Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:111, Did:0, useCase: 3

Briedim ienesīgākajā cīņā karjerā būs iespēja iegūt divas jostas

Krišs Upenieks

Briedim ienesīgākajā cīņā karjerā būs iespēja iegūt divas jostas
Mairis Briedis
Foto: Kaspars Krafts/F64

Latvijas labākais bokseris Mairis Briedis 18. martā vai 1. aprīlī pret Vācijas sportistu Marko Huku cīnīsies gan par WBC pasaules čempiona titulu, gan IBO jostu. Maira pārstāvis Raimonds Zeps sarunā ar portālu Sportacentrs.com neslēpj, ka šī būs ienesīgākā cīņa Brieža karjerā, kā tam arī vajadzētu būt. Ja atgriezties vēlēsies Tonijs Beljū, tas būs jāizdara 2017. gada laikā, bet viņa josta šobrīd ir virtuāla.

Raimonds Zeps, Latvijas labākā boksera Maira Brieža pārstāvis: ''Sarunas ar Marko Huku bija neformālas. Situācija bija tāda, ka WBC noteica nākamās cīņas likteni. WBC reizi gadā sanāk kopā un lielā mērā sastāda kalendāru gada griezumā. Tagad ir noteikti arī četri bokseri, kuri cīnīsies par obligāta pretendenta statusu. Būs divi tādi kā pusfināli un tad izšķirošā cīņa. Šajā sarakstā ir Kšištofs Vlordarčiks, Ilunga Makabu, Dmitrijs Kudrjašovs un Olenravadžu Durodola. Beljū sakarā lielu melno darbu izdarīja angļi, kas ar savu lobiju un ietekmi pasaules boksā spēja vēl saglabāt jostu Beljū. Principā bija skaidrs, ka Briedim būs jācīnās ar otro numuru, kas ir Marko Huks. Citi varianti praktiski netika izskatīti.

Gribētu izskaidrot arī to, ko nozīmē pagaidu josta. Beljū ir iespēja atgriezties cīņā ar Brieža un Huka cīņas uzvarētāju, bet viņa josta šobrīd ir vienkārši kļuvusi virtuāla. Brieža un Huka cīņā tiks noskaidrots šobrīd nozīmīgākās jostas īpašnieks, WBC čempions. Neformālās sarunās Beljū pārstāvji ir teikuši, ka uzvaras gadījumā pret Heju Tonijs atpakaļ uz pirmo smago svaru nenāks un turpinās karjeru supersmagsvaros. Tālāk jau starp mērķiem viņiem ir cīņas organizēšana ar Džošua, bet tie ir ļoti tāli plāni. Pagaidu josta ir normāla prakse pasaules boksā. Arī citās svara kategorijās ir vairāki iesaldētu jostu gadījumi. WBC pēc nolikuma redzēja iespēju, kā Beljū pagaidām vēl saglabāt iespēju atgriežoties uzreiz cīnīties ar tā brīža čempionu, bet 2017. gadā abas jostas būs jāapvieno.

Visa Maira Brieža komanda un pats Mairis ir ļoti priecīgs par iznākumu šajās sarunās. Ir panākts labākais iespējamais iznākums. Būs cīņa par prestižāko jostu pasaulē. WBC pasaules boksa sabiedrībā par tādu tiek uzskatīta. Par to nav ne mazāko šaubu. Mairis arī to saskata kā lielisku iespēju un ļoti labprāt uzvaras gadījumā pēc tam cīnīsies pret Toniju Beljū, ja viņš atgriezīsies pirmajā smagajā svarā.

Cīņa pret Huku, visticamāk, notiks Vācijā. 18. martā vai 1. aprīlī. Tas vēl ir atkarīgs no TV līgumiem. No finansiālās puses attiecība starp abiem bokseriem, visticamāk, būs 50/50. Par kādām naudām ir runa? Šobrīd par to visu vēl notiek sarunas, bet Brieža karjerā tā būs ienesīgākā cīņa karjerā. Tā tam vajadzētu būt. Oficiāli arī varam paziņot, ka cīņa notiks uzreiz par divām jostām - Huks galdā liks savu nesen aizstāvēto IBO jostu. Tā nav starp četrām prestižākajām, bet noteikti ir vērtīgāka nekā IBA, kas Briedim bija iepriekš. Tāpēc tas ir vēl viens tāds pozitīvs aspekts cīņas sakarā.''

