Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Durents izārda arī "Trail Blazers" aizsardzību, "Jazz" piekāpjas Minesotai

Rolands Eliņš

Durents izārda arī "Trail Blazers" aizsardzību, "Jazz" piekāpjas Minesotai
Kevins Durents un Nikolā Batums
Foto:AP/Scanpix

NBA kluba Oklahomas „Thunder” uzbrucējs Kevins Durents šonakt turpinājis savu MVP kampaņu, saberot 46 punktus vienai no līgas spēcīgākajām komandām Portlendas „Trail Blazers” (105:97), savukārt Jūtas „Jazz” ar Andri Biedriņu rezervē piedzīvojusi smagu zaudējumu pret Minesotas „Timberwolves” (97:112).

Divu Rietumu konferences līderu spēlē starp „Thunder” un „Trail Blazers” trīs minūtes pirms pamatlaika beigām piecu punktu pārsvaru bija ieguvuši viesi no Portlendas. Tobrīd piezīmi uzbrukumā saņēma „Thunder” līderi Kevins Durents, kura protests tika arī novērtēts ar tehnisko piezīmi. Tiesa, pēc tam „Trail Blazers” droši vien domāja, ka labāk būtu bijis, ja Durents sakaitināts nebūtu.

Atlikušajā laikā Durents guva 11 punktus, kas nodrošināja „Thunder” ceturto uzvaru pēc kārtas ar rezultātu 105:97. Durents mačā kopā guva 46 punktus (1p. 6/7, 2p. 11/18, 3p. 6/7), turklāt mača beigās nemaz necentās apspēlēt savu sedzēju Nikolā Batumu, tā vietā bezkaunīgi iemetot trīs tālmetienus pāri viņa rokām. Taisnības labad gan jāpiebilst, ka Batums spēli aizvadīja ar savainotu pirkstu.

Zaudētāju rindās ar 29 punktiem un 16 atlēkušajām bumbām izcēlās Lemarkuss Oldridžs, un 21 punktu pievienoja Veslijs Metjūzs, taču ar to bija par maz, lai pieveiktu „Thunder”, kuras rindās Durents guvis vismaz 30 punktus jau astoņās spēlēs pēc kārtas. Līgas rezultatīvākais spēlētājs janvārī atzīmējies ar vidēji mačā gūtu 36,1 punktu, un, lai arī bija sagaidāms, ka Rasela Vestbruka nespēlēšana uzlabos Durenta statistiku, šis skaitlis tomēr atgādina lappusi no Maikla Džordana un Kobes Braienta jaunības dienu grāmatām.

Uzvaru guvusi arī Maiami „Heat”, kura ne bez grūtībām pieveica Reižonu Rondo un „Celtics” (93:86). Pats Rondo gan aizmeta garām visus astoņus metienus no spēles, taču pārsvars cīņā zem groziem ļāva Bostonai turēt līdzi čempionei, kuras sastāvā 29 punktus guva Lebrons Džeimss. Kriss Bošs palīdzēja ar 16 punktiem, bet Dveins Veids nespēlēja.

Jūtas „Jazz” komandā pēc piecu spēļu pārtraukuma atgriezies tās līderis Gordons Heivārds, kurš guva 27 punktus pret „Timberwolves”. Tiesa, „Jazz” sākumsastāvā viņš bija vienīgais, kurš varēja lepoties ar puslīdz pieklājīgu spēli, jo Jūtas garos spēlētājus nospieda Kevins Lavs un Nikola Pekovičs, bet „Jazz” saspēles vadītāju- debitantu Treju Bērku izmācīja Rikijs Rubio.

Spēles pēdējā ceturtdaļā, kad laukumā bija, galvenokārt, komandu rezervisti, „Jazz” guva 35 punktus un padarīja rezultātu nedaudz jaukāku (97:112). Kevins Lavs šajā spēlē gandrīz tika pie triple-double (19 punkti, 13 atlēkušās un astoņas piespēles), bet latviešu centrs Andris Biedriņš palika rezervē.

