Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:8, Did:0, useCase: 3

Viedoklis: Tihanovs pāris vārdos par aizvadīto nedēļu handbola zīmē

Viedoklis: Tihanovs pāris vārdos par aizvadīto nedēļu handbola zīmē
Latvijas izlases vārtos Helmuts Tihanovs
Foto: Juris Bērziņš-Soms

Pēc aizvadītajām divām Latvijas handbola izlases 2014. gada Eiropas čempionāta kvalifikācijas spēlēm pret spēcīgajām Ungārijas un Horvātijas izlasēm savu viedokli par handbola virtuvi izteicis mūsu valstsvienības ilggadējais vārtsargs Helmuts Tihanovs.

Iepriekšējā nedēļā aizvadīta kārtējā EČ kvalifikācijas turnīra otrā kārta... divas spēles - izbraukums Ungārijā (-7) un Latvijā ar Horvātiju (-7). Viedokļi par notikušo kā vienmēr ir daudz.... pozitīvi, kā arī izteiktas daudz kritikas par spēlētājiem, treneriem utt. Cik tas viss ir pamatoti vai nē, spriediet paši. Daudzi kritizē treneru korpusu un pieprasa jaunus ārzemju profesionāļus, jo uzskata, ka šī brīža izlases vadītāji savu jau izsmēluši. Tad, lūk, padalīšos ar savām domām par notiekošo.

Valdis ar Dmitriju Latvijas izlases treneri - R.P. ikdienas darbos ir Austrijā... domāšana un attieksme ir pavisam citā līmenī. Pats personīgi uzskatu, ka pie šī brīža situācijas Latvijas izlasei labākus trenerus atrast nav iespējams... Atmosfēra, kāda valda šo abu treneru vadītajā izlasē, ir labākā kādu esmu pieredzējis un tas nav mazsvarīgi. Palīdz, protams, tas, ka liela daļa spēlētāju ir paburzījušies profesionālā handbola virtuvē... un, sanākot kopā, zina, kāpēc dzied Latvijas himnu. Sen ir pagājis tas laiks, kad attieksmi no spēlētājiem centās panākt ar mieta palīdzību, tad šodien tas ir saprasts... ir tikai divi varianti, ja esi piekritis spēlēt, tad spēlē, ja nē, tad nē... nav nekāds varbūt – brīva izvēle. Lai piesaistītu ārzemju profesionāļus ir nepieciešami pavisam citi līdzekļi... un tas nemaz negarantē, ka pēc gada mēs no troņa nogāzīsim Pasaules TOP izlases. Uzskatu, ka labāk šos līdzekļus ieguldīt izlases biežāk sanākšanai kopā un startiem starptautiskos turnīros. Daudzi runā par spēlētājiem no citiem Latvijas klubiem, kāpēc netiek aicināts viens vai otrs talants... tas nebūt nav tik vienkārši kā dažiem šķiet. Varbūt tie spēlētāji, kurus esat iedomājušies, ka varētu palīdzēt izlasei, paši nemaz negrib spēlēt izlasē?! Kvalifikācijas turnīrs nav sagatavošanās cikls, kur var piesaistīt teju visus spēlētājus no Latvijas. Tam vairs nav laika, kvalifikācija ir kā eksāmens, ir dotas 60 minūtes, kuru laikā galdā jāliek viss ko zini, vari un proti.

Lielāka problēma galvā, tīri psiholoģiski uzvarēt Pasaules grandus. Spilgts piemērs pagājušā gada spēle ar Islandi izbraukumā... 10 minūtes pirms spēles beigām +2 un galvā sāk iezagties doma, ka tas nav normāli, ja mēs izbraukumā uzvaram Islandi... un iznākums loģisks... visi priecīgi – mums laba spēle... Islandei uzvara ar minimālu +2. Kāds rakstīja par kalpu tautas sindromu, atliek vien piekrist. Ar šo ir jāstrādā jau ģimenēs, skolās utt. savādāk mēs turpināsim klanīties lielo tautu priekšā! Daudz esmu diskutējis par šo tēmu, citās valstīs, kur nebūt nav vairāk iedzīvotāju, ne arī citu privilēģiju, sen jau strādā tieši pie šīs lietas... viens ir uztrenēt ķermeni, pavisam kas cits sakārtot galvu tā, lai spēlētājs ir pārliecināts, ka var uzvarēt jebkuru...un handbols ir komandas sporta veids, tāpēc ar vienu vien pārliecināto nepietiek... ir vēl arī treneri un federāļi (LHF).

Vēl stāsts par atbalstītājiem. Iepriekšējos gados daudz kritikas dzirdēju par spēlēšanu Dobeles hallē... Atkal Dobele – tālu, nebraukšu. Tika noorganizēts autobuss speciāli tiem, kuri grib, bet dažādu iemeslu dēļ netiek uz Dobeli. Tad, lūk, nemaz nepārsteidz, ka runātāju ir krietni vairāk par darītājiem un autobuss uz Dobeli aizripoja ar vairākām brīvām sēdvietām. Pozitīvi ir tas, ka Dobele ir un paliek vieta, kur handbols iedzīvotajos izraisa pozitīvas emocijas. Halle piepildīta līdz lūpai, bet spēle noris tipiskā, tik ļoti latviešiem pazīstamā gaisotnē, kad publiku pavelk spēlētāji nevis otrādāk. Skaidrs, ka atnākt uz spēli klātienē un apskatīties ir interesanti, bet jāsaprot arī tas, ka sportistiem ar to vien nepietiek. Spēles laikā ir kritiski brīži, kurus ātrāk pārvarēt ļauj tieši skatītāju atbalsts. Latvijas laukumos pretinieki neizjūt praktiski nekādu spiedienu no skatītāju puses... tas liek viņiem justies pārliecinātiem par saviem spēkiem visas spēles garumā. Skaidrs, ka vienas dienas laikā nevar panākt, ka tribīnes ir pilnas ar faniem, nevis skatītājiem. Tad tāpēc man ir jautājums, ko tieši tu (domāts globāli) esi izdarījis, lai es uzvarētu spēli un pēc tam varētu kritizēt – kāpēc... neatsiti, neiemeti, neņēmi/neizlaidi vienu vai otru spēlētāju utt. Vienmēr ir interesējuši citu viedokļi, atsauksmes utt., tas nenozīmē, ka es tos visus ņemu vērā, bet, ja ir konstruktīva kritika, ieteikumi utt., tad noteikti ir vērts par to domāt.