  +4 [+] [-]

, 2016-12-16 18:45, pirms 7 gadiem
Lai nu veicas Mairim! Viņš to var dabūt gatavu.

     [+] [-]

, 2016-12-16 18:53, pirms 7 gadiem
Ļoti Nikns Jenots rakstīja: Muļķīti ja neko nesajēdz tad nemuldi.
Šī būs cīņa par WBC jostu, prestižāko šajā kategorijā.
Šādās cīņās summas nav mazākas par miljonu, uzvaras gadījumā skaitlis var būt ap sešām nullēm. Naudas apgrozās milzīgas.
Kadas uzvaras gadijumaa.... jau raksta minets ka naudas bus 50pret50.. nu ja jau izcels limaku tad mentos vairs nestradaas.. dzivosism manisim

     [+] [-]

, 2016-12-16 18:57, pirms 7 gadiem
Cik tad ienesīs šī cīņa?? 10000?60000?

  -3 [+] [-]

, 2016-12-16 19:13, pirms 7 gadiem
A kura ir tā ceturtā no prestižākajām jostām? Viena-Beljū, otra- tā, ko Usiks atņēma Glovackim, trešā- tā, ko Gazijevs atņēma Ļebedevam, a ceturtā? Biju domājis, ka tā, kas Hukam.

  +2 [+] [-]

, 2016-12-16 19:14, pirms 7 gadiem
Nu nezinu, nezinu, kur te daži to 1M redz. Kase, kad sitās Glovacky pret Kaningemu bija 400K (uz abiem), te diži vairāk arī nebūs. Cruiseri tomēr nav heavyweight, tādēļ jau tie paši Holifilds un Hejs un Hejs uz heavy pārgāja, būdami absolūtie champi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-12-16 19:23, pirms 7 gadiem
austrumnieks rakstīja: Huks spēcīgs pretinieks noskatījos nesen viņa veco cīņu ar Glovacki, agresīvs bokseris, pēc spēcīgiem sitieniem izmanto dažnedažādas kombinācijas. Huks tika nokautēts 11 raundā, dēļ vienas rupjas kļūdas, bet tā viņš punktos pēc manām domām bija jau uzvarējis... pluss cīņa vēl Vācijā, kur tiesnešiem patīk pielikt punktus mājiniekam, tā kā tikai un vienīgi uz nokautu jāiet Mairim un es ticu, jo Mairis to spēj.
es nupat paskatījos tieši to cīņu, huks ir vēlamākais no pretiniekiem, glovackis un usiks ir daudz sarežģītāki.
huks iekrīt regulāri zau'dē kontroli un sāk uzbrukt pārāk agresīvi, daudz atveroties, stāvot ar nolaistām rokām. usiks un glovackis, abi ir daudz labāki, daudzveidīgāki, viltīgāki, kā aidzsardzībā, tā uzbrukumā. tur ir pavisam cita klase.

  -3 [+] [-]

, 2016-12-16 19:23, pirms 7 gadiem
Mukurs rakstīja: Nu nezinu, nezinu, kur te daži to 1M redz. Kase, kad sitās Glovacky pret Kaningemu bija 400K (uz abiem), te diži vairāk arī nebūs. Cruiseri tomēr nav heavyweight, tādēļ jau tie paši Holifilds un Hejs un Hejs uz heavy pārgāja, būdami absolūtie champi
Meivezers un Pakjao par abiem kopā viens hevīveits sanāk, bet kāda kasīte viņiem bija?

     [+] [-]

, 2016-12-16 19:28, pirms 7 gadiem
Ļoti Nikns Jenots rakstīja: Cik nesen lasīju tad piemēram Beljū cīņā pret Makabu, viņš nopelnīja nepilnu miljonu britu mārciņu, cik tur taisnība nav zināms, bet naudiņa noteikti laba. Grūti pateikt cik viņš dabūja vēl cīņā pret Floresu.
Daudz jau arī izsaka komercreklāmu ienākumi.
Un manuprāt Maira gadījumā cīņa pret Huku varētu būt vēl ienesīgāka nekā Beljū un Makabu. Jo Huks tomēr ir personība pasaules boksā un it īpaši Vācijā. Un naudas tur apgrozas ļoti laba. Jo Mairis arī ir ieinteresējis pasaules boksu ar savām cīņām.
Jā, Vācijā uz tiem ''vietējiem'' čempioniem tauta baigi pavelkās- Abrahams, Huks, agrāk Povetkins- tie tur bija neuzvarami, ar dažiem priekšnoteikumiem- tiesnesis tāds pareizāks un pretinieks piemeklēts tāds švakāks...

