Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:14, Did:0, useCase: 3

Sporta pasaules reakcija uz Krievijas iebrukumu Ukrainā

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Sporta pasaules reakcija uz Krievijas iebrukumu Ukrainā
Foto: SIPA/Scanpix

Naktī uz ceturtdienu Krievija iebruka Ukrainā un sāka karu. Sporta pasaule nekavējoties reaģēja uz šiem notikumiem, lemjot par saišu saraušanu ar Krieviju vai nedošanos aizvadīt sacensības Krievijā. Portāls ''Sportacentrs.com'' piedāvā notikumu apkopojumu.

2. marts:

# Anglijas un ASV lielākie sporta mediji vēsta, ka Krievijas miljardieris Romāns Abramovičs ir gatavs uzklausīt piedāvājumus par sev piederošo futbola klubu Londonas "Chelsea". Pēc tam Abramovičs oficiāli pavēstīja, ka klubs tiks pārdots un ienākumi novirzīti labdarībai Ukrainas kara upuriem.

# Krievija vairs nav starp kandidātēm uz Eiropas čempionāta finālturnīra rīkošanu 2025. gadā, pavēstījusi FIBA Eiropas nodaļa.

# Pamatojoties uz Starptautiskās Paralimpiskās komitejas (IPC) lēmumu atļaut Krievijas un Baltkrievijas sportistiem startēt zem IPC karoga kā neitrālajiem sportistiem, Latvijas ratiņkērlinga izlase gaidāmajās Pekinas ziemas paralimpiskajās spēlēs ir nolēmusi nespēlēt ar Krievijas komandu.

# Latvijas futbola leģendas Andreja Rubina sociālo tīklu profilā vēl kara pirmajās dienās bija redzama veca fotogrāfija, kurā viņš ar Georga lentīti atrodas pie Uzvaras pieminekļa. Rubins šo attēlu nu ir izņēmis un šorīt komentēja Krievijas iebrukumu Ukrainā.

# Brīdī, kad Krievijas armija Vladimira Putina vadībā un ar Aleksandra Lukašenko līdzdalību, iebruka Ukrainas teritorijā, valsts centrālajā daļā bija viens no Latvijas izlases līderiem Kaspars Dubra, kurš trešo sezonu spēlēja Oleksandrijas klubā un bija komandas kapteinis. Svētdienas rītā viņš beidzot atgriezās mājās un šodien Latvijas žurnālistiem ar Latvijas Futbola federācijas starpniecību atminējās to dienu notikumus.

# Latvijas sportisti, kuri tomēr lemj startēt sacensībās Krievijā vai Baltkrievijā, šajā gadījumā nedrīkst izmantot valsts budžeta līdzekļus, trešdien Saeimas izglītības, kultūras un zinātnes komisijas sēdē informēja Izglītības un zinātnes ministrijas (IZM) sporta departamenta direktors Edgards Severs.

# Ar jaunu paziņojumu klajā nācis ukraiņu bokseris Olekesandrs Usiks, paužot, ka pagaidām nevar pateikt, kad būs gatavs atgriezties boksa ringā. "Mana valsts un lepnums man ir svarīgāki par jostu," izteicies bokseris.

# Latvijas Olimpiskā komiteja nākusi klajā ar paziņojumu par viņu iniciatīvas sadzirdēšanu:

# Ņemot vērā Krievijas izvērsto militāro agresiju pret Ukrainu, Latvijas Šaušanas federācijas valde vakar nolēma atsaukt Latvijas ložu šaušanas izlasi no turpmākās dalības Pasaules kausā šaušanā, kas no 26.februāra līdz 8.martam norisinās Ēģiptes galvaspilsētā Kairā.

# Monterrejas "WTA 250" tenisa turnīra otro kārtu sasniegusi 2020. gada čempione un ar pirmo numuru izsētā ukrainiete Eļiva Svitolina (#15), kura ar 6:2 un 6:1 pārspēja zem neitrālā karoga startējošo krievieti Anastasiju Potapovu (#81). Pēc uzvaras Svitoļina sacīja, ka šī spēle viņai bija ļoti īpaša, un apstiprināja iepriekš paziņoto, ka turpmāko turnīru prēmijas ziedos Ukrainas armijai dzimtenes aizstāvībai.

# Latvijas Hokeja federācijas valde pieņēmusi lēmumu no 8. marta apturēt spēlētāju ar Krievijas un Baltkrievijas pasi dalību augstākajā līgā, savukārt Latvijas Futbola federācija biedriem stingri rekomendē nepiesaistīt nevienu spēlētāju, treneri vai speciālistu no šīm valstīm.

1. marts:

# Vadošās starptautiskās tenisa organizācijas piemērojušas savas sankcijas Krievijai un Baltkrievijai, taču atsevišķiem šo valstu pārstāvjiem neliegs iespēju piedalīties savos turnīros. Viņiem gan tas būs jādara kā neitrāliem sportistiem, bez savu valstu simbolikas.

# Starptautiskā basketbola asociācija (FIBA) pavēstījusi, ka pēc SOK padomes ieteikumiem nolēmusi aizliegt Krievijas komandām un amatpersonām piedalīties FIBA organizētajos turnīros.

# Starptautiskā volejbola federācija (FIVB) un Eiropas Volejbola konfederācija (CEV) šodien paziņojušas, ka Krievijas un Baltkrievijas nacionālajām izlasēm, klubiem sportistiem un amatpersonām nav tiesību piedalīties starptautiskajās sacensībās. Lēmums stājas spēkā nekavējoties un ir spēkā līdz turpmākajam paziņojumam.

# 30 gadus vecais Mareks Mejeris sarunā ar portālu "Sportacentrs.com" apliecināja, ka esošās starptautiskās situācijas dēļ nav iespējama viņa atgriešanās Vienotās līgas klubā Permas "Parma", kuru basketbolists pārstāv kopš 2019./2020. gada.

# Lietuvas Futbola federācija paziņojusi, ka tās čempionātos ir aizliegusi reģistrēt Krievijas un Baltkrievijas futbolistus, trenerus un apkalpojošo personālu. Tāpat federācija pārtraukusi sadarbību ar vienu no arēnām, kuras kapitāldaļu turētāji ir Krievijas investori.

# Ar lēmumu klajā nākuši Eiropas Ziemeļu basketbola līgas un Eiropas Sieviešu basketbola līgas organizatori. Ņemot vērā Krievijas iebrukumu Ukrainā, organizatori paziņojuši par Krievijas un Baltkrievijas klubu izslēgšanu no abiem turnīriem.

# Starptautiskās Hokeja federācijas (IIHF) prezidents Liks Tardifs intervijā ''RIA Novosti'' atzinis, ka joprojām durvis ir atvērtas 2023. gada pasaules čempionāta norisei Krievijā. Vakar IIHF lēma diskvalificēt Krievijas un Baltkrievijas izlases no tās rīkotajiem pasākumiem, taču paziņojumā nekas netika minēts par nākamā gada čempionātu.

# Krievijā nenotiks 2022.gada pasaules čempionāts volejbolā vīriešiem, otrdien paziņoja Starptautiskā Volejbola federācija (FIVB).

# Starptautiskā Automobiļu federācija (FIA) šodien rīkos Pasaules motoru sporta padomes (WMSC) sēdi, kurā tiks apspriests jautājums par Krievijas izslēgšanu no starptautiskā autosporta.

# Ar savu nostāju par karu Ukrainā klajā nācis Latvijas pludmales volejbolists Aleksandrs Samoilovs.

# Nacionālā Hokeja līga (NHL) nosoda Krievijas iebrukumu Ukrainā, cer uz iespējami ātru konflikta atrisināšu miermīlīgā ceļā un ir pārtraukusi sadarbību ar biznesa partneriem Krievijā, teikts līgas paziņojumā.

28. februāris:

# Latvijas Basketbola savienība (LBS) šodien lidostā ''Rīga'' sagaidījusi Ukrainas basketbola izlases delegāciju, kurā bijis galvenais treneris Ainars Bagatskis, vairāki spēlētāji un komandas pārstāvji, kuriem tiks sniegta izmitināšanas palīdzība viesnīcā ''Pullman''. Latvijā atgriezies arī ''Odessa'' spēlējošais Lauris Blaus.

# Savu soli spērusi arī IIHF - tās padome pieņēmusi lēmumu diskvalificēt no visiem saviem turnīriem visas Krievijas un Baltkrievijas izlases un komandas, kā arī atņēmusi Krievijai 2023. gada junioru pasaules čempionāta rīkošanas tiesības. Savukārt pēc gada paredzētā pieaugušo pasaules čempionāta liktenis paziņojumā nav pieminēts.

# Latvijas Handbola federācija gatava atteikties no EČ U18 rīkošanas, ja tajā piedalīsies Krievija.

# Mairis Briedis savos sociālajos tīklos izlicis paziņojumu, kurā iestājas pret karu. Briedis savā ierakstā Ukrainu un Krieviju vārdā nepiesauc.

# Izglītības un zinātnes ministre Anita Muižniece šodien vērsusies pie visām Latvijas sporta organizācijām, sporta bāzēm, sportistiem, treneriem, sporta darbiniekiem un visas sporta kopienas, aicinot solidarizēties ar Ukrainu un Ukrainas cilvēkiem, norobežojoties no jebkādas sadarbības ar Krievijas Federācijas un Baltkrievijas Republikas institūcijām un to pārstāvjiem, kā arī šo valstu sporta organizācijām (tai skaitā sporta federācijām, sporta klubiem un sporta izglītības iestādēm).

# Lietuvas basketbola izlases galvenais treneris Kazis Maksvītis pēc februāra kvalifikācijas spēļu beigām oficiāli paziņojis par jau iepriekš pieņemto lēmumu – viņš Krievijas iebrukuma Ukrainā dēļ neturpinās darbu Permas klubā "Parma", ko pārstāv arī latviešu uzbrucējs Mareks Mejeris.

# Vācijas futbola otrās bundeslīgas klubs Gelzenkirhenes "Schalke 04" lauzīs līgumu ar savu ģenerālsponsoru Krievijas valsts enerģētikas kompāniju "Gazprom".

# Starptautiskā Orientēšanās federācija (IOF) apturējusi Krievijas Orientēšanās federācijas dalību organizācijā un pilnībā diskvalificējusi tās sportistus.

# Somijas Hokeja federācija (SHF) paziņo, ka neļaus Krievijas un Baltkrievijas hokeja izlasēm piedalīties pasaules čempionātā, kas maijā risināsies Helsinkos un Tamperē.

27. februāris:

# Starptautiskā futbola federāciju asociācija (FIFA) nāca klajā ar paziņojumu, ka vienbalsīgi pieņemti lēmumi, kas vērsti pret Krieviju, taču par tās izslēgšanu nav paziņojusi. Krievijas izlasei mači jāaizvada neitrālos laukumos bez skatītājiem. Tāpat Krievija spēlēs zem Krievijas Futbola savienības vārda, bez karoga un bez himnas.

# Šveices Hokeja federācija publicējusi paziņojumu, kurā paudusi nosodījumu Krievijas uzbrukumam Ukrainai un sacījusi, ka pieprasa no Starptautiskās hokeja federācijas (IIHF) nekavējoties pieņemt lēmumus pret Krieviju un Baltkrieviju. Šveice kopā ar citām federācijām (nav nosaukts, ar kurām tieši) vērsusies pie IIHF padomes ar vairākām konkrētām prasībām.

# Anglijas Futbola asociācija (FA) publicēja paziņojumu, kurā pausts, ka pret Krieviju netiks spēlēts nevienā vecuma grupā un meistarības līmenī.

# Krievijas futbola izlase Pasaules kausa kvalifikācijā paliek bez pretiniekiem. Čehija pievienojusies Polijai un Zviedrijai, atsakoties aizvadīt 2022. gada Pasaules kausa futbolā kvalifikācijas "play-off" spēli pret Krieviju, ziņo Čehijas Futbola federācija (FAČR).

# Latvijas Hokeja federācijas vārdā tās prezidents Aigars Kalvītis paudis kategorisku nosodījumu Krievijas agresijai Ukrainā. "Latvijas hokeja izlase neaizvadīs divas paredzētās pārbaudes spēles Rīgā ar Krievijas olimpisko komandu un Baltkrievijas nacionālo hokeja izlasi pirms Somijā plānotā 2022. gada Pasaules čempionāta," paziņoja LFF prezidents.

# ''Dinamo Rīga'' padome pavēstījusi par lēmumu izstāties no visām Kontinentālās hokeja līgas (KHL) struktūrām. ''Lēmums izstāties no KHL ir pieņemts, tādējādi paužot nepārprotamu kluba vadības nostāju. Šādas militāras un humānas krīzes laikā, neredzam nekādu iespēju sadarbībai ar Kontinentālo hokeja līgu,'' ''AS Dinamo Rīga'' padomes vārdā informēja padomes priekšsēdētājs Juris Savickis.

# Starptautiskā Džudo federācija (IJF) sestdien paziņoja, ka atstādina Vladimiru Putinu no organizācijas goda prezidenta amata. Putins ir kaislīgs džudo cīkstonis un no Starptautiskās Džudo federācijas iepriekš saņēmis astotā Dana melnās jostas pakāpi.

26. februāris:

# Pieņemts lēmums atcelts šogad Orļonokas trasē plānoto pasaules motokrosa čempionāta posmu.

# Starptautiskā Biatlona savienība (IBU) lēma ļaut krievu un baltkrievu sportistiem turpināt sezonu, taču neitrālu sportistu statusā, aizliedzot jebkādus Krievijas un Baltkrievijas simbolus. IBU gan nestāsies ceļā, ja organizatori paši liegs šo valstu biatlonistiem startēt arī neitrālā statusā, kā to jau izdarījusi Igaunija.

# ''Rimi'' Rīgas maratona organizatori lēmuši šogad nereģistrēt Krievijas un Baltkrievijas skrējējus dalībai maratonā. Pērn ''Rimi'' Rīgas maratonā piedalījās 47 Krievijas un 10 Baltkrievijas sportisti

# Polijas Futbola asociācija paziņoja, ka tā neplāno aizvadīt spēli pret Krieviju ''play-off'' fāzē par iekļūšanu 2022. gada Pasaules kausa izcīņā, kas paredzēta 24. martā. Lēmums saistīts ar Krievijas iebrukumu Ukrainā un to atbalsta arī Polijas izlases līderis Roberts Levandovskis. Pēcāk Polijas lēmumam pievienojās arī Zviedrijas Futbola asociācijas valde.

# Neuzvarētais WBA, IBF, WBA un IBO smagsvaru pasaules čempions boksā Oleksandrs Usiks (19-0, 13 KO) ierakstīja uzrunu Krievijas tautai un Vladimiram Putinam, lūdzot izbeigt asinsizliešanu Ukrainas teritorijā.

# Gruzijas basketbolists Tornike Šengelija savas valsts medijam ''Commersant.ge'' atklāja, ka, protestējot pret Krievijas iebrukumu Ukrainā, pametīs Maskavas CSKA, kurai pievienojās pirms 2020./2021. gada sezonas.

# Nacionālās hokeja līgas (NHL) komandas Vašingtonas ''Capitals'' līderis Aleksandrs Ovečkins publiski izteicās par Krievijas iebrukumu Ukrainā, konkrēti gan neatbildot, vai atbalsta Krievijas invāziju. Hokejists izteicās, ka vēlas kara beigas pēc iespējas ātrāk.

