Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:11, Did:0, useCase: 3

Autors: Jānis Freimanis

Muižnieks uz karjeras turpinājumu biatlonā vairs necer, piedalīsies PČ MTB

Muižnieks uz karjeras turpinājumu biatlonā vairs necer, piedalīsies PČ MTB
Oskars Muižnieks
Foto: Romāns Kokšarovs/f64

Phjončhanas olimpisko spēļu dalībnieks biatlonā Oskars Muižnieks sarunā ar Sportacentrs.com pastāstīja, ka, visticamāk, biatlonā vairs neatgriezīsies, bet pašlaik gatavojas dalībai pasaules čempionātā MTB maratonā.

Olimpiskajās spēlēs Muižnieks sprintā ierindojās 66. vietā (Andrejs Rastorgujevs - 24. vieta), bet 20 kilometru klasikā ieņēma 42. vietu (Andrejs - 59. vieta). Jūlijā Muižnieks sazinājies ar Latvijas Biatlona federācijas (LBF) viceprezidentu Gundaru Upenieku. Oskars izteicis vēlmi gatavoties biatlona sezonai vienā komandā ar pārējiem izlases sportistiem, taču noteicis arī konkrētu finansiālo nodrošinājumu. LBF viceprezidents norādījis, ka ir ieinteresēts, lai Muižnieks turpina startēt biatlonā, tādēļ apņēmās risināt finansiālo jautājumu.

"Pēc tam runāju ar LBF prezidenti Baibu Broku, kura neslēpa, ka finansiālā situācija saistībā ar nodokļu reformu ziedojumu sakarā ir slikta. Sapratu, ka federācijai būs grūti mani atbalstīt. Kopš tā laika bijis klusums, tādēļ vairs arī neceru, ka gaidāmajā sezonā varēšu startēt biatlonā," saka Muižnieks. Oskars norāda, ka viņam bijusi motivācija strādāt un censties piepildīt Latvijas izlases mērķi par stafetes komandu 2022. gada Pekinas olimpiskajās spēlēs. Taču kompensēt sportista ienākumu zudumu, ja viņš pametīs fizioterapeita darbu, LBF nav pa spēkam.

"Latvijas izlasei šobrīd pat nav treneris. Nemaz nezinu, kas īsti notiek. Zinu, ka katrs sportists gatavojas individuāli, bet pirmā kopīgā nometne būs oktobrī Norvēģijā. Arī pērn biatlonam sāku gatavoties tikai oktobrī, taču šobrīd ir diezgan skaidrs, ka Pasaules kausa sezonā nepiedalīšos. Latvijā turpinu braukt MTB maratonos, bet septembra vidū piedalīšos pasaules čempionātā Itālijā. Darīšu to par saviem līdzekļiem," atklāj Oskars.

Pus pa jokam, pa pusei nopietni jāvaicā Muižniekam, vai pēc trim gadiem viņš atkal pēkšņi parādīsies pie biatlona apvāršņiem un kandidēs uz dalību 2022. gada olimpiskajās spēlēs. "Kas to lai zina, kāda tobrīd būs situācija. Vai Latvijai vispār vēl būs divas kvotas vīriešu sacensībām? Tie tomēr ir vēl gandrīz četri gadi. Man jau būs 32 gadi, vairs nebūs tas svaigums, kas 27-28 gadu vecumā. Tādēļ domāju, ka, ja šosezon nestartēšu, tad biatlonam ar to būs pielikts punkts," piebilst Oskars.


