Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Autors: Jānis Celmiņš

Video: Koziols: "Esmu gatavs darboties, lai Lipmanu dabūtu ārā iespējami ātri"

Piedāvājam fragmentu no Jāņa Matuļa sarunas ar cilvēku, kurš pauž gatavību kaut ko mainīt Latvijas hokeja saimniecībā, cilvēku, kurš savulaik ļoti tuvu stāvējis Rīgas “Dinamo” atjaunošanai, uzņēmēju un fotogrāfu Viesturu Koziolu. Pilnu sarunu ar Koziolu piedāvāsim jau tuvākajās dienās sadaļā “Vienos vārtos”.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-21 15:03, pirms 8 gadiem
Visu cieņu par uzņemšanos, protams(nav jau pirmā reize, ha), bet sākt tagad baigo kampaņu medijos, nez, netīri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-21 15:09, pirms 8 gadiem
huy rakstīja: Latvijā to pieaugušo ir tikai relatīvi daudz, arī es esmu tajā skaitā, lai gan neesmu hokejists, bet gan cilvēks, kurš savam priekam uzspēlē hokeju. Un tā ir liela atšķirība.
Un Tu te vari drukāt kādus penterus vēlies, bet fakts ir tāds, ka LHF ir bardaks un tas ir jāsakarto. Nav runas par 20 NHL spēlētāju sagatavošanu vai nez ko, bet elementāru kārtības ieviešanu saimniecībā. Pēc tevi izklausās, ka nabagmājā var kaŗtību neuzturēt, tur tāpat visi nabagai, jāspodrina tikai pilis. Bet dzīvē ir tā, ka vari būt trūcīgs, bet tomēr tīrs un kārtīgs. Stāsts ir par to, nezinu kāpēc Tu tik izmisīgi centies visu pārvirzīt 100x izmaltās iespēju un demogrāfijas sliedēs.
Starp citu, es par to, ka bardaka nav vai viss ir kārtībā, neko neesmu teicis. Norādu uz to, ka pirms šīs problēmas, t.i., ka nav tās pārejas no junioriem uz pieaugušajiem, ir daudzas citas, turklāt tādas, ko ne LHF prezidents, ne valsts prezidents tā tiešā veidā un īstermiņā nemaz nevar atrisināt.

Par to atšķirību - tas tikai parāda to, ka bērnu-jauniešu-junioru hokejs mums ir katastrofāli mazs. T.i., mums amatieru kustība, kur spēlē daudzi tādi, kas nūju rokās ņem tikai jau tad kad tiek līdz strādāšanai darbā, ir daudz lielāka nekā sīko hokejs, kas arī ir kaut kas tāds... mazliet ārprātīgs.

Var un vajag strādāt pie tā, lai viss ir kārtībā, saprotami utt. Bet vai un kā LHF var panākt, lai, teiksim, 5-10 gadu laikā U-20 vecuma hokejistu skaits pieaugtu divreiz-trīsreiz un sasniegtu Baltkrievijas, Itālijas rādītājus?

Tas, ko pieprasa lielākā daļa, t.i., sistēmas izveidi, labi strādā lielvalstīs, kur ir milzīgs spēlētāju resurss, kad var veikt atlasi. Latvijā hokejista aizvešana līdz PRO līmenim ir, teiksim tā, amatnieka roku darbs, kur sistēma... labi, ka tāda ir, taču nenosaka to vai būs 1 vai 10 NHL kandidāti.
, 2016-09-21 15:10, pirms 8 gadiem
Koziols LHF prezidents! Ko viņš var dod Latvijas hokejam? Neko, tikai demagoģiju, demagoģiju, demagoģiju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-21 15:17, pirms 8 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Miņin, attaisi logu, Tu zb ar saviem palagiem Experts !
Ja nevari izlasīt visu uzreiz, nepārdzīvo, lasi vairākos piegājienos. Atpūties, pavingro, uztaisi tēju un pamazām mēģini lasīt, pa rindkopai katrā piegājienā. Es ticu, tu to spēj!
, 2016-09-21 15:20, pirms 8 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Par to atšķirību - tas tikai parāda to, ka bērnu-jauniešu-junioru hokejs mums ir katastrofāli mazs.
Bērnu un jauniešu jau vispār mums ir maz No šāda viedokļa komandu sporta veidi vispār jāuztur tautas sporta līmenī (savākties barā un paspārdīt bumbu vai padzenāt ripu), bet kā augstu sasniegumu sportu būtu jāattīsta individuālos/mazkomandu (vieglatlētika, pludmales volejbols, bobslejs, airēšana u.tml.) sporta veidus, jo tur tituliem un panākumiem nevajag tik daudzus laba līmeņa sportistus. Piemēram, mazajai Lihtenšteinai regulāri izaug kāds pasaules līmeņa kalnu slēpotājs, bet komandu sporta veidos 99% sāncenšu viņiem ir neaizsniedzami.
, 2016-09-21 15:21, pirms 8 gadiem
Te arī var redzēt, kas visu šo organizē un sacēla traci. Cirks! Šis man atgādina 90. gadu sākumu, kad latviešiem neatkarībā solīja zeltu kokos. Nekādā gadījumā negribu noniecināt mūsu neatkarību: tas ir lielākais, kas mums kā nācijai ir. Te ir runa par tādu pašu tukšu demagoģiju. Atskaites viņam vajag
, 2016-09-21 15:21, pirms 8 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Man jau liekas, ka šī problēma ir izdomāta, jo, pirmkārt, pieaugušo hokejs, ja mēs runājam par augsto sasniegumu sportu, ir izredzēto iespēja. Labāko.

