Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:111, Did:0, useCase: 3

Hejs iznīcina Harisonu trešajā raundā

Jānis Pārums

Hejs iznīcina Harisonu trešajā raundā
Hejs tikko aizsūtījis nokdaunā Harisonu
Foto: PA Wire/Scanpix

Šonakt cīņā par WBA pasaules čempiona titulu boksā smagajā svarā esošais čempions brits Deivids Hejs trešajā raundā ar tehnisko nokautu sakāva savu tautieti Odliju Harisonu, nosargājot titulu.

Pirms cīņas ar milzu ovācijām ringā tika sagaidīts leģendārais Lenokss Lūiss, kurš atcerējās savu 1993. gada cīņu pret tautieti Frenku Bruno, kurā viņš uzvarēja ar tehnisko nokautu. Lielbritānijai bija jāgaida 17 gadi, lai atkal sagaidītu divu britu cīņu par pasaules čempiona titulu smagsvariem. Abi bokseri tika sagaidīti ar dažādām emocijām – izsaucot Harisonu publika lielākoties ūjināja, savukārt Heju sagaidīja ar ovācijām. Par šīs nakts cīņas favorītu tika uzskatīts Hejs, kuram gan tas vēl bija jāapliecina ringā.

Cīņu abi bokseri sāka ļoti piesardzīgi, pārspējot šajā elementā pat Kļičko un praktiski neizdarot sitienus. Pelnīti arī sekoja adekvāta līdzjutēju reakcija, kas sekoja arī pēc otrā raunda, kurā gan Hejs uzņēmās iniciatīvu, tomēr aizvien darbojās piesardzīgi. Tikmēr Harisons principā tikai aizsargājās...

Trešajā raundā Hejs beidzot eksplodēja, līdzjutēju atbalstīts, uzsākot uzbrukumu sērija. Sitieni beidzot bira kā no pārpilnības raga un pirmās minūtes beigās Harisons neizturēja un tika aizsūtīts nokdaunā. Viņš gan spēja laicīgi tikt uz kājām, tomēr Hejs turpināja slānīt Harisonu, līdz beidzot ringa tiesnesis pieņēma lēmumu apturēt cīņu, jo Heja pārsvars bija nospiedošs. Hejs triumfēja ar tehnisko nokautu trešajā raundā, arī otro reizi sekmīgi nosargājot savu titulu.

 +36 [+] [-]

, 2010-11-14 00:24, pirms 13 gadiem
Un kāds vēl saka ka Ķļičko sit tauku maisus, šī cīņa vispār bija izsmiekls, žēl to cilvēku kas pirka biļetes.

  +8 [+] [-]

, 2010-11-14 00:24, pirms 13 gadiem
iemidzināja un sasita
Slēpts komentārs: Burbuliits

 +25 [+] [-]

, 2010-11-14 00:25, pirms 13 gadiem
Hahha no kurienes Hejs šito džeku izrāva?

  +3 [+] [-]

, 2010-11-14 00:25, pirms 13 gadiem
easy game
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2010-11-14 00:26, pirms 13 gadiem
Tjipa vecis Hejs? Gribu redzet vinju pret Klichko.. Harisons nekads bija

 +10 [+] [-]

, 2010-11-14 00:26, pirms 13 gadiem
Garlaicīga cīņa... ja ir pretinieks, tad ir... Šķiet Hejs piekrīt tikai cīnīties pret krietni vājākiem...

  +3 [+] [-]

, 2010-11-14 00:26, pirms 13 gadiem
Bļa kāda jēga Hejam bija divus raundus neko nedarīt un tikai trešajā piebeigt cīņu

 +15 [+] [-]

, 2010-11-14 00:26, pirms 13 gadiem
tas čalis bija totāli pārbijies

  +4 [+] [-]

, 2010-11-14 00:27, pirms 13 gadiem
nu apkaunojosa cina,tas harisons pilnigi nekads,vins mosh guleja tur

 +13 [+] [-]

, 2010-11-14 00:27, pirms 13 gadiem
Ivars no Liepaajas rakstīja: Hahha no kurienes Hejs šito džeku izrāva?
Olimpiskais čempions...

  +3 [+] [-]

, 2010-11-14 00:27, pirms 13 gadiem
HARISONS MONSTRS!

 +17 [+] [-]

, 2010-11-14 00:27, pirms 13 gadiem
btw, Rokijs > ALL

  +5 [+] [-]

, 2010-11-14 00:27, pirms 13 gadiem
ak dievs, nu tā gan nebija cīņa. nožēlojami.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +30 [+] [-]

, 2010-11-14 00:27, pirms 13 gadiem
nepaspēju apēst savus čipšus
Slēpts komentārs: kungs

     [+] [-]

, 2010-11-14 00:28, pirms 13 gadiem
Mīkstajs kautkāds tas Harisons...

  +4 [+] [-]

, 2010-11-14 00:28, pirms 13 gadiem
atliek atkal gaidid kādu nopietnu cīnu...
pagaidam tik naudas pelnīšana...

 +27 [+] [-]

, 2010-11-14 00:28, pirms 13 gadiem
tapat rokijs stipraks.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-14 00:28, pirms 13 gadiem
Easy cheesy!
Slēpts komentārs: kasparrss
Slēpts komentārs: Ivars no Liepaajas

  +1 [+] [-]

, 2010-11-14 00:28, pirms 13 gadiem
Bokss bija tikai 3. raundā, pirmajos 2 bija dejošana

  +3 [+] [-]

, 2010-11-14 00:28, pirms 13 gadiem
Kad Hejs beigs cīnīties ar puikām un sāks cīnīties ar vīriem?

  -1 [+] [-]

, 2010-11-14 00:28, pirms 13 gadiem
besi ara shitie klichko fani! wienigais normalais un bistamais pretinieks ir klicko ir hejs!

  +1 [+] [-]

, 2010-11-14 00:29, pirms 13 gadiem
Ļeļa kungs rakstīja: Kad Hejs beigs cīnīties ar puikām un sāks cīnīties ar vīriem?
izskatās, ka nekad

  +1 [+] [-]

, 2010-11-14 00:29, pirms 13 gadiem
Nu šitā varēja arī pirmajās 30 sekundēs uzvarēt, a tā 3 raundos 1 minūte cīņas. Pirmais raunds vispār Hejs 2 sitieni 0 trāpīti, Harisons 1 džebs un tas pats garām.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-14 00:29, pirms 13 gadiem
Ja abi viņi izvēlās Lenos kas neuzbrūk bet aizstāvās nu gaidu Cīņu kāds no Kļičko pret Heju ta būs tikai cīņa ! Jo šis bija netas bija jau gaidāms ātrais nokauts sākums vispār izmiekls Kaidu ši gadsimta Cīņu Kličko vs Hejs nu to man liekas tagad visi gaida

  +1 [+] [-]

, 2010-11-14 00:29, pirms 13 gadiem
Klicko Heja vietaa butu bastiijies lidz beigam ar to pashu Harisonu

  +9 [+] [-]

, 2010-11-14 00:29, pirms 13 gadiem
viena bilete 3aja rinda maksa 2000-5000marcinu
Slēpts komentārs: andzagandza
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-11-14 00:30, pirms 13 gadiem
Nākamais Heya pretinieks būs Raivis Vidzis XDDDD

  -1 [+] [-]

, 2010-11-14 00:30, pirms 13 gadiem
Em, ko tas Harisons tur darīja?

  +2 [+] [-]

, 2010-11-14 00:30, pirms 13 gadiem
Ivars no Liepaajas rakstīja: Pirms 20 gadiem amatieru čempī
2000. gadā Sidneju olimpiskais čempions supersmagajā svarā, tas ir heavyweights... Vienīgais brits kurš to ir paveicis...

  +3 [+] [-]

, 2010-11-14 00:30, pirms 13 gadiem
Nu no Olimpiska čempiona, lai arī kad viņš bija čempions gaidīju kko vairāk, reāli atnaca pakalj naudai! Ar Klicko pretinieku Brigsu salidzinat nevar!

  +1 [+] [-]

, 2010-11-14 00:31, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: 2000. gadā Sidneju olimpiskais čempions supersmagajā svarā, tas ir heavyweights... Vienīgais brits kurš to ir paveicis...
Kā jau es teicu, cik tur gadus atpakaļ amatieru čempī

  +3 [+] [-]

, 2010-11-14 00:32, pirms 13 gadiem
Neskatāmi. Hejs varēja to izdarīt jau pirmajā raundā. Pārāk švaks tas Harisons, pat Hejs īsti nepārliecināja, ka ir superlabs, viņš vienkārsi parādīja, ka ir daudz labāks par Harisonu, bet vai var uzvarēt Kļičko, stipri šaubos.
Kad Hejs cīnīsies pret nopietnu pretinieku, tad arī būs vērts skatīties.

     [+] [-]

, 2010-11-14 00:32, pirms 13 gadiem
No visiem komentiem jāpiekrīt tikai tam , ka pretinieks diemžēl nekāds.
Krievu komentētajs vēl saka - Harisons ir 38. pasaulē un tikai 5!!! UK.
Ta nu gan.
Bet Hejs malacis, ātri piebeidza.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-11-14 00:32, pirms 13 gadiem
Nu nav man cieņas pret Heju un šī cīņa to vēl vairāk saasināja. Hejs to varētu labot nākošajā cīņā cīnoties ar kādu no Kļičko, bet, diemžēl, tā nebūs...

