Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Autors: Krišjānis Pundurs

''Jokerit'' dāņu uzbrucēju duets saplosa ''Dinamo'' lupatu lēveros

''Jokerit'' dāņu uzbrucēju duets saplosa ''Dinamo'' lupatu lēveros
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Atkārtotu smagāko zaudējumu šosezon piedzīvojusi Rīgas ''Dinamo'' komanda, kas ar 0:7 kapitulēja Helsinku ''Jokerit'' priekšā. Uzvarētāju rindās katrs pa trim vārtiem guva Dānijas izlases uzbrucēji Peters Regins un Niklass Jensens, kamēr Jānim Kalniņam ''Jokerit'' vārtos otrā sausā spēle pēc kārtas.

Ar šādu pašu rezultātu rīdzinieki uz sava ledus 2. oktobrī piekāpās arī Omskas ''Avangard'', bet šosezon pret ''Jokerit'' septiņus vārtus ''Dinamo'' pamanījās zaudēt jau otro reizi (2:7 sezonas trešajā spēlē 7. septembrī). Tika zaudēti vārti trijos no četriem mazākumiem, kamēr vairākumā nevienā no trim reizēm Jāņa Kalniņa sargāto ''Jokerit'' cietoksni uzlauzt tā arī neizdevās.

Latviešu vārtsargs demonstrēja pārliecinošu sniegumu, tiekot galā ar visiem 25 pretinieku metieniem. Kalniņam šī bija sezonas 23. uzvara un trešā, kurā izdevies savus vārtus nosargāt neskartus. Turklāt to Jānim izdevies paveikt jau otro spēli pēc kārtas. Iepriekšējos divos mačos ''Jokerit'' gūto un zaudēto vārtu attiecība ir 11:0.

Spēles teksta tiešraide - šeit!

Pirmajās spēles minūtēs “Dinamo” hokejisti laukumā darbojās ar augstu agresivitāti un lielu ātrumu, taču latviešu tautas paruna vēsta: “Kā vējš skrien, kā miets atduras.” Tieši tas arī notika ar Ģirta Ankipāna padotajiem, kas trīs minūšu laikā zaudēja trīs vārtus pēc pozicionālām kļūdām aizsardzībā – divi vārti “Jokerit” komandas kapteinim Peteram Reginam, bet vienreiz izcēlās Niklass Jensens. 15. minūtē Jensens arī realizēja pirmo vairākumu, pārspējot Jāni Vori ar zibenīgu šķīlienu zem vārtu pārliktņa (0:4).

Atlikušais spēles laiks jau bija kļuvis vien par formalitāti un izvērtās par labu treniņu viesu komandai, kas gluži vai spēlējoties izrēķinājās ar mājinieku aizsardzību. Laukumā turpināja dominēt Dānijas izlases uzbrucēji – 28. minūtē Jensens sev noformēja hat trick, bet neilgi pēc tam “Jokerit” realizēja vēl divus vairākumus. Tautieša piemēram sekoja Regins, gūstot arī savus trešos vārtus spēlē, bet 7:0 “Jokerit” labā panāca Sami Lepiste.

Viesi nebija tālu no tā, lai arī otrajā trešdaļā gūtu četrus vārtus, taču Aleksi Halmem pretuzbrukumā to neļāva paveikt Voris, glābjot komandu pēc uzbrucēja metiena no tuvas distances. “Dinamo” fanu klubs saukli “Dinamo, Dinamo” nomainīja pret “Vori, Vori!”, uzmundrinot savas komandas gados jauno vārtsargu.

Voris gan tika nomainīts pirms trešā perioda, atlikušajās 20 spēles minūtēs “Dinamo” vārtos stājoties nepilnus 19 gadus vecajam Reinim Liepiņam. Vārtsargam šosezon tā bija pirmā spēle vispār – Liepiņš nebija ticis pie teikšanas arī HK “Rīga” rindās. Savu darbu sev atvēlētajā laikā Liepiņš padarīja godam, atvairot visus desmit pretinieku metienus, divas reizes arī glābjot komandu un nepieļaujot ''Dinamo'' piedzīvot lielāko zaudējumu kluba vēsturē.

Rīgas ''Dinamo'' - Helsinku ''Jokerit'' 0:7 (0:4;0:3;0:0)

Vārti: 06:48 Regins (Grants, Joensū) 0:1, 07:30 Jensens (Lēvs, Hāpala) 0:2, 09:38 Regins (Lepiste, O`Nīls) 0:3, 14:35 Jensens (Lehtonens, Lepiste, vair.) 0:4, 27:18 Jensens (Lehtonens, Grants) 0:5, 31:21 Regins (Mouzess, O`Nīls, vair.) 0:6, 34:17 Lepiste (Kontiola, Lehtonens, vair.) 0:7.
Soda minūtes: 10:8
Metieni: 25:36
Vārtsargi: Jānis Voris (no 40:00 Reinis Liepiņš) - Jānis Kalniņš

Rīgas ''Dinamo'' sastāvs

Jānis Voris (Reinis Liepiņš); Nerijus Ališausks - Kristaps Sotnieks, Roberts Mamčics - Bens Māršals, Metjū Majone - Mareks Djaloga, Oskars Bārtulis; Koltons Gilīss - Andris Džeriņš - Kirils Sļepecs, Gints Meija - Aleksandrs Protapovičs - Ņikita Setdikovs, Kārters Eštons - Oskars Batņa - Emīls Ģēģeris, Miķelis Rēdlihs - Daniels Bērziņš - Roberts Lipsbergs, Antons Trastašenkovs.


