Nu labi, nu iesniedza protestu. Un? Nedomaju, ka cinas iznakumu anules.Nu ok, var jau but, ka kludos. Bet ne par to isti ir stasts.
Tie, kas saka, ka Briedis ir "netirs" bokseris, ludzu video studija! Neskaitot, protams, sestdienas sitienu ar elkoni Glovackim. Ludzu, pieradijumus! Un tad parunasim. Jeb vienkarsi aizliedzam boksu ka sporta veidu ar visu no ta izrietoso - nu nevar tacu pielaut, ka veci viens otram sit pa purnu, nu ta rupji izsakoties. Civilizetaja pasaule ta butu kriminali sodama darbiba. Tad par kadu "tirumu" vai "netirumu" no Brieza ( un ne tikai Brieza ) puses mes vispar runajam?

     [+] [-]

, 2019-06-18 21:42, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Citāts no zaipja komentāra-.... Pieņemu, ka WBO nemaz vēl nav izgatavojusi savas jostas....
Te tak domāts bija, ka iespējams uz šo cīņu nav paspējuši izgatavot jostas, tīri fiziski.

  -1 [+] [-]

, 2019-06-18 21:42, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Katra organizācija izgatavo katram čempionam savu jostu. Tās kas ir pie Usika tās arī paliks. jostas nav pārejošas. Tas , pēc cīņas simboliski nodod ja zaudē, nenozīmē, ka vēlāk neatdod. Un izgatavo jaunu.
p.s. iedomajies pats kāda josta būtu no 1963,gada, kad dibināta WBC
Tik niansēti es to nezinu, bet man aizdomas, ka Tev nav taisnība.

     [+] [-]

, 2019-06-18 21:43, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu, ja viņš, vai kāds cits, jautās ko līdzīgu, tad laipni to paskaidrošu.
Nu bet tev tak nejautā, tu pats te marasmu stum. Točna neesi Eliņš? Atzīsties, pamuļķi

  +1 [+] [-]

, 2019-06-18 21:43, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tik niansēti es to nezinu, bet man aizdomas, ka Tev nav taisnība.
Paprasi Briedim lai parāda savu zaļo WBC jostu,kuru valkāja līdz cīņai ar Usiku, ja netici!

     [+] [-]

, 2019-06-18 21:43, pirms 5 gadiem
jaunaisjaunais rakstīja: Te tak domāts bija, ka iespējams uz šo cīņu nav paspējuši izgatavot jostas, tīri fiziski.
Pieņemu, ka Jūs kungi jokojat.

     [+] [-]

, 2019-06-18 21:45, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tik niansēti es to nezinu, bet man aizdomas, ka Tev nav taisnība.
Tas jau liecina par to, ko tu vispār zini.

Un te neviens nejoko, tas vienkārši ir fakts.

     [+] [-]

, 2019-06-18 21:49, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Paprasi Briedim lai parāda savu zaļo WBC jostu,kuru valkāja līdz cīņai ar Usiku, ja netici!
Kā jau rakstīju, nezinu nianses.
Pieļauju, ka bijušiem esošiem čempioniem dod jostu kopijas, un tikai uz pasniegšanas brīdi dod oriģinālu, ko pēc tam atgriež WBO galvenajā ofisā.
Un tas nebūt nav nekas jauns un nebijis, jo daudzos sporta veidos notiek kas līdzīgs.

P.S. Lai arī kā tur nebūtu, bet WBO jostas pasniegšanu neviens nav redzējis. Un kā vakar varējām uzzināt, tad šo sestdienas cīņu ne WBO, ne WBC nav sankcionējis. Līdz ar to nekāda josta arēnā Rīga nemaz nevarēja būt.

Veči, samierinaties ar to!

  +1 [+] [-]

, 2019-06-18 21:52, pirms 5 gadiem
Polis ar saviem lumpeņiem nemāk zaudēt. Parasti pēc cīņas ar dūrēm neplātās. Bet šitie āksti ir mīkstie. Kauns! Lai dabūn kāpostu un piedāvā Briedim par revanša cīņu.