Savukārt par „Pelicans” kārtējo zaudējumu parūpējies Rūdijs Gejs, kura 41 gūtais punkts palīdzēja uzvarēt „Kings”. Sakramento komanda gan joprojām saglabā priekšpēdējo vietu Rietumu konferencē, apsteidzot vien „Jazz”. Bet Bruklinas "Nets" spējusi uzvarēt jau astoņās no pēdējām deviņām spēlēm - šonakt 101:90 pret Orlando "Magic".

NBA spēļu rezultāti

KomandasRezultātsRezultatīvākie
Nets-Magic101:90Blačs 18 O`Kvins 15
Heat-Celtics93:86Džeimss 29 Bass 15
Pelicans-Kings97:114Evanss 17 Gejs 41
Thunder-Trail Blazers105:97Durents 46 Oldridžs 29
Jazz-Timberwolves97:112Heivārds 27 Lavs 19

Dienas izcilnieki

SpēlētājsKomandaKategorija
Kevins Durents”Thunder”46punkti
Lemarkuss Oldridžs”Trail Blazers”19atl.bumbas
Rikijs Rubio”Timberwolves”13rez. piespēles
Rikijs Rubio”Timberwolves”5pārtv. bumbas
Serdžs Ibaka”Thunder”5bloki
Kevins Durents”Thunder”6tālmetieni

Izmantotie resursi:
nba.com
ESPN: The Worldwide Leader In Sports

  +1 [+] [-]

, 2014-01-22 07:55, pirms 10 gadiem
Ko Durants ir saedies?!?, gatavais nezvers!

  +1 [+] [-]

, 2014-01-22 07:56, pirms 10 gadiem
K.Durant plosās! Palicis izteikts līderis komandā [šeit domāju R.Westbrook nespēlēšanu, tas tomēr iedod papildus metienus K.D rokām] - uzņemas šo lomu godam, met daudz, bet arī samet! Tāpēc tiem, kuri domā, ka Paul George dabūs MVP… nu sorry!!! K.Durant ir galvas tiesu priekšā!!! Un manuprāt, reāli ir tikai divi vīri, kuri cīnās par šo titulu - L.James un K.Durant! Ok, pagaidām viss grozās ap to, ka Kevins šo balvu var iegūt, bet L.James arī vēl nav teicis savu galavārdu!

Kevins Durents?! Vai tad pareizāk nebūtu: Kevins Durants

  +2 [+] [-]

, 2014-01-22 07:57, pirms 10 gadiem
Durants sezonas MVP

  +2 [+] [-]

, 2014-01-22 08:19, pirms 10 gadiem
Durants apliecina, ka mūsdienu NBA nav talantīgāka punktu guvēja par viņu!

  -2 [+] [-]

, 2014-01-22 08:32, pirms 10 gadiem
kino rakstīja: Durants apliecina, ka mūsdienu NBA nav talantīgāka punktu guvēja par viņu!
Atkarīgs no kura gada tu NBA sāc saukt par mūsdienu NBA? Un ja domāji season scoring leaders, tad tik izteikti viņš nemaz tos pārējos tur neapsteidz - pagaidām... List of National Basketball Association season...

Protams, es nenoliedzu, ka viņš ir talantīgs punktu guvējs!

  +1 [+] [-]

, 2014-01-22 09:18, pirms 10 gadiem
More Than a Game rakstīja: Atkarīgs no kura gada tu NBA sāc saukt par mūsdienu NBA? Un ja domāji season scoring leaders, tad tik izteikti viņš nemaz tos pārējos tur neapsteidz - pagaidām... List of National Basketball Association season...

Protams, es nenoliedzu, ka viņš ir talantīgs punktu guvējs!
3,5 punkti ir liels pārsvars.

     [+] [-]

, 2014-01-22 09:29, pirms 10 gadiem
kino rakstīja: Durants apliecina, ka mūsdienu NBA nav talantīgāka punktu guvēja par viņu!
Protams, ka viņš šobrīd ir labākais, bet es teiktu, ka Kobe vēl tur pat ir ar savu egoismu, kā arī, ja dažs labs gribētu (Lebrons), tad varētu vidēji vākt 40 punktus spēlē. Taču šobrīd nenoliedzami Durants ir labākais, to apšaubīt nevar.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-22 09:52, pirms 10 gadiem
kino rakstīja: Durants apliecina, ka mūsdienu NBA nav talantīgāka punktu guvēja par viņu!
Daudzi var nepiekrist,bet jā,kā Pure Scorer viņš ir labākais līgā,es tā domāju,nu vispār ne tikai es. bet vai viņš būs MVP ? Nezinu gan.