  +7 [+] [-]

, 2010-11-14 00:32, pirms 13 gadiem
smieklīga cīņa. visu cieņu, bet nedomāju, ka Hejam ir kaut kādas izredzes pret Kļičko, gan jau pats to saprot, tāpēc cīnās ar "nekādiem" pretiniekiem.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-14 00:33, pirms 13 gadiem
Un Harisons vel skaitas olimpiskais cempions
Ismiekls vienkarshi. Nodirshat mani vcik vien gribet, bet ceru ka Hejs pieveiks Klichko, jo vienkarshi ir apnikudi Klicho ''vareniba''. Valujevs vsp pec cinjas ar Heju nav cinijies ar nevienu nopietnu pretinieku.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-14 00:33, pirms 13 gadiem
Ivars no Liepaajas rakstīja: Kā jau es teicu, cik tur gadus atpakaļ amatieru čempī
Cik gadus atpakaļ? Kas tad ir Meiveders? Vienā vecumā ar Einšteinu? De La Hoja laikam ir Mātes Terēzes vienaudzis...

  +4 [+] [-]

, 2010-11-14 00:34, pirms 13 gadiem
Es neteiktu ka Hejs ir slikts, vinjam ir labs atrums bet pedejas 2 cīņas viņš ir aizvadijis ar neko.Redz visi sudzas ka Klicko tur monotoni cakarejas, bet vinsh vmaz cilvekiem ljauj kko paskatities,protams 3 raunda izslegt pretinieku ir forshi, bet redz ka daudziem varbut nepatik TIK atri uzvareta ciinja.Pieradas ka pretinieks nebija nekas, jo pret Valujevu visus 12 vajadzeja, uzskatu ka abi Klicko vinju vinnes ja cinja notiks gada vai 2 laikaa.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-14 00:34, pirms 13 gadiem
Tā arī neredzēju neko, lai Harisonu varētu nosaukt par profesionālu bokseri. Domāju paņemot jebkuru apsargu no kāda kluba izskats būtu tāds pats - mūk cik tik var un kad sāk sist tad apliek rokas ap galvu un gaida kas notiks

  +2 [+] [-]

, 2010-11-14 00:34, pirms 13 gadiem
Kad Hejs uzvarēs Kļičko brāļus, tad viņu varēs uzskatīt par labāko, bet tagad viņš vēl ir nekas.

     [+] [-]

, 2010-11-14 00:34, pirms 13 gadiem
ajjj Hejs varēs atkal pugadu blatot

  +8 [+] [-]

, 2010-11-14 00:34, pirms 13 gadiem
rromanz rakstīja: btw, Rokijs > ALL
Nu jā, kur Tu vēl atradīsi smagsvaru kurš aizsargājas ar seju.

     [+] [-]

, 2010-11-14 00:35, pirms 13 gadiem
Kurš īsti reitingā bija Harisons, kāds man varētu atgādināt?

  +1 [+] [-]

, 2010-11-14 00:35, pirms 13 gadiem
Pats Labakais intervija visn teica Mani draugi un Gimene uzlika naudu ka es vinu noliksu 3 raunda un es nevelejos vinus pievilt un kontroleju visu lai tas notiktu 3 raunda 2011 bus mūsu gaiditakā cīņa ka vel teica kam ir intersanti skatities ka vini cinas ar resnajiem Amerikāņiem

     [+] [-]

, 2010-11-14 00:36, pirms 13 gadiem
kungs rakstīja: Klicko Heja vietaa butu bastiijies lidz beigam ar to pashu Harisonu
Jā, bet pareizi vien ir! Kļičko tāpēc arī ir lojālāki un uzticamāki fani un uz cīņām viņš māk nopelnīt! Šī arēna gan arī bija visai plaša un pilna, tomēr Hejs arī ilgi nebija cīnījies un briti to vien gaida, kā šādu cīņu. Tik daudz cīņās kā Kļičko viņš nevarētu piepildīt šādu arēnu pilnu!
Kļičko māk izklaidēt skatītājus!

  +2 [+] [-]

, 2010-11-14 00:36, pirms 13 gadiem
Mr. Mozyakin rakstīja: Un Harisons vel skaitas olimpiskais cempions
Ismiekls vienkarshi. Nodirshat mani vcik vien gribet, bet ceru ka Hejs pieveiks Klichko, jo vienkarshi ir apnikudi Klicho ''vareniba''. Valujevs vsp pec cinjas ar Heju nav cinijies ar nevienu nopietnu pretinieku.
Auna pieres... OS piedalās AMATIERI nejau pro.
Tas nozīmē, ka OS čemps - what ever.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-14 00:39, pirms 13 gadiem
Jācer uz rīta cīņu.

     [+] [-]

, 2010-11-14 00:39, pirms 13 gadiem
FelQ rakstīja: Jācer uz rīta cīņu.
cikos būsi īsti?

     [+] [-]

, 2010-11-14 00:39, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: 2000. gadā Sidneju olimpiskais čempions supersmagajā svarā, tas ir heavyweights... Vienīgais brits kurš to ir paveicis...
Visu cieņu viņam bet nu kāda tam šobrīd nozīme ringā? Nekāda! Šobrīd ir 2010. gads nevis 2000... Nē nu naudas saraušanai jau izkārtne "olimpiskais čempions" gan ir izdevīga. Parizi krievu kmentētājs teica - Harisons vnk izgāja paņemt tos 1,6miljonus un vis.

     [+] [-]

, 2010-11-14 00:39, pirms 13 gadiem
esk8er rakstīja: Jā, bet pareizi vien ir! Kļičko tāpēc arī ir lojālāki un uzticamāki fani un uz cīņām viņš māk nopelnīt! Šī arēna gan arī bija visai plaša un pilna, tomēr Hejs arī ilgi nebija cīnījies un briti to vien gaida, kā šādu cīņu. Tik daudz cīņās kā Kļičko viņš nevarētu piepildīt šādu arēnu pilnu!
Kļičko māk izklaidēt skatītājus!
sports ir sports! jauzvar uzreiz nevis jatirinas pa ringu! Klichko nav skatams bokss! protams, gaumes ir dazhaadas! zehl, ja ka Valujevam problemas - ar klicko vinsh varetu pakauties - jo Heju esam redzejushi pret Valujevu - butu ko salidiznat

bet nu visi zinam, ka gan Hejs gan abi Klicjhko ir pagaidam pasaule labakie!

  +2 [+] [-]

, 2010-11-14 00:40, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: 2000. gadā Sidneju olimpiskais čempions supersmagajā svarā, tas ir heavyweights... Vienīgais brits kurš to ir paveicis...
nu Lennox jau arii ir brits , tikai olimpiaadee paarstaaveeja Kanaadu

  +2 [+] [-]

, 2010-11-14 00:41, pirms 13 gadiem
Normāli piekāsa skatītājus, Harisons vienīgi domāja kā ilgāk laiku novilkt un aiziet ar pēc iespējas mazākiem zaudējumiem veselībai. Varēja vismaz parādīt ka vēlās cīnītiesun un uzvarēt kaut arī saprata ka šancu nav.
P.S. 1,6 MILJONI nav slikti pensijas fondam par tādu HALTŪRU.
P.P.S. Žēl HEJA, RIKTĪGI PABOJĀJA SAVU JAU NE TĀ LABO IMIDŽU. Kļičko noteikti riktīgi pārņirdzās to visu redzot.

     [+] [-]

, 2010-11-14 00:42, pirms 13 gadiem
a komentetaji parsvara liekas zilie, kuriem ir viens vards "klichko" pa lielam lielaka dalja pumpaini mazi tiinji, kuri pat hanteli nekad nav redzejushi, kur nu vel boksa cimdu dziivee lol

     [+] [-]

, 2010-11-14 00:42, pirms 13 gadiem
Hejs ir tik pat nozelojams ka vinaj pretinieks... vnk Fail ne ciinja...

  +2 [+] [-]

, 2010-11-14 00:43, pirms 13 gadiem
arenass0 rakstīja: Es neteiktu ka Hejs ir slikts, vinjam ir labs atrums bet pedejas 2 cīņas viņš ir aizvadijis ar neko.Redz visi sudzas ka Klicko tur monotoni cakarejas, bet vinsh vmaz cilvekiem ljauj kko paskatities,protams 3 raunda izslegt pretinieku ir forshi, bet redz ka daudziem varbut nepatik TIK atri uzvareta ciinja.Pieradas ka pretinieks nebija nekas, jo pret Valujevu visus 12 vajadzeja, uzskatu ka abi Klicko vinju vinnes ja cinja notiks gada vai 2 laikaa.
pret Valujevu vissiem vajag vissus 12 .. vinju nav reaali nokauteet

  -2 [+] [-]

, 2010-11-14 00:44, pirms 13 gadiem
kungs rakstīja: a komentetaji parsvara liekas zilie, kuriem ir viens vards "klichko" pa lielam lielaka dalja pumpaini mazi tiinji, kuri pat hanteli nekad nav redzejushi, kur nu vel boksa cimdu dziivee lol
Ja tu uzskati ka lai boksetos ir vajadziga hantele tad kursh te ir pumpains tiinis.

