Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Pīrss un Gārnets atgriežas Bostonā, "Nets" piektais panākums pēc kārtas

Pīrss un Gārnets atgriežas Bostonā, "Nets" piektais panākums pēc kārtas
Pols Pīrss pirms pievienošanās "Nets" 15 sezonas spēlēja Bostonas sastāvā
Foto: AP/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) regulārajā sezonā 26.janvāra vakarā un šonakt tika aizvadītas astoņas spēles. Bruklinas "Nets" viesos ar 85:79 pārspēja Bostonas "Celtics", savu uzvaru sēriju pagarinot līdz piecām spēlēm, savukārt ceturto zaudējumu pēc kārtas piedzīvoja Losandželosas "Lakers" un Detroitas "Pistons".

Piekto uzvaru pēdējās piecās spēlēs šonakt izcīnīja Džeisona Kida trenētais Bruklinas "Nets" (#7 Austrumu konferencē, 20-22), kas izbraukumā ar 85:79 uzveica Bostonas "Celtics" (#12 Austrumu konferencē, 15-31).

Šis mačs īpašs noteikti bija bijušajiem "Celtics" basketbolistiem Polam Pīrsam un Kevinam Gārnetam, kuri šonakt aizvadīja pirmo spēli Bostonā kopš pievienošanās Bruklinas vienībai. Abiem gan spēles neizdevās kā iecerētas – Pīrss un Gārnets katrs sameta pa sešiem punktiem.

17 punktus 25 minūšu laikā "Nets" labā sameta Endrejs Blačs, bet pa 11 pievienoja Alans Andersons un Andrejs Kiriļenko. Brendons Bass Bostonas rindās izcēlās ar 17 punktiem, savukārt Reižons Rondo guva 13 punktus, atdeva astoņas rezultatīvas piespēles un izcīnīja astoņas bumbas zem groziem.

Ceturto neveiksmi pēc kārtas piedzīvoja Losandželosas "Lakers" (#13 Rietumu konferencē, 16-29), kas šonakt atzina Ņujorkas "Knicks" (#10 Austrumu konferencē, 17-27) pārākumu ar 103:110. Džoudijs Mīkss "Lakers" labā guva 24 punktus, bet Karmelo Entonijs atbildēja ar 35 punktiem.

Ceturtais zaudējums pēdējos četros mačos bija arī Detroitas "Pistons" (#9 Austrumu konferencē, 17-27), kas ar 106:116 piekāpās Dalasas "Mavericks" (#8 Rietumu konferencē, 26-20). 28 punktus un deviņas atlēkušās bumbas uzvarētāju kontā pievienoja Dirks Novickis, 17 punkti Hosē Kalderonam. Zaudētājiem 26 punkti un septiņas rezultatīvas piespēles Brendona Dženingsa kontā.

Tikmēr viena no Rietumu konferences vadošajām komandām Portlendas "Trail Blazers" (#3 Rietumu konferencē, 33-12) ar 88:103 piekāpās Goldensteitas "Warriors" (#6 Rietumu konferencē, 27-18). Portlendas uzbrukums šonakt pamatīgi buksēja, komandai no distances iemetot tikai 33,7% metienu (28/83, sezonas vājākais rezultāts). Šajā ziņā smaga spēle vienam no Portlendas līderiem Lamarkusam Oldridžam, kuram šonakt 2/14, tomēr uzbrucējs pamanījās tikt pie "double-double" (10 punkti un 11 atlēkušās bumbas).

"Warriors" panākumu ar 38 punktiem, septiņām atlēkušajām bumbām un astoņām rezultatīvām piespēlēm sekmēja Stefans Karijs, bet pa "double-double" pievienoja Deivids Lī (17 p., 12 atl.b.) un Andrē Igudala (12 p., 10 atl.b.)