, 2018-08-31 09:43, pirms 6 gadiem
Bravo Baiba! Kam mums 2 normālus biatlonistus. Mēs jau neesam kaut kāda lielvalsts. Pietiks mums ar vienu biatlonistu. Vispār laba antireklāma Latvijas biatlonam,lai tik jaunie pat nemēğina sapņot,ka varētu kļūt par elites biatlonistiem. Mūsu federācija to nepieļaus. Moška tad veriet to bodi ciet,ja nevarat pavilkt? Andrejs jau atradīs valsti ko var pārstāvēt.
, 2018-08-31 09:50, pirms 6 gadiem
Bet cik biatlona fed. ir ierēdņu un kādas algas...
Slēpts komentārs: Franko
, 2018-08-31 10:06, pirms 6 gadiem
Franko rakstīja: nav liela bēda. Šis tāpat malās pa pēdējām vietām. (..)
patiešām?
"Olimpiskajās spēlēs Muižnieks 20 kilometru klasikā ieņēma 42. vietu (Andrejs Rastorgujevs - 59. vietu)"
, 2018-08-31 10:09, pirms 6 gadiem
Argonauts rakstīja: patiešām?
"Olimpiskajās spēlēs Muižnieks 20 kilometru klasikā ieņēma 42. vietu (Andrejs Rastorgujevs - 59. vietu)"
Neņem galvā, Franko ar lielām prāta spējām te reti izceļas.
, 2018-08-31 10:14, pirms 6 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Bravo Baiba! Kam mums 2 normālus biatlonistus. Mēs jau neesam kaut kāda lielvalsts. Pietiks mums ar vienu biatlonistu. Vispār laba antireklāma Latvijas biatlonam,lai tik jaunie pat nemēğina sapņot,ka varētu kļūt par elites biatlonistiem. Mūsu federācija to nepieļaus. Moška tad veriet to bodi ciet,ja nevarat pavilkt? Andrejs jau atradīs valsti ko var pārstāvēt.
Kādam par to bija šaubas? Deksni jau vajadzēja noturēt Biatlonā kaut vai asinis pa degunu tek, jo šobrīd ir skaidrs, ka, ja Rastijs pēc 4 gadiem met mieru, mums nebūs neviens, kurš PK kaut vai top50 var iebraukt. Tā lielākā škrobe, ir par to, ka materiāls jau bija, mierīgi varēja būt stafete Rastijs, Muižnieks, Deksnis, Nedavodins, respektīvi 2 pieredzējuši un 2 jaunie
, 2018-08-31 10:17, pirms 6 gadiem
Upenieks jau sen kā nav federācijas ģenerālsekretārs.
, 2018-08-31 10:18, pirms 6 gadiem
Edgars rakstīja: Kādam par to bija šaubas? Deksni jau vajadzēja noturēt Biatlonā kaut vai asinis pa degunu tek, jo šobrīd ir skaidrs, ka, ja Rastijs pēc 4 gadiem met mieru, mums nebūs neviens, kurš PK kaut vai top50 var iebraukt. Tā lielākā škrobe, ir par to, ka materiāls jau bija, mierīgi varēja būt stafete Rastijs, Muižnieks, Deksnis, Nedavodins, respektīvi 2 pieredzējuši un 2 jaunie
Cik daudz naudas tiek izšķērdēts visādos pokemonsportos, bet prestižajam biatlonam nekad nekā nav, tas vienkārši šokē.
, 2018-08-31 10:21, pirms 6 gadiem
Edgars rakstīja: Kādam par to bija šaubas? Deksni jau vajadzēja noturēt Biatlonā kaut vai asinis pa degunu tek, jo šobrīd ir skaidrs, ka, ja Rastijs pēc 4 gadiem met mieru, mums nebūs neviens, kurš PK kaut vai top50 var iebraukt. Tā lielākā škrobe, ir par to, ka materiāls jau bija, mierīgi varēja būt stafete Rastijs, Muižnieks, Deksnis, Nedavodins, respektīvi 2 pieredzējuši un 2 jaunie
Par Deksni un Ņedaivodinu viennozīmīgi piekrītu. Par to, ka Muižnieka biatlona karjera izvērsās tā, kā izvērsās, lielākās pretenzijas varētu būt pret veco federācijas vadību jeb Bērziņu, kas viņu "palaida" junioru vecumā. Šobrīd, kad ir sakārtota dzīve, darbs, ģimene, vēl jautājums, vai pats Muižnieks tiešām ir gatavs to ilgtermiņā mainīt pret mūžīgiem izbraukumiem, treniņnometnēm un sacensībām.
, 2018-08-31 10:25, pirms 6 gadiem
Brokas lielie solījumi pačibējuši, aplauzās ar "Lielisko četrinieku", tagad vēl trakāk, kā Bērziņa laikā.....
Žēl, ka viss tiek pasēts. Aizsardzības ministrija nevar Biatlonistus ņemt savā aprūpē?
, 2018-08-31 10:32, pirms 6 gadiem
Kleins rakstīja: Brokas lielie solījumi pačibējuši, aplauzās ar "Lielisko četrinieku", tagad vēl trakāk, kā Bērziņa laikā.....
Žēl, ka viss tiek pasēts. Aizsardzības ministrija nevar Biatlonistus ņemt savā aprūpē?
ja arī varētu, tad tikai uz 2019/20 sezonu, jo drīz būs Saiemas vēlēšanas (tātad nekādi lielie lēmumi netiks pieņemti), tad valdības veidošana un diez vai uz karsto novembrī tādi lēmumi var tikt pieņemti. turklāt tam vajadzētu spēcīgus biatlona lobijus.
, 2018-08-31 10:37, pirms 6 gadiem