     [+] [-]

, 2019-06-18 21:58, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: P.S. Lai arī kā tur nebūtu, bet WBO jostas pasniegšanu neviens nav redzējis. Un kā vakar varējām uzzināt, tad šo sestdienas cīņu ne WBO, ne WBC nav sankcionējis. Līdz ar to nekāda josta arēnā Rīga nemaz nevarēja būt.

Veči, samierinaties ar to!
Interesanti, ja WBO nav sankcionējis cīņu kā apgalvo un pasludinājusi Briedi par čempionu, tad jau neredzu jēgu vispār kam Glovackim sniegt protestu WBO
tas, ka WBC atsauca cīņu, tas ir fakts un oficāli!

     [+] [-]

, 2019-06-18 22:02, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā jau rakstīju, nezinu nianses.
Pieļauju, ka bijušiem esošiem čempioniem dod jostu kopijas, un tikai uz pasniegšanas brīdi dod oriģinālu, ko pēc tam atgriež WBO galvenajā ofisā.
Pļja nu kaut ko tādu lai izdomātu, tur vajag īpašu talantu

  -1 [+] [-]

, 2019-06-18 22:05, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Interesanti, ja WBO nav sankcionējis cīņu kā apgalvo un pasludinājusi Briedi par čempionu, tad jau neredzu jēgu vispār kam Glovackim sniegt protestu WBO
tas, ka WBC atsauca cīņu, tas ir fakts un oficāli!
Šeit gan Tev taisnība. Un es to arī nesaprotu, kāpēc viņi (poļi) to ir iesnieguši. Un pie tam arī vel WBC.
Starp citu WBO oficālajā mājas lapā ir izdzēsts viss info par šo sestdienas cīņu. Kaut gan vel svētdien tur tas bija ar visu Brieža sveikšanu čempionu godā.
https://www.wboboxing.com/

     [+] [-]

, 2019-06-18 22:06, pirms 5 gadiem
jaunaisjaunais rakstīja: Pļja nu kaut ko tādu lai izdomātu, tur vajag īpašu talantu
Ja Tev ir cits info, tad mierīgi vari likt to galdā.
Kāda tad ir tā vienīgā un pareizā versija?

  +1 [+] [-]

, 2019-06-18 22:12, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šeit gan Tev taisnība. Un es to arī nesaprotu, kāpēc viņi (poļi) to ir iesnieguši. Un pie tam arī vel WBC.
Starp citu WBO oficālajā mājas lapā ir izdzēsts viss info par šo sestdienas cīņu. Kaut gan vel svētdien tur tas bija ar visu Brieža sveikšanu čempionu godā.
https://www.wboboxing.com/
viss kas bija viss ir. gan cīņas autorizācija, gan apsveikums Briedim. un augšējā skrejošā cīnu iznākumu lentē, parāda ka Briedis ir uzvarējis nevis anulēta cīņa.
vienkārši nāk jauni jaunumi no WBO un vecie aiziet uz miskasti kā neaktuāli.
tagad vienkārši jāgaida ko lems WBO uz Glovacka protestu.
';

     [+] [-]

, 2019-06-18 22:16, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja Tev ir cits info, tad mierīgi vari likt to galdā.
Kāda tad ir tā vienīgā un pareizā versija?
Varētu padomāt, ka nav. Man liekas, ka te visi to zin, izņemot tevi, un ne tikai to.

Ja čempions zaudē, tad viņa jostu iedod jaunajam čempionam, bet ne jau pavisam. Nofotografēties ringā un uz preses konferenci. Pēc tam to atdod atpakaļ nu jau bijušajam čempionam, jo tā ir viņa josta, kuru viņš arī kādreiz ir izcīnījis, un tā paliek pie viņa.

Jaunajam čempionam tiks izgatavota jauna josta un nosūtīta viņam, ja tālu jābrauc pakaļ, kas parasti tā arī ir.

Kādas nahren kopijas, kas viņiem naudu nav kur likt, lai vēl kopijas taisītu, un stiept tur vēl kaut ko atpakaļ uz ofisu?