     [+] [-]

, 2010-11-14 00:45, pirms 13 gadiem
kungs rakstīja: a komentetaji parsvara liekas zilie, kuriem ir viens vards "klichko" pa lielam lielaka dalja pumpaini mazi tiinji, kuri pat hanteli nekad nav redzejushi, kur nu vel boksa cimdu dziivee lol
Kundze ej gulēt rīta uz ielas atkal darbs

     [+] [-]

, 2010-11-14 00:46, pirms 13 gadiem
sviests mēmākais! ja būtu jāskatās klātienē, nekāda kaifa, murgs kkāds!

  -2 [+] [-]

, 2010-11-14 00:46, pirms 13 gadiem
killo2000 rakstīja: Visu cieņu viņam bet nu kāda tam šobrīd nozīme ringā? Nekāda! Šobrīd ir 2010. gads nevis 2000... Nē nu naudas saraušanai jau izkārtne "olimpiskais čempions" gan ir izdevīga. Parizi krievu kmentētājs teica - Harisons vnk izgāja paņemt tos 1,6miljonus un vis.
Kā kāds sakars? Ko Tu tur murgo?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-11-14 00:48, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Kā kāds sakars? Ko Tu tur murgo?
Amatieru čempim nav nekādas nozīmes, visiem nospļauties par to, tāds tam visam sakars

  +1 [+] [-]

, 2010-11-14 00:49, pirms 13 gadiem
100% Sarunāta cīņā

  -1 [+] [-]

, 2010-11-14 00:50, pirms 13 gadiem
Tuntulis rakstīja: 100% Sarunāta cīņā
Pilnībā piekrītu

     [+] [-]

, 2010-11-14 00:50, pirms 13 gadiem
Ivars no Liepaajas rakstīja: Amatieru čempim nav nekādas nozīmes, visiem nospļauties par to, tāds tam visam sakars
Nevajag to amatieru chempi tik briesmiigi nolikt ... tur ir ljoti labi bokseri ... un olimpiskajam zeltam ir ljoti liels prestizhs

  -4 [+] [-]

, 2010-11-14 00:50, pirms 13 gadiem
Hejs vienkārši ir monstrs. Un viņš būs tas, kurš vienkārši iznīcinās Kļičko nākošgad. Un nevajag borēt, ka Hejs raustās no brāļiem, jo viņi ir tieši tādi paši dirs*ji. Nevaru sagaidīt cīņu pret kādu no brāļiem.

Hejam ir labākā spēka ātruma īpašība starp visiem smagsvariem. Viņš ir tehnisks, ātrs, sitieni vispār nenormāli ātri.

Paņēma un izdarīja to, ko vajadzēja. Tas arī viss. Nevis Kļičko antibokss.

Pieminiet manis teikto!

     [+] [-]

, 2010-11-14 00:50, pirms 13 gadiem
arenass0 rakstīja: Ja tu uzskati ka lai boksetos ir vajadziga hantele tad kursh te ir pumpains tiinis.
nu luuk arii viens atradaas lunis arii basketbola treninjos ir japacelj hantele

     [+] [-]

, 2010-11-14 00:51, pirms 13 gadiem
ninzulis rakstīja: Nevajag to amatieru chempi tik briesmiigi nolikt ... tur ir ljoti labi bokseri ... un olimpiskajam zeltam ir ljoti liels prestizhs
Tas nemaina faktu, ka tas ir amatieru čempis

     [+] [-]

, 2010-11-14 00:51, pirms 13 gadiem
Ivars no Liepaajas rakstīja: Amatieru čempim nav nekādas nozīmes, visiem nospļauties par to, tāds tam visam sakars
Kāds nospļauties? Tu reāli boksam seko līdzi cik? Divus mēnešus?
Tad kad bokserim karjēra ir pabeigta skatās gan profesionāļus, gan amatierus. Uzprasi jebkuram bokserim kurš ir dabujis zeltu olimpiādē, kurš ir bijis labākais mirklis viņa boksa karjērā... Visi kā viens atbildēs dabujot zelta medaļu.

Ja Tu esi tik aprobežots, ka vērtē tikai profesionāļus, tad labāk neatbildi, jo jēga ar Tevi man nav strīdēties.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-14 00:52, pirms 13 gadiem
Tuntulis rakstīja: 100% Sarunāta cīņā
Nu jā, sarunāta, jo bez sarunāšanas viņi nevarētu cīnīties.
bet ja tu domā, ka Hejs uzvarēja nepelnīti, tad smagi esi ieberzies. Harisons rangā ir tālu, tālu aiz Heja un to parādīja arī šīs dienas cīņa. Harisons vienkārši ir ĻOTI švaks bokseris priekš šāda līmeņa.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-14 00:52, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Kāds nospļauties? Tu reāli boksam seko līdzi cik? Divus mēnešus?
Tad kad bokserim karjēra ir pabeigta skatās gan profesionāļus, gan amatierus. Uzprasi jebkuram bokserim kurš ir dabujis zeltu olimpiādē, kurš ir bijis labākais mirklis viņa boksa karjērā... Visi kā viens atbildēs dabujot zelta medaļu.

Ja Tu esi tik aprobežots, ka vērtē tikai profesionāļus, tad labāk neatbildi, jo jēga ar Tevi man nav strīdēties.
Neaizstāvi izsmieklu, lai priecājas par savu zelta karekli amatieru boksā skaitot naudu pēc sarunātās cīņas

  +3 [+] [-]

, 2010-11-14 00:53, pirms 13 gadiem
Mārtiņš Rode rakstīja: Hejs vienkārši ir monstrs. Un viņš būs tas, kurš vienkārši iznīcinās Kļičko nākošgad. Un nevajag borēt, ka Hejs raustās no brāļiem, jo viņi ir tieši tādi paši dirs*ji. Nevaru sagaidīt cīņu pret kādu no brāļiem.

Hejam ir labākā spēka ātruma īpašība starp visiem smagsvariem. Viņš ir tehnisks, ātrs, sitieni vispār nenormāli ātri.

Paņēma un izdarīja to, ko vajadzēja. Tas arī viss. Nevis Kļičko antibokss.

Pieminiet manis teikto!
1. Pirmie Haye vs Harrison divi raundi bija SUPER antibokss!
2. Harisons totāli nekāds. Nulle
3. Bet jā, es arī gaidu Heja cīņu ar Kļičko. Mēs to esam pelnījuši

     [+] [-]

, 2010-11-14 00:54, pirms 13 gadiem
Ivars no Liepaajas rakstīja: Neaistāvi izsmieklu, lai priecājas par savu zelta karekli skaitot naudu pēc sarunātās cīņas
Es viņu neizstāvu... Viņš uzņēma sitienus un tika apturēta cīņa. Es prognozēju nokautu četros raundus, bet teikt, ka viņš ir nejēga ir stulbi, jo reāli VISI smagsvari izņemot:
1.Wladimiru
2.Vitālijus
3.Heju
4.Adameku
5.Solisu
IR nejēgas!

  -1 [+] [-]

, 2010-11-14 00:56, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Es viņu neizstāvu... Viņš uzņēma sitienus un tika apturēta cīņa. Es prognozēju nokautu četros raundus, bet teikt, ka viņš ir nejēga ir stulbi, jo reāli VISI smagsvari izņemot:
1.Wladimiru
2.Vitālijus
3.Heju
4.Adameku
5.Solisu
IR nejēgas!
Tas gan, smagsvars ir izsmiekls

  -3 [+] [-]

, 2010-11-14 00:57, pirms 13 gadiem
Jursi2 rakstīja: 1. Pirmie Haye vs Harrison divi raundi bija SUPER antibokss!
2. Harisons totāli nekāds. Nulle
3. Bet jā, es arī gaidu Heja cīņu ar Kļičko. Mēs to esam pelnījuši
Mans komentārs nebija par šo cīņu, bet gan par visu kopumā ...
Jo esmu absolūti pārliecināts par Heja varēšanu un tā ir liela.

Un Kļičko antiboksu mēs parasti varam vērot kā minimums 10 raundu garumā.

     [+] [-]

, 2010-11-14 00:57, pirms 13 gadiem
Nu Harisons principā sevi parādīja kā Spinkss "Otrais", nobijies tik ļoti, ka sist negribēja, tikai Spinksa gadījumā Maiks visu izdarīja kā nākas pirmā raunda vidū

     [+] [-]

, 2010-11-14 00:58, pirms 13 gadiem
kungs rakstīja: nu luuk arii viens atradaas lunis arii basketbola treninjos ir japacelj hantele
Nu bez apsaukāšanās lkm nevari nekādi. Spilgts piemers, ar kadu nevajdzetu iesaistities bezjecigās diskusijas, kurš nevar pamatot savu viedokli un spriež pec avatara bildes. Nesaku, ka hanteles nav vajadzigs, bet muskulji neietekmee cīņas prasmes.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-14 00:59, pirms 13 gadiem
arenass0 rakstīja: Nu bez apsaukāšanās lkm nevari nekādi. Spilgts piemers, ar kadu nevajdzetu iesaistities bezjecigās diskusijas, kurš nevar pamatot savu viedokli un spriež pec avatara bildes. Nesaku, ka hanteles nav vajadzigs, bet muskulji neietekmee cīņas prasmes.
Profesionāļos ietekmē, kā tad Tu taisies nokautēt pretinieku? Ar asu, kaulainu elkoni nodurt?