Un atcerieties, ka ne jau izlases vai Latvijas dēļ jūs fanojat, bet gan sevis dēļ... priecājieties un izbaudiet dotās iespējas. Tāpēc novēlu visiem, kļūt brīvākiem un nedomāt par to ko saka apkārtējie.

Paldies visiem tiem, kuri ieradās Dobelē, lai klātienē atbalstītu Latvijas izlasi, un arī tiem, kuri priekšroku devuši zilajiem ekrāniem!

ht

  -1 [+] [-]

, 2012-11-05 16:10, pirms 12 gadiem
Kāpēc, tad Pavlovičs ir vīlies izlasē?

  +2 [+] [-]

, 2012-11-05 16:31, pirms 12 gadiem
Jautājums pašam Pavlovičam... man nav tāda info.
ainars_m rakstīja: Kāpēc, tad Pavlovičs ir vīlies izlasē?

  +4 [+] [-]

, 2012-11-05 17:06, pirms 12 gadiem
Paldies par atvesto Horvātijas izlasi - prieks skatīties katru viņu izspēli un tehniku. Ko es personīgi darīju, lai palīdzētu Jums uzvarēt - pēc divām spēlēm Spuņciemā tomēr paspēju uz Dobeli un pierībinājām halli ar bungām un pat pavilkām citus skatītājus. #2

  +5 [+] [-]

, 2012-11-05 17:30, pirms 12 gadiem
Sulīga patiesība. Runātāju daudz, darītāju maz.
Priecē tas ka piebraucot pie halles tu redzi ka nav kur novietot auto, rodas svētku sajūta(vis maz man tā) halle bija pārpildīta, bet sākoties spēlei visi sēž un skatās klussums tas laikam no tās latviešu mentalitātse, lai tik kads ko nepadoma par mani. Ārzemēs 20-30 traku fanu pārbļautu visu mūsu halli un rastos sajūta ka spēlējam izbraukumā. Jāsaka paldies ka vismaz bija J.Ķuze un Co + pāris taurites kas radija kaut kādu atmosfēru. Ja mēs katrs plaudētu vai dziedātu kopā radītu ideālus apstākļus, lai Mūsu Latvijas izlase gūtu spēku un vēl leilāku motivāciju ''Kapāties'' par katru bumbu, golu, m2
Par Labāku Latviju.
';

  +2 [+] [-]

, 2012-11-05 18:06, pirms 12 gadiem
Tur jau ir tas stāsts. Skatītājs atnāk paskatīties, lai būtu kkāds viedoklis par notiekošo, bet fans nāk, lai gūtu pozitīvas emocijas... aizmirstos no ikdienas rutīnas un aktīvi atpūstos. Vienam vajag alu, citam kko vairāk... dažiem pietiek ar tauri, lai atvērtos, bet kur ir problēma? Tas, ka kādam traucē bungu rīboņa vai taure ausī, ir taču iespējas pārsēstie citā vietā... Nedomāju, ka parastam skatītājam sēdēt klusumā un vērot sacensības sagādā prieku...
Paldies vēlreiz bungotājiem un taurētājiem! Dziesmas dziedāsim citu dienu... nākošā izlases ballīte Rīgas Domes kausā...
Svešais rakstīja: Sulīga patiesība. Runātāju daudz, darītāju maz.
Priecē tas ka piebraucot pie halles tu redzi ka nav kur novietot auto, rodas svētku sajūta(vis maz man tā) halle bija pārpildīta, bet sākoties spēlei visi sēž un skatās klussums tas laikam no tās latviešu mentalitātse, lai tik kads ko nepadoma par mani. Ārzemēs 20-30 traku fanu pārbļautu visu mūsu halli un rastos sajūta ka spēlējam izbraukumā. Jāsaka paldies ka vismaz bija J.Ķuze un Co + pāris taurites kas radija kaut kādu atmosfēru. Ja mēs katrs plaudētu vai dziedātu kopā radītu ideālus apstākļus, lai Mūsu Latvijas izlase gūtu spēku un vēl leilāku motivāciju ''Kapāties'' par katru bumbu, golu, m2
Par Labāku Latviju.

  +2 [+] [-]

, 2012-11-05 18:07, pirms 12 gadiem
Helmut?!? pēc kaujas visi ir gudri! es arī ! man interesē tavs viedoklis ja Tu būtu LV izlases treneris,kā tu būtu rīkojies...Tu Kukšu būtu mainījis ātrāk nost? Ģirtam ļautu vairāk spēlēt par savu ierasto vietu? vien vārd sakot, ko Tu būtu pamainījis uzbrukumā un aizsardzībā?

  +5 [+] [-]

, 2012-11-05 18:19, pirms 12 gadiem
Tu jautā par spēli ar horvātiem vai par ungāriem arī?!
Es vairāk varētu izteikties par vārtsargiem, par kopīgo spēles zīmējumu man ir krietni vien grūtā kko teikt... bet to visu vēlāk pēc treniņa

flocis rakstīja: Helmut?!? pēc kaujas visi ir gudri! es arī ! man interesē tavs viedoklis ja Tu būtu LV izlases treneris,kā tu būtu rīkojies...Tu Kukšu būtu mainījis ātrāk nost? Ģirtam ļautu vairāk spēlēt par savu ierasto vietu? vien vārd sakot, ko Tu būtu pamainījis uzbrukumā un aizsardzībā?