25. februāris:

# Kijevas pilsētas mērs un bijušais pasaules čempions boksā smagsvaru kategorijā Vitālijs Kļičko (45-2; 41 KO) ņēmis rokās ieroci, lai aizsargātu savu pilsētu no Krievijas iebrucējiem.

# Starptautiskās Šaha federācijas (FIDE) rīkotājdirektore un valdes priekšsēdētāja vietniece Dana Reizniece-Ozola aicina atcelt visas Krievijā plānotās sacensības, kamēr šī valsts veic brutālo iebrukumu Ukrainā. Tāpat viņa mudina FIDE pārskatīt attiecības ar sponsoriem no Krievijas, kā arī pārcelt organizācijas operatīvo darbību no Krievijas.

Tiesa, FIDE prezidentu Arkādiju Dvorkoviču pirms dažiem gadiem iekļāva Krievijas prezidentam Vladimiram Putinam pietuvināto personu sarakstā.


# Anglijas čempiones futbolā Mančestras "City" galvenais treneris Peps Gvardiola nenoliedz, ka viņa komandas ukraiņu pussargs Oleksandrs Zinčenko šobrīd nepiedzīvo vieglus laikus, taču klubs ir ar viņu un atbalsta. Jau šajā nedēļas nogalē "City" ir spēle Anglijas Premjerlīgā - sestdien pret Liverpūles "Everton". Zinčenko pildījis arī Ukrainas futbola izlases kapteiņa pienākumus.

# Lietuvas spēcīgākais futbola klubs Viļņas "Žalgiris" saka: "NĒ KARAM!"


# Ukrainas Basketbola federācija aicinājusi Starptautisko Basketbola federāciju (FIBA) diskvalificēt visus Krievijas klubus un nacionālās izlases no visiem turnīriem, kas tiek aizvadīti FIBA pārraudzībā. "Valstij, kas ir pieteikusi karu, nav vietas starptautiskā sporta sabiedrībā!"

Lietuvas medijs ''15.lt'' informējis Eirolīgu, ka aptur savstarpējo sadarbību pēc tās lēmuma ļaut Krievijas komandām turpināt piedalīties turnīrā.

# Par cēlu žestu vienojies Lietuvas basketbola klubs Viļņas "Rytas", kas no katras mājas spēļu biļetes ziedos vienu eiro Lietuvā bāzētai nevalstiskai "Blue/Yellow" organizācijai. Tā sniedz dažāda veida palīdzību (degviela, transports, medicīna) Ukrainai, bet līdz piektdienas pēcpusdienai Lietuvas iedzīvotāji šai organizācijai bija saziedojuši jau divus miljonus eiro.

# Starptautiskās Olimpiskās komitejas (SOK) izpildkomiteja aicina visas starptautiskās federācijas pārcelt vai atcelt sporta pasākumus, kas plānoti Krievijā vai Baltkrievijā. "SOK stingri nosoda Krievijas un Baltkrievijas valdību pārkāpto olimpisko pamieru," teikts organizācijas paziņojumā. Olimpiskais pamiers sākās septiņas dienas pirms Pekinas olimpiskajām spēlēm un noslēgsies septiņas dienas pēc paralimpiskajām spēlēm.

SOK arī mudina starptautiskos sporta pasākumos ignorēt Krievijas un Baltkrievijas karogus, kā arī neatskaņot šo valstu himnas.

# Doņeckas "Shakhtar" komandas brazīliešu uzbrucējam Žunioram Moraešam, kuram ir Ukrainas pase, aizliegts izceļot no šīs valsts, jo viņu var iesaukt armijā. Moraešs Ukrainā spēlē jau kopš 2012. gada, bet šīs valsts futbola izlasē 11 spēlēs iesitis vienus vārtus.

# ULEB Eirolīga neizslēgs Krievijas klubus no sava turnīra. Tā vietā spēles norisināsies kā iepriekš plānots, bet paredzētie mači Krievijā būs jāizspēlē ārpus šīs valsts robežām. Šādi nosacījumi attiecināmi arī uz ULEB Eirokausu. CSKA un Rolanda Šmita pārstāvētās "Barcelona" spēle Maskavā, kam bija jānotiek svētdien, pagaidām atlikta.

# Titulētais Anglijas futbola klubs Mančestras "United" pārtraucis sadarbību ar savu sponsoru, Krievijas nacionālo lidsabiedrību "Aeroflot". Šī kompānija par komandas pārvadāšanu rūpējās kopš 2013. gada, bet esošais līgums bija spēkā līdz 2023. gadam. Tiesa, Mančestras vienība neizmantoja "Aeroflot" pakalpojumus šonedēļ, kad tā devās uz UEFA Čempionu līgas maču Spānijā pret vietējo Madrides "Atletico". Kopš ceturtdienas "Aeroflot" ir aizliegts darboties Apvienotajā Karalistē. Vēl 2015. gadā Mančestras klubs pagarināja sadarbību ar lidsabiedrību, un līguma kopējā summa bija 40 miljoni dolāru piecos gados.

# "Putins - mūsu prezidents" Maskavas hokeja klubu CSKA un "Spartak" pārbaudes spēle.

# Latvijas futbola virslīgas jaunpienācēja "Auda", vērtējot Ukrainā notiekošo, piektdien neaizvadīs pārbaudes spēli pret Krievijas klubu "Rotor". "Auda" šobrīd atrodas Turcijā, kur pirms jaunās sezonas aizvada treniņnometni.

# Ņemot vērā Krievijas izrādīto agresiju Ukrainā, Latvijas Regbija federācija atcēlusi sieviešu regbija izlases dalību Eiropas sniega regbija čempionātā, kas bija plānots šī gada 27.-28. februārī Maskavā.


# Nīderlandes Basketbola federācija paziņojusi, ka tās vīriešu izlase svētdien 2023. gada Pasaules kausa kvalifikācijas mačā negrasās uzņemt Krievijas basketbolistus. "Izsverot visus aspektus, ieskaitot morālos, spēlētāju un sabiedrības drošības, valde var rīkoties tikai vienā veidā – atcelt svētdien paredzēto maču."

# F-1 čempionāta vadība, ņemot vērā šī brīža situāciju Ukrainā, uzskata, ka aizvadīt pasaules čempionāta posmu Krievijā nav iespējams. Tas gan nenozīmē, ka sacensības Sočos tiešām nenotiks, jo, uzlabojoties politiskajai situācijai, piloti tur varētu doties. Kalendārā tas paredzēts kā 17. posms 23.-25. septembrī. Ceturtdien pret Krievijas posma norisi publiski gan nostājās pašreizējais pasaules čempions Makss Verstapens un Sebastjans Fetels.

# Polijas basketbola klubs "Zielona Gora" nolēmis apturēt savu dalību VTB Vienotajā līgā. Ar divām uzvarām 13 spēlēs šī komanda turnīra kopvērtējumā ir pēdējā starp 12 konkurentēm. Nākamā cīņa tai bija iecerēta 6. martā izbraukumā pret "Nizhny Novgorod". Līdz ar "Zielona Gora" un arī Tallinas "Kalev/Cramo" izstāšanos, līgā palikušas vairs tikai desmit komandas - no Krievijas, Baltkrievijas un Kazahstānas.

# Starptautiskā Slēpošanas federācija (FIS) piektdien lēma atcelt vai pārcelt vairākus šosezon Krievijā paredzētus Pasaules kausu posmus četros dažādos sporta veidos, tostarp Latvijai aktuālākajā distanču slēpošanā Tjumeņā - šīm sacensībām bija jānotiek 18.-20. martā. Ja šie posmi tiks aizvadīti, tad citās valstīs, bet par to tiks ziņots vēlāk.

# UEFA Čempionu līgas fināls Sanktpēterburgā nenotiks! Eiropas Futbola asociāciju savienības (UEFA) izpildkomiteja piektdien nolēma 28. maijā gaidāmo finālu pārcelt uz Francijas galvaspilsētā Parīzē esošo "Stade de France" arēnu, kas spēj uzņem nedaudz virs 80 000 skatītāju. Tajā savulaik notikuši Eiropas čempionāta un Pasaules kausa mači. UEFA piektdien arī lēma, ka Krievijas un Ukrainas klubiem, kuri piedalās šīs organizācijas turnīros, savas mājas spēles turpmāk būs jāaizvada neitrālos laukumos.

# Somijas hokeja kluba Helsinku "Jokerit" vadītājs Jari Kurri pieņēmis lēmumu par izstāšanos no Kontinentālās hokeja līgas (KHL) 2021./22. gada sezonas Gagarina kausa izcīņas.

# Tikmēr Krievijas basketbola klubs Sanktpēterburgas "Zenit", kas startē ULEB Eirolīgā, aicina sportu nejaukt ar politiku. "Basketbolam jābūt norobežotam no politikas. (..) Par spīti atšķirībām politiskajos uzskatos un uzstādījumos, Eiropas klubi ir vienoti basketbola attīstībā ārpus savām robežām, neņemot vērā politisko situāciju."

# No dalības Pasaules kausa sacensībām skikrosā atteikušies visi sportisti, izņemot vietējos Krievijas slēpotājus, kuri kvalifikācijas mačus aizvadīja savā starpā.

# Atbalstot savā komandā spēlējošo ukraiņu basketbolistu Aleksu Leņu, Sakramento "Kings" vienība pirms Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) mača pret Denveras "Nuggets" sakrustoja rokas ar pretinieku spēlētājiem un vienojās klusuma brīdī.

# Arī pats Leņs kopā ar vēl vienu ukraiņu NBA spēlētāju Svjatoslavu Mihaiļuku (Toronto "Raptors") nāca klajā ar publisku paziņojumu, nosodot Krievijas uzbrukumu Ukrainai.

# Reaģējot uz notikumiem Ukrainā, Somijas izlases iemūžinātie krekli un čempionu titulu baneri tiks noņemti no "Hartwall" arēnas griestiem. "Hartwall" halle pieder Genādijam Timčenko un Rotenbergu ģimenei – Vladimiram Putinam pietuvinātiem oligarhiem, kuri iekļauti sankciju sarakstos.

# Barselonā pirms jaunās sezonas turpinās Pirmās formulas (F-1) testi. Ar krievu naudu atbalstītā "Haas" komanda turpina no savas vizuālās identitātes aizvākt savu titulsponsoru "Uralkali". Noslēdzošajā testu dienā komanda startēs ar baltu krāsojumu, kaut gan ierasti to rotāja krievu karoga krāsas.

# Pēc ULEB Eirolīgas mača ar Berlīnas "Alba" Francijas kluba ASVEL prezidents Tonijs Pārkers paziņoja, ka komanda nākamnedēļ nedosies uz Krieviju. Francijas vienībai 3. martā iecerēts mačs izbraukumā pret Kazaņas "Unics". "Nebrauksim uz Krieviju. Esmu jau to pateicis spēlētājiem un komandas personālam. Notikumi Ukrainā stāv pāri sportam. Nevaram pieņem šo situāciju, tā ir pilnībā pretēja mūsu vērtībām."

24. februāris:

# Ceturtdien daudz notikumu. Latvijas Basketbola savienība lēma pārtraukt sadarbību ar Krievijas basketbola organizācijām. UEFA paziņoja, ka UEFA Čempionu līgas fināls nenotiks Sanktpēterburgā, bet latviešu pārstāvētā Tallinas ''Kalev/Cramo'' oficiāli lēma izstāties no Vienotās līgas.

Krievijā atteikusies spēlēt ULEB Eirolīgas komanda Kauņas ''Žalgiris'', bet nosodījumu par Krievijas iebrukumu paudusi gan Starptautiskā Olimpiskā komiteja (SOK), gan Latvijas Olimpiskā komiteja.

# Hokeja klubam "Rīga" ceturtdien un piektdien Piņķos vajadzēja aizvadīt savas Krievijas Jaunatnes hokeja līgas (MHL) sezonas pēdējās spēles, taču tās nenotiks, zināms portālam Sportacentrs.com. Vēlāk līga paziņoja, ka par maču nenotikšanu ''Rīgas'' komanda saņēmusi tehniskos zaudējumus.

# Četrkārtējais F1 čempions Sebastians Fetels sacīja, ka ir šokēts par Krievijas iebrukumu Ukrainā un ka negrasās apmeklēt Krievijas "Grand Prix", kas paredzēts septembrī. Viņam atbalstu paudis arī Makss Verstapens.

# ''Traģēdija ne tikai Ukrainai, bet arī visai Eiropai. Šī traģēdija var tikt arī līdz jūsu mājām. Kopīgiem spēkiem šo agresiju varam apturēt,'' kopīgā paziņojumā pie sabiedrībās vērsās brāļi Kļičko. Kijevas mērs Vitālijs Kļičko jau izsludinājis komandantstundu no plkst. 22:00 līdz 7:00.

# Ar paziņojumu klajā nācis ar titulētais bokseris Oleksandrs Usiks, kurš savā īsajā uzrunā aicinājis visiem kopīgi izbeigt karu pēc iespējas ātrāk.

# Virslīgas klubs ''Valmiera'', atrodoties treniņnometnē Turcijā, aizvadīja pārbaudes spēli pret Maskavas ''Torpedo'', sociālajos tīklos saņemot nosodījumu. Pēc mača klubs nācis klajā ar paziņojumu, ka lēmums pieņemts, balstoties uz futbolistu, tostarp divu Ukrainas spēlētāju, vēlmi spēlēt un nodot vēstījumu. Komanda arī paziņoja, ka ir pārcēlusi 27. februārī paredzēto pārbaudes spēli pret Ļipeckas ''Metallurg''.

# Polijas, Zviedrijas un Čehijas futbola federācijas nākušas klajā ar paziņojumu, kurā aicina nespēlēt Krievijā 2022. gada Pasaules kausa ''play-off'' spēles no 24. līdz 29. martam.

# FIFA prezidents Džanni Infantino preses konferencē pauda, ka esošajā situācijā futbols nav prioritāte, taču tā pētīs situāciju Krievijā un Ukrainā un tad lems par tālākajiem soļiem, kas saistīti arīdzan ar 2022. gada Pasaules kausa kvalifikācijas norisi.

# Tika atcelta ULEB Eirolīgas plānotā spēle starp Minhenes ''Bayern'' un Maskavas CSKA, kuru vēl pirms stundas atteicās raidīt televīzijā.

# Kopumā nenotiks ne tikai Maskavas CSKA 27. kārtas spēle, bet arī divu pārējo Krievijas komandu cīņas. Tas nozīmē, ka Rolanda Šmita ''Barcelona'' nenāksies doties uz Sanktpēterburgu, bet Artūra Kuruca ''Baskonia'' neuzņems UNICS. Jau ziņots, ka piektdien Eirolīgas komandām paredzēta sapulce.

# Lietuvas basketbola federācija lūgusi savus biedrus pārtraukt sakarus ar Krievijas un Baltkrievijas sporta organizācijām.

# Kontinentālās hokeja līgas (KHL) komanda Helsinku ''Jokerit'' pazaudējusi tās vienu no lielākajiem sponsoriem ''Barona'', kas nevēlas būt saistīta ar vienību, kura spēlē tās valsts čempionātā, kas izvērš invāziju citā valstī. Krievijas žurnālisti jau lēsuši, ka ''Jokerit'' jau pieņēmis lēmumu par izstāšanos no KHL, taču juridisku apstākļu dēļ tas vēl nav paziņots oficiāli.