, 2020-01-06 21:51, pirms 4 gadiem
Prieks par Kalniņu un par čekista mongoļu varzu.
, 2020-01-06 21:51, pirms 4 gadiem
Gilīss jāsūta uz Austrāliju, lai dzēš liesmas, vismaz tur no viņa būs kāds labums. Aizlūgsim par Austrāliju!!
, 2020-01-06 21:51, pirms 4 gadiem
kolhozs līmenī
, 2020-01-06 21:52, pirms 4 gadiem
Apsveicu Janku ar sauso spēli un Reiņa debiju!!! Tas arī viss par šo spēli!
Slēpts komentārs: FUNS
, 2020-01-06 21:52, pirms 4 gadiem
0,7, par to arī iedzeram!
, 2020-01-06 21:53, pirms 4 gadiem
Intervija ar Kalniņu arī līmenī
, 2020-01-06 21:53, pirms 4 gadiem
FUNS rakstīja: Mazliet pietrūka mums veiksmes līdz uzvarai. Zaudējums 0-7, bet ja mums vairāk veiktos jau sen būtu PO zonā un iepriekšējos gados regulāri ņemtu Gagarinu.
troļļot neapnīk?
, 2020-01-06 21:53, pirms 4 gadiem
Respect komentētājiem, kuri pirms 3.perioda novēlēja Kalniņam palikt sausā!
Arī studija nemaz neizskatījās satriekta 😊par šādu notikumu gaitu.
, 2020-01-06 21:53, pirms 4 gadiem
No pernaka klusums,noteikti izbauda abonomenta priekšricības
Slēpts komentārs: Džonnijs
, 2020-01-06 21:55, pirms 4 gadiem
Laikam par pēdējām divām spēlēm svētaisjuris būs nožilījis prēmiju,jo komanda vienkārši nespēlēja.
, 2020-01-06 21:55, pirms 4 gadiem
Vora zvaigzne ir norietējusi!
Lai dzīvo Liepiņš!
, 2020-01-06 21:56, pirms 4 gadiem
FUNS rakstīja: Mazliet pietrūka mums veiksmes līdz uzvarai. Zaudējums 0-7, bet ja mums vairāk veiktos jau sen būtu PO zonā un iepriekšējos gados regulāri ņemtu Gagarinu.
Bled tu daauni! nevar saprast,kas kretine vairāk..Dinamo,vai funis..vai Dinamo kretine dēļ funi
, 2020-01-06 21:56, pirms 4 gadiem
Tā laikam ir tikai sagadīšanās, ka šodien (pret līgas, manuprāt, skatāmāko komandu) arēnā ir tikai 4000 līdzjutēju, no kuriem vismaz 1000 bija somu, un ka tieši ŠODIEN IR KRIEVU ZIEMASSVĒTKU VAKARS! 😀 Tā laikam ir tikai sakritība, ka dinamo fanu sektors līdzinājās vairāk VEF Rīga fanu sektoram ar desmit faniem, kaut kā ļoti tukšs, diez kāpēc, pret tādu komandu? Pietam pēc uzvaras tikko! Hmm, vai tik tas neliecina, ka tomēr man ir taisnība par to ko gadiem šeit stāstu, ka uz dinamo vismaz 50% iet krievu, kas alkst padomijas laikus, un šeit to sajūtu var kaut nedaudz sajust, krievijas himna, krievu valoda no informatora. Viss super. Šodien tas spilgti beidzot pierādās! Pret Jokerit 3000 vietējo. Pārējie somi. Normāli uz tādu oretinieku būtu vismaz 7000 ,tas nozīmē, ka parējie 4000 ir tikai un vienīgi krievi. 80% no fanu kluba sastāda krievi. Un pasakiet tikai vēl, ka tas nav krievu projekts. Vemt gribas. Beidzot tas spilgti izklājās visā savā krāšņumā. Vēl ideālāk sakrist nevarēja. Lūdzu, speciāli FUNIM, kas apgalvo pretējo
, 2020-01-06 21:56, pirms 4 gadiem
Fuņam ar Perņu kārtējais deep throat un anal Invasion piedzīvojums
, 2020-01-06 21:56, pirms 4 gadiem
Ko smirdala changalpons teiks preses konference.tiesnesi?kur bus tas vainigais zel ka nav dukas ieksa pateikt ka pats ir istais sudabralis
, 2020-01-06 21:56, pirms 4 gadiem
Ārprāts.
Slēpts komentārs: janis_sulcs_564175934438680
, 2020-01-06 22:00, pirms 4 gadiem
Pēc šādām spēlēm,komandas kapteinim vajadzētu paņemt mikrafonu,iziet arēnas vidū un atvainoties visiem līdzjutējiem,kas ir ieradušies uz spēli,un arī tiem,kas tērēja laiku pie TV ekrāniem!!!
, 2020-01-06 22:01, pirms 4 gadiem
janis_sulcs_564175934438680 rakstīja: KHL tomēr ir pasaules otra spēcīgākā hokeja līga un ko mēs latvieši varam gribēt uz lieliskiem rezultātiem? Jokerit ir somu spēcīgākais hokeja klubs un mēs zinam kas hokejā ir Somijā. Un ko nozīmē krievu hokejs vispārēji. Mums japriecājās ka vispār esam šādā līmenī nevis spēlētu kautkādā baltkrievu čempionātā vai tamlīdzīgi.
KHL acīmredzami ir pārāk spēcīga līga priekš mums un KHL līmenis katru gadu tikai aug.
Savicki-Tu???
, 2020-01-06 22:02, pirms 4 gadiem
Un vēl tāda necieņa pret somiem...Kam tas informators un Simsons partulko visu krieviski? Somiem? Somu līdzjutējiem? Putina stingrā roka neļauj iekļaut angļu mēli savā spēļkastītē.
, 2020-01-06 22:02, pirms 4 gadiem
Nav iemesla cepienam! Nu nevar klubs bez sakarīga budžeta un menedžmenta, bez infrastruktūras un treniņu bāzes, bez farm kluba un kvalificētu treneru korpusa, cerēt uz kādiem panākumiem šādā līmenī. Nu nevar! Šādas spēles bija, ir un būs.
, 2020-01-06 22:03, pirms 4 gadiem
Sers f rakstīja: No pernaka klusums,noteikti izbauda abonomenta priekšricības
pernaka laiks ir reizi desmit spēlēs, kad dinamo uzvar. Tad ir ārkārtīgi laimīgs un runātīgs, sveic visus nīdējus, apņirdz tos, kas uzlikuši pret Dinamo, piemin latviešu strēlniekus, Lāčplēsi, lieto vārdu "letiņi".
, 2020-01-06 22:03, pirms 4 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Tā laikam ir tikai sagadīšanās, ka šodien (pret līgas, manuprāt, skatāmāko komandu) arēnā ir tikai 4000 līdzjutēju, no kuriem vismaz 1000 bija somu, un ka tieši ŠODIEN IR KRIEVU ZIEMASSVĒTKU VAKARS! 😀 Tā laikam ir tikai sakritība, ka dinamo fanu sektors līdzinājās vairāk VEF Rīga fanu sektoram ar desmit faniem, kaut kā ļoti tukšs, diez kāpēc, pret tādu komandu? Pietam pēc uzvaras tikko! Hmm, vai tik tas neliecina, ka tomēr man ir taisnība par to ko gadiem šeit stāstu, ka uz dinamo vismaz 50% iet krievu, kas alkst padomijas laikus, un šeit to sajūtu var kaut nedaudz sajust, krievijas himna, krievu valoda no informatora. Viss super. Šodien tas spilgti beidzot pierādās! Pret Jokerit 3000 vietējo. Pārējie somi. Normāli uz tādu oretinieku būtu vismaz 7000 ,tas nozīmē, ka parējie 4000 ir tikai un vienīgi krievi. 80% no fanu kluba sastāda krievi. Un pasakiet tikai vēl, ka tas nav krievu projekts. Vemt gribas. Beidzot tas spilgti izklājās visā savā krāšņumā. Vēl ideālāk sakrist nevarēja. Lūdzu, speciāli FUNIM, kas apgalvo pretējo
Tas jau sen skaidrs, kā Irbe teica šis ir mākslīgi uzpūsts pasākums kurš nemaz nav tik populārs. Agrāk arī darba dienās pārsvarā bija krievu skatītāji, kā spēle bija nedēļas nogalē tā sabrauca Latvieši no provincēm.
Slēpts komentārs: DaMarcus
, 2020-01-06 22:03, pirms 4 gadiem
roliksis40 rakstīja: Apsveicu Janku ar sauso spēli un Reiņa debiju!!! Tas arī viss par šo spēli!
Janka ielaida 7 ripas,kāda sausā????
Slēpts komentārs: FUNS
Slēpts komentārs: FUNS
, 2020-01-06 22:07, pirms 4 gadiem
Ankipans: Vorim jauznjemas atbildiba.
Slēpts komentārs: FUNS
, 2020-01-06 22:10, pirms 4 gadiem
FUNS rakstīja: Laikam esi pārsvinējies un pat nezini kas ir pirmdiena un apmeklējums. Tā kā arēnā esmu regulāri varu pilnīgi droši apgalvot. Latviešu valoda pat izteikti dominē skatītāju vidū.
