Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:111, Did:0, useCase: 3

Brūce, atņemti punkti un 12 raundi: Briedis uzvar vienbalsīgi

Agris Suveizda

Brūce, atņemti punkti un 12 raundi: Briedis uzvar vienbalsīgi
Mairis Briedis un Maiks Peress
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Latvijas vadošais bokseris Mairis Briedis (23-0, 18 KO) iekļuva boksa Supersērijas pusfinālā, "Arēnā Rīga" pēc punktiem pārspējot kubiešu bijušo smagsvaru Maiku Peresu (22-3-1, 14 KO). Nākamajā cīņā pretī stāsies ukrainis Oleksandrs Usiks.

Cīņas pirmo minūti labāk aizvadīja Peress, kurš izdarīja virkni agresīvu sitienu, taču minūti vēlāk pēc piesardzīgā sākuma pirmo nopietno sitienu izdarīja arī Briedis, trāpot cauri kubieša blokam. Arī otrajā raundā bīstamākā dunka piederēja Briedim, kurš kopumā izdarīja nedaudz vairāk precīzu sitienu, bet trešā raunda sākumā tika sagaidīts arī pirmais lielais notikums. Tuvcīņā saduroties ar galvām, Briedim tika pārsista kreisā uzacs, kas acīmredzami asiņoja, bet itāliešu ringa tiesnesis Masimo Barrovekio atņēma Peresam vienu punktu.

Brūce aktivizēja cīņu, liekot agresīvāk uzbrukt gan pašam Briedim, gan arī Peresam, kurš centās izmantot latvieša ievainojumu. Ceturtajā raundā latviešu bokserim brīžiem klājās visai smagi, atvairot sāncenša uzbrukumus, taču tajā pašā laikā izdevās arī ļoti labs pretuzbrukums, izdarot sitienu no apakšas. Piektā raunda sākumā bokseri atkal sadūrās galvām, šoreiz jau ciešot Peresam – tiesa gan, bez asinīm un sekojošām sankcijām. Nelielais ievainojums Brieža sniegumu vairs neietekmēja, un latvietis veica vairākus agresīvus uzbrukumus, nu jau problēmas sagādājot kubietim un vairākkārt teicami trāpot no priekšas.

Cīņa kļuva nedaudz saraustītāka ar biežākām pauzēm un saķeršanos. Peress turpināja biežāk mēģināt uzņemties iniciatīvu, bet Briedis turpināja atbildēt ar asiem prettriecieniem un septītajā raundā spēcīgi ar labo no apakšas trāpīja pa zodu. Cīņas gaita nemainījās arī nākamajos raundos – Peress bija aktīvāks, kamēr Briedis bija trāpīgāks -, bet desmitā raunda vidū punkts tika atņemts arī Briedim, kurš pārāk bieži turēja sāncensi.

Pēdējā raundā Peress veica pēdējos mēģinājumus cīņu pabeigt priekšlaicīgi, taču tie bija nesekmīgi, un viss nu palika tiesnešu rokās. Un tiesneši vienbalsīgi lēma par labu latvietim. Meksikānis Karloss Pelajo lēma 116:110 Brieža labā, amerikānis Fernando Barbosa – 115:111 par labu Briedim, bet šveicietis Fabians Gugenheims – 114:112 par labu mājiniekam.

"Mīļie cilvēki, mīļie mani draugi, bez jums nebūtu," pēc cīņas, vēl būdams ringā, sacīja Briedis. "Jūs redzējāt, cik smagi gāja. Pirmo reizi ar kreili nesanāca, viņš ir no super boksa valsts. Bet mūsu valsts ir pati labākā! Ja godīgi, bija pārāk daudz cilvēku un galva griezās. Tas ir tikai jūsu sasniegums, tikai jūsu uzvara - 100%. Un tikai pēc tam manējā." Peress, saprotams, bija sarūgtināts par zaudējumu: "Apsveicu čempionu. Ringa tiesnesis, manuprāt, ne tuvu nebija taisnīgs."

  +3 [+] [-]

, 2017-10-01 01:12, pirms 7 gadiem
Tikai 1.raunds bija ar mīnusu.
Pārējos noturēja savā labā!!!
Lai veicas tālāk!!!

 +22 [+] [-]

, 2017-10-01 01:14, pirms 7 gadiem
Mairis malacis, izdarīja to kas bija jāizdara! Milzīgs lepnums ka mums ir šāds bokseris!!!

 +13 [+] [-]

, 2017-10-01 01:16, pirms 7 gadiem
ar Usiku tā būs bomba
Slēpts komentārs: fagcentrs

 +21 [+] [-]

, 2017-10-01 01:18, pirms 7 gadiem
Patiesībā bija skaisti trāpījumi, bet pretinieks ar tāds dzelzītis.

  +8 [+] [-]

, 2017-10-01 01:19, pirms 7 gadiem
Pārliecinoši un bez lieka riska. Malacis!
Slēpts komentārs: EsmuVecis

  +6 [+] [-]

, 2017-10-01 01:21, pirms 7 gadiem
Uzvara paredzama un arī tas ka būs pēc punktiem!! Malacis.
Slēpts komentārs: zaxx

  +9 [+] [-]

, 2017-10-01 01:23, pirms 7 gadiem
EsmuVecis rakstīja: Tiesnesis vājš
Tieši otrādāk! Ļoti pareizi un kvalitātīvi notiesājā! Man jau arī nepatīk tie Maira ar roku saķeršana aiz sparandas. Tas viņam visās cīņās...
Ps. Pret Usiku būs SMAGI!!!

 +18 [+] [-]

, 2017-10-01 01:24, pirms 7 gadiem
Briedis monstrs 😄 Skaisti un pārliecinoši. Atmosfēra fantastiska. Kas iedomātos pirms gadiem 2-3, ka arēnā atnāks virs 10 000 uz boksu.

  +3 [+] [-]

, 2017-10-01 01:24, pirms 7 gadiem
sīvi,bet Mairis savā stabilajā stilā.Usiks nākamais upurs

  +4 [+] [-]

, 2017-10-01 01:24, pirms 7 gadiem
Pilnībā pelnīti! Malacis!

 +13 [+] [-]

, 2017-10-01 01:25, pirms 7 gadiem
Pie tāda atbalsta es iespējams pat pieceltos kājās pēc viena kubieša sitiena.
Kārtējo reizi latvija pasaulei atrādīta spožākajās prožektoru gaismās.

Pusfinālā jau mums vajadzēs kaut ko no Rokija scenārija.

  +7 [+] [-]

, 2017-10-01 01:26, pirms 7 gadiem
Apsveicu ar uzvaru! Malacis!

  +2 [+] [-]

, 2017-10-01 01:26, pirms 7 gadiem
zaxx rakstīja: Bet pret Usiku būs ļoti maz variantu. Redzēju viņa cīņu pret Huku, izskatījās kā pelavmaisu dauzītu.
Tikai Usikam nav spēka sitieni. Un tas visiem ir zināms, ka viņs neiet uz KO.

 +19 [+] [-]

, 2017-10-01 01:26, pirms 7 gadiem
Viens losis tiesnesis par tīru uzvaru ieliek 114-112!Dambretists,jopcik!

  +3 [+] [-]

, 2017-10-01 01:27, pirms 7 gadiem
Beidzot nebija miskastes maiss ko spārdīt un dauzīt. Visu cieņu ari kubietim

 +11 [+] [-]

, 2017-10-01 01:28, pirms 7 gadiem
Briedis vareja pat nokautet,bet saprata ka nav tas vajadzigs un parak riskanti,nu un tie kas te runa ka pret Usiku maz variantu,nu ja katra cina ir smaga,bet Mairis ir tik gudrs bokseris un vairak pieredzejis ka drizak Usikam vajadzes iesvist pamatigi lai pieveiktu Mairi...Paldies Mairim par šo uzvaru,pelniti uzvareja 💪💪💪

  +7 [+] [-]

, 2017-10-01 01:28, pirms 7 gadiem
EUcerin rakstīja: Tieši otrādāk! Ļoti pareizi un kvalitātīvi notiesājā! Man jau arī nepatīk tie Maira ar roku saķeršana aiz sparandas. Tas viņam visās cīņās...
Ps. Pret Usiku būs SMAGI!!!
Bet paši pretinieki jau ielien tai padusē.

 +27 [+] [-]

, 2017-10-01 01:28, pirms 7 gadiem
Sporta centra standarts. Kā normāls sporta notikums, tā karās augšā visos stūros.

 +12 [+] [-]

, 2017-10-01 01:29, pirms 7 gadiem
Peress visu laiku līda klinčā.. Ja godīgi, brīdī, kad paŗsita galvu, likās, ka būs cauri, jo šādā līmenī šādas nejaušības izmanto, bet Briedis tika tik labi galā. Baigais malacis!!!!
Tagad Usiks.. vienīgi baida tas, ka pret kreili nemaz tik labi negāja, it īpaši sākumā...

  +3 [+] [-]

, 2017-10-01 01:29, pirms 7 gadiem
zaxx rakstīja: Bet pret Usiku būs ļoti maz variantu. Redzēju viņa cīņu pret Huku, izskatījās kā pelavmaisu dauzītu.
Huks jau ari ir pelavmais.. nejauc ar mairi. Man bija divejadas sajutas pirms sis cinas, jo redzeju kads ir kubietis un kadas traumas vins nodarijis pretiniekam ieprieks. Usiks ir kruts, megakruts. Tiesi tads pats ka Mairis. Noteikti ne vairak!