To nevar ietekmēt, ka, redz, tūlīt mums visi kā no konveijera pa PRO komandām tiks. Tur vispār neko nevar darīt. Tas būtu tāpat kā pieprasīt, lai katru gadu no U-20 vecuma iznāk viena maiņa, kas stabili var spēlēt lielajā izlasē.

Savukārt otra lieta - mums jau tas pārejas procents nav nemaz tik slikts, patiesībā - ļoti labs. Cita lieta, ka mums visa uz šo brīdi ir tikai 2000 U-20 vecuma hokejistu. Nevis U-20 kandidātu, bet hokejistu VISPĀR, kas jaunāki par 20 gadiem. Ko var gribēt?

Latvijai nav bāzes no kurienes tos profus ņemt un nebūs jau tā, ka visi 2000, kas tagad ir sīkie, mēģinās sevi PRO sportā. Absolūtais vairākums nemēģinās nemaz.

Latvija vispār ir tādā interesantā stāvoklī, proti, ja citās valstīs ir tā, ka jauno hokejistu ir vairāk nekā pieaugušo, tad pie mums ir pretēji, turklāt galīgi pretēji - pieaugušie ir 2x vairāk nekā U-20.

Kanādā uz katru lielo (ne profesionāli, bet pieaugušo hokejistu, kas kaut cik regulāri spēlē organizētās sacensībās) ir 4,5 sīkie. Latvijā uz katru sīko ir 2,5 pieaugušie.

