Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Bils Rasels atbild Lebronam: "Paldies, ka neiekļāvi mani savā "Rašmora kalnā""

Andrejs Siliņš

Bils Rasels atbild Lebronam: "Paldies, ka neiekļāvi mani savā "Rašmora kalnā""
Bils Rasels
Foto:AFP/Scanpix

Nacionālās Basketbola Asociācijas (NBA) leģenda Bils Rasels komentējis Maiami "Heat" superzvaigznes Lebrona Džeimsa izteikumus par savu NBA labāko spēlētāju četrinieku jeb "Rašmora kalnu", kurā Rasels netika iekļauts.

Džeimss pagājušajā nedēļā norādīja, ka, viņaprāt, NBA "Rašmora kalnā" jābūt Maiklam Džordanam, Lerijam Bērdam, Maģiskajam Džonsonam un Oskaram Robertsonam, bet viņa mērķis ir kļūt par piekto šāda līmeņa spēlētāju. Rašmora kalns ir granīta skulptūra, kas atrodas Dienviddakotā. Tajā attēloti četri ASV bijušie prezidenti - Džordžs Vašingtons, Tomass Džefersons, Teodors Rūzvelts un Abrahams Linkolns.

Atstāts ārpus Lebrona nosauktā četrinieka, viens no visu laiku izcilākajiem centra spēlētājiem Bils Rasels nebija sapīcis, gluži otrādi - viņš sarkastiski pateicās Lebronam. "Hei, paldies, ka atstāji mani ārpus tā. Esmu priecīgs, ka tā notika. Basketbols ir komandas spēle, to nespēlē individuālu sasniegumu dēļ. Izcīnīju divus vidusskolu čempiontitulus pēc kārtas, divus NCAA titulus pēc kārtas, izcīnīju NBA titulu savā pirmajā gadā līgā, savā pēdējā gadā līgā un deviņos pa vidu. Tas, Džeimsa kungs, ir iekalts akmenī."

208 centimetrus garais Rasels visu spēlētāja karjeru aizvadīja Bostonas "Celtics" rindās, 13 sezonās tiekot pie 11 čempiontituliem. Piecas reizes Rasels tika atzīts par līgas vērtīgāko spēlētāju, 12 reižu piedalījās Visu zvaigžņu spēlēs. Karjeras laikā neskaitāmus titulus un balvas ieguvušais Rasels vidēji guva 15,1 punktu, izcīnīja 22,5 atlēkušās bumbas un atdeva 4,3 rezultatīvas piespēles 42,3 minūtēs. Izslēgšanas mačos vidēji 16,2 punkti, 24,9 bumbas un 4,7 piespēles 45,4 minūtēs.

80 gadus vecais Rasels 2006. gadā tika iekļauts Basketbola Slavas zālē, bet 2009. gadā NBA nolēma nodēvēt finālu MVP balvu Rasela vārdā.

Izmantotie resursi:
CelticsLife.com - Boston Celtics Fan Site,...

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2014-02-18 09:41, pirms 10 gadiem
armandsrulz rakstīja: 13 sezonās tiekot pie 11 čempiontituliem, Dzeimas i Heat vāļ toļi leidz taidam sasnīgumam. Džeims kai parosti savi porvietej
Ko Tu te burkšķi? skolā vismaz esi gājis?

  +2 [+] [-]

, 2014-02-18 09:42, pirms 10 gadiem
Jā, kaut vai tie bija savādāki basketbola laiki, bet neslikti vidēji vākt 25 bumbas spēlē.

  +3 [+] [-]

, 2014-02-18 09:44, pirms 10 gadiem
Tie bija citi laiki, tagad nekas tāds nebūtu iespējams (11 čempiontituli 13. gados)...

  +4 [+] [-]

, 2014-02-18 09:54, pirms 10 gadiem
Basketbols ir izlīdzinājies, bet jāatzīst, ka tādi panākumi arī tajos laikos skaitījās vairāk nekā iespaidīgi.