     [+] [-]

, 2010-11-14 01:04, pirms 13 gadiem
Onslovs rakstīja: Profesionāļos ietekmē, kā tad Tu taisies nokautēt pretinieku? Ar asu, kaulainu elkoni nodurt?
gar zemi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-14 01:06, pirms 13 gadiem
Sitiena spēku nenosaka muskuļu daudzums

  -1 [+] [-]

, 2010-11-14 01:06, pirms 13 gadiem
Harisons - sitamais maiss!

     [+] [-]

, 2010-11-14 01:07, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Kā kāds sakars? Ko Tu tur murgo?
Bokseris? Daudz nokauti bijuši (pašam), ka grūti uztvert vienkāršu lietu? Tas, ka pirms 10 gadiem esi bijis olimpiskais čempions tam šodien ringā nav nekādas nozīmes. Ta jau varbūt saucam rindā atpakaļ Ali - kā nekā visu laiku labākais. Pēc Tava domu gājiena, uzskaitot iepriekšējos panākumus, vajadzētu nolikt uz dēļiem visus Kļičko, Heju nemaz nerunājot par pārējiem vienā raundā!

  +1 [+] [-]

, 2010-11-14 01:09, pirms 13 gadiem
Onslovs rakstīja: Profesionāļos ietekmē, kā tad Tu taisies nokautēt pretinieku? Ar asu, kaulainu elkoni nodurt?
spridzina

     [+] [-]

, 2010-11-14 01:09, pirms 13 gadiem
Mārtiņš Rode rakstīja: Mans komentārs nebija par šo cīņu, bet gan par visu kopumā ...
Jo esmu absolūti pārliecināts par Heja varēšanu un tā ir liela.

Un Kļičko antiboksu mēs parasti varam vērot kā minimums 10 raundu garumā.
Protams, ka viņa varēšana ir liela, bet isti to lielumu es neesmu redzejis.OK, viena cīņa pret Valujevu, nu bet ta uzvara nebija tik parliecinoša tapat ka Valujeva uzvara par Holīfildu. Jau kuro gadu nenotiek heja un klicko cīņa.Kurš kuru vispar izaicinaja? Tagad braljiem jaskraida pakalj Hejam? Ja jau Hejs ir tik specigs, tad kapec nepiekrit cinities par grashiem ja jau jutas tik parliecinats? Hejs pats apsauka braljus ar to, ka cinas pret vecukiem, bet ko viņs pats dara? Brigss vmaz ir bijis cempis, kko ieveribas cienigu ir sasniedzis, bet Harisons isti neko nav, ja neskaitam uzvaru olimpiskajas spēlēs. Palasot komentarus daudziem redz ar nepatik ka tik atri cinja beigusies tapat kaa, kad Klicko vinee 10 raundos. Kurš tad te atteicas cinities ar Klicko jo redz vinjam kkas ar pirkstu.Hejs ir atrs bet Klicko ar nav mužigs, tapec ceru ka cinja notiks nakamgad, iznjemot ja velak cinisies pret Vladimiru, jo es gribu redzet Vitalju pret Heju.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-14 01:10, pirms 13 gadiem
almantito rakstīja: Nu jā, sarunāta, jo bez sarunāšanas viņi nevarētu cīnīties.
bet ja tu domā, ka Hejs uzvarēja nepelnīti, tad smagi esi ieberzies. Harisons rangā ir tālu, tālu aiz Heja un to parādīja arī šīs dienas cīņa. Harisons vienkārši ir ĻOTI švaks bokseris priekš šāda līmeņa.
Kaut kā neticu, ka tik pieredzējuši smagā svara bokseri pirmajos raundos neizrāda nekādu iniceatīvu un necentās iegūt kaut nelielu pārsvaru, trešajā, tā vien likās ka Harisons gaidīja nokautu, pasīvi aizsargājās, saņēma nokdaunu un nedarīja neko lai vilktu laiku, un izvairītos no Heja līdz raunda beigām, saņēma vēl vienu sitienu un tiesnesis aptur cīņū, tipisks sarunātās cīņas scenārijs. Salīdzinājumā ar Brigsa/Kličko cīņū, kur tiesnesis ļāva klapēt kamēr turās uz kājām. Turklāt Heys par 15kg vieglāks, tātad Harisonam vajadzētu vieglāt absorbēt uzņemtā sitiena enerģiju, kas savukārt neļautu tikviegli nokautēt.

     [+] [-]

, 2010-11-14 01:13, pirms 13 gadiem
killo2000 rakstīja: Bokseris? Daudz nokauti bijuši (pašam), ka grūti uztvert vienkāršu lietu? Tas, ka pirms 10 gadiem esi bijis olimpiskais čempions tam šodien ringā nav nekādas nozīmes. Ta jau varbūt saucam rindā atpakaļ Ali - kā nekā visu laiku labākais. Pēc Tava domu gājiena, uzskaitot iepriekšējos panākumus, vajadzētu nolikt uz dēļiem visus Kļičko, Heju nemaz nerunājot par pārējiem vienā raundā!
Smagsvaru divīzija vispār ir murgs. Un Harisons +/- bija nopelnijis titula cīņu... Viņš bija Eiropas čempions un bija uzvarējis pēdējās cīņas... Britu publika gaidija to cīņu, divi uz doto brīdi labākie Lielbirtānijas smagsvari. Tu gribi teikt, ka Harrions nebija nopelnijis titulu cīņu? Viņš nebija Eiropas čempions?

  -2 [+] [-]

, 2010-11-14 01:14, pirms 13 gadiem
Ivars no Liepaajas rakstīja: Tas gan, smagsvars ir izsmiekls
Bokss ir izsmiekls. Divi iet un viens otru atskalda, līdz viens krīt.

     [+] [-]

, 2010-11-14 01:15, pirms 13 gadiem
Tu saki? rakstīja: Bokss ir izsmiekls. Divi iet un viens otru atskalda, līdz viens krīt.
Katram ir savs viedoklis... Nenosodīšu Tevi par to... katrā ziņā pašam sportaveidam no tā ir ne silts, ne auksts kāds ir Tavs viedoklis.

     [+] [-]

, 2010-11-14 01:16, pirms 13 gadiem
Onslovs rakstīja: Profesionāļos ietekmē, kā tad Tu taisies nokautēt pretinieku? Ar asu, kaulainu elkoni nodurt?
Skumji, ka ir cilveki, kas neprot lasit.Nesaku, ka hanteles nav vajadzigas-to lkm neprotam izlasit. Var redzet, ka neesi bijis uz boksa treninjiem. Galvenais ir sitiena tehnika, nevajag parkacetu bicepsu lai izslegtu pretinieku.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-14 01:18, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Katram ir savs viedoklis... Nenosodīšu Tevi par to... katrā ziņā pašam sportaveidam no tā ir ne silts, ne auksts kāds ir Tavs viedoklis.
Tikko sameklēju video ar šo KO...veči, pat golfs ir interesantāks.

     [+] [-]

, 2010-11-14 01:24, pirms 13 gadiem
Tu saki? rakstīja: Tikko sameklēju video ar šo KO...veči, pat golfs ir interesantāks.
YouTube
- Boxing's 2010 Winter Preview...

šim mēnesis ir boksa notikumiem pilns, nākamais arī... ieteiktu izbaudīt šo sportu, bet nu viss ir Tavās rokas. uzspiest es Tev neko nevaru.

     [+] [-]

, 2010-11-14 01:30, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Smagsvaru divīzija vispār ir murgs. Un Harisons +/- bija nopelnijis titula cīņu... Viņš bija Eiropas čempions un bija uzvarējis pēdējās cīņas... Britu publika gaidija to cīņu, divi uz doto brīdi labākie Lielbirtānijas smagsvari. Tu gribi teikt, ka Harrions nebija nopelnijis titulu cīņu? Viņš nebija Eiropas čempions?
Pēc tā, ko es redzēju šovakar apgalvoju noteikti nebija pelnījis. Un neizskatījās, ka arī viņš pats ir baigi motivēts. Un eiropas čempions - nē nu jā tikai tāds sīkums kā Sosnovskis atteicās no cīņas par eiropas titulu pret Harisonu par labu cīņai pret Kļičko...ok pēc tam gan cīņā pieveica Sprotu kuram jau vienreiz bija pakāsis un arī otrajā cīņā pārsteidzoši 12 pēdējās sekundēs nokautēja lai gan pēc punktiem tobrīd vadībā atradās Sprots. Nu ok, tas gan cits stāsts, be nu Tu man neiesāstīsi, ka šis Harisons bia tas, kurš pelnījis titula cīņu pret Heju, respektīvi ka Harisons uz šo brīdi TOP5 smagsvaros...