DR fanu pulka daļu esmu redzējis gaidām, šķiet, busiņu bijušāš Rīgas Sporta pils rajonā. Tur dominēja krievu valoda.
, 2020-01-06 22:12, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: DR fanu pulka daļu esmu redzējis gaidām, šķiet, busiņu bijušāš Rīgas Sporta pils rajonā. Tur dominēja krievu valoda.
ģinamo fanu lapu ir tik krievu valodā...
, 2020-01-06 22:12, pirms 4 gadiem
FUNS rakstīja: Sifons aiz skaudības sācis pasakas rakstīt.
Redzu, kā tev patiesība kož acīs...
, 2020-01-06 22:13, pirms 4 gadiem
valjero rakstīja: Fuņam ar Perņu kārtējais deep throat un anal Invasion piedzīvojums
Labs .. sasmējos 😂😂
, 2020-01-06 22:13, pirms 4 gadiem
Kalniņš ir fantastisks!!!
Parādīja, ka pret Dinu var spēlēt arī bez nūjas!!! 🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋 🙋🙋
, 2020-01-06 22:13, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: DR fanu pulka daļu esmu redzējis gaidām, šķiet, busiņu bijušāš Rīgas Sporta pils rajonā. Tur dominēja krievu valoda.
Kā patika 4TT kopumā?
Par cik neredzēju tiešraidi, tad tagad skatos atkārtojumā.
, 2020-01-06 22:14, pirms 4 gadiem
FUNS rakstīja: Laikam esi pārsvinējies un pat nezini kas ir pirmdiena un apmeklējums. Tā kā arēnā esmu regulāri varu pilnīgi droši apgalvot. Latviešu valoda pat izteikti dominē skatītāju vidū.
Arī fanu klubs pirmdienā atpūšās , bet ceturtdienās atļaujas lidot uz Čerepovecu atbalstīt😀 tev pašam tas nešķiet smieklīgi? Tā ir tikai sakritiba ja?😀tik šķidru fanu sektoru nekad nebiju redzējis, toč kā vefiņam. Labi ja 10 fanu un augšā bērni plakātus vicina. Kads tam izskaidrojums, ka fani pēkšņi neatnāk? Citas darbadienas pilns sektors, pirmdiena laikam kaut kada īpašāka ja? Īpašās denas ja😀 tu centies noliegt acīmredzamo , tas ir tiešām uzjautrinoši. Pēc retās uzvaras , un pacilājošā Vora triumfa nāk līgas dūzis pretim, bet atnāk sezonas viens no zemākajiem apmeklējumiem? Tieši kad ir krievu z-svētku vakars😀😀 tev pašam smiekli nenāk?
, 2020-01-06 22:16, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: DR fanu pulka daļu esmu redzējis gaidām, šķiet, busiņu bijušāš Rīgas Sporta pils rajonā. Tur dominēja krievu valoda.
Viņiem ir arī blakus arēnai ir dinamo fanu kluba oficiāla vieta, eju tur pie Barkāna pēc biļetēm, kad ir basis arēnā. Tur ir es teiktu tikai krievi un Barkāns.
, 2020-01-06 22:16, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā patika 4TT kopumā?
Par cik neredzēju tiešraidi, tad tagad skatos atkārtojumā.
Patika, ka bija interesanta cīņa, vairāki lieliski etapi ar augstiem rezultātiem. Nepatika, ka uzvarēja polis. Iepriecināja D.Ito, kurš 34 gadu vecumā tikai trešo reizi iekļuva top 10 kopvērtējumā un D.Prevcs, kurš tur tika otro reizi karjerā. Negaidīju tik vāju sniegumu no Stoha un arī Voļnija, kurš pēdējos 3 kvaļus nespēja pārvarēt, kā arī Oberstdorfā dabūja diskābeli.
, 2020-01-06 22:17, pirms 4 gadiem
Visticamāk, ka Funs ar negodu ir izraidīts no kādas Pareizticīgo draudzes un tagad nemitīgi šeit sludina un skaita šaibas
Slēpts komentārs: FUNS
Slēpts komentārs: FUNS
, 2020-01-06 22:19, pirms 4 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Tā laikam ir tikai sagadīšanās, ka šodien (pret līgas, manuprāt, skatāmāko komandu) arēnā ir tikai 4000 līdzjutēju, no kuriem vismaz 1000 bija somu, un ka tieši ŠODIEN IR KRIEVU ZIEMASSVĒTKU VAKARS! 😀 Tā laikam ir tikai sakritība, ka dinamo fanu sektors līdzinājās vairāk VEF Rīga fanu sektoram ar desmit faniem, kaut kā ļoti tukšs, diez kāpēc, pret tādu komandu? Pietam pēc uzvaras tikko! Hmm, vai tik tas neliecina, ka tomēr man ir taisnība par to ko gadiem šeit stāstu, ka uz dinamo vismaz 50% iet krievu, kas alkst padomijas laikus, un šeit to sajūtu var kaut nedaudz sajust, krievijas himna, krievu valoda no informatora. Viss super. Šodien tas spilgti beidzot pierādās! Pret Jokerit 3000 vietējo. Pārējie somi. Normāli uz tādu oretinieku būtu vismaz 7000 ,tas nozīmē, ka parējie 4000 ir tikai un vienīgi krievi. 80% no fanu kluba sastāda krievi. Un pasakiet tikai vēl, ka tas nav krievu projekts. Vemt gribas. Beidzot tas spilgti izklājās visā savā krāšņumā. Vēl ideālāk sakrist nevarēja. Lūdzu, speciāli FUNIM, kas apgalvo pretējo
RD krievu fani, aizskrēja uz baznīcu?
Kam Tu to gribi iestāstīt? Pirmdienās vienmēr, jau kopš RD dibināšanas ir bijis sliktākais apmeklējums.
, 2020-01-06 22:19, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Patika, ka bija interesanta cīņa, vairāki lieliski etapi ar augstiem rezultātiem. Nepatika, ka uzvarēja polis. Iepriecināja D.Ito, kurš 34 gadu vecumā tikai trešo reizi iekļuva top 10 kopvērtējumā un D.Prevcs, kurš tur tika otro reizi karjerā. Negaidīju tik vāju sniegumu no Stoha un arī Voļnija, kurš pēdējos 3 kvaļus nespēja pārvarēt, kā arī Oberstdorfā dabūja diskābeli.
Poļi malači kā komanda. Ja Stoham, kā komandas līderim, neiet, tad kāds cits stājas viņa vietā. Jā, Voļnijs tiešām žēl. Kaut kā viņam pie Doležala neiet.
Patika, ka Kobajaši Jr. tika nosēdināts realitātē.
, 2020-01-06 22:20, pirms 4 gadiem
FUNS rakstīja: Tev patiešām pasaka sanāk. Pats saprati ko uzrakstīji, Tā turpinot varēsi pretendēt uz mēneša muļķīgāko spiedelējumu topu.
Kuru teikumu tu tieši nesaprati?
, 2020-01-06 22:21, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Poļi malači kā komanda. Ja Stoham, kā komandas līderim, neiet, tad kāds cits stājas viņa vietā. Jā, Voļnijs tiešām žēl. Kaut kā viņam pie Doležala neiet.
Patika, ka Kobajaši Jr. tika nosēdināts realitātē.
Kobajaši jau neizgāzās, vai tad viņš kaut kur blatoja kaut ko?
, 2020-01-06 22:21, pirms 4 gadiem
Dinamo var sagraut jebkuru latviešu izcelsmes vārtsargu, šis atgādināja sezonas sākumu kur zem tanka pagrūda Gudļevski, tikai Vorim nemaksā, manuprāt 300 K tāpēc vainīgos nemeklēs kaut gan ankipans kaut ko izdomās. Ko tad ankipans tāds ierāvies vienā līmenī ar visu treneru štābu, šodien nemaz nebij pakāpies stāvu augstāk, kas tad nu, ja ieturi pozu tad uzņemies atbildību..
, 2020-01-06 22:22, pirms 4 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Kuru teikumu tu tieši nesaprati?
Tu tak esi viens no tiem cirvjiem, kam ne tik ģinamo nepatīk, bet arī hokejs...
Slēpts komentārs: Dinamo 2015
, 2020-01-06 22:23, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: DR fanu pulka daļu esmu redzējis gaidām, šķiet, busiņu bijušāš Rīgas Sporta pils rajonā. Tur dominēja krievu valoda.
Maikl30 šodien (krievu U20 sakarā:

"Nekas Karma atnaks atpakal,par Jusu priekiem un smiesos,kad sie lospeki Jus ,visi raudasiet,ka tiesnesi noraka Latviju ,jeb ka Latvija zaudes viss naks atapakal"

Tātad šis superurliskais eksemplārs ir ne tikai pret nba, nhl latviešiem, viņš pat ir pret lv hoķa izlasi, tātad pret pilnīgi visu latvisko. BET - Dinamo fans
, 2020-01-06 22:23, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kobajaši jau neizgāzās, vai tad viņš kaut kur blatoja kaut ko?
Nē, neblatoja un neizgāzās!
Vienkārši viņa stāstam, vismaz šobrīd, ir pienācis gals.
, 2020-01-06 22:24, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, neblatoja un neizgāzās!
Vienkārši viņa stāstam, vismaz šobrīd, ir pienācis gals.
Tātad viņš šosezon neko nepaņems?
, 2020-01-06 22:24, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kobajaši jau neizgāzās, vai tad viņš kaut kur blatoja kaut ko?
kas uzvarēja kopsummā? es tik laikam vienu posmu redzēju. un ar tik otro lēcienu.
, 2020-01-06 22:24, pirms 4 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Kuru teikumu tu tieši nesaprati?
Ko Tu latviešiem, hokeja faniem iesaki turpmāk skatīties? Basketbolu?
, 2020-01-06 22:25, pirms 4 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: RD krievu fani, aizskrēja uz baznīcu?
Kam Tu to gribi iestāstīt? Pirmdienās vienmēr, jau kopš RD dibināšanas ir bijis sliktākais apmeklējums.
Kāpēc, lai skrietu uz baznīcu? Krievi savus zsvetkus vakarā svin tāpat kā latvieši. Protams, ka visi ir pie ģimenēm. Man salūtu Ganību dambī šauj līdz vemšanai jau. Kam diez parngodu? Nejau kāds dzimeni svin. Kā vispār var noliegt acīmredzamo?😀 Vidējais sezonas apmeklējums 6500 , bet pec uzvaras, lielās eiforijas ap Vori, nāk līgas grands un atnāk uz pusi mazāk kā vidējais rādītājs? 3000 ? (Parējie bija somi) tu nopietni to novel uz pirmdienu?😀 Arī lielākā daļa no fanu kluba pirmdienā atpūšās?😀 Labs fanu klubs tad😀
, 2020-01-06 22:25, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: kas uzvarēja kopsummā? es tik laikam vienu posmu redzēju.
Polis Kubackis.
, 2020-01-06 22:25, pirms 4 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Ko Tu latviešiem, hokeja faniem iesaki turpmāk skatīties? Basketbolu?
reni
, 2020-01-06 22:26, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Polis Kubackis.
tad jau nameizis te var pirkstus gaisā saceltus staigāt
, 2020-01-06 22:26, pirms 4 gadiem
Šis te FUNS ir kaut kāds trollis, jā?
, 2020-01-06 22:27, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Tu tak esi viens no tiem cirvjiem, kam ne tik ģinamo nepatīk, bet arī hokejs...
Jā, neesmu hokeja līdzjutējs.bet tas jau nemaina faktus.
, 2020-01-06 22:27, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: tad jau nameizis te var pirkstus gaisā saceltus staigāt
Viņam labāku dienu sporta sakarā grūti iedomāties!
, 2020-01-06 22:28, pirms 4 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Jā, neesmu hokeja līdzjutējs.bet tas jau nemaina faktus.
nu tak smirdi NBA sadaļā kopā kristapiem un swordsmeniem....
, 2020-01-06 22:28, pirms 4 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Jā, neesmu hokeja līdzjutējs.bet tas jau nemaina faktus.
Esi arī ne tikai DR nolicis.
, 2020-01-06 22:29, pirms 4 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Kāpēc, lai skrietu uz baznīcu? Krievi savus zsvetkus vakarā svin tāpat kā latvieši. Protams, ka visi ir pie ģimenēm. Man salūtu Ganību dambī šauj līdz vemšanai jau. Kam diez parngodu? Nejau kāds dzimeni svin. Kā vispār var noliegt acīmredzamo?😀 Vidējais sezonas apmeklējums 6500 , bet pec uzvaras, lielās eiforijas ap Vori, nāk līgas grands un atnāk uz pusi mazāk kā vidējais rādītājs? 3000 ? (Parējie bija somi) tu nopietni to novel uz pirmdienu?😀 Arī lielākā daļa no fanu kluba pirmdienā atpūšās?😀 Labs fanu klubs tad😀
Ir bijušas arī uzvaru sērijas un kā pirmdiena, tā obligāti kritums.
Ko Tu gribi teikt, tā Tev ir pirmā dzirdēšana?
, 2020-01-06 22:29, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tātad viņš šosezon neko nepaņems?
Nezīlēšu kafijas biezumos, un netēlošu baigo pareģi, bet es domāju ka nē. Šobrīd ir virkne sportistu, kuri krietni labākā formā nekā viņš. Tas pats Gaigers un Lindviks. Nemaz nerunājot par Kubacki.
, 2020-01-06 22:29, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: ģinamo fanu lapu ir tik krievu valodā...
Labi,ka ir krievu val.to vismaz zina lielākā daļa Latvijas,drīz būs ķīniešu un japāņu,tad būsi apmierināts. Atradis brīnumu ka Rīgā ir puse krievu jo latvieši aizvākušies uz ārzemēm.
, 2020-01-06 22:29, pirms 4 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Ko Tu latviešiem, hokeja faniem iesaki turpmāk skatīties? Basketbolu?
Tepat ir dafiga hoķa ultru, kam besī dinamo, jautā viņiem.
, 2020-01-06 22:29, pirms 4 gadiem
Kuram interesē, pēc reklāmas Sporta studijā būs Patrīcija Eiduka.
, 2020-01-06 22:30, pirms 4 gadiem
FUNS rakstīja: Laikam esi pārsvinējies un pat nezini kas ir pirmdiena un apmeklējums. Tā kā arēnā esmu regulāri varu pilnīgi droši apgalvot. Latviešu valoda pat izteikti dominē skatītāju vidū.
kāda jēga iet uz Arēnu un visu laiku trubā sēdēt?
, 2020-01-06 22:30, pirms 4 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Ko Tu latviešiem, hokeja faniem iesaki turpmāk skatīties? Basketbolu?
Es kaut ko par latviešiem teicu?
, 2020-01-06 22:30, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: tad jau nameizis te var pirkstus gaisā saceltus staigāt
Nenoliegšu, ka esmu riktīgi priecīgs!
, 2020-01-06 22:30, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kuram interesē, pēc reklāmas Sporta studijā būs Patrīcija Eiduka.
Palameiku visi ignorē
, 2020-01-06 22:30, pirms 4 gadiem
uldis2014 rakstīja: Labi,ka ir krievu val.to vismaz zina lielākā daļa Latvijas,drīz būs ķīniešu un japāņu,tad būsi apmierināts. Atradis brīnumu ka Rīgā ir puse krievu jo latvieši aizvākušies uz ārzemēm.
Statistiski nelatvieši uz ārzemēm brauc vairāk.
, 2020-01-06 22:30, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nezīlēšu kafijas biezumos, un netēlošu baigo pareģi, bet es domāju ka nē. Šobrīd ir virkne sportistu, kuri krietni labākāformā nekā vi''nš. Tas pats Gaigers un Lindviks. Nemaz nerunājot par Kubacki.
Ļoti ceru, ka rupji kļūdies. Bet poļiem visu vezumu velk pieredzējušie. Citām izlasēm jaunie jau dod rezultātus.
, 2020-01-06 22:32, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ļoti ceru, ka rupji kļūdies. Bet poļiem visu vezumu velk pieredzējušie. Citām izlasēm jaunie jau dod rezultātus.
Jā, tā gan poļiem nopietna problēma. Nenoliedzami.
, 2020-01-06 22:32, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: Palameiku visi ignorē
Nafig viņa tagad būtu jāaicina Eidukas vietā???
, 2020-01-06 22:32, pirms 4 gadiem
Kamēr šeit ikdienas zāģi, tikmēr Viļņā rīt Pasaules čempionāta otrā diena. LTU blicē ir Latvijas čempionāta pienesums.
, 2020-01-06 22:33, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nenoliegšu, ka esmu riktīgi priecīgs!
kādā sakarā vispār? nu man tas īsti nav saprotams. topīt par tramplīnu, labi ok, viens no TOP sportiem ziemā. bet poļi? un tramplīnā?
futbolā ar par poļiem ?
, 2020-01-06 22:34, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nafig viņa tagad būtu jāaicina Eidukas vietā???
nu ar viņu jau kādus pāris gadus nav bijušas normālas intervijas
, 2020-01-06 22:34, pirms 4 gadiem
Gin4a rakstīja: Kamēr šeit ikdienas zāģi, tikmēr Viļņā rīt Pasaules čempionāta otrā diena. LTU blicē ir Latvijas čempionāta pienesums.
ž grupas sākušas spēlēt? kādi rezultāti?
, 2020-01-06 22:35, pirms 4 gadiem
MOKA rakstīja: Ankipans: Vorim jauznjemas atbildiba.
Nu,nē tak ! jaunais Voris vēl nav izpratis sarežģītās Ankipāna sistēmas.Būsim pacietīgi!
, 2020-01-06 22:36, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: kādā sakarā vispār? nu man tas īsti nav saprotams. topīt par tramplīnu, labi ok, viens no TOP sportiem ziemā. bet poļi? un tramplīnā?
futbolā ar par poļiem ?
Tā sanāca, ka mana interese par tramplīnlēkšanu sākās pateicoties Mališam 2001. gadā. No tā laika tramplīnlēkšanā fanoju par poļiem. Tikai tramplīnlēkšanā, bet pārējā visā man viņi pofig.
, 2020-01-06 22:37, pirms 4 gadiem
Epizodiski paskatījos maču dēļ latviešu vārtsargiem, jo Voris bija mani ieintriğējis pasekot līdzi viņa sniegumam. Kad secināju, ka RD kapteinis ir Bārtulis, tad nosmējos, ka nu jau visos līmeņos komandu vada Krieviju mīloši cilvēki. Tādam projektam kremlis nedrīkst nedot naudu nākami sezonai. Es pat nezinu, ko vēl Savickis ar Ankipānu varētu sashēmot.
, 2020-01-06 22:37, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, tā gan poļiem nopietna problēma. Nenoliedzami.
Kubackis tikai par 7 vai 8 punktiem 4TT punktu summā atpalika no P.Prevca rekorda. Te iegāza otrais lēciens Insbrukukā. Tas, protams, sīkums, jo galvenais ir uzvara kopvērtējumā, nevis rekords, bet tāpat interesanti, vismaz man.
, 2020-01-06 22:38, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: ž grupas sākušas spēlēt? kādi rezultāti?
Pagaidām viss pareizi! Rumāņi pret Serbiem ākstījās 0:3, beigās 5:3, JPN-GBR 6:3 un LTU-ESP 5:1 Tas U20 2A grupā.
, 2020-01-06 22:40, pirms 4 gadiem
Gin4a rakstīja: Pagaidām viss pareizi! Rumāņi pret Serbiem ākstījās 0:3, beigās 5:3, JPN-GBR 6:3 un LTU-ESP 5:1 Tas U20 2A grupā.
Vācijā norit arī OS kvalis Eiropas zonā volejbolā vīriem, kurā 8 izlases sacenšas par pēdējo ceļazīmi no Eiropas.
, 2020-01-06 22:43, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā sanāca, ka mana interese par tramplīnlēkšanu sākās pateicoties Mališam 2001. gadā. No tā laika tramplīnlēkšanā fanoju par poļiem. Tikai tramplīnlēkšanā, bet pārējā visā man viņi pofig.
a līdz tam? jeb televizoru nopirki 2001.?
, 2020-01-06 22:44, pirms 4 gadiem
Gin4a rakstīja: Kamēr šeit ikdienas zāģi, tikmēr Viļņā rīt Pasaules čempionāta otrā diena. LTU blicē ir Latvijas čempionāta pienesums.
paartraukums tikko piesleedzos. kaads cipars
, 2020-01-06 22:45, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kubackis tikai par 7 vai 8 punktiem 4TT punktu summā atpalika no P.Prevca rekorda. Te iegāza otrais lēciens Insbrukukā. Tas, protams, sīkums, jo galvenais ir uzvara kopvērtējumā, nevis rekords, bet tāpat interesanti, vismaz man.
ar saslimis ar tramplīnu? aura jau tur laba visos PK posmos. ne tā kā renē...līmenis jūtams.
, 2020-01-06 22:47, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: ar saslimis ar tramplīnu? aura jau tur laba visos PK posmos. ne tā kā renē...līmenis jūtams.
Interesē, pat ļoti.
, 2020-01-06 22:47, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vācijā norit arī OS kvalis Eiropas zonā volejbolā vīriem, kurā 8 izlases sacenšas par pēdējo ceļazīmi no Eiropas.
Baigi laiks skrien
ŠOGAD EČ futbolā UN OS!
, 2020-01-06 22:49, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Baigi laiks skrien
ŠOGAD EČ futbolā UN OS!
Žēl, ka Eiropai būs tikai 4 valstis OS vīriem volejbolā.
, 2020-01-06 22:50, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Interesē, pat ļoti.
man viņš liekas diezgan garlaicīgs. nu uz miegu uzlikt...bet nu katram savs laikam.
, 2020-01-06 22:51, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: man viņš liekas diezgan garlaicīgs. nu uz miegu uzlikt...
Katram savs!
, 2020-01-06 22:51, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: ar saslimis ar tramplīnu? aura jau tur laba visos PK posmos. ne tā kā renē...līmenis jūtams.
atkal ar savām aurām,tas ir psc
, 2020-01-06 22:51, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Interesē, pat ļoti.
vai ar Nameju zināsiet ko/kur dara tas jaunais latviešu trampalīnlēcējs? kaut kur trenejās, startē ?
, 2020-01-06 22:52, pirms 4 gadiem
nu ko aiziet Lietuva samiic Spaniardus
, 2020-01-06 22:52, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Žēl, ka Eiropai būs tikai 4 valstis OS vīriem volejbolā.
2016 bija tikpat!
, 2020-01-06 22:53, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: atkal ar savām aurām,tas ir psc
ej tak tirst vienreiz. es tak redzu kas un kas ir . un palasu kas pasaulē notiek bez renes...
ieslēdz pats tramplīnu, kas tur darās.
, 2020-01-06 22:54, pirms 4 gadiem
psc un spaanji slido ar.o.o.o
, 2020-01-06 22:54, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: a līdz tam? jeb televizoru nopirki 2001.?

