Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Latvieši aiz okeāna: Dāvim atgriešanās Sanantonio, arī Bļugers viesosies Teksasā

Andrejs Siliņš

Latvieši aiz okeāna: Dāvim atgriešanās Sanantonio, arī Bļugers viesosies Teksasā
Dāvis Bertāns. Foto: nba.com

Naktī uz svētdienu Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) spēlē Dāvis Bertāns Vašingtonas "Wizards" sastāvā atgriezīsies pie savas iepriekšējās komandas, izbraukumā tiekoties ar Sanantonio "Spurs". Nacionālajā hokeja līgā (NHL) Teodora Bļugera Pitsburgas "Penguins" viesos tiksies ar Dalasas "Stars", bet Elvja Merzļikina Kolumbusas "Blue Jackets" izbraukumā spēlēs pret Filadelfijas "Flyers".

Vai Dāvis palīdzēs Vašingtonai izcīnīt pirmo uzvaru Sanantonio šajā tūkstošgadē?

"Wizards" sezonu sāka ar zaudējumu Kristapam Porziņģim un Dalasas "Mavericks" (100:108), bet naktī uz sestdienu pieveica Oklahomsitijas "Thunder" (97:85). Šonakt atkal jābrauc uz Teksasu, kur jānoslēdz izbraukumu tūre ar spēli pret Sanantonio "Spurs", kas savukārt pagaidām aizvadījusi tikai vienu maču, naktī uz ceturtdienu mājās sakaujot bezcerīgo Ņujorkas "Knicks" (120:111). "Wizards" pirmo reizi sezonā aizvadīs spēles divas dienas pēc kārtas, bet komandas līdzjutēji cer uz vēl vienu pirmo reizi - pirmo uzvaru pār "Spurs" izbraukumā kopš 1999. gada nogales.

"Spurs" rindās pēc sezonas izlaišanas teicami atgriezies aizsargs Dežonte Marejs (pret "Knicks" 18 punkti, astoņas bumbas, sešas piespēles), bet "Wizards" šosezon jāiztiek bez sava labākā mazā spēlētāja Džona Vola (atgūstas pēc Ahileja cīpslas plīsuma). Tāpat nevar spēlēt par Vola aizstājēju pieaicinātais Aizeja Tomass, kura savainojums gan nav tik nopietns un sezonas laikā viņš noteikti būs ierindā. Iespējams, jau šajā mačā, jo augumā īsais basketbolists devies līdi komandai sezonas atklāšanas izbraukumu tūrē.

Īpaša šī spēle noteikti būs Dāvim Bertānam - latviešu uzbrucējs tieši "Spurs" rindās sāka savu karjeru NBA, pārstāvot komandu trīs sezonas. Pagājušajā sezonā Bertāns kļuva par ievērojamu otrā piecinieka sastāvdaļu, sasniedzot labākos rādītājus visās statistikas kategorijās. Tomēr "Spurs" jūlija sākumā nolēma iekļaut Dāvi maiņas darījumā, pretī iegūstot Demāru Kerolu un atbrīvojot vietu algu budžetā arī brīvajam aģentam Markusam Morisam. Viss gan beidzās citādāk - Moriss pēdējā brīdī pārdomāja un piekrita "Knicks" piedāvājumam, bet Bertāns jau bija pazaudēts...

Šonakt pirmo reizi Bertāns spēlēs "AT&T Center" arēnā kādas citas komandas formastērpā. "Tās būs dīvainas izjūtas," expressnews.com gaidāmo atgriešanos Sanantonio komentēja Dāvis. "Tas, kas "Spurs" atšķir no citiem, ir konkurētspēja gadu no gada. Ik sezonu tiek runāts nevis par iekļūšanu izslēgšanas turnīrā, bet par čempiontitula izcīnīšanu. "Spurs" palīdzēja šādu domāšanu ievadīt manā DNS.[..] Sanantonio ir manas otrās mājas."

Jauno sezonu Bertāns sācis ar septiņiem punktiem un četrām bumbām 29 minūtēs pret "Mavericks", kā arī 13 punktiem 27 minūtēs pret "Thunder". "Viņš ir viens no labākajiem metējiem, ko esmu redzējis," latviešu snaiperi raksturoja "Wizards" treneris Skots Brukss. "Bet viņš prot arī daudz ko citu. Viņš var paveikt daudz dažādu lietu, viņš nav viendimensionāls."

