Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Austrumu konferences līderi svin uzvaras, panākums arī "Warriors"

Jānis Celmiņš

Austrumu konferences līderi svin uzvaras, panākums arī "Warriors"
Lebrons Džeimss
Foto: AP/Scanpix

Uzvaras aizvadītās nakts Nacionālās Basketbola asociācijas (NBA) laukumos izcīnījušas abas Austrumu konferences līdervienības Klīvlendas "Cavaliers" un Orlando "Magic".

Lebronam Džeimsam līdz kārtējam "triple-double" pietrūka viena izcīnīta bumba zem groza un viena rezultatīva piespēle, taču arī bez tā "Cavaliers" svinēja uzvaru pār Indianas "Pacers" – 99:94. Jau pieminētais Džeimss šajā mačā guva 32 punktus, sekmējot sevis pārstāvētās komandas 54. uzvaru sezonā, kas tai vēl vairāk ļauj nostiprināties visas līgas un arī Austrumu konferences turnīra tabulas vadībā. "Pacers" rindās rezultatīvākais ar 20 gūtajiem punktiem bija Rojs Hiberts.

Citā mačā laukumā devās Austrumu konferences vicelīderi Orlando "Magic" pārliecinoši apspēlēja Sanantonio "Spurs" komandu – 110:84. Šī bija jau piektā "Magic" komandas uzvara ar 21 un vairāk punktiem šajā mēnesī. Uzvarētāju rindās 24 punktus guva Vinss Kārters, bet zaudētājiem ar 20 izcēlās Ričards Džefersons.

Ļoti rezultatīvā spēlē pie uzvaras aizvadītajā naktī tikusi arī Goldensteitas "Warriors" komanda, kas savā laukumā ar 131:121 guva virsroku pār Ņūorleānas "Hornets" vienību. Mača gaitā viesiem bija pat 21 punkta pārsvars, taču "Warriors" prata atspēlēties un tikt pie 19. uzvaras sezonā. Entonijs Tolivers šajā spēlē guva 30 punktus, bet Monta Eliss "Warriors" uzvaru sekmēja ar 28 gūtajiem punktiem.

NBA regulārais čempionāts, 18. marts:

KomandasRezultāts
Cavaliers — Pacers99:94
76ers — Nets108:97
Bobcats — Thunder100:92
Raptors — Hawks106:105
Celtics — Knicks109:97
Magic — Spurs110:84
Mavericks — Bulls113:106
Rockets — Grizzlies107:94
Jazz — Timberwolves122:100
Clippers — Bucks101:93
Warriors — Hornets131:121

Izmantotie resursi:
nba.com

1 2 48 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-03-18 10:06, pirms 14 gadiem
Pareizi es pilnīgi piekrītu ,nu kobe ir jā spridzeklis wiņš ari džigā neticamā weidā bet lebrons bez wārdiem ,wnk naw tāds wārds lai apzīmētu cik kruta spēlē lebrons

 +12 [+] [-]

, 2010-03-18 10:08, pirms 14 gadiem
tominshhh rakstīja: Sakat ko gribat,Kobes fani(cienītāji),bet Lebrons ir pārcilvēks(labāks par Kobi neapšaubāmi tikai 25gados),kaut kāds nereāls brīnums,jau kuro spēli,pat Indianas treneris pasaka-Nav vārdu par LBJ viņš dara uz laukuma ko grib un kā!!! bail domāt kādus rekordus tik viņš nepārspēs...
Lebrons būs labākais tad kad pacels čempiona trofeju virs galvas un to viņam ir jāiespēj krietni vien vairāk par vienu reizi, lai pietuvotos Kobem

  +1 [+] [-]

, 2010-03-18 10:23, pirms 14 gadiem
Warriors 3speletajiem karjeras rekords, diezgan neredzēti

     [+] [-]

