Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2890, Did:0, useCase: 3

Dončičam 25+5, "Mavericks" bez Porziņģa atspēlējas no -20 pret "Spurs"

Matīss Kučinsks
Matīss Kučinsks

Dončičam 25+5, "Mavericks" bez Porziņģa atspēlējas no -20 pret "Spurs"
Luka Dončičs un Dežonte Marejs. Foto: AP/Scanpix

Nacionālajā basketbola asociācijā (NBA) trešo panākumu izcīnījusi Kristapa Porziņģa pārstāvētā Dalasas "Mavericks", kas ar 104:99 pārspēja Sanantonio "Spurs". Porziņģis šajā spēlē nepiedalījās muguras problēmu dēļ.

Kristaps Porziņģis iepriekšējo spēli nepabeidza muguras sāpju dēļ. Lai gan Dalasas "Mavericks" galvenais treneris Džeisons Kids mierināja, sakot, ka ar Kristapu viss ir kārtībā, tika pieņemts lēmums basketbolistu pietaupīt. Porziņģis spēli pret Sanantonio "Spurs" izlaida.

Luka Dončičs 34 minūtēs guva 25 punktus (1p. 0/3, 2p. 8/11, 3p. 3/8), izcīnīja trīs atlēkušās bumbas un atdeva piecas rezultatīvas piespēles. Tāpat slovēnis pieļāva septiņas kļūdas un nopelnīja trīs piezīmes. Viņa +/- koeficients spēles beigās bija mīnus 19 – otrs sliktākais komandā.

# Spēle sākās ar "Spurs" izrāvienu 23:3. "Mavericks" garām raidīja pirmos septiņus metienus no spēles, kamēr "Spurs" realizēja septiņus no 11.

# "Mavericks" atbildi nepalika parādā, jo neilgi pēc tam sākās tās izrāviens. Dalasa guva 31 punktu, bet "Spurs" atbildēja ar četriem. "Mavericks" izdevās pārņemt vadību spēlē.

# Turpinājumā "Mavericks" padevās nelieli izrāvieni, esot vadībā arī ar 11 punktu pārsvaru. Ceturtās ceturtdaļas beigās "Spurs" atjauno intrigu, tomēr "Mavericks" spēlēja veiksmīgāk, svinot trešo panākumu šosezon.

# 19+7+5 "Mavericks" uzvarā pievienoja Džeilens Bransons, bet 12+10 un seši bloķētie metieni Maksi Kleberam.

# Zaudētāju rindās 23 punkti, 10 atlēkušās bumbas un astoņas rezultatīvas piespēles Marejam, bet 14+13 Jakobam Poeltam.

# Nākamo spēli "Mavericks" aizvadīs jau naktī uz sestdienu, tiekoties ar Denveras "Nuggets". Uz jautājuma zīmes ir MVP Nikola Jokiča spēlēšana, jo iepriekšējā spēlē viņš iedzīvojās nelielā ceļgala savainojumā.

1 2 38 komentāri

  -3 [+] [-]

, 2021-10-29 06:37, pirms 3 gadiem
Nav Podriņķis, nav problēmu.
Tas pēdējais tvīts visu lieliski izsaka par to, kāds enkurs un izteikts negatīvs ir trauslais makarons.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2021-10-29 07:49, pirms 3 gadiem
Resnais Emo rakstīja: Magic no plecies vezums novelies kad fakings nespele, uzreiz laba spele un ezz uzvara!
Ticu xmas brinumam un ceru ka to parmaksato un trauslo musaru izdosies aizmainit
ej un izguli dzērumu, magic

  +1 [+] [-]

, 2021-10-29 08:19, pirms 3 gadiem
Divainakais speles sakums kads redzets
Slēpts komentārs: kino
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2021-10-29 08:41, pirms 3 gadiem
Kāda jēga no tā Statmuse tvīta?Heitam?Tātad sanāca.
Skatīties +/- pēc četrām ir mega ģeniāli,kad pirmajā spēlē Mavs dabuja pa muguru ar sūdainu koku,un visi nopelnīja lielos mīnusus
Tad jau Luka ar hrenovijs,jo ir mīnusos arī viņš.
Pēc statiem sanāk,ka Mavs starting 5 jābūt-WCS-DFS-Timijs-Frenks-Brunsons/Burks

  +5 [+] [-]

, 2021-10-29 08:44, pirms 3 gadiem
kino rakstīja: LD sezonas sākums parāda, ka viņš savus griestus ir sasniedzis ļoti ātri.