     [+] [-]

, 2016-12-16 19:29, pirms 7 gadiem
Ļoti Nikns Jenots rakstīja: WBA ir patreiz Ļebedevam. WBC ir Beljū. IBF ir Gasijevam un WBO Usikam.

Ļebedevam bija divas jostas WBA un IBF un IBF jostu viņš zaudēja Gasijevam. Interesanti tajā cīņā uz likmes bija tikai viena josta!
Paldies, skaidrs!

  -3 [+] [-]

, 2016-12-16 19:29, pirms 7 gadiem
b2 rakstīja: Meivezers un Pakjao par abiem kopā viens hevīveits sanāk, bet kāda kasīte viņiem bija?
te laikam nesaprot, ka naudiņš nāk par vārdiņa skaļumu. Kļičko arī it kā nav nekāds šoumens vai āksts, tomēr vārds viņam ir nenoliedzami atpazīstams, maksimālos ciparus viņš, protams, nevar uztaisīt, jo nav meivezers vai pakio, tomēr solīdas summiņas vienalga sanāk. turklāt, vācietis vācijā, vai anglis anglijā, tas uzreiz nodrošina skatītāju pieplūdumu.

  -3 [+] [-]

, 2016-12-16 19:32, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: es nupat paskatījos tieši to cīņu, huks ir vēlamākais no pretiniekiem, glovackis un usiks ir daudz sarežģītāki.
huks iekrīt regulāri zau'dē kontroli un sāk uzbrukt pārāk agresīvi, daudz atveroties, stāvot ar nolaistām rokām. usiks un glovackis, abi ir daudz labāki, daudzveidīgāki, viltīgāki, kā aidzsardzībā, tā uzbrukumā. tur ir pavisam cita klase.
Piekrītu! Un arī Gazijevam vēl daudz putra jāēd, lai tiktu līdz Usikam un Glovackim (gribētos jau domāt, ka arī līdz Briedim, bet tur varbūt man brilles rozā...)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-12-16 19:56, pirms 7 gadiem
Ļoti Nikns Jenots rakstīja: Uz kopējās skatuves itkā visspēcīgākais liekas tieši Usiks,tomēr viņa Olimpiskais zelts daudz ko nozīmē.Bet kā jau mēs zinam sportā notiek dažādi,it īpaši boksā,viena kļūda un tu esi uz dēļiem.
olimpiskais zelts tieši neko daudz nenozīmē, jo neskaitāmi daudzi veiksmīgi olimpieši tā arī nekad nekļuva par sekmīgiem profesioonāļiem.
es skatījos glovacki-usiku, usiks vinnēja, bet glovackis bija arī ļoti labs. abi ļoti tehniski, sarežģīti./ Usikam ir ļoti smuks skatāms stils, bet glovackis ļoti labi un pacietīgi pret viņu boksēja. ja pareiz atceros, arī nolika usiku uz dēļiem ar.

  -2 [+] [-]

, 2016-12-16 20:04, pirms 7 gadiem
Šajā nedēļas nogalē Usiks vienu maisu klapēs, Povetkins- pusmaisu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-12-16 20:44, pirms 7 gadiem
cobham rakstīja: cik skatījos Huks ir labāks kā Beljū
Kurš tad to vēl nezin, Huks jau 12 gadus cīnās profos un ir izgājis cauri veselai jūrai smagu cīņu.