# Vašingtonas ''Capitals'' līderis Aleksandrs Ovečkins pēc rīta treniņa neieradās runāt ar žurnālistiem, lai gan tie lūdza hokejista pieejamību. Tiek lēsts, ka hokejists kādā brīdī būs gatavs atbildēt uz jautājumiem. Viņa ģimene pašreiz atrodas Krievijā.

# FIBA pārcēlusi ne tikai Ukrainas izlases spēli pret Spāniju 2023. gada Pasaules kausa kvalifikācijas ietvaros, bet arī Baltkrievijas cīņu pret Lielbritāniju, kas 25. februārī bija paredzēta Minskā. Lielbritānija jau laicīgi ziņoja, ka neplāno doties uz Baltkrieviju. Pārcelšanas iemesls saistīts ar drošības apsvērumiem. Jāatgādina, ka gadījumā, ja Baltkrievija iekļūs labāko trīs komandu vidū B grupā, tad Latvijai var nākties ar to spēlēt vienā grupā pēdējā fāzē uz iekļūšanu finālturnīrā.

# Krievijas iebrukums Ukrainā ietekmējis arī F1 komandu ''Haas'', kuras viens no galvenajiem atbalstītājiem ir Krievijas uzņēmums ''Uralkali''. Uzņēmuma logo rotā formulas, taču pēdējā testa braucienu dienā Barselonā tā dosies ar baltu formulu, aizklājot atbalstītāju logo. Pie tam, ''Haas'' šodien no preses konferences atsauca komandas vadītāju Gunteru Šteineru.

 +28 [+] [-]

, 2022-02-24 18:51, pirms 3 gadiem
Paldies, Sportacentram! šo var turēt kaut kur topā un atjaunināt.

 +11 [+] [-]

, 2022-02-24 20:00, pirms 3 gadiem
Kautkāds brīnumains klusums no RD!

 +15 [+] [-]

, 2022-02-24 20:05, pirms 3 gadiem
terex rakstīja: Kautkāds brīnumains klusums no RD!
Savickis valodu zaudējis.

 +10 [+] [-]

, 2022-02-24 20:13, pirms 3 gadiem
alguns rakstīja: Savickis valodu zaudējis.
hokeja pederācija ar ierakumā sēž. nekā pārsteidzoša!

  +5 [+] [-]

, 2022-02-24 20:13, pirms 3 gadiem
alguns rakstīja: Savickis valodu zaudējis.
LHF....

 +10 [+] [-]

, 2022-02-24 20:27, pirms 3 gadiem
Tomēr spiediens uz Jokerit ir izdevies
https://www.delfi.lv/sports/news/ri...

 +14 [+] [-]

, 2022-02-24 20:33, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tomēr spiediens uz Jokerit ir izdevies
godīgi sakot šodien kaut kāds Jokerit krievu čempī ir parasts pirdiens. agrāk viņiem to vajadzēja darīt.

Tagad SOK un citām sportu federācijām jāizslēdz Krievija un Baltkrievija no visām viņu pakļautībā esošām sacensībām nekavējoties. Tieši tāpat kā jugus 90.gados.

 +18 [+] [-]

, 2022-02-24 20:36, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: godīgi sakot šodien kaut kāds Jokerit krievu čempī ir parasts pirdiens. agrāk viņiem to vajadzēja darīt.

Tagad SOK un citām sportu federācijām jāizslēdz Krievija un Baltkrievija no visām viņu pakļautībā esošām sacensībām nekavējoties. Tieši tāpat kā jugus 90.gados.
Tieši tā nevis jāatceļ spēles,bet krievi jāmet ārā no visurienes.Lai taisa savus huilo čempionātus.

 +10 [+] [-]

, 2022-02-24 20:36, pirms 3 gadiem
alguns rakstīja: Savickis valodu zaudējis.
Kaut kur ar vienu aci redzēju, ka LR1 esot šim zvanījuši. Kad uzprasīja par karu Ukrainā, Mr. Savickis esot nometis klausuli

  +2 [+] [-]

, 2022-02-24 20:37, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: Paldies, Sportacentram! šo var turēt kaut kur topā un atjaunināt.
Pag, Tev gadījumā nav radi Ukrainā? Šķiet, par kaut ko tādu esot bijušas diskusijas sen atpakaļ.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-24 20:41, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: godīgi sakot šodien kaut kāds Jokerit krievu čempī ir parasts pirdiens. agrāk viņiem to vajadzēja darīt.

Tagad SOK un citām sportu federācijām jāizslēdz Krievija un Baltkrievija no visām viņu pakļautībā esošām sacensībām nekavējoties. Tieši tāpat kā jugus 90.gados.
Protams, ka tā ir tikai pile visā tajā šļurā, bet kā saka-pile pa pilei, un, skat, spainis ir pilns.
Uz Rusņas izslēgšanu no visām starptautiskam sporta sacensībām un procesiem neceru, jo tajā visā ir pārāk daudz cilvēku, kuri piezīdušies Rusnas naudas maciņam. Līdz ar to Rusņu atkal nevar salīdzināt ar Dienvidslāviju, kura globālā pasaulē nekas nebija.

  +9 [+] [-]

, 2022-02-24 20:42, pirms 3 gadiem
Vismaz SC pazuduši tarakāna fani ,bet Delfi TVNET un facebook joproām pilns ar tarakāna un huilo faniem.

 +12 [+] [-]

, 2022-02-24 20:42, pirms 3 gadiem
sportacentrs, ceļam augšā šo topiku un nepārtraukti atjaunojat.
Aļona protams ir malacis un bombī WTA turnīros.
bet šoreiz ir citas lietas daudz svarīgākas.
un turpiniet informēt kas atbalsta sportā huilo un kas met tos ārā!
paldies!

  +4 [+] [-]

, 2022-02-24 20:43, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Tieši tā nevis jāatceļ spēles,bet krievi jāmet ārā no visurienes.Lai taisa savus huilo čempionātus.
Atceries cik smagi gāja ar sankciju noteikšanu Rusņai, kad to pieķēra pie rokas dopinggeitā?

  +3 [+] [-]

, 2022-02-24 20:43, pirms 3 gadiem
Atlantique rakstīja: Kaut kur ar vienu aci redzēju, ka LR1 esot šim zvanījuši. Kad uzprasīja par karu Ukrainā, Mr. Savickis esot nometis klausuli
Tas bija vakar ,vai aizvakar.

  +4 [+] [-]

, 2022-02-24 20:45, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Tas bija vakar ,vai aizvakar.
Esot solijis, ka līdz darba nedēļas beigām, tobiš rītdienas vakaram, sniegšot savu komentāru visā tajā.

  +4 [+] [-]

, 2022-02-24 20:45, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Atceries cik smagi gāja ar sankciju noteikšanu Rusņai, kad to pieķēra pie rokas dopinggeitā?
Dopings ir slikti,bet karš tas ir briesmīgi.Un ja joprojām rietumu pasaules varas gaiteņos tikai runā nevis dara tas ir šausmīgi.

  +5 [+] [-]

, 2022-02-24 20:54, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Dopings ir slikti,bet karš tas ir briesmīgi.Un ja joprojām rietumu pasaules varas gaiteņos tikai runā nevis dara tas ir šausmīgi.
Diemžēl, bet rietumos ir pārāk daudz cilvēku, kuri ēd Putleram no rokas. Kaut vai tas pats Orbans. Viņi paši, vai caur saviem lobijiem, pamatīgi bremzē visus procesus. Plus katras valsts individuālās ekonomiskās intereses. Piemēram, beļģi iebilst pret ES sankcijā Rusņas dimantu tirgum pasaulē, jo, kā zināms, beļģi ir pasaules vadošie briljantu tirgotāji. Un tādu piemēru ir daudz.

  +5 [+] [-]

, 2022-02-24 20:56, pirms 3 gadiem
Ko Dinamo gaida? Iebrukumu Latvijā vai?

  +9 [+] [-]

, 2022-02-24 20:59, pirms 3 gadiem
Aicinu atbalstīt Rimi Latvija, kura ir pilnībā atteikušies no Rusņas preču tirdzniecības.
Slēpts komentārs: izraktenis

  +4 [+] [-]

, 2022-02-24 21:05, pirms 3 gadiem
izraktenis rakstīja: Maksima pretī pāri ielai bankrotēs
Lai arī viņi atsakās no Rusņas preču tirdzniecības, un tad atkal iestāsies balanss, kā līdz šim.

  +9 [+] [-]

, 2022-02-24 21:07, pirms 3 gadiem
Cerams,ka visā pasaulē izslēgs šo fašistu valsti no visiem turnīriem!

     [+] [-]

, 2022-02-24 21:14, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Aicinu atbalstīt Rimi Latvija, kura ir pilnībā atteikušies no Rusņas preču tirdzniecības.
Daži beidzot nāk pie prāta. https://www.youtube.com/watch?v=xcf...

  +9 [+] [-]

, 2022-02-24 21:19, pirms 3 gadiem
šis ir vislabakais: "Tiek lēsts, ka hokejists kādā brīdī būs gatavs atbildēt uz jautājumiem. Viņa ģimene pašreiz atrodas Krievijā."

taisnību teikt nedrīkst - tad izmetīs no NHL... šo klapēs visi pēc kārtas...
melot arī nedrīkst - cars var apvainoties...

  +6 [+] [-]

, 2022-02-24 21:30, pirms 3 gadiem
Sporta domātājs rakstīja: Ko Dinamo gaida? Iebrukumu Latvijā vai?
ģinamo riga un LHF sēž ierakumā un gaida. nožēlojami. bet ko gan mums citu gaidīt no čekistiem , huilo un ūsainā atbalstītājiem.

  +2 [+] [-]

, 2022-02-24 21:38, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: ģinamo riga un LHF sēž ierakumā un gaida. nožēlojami. bet ko gan mums citu gaidīt no čekistiem , huilo un ūsainā atbalstītājiem.
Kalvītis jau pateica, ka viņš patreiz neko nedarīs, jo DINĀMO sezona ir beigusies un nākamā nav sākusies... kaut ko darīs tikai tad, kad būs iesniegums no Jurija par DINĀMO dalību KHL...

  +6 [+] [-]

, 2022-02-24 22:00, pirms 3 gadiem
Savickim laikam puncis sāp, netiek no poda nost.

  +4 [+] [-]

, 2022-02-24 22:05, pirms 3 gadiem
Real Betis fani un īpašnieki ir p*mpji – spēlē pret Zenit nekas neliecina par fašistiskās krievijas agresiju Ukrainā. Butu vismaz uz elektroniskajām reklāmām laukuma malās uzlikuši Ukrainas karoga krāsas.

  +8 [+] [-]

, 2022-02-24 22:08, pirms 3 gadiem
izraktenis rakstīja: Maksima pretī pāri ielai bankrotēs
Nu, re! MAXIMA arī paziņoja, ka izņem Rusņas preces no apgrozības.

  +2 [+] [-]

, 2022-02-24 22:52, pirms 3 gadiem
Atlantique rakstīja: Pag, Tev gadījumā nav radi Ukrainā? Šķiet, par kaut ko tādu esot bijušas diskusijas sen atpakaļ.
Ir

  +2 [+] [-]

, 2022-02-24 22:53, pirms 3 gadiem
WKS rakstīja: Real Betis fani un īpašnieki ir p*mpji – spēlē pret Zenit nekas neliecina par fašistiskās krievijas agresiju Ukrainā. Butu vismaz uz elektroniskajām reklāmām laukuma malās uzlikuši Ukrainas karoga krāsas.
Fakts, uzslēdzu paskatīties, tikpat ātri arī izslēdzu.

  +5 [+] [-]

, 2022-02-24 22:54, pirms 3 gadiem
"Подбитые танки россиян усеяли харьковскую трассу. Один из очевидцев событий рассказал иностранному корреспонденту, что российская техника горит, а оставшиеся в живых россияне убежали."
Brīžiem arī kas pozitīvs

 +13 [+] [-]

, 2022-02-24 23:04, pirms 3 gadiem
Ja godīgi, tad Valmieras paziņojums vēl vairāk uzvilka. Ne vārda par to, ka aizvadīja vēlvienu spēli no rīta. Ok, es vēl saprastu to vienu no paša rīta nepārceltu spēli... "Nodod" tad savu vēstījumu ar no dupša izvilktas baltas maiciņas un ātri uzskribelētiem vārdiem un atvainojies twitterī. Bet tagad - 2 spēles, k-kādi murgi par multinacionāliem spēlētājiem... Konkrēts kauns par Kalnu&Kalniņu un mūsu jaunajiem džekiem, kuriem vispār nav mugurkaula un nekādas nostājas. Fuj Valmierai!

  +8 [+] [-]

, 2022-02-24 23:36, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Ja godīgi, tad Valmieras paziņojums vēl vairāk uzvilka. Ne vārda par to, ka aizvadīja vēlvienu spēli no rīta. Ok, es vēl saprastu to vienu no paša rīta nepārceltu spēli... "Nodod" tad savu vēstījumu ar no dupša izvilktas baltas maiciņas un ātri uzskribelētiem vārdiem un atvainojies twitterī. Bet tagad - 2 spēles, k-kādi murgi par multinacionāliem spēlētājiem... Konkrēts kauns par Kalnu&Kalniņu un mūsu jaunajiem džekiem, kuriem vispār nav mugurkaula un nekādas nostājas. Fuj Valmierai!
Derētu izslēgt no virslīgas, nožēlojama komanda.

  +5 [+] [-]

, 2022-02-25 01:11, pirms 3 gadiem
Te jau vairs nav variantu nekādai sadarbībai, kaut virtuālai. Krievija ir jāizolē, vismaz tik ilgi, kamēr tur pie varas ir 21. gs. fašista Putina noziedzīgais režīms. Te nu nav runa ne par Dinamo, ne kādu citu sporta klubu vai veidu. Viss, game over.

  +4 [+] [-]

, 2022-02-25 02:04, pirms 3 gadiem
Sigulda nedošot naudu, ja piedalīsies urkostānieši, urkostānijā vai neitrālā vietā kopā ar urkostāniešiem.
https://www.sigulda.lv/public/lat/j...
Caur reni uz Ministru Prezidenta amatu? Bet, nu pareizi. Urki visur jānošuj!

  +2 [+] [-]

, 2022-02-25 02:39, pirms 3 gadiem
Izskrienot ātri cauri komentāriem, nekur nepamanīju diskusiju par Riga FC, kas ar viņiem varētu notikt??

  +5 [+] [-]

, 2022-02-25 07:18, pirms 3 gadiem
Krievija iznīcina Ukrainu ,bet krievu sportisti mierīgi tiek pielaisti starptautiskām sacensībām tas ir nožēlojami.Palasot krievu komentārus pat par Jokerit iespējamo aiziešanu no khl tur valda agresija ,ka redz sen bijis laiks tos čukņas izmest.

  +6 [+] [-]

, 2022-02-25 07:33, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Krievija iznīcina Ukrainu ,bet krievu sportisti mierīgi tiek pielaisti starptautiskām sacensībām tas ir nožēlojami.Palasot krievu komentārus pat par Jokerit iespējamo aiziešanu no khl tur valda agresija ,ka redz sen bijis laiks tos čukņas izmest.
man ir naivas cerības, ka to izdarīs šodien. krievi un belari jāizpederē no SOK un visām starptautiskajām pederācijām.
lai brauc uz huilostānu un tur sacenšas.
kopumā sporta pasaules organizācijas ir mīzaļi.

