Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Autors: Agris Suveizda

Medijs: "Dinamo" aizsardzības balsts Sotnieks pāries uz citu KHL komandu

Medijs: "Dinamo" aizsardzības balsts Sotnieks pāries uz citu  KHL komandu
Kristaps Sotnieks. Foto: Raimonds Volonts/dinamoriga.lv

Krievijas laikraksts Sport-Express ziņo, ka 33 gadus vecais Latvijas izlases aizsargs Kristaps Sotnieks ir panācis vienošanos par karjeras turpināšanu Kontinentāls hokeja līgas komandā "Sochi". Oficiāli tam vajadzētu tikt paziņotam pēc pašreizējā līguma beigām, kas ir spēkā līdz 30. aprīlim.

Neskaitot Artūru Kuldu, kurš vienībā pavadīja tikai sešas spēles, Sotniekam šosezon bija ilgākais spēles laiks starp Rīgas "Dinamo". Sotnieks uz ledus devās 60 cīņās, laukumā vidēji pavadīja 20 minūtes un 37 sekundes, sakrāja 10 (4+6) punktus, 20 soda minūtes un negatīvu lietderību -14.

12 sezonu laikā, kuras Rīgas "Dinamo" spēlējis Kontinentālajā hokeja līgā, Sotnieks ierindā bijis 10, kopumā 518 mačos tiekot pie 82 (27+55) punktiem, 300 soda minūtēm un negatīvas lietderības -70. Astotajā sezonā būdams kapteinis, nākamos divus gadus Sotnieks no 2016. līdz 2018. gadam pārstāvēja Toljati "Lada", 73 spēlēs atzīmējoties ar 16 (8+8) punktiem, 16 soda minūtēm un negatīvas lietderības -10.

Sotnieks ir piedalījies 11 pasaules čempionātos pēc kārtas, Latvijas izlases sastāvā 76 spēlēs sakrājot 17 (2+15) punktus, 63 soda minūtes un negatīvu lietderību -14, un tāpat viņa rēķinā ir arī divas olimpiskās spēles. "Sochi" šajā regulārajā sezonā ar 59 punktiem 62 mačos Rietumu konferencē palika uzreiz aiz borta – devītajā vietā -, tikai otro reizi sešas sezonas ilgajā kluba vēsturē netiekot Gagarina kausā. Rietumu konferences labāko astoņnieks palika piecu punktu attālumā.

Izmantotie resursi:
https://www.sport-express.ru/hockey...


, 2020-04-05 13:09, pirms 4 gadiem
Tikmēr uz Dinamo galveno trenera amatu pretendē Hans Willsons.
, 2020-04-05 13:19, pirms 4 gadiem
Soča, protams, ir kārtīgs saimnieks pie saviem vārtiem, bet nostāk no tiem no viņa var sagaidīt visādus brīnumus.
Vīrs, ar kuru kopā iedzertu bairīti. Ar to pietiek. Prozit.
, 2020-04-05 13:20, pirms 4 gadiem
Džonnijs rakstīja: Tikmēr uz Dinamo galveno trenera amatu pretendē Hans Willsons.
tak ģinamo riga nebūs.
, 2020-04-05 13:32, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: tak ģinamo riga nebūs.
avots?
, 2020-04-05 13:39, pirms 4 gadiem
"Aizsardzības balsts"! Dinamo bija aizardzība?

