Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

Autors: Juris Grīns

"Red Bull" sāk sarunas par Alonso nolīgšanu

"Red Bull" sāk sarunas par Alonso nolīgšanu
Alonso gatavojas pamest "Ferrari" komandu?
Foto: Digitale/Scanpix

Ungārijas "Grand Prix" nedēļas nogalē notikusi slepena tikšanās starp "Red Bull" komandas vadītāju Kristianu Horneru un pašreizējā "Ferrari" pilota Fernando Alonso menedžeri Luisu Garsiju Abadu.

Tikšanās, kas plašākai publikai netika reklamēta, notikusi jau piektdien, taču pa to uzzinājusi arī prese. Respektablais portāls "autosport.com" raksta, ka no drošiem avotiem iegūta informācija par "Red Bull" gatavību nolīgt Fernando Alonso uz 2014. gada F1 sezonu.

"Ferrari" komanda un Abads nenoliedz, ka sarunas patiešām notikušas, tomēr apgalvo, ka tās bijušas par jaunā sacīkšu pilota Karlosa Sainsa juniora nākotni. Kā zināms, Abads ir arī Sainsa juniora menedžeris.

Pašam Alonso tika jautāts par to, vai Abads apmeklējis "Red Bull" komandu, uz ko spānis atbildēja tā, it kā neko nezinātu par notikušajām sarunām: "Nedomāju, ka viņš to ir darījis. Katrā ziņā es neko nezinu."

Lai gan nav iespējams droši pateikt, par ko runājis "Red Bull" komandas boss un Abads, Horners presei nenoliedza, ka Alonso ir viens no kandidātiem uz Sebastiana Fetela komandas biedra lomu nākamajā F1 sezonā.

"Jebkuras sarunas starp pilotiem un pārējām pusēm vienmēr paliks konfidenciāla informācija," viņš teica, jautāts, vai noliedz izskanējušās baumas par iespējamo Alonso pievienošanos "Red Bull". "Tomēr, protams, ir daži braucēji, kas, kā jūs varat iztēloties, ir izrādījuši interesi par šo brīvo vietu."

Lai gan līdz šim tika uzskatīts, ka Alonso ir līgums ar "Ferrari" līdz 2016. gada sezonai, tagad izskanējusi informācija, ka patiesībā spānis jau tuvākajā nākotnē kļūs par brīvo aģentu.

Izmantotie resursi:
autosport.com - the authority on Formula One,...


, 2013-07-29 11:15, pirms 11 gadiem
Nu rbr būtu neapturams ar tādu duetu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-29 11:28, pirms 11 gadiem
Toriks21 rakstīja: Nu rbr būtu neapturams ar tādu duetu.
Vai arī tieši otrādi...
Nav šaubu, ka abi ir lieliski piloti, tomēr der atcerēties 2007. gadu, kad Alonso un Hamis savā starpā tā karoja, ka titulu beigās paņēma Kimi.
Turklāt Alonso nekad nav slēpis savas antipātijas pret Fettelu un to, ka viņš Sebu neuzskata par pasu meistarīgāko no viņa konkurentiem.
Šādā duetā ļoti daudz kas būtu atkarīgs no paša Hornera, bet ja viņš nespēj novaldīt Fettela un Vēbera tandēmu, tad Fettela un Alonso cīņā viņš varētu būt bezspēcīgs.
Vēbera vietā vēlas vai ir vēlējušies tikt visi vadošie piloti, Alonso, Hamiltons, Kimi. Vienīgi Horneram pa nelaimi, F1 trūkst pilota ar Kimi raksturu (kas netaisa mēslus komandas iekšienē) un talantu ne tik lielos apmēros lai sezonas griezumā traucētu Fettelam.
, 2013-07-29 11:42, pirms 11 gadiem
Neticu tam. Alonso un Fetels nebūs vienā komandā, vismaz tas noteikti nebūs Red Bull. Alonso noteikti nepieņemtu tādu lomu kā Markam, bet ja sezonas otrajā pusē abi ar Fetelu kostos par titulu, ir diez gan skaidrs kuram tur tiks dota priekšroka...
, 2013-07-29 12:02, pirms 11 gadiem
Tukšas baumas tikai.
, 2013-07-29 12:09, pirms 11 gadiem
Kamdēļ RB vajag tādu pilotu, kurš ir pirmais numurs? Viņiem ir Fettels, kurš ir talantīgs, ātrs, uzvarēt spējīgs pirmais numurs uz kuru strādāt. Viņam blakus vajag tādu pilotu, kurš būs paklausīgs otrais numurs, brauks aiz Fettela, darīs ko viņam liek un paņems tik punktus cik nepieciešams konstruktora kausam.