  +5 [+] [-]

, 2022-02-25 08:12, pirms 3 gadiem
Gatis rakstīja: šis ir vislabakais: "Tiek lēsts, ka hokejists kādā brīdī būs gatavs atbildēt uz jautājumiem. Viņa ģimene pašreiz atrodas Krievijā."

taisnību teikt nedrīkst - tad izmetīs no NHL... šo klapēs visi pēc kārtas...
melot arī nedrīkst - cars var apvainoties...
Ovečkins taču ir putina fans. No viņa jēdzīgu komentāru vari negaidīt.
Malkins tāds pats.

  +5 [+] [-]

, 2022-02-25 08:20, pirms 3 gadiem
Ovečkinam IG profila bilde kopā ar putinu.
Vot viņš gan ir mērglis.

  +4 [+] [-]

, 2022-02-25 08:50, pirms 3 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Ovečkinam IG profila bilde kopā ar putinu.
Vot viņš gan ir mērglis.
Ovečka taču bija tas, kurš 2017. gadā no NHL esošiem vatņikiem nodibināja ''Putin Team''.
https://www.delfi.lv/news/arzemes/h...
Slēpts komentārs: Juzzeppe

  +6 [+] [-]

, 2022-02-25 09:39, pirms 3 gadiem
Juzzeppe rakstīja: interesanti kur visa pasaule bija ieprieksejos 8 gadus? kad Ukrainu zaldati apsaudija bez apstajas Donbas un Lugansku ? kur jus gudrisi bijat ? tur dzivo cilveki ar gimenem , vai tas nav genocids pret cilveci ? es atbalstu Putinu malacis un lai tagad paprove tikai kads smilkstet noslaucisno zemes virsas . malacis Putins , un to kad sports sen jau ir tiraka politika apliecina viss savadak sporta saitos nerakstitu par politiku
ahaaa, viens pajolis parādījās. Saskatījies krievu propogandas TV. Putina propoganda borēja tev šos melus 8 gadus, sagatavoja augsni karam.

  +3 [+] [-]

, 2022-02-25 09:39, pirms 3 gadiem
Juzzeppe rakstīja: interesanti kur visa pasaule bija ieprieksejos 8 gadus? kad Ukrainu zaldati apsaudija bez apstajas Donbas un Lugansku ? kur jus gudrisi bijat ? tur dzivo cilveki ar gimenem , vai tas nav genocids pret cilveci ? es atbalstu Putinu malacis un lai tagad paprove tikai kads smilkstet noslaucisno zemes virsas . malacis Putins , un to kad sports sen jau ir tiraka politika apliecina viss savadak sporta saitos nerakstitu par politiku
Tavs Putlers ar saviem pundura kompleksiem ir kā vārgulīgs vīrelis, kuru besī, ka viņa darbabiedri (Rietumu valstis) ir staltas un iznesīgas, un viņš aiz dusmām par to pārnākot mājās sit savu sievu (Ukrainu), jo tā ir fiziski vājāka. Tomēr arī tā sieva nepadodas un sit pretī arī viņam par pretīgo purnu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2022-02-25 09:48, pirms 3 gadiem
Nemaz nezināju, ka vatņiku tanki deg ar tik skaitām liesmām, ja ņem vērā, ka tur pamatā ir dzelzs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2022-02-25 09:57, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: man ir naivas cerības, ka to izdarīs šodien. krievi un belari jāizpederē no SOK un visām starptautiskajām pederācijām.
lai brauc uz huilostānu un tur sacenšas.
kopumā sporta pasaules organizācijas ir mīzaļi.
Tieši tā. Bet SOK raustās un biedē ezi ar pliku pakaļu...
Varbūt ir visām pārējām valstīm jāizstājas no SOK, ja reiz viņiem nepieciešama Krievija.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-25 09:57, pirms 3 gadiem
Ski-kross. Čeļaba. Do svidaņija! Sport vņe poļiķiki!
https://tass.ru/sport/13853439

  +5 [+] [-]

, 2022-02-25 10:00, pirms 3 gadiem
Bzh rakstīja: Tieši tā. Bet SOK raustās un biedē ezi ar pliku pakaļu...
Varbūt ir visām pārējām valstīm jāizstājas no SOK, ja reiz viņiem nepieciešama Krievija.
Runā tiešāk! Tu tak mani zini!
Krievu viedoklis: dā, poxxx, eķi evropeiskije i ostaļnije ģebili ņemnožko posuetyatsya i ugomoņjatsya.

  +5 [+] [-]

, 2022-02-25 10:09, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nemaz nezināju, ka vatņiku tanki deg ar tik skaitām liesmām, ja ņem vērā, ka tur pamatā ir dzelzs.
Uz priekšu gan tie maitas tiek...
Vācija pimpauši, oponēja SWIFT sankcijām. Peidaru nācija.
Slava Ukraiņi!

  +5 [+] [-]

, 2022-02-25 10:51, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Uz priekšu gan tie maitas tiek...
Vācija pimpauši, oponēja SWIFT sankcijām. Peidaru nācija.
Slava Ukraiņi!
Tur vēl Itāļi, Ungāri un Kipra bijuši pret. WTF? Labi, Ungāriem Orbans pie Putina pupa piezīdies, a kas pārējās valstīs?

  +3 [+] [-]

, 2022-02-25 10:53, pirms 3 gadiem
Komentāri soctīklos un reālā dzīve ir divas dažādas lietas. Realitātē krievi nāk iekšā un Rietumi ir devuši skaidru padošanās signālu. Ukraina ir atstāta viena. Tagad viss ir atkarīgs vai Ukrainai izdosies noturēt masīvu Krievijas armijas ofensīvu tuvākajās dienās. Ķīna vēro un ir apmierināta ar Rietumnieku gļēvumu. Honkonga un Taivāna ir nākošās listē.

  +3 [+] [-]

, 2022-02-25 11:02, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tur vēl Itāļi, Ungāri un Kipra bijuši pret. WTF? Labi, Ungāriem Orbans pie Putina pupa piezīdies, a kas pārējās valstīs?
Kipra ir lielākie svoloči, kādi vispār ir. Galvenais iemesls - ļoti daudz krievu/baltkrievu veikalu tur ir, kā arī Kipra pārdod Eiropas pases turīgiem krieviem. Avots - https://www.aljazeera.com/news/2020...

Par vāciju itkā skaidrs, tie vienmēr ir mīzuši, uz ukrainu aizsūtija ķiveres.

Itāļi jau vēsturiski tādi paši mīzalas kā vācieši ar savu autokrātisko stilu
Slēpts komentārs: vienkārši Anatolijs

  +2 [+] [-]

, 2022-02-25 11:12, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tur vēl Itāļi, Ungāri un Kipra bijuši pret. WTF? Labi, Ungāriem Orbans pie Putina pupa piezīdies, a kas pārējās valstīs?
Ta, ple, Kipra taču pilna ar vatņikiem, kuriem ir ar Kipras ''zelta pasēm''. Tur viss ir vatņiku nopirkts un samaksāts. Tāpat kā Melnkalnē.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-25 11:14, pirms 3 gadiem
agronoms rakstīja: Komentāri soctīklos un reālā dzīve ir divas dažādas lietas. Realitātē krievi nāk iekšā un Rietumi ir devuši skaidru padošanās signālu. Ukraina ir atstāta viena. Tagad viss ir atkarīgs vai Ukrainai izdosies noturēt masīvu Krievijas armijas ofensīvu tuvākajās dienās. Ķīna vēro un ir apmierināta ar Rietumnieku gļēvumu. Honkonga un Taivāna ir nākošās listē.
Ir jābūt ļoti aprobežotam, lai iedomātos, ka Rietumu valstis (NATO) iesaistītos šai konfliktā ar cilvēku (armijas resursiem). Laikam kādam ir vēlēšanās uz WWIII pilnā apjomā ar kodolieroču pielietošanu?

  -1 [+] [-]

, 2022-02-25 11:25, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Ir jābūt ļoti aprobežotam, lai iedomātos, ka Rietumu valstis (NATO) iesaistītos šai konfliktā ar cilvēku (armijas resursiem). Laikam kādam ir vēlēšanās uz WWIII pilnā apjomā ar kodolieroču pielietošanu?
Jā, vēlēšanās nav. Tāpēc apsveicam Putinu ar tuvojošos uzvaru. Pēc Ukrainas... kas būs nākošais uz ko viņš sāks tēmēt? Baltijas valstis? Spēku pārdale pasaulē tuvojas

  +4 [+] [-]

, 2022-02-25 11:29, pirms 3 gadiem
Ralfs Freibergs malacis!

Saka ka okupantu mēsls pārdaugavā jājauc nost.

  +4 [+] [-]

, 2022-02-25 11:34, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: Ralfs Freibergs malacis!

Saka ka okupantu mēsls pārdaugavā jājauc nost.
Šobrīd ir īstais brīdis, kad pieprasīt tā dildo nojaukšanu! Ko dara pašpasludinātie nacionāļi - dzintariņi, ja nevirza šo jautājumu Saeimā

  +3 [+] [-]

, 2022-02-25 11:34, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: Ralfs Freibergs malacis!

Saka ka okupantu mēsls pārdaugavā jājauc nost.
Freibergs molodočks.
Nevari fragmentus iekopēt no raksta? Labprāt izlasītu, bet tur tas jopanais abonoments vajadzīgs

  +2 [+] [-]

, 2022-02-25 11:35, pirms 3 gadiem
Ar asinīm rakstīts normatīvais akts rakstīja: Šobrīd ir īstais brīdis, kad pieprasīt tā dildo nojaukšanu! Ko dara pašpasludinātie nacionāļi - dzintariņi, ja nevirza šo jautājumu Saeimā
Tie jau visaktīvāk to jautājumu kustina un ik pa laikam aktualizē. Liberastu un krievu flangi oponē

  +2 [+] [-]

, 2022-02-25 11:38, pirms 3 gadiem
Ar asinīm rakstīts normatīvais akts rakstīja: Šobrīd ir īstais brīdis, kad pieprasīt tā dildo nojaukšanu! Ko dara pašpasludinātie nacionāļi - dzintariņi, ja nevirza šo jautājumu Saeimā
Vakar rāda protestus Rīgā, pirmajās rindās salīduši visi Smiltēni, Feldmaņi u.c., lai tikai šos kamerā pamanītu.

  +2 [+] [-]

, 2022-02-25 11:45, pirms 3 gadiem
agronoms rakstīja: Jā, vēlēšanās nav. Tāpēc apsveicam Putinu ar tuvojošos uzvaru. Pēc Ukrainas... kas būs nākošais uz ko viņš sāks tēmēt? Baltijas valstis? Spēku pārdale pasaulē tuvojas
Manuprāt krievijas spēks ir stipri pārspīlēts. Ja nebūtu kodolieroču, tie lielie karotāji jau būtu ceļā uz Kamčatku. Paskatoties uz tiem sagūstītajiem - tur tak visi algotņi, kuriem IQ neļauj pat karti nolasīt. Viņos nav nekāda patriotisma pret krieviju. Un kāpēc lai būtu, ja viņu dzīve pirms kara bija 0 vērtībā. Šī ir vienīgā iespēja kaut ko sazagties un nopirkt ko vairāk par kārtējo šņabja pudeli. Tādi pie pirmajām briesmām bēgs uz visām 4 debess pusēm uzspļaujot putinam un krievijai.

  +3 [+] [-]

, 2022-02-25 11:46, pirms 3 gadiem
Novickis raksta, ka arī daži Virslīgas klubi rīkojas.
"Tāpat zinu jau divus gadījumus, kad futbolisti atbalsta Krievijas okupantus un paliek bez darba - vienu gribēja ņemt īrē (neņems), otru aizsūtīja mājās uz dzimteni. Divi dažādi Virslīgas klubi."

  +1 [+] [-]

, 2022-02-25 11:49, pirms 3 gadiem
eziitis rakstīja: Manuprāt krievijas spēks ir stipri pārspīlēts. Ja nebūtu kodolieroču, tie lielie karotāji jau būtu ceļā uz Kamčatku. Paskatoties uz tiem sagūstītajiem - tur tak visi algotņi, kuriem IQ neļauj pat karti nolasīt. Viņos nav nekāda patriotisma pret krieviju. Un kāpēc lai būtu, ja viņu dzīve pirms kara bija 0 vērtībā. Šī ir vienīgā iespēja kaut ko sazagties un nopirkt ko vairāk par kārtējo šņabja pudeli. Tādi pie pirmajām briesmām bēgs uz visām 4 debess pusēm uzspļaujot putinam un krievijai.
Lielākā daļa no viņiem ir smagi piečakarēti, jo viņiem pirms iebrukuma Ukrainā tika teikts, ka viņi turpinās mācības. Kāda tur vēlme karot?

  +6 [+] [-]

, 2022-02-25 11:52, pirms 3 gadiem
plebejs rakstīja: Novickis raksta, ka arī daži Virslīgas klubi rīkojas.
"Tāpat zinu jau divus gadījumus, kad futbolisti atbalsta Krievijas okupantus un paliek bez darba - vienu gribēja ņemt īrē (neņems), otru aizsūtīja mājās uz dzimteni. Divi dažādi Virslīgas klubi."
Koliņko lai arī pie reizes atlaiž. Viņš taču dusmojās, ka Rīgā skanēja saukļi pret Putinu.

  +3 [+] [-]

, 2022-02-25 11:57, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tur vēl Itāļi, Ungāri un Kipra bijuši pret. WTF? Labi, Ungāriem Orbans pie Putina pupa piezīdies, a kas pārējās valstīs?
Tas ir tad, kad nauda valda pār pasauli. Kamēr pašam vai pašiem tuvākajiem nav tieši draudi dzīvībai, tikmēr nauda stāvēs pāri. Šausmināsies un nosodīs gandrīz visi, bet reāli kko ilgtermiņā materiāli upurēt no savas dzīves gatavi būs ļoti maz, lai kkur kādu glābtu, kas nav tieši saistīts ar pašu.

  +2 [+] [-]

, 2022-02-25 12:07, pirms 3 gadiem
eziitis rakstīja: Manuprāt krievijas spēks ir stipri pārspīlēts. Ja nebūtu kodolieroču, tie lielie karotāji jau būtu ceļā uz Kamčatku. Paskatoties uz tiem sagūstītajiem - tur tak visi algotņi, kuriem IQ neļauj pat karti nolasīt. Viņos nav nekāda patriotisma pret krieviju. Un kāpēc lai būtu, ja viņu dzīve pirms kara bija 0 vērtībā. Šī ir vienīgā iespēja kaut ko sazagties un nopirkt ko vairāk par kārtējo šņabja pudeli. Tādi pie pirmajām briesmām bēgs uz visām 4 debess pusēm uzspļaujot putinam un krievijai.
Piekrītu, Krievija nav nekāds superspēks. Bet Ķīna ir. Un Ķīnas spēks strauji pieaug. Rietumu civilizācija ir degradējusies, un strauji novājinās. Ekonomika pāriet uz Āziju. Nākotnes pasaules centrs būs Pekina. Tas ir tikai laika jautājums. Tā kā Ķīnai un Krievijai ir kopīgs ienaidnieks - ASV, tad viņi ir viens otram uz doto brīdi izdevīgi partneri, kas savukārt ir sliktas ziņas visai Austrumeiropai.