  +4 [+] [-]

, 2012-11-05 18:55, pirms 12 gadiem
Es jautāju par spēli ar horvātiem...Diemžēl spēle ar ungāriem nebija noorganizēta apskatei. vai nu es nevarēju atrast man liekas ,ka Tu esi pietiekami ilgi handbolā,lai varētu atrast kļūdas treneru darbā nebaidies izteikties,tava vieta ir droša

  +2 [+] [-]

, 2012-11-05 19:21, pirms 12 gadiem
jā manis rakstītais ir aizkustinājis handbola draugus un Tihanovs ar Puriņu saštukojuši atbildi. Tas ir labi, jo pēc šādas spēles kā pret horvātiem, paliek tāds rūgtums mutē un sirdī. Protams neticu ka LV būtu uzvarējusi, ja būtu kentons kaut visu spēli stāvējis kastē un ierindā būtu jurdžs, bet bija rupjas kļudas gan no spēlētājiem gan no treneru korpus, kuras skatītāji nepiedod.
un es gribu atvērt acis tiem, kas pie sevis domā, ka da_neshau ir nevis muļķis kurš tikai kritizē un noliek, bet attaisat acis plašāk un paskataties kas notiek handbolā kopumā, gan latvijas virslīgā gan kā sokas mūsu leģionāriem.
Ir lietas kas vienkārši besī:
1.Kozlovs- virslīgas vārtusargs Nr.1 un šobrīd ir fantastiskā sportiskajā formā,stabili izgriež pogas Kukšam-kurš tika izlasē, Kuģim- kurš netika un ir nākotnes LV cerība, Tihanovam ir pieredze, kura noder izlases mačos.
2.Veršakovs- izlases treneri sataisa hu**ņu "savējam", mums tā jau to sēlētāju nav daudz, kuri cienīgi varētu nospēlēt, nē bet viņi parūpējas, lai uzliktu viņam diskābeli, un domāju, ka čalis negrib skatīties uz izlases pusi, jo tur ir tie paši, kas viņam atņēma maizi uz 6 mēnešiem...
3.pagājušā gada "skaistais" nolikums, kurš nedeva māju spēļu priekšrocības sezonas spēcīgākajām vienībām...
4.fantastiskās komisijas maksas par spēlētāju pārejām no viena kluba uz otru, kuras ieripo federācijas kasē nevis kluba kasē.... jo latvijā spēlētājs aizvadot sezonu piemēram vaiņodē, iet studēt uz LU, grib spēlēt tur, bet nekā diezvai LU samaksās transfēra maksu, tas jāmaksā pašam spēlētājam, jo cits to nedarīs... nevari samaksāt spēlē visu mūžu vaiņodē...
5.kas ir LHF ģenerālsponsors- nav sanācis laika baigi iedziļināties tajā bet man šķiet ka virslīgai nav sponsora kura vārdā tiktu tas nosaukts, piemēram futbolā cik zinu visu laiku bija LMT virslīga, voļukā schenker,florbolā bija hipolīzings... ceru ka jaunā handbola tās savienība vai kas tur bija jaunizveidots, tā kautko tādu panāks un vis būs labi, bet visus gadus kuļās tie klubi takā pa buļļa dir##u..

tas viss met sliktu ēnu uz handbolu kopumā... jo tie kas ir no Ludzas, tagad ir neizpratnē kapēc vārtos neielaida Kozlovu, tie kas ir no Dobeles nesaprot kādēļ federācija tā izrīkojās ar Veršakovu.. Rīgā salīdzinoši maz cilvēku zin kas ir latvijas handbola virslīga...
nu aptuveni tādas ir mans domas par visu šo un to...
lai miers virs zemes un handolistiem labs prāts..

  +4 [+] [-]

, 2012-11-05 19:47, pirms 12 gadiem
+ da_neshau labs viedoklis un skatījums uz notiekošo.

  +4 [+] [-]

, 2012-11-05 20:18, pirms 12 gadiem
Malacis da_neshau. Labi, ka nebaidies izteikt savu viedokli! Redzi, tevi kāds jau ir sadzirdējis, uzrakstot šo rakstu!

  +6 [+] [-]

, 2012-11-05 21:28, pirms 12 gadiem
Tas ir tikai Helmuta viedoklis, es tikai nopublicēju.

  -1 [+] [-]