  +4 [+] [-]

, 2017-10-01 01:30, pirms 7 gadiem
EUcerin rakstīja: Tieši otrādāk! Ļoti pareizi un kvalitātīvi notiesājā! Man jau arī nepatīk tie Maira ar roku saķeršana aiz sparandas. Tas viņam visās cīņās...
Ps. Pret Usiku būs SMAGI!!!
ja pretinieks liecas uz leju, tad nekas cits neatliek, kā saķert galvu... nedrīkst līst zemāk par jostas vietu, tad tā nebūs...
Slēpts komentārs: zb83

  +1 [+] [-]

, 2017-10-01 01:31, pirms 7 gadiem
Paldies Viaplay par HD, bet skaņu nākamreiz, lūdzu, mainīt.

  +4 [+] [-]

, 2017-10-01 01:31, pirms 7 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Sporta centra standarts. Kā normāls sporta notikums, tā karās augšā visos stūros.
Visādi pumpuģimji šeit valodniecībai, redz , priekšroku dod

  +9 [+] [-]

, 2017-10-01 01:31, pirms 7 gadiem
Arsenich rakstīja: Briedis vareja pat nokautet,bet saprata ka nav tas vajadzigs un parak riskanti,nu un tie kas te runa ka pret Usiku maz variantu,nu ja katra cina ir smaga,bet Mairis ir tik gudrs bokseris un vairak pieredzejis ka drizak Usikam vajadzes iesvist pamatigi lai pieveiktu Mairi...Paldies Mairim par šo uzvaru,pelniti uzvareja 💪💪💪
Tieshi ta,pat Boec komentetaji teic,ka Mairis ir viens no viltigakajiem bokseriem(to viniem teikshi bokseri kas cinaijas ar Mairi) lai ari no malas to neredz,bet ringa to jut!

  +8 [+] [-]

, 2017-10-01 01:31, pirms 7 gadiem
Pēc redzētā šodien jāsecina ka Usiks būs ņemams pretinieks.Grūti iedomāties kurš sobrīd būtu labāks par Mairi no visiem kandidatiem uz galveno trofeju.

     [+] [-]

, 2017-10-01 01:31, pirms 7 gadiem
VIEGLI !!! LETS GO MAIRI ! <3

 +22 [+] [-]

, 2017-10-01 01:31, pirms 7 gadiem
un apsveicu Briedi ar kļūšanu par miljonāru

  +3 [+] [-]

, 2017-10-01 01:32, pirms 7 gadiem
Lieliski! Gan pienācīgi sagatavosies un paņems arī Usiku!
Slēpts komentārs: zaxx

  +2 [+] [-]

, 2017-10-01 01:33, pirms 7 gadiem
Mairis zveers! Apsveicu visus ar uzvaru. Bet kaa notiek taa p-tu skaitiishana, tas reaali nav saprotams. Peress pa visu ciinju 1 praatiigu sitienu traapija.

  -1 [+] [-]

, 2017-10-01 01:33, pirms 7 gadiem
A kad ir nākamā cīņa? PAt turnīra mājslapā nav pat aptuveni datumi.

  -1 [+] [-]

, 2017-10-01 01:33, pirms 7 gadiem
Cik briedis nopelnija?

  +8 [+] [-]

, 2017-10-01 01:34, pirms 7 gadiem
Mūsu LEPNUMS! Traks bokseris ir mūsu Mairis, nekad nepadosies, taču pret Usiku būs ļoti sarežģīti, taču nekas neiespējams! PAR BRIEDI!

  -1 [+] [-]

, 2017-10-01 01:34, pirms 7 gadiem
Tie klinchi, klinchi, pret Usiku būs smagi!
Neskaitāma cīņa, vieni klinchi

     [+] [-]

, 2017-10-01 01:34, pirms 7 gadiem
Kur specuprāt norisināsies MB - OU?

  +7 [+] [-]

, 2017-10-01 01:34, pirms 7 gadiem
fagcentrs rakstīja: latvieši ir tādi nūģi
Kur iemācījies latviski rakstīt? vai googl tulkotājā iebliezi. "Forši džeki" netulkkojas kā "Nūģi"

     [+] [-]

, 2017-10-01 01:34, pirms 7 gadiem
expert nr.1 rakstīja: Cik briedis nopelnija?
Miljonus vai miljonu, bet cik, nezinu!

     [+] [-]

, 2017-10-01 01:34, pirms 7 gadiem
pret usiku koefs būs liels uz mairi,iesaku visiem ņem ciet,jo maz izredžu usikam,vispār nav spēka sitienu un mairis pratīs viņu noķert

  +1 [+] [-]

, 2017-10-01 01:35, pirms 7 gadiem
EUcerin rakstīja: Tieši otrādāk! Ļoti pareizi un kvalitātīvi notiesājā! Man jau arī nepatīk tie Maira ar roku saķeršana aiz sparandas. Tas viņam visās cīņās...
Ps. Pret Usiku būs SMAGI!!!
Nebija jau citu variantu kā saķert, nesaprotu kāpēc aizrāda Briedim visu laiku, ja Perez pats lien
Slēpts komentārs: zaxx

  +7 [+] [-]

, 2017-10-01 01:35, pirms 7 gadiem
ar Usiku nebūs nekāda vieglā pastaiga ka te viens otrs domā...būs smagi...

 +14 [+] [-]

, 2017-10-01 01:35, pirms 7 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Paldies Viaplay par HD, bet skaņu nākamreiz, lūdzu, mainīt.
Paldies krievu TV, Viaplay par sporta paketi prasīja 9,99 lai tikai vienu cīņu snoskatītos... krievi neprasīja neko

  -2 [+] [-]

, 2017-10-01 01:36, pirms 7 gadiem
Bronsons rakstīja: Usiks ar Usiku nebūs nekāda vieglā pastaiga ka te viens otrs domā...būs smagi...
Tieši tā!!!

  +1 [+] [-]

, 2017-10-01 01:36, pirms 7 gadiem
zaxx rakstīja: TIpiski latvieši pēc uzvaras jau lidinās pa mākoņiem domājot vot nu tik būs.. Cīnīties viņš var ar Usiku, bet saku jums godīgi cerības uz uzvaru ir mazas.
tad jau redzēsim. cerams, ka Usiks kritīs...

  -1 [+] [-]

, 2017-10-01 01:36, pirms 7 gadiem
Boksa nebija kā tāda, viena maigošanās.

  +2 [+] [-]

, 2017-10-01 01:36, pirms 7 gadiem
zaxx rakstīja: Bet pret Usiku būs ļoti maz variantu. Redzēju viņa cīņu pret Huku, izskatījās kā pelavmaisu dauzītu.
Usikam ļoti nepatīk tuva distance, paskaties iepriekšējās cīņas pirms Huka. Huks vienkārši lēns kājās bija. Par Mairi runājot tad neļāva Peresam izmantot viņa kreiso roku, gudri, bet es sāku šaubīties par Maira spēka sitienu, itkā trāpija labi bet nebija no viņa tās sitienu krusas ko viņš agrāk izpildīja, 2-3 sitieni un iet klinčā.

  +7 [+] [-]

, 2017-10-01 01:36, pirms 7 gadiem
Pret usyk būs par maz .. neriskēja acīmredzami, rebelis iespējams pat nekristu.. paldies machtv , krievi normālir parāda un nokementee..kas mums her%#€

  +1 [+] [-]

, 2017-10-01 01:37, pirms 7 gadiem
zb83 rakstīja: Kas par dziesmu skanēja Brieža iznaciena?
darude - sandstorm

  +1 [+] [-]

, 2017-10-01 01:37, pirms 7 gadiem
zaxx rakstīja: TEv tiešām laikam maza sajēga no boksa.
Paskaties uz Usiku video tad sapratisī kāpēc ir maz variantu un kāpēc šai turnīrā viņš ir galvenais favorīts uz uzvaru!!!
Izskatas ka tev maz sajegas no boksa! Paskaties video ar Maira cinam,tad varbut mainisies viedoklis!

  +2 [+] [-]

, 2017-10-01 01:37, pirms 7 gadiem
Ko es gribu pateikt - cīņa smaga, visu cieņu kubietiem (

  +1 [+] [-]

, 2017-10-01 01:37, pirms 7 gadiem
zaxx rakstīja: TIpiski latvieši pēc uzvaras jau lidinās pa mākoņiem domājot vot nu tik būs.. Cīnīties viņš var ar Usiku, bet saku jums godīgi cerības uz uzvaru ir mazas.
muļķības,uzvara pret usiku noteikti nebūs nekāds pārsteigums,nu ir mairis labākais šajā kategorijā,jo nav praktiski vājo vietu un ir gan KO sitieni,gan aizsardzība un ātrums,kamēr usiks dancodams pa ringu uzķersies uz kāda sitiena,kas izsitīs no ritma

  +7 [+] [-]

, 2017-10-01 01:37, pirms 7 gadiem
ko jūs ņematies par to Viasatu? Rīt visi atsakieties un miers, noprotestējam...

     [+] [-]

, 2017-10-01 01:38, pirms 7 gadiem
Raitcha rakstīja: A kad ir nākamā cīņa? PAt turnīra mājslapā nav pat aptuveni datumi.
Janvaris,finals maija..

  +2 [+] [-]

, 2017-10-01 01:38, pirms 7 gadiem
Raitcha rakstīja: Paldies krievu TV, Viaplay par sporta paketi prasīja 9,99 lai tikai vienu cīņu snoskatītos... krievi neprasīja neko
Es ar tomēr noskopojos un skatījos pa Machtv. kvalitāte laba un komentētāji adekvāti.

  +1 [+] [-]

, 2017-10-01 01:38, pirms 7 gadiem
Raitcha rakstīja: Paldies krievu TV, Viaplay par sporta paketi prasīja 9,99 lai tikai vienu cīņu snoskatītos... krievi neprasīja neko
UK tas VIAPLAY nebija nemaz pieejams, pat neviena maksas pakete. Tiešām krieviem paldies par bezmaksas tiešraidi. Ukraiņi un Vācieši arī bezmaksas translēja, tikai mūsu pašu letiņi skopi.