Tāds pilots būs kāds jauniņais, kurš čurās biksēs aiz laimes, ka dabūs braukt tajā komandā un būs paklausīgs.

Raikonens un Alonso grib cīnīties par titulu, ja viņiem ļautu to darīt vienā komandā, neliekot šķēršļus un dodot vienādi konkurētspējīgu mašīnu kā Fettelam, tad vēl būtu cita runa. Bet kaut kā neatceros, kad divi komandas biedri būtu cīnījušies par tutulu pilnīgi veselīgā konkurencē. 2007. gadā Hamiltons un Alonso, bet kā tas viss beidzās atceramies, un pēc sezonas Alonso aizgāja!
, 2013-07-29 12:11, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Vienīgi Horneram pa nelaimi, F1 trūkst pilota ar Kimi raksturu (kas netaisa mēslus komandas iekšienē) un talantu ne tik lielos apmēros lai sezonas griezumā traucētu Fettelam.
Te nepiekrītu. F1 netrūkst pilotu, kuri samierinātos ar 2. lomu komandā un kuri netraucētu Fetelam. Reku kaut to pašu Masu varētu savākt ja gribētu un šis pārlaimīgs aizskrietu uz Red Bull...paklausīgs, izkost Fetelu nespētu, kkādus punktus vāktu utt. Un Raikonens jau viņiem tieši rakstura dēļ nevisai der - ne viņš grib pa sponsoru pasākumiem grozīties (atcerēsimies, ka šis Ferrari formulas prezentācijas laikā labāk aizgāja uz mašīnu pagulēt...), ne pa simulatoriem rosīties utt...
, 2013-07-29 12:15, pirms 11 gadiem
Nenoliedzami tā būtu bomba viņus abus redzēt vienā komandā, bet vai no tā būs ieguvēja RB komanda stipri šaubos. Un vai tiešām Alonso grib pamest Ferrari zinot, ka 2015. gada sezonā būs lielas izmaiņas un rūpnīcas komandām būs priekšrocības pret pārējām. Fetels ir izteicies, ka grib braukt Ferrari, lai taisa rokādi
, 2013-07-29 12:18, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Vai arī tieši otrādi...
Nav šaubu, ka abi ir lieliski piloti, tomēr der atcerēties 2007. gadu, kad Alonso un Hamis savā starpā tā karoja, ka titulu beigās paņēma Kimi.
Turklāt Alonso nekad nav slēpis savas antipātijas pret Fettelu un to, ka viņš Sebu neuzskata par pasu meistarīgāko no viņa konkurentiem.
Šādā duetā ļoti daudz kas būtu atkarīgs no paša Hornera, bet ja viņš nespēj novaldīt Fettela un Vēbera tandēmu, tad Fettela un Alonso cīņā viņš varētu būt bezspēcīgs.
Vēbera vietā vēlas vai ir vēlējušies tikt visi vadošie piloti, Alonso, Hamiltons, Kimi. Vienīgi Horneram pa nelaimi, F1 trūkst pilota ar Kimi raksturu (kas netaisa mēslus komandas iekšienē) un talantu ne tik lielos apmēros lai sezonas griezumā traucētu Fettelam.