Kaut kā līdz tam nebiju pievērsis uzmanību šim sporta veidam.
, 2020-01-06 22:55, pirms 4 gadiem
Es ceru Minska gūs ātrāk punktus
, 2020-01-06 22:56, pirms 4 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Tā laikam ir tikai sagadīšanās, ka šodien (pret līgas, manuprāt, skatāmāko komandu) arēnā ir tikai 4000 līdzjutēju, no kuriem vismaz 1000 bija somu, un ka tieši ŠODIEN IR KRIEVU ZIEMASSVĒTKU VAKARS! 😀 Tā laikam ir tikai sakritība, ka dinamo fanu sektors līdzinājās vairāk VEF Rīga fanu sektoram ar desmit faniem, kaut kā ļoti tukšs, diez kāpēc, pret tādu komandu? Pietam pēc uzvaras tikko! Hmm, vai tik tas neliecina, ka tomēr man ir taisnība par to ko gadiem šeit stāstu, ka uz dinamo vismaz 50% iet krievu, kas alkst padomijas laikus, un šeit to sajūtu var kaut nedaudz sajust, krievijas himna, krievu valoda no informatora. Viss super. Šodien tas spilgti beidzot pierādās! Pret Jokerit 3000 vietējo. Pārējie somi. Normāli uz tādu oretinieku būtu vismaz 7000 ,tas nozīmē, ka parējie 4000 ir tikai un vienīgi krievi. 80% no fanu kluba sastāda krievi. Un pasakiet tikai vēl, ka tas nav krievu projekts. Vemt gribas. Beidzot tas spilgti izklājās visā savā krāšņumā. Vēl ideālāk sakrist nevarēja. Lūdzu, speciāli FUNIM, kas apgalvo pretējo
Nu par vienu lietu tu gan brauc auzās. Tie nav krievu ziemassvētki, bet pareizticīgo.
, 2020-01-06 22:56, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: ej tak tirst vienreiz. es tak redzu kas un kas ir . un palasu kas pasaulē notiek bez renes...
ieslēdz pats tramplīnu, kas tur darās.
es taču zinu,kas tur notiek
bet man tikai besī ārā,ka katrā otrajā teikumā liec kluci virsū tai renei,bet OS mierīgi skaties to
, 2020-01-06 22:58, pirms 4 gadiem
Daniel rakstīja: vai ar Nameju zināsiet ko/kur dara tas jaunais latviešu trampalīnlēcējs? kaut kur trenejās, startē ?
Tu par ziemeļu divcīņnieku Markusu Vinogradovu? Neko nezinu, kur viņš šosezon startē, būs kaut kad jāpapēta.
, 2020-01-06 22:58, pirms 4 gadiem
hehe leishi iemet spaanjiem mazaakumaa
, 2020-01-06 22:59, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: 2016 bija tikpat!
Par maz, manuprāt.
, 2020-01-06 22:59, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Kaut kā līdz tam nebiju pievērsis uzmanību šim sporta veidam.
negribu satirst, bet iespējams pirmais tramplīnlēcējs bija Nikanens, par ko topīju. tad jau īsti izvēles nebija ko skatīties. tramplīns gāja uz urrā pa eurosport.
, 2020-01-06 23:00, pirms 4 gadiem
hahaha 2 leishie,
, 2020-01-06 23:00, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: bet man tikai besī ārā,ka katrā otrajā teikumā liec kluci virsū tai renei,bet OS mierīgi skaties to
neskatos. ir interesantās lietas ko skatīties mūsdienās...
, 2020-01-06 23:01, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Par maz, manuprāt.
Skatos, ka pirms tam bija 6,7 izlases, bet arī GB tai skaitā
, 2020-01-06 23:04, pirms 4 gadiem
Handbolisti vēl var tikt uz OS! Slikti, ka grupā Spānija, Vācija, bet šīs komandas jau ir nodrošinājušas vietu OS Q.
, 2020-01-06 23:04, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: es taču zinu,kas tur notiek
bet man tikai besī ārā,ka katrā otrajā teikumā liec kluci virsū tai renei,bet OS mierīgi skaties to
saproti pareizi, mani toč neaizrauj sacenes kur 20 purni šļūc pa trasi ar viegli prognozējamiem rezultātiem un fonā raud , ka citiem slieces un tehnika labāka...
, 2020-01-06 23:05, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Handbolisti vēl var tikt uz OS! Slikti, ka grupā Spānija, Vācija, bet šīs komandas jau ir nodrošinājušas vietu OS Q.
Labi, ka esam tikuši jau PČ kvaļa play-off spēlēs dēļ tā, ka spēlēsim EČ f-turnīrā.
, 2020-01-06 23:06, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Handbolisti vēl var tikt uz OS! Slikti, ka grupā Spānija, Vācija, bet šīs komandas jau ir nodrošinājušas vietu OS Q.
ir iespējas pat tikt uz OS 2020?
, 2020-01-06 23:06, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: saproti pareizi, mani toč neaizrauj sacenes kur 20 purni šļūc pa trasi ar viegli prognozējamiem rezultātiem un fonā raud , ka citiem slieces un tehnika labāka...
Tā raudāšana man arī apnikusi, Johaidī, tur taču arī tehnika tik daudz izšķir, tā kā to nesaprastu...
, 2020-01-06 23:07, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: saproti pareizi, mani toč neaizrauj sacenes kur 20 purni šļūc pa trasi ar viegli prognozējamiem rezultātiem un fonā raud , ka citiem slieces un tehnika labāka...
Neredzēji vienas sacensības kur čempions no 20-tās tika uz astoto
Tas parāda to amatierismu, kas tur valda!
, 2020-01-06 23:07, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: ir iespējas pat tikt uz OS 2020?
Tiksim no grupas ārā, tad ir varianti!
, 2020-01-06 23:07, pirms 4 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Nu par vienu lietu tu gan brauc auzās. Tie nav krievu ziemassvētki, bet pareizticīgo.
Netēlo muļķi. Pareizticīgie latvieši uz kopējā fona ir labi ja 2%. Lai gan es teiktu mazāk. Protams, tie kas statiski kaut kur uzrādās šajā ticībā ir ļoti daudz, jo sajā ticībā formāli aiziet tie, kas grib apprecēties, vai nokristīt bērnu, lai nebūtu jāiet visa šī iesvētes macība, kas citur velkas vismaz mēnesi un ilgāk. Pareizticīgie neko tādu nepieprasa. Man māsa tieši šī iemesla dēļ tjipa aizgāja zem pareizticīgajiem, lai nebūtu jāiet iesvētes macība. Tur visu sakārtoja ātri. Bet ka jau lielākajai daļai, tas bija vajadzīgs tikai savtīgam mērķim. Pēc gada, ja nav maksāta ziedojumu kvota, tad izslēdz. Protams, viņa nav ticīga. Šādā veidā, es pieļauju ka latvieši var būt "pareizticīgie" ,bet nu ne patiesi ticīgi. Tādi ir retums
, 2020-01-06 23:08, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Neredzēji vienas sacensības kur čempions no 20-tās tika uz astoto
Tas parāda to amatierismu, kas tur valda!
Sanktmoricā? tur tak vispār trakas lietas darās. saulīte uzspīdēs vai nē ne kas no sporta...
, 2020-01-06 23:09, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Tiksim no grupas ārā, tad ir varianti!
Cerams, vismaz NED paņemsim, ar ko 2.spēle.
, 2020-01-06 23:09, pirms 4 gadiem
Kur Funs ar komentāriem par vārtsargu?