, 2010-03-18 10:28, pirms 14 gadiem
Jauki izskatās, ka Tolivers un Millers ir uz palikšanu Ļoti labi atradumi, īpaši Millers. Nez, ko iesāks ar Hanteru.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-18 10:29, pirms 14 gadiem
Edzax23 rakstīja: Lebrons būs labākais tad kad pacels čempiona trofeju virs galvas un to viņam ir jāiespēj krietni vien vairāk par vienu reizi, lai pietuvotos Kobem
Kobem čempionu gredzenus gavenokārt palīdzēja sadabūt Šaks... domāju, ka arī Lebronam, pirmā NBA čempionu titula iegūšanā, savu roku pieliks tieši vecais "Dīzelis"!
Slēpts komentārs: RiekstinsG

  +4 [+] [-]

, 2010-03-18 10:47, pirms 14 gadiem
RiekstinsG rakstīja: Nu to tā nevar gan teikt, visi apskati kas ir bijuši par šaku, tieši pretēji tiek parādīts. Ka Šaks ir dabūjis gredzenu ar Kobi un Veidu, ja tagad dabūtu ar Lebronu. Tad var vilkt paralēles, ka ir dabujis kopā ar 3labākajiem spēlētājiem.
ja par Veidu vēl daļēji varētu piekrist, tad par Šaku, Kobi un Lakers laikiem - absolūti nē!

  -2 [+] [-]

, 2010-03-18 10:47, pirms 14 gadiem
Emilio rakstīja: Kobem čempionu gredzenus gavenokārt palīdzēja sadabūt Šaks... domāju, ka arī Lebronam, pirmā NBA čempionu titula iegūšanā, savu roku pieliks tieši vecais "Dīzelis"!
"Dīzelim" vairs nav tas griezes moments kas bija agrāk..tā kā domājams būs vien Lebronam pašam jāvelk Cavs aiz pakaļas līdz finālam Savukārt Lakers arī bez Kobes šosezon ir pierādījuši ka var ar visām komandām spēlēt bez jebkāda diskomforta, tāpēc izdari attiecīgus secinājumus

     [+] [-]

, 2010-03-18 10:54, pirms 14 gadiem
Edzax23 rakstīja: "Dīzelim" vairs nav tas griezes moments kas bija agrāk..tā kā domājams būs vien Lebronam pašam jāvelk Cavs aiz pakaļas līdz finālam Savukārt Lakers arī bez Kobes šosezon ir pierādījuši ka var ar visām komandām spēlēt bez jebkāda diskomforta, tāpēc izdari attiecīgus secinājumus
griezes moments ir samazinājies, bet zirgspēki gan vēl palikuši iepriekšējā līmenī! pleiofos svarīga ir ne tikai fiziskā, bet arī morālā kondīcija un, lai nu kurš, bet Šaks savējos māk motivēt īstai cīņai!
un, ja mēs runājam par spēlēšanu bez sava līdera, tad arī Cavs pāris pēdējās spēlēs ir parādījuši, ka bez Lebrona var spēlēt gana labi, tāpēc...

  -3 [+] [-]

, 2010-03-18 10:59, pirms 14 gadiem
Džeimsam vēl 3 punkti līdz 15 000. Neapšaubāmi pārcilvēks mūsdienu basketbolā. Kobe ir labs snaiperis, bet tas arī viss. Un neapšaubāmi gredzeni viņam lielā mērā ir tikuši pateicoties tai veiksmei, ka viņš spēlē vienā no visu laiku izcilākajām NBA komandām. Kas ir Cavs uz šī fona?

     [+] [-]