Bertāna aizvietotāju "Spurs" tā īsti nav atraduši, uz ko norāda arī Sanantonio galvenais treneris Gregs Popovičs: "Zaudēt Dāvi bija vairāk nekā sarežģīti. Viņš ir jauns un kļūst aizvien labāks un labāks. Mums riebās viņu pazaudēt." Arī "Spurs" veterāns Petijs Milzs atzīst, ka bez Bertāna šosezon ir citādāk: "Viņš noteikti palika atmiņā daudziem šeit. Viņš te pieauga un kļuva par "Spurs" ģimenes daļu. Mums noteikti viņa trūkst, bet domāju, ka viņš dodas pretī kam lielākam un labākam."

"Blue Jackets" grib sākt uzvaru sēriju, "Penguins" - pārtraukt zaudējumu sēriju

NHL šonakt spēles aizvadīs divas Latvijas hokejistu pārstāvētās komandas. Pirmā laukumā dosies Elvja Merzļikina pārstāvētā Kolumbusas "Blue Jackets", kas viesos tiksies ar Filadelfijas "Flyers". Abas komandas izcīnījušas uzvaras pēdējās divās spēlēs pēc kārtas un šonakt mēģinās pagarināt sērijas līdz trim panākumiem. "Blue Jackets" uzvarējuši piecus mačus un visos piecos pirmie izvirzījās vadībā. Četras no piecām uzvarām izcīnītas pēdējās sešās spēlēs, bet pēdējās četrās spēlēs pēc kārtas aizvadīti pagarinājumi.

"Mēs esam karā spēlē, tiekam pie punktiem katru maču. Viens vai divi punkti - tie būs ļoti izšķiroši aprīlī. Jau no sezonas sākuma esam spēlējuši pareizi. Vārtus gūstam visi kopā, un tas būs nepieciešams visas sezonas garumā," ESPN norāda Kolumbusas uzbrucējs Kems Atkinsons, kurš sakrājis piecus rezultativitātes punktus (3+2).

Merzļikins pagaidām aizvadījis divas spēles, taču abās komanda zaudēja - 2:7 pret "Penguins" un 2:3 papildlaikā pret "Blackhawks". Abi mači aizvadīti izbraukumos. Kopš pēdējās cīņas apskrējusi jau vairāk nekā nedēļā. Trīs nākamajos mačos vārtu drošība uzticēta Merzļikina vienaudzim Jūnasam Korpisalo, ar kuru divos no šīm spēlēm izdevies izcīnīt panākumus. Arī šajā reizē vārtos stāsies somu vārtsargs, bet Elvis būs kaujas gatavībā uz soliņa.

Teodors Bļugers un Pitsburgas "Penguins" centīsies pārtraukt zaudējumu sēriju, viesojoties pie Dalasas "Stars", kas iesākusi uzvaru sēriju. Pirmajiem trīs zaudējumi pēc kārtas, otrajiem - trīs uzvaras pēc kārtas. Šī būs abu komandu otrā tikšanās reize sezonā, un iepriekšējā beidzās ar "Penguins" uzvaru (4:2) Pitsburgā. Tā arī ir pagaidām pēdējā "pingvīnu" uzvara.

Bļugers šosezon jau sakrājis četrus rezultativitātes punktus - divi vārtu guvumi un divas rezultatīvas piespēles. Pēdējo reizi ar vārtiem Bļugers izcēlās naktī uz trešdienu, kad iemeta "Panthers" (2:4). Savukārt iepriekšējā mačā pret "Lightning" (2:3) Teodors atdeva rezultatīvu piespēli.

Pitsburgas līdzjutējiem komandas pārstāvji pirms mača devuši pamatu optimismam - lai gan savainojumi aizvien ir nozīmīga daļa "Penguins" līdzšinējās sezonas stāstā, šajā spēlē ierindā varētu atgriezties savainojumus apārstējušie Braiens Rasts un Niks Bjugstads.

