Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Heat" ielaiž 121 punktu un zaudē Atlantā

"Heat" ielaiž 121 punktu un zaudē Atlantā
Pols Milsaps
Foto: AP/Scanpix

Nacionālajā basketbola asociācijā (NBA) Austrumu konferences centrālajā mačā vicelīderis Maiami "Heat" viesos ar 114:121 piekāpās trešajā vietā esošajam Atlantas "Hawks". Savu pārsvaru pār sekotāju līdz ar to palielināja Indiānas "Pacers", kas tika galā ar Goldensteitas "Warriors" (102:94).

Pēdējo divu gadu NBA čempions Maiami "Heat" šonakt piedzīvoja 12.zaudējumu šajā sezonā. Austrumu konferences vicelīderis ar 114:121 atzina Atlantas "Hawks" pārākumu, tomēr pārliecinoši saglabā otro vietu austrumos.

Uzvarētājiem 12 un vairāk punktus guva uzreiz septiņi basketbolisti, labākais ar 26 punktiem un septiņām atlēkušajām bumbām bija Pols Milsaps. Maiami rindās 30 punktus, četras atlēkušās bumbas un sešas rezultatīvas piespēles Lebrona Džeimsa kontā.

"Heat" zaudējumu izmantoja Indiānas "Pacers", kas, pateicoties panākumam pār Goldensteitas "Warriors" (102:94), palielināja savu pārsvaru pār tuvākajiem sekotājiem. NBA līdervienības piekto uzvaru pēc kārtas ar 23 punktiem sekmēja Pols Džordžs, 14 punktus un 13 atlēkušās bumbas pievienoja Rojs Hiberts, bet Lenss Stīvensons palika trīs piespēļu attālumā no "triple-double" – viņa kontā arī 14 punkti un 10 atlēkušās bumbas. "Warriors" labā ar 24 punktiem un deviņām rezultatīvām piespēlēm izcēlās Stefans Karijs.

Rietumu konferencē Portlendas "Trail Blazers" piecu uzvaru sēriju pārtrauca Hjūstonas "Rockets", kas savstarpējā spēlē šonakt uzvarēja ar 126:113. "Rockets" ierindā ar 17 punktiem atgriezās saspēles vadītājs Patriks Beverlijs, bet Hjūstonas uzbrucējs Čendlers Pārsonss izcēlās ar 31 punktu, 10 atlēkušajām bumbām un septiņām rezultatīvām piespēlēm. "Trail Blazers" no zaudējuma nespēja glābt arī Lamarkusa Oldridža 27 punkti un 20 atlēkušās bumbas.

Viens mačs šonakt noslēdzās tikai papildlaikā – Čikāgas "Bulls" ar 102:100 sarūgtināja Losandželosas "Lakers". Uzvaras grozs Tadžam Gibsonam, bet ar 27 punktiem no rezervistu soliņa spēle iesaistījās D.Dž.Augustins. Arī "Lakers" rindās rezultatīvākais nebija starta piecinieka basketbolists – 31 punkts Nikam Jangam.

NBA spēles

SpēleRezultāts
Cavaliers – Mavericks97:102
Pistons – Clippers103:112
Bobcats – Raptors100:95
Wizards – 76ers107:99
Knicks – Nets80:103
Grizzlies – Pelicans92:95
Hawks – Heat121:114
Bulls – Lakers102:100 P
Rockets – Trail Blazers126:113
Warriors – Pacers94:102

Izmantotie resursi:
nba.com

     [+] [-]

, 2014-01-21 09:33, pirms 10 gadiem
Go go, lūzerleikeri

Irbe atvaļinājumā. Heat viņam dod pietiekami daudz iespējas nekomentēt

  +3 [+] [-]

, 2014-01-21 09:49, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Go go, lūzerleikeri