, 2010-03-18 11:00, pirms 14 gadiem
RiekstinsG rakstīja: Warriors 3speletajiem karjeras rekords, diezgan neredzēti
wArriors ir dreamland jebkuram jaunam basketbolistam. Nellijam viss aatri apniik -vins tikai jaunos biiida.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-03-18 11:07, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Džeimsam vēl 3 punkti līdz 15 000. Neapšaubāmi pārcilvēks mūsdienu basketbolā. Kobe ir labs snaiperis, bet tas arī viss. Un neapšaubāmi gredzeni viņam lielā mērā ir tikuši pateicoties tai veiksmei, ka viņš spēlē vienā no visu laiku izcilākajām NBA komandām. Kas ir Cavs uz šī fona?
+ vēl neminēji par "lielo Filu", kurš kā treneris ir 3 galvas pārāks(gan tiešā, gan pārnestā nozīmē) pār Braunu!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-18 11:07, pirms 14 gadiem
RiekstinsG rakstīja: Nu to tā nevar gan teikt, visi apskati kas ir bijuši par šaku, tieši pretēji tiek parādīts. Ka Šaks ir dabūjis gredzenu ar Kobi un Veidu, ja tagad dabūtu ar Lebronu. Tad var vilkt paralēles, ka ir dabujis kopā ar 3labākajiem spēlētājiem.
Pēc tava teiktā saprotu, ka piekrīti tam, ka nevis Šaks ir bijis tas noslēpumainais elements uz eviksmi bet gan Kobe, Veids un iespējams ka tgd būs LBJ?
Tad uzreiz pretjautājums par Lakers laikiem, kapēc Šaks biaj MVP play-off sērijās 3(!) kurās izcīnija gredzenus, nevis Kobe?
Miami, Dveins Veids bija fenomenālā formā, bet ar izcilu centru (Morningu), bija par maz, vajadzēja nokdaunu groza apaksā, nevis tikai triecienu , taopēc biaj divi izcili centri un ludzu sensācija (Dallasa 2-4) un gredzens.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-18 11:08, pirms 14 gadiem
Emilio rakstīja: + vēl neminēji par "lielo Filu", kurš kā treneris ir 3 galvas pārāks(gan tiešā, gan pārnestā nozīmē) pār Braunu!
Tās jau arī ir tas Lakers spēks!

  +2 [+] [-]

, 2010-03-18 11:10, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Džeimsam vēl 3 punkti līdz 15 000. Neapšaubāmi pārcilvēks mūsdienu basketbolā. Kobe ir labs snaiperis, bet tas arī viss. Un neapšaubāmi gredzeni viņam lielā mērā ir tikuši pateicoties tai veiksmei, ka viņš spēlē vienā no visu laiku izcilākajām NBA komandām. Kas ir Cavs uz šī fona?
Lakers jau kobi nedraftēja, tas viss tika ar veidots ar mērķi, tur nav veiksme, tas ir plāns un rezultāts, diezvai pēc pirmajām divām sezonām līgā kāds paredzēja ka kobe 34 gados spēlēs kā īsts līderis...

     [+] [-]

, 2010-03-18 11:11, pirms 14 gadiem
Edzax23 rakstīja: "Dīzelim" vairs nav tas griezes moments kas bija agrāk..tā kā domājams būs vien Lebronam pašam jāvelk Cavs aiz pakaļas līdz finālam Savukārt Lakers arī bez Kobes šosezon ir pierādījuši ka var ar visām komandām spēlēt bez jebkāda diskomforta, tāpēc izdari attiecīgus secinājumus
Spēlēt regulārās sezonas spēlēs var mierīgi, bet nevar noslēgt spraigas spēļu galotnes, un play off nav regulāraos čempionāts...

  +1 [+] [-]

, 2010-03-18 11:11, pirms 14 gadiem
visi samīlējušies statos...

  -2 [+] [-]

, 2010-03-18 11:14, pirms 14 gadiem
Emilio rakstīja: Kobem čempionu gredzenus gavenokārt palīdzēja sadabūt Šaks... domāju, ka arī Lebronam, pirmā NBA čempionu titula iegūšanā, savu roku pieliks tieši vecais "Dīzelis"!
Manas domas - Nebūs...
Šogad nebūs... Treneris par zaļu, un komanda pārāk saraustīta. Lakers vai Orlando... Cavs grūtības sagādās Atlanta...
Finālā iespējams arī pārsteigumi no Denveras vai Dallasas

     [+] [-]

, 2010-03-18 11:21, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Lakers jau kobi nedraftēja, tas viss tika ar veidots ar mērķi, tur nav veiksme, tas ir plāns un rezultāts, diezvai pēc pirmajām divām sezonām līgā kāds paredzēja ka kobe 34 gados spēlēs kā īsts līderis...
Milzu sasniegums

Tik nenormāli vēlu Braientam pielece kā īsti ir jāspēlē.