Latvieši NBA un NHL 27. oktobrī

LaiksLīgaSpēle
2:00NHLFlyers - Blue Jackets
3:00NHLStars - Penguins
3:30NBASpurs - Wizards

Izmantotie resursi:
https://www.expressnews.com/
ESPN

     [+] [-]

, 2019-10-26 19:08, pirms 5 gadiem
Novēlu Dāvim parādīt San Antonio, ka viņa aizmainīšana tiešām bija liela kļūda, kas jau vairākas reizes tika dzirdēts no kluba pārstāvjiem. Un, ja godīgi, gribētu, lai viņu paņem atpakaļ. Viņš tur tiešām labi iederējās.

  +2 [+] [-]

, 2019-10-26 19:17, pirms 5 gadiem
spirtacentra skribenti >>>>> ';

     [+] [-]

, 2019-10-26 19:25, pirms 5 gadiem
marek_treszczy_ski_1062382467143361 rakstīja: Novēlu Dāvim parādīt San Antonio, ka viņa aizmainīšana tiešām bija liela kļūda, kas jau vairākas reizes tika dzirdēts no kluba pārstāvjiem. Un, ja godīgi, gribētu, lai viņu paņem atpakaļ. Viņš tur tiešām labi iederējās.
Tak nav vienalga par Spurs? Jā, viņi aizmainīja Dāvi, lai iegūtu Morrisu, kurš tagad Knicks spēlē ir pelnījuši. Viņiem nav noteikti nebija intereses turēt Dāvi.

  -2 [+] [-]

, 2019-10-26 19:26, pirms 5 gadiem
Bļ*g zaj*baļi jūs na*uj! Paviesojaties paši jūs tvaika ielā. Pieliekat vēl regbiju pie vienas reizes klāt un daiļslidošanu..!

  +5 [+] [-]

, 2019-10-26 19:34, pirms 5 gadiem
Tas jau sāk palikt ļoti samaitāti divus sportaveidus vienā rakstā spraust!

     [+] [-]

, 2019-10-26 19:40, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: spirtacentra skribenti >>>>>
Pat tagad virsrakstā uzsver un jums nepielec -"Latvieši aiz okeāna". Nespēj saredzēt kopsakarību? Ja uzskatāt, ka vajag arī regbiju (vai citu sporta veidu), tad man rodas jautājums, vai regbiju šonakt kāds latvietis Ziemeļamerikā spēlē augstā līmenī un vai pēcspēles raksts savāks pietiekami daudz skatījumu par to.

P.S. Ja Sportacentrs.com ir tik slikts, tad kāpēc lasi šeit ziņas? Ieraksti arī šajā rakstā, ka tiek jaukti sporta veidi kopā (pat veseli seši) - Znaroks joprojām uzvarētājs, Dukurs atradis...

  +1 [+] [-]

, 2019-10-26 19:46, pirms 5 gadiem
Neatbalstu vienā rakstā salikt NHL un NBA. Jau kurais raksts šādā stilā. Pie reizes to rupekli varētu nobloķēt ,kuri šo rakstu komentāja.

     [+] [-]

, 2019-10-26 19:49, pirms 5 gadiem
SportaFansNR1 rakstīja: Pat tagad virsrakstā uzsver un jums nepielec -"Latvieši aiz okeāna". Nespēj saredzēt kopsakarību? Ja uzskatāt, ka vajag arī regbiju (vai citu sporta veidu), tad man rodas jautājums, vai regbiju šonakt kāds latvietis Ziemeļamerikā spēlē augstā līmenī un vai pēcspēles raksts savāks pietiekami daudz skatījumu par to.

P.S. Ja Sportacentrs.com ir tik slikts, tad kāpēc lasi šeit ziņas? Ieraksti arī šajā rakstā, ka tiek jaukti sporta veidi kopā (pat veseli seši) - http://sportacentrs.com/ziemas_sports/15102019-znaroks_starkovs_bagatskis_un_citi_cik_da
Nu i salīdzināji. Saprati par ko vispār tevis iemestais raksts?

  -1 [+] [-]

, 2019-10-26 19:53, pirms 5 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu i salīdzināji. Saprati par ko vispār tevis iemestais raksts?
Saprotu. Rakstā ir vienota tēma - treneri. Tad jājautā, kāpēc arī tur netiek rakstītas glupības, kamēr šeit, kur arī vienota tēma, nevis salikti random notikumi, visi ir pēkšņi neizpratnē.