Voris malacis, gan paspīdēja iepriekšējās spēlēs, gan apgāza fuņa muldēšanu par 100%. Nav svarīgi vai Gudļevskis vai Voris, ja aizsardzība nevelk, tad vārtusargs nebūs vilcējs, ja aizsardzība ir līmeni, tad arī vājāks vārtusargs var nostāvēt ļoti labi.
, 2020-01-06 23:10, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Tiksim no grupas ārā, tad ir varianti!
pirmo reizi skatīšos EČ handbolā. OS dažas spēles esmu skatījies...man patīk.
no grupas tikt ārā laikam nereāli.
, 2020-01-06 23:11, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: saproti pareizi, mani toč neaizrauj sacenes kur 20 purni šļūc pa trasi ar viegli prognozējamiem rezultātiem un fonā raud , ka citiem slieces un tehnika labāka...
jā,raudāšanu es arī nevaru paciest, saprotot,kādas ir lielvalstu iespējas...
, 2020-01-06 23:11, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: pirmo reizi skatīšos EČ handbolā. OS dažas spēles esmu skatījies...
Vēl viens ļoti labs un skatāms sporta veids. Pat bundeslīgu skatos pa best4sport. Nepelnīti amatieriskā līmenī lv. Ļoti dinamisks. Reāls dzelžu sports!
, 2020-01-06 23:14, pirms 4 gadiem
Skatos, ka Latvijas grupa spēlēs A,B grupu, kas noteikti ir parocīgāks variants!
, 2020-01-06 23:20, pirms 4 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Pēc gada, ja nav maksāta ziedojumu kvota, tad izslēdz.
Nezināju, ka tādas arī ir!
, 2020-01-06 23:21, pirms 4 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Es kaut ko par latviešiem teicu?
Hokejs Latvijā, vienmēr bijis latviešu un krievu sporta veids, visi viņu spēlē, visiem viņš patīk.
, 2020-01-06 23:21, pirms 4 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Vēl viens ļoti labs un skatāms sporta veids. Pat bundeslīgu skatos pa best4sport. Nepelnīti amatieriskā līmenī lv. Ļoti dinamisks. Reāls dzelžu sports!
Žēl, ka RD kauss šoreiz nenotika.
, 2020-01-06 23:22, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: jā,raudāšanu es arī nevaru paciest, saprotot,kādas ir lielvalstu iespējas...
gan jau tur nekas mainījies pa 20 gadiem Rīmenis joprojām raud, kāds izejas ātrums, cik ātrums renes vidusdaļā, un cik sūdīgi vācieši brauc Ekmanis vēl par pakavu ko noelšas
, 2020-01-06 23:24, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Žēl, ka RD kauss šoreiz nenotika.
tak bija rakstīts kāpēc nenotiek, EČ svarīgāks. cerams Dainis būs formā. bez viņa laikam tomēr nav diezko izredžu.
, 2020-01-06 23:24, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: gan jau tur nekas mainījies pa 20 gadiem Rīmenis joprojām raud, kāds izejas ātrums, cik ātrums renes vidusdaļā, un cik sūdīgi vācieši brauc Ekmanis vēl par pakavu ko noelšas
Esam tikuši līdz pēcbraucienu intervijām
, 2020-01-06 23:26, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: tak bija rakstīts kāpēc nenotiek, EČ svarīgāks. cerams Dainis būs formā. bez viņa laikam tomēr nav diezko izredžu.
Dainim problēmas laikam ar abām kājām...Varbūt būs jāspēlē uz špricēm.
, 2020-01-06 23:26, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Esam tikuši līdz pēcbraucienu intervijām
tā štelle starp citu nav slikta. nezinu vai tagad zvana. bet biatlonā būtu interesanti, ja Kreipis zvanītu.
, 2020-01-06 23:26, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Esam tikuši līdz pēcbraucienu intervijām
Kur viens un tas pats tiek uzdots - pilnīgi bezjēdzīga zvanīšana.
, 2020-01-06 23:26, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Dainim problēmas laikam ar abām kājām...Varbūt būs jāspēlē uz špricēm.
jā dzirdēju.
, 2020-01-06 23:27, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kur viens un tas pats tiek uzdots - pilnīgi bezjēdzīga zvanīšana.
tāpēc ka pilnīgs nejēga zvana.
, 2020-01-06 23:27, pirms 4 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Vēl viens ļoti labs un skatāms sporta veids. Pat bundeslīgu skatos pa best4sport. Nepelnīti amatieriskā līmenī lv. Ļoti dinamisks. Reāls dzelžu sports!
Vot handbols gan pagaidām diezgan neskatāms liekas, cik esmu redzējis (baigi daudz tas, protams, nav). Neizprotu noteikumus, dažreiz šķiet, ka aizsargi var bezmaz karāties elkonī uzbrucējam un vnk iedod 9 metrus, kas praksē nozīmē, ka vnk sāc vēl vienu uzbrukumu, atkal iekarājas elkonī un beigās jāsasteidz uzbrukums, jo ķipa laika limits, kaut kā tā.
, 2020-01-06 23:29, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: gan jau tur nekas mainījies pa 20 gadiem Rīmenis joprojām raud, kāds izejas ātrums, cik ātrums renes vidusdaļā, un cik sūdīgi vācieši brauc Ekmanis vēl par pakavu ko noelšas
Ekmanis nu jau 7 gadus nav komentējis...

info vakuumā jādzīvo
, 2020-01-06 23:29, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Vot handbols gan pagaidām diezgan neskatāms liekas, cik esmu redzējis (baigi daudz tas, protams, nav). Neizprotu noteikumus, dažreiz šķiet, ka aizsargi var bezmaz karāties elkonī uzbrucējam un vnk iedod 9 metrus, kas praksē nozīmē, ka vnk sāc vēl vienu uzbrukumu, atkal iekarājas elkonī un beigās jāsasteidz uzbrukums, jo ķipa laika limits, kaut kā tā.
Citreiz liekas, ka tikai augstākā līmeņa futeni un NBA esi skatījies.
, 2020-01-06 23:30, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: Ekmanis nu jau 7 gadus nav komentējis...

info vakuumā jādzīvo
a kas tagad komentē? Rīmenis viens pats? tad jau vispār var aizmigt
, 2020-01-06 23:30, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: tāpēc ka pilnīgs nejēga zvana.
Rīmenis, kurš stāsta 10 gadus vecus stāstus par nelaiķi Holkombu, Hūberu, Bertaco un Kupčiku.
, 2020-01-06 23:30, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: a kas tagad komentē? Rīmenis viens pats? tad jau vispār var aizmigt
Ar Zembergu, Daini vai Ķipuru.
, 2020-01-06 23:31, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Vot handbols gan pagaidām diezgan neskatāms liekas, cik esmu redzējis (baigi daudz tas, protams, nav). Neizprotu noteikumus, dažreiz šķiet, ka aizsargi var bezmaz karāties elkonī uzbrucējam un vnk iedod 9 metrus, kas praksē nozīmē, ka vnk sāc vēl vienu uzbrukumu, atkal iekarājas elkonī un beigās jāsasteidz uzbrukums, jo ķipa laika limits, kaut kā tā.
Viss atkarīgs no tiesnešiem! Ir tiesneši, kas vairāk orientēti uz goliem, bet ir tiesneši, kas vairāk orientēti uz aizsardzību.
, 2020-01-06 23:31, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Rīmenis, kurš stāsta 10 gadus vecus stāstus par nelaiķi Holkombu, Hūberu, Bertaco un Kupčiku.
bet nu Kreipis tāds pats. nu tā globāli padomājot.
, 2020-01-06 23:32, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: bet nu Kreipis tāds pats. nu tā globāli padomājot.
Distanču slēpošanā, kad skatījos OS, tikai prot nolasīt favorītu lielākos sasniegumus OS un PČ.
, 2020-01-06 23:32, pirms 4 gadiem
Futbolā jau tas pats, ja golu tiesnesis, tad ātri sados dzeltenās un noteikumu pārkāpumus!
, 2020-01-06 23:34, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Rīmenis, kurš stāsta 10 gadus vecus stāstus par nelaiķi Holkombu, Hūberu, Bertaco un Kupčiku.
par Kupčiku gan viņš ir jau aizmirsis...

nemaz neatpazīst viņu ,kad rāda...viņš čehus trenē

un par poļu problēmām arī viņš ne vienu vārdu nav bildis šosezon,ka TOP 10 vecis Lutijs trūkst...
, 2020-01-06 23:34, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Distanču slēpošanā, kad skatījos OS, tikai prot nolasīt favorītu lielākos sasniegumus OS un PČ.
es Kreipi klausos tikai galējas nepieciešamības gadījumā...
viens no nepatīkamākajiem komentētājiem LV.
, 2020-01-06 23:36, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: par Kupčiku gan viņš ir jau aizmirsis...

nemaz neatpazīst viņu ,kad rāda...viņš čehus trenē

un par poļu problēmām arī viņš ne vienu vārdu nav bildis šosezon,ka TOP 10 vecis Lutijs trūkst...
Vēl viņs dūzis ir pieminēt, ka kamaniņās rezultātus skaita tūkstošdaļās un Nagano spēļu atpalicību 4 tūkstošdaļas, kad sķīra 2. no 1.vietas.
, 2020-01-06 23:36, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: bet nu Kreipis tāds pats. nu tā globāli padomājot.
Rīmenis tomēr ir murgaināks...prasa,kā sauc to treneri,vairākus gadus saka,ka esot tādi Āzijas kausi,kaut arī nekad tādi nav eksistējuši
, 2020-01-06 23:36, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: es Kreipi klausos tikai galējas nepieciešamības gadījumā...
viens no nepatīkamākajiem komentētājiem LV.
Es speciāli paklausījos OS, nesalīdzināt ar Kurdjukovu no krievu Eurosport.
, 2020-01-06 23:38, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vēl viņs dūzis ir pieminēt, ka kamaniņās rezultātus skaita tūkstošdaļās un Nagano spēļu atpalicību 4 tūkstošdaļas, kad sķīra 2. no 1.vietas.
un par to Loha neveiksmi Korejā ne vienu vien reizi pieminējis...
, 2020-01-06 23:38, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Citreiz liekas, ka tikai augstākā līmeņa futeni un NBA esi skatījies.
Kā vienmēr, ārkārtīgi loģiska replika Tu visiem sporta veidiem esi izgājis cauri, skatoties, vai es tur neiekomentēju un ja iekomentēju, tad ko tieši?
, 2020-01-06 23:40, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es speciāli paklausījos OS, nesalīdzināt ar Kurdjukovu no krievu Eurosport.
es krievus neklausos jau gadus 10. bet nu piekrītu, ka krieviem daži komentētāji ir/bija līmenī pa eurosport. arī ntv+, tagad nezinu vai tāds ir sat tv.
, 2020-01-06 23:41, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: es krievus neklausos jau gadus 10. bet nu piekrītu, ka krieviem daži komentētāji ir/bija līmenī pa eurosport. arī ntv+, tagad nezinu vai tāds ir sat tv.
Mani kaut kā neuzrunā tie Eurosport komentētāji angļu valodā, kuri komentē tramplīnus, slēpošanu, biatlonu.
, 2020-01-06 23:42, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Viss atkarīgs no tiesnešiem! Ir tiesneši, kas vairāk orientēti uz goliem, bet ir tiesneši, kas vairāk orientēti uz aizsardzību.
bet tādās epizodēs nesaprotu to loģiku, karājas elkonī vienreiz, otrreiz, beigās uzbrūkošā komanda no tā cieš, a karātājiem izdevīgi.
, 2020-01-06 23:43, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: bet tādās epizodēs nesaprotu to loģiku, karājas elkonī vienreiz, otrreiz, beigās uzbrūkošā komanda no tā cieš, a karātājiem izdevīgi.
Uzbrukuma tiesnesis uzreiz iedod 2m noraidījumu, bet aizsardzības tiesnesis vienkārši iedod 9m!