Irbe atvaļinājumā. Heat viņam dod pietiekami daudz iespējas nekomentēt
irbiite gatavo disertāciju par Heat sniegumu.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-21 09:51, pirms 10 gadiem
žēl, ka HEAT zaudē, bet nu vismaz nav jālasa Irbītes murgi... tā ka fair enough

  +2 [+] [-]

, 2014-01-21 10:00, pirms 10 gadiem
protams, pāragri un savā ziņā pat stulbi tā prognozēt, taču man izskatās, ka Heat palēnām noliek savas čempionu pilnvaras. un te nav runa par šo konkrēto zaudējumu Atlantai - runa ir par komandas kopējo sniegumu šajā pussezonā un mikroklimatu komandā. man izskatās, ka kkas tur nav kārtībā... protams, Miami spēlē ļoti augstas klases un pieredzējuši spēlētāji, kuri uz PO noteikti spēs savākties, taču nezinu, nezinu... nu nav šogad tajā Heat kkas...nav!
savukārt mana šīs sezonas lielākā vilšanās ir Cavs komanda! nožēlojami! ar sastāvu, kas viņiem bija uz sezonas sākumu(un arī šobrīd), viņiem stabili vajadzēja būt PO zonā, sevišķi jau švakajos Austrumos.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-21 10:04, pirms 10 gadiem
Emilio rakstīja: protams, pāragri un savā ziņā pat stulbi tā prognozēt, taču man izskatās, ka Heat palēnām noliek savas čempionu pilnvaras. un te nav runa par šo konkrēto zaudējumu Atlantai - runa ir par komandas kopējo sniegumu šajā pussezonā un mikroklimatu komandā. man izskatās, ka kkas tur nav kārtībā... protams, Miami spēlē ļoti augstas klases un pieredzējuši spēlētāji, kuri uz PO noteikti spēs savākties, taču nezinu, nezinu... nu nav šogad tajā Heat kkas...nav!
savukārt mana šīs sezonas lielākā vilšanās ir Cavs komanda! nožēlojami! ar sastāvu, kas viņiem bija uz sezonas sākumu(un arī šobrīd), viņiem stabili vajadzēja būt PO zonā, sevišķi jau švakajos Austrumos.
Ja jau Bainums būtu bijis Bainums, tad jau CLE būtu labāk gājis. Vakar smuki noraka bumbu pie -3...

  +1 [+] [-]

, 2014-01-21 10:14, pirms 10 gadiem
Emilio rakstīja: protams, pāragri un savā ziņā pat stulbi tā prognozēt, taču man izskatās, ka Heat palēnām noliek savas čempionu pilnvaras. un te nav runa par šo konkrēto zaudējumu Atlantai - runa ir par komandas kopējo sniegumu šajā pussezonā un mikroklimatu komandā. man izskatās, ka kkas tur nav kārtībā... protams, Miami spēlē ļoti augstas klases un pieredzējuši spēlētāji, kuri uz PO noteikti spēs savākties, taču nezinu, nezinu... nu nav šogad tajā Heat kkas...nav!
savukārt mana šīs sezonas lielākā vilšanās ir Cavs komanda! nožēlojami! ar sastāvu, kas viņiem bija uz sezonas sākumu(un arī šobrīd), viņiem stabili vajadzēja būt PO zonā, sevišķi jau švakajos Austrumos.
Neesmu skatījies pēdējās spēles, tāpēc nevarēšu spriest par spēles kvalitāti, tomēr drīzāk uzskatu, ka "Heat" ir samierinājušies ar otro vietu austrumos nevis noliek pilnvaras. Tas jau arī pirms sezonas bija zināms,ka Maiami šogad regulārajā neiesprings un kā savulaik teica Dags Kolinss, ja viņi grib septīto spēli savā laukumā, tad mēs uzvarēsim sešās. Lai arī 4,5 spēles nav liels deficiīts, domāju pirmā vieta tiks atdota Indiānai, taču "Heat" joprojām ir galvenie favorīti uz titulu, vismaz kamēr kāds viņus neuzveiks četrās spēlēs.