P.S. Sotnieks normāls kekss. Nekā personīga..
, 2020-04-05 13:46, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: avots?
savickija runas skan ļoti optimistiski par ģinamo. cerēt jau protams varat.

kāds būs krievu čempis septembrī? visdrīzāk bez ārzemju komandām un saviem balastiem! ja būs!

nez vai vispār sāksies sports.
stadioni un halles tiek pārveidotas par slimnīcām un morgiem...

p.s. esports uzplauks! virtuālā līgā, ģinamo būs vieta
, 2020-04-05 13:49, pirms 4 gadiem
Tas pierāda ,ka krievu klubiem ar naudu būs švaki.
, 2020-04-05 13:50, pirms 4 gadiem
, 2020-04-05 13:51, pirms 4 gadiem
tas jā, sports uz gadiem vairs nebūs tas, kas bija...
te arī reāli parādās, kas ir ko vērts šajā pasaulē
kuru vairs interesē, kas iemetis bumbu grozā vai kādam mūli ringā uzdauzījis
a kādreiz ta bargu piķi maksāja gan metējiem, gan sitējiem
, 2020-04-05 13:52, pirms 4 gadiem
Džonnijs rakstīja: https://vk.com/khl_transfers_ru?z=photo-142557994_457252402%2Falbum-142557994_00%2Frev
nav tur rakstīts, ka rd nebūs
cita lieta, ka tas var izrietēt no notikumi gaitas pasaulē
, 2020-04-05 13:56, pirms 4 gadiem
Dinamo vajag krievu speciālistu Latvieši nevelk KHL līmeni
, 2020-04-05 14:21, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: tas jā, sports uz gadiem vairs nebūs tas, kas bija...
te arī reāli parādās, kas ir ko vērts šajā pasaulē
kuru vairs interesē, kas iemetis bumbu grozā vai kādam mūli ringā uzdauzījis
a kādreiz ta bargu piķi maksāja gan metējiem, gan sitējiem
uz papīra tagad var sazīmēt jebko praktiski. admirals ar zīmēja.
, 2020-04-05 14:31, pirms 4 gadiem
Ja man šobrīd kāds prasītu prognozes par 2020/2021. gadu KHL sezonu, tad es prognozētu šādi:
1. KHL būs 14-16 komandas;
2. Tās visas uzturēs dažādas RU valsts gāzes un naftas kompānijas;
3. No ārzemju komandām būs Minskas Dinamo un Astanas Barys.
, 2020-04-05 14:38, pirms 4 gadiem
Soča uz Sočiem

