Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Porziņģis un "Mavericks" izslēgšanas spēļu pirmajā kārtā cīnīsies pret "Clippers"

Matīss Kučinsks
Matīss Kučinsks

Porziņģis un "Mavericks" izslēgšanas spēļu pirmajā kārtā cīnīsies pret "Clippers"
Kristaps Porziņģis. Foto: USA Sports today/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) regulārajā turnīrā pie uzvaras tikusi Indianas "Pacers", kas pārspēja Hjūstonas "Rockets" (108:104). Panākums arī Toronto "Raptors", kurai izdevās pārspēt Filadelfijas "76ers" (125:121), bet otro vietu Rietumos un dueli pirmajā izslēgšanas turnīra kārtā pret Kristapa Porziņģa pārstāvēto Dalasas "Mavericks" nodrošināja Losandželosas "Clippers", kas pārspēja Denveras "Nuggets" (124:111). Uzvara arī Oklahomsitijas "Thunder", kas tika galā ar Maiami "Heat" (116:115).

Losandželosas "Clippers", pateicoties uzvarai pret Denveras "Nuggets" (124:111), oficiāli nodrošinājusi otro vietu Rietumu konferencē, atpaliekot vien no Losandželosas "Lakers". Tas nozīmē, ka Kristapa Porziņģa pārstāvētajai "Mavericks" NBA izslēgšanas turnīra pirmajā kārtā būs jātiekas ar "Clippers", bet "Nuggets" pirmajā kārtā būs jātiekas ar "Jazz". Mačs starp "Nuggets" un "Clippers" bija vairākas līderu maiņas. Otrās trešdaļas beigās un trešās sākumā vadībā atradās "Nuggets", bet "Clippers" izšķirošo izrāvienu pretī uzvarai veica vien ceturtās ceturtdaļas beigās, kuru uzvarēja ar 34:19. "Lenards un Džordžs ir lieliskā formā," pēc mača teica "Clippers" galvenais treneris Doks Riverss.

Kavai Lenards maču noslēdza ar 26 punktiem un piecām atlēkušajām bumbām, bet Pols Džordžs guva 27 punktus, četras reizes rezultatīvi asistēja un tikpat reizes tika pie atlēkušajām bumbām. Džeremijs Grants zaudētāju rindās atzīmējās ar 25 punktiem, bet serbs Nikola Jokičs tika pie 42. double-double sezonā – 17 punkti, 13 piespēles un septiņas atlēkušās bumbas.

Indianas "Pacers" ar rezultātu 108:104 apspēlēja Hjūstonas "Rockets". "Rockets" mača sākumā iekrāja 15 punktu pārsvaru, bet "Pacers" izdevās atspēlēties un izcīnīt uzvaru. "Pacers" bija zaudējusi pēdējās piecas spēles pret "Rockets". Hjūstonas spēlētāji realizēja vien 16 no 57 tālmetieniem. "Viņi izmet daudz tālmetienus, bet arī daudz aizmet garām," teica "Pacers" galvenais treneris. Mačā nevarēja piedalīties Rasels Vestbruks, kuram konstatēts augšstilba muskuļa savainojums. "Pacers" izslēgšanas turnīra pirmajā kārtā tiksies ar "Heat", kurai šajā sezonā zaudējusi visās trijās savstarpējās spēlēs, bet "Rockets" būs jāmēro spēki ar "Thunder".

Uzvarētāju rindās 18 punkti un 12 atlēkušās bumbas Mailsam Tērneram. Arī Džastinam Holidejam 18 gūtie punkti. "Rockets" spēlētājs Hārdens bija tuvu piektajam triple-double sezonā. Hārdens arī atkārtoja karjeras rekordu savāktajās atlēkušajās bumbās – 45 punkti, 17 atlēkušās bumbas un deviņas rezultatīvas piespēles.

Neskatoties uz to, ka Oklahomsitijas "Thunder" pirmajā ceturtdaļā savā grozā ļāva iemest visvairāk punktus šajā sezonā (42), tā spēja atspēlēties un, pateicoties Maikam Muskalas iemestajam trejacim piecas sekundes pirms pamatlaika beigām, uzvarēt . Abas komandas šajā mačā daudz deva spēlēt rezveristiem. Džimijs Batlers, Bems Adebajo un Dankans Robinsons "Heat" sastāvā aizvadīja vien 16 minūtes. Pirmajā puslaikā "Heat" metienus realizēja ar augstu precizitāti – 56%. Trešo ceturtdaļu "Heat" noslēdza ar 18 punktu pārsvaru, bet "Thunder" prata to atspēlēt un uzvarēt arī visā mačā. Pozitīvākās ziņas "Thunder" nometnē ir saistītas ar Denisu Šrūderu – vācietis atgriezies NBA burbulī.