  -2 [+] [-]

, 2014-02-18 09:57, pirms 10 gadiem
Reaktiivais rakstīja: Tie bija citi laiki, tagad nekas tāds nebūtu iespējams (11 čempiontituli 13. gados)...
domāju galīgi nereāli

tādā ziņā tuvākais domājams ir Dankans, bet arī ļoti tālu...

un neviena komanda tuvākā laikā nepaņems/un nevar paņemt 11 titulus 13 gados.

  +3 [+] [-]

, 2014-02-18 10:03, pirms 10 gadiem
Vienmēr veidojot šādus sastāvus ir divi veidi, kā cilvēki balso :
Pēc individuālajiem sasniegumiem (uzvarām)
vai pēc basketbola prasmēm, IQ (jeb tīri pēc tā sauktā ''skilla'').
Rasels ir lielisks piemērs. Apbalvojumi, protams, ļoti iespaidīgi, bet mūsdienu basketbolā ar tādu arsenālu šaubos vai viens pats varētu kaut vienu titulu izcīnīt.

Līdzīgi arī ar Džeimsu - ir liela daļa, kas jau tagad viņu liek kā G.O.A.T. tīri balstoties uz viņa prasmēm, viņa dinamiskumu un spēju uz laukuma darīt pilnīgi jebko jeb daudzpusību! Sak, viņam 4x MVP, 2 tituli ir, ko vairāk vajag.
Tad pretī nāk Džordana fronte, Džordanam 5x MVP, 6 tituli. Džeimsam līdz Džordanam kā līdz mēnesim. Kad būs 6 tituli, tad parunāsim.

Nav pat īsti tā, ka katrs kaut kādam konkrētam faktoram tic, vienkārši katram ir savs uzskats par to, kurš tad ir labākais un katrs tos argumentus tad atrod attiecīgi par labu savam!
Tāpēc arī Džeimss ielika Big O savā Mt.Rushmore, jo viņu fascinē, kā var vidēji spēlē tikt pie triple-double, ņemot vērā, ka viņš tieši šādu spēli cenšās piekopt.

Mt.Rushmore Džeimss būs, bet nu lai cerētu paiet Džordanam garām, neteikšu visus 6 titulus, bet nu vismaz vēl 2 vajag! Jo uzvaras tomēr arī nozīmē daudz. Tas, protams, nav pats galvenais un vienīgais faktors, jo tad jau visi ķelti, kas spēlēja kopā ar Raselu, ir labāki par Džordanu un Roberts Horijs arī!
Šobrīd, kamēr nebūs vēl pāris tituli vismaz klāt, labākais, uz ko Džeimss var cerēt, ir būt līdzvērtīgs Džordanam fanu acīs!

  +2 [+] [-]

, 2014-02-18 10:16, pirms 10 gadiem
Vienmeer buut labaakajam vai izcilniekam nav tik svariigi, cik apzinja, ka esi dariijis visu, kas bija tavos speekos, lai tiktu, kur esi...

  +6 [+] [-]

, 2014-02-18 10:26, pirms 10 gadiem
Nedarbs rakstīja: Vienmēr veidojot šādus sastāvus ir divi veidi, kā cilvēki balso :
Pēc individuālajiem sasniegumiem (uzvarām)
vai pēc basketbola prasmēm, IQ (jeb tīri pēc tā sauktā ''skilla'').
Rasels ir lielisks piemērs. Apbalvojumi, protams, ļoti iespaidīgi, bet mūsdienu basketbolā ar tādu arsenālu šaubos vai viens pats varētu kaut vienu titulu izcīnīt.

Līdzīgi arī ar Džeimsu - ir liela daļa, kas jau tagad viņu liek kā G.O.A.T. tīri balstoties uz viņa prasmēm, viņa dinamiskumu un spēju uz laukuma darīt pilnīgi jebko jeb daudzpusību! Sak, viņam 4x MVP, 2 tituli ir, ko vairāk vajag.
Tad pretī nāk Džordana fronte, Džordanam 5x MVP, 6 tituli. Džeimsam līdz Džordanam kā līdz mēnesim. Kad būs 6 tituli, tad parunāsim.