Argonauts rakstīja: ja arī varētu, tad tikai uz 2019/20 sezonu, jo drīz būs Saiemas vēlēšanas (tātad nekādi lielie lēmumi netiks pieņemti), tad valdības veidošana un diez vai uz karsto novembrī tādi lēmumi var tikt pieņemti. turklāt tam vajadzētu spēcīgus biatlona lobijus.
Tiešām varētu būt tik sarežģīti nodrošināt kādu nebūt finansiālo piešprici plus mīnus desmit cilvēkiem (vairāk jau pieaugušo biatlonistu Latvijā nesalasīsies)? Šie par to uzslēpotu NBS mačos...
, 2018-08-31 10:46, pirms 6 gadiem
elements rakstīja: Tiešām varētu būt tik sarežģīti nodrošināt kādu nebūt finansiālo piešprici plus mīnus desmit cilvēkiem (vairāk jau pieaugušo biatlonistu Latvijā nesalasīsies)? Šie par to uzslēpotu NBS mačos...
pie LV politiskās birokrātijas arī 100k eiru piešķiršana no ministrijas neieplānotiem izdevumiem ir atkarīga no saiemas deputātu balsojuma.
, 2018-08-31 10:47, pirms 6 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Bravo Baiba! Kam mums 2 normālus biatlonistus. Mēs jau neesam kaut kāda lielvalsts. Pietiks mums ar vienu biatlonistu. Vispār laba antireklāma Latvijas biatlonam,lai tik jaunie pat nemēğina sapņot,ka varētu kļūt par elites biatlonistiem. Mūsu federācija to nepieļaus. Moška tad veriet to bodi ciet,ja nevarat pavilkt? Andrejs jau atradīs valsti ko var pārstāvēt.
Parasti nepatīk, ka šitā no*irš, bet šoreiz pilnīga taisnība, lai Rastijs iet uz Franciju kopā ar Furkiju stafetēs ceļ ārā medāli, tad varēšu ar visām četrām par Franciju! Sūda Broka, lai iet ieskrieties ar savu lielo amatu, kremļa aģente!
, 2018-08-31 10:55, pirms 6 gadiem
Broka nespēj atrisināt savas federācijas problēmas, bet ir pietiekoši kompetenta lai salāpītu visu biatlona pasauli? Kaut kas šeit īsti nelīmējas kopā.
, 2018-08-31 10:57, pirms 6 gadiem
Sportiskais Kobolds rakstīja: Broka nespēj atrisināt savas federācijas problēmas, bet ir pietiekoši kompetenta lai salāpītu visu biatlona pasauli? Kaut kas šeit īsti nelīmējas kopā.
IBU krēslu viņai nevajag, bet krieviem gan, tādēļ Baibuci, kā tādu lupatu sviež tur iekšā.
, 2018-08-31 11:13, pirms 6 gadiem
D-Mob rakstīja: Parasti nepatīk, ka šitā no*irš, bet šoreiz pilnīga taisnība, lai Rastijs iet uz Franciju kopā ar Furkiju stafetēs ceļ ārā medāli, tad varēšu ar visām četrām par Franciju! Sūda Broka, lai iet ieskrieties ar savu lielo amatu, kremļa aģente!
6.oktobrī balsosi par KPV?
, 2018-08-31 11:14, pirms 6 gadiem
Smiekligi ,ka mesls Broka kandidee uz IBU prez amatu , kamēr pasa saimnieciba pilniba sagrauta!
, 2018-08-31 11:14, pirms 6 gadiem
biskaps rakstīja: 6.oktobrī balsosi par KPV?
Protams! it īpaši patīk fakts, ka kaimiņš draudzējās ar užakovu
, 2018-08-31 11:22, pirms 6 gadiem
D-Mob rakstīja: Protams! it īpaši patīk fakts, ka kaimiņš draudzējās ar užakovu
Pēc komentāra izskatījās, ka esi tīrākais klauna populisma upuris.
, 2018-08-31 11:23, pirms 6 gadiem
biskaps rakstīja: Pēc komentāra izskatījās, ka esi tīrākais klauna populisma upuris.
Balsošu par mazāko no ļaunumiem, ko es uzskatu -Par, daži tur jāpasvītro ārā, bet eh..
, 2018-08-31 11:28, pirms 6 gadiem
D-Mob rakstīja: Balsošu par mazāko no ļaunumiem, ko es uzskatu -Par, daži tur jāpasvītro ārā, bet eh..
kā tu to mazā ļaunuma apmēru mēri? tev leikas, ka partijai kuras programma ir "visirslikti.lv" bez jebkāda konstruktīva piedāvājuma/programmas ir mazākais ļaunums?
, 2018-08-31 11:28, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: kā tu to mazā ļaunuma apmēru mēri? tev leikas, ka partijai kuras programma ir "visirslikti.lv" bez jebkāda konstruktīva piedāvājuma/programmas ir mazākais ļaunums?
Jā, jo pārējās populistiskās un oligarhu programmas uzskatu par sliktām
, 2018-08-31 11:41, pirms 6 gadiem
D-Mob rakstīja: Balsošu par mazāko no ļaunumiem, ko es uzskatu -Par, daži tur jāpasvītro ārā, bet eh..
IMHO, šis Sorosa finansētais, Sorosa stipendiātu kandidātu saraksts ATTĪSTĪBAI/PAR [LIBERASTIJU, jeb ūberliberālismu ekonomiskos, sociālos, cilvēktiesību aspektos, par seks. minoritāšu tiesībām, praidiem utml huiņu] ir viens no lielajiem ļaunumiem - gandrīz tikpat liels kā Urlakova "Saskaņa ar Kremli".