  +3 [+] [-]

, 2014-01-21 10:25, pirms 10 gadiem
Jā, kaut kā Heat pēdējā laikā buksē, laikam grūti rast to motivāciju, ja esi divas reizes pēc kārtas bijis čempions. Kā es vakar lasīju iekš NBA par pagājušo sezonu, ka Batjē pirms tāds garās uzvaras sērijas autobusā esot teicis vienu no labākajām runām, kas tā kā sapurināja komandu. Šogad vai nu ir mikroklimata problēmas vai augstāk minētā sliktā motivācija, vai arī vienkārši kaut ko shēmo.

  +3 [+] [-]

, 2014-01-21 10:42, pirms 10 gadiem
viens no smagakajiem izbraukumiem Heat komandai , veseli 4 zaudeejumi.. bet nu tas jau tik taa, naks play-off tad redzesim pavisam citu Heat

     [+] [-]

, 2014-01-21 10:47, pirms 10 gadiem
yeah rakstīja: Jā, kaut kā Heat pēdējā laikā buksē, laikam grūti rast to motivāciju, ja esi divas reizes pēc kārtas bijis čempions. Kā es vakar lasīju iekš NBA par pagājušo sezonu, ka Batjē pirms tāds garās uzvaras sērijas autobusā esot teicis vienu no labākajām runām, kas tā kā sapurināja komandu. Šogad vai nu ir mikroklimata problēmas vai augstāk minētā sliktā motivācija, vai arī vienkārši kaut ko shēmo.
shema zaudet? nu nedomaju... Ja paskataas uz Spolstras seju pedejaas ceturtdalaas, kad Heatzaudee, tad var redzet, ka speletaji vienkarsi nespelee pec speles plaana. + sodien it kaa nebija Wade, bet tas taa savadi, jo bez Lebrona Heat var uzvaret, bet bez Wade smagi jo smagi buksee vienmer.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-21 11:04, pirms 10 gadiem
Ooopiits rakstīja: Neesmu skatījies pēdējās spēles, tāpēc nevarēšu spriest par spēles kvalitāti, tomēr drīzāk uzskatu, ka "Heat" ir samierinājušies ar otro vietu austrumos nevis noliek pilnvaras. Tas jau arī pirms sezonas bija zināms,ka Maiami šogad regulārajā neiesprings un kā savulaik teica Dags Kolinss, ja viņi grib septīto spēli savā laukumā, tad mēs uzvarēsim sešās. Lai arī 4,5 spēles nav liels deficiīts, domāju pirmā vieta tiks atdota Indiānai, taču "Heat" joprojām ir galvenie favorīti uz titulu, vismaz kamēr kāds viņus neuzveiks četrās spēlēs.
šaubu nav, ka tikt priekšā Indianai nav Miami pašmērķis, kas jāsasniedz par katru cenu, taču tajā pat laikā neizskatās, ka Heat spēlētāji/treneri taisa baigās sagataves un jaunas iestrādnes priekš PO. patiesībā tieši tas arī Heat sakarā biedē(ja tā var teikt), ka Spo un co grib tikt pie 3.gredzena ar to pašu taktiku, ar kuru izcīnija iepriekšējos divus. no vienas puses tas ir pareizi, jo, kā saka - uzvarētāji sastāvu(spēles manieri) nemaina, no otras - ja gadu no gada dragā vienā manierē, tad agrāk vai vēlāk pretinieki atradīs tam pretzāles. un kas tieši krīt acīs - komanda spēlē savu spēli, cenšās, taču nesanāk. nu nav tā, ka spēlētāji atdotu spēles kāda cildena mērķa labā, piemēram, kā Spurs, kuri dragā pēc konkrēta plāna un jau pirms sezonas spēlētāji zina - kuras spēles viņi izlaidīs, kurā spēlēs kādas jaunas shēmas atstrādās utt. Heat spēlētāji grib uzvarēt, taču brīžiem kkas nesanāk - par to liecina Heat spēlētāju emocijas laukumā, dusmīgie skatieni vienam uz otru utt. sorry, bet Heat spēles manieri visi, kuriem tas ir vajadzīgs, jau ir atkoduši. ja Heat savu spēli nenospēlē ideāli t.i. tik ideāli, ka pretinieks nespēj to mainīt, tad ir uzvara, savukārt, ja pretinieks "iekožas" tad ir milzīgas problēmas.