Nav pat īsti tā, ka katrs kaut kādam konkrētam faktoram tic, vienkārši katram ir savs uzskats par to, kurš tad ir labākais un katrs tos argumentus tad atrod attiecīgi par labu savam!
Tāpēc arī Džeimss ielika Big O savā Mt.Rushmore, jo viņu fascinē, kā var vidēji spēlē tikt pie triple-double, ņemot vērā, ka viņš tieši šādu spēli cenšās piekopt.

Mt.Rushmore Džeimss būs, bet nu lai cerētu paiet Džordanam garām, neteikšu visus 6 titulus, bet nu vismaz vēl 2 vajag! Jo uzvaras tomēr arī nozīmē daudz. Tas, protams, nav pats galvenais un vienīgais faktors, jo tad jau visi ķelti, kas spēlēja kopā ar Raselu, ir labāki par Džordanu un Roberts Horijs arī!
Šobrīd, kamēr nebūs vēl pāris tituli vismaz klāt, labākais, uz ko Džeimss var cerēt, ir būt līdzvērtīgs Džordanam fanu acīs!
Te pat nav runa tik daudz par čempionu tituliem. Maiklu nav iespējams pārspēt viņa Legacy dēl, visu, ko viņš izdarīja - kā popularizēja spēli, viņa apavu dēl, pārkāpa pāri visiem aizspriedumiem, šķēršļiem. Visi NBA spēlētāji ir izauguši uz viņa un vēlmi būt kā viņam. Un tā tas būs vēl daudzas paaudzes. Viņš ir ikona visām ikonām.
Kā teica Maģiskais - "There's Michael Jordan and then there's the rest of us."

  +1 [+] [-]

, 2014-02-18 10:40, pirms 10 gadiem
Jus cali runajat ta, it ka Raselam butu tikai gredzeni ... Vins bija to laiku Lebrons - atletiski krietni prieksa visai parejai ligai, ar augstu basketbola IQ un pats galvenais - savus komandas biedrus padarija daudz labakus. Vins zinaja, kas vinam ir jadara, lai uzvaretu un to darija jau uzreiz pirmaja gada paradoties liga.

Ja domajat, ka konkurence toreiz bija mazaka ... varbut zinat tadu cali ka Wilts ? Tas, kurs ir top 5 scorers visa NBA vesture? Karjeras videjais raditajs 30pts spele? Kuru Rasels gan reg. sez gan PO notureja uz 23 pts? To kaut cik nobremzet nevaretu neviens musdienu centrs...

Protams, tas kapec Lebrons vinu nelika sava top4 ir skaidrs, Lebrons vairak centas izcelt speletajus, kam gribetos lidzinaties. Bet labaks par Rsaelu vins nav. Vismaz pagaidam noteikti.

  +2 [+] [-]

, 2014-02-18 10:58, pirms 10 gadiem
Inokenty rakstīja: Jus cali runajat ta, it ka Raselam butu tikai gredzeni ... Vins bija to laiku Lebrons - atletiski krietni prieksa visai parejai ligai, ar augstu basketbola IQ un pats galvenais - savus komandas biedrus padarija daudz labakus. Vins zinaja, kas vinam ir jadara, lai uzvaretu un to darija jau uzreiz pirmaja gada paradoties liga.

Ja domajat, ka konkurence toreiz bija mazaka ... varbut zinat tadu cali ka Wilts ? Tas, kurs ir top 5 scorers visa NBA vesture? Karjeras videjais raditajs 30pts spele? Kuru Rasels gan reg. sez gan PO notureja uz 23 pts? To kaut cik nobremzet nevaretu neviens musdienu centrs...

Protams, tas kapec Lebrons vinu nelika sava top4 ir skaidrs, Lebrons vairak centas izcelt speletajus, kam gribetos lidzinaties. Bet labaks par Rsaelu vins nav. Vismaz pagaidam noteikti.
Visi saliidzinaajumi ir stipri relatiivi un subjektiivi.
Speele ir stipri gaajusi uz priekshu, bet cilveeku praats darbojas peec principis 'kad zaale bija zaljaaka un debesis zilaakas'. To pashu teiks arii naakamaas paaudzes, ka Lebrons ir labaaks par saviem peectechiem, bet realitaate, logjiski domaajot, sports atiistas, liidz ar to arii speeleetaaju fiziskaa sagatavotiiba un speeleet prasme.