Ja josta uz cīņu ir vakanta, tad jau pirms cīņas tā tiek izgatavota jauna, nākamajam čempionam.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-18 22:21, pirms 5 gadiem
Novēlu Namejam saldu miegu un sapnī redzēt WBO ofisu, kur sienas nokārtas ar visu čempionu jostām.

  -1 [+] [-]

, 2019-06-18 22:21, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: viss kas bija viss ir. gan cīņas autorizācija, gan apsveikums Briedim. un augšējā skrejošā cīnu iznākumu lentē, parāda ka Briedis ir uzvarējis nevis anulēta cīņa.
vienkārši nāk jauni jaunumi no WBO un vecie aiziet uz miskasti kā neaktuāli.
tagad vienkārši jāgaida ko lems WBO uz Glovacka protestu.
Paskaties joslu ar patreizējiem WBO čempioniem. Brieža tur nav.

Vienīgais, kas ir palicis jaunumu sadaļā par šo cīņu ir ziņa par Brieža un Glovacka svēršanos.
https://www.wboboxing.com/category/...

     [+] [-]

, 2019-06-18 22:23, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Paskaties joslu ar patreizējiem WBO čempioniem. Brieža tur nav.

Vienīgais, kas ir palicis jaunumu sadaļā par šo cīņu ir ziņa par Brieža un Glovacka svēršanos.
https://www.wboboxing.com/category/news/boxing-news/
to joslu skrejošo čempionu laikam viņi neatjauno jau pasen tur joprojām Usiks...

  -1 [+] [-]

, 2019-06-18 22:25, pirms 5 gadiem
jaunaisjaunais rakstīja: Varētu padomāt, ka nav. Man liekas, ka te visi to zin, izņemot tevi, un ne tikai to.

Ja čempions zaudē, tad viņa jostu iedod jaunajam čempionam, bet ne jau pavisam. Nofotografēties ringā un uz preses konferenci. Pēc tam to atdod atpakaļ nu jau bijušajam čempionam, jo tā ir viņa josta, kuru viņš arī kādreiz ir izcīnījis, un tā paliek pie viņa.

Jaunajam čempionam tiks izgatavota jauna josta un nosūtīta viņam, ja tālu jābrauc pakaļ, kas parasti tā arī ir.

Kādas nahren kopijas, kas viņiem naudu nav kur likt, lai vēl kopijas taisītu, un stiept tur vēl kaut ko atpakaļ uz ofisu?

Ja josta uz cīņu ir vakanta, tad jau pirms cīņas tā tiek izgatavota jauna, nākamajam čempionam.
Kā jau rakstīju nezinu nianses, bet....................
Tavā stāstā ir ietvērts pats galvenais u.t.i., ka ir josta, kuru ved uz cīņu, pat ja to pēc tam atdod vecajam čempionam.

  -1 [+] [-]

, 2019-06-18 22:26, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: to joslu skrejošo čempionu laikam viņi neatjauno jau pasen tur joprojām Usiks...
Iespējams ka tā.
Bet pie jaunumiem arī ir tikai par svēršanos. Kaut gan svētdien bija ziņa par pašu cīņu.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-18 22:29, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā jau rakstīju nezinu nianses, bet....................
Tavā stāstā ir ietvērts pats galvenais u.t.i., ka ir josta, kuru ved uz cīņu, pat ja to pēc tam atdod vecajam čempionam.
Tu lasīt nemāki, jeb izliecies?

Uz cīņu jostu ved čempions pats savu. Visdrīzāk, ka Glovackis vēl nebija dabūjis, tāpēc arī iznāca bez jostas.

Un vispār, ja tu uzdod šitādus jautājumus un strīdies par vispārzināmām lietām, liecina tikai par to, ka tu esi smagi tālu no boksa, jeb otrs variants- vnk trollis

     [+] [-]

, 2019-06-18 22:30, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Iespējams ka tā.
Bet pie jaunumiem arī ir tikai par svēršanos. Kaut gan svētdien bija ziņa par pašu cīņu.
tā nav svēršanās, bet cīņas autorizācija. ziņa par cīņu un iznākumu bija feisbukā un triperī, kuras joprojām ir un nav atsauktas.