Nezinu ko tur Alonso domā par Fetelu, bet viņš jau nu vismazāk varētu vervelēt par meistarību, jo arī viņš pie saviem diviem tituliem ir ticis tikai pateicoties tehniskam pārsvaram par citiem saviem tā laika konkurentiem. Precīzāk sakot-pateicoties Michelin riepu pārākumam par Bridgestone riepām, ar kurām tolaik bija aprikoti Ferāri.
, 2013-07-29 12:26, pirms 11 gadiem
Tās noteikti bijušas sarunas par to sezonu, kad Fetels pāries uz Ferrari.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-29 12:40, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Nezinu ko tur Alonso domā par Fetelu, bet viņš jau nu vismazāk varētu vervelēt par meistarību, jo arī viņš pie saviem diviem tituliem ir ticis tikai pateicoties tehniskam pārsvaram par citiem saviem tā laika konkurentiem. Precīzāk sakot-pateicoties Michelin riepu pārākumam par Bridgestone riepām, ar kurām tolaik bija aprikoti Ferāri.
Ātruma ziņā McLaren tolaik nebūt neatpalika no Alonso un Renault, vienīgā atšķirība bija tā, ka zili dzeltenā formula ar Alonso pie stūres tika līdz finišam, bieži vien kā pirmā, kamēr tajā pašā laikā Kimi ar savu Maklārenu kūpēja trases malā ar kārtējo nosvilušo dzinēju. 2006.gadā Šūmis sadzina 20+ punktu deficītu no Alonso un pat vienu brīdi izgāja kopvertējuma vadībā, tomēr beigās spānis varēja svinēt 2.titulu, kamēr Šūmis atvadījās no sporta. Loģiski, ka bieži vien uzvarēs braucējs ar labāko mašīnu, iesēdinātu kādu no viņiem Marussia grabažā, tāpat vizinātos pa aizmuguri, varbūt pie kādiem izņēmuma gadījumiem izcīnītu kādu punktiņu. Alonso noteikti ir daudz meistarīgāks pilots par Fetelu, kurš ir ātrs, bet kad sākas problēmas, bieži vien neko nespēj izdarīt. Ja vien Ferrari saķīlātu to lūzni tāpat kā Red Bull, nu kaut vai kā Lotus...
, 2013-07-29 12:40, pirms 11 gadiem
Alonso teicis, ka viņš ar Horneru runājuši par Saincu junioru un viņa iespējamo pievienošanos Re Bull (sākumā Toro Rosso) komandai.