Lai gan arī, kad ieviesa jauno (tagadējo) portāla dizainu, lielākā daļa bija neapmierināta.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-26 20:18, pirms 5 gadiem
SportaFansNR1 rakstīja: Saprotu. Rakstā ir vienota tēma - treneri. Tad jājautā, kāpēc arī tur netiek rakstītas glupības, kamēr šeit, kur arī vienota tēma, nevis salikti random notikumi, visi ir pēkšņi neizpratnē.

Lai gan arī, kad ieviesa jauno (tagadējo) portāla dizainu, lielākā daļa bija neapmierināta.
Kā tieši ir vienots hokejs ar basketbolu?

Tad jau varbūt Dinamo vienā rakstā ar VEF?

p.s. Man tas netraucē. Bet gudri tas nav. Tas tiešām ir stulbi. Un tam pat nav reāla attaisnojuma vai pamatojuma.

  -1 [+] [-]

, 2019-10-26 20:28, pirms 5 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kā tieši ir vienots hokejs ar basketbolu?

Tad jau varbūt Dinamo vienā rakstā ar VEF?

p.s. Man tas netraucē. Bet gudri tas nav. Tas tiešām ir stulbi. Un tam pat nav reāla attaisnojuma vai pamatojuma.
Ziemeļamerikas Top līgas. Jau norāde dota virsrakstā: latvieši aiz okeāna. Un kas kopīgs VEF un Dinamo? Vieni spēlē Čempionu līgā, otri - KHL.

     [+] [-]

, 2019-10-26 21:18, pirms 5 gadiem
SportaFansNR1 rakstīja: Ziemeļamerikas Top līgas. Jau norāde dota virsrakstā: latvieši aiz okeāna. Un kas kopīgs VEF un Dinamo? Vieni spēlē Čempionu līgā, otri - KHL.
VEF un Dinamo spēlē komandas sportu. Tāpat kā Penguins un Wizards.

  +4 [+] [-]

, 2019-10-26 21:56, pirms 5 gadiem
Iesaku raksta autoram ieklausīties tautas balsī,jo priekš mums taču jūs šos rakstus rakstat,vai ne?
Stulbi turpināt tiražēt sacerējumu,kurā divi dažādi galvenie varoņi.Galvenais var būt tikai viens. Ritenis sen izgudrots,taču jūs domājat,ka jāizgudro vēlreiz.

  +2 [+] [-]

, 2019-10-26 22:15, pirms 5 gadiem
Piekrītu viedoklim, ka nevajag taisīt šādu kokteili, jo katram sporta veidam ir taču arī savi līdzjutēji.To nu Siliņam vajadzētu zināt.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-26 22:16, pirms 5 gadiem
striker rakstīja: Iesaku raksta autoram ieklausīties tautas balsī,jo priekš mums taču jūs šos rakstus rakstat,vai ne?
Stulbi turpināt tiražēt sacerējumu,kurā divi dažādi galvenie varoņi.Galvenais var būt tikai viens. Ritenis sen izgudrots,taču jūs domājat,ka jāizgudro vēlreiz.
Pērtiķbolisti sērgo ar uzmanības trūkumu un tāds paranojāls liberasts antirasists kāds ir Siliņšons ir pērtiķbola funs, ar visām no tā izrietojošām sekām Viņš ar visām varēm grib sajaukt medu (Hokeju) ar darvu (pērtiķbolu), visnotaļ destruktīva pieeja Tādā veidā samaisoties maznozīnmīgākais un mazvērtīgākais (darva, pērtiķbols) ir ieguvējs

     [+] [-]

, 2019-10-26 22:49, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Neatbalstu vienā rakstā salikt NHL un NBA. Jau kurais raksts šādā stilā. Pie reizes to rupekli varētu nobloķēt ,kuri šo rakstu komentāja.
Piekrītu. Vateni funs izmest no spirtacentra.