     [+] [-]

, 2019-06-18 22:31, pirms 5 gadiem
Izrādās poļiem ar redzi sūdīgi un pie tam visiem. Glovacka sitienu no aizmugures pa Brieža pakausi kā nespēj ieraudzīt, tā nespēj. Lai gan tas arī bija iemesls Maira elkonim un sekojošam bardakam.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-18 22:32, pirms 5 gadiem
jaunaisjaunais rakstīja: Tu lasīt nemāki, jeb izliecies?

Uz cīņu jostu ved čempions pats savu. Visdrīzāk, ka Glovackis vēl nebija dabūjis, tāpēc arī iznāca bez jostas.

Un vispār, ja tu uzdod šitādus jautājumus un strīdies par vispārzināmām lietām, liecina tikai par to, ka tu esi smagi tālu no boksa, jeb otrs variants- vnk trollis
Jeb abi varianti vienlaicīgi

     [+] [-]

, 2019-06-18 22:35, pirms 5 gadiem
jaunaisjaunais rakstīja: Tu lasīt nemāki, jeb izliecies?

Uz cīņu jostu ved čempions pats savu. Visdrīzāk, ka Glovackis vēl nebija dabūjis, tāpēc arī iznāca bez jostas.

Un vispār, ja tu uzdod šitādus jautājumus un strīdies par vispārzināmām lietām, liecina tikai par to, ka tu esi smagi tālu no boksa, jeb otrs variants- vnk trollis
Pēdējais jautājums-cik Tu zini gadījumus, kad čempions nesaņem jostu uzreiz pēc cīņas tikai tāpēc, ka nav izgatavota jauna josta.
Es neteikšu, ka ļoti bieži skatos pro boksu, bet tādu gadījumu neatceros.
Varbūt Tu zinu citu info?

     [+] [-]

, 2019-06-18 22:44, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: tā nav svēršanās, bet cīņas autorizācija. ziņa par cīņu un iznākumu bija feisbukā un triperī, kuras joprojām ir un nav atsauktas.
Es vel noticētu, ka WBO neatjauno ziņas savā oficiālajā mājas lapā, bet................tur šodien ir ielikti aktuālie jaunumi.
https://www.wboboxing.com/news/boxi...

     [+] [-]

, 2019-06-18 22:53, pirms 5 gadiem
Te priekš Nameja vēl speciāli parakos pagātnē, ka Glovackis par WBO čempionu tika pasludināts 6.jūnijā, nevis uzvarot Vlasovu :
https://twitter.com/WorldBoxingOrg/...

p.s. WBC starp citu ar tā var Briedi pasludināt par čempionu, kā pirmo pretendentu un visdrīzāk tas būtu noticis, ja WBC neatsauktu savu autorizāciju.
Te arī visdrizāk meklējama atbilde, kāpēc fiziski neviens to WBO jostu nav redzējis, jo tādas nav ne Glovackim, ne Briedim, jo WBO tādas nav iedevušas.

p.p.s. atrodi jaunumos ziņu mājaslapā, kur Glovackis pasludināts par čempionu

     [+] [-]

, 2019-06-18 22:56, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Te priekš Nameja vēl speciāli parakos pagātnē, ka Glovackis par WBO čempionu tika pasludināts 6.jūnijā, nevis uzvarot Vlasovu :
https://twitter.com/WorldBoxingOrg/...

p.s. WBC starp citu ar tā var Briedi pasludināt par čempionu, kā pirmo pretendentu un visdrīzāk tas būtu noticis, ja WBC neatsauktu savu autorizāciju.
Te arī visdrizāk meklējama atbilde, kāpēc fiziski neviens to WBO jostu nav redzējis, jo tādas nav ne Glovackim, ne Briedim, jo WBO tādas nav iedevušas.
Ok!
Tikai jautājums, kas tā par jostu Glovackim uz pleca tājā linkā kuru Tu piedāvā.
Nav šaubu, ka tā ir WBO josta, bet kāda?