     [+] [-]

, 2017-10-01 01:38, pirms 7 gadiem
zaxx rakstīja: Bet pret Usiku būs ļoti maz variantu. Redzēju viņa cīņu pret Huku, izskatījās kā pelavmaisu dauzītu.
Nu es to pašu redzēju, taču stulbi būtu Huku salīdzināt ar Mairi, kuru viņš pieveica. Domāju, Usiks vs Briedis būs ļoti aizraujoša cīņa, tomēr abi nepiekāpīgi un neviens negribēs apstāties pusfinālā! Būs ok!

     [+] [-]

, 2017-10-01 01:38, pirms 7 gadiem
Visu cieņu Kubietim. BoksējaBet tagad ir divi ar pus sportisti kas nes LV vārdu (KP,MB,ZG)

  +3 [+] [-]

, 2017-10-01 01:39, pirms 7 gadiem
Briedis katrā raundā tīru sitienu dabuja, bet nu nebija turpinājuma. Kā labs sitiens, tā uzreiz saķeršanās pēctam. Tomēr pretinieks arī tanks jo pēc tā brieža sitiena zem zoda, pa kaklu es drošivien būtu nedzīvs

  +5 [+] [-]

, 2017-10-01 01:39, pirms 7 gadiem
pret usyku bus jabokse tuva distance,nav savadak variantu,kautgan nav ko daudz spriest,boksa viss kas var gadities,spilgts piemers kudrjasovs pret dortikosu,domaju ka retais gaidija ka otra rounda bus nokauts,Mairis ir hitrs bokseris,vins vairak turas pie taktikas,usykam gribesies vairak uzbrukt un to var labi izmantot,bet nu duha monstruala usykam,10rounda huku ta klapeja ka vsp piekusis nebutu

     [+] [-]

, 2017-10-01 01:39, pirms 7 gadiem
noladets rakstīja: darude - sandstorm
nē taču - gacho - Riga Haute Couture
Slēpts komentārs: PraporšiksPingvins3

  -1 [+] [-]

, 2017-10-01 01:39, pirms 7 gadiem
zaxx rakstīja: TEv tiešām laikam maza sajēga no boksa.
Paskaties uz Usiku video tad sapratisī kāpēc ir maz variantu un kāpēc šai turnīrā viņš ir galvenais favorīts uz uzvaru!!!
Nesaprotu, ko tu Usiku visu laiku cel debesīs. Ok, viņš izskatās iepaidīgi. Ir ātrs, bet nav stiprs. Tad mož to arī izmantos. Katrā ziņā es lieku tai cīņā uz 50/50.

  -1 [+] [-]

, 2017-10-01 01:39, pirms 7 gadiem
Kimberley rakstīja: un apsveicu Briedi ar kļūšanu par miljonāru
Nedomāju, ka Mairis saņems vairāk par 200K savā kontā.

  +1 [+] [-]

, 2017-10-01 01:40, pirms 7 gadiem
Āfrika12 rakstīja: UK tas VIAPLAY nebija nemaz pieejams, pat neviena maksas pakete. Tiešām krieviem paldies par bezmaksas tiešraidi. Ukraiņi un Vācieši arī bezmaksas translēja, tikai mūsu pašu letiņi skopi.
UK ITV Box Office bezmaksas rādīja
https://twitter.com/ITVBoxOffice/st...

     [+] [-]

, 2017-10-01 01:40, pirms 7 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nesaprotu, ko tu Usiku visu laiku cel debesīs. Ok, viņš izskatās iepaidīgi. Ir ātrs, bet nav stiprs. Tad mož to arī izmantos. Katrā ziņā es lieku tai cīņā uz 50/50.
40/60 kā vismaz maira labā
Slēpts komentārs: Kā Tev iet, Bērziņ?

  +3 [+] [-]

, 2017-10-01 01:41, pirms 7 gadiem
ko zini,kad mairis izcīnīs šo trofeju un pretinieku praktiski nebūs šajā svara kategorijā,mož vajag tēmēt uz smagsvariem

  +4 [+] [-]

, 2017-10-01 01:41, pirms 7 gadiem
zaxx rakstīja: Bet pret Usiku būs ļoti maz variantu. Redzēju viņa cīņu pret Huku, izskatījās kā pelavmaisu dauzītu.
Arī Mairis dauzīja Huku kā pelavmaisu. Usiks visu cīņu ar Huku nenormāli zīmējās, trāpīja Hukam miljons reižu, bet pie zemes tā arī nedabūja. Izskatījās it kā meitene pļaukātos. Šoreiz Usikam pretī būs vecis, kas var arī pretī iesist, un tad jau redzēs, ka ies - pret to pašu Glovacki, kas šodien rezervē sēdēja, Usiks nemaz tik smaidīgs nebija. Usiks, protams, ir ļoti ātrs un garām rokām, bet arī Mairim jostas neviens nedāvināja.

     [+] [-]

, 2017-10-01 01:42, pirms 7 gadiem
Āfrika12 rakstīja: Usikam ļoti nepatīk tuva distance, paskaties iepriekšējās cīņas pirms Huka. Huks vienkārši lēns kājās bija. Par Mairi runājot tad neļāva Peresam izmantot viņa kreiso roku, gudri, bet es sāku šaubīties par Maira spēka sitienu, itkā trāpija labi bet nebija no viņa tās sitienu krusas ko viņš agrāk izpildīja, 2-3 sitieni un iet klinčā.
Es par to pašu aizdomājos! Itkā trāpija labi, bet kubietis pat nenopurinājās!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-10-01 01:43, pirms 7 gadiem
Malacis, Mairi! Ar grūtu, bet pelnītu uzvaru!

  -2 [+] [-]

, 2017-10-01 01:43, pirms 7 gadiem
denebs rakstīja: Malacis, Mairi! Ar grūtu, bet pelnītu uzvaru!
grūtu

  +1 [+] [-]

, 2017-10-01 01:43, pirms 7 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Paldies Viaplay par HD, bet skaņu nākamreiz, lūdzu, mainīt.
Skatījos livetv.sx(boxoffice tv) un gan kvalitāte, gan skaņa mani pilnībā apmierināja

     [+] [-]

, 2017-10-01 01:44, pirms 7 gadiem
Usikam patīk dancot ringā, bet vai viņam patiks iet Klinčā ar Mairi. Pagaidām visi pēdējie Maira pretinieki ir situši viņam pa pakausi un ringā bijuši dikti neapmierināti. Peress Mairim šķiet tik 1 reiz trāpija, praktiski ar savu kreiso gandrīz vispār netrāpija.

  +4 [+] [-]

, 2017-10-01 01:44, pirms 7 gadiem
endrju bernarskis-filma rintintins rakstīja: ne ahuna viegla bij,pipejot atrava
viens normāls sitiens peresam sanāca pa 12 raundiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-10-01 01:45, pirms 7 gadiem
cowboys11 rakstīja: grūtu
ne ahuna viegla bij,pipejot atrava

     [+] [-]

, 2017-10-01 01:45, pirms 7 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Jā, man 10€ nav problēmu par kvalitatīvu tiešraidi Brieža cīņai, neplēšot matus, kur ko redzēt, vai acis noasiņos, vai svarīgākajā brīdī neuzkārsies strīms utt, tieši tāpat kā NBA LP, NFL GP utt.
Turklāt tagad būs arī atlikušo mēnesi pilna viasat paka + visas filmas, seriāli utt. Un lielais bonuss, ka viaplay vienīgajiem Latvijā ir chromecast atbalsts.
Viaplay klients gan esmu nesen. (neizmantoju viņu, jo TV neskatos vispār). Nu ļoti reti. Zinu, ka shortcut karās kā tāds sūds. Viaplay tādā ziņā labāks?

Un kādas tad tur filmas ir? Ne jau ķinīša repertuārs?

  +1 [+] [-]

, 2017-10-01 01:45, pirms 7 gadiem
Eddy rakstīja: Arī Mairis dauzīja Huku kā pelavmaisu. Usiks visu cīņu ar Huku nenormāli zīmējās, trāpīja Hukam miljons reižu, bet pie zemes tā arī nedabūja. Izskatījās it kā meitene pļaukātos. Šoreiz Usikam pretī būs vecis, kas var arī pretī iesist, un tad jau redzēs, ka ies - pret to pašu Glovacki, kas šodien rezervē sēdēja, Usiks nemaz tik smaidīgs nebija. Usiks, protams, ir ļoti ātrs un garām rokām, bet arī Mairim jostas neviens nedāvināja.
Nu Huku jau ar nevajadzētu nolikt kä nekam nederīgu...Huks nenormäli tur sitienu un pateikt ka Usiks pļaukā kā vecene ar nav diez ko nopietni...

     [+] [-]

, 2017-10-01 01:45, pirms 7 gadiem
cowboys11 rakstīja: mož pret heju arī kādu dienu uzcīnīsies
Hejs jau ir pa pusei pensijā.

  +4 [+] [-]

, 2017-10-01 01:47, pirms 7 gadiem
Nākamā cīņa būs tiešām interesanta vai izdosies atrast ieroci pret Usika ātrumu un kustīgumu? tas ir galvenais jautājums šobrīd, nav šaubu, ka Maira komandai būs plāns, sagatavošanās, jautājums vai izdosies to realizēt un uzspiest pretiniekam, kurš ir tiešām augsta līmeņa, ļoti kustīgs un tieši tikpat nestulbs, kā mūsu Mairis. Jo, jau šobrīd ir skaidrs, ka Usiks tīri labprāt turēs distanci, ātri mainīs virzienu boksēs pēc punktiem, ko viņš ļoti labi māk un viņam tiešām sanāk.