NBA spēļu rezultāti

SpēleRezultāts
Heat – Spurs113:101
Knicks – Lakers110:103
Pelicans – Magic100:92
Cavaliers – Suns90:99
Celtics – Nets79:85
Mavericks – Pistons116:106
Warriors – Trail Blazers103:88
Kings – Nuggets117:125

Izmantotie resursi:
nba.com

  +1 [+] [-]

, 2014-01-27 10:25, pirms 10 gadiem
Ķeltu fani ir baigie malači.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-27 10:34, pirms 10 gadiem
Feini jau, ka silti čaļus sagaidīja... bet vispār tā aizdomājoties 15 sezonas, turklāt, kā līderis, turklāt vēl viens no visu laiku rezultatīvākajiem spēlētājiem kluba vēsturē... vēl viena, pusotra sezona un būtu rezultatīvākais (starpība, šķiet, bija kaut kādi 2000+ punkti)... Kā var aizmainīt, palaist, aiziet? Nu tādu spēlētājus nelaiž prom, nedzen.. lai vai kā vēlas pārveidot komandu, bet nu tie nav 6 - 7 gadi, bet gan 'visa' karjera - leģenda... vienīgā jaunāko laiku titula MVP... nu nesaprotu...
Viens ir Alens un Garnets, kuri tika piesaistīti, bet Pīrs, kļūda ilgtermiņā... Rondo nebūs tas, ko no viņa šis klubs gaida... drīzāk viņu vajadzēja patriekt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-01-27 11:09, pirms 10 gadiem
Nets sāk izskatīties pēc komandas, kādu cerējām redzēt sezonas sākumā. Agri, vai vēlu tam tā bija jānotiek, jo laukumā esot kaut vai Džonsonam, Viljamsam un Pīrsam, kādam vienmēr būs izdevīgs match up pret savu sedzēju. Ja uz play off atpakaļ būs Lopezs, tad Nets var cīnīties ar jebkuru.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-27 11:09, pirms 10 gadiem
Raitcha rakstīja: Feini jau, ka silti čaļus sagaidīja... bet vispār tā aizdomājoties 15 sezonas, turklāt, kā līderis, turklāt vēl viens no visu laiku rezultatīvākajiem spēlētājiem kluba vēsturē... vēl viena, pusotra sezona un būtu rezultatīvākais (starpība, šķiet, bija kaut kādi 2000+ punkti)... Kā var aizmainīt, palaist, aiziet? Nu tādu spēlētājus nelaiž prom, nedzen.. lai vai kā vēlas pārveidot komandu, bet nu tie nav 6 - 7 gadi, bet gan 'visa' karjera - leģenda... vienīgā jaunāko laiku titula MVP... nu nesaprotu...
Viens ir Alens un Garnets, kuri tika piesaistīti, bet Pīrs, kļūda ilgtermiņā... Rondo nebūs tas, ko no viņa šis klubs gaida... drīzāk viņu vajadzēja patriekt...
Nu Pīrsu jau nepatrieca,bet piekrītu,būtu labāk bijis,ka viņš aizvada pēdējās sezonas Ķeltos. Var jau protams aizbildināties ar pārbūves procesu,bet nu tomēr tāds spēlētājs...
Par Rondo gan nepiekrītu! Rondo ir un būs Ķeltu atslēgas spēlētājs.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-27 11:27, pirms 10 gadiem
jureks rakstīja: Nu Pīrsu jau nepatrieca,bet piekrītu,būtu labāk bijis,ka viņš aizvada pēdējās sezonas Ķeltos. Var jau protams aizbildināties ar pārbūves procesu,bet nu tomēr tāds spēlētājs...
Par Rondo gan nepiekrītu! Rondo ir un būs Ķeltu atslēgas spēlētājs.
Nav jau izslēgts, ka ar veterāna līgumu PP nospēlēs pēdējo sezonu Bostonā, pēc līguma ar Nets.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-27 11:44, pirms 10 gadiem
host rakstīja: Nav jau izslēgts, ka ar veterāna līgumu PP nospēlēs pēdējo sezonu Bostonā, pēc līguma ar Nets.
Nu tas jau nav nekāds jaunums,ka Pīrss karjeru noslēgs Ķeltos,bet tik un tā,gribējās,lai pilnīgi visa karjera ir nospēlēta Ķeltos.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-27 12:02, pirms 10 gadiem
jureks rakstīja: Nu Pīrsu jau nepatrieca,bet piekrītu,būtu labāk bijis,ka viņš aizvada pēdējās sezonas Ķeltos. Var jau protams aizbildināties ar pārbūves procesu,bet nu tomēr tāds spēlētājs...
Par Rondo gan nepiekrītu! Rondo ir un būs Ķeltu atslēgas spēlētājs.
Nezinu gan par Rondo. Cik ilgi viņš jau ir NBA? Ir jau 10 gadus? Vēl pa grozu uzmest nav iemācījies... Atceros kā Kobe viņu sedza finālos: Nekā! Ļāva, lai tusē brīvs perimetrā un pēc iespējas gāja uz double team Pīrsam vai Alenam. Tālāk par soda līniju viņš tāpat nav spējīgs realizēt metienu ar pieklājīgu %.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-27 12:06, pirms 10 gadiem
quick rakstīja: Nezinu gan par Rondo. Cik ilgi viņš jau ir NBA? Ir jau 10 gadus? Vēl pa grozu uzmest nav iemācījies... Atceros kā Kobe viņu sedza finālos: Nekā! Ļāva, lai tusē brīvs perimetrā un pēc iespējas gāja uz double team Pīrsam vai Alenam. Tālāk par soda līniju viņš tāpat nav spējīgs realizēt metienu ar pieklājīgu %.
ir vins progresejis metienos no distances