Jo Alonso esot Sainca jaunākā tāds kā aizbildnis F1
, 2013-07-29 12:59, pirms 11 gadiem
Marka1111 rakstīja: Ātruma ziņā McLaren tolaik nebūt neatpalika no Alonso un Renault, vienīgā atšķirība bija tā, ka zili dzeltenā formula ar Alonso pie stūres tika līdz finišam, bieži vien kā pirmā, kamēr tajā pašā laikā Kimi ar savu Maklārenu kūpēja trases malā ar kārtējo nosvilušo dzinēju. 2006.gadā Šūmis sadzina 20+ punktu deficītu no Alonso un pat vienu brīdi izgāja kopvertējuma vadībā, tomēr beigās spānis varēja svinēt 2.titulu, kamēr Šūmis atvadījās no sporta. Loģiski, ka bieži vien uzvarēs braucējs ar labāko mašīnu, iesēdinātu kādu no viņiem Marussia grabažā, tāpat vizinātos pa aizmuguri, varbūt pie kādiem izņēmuma gadījumiem izcīnītu kādu punktiņu. Alonso noteikti ir daudz meistarīgāks pilots par Fetelu, kurš ir ātrs, bet kad sākas problēmas, bieži vien neko nespēj izdarīt. Ja vien Ferrari saķīlātu to lūzni tāpat kā Red Bull, nu kaut vai kā Lotus...
Nezinu kur Jums rodās tās spējas saskatīt to lielo Alonso meistarību, bet man kaut kā tas līdz šim nav izdevies.
Arī Alonso n-tās sacensībās ir mocijies ar savu konkurentu apdzīšanu (skaties kaut vai šosezom Silverstonā) un citām problēmām.
Man klusas aizdomas,ka Alonso fani vēlamo uzdod par faktisko.
, 2013-07-29 13:11, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Nezinu ko tur Alonso domā par Fetelu, bet viņš jau nu vismazāk varētu vervelēt par meistarību, jo arī viņš pie saviem diviem tituliem ir ticis tikai pateicoties tehniskam pārsvaram par citiem saviem tā laika konkurentiem. Precīzāk sakot-pateicoties Michelin riepu pārākumam par Bridgestone riepām, ar kurām tolaik bija aprikoti Ferāri.
Divi pilnīgi dažādi gadījumi, kurus nav iespējams salīdzināt.
, 2013-07-29 13:15, pirms 11 gadiem
killo2000 rakstīja: Te nepiekrītu. F1 netrūkst pilotu, kuri samierinātos ar 2. lomu komandā un kuri netraucētu Fetelam. Reku kaut to pašu Masu varētu savākt ja gribētu un šis pārlaimīgs aizskrietu uz Red Bull...paklausīgs, izkost Fetelu nespētu, kkādus punktus vāktu utt. Un Raikonens jau viņiem tieši rakstura dēļ nevisai der - ne viņš grib pa sponsoru pasākumiem grozīties (atcerēsimies, ka šis Ferrari formulas prezentācijas laikā labāk aizgāja uz mašīnu pagulēt...), ne pa simulatoriem rosīties utt...
Jā, varbūt Masa. Varbūt arī Batons un Rosbergs varētu tādi būt.
Tomēr atceries, ka Red Bull komandu sponsorē limonādes fabrika. Horners var gribēt ko vien ienāk prātā, bet naudu tam dod Matešics, kuram pieder gala vārds. Viņam ir svarīgs arī tas lai ai komandas piloti ir pārdodami, lai tie atbilst enerģijas dzēriena reklāmas sejas statusam.
Nespēju iedomāties Masu kā Red Bull seju.
Domāju, ka beigu beigās izvēle pa labu kritīs uz Rikiardo.
, 2013-07-29 13:17, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nezinu kur Jums rodās tās spējas saskatīt to lielo Alonso meistarību, bet man kaut kā tas līdz šim nav izdevies.
Arī Alonso n-tās sacensībās ir mocijies ar savu konkurentu apdzīšanu (skaties kaut vai šosezom Silverstonā) un citām problēmām.
Man klusas aizdomas,ka Alonso fani vēlamo uzdod par faktisko.
Vari teikt,ka fani uzdod vēlamo par faktisko, bet neaizmirsti, ka Alonso par labāko pilotu uzskata arī paši F1 piloti un komandu vadītāji.
, 2013-07-29 13:21, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nezinu kur Jums rodās tās spējas saskatīt to lielo Alonso meistarību, bet man kaut kā tas līdz šim nav izdevies.
Arī Alonso n-tās sacensībās ir mocijies ar savu konkurentu apdzīšanu (skaties kaut vai šosezom Silverstonā) un citām problēmām.
Man klusas aizdomas,ka Alonso fani vēlamo uzdod par faktisko.
Galvenā atšķirība ir tā, ka Fetelam ir ātrākā vai vismaz 2.ātrākā mašīna trasē, kamēr Alonso ir jācīnas ar trešo vai ceturto ātrāko mašīnu. Vecīt, F1 ekspertu lielais vairums sauc Alonso par labāko F1 pilotu šobrīd.
, 2013-07-29 13:34, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Divi pilnīgi dažādi gadījumi, kurus nav iespējams salīdzināt.
????
Interesanti kāpēc?
Varbūt vari izskaidrot?
, 2013-07-29 13:39, pirms 11 gadiem
1. Alonso ir līgums ar ferrari līdz 16. gadam
2. Nākošgad ir ļoti lielas izmaiņas tehniskajos noteikumos, kur aerodinomikai vairs nebūs tik noteicoša loma - Ņūvijam un Fetelam svils pakaļa
3. Alonso ferrari ir pilons Nr. 1, un ir apmierināts ar esošo komandu, jā formula ir sūdīga, taču ar Elisona pievienošanos 14. gads var beidzot būt ferrari gads
, 2013-07-29 13:43, pirms 11 gadiem
Marka1111 rakstīja: Galvenā atšķirība ir tā, ka Fetelam ir ātrākā vai vismaz 2.ātrākā mašīna trasē, kamēr Alonso ir jācīnas ar trešo vai ceturto ātrāko mašīnu. Vecīt, F1 ekspertu lielais vairums sauc Alonso par labāko F1 pilotu šobrīd.
Vēlreiz saku/rakstu-nevajag vēlamo uzdot par faktisko. Nekur nav teikts,ka RB ir tik ļoti daudz pārāka par pārējām formulām. Varu atgādināt,ka M. Vēbers arī brauc ar analogu formulu kāda ir Fetelam.
Fetels Alonso, pirmkārt, jau apspēlē vienos vārtos ar savu stabilitāti.
Varu arī atgādināt kā Fetels izcīnija savu pirmo PČ titulu, kad Alonso micījās aiz Petrova formulas.
Un, ja kas, tad lielākā daļa F1 ekspertu Fetelu,Raiko,Alonso un Hami liek uz viena pakāpiena meistarības ziņā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-29 13:56, pirms 11 gadiem
Buhanka rakstīja: 1. Alonso ir līgums ar ferrari līdz 16. gadam
2. Nākošgad ir ļoti lielas izmaiņas tehniskajos noteikumos, kur aerodinomikai vairs nebūs tik noteicoša loma - Ņūvijam un Fetelam svils pakaļa
3. Alonso ferrari ir pilons Nr. 1, un ir apmierināts ar esošo komandu, jā formula ir sūdīga, taču ar Elisona pievienošanos 14. gads var beidzot būt ferrari gads
Bet kā Tu zini,ka Ferarī ir slikta formula?
Varbūt šai komandai ir švaki piloti,kas nespēj no tās izspiest faktisko tās ātrumu?
, 2013-07-29 14:00, pirms 11 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Galvenais pašam ticēt tam, ko raksta