, 2012-11-05 21:41, pirms 12 gadiem
da_neshau rakstīja: jā manis rakstītais ir aizkustinājis handbola draugus un Tihanovs ar Puriņu saštukojuši atbildi. Tas ir labi, jo pēc šādas spēles kā pret horvātiem, paliek tāds rūgtums mutē un sirdī. Protams neticu ka LV būtu uzvarējusi, ja būtu kentons kaut visu spēli stāvējis kastē un ierindā būtu jurdžs, bet bija rupjas kļudas gan no spēlētājiem gan no treneru korpus, kuras skatītāji nepiedod.
un es gribu atvērt acis tiem, kas pie sevis domā, ka da_neshau ir nevis muļķis kurš tikai kritizē un noliek, bet attaisat acis plašāk un paskataties kas notiek handbolā kopumā, gan latvijas virslīgā gan kā sokas mūsu leģionāriem.
Ir lietas kas vienkārši besī:
1.Kozlovs- virslīgas vārtusargs Nr.1 un šobrīd ir fantastiskā sportiskajā formā,stabili izgriež pogas Kukšam-kurš tika izlasē, Kuģim- kurš netika un ir nākotnes LV cerība, Tihanovam ir pieredze, kura noder izlases mačos.
2.Veršakovs- izlases treneri sataisa hu**ņu "savējam", mums tā jau to sēlētāju nav daudz, kuri cienīgi varētu nospēlēt, nē bet viņi parūpējas, lai uzliktu viņam diskābeli, un domāju, ka čalis negrib skatīties uz izlases pusi, jo tur ir tie paši, kas viņam atņēma maizi uz 6 mēnešiem...
3.pagājušā gada "skaistais" nolikums, kurš nedeva māju spēļu priekšrocības sezonas spēcīgākajām vienībām...
4.fantastiskās komisijas maksas par spēlētāju pārejām no viena kluba uz otru, kuras ieripo federācijas kasē nevis kluba kasē.... jo latvijā spēlētājs aizvadot sezonu piemēram vaiņodē, iet studēt uz LU, grib spēlēt tur, bet nekā diezvai LU samaksās transfēra maksu, tas jāmaksā pašam spēlētājam, jo cits to nedarīs... nevari samaksāt spēlē visu mūžu vaiņodē...
5.kas ir LHF ģenerālsponsors- nav sanācis laika baigi iedziļināties tajā bet man šķiet ka virslīgai nav sponsora kura vārdā tiktu tas nosaukts, piemēram futbolā cik zinu visu laiku bija LMT virslīga, voļukā schenker,florbolā bija hipolīzings... ceru ka jaunā handbola tās savienība vai kas tur bija jaunizveidots, tā kautko tādu panāks un vis būs labi, bet visus gadus kuļās tie klubi takā pa buļļa dir##u..

tas viss met sliktu ēnu uz handbolu kopumā... jo tie kas ir no Ludzas, tagad ir neizpratnē kapēc vārtos neielaida Kozlovu, tie kas ir no Dobeles nesaprot kādēļ federācija tā izrīkojās ar Veršakovu.. Rīgā salīdzinoši maz cilvēku zin kas ir latvijas handbola virslīga...
nu aptuveni tādas ir mans domas par visu šo un to...
lai miers virs zemes un handolistiem labs prāts..
Pa punktiem:
1.Kozlovs tik tiešām ir labs vārtsargs, bet pēc kādiem kritērijiem Tu spried ka viņš uz doto brīdi ir Latvijas virslīgas Nr1 ???
2. Šajā jautājumā pilnīga nekompetence no Tavas puses. Māris pats apzinās, ka viņa rīcība nebija pareiza tāpēc te nav diskusijai vietas.
3. Pilnīgi piekrītu.
4. Šajā jautājumā ir jāmeklē racionālāki risinājumi, jo Tevis pieminētie piemēri arī uz to norāda.
5. Ģenerālsponsora piesaiste būtu labs solis uz priekšu, bet sākumā ir jārada produkts, lai kādam būtu interesanti šo produktu paņemt savā paspārnē.
Domāju, ka lielākais vairums cilvēku Ludzā un Dobelē tomēr Kozlova un Veršakova gadījumus uztver savādāk nekā Tu aprakstiji.

  +4 [+] [-]

, 2012-11-05 22:11, pirms 12 gadiem
Nu te tu kaut ko nojuki, 2.punkts pierāda, ka esi absolūti neobjektīvs. laikam tiki pārāk daudz iespaidots. visur māra jautājumā tika atspoguļota tikai LHF versija, kurā visi ir balti un pūkaini, paša māra vārdi tika mainīti, fakti sagrozīti..
Tu nevari spriest kā to redz dobelnieki - pēc komentāra redzu, ka neesi no turienes.
petrovics rakstīja: Pa punktiem:
1.Kozlovs tik tiešām ir labs vārtsargs, bet pēc kādiem kritērijiem Tu spried ka viņš uz doto brīdi ir Latvijas virslīgas Nr1 ???
2. Šajā jautājumā pilnīga nekompetence no Tavas puses. Māris pats apzinās, ka viņa rīcība nebija pareiza tāpēc te nav diskusijai vietas.
3. Pilnīgi piekrītu.
4. Šajā jautājumā ir jāmeklē racionālāki risinājumi, jo Tevis pieminētie piemēri arī uz to norāda.
5. Ģenerālsponsora piesaiste būtu labs solis uz priekšu, bet sākumā ir jārada produkts, lai kādam būtu interesanti šo produktu paņemt savā paspārnē.
Domāju, ka lielākais vairums cilvēku Ludzā un Dobelē tomēr Kozlova un Veršakova gadījumus uztver savādāk nekā Tu aprakstiji.

     [+] [-]

, 2012-11-05 22:12, pirms 12 gadiem
petrovics rakstīja: Pa punktiem:
1.Kozlovs tik tiešām ir labs vārtsargs, bet pēc kādiem kritērijiem Tu spried ka viņš uz doto brīdi ir Latvijas virslīgas Nr1 ???
2. Šajā jautājumā pilnīga nekompetence no Tavas puses. Māris pats apzinās, ka viņa rīcība nebija pareiza tāpēc te nav diskusijai vietas.
3. Pilnīgi piekrītu.
4. Šajā jautājumā ir jāmeklē racionālāki risinājumi, jo Tevis pieminētie piemēri arī uz to norāda.
5. Ģenerālsponsora piesaiste būtu labs solis uz priekšu, bet sākumā ir jārada produkts, lai kādam būtu interesanti šo produktu paņemt savā paspārnē.
Domāju, ka lielākais vairums cilvēku Ludzā un Dobelē tomēr Kozlova un Veršakova gadījumus uztver savādāk nekā Tu aprakstiji.
atbildes:
1. nosauc citu kurš ir labāk-uzvārdu!!!??
Tihanovs-vairs nav tas Tihanovs kas bija, šobrīd turās uz savu lielo pieredzi, Puriņš- nestabils, Lācis- emociju cilvēks,jo vienā mirklī var salūzt un tāpat arī atvērties, Beznosenko- iespējams pie labākas aizsardzības vairāk pavilktu bet nav labākais, Baranovs- brīžīem pietrūkt cīņasspars, jo ir mirkļi kad "nolaiž rokas", par paŗējiem nav vērts rakstīt...
2.ja jau mēs runājam par to ka mūsu handbola virtuve ir tāda kāda viņa ir, tad kādēļ federācija vai treneris neaizstāvēja Māri???vismaz viens varēja to darīt. Un izlase to spēli uz kuru Veršakovs neieradās uzvarēja, tad nah**ja ir jāiesniedz kautkāds iesniegums-motīvs nav skaidrs, pāraudzināšana??paraugprāva??iebiedēšana???
3.prieks ka piekrīti
4.uzdevums federācijai, bet cik noprotu tad nekas nemainīsies..
5.uzdevums kuru federācija jau n-tos gadus nav izdarījusi..
tīri subjektīvs viedoklis kuram Ludzānieši un Dobelnieki piekristu, lasot šo ierakstu pakratītu galvu no augšas uz leju un domātu tiešām nafiga tā........