"Thunder" atkal lieliska spēlē Dariusam Beizlijam, kurš iemeta 21 punktu un savāca deviņas atlēkušās bumbas. 18 punktus guva Šajs-Gildžess-Aleksandrs. Robinsons 16 minūšu laikā guva 19 punktus "Heat" labā, bet Tailers Hīro kļuva par vēsturē pirmo "Heat" rezervistu-debitantu, kas spējis gūt vismaz 30 punktus.

NBA spēles 12./13. augustā

SpēleRezultātsLabākie
Rockets-Pacers104:108Hārdens 45 – Holidejs 18
76ers-Raptors121:125Heriss 22 – Bušērs 19
Thunder-Heat116:115Beizlijs 21 – Hīro
Nuggets-Clippers111:124Jokičs 17 – Lenards 26

NBA "play-off" 1. kārtas pāri

AustrumiRietumi
Bucks-MagicLakers-Nav noskaidrots
Heat-PacersThunder-Rockets
Celtics-76ersNuggets-Jazz
Raptors-NetsClippers-Mavericks

NBA kopvērtējums

V.AustrumiBilance%V.RietumiBilance%
1.Bucks*56-1677.8%1.Lakers*52-1874.3%
2.Raptors*52-1973.2%2.Clippers*48-2367.6%
3.Celtics*48-2367.6%3.Nuggets*46-2663.9%
4.Heat*44-2861.1%4.Thunder*44-2762.0%
5.Pacers *44-2861.1%5.Rockets*44-2762.0%
6.76ers*42-3058.3%6.Jazz*43-2860.6%
7.Nets*35-3649.3%7.Mavericks*43-3158.1%
8.Magic*32-4044.4%8.Trail Blazers34-3946.6%
9.Wizards24-4733.8%9.Grizzlies33-3945.8%
10.Suns33-3945.8%
11.Spurs32-3845.7%
12.Kings30-4142.3%
13.Pelicans30-4142.3%

*nodrošināta vieta izslēgšanas spēlēs

Izmantotie resursi:
https://www.nba.com/
https://www.espn.com/nba/scoreboard

1 2 3 73 komentāri

  +1 [+] [-]

, 2020-08-13 08:58, pirms 4 gadiem
Kādas prognozes? slikti vai labi pirmajā kārtā pret Clipperiem!?

  +5 [+] [-]

, 2020-08-13 09:12, pirms 4 gadiem
Uzskatu, ka LAC šobrīd ir titula favorīti.

Austrumos favorīti (Filadelfija un Milvoki) mokās ar dažādām ķibelēm. Rietumos LAL var iznākt smagas mocības pret Portlendu.

  +2 [+] [-]

, 2020-08-13 09:15, pirms 4 gadiem
Meža_briesmonis rakstīja: Uzskatu, ka LAC šobrīd ir titula favorīti.

Austrumos favorīti (Filadelfija un Milvoki) mokās ar dažādām ķibelēm. Rietumos LAL var iznākt smagas mocības pret Portlendu.
Portlendai jau vēl tur jāiekļūst. Bet piekrītu - LAL smagi ies pret Lilarda blici.

  +2 [+] [-]

, 2020-08-13 09:18, pirms 4 gadiem
Intrigu Dalasas un LAC duelī ir daudz. Mavs jāspēlē gudri, katram spēlētājam līdz galam jānospēlē katra epizode. Ja izdarīs paši savu darbu, tad var gaidīt arī fortūnas labvēlību, pretinieka neveiksmes un uzvaru kādās no spēlēm!

  +2 [+] [-]

, 2020-08-13 09:21, pirms 4 gadiem
Patiesībā pat labi, ka pret izteiktiem favorītiem jāspēlē, jo tas ļaus vairāk atbrīvoties.