Vai varbūt tomēr "nevajag vēlamo uzdot par faktisko"?
Varbūt Tev ir pierādījumi,ka Vēberam RB komanda nodrošina sliktāku formulu nekā Fetelam. Man tādu nav.
Jā,pašu sacensību laikā ir dažas neizprotamas izdarības no komandas puses pret Vēberu, bet viņš pat kvalifikācijā, kurā abiem pilotiem ir vienāds atskaites punkts, īsti netur līdz Fetelam.
, 2013-07-29 14:00, pirms 11 gadiem
Runa visticamāk gāja par Karlosu Sainzu jaunāko. Alonso jau 2x ir pasūtijis RBR tālāk, jēga pāriet uz RBR uz nākamo gadu es daudz neredzu.
, 2013-07-29 14:06, pirms 11 gadiem
Namejs hokeju nomainījis pret F1
, 2013-07-29 14:11, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Namejs hokeju nomainījis pret F1
Speciāli Tev!
Es F1 dēļ vispār piereģistrējos eSportā, un vairāk kā 20+ gadus daudz uzcītīgāk sekoju šim sporta veidam nekā hokejam.
Un vel manā sportu veidu Topā tramplīnlēkšana sit pāri hokejam vienos vārtos.
Tas tā tīri zināšanai.
, 2013-07-29 14:16, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Jā, varbūt Masa. Varbūt arī Batons un Rosbergs varētu tādi būt.
Tomēr atceries, ka Red Bull komandu sponsorē limonādes fabrika. Horners var gribēt ko vien ienāk prātā, bet naudu tam dod Matešics, kuram pieder gala vārds. Viņam ir svarīgs arī tas lai ai komandas piloti ir pārdodami, lai tie atbilst enerģijas dzēriena reklāmas sejas statusam.
Nespēju iedomāties Masu kā Red Bull seju.
Domāju, ka beigu beigās izvēle pa labu kritīs uz Rikiardo.
Nu par to seju var diskutēt ilgi un dikti, cik tur tas ir svarīgi. Lai vai kā gribi teikt, ka Vēbers ir baigā Red Bull seja, ik pa laikam izmetot kādu nepārāk glaimojošu izteicienu par Red Bull komandu??? Lai vai kā Masa bij tikai kā piemērs, ka piloti ko ņemt, lai aizpildītu šo Vēbera radīto robu ir pietiekami...
, 2013-07-29 14:24, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bet kā Tu zini,ka Ferarī ir slikta formula?
Varbūt šai komandai ir švaki piloti,kas nespēj no tās izspiest faktisko tās ātrumu?
Varbūt nerunā glupības? Alonso faktisko ātrumu spiež jau pēdējos 3 gadus, un kā var pateikt, ka lēna formula, pēc rezultātiem tabulā un trasē
, 2013-07-29 16:07, pirms 11 gadiem
Buhanka rakstīja: Varbūt nerunā glupības? Alonso faktisko ātrumu spiež jau pēdējos 3 gadus, un kā var pateikt, ka lēna formula, pēc rezultātiem tabulā un trasē
Par cik nav nekādas iespējas Ferāri patreizējo varējumu apliecināt uz kāda cita pilota fona, kurš brauktu ar šo formulu, tad var stāstīt ko tik sirds vien vēlās.
, 2013-07-29 16:13, pirms 11 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu par to seju var diskutēt ilgi un dikti, cik tur tas ir svarīgi. Lai vai kā gribi teikt, ka Vēbers ir baigā Red Bull seja, ik pa laikam izmetot kādu nepārāk glaimojošu izteicienu par Red Bull komandu??? Lai vai kā Masa bij tikai kā piemērs, ka piloti ko ņemt, lai aizpildītu šo Vēbera radīto robu ir pietiekami...
Matešica attieksme pret viņa īpašumā esošo F1 komandā ļoti labi raksturo tas ko viņš reiz teica Kulhardam,kad tas vel pārstāvēja RB
-attiecībā uz RB F1 komandu Tu vari teikt visu ko vien vēlies, bet Tu nedrīksti teikt neko sliktu par RB dzērienu.
Nezinu vai ir kas mainījies, bet nav pamata domāt, ka Matešica&Co lielas raizes sagādātu viņa īpašumā esošās F1 komandas PR.
, 2013-07-29 17:38, pirms 11 gadiem
Buhanka rakstīja: 1. Alonso ir līgums ar ferrari līdz 16. gadam
2. Nākošgad ir ļoti lielas izmaiņas tehniskajos noteikumos, kur aerodinomikai vairs nebūs tik noteicoša loma - Ņūvijam un Fetelam svils pakaļa
3. Alonso ferrari ir pilons Nr. 1, un ir apmierināts ar esošo komandu, jā formula ir sūdīga, taču ar Elisona pievienošanos 14. gads var beidzot būt ferrari gads
2. galīgas muļķības... kamēr ir līkumi, tikmēr vajadzēs aerodinamiku. Nebrauc jau pa taisni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-29 19:27, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: 2. galīgas muļķības... kamēr ir līkumi, tikmēr vajadzēs aerodinamiku. Nebrauc jau pa taisni.
Viņš jau nesaka, ka aerodinamika vispār nebūs svarīga. Tomēr tai būs daudz mazāka nozīme kā šobrīd
, 2013-07-30 11:23, pirms 11 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Alonso teicis, ka viņš ar Horneru runājuši par Saincu junioru un viņa iespējamo pievienošanos Re Bull (sākumā Toro Rosso) komandai.