  -3 [+] [-]

, 2014-01-22 09:55, pirms 10 gadiem
Ooopiits rakstīja: Protams, ka viņš šobrīd ir labākais, bet es teiktu, ka Kobe vēl tur pat ir ar savu egoismu, kā arī, ja dažs labs gribētu (Lebrons), tad varētu vidēji vākt 40 punktus spēlē. Taču šobrīd nenoliedzami Durants ir labākais, to apšaubīt nevar.
Ja gribētu,bet negrib ? Ak dies.. Lebronam pa priekšu vel iet Melo ar Kobi,kuri ir labāki Scoreri.

     [+] [-]

, 2014-01-22 10:02, pirms 10 gadiem
jureks rakstīja: Ja gribētu,bet negrib ? Ak dies.. Lebronam pa priekšu vel iet Melo ar Kobi,kuri ir labāki Scoreri.
Atgādināt, kas notika 6.spēlē pret Bostonu? Vai vēl Klīvlendas laikos pret Detroitu? Ja vajag, tad viņš ir spējīgs, ne katru spēli, bet vidēji sezonā viņš varētu vākt 40 punktus. Par Melo piekrītu, arī viņš ir lielisks punktu guvējs, bet diemžēl tas arī ir viss, kas viņš ir - punktu guvējs. Ne aizsardzība, ne arī pārējais. Vienīgais, kas vēl Melo labs ir, ir viņa metiens, viens no labākajiem, ja ne labākais release visā līgā.

  -3 [+] [-]

, 2014-01-22 10:07, pirms 10 gadiem
Krisons_bez_olām2 rakstīja: Atgādināt, kas notika 6.spēlē pret Bostonu? Vai vēl Klīvlendas laikos pret Detroitu? Ja vajag, tad viņš ir spējīgs, ne katru spēli, bet vidēji sezonā viņš varētu vākt 40 punktus. Par Melo piekrītu, arī viņš ir lielisks punktu guvējs, bet diemžēl tas arī ir viss, kas viņš ir - punktu guvējs. Ne aizsardzība, ne arī pārējais. Vienīgais, kas vēl Melo labs ir, ir viņa metiens, viens no labākajiem, ja ne labākais release visā līgā.
Beidz murgot! Interesanti,kur tad bija tā varēšana pēdējos play-off pret Spurs,kad vairs nebija kur likties ? Nu ja,laikam jau negribēja arī tad.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-22 10:20, pirms 10 gadiem
jureks rakstīja: Beidz murgot! Interesanti,kur tad bija tā varēšana pēdējos play-off pret Spurs,kad vairs nebija kur likties ? Nu ja,laikam jau negribēja arī tad.
Es īsti nesaprotu, kas tev nepatīk? Sestā spēle - 32 punkti, no kuriem 13 pēdējā ceturtdaļā. Tituls arī tika iegūts....Tika izcīnītas 27 uzvaras pēc kārtas, karjeras labākais gads.

Nav brīnums, ka tu manam draugam esi ignore sarakstā - tagad saprotu kāpēc un daru to pašu.

     [+] [-]

, 2014-01-22 10:28, pirms 10 gadiem
skrien un met

  +2 [+] [-]

, 2014-01-22 10:34, pirms 10 gadiem
kads te grib beidzot mvp dabuut jo paslaik durantam neviens apbalvojums nav

  +2 [+] [-]

, 2014-01-22 10:52, pirms 10 gadiem
jureks rakstīja: Beidz murgot! Interesanti,kur tad bija tā varēšana pēdējos play-off pret Spurs,kad vairs nebija kur likties ? Nu ja,laikam jau negribēja arī tad.
Sezonās,kurās James meta vidēji 30p spelē fg% bija 48-50...šobrīd viņš tos izpilda ar 58%,vari parēķināt kāds ir viņa potenciāls...tas,ka viņš ir transformējis savu spēli nenozīmē,ka viņš nevar iemest...