  +2 [+] [-]

, 2022-02-25 12:27, pirms 3 gadiem
Vērtīgs secinājums. Krievs nodrošinājās ar ķīnīzera finansu drošības spilvenu. Pēc klopes pret štatiem, turpinās savsatarpējo klopi.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-25 12:29, pirms 3 gadiem
agronoms rakstīja: Piekrītu, Krievija nav nekāds superspēks. Bet Ķīna ir. Un Ķīnas spēks strauji pieaug. Rietumu civilizācija ir degradējusies, un strauji novājinās. Ekonomika pāriet uz Āziju. Nākotnes pasaules centrs būs Pekina. Tas ir tikai laika jautājums. Tā kā Ķīnai un Krievijai ir kopīgs ienaidnieks - ASV, tad viņi ir viens otram uz doto brīdi izdevīgi partneri, kas savukārt ir sliktas ziņas visai Austrumeiropai.
Oi, beidz!
Nav Ķīnai nekāda super armija!
Tas pats stāsts, kā par Rusņu-liela obligātā dienesta armija un kodolieroči.
Pie tam Ķīnas ekonomika no Rietumu valstīm ir vel atkarīgāka nekā Rusņa. Vienīgais, kas ir Ķīnai-lēts darbaspēks, un ekonomiskās zonas ar pamatīgām nodokļu atlaidēm, kas ir pievilinājis pasaules lielākās kompānijas.

  +3 [+] [-]

, 2022-02-25 12:33, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Oi, beidz!
Nav Ķīnai nekāda super armija!
Tas pats stāsts, kā par Rusņu-liela obligātā dienesta armija un kodolieroči.
Pie tam Ķīnas ekonomika no Rietumu valstīm ir vel atkarīgāka nekā Rusņa. Vienīgais, kas ir Ķīnai-lēts darbaspēks, un ekonomiskās zonas ar pamatīgām nodokļu atlaidēm, kas ir pievilinājis pasaules lielākās kompānijas.
tiem jau kaut kāda krīzīte ar esot
bet ja par Ķīns armiju....atveram globusu un skatāmies, kur atrodas Ķīnai noderīgas teritorijas, tai nākotnē kļūstot par kaut kādu superduperlielvalsti.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-25 12:34, pirms 3 gadiem
Gin4a rakstīja: Vērtīgs secinājums. Krievs nodrošinājās ar ķīnīzera finansu drošības spilvenu. Pēc klopes pret štatiem, turpinās savsatarpējo klopi.
Ne ar ko viņi nav nodrošinājušies, jo ķīnieši šai ziņā ir ļoti pragmātiski. Tiko viņi sapratīs un uzskatīs, ka sadarboties ar Rietumu valstīm ir daudz izdevīgāk nekā Rusņu, tā nekavējoties Rusņa tiks uzmesta pēc pilnas programmas. Par cik Ķīnai programma atņemt Rusņai Tālos austrumus šobrīd iet soli pa solim, un ir neapturams process, tad pat tas nevar aizkavēt Ķīnas izvēli savā sadarbībā nosvērties par labu Rietumu civilizētām valstīm.
Un, pats galvenais, ka Rusņā to ļoti daudzi saprot.

  +3 [+] [-]

, 2022-02-25 12:36, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Ne ar ko viņi nav nodrošinājušies, jo ķīnieši šai ziņā ir ļoti pragmātiski. Tiko viņi sapratīs un uzskatīs, ka sadarboties ar Rietumu valstīm ir daudz izdevīgāk nekā Rusņu, tā nekavējoties Rusņa tiks uzmesta pēc pilnas programmas. Par cik Ķīnai programma atņemt Rusņai Tālos austrumus šobrīd iet soli pa solim, un ir neapturams process, tad pat tas nevar aizkavēt Ķīnas izvēli savā sadarbībā nosvērties par labu Rietumu civilizētām valstīm.
Un, pats galvenais, ka Rusņā to ļoti daudzi saprot.
taisnība, ka šķībie gāzi pērk lētāk, kā paši krievi iekšējā tirgū?

  +3 [+] [-]

, 2022-02-25 12:42, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: taisnība, ka šķībie gāzi pērk lētāk, kā paši krievi iekšējā tirgū?
Es vēl skolā gāju ,kad viens gudrs onka man teica-tu savas dzīves laikā vēl redzēsi kā krievs ar amerikāni sitīsies,bet ķīnietis to no malas vēros un beigās sakaus abus novājinātos pretiniekus un pār pasauli sāks valdīt dzeltenā rase.

  +3 [+] [-]

, 2022-02-25 12:45, pirms 3 gadiem
FIS atcēlusi šos pasākumus Krievijā:

FIS Ski Cross World Cup – 25-27 February, Sunny Valley (RUS)
FIS Aerials World Cup – 26-27 February, Yaroslavl (RUS)
FIS Women’s Ski Jumping World Cup – 18-20 March, Nizhny Tagil (RUS)
FIS Women’s Ski Jumping World Cup – 25-27 March Chaikovsky (RUS)
FIS Cross Country World Cup – 18-20 March, Tyumen (RUS)

     [+] [-]

, 2022-02-25 12:46, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: tiem jau kaut kāda krīzīte ar esot
bet ja par Ķīns armiju....atveram globusu un skatāmies, kur atrodas Ķīnai noderīgas teritorijas, tai nākotnē kļūstot par kaut kādu superduperlielvalsti.
Ar Ķīnas ekonomiku ir tāpat kā 2007-2008. gadā ar Latvijas nekustamo īpašumu ''burbuli'' u.t.i. uzpumpē to līdz aplami augstam līmenim, kad tā (ekonomika) pamatīgi uzkarst, un tad tas ''burbulis'' plīst ar lielu troksni un smagām sekām.
Smieklīgi ir tas, ka Rusņa ir viss smagākā zaudētāja no Ķīnas. Man no dzīves Rusņas Tālajos austrumos ir palikuši daži kontakti, un tie stāsta interesantas lietas.
Ķīnieši soli pa solim pārņem šo Rusņas reģionu. Īpaši lauku teritorijas. Kur tie dibina savus lauksaimniecības kooperatīvus, un darbā pieņem tikai ķīniešus, jo tie ir daudz čaklāki un disciplinētāki, nekā krievu alkaši. Un vietējās krievu sievietes labāk precas ar strādīgajiem ķīniešiem, nekā buhājošiem un slinkiem krieviem.

  +3 [+] [-]

, 2022-02-25 12:49, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Ar Ķīnas ekonomiku ir tāpat kā 2007-2008. gadā ar Latvijas nekustamo īpašumu ''burbuli'' u.t.i. uzpumpē to līdz aplami augstam līmenim, kad tā (ekonomika) pamatīgi uzkarst, un tad tas ''burbulis'' plīst ar lielu troksni un smagām sekām.
Smieklīgi ir tas, ka Rusņa ir viss smagākā zaudētāja no Ķīnas. Man no dzīves Rusņas Tālajos austrumos ir palikuši daži kontakti, un tie stāsta interesantas lietas.
Ķīnieši soli pa solim pārņem šo Rusņas reģionu. Īpaši lauku teritorijas. Kur tie dibina savus lauksaimniecības kooperatīvus, un darbā pieņem tikai ķīniešus, jo tie ir daudz čaklāki un disciplinētāki, nekā krievu alkaši. Un vietējās krievu sievietes labāk precas ar strādīgajiem ķīniešiem, nekā buhājošiem un slinkiem krieviem.
par to paši krievi blogo. tur iet vaļā kaut kādas ilgtermiņa īres un tādā garā
bet nu tagad tas tā. naktī modos un pirmā ziņa ko izlasu - Ķīnas ļotenes Taivānas gaisa telpā, tad kad likās ka pasaules karš sācies

  -2 [+] [-]

, 2022-02-25 12:49, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Es vēl skolā gāju ,kad viens gudrs onka man teica-tu savas dzīves laikā vēl redzēsi kā krievs ar amerikāni sitīsies,bet ķīnietis to no malas vēros un beigās sakaus abus novājinātos pretiniekus un pār pasauli sāks valdīt dzeltenā rase.
Kas tur bija ar to Nostradamusa pareģojumu, ka reiz par pasauli plīvos zaļais islāma karogs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2022-02-25 12:50, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Es vēl skolā gāju ,kad viens gudrs onka man teica-tu savas dzīves laikā vēl redzēsi kā krievs ar amerikāni sitīsies,bet ķīnietis to no malas vēros un beigās sakaus abus novājinātos pretiniekus un pār pasauli sāks valdīt dzeltenā rase.
Tā būs. To visu mēs vēl piedzīvosim. Es ceu ka Rietumi noturēsies līdz brīdim, kad es iešu pensijā, bet savus bērnus sagatavošu tam, lai viņi var izmantot manu sapelnīto kapitālu un notīties uz Āziju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2022-02-25 12:53, pirms 3 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Ja daudzu pareģotā vēl Brežņeva laikos valdošā pār pasauli dzeltenā rase būs ķīnieši, nevis musulmaņi, tad nav nemaz tik traki. Tie vismaz netic absolūtās verdzības allaha priekšā koncepcijai, ko sauc par islāmu, būs atļauts alko, cūciņa, un citas eiropiešiem ierastās lietas, tā kā nebūs tik traki, kā ja pasauli pārņemtu allahakbāri.
Tjoma, tu tak sevi sludini par pusukraini. Nav gadījumā jāmet krustojuma bizness mierā un jābrauc palīgā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2022-02-25 12:57, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: par to paši krievi blogo. tur iet vaļā kaut kādas ilgtermiņa īres un tādā garā
bet nu tagad tas tā. naktī modos un pirmā ziņa ko izlasu - Ķīnas ļotenes Taivānas gaisa telpā, tad kad likās ka pasaules karš sācies
Nenoliedzami, ka Ķīna no visas šīs šļuras centīsies iegūt arī savu labumu attiecībā uz Taivānu.
Tomēr nevajag aizmirst, ka Ķīna jau sen, tāpat kā Rusņa pēdējos 10 gadus mūsu ūdeņos un gaisa telpā, attiecībā uz Taivānu rīko dažādas mazākas/lielākas provokācijas tās ūdeņos un gaisa telpā. Vienīgā atšķirība, ka šobrīd pasaules sakarsušie prāti, arī masu mēdiju, to visu uztver daudz nervozāk un aizdomīgāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-02-25 12:59, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nenoliedzami, ka Ķīna no visas šīs šļuras centīsies iegūt arī savu labumu attiecībā uz Taivānu.
Tomēr nevajag aizmirst, ka Ķīna jau sen, tāpat kā Rusņa pēdējos 10 gadus mūsu ūdeņos un gaisa telpā, attiecībā uz Taivānu rīko dažādas mazākas/lielākas provokācijas tās ūdeņos un gaisa telpā. Vienīgā atšķirība, ka šobrīd pasaules sakarsušie prāti, arī masu mēdiju, to visu uztver daudz nervozāk un aizdomīgāk.
es zinu. vnk iedomājies fonu, kad tā jau gandrīz sutku uz nerviem un naktī mosties un šis pirmais acīs, tad izskrien cauri apokaliptiskas vīsijas

  +1 [+] [-]

, 2022-02-25 13:00, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: es zinu. vnk iedomājies fonu, kad tā jau gandrīz sutku uz nerviem un naktī mosties un šis pirmais acīs, tad izskrien cauri apokaliptiskas vīsijas
Jā, stress visiem normāliem cilvēkiem pamatīgs.

  -3 [+] [-]

, 2022-02-25 13:01, pirms 3 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Kāpēc kaut kur būtu jādodas?
Dzīvot pagrimušā valstī starp afrikāņiem un islāmistiem nebūst tā labākā opcija. Par Rietumeiropu runājot. Labāk ir atrasties civilizētā, plaukstošā Āzijas valstī
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-02-25 13:04, pirms 3 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Prasi Tjomam, viņš būs parīt vai aizparīt, ne agrāk. Diezin vai viņš kaut kur dosies, kaut gan bija plānojis vizīti pie radiem Harkovā vasarā, pagaidīsim viņu pašu, ko šis teiks...
Tjoma, tev joprojām personības dalīšanās?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2022-02-25 13:07, pirms 3 gadiem
agronoms rakstīja: Tā būs. To visu mēs vēl piedzīvosim. Es ceu ka Rietumi noturēsies līdz brīdim, kad es iešu pensijā, bet savus bērnus sagatavošu tam, lai viņi var izmantot manu sapelnīto kapitālu un notīties uz Āziju.
Āzija ir tā vieta, kur nacionālo īpatnību dēļ, visvairāk nemīl ekonomiskos bēgļus, kuri šai reģionā ierodas uz patstāvīgu dzīvi.
Ja netici, tad papēti Āzijas valstu nacionālos sastāvus. Piemēram, tajā pašā Japānā ir tikai 2% cittautieši. Pamatā ķīnieši, kuri tur veic melnos darbus, kurus negribas veikt japāņiem.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-25 13:16, pirms 3 gadiem
Pamatīgi pārsteidz, ka civilizētajai pasaulei šobrīd ir salīdzinoši maza reakcija uz Baķkas&Co rīcību, jo šie ir absolūti līdzvainīgi, kopā ar Rusņu, visā šajā šļurā ko tie savārijuši Ukrainā.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-25 13:17, pirms 3 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Man vispār nekāda stressa, ne mana cūka, ne mana druva! Galvenais, lai cena uz gāzi nekāpj augšā, bet par to jau droši vien, ka Kariņa un Rinkēviča banda ar saviem ķērcieniem par sankcijām parūpēsies
Kurš tev teica, ka tu esi normāls cilvēks?