     [+] [-]

, 2017-10-01 01:47, pirms 7 gadiem
Magnijs rakstīja: Hejs jau ir pa pusei pensijā.
hejs atraus tusnim pa seju un gribēs jostu,zinot kā viņam patīk lēkāt pa kategorijām

     [+] [-]

, 2017-10-01 01:48, pirms 7 gadiem
cowboys11 rakstīja: hejs atraus tusnim pa seju un gribēs jostu,zinot kā viņam patīk lēkāt pa kategorijām
Hejam tagad būs 6 cīņu sērija ar Beljū. Pēc tam ies pensijā.
Slēpts komentārs: Rolis72

  +7 [+] [-]

, 2017-10-01 01:49, pirms 7 gadiem
lexaani rakstīja: Nedomāju, ka Mairis saņems vairāk par 200K savā kontā.
Gan jau VID sveiks ar uzvaru!

  +1 [+] [-]

, 2017-10-01 01:49, pirms 7 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Viaplay klients gan esmu nesen. (neizmantoju viņu, jo TV neskatos vispār). Nu ļoti reti. Zinu, ka shortcut karās kā tāds sūds. Viaplay tādā ziņā labāks?

Un kādas tad tur filmas ir? Ne jau ķinīša repertuārs?
Neiznu, šodien nopirku, mēnesi patestēšu tagad. Paprasi pēc mēneša. Pagaidām ar Shortcut nav pat vērts salīdzināt, galvas tiesu pārāks. Ļoti iespējams, ka tā tikai šī pārraide, bet nezinu. Atceros, ka parādījās uz Rio šitais brīnums - paņēmu testa mēnesi. Kvalitāte bija pašvaka, bet vismaz 7 (VSB+ 6 xtras) kanālos rādīja olimpiādi.
Šobrīd esmu dzirdējis, ka Viaplay esot pieejamas visas ČL spēles paralēli, nav jāizvēlas tikai tā, ko rāda VSB vai TV6.

     [+] [-]

, 2017-10-01 01:49, pirms 7 gadiem
Magnijs rakstīja: Hejam tagad būs 6 cīņu sērija ar Beljū. Pēc tam ies pensijā.
nesmuki sanāca ar ahileju,jo uzvara būtu rokā,jebkurš vēlētos revanšu

  +1 [+] [-]

, 2017-10-01 01:50, pirms 7 gadiem
zebiakste rakstīja: UK ITV Box Office bezmaksas rādīja
https://twitter.com/ITVBoxOffice/status/913430381017346050
Es skatījos, viss bija ok- gan bilde, gan komentārs.

     [+] [-]

, 2017-10-01 01:50, pirms 7 gadiem
jau bonuss - tikko noklausījos Maira preseni pilnā garumā, tiešraidē. Nekā interesanta, bet tāpat patīkami.

  +1 [+] [-]

, 2017-10-01 01:51, pirms 7 gadiem
cowboys11 rakstīja: viens normāls sitiens peresam sanāca pa 12 raundiem
nu bet ja jau butu viegla,tad Mairim jau pirmaja vai vismaz otraja raunda vinu vajadzeja nolikt! neskaiti sitienus galva,citreiz pa korpusu ir daudreiz nepatikamak! un pec Maira elposanas starp roundiem neizskatijas ka bij baiga pastaiga

     [+] [-]

, 2017-10-01 01:51, pirms 7 gadiem
Ivijis rakstīja: Gan jau VID sveiks ar uzvaru!
Tieši tā. Un vai tad kādu daļu nesavāc promouteri? un vēl jadalās ar treneru un komandu!

     [+] [-]

, 2017-10-01 01:51, pirms 7 gadiem
cowboys11 rakstīja: nesmuki sanāca ar ahileju,jo uzvara būtu rokā,jebkurš vēlētos revanšu
Varbūt vnk grib nopelnīt vēl pāris miljonus.

  -4 [+] [-]

, 2017-10-01 01:51, pirms 7 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: jau bonuss - tikko noklausījos Maira preseni pilnā garumā, tiešraidē. Nekā interesanta, bet tāpat patīkami.
kāpēc šams Briedis angliski nerunā? Bet izmanto Zepa kungu kā tulku

     [+] [-]

, 2017-10-01 01:52, pirms 7 gadiem
endrju bernarskis-filma rintintins rakstīja: nu bet ja jau butu viegla,tad Mairim jau pirmaja vai vismaz otraja raunda vinu vajadzeja nolikt! neskaiti sitienus galva,citreiz pa korpusu ir daudreiz nepatikamak! un pec Maira elposanas starp roundiem neizskatijas ka bij baiga pastaiga
bet nu cmon teikt,ka bija grūta cīņa arī nav pareizi

     [+] [-]

, 2017-10-01 01:52, pirms 7 gadiem

  +2 [+] [-]

, 2017-10-01 01:52, pirms 7 gadiem
Bronsons rakstīja: Nu Huku jau ar nevajadzētu nolikt kä nekam nederīgu...Huks nenormäli tur sitienu un pateikt ka Usiks pļaukā kā vecene ar nav diez ko nopietni...
Nu, labi, tas bija pārāk skaļi teikts, piekrītu. Bet glorificēt Usiku pirms laika ar nevajag, viņš ir ļoti labs bokseris, bet izdarīt secinājumus tikai no cīņas ar Huku ar nav pareizi. Uzsita bišku asini, Mairis pēc uzvaras vēl nav karogu nolaidis, bet daži jau nīd komentāros par to ka nākamo jau nu neuzvarēs utt.

  +1 [+] [-]

, 2017-10-01 01:53, pirms 7 gadiem
Ko jūs tur ņematies, paņemat OTT nu miers.
Stundā 2 centi par skatīšanos...
Visi krievu sporta kanāli, boksu rādija pa 3 kanāliem, gan HD, gan SD.

     [+] [-]

, 2017-10-01 01:53, pirms 7 gadiem
cowboys11 rakstīja: bet nu cmon teikt,ka bija grūta cīņa arī nav pareizi
gruta bij,loti gruta nebij,bus ok?

  +1 [+] [-]

, 2017-10-01 01:53, pirms 7 gadiem
Rolis72 rakstīja: Ko jūs tur ņematies, paņemat OTT nu miers.
Stundā 2 centi par skatīšanos...
Visi krievu sporta kanāli, boksu rādija pa 3 kanāliem, gan HD, gan SD.
Kas ir OTT?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2017-10-01 01:54, pirms 7 gadiem
Nu starptautiski briedis savu fanapulku nepalielināja ar šādu cīņu, bet uzvara ir uzvara un ļimaks ar jostām uz ielas nemētājas.

     [+] [-]

, 2017-10-01 01:54, pirms 7 gadiem
zaxx rakstīja: kāpēc šams Briedis angliski nerunā? Bet izmanto Zepa kungu kā tulku
Lai nepateiktu kko aplamu drošvien. MB ir ļoti vāja angļu valoda.

  -1 [+] [-]

, 2017-10-01 01:54, pirms 7 gadiem
Atkārtošos Usikam nepatīk uzbrukt no tuvās distances. Jautājums tik tāds vai Mairis ar Usiku saies Klinčā un otrs jautājums vai Usiks arī sitīs Mairim pa pakausi.

     [+] [-]

, 2017-10-01 01:55, pirms 7 gadiem
Dinamo Fans1234123 rakstīja: Varianti nebūs tev , tā runājot
Neviens nav neuzveicams , visus var uzvarēt , Iesaku vārdus ņemt atpakaļ )
Pilnībā piekrītu, tas Usiks nav nekaads Dievs, kaa dazhi te, bez mazvai vinju uztaisa!

     [+] [-]

, 2017-10-01 01:55, pirms 7 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Neiznu, šodien nopirku, mēnesi patestēšu tagad. Paprasi pēc mēneša. Pagaidām ar Shortcut nav pat vērts salīdzināt, galvas tiesu pārāks. Ļoti iespējams, ka tā tikai šī pārraide, bet nezinu. Atceros, ka parādījās uz Rio šitais brīnums - paņēmu testa mēnesi. Kvalitāte bija pašvaka, bet vismaz 7 (VSB+ 6 xtras) kanālos rādīja olimpiādi.
Šobrīd esmu dzirdējis, ka Viaplay esot pieejamas visas ČL spēles paralēli, nav jāizvēlas tikai tā, ko rāda VSB vai TV6.
Nu shortcut man ir sen pieejams netā, par cik lattelecom klientiem (senčiem) tiek nodrošināts viens interneta profils. Tagad tāpat uz 3 mēnešiem no viņiem man pieejams viaplay.

Shortcut kvalitāte.... hmm.... zem 480p noteikti.

Viaplay testējot paskatījos bija daudz labāk, bet tāpat diez vai tuvu 720p.

Es jau nez, ko tu nosauci par HD kvalitāti viaplay. VNK esmu dzirdējis, ka visādi saka, ka HD kvalitātē kaut ko skatās, bet paši laikam dzīvē nav redzējuši, ko nozīmē HD kvalitāte. Tas ir tā, ka acis asaro pirmās minūtes Ne viaplay, ne shortcut nenodrošina nekādu HD. Nevar pat salīdzināt bildi to ar VIASAT dekoderi un kur nu vēl uzliekot HD kanālu.

  +5 [+] [-]

, 2017-10-01 01:55, pirms 7 gadiem
Apsveicu! Uzvara ir uzvara! Palasiju šo to starptautiski, tur īsti neviens nav sajūsmināts par šo cīņu, tiesnesi arī daudzi lamā. Nu redzēs kā tālāk pret Usiku. Viegli nebūs!