     [+] [-]

, 2014-01-27 12:39, pirms 10 gadiem
quick rakstīja: Nezinu gan par Rondo. Cik ilgi viņš jau ir NBA? Ir jau 10 gadus? Vēl pa grozu uzmest nav iemācījies... Atceros kā Kobe viņu sedza finālos: Nekā! Ļāva, lai tusē brīvs perimetrā un pēc iespējas gāja uz double team Pīrsam vai Alenam. Tālāk par soda līniju viņš tāpat nav spējīgs realizēt metienu ar pieklājīgu %.
Metienos viņš ir progresējis. Visiem ir sen zināms,ka Rondo nav nekāds snaiperis,bet tas viņam netraucē būt par komandas līderi,pietam pus tālais viņam nav arī tik slikts.
Kaut vai ieteiktu atcerēties 12.gada,austrumu konf. finālu pret Heat, kur Rondo salādēja 44.punktus,atdeva 10.piespēles un savāca astoņas bumbas.

     [+] [-]

, 2014-01-27 12:49, pirms 10 gadiem
jureks rakstīja: Metienos viņš ir progresējis. Visiem ir sen zināms,ka Rondo nav nekāds snaiperis,bet tas viņam netraucē būt par komandas līderi,pietam pus tālais viņam nav arī tik slikts.
Kaut vai ieteiktu atcerēties 12.gada,austrumu konf. finālu pret Heat, kur Rondo salādēja 44.punktus,atdeva 10.piespēles un savāca astoņas bumbas.
Tā nebija spēle kuru BOS zaudēja?
Atceros to maču, Rondo spēlēja lieliski, bet ņēma spēli uz sevi, katrs uzbrukums gāja tonakt caur viņu, tapēc tādi stati, bet kad komanda sāk spēlēt caur vienu spēlētāju netiek izmantots citu spēlētāju potenciāls, kas BOS tajā laikā bija pārbagāts.. Līdz ar to viss kļūst atkarīgs tikai no viņa. Ja tu neesi MJ, Kobe vai LBJ tev tur nekas nespīdz, ja pat HEAT pārspētu OKC būtu pārnesušies pāri.