     [+] [-]

, 2012-11-05 22:21, pirms 12 gadiem
heins rakstīja: Nu te tu kaut ko nojuki, 2.punkts pierāda, ka esi absolūti neobjektīvs. laikam tiki pārāk daudz iespaidots. visur māra jautājumā tika atspoguļota tikai LHF versija, kurā visi ir balti un pūkaini, paša māra vārdi tika mainīti, fakti sagrozīti..
Tu nevari spriest kā to redz dobelnieki - pēc komentāra redzu, ka neesi no turienes.
kur es savā 2.punkta komentāra parādu tikai LHF versiju??? texts ir ka LHF un treneri sataisa sū**us "savējam"... un ka principā viņiem bija māri stingri jānorāj nevis jāuzcep "zajava"... takā apskats manā 2. punktā ir adresēts pret LHF un treneriem..

  +4 [+] [-]

, 2012-11-05 22:24, pirms 12 gadiem
heins rakstīja: Nu te tu kaut ko nojuki, 2.punkts pierāda, ka esi absolūti neobjektīvs. laikam tiki pārāk daudz iespaidots. visur māra jautājumā tika atspoguļota tikai LHF versija, kurā visi ir balti un pūkaini, paša māra vārdi tika mainīti, fakti sagrozīti..
Tu nevari spriest kā to redz dobelnieki - pēc komentāra redzu, ka neesi no turienes.
2.punkts nevis norāda, bet paskaidro, ka šāda rīcība nevis ir attaisnojama, bet gan sodāma. Nav svarīgi no kurienes ir cilvēks...vēlreiz uzsveru, ka te diskusijai nav vietas. Faktus te nav jāgroza, bet lieta jāpaskatās pēc būtības. Jebkura normāla federācija būtu rīkojusies tieši tāpat kā to izdarija LHF. Ja Tev trūkst informācijas par šo gadījumu, tad vēlreiz mēgini visu salikt pa plauktiņiem.

     [+] [-]

, 2012-11-05 22:40, pirms 12 gadiem
da_neshau rakstīja: atbildes:
1. nosauc citu kurš ir labāk-uzvārdu!!!??
Tihanovs-vairs nav tas Tihanovs kas bija, šobrīd turās uz savu lielo pieredzi, Puriņš- nestabils, Lācis- emociju cilvēks,jo vienā mirklī var salūzt un tāpat arī atvērties, Beznosenko- iespējams pie labākas aizsardzības vairāk pavilktu bet nav labākais, Baranovs- brīžīem pietrūkt cīņasspars, jo ir mirkļi kad "nolaiž rokas", par paŗējiem nav vērts rakstīt...
2.ja jau mēs runājam par to ka mūsu handbola virtuve ir tāda kāda viņa ir, tad kādēļ federācija vai treneris neaizstāvēja Māri???vismaz viens varēja to darīt. Un izlase to spēli uz kuru Veršakovs neieradās uzvarēja, tad nah**ja ir jāiesniedz kautkāds iesniegums-motīvs nav skaidrs, pāraudzināšana??paraugprāva??iebiedēšana???
3.prieks ka piekrīti
4.uzdevums federācijai, bet cik noprotu tad nekas nemainīsies..
5.uzdevums kuru federācija jau n-tos gadus nav izdarījusi..
tīri subjektīvs viedoklis kuram Ludzānieši un Dobelnieki piekristu, lasot šo ierakstu pakratītu galvu no augšas uz leju un domātu tiešām nafiga tā........
Vēlreiz pa punktiem
1. Es vēlreiz uzsveru, ka Gatis ir ļoti labs vārtsargs, bet tas vēl neko negarantē. Tāpēc arī uzdevu jautājumu, pēc kādiem kritērijiem Tu viņu ierindo pirmajā vietā Latvijā...(Augums, reakcija, spēles izpratne, labi velk no malām, psihologiski stabils) Sarakstu droši vien vēl var papildināt, tāpēc labprāt dzirdētu komentārus šajā sakarā.
2. Kā Tu iedomājies šo scenāriju....kā federācija vai treneri var aizstāvēt Māri pēc šāda izgājiena? Un kāds sakars rezultātam...izlase nav tā vieta, kur jāveic kautkādi eksperimenti vai kā pats raksti prāvas. Te ir tikai un vienīgi attieksme pret savu valsti, izlases spēlētājiem un treneriem.
5. Federācija tā pat kā mēs visi pārējie varam daudz ko darīt labāk un ar lielāku atbildības sajūtu...tad tas produkts ko mēs saucam par handbolu kļūs pievilcīgāks daudz plašākai auditorijai.