  -1 [+] [-]

, 2010-03-18 11:24, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Milzu sasniegums

Tik nenormāli vēlu Braientam pielece kā īsti ir jāspēlē.
Nu labi es pārspīlēju ar tiem 34, bet nu pirmie 10 noteikti bija stipri individuāli un ne īpaši produktīvi komandas biedriem.

     [+] [-]

, 2010-03-18 11:26, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Manas domas - Nebūs...
Šogad nebūs... Treneris par zaļu, un komanda pārāk saraustīta. Lakers vai Orlando... Cavs grūtības sagādās Atlanta...
Finālā iespējams arī pārsteigumi no Denveras vai Dallasas
he, es jau arī neminēju, ka tas būs šosezon! gribētu domāt, ka Šaks spēlēs vēl vismaz vienu sezonu...bet tas arī atkarīgs no starpsezonas lielajiem darījumiem!

p.s. nenoraksti Bostonu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-03-18 11:30, pirms 14 gadiem
Emilio rakstīja: he, es jau arī neminēju, ka tas būs šosezon! gribētu domāt, ka Šaks spēlēs vēl vismaz vienu sezonu...bet tas arī atkarīgs no starpsezonas lielajiem darījumiem!

p.s. nenoraksti Bostonu!
Zinu... Bostona un sastāvs, viss baigi skaisti, aptuveni kā Spurs divus trīs gadus atpakaļ, pieredze, play-off ir kā medus maize tādiem večiem... bet nez, šķiet, ka zudusi tā dzirkstele viņiem...

  -1 [+] [-]

, 2010-03-18 11:40, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Zinu... Bostona un sastāvs, viss baigi skaisti, aptuveni kā Spurs divus trīs gadus atpakaļ, pieredze, play-off ir kā medus maize tādiem večiem... bet nez, šķiet, ka zudusi tā dzirkstele viņiem...
nesaki vis! brīžīem šķiet, ka KG dzirkstelīte ir pat naktī guļot un, gan jau viņš iedvesmos arī pārējos večus uz izšķirošajām cīņām! ja nebūs komandas kodolam traumu(spļauju 3reiz pār plecu), tad nebrīnīšos, ja LJ un Supermens no Austrumiem, kā arī Kobe un Karmelo no Rietumiem, cigāru pīpēšanu varēs atlikt uz nākamo gadu!

p.s. ja kādam nav dzirkstelītes, tad, manuprāt, tie ir Spurs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-03-18 11:56, pirms 14 gadiem
tominshhh rakstīja: Vai Kobe viens ir vilcis komandu?nē Kobe ielēca jau ejosā vilcienā,kur vis darbojas. savukārt Lebrons,pats dažos gados ir izveidojis šo komandu no nekā!
neatceries laiku,kad kobe gribeeja,lai vinju aizmaina?kaada tad bij komanda

     [+] [-]

, 2010-03-18 12:01, pirms 14 gadiem
tominshhh rakstīja: Cavs ir ko likt pretī un es pat teiktu Cavs ir izteikti favorīti,jo
C- abi Big Diesel,Big Z pret Bynum (Cavs arī plusā)
PF- Jamison,Hickson,Varejao pret Odom,Gazol (nav variantu LAL)
SF- LBJ pret Artest (pirmais komentārus neprasa)
SG-Parker pret Kobi (aizsardzība pret uzbrukumu visai nosacīti,jo LBJ segs KB)
PG-Mo,West,pret Fisher (Cavs +)