     [+] [-]

, 2014-01-27 12:57, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: Tā nebija spēle kuru BOS zaudēja?
Atceros to maču, Rondo spēlēja lieliski, bet ņēma spēli uz sevi, katrs uzbrukums gāja tonakt caur viņu, tapēc tādi stati, bet kad komanda sāk spēlēt caur vienu spēlētāju netiek izmantots citu spēlētāju potenciāls, kas BOS tajā laikā bija pārbagāts.. Līdz ar to viss kļūst atkarīgs tikai no viņa. Ja tu neesi MJ, Kobe vai LBJ tev tur nekas nespīdz, ja pat HEAT pārspētu OKC būtu pārnesušies pāri.
Pīrss - 21.punkts, Gārnets - 18.punkti, Alens - 13. Protams,ka tonakt Rondo spēli ņēma uz sevi,bet nu es neteiktu,ka viss uzbrukums gāja tikai caur viņu,par ko liecina citu spēlētāju statistika un izdalītās 10.piespēles. Zaudēt viņi zaudēja,jo tonakt Lebrons arī nospēlēja teicamai,tāpat kā Weids ar Čalmersu. Bet runa jau neiet par to,runa iet par to,ka tiek apstrīdēts Rondo statuss.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-27 13:36, pirms 10 gadiem
jureks rakstīja: Pīrss - 21.punkts, Gārnets - 18.punkti, Alens - 13. Protams,ka tonakt Rondo spēli ņēma uz sevi,bet nu es neteiktu,ka viss uzbrukums gāja tikai caur viņu,par ko liecina citu spēlētāju statistika un izdalītās 10.piespēles. Zaudēt viņi zaudēja,jo tonakt Lebrons arī nospēlēja teicamai,tāpat kā Weids ar Čalmersu. Bet runa jau neiet par to,runa iet par to,ka tiek apstrīdēts Rondo statuss.
Pie pašreizējā modeļa, Rondo nevarētu apstrīdēt, bet pie tā, ka viņš veidoja četrotni, manā skatījumā tas bija par daudz... Jo viņa tripļi ne vienu reizi vien bija pārāk uzkrītoši... Jā tur bija iekšējās vienošanās par lomu sadali, vecie deva ceļu Rondo, to gribēja organizācija, to gribēja spēlētāji, bet nu, ja tu vadi saspēli, tad tu vadi saspēli, nevis apmāti met pa grozu... 20 metieni saspēles vadītājam... nu nezinu... Uzskatu Polu par labāko saspēles vadītāju līgā, kad ir pie veselības, arī viņš daudz met, bet viņš vismaz spēlē, kā PG, vada komandu, veido saspēli.... Rondo spēlē kā SG, tāpat kā Rouzs, tāpat kā Westbrūks, Lilards... Tas man nav īsti pieņemami, bet nu tā jau mana dīvainība...

  +1 [+] [-]

, 2014-01-27 13:36, pirms 10 gadiem
jureks rakstīja: Pīrss - 21.punkts, Gārnets - 18.punkti, Alens - 13. Protams,ka tonakt Rondo spēli ņēma uz sevi,bet nu es neteiktu,ka viss uzbrukums gāja tikai caur viņu,par ko liecina citu spēlētāju statistika un izdalītās 10.piespēles. Zaudēt viņi zaudēja,jo tonakt Lebrons arī nospēlēja teicamai,tāpat kā Weids ar Čalmersu. Bet runa jau neiet par to,runa iet par to,ka tiek apstrīdēts Rondo statuss.
Nu protams Rondo ir BOS līderis, bet viņš nav tas, kas var aizvest līdz gredzeniem, ja teamu būvē ap viņu. Viņam blakus vajag vēl vienu tādas pašas raudzes špīleri, kuru spēles laikā izmantotu tik pat daudz.
Tāpēc nebūtu brīnums, ja tāda franšīze kā BOS varētu aizmainīt Rajonu uz citu klubu. Rondo nav pietiekoši labs lai būtu kontendera komandas neapstrīdams līderis, viens no - jā bet veidot ap viņu komandu nē nē.