KP... eee, nu skumji. Visi runāja par to, ka beidzot viņam bija iespēja tiešām trenēties starpsezonā, nevis rehabilitēties utt., bet tik tālu izskatās, ka nu nav. Banāli, bet Mavericks varētu vnk nebūt viņa tīms. Un te pat nav tik daudz runa par treneriem, bet iespējams viņam tiešām krīt uz nerviem LD. Jātiek citur un jāatplaukst. Kā tas pats Valanačūns. Visi zināja, ka viņš var spēlēt, bet Toronto bija maz iespēju.

Bet, varbūt viss aizies, vnk sanācis ļoti švaks sezonas sākums.
sc.com, luuk klasisks pokemona piemers

  -3 [+] [-]

, 2021-10-29 08:44, pirms 3 gadiem
Bostonietis rakstīja: Kāda jēga no tā Statmuse tvīta?Heitam?Tātad sanāca.
Skatīties +/- pēc četrām ir mega ģeniāli,kad pirmajā spēlē Mavs dabuja pa muguru ar sūdainu koku,un visi nopelnīja lielos mīnusus
Tad jau Luka ar hrenovijs,jo ir mīnusos arī viņš.
Pēc statiem sanāk,ka Mavs starting 5 jābūt-WCS-DFS-Timijs-Frenks-Brunsons/Burks
Cirvi, Podriņķim negatīvs +/- ir bijis visās 3 spēlēs, ko tas lamzaks ir nospēlējis. Beidz te atrunāties ar pirmo spēli. Tev tas makarons maksā, ka tu viņu te aizstāvi?

  -3 [+] [-]

, 2021-10-29 08:49, pirms 3 gadiem
Makarons turpina grimt jau sezonas sākumā

  +1 [+] [-]

, 2021-10-29 08:55, pirms 3 gadiem
kino rakstīja: LD sezonas sākums parāda, ka viņš savus griestus ir sasniedzis ļoti ātri.

KP... eee, nu skumji. Visi runāja par to, ka beidzot viņam bija iespēja tiešām trenēties starpsezonā, nevis rehabilitēties utt., bet tik tālu izskatās, ka nu nav. Banāli, bet Mavericks varētu vnk nebūt viņa tīms. Un te pat nav tik daudz runa par treneriem, bet iespējams viņam tiešām krīt uz nerviem LD. Jātiek citur un jāatplaukst. Kā tas pats Valanačūns. Visi zināja, ka viņš var spēlēt, bet Toronto bija maz iespēju.

Bet, varbūt viss aizies, vnk sanācis ļoti švaks sezonas sākums.
Luka sezonas sākumā tiešām nepārliecina. Var jau būt, ka "atspēlējas" piedalīšanās Slovēnijas izlasē??
Par KP daudz jautājum. Tikai 1 normāla spēle. Labi - šī mugura varētu būt kā kaut kas radikulītam līdzīgs, sakārtos ar fizioterapiju. Bet attieksme nav tā labākā. Varbūt tiešām cenšas mainīt komandu?

  +4 [+] [-]

, 2021-10-29 09:08, pirms 3 gadiem
Azvien lielakas bažas par KP tomēr. Pirmkārt dēļ traumatisma. Tomēr pirmssezonā beidzot bija vesels un varēja normāli trenēties. Šķita, ka sezonas sākuma jābūt labam - ir spēks, pārslogots spēlēs netiek, jauns treneris... Var diskutēt par +/- objektivitāti, jā. Tomēr paša uzbrukums ir vājš, metienu % katastrofāls. Tomēr cerēsim uz to labāko - ka iespēlēsies un atradīs savu metienu. Un galvanais - lai ir veselība!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2021-10-29 09:40, pirms 3 gadiem
berimors rakstīja: Azvien lielakas bažas par KP tomēr. Pirmkārt dēļ traumatisma. Tomēr pirmssezonā beidzot bija vesels un varēja normāli trenēties. Šķita, ka sezonas sākuma jābūt labam - ir spēks, pārslogots spēlēs netiek, jauns treneris... Var diskutēt par +/- objektivitāti, jā. Tomēr paša uzbrukums ir vājš, metienu % katastrofāls. Tomēr cerēsim uz to labāko - ka iespēlēsies un atradīs savu metienu. Un galvanais - lai ir veselība!!!
Visai līgai problēmas ar procentiem. Viņš nav vienīgais. Aizies spēle.