  -2 [+] [-]

, 2017-10-01 01:56, pirms 7 gadiem
Malacis!Bet boks nebija skatams.
Ar Usiku nebus varinatu Briedim

  +2 [+] [-]

, 2017-10-01 01:56, pirms 7 gadiem
Cīņa pret Usiku būs tieši tāds, kā lūzuma punkts Maira karjerā, jo saliekot viņu boksēšanas stilus, var jau uzreiz saprast, ka ar tīro boksu Mairim būs grūti uzvarēt,vienalga, pēc punktiem vai ar nokautu, uzvarēt varēs tieši ar netīru rupju boksu, spiešanu stūros, kāršanos virsū, nokausējot pretinieku, mēģinot mazināt viņa kustīgumu ar daudziem sitieniem korpusā. Tas praktiski ir vienīgais veids, kā Usiku var vinnēt. Vēl ļoti noderīgi paskatīties Glovaska cīņu ar Usiku, Glovackim tur negāja viegli, bet viņš ļoti zolīdi turējās un izskatījās.

  -2 [+] [-]

, 2017-10-01 01:56, pirms 7 gadiem
ar pliku ātrumu kāds ir usikam neuzvarēs bokseri,kas ir savā karjeras virsotnē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-10-01 01:57, pirms 7 gadiem
zaxx rakstīja: https://www.youtube.com/watch?v=FZIWFMKb93Y
Ko gribēji pateikt ar to video?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-10-01 01:58, pirms 7 gadiem
fall in love rakstīja: Nu starptautiski briedis savu fanapulku nepalielināja ar šādu cīņu, bet uzvara ir uzvara un ļimaks ar jostām uz ielas nemētājas.
kā Tu zini, ko Briedis palielināja vai nepalielināja... šis man patīk..

  +1 [+] [-]

, 2017-10-01 01:58, pirms 7 gadiem
Mairis kad cīnijās pret Čaru tad saņēma sviestmaizi honorārā un ne centa vairāk.

  -2 [+] [-]

, 2017-10-01 01:59, pirms 7 gadiem
Viaplay bilde bija kvalitatīvāka par to, ko jebkad esmu redzējis VSB dažādās kastītēs. Tāpat vasarnīcā ir pieejams viss NTV, kurš šodien jau ir pārģājis gandrīz 100% uz HD (visi sporta kanāli točna), tāpēc apmēram nojaušu, par ko runāju. Ļoti iespējams, tāpēc arī pārraide bija Viaplay, nevis VSB, jo VSB nav iespējams palaist HD translāciju.

  -4 [+] [-]

, 2017-10-01 01:59, pirms 7 gadiem
cowboys11 rakstīja: ar pliku ātrumu kāds ir usikam neuzvarēs bokseri,kas ir savā karjeras virsotnē
Mairis ķip norietā?

  +4 [+] [-]

, 2017-10-01 01:59, pirms 7 gadiem
cowboys11 rakstīja: ar pliku ātrumu kāds ir usikam neuzvarēs bokseri,kas ir savā karjeras virsotnē
usikam nav pliks ātrums, viņām ir viss, izņemot nokautējošo sitienu, bet viņš arī pats labprāt boksē pēc punktiem. Viņām ir lielisks stils, ātrums gan rokām, gan kājām, laba koordinācija, pārvietošanās. Visvairāk būs jābaidās nevis no nokauta, bet no tā, ka īsti nevarēs realizēt savu plānu tā, lai iegūtu uzvaru pēc punktiem.

  +1 [+] [-]

, 2017-10-01 02:00, pirms 7 gadiem
AK dievs cik jūs esat mazi un naivi, te savākušies.
Neviens nesaka ka Usiks ir dievs, vai vēl nezin kāds nezvērs.
VIņš ir cilvēks, taču kā bokseris manuprāt spēcīgākais no šeit 8 kas bija un vēl ir šai turnīrā.

Teikt ka būsi viegla cīņa, vai teikt ka usiks neturēs vai vēl nezin ko, var tikai naivi un mazliet neaptēsti cilvēki.
Tas ir cits līmenis, tā būs Brieža smagākā cīņa... Nevajag lidināties pa mākoņiem un domāt ka noteikti paņems.

  +1 [+] [-]

, 2017-10-01 02:00, pirms 7 gadiem
zaxx rakstīja: https://www.youtube.com/watch?v=FZIWFMKb93Y
Jā! Usiks ir ļoti labs. Bet ne jau uzvara pār Huku ir rādītājs. Usiks principā or pirmo piku izvēlējās vienu no vājākajiem pretendentiem.

     [+] [-]

, 2017-10-01 02:00, pirms 7 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Mairis ķip norietā?
ne tā saprati

     [+] [-]

, 2017-10-01 02:01, pirms 7 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Viaplay bilde bija kvalitatīvāka par to, ko jebkad esmu redzējis VSB dažādās kastītēs. Tāpat vasarnīcā ir pieejams viss NTV, kurš šodien jau ir pārģājis gandrīz 100% uz HD (visi sporta kanāli točna), tāpēc apmēram nojaušu, par ko runāju. Ļoti iespējams, tāpēc arī pārraide bija Viaplay, nevis VSB, jo VSB nav iespējams palaist HD translāciju.
Nu nu nu.

VSB nav iespējams?

17 kanāls ir VSB un 19 ir kaut kāds franču kanāls.

F1, ka pamaina kanālus, tad skats tā izmainās, ka maz neliekas. Un tas franču arī ir ar viasat zīmi augšā.

  +1 [+] [-]

, 2017-10-01 02:02, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: usikam nav pliks ātrums, viņām ir viss, izņemot nokautējošo sitienu, bet viņš arī pats labprāt boksē pēc punktiem. Viņām ir lielisks stils, ātrums gan rokām, gan kājām, laba koordinācija, pārvietošanās. Visvairāk būs jābaidās nevis no nokauta, bet no tā, ka īsti nevarēs realizēt savu plānu tā, lai iegūtu uzvaru pēc punktiem.
Piekritu!Loti veikls atrs

  -2 [+] [-]

, 2017-10-01 02:03, pirms 7 gadiem
zaxx rakstīja: AK dievs cik jūs esat mazi un naivi, te savākušies.
Neviens nesaka ka Usiks ir dievs, vai vēl nezin kāds nezvērs.
VIņš ir cilvēks, taču kā bokseris manuprāt spēcīgākais no šeit 8 kas bija un vēl ir šai turnīrā.

Teikt ka būsi viegla cīņa, vai teikt ka usiks neturēs vai vēl nezin ko, var tikai naivi un mazliet neaptēsti cilvēki.
Tas ir cits līmenis, tā būs Brieža smagākā cīņa... Nevajag lidināties pa mākoņiem un domāt ka noteikti paņems.
Nu jau tu pats izzīdi kaut ko no gaisa....

Neviens neteica, ka vinnēs, neviens neteica, ka būs viegla cīņa, visi saka, ka būs grūtākā cīņa Brieža karjerā, bet tu pasaki, ka kāds teicis, ka Usiku noliks 1. raundā.

  +1 [+] [-]

, 2017-10-01 02:03, pirms 7 gadiem
arch122 rakstīja: Jā! Usiks ir ļoti labs. Bet ne jau uzvara pār Huku ir rādītājs. Usiks principā or pirmo piku izvēlējās vienu no vājākajiem pretendentiem.
nē nē, uzvara pār HUku nav rādītājs, bet cīņa ar Glovacki gan varētu būt tāda
Glovackis ir ļoti augsta līmeņa bokseris, gudrs, tehnisks, ar ļoti labu aizsardzību, labi cīnījās ar Usiku, tomēr vizuāli Usiks visu cīņu lielākoties dominēja.

     [+] [-]

, 2017-10-01 02:06, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: nē nē, uzvara pār HUku nav rādītājs, bet cīņa ar Glovacki gan varētu būt tāda
Glovackis ir ļoti augsta līmeņa bokseris, gudrs, tehnisks, ar ļoti labu aizsardzību, labi cīnījās ar Usiku, tomēr vizuāli Usiks visu cīņu lielākoties dominēja.
Tur jau tā lieta, ka Usiks vizuāli ļoti labi izskatās, bet ar to pašu Glovacki līdz 8 raundam gāja punktos līdzīgi, līdz sestajam vispār bija neizšķirts.

     [+] [-]

, 2017-10-01 02:07, pirms 7 gadiem
Šobrīd atliek tikai apsveikt Mairi, bija lieliska cīņa, bija redzams, ka nav viegli, spēcīgs bija pretinieks, likme bija milzīga, atbildība vēl lielāka. Lieliski nocīnījās, ar prātu, ar pareizu attieksmi. Šādi uzvarēt ir arī jāmāk, nevar vienmēr iziet ringā un visus nokautēt.

  +3 [+] [-]

, 2017-10-01 02:07, pirms 7 gadiem
Tikko no Arēnas. Joprojām rokas trīc, bet prieks kā māja! Laikam, līdz šim Mairim smagākā cīņa. Pret Usiku būs kruizeru gadsmita cīņa.
ja runājam par citiem Latvijas bokseriem, tad esmu ļoti vīlies Grišuņinā. LNK visās malās solīja, ka darīs visu,lai viņš pēc gada-pusotra būtu top20, bet ar tādu boksēšanu viņam pat top40 kā līdz Mēnesim. Un baigais prieks,ka izdevās dzīvajā redzēt Glovacki. Viņam bija jābūt Kudrjašova vietā.