Ja saliidzina Viltu ar saviem liidzgaitniekiem, kad paarsvaraa liigaa veel tikai baltie speeleeja un iedankot, varbuut, vareeja 1 no 10 un tagadeejiem NBA centriem, tad vieniigaa atshkjiriiba, ko es redzu ir to pasivitaate uzbrukumaa, jo speelee dominee aareejie speeleetaji. Kaa teikts dokumentaalajaa filmaa par Viltu, vinjsh bija tik lielaaks, stipraaks un atleetiskaaks par saviem pretspeeleetaajiem, ka likaas, ka vinjsh speelee pret maziem beerniem.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-18 11:07, pirms 10 gadiem
hantele rakstīja: Visi saliidzinaajumi ir stipri relatiivi un subjektiivi.
Speele ir stipri gaajusi uz priekshu, bet cilveeku praats darbojas peec principis 'kad zaale bija zaljaaka un debesis zilaakas'. To pashu teiks arii naakamaas paaudzes, ka Lebrons ir labaaks par saviem peectechiem, bet realitaate, logjiski domaajot, sports atiistas, liidz ar to arii speeleetaaju fiziskaa sagatavotiiba un speeleet prasme.

Ja saliidzina Viltu ar saviem liidzgaitniekiem, kad paarsvaraa liigaa veel tikai baltie speeleeja un iedankot, varbuut, vareeja 1 no 10 un tagadeejiem NBA centriem, tad vieniigaa atshkjiriiba, ko es redzu ir to pasivitaate uzbrukumaa, jo speelee dominee aareejie speeleetaji. Kaa teikts dokumentaalajaa filmaa par Viltu, vinjsh bija tik lielaaks, stipraaks un atleetiskaaks par saviem pretspeeleetaajiem, ka likaas, ka vinjsh speelee pret maziem beerniem.
Par fizisko runajot ... Tagad runajot par Heat iespeju uzvaret treso cempionu titulu, visur tiek minetas saubas, vai pietiks speka - 4 sezonas pec kartas tikt lidz NBA finalam, pat ar visu attistito medicine, proceduram utt. Rasela 11/13 like aizdomaties, cik fiziski paraks vins bija par .... visiem.

Vilts bija monstrs, to nevar noliegt. Speleja pret maziem berniem, bet Rasels tik un ta vinu "nosedza" ( 23pts prieks Vilta jau skaitijas nosegts ) . Offense wins games, Defense wins championships!

  +2 [+] [-]

, 2014-02-18 11:22, pirms 10 gadiem
Nedarbs rakstīja: Vienmēr veidojot šādus sastāvus ir divi veidi, kā cilvēki balso :
Pēc individuālajiem sasniegumiem (uzvarām)
vai pēc basketbola prasmēm, IQ (jeb tīri pēc tā sauktā ''skilla'').
Rasels ir lielisks piemērs. Apbalvojumi, protams, ļoti iespaidīgi, bet mūsdienu basketbolā ar tādu arsenālu šaubos vai viens pats varētu kaut vienu titulu izcīnīt.

Līdzīgi arī ar Džeimsu - ir liela daļa, kas jau tagad viņu liek kā G.O.A.T. tīri balstoties uz viņa prasmēm, viņa dinamiskumu un spēju uz laukuma darīt pilnīgi jebko jeb daudzpusību! Sak, viņam 4x MVP, 2 tituli ir, ko vairāk vajag.
Tad pretī nāk Džordana fronte, Džordanam 5x MVP, 6 tituli. Džeimsam līdz Džordanam kā līdz mēnesim. Kad būs 6 tituli, tad parunāsim.

Nav pat īsti tā, ka katrs kaut kādam konkrētam faktoram tic, vienkārši katram ir savs uzskats par to, kurš tad ir labākais un katrs tos argumentus tad atrod attiecīgi par labu savam!
Tāpēc arī Džeimss ielika Big O savā Mt.Rushmore, jo viņu fascinē, kā var vidēji spēlē tikt pie triple-double, ņemot vērā, ka viņš tieši šādu spēli cenšās piekopt.