     [+] [-]

, 2014-01-27 13:42, pirms 10 gadiem
Raitcha rakstīja: Pie pašreizējā modeļa, Rondo nevarētu apstrīdēt, bet pie tā, ka viņš veidoja četrotni, manā skatījumā tas bija par daudz... Jo viņa tripļi ne vienu reizi vien bija pārāk uzkrītoši... Jā tur bija iekšējās vienošanās par lomu sadali, vecie deva ceļu Rondo, to gribēja organizācija, to gribēja spēlētāji, bet nu, ja tu vadi saspēli, tad tu vadi saspēli, nevis apmāti met pa grozu... 20 metieni saspēles vadītājam... nu nezinu... Uzskatu Polu par labāko saspēles vadītāju līgā, kad ir pie veselības, arī viņš daudz met, bet viņš vismaz spēlē, kā PG, vada komandu, veido saspēli.... Rondo spēlē kā SG, tāpat kā Rouzs, tāpat kā Westbrūks, Lilards... Tas man nav īsti pieņemami, bet nu tā jau mana dīvainība...
Piekrītu, Pols met daudz bet neviens metiens nav neaattaisnots tāpēcnav brīnums ja cp3 izmet tik 8 metienus, bet pēc tam nākošajā 18-20,viss atkarīgs no attiecīgas spēles, Rondo tomēr pārāk daudz ņem uz sevi spēli. Starp citu šogad LBJ dara ko līdzīgu, HEAT bez Lebrona šad tad spēlē atraktīvāk, Džeimss bieži palēnina uzbrukumu, salīdzinoši ar pagājušo gadu, anyway šāds modelis priekš HEAT ir efektīvāks, ja Džeimss atgriezīsies iepriekšējā līmenī, atkal būs gredzeni.

     [+] [-]

, 2014-01-27 13:46, pirms 10 gadiem
skarabejs1 rakstīja: ir vins progresejis metienos no distances
Un malacis! Bet es uzskatu tā, ja sedzējs Tev dod mest brīvākus perimetra metienus kā Lebronam Džeimsam, bet Tu neesi Lebrons Džeims, tad baigais stārs no Tevis arī nav. Protams, ka viņam ir savas stiprās puses un, tās eksplutējot, viņam tāpat izdosies aizvadīt labu karjeru, bet tas arī viss. Neko vairāk kā bezgalīgu pickenrolu/iespēlēšanu poustā, es viņa nākotnē neredzu.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-27 14:01, pirms 10 gadiem
Raitcha rakstīja: Pie pašreizējā modeļa, Rondo nevarētu apstrīdēt, bet pie tā, ka viņš veidoja četrotni, manā skatījumā tas bija par daudz... Jo viņa tripļi ne vienu reizi vien bija pārāk uzkrītoši... Jā tur bija iekšējās vienošanās par lomu sadali, vecie deva ceļu Rondo, to gribēja organizācija, to gribēja spēlētāji, bet nu, ja tu vadi saspēli, tad tu vadi saspēli, nevis apmāti met pa grozu... 20 metieni saspēles vadītājam... nu nezinu... Uzskatu Polu par labāko saspēles vadītāju līgā, kad ir pie veselības, arī viņš daudz met, bet viņš vismaz spēlē, kā PG, vada komandu, veido saspēli.... Rondo spēlē kā SG, tāpat kā Rouzs, tāpat kā Westbrūks, Lilards... Tas man nav īsti pieņemami, bet nu tā jau mana dīvainība...
Tās nu gan ir muļķības,Rondo un nevada komandas spēli ? Līdz šim viņš ir spēlējis kā tīrākais PG,kurš liek saviem komandas biedriem izskatīties labāk,jā,protams ir bijušas spēles,kad viņš ņem uz sevis,bet tas jau arī nav slikti,nu varbūt vienīgi tie metieni no distances,par ko arī liecina procents,ja nemaldos ~25%