     [+] [-]

, 2014-01-21 12:21, pirms 10 gadiem
noladets rakstīja: shema zaudet? nu nedomaju... Ja paskataas uz Spolstras seju pedejaas ceturtdalaas, kad Heatzaudee, tad var redzet, ka speletaji vienkarsi nespelee pec speles plaana. + sodien it kaa nebija Wade, bet tas taa savadi, jo bez Lebrona Heat var uzvaret, bet bez Wade smagi jo smagi buksee vienmer.
Man gan tas neliekas savādi, uz Wade nav tāds spiediens kā uz LJ, līdz ar to spēlēs kad nav Wade, LJ paņem uz sevi mazliet pa daudz, kas beigu beigās atstāj negatīvu iespaidu gan sniegumā gan mikroklimatā. Manā skatījumā uzvaru atslēga ir tieši DW. Un tieši šogad MIA nāksies kaut ko mazliet pamainīt komandas taktiskajos zīmējumos, lai varētu iegūt 3šo titulu pēc kārtas.. Redzēsim ko SPO izdomās, jebkurā gadījumā būs interesanti jau pirmajā PO kārtā. Manā skatījumā būs viena no visneprognozētākajām pirmājām PO kārtām abās konferencēs pēdējo gadu laikā.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-21 13:38, pirms 10 gadiem
Emilio rakstīja: protams, pāragri un savā ziņā pat stulbi tā prognozēt, taču man izskatās, ka Heat palēnām noliek savas čempionu pilnvaras. un te nav runa par šo konkrēto zaudējumu Atlantai - runa ir par komandas kopējo sniegumu šajā pussezonā un mikroklimatu komandā. man izskatās, ka kkas tur nav kārtībā... protams, Miami spēlē ļoti augstas klases un pieredzējuši spēlētāji, kuri uz PO noteikti spēs savākties, taču nezinu, nezinu... nu nav šogad tajā Heat kkas...nav!
savukārt mana šīs sezonas lielākā vilšanās ir Cavs komanda! nožēlojami! ar sastāvu, kas viņiem bija uz sezonas sākumu(un arī šobrīd), viņiem stabili vajadzēja būt PO zonā, sevišķi jau švakajos Austrumos.
Uz šo brīdi zaudējumiem ir pavisam vienkāršs izskaidrojums-trūkst stabilitātes...atslēgas spēlētāji nevar atrast savu spēli-Wade spēlē neregulāri,Allen 3-4 spēles neiemet nevienu truli,Rio izlaida dēļ savainojuma dažas,kuru laikā arī bija zaudējumu sērija,Battier arī nav tas krampetājs kā ierasts...vispār 3īši,kas ir viņu ierocis,šobrīd nestrādā...Minēt,kas un kā var,bet jēga maza,uz playoffs sakartos šīs lietas un viss būs kā ierasts + Oden arī tiek taupīts un noteikti dos savu pienesumu soda laukumā..