     [+] [-]

, 2019-10-26 22:50, pirms 5 gadiem
Nesaprotu par ko tāds cepiens. Tā kā sekoju abiem sporta veidiem un latviešu spēlēm tur ,tad šādi apvienot info ir ļoti parocīgi.
Protams, ja esi analfabēts ar mazu krāniņu, tad viss ir slikti.

     [+] [-]

, 2019-10-26 23:03, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Pērtiķbolisti sērgo ar uzmanības trūkumu un tāds paranojāls liberasts antirasists kāds ir Siliņšons ir pērtiķbola funs, ar visām no tā izrietojošām sekām Viņš ar visām varēm grib sajaukt medu (Hokeju) ar darvu (pērtiķbolu), visnotaļ destruktīva pieeja Tādā veidā samaisoties maznozīnmīgākais un mazvērtīgākais (darva, pērtiķbols) ir ieguvējs
Tu, pērtiķi, zini kāda bija atbilde no SC kāpēc tā? Jo Par daiļslidošanu pirmsspēles aprakstus nevienam nevajag. To mēslu neviens nelasa. Tāpēc piebaksta klāt pie basīti un uzreiz komentāru jūra.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-26 23:05, pirms 5 gadiem
Avs rakstīja: Nesaprotu par ko tāds cepiens. Tā kā sekoju abiem sporta veidiem un latviešu spēlēm tur ,tad šādi apvienot info ir ļoti parocīgi.
Protams, ja esi analfabēts ar mazu krāniņu, tad viss ir slikti.
Un, ja es sekoju tikai NBA? Tad man jāklikšķina raksts, kur virsrakstā ir tikai hoķis? Tāpat arī otrādāk.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-26 23:05, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Pērtiķbolisti sērgo ar uzmanības trūkumu un tāds paranojāls liberasts antirasists kāds ir Siliņšons ir pērtiķbola funs, ar visām no tā izrietojošām sekām Viņš ar visām varēm grib sajaukt medu (Hokeju) ar darvu (pērtiķbolu), visnotaļ destruktīva pieeja Tādā veidā samaisoties maznozīnmīgākais un mazvērtīgākais (darva, pērtiķbols) ir ieguvējs
Teicama analīze!

     [+] [-]

, 2019-10-26 23:17, pirms 5 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Tu, pērtiķi, zini kāda bija atbilde no SC kāpēc tā? Jo Par daiļslidošanu pirmsspēles aprakstus nevienam nevajag. To mēslu neviens nelasa. Tāpēc piebaksta klāt pie basīti un uzreiz komentāru jūra.
Atbilde no SC konkrēti kam, tev? Publisku atbilidi es neesmu redzējis
Ja reiz tev tā atbilde ir, iemet viņu šurp, gribētos palasīt

  +1 [+] [-]

, 2019-10-26 23:22, pirms 5 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Un, ja es sekoju tikai NBA? Tad man jāklikšķina raksts, kur virsrakstā ir tikai hoķis? Tāpat arī otrādāk.
Ak šausmas!
Atver rakstu izlasi, kas interesē. Tak viss ir pa sadaļām un nav jau sajaukts hoķis, basis vienā teikumā.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-26 23:29, pirms 5 gadiem
Avs rakstīja: Ak šausmas!
Atver rakstu izlasi, kas interesē. Tak viss ir pa sadaļām un nav jau sajaukts hoķis, basis vienā teikumā.
Kāpēc atverot rakstu par Hokeju, man ir jāskatās uz pērtiķbolistu neģīmjiem pirmajā plānā?

  -2 [+] [-]

, 2019-10-26 23:57, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Pērtiķbolisti sērgo ar uzmanības trūkumu un tāds paranojāls liberasts antirasists kāds ir Siliņšons ir pērtiķbola funs, ar visām no tā izrietojošām sekām Viņš ar visām varēm grib sajaukt medu (Hokeju) ar darvu (pērtiķbolu), visnotaļ destruktīva pieeja Tādā veidā samaisoties maznozīnmīgākais un mazvērtīgākais (darva, pērtiķbols) ir ieguvējs
Pat tu lieliski zini, ka nba auditorija šeit ir krietni lielāka, nekā nhl. Protams, tu izliecies to nemanām un troļļo šeit

  -1 [+] [-]

, 2019-10-27 00:00, pirms 5 gadiem
Man personīgi nekādu iebildumu pret šādu kopā maisīšanu jo, visticamāk, noslinkotu speciāli iet lasīt, kas spēlēs nhl, bet tagad izlasu un uzzinu.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-27 00:20, pirms 5 gadiem
Avs rakstīja: Ak šausmas!
Atver rakstu izlasi, kas interesē. Tak viss ir pa sadaļām un nav jau sajaukts hoķis, basis vienā teikumā.
Kāpēc, lai es vērtu vaļā vispār rakstu, kuram virsrakstā hoķis, ja man viņš neinteresē?