  +3 [+] [-]

, 2012-11-05 23:12, pirms 12 gadiem
Tātad pamazām ar atbildēm!
to: Flocis
Vārtsargu spēli lielā mērā nosaka aizsardzības modelis... šobrīd spēlējam diezgan aktīvu, kas krietni atšķirās no klasiskā 6/0, kur liela loma ir sadarbībai aizsargs/vartusargs... divos vārdos sakot...aizsargs atbild par savu stūri vārtusargs par savu. Aktīvajai aizsardzībai ir cita funkcija... pretinieka spēlētājam maksimāli sarežģīt dzīvi, lai metiens tiktu izdarīts no neērtākās pozīcijas...saskarē/kontaktā utt. Tas prasa lielu fizuhu un precīzu pārvieošanos aizsardzībā, lai neielidotu un nepieļautu metienu no 6m. Skaidra lieta, ka ar aktīvu aizsardzību tiek riskēts nedaudz vairāk, bet ja tā ir noslīpēta un visi darbojās saliedēti, tad tā nes labus augļus. Vārtusarga uzdevums pie šīs aizsardzības tiek nedaudz sarežģīts... vairāk jāprognozē pretinieka uzbrukums kopumā, kur tas noslēgsies un jabūt gatavam uz metienu jabkurā stūrī... tāpēc ir video analīze utt. Pa lielam, "ņuhs, čujs un poņa" Katram spēlētājam ir savs mīļākais/ērtākais...sauc kā gribi, metiens/pozīcija utt... izšķirošos brīžos 90%, rīkosies tā, kā ērtāk. Tas vārtusargam jāzin un vienmēr jātur prātā.
Par to vai Edgars bija jāmaina jau ātrāk... pēc spēles skatoties... atilde varētu būt jā, bet vai vajadzētu uzticēt vārtus sargāt Gatim...domāju, ka nē. Kā jau iepriekš minēju, kvalifikācija nav nekāds pārbaudes turnīrs... treneri vadās pēc savas iepriekšējās pieredzes, nav laika riskēt. Abas spēles bija visnotaļ līdzīgas... un paturpinot atbildi par vārtusargu maiņām utt... man škiet, ka šeit ir pāris scenāriji (attiecas uz abām spēlēm): ir vairāki iemesli, kāpēc sāk tieši Edgars -> 15. min -> Helmuts līdz 1. puslaika beigām, tad jāskatās pēc spēles... ja aiziet, tad scenārijs skaidrs, ja neaiziet ir divi varianti... pie rezultāta līdz -4/6... atpakaļ Edgaru... ja mīnusi lielāki, tad Gati. Tas nav nekas jauns, ka jaunam spēlētājam spēles laiks būs neliels un visdrīzāk bezcerīgās situācijās, kas parasti ir speles beigas. Es pats 2 gadus esmu sēdējis uz bankas spēlējot vien pēdējās 5 min... intereses tik pat kā nav līdz brīdim, kad saproti, ka iespēja ir jāizmanto un japriecajas par katru atvairīto bumbu... to Gatis ir sapratis jau no pirmās spēles izlasē.
Par spēli uzbrukumā un aizsardzībā varu vien atbildēt, ka mani pilnīgi apmierina Girts saspēles vadītāja postenī... pārējo ir jāvērtē pēc kartīgas video analīzes...
To: da_neshau
1. Man nav nekādu tiesību apšaubīt tevis teikto.
2. Šeit man ir pavisam cits info un viedoklis... varu vien piebilst, ka vaina ir jāuzņemas Māra iepriekšējam klubam nevis LHF. Ir formulitātes, kas jāievēro, ja tas tā nenotiek, tad sekas ir visiem zināmas. (Nav patīkama tēma).
Man zināms, ka Māris tika uzrunāts par piedalīšanos izslases spēlēs... un ir izteikts skaidrs viedoklis, arīm redzot prioritates ir citas. Viss korekti.
3. Kļūda - apzinata vai neapzināta, bet šogad tā ir novērsta.
4. Pārejas ir pārejas ar to ir jārēķinās. Daļēji esi atbildējis uz savu jautājumu.
5. Pie tā tiek strādāts.

  +3 [+] [-]

, 2012-11-05 23:56, pirms 12 gadiem
jā manis rakstītais ir aizkustinājis handbola draugus un Tihanovs ar Puriņu saštukojuši atbildi. Tas ir labi, jo pēc šādas spēles kā pret horvātiem, paliek tāds rūgtums mutē un sirdī. Protams neticu ka LV būtu uzvarējusi, ja būtu kentons kaut visu spēli stāvējis kastē un ierindā būtu jurdžs, bet bija rupjas kļudas gan no spēlētājiem gan no treneru korpus, kuras skatītāji nepiedod.
un es gribu atvērt acis tiem, kas pie sevis domā, ka da_neshau ir nevis muļķis kurš tikai kritizē un noliek, bet attaisat acis plašāk un paskataties kas notiek handbolā kopumā, gan latvijas virslīgā gan kā sokas mūsu leģionāriem.
Ir lietas kas vienkārši besī:
1.Kozlovs- virslīgas vārtusargs Nr.1 un šobrīd ir fantastiskā sportiskajā formā,stabili izgriež pogas Kukšam-kurš tika izlasē, Kuģim- kurš netika un ir nākotnes LV cerība, Tihanovam ir pieredze, kura noder izlases mačos.
2.Veršakovs- izlases treneri sataisa hu**ņu "savējam", mums tā jau to sēlētāju nav daudz, kuri cienīgi varētu nospēlēt, nē bet viņi parūpējas, lai uzliktu viņam diskābeli, un domāju, ka čalis negrib skatīties uz izlases pusi, jo tur ir tie paši, kas viņam atņēma maizi uz 6 mēnešiem...
3.pagājušā gada "skaistais" nolikums, kurš nedeva māju spēļu priekšrocības sezonas spēcīgākajām vienībām...
4.fantastiskās komisijas maksas par spēlētāju pārejām no viena kluba uz otru, kuras ieripo federācijas kasē nevis kluba kasē.... jo latvijā spēlētājs aizvadot sezonu piemēram vaiņodē, iet studēt uz LU, grib spēlēt tur, bet nekā diezvai LU samaksās transfēra maksu, tas jāmaksā pašam spēlētājam, jo cits to nedarīs... nevari samaksāt spēlē visu mūžu vaiņodē...
5.kas ir LHF ģenerālsponsors- nav sanācis laika baigi iedziļināties tajā bet man šķiet ka virslīgai nav sponsora kura vārdā tiktu tas nosaukts, piemēram futbolā cik zinu visu laiku bija LMT virslīga, voļukā schenker,florbolā bija hipolīzings... ceru ka jaunā handbola tās savienība vai kas tur bija jaunizveidots, tā kautko tādu panāks un vis būs labi, bet visus gadus kuļās tie klubi takā pa buļļa dir##u..