  -3 [+] [-]

, 2010-11-14 01:34, pirms 13 gadiem
tadu suudu vel nebiju redzejis, kāvās divi varguli. klicko per stabu harisonu pat nevajadzētu sitienu sēriju, pietiktu ar vienu pūtienu 1 raundā. kur pīters vai brigs, kāpēc tas mizels nekaujas kaut vai pret viņiem. 100% sarunāta cīņa. sabojāja visu vakaru

     [+] [-]

, 2010-11-14 01:41, pirms 13 gadiem
killo2000 rakstīja: Pēc tā, ko es redzēju šovakar apgalvoju noteikti nebija pelnījis. Un neizskatījās, ka arī viņš pats ir baigi motivēts. Un eiropas čempions - nē nu jā tikai tāds sīkums kā Sosnovskis atteicās no cīņas par eiropas titulu pret Harisonu par labu cīņai pret Kļičko...ok pēc tam gan cīņā pieveica Sprotu kuram jau vienreiz bija pakāsis un arī otrajā cīņā pārsteidzoši 12 pēdējās sekundēs nokautēja lai gan pēc punktiem tobrīd vadībā atradās Sprots. Nu ok, tas gan cits stāsts, be nu Tu man neiesāstīsi, ka šis Harisons bia tas, kurš pelnījis titula cīņu pret Heju, respektīvi ka Harisons uz šo brīdi TOP5 smagsvaros...
Man nav nekas jāiestāstas, fakts ir tāds, ka Harrisons nav top5 heavyweights, bet kā jau teicu, BRITU publika vēlējās šo cīņu... Abi nopelnija daudz naudu un vismaz Lielbritānijā bija kārtīgs boksa vakars...
Un vispār, ja mēs salīdzinam visus tos mēslus ko sit Kļičko tad atšķirība nav...

Ja smagsvara divīzijā cīņas nenotiek starp šiem:Vitāliju, Vladimiru, Heju, Adameku, Solisu, Valūjevu, tad mēs zinām, kurš būs stabils uzvarētājs un jēga skatīties nav.
Un protams, ka jebkurš saprātīgs cilvēks atteiktos no cīņas par eiropas titulu, ja Tev ir iespēja cīnīties par pasaules titulu Pareizi jau Tu saki

     [+] [-]

, 2010-11-14 01:42, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: YouTube
- Boxing's 2010 Winter Preview...

šim mēnesis ir boksa notikumiem pilns, nākamais arī... ieteiktu izbaudīt šo sportu, bet nu viss ir Tavās rokas. uzspiest es Tev neko nevaru.
Uzspiest tev to, ka Flojds acīmredzami bēg no Pakjao, arī laikam nevarēs

  -1 [+] [-]

, 2010-11-14 01:45, pirms 13 gadiem
Mixes rakstīja: Uzspiest tev to, ka Flojds acīmredzami bēg no Pakjao, arī laikam nevarēs
Viņš izvairās, vienozīmīgi.... Bet es zinu uzvarētāju un esmu gatavs izdarīt lielāko likmi savas dzīves laikā par labu Meivederam. Mēs visi iznam, ak Flojds ir no visiem mucis, vai tā tikai mēdiji ir likuši noprast.

Bet nu nenoliegšu, ka vienīgais iemesls kapēc nenotiek cīņa ir Meiveders pats.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-11-14 01:51, pirms 13 gadiem
Paprasi viņam, kad šis sitīsies ar Soli vai Vladimiru, ja reiz esat tādi čomi

  -1 [+] [-]

, 2010-11-14 01:56, pirms 13 gadiem
Vicious rakstīja: Paprasi viņam, kad šis sitīsies ar Soli vai Vladimiru, ja reiz esat tādi čomi
Pēc cīņas intervijā Hejs teica, ka cīnīsies ar kādu no brāļiem nākošgad. Neesot vairs citu variantu.

     [+] [-]

, 2010-11-14 02:00, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Un protams, ka jebkurš saprātīgs cilvēks atteiktos no cīņas par eiropas titulu, ja Tev ir iespēja cīnīties par pasaules titulu Pareizi jau Tu saki
Jā tikai Hejs būdams "pārliecināts", ka abus Kļičko var izslēgt tā teikt jebkurā diennakts laikā, kaut kā labprātāk iet uz cīņu no sportiskā viedokļa var teikt pa tukšo ar kkādu lupatu (jo uzvaras gadījumā saglabā to kas tev jau ir) nekā uz cīņu par vēl trijām/vienu jostu ar kādu no Kļičko...

  -1 [+] [-]

, 2010-11-14 02:01, pirms 13 gadiem
Mārtiņš Rode rakstīja: Pēc cīņas intervijā Hejs teica, ka cīnīsies ar kādu no brāļiem nākošgad. Neesot vairs citu variantu.
to viņš plutij jau daudzus gadus

     [+] [-]

, 2010-11-14 02:03, pirms 13 gadiem
killo2000 rakstīja: Jā tikai Hejs būdams "pārliecināts", ka abus Kļičko var izslēgt tā teikt jebkurā diennakts laikā, kaut kā labprātāk iet uz cīņu no sportiskā viedokļa var teikt pa tukšo ar kkādu lupatu (jo uzvaras gadījumā saglabā to kas tev jau ir) nekā uz cīņu par vēl trijām/vienu jostu ar kādu no Kļičko...
Pasaki pret ko Hejam vajadzēja cīnīties? Pret nevienu no Kļičko viņam neizdevās sarunas novest līdz galam... Pasaki pret ko? Visvairāk naudu viņš varēja nopelnīt ar Harisonu vai Valūjeva remaču...

     [+] [-]

, 2010-11-14 02:04, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Man nav nekas jāiestāstas, fakts ir tāds, ka Harrisons nav top5 heavyweights, bet kā jau teicu, BRITU publika vēlējās šo cīņu... Abi nopelnija daudz naudu un vismaz Lielbritānijā bija kārtīgs boksa vakars...
Un vispār, ja mēs salīdzinam visus tos mēslus ko sit Kļičko tad atšķirība nav...

Ja smagsvara divīzijā cīņas nenotiek starp šiem:Vitāliju, Vladimiru, Heju, Adameku, Solisu, Valūjevu, tad mēs zinām, kurš būs stabils uzvarētājs un jēga skatīties nav.
Un protams, ka jebkurš saprātīgs cilvēks atteiktos no cīņas par eiropas titulu, ja Tev ir iespēja cīnīties par pasaules titulu Pareizi jau Tu saki
Nav starpības? cmon,kuram Klitchko pretiniekam stāv līdzās ši Harisons?

     [+] [-]

, 2010-11-14 02:06, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Pasaki pret ko Hejam vajadzēja cīnīties? Pret nevienu no Kļičko viņam neizdevās sarunas novest līdz galam... Pasaki pret ko? Visvairāk naudu viņš varēja nopelnīt ar Harisonu vai Valūjeva remaču...
Lai uzcīnās pret to pašu Sosnowski,Areolu,Kuriem ir pieklājīga bilance,lai neteiktu,ka ļoti laba.Pret kādām lupatām, boksa pasaulē Hejs cīnās....

  +1 [+] [-]

, 2010-11-14 02:07, pirms 13 gadiem
private rakstīja: Nav starpības? cmon,kuram Klitchko pretiniekam stāv līdzās ši Harisons?
Sosnovskis zaudētu Harisonam.
Jūs cilvēki nereiķinaties ar to, ka Hejs ir pavisam cita tipa bokseris. Viņš ir finišeris, ātrs, cīnās no outside un cīņu grib pabeigt pēc iespējas ātrāk, Vitālijs/Wladimirs ir tādi kā postijumu nodarītāji... Tas ir skaidrs, ka Wladimirs vai Vitālijs nespētu nokautēt Harisonu trīs raundos. Manuprāt, harisons tiktu apstādināts kaut kur 10+ raundā.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-14 02:08, pirms 13 gadiem
private rakstīja: Lai uzcīnās pret to pašu Sosnowski,Areolu,Kuriem ir pieklājīga bilance,lai neteiktu,ka ļoti laba.Pret kādām lupatām, boksa pasaulē Hejs cīnās....
Pret Valūjevu kurš ir divkārtējais čempions, pret Ruizu kurš ir divkārtējais čempions. Ja godīgi viņa UZVĀRDI ir labāki par Kļičko

     [+] [-]

, 2010-11-14 02:11, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Sosnovskis zaudētu Harisonam.
Jūs cilvēki nereiķinaties ar to, ka Hejs ir pavisam cita tipa bokseris. Viņš ir finišeris, ātrs, cīnās no outside un cīņu grib pabeigt pēc iespējas ātrāk, Vitālijs/Wladimirs ir tādi kā postijumu nodarītāji... Tas ir skaidrs, ka Wladimirs vai Vitālijs nespētu nokautēt Harisonu trīs raundos. Manuprāt, harisons tiktu apstādināts kaut kur 10+ raundā.
Man taču ir vienalga kāda tipa bokseris viņš ir.... (Sosnowskis arī nav nekāds lēnais) Klitchko izvēlās vispēcīgākos kādi pašreiz ir pieejami (pēc uzvaras-zaudējumu bilances) ja viņi izskatās kā kartupeļu maisi viņa fonā tad paši vainīgi...