p.s. Mumz vajag hokejā Kļaviņu, kuram jānonāk Maple Leaves.
, 2020-04-05 14:46, pirms 4 gadiem
vispār neieteiktu hokejistiem parakstīt līgumus ar tādiem projektiem kā ģinamo vai sochiem, kas eksistē no kremļa naudas.
ja rudenī atsāksies čempji var palikt bez nekā!
arī Eiropā tās naudiņas būs krietni maz, lai uzreiz atrastu variantu!
labāk uzreiz meklēt darbu Eiropā. Krievija ir neprognozējama
, 2020-04-05 14:52, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja man šobrīd kāds prasītu prognozes par 2020/2021. gadu KHL sezonu, tad es prognozētu šādi:
1. KHL būs 14-16 komandas;
2. Tās visas uzturēs dažādas RU valsts gāzes un naftas kompānijas;
3. No ārzemju komandām būs Minskas Dinamo un Astanas Barys.
Es nebūtu tik optimistisks. Gan jau Mīkstais J atkal pasūkās kādam no saviem priekšniekiem Gazpromā, un rižskaja pribaļķiskaja ģinama vēl būs.
, 2020-04-05 15:10, pirms 4 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Es nebūtu tik optimistisks. Gan jau Mīkstais J atkal pasūkās kādam no saviem priekšniekiem Gazpromā, un rižskaja pribaļķiskaja ģinama vēl būs.
Tāpēc tās jau ir tikai manas PROGNOZES, un nekas vairāk.
Protams, notikt var daudz kas, bet redzot, ka RU varas spice šobrīd domā tikai par iedzīvotāju ierobežojumiem, un informācijas aizsardzību, bet nekādas nopietnas darbības uzņēmēju aizsardzībai ar valstij pieejamiem finanšu instrumentiem, tad jābūt gana lielam pārsteigumam, ka RU ekonomika nepiedzīvos nopietnu krīzi.
Tādos gadījumos normālām valdībām šādi ārzemju sporta projekti ar gana iespaidīgām investīcijām būtu pie kājas, bet........PaRašu skaidrā prātā nesaprast.
, 2020-04-05 15:49, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tāpēc tās jau ir tikai manas PROGNOZES, un nekas vairāk.
Protams, notikt var daudz kas, bet redzot, ka RU varas spice šobrīd domā tikai par iedzīvotāju ierobežojumiem, un informācijas aizsardzību, bet nekādas nopietnas darbības uzņēmēju aizsardzībai ar valstij pieejamiem finanšu instrumentiem, tad jābūt gana lielam pārsteigumam, ka RU ekonomika nepiedzīvos nopietnu krīzi.
Tādos gadījumos normālām valdībām šādi ārzemju sporta projekti ar gana iespaidīgām investīcijām būtu pie kājas, bet........PaRašu skaidrā prātā nesaprast.
Dinamo visticamakais būs, tiesa vēl vājāks kā šosezon.Kāpēc? Kremlim patīk iespējas pazemot rietumus. Dinamo tiks saglabāts par katru cenu, kā "pozitīvisma avots" - iespēja krieviem paņirgāties par sapuvušajiem rietumiem, pazemojot viņu sporta komandu. Gan finansiāli - nodrošinot knapu eksistenci, gan sportiskā ziņā - atstājot pēdējā vietā tabulā, gan kuluāros - ar tiesnešu nekonsekvenci utt. Mana prognoze.
, 2020-04-05 16:13, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Dinamo visticamakais būs, tiesa vēl vājāks kā šosezon.Kāpēc? Kremlim patīk iespējas pazemot rietumus. Dinamo tiks saglabāts par katru cenu, kā "pozitīvisma avots" - iespēja krieviem paņirgāties par sapuvušajiem rietumiem, pazemojot viņu sporta komandu. Gan finansiāli - nodrošinot knapu eksistenci, gan sportiskā ziņā - atstājot pēdējā vietā tabulā, gan kuluāros - ar tiesnešu nekonsekvenci utt. Mana prognoze.
Mana prognoze bija balstīta tīri uz ekonomiskiem aspektiem.
Ir jāsaprot, ka arī KHL pamazām no varas svirām atiet vecie KGBešņiki ar marazmātisko noslieci uz nostalģiskām atmiņām par PSRS laikiem. Patreizējais KHL prezidents Aleksejs Marozovs pats no ir hokeja vides, un viņam būs pie kājas kaut kādas postpadomju intereses, ja pa burbuli ies vietējās RU komandas. Būs grūti ieskaidrot RU hokeja sabiedrībai par kaut kādām ģeopolitiskām interesēm, lai arī kādas tās nebūs, ja grūs hokeja sistēma pašā RU.
, 2020-04-05 16:15, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Dinamo visticamakais būs, tiesa vēl vājāks kā šosezon.Kāpēc? Kremlim patīk iespējas pazemot rietumus. Dinamo tiks saglabāts par katru cenu, kā "pozitīvisma avots" - iespēja krieviem paņirgāties par sapuvušajiem rietumiem, pazemojot viņu sporta komandu. Gan finansiāli - nodrošinot knapu eksistenci, gan sportiskā ziņā - atstājot pēdējā vietā tabulā, gan kuluāros - ar tiesnešu nekonsekvenci utt. Mana prognoze.
Jā un nē.
Jo šeit neiztur kritiku tas, kadēļ KHL sākumā mēs nebijām tik slikti. Spelējām play-off.
Ja Krievijā, šajā laika periodā, būtu mainījušās varas... tad cita lieta.
Bet nav mainījušās.