  +1 [+] [-]

, 2017-10-01 02:07, pirms 7 gadiem
Eddy rakstīja: Tur jau tā lieta, ka Usiks vizuāli ļoti labi izskatās, bet ar to pašu Glovacki līdz 8 raundam gāja punktos līdzīgi, līdz sestajam vispār bija neizšķirts.
bet jāatceras,ka peres ir vājāks par glovacki

  +2 [+] [-]

, 2017-10-01 02:08, pirms 7 gadiem
Eddy rakstīja: Nu, labi, tas bija pārāk skaļi teikts, piekrītu. Bet glorificēt Usiku pirms laika ar nevajag, viņš ir ļoti labs bokseris, bet izdarīt secinājumus tikai no cīņas ar Huku ar nav pareizi. Uzsita bišku asini, Mairis pēc uzvaras vēl nav karogu nolaidis, bet daži jau nīd komentāros par to ka nākamo jau nu neuzvarēs utt.
Vairumam tas täpēc ka apetīte rodas ēdot...proti daudzi šovakar gribēja redzēt no Maira puses KO...potams jagatavojas nākamajai cïņai kas solas būt ļoti grūta bet ne neuzvarama un to jau nu pats Brieža kungs viss labāk zin😉

  +1 [+] [-]

, 2017-10-01 02:09, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Cīņa pret Usiku būs tieši tāds, kā lūzuma punkts Maira karjerā, jo saliekot viņu boksēšanas stilus, var jau uzreiz saprast, ka ar tīro boksu Mairim būs grūti uzvarēt,vienalga, pēc punktiem vai ar nokautu, uzvarēt varēs tieši ar netīru rupju boksu, spiešanu stūros, kāršanos virsū, nokausējot pretinieku, mēģinot mazināt viņa kustīgumu ar daudziem sitieniem korpusā. Tas praktiski ir vienīgais veids, kā Usiku var vinnēt. Vēl ļoti noderīgi paskatīties Glovaska cīņu ar Usiku, Glovackim tur negāja viegli, bet viņš ļoti zolīdi turējās un izskatījās.
Glovackis zaudēja, jo ir lēnāks kājās pret Usiku, pie tam ir augumā īsāks, tādēļ viņa sitieni lāga netika līdz ukrainim. Bet cīņa bija laba.

     [+] [-]

, 2017-10-01 02:10, pirms 7 gadiem
Eddy rakstīja: Tur jau tā lieta, ka Usiks vizuāli ļoti labi izskatās, bet ar to pašu Glovacki līdz 8 raundam gāja punktos līdzīgi, līdz sestajam vispār bija neizšķirts.
Lūk, es arī saku, ka Glovackis bija vienīgais, kas tiešām cienījami izskatījās pret Usiku, nebija viegli viņam. Šo bokseri es saucu kā piemēru, jo viņš arī Mairim būtu ļoti nepatīkams, 'jo ļoti labi aizsargājas, taktisks, viltīgs bokseris.

     [+] [-]

, 2017-10-01 02:10, pirms 7 gadiem
Turnīra favorīts ir Dortikoss, viņam sitiens tiešām ir ļoti spēcīgs un kājas pietiekoši ātras. Nu ne jau par velti 22 cīņas pabeigtas ar 22 nokautiem.

     [+] [-]

, 2017-10-01 02:11, pirms 7 gadiem
Āfrika12 rakstīja: Turnīra favorīts ir Dortikoss, viņam sitiens tiešām ir ļoti spēcīgs un kājas pietiekoši ātras. Nu ne jau par velti 22 cīņas pabeigtas ar 22 nokautiem.
21

     [+] [-]

, 2017-10-01 02:12, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Lūk, es arī saku, ka Glovackis bija vienīgais, kas tiešām cienījami izskatījās pret Usiku, nebija viegli viņam. Šo bokseri es saucu kā piemēru, jo viņš arī Mairim būtu ļoti nepatīkams, 'jo ļoti labi aizsargājas, taktisks, viltīgs bokseris.
amerikānis Maikls Hanters lielāko daļu cīņas arī ļoti solīdi pret Usiku izskatījās. Ukrainim diezgan smagi gāja,jo Hanters arī ir gara auguma ar garām rokām.

  -2 [+] [-]

, 2017-10-01 02:12, pirms 7 gadiem
puslaiks rakstīja: Glovackis zaudēja, jo ir lēnāks kājās pret Usiku, pie tam ir augumā īsāks, tādēļ viņa sitieni lāga netika līdz ukrainim. Bet cīņa bija laba.
arī Mairis ir lēnāks gan kājās, gan sitienu ātrumā, tāpēc atklātā ringā bez kāršanās virsū un spiešanas iekšā stūrī viņam būs grūti uzvarēt.

     [+] [-]

, 2017-10-01 02:14, pirms 7 gadiem
cowboys11 rakstīja: bet jāatceras,ka peres ir vājāks par glovacki
Un Huks labāks par Glovacki. Paskaties kā Huks pēc punktiem vinēja Glovacki līdz nolaida rokas un pieļāva rupju kļūdu.

     [+] [-]

, 2017-10-01 02:15, pirms 7 gadiem
puslaiks rakstīja: amerikānis Maikls Hanters lielāko daļu cīņas arī ļoti solīdi pret Usiku izskatījās. Ukrainim diezgan smagi gāja,jo Hanters arī ir gara auguma ar garām rokām.
UN Mairim rokas arī īsākas, tāpēc es lieku uz to, ka uzvarai vajag visai asu netīru boksu, bet tas īsti nav Maira stils. Vienalga, protam, gribas ticēt un cerēt uz Maira uzvaru.

     [+] [-]

, 2017-10-01 02:15, pirms 7 gadiem
Āfrika12 rakstīja: Un Huks labāks par Glovacki. Paskaties kā Huks pēc punktiem vinēja Glovacki līdz nolaida rokas un pieļāva rupju kļūdu.
nu tad jau nebija labāks

  -1 [+] [-]

, 2017-10-01 02:16, pirms 7 gadiem
Āfrika12 rakstīja: Un Huks labāks par Glovacki. Paskaties kā Huks pēc punktiem vinēja Glovacki līdz nolaida rokas un pieļāva rupju kļūdu.
KO tu te stāsti? Glovackis izslēdza Huku

     [+] [-]

, 2017-10-01 02:18, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: KO tu te stāsti? Glovackis izslēdza Huku
nu ķipa viņš saka,ka visu cīņu huks bija labāks bet tad pieļāva vienu kļūdu un dabuja KO

  -2 [+] [-]

, 2017-10-01 02:44, pirms 7 gadiem
cowboys11 rakstīja: nu ķipa viņš saka,ka visu cīņu huks bija labāks bet tad pieļāva vienu kļūdu un dabuja KO
es teiktu savādāk, visu cīņu Glovackis meklēja pareizo mirkli, tiklīdz tāds radās, tā viņš to uzreiz izmantoja. Pret Usiku bija ļoti līdzīgi

  -1 [+] [-]

, 2017-10-01 03:05, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Cīņa pret Usiku būs tieši tāds, kā lūzuma punkts Maira karjerā, jo saliekot viņu boksēšanas stilus, var jau uzreiz saprast, ka ar tīro boksu Mairim būs grūti uzvarēt,vienalga, pēc punktiem vai ar nokautu, uzvarēt varēs tieši ar netīru rupju boksu, spiešanu stūros, kāršanos virsū, nokausējot pretinieku, mēģinot mazināt viņa kustīgumu ar daudziem sitieniem korpusā. Tas praktiski ir vienīgais veids, kā Usiku var vinnēt. Vēl ļoti noderīgi paskatīties Glovaska cīņu ar Usiku, Glovackim tur negāja viegli, bet viņš ļoti zolīdi turējās un izskatījās.
Neesi domājis iet par burvi-pareģi strādāt? Baigais umņiks Pašam ļoti patika ko uzrakstiji.... Tādi profesori, es vienkārši uz dibena!!!

     [+] [-]

, 2017-10-01 03:18, pirms 7 gadiem
Gunarelli rakstīja: Neesi domājis iet par burvi-pareģi strādāt? Baigais umņiks Pašam ļoti patika ko uzrakstiji.... Tādi profesori, es vienkārši uz dibena!!!
Mani jau īsti neinteresē uz kā tu esi, uz dibena vai ausīm, rakstīju arī it kā ne par tevi. Uzraksti labāk un trāpīgāk, ja spēj parakstīt un domāt.

  -2 [+] [-]

, 2017-10-01 03:38, pirms 7 gadiem
Suveizda, nah tik tizlā latviešu valodā ievads?

  +1 [+] [-]

, 2017-10-01 06:30, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Cīņa pret Usiku būs tieši tāds, kā lūzuma punkts Maira karjerā, jo saliekot viņu boksēšanas stilus, var jau uzreiz saprast, ka ar tīro boksu Mairim būs grūti uzvarēt,vienalga, pēc punktiem vai ar nokautu, uzvarēt varēs tieši ar netīru rupju boksu, spiešanu stūros, kāršanos virsū, nokausējot pretinieku, mēģinot mazināt viņa kustīgumu ar daudziem sitieniem korpusā. Tas praktiski ir vienīgais veids, kā Usiku var vinnēt. Vēl ļoti noderīgi paskatīties Glovaska cīņu ar Usiku, Glovackim tur negāja viegli, bet viņš ļoti zolīdi turējās un izskatījās.
Mairis uz negodigiem panemieniem atbild dubultaa. Ir sances uz uzvaru.. Tie kas saka ka usikam bus pastaiga, buus viilusies. Buus taktika cerams vairakas, cermas kaada nostradas, arii nesmukas uzvaras ir taktika.