  +3 [+] [-]

, 2021-10-29 09:42, pirms 3 gadiem
Kāpēc tāds negatīvisms no autora un pārējiem? KP un LD šosezon ir gandrīz vienādi +/- rādītāji (30 un 27). Tā kā nav pamata kādu no viņiem īpaši nolikt. Pilnīgi nekorekts tvīts, ko autors ir pievienojis!
Bet runājot par šīs nakts spēli, to reāli izvilka rezervisti. Lai arī solīja iesaistīt visus, bet tie 4, kas spēlēja, šo spēli arī izcēla!

  +1 [+] [-]

, 2021-10-29 09:56, pirms 3 gadiem
Heilijs rakstīja: Kāpēc tāds negatīvisms no autora un pārējiem? KP un LD šosezon ir gandrīz vienādi +/- rādītāji (30 un 27). Tā kā nav pamata kādu no viņiem īpaši nolikt. Pilnīgi nekorekts tvīts, ko autors ir pievienojis!
Bet runājot par šīs nakts spēli, to reāli izvilka rezervisti. Lai arī solīja iesaistīt visus, bet tie 4, kas spēlēja, šo spēli arī izcēla!
tas suds tur leja ir pielikts tikai ar vienu merki. pabarot trollus un aiz astes paraustit pokemonus. jebkurs ar smadzenem nenem galva kkadus +/-, kur nu vel pec 4 nospeletam spelem.

     [+] [-]

, 2021-10-29 10:38, pirms 3 gadiem
berimors rakstīja: Azvien lielakas bažas par KP tomēr. Pirmkārt dēļ traumatisma. Tomēr pirmssezonā beidzot bija vesels un varēja normāli trenēties. Šķita, ka sezonas sākuma jābūt labam - ir spēks, pārslogots spēlēs netiek, jauns treneris... Var diskutēt par +/- objektivitāti, jā. Tomēr paša uzbrukums ir vājš, metienu % katastrofāls. Tomēr cerēsim uz to labāko - ka iespēlēsies un atradīs savu metienu. Un galvanais - lai ir veselība!!!
Cik nu atceros no anatomijas, tad sāpes muguras lejasdaļā nekādi nav traumatisms. Ja nu vienīgi tu smagi piezemējies uz asteskaula. Tev nav neviena paziņas ar radikulītu ???

  -1 [+] [-]

, 2021-10-29 10:47, pirms 3 gadiem
Podariņķiss rakstīja: Nav Podriņķis, nav problēmu.
Tas pēdējais tvīts visu lieliski izsaka par to, kāds enkurs un izteikts negatīvs ir trauslais makarons.
Tev pakaļa pie poda nelīp bez tā riņķa ?

  -2 [+] [-]

, 2021-10-29 10:51, pirms 3 gadiem
budamank rakstīja: Divainakais speles sakums kads redzets
Totāls apjukums bez Vienradža, tad saprata, ka komandas zvaigzne turpat vien ir , saņēma uzmundrinājumus un padomus no Krisīša un kaut kā izvilka...

     [+] [-]

, 2021-10-29 11:21, pirms 3 gadiem
Podariņķiss rakstīja: Cirvi, Podriņķim negatīvs +/- ir bijis visās 3 spēlēs, ko tas lamzaks ir nospēlējis. Beidz te atrunāties ar pirmo spēli. Tev tas makarons maksā, ka tu viņu te aizstāvi?
Wow!Amazing!
Lukam -24 +1 +15 -19.Clearly all around komandu vel uz leju.
Paņem kalkulatoru un saskaiti ja sagādā grūtības.