Galu galā izklausās nepamatoti.
Kādreiz mums ļāva play-off spēlēt, tagad neļauj? Pēckrīzes pirmajos gados pie tam mums ļāva pleijofos ņemties.
Tagad mums apzināti neļauj?
Domāju ka ne. Domāju, ka atbilde ir cita - KHL naudīgākās komandas vnk pakāpeniski finansiāli un sportiski mums ierādīja vietu.
Savukārt domāt, ka Krievijai būtu vienlīdz jāfinansē kā Maskavas, Sanktpēterburgas... tā arī Rīgas komanda... nu tas ir naivums...

Nobeigumā... jau runāšana par to, kurš kuru kā finansē ir pazemojoša.
Parāda KHL amatierismu.
Ja gribam spēcīgāku Rīgas Dinamo, tad ne jau pie Krievijas valdības (lasi, Gazprom, Rosņeft, Sogaz) ir jāmeklē nauda 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️
, 2020-04-05 16:56, pirms 4 gadiem
Balsts
, 2020-04-05 17:26, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Dinamo visticamakais būs, tiesa vēl vājāks kā šosezon.Kāpēc? Kremlim patīk iespējas pazemot rietumus. Dinamo tiks saglabāts par katru cenu, kā "pozitīvisma avots" - iespēja krieviem paņirgāties par sapuvušajiem rietumiem, pazemojot viņu sporta komandu. Gan finansiāli - nodrošinot knapu eksistenci, gan sportiskā ziņā - atstājot pēdējā vietā tabulā, gan kuluāros - ar tiesnešu nekonsekvenci utt. Mana prognoze.
Jokerit ir no vēl rietumnieciskākas valsts nekā Latvija. Tik šos kaut kā nepazemo. Līdzīgi, kā Dinamo, arī Jokerim tie paši krievi atmet piķi spēlēšanai KHL. Domāju, DaMarcus diezgan precīzi visu pateica.
, 2020-04-05 17:33, pirms 4 gadiem
Bet ja runā par Sotnieku uz Sočiem - diezgan interesants lēmums, ja tiešām tiks parakstīts. Sotnieks ir labs aizsargs, bet, nu jau diez vai tik labs, lai ieņemtu leģionāra vietu komandā, kura visu laiku spēlē/cīnās par iekļūšanu play-offos. Ja vien patiešām Soči nepārvērtīsies par kārtējo krievu komandu, kura vienkārši eksistē KHL. Tagad vispār grūti iztēloties, kas būs ar krievu sporta komandām pēc vasaras.
, 2020-04-05 17:47, pirms 4 gadiem
Soča- uz sochi, Dinamo Rīga- ir
, 2020-04-05 17:53, pirms 4 gadiem
Atlantique rakstīja: Jokerit ir no vēl rietumnieciskākas valsts nekā Latvija. Tik šos kaut kā nepazemo. Līdzīgi, kā Dinamo, arī Jokerim tie paši krievi atmet piķi spēlēšanai KHL. Domāju, DaMarcus diezgan precīzi visu pateica.
pārāk liels akcents uz naudu. nauda kāda bija, tāda ir. bet smadzeņu ģinama ir palicis katastrofāli mazāk, par to kaut kā nerunā.
, 2020-04-05 17:55, pirms 4 gadiem
Čekistu kantoris DR beigsies tajā brīdī, kad Latvija pārstās iepirkt gāzi no Gazprom. Nebūs otkatu, nebūs Savickis ''biznesmens''.
, 2020-04-05 17:59, pirms 4 gadiem
Nekas personīgs par Soču, bet tas liecina, ka KāHāEl līmenis krīt.
, 2020-04-05 18:00, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: pārāk liels akcents uz naudu. nauda kāda bija, tāda ir. bet smadzeņu ģinama ir palicis katastrofāli mazāk, par to kaut kā nerunā.
Vecums nenāk viens
, 2020-04-05 18:12, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Jā un nē.
Jo šeit neiztur kritiku tas, kadēļ KHL sākumā mēs nebijām tik slikti. Spelējām play-off.
Ja Krievijā, šajā laika periodā, būtu mainījušās varas... tad cita lieta.
Bet nav mainījušās.