Handbolā vienādi priecājas gan par golu, gan par nostāvētu aizsardzību!
, 2020-01-06 23:44, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es speciāli paklausījos OS, nesalīdzināt ar Kurdjukovu no krievu Eurosport.
un Gaspāri tu neatceries, tāpēc ka Rīmenis pa šitajiem 2 gadiem,kad viņam bija trauma,ne reizi nav pieminējis,ka kkas trūkst no spices...tak baigi švaka atmiņa viņam
, 2020-01-06 23:44, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Kā vienmēr, ārkārtīgi loģiska replika Tu visiem sporta veidiem esi izgājis cauri, skatoties, vai es tur neiekomentēju un ja iekomentēju, tad ko tieši?
PČ hokejā nav nekas nopietns - tie nebija Tavi vārdi?
, 2020-01-06 23:47, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Mani kaut kā neuzrunā tie Eurosport komentētāji angļu valodā, kuri komentē tramplīnus, slēpošanu, biatlonu.
es pārsvarā skatos event sound pārraides. bez komenta. par anģļiem tik var piekrist, neiedziļinos ko viņi stāsta. tur ar daudz gļuku nāk ārā tikko sāc klausīties uzmanīgi.
, 2020-01-06 23:47, pirms 4 gadiem
Svord, Tu seko kādam no mūsu nacionālajiem čempionātiem sporta spēlēs? Vai tikai Tev padod augsto līmeni??
, 2020-01-06 23:51, pirms 4 gadiem
, 2020-01-06 23:52, pirms 4 gadiem
Te futbola federācija deklarē, ka nav naudas profesionālam ārzemju trenerim ...
Ņemșot futbola attīstībai lētu vietējo kadru 🤕 ...
Paskatoties, kā tiek degradēts Rīgas Dinamo brends ar lētu vietējo kadru ...
Kur vēl zemāk grib nolikt Latvijas futbolu!!!
Nu jā, zemāk par D grupu vairs nevar, tāpēc var atļauties dobrecovus un kamazus lietotos iepirkt!
😎
, 2020-01-06 23:56, pirms 4 gadiem
funarins rīt no rīta varēs iesmirdēt cik ģinamo populāra
, 2020-01-07 00:02, pirms 4 gadiem
Ko tur Namejs par lielo jubileju rakstīja? Viņam 50 palika?
, 2020-01-07 00:22, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: PČ hokejā nav nekas nopietns - tie nebija Tavi vārdi?
Tur baigā loģikas ķēde, kuru nesaprotu?
Bija, jā. Kā no tā nonāc līdz tam, ka tikai lielu futeni un NBA esmu skatījies?
, 2020-01-07 00:25, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Tur baigā loģikas ķēde, kuru nesaprotu?
Bija, jā. Kā no tā nonāc līdz tam, ka tikai lielu futeni un NBA esmu skatījies?
Nu, nespēju Tevi iedomāties skatāmies florbolu vai blaķenes.
, 2020-01-07 00:26, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Svord, Tu seko kādam no mūsu nacionālajiem čempionātiem sporta spēlēs? Vai tikai Tev padod augsto līmeni??
Kāpēc tagad par nac čempionātiem jautā, vēl tādā nosodošā tonī?
Vairs nesekoju, nē.
, 2020-01-07 00:28, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nu, nespēju Tevi iedomāties skatāmies florbolu vai blaķenes.
Joprojām nesaprotu, kāpēc tas jautājums par pč hoķi. kur tā sakarība.
, 2020-01-07 00:28, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nu, nespēju Tevi iedomāties skatāmies florbolu vai blaķenes.
ja iekļautu OS, tad jau bišk pasekotu līdz...
, 2020-01-07 00:29, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Joprojām nesaprotu, kāpēc tas jautājums par pč hoķi. kur tā sakarība.
Es ir dīvains, vai ne?
, 2020-01-07 00:30, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: ja iekļautu OS, tad jau bišk pasekotu līdz...
Naktī nav kāds skeletons no Leikplesidas?
, 2020-01-07 00:31, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Naktī nav kāds skeletons no Leikplesidas?
nē,jau beidzās
, 2020-01-07 00:33, pirms 4 gadiem
ķīnietis vinnēja...
, 2020-01-07 00:33, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: nē,jau beidzās
Es Tevi cienu mazāk, jo pateici, ka kamaniņas var likvidēt. Tev pofig būtu.
, 2020-01-07 00:38, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: ja iekļautu OS, tad jau bišk pasekotu līdz...
Deil. Sieva šovakar man tāpat vien pajautāja, kāpēc Dukurs šoreiz nav medaļu dabūjis.
Es redzēju virsrakstu sc, tāpēc vispār zināju, par ko vispār runa.

Es tāds wtf, kāpēc tu vispār kaut ko tādu zini!??? Tas pat nav os, tas vispār nekas nav, kāpēc tu to zini. Citās valstīs pat es to nezinātu, ka vietējais skeletonists kaut kādu jebkuru vietu izcīnījis pasaules kausā.

Nu, jo redzēja virsrakstu delfos. Protams, neejot speciāli sportalapā. tas pie lieliem hedlainiem.
Reiz tur visu dienu nostāvēja Melbārža Eiropas kausa(!) sudrabs.

Pasaki, kā lai random mūziķis, Vairis Vīķis Freibergs utt saprot to starpību starp viņu un Bertānu.
, 2020-01-07 00:46, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Deil. Sieva šovakar man tāpat vien pajautāja, kāpēc Dukurs šoreiz nav medaļu dabūjis.
Es redzēju virsrakstu sc, tāpēc vispār zināju, par ko vispār runa.

Es tāds wtf, kāpēc tu vispār kaut ko tādu zini!??? Tas pat nav os, tas vispār nekas nav, kāpēc tu to zini. Citās valstīs pat es to nezinātu, ka vietējais skeletonists kaut kādu jebkuru vietu izcīnījis pasaules kausā.

Nu, jo redzēja virsrakstu delfos. Protams, neejot speciāli sportalapā. tas pie lieliem hedlainiem.
Reiz tur visu dienu nostāvēja Melbārža Eiropas kausa(!) sudrabs.

Pasaki, kā lai random mūziķis, Vairis Vīķis Freibergs utt saprot to starpību starp viņu un Bertānu.
Interesanti, vai LTV sporta ziņas pēc katra skeletona PK sākas ar Dukuru rezultātu paziņošanu?
, 2020-01-07 00:47, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nu, nespēju Tevi iedomāties skatāmies florbolu vai blaķenes.
snūkera pč man katru gadu top sporta notikums.
, 2020-01-07 00:47, pirms 4 gadiem
Autor 7+6=13 nevis 11. Jokerit ska 6-0 jokerit Dinamo 7-0.
, 2020-01-07 00:48, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: snūkera pč man katru gadu top sporta notikums.
O`Salivana atbalstītājs?
, 2020-01-07 00:48, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es Tevi cienu mazāk, jo pateici, ka kamaniņas var likvidēt. Tev pofig būtu.
lab lab es pārspīlēju..

bet ja būtu tik liela krīze,ka valsts visus 3 renes veidus vairs nespētu uzturēt,tad es protams atbalstītu bobu skeletonu atstāsanu,bet kamanas...
, 2020-01-07 00:50, pirms 4 gadiem
un regbija pk ļoti konkurē ar futbola pk.
, 2020-01-07 00:52, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: O`Salivana atbalstītājs?
tā nevarētu teikt. nav viena izteikta favorīta, katrā pārī ir, par ko just līdzi nedaudz vairāk.
, 2020-01-07 00:54, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: lab lab es pārspīlēju..

bet ja būtu tik liela krīze,ka valsts visus 3 renes veidus vairs nespētu uzturēt,tad es protams atbalstītu bobu skeletonu atstāsanu,bet kamanas...
dēļ rezultātiem, jeb vizuālā estētika tiem diviem ir, a kamanām nav?
, 2020-01-07 00:54, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: tā nevarētu teikt. nav viena izteikta favorīta, katrā pārī ir, par ko just līdzi nedaudz vairāk.
Es tikai dažus zinu - Higinss, Magvairs, Selbijs.
, 2020-01-07 00:58, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Deil. Sieva šovakar man tāpat vien pajautāja, kāpēc Dukurs šoreiz nav medaļu dabūjis.
Es redzēju virsrakstu sc, tāpēc vispār zināju, par ko vispār runa.

Es tāds wtf, kāpēc tu vispār kaut ko tādu zini!??? Tas pat nav os, tas vispār nekas nav, kāpēc tu to zini. Citās valstīs pat es to nezinātu, ka vietējais skeletonists kaut kādu jebkuru vietu izcīnījis pasaules kausā.

Nu, jo redzēja virsrakstu delfos. Protams, neejot speciāli sportalapā. tas pie lieliem hedlainiem.
Reiz tur visu dienu nostāvēja Melbārža Eiropas kausa(!) sudrabs.