Tad ko sakat ?
vot shito saku
1kaart big z veel nav cavalieros
2kaart bynums ir uz pusi atleetiskaaks par tiem abiem un shim ar paraadaas mzais pustaalais pietam ar sodiem nav probleemu
3kaart toreiz use dream teem ar spaanjiem tik viegli galaa netika kaut ar bij taadi vechi un vsp saliidzinaat varejao ar odomu un gazolu un veel kkaadu hiksonu ir kaa pim*i ar pirkstu.
4kaart domaaju,ka artests pratiss ierobezjot lebronu.TICI MAN!
5KAART fishera pieredze gan dziivee gan basketbolaa ir neatsverama lieta

     [+] [-]

, 2010-03-18 12:03, pirms 14 gadiem
tominshhh rakstīja: Cavs ir ko likt pretī un es pat teiktu Cavs ir izteikti favorīti,jo
C- abi Big Diesel,Big Z pret Bynum (Cavs arī plusā)
PF- Jamison,Hickson,Varejao pret Odom,Gazol (nav variantu LAL)
SF- LBJ pret Artest (pirmais komentārus neprasa)
SG-Parker pret Kobi (aizsardzība pret uzbrukumu visai nosacīti,jo LBJ segs KB)
PG-Mo,West,pret Fisher (Cavs +)

Tad ko sakat ?
īsti nepiekrītu,
C - Ilgauski neesmu uzskatījis par īstu centru (ganās tikai pa perimetru) Bet Bainams ar Šaku abi spēlē viļņveidīgi (tapēc lieku vienādības zīmi šai galā, jo pie C ir jārēkina ar Gazols)
PF - Džeiisons nav vēl jo projām sajutis īstu uzvaras garšu Wizards viņu smagi ir pavilkusi uz leju pārliecībā, ja iejutīsies tad tas neapšaubāmi būs spēks. Bet ne Varežao ne Hiksons nav labāki par Gazolu (tas ir fakts) pirmais āizsardzībā varbūt, bet ne punktu gūsānā it sevišķi izšķirošajās spēlēs... Šai pozīcijā pagaidām vienādības zīme, ar noslieci uz LAL (jo dŽeimisons mani vēl nav pārliecinājis, bet Odoms ir ļoti labs snaiperis tieši tad, kad tas patiešām ir nepeiciešams)
Lebrons ar Kobi nav salīdzināmi, tur ir sava spriedze savi dueļi neuzskatu, ka šie ir jašalīdzina.
PG - Par Vestu īsti neesmu drošs, bet Mo ir pieredzējis un iespējams var turēt līdzi Fišeram, bet play off ir Fišera lauciņš, sportiskā nekaunība visus var izvest no rāmjiem, gluži tāpat kā Artests...
Tātad īsumā neko vairāk kā vienādības zīmi es nevaru likt bet sliecos uz LA...
BET ja salīdzinām treneru soliņus, tad viennozīmīgi LAL (Tas nav mazsvarīgi)

P.S.

Nezinu kapēc tu aizmirsi tādus spēlētājus, kā Vujačičš un Farmars, abi ir čempioni un abi ir apliecinājuši, ka var aizvietot līderus nezaudējot spēli, pat Vujači''cs ir play off ne vienu vien super svarīgu truli iemetis...
Sākuma sastāvi jau abām komandām komentārus neprasa, visu izšķir soliņa spēks un garums, tāpat tu esi aizmirsis labu spēlētāju ar labu metienu un lau aizsardzību Klīvlendas rindās. Arī Mūns ir nevienu vien spēli ar savu agresivitāti lauzis un izvilcis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-18 12:06, pirms 14 gadiem
Salduminsh rakstīja: neatceries laiku,kad kobe gribeeja,lai vinju aizmaina?kaada tad bij komanda
protams, ka nebija komandas, jo aizgāja ilggadējais komandas līderis Šaka izskatā un Kobe viens pats nespēja Lakers pavilkt...nebija vēl gatavs!
domāju, tā laika lielos Lakers iekšējos kašķus atceras daudzi - gala rezultāts bija tāds - Šaks parādīja, ka var izcīnīt titulus arī bez Kobes, bet Kobe parādīja, ka bez Šaka uz doto brīdi bija par zaļu lieliem sasniegumiem...
1 2 48 komentāri