     [+] [-]

, 2014-01-27 14:02, pirms 10 gadiem
quick rakstīja: Un malacis! Bet es uzskatu tā, ja sedzējs Tev dod mest brīvākus perimetra metienus kā Lebronam Džeimsam, bet Tu neesi Lebrons Džeims, tad baigais stārs no Tevis arī nav. Protams, ka viņam ir savas stiprās puses un, tās eksplutējot, viņam tāpat izdosies aizvadīt labu karjeru, bet tas arī viss. Neko vairāk kā bezgalīgu pickenrolu/iespēlēšanu poustā, es viņa nākotnē neredzu.
Nu jau mēs aizejam galējībās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-27 15:25, pirms 10 gadiem
jureks rakstīja: Nu jau mēs aizejam galējībās.
Galējībās? Cik sākumsastāva PG ir NBA, kuriem sedzēji ļauj mest brīvu trīni? 2-3?

     [+] [-]

, 2014-01-27 15:31, pirms 10 gadiem
jureks rakstīja: Nu jau mēs aizejam galējībās.
Un es neesmu teicis, ka viņš dzenējot pick'n'rollu negūs vēl pārdesmit triple double Vnk uz mani tāds spēlētājs neatstāj lielu iespaidu.

     [+] [-]

, 2014-01-27 17:41, pirms 10 gadiem
Man tā tikai šķiet vai arī te tiek pieminēts tas 2008.gada fināls starp Celtics un Lakers kur Celtics uzvarēja 6 spēlēs un tajās Kobe ļāva Rondo brīvi mest pārāk neiespringstot uz viņa segšanu???? Cik atminos, tad Rondo tā bija debijas sezona NBA un no tā laika daudz kas ir mainījies...nedomāju, ka tagad viņam kāds brīvi speciāli ļautu mest....arī no 3 pts....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-27 19:47, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Varbūt nav galigi švaks viņš, bet viņam vajag blakus vēl divus tādus spēletājus, lai kaut ko izdarītu. Ar vienu nepietiks.
un tavs CP3 kautko vispār ir izdarījis ? ne Ņuorleānā ar Vestu, Čandleru un Stojakoviču kko varēja, ne tagad Clipperos ar Grifinu, Džordanu un Kraufordu.. nestāsti man, ka līgā šobrīd ir kāds spēlētājs, kurš VIENS PATS (kā to izdarīja, piemēram, Aiversons) var aizvilkt komandu līdz finālam.

parādi man to spēli, kad viņš nemeta 'brīvu' layupu bet atdeva piespēli?

     [+] [-]

, 2014-01-27 19:54, pirms 10 gadiem
Raitcha rakstīja: Feini jau, ka silti čaļus sagaidīja... bet vispār tā aizdomājoties 15 sezonas, turklāt, kā līderis, turklāt vēl viens no visu laiku rezultatīvākajiem spēlētājiem kluba vēsturē... vēl viena, pusotra sezona un būtu rezultatīvākais (starpība, šķiet, bija kaut kādi 2000+ punkti)... Kā var aizmainīt, palaist, aiziet? Nu tādu spēlētājus nelaiž prom, nedzen.. lai vai kā vēlas pārveidot komandu, bet nu tie nav 6 - 7 gadi, bet gan 'visa' karjera - leģenda... vienīgā jaunāko laiku titula MVP... nu nesaprotu...
Viens ir Alens un Garnets, kuri tika piesaistīti, bet Pīrs, kļūda ilgtermiņā... Rondo nebūs tas, ko no viņa šis klubs gaida... drīzāk viņu vajadzēja patriekt...
kautkur jau lasīju, kāds apskatnieks reāli nolika Eindžu par šādu gājienu. un teica, ja tur būtu Auerbahs, tad Pīrss un Gārnets būtu palikuši līdz pensijai, pieņemu, ka tā arī būtu bijis..