     [+] [-]

, 2021-10-29 11:25, pirms 3 gadiem
Bostonietis rakstīja: Wow!Amazing!
Lukam -24 +1 +15 -19.Clearly all around komandu vel uz leju.
Paņem kalkulatoru un saskaiti ja sagādā grūtības.
.. un šonakt 5 piespēles un 7 kļūdas

     [+] [-]

, 2021-10-29 11:49, pirms 3 gadiem
Bostonietis rakstīja: Wow!Amazing!
Lukam -24 +1 +15 -19.Clearly all around komandu vel uz leju.
Paņem kalkulatoru un saskaiti ja sagādā grūtības.
Cirvīt, ir atšķirība vai negatīvs esi 2/4 spēlēm (un tikai vienā uzvarā) vai esi negatīvs 3/3 spēlēm (turklāt 2 uzvarās). Un Lukam vismaz stati ir - gribi paskatīties uz gūtajiem punktiem, piespēlēm, precizitāti un visu pārējo? Nu tā, salīdzinājumam ar Podriņķi.

Man patīk, ka tu vispār atļaujies salīdzināt Podriņķi ar Luku - it kā viņi būtu tajā pašā stratosfērā talanta, pienesuma un visa pārējā ziņā. Podriņķa dienas NBA jau tagad ir skaitītas, Luka tikai sāks savu dominanci.

     [+] [-]

, 2021-10-29 12:44, pirms 3 gadiem
The Mavs this season:

-30 with Porzingis on the floor
+27 without Porzingis on the floor

(h/t StatMuse)

  +3 [+] [-]

, 2021-10-29 13:09, pirms 3 gadiem
Podariņķiss rakstīja: Cirvīt, ir atšķirība vai negatīvs esi 2/4 spēlēm (un tikai vienā uzvarā) vai esi negatīvs 3/3 spēlēm (turklāt 2 uzvarās). Un Lukam vismaz stati ir - gribi paskatīties uz gūtajiem punktiem, piespēlēm, precizitāti un visu pārējo? Nu tā, salīdzinājumam ar Podriņķi.

Man patīk, ka tu vispār atļaujies salīdzināt Podriņķi ar Luku - it kā viņi būtu tajā pašā stratosfērā talanta, pienesuma un visa pārējā ziņā. Podriņķa dienas NBA jau tagad ir skaitītas, Luka tikai sāks savu dominanci.
Jā, tā ir, Luka tikai vēl aug, vēl tikai mazliet atlicis līdz 10 kļūdu spēlēm. Netur līdzi MVP Vestbruka vai Hardena līmenim, bet viņa virziens šajā aspektā ir jūtams.

  +2 [+] [-]

, 2021-10-29 13:16, pirms 3 gadiem
Sajūta, ka KP ir atkosts visos elementos. Tajā vienā spēlē, kur viņu mazais nobloķēja uz pustālā, pierāda, ka skauti ļoti viņu analizē.
KP vajadzētu pie Dirka steidzami uz mācībstundu, jo tā viņš pat knapi 10 p vidēji metīs. Arī nesaprotu, kāpēc viņš neaizlaiž pie Hakeem uz privāttreniņu. Viņam ir visas iespējas pie izciliem treneriem trenēties, bet nē viņš trenēja pie bračka florbola nūjas.

     [+] [-]

, 2021-10-29 14:47, pirms 3 gadiem
Podariņķiss rakstīja: Nav Podriņķis, nav problēmu.
Tas pēdējais tvīts visu lieliski izsaka par to, kāds enkurs un izteikts negatīvs ir trauslais makarons.
nevar noliegt, trollim Poda Riņķim bija taisnība - nebūs KP, būs uzvara

     [+] [-]

, 2021-10-29 14:50, pirms 3 gadiem
es nesaprotu šitos mazos pajoļus kas aizstāv KP neskatoties uz objektīvi sliktiem rādītājiem.
tapēc droši vien KP spēlē tik slikti jo apkārt tikai 'yes men' bet vajadzētu objektīvu kriticismu

     [+] [-]

, 2021-10-29 14:58, pirms 3 gadiem
Bostonietis rakstīja: Wow!Amazing!
Lukam -24 +1 +15 -19.Clearly all around komandu vel uz leju.
Paņem kalkulatoru un saskaiti ja sagādā grūtības.
kāds sakars ar Luku ja viņš runā par KP?
tu izklausies pēc krieva, kuru kritizējot šis - "bet amerikāņi..."