  +1 [+] [-]

, 2016-12-16 20:49, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: es nupat paskatījos tieši to cīņu, huks ir vēlamākais no pretiniekiem, glovackis un usiks ir daudz sarežģītāki.
huks iekrīt regulāri zau'dē kontroli un sāk uzbrukt pārāk agresīvi, daudz atveroties, stāvot ar nolaistām rokām. usiks un glovackis, abi ir daudz labāki, daudzveidīgāki, viltīgāki, kā aidzsardzībā, tā uzbrukumā. tur ir pavisam cita klase.
Jā piekrītu, Glovackim žoklis tur labi sitienu, nezinu kādā veidā viņš pret Huku manliekas 6 raundā pacēlās no nokdauna, vēl pietam beigās uzvarēja... un tas pats Glovackis tikai pēc punktiem zaudēja jostu Usikam, tā kā pēc manām domām Briedim, Usikam, Hukam un Glovackim, Beljū nevar pat ūdeni pienest, varbūt piemirsu pieminēt kādu Krievu bokseri un āfrikāņu.

  +1 [+] [-]

, 2016-12-16 20:53, pirms 7 gadiem
b2 rakstīja: Piekrītu! Un arī Gazijevam vēl daudz putra jāēd, lai tiktu līdz Usikam un Glovackim (gribētos jau domāt, ka arī līdz Briedim, bet tur varbūt man brilles rozā...)
Paga, kas tas Gazijevs tāds..??

     [+] [-]

, 2016-12-16 22:25, pirms 7 gadiem
jaunaisjaunais rakstīja: Paga, kas tas Gazijevs tāds..??
Tas, kurš pirms nedēļas Ļebedevam vienu jostu atņēma. Jauns, perspektīvs, spēcīgs osetīns, pagaidām tikai tehniskais arsenāls paknaps.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-16 22:35, pirms 7 gadiem
Tā kā sevi uzskatu par baigo boksa ekspertu, publicēšu savu kruizeru rangu-
1. Usiks
2. Briedis
3. Glovackis
4. Drozds
5. Huks
6. Gazijevs
7. Ļebedevs
8. Beljū
9. Makabu (ja nebūtu iedomājies, ka ir kiborgs, kas tur visus sitienus, par tādu Beljū mēs sen būtu aizmirsuši)
10. Kovaļovs (lai gan startē vienu svara kategoriju zemāk)
11. Vords (arī vieglais smagsvars)
12. Kubietis Dortikos
13. Veterāns Kaninghams
14. Kanādiešu veterāns Stīvensons (arī startē vieglākā kategorijā, bet ir devis iekšā arī smagākiem onkuļiem)
15. Kazahs Šumeņevs

  +2 [+] [-]

, 2016-12-16 23:24, pirms 7 gadiem
Būs jau labi

  -2 [+] [-]

, 2016-12-17 00:13, pirms 7 gadiem
Mairim svarīgāka ir šī cīņa nekā nauda. Ja ilgi strīdētos par naudas lietām tad pie cīņas tā arī netiktu un arī vecums ir tas, kad pēdējais laiks kaut ko parādīt. Mairim tāpat labs darbs ir garantēts un miljoni nav nemaz nepieciešami. Te es cik saprotu tad tīri tiek iets uz sportisko principu uzvarēt nevis lai nopelnītu.

  +1 [+] [-]

, 2016-12-17 00:17, pirms 7 gadiem
b2 rakstīja: Piekrītu! Un arī Gazijevam vēl daudz putra jāēd, lai tiktu līdz Usikam un Glovackim (gribētos jau domāt, ka arī līdz Briedim, bet tur varbūt man brilles rozā...)
Gasijevam vispār ir pats spēcīgākais sitiens no visiem kruīzeriem, atceros ka pat Mairis viņu sporta studijā pieminēja kā bokseri pret kuru negribētu boksēt. Un Gasijevam tikai 23 gadi

     [+] [-]

, 2016-12-17 00:20, pirms 7 gadiem
Mairis teica ka pret Manuelu Čaru viņa peļņa bija skaitāma 1 ciparā

  -2 [+] [-]