  -3 [+] [-]

, 2022-02-25 13:17, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Āzija ir tā vieta, kur nacionālo īpatnību dēļ, visvairāk nemīl ekonomiskos bēgļus, kuri šai reģionā ierodas uz patstāvīgu dzīvi.
Ja netici, tad papēti Āzijas valstu nacionālos sastāvus. Piemēram, tajā pašā Japānā ir tikai 2% cittautieši. Pamatā ķīnieši, kuri tur veic melnos darbus, kurus negribas veikt japāņiem.
Būs ok, man sieva no Āzijas

  -2 [+] [-]

, 2022-02-25 13:21, pirms 3 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Tādā ziņā piekrītu. Vēl tikai nav zināms, kas būs pašreizējā Krievijā... Diezin vai tur būs āfrikāņi ar islāmistiem, ķīnieši varētu būt gan, austrumos noteikti, bet Krievijas viducī un tuvāk rietumiem diezin vai.
Afrikāņi diezvai. Islāmisti viņiem ir savi - čurkas un kaukāzieši. Tālos Austrumus pārņem Ķīnieši. Bet Krievijā domāju tuvākajā nākotnē viss būs ok. Izņemot dzīves līmeni, protams

  +2 [+] [-]

, 2022-02-25 13:21, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Pamatīgi pārsteidz, ka civilizētajai pasaulei šobrīd ir salīdzinoši maza reakcija uz Baķkas&Co rīcību, jo šie ir absolūti līdzvainīgi, kopā ar Rusņu, visā šajā šļurā ko tie savārijuši Ukrainā.
vai tad nemet zem sankcijām?
viņs ir vēl vainīgāks
un balkrieviem vēl gadsimtu būs kauns skatīties ukraiņu acīs
par moskaļiem skaidrs, tie vēsturiski ir bijuši okupanti, ienaidnieki, slepkavas.
belari ir brāļu tauta ši vārda vistiešākajā nozīmē

  +1 [+] [-]

, 2022-02-25 13:23, pirms 3 gadiem
agronoms rakstīja: Būs ok, man sieva no Āzijas
Tad vel tā!
Mans paziņa, tīrasiņu latvietis, aprecējās ar ebrejieti, lai varētu pārcelties uz dzīvi Izraēlā, jo savādāk nekādi.
Aprecējās, pārcēlās, ieguva pilsonību un pēc kāda laika izšķīrās.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-25 13:23, pirms 3 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Tādā ziņā piekrītu. Vēl tikai nav zināms, kas būs pašreizējā Krievijā... Diezin vai tur būs āfrikāņi ar islāmistiem, ķīnieši varētu būt gan, austrumos noteikti, bet Krievijas viducī un tuvāk rietumiem diezin vai.
Viens drauds, ko redzu Krievijai ir Putina nāve. Ja nākošais līderis būs vājš pastāv iespēja ka Krievija sabrūk. Proti, gaužām reti nācies satikt Sibīrieti kurš teiktu kautko pozitīvu par to ka visa viņu nauda aiziet uz Maskavu

  +3 [+] [-]

, 2022-02-25 13:25, pirms 3 gadiem
agronoms rakstīja: Viens drauds, ko redzu Krievijai ir Putina nāve. Ja nākošais līderis būs vājš pastāv iespēja ka Krievija sabrūk. Proti, gaužām reti nācies satikt Sibīrieti kurš teiktu kautko pozitīvu par to ka visa viņu nauda aiziet uz Maskavu
Diemžēl maita dzīvelīgs

  +1 [+] [-]

, 2022-02-25 13:27, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: vai tad nemet zem sankcijām?
viņs ir vēl vainīgāks
un balkrieviem vēl gadsimtu būs kauns skatīties ukraiņu acīs
par moskaļiem skaidrs, tie vēsturiski ir bijuši okupanti, ienaidnieki, slepkavas.
belari ir brāļu tauta ši vārda vistiešākajā nozīmē
Uz kopējā fona par Baķkas%Co rīcība salīdzinoši maz tiek runāts un darīts. Kaut gan jau kā teicu-šai situācijā starp Rusņu un Baltkrieviju ir liekama vienādības zīme.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-25 13:29, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Uz kopējā fona par Baķkas%Co rīcība salīdzinoši maz tiek runāts un darīts. Kaut gan jau kā teicu-šai situācijā starp Rusņu un Baltkrieviju ir liekama vienādības zīme.
runā par organizētājiem, nevis pakalpiņu. visi visu zin.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-25 13:32, pirms 3 gadiem
agronoms rakstīja: Viens drauds, ko redzu Krievijai ir Putina nāve. Ja nākošais līderis būs vājš pastāv iespēja ka Krievija sabrūk. Proti, gaužām reti nācies satikt Sibīrieti kurš teiktu kautko pozitīvu par to ka visa viņu nauda aiziet uz Maskavu
Ko tavā izpratnē nozīmē vājš līderis?
Vai tas ir līderis, kurš grib dzīvot saskaņā ar civilizētas pasaules likumiem un cilvēku harmoniju?
Un ka Rusņa sabruktu? Kādam, izņemot Rusņas imperiālistiski noskaņotiem prātiem, būtu par to ļoti jāuztraucas? Neviena mākslīgi veidota impērija nav pastāvējusi saules mūžu. Cik gadsimtus pastāvēja Romas, Lielbritānijas utt. impērijas.

  +3 [+] [-]

, 2022-02-25 13:35, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: runā par organizētājiem, nevis pakalpiņu. visi visu zin.
Tas gan, Baķka&Co parādīja visai pasaulei, ka Baltkrievijas neatkarība ir izkūpējusi, un tā ir vairs tikai Rusņas vasaļvalsts.

  -4 [+] [-]

, 2022-02-25 13:41, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Ko tavā izpratnē nozīmē vājš līderis?
Vai tas ir līderis, kurš grib dzīvot saskaņā ar civilizētas pasaules likumiem un cilvēku harmoniju?
Un ka Rusņa sabruktu? Kādam, izņemot Rusņas imperiālistiski noskaņotiem prātiem, būtu par to ļoti jāuztraucas? Neviena mākslīgi veidota impērija nav pastāvējusi saules mūžu. Cik gadsimtus pastāvēja Romas, Lielbritānijas utt. impērijas.
Es tikai analizēju un veicu secinājumus. Vai tas ir labi vai slikti, tas ir katra subjektīvs viedoklis. Bet pasaule iet uz to ka nākotnē pie varas būs autoritīvi, brutāli režīmi. Vismaz lielvalstīs. Un tā arī jābūt, jo ar maigiem vadoņiem pie varas impērijas brūk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2022-02-25 13:50, pirms 3 gadiem
agronoms rakstīja: Es tikai analizēju un veicu secinājumus. Vai tas ir labi vai slikti, tas ir katra subjektīvs viedoklis. Bet pasaule iet uz to ka nākotnē pie varas būs autoritīvi, brutāli režīmi. Vismaz lielvalstīs. Un tā arī jābūt, jo ar maigiem vadoņiem pie varas impērijas brūk
Pavisam noteikti tas nav nekas slikts, un neredzu iespēju, ka pasaule nonāks pie autoritārisma, jo civilizētās valstīs ir normāli atsrādāti mehānismi varas sadalei. Ļoti labi tas bija redzams ASV pie Trampa, kad tam pamatīgus iemauktus uzlika ASV Kongress.
Ir tikai viens bet.............kāda būs rīcība ar šobrīd Rusņas kodolieroču arsenālu?! Kā tas bija Padumjās savienības sabrukšanas brīdī, kad civilizētās pasaules līderi nemaz tā nesteidzās atbalstīt šīs pseidovalsts sabrukšanu, jo baidījās, ka tās kodolarsenāls izklīdīs pa visu pasauli, un nonāks arī nepareizo cilvēku rokās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2022-02-25 14:04, pirms 3 gadiem
Churbans_LOHS rakstīja: Zinu vienu kodeeju kursh man ntas reizes teicis, ka paali var kalnus gazt, tikt janoker ista kondicija un viss aiziet. Taa teikt kas roka karsta tad ari prats darbojas. Man skiet churbans varetu but no tadiem, kad ir iistais shtimis tad prot un saprot visu ko vajag
šo armijās izmanto, bet nu tā motivācija ilgi neturās, sevišķi ja pasākums sarežģās. augstākā motivācija ir dzimtenes aizstāvjiem

Kā Zmijnijas salas aizstāvjiem. RIP!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2022-02-25 14:08, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: šo armijās izmanto, bet nu tā motivācija ilgi neturās, sevišķi ja pasākums sarežģās. augstākā motivācija ir dzimtenes aizstāvjiem

Kā Zmijnijas salas aizstāvjiem. RIP!
Kā raksta Ukrainas mediji, tad ar Zmijnijas salas aizstāvjiem viss ir Ok. Esot iznākuši uz sakariem. Rusņas kuģi esot pāris reizes izšāvuši, un tad aiztinušies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2022-02-25 14:15, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Kā raksta Ukrainas mediji, tad ar Zmijnijas salas aizstāvjiem viss ir Ok. Esot iznākuši uz sakariem. Rusņas kuģi esot pāris reizes izšāvuši, un tad aiztinušies.
Kur to lasīji?
Man pēdejais rādās šis:
Оккупанты вели огонь по острову Змеиный из ствольного корабельного оружия, потом применили боевую авиацию.
Поздно вечером Государственная пограничная служба сообщила, что связь с пограничниками на Змеином потеряна, вероятно, остров захвачен врагом

  +1 [+] [-]

, 2022-02-25 14:15, pirms 3 gadiem
Churbans_LOHS rakstīja: Ja laicigi salej, viss gan jau ok! Vot kad iet ara, tad gan suudi var sakties
Bet prikole tupais churbans, joprojam teelo kkadu changalijas lohu
Es taa domaa, ir te vel kads kas tic
Man divas versijas.
1) Tjoma krustojumā nepareizajiem cilvēkiem saskrāpējis automobīli, kā dēļ šobrīd drošāk ir nozust no zemes virsmas. Tomēr liberastus un pērtiķbolistus no SC nedrīkst atstāt bez uzraudzības, citādi basketbols ņems virsroku pār hokeju, tāpēc tika radīts Toļiks.
2) Toļiks ir kāds čumāks no Tjomas jaunības, kurš, Artēmijam jaunam būdamam, pametis šo pasauli, tādejādi radot Tjomam psiholoģisku traumu, kura sevišķi izpaužas atrodoties skaidrā. Kaut kādu nezināmu apstākļu dēļ, Tjoma bija skaidrā nedaudz par ilgu un šis Toļiks iemājoja viņa apziņā uz patstāvīgu dzīvi.

  +5 [+] [-]

, 2022-02-25 14:15, pirms 3 gadiem
UEFA gan ir mīkstie, ļau vatņiku klubiem un izlasēm spēlēt neitrālos laukums, krievu nauda dārgāka, tiešam kauna nemaz nav, Ukrainā cilvēki mirst, bet šitiem sūdiem ļauj Eiropā spēlēt futbolu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2022-02-25 14:19, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Kā raksta Ukrainas mediji, tad ar Zmijnijas salas aizstāvjiem viss ir Ok. Esot iznākuši uz sakariem. Rusņas kuģi esot pāris reizes izšāvuši, un tad aiztinušies.
Resnais muļķi, neizplati dezinformāciju! "Остров Змеиный наш" Nenozīmē, ka ar robežsargiem viss ir kārtībā

https://www.unian.net/war/ostrov-zm...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2022-02-25 14:19, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Pavisam noteikti tas nav nekas slikts, un neredzu iespēju, ka pasaule nonāks pie autoritārisma, jo civilizētās valstīs ir normāli atsrādāti mehānismi varas sadalei. Ļoti labi tas bija redzams ASV pie Trampa, kad tam pamatīgus iemauktus uzlika ASV Kongress.
Ir tikai viens bet.............kāda būs rīcība ar šobrīd Rusņas kodolieroču arsenālu?! Kā tas bija Padumjās savienības sabrukšanas brīdī, kad civilizētās pasaules līderi nemaz tā nesteidzās atbalstīt šīs pseidovalsts sabrukšanu, jo baidījās, ka tās kodolarsenāls izklīdīs pa visu pasauli, un nonāks arī nepareizo cilvēku rokās.
ASV autoritārisms vairāk draud no Demokrātu partijas puses, manuprāt. Par 2. jautājumu neesmu domājis, šobrīd tas nav aktuāli. Uz doto brīdi Krievijas valdībai nav nekādu draudu zaudēt varu. Ja viņi izgāzīsies Ukrainā, tad gan būs interesanti paskatīties, kas notiks, tas būtu smags trieciens Putina reputācijai.

     [+] [-]

, 2022-02-25 14:19, pirms 3 gadiem
Churbans_LOHS rakstīja: Ai blag, es ar sitiem zabakiem nevaru! Pukins tagad ukraina ari nekaro, ej nahuy zaabak
Ķeblītis uz galvas uzkrita, ka pat zemtekstu nesaproti, muļķi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2022-02-25 14:21, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: Kur to lasīji?
Man pēdejais rādās šis:
Оккупанты вели огонь по острову Змеиный из ствольного корабельного оружия, потом применили боевую авиацию.
Поздно вечером Государственная пограничная служба сообщила, что связь с пограничниками на Змеином потеряна, вероятно, остров захвачен врагом
Es visu laiku sekoju Delfu online slaidrādei.
Tur ir avots, kurš norāda uz to faktu, bet es tajā ieiet nevaru, jo tas ir Ukraiņu Telegram kanāls.
Info no delfiem:
''Zmijnijas sala Melnajā jūrā joprojām ir Ukrainas kontrolē, atsaucoties uz iekšlietu ministra vietnieku Vadima Denisenko, ziņo aģentūra UNIAN.

Krievijas karakuģi tai pietuvojušies, apšaudījuši, bet tad devušies prom. Neprecizējot neko par 13 robežsargiem, kas bijuši uz salas apšaudes brīdī, Denisenko papildina, ka robežsardze turpina apsargāt robežas Melnajā jūrā.

Iepriekš jau ziņots par salas apšaudīšanu un robežsargu atteikšanos padoties.''
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-02-25 14:23, pirms 3 gadiem
Churbans_LOHS rakstīja: Tavi zemteksti un joki ir taada pasha limeni kaa tam kiegulu gimim tava avatara
Pat ja centies, tev nesanak!!!
Par tevi nebrīnos, ķebļagalva

     [+] [-]

, 2022-02-25 14:23, pirms 3 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Tik tiešām, būtu labāk savam resnajam elkam pievērsies, nevis nodevīgi novirzījies uz mani un Tjomu...
UN
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2022-02-25 14:29, pirms 3 gadiem
agronoms rakstīja: ASV autoritārisms vairāk draud no Demokrātu partijas puses, manuprāt.
100%

  +2 [+] [-]

, 2022-02-25 14:30, pirms 3 gadiem
agronoms rakstīja: ASV autoritārisms vairāk draud no Demokrātu partijas puses, manuprāt. Par 2. jautājumu neesmu domājis, šobrīd tas nav aktuāli. Uz doto brīdi Krievijas valdībai nav nekādu draudu zaudēt varu. Ja viņi izgāzīsies Ukrainā, tad gan būs interesanti paskatīties, kas notiks, tas būtu smags trieciens Putina reputācijai.
Lai ASV pārietu uz autoritāru valsts režīmu ir nepieciešams konstitucionālais vairākums kādai no abām partijām ASV Kongresā, bet no patreizējā skatu punkta, tas pārskatāmā nākotnē nav iespējams. Neatkarīgi no tā ko vēlās republikāņi vai demokrāti.
Kā jau vairākkārt esmu rakstījis-reālas izmaiņas patreizējā Rusņā var notikt tikai tad, ja Putleru novāks tie paši, kuri viņu padarīja par tādu monstru u.t.i. Rusņas politiskā un uzņēmēju elite. Kā saka-veiks galma apvērsumu.
To saprot arī Rietumu civilizēto valstu valdības, un tieši tāpēc izdara pamatīgu politisko un ekonomisko spiedienu uz šo Rusņas eliti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2022-02-25 14:32, pirms 3 gadiem
SteveDavis rakstīja: 100%
Arī tu ļoti slikti pārzin ASV varas sadales mehānismu.

  +2 [+] [-]

, 2022-02-25 14:33, pirms 3 gadiem
Churbans_LOHS rakstīja: Joprojam atmina tavs teksts par kugishana braukshanu pa juras piekrasti Lepaja, kipa, ko namgejs daris ja pamanis kaadus draudus! Pirmais raus vagu, tas ari viss tagad jau nav taalu no taa
Kur tad viņš aizraus - pie stūres šo neviens nelaidīs, lai aizbrauktu, bet pārlecot pār bortu jau pēc 3 nopeldētiem metriem sāksies aizdusa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2022-02-25 14:36, pirms 3 gadiem
Churbans_LOHS rakstīja: Tiktoka gribi pabazaret? Minutes laika izrubishu ka atslegsies. Es sitajas lietas esmu Eksperts, striimos runaju jau gadiem un shariju. Runat maku un galva strada, dikcija limeni, vardu krajums bish bagatigaks par bocmana papagaili
Kādā tev vēl tiktokā, tas ka es te paralēli darbam varu ar tevi patroļļot, nenozīmē, ka man ir laiks pusdienu veltīt tīneidžeru jēlībām, tajā platformā. Tāpēc tādu nelietoju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2022-02-25 14:40, pirms 3 gadiem
Churbans_LOHS rakstīja: Varam pec darba, jebkura tev erta vieta un laika
Nedomāju, ka es pēc pārbrauciena gribēšu vēl SC pokemonus medīt. Ja svētdien vēl nebūsi izpederēts no šejienes, tad dod ziņu, varam paklačot!