  +2 [+] [-]

, 2014-01-22 11:12, pirms 10 gadiem
Durantam ljoti labi kriit peedeejaas speeles. Nav jau arii jaabriinaas, ka vinjsh liek pa 40 punktiem un iet uz MVP, pie tam komanda uzvar. Un arii komandas sastaavs ir atbilstosh, lai tik daudz laadeetu. Gluzhi kaa kobe kkaadus gadus atpakalj, kad komanda bija nekaada, shis kaa traks meta ieksha.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-22 12:03, pirms 10 gadiem
Durants būs MVP, ja reg. sezonas noslēgumā OKC būs vadošie rietumos (Spurs neskaitās) un Heat neizdarīs brīnumus (vai tas viņiem ir vajadzīgs?) pēc All Star pauzes. Bet playofos pastāvīgi šitā zilināt trīņus gan jau nesanāks

  -1 [+] [-]

, 2014-01-22 12:51, pirms 10 gadiem
blackout rakstīja: Sezonās,kurās James meta vidēji 30p spelē fg% bija 48-50...šobrīd viņš tos izpilda ar 58%,vari parēķināt kāds ir viņa potenciāls...tas,ka viņš ir transformējis savu spēli nenozīmē,ka viņš nevar iemest...
Runa jau neiet par to,ka viņš nevar iemest,es arī neapstrīdu viņa talantu,bet teikt,ka viņš spēlē vidēji var mest 40.punktus,bet to nedara jo tikai negrib ? Smiekls nāk.

  -2 [+] [-]

, 2014-01-22 12:57, pirms 10 gadiem
Krisons_bez_olām2 rakstīja: Es īsti nesaprotu, kas tev nepatīk? Sestā spēle - 32 punkti, no kuriem 13 pēdējā ceturtdaļā. Tituls arī tika iegūts....Tika izcīnītas 27 uzvaras pēc kārtas, karjeras labākais gads.

Nav brīnums, ka tu manam draugam esi ignore sarakstā - tagad saprotu kāpēc un daru to pašu.
Kā jau minēju,beidz murgot,ka Lebrons vidēji spēlē var mest 40.punktus,bet redz,viņš tikai negribot... Kā jau minēju,es neapstrīdu nekādas Lebrona spējas,vai talantu,bet teikt,ka viņš vidēji spēlē var mest 40.punktus... ?! Tad jau Kobe varbūt arī var mest visus 50,bet tikai negrib ?
Ak nē,lūdzu neignorē mani...

  +2 [+] [-]

, 2014-01-22 13:07, pirms 10 gadiem
4MA rakstīja: Durants būs MVP, ja reg. sezonas noslēgumā OKC būs vadošie rietumos (Spurs neskaitās) un Heat neizdarīs brīnumus (vai tas viņiem ir vajadzīgs?) pēc All Star pauzes. Bet playofos pastāvīgi šitā zilināt trīņus gan jau nesanāks
Nu hvz... man liekas, ka viņam aizsargs priekšā ir bijis nebijis

  +3 [+] [-]