Ir MILJONS iemeslu kāpēc tā, taču situācija no tā nemainās - mums vienkārši ir maz jauno hokejistu, taču tie, kas ir... nu tie, ja vien gribēs paši un, ja veselība būs, līdz PRO līmenim tiks. Varbūt ne NHL/KHL, protams, bet naudu pelnīt varēs.
Ar šo visu Tu vēlējies pateikt, ka nekas nav jāmaina LHF darbībā? Neviens jau neprasa medaļas PČ un 10 NHL spēlētājus, vismaz es nē. Bet mēģināt savest kārtībā to kas jau ir, vismaz censties izspiest maksimumu no tā resursa kas jau ir. Tas jau būtu daudz. Tas ko Tu stāsti par jaunajiem ir šīs ilggadējās bezsistēmas un bardaka rezultāts un vairāk nekas. Vienkārši gadu no gada acīs spiežas un nāk gaismā jaunās elementāras lietas, kas ir jāsakārto un kurām nevajag šausmīgos resursus.. Te jau intervija bija ar vienu cilvēku, kurš ir no LV bērnu hokeja "virtuves" un kurš pastāstīja par to vājprātu kas tur notiek.
, 2016-09-21 15:21, pirms 8 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Bērnu un jauniešu jau vispār mums ir maz No šāda viedokļa komandu sporta veidi vispār jāuztur tautas sporta līmenī, bet kā augstu sasniegumu sportu labāk attīstīt individuālos/mazkomandu (vieglatlētika, pludmales volejbols, bobslejs, airēšana u.tml.) sporta veidus, jo tur tituliem un panākumiem nevajag tik daudz laba līmeņa sportistus. Piemēram, mazajai Lihtenšteinai regulāri izaug kāds pasaules līmeņa kalnu slēpotājs, bet komandu sporta veidos 99% sāncenšu viņiem ir neaizsniedzami.
Par visu kas rakstīts pēc pirmā teikuma var ilgi un plaši diskutēt un tikpat veiksmīgi pierādīt pretējo, bet pirmajā teikumā ir arī pateikta galvenā visa Latvijas sporta (un Latvijas vispār) attīstības problēma.
, 2016-09-21 15:24, pirms 8 gadiem
arch122 rakstīja: Ar šo visu Tu vēlējies pateikt, ka nekas nav jāmaina LHF darbībā? Neviens jau neprasa medaļas PČ un 10 NHL spēlētājus, vismaz es nē. Bet mēģināt savest kārtībā to kas jau ir, vismaz censties izspiest maksimumu no tā resursa kas jau ir. Tas ko Tu stāsti par jaunajiem ir šīs ilggadējās bezsistēmas un bardaka rezultāts un vairāk nekas Vienkārši nāk gadu no gada azīs spiežas un nāk gaismā jaunās elementāras lietas kas ir jāsakārto un kurām nevajag šausmīgos resursus.. Te jau intervija bija ar vienu cilvēku kurš ir no LV bērnu hokeja "virtuves", kurš pastāstīja par to vājprātu kas tur notiek.
savest kārtība ko? Tu zini to visu virtuvi no iekšas? Koziols bija pie atjaunotā Dinamo. Kas ir Dinamo? tas ir mūsu pārdošanas līgums Gazprom. Pirms tam kompānija ar Kalvīti priekšgalā aizbrauca pie Putina, noslēdza Latvijas tautai neizdevīgu līgumu un tikai tad tikai atjaunots Dinamo Rīga. Iedzīvotāji uztur Dinamo, maksājot augstus gāzes rēķinus. Cilvēkiem, kuri mūs pārdeva, var ticēt?
, 2016-09-21 15:27, pirms 8 gadiem
arch122 rakstīja: Ar šo visu Tu vēlējies pateikt, ka nekas nav jāmaina LHF darbībā? Neviens jau neprasa medaļas PČ un 10 NHL spēlētājus, vismaz es nē. Bet mēģināt savest kārtībā to kas jau ir, vismaz censties izspiest maksimumu no tā resursa kas jau ir. Tas ko Tu stāsti par jaunajiem ir šīs ilggadējās bezsistēmas un bardaka rezultāts un vairāk nekas Vienkārši nāk gadu no gada azīs spiežas un nāk gaismā jaunās elementāras lietas kas ir jāsakārto un kurām nevajag šausmīgos resursus.. Te jau intervija bija ar vienu cilvēku kurš ir no LV bērnu hokeja "virtuves", kurš pastāstīja par to vājprātu kas tur notiek.
Atkal - nē, es neapgalvoju, ka nekas nav jāmaina, bet.

Lipmans, Koziols, Ķirsons vai dajebkurš cits var izstiepties un sarauties, bet kamēr Latvijā pēkšņi nesāksies demogrāfiskais bums, kamēr reģionos cilvēkiem nesāks maksāt adekvātu naudu, nevis minimālo utt., tikmēr hokejā arī būs tāda nīkuļošana.

Beigu beigās - tas ir tas pats stāsts kā par to kurš treneris krutāks Latvijas izlasei Nolans, Znaroks, Beresņevs vai Lindstrēms. Tajā pašā laikā ir jāsaprot, ka liec kaut vai Boumenu un Kīnenu, bet spēles līmeni noteiks tas kāds sastāvs izlasē būs savācies (šī gada OS to pierādīja, jo Vasiļjevs tikko kā atnācapie stūres, bet izlase spēlēja tīri sakarīgi, daudz labāk nekā pēdējos PČ).