     [+] [-]

, 2020-08-13 09:22, pirms 4 gadiem
protams LAC lieli favorīti, bet 0-4 un sagrāvēm nevajadzētu būt. play-off - tas ir cits basketbols. DAL ļoti svarīgi iegūt šo pieredzi kā komandai. Dončičam jau ir šī pieredze, bet KP gan nav. bet DAL tāpat neērts pretinieks ar dažādiem ieročiem, LAC būs nepieciešama max koncentrācija. DAL problēma stabila spēle 48 minūtes - nsv spējīgi. 6 spēles būtu ok.

  +5 [+] [-]

, 2020-08-13 09:33, pirms 4 gadiem
Meža_briesmonis rakstīja: Uzskatu, ka LAC šobrīd ir titula favorīti.

Austrumos favorīti (Filadelfija un Milvoki) mokās ar dažādām ķibelēm. Rietumos LAL var iznākt smagas mocības pret Portlendu.
Filadelfija? Nopietni? Netak

  +3 [+] [-]

, 2020-08-13 09:38, pirms 4 gadiem
Meža_briesmonis rakstīja: Uzskatu, ka LAC šobrīd ir titula favorīti.

Austrumos favorīti (Filadelfija un Milvoki) mokās ar dažādām ķibelēm. Rietumos LAL var iznākt smagas mocības pret Portlendu.
76ers favorīti?
Lai arī cik slikti kopā spēlētu Embīds ar Simonsu,bet bez Simonsa aizsardzības viņi neko neizdarīs..Lai arī Bostonai nav ko likt pret Embīdu,bet 76ers vienmēr PO bijuši Stīvensa klienti.

     [+] [-]

, 2020-08-13 09:49, pirms 4 gadiem
Pirmajā kārtā varbūt pat ir vieglāk izteiktus favorītus uzvarēt.

  -3 [+] [-]

, 2020-08-13 09:50, pirms 4 gadiem
ja rikšotājiem uzbirs truļi tad LAC nav variantu, bet ja kā parasti tad kā parasti

  +3 [+] [-]

, 2020-08-13 09:52, pirms 4 gadiem
Daniel rakstīja: protams LAC lieli favorīti, bet 0-4 un sagrāvēm nevajadzētu būt. play-off - tas ir cits basketbols. DAL ļoti svarīgi iegūt šo pieredzi kā komandai. Dončičam jau ir šī pieredze, bet KP gan nav. bet DAL tāpat neērts pretinieks ar dažādiem ieročiem, LAC būs nepieciešama max koncentrācija. DAL problēma stabila spēle 48 minūtes - nsv spējīgi. 6 spēles būtu ok.
Kur Dončičam ir NBA play-off pieredze? tas ka Eirolīgā spēlējis playoff, tas vispār neko nedod, te ir līdz 4 uzvarām pret vienu komandu, nevis kkāda divu spēļu summa, izbraukumā un mājās.

  +2 [+] [-]

, 2020-08-13 09:56, pirms 4 gadiem
Bucks 4:0
Raptors 4:0
Celtics 4:1:
Heat: Pacers te interesanti varētu būt 4:3

Lakers 4:2 ja pret Portlendu, pret Suns/Memfisu 4:0
Clippers 4:1
Nuggets 4:2
Rockets:Thunder 4:3 te ar līdz asinīm

     [+] [-]

, 2020-08-13 10:03, pirms 4 gadiem
blondais18 rakstīja: Kur Dončičam ir NBA play-off pieredze? tas ka Eirolīgā spēlējis playoff, tas vispār neko nedod, te ir līdz 4 uzvarām pret vienu komandu, nevis kkāda divu spēļu summa, izbraukumā un mājās.
Es nesaku, ka Eirolīgas play-ofu pieredze ir līdzvērtīga NBA plovu pieredzei, bet var redzēt ka nemaz nezini izspēles sistēmu Eirolīgā. Jā, nav līdz 4 uzvarām un ir Final 4, bet 1/4 finālos ir sērija līdz 3 uzvarām, nevis kaut kādām Tevis izdomātām divu spēļu summām!