Galu galā izklausās nepamatoti.
Kādreiz mums ļāva play-off spēlēt, tagad neļauj? Pēckrīzes pirmajos gados pie tam mums ļāva pleijofos ņemties.
Tagad mums apzināti neļauj?
Domāju ka ne. Domāju, ka atbilde ir cita - KHL naudīgākās komandas vnk pakāpeniski finansiāli un sportiski mums ierādīja vietu.
Savukārt domāt, ka Krievijai būtu vienlīdz jāfinansē kā Maskavas, Sanktpēterburgas... tā arī Rīgas komanda... nu tas ir naivums...

Nobeigumā... jau runāšana par to, kurš kuru kā finansē ir pazemojoša.
Parāda KHL amatierismu.
Ja gribam spēcīgāku Rīgas Dinamo, tad ne jau pie Krievijas valdības (lasi, Gazprom, Rosņeft, Sogaz) ir jāmeklē nauda 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️
Ja godīgi, negaidiīju tik saprātīgu komentāru no DaMarkusa
, 2020-04-05 18:14, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: vispār neieteiktu hokejistiem parakstīt līgumus ar tādiem projektiem kā ģinamo vai sochiem, kas eksistē no kremļa naudas.
ja rudenī atsāksies čempji var palikt bez nekā!
arī Eiropā tās naudiņas būs krietni maz, lai uzreiz atrastu variantu!
labāk uzreiz meklēt darbu Eiropā. Krievija ir neprognozējama
Es drīzāk pievērstu uzmanību naftas cenai. Ja Kremļa punduris vienosies ar arābiem, tad gan jau, ka viss būs kārtībā, bet ja līdz vasarai turpināsies ~20$ , tad varbūt visādi. Bet par neprognozējamību es tev nepiekrītu, tu aizmirsti vienu lietu kaimiņvalsts punduri interesē tikai bijušo kagebešņikus bizītis un izklaides, līdz ar to, ja nebūs ilgstoši zemas naftas cenas tad viss turpināsies.
, 2020-04-05 18:19, pirms 4 gadiem
Atlantique rakstīja: Bet ja runā par Sotnieku uz Sočiem - diezgan interesants lēmums, ja tiešām tiks parakstīts. Sotnieks ir labs aizsargs, bet, nu jau diez vai tik labs, lai ieņemtu leģionāra vietu komandā, kura visu laiku spēlē/cīnās par iekļūšanu play-offos. Ja vien patiešām Soči nepārvērtīsies par kārtējo krievu komandu, kura vienkārši eksistē KHL. Tagad vispār grūti iztēloties, kas būs ar krievu sporta komandām pēc vasaras.
Šķiet, ka Kalniņa aģents teica, ka nekur KHL nemaksā tik mazas algas, kā Rīgā līdz ar to neredzu par ko brīnīties. Visticamāk izcilais 3 GM triumvirats izvilks atkal kādus lētus kadrus un turpinās.
, 2020-04-05 18:27, pirms 4 gadiem
Edgars rakstīja: Šķiet, ka Kalniņa aģents teica, ka nekur KHL nemaksā tik mazas algas, kā Rīgā līdz ar to neredzu par ko brīnīties. Visticamāk izcilais 3 GM triumvirats izvilks atkal kādus lētus kadrus un turpinās.
Par to, ka jebkurš KHL klubs spēlētājiem maksā vairāk nekā Dinamo, šaubu nav. Runa par algām neiet.

Krievu klubos tas leģionāru limits diezgan daudz ko ietekmē. Un Soči ir komanda, kura visu laiku sitās par play-offiem. Viņiem vienmēr bija spēcīgi leģionāri. Tur kārtīgi padomā, pirms parakstīt kādu ārvalstu spēlētāju.
, 2020-04-05 19:04, pirms 4 gadiem
Atlantique rakstīja: Par to, ka jebkurš KHL klubs spēlētājiem maksā vairāk nekā Dinamo, šaubu nav. Runa par algām neiet.