     [+] [-]

, 2010-11-14 02:13, pirms 13 gadiem
private rakstīja: Man taču ir vienalga kāda tipa bokseris viņš ir.... (Sosnowskis arī nav nekāds lēnais) Klitchko izvēlās vispēcīgākos kādi pašreiz ir pieejami (pēc uzvaras-zaudējumu bilances) ja viņi izskatās kā kartupeļu maisi viņa fonā tad paši vainīgi...
Laikam Tu nesaproti ko Tu runā... Kapēc viņš necīnās pret Solisu? Kaut kāds Sosnovskis... Tu pa tādu vispār biji dzirdējis? tagad Čisora... Vispār kas tas tāds? Tu zini viņa vārdu vispār? Zini no kuras valsts viņš ir?

Labākos viņš izvēloties...

     [+] [-]

, 2010-11-14 02:18, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Laikam Tu nesaproti ko Tu runā... Kapēc viņš necīnās pret Solisu? Kaut kāds Sosnovskis... Tu pa tādu vispār biji dzirdējis? tagad Čisora... Vispār kas tas tāds? Tu zini viņa vārdu vispār? Zini no kuras valsts viņš ir?

Labākos viņš izvēloties...
Pienāks arī viņa kārta!Kā jau teicu - Pret labākajiem reitinga ziņā!

     [+] [-]

, 2010-11-14 02:22, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Laikam Tu nesaproti ko Tu runā... Kapēc viņš necīnās pret Solisu? Kaut kāds Sosnovskis... Tu pa tādu vispār biji dzirdējis? tagad Čisora... Vispār kas tas tāds? Tu zini viņa vārdu vispār? Zini no kuras valsts viņš ir?

Labākos viņš izvēloties...
Ja jau salīdzini ar Chisoru... Kas tāds Solis ir,piemēram salīdzinot ar viņu?

     [+] [-]

, 2010-11-14 02:25, pirms 13 gadiem
private rakstīja: Ja jau salīdzini ar Chisoru... Kas tāds Solis ir,piemēram salīdzinot ar viņu?
Solis ir uzvarējis Heju olimpiādē un vēl nav zaudējis. Pēc Austina cīņas gaidu šo cīņu..
Kā jau iepriekš pieminēju, smagsvaru divīzijā cīņas vajag notikt starp: Vitāliju, Vladimiru, Heju, Solisu, Valūjevu, Solisu un Ademeku. Tas palīdzēs boksam un pašai smagsvaru divīzijai kā tādai, būs intriga un cerams arī kāds no brāļiem izbaudīs zaudējumu sajūtu, jo tas uzreiz smagsvaru divīziju paceltu jaunos augstumos.

     [+] [-]

, 2010-11-14 02:29, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Solis ir uzvarējis Heju olimpiādē un vēl nav zaudējis. Pēc Austina cīņas gaidu šo cīņu..
Kā jau iepriekš pieminēju, smagsvaru divīzijā cīņas vajag notikt starp: Vitāliju, Vladimiru, Heju, Solisu, Valūjevu, Solisu un Ademeku. Tas palīdzēs boksam un pašai smagsvaru divīzijai kā tādai, būs intriga un cerams arī kāds no brāļiem izbaudīs zaudējumu sajūtu, jo tas uzreiz smagsvaru divīziju paceltu jaunos augstumos.
Nu redz,Harisons arī ir olimpiskais čempions!Tak nevajag salīdzināt ar pagātni....Tavs pieminētais Chisora arī nav zaudējis....

     [+] [-]

, 2010-11-14 02:31, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Pasaki pret ko Hejam vajadzēja cīnīties? Pret nevienu no Kļičko viņam neizdevās sarunas novest līdz galam... Pasaki pret ko? Visvairāk naudu viņš varēja nopelnīt ar Harisonu vai Valūjeva remaču...
Pret ko? Kaut vai pret to pašu Čembersu pret ko gada sākumā vicojās Vladimirs, Adameku, Areolu, Dimitrenko, Soli...neatceros gan kā brīdī kad Hejs izvēlējās vicoties ar Harisonu minētajiem džekiem bija ar cīņām, bet nu gan jau kāds brīvs uz to brīdi bija...Nesaku, ka Hejs tad zaudētu utt, bet nu šitāds cirks jau nu toč nebūtu. Nu takš visā boksa sabiedrībā tas bija pārsteigums un savā ziņā neizpratne kāpēc Hejs izvēlējās kaut kādu Harisonu...protams tuvojoties cīņai lai uzkurinātu interesi parādījās visādi raksti, ka Harisons var izšaut utt un ir baigi niknais vecis... bet n utas nav ņemams nopietni...

     [+] [-]

, 2010-11-14 02:36, pirms 13 gadiem
killo2000 rakstīja: Pret ko? Kaut vai pret to pašu Čembersu pret ko gada sākumā vicojās Vladimirs, Adameku, Areolu, Dimitrenko, Soli...neatceros gan kā brīdī kad Hejs izvēlējās vicoties ar Harisonu minētajiem džekiem bija ar cīņām, bet nu gan jau kāds brīvs uz to brīdi bija...Nesaku, ka Hejs tad zaudētu utt, bet nu šitāds cirks jau nu toč nebūtu. Nu takš visā boksa sabiedrībā tas bija pārsteigums un savā ziņā neizpratne kāpēc Hejs izvēlējās kaut kādu Harisonu...protams tuvojoties cīņai lai uzkurinātu interesi parādījās visādi raksti, ka Harisons var izšaut utt un ir baigi niknais vecis... bet n utas nav ņemams nopietni...
Vienīgais apbrīnas vērtais fakts uz šo cīņu ir kā Hejs spēja uztaisīt tādu ažiotāžu....

     [+] [-]

, 2010-11-14 02:39, pirms 13 gadiem
private rakstīja: Nu redz,Harisons arī ir olimpiskais čempions!Tak nevajag salīdzināt ar pagātni....Tavs pieminētais Chisora arī nav zaudējis....
Solis vismaz ir cīnijies pret pieklājīgiem vīriem atšķirībā no Čisoras.

Čembersu? Tas tak nav nopietni... Kāda jēga viņa būtu nokautēt Čembersu, ja viņš pēdējā cīņa tika nokautēts no Vladimira rokas?
Areola būtu labs pretinieks stilu ziņā, tam es piekrītu.
Vispār bokss ir bizness un kā teicu Heja izdevīgākās cīņas bija pret Valūjevu vai Harisonu, protams izņemot brāļus.
Katrā ziņā es vēlos redzēt smagsvara tournamentu. Lai katrs ar katru cīnās...

     [+] [-]

, 2010-11-14 02:40, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Laikam Tu nesaproti ko Tu runā... Kapēc viņš necīnās pret Solisu? Kaut kāds Sosnovskis... Tu pa tādu vispār biji dzirdējis? tagad Čisora... Vispār kas tas tāds? Tu zini viņa vārdu vispār? Zini no kuras valsts viņš ir?

Labākos viņš izvēloties...
Nu tā starp citu varu pateikt, ka tādu wijamsu pret kuru harisons savulaik piedzīvoja zaudējumu pēc punktiem, tas pats čisora šogad iznīcināja 2. raundā... Tas pats "neviena nezināmais" čisora arī rangā kaut kā pamanījies uzlekt augstāk par superīgo harisonu...ā un jā čisoram pagaidām ir "tīra" bilance.

     [+] [-]

, 2010-11-14 02:43, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Solis vismaz ir cīnijies pret pieklājīgiem vīriem atšķirībā no Čisoras.

Čembersu? Tas tak nav nopietni... Kāda jēga viņa būtu nokautēt Čembersu, ja viņš pēdējā cīņa tika nokautēts no Vladimira rokas?
Areola būtu labs pretinieks stilu ziņā, tam es piekrītu.
Vispār bokss ir bizness un kā teicu Heja izdevīgākās cīņas bija pret Valūjevu vai Harisonu, protams izņemot brāļus.
Katrā ziņā es vēlos redzēt smagsvara tournamentu. Lai katrs ar katru cīnās...
Pietiktu ar Heja un kādu no Klitchko cīņas! Ja Hejs zaudētu tad boksa pasulē iestātos vēl lielāks pagrimums,jo nez kapēc visi ir sadomājušies,ka Hejs ir baigais Kings,spēj vienīgais uzvarēt Klitchko utt

     [+] [-]

, 2010-11-14 02:45, pirms 13 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu tā starp citu varu pateikt, ka tādu wijamsu pret kuru harisons savulaik piedzīvoja zaudējumu pēc punktiem, tas pats čisora šogad iznīcināja 2. raundā... Tas pats "neviena nezināmais" čisora arī rangā kaut kā pamanījies uzlekt augstāk par superīgo harisonu...ā un jā čisoram pagaidām ir "tīra" bilance.
Čisora ir overhyped.
Pēc Tavas loģikas sanāk, ka Taisons ir labāks par Alī, jo Berbiks uzvarēja Alī, Taisons uzvarēja Berbiku.

Cīņa ar Harisona notika 2005. gadā, Čisoram viņš zaudēja 2010... tagad Tu pats sāc pieminēt pagātnes faktus, bet kā nekā mūsu kašķis tak sākās dēļ pagātnes, nea?
Ja Čisora uzvarēs, tad tas būs dēļ tā, ka būs pārāk resns un Wladimirs šo cīņu neuztvers nopietni izklaidējoties Lasvegasā.