  +1 [+] [-]

, 2014-01-21 13:48, pirms 10 gadiem
Emilio rakstīja: protams, pāragri un savā ziņā pat stulbi tā prognozēt, taču man izskatās, ka Heat palēnām noliek savas čempionu pilnvaras. un te nav runa par šo konkrēto zaudējumu Atlantai - runa ir par komandas kopējo sniegumu šajā pussezonā un mikroklimatu komandā. man izskatās, ka kkas tur nav kārtībā... protams, Miami spēlē ļoti augstas klases un pieredzējuši spēlētāji, kuri uz PO noteikti spēs savākties, taču nezinu, nezinu... nu nav šogad tajā Heat kkas...nav!
savukārt mana šīs sezonas lielākā vilšanās ir Cavs komanda! nožēlojami! ar sastāvu, kas viņiem bija uz sezonas sākumu(un arī šobrīd), viņiem stabili vajadzēja būt PO zonā, sevišķi jau švakajos Austrumos.
Par Cavs piekrītu, jo man arī likās, ka cīnīsies par 6.-8. vietu austrumos.

Neizprotu Cavs organizāciju, kas atlaida Braunu, kas bija Lebrona produkts, pēc tam vēroja, kā šim neveicas ar Lakers vadīšanu, tad atkal paņēma viņu atpakaļ.

Jāpiemin vēl tas fakts, ka Irvings spēlē ļoti individuāli, bremzējot komandas uzbrukumu un bieži vien tēlojot varoni, kas nenoliedzami kaitē Cavs komandai, kā arī aizsardzībā spēlē ļoti švaki. Laikam visas reklāmas un uz viņu liktās cerības ir kaitējušas viņa spēlei.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-21 13:48, pirms 10 gadiem
noladets rakstīja: shema zaudet? nu nedomaju... Ja paskataas uz Spolstras seju pedejaas ceturtdalaas, kad Heatzaudee, tad var redzet, ka speletaji vienkarsi nespelee pec speles plaana. + sodien it kaa nebija Wade, bet tas taa savadi, jo bez Lebrona Heat var uzvaret, bet bez Wade smagi jo smagi buksee vienmer.
Tas mūžīgais salīdzinājums,ka bez Wade iet sliktāk ...James vispār reti kad izlaiž kādu spēli un tas ir pārāk mazs %,lai salīdzinātu...abi ir vajadzīgi un viss.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-21 14:37, pirms 10 gadiem
blackout rakstīja: Tas mūžīgais salīdzinājums,ka bez Wade iet sliktāk ...James vispār reti kad izlaiž kādu spēli un tas ir pārāk mazs %,lai salīdzinātu...abi ir vajadzīgi un viss.
Tur jau tā lieta,šosezon tik 1 spēli izlaidis,kamēr Veids jau 11 spēles.It kā šamējais nav vecs,tik 32.g..Bet kaut kā stati strauji ar krīt.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-21 14:40, pirms 10 gadiem
blackout rakstīja: Uz šo brīdi zaudējumiem ir pavisam vienkāršs izskaidrojums-trūkst stabilitātes...atslēgas spēlētāji nevar atrast savu spēli-Wade spēlē neregulāri,Allen 3-4 spēles neiemet nevienu truli,Rio izlaida dēļ savainojuma dažas,kuru laikā arī bija zaudējumu sērija,Battier arī nav tas krampetājs kā ierasts...vispār 3īši,kas ir viņu ierocis,šobrīd nestrādā...Minēt,kas un kā var,bet jēga maza,uz playoffs sakartos šīs lietas un viss būs kā ierasts + Oden arī tiek taupīts un noteikti dos savu pienesumu soda laukumā..
Šajā spēlē tak bija 33/15 3pt..Un nevar tik paļauties uz veiksmi vai Alenu.Kurš bija labs ierocis iepriekš.Pluss bija Millers.Nu nav tādu snaiperi no 3 pt.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-21 14:44, pirms 10 gadiem
showstopper rakstīja: Par Cavs piekrītu, jo man arī likās, ka cīnīsies par 6.-8. vietu austrumos.

Neizprotu Cavs organizāciju, kas atlaida Braunu, kas bija Lebrona produkts, pēc tam vēroja, kā šim neveicas ar Lakers vadīšanu, tad atkal paņēma viņu atpakaļ.