Te tas pats - tās (atgādināšu, ka mēs runājām par kvanitatīvo aspektu hokejistu pārejā no junioriem uz profesionāļiem) nav individuāli LHF problēmas (savējo problēmu viņiem tāpat pietiek un pat pāri paliek un tās, protams, ir jārisina un, iespējams, radikālām metodēm), bet gan valsts situācija.
, 2016-09-21 15:28, pirms 8 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Par visu kas rakstīts pēc pirmā teikuma var ilgi un plaši diskutēt un tikpat veiksmīgi pierādīt pretējo, bet pirmajā teikumā ir arī pateikta galvenā visa Latvijas sporta (un Latvijas vispār) attīstības problēma.
Vari iedot kādu ieskatu, ar kādiem argumentiem tu grasies "pierādīt pretējo"? Trīs pasaules klases šķēpmetēji potenciāli var okupēt goda pjedestālu. Trīs bobslejisti ir vismaz viens spēcīgs bobsleja divnieks. Trīs basketbolisti var vilkt komandu līdz zināmai robežai. Trīs hokejisti ir viena uzbrukuma maiņa (vai izcils vārtsargs + divi laukuma spēlētāji).
, 2016-09-21 15:28, pirms 8 gadiem
OILER1981 rakstīja: savest kārtība ko? Tu zini to visu virtuvi no iekšas? Koziols bija pie atjaunotā Dinamo. Kas ir Dinamo? tas ir mūsu pārdošanas līgums Gazprom. Pirms tam kompānija ar Kalvīti priekšgalā aizbrauca pie Putina, noslēdza Latvijas tautai neizdevīgu līgumu un tikai tad tikai atjaunots Dinamo Rīga. Iedzīvotāji uztur Dinamo, maksājot augstus gāzes rēķinus. Cilvēkiem, kuri mūs pārdeva, var ticēt?
Dinamo un LHF ir viens un tas pats? Par to otru LV hokeja "kantori" ir pavisam cits stāsts.
, 2016-09-21 15:33, pirms 8 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Starp citu, es par to, ka bardaka nav vai viss ir kārtībā, neko neesmu teicis. Norādu uz to, ka pirms šīs problēmas, t.i., ka nav tās pārejas no junioriem uz pieaugušajiem, ir daudzas citas, turklāt tādas, ko ne LHF prezidents, ne valsts prezidents tā tiešā veidā un īstermiņā nemaz nevar atrisināt.

Par to atšķirību - tas tikai parāda to, ka bērnu-jauniešu-junioru hokejs mums ir katastrofāli mazs. T.i., mums amatieru kustība, kur spēlē daudzi tādi, kas nūju rokās ņem tikai jau tad kad tiek līdz strādāšanai darbā, ir daudz lielāka nekā sīko hokejs, kas arī ir kaut kas tāds... mazliet ārprātīgs.

Var un vajag strādāt pie tā, lai viss ir kārtībā, saprotami utt. Bet vai un kā LHF var panākt, lai, teiksim, 5-10 gadu laikā U-20 vecuma hokejistu skaits pieaugtu divreiz-trīsreiz un sasniegtu Baltkrievijas, Itālijas rādītājus?

Tas, ko pieprasa lielākā daļa, t.i., sistēmas izveidi, labi strādā lielvalstīs, kur ir milzīgs spēlētāju resurss, kad var veikt atlasi. Latvijā hokejista aizvešana līdz PRO līmenim ir, teiksim tā, amatnieka roku darbs, kur sistēma... labi, ka tāda ir, taču nenosaka to vai būs 1 vai 10 NHL kandidāti.
Bet pamatā stāsts ir par esošā sakārtošanu, izdarīt to ko var izdarīt. neviens neprasa, lai LHF prezis sāktu ražot bērnus.
, 2016-09-21 15:34, pirms 8 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Lipmans, Koziols, Ķirsons vai dajebkurš cits var izstiepties un sarauties, bet kamēr Latvijā pēkšņi nesāksies demogrāfiskais bums, kamēr reģionos cilvēkiem nesāks maksāt adekvātu naudu, nevis minimālo utt., tikmēr hokejā arī būs tāda nīkuļošana.
Tautas atražošanu visās attīstītajās valstīs pārsvarā nodrošina imigranti. Bet tie lielai daļai Latvijas iedzīvotāju un politiķu nepatīk un, diplomātiski sakot, viņus šeit negaida. Savukārt zemā alga reģionos izriet no zemā apgrozījuma un zemās potenciālo klientu pirktspējas. Bet labi apmaksātas darbavietas dažādu iemeslu dēļ nerodas.
, 2016-09-21 15:34, pirms 8 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kāda var būt SISTĒMA, ja mēs runājam par censoņu pāriešanu no amatieriem (junioriem) uz profesionāļiem (pieaugušajiem)?

LHF subsidētas vietas komandās?
Interesanti , Lipmans jau stundas laikā paspēja piezvanīt un nodot instrukcijas Miņinam. Skaidrs , Lipmana laiks nāk uz beigām . Vai Koziols būs īstais - nezinu .
, 2016-09-21 15:35, pirms 8 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Vari iedot kādu ieskatu, ar kādiem argumentiem tu grasies "pierādīt pretējo"? Trīs pasaules klases šķēpmetēji potenciāli var okupēt goda pjedestālu. Trīs bobslejisti ir vismaz viens spēcīgs bobsleja divnieks. Trīs basketbolisti var vilkt komandu līdz zināmai robežai. Trīs hokejisti ir viena uzbrukuma maiņa (vai izcils vārtsargs + divi laukuma spēlētāji).
Ja mēs izejam no teorētiskās iespējas tikt pie max daudz medaļām, jā, tev taisnība, jo tās pašas hokeja izlases valstij nevar būt vairākas (šķēpmetēji vai renes šļūcēji gan var pat pa 3-4 vienlaicīgi būt).