     [+] [-]

, 2010-11-14 02:47, pirms 13 gadiem
private rakstīja: Pietiktu ar Heja un kādu no Klitchko cīņas! Ja Hejs zaudētu tad boksa pasulē iestātos vēl lielāks pagrimums,jo nez kapēc visi ir sadomājušies,ka Hejs ir baigais Kings,spēj vienīgais uzvarēt Klitchko utt
Tas gan... Es personīgi neticu, ka Hejs ir nākamais Taisons vai Alī. uzskatu, ka viņa potenciāls sniedzas maksimums līdz top10 heavwyeightiem, kas būtu ļoti daudz!
Neticu, ka viņam ir izredzes pret Vitāliju, kaut vai dodu izredzes pret Vladimiru noķerot viņu ar vienu laimīgu str8 right hand.

     [+] [-]

, 2010-11-14 02:51, pirms 13 gadiem
Apskatieties kaut to pašu adameku pret areolu,savstarpējo cīņu! Tādus bokserus vajag pretī Hejam,ne jau kaut kādu Harisonu kursh septiņreiz izdomā un tad izdara vienu sitienu

     [+] [-]

, 2010-11-14 02:51, pirms 13 gadiem
Nu reāli skatoties jau protams Hejs ir labākais aiz brāļiem, bet nu viņa uzvedība neiet kopā ar darbiem. Viņš grib sēdēt uz diviem krēsliem - grābt naudu pret pabirām un vienlaicīgi uzturēt sabiedrībā viedokli par sevi, ka viņš var pietest brāļus un ir gatavs cīnīties kaut rīt lai tik pierādītu ka ir labāks.... bet nu ja sākumā vēl ok kaut cik tas likās intriģējoši, tad nu laikam ejot Hejs arvien vairāk izskatās pēc klauna. Visi tie malkascirtēji, kas nespēja savu muti noturēt vismaz gāja un mēģināja cīnīties, bet nu Hejs tik 2 gadu garumā to vien zin kā virināt muti un solīt, ka tūlīt tik būs...a rezultātā pretiniekos - Harisons Kļičko vietā

  +1 [+] [-]

, 2010-11-14 02:56, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Čisora ir overhyped.
Pēc Tavas loģikas sanāk, ka Taisons ir labāks par Alī, jo Berbiks uzvarēja Alī, Taisons uzvarēja Berbiku.

Cīņa ar Harisona notika 2005. gadā, Čisoram viņš zaudēja 2010... tagad Tu pats sāc pieminēt pagātnes faktus, bet kā nekā mūsu kašķis tak sākās dēļ pagātnes, nea?
Ja Čisora uzvarēs, tad tas būs dēļ tā, ka būs pārāk resns un Wladimirs šo cīņu neuztvers nopietni izklaidējoties Lasvegasā.
Piekrītu, ka tas tur par to manis minēto cīņu īsti nopietni nav ņemams, bet nu tas tā tika izmest "spēlējot pēc Tavām kārtīm". Čisora gan jau ka nebūs nekāds pretinieks vladimiram, bet nu čisoras izvēlē vismaz kaut kāda loģika ir vērojama - ranga vieta un fakts, ka čalis ir bez zaudējumiem. Tad pasaki kādi sportiskie principi tika ņemti vērā izvēloties Harisonu par pretinieku hejam? Ne rangs ir normāls ne nesenās cīņas pret kādu no ranga top večiem...kur loģika? Vienīgi nauda...un vēlpietam viegla nauda...

     [+] [-]

, 2010-11-14 03:00, pirms 13 gadiem
private rakstīja: Apskatieties kaut to pašu adameku pret areolu,savstarpējo cīņu! Tādus bokserus vajag pretī Hejam,ne jau kaut kādu Harisonu kursh septiņreiz izdomā un tad izdara vienu sitienu
Esmu redzējis to cīņu... Adameks nebūtu labs pretinieks Hejam... Viņš tiktu nokautēts... Areola notiekti tiktu līdz distancei ļoti interesantā cīņa. Varētu būt viena no aizraujošākajām cīņam smagsvaros kopš Vitālija-Lenoksa.
iespējams, ka nākamā Adameka cīņa būs pret Vitāliju. Manuprāt, Vitālijs arī paņems, bet nu cerēsim uz brīnumu no poļa. Vajag pārmaiņas.
Areola tagad ir pārvērties par resni kurš sit bomžus... Žēl, puisim bija talants, bet nu Vitālijs viņam ierādija vietu. Parādija, ka viņam nav izredžu pret augsta līmeņa bokseriem. Tomēr kā jau minēju, Hejam viņš sagādātu problēmas.

Hejs ir labākais pēc brāļiem, jā. es domāju, ka viņš nojauš, ka nevar paņemt viņus tapēc izvairās, bet agri vai vēlu notiks šī cīņa.

     [+] [-]

, 2010-11-14 03:03, pirms 13 gadiem
killo2000 rakstīja: Piekrītu, ka tas tur par to manis minēto cīņu īsti nopietni nav ņemams, bet nu tas tā tika izmest "spēlējot pēc Tavām kārtīm". Čisora gan jau ka nebūs nekāds pretinieks vladimiram, bet nu čisoras izvēlē vismaz kaut kāda loģika ir vērojama - ranga vieta un fakts, ka čalis ir bez zaudējumiem. Tad pasaki kādi sportiskie principi tika ņemti vērā izvēloties Harisonu par pretinieku hejam? Ne rangs ir normāls ne nesenās cīņas pret kādu no ranga top večiem...kur loģika? Vienīgi nauda...un vēlpietam viegla nauda...
Britu publika to vēlējās... Tie bija labākie Lielbritāņu smagsvari un šo cīņu vēlējās redzēt. protams zināja, ka Hejs uzvarēs, bet Briti ir lieliski bokseru uzpūšanā.... Par, piemēru, ir Bruno kuram deva izredzes pret Taisonu, Hattons kuram deva izredzes pret Meivederu Harisons mēdijos bija ļoti labi uzpūsts... cilvēki noteikti arī zaudēja naudu

     [+] [-]

, 2010-11-14 03:05, pirms 13 gadiem
Vai kāds no Jums nesaktīsies Margarito vs Pacquiao? ļoti laba cīņa...

     [+] [-]

, 2010-11-14 03:11, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Esmu redzējis to cīņu... Adameks nebūtu labs pretinieks Hejam... Viņš tiktu nokautēts... Areola notiekti tiktu līdz distancei ļoti interesantā cīņa. Varētu būt viena no aizraujošākajām cīņam smagsvaros kopš Vitālija-Lenoksa.
iespējams, ka nākamā Adameka cīņa būs pret Vitāliju. Manuprāt, Vitālijs arī paņems, bet nu cerēsim uz brīnumu no poļa. Vajag pārmaiņas.
Areola tagad ir pārvērties par resni kurš sit bomžus... Žēl, puisim bija talants, bet nu Vitālijs viņam ierādija vietu. Parādija, ka viņam nav izredžu pret augsta līmeņa bokseriem. Tomēr kā jau minēju, Hejam viņš sagādātu problēmas.

Hejs ir labākais pēc brāļiem, jā. es domāju, ka viņš nojauš, ka nevar paņemt viņus tapēc izvairās, bet agri vai vēlu notiks šī cīņa.
Resnis +- vish ir bijis visu laiku,tas jau netraucē labi cīnīties,ja to pieprot.Bet Adameks ar Heju būtu riktīgi labā cīņa,abi ne īsti smagsvari,ātri utt.

     [+] [-]

, 2010-11-14 03:12, pirms 13 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu reāli skatoties jau protams Hejs ir labākais aiz brāļiem, bet nu viņa uzvedība neiet kopā ar darbiem. Viņš grib sēdēt uz diviem krēsliem - grābt naudu pret pabirām un vienlaicīgi uzturēt sabiedrībā viedokli par sevi, ka viņš var pietest brāļus un ir gatavs cīnīties kaut rīt lai tik pierādītu ka ir labāks.... bet nu ja sākumā vēl ok kaut cik tas likās intriģējoši, tad nu laikam ejot Hejs arvien vairāk izskatās pēc klauna. Visi tie malkascirtēji, kas nespēja savu muti noturēt vismaz gāja un mēģināja cīnīties, bet nu Hejs tik 2 gadu garumā to vien zin kā virināt muti un solīt, ka tūlīt tik būs...a rezultātā pretiniekos - Harisons Kļičko vietā
nav viņš nekāds labākais aiz brāļiem, ko viņš reālu ir uzveicis ? tusni Valujevu pēc punktiem. tādi kā hejs ir līdz pirmajam reālajam pretiniekam, tālāk par viņiem tiek aizmirsts. tāpēc arī cīnās pret harisoniem.