  +1 [+] [-]

, 2020-08-13 10:08, pirms 4 gadiem
ja ponchiks vilks dekji ka parasti uz savu pusi tad uzvaru neredzet ka savas ausis bet ja speles ka komanda var pat izdarit brinumu un uzvaret kleperus

     [+] [-]

, 2020-08-13 10:20, pirms 4 gadiem
Daniel rakstīja: protams LAC lieli favorīti, bet 0-4 un sagrāvēm nevajadzētu būt. play-off - tas ir cits basketbols. DAL ļoti svarīgi iegūt šo pieredzi kā komandai. Dončičam jau ir šī pieredze, bet KP gan nav. bet DAL tāpat neērts pretinieks ar dažādiem ieročiem, LAC būs nepieciešama max koncentrācija. DAL problēma stabila spēle 48 minūtes - nsv spējīgi. 6 spēles būtu ok.
No kurienes izrāvi, ka Dončičam ir play-off pieredze? Ja Eirolīga - tad tas ir bērnudārzs, salīdzinot ar NBA play-off spēlēm. Kawhi pagāšgad izteicās, ka regulārais čempionāts NBA ir tikai tāda iesildīšanās, pirms
play-offiem.
Dallasai pret Clippers nav nekādu izredžu, labi, ja izraus 1 spēli, bet visticamāk būs 4-0.
LAC ir atpakaļ Harels un Beverlijs, iespēlējies Džordžs, kamēr Dallasai nav kur pielikt, akūti trūkst Pauels. Beverlijs ielīdīs Dončičam zem ādas, izsitīs viņu no līdzsvara - un Bērziņš!

     [+] [-]

, 2020-08-13 10:45, pirms 4 gadiem
Sakat, ko gribat bet pašai LAC Dallasa ir neparocīgs pretinieks. Nevajag novērtēt par zemu DAL, visas spēles ļoti līdzīgi ir gājušas un tos pašus LAC viņi arī sezonā apspēlēja. Lai arī visi fano par dižo Luku, DAL playoff sasniegumi ir visvairāk atkarīgi no KP, jo viņš ir galvenais defa turētājs un uzbrukumā arī praktiski galvenais spēks. Protams, Luka ir labs, bet Kawhi ar PG viņu noturēs zem 30p robežas. Bet KP nevar neviens pašlaik noturēt līgā, praktiski KP nospēlē slikti, kad pašam nekrīt.

  -1 [+] [-]

, 2020-08-13 10:47, pirms 4 gadiem
Austrumi Rietumi
Bucks-Magic 4-1 Lakers-Nav noskaidrots
Heat-Pacers 4-3 Thunder-Rockets 1-4
Celtics-76ers 4-1 Nuggets-Jazz 4-2
Raptors-Nets 4-0 Clippers-Mavericks 4-2 (max)

  -4 [+] [-]

, 2020-08-13 10:53, pirms 4 gadiem
Luka ir dzimis čempions- 2 tituli ar Madridi, 1 ar Slovēniju- viss būs atkarīgs no viņa.

  -1 [+] [-]

, 2020-08-13 10:58, pirms 4 gadiem
cobham rakstīja: Sakat, ko gribat bet pašai LAC Dallasa ir neparocīgs pretinieks. Nevajag novērtēt par zemu DAL, visas spēles ļoti līdzīgi ir gājušas un tos pašus LAC viņi arī sezonā apspēlēja. Lai arī visi fano par dižo Luku, DAL playoff sasniegumi ir visvairāk atkarīgi no KP, jo viņš ir galvenais defa turētājs un uzbrukumā arī praktiski galvenais spēks. Protams, Luka ir labs, bet Kawhi ar PG viņu noturēs zem 30p robežas. Bet KP nevar neviens pašlaik noturēt līgā, praktiski KP nospēlē slikti, kad pašam nekrīt.
Piekrītu, ka ļoti daudz kas, ja ne viss, būs atkarīgs no KP. Tikai viens nav karotājs, it sevišķi ja šis vienīgais karotājs spēlē PF vai centrā, bez reālas mazo palīdzības, kamēr Luku noēdīs Beverlijs - Kawhi un Co.

     [+] [-]

, 2020-08-13 10:58, pirms 4 gadiem
Žopa tādā gadījumā... Sliktākais scenārijs priekš Dalasas diemžēl piepildījās

  +2 [+] [-]

, 2020-08-13 11:01, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es nesaku, ka Eirolīgas play-ofu pieredze ir līdzvērtīga NBA plovu pieredzei, bet var redzēt ka nemaz nezini izspēles sistēmu Eirolīgā. Jā, nav līdz 4 uzvarām un ir Final 4, bet 1/4 finālos ir sērija līdz 3 uzvarām, nevis kaut kādām Tevis izdomātām divu spēļu summām!
Sorry vainīgs, taisnība...nesekoju Eirolīgai.. bet tāpat Eirolīgas pieredze NBA ir kaķim zem astes..+ tas ir pilnīgi citādāks basketbols kā tāds, kur nu vēl playoff.