Savukārt, ja izejam no pieņēmuma, ka mazā valstī nevar būt spēcīga sporta spēļu komanda - nē, var gan. Tik ir jānosaka prioritātes un pasaulē ir ĻOTI daudz šādu piemēru.

Cita lieta, ka vidējam latvietim pie sirds tuvs ir hokejs, jo tur kaut kad bija kaut kādi mikropanākumi, basketbols ir vēsturiskā vērtība, futbols - valsts prestiža lieta, florbolā ir visas tiesības saukties par stabilu vidusmēra izlasi, kas, ja ļoti paveicas, varētu kaut kad "izšaut", tāpat arī volejbols, handbols nav svešs utt. - no kā atteikties?
, 2016-09-21 15:38, pirms 8 gadiem
huy rakstīja: Bet pamatā stāsts ir par esošā sakārtošanu, izdarīt to ko var izdarīt. neviens neprasa, lai LHF prezis sāktu ražot bērnus.
Lai kārto, es tikai par!
Jautājums tikai - vai tas dos to kvalitātes lēcienu uz ko daudzi tā cer un par kura neesamību kritizē Kirovu (stāsts, ka pie sakārtota hokeja Latvijā būs Leiputrija)?
, 2016-09-21 15:41, pirms 8 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Tautas atražošanu visās attīstītajās valstīs pārsvarā nodrošina imigranti. Bet tie lielai daļai Latvijas iedzīvotāju un politiķu nepatīk un, diplomātiski sakot, viņus šeit negaida. Savukārt zemā alga reģionos izriet no zemā apgrozījuma un zemās potenciālo klientu pirktspējas. Bet labi apmaksātas darbavietas dažādu iemeslu dēļ nerodas.
Nav tā ka man tagad būtu jāskaidro iemesli kāpēc ir tā kā ir. Es tikai norādu, ka nevar būt tā, ka esošā situācija ir tāda kāda tā ir un tas ir būtisks faktors, lai arī sportā kopumā būtu tāpat.
, 2016-09-21 15:43, pirms 8 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ja mēs izejam no teorētiskās iespējas tikt pie max daudz medaļām, jā, tev taisnība, jo tās pašas hokeja izlases valstij nevar būt vairākas (šķēpmetēji vai renes šļūcēji gan var pat pa 3-4 vienlaicīgi būt).

Savukārt, ja izejam no pieņēmuma, ka mazā valstī nevar būt spēcīga sporta spēļu komanda - nē, var gan. Tik ir jānosaka prioritātes un pasaulē ir ĻOTI daudz šādu piemēru.

Cita lieta, ka vidējam latvietim pie sirds tuvs ir hokejs, jo tur kaut kad bija kaut kādi mikropanākumi, basketbols ir vēsturiskā vērtība, futbols - valsts prestiža lieta, florbolā ir visas tiesības saukties par stabilu vidusmēra izlasi, kas, ja ļoti paveicas, varētu kaut kad "izšaut", tāpat arī volejbols, handbols nav svešs utt. - no kā atteikties?
Tur jau tā lieta, ka neviens no šiem veidiem pašas sabiedrības acīs nav nepārprotami prioritārs pār citiem. Ja mūsu sabiedrības apziņā kā tādā eksistētu prioritārie sporta veidi, tad tie sen jau būtu noteikti, bet, tā kā neviens sporta veids Latvijā tā īsti nav daļa no mūsu kultūras (salīdzinot, piemēram, ar ASV, kur pat ikdienas sarunvalodā ir daudzi ar beisbolu saistīti slenga izteicieni, vai Eiropas valstīm ar to simtgadīgajiem futbola klubiem ar dziļu sociālu vēsturi un asociācijām ar dažādiem notikumiem), praksē viss notiek viļņveidīgi.
, 2016-09-21 15:44, pirms 8 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: LHF nav nekāds bardaks.
ja jums kādreiz vajadzētu pro licenzi kaut vai. Vai ja jums būtu kāda konkrēta lieta kārtojama ar LHF. Citi viedokļi te valdītu!