Jāpiemin vēl tas fakts, ka Irvings spēlē ļoti individuāli, bremzējot komandas uzbrukumu un bieži vien tēlojot varoni, kas nenoliedzami kaitē Cavs komandai, kā arī aizsardzībā spēlē ļoti švaki. Laikam visas reklāmas un uz viņu liktās cerības ir kaitējušas viņa spēlei.
Jap,biju gaidījis vairāk no darft 1.nr. Beneta.Bet čalis vai pārāk smags palicies vai kā..Dažos uzbrukumos,kur bija labas iespējas dankot,nemaz negāja un pat iemest to nevarēja(zem groza apakšas).Likās ka būs labs,pagaidām ar Dengu iekļaušanos,vispār netiek pie teikšanas.
Drīzāk Vaiters kaut kā krīt ārā.Cik esmu redzējis,tad pāris spēles tieši šamējais noraka,kur bij uzvara rokās.Spēlētāji tak ir labi,bet kaut kas nav..žēl

  +1 [+] [-]

, 2014-01-21 15:23, pirms 10 gadiem
Jebkurā gadījumā, Heat 3peat varbūtības koeficients nav pārāk liels. Jānotiek gandrīz vai brīnumam, jāsakrīt ļoti daudziem kauliņiem, neparedzamiem veiksmes faktoriem utt. Gribēt 4 gadus pēc kārtas tikt līdz finālam un uzvarēt? Ok, bet tīri cilvēcīgi nodrošināt motivāciju, enerģiju, veselību tajā graindā ir diezgan nereāli. Labi, it kā ir pēc receptes arī jaunas garšvielas (Bīzlijs, Odens (zosāda pie katras viņa kustība), bet nešķiet, ka tas būt pietiekami. Bet nu skatīsimies - galvenais, ka interesanti.
Emilio rakstīja: protams, pāragri un savā ziņā pat stulbi tā prognozēt, taču man izskatās, ka Heat palēnām noliek savas čempionu pilnvaras. un te nav runa par šo konkrēto zaudējumu Atlantai - runa ir par komandas kopējo sniegumu šajā pussezonā un mikroklimatu komandā. man izskatās, ka kkas tur nav kārtībā... protams, Miami spēlē ļoti augstas klases un pieredzējuši spēlētāji, kuri uz PO noteikti spēs savākties, taču nezinu, nezinu... nu nav šogad tajā Heat kkas...nav!
savukārt mana šīs sezonas lielākā vilšanās ir Cavs komanda! nožēlojami! ar sastāvu, kas viņiem bija uz sezonas sākumu(un arī šobrīd), viņiem stabili vajadzēja būt PO zonā, sevišķi jau švakajos Austrumos.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-21 15:45, pirms 10 gadiem
4MA rakstīja: Jebkurā gadījumā, Heat 3peat varbūtības koeficients nav pārāk liels. Jānotiek gandrīz vai brīnumam, jāsakrīt ļoti daudziem kauliņiem, neparedzamiem veiksmes faktoriem utt. Gribēt 4 gadus pēc kārtas tikt līdz finālam un uzvarēt? Ok, bet tīri cilvēcīgi nodrošināt motivāciju, enerģiju, veselību tajā graindā ir diezgan nereāli. Labi, it kā ir pēc receptes arī jaunas garšvielas (Bīzlijs, Odens (zosāda pie katras viņa kustība), bet nešķiet, ka tas būt pietiekami. Bet nu skatīsimies - galvenais, ka interesanti.
es domāju, ka uz PO būs cita aina, bet šogad es lieku cerības, ka gredzenus dabūs Indiana. Konferences fināls IND-MIA, kur Heat argumenti neatradīsies, tas ir tads mans minējums sezonas vidū

  +1 [+] [-]

, 2014-01-21 16:38, pirms 10 gadiem
Heat ta ka biki pa daudz sak zaudet!