Mt.Rushmore Džeimss būs, bet nu lai cerētu paiet Džordanam garām, neteikšu visus 6 titulus, bet nu vismaz vēl 2 vajag! Jo uzvaras tomēr arī nozīmē daudz. Tas, protams, nav pats galvenais un vienīgais faktors, jo tad jau visi ķelti, kas spēlēja kopā ar Raselu, ir labāki par Džordanu un Roberts Horijs arī!
Šobrīd, kamēr nebūs vēl pāris tituli vismaz klāt, labākais, uz ko Džeimss var cerēt, ir būt līdzvērtīgs Džordanam fanu acīs!
Es gribētu teikt, ka 2 vissvarīgākie faktori nosakot to, kurš ir TAVS labākais spēlētājs visvairāk ir atkarīgs no laika un medijiem.

Protams pamatnosacījums ir augstākās raudzes spēlētājs, bet tādu basketbola vēsturē ir bijis daudz, tad nāk pastiprinošie faktori, kas ļauj medijiem uzbūvēt stāstu, ko "barot" sabiedrībai, ko sensacionalizēt, lai visiem būtu interese un emocionālā piesaiste, šī stāsta priekšgalā protamsir jābūt, harizmātiskai personībai, ar šīm augstākās raudzes iemaņām. Piemēram, es esmu Džordana cilvēks, taču jau līdz vēmienam esmu atklausījies to stāstu par viņa nederību augstskolas komandai, izšķirošo metienu koledžas basketbolā un buļļu dinastiju, kura pār visiem šķēršļiem cīnījās un uzvarēja, un katru gadu bija savs naidnieks, kas jāsakauj sākot ar Redžiju, Bārkliju, Jūingu un beidzot ar Melona un Stoktona duetu.
Problēma kāpēc piemēram Lebronam ir tik daudz "nīdēju" (neskatoties protams arī uz lielo atbalstītāju skaitu) ir jau minētās harizmas trūkums, viņš nemāk īsti sevi pasniegt, bieži vien viņam gadās dažādas nesmukas situācijas mediju priekšā utt. Un cilvēkiem, kas skatās šo "realitātes šovu" ko sauc NBA basketbols tik pat svarīgi kā iemaņas laukumā ir arī spēlētāju izteikumi un privātās dzīves.

Iepriekš aprakstītais rada augsni fenomenālo, leģendāro spēlētāju radīšanai. Kā jau arī tu minēji, tad šajā augsnē izveidojas vesels grozs ar leģendārajiem spēlētājiem, no kuriem tad katrs piemeklē to savējo, un tad ne jau viņu sasniegumi viņus padara par labāko katra indivīda acīs, bet gan indivīds sava iecienītākā spēlētāja sasniegumus izmanto kā argumentus viņa aizstāvēšanai. Savukārt, kas manuprāt ir pats galvenais faktors ssava iecienītākā spēlētāja izvēlē ir laiks, jeb ēra ar kuru tu kopā esi izaudzis. Es personīgi izaugu Džordana ērā tādēļ neviens nekad nebūs labāks kā džordans, labākajā gadījumā būs būs "gandrīz kā džordans". Tāpat otrias vienmēr būs Kobe, jo arī ar viņu es daļēji uzaugu. Jāatceras arī, ka ASV Džordana ēra bija arī NBA kometcializācijas zelta laikmets, kas nedaudz vēlāk sakrita arī ar PSRS sabrukumu un tieši tādēļ tas viss trakums rezonējās arī pie mums tieši Džordana ēras pašā plaukumā.

Savukārt citi leģendārie spēlētāji kā Maģiskais, Lerijs nemaz nerunājot par Raselu, Džabaru, Čemberlenu, Robertsonu kuri ir no ērām pirms manis, es zinu par viņu sasnieumiem, starp kuriem ir sensacionāli sasniegumi un viņus var tikai apbrīnot, bet es nekad neesmu izjutis to ēru klātienē, tādēļ viņi nekad nebūs tas pats, kas Džordans, savukārt Lebrons, Durents, Melo, u.c. jau vairs nav tā uzaugšanas ēra, viņi ir šā brīža sensacionālie spēlētāji, bet es esmu pāraudzis to vecumu, lai viņus tā sensacionalizētu, līdz ar to arī viņi nekad nespēs sasniegt to Džordana "mītu".