  +2 [+] [-]

, 2017-10-01 07:49, pirms 7 gadiem
Mans dopings ir mana tauta

  +1 [+] [-]

, 2017-10-01 08:15, pirms 7 gadiem
skipa rakstīja: Visu cieņu Kubietim. BoksējaBet tagad ir divi ar pus sportisti kas nes LV vārdu (KP,MB,ZG)
Tu laikam esi nedaudz atpalicis,ja nezini,ka ir vismaz sportisti 20,kas ar ļoti labām sekmēm nes Latvijas vārdu pasaulē. Un ZG noteikti ir viens no pēdējiem tajā sarakstā.

  +1 [+] [-]

, 2017-10-01 08:16, pirms 7 gadiem
Mairis ir LIELS Latvietis. Apsveicu!

     [+] [-]

, 2017-10-01 08:40, pirms 7 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-10-01 09:15, pirms 7 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Viaplay bilde bija kvalitatīvāka par to, ko jebkad esmu redzējis VSB dažādās kastītēs. Tāpat vasarnīcā ir pieejams viss NTV, kurš šodien jau ir pārģājis gandrīz 100% uz HD (visi sporta kanāli točna), tāpēc apmēram nojaušu, par ko runāju. Ļoti iespējams, tāpēc arī pārraide bija Viaplay, nevis VSB, jo VSB nav iespējams palaist HD translāciju.
Beigsi reklamēt to viašrotu?

  +1 [+] [-]

, 2017-10-01 09:52, pirms 7 gadiem
Aizmaaleetas Jums aacis tautieshi, ja domaajat, ka pret Usiku buus 50/50 ciinja. Izmantojiet savu paarlieciibu un uzlieciet uz Briedi savu algu uz 5-6 koefu, atradushies te 50/50 Buus sveetiigi ja paliks vesels un notureesies...

  -1 [+] [-]

, 2017-10-01 09:58, pirms 7 gadiem
Kopumā jau pagarlaicīga cīņa.

  -3 [+] [-]

, 2017-10-01 10:00, pirms 7 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Beigsi reklamēt to viašrotu?
Idiņš esi? Lasīt māki?

Kāda tur reklamēšana?

Točna vēl neesi no vakardienas šmigas atgājis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-10-01 10:13, pirms 7 gadiem
Pret Usiku būs ļoti, ļoti grūti ko izdarīt. Ja grib uzvaru, tad pret viņu jāliek ārā viss jau pirmajos raundos, ar cerību izvilkt KO. Pēc punktiem pret Usiku cīnīties nav variantu, ņemot vērā Brieža stilu..Tur ar clinchu vien nenoturēs Usika tempu..
Bet ja uzvarēs Usiku, tad sērijās uzvarētājs pa lielam jau zināms, un tālākais tik formalitāte.

     [+] [-]

, 2017-10-01 10:32, pirms 7 gadiem
Busim atklati Usiks bus pirmais nopietnais pretinieks Maira karjera!!

  -1 [+] [-]

, 2017-10-01 10:51, pirms 7 gadiem
Aizmirsu pateikt lielu paldies vakar Boec TV : )
ViaPlay pagaidīs citu reizi : )

     [+] [-]

, 2017-10-01 10:54, pirms 7 gadiem
Raitcha rakstīja: Paldies krievu TV, Viaplay par sporta paketi prasīja 9,99 lai tikai vienu cīņu snoskatītos... krievi neprasīja neko
Ieejot dziļāk pasūtījuma noformēšanā, maksa jau bija 12.99 ; )

  -1 [+] [-]

, 2017-10-01 10:58, pirms 7 gadiem
skipa rakstīja: Visu cieņu Kubietim. BoksējaBet tagad ir divi ar pus sportisti kas nes LV vārdu (KP,MB,ZG)
DOmāju, ka Ostapenku un KP ir viens mega līmenis.
Tad Rastijs, Briedis, Sevastova, Bertāns rudais un Gulbis arī pasaulē kļūst atpazīstami.

     [+] [-]

, 2017-10-01 10:58, pirms 7 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Ieejot dziļāk pasūtījuma noformēšanā, maksa jau bija 12.99 ; )
Neredzu tur 12:99, tikko pārbaudīju vēlreiz, līdz Maksājuma apstiprināšanai bija 9.99

     [+] [-]

, 2017-10-01 11:06, pirms 7 gadiem
WreckLV rakstīja: Neredzu tur 12:99, tikko pārbaudīju vēlreiz, līdz Maksājuma apstiprināšanai bija 9.99
Man tālāk bija tikai 12.99
ne jau naudu žēl, bet datus dot...

  +4 [+] [-]

, 2017-10-01 11:06, pirms 7 gadiem
PSL123 rakstīja: Busim atklati Usiks bus pirmais nopietnais pretinieks Maira karjera!!
Durodola, Huks skaitās tie nenopietnie pretinieki?

     [+] [-]

, 2017-10-01 11:19, pirms 7 gadiem
sasperjods-k rakstīja: DOmāju, ka Ostapenku un KP ir viens mega līmenis.
Tad Rastijs, Briedis, Sevastova, Bertāns rudais un Gulbis arī pasaulē kļūst atpazīstami.
KP jāieved Knicks playoffs, lai dabūtu GS čempiona pīķi, bet vidēji KP!
Sevastova, Dāvis, Gulbis(pamats) diezgan līdzīgi!
Biatlons ir tikai otrā desmita sports Eiropā(auditorija), bet Rastijam ir iespējas tikt pie medaļām OS.

Es teiktu, ka šis ir labākais gads Latvijas sportā un konkurē tikai 2004!

  -1 [+] [-]

, 2017-10-01 11:21, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Durodola, Huks skaitās tie nenopietnie pretinieki?
Huks sen vairs nav savos zieda gados, Duradola labs, bet ne boksa zvaugzne!

  +1 [+] [-]

, 2017-10-01 11:27, pirms 7 gadiem
PSL123 rakstīja: Huks sen vairs nav savos zieda gados, Duradola labs, bet ne boksa zvaugzne!
Viņš ir Maira vecumā!
Pretinieki ir daudz spēcīgāki, kā bija sākumā!

     [+] [-]

, 2017-10-01 11:51, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Durodola, Huks skaitās tie nenopietnie pretinieki?
Jā, jo Hukam jau ir karjeras noriets - paskaties cik viņš cīņu aizvadījis, cik reizes aizstāvējis jostu.. viņš jau no sevis izspieda visu līdz Briedim. Durodola savukārt krietni vecāks jau... Abi bija savā norietā. Briedis turpretī šobrīd atrodas savas karjeras virsotnē. Tieši tāpat, kā Usiks.

     [+] [-]

, 2017-10-01 11:52, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Viņš ir Maira vecumā!
Pretinieki ir daudz spēcīgāki, kā bija sākumā!
Kad Mairis sāka nodarboties ar PRO boksu, kad Duradola, kad Huks?

  +1 [+] [-]

, 2017-10-01 12:01, pirms 7 gadiem
WreckLV rakstīja: Neredzu tur 12:99, tikko pārbaudīju vēlreiz, līdz Maksājuma apstiprināšanai bija 9.99
Un ko Tev tie 9,99, vai 12,99 izdarīs? Nabags paliksi, vai nabags jau esi?
Vienreiz veikalā ģimenei ēst nevar nopirkt par to 12,99. Normāls vīns pat par tādu naudu vai nedaudz zemāk nopērkams.

Ko var nīdēt par mazsarīgam lietām. Izbāz galvu no d... un nopelni tik, lai Tev nebūtu desmitnieks pie d... pieaudzis.

Tēlo lielos vīrus, bet čīkst par padsmit eiro otro dienu pēc kārtas...

  +1 [+] [-]

, 2017-10-01 12:01, pirms 7 gadiem
Apsveicu Briedi. Dzelzs vīrs

     [+] [-]

, 2017-10-01 12:09, pirms 7 gadiem
WreckLV rakstīja: Jā, jo Hukam jau ir karjeras noriets - paskaties cik viņš cīņu aizvadījis, cik reizes aizstāvējis jostu.. viņš jau no sevis izspieda visu līdz Briedim. Durodola savukārt krietni vecāks jau... Abi bija savā norietā. Briedis turpretī šobrīd atrodas savas karjeras virsotnē. Tieši tāpat, kā Usiks.
Durodola vēl turpina boksēt un nokautēt!
Huks arī vēl turpina boksēt ar labākajiem!
Nesaku, ka viņiem netuvojas karjeras beigas, bet viņi tāpat ir starp labākajiem!

  +1 [+] [-]

, 2017-10-01 12:12, pirms 7 gadiem
nu nezz nezz, manuprāt Maira komanda ir daudz viltīgāka nekā mums te visiem liekas. Domājiet, viņi jau negatavojas nākamai cīņai? Ko tagad par Mairi domās Usiks, ko viņš parādīja šajā cīņā Usikam? Ja pirms šīs cīņas man bija 50/50 ar Usiku, tad tagad es saku, ka Mairis Usiku uzvarēs

     [+] [-]

, 2017-10-01 12:27, pirms 7 gadiem
Cīņa bija.....nedaudz nebaudama boksa ziņā.... briedis balanseja starp netīru(klinči),bet tai pat laikā drošu boksu ....vai tas bija labākais ko briedis varēja parādīt?.... domāju ka ne tuvu... 1variants, briedim bija tāda taktika lai pret usiku varētu izpausties pa visiem 100 un lai usikam nebūtu no kā mācīties,jo jāatzīst ka pret huku briedis līdzīgi bokseja. Daži sitieni klinč. 2vatiants,briedim tomēr kreiļi sagādā grūtības un brieža komanda pieņēma lēmumu bokset maksimāli droši. Bet klinčā arī jāmāk iet. Briedis gudrs,bet pret usiku ceru ir plāns b.Usiku var vinnēt ar lieliem treniņiem,jātrenē sitiena spēks un jācīnās taisona stilā(vidus un tuvā distancē,brutālā cīņā) .P.S manas domas

     [+] [-]

, 2017-10-01 12:27, pirms 7 gadiem
WreckLV rakstīja: Jā, jo Hukam jau ir karjeras noriets - paskaties cik viņš cīņu aizvadījis, cik reizes aizstāvējis jostu.. viņš jau no sevis izspieda visu līdz Briedim. Durodola savukārt krietni vecāks jau... Abi bija savā norietā. Briedis turpretī šobrīd atrodas savas karjeras virsotnē. Tieši tāpat, kā Usiks.
PIEKRITU!