Kira ir uz rokām jānēsā, kādu darbu un finansiālo ieguldījumu viņš devis hokejam !
Kāpēc, tad nevar apskatīt to viņa ieguldījumu? Nav nekur rakstīts, ka viņš devis kaut ko hokejam, tikai vienas runas. Būs tas pats, kas ar Liepājas Metalurga rūpnīcu, visi vainīgi, valsts nauda aiziet pa pieskari, Kira vienīgais pūkainais.
, 2016-09-21 15:45, pirms 8 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Lai kārto, es tikai par!
Jautājums tikai - vai tas dos to kvalitātes lēcienu uz ko daudzi tā cer un par kura neesamību kritizē Kirovu (stāsts, ka pie sakārtota hokeja Latvijā būs Leiputrija)?
Nefantazē par leiputrijām, vienkārši ir jāievieš kārtība.
, 2016-09-21 15:52, pirms 8 gadiem
huy rakstīja: Nefantazē par leiputrijām, vienkārši ir jāievieš kārtība.
Būs kārtība. Tālāk ko?
, 2016-09-21 15:52, pirms 8 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Būs kārtība. Tālāk ko?
Nu manis pēc, pēc tam tu vari nošauties.
, 2016-09-21 15:54, pirms 8 gadiem
huy rakstīja: Nu manis pēc, pēc tam tu vari nošauties.
Švaki tev ar to fantāziju. Vēl švakāk kā ar elementārām pieklājības normām.
, 2016-09-21 15:55, pirms 8 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Švaki tev ar to fantāziju. Vēl švakāk kā ar elementārām pieklājības normām.
Tad neuzdod tupus jautājumus. es sakartoju māju un tālāk dzīvoju sakārtotā mājā
, 2016-09-21 15:58, pirms 8 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Atkal - nē, es neapgalvoju, ka nekas nav jāmaina, bet.

Lipmans, Koziols, Ķirsons vai dajebkurš cits var izstiepties un sarauties, bet kamēr Latvijā pēkšņi nesāksies demogrāfiskais bums, kamēr reģionos cilvēkiem nesāks maksāt adekvātu naudu, nevis minimālo utt., tikmēr hokejā arī būs tāda nīkuļošana.

Beigu beigās - tas ir tas pats stāsts kā par to kurš treneris krutāks Latvijas izlasei Nolans, Znaroks, Beresņevs vai Lindstrēms. Tajā pašā laikā ir jāsaprot, ka liec kaut vai Boumenu un Kīnenu, bet spēles līmeni noteiks tas kāds sastāvs izlasē būs savācies (šī gada OS to pierādīja, jo Vasiļjevs tikko kā atnācapie stūres, bet izlase spēlēja tīri sakarīgi, daudz labāk nekā pēdējos PČ).