     [+] [-]

, 2010-11-14 03:13, pirms 13 gadiem
nazirs rakstīja: nav viņš nekāds labākais aiz brāļiem, ko viņš reālu ir uzveicis ? tusni Valujevu pēc punktiem. tādi kā hejs ir līdz pirmajam reālajam pretiniekam, tālāk par viņiem tiek aizmirsts. tāpēc arī cīnās pret harisoniem.
Uzskati, ka Valūjevs ir viegli uzveicams?
Hejs ir sevi pierādijis kā trešo labāko smagsvaru uz doto brīdi, mīli vai ienīsti viņu, Tev tas ir jāatzīst.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-14 03:19, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Uzskati, ka Valūjevs ir viegli uzveicams?
Hejs ir sevi pierādijis kā trešo labāko smagsvaru uz doto brīdi, mīli vai ienīsti viņu, Tev tas ir jāatzīst.
pret ko pierādijis? pret tusni valujevu un harisonu? LIDZ PIRMAJAM REALAJAM PRETINIEKAM.

     [+] [-]

, 2010-11-14 03:20, pirms 13 gadiem
nazirs rakstīja: pret ko pierādijis? pret tusni valujevu un harisonu? LIDZ PIRMAJAM REALAJAM PRETINIEKAM.
Ruīzs...
Nosauc reālos pretiniekus...

     [+] [-]

, 2010-11-14 03:23, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Britu publika to vēlējās... Tie bija labākie Lielbritāņu smagsvari un šo cīņu vēlējās redzēt. protams zināja, ka Hejs uzvarēs, bet Briti ir lieliski bokseru uzpūšanā.... Par, piemēru, ir Bruno kuram deva izredzes pret Taisonu, Hattons kuram deva izredzes pret Meivederu Harisons mēdijos bija ļoti labi uzpūsts... cilvēki noteikti arī zaudēja naudu
Nu ja - publika vēlējās = nauda un tikai nauda...nonākam pie tā, ka Hejs pašlaik domā tikai un vienīgi par naudu, bet nu neticu, ka čalim nav sportiskās ambīcijas...tātad jāsecina, ka Hejs labi apzinās, ka pašlaik viņam pret brāļiem nav variantu līdz ar to jāturās pie šīs vienas jostas lieki neriskējot, kura būtībā ir kā garants, ka brīdī kad Hejs patiešām vēlesies cīņu ar Kļičko - pašiem Kļičko un publikai būs par to interese.

     [+] [-]

, 2010-11-14 03:29, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Ruīzs...
Nosauc reālos pretiniekus...
puiši tev nosauca jau vismaz 10 bet tu turpini lasīt sprediķus kā tadā baznīcā par to kā butu ja butu, bet fakts ir tāds ka hejs cīnās ar harisoniem.

     [+] [-]

, 2010-11-14 03:32, pirms 13 gadiem
nazirs rakstīja: puiši tev nosauca jau vismaz 10 bet tu turpini lasīt sprediķus kā tadā baznīcā par to kā butu ja butu, bet fakts ir tāds ka hejs cīnās ar harisoniem.
desmit? ko nosauca es īsti nesapratu neviens puisis neteica, ka hejs zaudēs kādam citam izņemot Kļičko.. vismaz es to neredzēju.

     [+] [-]

, 2010-11-14 04:56, pirms 13 gadiem
jūs nēsat normāli.... man ir prsonīgi apnicis skatīties pensionāru kļičko varoņdarbus. boks ir pazudis .. vot bij Mike Tayson cita runa. a šie ukraiņu pensiki lai atkāpjas .. besī es par heju.. viņš viņus var izslēgt..vīrelis ir ātrs

     [+] [-]

, 2010-11-14 04:58, pirms 13 gadiem
nazirs rakstīja: pret ko pierādijis? pret tusni valujevu un harisonu? LIDZ PIRMAJAM REALAJAM PRETINIEKAM.
tu esi lošara.

     [+] [-]

, 2010-11-14 05:01, pirms 13 gadiem
Davids manā skatā ir lielisks boksers un uskatu ka viņam ir visas dotības lai beidzot apturētu ukraiņu brāļus.. respect to David

     [+] [-]

, 2010-11-14 06:33, pirms 13 gadiem
sviests!tad jau mazu meiteniiti labaak ringaa laiduši,bet ne harisonu!hejam buus suudi,ja viņš šaadi bokseesies pret klicko!

     [+] [-]

, 2010-11-14 08:31, pirms 13 gadiem
Es tak teicu ,ka taa ciina buus galiigi neskataama, domaaju Hejam nebuutu nekaadu shansu pret Klicko

     [+] [-]

, 2010-11-14 09:08, pirms 13 gadiem
Maino rakstīja: Nezināju, kad kādu var iznīcināt ar 5 precīzem sitieniem, lol.
Kurš man tagad atdos atpakaļ miegu un tās 15 min no manas dzīves?
Tik neskatāmu boksu nebiju sen redzējis... bet nu respekt Hejam, kautgan mans favorīts ir un būs Kļičko !!
domaju ka tevi varetu iznicinat ari ar vienu sitienu

un vispar boksa paslaik valda totala krize-tik maz labu bokseru,labi ja vienu normalu cinu pa gadu nakas redzet un tad ta pat jau uzvaretajs zinams ieprieks...nu jagaida heja tiksanas ar klicko

     [+] [-]

, 2010-11-14 10:02, pirms 13 gadiem
VISI HEIJA IZMEJEJI!!! Abi klicko kritis!!!!!! Go go go

     [+] [-]

, 2010-11-14 10:07, pirms 13 gadiem
GALIIGA HU*ŅA BIJA ŠITĀ CĪŅA!!! 1.,2. raundu vispar vareja tad netaisiit vnk staveja uz vietas abi un vicinaja rokas

     [+] [-]

, 2010-11-14 10:14, pirms 13 gadiem
ciinja, peedeejais s*ds, velti izniekots laiks, shie puishi ir par miikstu lai braaljiem pat uudeni pienestu, kur nu veel lai ciiniitos. Nav sheit vinjiem cieniiga pretinieka.

     [+] [-]

, 2010-11-14 11:00, pirms 13 gadiem
omg, tāda sūdaina cīņa.

     [+] [-]

, 2010-11-14 11:32, pirms 13 gadiem
manliekas kad bus heja-klicko cina tad bus ists bokss jo tad reali abi chali viens otru gribes nosist ipasi klicko heju vo taa buus ciina,shii bija huinja

     [+] [-]

, 2010-11-14 11:56, pirms 13 gadiem
Nu protams ka bez shaubaam Hejs to pashu izdariis arii ar braaljiem kljichko nu vnk bez variantiem

     [+] [-]

, 2010-11-14 11:56, pirms 13 gadiem
lulu89 rakstīja: VISI HEIJA IZMEJEJI!!! Abi klicko kritis!!!!!! Go go go
tieshi taa

     [+] [-]

, 2010-11-14 11:57, pirms 13 gadiem
marcelo566 rakstīja: jūs nēsat normāli.... man ir prsonīgi apnicis skatīties pensionāru kļičko varoņdarbus. boks ir pazudis .. vot bij Mike Tayson cita runa. a šie ukraiņu pensiki lai atkāpjas .. besī es par heju.. viņš viņus var izslēgt..vīrelis ir ātrs
pilniibaa piekriitu

     [+] [-]

, 2010-11-14 12:48, pirms 13 gadiem
tiesham izsmiekls ne bokss!!! visu nosaka ka vienmer liela nauda

     [+] [-]

, 2010-11-14 13:24, pirms 13 gadiem
Tā jau arī vajag. Nēģeriem vienam otrs ir jāsit!

     [+] [-]

, 2010-11-14 14:41, pirms 13 gadiem
OMG! Hejs vs. Klicko nekad neizies! Ja šitā boksē, tad tur vienkārši _nav_ un vispār nevar būt variantu tam lielbritānim.

     [+] [-]

, 2010-11-14 15:01, pirms 13 gadiem
Un vispār.. pēc šādiem virsrakstiem un aprakstiem arī dzimst leģendas par visuvareno Heju. Da, tpu! Tas arī viss!

P!S! Klicko ienīdējiem - neesmu viņa fans

     [+] [-]

, 2010-11-14 15:25, pirms 13 gadiem
Nezinu kas tur taads ka Hejs uzveic vienu lempiigu boxeri, kurs 3 raundos pat sitienu nezdariija, stuulbi peec shiis ciinas kaut ko secinaat par Heju!

     [+] [-]

, 2010-11-14 16:01, pirms 13 gadiem
VIDEO NAV NEKUR?

     [+] [-]

, 2010-11-14 16:12, pirms 13 gadiem
youtube.com

     [+] [-]

, 2010-11-14 18:44, pirms 13 gadiem
sebis rakstīja: VIDEO NAV NEKUR?
Hejs iznīcina Harisonu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-16 08:09, pirms 13 gadiem
vnk nozheelojami, tas harrisons tachu bija paarbijies, visa macha laika labi ja vienu sitienu izdariija...Lai ko Hejs teiktu par klitschko ka vinji kjipa izveelas sev vieglus pretiniekus, tad shajaa gadiijuma vinjsh to izdariija x2....nozheelojami!

     [+] [-]

, 2010-11-16 08:10, pirms 13 gadiem
your_ufo rakstīja: hEJS ir krietni ātrāks un uzbrūk daudz agresīvāk nekā kličko. Lai arī kličko ir spēcīgs, bet hejs var abus brāļus nolikt nogdounā uz grīdas.
aiztaici acis kad tu sapnjo!!!