     [+] [-]

, 2020-08-13 11:03, pirms 4 gadiem
Pašu muļķības dēļ par 2 kārtu un garāku sēriju var aizmirst. Lai nu kā, lai veicas.

     [+] [-]

, 2020-08-13 11:05, pirms 4 gadiem
Jā, Mavs ir vissliktākais iespējamais pretinieks. Ja 1-4 izspiedīs, tad jau būs labi. LAC viennozīmīgi būs čempioni, bez variantiem. No otras puses KP un LD būs lieliska play-off pieredze, kas nākamajos gados noderēs.

     [+] [-]

, 2020-08-13 11:06, pirms 4 gadiem
blondais18 rakstīja: Sorry vainīgs, taisnība...nesekoju Eirolīgai.. bet tāpat Eirolīgas pieredze NBA ir kaķim zem astes..+ tas ir pilnīgi citādāks basketbols kā tāds, kur nu vēl playoff.
Protams, tajā sakarā es nemaz nemēģinu oponēt.

  +1 [+] [-]

, 2020-08-13 11:08, pirms 4 gadiem
Bons Reikers rakstīja: Jā, Mavs ir vissliktākais iespējamais pretinieks. Ja 1-4 izspiedīs, tad jau būs labi. LAC viennozīmīgi būs čempioni, bez variantiem. No otras puses KP un LD būs lieliska play-off pieredze, kas nākamajos gados noderēs.
Un tomēr pieredze būtu noderīgāka, ja tiktu gūta arī pieredze uzvarēt play-offā vismaz 1-2 vai vairāk spēles. Pret LAC tas būs vairāk no teorijas

     [+] [-]

, 2020-08-13 11:13, pirms 4 gadiem
Žēl, pret jebkuru citu komandu (ok, varbūt ne LAL) varētu arī parunāt par 1.kārtas pārvarēšanu, kas dotu ļoti labu pieredzi skatoties uz nākotni, kad varēs pieprasīt jau aizcīnīties tālāk. Ceru, ka nepazāģēs 0-4, divas uzvaras jau būtu lielisks rezultāts.

     [+] [-]

, 2020-08-13 11:13, pirms 4 gadiem
Manas prognozes:

Bucks 4:0
Raptors 4:0
Celtics 4:1:
Heat 4:2

Lakers 4:3 (Pret POR)
Clippers 4:1
Thunder 4:3 (pret HOU)
DEN 4:3 (Jazz)

  -1 [+] [-]

, 2020-08-13 11:16, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: No kurienes izrāvi, ka Dončičam ir play-off pieredze? Ja Eirolīga - tad tas ir bērnudārzs, salīdzinot ar NBA play-off spēlēm. Kawhi pagāšgad izteicās, ka regulārais čempionāts NBA ir tikai tāda iesildīšanās, pirms
play-offiem.
Dallasai pret Clippers nav nekādu izredžu, labi, ja izraus 1 spēli, bet visticamāk būs 4-0.
LAC ir atpakaļ Harels un Beverlijs, iespēlējies Džordžs, kamēr Dallasai nav kur pielikt, akūti trūkst Pauels. Beverlijs ielīdīs Dončičam zem ādas, izsitīs viņu no līdzsvara - un Bērziņš!
Nevaru nepiekrist, ne velti LAC tiek uzskatīti par vienu no favorītiem. Taču arī DAL nevar novērtēt par zemu, jo ir baigais melnais zirdziņš. Var sagaidīt gan izcilu spēli, gan drausmīgu, kas var rezultēties sausajā. Dalasai ir vairāki faktori, kas var nospēlēt un tajā pašā laikā nogremdēt. Kā pirmā play-off pieredze būs ļoti laba un tā noderēs nākotnē. Sliktāk būtu pazāģēt ar sliktu spēli, tai pašai Denverai, kur duelis būtu salīdzināms 50/50. Šajā sērijā, zaudējuma gadījumā neviens akmeņus dārziņā nemetīs.