Te tas pats - tās (atgādināšu, ka mēs runājām par kvanitatīvo aspektu hokejistu pārejā no junioriem uz profesionāļiem) nav individuāli LHF problēmas (savējo problēmu viņiem tāpat pietiek un pat pāri paliek un tās, protams, ir jārisina un, iespējams, radikālām metodēm), bet gan valsts situācija.
Tieši šobrīd hokejā arī ir demogrāfiskais bums. Pirmo reizi bērnu čempī no U9 līdz U14 ir grupas katram gadam. Halles ir pilnas ar 4,5, 6 gadīgiem bērniem. Ja Ogrē 6-7 gadus atpakaļ visos vecumos trenējās kopā labi ja 30 bērni, tad tagad ir 50! apmēram viena vecuma uz viena ledus. Un, lai kādam to arī negribētos dzirdēt, lielākais nopelns šim visam ir tieši Dinamo.
Negribu teikt, ka Lipmans nekā nav darījis, bet šobrīd viņa publiskais tēls traucē hokeja atīstībai. Tādēļ viņam vajadzētu paiet malā. Lai paliek valdē, uztur sakarus ar IIHF utt., neviens jau neliedz. Katrs sporta veids šobrīd cīnās, galvenokārt, par vecāku naudas makiem un tiem sekojošiem bērniem sportas grupās. Kas gribēs sūtīt bērnu sporta veidā, kurā valda bardaks?
, 2016-09-21 15:58, pirms 8 gadiem
huy rakstīja: Nefantazē par leiputrijām, vienkārši ir jāievieš kārtība.
Jā, kārtība ir jāvieš, un reti kurš domā, ka LHF patreiz nav bardaks.
Tomēr tas jādara ar reāliem darbiem,un nevis tukšām deklarācijām.
Ja Koziols deklarē, ka piesaistīt naudu LHF nav problēmu, tad man gribas dzirdēt kā viņš to taisās panākt, un galvenais-kuri būs tie naudas devēji. Ja viņš vel kaut ko apgalvo, tad tūdaļ skaidrojums kā viņš to paveiks, un ar kādiem resursiem.
Cerams, ka Koziols apzinās vienu lietu u.t.i., ka viņš nepiedalās Saeimas vai pašvaldību vēlēšanās, kur var bliezt populismu un solījumus uz velna paraušanu. Viņš gatavojas piedalīties LHF prezidenta vēlēšanās,un par viņu tur nebalsos tauta, bet LV hokeja sabiedrība, kura šai jomā ir vairāk vai mazāk profesionāļi, un tur tukšs populisms un solījumi cauri neies.
Man būtu interesanti uzzināt ko viņš liks priekšā šiem LHF balsstiesīgajiem, lai tos pārliecinātu balsot par sevi.
, 2016-09-21 16:00, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, kārtība ir jāvieš, un reti kurš domā, ka LHF patreiz nav bardaks.
Tomēr tas jādara ar reāliem darbiem,un nevis tukšām deklarācijām.
Ja Koziols deklarē, ka piesaistīt naudu LHF nav problēmu, tad man gribas dzirdēt kā viņš to taisās panākt, un galvenais-kuri būs tie naudas devēji. Ja viņš vel kaut ko apgalvo, tad tūdaļ skaidrojums kā viņš to paveiks, un ar kādiem resursiem.
Cerams, ka Koziols apzinās vienu lietu u.t.i., ka viņš nepiedalās Saeimas vai pašvaldību vēlēšanās, kur var bliezt populismu un solījumus uz velna paraušanu. Viņš gatavojas piedalīties LHF prezidenta vēlēšanās,un par viņu tur nebalsos tauta, bet LV hokeja sabiedrība, kura šai jomā ir vairāk vai mazāk profesionāļi, un tur tukšs populisms un solījumi cauri neies.
Man būtu interesanti uzzināt ko viņš liks priekšā šiem LHF balsstiesīgajiem, lai tos pārliecinātu balsot par sevi.
Kad es pasaku, ka jāievieš kaŗtību, es tieši to ar pasaku, nevis aģitēju par Koziolu.
, 2016-09-21 16:07, pirms 8 gadiem
huy rakstīja: Kad es pasaku, ka jāievieš kaŗtību, es tieši to ar pasaku, nevis aģitēju par Koziolu.
Jā, es jau to sapratu.


Man jau personiski liekas, ka Lipmanam ir tikai viens trūkums-viņš pārāk tiecas kaut ko pats personiski pateikt masu mēdijiem, un nevis uztic runāt ar masu mēdijiem cilvēkiem, kuri ir profi šai jomā. Tad tauta nemaz tā neceptos par Kiru.
Joks!
, 2016-09-21 16:26, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, kārtība ir jāvieš, un reti kurš domā, ka LHF patreiz nav bardaks.
Tomēr tas jādara ar reāliem darbiem,un nevis tukšām deklarācijām.
Ja Koziols deklarē, ka piesaistīt naudu LHF nav problēmu, tad man gribas dzirdēt kā viņš to taisās panākt, un galvenais-kuri būs tie naudas devēji. Ja viņš vel kaut ko apgalvo, tad tūdaļ skaidrojums kā viņš to paveiks, un ar kādiem resursiem.
Cerams, ka Koziols apzinās vienu lietu u.t.i., ka viņš nepiedalās Saeimas vai pašvaldību vēlēšanās, kur var bliezt populismu un solījumus uz velna paraušanu. Viņš gatavojas piedalīties LHF prezidenta vēlēšanās,un par viņu tur nebalsos tauta, bet LV hokeja sabiedrība, kura šai jomā ir vairāk vai mazāk profesionāļi, un tur tukšs populisms un solījumi cauri neies.
Man būtu interesanti uzzināt ko viņš liks priekšā šiem LHF balsstiesīgajiem, lai tos pārliecinātu balsot par sevi.
Tu šodien kopē, oponentu agrāk rakstīto?
Vēl nesen Tu uzskatīji, galvenais ir pārmaiņas, nomainīt un tad jau redzēs, bet ja nedarīs, tad nekad neuzzināsim vai bija iespējas.
, 2016-09-21 16:27, pirms 8 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Par to atšķirību - tas tikai parāda to, ka bērnu-jauniešu-junioru hokejs mums ir katastrofāli mazs. T.i., mums amatieru kustība, kur spēlē daudzi tādi, kas nūju rokās ņem tikai jau tad kad tiek līdz strādāšanai darbā, ir daudz lielāka nekā sīko hokejs, kas arī ir kaut kas tāds... mazliet ārprātīgs.