labu partiju,vēlēšanu apvienību manā skatījumā šeit nav, tāpēc mana izvēle par mazāko ļaunumu būs Jaunie Konservatīvie (JKP).
, 2018-08-31 11:44, pirms 6 gadiem
Es pa ziemas sporta veidiem maz orientējos, bet kāpēc LV ir gan slēpošanas federācija, gan biatlona? Vai biatlons nevarēja iet arī zem slēpošanas un būt tikai kā atsevišķs novirziens tajā federācijā? Tā taču varētu ietaupīt. Nometnes plānot kopējas, biatlonistiem jau klāt nākot tikai šaušanai.
Tas tik tā, no malas skatoties.
, 2018-08-31 11:53, pirms 6 gadiem
elements rakstīja: Par Deksni un Ņedaivodinu viennozīmīgi piekrītu. Par to, ka Muižnieka biatlona karjera izvērsās tā, kā izvērsās, lielākās pretenzijas varētu būt pret veco federācijas vadību jeb Bērziņu, kas viņu "palaida" junioru vecumā. Šobrīd, kad ir sakārtota dzīve, darbs, ģimene, vēl jautājums, vai pats Muižnieks tiešām ir gatavs to ilgtermiņā mainīt pret mūžīgiem izbraukumiem, treniņnometnēm un sacensībām.
Ar Muižnieku, Deksni un Ņedaivodinu mums vismaz būtu stabila stafete un vismaz kaut kādas cerības dabūt 4 vietas uz nākamjām spēlēm.
, 2018-08-31 11:55, pirms 6 gadiem
mxs rakstīja: Es pa ziemas sporta veidiem maz orientējos, bet kāpēc LV ir gan slēpošanas federācija, gan biatlona? Vai biatlons nevarēja iet arī zem slēpošanas un būt tikai kā atsevišķs novirziens tajā federācijā? Tā taču varētu ietaupīt. Nometnes plānot kopējas, biatlonistiem jau klāt nākot tikai šaušanai.
Tas tik tā, no malas skatoties.
Gluži jau cita opera tā nav, bet tomēr biatlonā ir ļoti daudz specifikas. Nepietiek tik ar to, ka māki slēpot un šaut, viens no lielākajiem trikiem (vismaz no malas skatoties) ir salikt tos abus kopā un spēt šaut precīzi un ātri, kad no augstā pulsa acis spiežas no pieres laukā. Līdz ar to, pati slēpošana ir tikai viens no aspektiem.
LV Sportu federāciju tēma vispār ir ļoti smaga, man pat negribas vairs par to domāt, lai nesāk gribēties vēnas griezt.
, 2018-08-31 12:02, pirms 6 gadiem
Edgars rakstīja: Ar Muižnieku, Deksni un Ņedaivodinu mums vismaz būtu stabila stafete un vismaz kaut kādas cerības dabūt 4 vietas uz nākamjām spēlēm.
stabila? Kura beidz dalību stafetē beidz jau pēc 3. posma?