tas viss met sliktu ēnu uz handbolu kopumā... jo tie kas ir no Ludzas, tagad ir neizpratnē kapēc vārtos neielaida Kozlovu, tie kas ir no Dobeles nesaprot kādēļ federācija tā izrīkojās ar Veršakovu.. Rīgā salīdzinoši maz cilvēku zin kas ir latvijas handbola virslīga...
nu aptuveni tādas ir mans domas par visu šo un to...
lai miers virs zemes un handolistiem labs prāts..

Manas domas!

1.Tas kurš labāks vārtusargs strīdīgs jautājums uz doto momentu to nevar noteikt.(Domaju Gatim ir lielāks potenciāls)Skaidrs ir viens ka Kukša bija jāmaina.Kentons rakstīja par aktīvo aizsardzību, tak vienalga tur kāda aizsardzība ja varočiks nevelk tad aizsargiem ir vēl grūtāk gan psiholoģiski, gan fiziski.(Un pietam mums bija pieteikti 3 vartusargi, tad jautājums kapēc?)
2.Labi ka tu aizstāvi savus draugus, bet par Māri nav taisnība, pats vainīgs.(Izlase nav bērnudārzs)
3.Pilnīgs cirks!!!
4.Piekrītu
5.Ja Kentons saka, ka pie tā tiek strādats, tad jātic un jācer vien būs.

  +2 [+] [-]

, 2012-11-06 00:17, pirms 12 gadiem
Par generalsponsoru es pilniba piekritu Helmutam, ja jau vins saka ka pie ta tiek stradats tad darbs notiek.......Ka piemeru var minet kaut vai to, ka sogad tiek transletas speles ar Sportacentrs.com palidzibu, tas jau ir viens liels pluss un ari ieguldita darba rezultats......
Par vartsargiem runajot, mans viedoklis ir ka Kuksu jau pirma puslaika 10 minute vajadzeja mainit pret Helmutu vai Gati, mani personigi abi vini simpatize vairak neka Kuksa.......
Ja runajot par Gati Kozlovu tad cik es redzeju si gada virsligas speles tad uz doto bridi Gatis ir numur viens Latvijas virsliuga, bet kvalfikacijas spelem vajag nedaudz vel pieredzes (bet tas viss ar laiku naks vinam, un nebus nekads parsteigums ja nakoso sezonu saks kaut kur arzemes Gatis).....
Vieniga liela neizpratne bija kapec Lisovski ta ari neizlaida neviena no abam spelem?????Vins ir izteikts centra speletajs, man nav nekas preti pret Girtu bet kapec centra pozicija ir jalaiz Borodovskis kurs tur ieprieks nekad nav spelejis vismaz izlases cinas????

  +2 [+] [-]

, 2012-11-06 00:29, pirms 12 gadiem
Labi...nav ko te burt drāmu. Skaidrs ir viens, ka katram ir savs labākais - vārtusargs, spelētajs, treneris utt. Katram ir sava mīļākā komanda, katrai komandai ir savs treneris, kurš to veido un tic tiem, kuri ir tās sastāvā. Katrs zina kāpēc viņš dara tieši to ko dara utt... Stāsts nav par to, es izteicu savu viedokli par iepriekšējo nedēļu un par to, ka neskatoties uz abiem zaudējumiem, man patīk pozitīvā atmosfēra komandā. Ir daudz perspektīvu spēlētāju un šķiet, ka visiem ir skaidrs kāpēc tieši viņi šobrīd ir izlasē. Ja kāds netiek pamatsastāvā vai pat laukumā, tad pirmām kārtām ir jāprasa sev, kāpēc un vai ir darīts viss lai tiktu/pierādītu utt. Vienu dienu viens, citu jau otrs.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-06 09:27, pirms 12 gadiem
pa to laiku twitterī:

Jānis Pavlovičs ‏@JanisPavlovis

Domāju iegūšu pozitīvas emocijas aizbraucot uz Latviju,bet nekā,vairāk vilšanās par visu,kas notika izlasē.Ļoti žēl.

     [+] [-]

, 2012-11-06 10:11, pirms 12 gadiem
da_neshau rakstīja: pa to laiku twitterī:

Jānis Pavlovičs ‏@JanisPavlovis

Domāju iegūšu pozitīvas emocijas aizbraucot uz Latviju,bet nekā,vairāk vilšanās par visu,kas notika izlasē.Ļoti žēl.
Var rakstīt komentārus, chivināt twiteros un vēl nezin kur vēl...bet atkal jautājums, kāda ir tam visam pievienotā vērtība un ko Jānis ar šādu komentāru gribēja pateikt. Visi gaidija no viņa labāku spēli, domāju arī viņš pats. Tātad jāmeklē cēloņi tam visam nevis jāmēģina aizbildināties ar vilšanos par visu.