Var un vajag strādāt pie tā, lai viss ir kārtībā, saprotami utt. Bet vai un kā LHF var panākt, lai, teiksim, 5-10 gadu laikā U-20 vecuma hokejistu skaits pieaugtu divreiz-trīsreiz un sasniegtu Baltkrievijas, Itālijas rādītājus?

Tas, ko pieprasa lielākā daļa, t.i., sistēmas izveidi, labi strādā lielvalstīs, kur ir milzīgs spēlētāju resurss, kad var veikt atlasi. Latvijā hokejista aizvešana līdz PRO līmenim ir, teiksim tā, amatnieka roku darbs, kur sistēma... labi, ka tāda ir, taču nenosaka to vai būs 1 vai 10 NHL kandidāti.
Sorry, tu vari uzskatīt sevi par hokeja ekspertu un noteikti tava zināšanu bāze ir lielāka nekā man, bet salīdzinājums ar amatnieka roku darbu ir maigi izsakoties šoreiz galīgi garām.
LHF ir bardaks un bardaks vistiešākajā situācijā, kas saistās ar jauniešu/bērnu hokeju. Saku to no savas pieredzes, jo redzu ar ko saskaras draugi, kas sīko uz hokeju ved. Pat neskatoties uz to, ka sīcis ir viens no labākajiem savā vecumā tā pat sanāk saskarties ar blatņiku/vietas nopirkšanu utt. situācijām. Dinamo sīko komanda nolikvidēja un tas ir reāls murgs, lai bērnu iekārtotu kaut kur citur. Un tā jau ir LHF problēma, ka sistēma nav uztaisīta tīra, atklāta un godīga, lai vecākiem papildus tam, ka hokejs jau tā nav lēts prieks, nebūtu jācīnās ar papildus birokrātiskiem un finansiāliem monstriem. Tad arī tevi interesējošā masveidība būtu.
Tā statistika, ka pieaugušo ir vairāk nekā sīko arī šajā gadījumā ir tikai un vienīgi statistika. Tas, ka amatieru-pēc darba spēlētāju ir daudz neko kontekstā nemaina, tikai parāda unikālo situāciju Latvijā. Pats zinu pāris basīša komandas, kas pilnā sastāvā pārgāja uz hokeju sasniedzot zināmu vecumu (~30 gadiem) tikai tā iemesla dēļ, ka ar vecumu eksplozivitāte, lēciens (kas ir svarīgi basītī) pazūd, bet hokejā pietiek ar citām kvalitātēm.
, 2016-09-21 16:31, pirms 8 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: SC autoriem būtu rūpīgi jāizvērtē ar ko nodarboties
Jo šis ir mēģinājums duļķēt ūdeni dzidrā avotā .
Nomierinies, mēs sapratām, ka Lipmans tev ir Dieva vietā.
Es gan esmu pārliecināts, ka vairumam cilvēku, kas interesējas par hokeju ir skaidrs, ka Lipmanam ir jāiet. Vai viņa vietā vajadzētu mahinatoru Koziolu un tos, kas viņam tur pieslejas (Lido piegādātāju uzmetējs utt.), tas ir cits jautājums.
Latvijas hokeja izlase. Foto: IIHF
10

Saeimas spīkere uzdevusi noskaidrot par kļūdu saistībā ar Latvijas izlases atgriešanos

Saeimas priekšsēdētāja Daiga Mieriņa lūgusi noskaidrot par komunikācijas kļūdu saistībā ar Latvijas hokeja izlases atgriešanās un sagaidīšanas organizēšanu. Par to šovakar tika vēstīts LTV1 raidījumā "Šodienas jautājums".
Latvijas valstsvienības hokejisti. Foto: Guntis Lazdāns/LHF
16

Pēdējās spēles laikā viesnīcā apzagti Latvijas valstsvienības hokejisti

LETA. Pasaules hokeja meistarsacīkšu laikā Ostravā ir apzagti Latvijas hokejistu viesnīcas numuriņi, vēsta ziņu portāls "TV3.lv".
Foto: IIHF
19

Latvijas hokeja izlase Rīgā ielidos šovakar, sagaidīšanas pasākuma rīt tomēr nebūs

Latvijas hokeja izlase vakar ar devīto vietu noslēdza savu dalību 2024. gada pasaules čempionātā un Rīgā atgriezīsies šovakar, atklājusi Latvijas Hokeja federācija.