  -2 [+] [-]

, 2022-02-25 14:41, pirms 3 gadiem
Churbans_LOHS rakstīja: Starpcitu, churbans, lai ari kads butu, tomer interpunkciju un ortografiju apguvis loti cienijama limeni! Tada zina respekt, pat namgejs, kuram nasa 2x nedela atskaitas, nav tik advancets
Ne tev būtu tiesības kādam pārmest par gramatiku!

     [+] [-]

, 2022-02-25 14:41, pirms 3 gadiem
Lūgums SC adminiem!
Vai varētu no šī raksta komentāriem novākt šo dīvaiņu, kuri te piesārņo komentārus?
Paldies!

  +2 [+] [-]

, 2022-02-25 14:42, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Lūgums SC adminiem!
Vai varētu no šī raksta komentāriem novākt šo dīvaiņu, kuri te piesārņo komentārus?
Paldies!
Jā, sākiet ar šo spameri!!! Pietirš visus rakstus, ko vien redz!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-02-25 14:44, pirms 3 gadiem
Churbans_LOHS rakstīja: Kipa kkas lidzigs instagramam. Insta pamata liek bildes, tiktoka isos vigikus. Labi tagad ari insta ir vigiki un storiji BET ir liels BET - insta parasti cilveki atskaitas kur bijusi, ko darijusi un ko edushi, bet tiktoka vairak liek joku vigikus, memes, prankus, visadas papluta un trusha rodzera perles. Kaa ari strimo live ABOS - insta vairak live reklame produktus, tiktoka battlo cerot nokert coinus un davanas ko var apmainit uz naudu paypal. Robezha ir bet shaura, ja menesi pasedesi tiktoka, sapratisi par ko runaju
Tūlīt sekos jautājums - kas ir Insta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2022-02-25 14:50, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Arī tu ļoti slikti pārzin ASV varas sadales mehānismu.
Tev jau klaja komuniste Harisa patīk , tā kā tev tikai labāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2022-02-25 14:56, pirms 3 gadiem
SteveDavis rakstīja: Tev jau klaja komuniste Harisa patīk , tā kā tev tikai labāk
Kāds tam ir sakars ar ASV varas mehānismu?
Pavisam noteikti viņa (Harisa) ir labāka prezidenta kandidāte, nekā pamuļķis Tramps, kuru joprojām uz ASV prezidenta amatu bīda republikāņi. Par to nešaubās neviens normāls cilvēks, bet Tramps ar savu debīlo demagoģiju un populismu ir izteikts lumpeņu favorīts.
Es neesmu ne demokrātu, ne republikāņu piekritējs, bet tikai un vienīgi skatos uz to, kurš būtu labākais iespējamais ASV prezidenta kandidāts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2022-02-25 14:59, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Kāds tam ir sakars ar ASV varas mehānismu?
Pavisam noteikti viņa (Harisa) ir labāka prezidenta kandidāte, nekā pamuļķis Tramps, kuru joprojām uz ASV prezidenta amatu bīda republikāņi. Par to nešaubās ne viens normāls cilvēks, bet Tramps ar savu debīlo demagoģiju un populismu ir izteikts lumpeņu favorīts.
Es neesmu ne demokrātu, ne republikāņu piekritējs, bet tikai un vienīgi skatos uz to, kurš būtu iespējamais ASV prezidenta kandidāts.
Nevaru piekrist nekam ,bet tev ir tiesības uzskatīt ko gribi

  +2 [+] [-]

, 2022-02-25 15:00, pirms 3 gadiem
Savickis joprojām mēli norijis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2022-02-25 15:03, pirms 3 gadiem
SteveDavis rakstīja: Nevaru piekrist nekam ,bet tev ir tiesības uzskatīt ko gribi
Tas tavā ziņā kam piekrist, vai nepiekrist, bet ir arī fakti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2022-02-25 15:13, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tas tavā ziņā kam piekrist, vai nepiekrist, bet ir arī fakti.
Es nezināju ka fantāzijas ir fakti

     [+] [-]

, 2022-02-25 15:16, pirms 3 gadiem
Čekas juris agrāk bija smadzeņu centrs? Pēc nagu maucēja neizskatās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2022-02-25 15:21, pirms 3 gadiem
SteveDavis rakstīja: Es nezināju ka fantāzijas ir fakti
Nezinu kā tur ar tavām fantāzijām, bet tas , ka ar neapbruņoti aci ir saskatāms tavs lumpenisms, ir reāls fakts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2022-02-25 15:36, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nezinu kā tur ar tavām fantāzijām, bet tas , ka ar neapbruņoti aci ir saskatāms tavs lumpenisms, ir reāls fakts.
Tāpat kā tavs komunisms , bet slikts jau tas nekas nav
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2022-02-25 15:44, pirms 3 gadiem
Puiki - https://esizemessargs.lv/

Atceraties .. Bukarestes memorands = NATO 5. pantu attiecībā uz Latviju.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-25 15:47, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Lai ASV pārietu uz autoritāru valsts režīmu ir nepieciešams konstitucionālais vairākums kādai no abām partijām ASV Kongresā, bet no patreizējā skatu punkta, tas pārskatāmā nākotnē nav iespējams. Neatkarīgi no tā ko vēlās republikāņi vai demokrāti.
Kā jau vairākkārt esmu rakstījis-reālas izmaiņas patreizējā Rusņā var notikt tikai tad, ja Putleru novāks tie paši, kuri viņu padarīja par tādu monstru u.t.i. Rusņas politiskā un uzņēmēju elite. Kā saka-veiks galma apvērsumu.
To saprot arī Rietumu civilizēto valstu valdības, un tieši tāpēc izdara pamatīgu politisko un ekonomisko spiedienu uz šo Rusņas eliti.
Putins ar to visu ir rēķinājies un izvērtējot visus par un pret ir pieņēmis lēmumu iebrukt Ukrainā. Sankcijas nebūs risinājums. Noklausījos Baidena, Džonsona un Šolca uzrunas un kļuva diezgan skaidrs, ka šo konfliktu mēs (demokrātiskā pasaule) zaudēsim. Ja vien haholi nepaveic brīnumus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-02-25 16:04, pirms 3 gadiem
agronoms rakstīja: Putins ar to visu ir rēķinājies un izvērtējot visus par un pret ir pieņēmis lēmumu iebrukt Ukrainā. Sankcijas nebūs risinājums. Noklausījos Baidena, Džonsona un Šolca uzrunas un kļuva diezgan skaidrs, ka šo konfliktu mēs (demokrātiskā pasaule) zaudēsim. Ja vien haholi nepaveic brīnumus
Interesanti!
Ko gan citu gaidīji no šīm uzrunām?
Ka NATO apņemsies sūtīt dzīvo spēku uz Ukrainu?
Sāksim ar to, ka Ukraina nav NATO valsts, un uz to nekādā mērā neattiecas NATO līguma 5 pants:

Puses vienojas, ka bruņotu uzbrukumu vienai vai vairākām no tām Eiropā vai Ziemeļamerikā uzskatīs par uzbrukumu visām dalībvalstīm, un tādēļ tās apņemas, ka šāda uzbrukuma gadījumā katra no tām, izmantojot individuālās un kolektīvās pašaizsardzības tiesības, kas paredzētas Apvienoto Nāciju Organizācijas Hartas 51.pantā, sniegs palīdzību Pusei vai Pusēm, kas pakļautas uzbrukumam, individuāli un kopā ar citām Pusēm, veicot pasākumus, kurus tās uzskata par nepieciešamiem, ieskaitot bruņota spēka pielietošanu, lai atjaunotu un saglabātu Ziemeļatlantijas reģiona drošību. Par jebkādu šādu bruņotu uzbrukumu un visiem pasākumiem, kas tā rezultātā ir veikti, nekavējoties jāziņo Drošības Padomei. Šie pasākumi jāpārtrauc, kad Drošības Padome ir veikusi nepieciešamos pasākumus, lai atjaunotu un saglabātu starptautisku mieru un drošību.

Tāpēc tai muldēšanai par NATO valstu iesaistīšanos šai konfliktā ar dzīvo spēku ir jāpieliek punkts.

     [+] [-]

, 2022-02-25 16:12, pirms 3 gadiem
Slēpju vaļenki arī veltīgi vīti https://www.fis-ski.com/en/internat...

  +2 [+] [-]

, 2022-02-25 16:31, pirms 3 gadiem
SOK sākusi kustību. bet okupanti nav izpederēti.
tikai bez karogiem startēt var. un okupantu zemēs sacensības jāatceļ.
https://twitter.com/iocmedia/status...

  +3 [+] [-]

, 2022-02-25 16:44, pirms 3 gadiem
Šobrīd viena lieta ir kļuvusi absolūti skaidra.
Visus astoņus gadus kopš Krimas aneksijas Rusņas propaganda centās nodalīt Ukrainas sabiedrību no Ukrainas valdības. Stāstot cik Ukrainas sabiedrība laba, bet cik slikta šīs valsts pārvalde.
Paskatoties kas patreiz notiek Ukrainas brīvprātīgo iesaukšanas punktos, ir skaidri redzams, ka šī propaganda Ukrainā augsni nav atradusi.

  +3 [+] [-]

, 2022-02-25 17:02, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: SOK sākusi kustību. bet okupanti nav izpederēti.
tikai bez karogiem startēt var. un okupantu zemēs sacensības jāatceļ.
https://twitter.com/iocmedia/status/1497216759425810460
Tas ir smieklīgi jo vajadzēja kā jugus 90 gadu sākumā padzina no sporta.

  +2 [+] [-]

, 2022-02-25 17:17, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Tas ir smieklīgi jo vajadzēja kā jugus 90 gadu sākumā padzina no sporta.
Jugiem ne tuvu nebija tik liela ietekme caur naudas maciņu starptautiskās sporta organizācijās, kā tas ir saistībā ar Rusņu.
Tāpēc nemaz neceru uz šo sporta organizāciju ātru un organizētu rīcību, jo nauda taču ir jāatstrādā.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-25 17:27, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Interesanti!
Ko gan citu gaidīji no šīm uzrunām?
Ka NATO apņemsies sūtīt dzīvo spēku uz Ukrainu?
Sāksim ar to, ka Ukraina nav NATO valsts, un uz to nekādā mērā neattiecas NATO līguma 5 pants:

Puses vienojas, ka bruņotu uzbrukumu vienai vai vairākām no tām Eiropā vai Ziemeļamerikā uzskatīs par uzbrukumu visām dalībvalstīm, un tādēļ tās apņemas, ka šāda uzbrukuma gadījumā katra no tām, izmantojot individuālās un kolektīvās pašaizsardzības tiesības, kas paredzētas Apvienoto Nāciju Organizācijas Hartas 51.pantā, sniegs palīdzību Pusei vai Pusēm, kas pakļautas uzbrukumam, individuāli un kopā ar citām Pusēm, veicot pasākumus, kurus tās uzskata par nepieciešamiem, ieskaitot bruņota spēka pielietošanu, lai atjaunotu un saglabātu Ziemeļatlantijas reģiona drošību. Par jebkādu šādu bruņotu uzbrukumu un visiem pasākumiem, kas tā rezultātā ir veikti, nekavējoties jāziņo Drošības Padomei. Šie pasākumi jāpārtrauc, kad Drošības Padome ir veikusi nepieciešamos pasākumus, lai atjaunotu un saglabātu starptautisku mieru un drošību.

Tāpēc tai muldēšanai par NATO valstu iesaistīšanos šai konfliktā ar dzīvo spēku ir jāpieliek punkts.
Atbalstu ar militāro tehniku kā minimums. Krievs nāk uz Kijevu. Un visi draugi ir uzgriezuši muguru. Kautkādi liekulīgi nosodījumi un bezjēdzīgas sankcijas par kurām pat vienoties nevar. Kā tas palīdzēs Ukrainai? Nekā. Vēstījums ir skaidrs - tiekat paši galā, mums vienalga

  +4 [+] [-]

, 2022-02-25 18:15, pirms 3 gadiem
agronoms rakstīja: Atbalstu ar militāro tehniku kā minimums. Krievs nāk uz Kijevu. Un visi draugi ir uzgriezuši muguru. Kautkādi liekulīgi nosodījumi un bezjēdzīgas sankcijas par kurām pat vienoties nevar. Kā tas palīdzēs Ukrainai? Nekā. Vēstījums ir skaidrs - tiekat paši galā, mums vienalga
Vai tiešām esi palaidis garām visu to informāciju par 'pēdējos mēnešos UK Ukrainai piegādātām prettanku raķetēm, tāpat ASV jau gadiem piegādā Jevelin prettanku raķetes, ar kurām ukraiņi tagad svilina vatņiku tankus vienu pēc otra, Baltijas valstis piegādāja Stinger pretgaisa aizsardzības raķetes ar ko ukraiņi tagad notriec vatņiku hhelikopterus. Čehi piegādā munīciju gradiem, haubicēm un lielgabaliem, turki Ukrainai piegādāja ļoti efektīgos dronus ''Bayraktar'' ar kuriem tie vakar demoralizēja vatņiku tankus, utt. Tagad panākta vienošanās ar frančiem par ieroču piegādi.
Un, galvenais, ka šo piegādes turpināsies neskatoties uz sarežģīto loģistiku kara apstākļos.
Vai tas ir maz?

  -2 [+] [-]

, 2022-02-25 18:18, pirms 3 gadiem
agronoms rakstīja: Atbalstu ar militāro tehniku kā minimums. Krievs nāk uz Kijevu. Un visi draugi ir uzgriezuši muguru. Kautkādi liekulīgi nosodījumi un bezjēdzīgas sankcijas par kurām pat vienoties nevar. Kā tas palīdzēs Ukrainai? Nekā. Vēstījums ir skaidrs - tiekat paši galā, mums vienalga
Tā tas ir un daļa ukraiņu aizies atpakaļ pie kremļa vīlušies rietumos.Ar Gruziju bija tas pats un pirms OPK tāpat tika uzmesta Čehoslovākija un Polija nerunājot par mums.

     [+] [-]

, 2022-02-25 18:20, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Vai tiešām esi palaidis garām visu to informāciju par 'pēdējos mēnešos UK Ukrainai piegādātām prettanku raķetēm, tāpat ASV jau gadiem piegādā Jevelin prettanku raķetes, ar kurām ukraiņi tagad svilina vatņiku tankus vienu pēc otra, Baltijas valstis piegādāja Stinger pretgaisa aizsardzības raķetes ar ko ukraiņi tagad notriec vatņiku hhelikopterus. Čehi piegādā munīciju gradiem, haubicēm un lielgabaliem, turki Ukrainai piegādāja ļoti efektīgos dronus ''Bayraktar'' ar kuriem tie vakar demoralizēja vatņiku tankus, utt. Tagad panākta vienošanās ar frančiem par ieroču piegādi.
Un, galvenais, ka šo piegādes turpināsies neskatoties uz sarežģīto loģistiku kara apstākļos.
Vai tas ir maz?
Kā franči to piegādās ja gaisa telpu virs Ukrainas daļēji kontrolē krievi.Tam piegādēm bija jābūt gadu atpakaļ.