Pieļauju, ka pēc gadiem 10-15 arī Džordans būs leģendārais spēlētājs, par ko mēs vecie krabji jūsmināsimies savās nostaļģiskajās atmiņās, bet par dižāko spēlētāju NBA vēsturē jaunā paaudze jau uzskatīs tieši Lebronu, to jau var tikai minēt.

Sanāca garāk kā biju domājis, bet nu ceru, ka kāds vismaz izlasīs

  +5 [+] [-]

, 2014-02-18 11:43, pirms 10 gadiem
Būtībā nepatīk šī Rasela reakcija, var jau būt, ka tas tiešām bija domāts pozitīvi pasmejoties un noteikti žurnālisti arī nedaduz izprovocēja uzdodot šādu jautājumu, bet principā gala rezultātā izklausās, itkā Raselam skaustu un viņš tagad mēģina iedzelt Lebronam. Pie tam jāņem, ka viņi abi ir pilnīgi dažādu pozīciju un stila spēlētāji, kāds brīnums, ka viens par saviem elkiem uzskata savai pozīcijai atbilstošākus spēlētājus.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-18 11:44, pirms 10 gadiem
hantele rakstīja: Visi saliidzinaajumi ir stipri relatiivi un subjektiivi.
Speele ir stipri gaajusi uz priekshu, bet cilveeku praats darbojas peec principis 'kad zaale bija zaljaaka un debesis zilaakas'. To pashu teiks arii naakamaas paaudzes, ka Lebrons ir labaaks par saviem peectechiem, bet realitaate, logjiski domaajot, sports atiistas, liidz ar to arii speeleetaaju fiziskaa sagatavotiiba un speeleet prasme.

Ja saliidzina Viltu ar saviem liidzgaitniekiem, kad paarsvaraa liigaa veel tikai baltie speeleeja un iedankot, varbuut, vareeja 1 no 10 un tagadeejiem NBA centriem, tad vieniigaa atshkjiriiba, ko es redzu ir to pasivitaate uzbrukumaa, jo speelee dominee aareejie speeleetaji. Kaa teikts dokumentaalajaa filmaa par Viltu, vinjsh bija tik lielaaks, stipraaks un atleetiskaaks par saviem pretspeeleetaajiem, ka likaas, ka vinjsh speelee pret maziem beerniem.
Jā, Vilts bija lielāks, stiprāks, bet gadu no gada Rasels, kurš bij gan īsāks, gan vieglāks viņam spēja aizlikt kāju priekšā, žēl ka tajā laikā neskaitīja bloķētos metienus, jo šajā rādītājā Rasels bija fenomenāls.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-18 11:47, pirms 10 gadiem
KaKts rakstīja: Es gribētu teikt, ka 2 vissvarīgākie faktori nosakot to, kurš ir TAVS labākais spēlētājs visvairāk ir atkarīgs no laika un medijiem.

Protams pamatnosacījums ir augstākās raudzes spēlētājs, bet tādu basketbola vēsturē ir bijis daudz, tad nāk pastiprinošie faktori, kas ļauj medijiem uzbūvēt stāstu, ko "barot" sabiedrībai, ko sensacionalizēt, lai visiem būtu interese un emocionālā piesaiste, šī stāsta priekšgalā protamsir jābūt, harizmātiskai personībai, ar šīm augstākās raudzes iemaņām. Piemēram, es esmu Džordana cilvēks, taču jau līdz vēmienam esmu atklausījies to stāstu par viņa nederību augstskolas komandai, izšķirošo metienu koledžas basketbolā un buļļu dinastiju, kura pār visiem šķēršļiem cīnījās un uzvarēja, un katru gadu bija savs naidnieks, kas jāsakauj sākot ar Redžiju, Bārkliju, Jūingu un beidzot ar Melona un Stoktona duetu.
Problēma kāpēc piemēram Lebronam ir tik daudz "nīdēju" (neskatoties protams arī uz lielo atbalstītāju skaitu) ir jau minētās harizmas trūkums, viņš nemāk īsti sevi pasniegt, bieži vien viņam gadās dažādas nesmukas situācijas mediju priekšā utt. Un cilvēkiem, kas skatās šo "realitātes šovu" ko sauc NBA basketbols tik pat svarīgi kā iemaņas laukumā ir arī spēlētāju izteikumi un privātās dzīves.