Tad ko man tagad nākotnē darīt? Lasīt VISUS rakstus ar cerību, ka apakšā būs kāda rindkopa par NBA?

Tu vispār neiebraucies lietas būtībā.

     [+] [-]

, 2019-10-27 00:22, pirms 5 gadiem
Jaunākais virsraksts:
Aļona atklāj turnīru pret 1. raketi.

Atveru rakstu - apakšā rindkopa. Bertāns un KP šodien aizvada spēles pret to un to...

     [+] [-]

, 2019-10-27 00:23, pirms 5 gadiem
Hahhahahahah.... šo es iepriekš ieteicu. Lieciet visu kopā, lai ir lielāks kašmars.

2:00 NHL Flyers - Blue Jackets
3:00 NHL Stars - Penguins
3:30 NBA Spurs - Wizards

     [+] [-]

, 2019-10-27 00:44, pirms 5 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kāpēc, lai es vērtu vaļā vispār rakstu, kuram virsrakstā hoķis, ja man viņš neinteresē?

Tad ko man tagad nākotnē darīt? Lasīt VISUS rakstus ar cerību, ka apakšā būs kāda rindkopa par NBA?

Tu vispār neiebraucies lietas būtībā.
Ar tādu enerģiju,kā komentējot pacenties iebraukt pats lietas būtībā, izlasi kārtīgi virsrakstu un saturu.

     [+] [-]

, 2019-10-27 00:53, pirms 5 gadiem
Avs rakstīja: Ar tādu enerģiju,kā komentējot pacenties iebraukt pats lietas būtībā, izlasi kārtīgi virsrakstu un saturu.
Par šodienas virsrakstu es vēl neko nesaku. Šeit kaut cik sakarīgi, bet visi pārējie virsraksti bija sviestaini.

Zini teicienu, ka nevajag jaukt ābolus ar bumbieriem? Tad šeit tas notiek. Ja tev tas patīk, ok. Man nepatīk.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-27 02:28, pirms 5 gadiem
Vells, a šonakt tak 3.00 un 3.30 būs divreiz. Pēc kura laika tie spēļu laiki salikti?

  -1 [+] [-]

, 2019-10-27 03:59, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: Man personīgi nekādu iebildumu pret šādu kopā maisīšanu jo, visticamāk, noslinkotu speciāli iet lasīt, kas spēlēs nhl, bet tagad izlasu un uzzinu.
Nu jā, miskastnieku "sports" swordam nav "ūber alles", visi sapratām

  +1 [+] [-]

, 2019-10-27 07:15, pirms 5 gadiem
biskaps rakstīja: Nu jā, miskastnieku "sports" swordam nav "ūber alles", visi sapratām
Nabadziņš, tev patiešām ir pamatīgi kompleksi. Tādi paši, kā orangutanam. NBA interesē vairāk par nhl un kas tad ir? Man jātaisnojas par to tāpēc, ka tev tā ir baigā problēma? ūber alles kopš sevi atceros vienmēr bija futbols, skaistākā spēle - regbijs. interese šobrīd lielākā par Porziņģi, jo futbolā un regbijā mums nekā nav. Bet tas, ka tu visur redzi tikai basketbolu un uzskati, ka basketbols tevi apdraud, ir patiešām smieklīgi. Pie psihologa aizej. Tā noteikti ir speciāla fobija.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-27 07:20, pirms 5 gadiem
Viņš vēl speciāli pūlas ķipa riebīgāk uzrakstīt, liek pēdiņas, domā epitetus, ķipa baigi ieriebs te kādam Mazā, kompleksainā dvēsele.