  -2 [+] [-]

, 2017-10-01 12:33, pirms 7 gadiem
zaxx rakstīja: TEv tiešām laikam maza sajēga no boksa.
Paskaties uz Usiku video tad sapratisī kāpēc ir maz variantu un kāpēc šai turnīrā viņš ir galvenais favorīts uz uzvaru!!!
Man liekas ka tev vispar labak boksu neskatities...Tas viss ir uz papira un ka zinam,nevienmer viss kas ir uz papira rakstit ir taisniba...Briedim ir daudz lielaka pieredze,uzskatu ari tehnika un vins ir viltigs...Usiks ilgi mocijas ar Huku,ja uzvareja priekslaicigi,bet viegli nebija...Mairis ari neaizvadija labako cinu karjera,bet domaju Usiks ir papildus motivacija...Un es boksam un sportam sekoju loti sen un Briedim jau no ta laika kad vins starteja Big Better turniriem kad pamazam kapa uz augsu un jau tad vareja redzet ka vins var izdarit daudz...Visi bokseri sini turnira ir specigi,bet man vairak patik Dotikoss kur ir vel labaks par Usiku...ar vinu varetu but visgrutaka cina...bet protams lidz finaliem vel talu...Pec 2-3 menesiem jau zinasim finalistus un cerams ka tas bus MUSU MAIRIS 💪💪💪

  -2 [+] [-]

, 2017-10-01 12:42, pirms 7 gadiem
zaxx rakstīja: AK dievs cik jūs esat mazi un naivi, te savākušies.
Neviens nesaka ka Usiks ir dievs, vai vēl nezin kāds nezvērs.
VIņš ir cilvēks, taču kā bokseris manuprāt spēcīgākais no šeit 8 kas bija un vēl ir šai turnīrā.

Teikt ka būsi viegla cīņa, vai teikt ka usiks neturēs vai vēl nezin ko, var tikai naivi un mazliet neaptēsti cilvēki.
Tas ir cits līmenis, tā būs Brieža smagākā cīņa... Nevajag lidināties pa mākoņiem un domāt ka noteikti paņems.
Paskaties ko Mairis izdarija ar Čaru,kurš bija daudz smagaks,jo loģiski bija citas svara kategorijas,kas bija beigās???Gulēja ka nopļauts,tapec nevajag nenovertet Briedi...Kas ir favorits uz papira,nav favorits ringa...ceru ka Briedis pec paris menesiem aizvers tavu muti...ja protams nekunkstesi ka paveicas u.t.t.

  +1 [+] [-]

, 2017-10-01 13:56, pirms 7 gadiem
Arsenich rakstīja: Man liekas ka tev vispar labak boksu neskatities...Tas viss ir uz papira un ka zinam,nevienmer viss kas ir uz papira rakstit ir taisniba...Briedim ir daudz lielaka pieredze,uzskatu ari tehnika un vins ir viltigs...Usiks ilgi mocijas ar Huku,ja uzvareja priekslaicigi,bet viegli nebija...Mairis ari neaizvadija labako cinu karjera,bet domaju Usiks ir papildus motivacija...Un es boksam un sportam sekoju loti sen un Briedim jau no ta laika kad vins starteja Big Better turniriem kad pamazam kapa uz augsu un jau tad vareja redzet ka vins var izdarit daudz...Visi bokseri sini turnira ir specigi,bet man vairak patik Dotikoss kur ir vel labaks par Usiku...ar vinu varetu but visgrutaka cina...bet protams lidz finaliem vel talu...Pec 2-3 menesiem jau zinasim finalistus un cerams ka tas bus MUSU MAIRIS 💪💪💪
Kurā brīdī tad notika tā ilgā mocīšanās? Usiks pret Huku dominēja jau kopš pirmā rounda..

  -1 [+] [-]

, 2017-10-01 14:11, pirms 7 gadiem
Apsveicu Mairi ar uzvaru, malacis, uzvara, lai gan par boksu to nenosauksi, paliek uzvara. Peress bokseris nekustīgs, lēns, bet izturīgs, Mairis savā manierē punktus savāca un uzvarēja. Lieki piebilst pret Usiku šāda taktika neies cauri, ja godīgi neredzu kā Briedis var vinnēt. Usikam rokas garākas, patīk strādāt no distances, kā Briedis tiks iekšā?! Ar atvērtām rokām ies klinčā kā pret Peresu, nav ātrās kustības uz priekšu Briedim, pazudis ar sitiens, katrā ziņā mana nauda uz Usiku. Par labu boksu!

  +2 [+] [-]

, 2017-10-01 14:35, pirms 7 gadiem
Arsenich rakstīja: Paskaties ko Mairis izdarija ar Čaru,kurš bija daudz smagaks,jo loģiski bija citas svara kategorijas,kas bija beigās???Gulēja ka nopļauts,tapec nevajag nenovertet Briedi...Kas ir favorits uz papira,nav favorits ringa...ceru ka Briedis pec paris menesiem aizvers tavu muti...ja protams nekunkstesi ka paveicas u.t.t.
Čara kustējās tikpat labi un ātri, kā Usiks?

  +1 [+] [-]

, 2017-10-01 14:48, pirms 7 gadiem
Arsenich rakstīja: Paskaties ko Mairis izdarija ar Čaru,kurš bija daudz smagaks,jo loģiski bija citas svara kategorijas,kas bija beigās???Gulēja ka nopļauts,tapec nevajag nenovertet Briedi...Kas ir favorits uz papira,nav favorits ringa...ceru ka Briedis pec paris menesiem aizvers tavu muti...ja protams nekunkstesi ka paveicas u.t.t.
Čara bija lēns, mazkustīgs... Pret tādu var gan aiziet klinčā, gan izvairīties.. Pret Usiku, kurš kustās nepārtraukti nevar tik viegli izvairīties...

     [+] [-]

, 2017-10-01 15:33, pirms 7 gadiem
paldies Ma4 tv par labo translāciju viasūds kāds sūds bija tāds ar ir

     [+] [-]

, 2017-10-01 16:28, pirms 7 gadiem
Bļāviens, ko te vispār kāds to čaru var pieminēt???
Čars vispār iznāca pilnīgi negatavs šai cīņai un pārlieku pašpārliecināts, par ko arī bargi samaksāja. Čars domāja, ka kaut kādu tur Brīīīiedi viņš jau izslēgs ar vienu kreiso tur pārāk īpaši pat negatavojies šai cīņai un nebūdams optimālā formā.
Tā kā nav tas nekāds mega sasniegums...

  +1 [+] [-]

, 2017-10-01 16:35, pirms 7 gadiem
Ja Mairim un viņa komandai neizdosies izdomāt kādu īpaši krutu un efektīvu plānu uz cīņu ar Usiku.
Vēl arī Mairim šis plāns ir jāspēj cīņas laikā īstenot, ko Usiks centīsies nepieļaut...
Citādi Mairim pret Usiku nav pilnīgi nekādu variantu...
Kaut arī īkšķus par Mairi mēs turēsim līdz pēdējam!

     [+] [-]

, 2017-10-01 16:41, pirms 7 gadiem
Bet tie kas te saka, ka Usiks nav tik traki, un Mairim viņu bez problēmām vajadzētu paņemt, tad nezinu kādas cīņas viņi ir skatījušies....
Tad gudrinieki - uzlieciet visu piķi uz Maira uzvaru!!!
Kļūsiet pasakaini bagāti...

  +1 [+] [-]

, 2017-10-01 16:52, pirms 7 gadiem
Kaut gan ļoti gribētos domāt, ka šī cīņa pret peresu bija Maira komandas plāns, lai iemidzinātu Usiku, lai viņš padomātu, ka Mairis viņam nav nekāds pretinieks, bet pēc tam cīņas laikā pārsteigt viņu.
Un preses konferencē viņš arī tāds mīksts likās, redz šodien vienkārši neesot bijusi viņa diena un viņš neesot neko vairāk spējis izdarīt.
Var jau būt. Bet izklausās pārāk kruta, lai būtu taisnība.
Bet ja tomēr tā ir, tad cepuri nost Maira komandas priekšā - vienkārši mega stratēģi!!!
Bet būsim paskatīties.
Par Mairi un lielu Latviju!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-10-03 12:30, pirms 7 gadiem
Lauva 77 rakstīja: Apsveicu Mairi ar uzvaru, malacis, uzvara, lai gan par boksu to nenosauksi, paliek uzvara. Peress bokseris nekustīgs, lēns, bet izturīgs, Mairis savā manierē punktus savāca un uzvarēja. Lieki piebilst pret Usiku šāda taktika neies cauri, ja godīgi neredzu kā Briedis var vinnēt. Usikam rokas garākas, patīk strādāt no distances, kā Briedis tiks iekšā?! Ar atvērtām rokām ies klinčā kā pret Peresu, nav ātrās kustības uz priekšu Briedim, pazudis ar sitiens, katrā ziņā mana nauda uz Usiku. Par labu boksu!
Apsveicu ar to, ka TU esi pilnīgs ēzelis