Krievu klubos tas leģionāru limits diezgan daudz ko ietekmē. Un Soči ir komanda, kura visu laiku sitās par play-offiem. Viņiem vienmēr bija spēcīgi leģionāri. Tur kārtīgi padomā, pirms parakstīt kādu ārvalstu spēlētāju.
Nesaprotu, par ko te daudzi brīnās? Sotnieks ir stabils top 4-5 LV aizsargs, kāpēc gan viņš nevarētu pelnīt leģionāra maizi KHL vidēja līmeņa klubā?
, 2020-04-05 19:28, pirms 4 gadiem
Edgars rakstīja: Es drīzāk pievērstu uzmanību naftas cenai. Ja Kremļa punduris vienosies ar arābiem, tad gan jau, ka viss būs kārtībā, bet ja līdz vasarai turpināsies ~20$ , tad varbūt visādi. Bet par neprognozējamību es tev nepiekrītu, tu aizmirsti vienu lietu kaimiņvalsts punduri interesē tikai bijušo kagebešņikus bizītis un izklaides, līdz ar to, ja nebūs ilgstoši zemas naftas cenas tad viss turpināsies.
Rīt uzzināsim ko vatņiki sarunās ar dvieļgalvām.
, 2020-04-05 19:30, pirms 4 gadiem
Edgars rakstīja: Es drīzāk pievērstu uzmanību naftas cenai. Ja Kremļa punduris vienosies ar arābiem, tad gan jau, ka viss būs kārtībā, bet ja līdz vasarai turpināsies ~20$ , tad varbūt visādi. Bet par neprognozējamību es tev nepiekrītu, tu aizmirsti vienu lietu kaimiņvalsts punduri interesē tikai bijušo kagebešņikus bizītis un izklaides, līdz ar to, ja nebūs ilgstoši zemas naftas cenas tad viss turpināsies.
primārais saglabāt varu.
Nikolajs Jeļisejevs. Foto: Kaspars Volonts/dinamoriga.lv
43

LHF noraidījusi Jelisejeva pāreju uz okupantu līgas klubu ''Admiral''

Latvijas Hokeja federācija (LHF) noraidījusi uzbrucēja Nikolaja Jelisejeva pāreju uz okupantu līgas klubu Vladivostokas ''Admiral'', teikts federācijas paziņojumā.
Osi Vēnenens. Foto: Petteri Paalasmaa/All Over Press
73

Somu hokejists: "Krimai vajadzēja atvērt acis. Man kauns par mūsu naivumu"

2016. gadā karjeru noslēgušais somu hokejists Osi Vēnenens pēdējās divas sezonas aizvadīja Kontinentālās hokeja līgas (KHL) klubā Helsinku "Jokerit". Viņš atzinis, ka dzīvojis burbulī, kuram vajadzēja plīst jau pēc Krimas okupācijas, nevis tikai tagad.
Jānis Kalniņš. Foto: Växjö Lakers
138

LHF noraida "Amur" pieprasījumu Kalniņa pārejai

Latvijas Hokeja federācija (LHF) centrālajā transfēru sistēmā saņēma pieprasījumu apstiprināt Jāņa Kalniņa pāreju uz Krievijas komandu Habarovskas "Amur" un uzreiz šo pieprasījumu noraidīja, portālam Sportacentrs.com šodien apstiprināja LHF ģenerālsekretārs. Pēc IIHF noteikumiem LHF gan nav tiesīga to darīt, tāpēc jārēķinās ar to, ka IIHF pati apstiprina Kalniņa pievienošanos "Amur", taču tiek cerēts, ka IIHF izpratīs LHF situāciju un neuzliks sankcijas.