Aizmirsti par stafeti! Šobrīd svarīgākais ir pacelt biatlonu bērnu/jauniešu līmenī, citādi pēc gadiem 5-6 biatlons Latvijā būs vienkārši beidzies...
, 2018-08-31 12:08, pirms 6 gadiem
Šovasar kādas 4 reizes sanāca iet pastāgāties pa Priekuļu trasi. Biju domājis, ka vasarā tur būs pilns ar jaunajiem censoņiem. Realitātē vienreiz šautuvē strādāja Bendika ar Brici un citā reizē pa trasi slēpoja viens veterāns. Tas arī viss, kas jāzina par slēpošanas un biatlona potenciālu.
, 2018-08-31 12:11, pirms 6 gadiem
Argonauts rakstīja: IMHO, šis Sorosa finansētais, Sorosa stipendiātu kandidātu saraksts ATTĪSTĪBAI/PAR [LIBERASTIJU, jeb ūberliberālismu ekonomiskos, sociālos, cilvēktiesību aspektos, par seks. minoritāšu tiesībām, praidiem utml huiņu] ir viens no lielajiem ļaunumiem - gandrīz tikpat liels kā Urlakova "Saskaņa ar Kremli".

labu partiju,vēlēšanu apvienību manā skatījumā šeit nav, tāpēc mana izvēle par mazāko ļaunumu būs Jaunie Konservatīvie (JKP).
baisais populisms jau no JKP puses šogad dveš...

p.s. Tev minoritāšu tiesības ir tik sāpīga tēma??? Tas jautājums kaut kā mani absolūti neuztrauc, katrā ziņā manu izvēli tas pilnībā neiespaidos. Tas lai paliek populistiem, kam vajag skaļus saukļus
, 2018-08-31 12:16, pirms 6 gadiem
Kristaps Zālītis rakstīja: Šovasar kādas 4 reizes sanāca iet pastāgāties pa Priekuļu trasi. Biju domājis, ka vasarā tur būs pilns ar jaunajiem censoņiem. Realitātē vienreiz šautuvē strādāja Bendika ar Brici un citā reizē pa trasi slēpoja viens veterāns. Tas arī viss, kas jāzina par slēpošanas un biatlona potenciālu.
lūk, tas ir tas, par ko es jau minēju iepriekšējā komentārā.
Muižniekam jau 28 gadi - nekāds smilzīgais progress tur nebūtu gaidāms. Daudz svarīgāk ir tos bērnus tādā Priekuļu trasē dabūt, tad būs materiāls ar ko tālāk strādāt.
, 2018-08-31 12:17, pirms 6 gadiem
Abrags rakstīja: baisais populisms jau no JKP puses šogad dveš...