Jo Alonso esot Sainca jaunākā tāds kā aizbildnis F1
Ne jau Alonso ir runājis par Sainsu, bet gan Alonso aģents. Alonso un Sainsam ir viens un tas pats aģents. Kādā sakarā Alonso būtu jāpilda tādas funkcijas?! Diez vai viņš pats iet un runā par tādām lietām, priekš tam ir aģents. Pretējā gadījumā priekš kam būtu vajadzēgs tāds aģents, kam maksā nesliktu piķīti.
Foto: f1.com
6

Verstapens uzvar Imolā, Noriss zaudē vien nedaudz

"Red Bull" vienības pilots Makss Verstapens kļuvis par Emīlijas-Romanjas GP sacensību uzvarētāju, kamēr Lando Noriss pirms finiša sarūpēja intrigu, pietuvojoties bīstamā atstatumā. Apdzīt līderi tomēr nebija "McLaren" pilota spēkos. Trešo vietu finišā ieņēma Šarls Leklērs.
Makss Verstapens. Foto: Joao Filipe/PanoramiC/Imago Images/Scanpix
1

Verstapens uzvar Emīlijas Romanjas "Grand Prix" kvalifikācijā

LETA--AFP/DPA. "Red Bull" pilots Makss Verstapens sestdien Imolas trasē bija ātrākais Pirmās formulas (F1) pasaules čempionāta Emīlijas Romanjas "Grand Prix" kvalifikācijā.
Šarls Leklērs. Foto: Motorsport.com

Leklērs ātrākais Emīlijas Romanjas "Grand Prix" pirmajos divos treniņos

LETA--AFP. "Ferrari" pilots Šarls Leklērs piektdien bija ātrākais Pirmās formulas (F-1) pasaules čempionāta sezonas septītā posma - Emīlijas Romanjas "Grand Prix" - pirmajos divos treniņos.