  +4 [+] [-]

, 2012-11-06 11:27, pirms 12 gadiem
Vecīt nekļūsti smieklīgs... pa to laiku:
https://twitter.com/JanisPavlovis
Jānis Pavlovičs ‏@JanisPavlovis

Ja kāds domā,ka esmu uzmetis lūpu uz kādu,tad tā nav,esmu vīlies tikai par sevi,nevienu citu,gaidīju no sevis ko labāku.

Izskatās, ka esi pamatīgs izraisītājs! Ja jau esi tik informēts, tad kāpēc neieliki pēdējo Jankas twītu? Nevar būt, ka tieši šis paskrēja garām tavai ērgļā acij...
da_neshau rakstīja: pa to laiku twitterī:

Jānis Pavlovičs ‏@JanisPavlovis

Domāju iegūšu pozitīvas emocijas aizbraucot uz Latviju,bet nekā,vairāk vilšanās par visu,kas notika izlasē.Ļoti žēl.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-06 12:17, pirms 12 gadiem
kentons rakstīja: Vecīt nekļūsti smieklīgs... pa to laiku:
https://twitter.com/JanisPavlovis
Jānis Pavlovičs ‏@JanisPavlovis

Ja kāds domā,ka esmu uzmetis lūpu uz kādu,tad tā nav,esmu vīlies tikai par sevi,nevienu citu,gaidīju no sevis ko labāku.

Izskatās, ka esi pamatīgs izraisītājs! Ja jau esi tik informēts, tad kāpēc neieliki pēdējo Jankas twītu? Nevar būt, ka tieši šis paskrēja garām tavai ērgļā acij...
es nesekoju jānim tādēl un nečekoju viņa twītus, bet šis bija retwītots un neliku to ar domu kurnā naidu vai vēl kautko.. jūs jau te piedomājat visu klāt..

     [+] [-]

, 2012-11-06 14:02, pirms 12 gadiem
un vispār... protams, ka ko nu pārmes aināram, jo ļaunais jau ir da_neshau!!!!!
ainars_m, 2012-11-05 16:10, vakar, ignorēt, atbildēt
Kāpēc, tad Pavlovičs ir vīlies izlasē?

  +1 [+] [-]

, 2012-11-06 15:15, pirms 12 gadiem
kentons rakstīja: 4. Pārejas ir pārejas ar to ir jārēķinās. Daļēji esi atbildējis uz savu jautājumu.
izraksts no LBL
1.3.2. Apmaksāt spēlētāju pārejas no kluba uz klubu:
LBL – 100 Ls;
LBL2, LBL3 un LSBL – 50 Ls

izraksts no LHF
3.4.2. LHF reitingā iekļautajiem spēlētājiem vīr. 1. - 21. vieta,
vieta 300,-Ls
3.4.3. Spēlētāji, kuri iepriekšējā sezonā ir spēlējuši "virslīgā" 150,-Ls
3.4.4. Spēlētāji, kuri iepriekšējā sezonā nav spēlējuši "virslīgā" 100,-Ls

retoriski ieliku......

  +1 [+] [-]

, 2012-11-06 16:33, pirms 12 gadiem
Labdien Latvijas Handbola līdzjūtēji, no drošiem avotiem gribu jums pateikt, ka ar Māri ir viss kārtībā! Es gribētu zināt kāds labums bija no šīs diskvalifikācijas Latvija Handbolam? es nezinu.... spriežat paši!!! Lai veicās Petrovičam un visiem pārējiem Latvijas Handbola cienītājiem !

     [+] [-]

, 2012-11-06 17:46, pirms 12 gadiem
ocpocp rakstīja: Labdien Latvijas Handbola līdzjūtēji, no drošiem avotiem gribu jums pateikt, ka ar Māri ir viss kārtībā! Es gribētu zināt kāds labums bija no šīs diskvalifikācijas Latvija Handbolam? es nezinu.... spriežat paši!!! Lai veicās Petrovičam un visiem pārējiem Latvijas Handbola cienītājiem !
Ceru ka piekritīsi, ka Latvijas Handbola izlase nav pārbagāta ar labiem spēlētājiem, tāpēc gan federācija, gan treneri, gan komandas biedri, gan līdzjutēji gaida labākos arī izlasē, lai rezultāts būtu maksimāli labs. Māris bija iekļauts izlases kandidātos...ar to ir viss arī izteikts. Ja viņš pieņēma lēmumu, ka nevar uz doto brīdi palīdzēt izlasei, tad viņš automātiski nevar palīdzēt arī klubam...te nevar būt nekādas diskusijas, jo par šādu pārkāpumu soda ne jau Latvijas puse, bet sodu uzliek Eiropa.
Ko katra puse no šī ekscesa ieguva vai zaudēja jāspriež katram pašam. Par to ka ar Māri viss ir ok zinu, un esmu pārliecināts, ka viņš ir sapratis savu kļūdu. Neviens uz viņu netur ļaunu prātu, jo mēs visi esam tikai cilvēki un pieņemam lēmumus, kuri dotajā brīdī liekas pareizākie.

     [+] [-]

, 2012-11-09 15:33, pirms 12 gadiem
da_neshau rakstīja: izraksts no LBL
1.3.2. Apmaksāt spēlētāju pārejas no kluba uz klubu:
LBL – 100 Ls;
LBL2, LBL3 un LSBL – 50 Ls

izraksts no LHF
3.4.2. LHF reitingā iekļautajiem spēlētājiem vīr. 1. - 21. vieta,
vieta 300,-Ls
3.4.3. Spēlētāji, kuri iepriekšējā sezonā ir spēlējuši "virslīgā" 150,-Ls
3.4.4. Spēlētāji, kuri iepriekšējā sezonā nav spēlējuši "virslīgā" 100,-Ls

retoriski ieliku......
Tavas handbola naudas ir maksimālās pārejas naudas, kuras klubs maksā klubam. Nekas neaiziet LHF.