p.s. Tev minoritāšu tiesības ir tik sāpīga tēma??? Tas jautājums kaut kā mani absolūti neuztrauc, katrā ziņā manu izvēli tas pilnībā neiespaidos. Tas lai paliek populistiem, kam vajag skaļus saukļus
seks. minoritātes man personīgi nav "sāpīga tēma", tomēr man kā nacionāli konservatīvam latvietim nav pieņemama ūberliberāļu piekoptā tradicionālo ģimenisko vērtību zaimošana un politiska heteroseksuālās ģimenes graušana Latvijā un Eiropā, turklāt tie bezkaunīgie praidi Rīgas centrā...
, 2018-08-31 12:33, pirms 6 gadiem
Joprojām nesaprotu kā LBF prezidents var būt cilvēks, kas knapi zina kā izskatās slēpes.
, 2018-08-31 12:34, pirms 6 gadiem
Argonauts rakstīja: seks. minoritātes man personīgi nav "sāpīga tēma", tomēr man kā nacionāli konservatīvam latvietim nav pieņemama ūberliberāļu piekoptā tradicionālo ģimenisko vērtību zaimošana un politiska heteroseksuālās ģimenes graušana Latvijā un Eiropā, turklāt tie bezkaunīgie praidi Rīgas centrā...
nav sāpīga tēma, bet uztrauc - Tu jau pats nonāc pretrunās ar sevi

man pilnīgi pie kājas, vai tas praids notiek vai nenotiek Rīgā, man tas galīgi netraucēja - es tur tuvumā nebiju. Man kaut kā po, vai viņiem atļauj vai neatļauj ģimenes oficiāli regīstrēt - no tā mana labklājība nevairosies. Toties skolotāju trūkums skolās (pēdējās dienās desmitiem brēcienu skolām dazādos latvijas nostūros, tai skaitā Rīgā, par viena vai otra skolotāja iztrūkumu), tas mani ļoti uztrauc. Tas ir DAUDZ svarīgāks jautājums.
Savukārt, "minoritāšu jautājums" ir populistu sauklis, lai zvejotu vēlētājus.
, 2018-08-31 12:35, pirms 6 gadiem
york89 rakstīja: Joprojām nesaprotu kā LBF prezidents var būt cilvēks, kas knapi zina kā izskatās slēpes.
tas visu izsaka par biatlonistu sabiedrību Latvijā... Paši tādu izvēlējās...
Annešs Besebergs. Foto: imago/Sammy Minkoff/Scanpix
8

Bijušajam IBU prezidentam piespriež trīs gadus cietumā par korupciju

LETA--AP. Bijušajam Starptautiskās Biatlona savienības (IBU) prezidentam Annešam Besebergam piektdien Norvēģijā tika piespriests trīs gadu cietumsods par korupciju un Krievijas aizstāvēšanu dopinga pārkāpumos.
Andrejs Rastorgujevs. Foto: Petr Slavik
15

Rastorgujevs masu startā devītais, sezonas kopvērtējumā ieņem 17. vietu

Pasaules kausa sezona biatlonā noslēgusies ar pārliecinošu Juhannesa Tinjesa Bē uzvaru sacīkstēs ar kopēju startu. Latvijas vadošais biatlonists Andrejs Rastorgujevs ar trīs kļūdām šaušanā spēja izcīnīt devīto vietu.
Līsa Vitoci apskauj Lū Žanmonno. Foto: AFP/Scanpix
6

Žanmonno izcīna pirmo uzvaru masu startā, kļūdas neliedz Vitoci triumfu kopvērtējumā

Sieviešu biatlona sezonai pasaules kausā punkts tika pielikts ar sacensībām ar kopējo startu. Gleznainajā Kenmoras trasē par uzvarētāju sezonas pēdējā startā kļuva francūziete Lū Žanmonno, kura pacēlās uz otro vietu kopvērtējumā un ieguva Mazo kristāla globusu. Savukārt sezonas kopvērtējuma uzvarētāja Līsa Vitoci masu startā ar pieciem soda apļiem bija 21. vietas ieguvēja.