  +2 [+] [-]

, 2022-02-25 18:26, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Kā franči to piegādās ja gaisa telpu virs Ukrainas daļēji kontrolē krievi.Tam piegādēm bija jābūt gadu atpakaļ.
Īsti nezinu kā tas tiks piegādāts. Visticamāk pa sauszemes ceļiem.
Jā, taisnība, ka to vajadzēja piegādāt jau agrāk, bet zinot franču attieksmi pret Rusņu, tad nebrīnos, ka viss tika novilcināts līdz pēdējam.

  +3 [+] [-]

, 2022-02-25 18:46, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Tā tas ir un daļa ukraiņu aizies atpakaļ pie kremļa vīlušies rietumos.Ar Gruziju bija tas pats un pirms OPK tāpat tika uzmesta Čehoslovākija un Polija nerunājot par mums.
tu padomā ko runā

  -1 [+] [-]

, 2022-02-25 19:40, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: tu padomā ko runā
Taisnību diemžēl

  +1 [+] [-]

, 2022-02-25 20:01, pirms 3 gadiem
SteveDavis rakstīja: Taisnību diemžēl
Kāda taisnība?
Ko tu tur atkal murgo, vates galva?

  -1 [+] [-]

, 2022-02-25 20:12, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Kāda taisnība?
Ko tu tur atkal murgo, vates galva?
Tu ka visiem īstenībā uz Ukrainu ir vienalga a man tur draugi mirst !!!

  +2 [+] [-]

, 2022-02-25 20:23, pirms 3 gadiem
SteveDavis rakstīja: Taisnību diemžēl
Rietumukrainietis tev pa galvu iedotu par šādām ''gudrībām''
Kijevas mērs molodočks, paņēma šauteni un aizgāja frontē. Visu cieņu

  -1 [+] [-]

, 2022-02-25 20:26, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Kāds tam ir sakars ar ASV varas mehānismu?
Pavisam noteikti viņa (Harisa) ir labāka prezidenta kandidāte, nekā pamuļķis Tramps, kuru joprojām uz ASV prezidenta amatu bīda republikāņi. Par to nešaubās neviens normāls cilvēks, bet Tramps ar savu debīlo demagoģiju un populismu ir izteikts lumpeņu favorīts.
Es neesmu ne demokrātu, ne republikāņu piekritējs, bet tikai un vienīgi skatos uz to, kurš būtu labākais iespējamais ASV prezidenta kandidāts.
Tu tiešām esi galvā sists.
Harisa ir dumja rasistu kuņa. Un demokrāti brutāli nozaga Trampam vēlēšanas. Pēdējā laikā jau lien ārā īleni no maisa. Dažs labs jau atzinās pierādījumu safabricēšanā pret Trampu par saistību ar Krieviju.
Tramps varbūt nebija pats apsviedīgākais čalis, bet labāks par ikvienu demokrātu izdzimteni.

     [+] [-]

, 2022-02-25 20:32, pirms 3 gadiem
gramofons rakstīja: Tu tiešām esi galvā sists.
Harisa ir dumja rasistu kuņa. Un demokrāti brutāli nozaga Trampam vēlēšanas. Pēdējā laikā jau lien ārā īleni no maisa. Dažs labs jau atzinās pierādījumu safabricēšanā pret Trampu par saistību ar Krieviju.
Tramps varbūt nebija pats apsviedīgākais čalis, bet labāks par ikvienu demokrātu izdzimteni.
Ivars ir bocmans un labs cilvēks, bet kas attiecās uz USA politiku - jefiņš.
Šis video ļoti skaidri un gaiši parāda, kāpēc GER ļauj visam notikt un neko nedara UA labā. Trampam bija interese viņu politikā iejaukties.
Tas inglišā, pats bocmans, diemžēl, nesapratīs.
https://twitter.com/JustinPulitzer/...

  -2 [+] [-]

, 2022-02-25 20:53, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Ivars ir bocmans un labs cilvēks, bet kas attiecās uz USA politiku - jefiņš.
Šis video ļoti skaidri un gaiši parāda, kāpēc GER ļauj visam notikt un neko nedara UA labā. Trampam bija interese viņu politikā iejaukties.
Tas inglišā, pats bocmans, diemžēl, nesapratīs.
https://twitter.com/JustinPulitzer/status/1496709662602932224?s=20&t=0XEIirEBXl-cLMAYeEmKog&fbclid=IwAR0KEocJ0NGaOtN6gT3aNC6KNxXwgpHtoWu4BvONqF_fmZWtW9doOm7d4Xs
Un to raksta absolūti aprobežots cilvēks?!
Ja tu neproti izmantot google tulkotāju, tad tas nenozīmē, ka visi to neprot.
Tikai es pat nevēršu vaļā tavu sūdu, kurš izrakts no interneta miskastes dzīlēm. Turpmāk vari man ko tādu nepiedāvāt.

  -2 [+] [-]

, 2022-02-25 20:57, pirms 3 gadiem
gramofons rakstīja: Tu tiešām esi galvā sists.
Harisa ir dumja rasistu kuņa. Un demokrāti brutāli nozaga Trampam vēlēšanas. Pēdējā laikā jau lien ārā īleni no maisa. Dažs labs jau atzinās pierādījumu safabricēšanā pret Trampu par saistību ar Krieviju.
Tramps varbūt nebija pats apsviedīgākais čalis, bet labāks par ikvienu demokrātu izdzimteni.
Čerksti,čerksti, gramafon!
Neviens normāls, ar galvu domājošs cilvēks tavu demagoģiju tāpat neņems vērā.

  +2 [+] [-]

, 2022-02-25 21:01, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Un to raksta absolūti aprobežots cilvēks?!
Ja tu neproti izmantot google tulkotāju, tad tas nenozīmē, ka visi to neprot.
Tikai es pat nevēršu vaļā tavu sūdu, kurš izrakts no interneta miskastes dzīlēm. Turpmāk vari man ko tādu nepiedāvāt.
Tas ir videoklips, kāds gūgles tūlkotājs, bocman?
Tas nebija tev, bet kolēģim

  -2 [+] [-]

, 2022-02-25 21:06, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Čerksti,čerksti, gramafon!
Neviens normāls, ar galvu domājošs cilvēks tavu demagoģiju tāpat neņems vērā.
Nekādas demagoģijas nav. Ir jāmāk filtrēt informācija, nevis jātic CNN, MSNBC un vēl citiem melīgiem medijiem. Saistībā ar "Stīla dosjē" vienu analītiķi jau pirms kāda laika arestēja.
Gan pienāks diena, kad Hilarija un viņas pakalpiņi dabūs trūkties par Trampa izspiegošanu un melu izplatīšanu. Visi tie ASV demokrāti ir sapuvuši.

  -1 [+] [-]

, 2022-02-25 21:15, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Tas ir videoklips, kāds gūgles tūlkotājs, bocman?
Tas nebija tev, bet kolēģim
Piekrītu tev tikai tajā, ka vācieši ir lieli maitas, kuri tā piezīdušies Rusņas maciņam, ka pat tagad no tā nevar atrauties.

  +3 [+] [-]

, 2022-02-25 21:15, pirms 3 gadiem
gramofons rakstīja: Tu tiešām esi galvā sists.
Harisa ir dumja rasistu kuņa. Un demokrāti brutāli nozaga Trampam vēlēšanas. Pēdējā laikā jau lien ārā īleni no maisa. Dažs labs jau atzinās pierādījumu safabricēšanā pret Trampu par saistību ar Krieviju.
Tramps varbūt nebija pats apsviedīgākais čalis, bet labāks par ikvienu demokrātu izdzimteni.
Trampam prezidenta amats bija izklaides un biznesa projekts. Pamuļķis viņs nebija, bet ļot neparedzams. Baidens un demokrāti nav tās figūras, kas vieš drošības sajūtu, taču vai tad, ja mums Austrumu pusē sūdus taisa viens psihais, kura rīcība ir neparedzama, tu gribētu, lai viņu no Rietumu puses mēģina nomierināt cits neparedzams čalis?

  -3 [+] [-]

, 2022-02-25 21:16, pirms 3 gadiem
gramofons rakstīja: Nekādas demagoģijas nav. Ir jāmāk filtrēt informācija, nevis jātic CNN, MSNBC un vēl citiem melīgiem medijiem. Saistībā ar "Stīla dosjē" vienu analītiķi jau pirms kāda laika arestēja.
Gan pienāks diena, kad Hilarija un viņas pakalpiņi dabūs trūkties par Trampa izspiegošanu un melu izplatīšanu. Visi tie ASV demokrāti ir sapuvuši.
Manis pēc tu vari ticēt kam vien vēlies pēc brīvas izvēles.
Pienāks, pienāks tā diena.......tavos miklos sapņos.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-25 21:35, pirms 3 gadiem
jums tagad cepī tas hilarijas un trampi?

     [+] [-]

, 2022-02-25 21:39, pirms 3 gadiem
"Vācija esot gatava atbalstīt Krievijas izslēgšanu no SWIFT sistēmas, taču tai vispirms ir jāaprēķina sekas tās ekonomikai"

aprēķinās ka nav izdevīgi un pateiks nē

  +4 [+] [-]

, 2022-02-25 21:40, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: jums tagad cepī tas hilarijas un trampi?
Cepī daudz kas.
Ukraiņi molodočki, nemaz tik viegli puķkam neiet

     [+] [-]

, 2022-02-25 21:42, pirms 3 gadiem
izraktenis rakstīja: "Vācija esot gatava atbalstīt Krievijas izslēgšanu no SWIFT sistēmas, taču tai vispirms ir jāaprēķina sekas tās ekonomikai"

aprēķinās ka nav izdevīgi un pateiks nē
Es vāciju boikotēju. Ne uz turieni ceļošu, ne viņu produktus pirkšu. Lai gan bijuši vairāki bumeri un tas auto brends patīk. Bet šito pofigistisko attieksmi pret Ukrainu es viņiem nekad nepiedošu.
Kad viņiem sāksies iekšējie izlāma muhamedu kari pēc gadiem 10-20, fakuci parādīšu un nekādas solidaritātes nebūs. (zinu, ka mans viedoklis viņiem pō, bet šeit es spamoju ko vēlos)

     [+] [-]

, 2022-02-25 22:38, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Es vāciju boikotēju. Ne uz turieni ceļošu, ne viņu produktus pirkšu. Lai gan bijuši vairāki bumeri un tas auto brends patīk. Bet šito pofigistisko attieksmi pret Ukrainu es viņiem nekad nepiedošu.
Kad viņiem sāksies iekšējie izlāma muhamedu kari pēc gadiem 10-20, fakuci parādīšu un nekādas solidaritātes nebūs. (zinu, ka mans viedoklis viņiem pō, bet šeit es spamoju ko vēlos)
Šis ir kutelīgs jautājums, ja tas skar to, ka kāda valdība šādā situācijā prioritāri domā ar savas valsts labklājību. Zinu, zinu, ka šādos gadījumos visgudrākā ir politiskā opozīcija, un sabiedrībai, kurai šādi jautājumi nekas nav jāizlemj, un kura nav dilēmas priekšā-priekšplānā izvirzīt kādas citas valsts vajadzības, ja pat tajā notiek karš, vai tomēr vairāk domāt par savas valsts sabiedrības labklājību.
Tiesa tas nekādi nenoliedz to, ka vācieši ir maitas citos jautājumos. Kaut vai saistībā ar to pašu ieroču piegādes bloķēšanu Ukrainai.

     [+] [-]

, 2022-02-25 23:27, pirms 3 gadiem
gramofons rakstīja: Tu tiešām esi galvā sists.
Harisa ir dumja rasistu kuņa. Un demokrāti brutāli nozaga Trampam vēlēšanas. Pēdējā laikā jau lien ārā īleni no maisa. Dažs labs jau atzinās pierādījumu safabricēšanā pret Trampu par saistību ar Krieviju.
Tramps varbūt nebija pats apsviedīgākais čalis, bet labāks par ikvienu demokrātu izdzimteni.
Tu takš esi absolūts āmurs...

     [+] [-]

, 2022-02-25 23:33, pirms 3 gadiem
askatījos kolhoznieku līgas komandu sastāvus - tik daudz skanidināvu legu viņu sastāvos vēl joprojām...

     [+] [-]

, 2022-02-25 23:42, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: askatījos kolhoznieku līgas komandu sastāvus - tik daudz skanidināvu legu viņu sastāvos vēl joprojām...
Iedo Karaļa adresi un e-pastu! Seskiem jāreabilitējas par latv.leģu izdošanu. Otra reize nebūs!
Vienos dienā Stokholmā ir sardzes maiņas nodošana. Šanse afigennā!

     [+] [-]

, 2022-02-25 23:43, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: askatījos kolhoznieku līgas komandu sastāvus - tik daudz skanidināvu legu viņu sastāvos vēl joprojām...
Jautājums vai sirdsapziņu var noandelēt par naudu.

     [+] [-]

, 2022-02-25 23:48, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Jautājums vai sirdsapziņu var noandelēt par naudu.
tad jau vispirms jājaautā, vai sirdsapziņa vispār šiem ir...

     [+] [-]

, 2022-02-25 23:52, pirms 3 gadiem
Gin4a rakstīja: Iedo Karaļa adresi un e-pastu! Seskiem jāreabilitējas par latv.leģu izdošanu. Otra reize nebūs!
Vienos dienā Stokholmā ir sardzes maiņas nodošana. Šanse afigennā!
Kungl. Hovstaterna
Kungl. Slottet
107 70 STOCKHOLM

e-pasts kā tāds netiek minēts, bet ziņas rakstīt var šeit: https://www.kungahuset.se/ovrigt/ko... .

     [+] [-]

, 2022-02-26 01:02, pirms 3 gadiem
Kad čekistu All Star? Praščaļnaja?

     [+] [-]

, 2022-02-26 01:04, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: Kungl. Hovstaterna
Kungl. Slottet
107 70 STOCKHOLM

e-pasts kā tāds netiek minēts, bet ziņas rakstīt var šeit: https://www.kungahuset.se/ovrigt/ko... .
Labs! Paldies!

     [+] [-]

, 2022-02-26 01:57, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Es vāciju boikotēju. Ne uz turieni ceļošu, ne viņu produktus pirkšu. Lai gan bijuši vairāki bumeri un tas auto brends patīk. Bet šito pofigistisko attieksmi pret Ukrainu es viņiem nekad nepiedošu.
Kad viņiem sāksies iekšējie izlāma muhamedu kari pēc gadiem 10-20, fakuci parādīšu un nekādas solidaritātes nebūs. (zinu, ka mans viedoklis viņiem pō, bet šeit es spamoju ko vēlos)
Vācijai no tā ne silts ne auksts - viņu rūpnīca naudu, par to nojāto žurku, kuru tu gribi pirkt, saņēma, kad viņu nopirka pirmo reizi!

  -1 [+] [-]

, 2022-02-26 02:10, pirms 3 gadiem
Krievija likvidē DEEP STATE pabiras Ukrainā.

  -1 [+] [-]

, 2022-02-26 08:35, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: Tu takš esi absolūts āmurs...
...teica Abrags, skatoties uz sevi spogulī.

  -2 [+] [-]

, 2022-02-26 09:22, pirms 3 gadiem
Vai Kļičko jau skraida ar automātiem, kā solīja, vai arī to liks darīt pusaudžiem?

     [+] [-]

, 2022-02-26 11:18, pirms 3 gadiem
Cofijs rakstīja: Vai Kļičko jau skraida ar automātiem, kā solīja, vai arī to liks darīt pusaudžiem?
Pirmos likvidēs smirdīgus klonus