, 2016-12-17 00:20, pirms 7 gadiem
Āfrika12 rakstīja: Gasijevam vispār ir pats spēcīgākais sitiens no visiem kruīzeriem, atceros ka pat Mairis viņu sporta studijā pieminēja kā bokseri pret kuru negribētu boksēt. Un Gasijevam tikai 23 gadi
Kārtējo reizi bija žēl skatīties uz nabaga Ļebeģeva aizpampušo feisu cīņa ar Gasijevu.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-17 00:28, pirms 7 gadiem
b2 rakstīja: Tā kā sevi uzskatu par baigo boksa ekspertu, publicēšu savu kruizeru rangu-
1. Usiks
2. Briedis
3. Glovackis
4. Drozds
5. Huks
6. Gazijevs
7. Ļebedevs
8. Beljū
9. Makabu (ja nebūtu iedomājies, ka ir kiborgs, kas tur visus sitienus, par tādu Beljū mēs sen būtu aizmirsuši)
10. Kovaļovs (lai gan startē vienu svara kategoriju zemāk)
11. Vords (arī vieglais smagsvars)
12. Kubietis Dortikos
13. Veterāns Kaninghams
14. Kanādiešu veterāns Stīvensons (arī startē vieglākā kategorijā, bet ir devis iekšā arī smagākiem onkuļiem)
15. Kazahs Šumeņevs
A tu nezini, kā boksa eksperts, kādā veidā Ļebeģevs pazaudēja WBA jostu, un kāpēc par to nesen cīnījās tieši Vlasovs ar Čagijevu? Vai arī es kļūdos?

  -2 [+] [-]

, 2016-12-17 00:34, pirms 7 gadiem
wtf, visi te par naudas cipariem te spriež. Kāpēc jūs tas tik ļoti interesē?

  -2 [+] [-]

, 2016-12-17 01:34, pirms 7 gadiem
Swordsman rakstīja: wtf, visi te par naudas cipariem te spriež. Kāpēc jūs tas tik ļoti interesē?
Ja nav savā makā naudas, jāskaita cita makā. +SC skribenti kā jau parasti, lētais virsraksts, tēmas ievirzīšanai komentāros.

  -2 [+] [-]

, 2016-12-17 03:32, pirms 7 gadiem
arch122 rakstīja: Kārtējo reizi bija žēl skatīties uz nabaga Ļebeģeva aizpampušo feisu cīņa ar Gasijevu.
Jā, tam desantniekam fingāļi aug kā sēnes pēc lietus...

  -2 [+] [-]

, 2016-12-17 03:41, pirms 7 gadiem
arch122 rakstīja: A tu nezini, kā boksa eksperts, kādā veidā Ļebeģevs pazaudēja WBA jostu, un kāpēc par to nesen cīnījās tieši Vlasovs ar Čagijevu? Vai arī es kļūdos?
Tā kā esmu dīvāna boksa eksperts, tad bokseriem daudz maz varu izsekot līdzi (Maira panākumu iespaidā), bet jostās točna sprandu var nolauzt- cik saprotu, pie tām 4 prestižajām ir WBA world josta, tad ir vēl visādas WBA international, intercontinental, silver u.t.t.

  +1 [+] [-]

, 2016-12-17 07:24, pirms 7 gadiem
b2 rakstīja: Tas, kurš pirms nedēļas Ļebedevam vienu jostu atņēma. Jauns, perspektīvs, spēcīgs osetīns, pagaidām tikai tehniskais arsenāls paknaps.
Murats Gassijevs..? Ta zinu es viņu, raksti uzreiz pareizi bokseru uzvārdus, savādāk var padomāt, ka futbolists Gazajevs boksēt sācis.

Tev kā "ekspertam" vajadzētu zināt, ka tam "maisam" ar kuru cīnīsies Usiks šodien, ir uzvara pār Durodolu 2014. gada janvārī.

  +1 [+] [-]

, 2016-12-17 07:29, pirms 7 gadiem
b2 rakstīja: Tā kā esmu dīvāna boksa eksperts, tad bokseriem daudz maz varu izsekot līdzi (Maira panākumu iespaidā), bet jostās točna sprandu var nolauzt- cik saprotu, pie tām 4 prestižajām ir WBA world josta, tad ir vēl visādas WBA international, intercontinental, silver u.t.t.
Paskaidro personāžam arch122 ka Ļebedevs nekādu WBA jostu zaudējis nav un smagsvars Čagajevs sen vairs neboksē, bet cīņa bija ar Čahkijevu kruizeros.

Bet ja "jostās sprandu vari nolauzt", tad labāk lasi, nevis raksti te, nečakarē cilvēkiem prātu.