     [+] [-]

, 2021-10-29 15:12, pirms 3 gadiem
Rin rakstīja: kāds sakars ar Luku ja viņš runā par KP?
tu izklausies pēc krieva, kuru kritizējot šis - "bet amerikāņi..."
Sakars tieši tā stulbā klauna dēļ.Viņam objektivitāte ir nulles līmenī.
Viņam uz cipariem vnk ir erekcija KP sakarā un pārējie ir pie vienas vietas.
Ko tas tvīts pierāda?Pilnīgi neko.Es jau to teicu pēc otrās spēles,ka +/- rādītājs ir pilnīgi garām.Tas tvīts reāli pasaka,ka ar KP laukumā komanda zaudē ar -30 pēc 3 spēlēs itkā viņš būtu tik drausmīgs aizsardzībā.Realitātē aizsardzība ir ļoti laba un problēmas ir bijušas viņa uzbrukums.
Komandai nav bijušas lielas uzvaras,lai varētu tos ciparus izlabot.
Tad jau varam arī teikt,ka KP varētu būt jau līgas def izlases sakarā,jo zem groza pret viņu met zem 30 procenti
Bet tās ir tikai 3 spēles.Who cares

     [+] [-]

, 2021-10-29 15:16, pirms 3 gadiem
Bostonietis rakstīja: Sakars tieši tā stulbā klauna dēļ.Viņam objektivitāte ir nulles līmenī.
Viņam uz cipariem vnk ir erekcija KP sakarā un pārējie ir pie vienas vietas.
Ko tas tvīts pierāda?Pilnīgi neko.Es jau to teicu pēc otrās spēles,ka +/- rādītājs ir pilnīgi garām.Tas tvīts reāli pasaka,ka ar KP laukumā komanda zaudē ar -30 pēc 3 spēlēs itkā viņš būtu tik drausmīgs aizsardzībā.Realitātē aizsardzība ir ļoti laba un problēmas ir bijušas viņa uzbrukums.
Komandai nav bijušas lielas uzvaras,lai varētu tos ciparus izlabot.
Tad jau varam arī teikt,ka KP varētu būt jau līgas def izlases sakarā,jo zem groza pret viņu met zem 30 procenti
Bet tās ir tikai 3 spēles.Who cares
Ok, piekrītu ka pēc 3 spēlēm statistikai ir 0 vērtība, bet paskaidro kas vainas +/- kā rādītājam

  +1 [+] [-]

, 2021-10-29 16:06, pirms 3 gadiem
Rin rakstīja: Ok, piekrītu ka pēc 3 spēlēm statistikai ir 0 vērtība, bet paskaidro kas vainas +/- kā rādītājam
Tāpēc,ja tāds LD uztaisa 5 TO pēc kārtas,un pretinieki ieliek 5 troikas,tad dēļ viena spēlētāja visiem ieskaita -15...objektīvi???

     [+] [-]

, 2021-10-29 16:37, pirms 3 gadiem
Izveidojushaas divas nometnes: vieni kas noliek KP, jo redz dazhi stati ir ne taa kaa gribeetos, otri, kas censhas to pirmo nolikt.
Protams, tie pirmie ir nedaudz rupji, ieskaitot jaunceptos segvaardus

Kas man shogad patiik, ka KP ir "rim protectors" - https://www.mavsmoneyball.com/2021/...

Kas man nepatiik, ka nav vasaraa pie meistariibas straadaajis - ar muguru apspeeleet neprot, situaacijas izveidot nevar, un trauma jau ceturtajaa speele, kas neko labu neliecina, nnemot veeraa, ka speeles laiks tikai ap 20min speleee.
1 2 38 komentāri