Iepriekš aprakstītais rada augsni fenomenālo, leģendāro spēlētāju radīšanai. Kā jau arī tu minēji, tad šajā augsnē izveidojas vesels grozs ar leģendārajiem spēlētājiem, no kuriem tad katrs piemeklē to savējo, un tad ne jau viņu sasniegumi viņus padara par labāko katra indivīda acīs, bet gan indivīds sava iecienītākā spēlētāja sasniegumus izmanto kā argumentus viņa aizstāvēšanai. Savukārt, kas manuprāt ir pats galvenais faktors ssava iecienītākā spēlētāja izvēlē ir laiks, jeb ēra ar kuru tu kopā esi izaudzis. Es personīgi izaugu Džordana ērā tādēļ neviens nekad nebūs labāks kā džordans, labākajā gadījumā būs būs "gandrīz kā džordans". Tāpat otrias vienmēr būs Kobe, jo arī ar viņu es daļēji uzaugu. Jāatceras arī, ka ASV Džordana ēra bija arī NBA kometcializācijas zelta laikmets, kas nedaudz vēlāk sakrita arī ar PSRS sabrukumu un tieši tādēļ tas viss trakums rezonējās arī pie mums tieši Džordana ēras pašā plaukumā.

Savukārt citi leģendārie spēlētāji kā Maģiskais, Lerijs nemaz nerunājot par Raselu, Džabaru, Čemberlenu, Robertsonu kuri ir no ērām pirms manis, es zinu par viņu sasnieumiem, starp kuriem ir sensacionāli sasniegumi un viņus var tikai apbrīnot, bet es nekad neesmu izjutis to ēru klātienē, tādēļ viņi nekad nebūs tas pats, kas Džordans, savukārt Lebrons, Durents, Melo, u.c. jau vairs nav tā uzaugšanas ēra, viņi ir šā brīža sensacionālie spēlētāji, bet es esmu pāraudzis to vecumu, lai viņus tā sensacionalizētu, līdz ar to arī viņi nekad nespēs sasniegt to Džordana "mītu".

Pieļauju, ka pēc gadiem 10-15 arī Džordans būs leģendārais spēlētājs, par ko mēs vecie krabji jūsmināsimies savās nostaļģiskajās atmiņās, bet par dižāko spēlētāju NBA vēsturē jaunā paaudze jau uzskatīs tieši Lebronu, to jau var tikai minēt.

Sanāca garāk kā biju domājis, bet nu ceru, ka kāds vismaz izlasīs
Izlasīju un pilnībā piekrītu
Šeit reti labs komentārs

  +1 [+] [-]

, 2014-02-18 11:51, pirms 10 gadiem
KaKts rakstīja: Pieļauju, ka pēc gadiem 10-15 arī Džordans būs leģendārais spēlētājs, par ko mēs vecie krabji jūsmināsimies savās nostaļģiskajās atmiņās, bet par dižāko spēlētāju NBA vēsturē jaunā paaudze jau uzskatīs tieši Lebronu, to jau var tikai minēt.

Sanāca garāk kā biju domājis, bet nu ceru, ka kāds vismaz izlasīs
Izlasīju, jauka eseja.
Par mēdijiem piekrītu, ka tie palīdz būvet mūsu varoņus. Džordans bija viens no populārākajiem atlētiem pasaulē laikā, kad nebija intereneta un manuprāt, tas ir daudz, jo mūsdienas ar youtube, twitter, FB un citiem sūdiem slaveni ir cilvēki, kas reāli neko nav izdarījuši - Miley Cyrus, Justin Bieber looking motherfu*****

  +1 [+] [-]

, 2014-02-18 11:52, pirms 10 gadiem
Inokenty rakstīja: Par fizisko runajot ... Tagad runajot par Heat iespeju uzvaret treso cempionu titulu, visur tiek minetas saubas, vai pietiks speka - 4 sezonas pec kartas tikt lidz NBA finalam, pat ar visu attistito medicine, proceduram utt. Rasela 11/13 like aizdomaties, cik fiziski paraks vins bija par .... visiem.