Par citu komentāru, ka KP neviens nevar noturēt - nepiekritīšu. KP vissliktākās spēles bijušas pret Dreimondu Grīnu no GSW. Smagnējs, kustīgs, kas neļauj ieņemt pozīciju ērtam metienam - tieši šāda tipa aizsargi Kristapam ir visneērtākie. Protams, LAC nav šāda spēlētāja.

     [+] [-]

, 2020-08-13 11:33, pirms 4 gadiem
Kāpēc visi saka ka Lal būs japamokas ar Portlendu? Nu un pat ja tā...? Visi ir aizmirsuši ka Blazeriem iet ar ploviem un ka runa vairāk nekā dara pirms laika!? Man šķiet ka ja Beverlijs segs Luku domāju būs auzas, domāju viņš tā viņu notracinas ka Łuka vnk pārdegs uz emociju pamata un viss

     [+] [-]

, 2020-08-13 11:37, pirms 4 gadiem
salming18 rakstīja: Kāpēc visi saka ka Lal būs japamokas ar Portlendu? Nu un pat ja tā...? Visi ir aizmirsuši ka Blazeriem iet ar ploviem un ka runa vairāk nekā dara pirms laika!? Man šķiet ka ja Beverlijs segs Luku domāju būs auzas, domāju viņš tā viņu notracinas ka Łuka vnk pārdegs uz emociju pamata un viss
Ko tieši Beverlijs izdarīs pret Lukas caurgājienu ? Man šķiet Beverlijs te tiek smagi pārvērtēts. Beverlijs aizsardzībā ļoti bieži spēlē uz soda robežas, bez skatītājiem tiek pamanīts vairāk sodu, tā, ka nedomāju, ka Beverlijs te spēlēs pārāk lielu lomu, drīzāk visu izšķirs abu LA zvaigžņu spēle.

     [+] [-]

, 2020-08-13 11:41, pirms 4 gadiem
Didziz rakstīja: Ko tieši Beverlijs izdarīs pret Lukas caurgājienu ? Man šķiet Beverlijs te tiek smagi pārvērtēts. Beverlijs aizsardzībā ļoti bieži spēlē uz soda robežas, bez skatītājiem tiek pamanīts vairāk sodu, tā, ka nedomāju, ka Beverlijs te spēlēs pārāk lielu lomu, drīzāk visu izšķirs abu LA zvaigžņu spēle.
Es pats uzskatu ka viņš ir pārvērtēts un ir labi ja jā vienkārši normāls aizsargs, jo skrien vnk ka vista pakaļ sedzejam un osta paduses, tās ir viss viņa defs, bet novest pretinieku viņš māk. Redzot cik ātri Łuka māk saskaisties un agresīvi reaģēt, uzvilkti es, tā varētu būt kā teicu.

  -1 [+] [-]

, 2020-08-13 11:42, pirms 4 gadiem
Protams!!!! Kad latviešiem nav spēle tad raksts jāgaida līdz dienas vidum. Ja 8:00 gribi nočekot rezultātus tad jāiet uz nēģeribizoapkārtpunktskom. Kaut gan šim rakstam ir ļoti liels sakars ar latviešiem.

     [+] [-]

, 2020-08-13 11:42, pirms 4 gadiem
Galvenais, lai Kristaps nenorauj kādu nopietnu traumu cīņas karstumos, tas būtu ļoti, ļoti bēdīgi, vēl , jo vairak, kad tagd ir ieguvis labu formu. Bet domāju Lukam ies smagāk un uz viņu būs stipri lielāks spiediens kā uz Kristapu. Bet nu lai veicas!!!

     [+] [-]

, 2020-08-13 11:48, pirms 4 gadiem
eevelee rakstīja: Pašu muļķības dēļ par 2 kārtu un garāku sēriju var aizmirst. Lai nu kā, lai veicas.
Kura bija tā muļķība?

  +1 [+] [-]

, 2020-08-13 11:50, pirms 4 gadiem
Meža_briesmonis rakstīja: Intrigu Dalasas un LAC duelī ir daudz. Mavs jāspēlē gudri, katram spēlētājam līdz galam jānospēlē katra epizode. Ja izdarīs paši savu darbu, tad var gaidīt arī fortūnas labvēlību, pretinieka neveiksmes un uzvaru kādās no spēlēm!
Diemžēl, bet Karlails šosezon gana bieži ir pierādījis, ka gudri novadīt Mavs spēli nav viņa stiprā puse. Īpaši spēļu nobeiguma fāzi.
1 2 3 73 komentāri