, 2014-01-22 13:11, pirms 10 gadiem
jureks rakstīja: Kā jau minēju,beidz murgot,ka Lebrons vidēji spēlē var mest 40.punktus,bet redz,viņš tikai negribot... Kā jau minēju,es neapstrīdu nekādas Lebrona spējas,vai talantu,bet teikt,ka viņš vidēji spēlē var mest 40.punktus... ?! Tad jau Kobe varbūt arī var mest visus 50,bet tikai negrib ?
Ak nē,lūdzu neignorē mani...
Skaidrs, ka Lebrons var iemest 40 punktus vidēji spēlē, bet tad blāvāki būs komandas biedri un visdrīzāk nenesīs vajadzīgo rezultātu, LBJ lietderība laukumā šobrīd ir fenomenāla. Dodot izpildīt viņam 20-25 metienus par spēli kritīsies procents un vienveidīgāks kļūs uzbrukums, kā skoreris Džeimss ir audzis, bet to kā metienus ārpus krāsas izpilda KD ir rātam neaptverami, pagaidām karalis nevar to atkārtot. Play-off ir mazliet savādāka spēle, redzēsim vai Kevins saglabās tādu monstrīgumu.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-22 14:32, pirms 10 gadiem
jureks rakstīja: Runa jau neiet par to,ka viņš nevar iemest,es arī neapstrīdu viņa talantu,bet teikt,ka viņš spēlē vidēji var mest 40.punktus,bet to nedara jo tikai negrib ? Smiekls nāk.
Nevis negrib,bet viņš ir pass first tipa spēlētājs,kas dara visu,lai palīdzētu komandai..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-01-22 17:56, pirms 10 gadiem
jureks rakstīja: Kā jau minēju,beidz murgot,ka Lebrons vidēji spēlē var mest 40.punktus,bet redz,viņš tikai negribot... Kā jau minēju,es neapstrīdu nekādas Lebrona spējas,vai talantu,bet teikt,ka viņš vidēji spēlē var mest 40.punktus... ?! Tad jau Kobe varbūt arī var mest visus 50,bet tikai negrib ?
Ak nē,lūdzu neignorē mani...
Tu tiešām nesaproti vai vienkārši izliecies par stulbu? Kā jau te iepriekš minēja, tad Džeimss vienmēr ir bijis pass first spēlētājs un vienmēr spēlē komandas interesēs (par ko viņu parasti noliek, jo redz viņš piespēlēja brīvam komandas biedram nevis pats izdarīja pēdējo metienu), ko norāda arī viņa statistika. Noskaiti nost tās septiņas, astoņas piespēles vidēji spēlē un pieskaiti divus punktus katrai +25 vidēji gūtajiem spēlē. Cik sanāk? Pieskaiti vēl to, ka šobrīd viņš reti kad izmet virs 20 metieniem. Un galu galā, paskaties, kas notika ar Kobi, kad nebija komandas - 35 vidēji sezonā, un kas notiek tagad ar Durantu, kad nav neviens cits, kas iemet. Piebeidzot visu - iemācies latviski rakstīt, runa neiet, runa ir.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-22 19:31, pirms 10 gadiem
blackout rakstīja: Nevis negrib,bet viņš ir pass first tipa spēlētājs,kas dara visu,lai palīdzētu komandai..
Eu, veči! Es atradu Irbiiti! Ielidis citaa profilaa un turpina fanot un aizstaveet.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-22 19:32, pirms 10 gadiem
Krisons_bez_olām2 rakstīja: Tu tiešām nesaproti vai vienkārši izliecies par stulbu? Kā jau te iepriekš minēja, tad Džeimss vienmēr ir bijis pass first spēlētājs un vienmēr spēlē komandas interesēs (par ko viņu parasti noliek, jo redz viņš piespēlēja brīvam komandas biedram nevis pats izdarīja pēdējo metienu), ko norāda arī viņa statistika. Noskaiti nost tās septiņas, astoņas piespēles vidēji spēlē un pieskaiti divus punktus katrai +25 vidēji gūtajiem spēlē. Cik sanāk? Pieskaiti vēl to, ka šobrīd viņš reti kad izmet virs 20 metieniem. Un galu galā, paskaties, kas notika ar Kobi, kad nebija komandas - 35 vidēji sezonā, un kas notiek tagad ar Durantu, kad nav neviens cits, kas iemet. Piebeidzot visu - iemācies latviski rakstīt, runa neiet, runa ir.
piebeidzot tevis rakstito, latviski runajot, ko mes visu piebeidzam?

     [+] [-]

, 2014-01-22 19:33, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu hvz... man liekas, ka viņam aizsargs priekšā ir bijis nebijis
Ja paskataas pedejo duranta triini, tad vins uuzvilka uz sevi divus cilvekus pirms izdarija metienu.

     [+] [-]

, 2014-01-22 20:51, pirms 10 gadiem
noladets rakstīja: piebeidzot tevis rakstito, latviski runajot, ko mes visu piebeidzam?
Labi, pats kļūdījos, pabeidzot. Biju iedziļinājies tekstā, ka saspiedās ne tā

     [+] [-]

, 2014-01-23 02:05, pirms 10 gadiem
noladets rakstīja: Eu, veči! Es atradu Irbiiti! Ielidis citaa profilaa un turpina fanot un aizstaveet.
Naksies Tev viņu meklēt citur