Vilts bija monstrs, to nevar noliegt. Speleja pret maziem berniem, bet Rasels tik un ta vinu "nosedza" ( 23pts prieks Vilta jau skaitijas nosegts ) . Offense wins games, Defense wins championships!
To pašu jau var teikt arī par Rodmanu! Ja ar viņa mazo augumu var nosegt tādus centrus kā Šaks...

  -4 [+] [-]

, 2014-02-18 12:19, pirms 10 gadiem
Stīvens Sigals rakstīja: Te pat nav runa tik daudz par čempionu tituliem. Maiklu nav iespējams pārspēt viņa Legacy dēl, visu, ko viņš izdarīja - kā popularizēja spēli, viņa apavu dēl, pārkāpa pāri visiem aizspriedumiem, šķēršļiem. Visi NBA spēlētāji ir izauguši uz viņa un vēlmi būt kā viņam. Un tā tas būs vēl daudzas paaudzes. Viņš ir ikona visām ikonām.
Kā teica Maģiskais - "There's Michael Jordan and then there's the rest of us."
Legacy latviski ir mantojums, ja nu Tu nezināji. Bet ja Tev šķiet, ka, savā tekstā bāžot angļu vārdus, izskaties gudrāks, Tu maldies. Jauku dienu!

  +2 [+] [-]

, 2014-02-18 12:30, pirms 10 gadiem
Mr. Objektīvs rakstīja: Legacy latviski ir mantojums, ja nu Tu nezināji. Bet ja Tev šķiet, ka, savā tekstā bāžot angļu vārdus, izskaties gudrāks, Tu maldies. Jauku dienu!
Objektiivi spriezhot, sanaak, ka Tev patiik neko nepasakot, atnaakt, nolikt kluci un peec tam aiztiities...

     [+] [-]

, 2014-02-18 14:46, pirms 10 gadiem
Izcīnīju divus vidusskolu čempiontitulus pēc kārtas, divus NCAA titulus pēc kārtas, izcīnīju NBA titulu savā pirmajā gadā līgā, savā pēdējā gadā līgā un deviņos pa vidu. Tas, Džeimsa kungs, ir iekalts akmenī."

Tieši tā, Lebronam ko tādu atkārtot, kā cukai līdz mēnesim. Kautvai NCAA tituls, MJ arī tāds ir, bet Lebrons, ja nemaldos tikai pamatskolu beidzis.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-18 14:57, pirms 10 gadiem
Mr. Objektīvs rakstīja: Legacy latviski ir mantojums, ja nu Tu nezināji. Bet ja Tev šķiet, ka, savā tekstā bāžot angļu vārdus, izskaties gudrāks, Tu maldies. Jauku dienu!
Paskatijies vārdnīcā?
Man liekas šinī gadijumā tas ir dzīves ceļš,ko tu ej un pēc kā tevi atceras

     [+] [-]

, 2014-02-18 15:07, pirms 10 gadiem
valjero rakstīja: Tieši tā, Lebronam ko tādu atkārtot, kā cukai līdz mēnesim. Kautvai NCAA tituls, MJ arī tāds ir, bet Lebrons, ja nemaldos tikai pamatskolu beidzis.
Nemaldies gan, Lebrons pēc 8.klases tika draftēts

  -2 [+] [-]

, 2014-02-18 17:15, pirms 10 gadiem
Rasels ir pilnīga nulle saīdzinājumā ar Karali un Maiklu.

Vnk tā sakrita, ka 60-tajos viņš bija tāds viens, kuram pretinieku nebija.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-18 17:27, pirms 10 gadiem
Shed rakstīja: Rasels ir pilnīga nulle saīdzinājumā ar Karali un Maiklu.

Vnk tā sakrita, ka 60-tajos viņš bija tāds viens, kuram pretinieku nebija.
Tad kas tu esi salīdzinot ar Raselu, ja jau viņš ir nulle