Pasaki, kā lai random mūziķis, Vairis Vīķis Freibergs utt saprot to starpību starp viņu un Bertānu.
tāpēc,ka mes esam maza valsts salīdzinājumā ar citām renes valstīm...mums nav to sportistu, panākumi tik daudz,tāpēc arī mazie sporti tiek hedlainos...

a Vācijā taču katru vīkendu ir simtiem panākumu gan lielajos gan mazākos sportos, tāpēc arī sarežģiti tikt tādam Frīdriham kaut reizi hedlainos

un par Eiropas kausiem bij raksts augšā,tāpēc,ka tas bija 1. starts pēc traumas PČ,OS čempionam

Bērziņa pirmā medaļa bobos taču nefigurēja pie top ziņam...
, 2020-01-07 01:00, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es tikai dažus zinu - Higinss, Magvairs, Selbijs.
Interesanti, kāpēc Magvairu zini, ja jau tikai dažus zini.
, 2020-01-07 01:03, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Interesanti, kāpēc Magvairu zini, ja jau tikai dažus zini.
Ir uzslēgts uz dažām minūtēm Eurosportā. Zinu, ka ķīnieši arī laikam nav nekādi švakuļi.
, 2020-01-07 01:05, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: dēļ rezultātiem, jeb vizuālā estētika tiem diviem ir, a kamanām nav?
nez,kkā pievelk vairāk šie divi...
, 2020-01-07 01:09, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ir uzslēgts uz dažām minūtēm Eurosportā. Zinu, ka ķīnieši arī laikam nav nekādi švakuļi.
Tā uzmetot aci uz top20, kuram es novēlētu nākamo titulu, tieši ķīnietis Dings pirmajā vietā. Tad Viljams, tad Higinss, tad salivans.
Vēl Marko Fu, hongkongietis, tagad 56., nokrities tik zemu, jo daudz izlaida dēļ acs operācijas.
, 2020-01-07 01:15, pirms 4 gadiem
Nu re, 200 komenti pie kārtējā dinamo raksta, funs ar Matuli varēs priecīgi to ieskaitīt pie reitingiem.
, 2020-01-07 01:18, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Nu re, 200 komenti pie kārtējā dinamo raksta, funs ar Matuli varēs priecīgi to ieskaitīt pie reitingiem.
Kāds Tavs viedoklis par Matuli kā žurnālistu?
, 2020-01-07 01:45, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kāds Tavs viedoklis par Matuli kā žurnālistu?
Viņš ir ļoti izteikti hokeja žurnālists, tāpēc būtu nekorekti man - paviršam hoķa skatītājam - sākt viņu vērtēt. Jāprasa hoķa ultrām, cik daudz viņš jēdz vai nejēdz.
Protams, esmu arī pamanījis viņa vilkšanu uz pamdomjlaikiem draudzīgu retoriku, bet tas jau vairs nav kā žurnālists
, 2020-01-07 01:46, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Viņš ir ļoti izteikti hokeja žurnālists, tāpēc būtu nekorekti man - paviršam hoķa skatītājam - sākt viņu vērtēt. Jāprasa hoķa ultrām, cik daudz viņš jēdz vai nejēdz.
Protams, esmu arī pamanījis viņa vilkšanu uz pamdomjlaikiem draudzīgu retoriku, bet tas jau vairs nav kā žurnālists
Man nepatīk, ka viņš cenšas SA rakstīt par citiem sporta veidiem, kaut gan nav poņas.
, 2020-01-07 08:12, pirms 4 gadiem
bārda un sifons , 2020-01-06 21:56, vakar

Tā laikam ir tikai sagadīšanās, ka šodien (pret līgas, manuprāt, skatāmāko komandu) arēnā ir tikai 4000 līdzjutēju, no kuriem vismaz 1000 bija somu, un ka tieši ŠODIEN IR KRIEVU ZIEMASSVĒTKU VAKARS! 😀 Tā laikam ir tikai sakritība, ka dinamo fanu sektors līdzinājās vairāk VEF Rīga fanu sektoram ar desmit faniem, kaut kā ļoti tukšs, diez kāpēc, pret tādu komandu? Pietam pēc uzvaras tikko! Hmm, vai tik tas neliecina, ka tomēr man ir taisnība par to ko gadiem šeit stāstu, ka uz dinamo vismaz 50% iet krievu, kas alkst padomijas laikus, un šeit to sajūtu var kaut nedaudz sajust, krievijas himna, krievu valoda no informatora. Viss super. Šodien tas spilgti beidzot pierādās! Pret Jokerit 3000 vietējo. Pārējie somi. Normāli uz tādu oretinieku būtu vismaz 7000 ,tas nozīmē, ka parējie 4000 ir tikai un vienīgi krievi. 80% no fanu kluba sastāda krievi. Un pasakiet tikai vēl, ka tas nav krievu projekts. Vemt gribas. Beidzot tas spilgti izklājās visā savā krāšņumā. Vēl ideālāk sakrist nevarēja. Lūdzu, speciāli FUNIM, kas apgalvo pretējo

1.kārt. redzams ,ka neesi bijis uz spēli.
Somu līdzjutēji bija labi,ja 100 kopa. To ļoti labi var redzēt, esot arēnā.
2.kārt..
Ierasta prakse, kad kāda komanda zaudē ar smagu rezultātu un vairs nav "jēga itkā skatīties ", cilvēki iet mājās.
Ja paņemtu skatītāju skaitu, vēl pie 2.perioda sākuma. Būtu noteikti vairāk. !!
3.kārt.

Arī sezona diemžēl nav skatāmākā..

Bet nesaprotu tos cilvēkus, kas vnm mēģina komentēt ko stulbu par un ap Dinamo.
Kāda jums starpība ko cilvēki izvēlas darīt- iet uz "krievu " hokeju vai sēdēt mājās un nodarboties ar rokdarbiem!! ??
Ja gribas vemt- neviens netraucē!!
Kpc neviens neliek komentārus par to cik krievu iet uz Rus kino filmām un cik LV uz lv kino filmām.
Kāds jums faking starpība kā cilvēks izvēlas pavadīt vakaru.
Ir pieprasījums- ir piedāvājums.
Mākslīgi 11 vai cik gadus hokeju klubu uzturēt ir muļķīgi!!
Neviena cita sporta veidā LV sezona nav tāds apmeklējums kā Dinamo..
Varat vemt varat nē. Bet tas ir fakts.
, 2020-01-07 13:43, pirms 4 gadiem
Paarskreeju paari vakardienas komentaariem, tas ir vienkaarshi PIPEC, cik taalu var degradeet savaa naidaa pret Riigas Dinamo! Resnais Putns jeb Treknais Peertikbola Gailis izdeva kaarteejo megapeerli, ciitiigi peetot areenaa DR apmekleejumu Peec vinia no pakalas rautiem secinajumiem sanaak taa, ka DR atbalstiitaaji ir Latvijas Pareizticiigie Krievi, kuri ikdienaa dzer Aldara miizalu, lamaajas, slavee Putinu un Krievu Patriarhu, bet re kaa, uz Paraizticiigo Ziemasveetkiem tomeer sanemas un areenas idilii atstaaj novartaa Tikai ar logiku Treknais Gailis nedraudzeejas,domaadams, ka Zhdanokas elektoraats fano par Dinamo
Latvijas patiesie niideeji NEKAD neatbalstiis Latvijas Hokejistus Dinamo rindaas!
Viniem vispaar sports maz interesee un ja arii interesee, tad liidziigi Bocmanim Ivaram, Seram F, Upesdeglim un citiem DR heiteriem, tie fanos, piemeeram, par SKA, CSKA vai arii jebkuru citu Krievijas klubu PRET Riigas Dinamo Tie Latvijas Krievi, kuri ir DR fanu pulkaa, ir lojaali Latvijai!
, 2020-01-07 13:55, pirms 4 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Tā laikam ir tikai sagadīšanās, ka šodien (pret līgas, manuprāt, skatāmāko komandu) arēnā ir tikai 4000 līdzjutēju, no kuriem vismaz 1000 bija somu, un ka tieši ŠODIEN IR KRIEVU ZIEMASSVĒTKU VAKARS! 😀 Tā laikam ir tikai sakritība, ka dinamo fanu sektors līdzinājās vairāk VEF Rīga fanu sektoram ar desmit faniem, kaut kā ļoti tukšs, diez kāpēc, pret tādu komandu? Pietam pēc uzvaras tikko! Hmm, vai tik tas neliecina, ka tomēr man ir taisnība par to ko gadiem šeit stāstu, ka uz dinamo vismaz 50% iet krievu, kas alkst padomijas laikus, un šeit to sajūtu var kaut nedaudz sajust, krievijas himna, krievu valoda no informatora. Viss super. Šodien tas spilgti beidzot pierādās! Pret Jokerit 3000 vietējo. Pārējie somi. Normāli uz tādu oretinieku būtu vismaz 7000 ,tas nozīmē, ka parējie 4000 ir tikai un vienīgi krievi. 80% no fanu kluba sastāda krievi. Un pasakiet tikai vēl, ka tas nav krievu projekts. Vemt gribas. Beidzot tas spilgti izklājās visā savā krāšņumā. Vēl ideālāk sakrist nevarēja. Lūdzu, speciāli FUNIM, kas apgalvo pretējo
Precīzāk grūti pateikt.
, 2020-01-07 14:03, pirms 4 gadiem
Vitok rakstīja: Savicki-Tu???
Nu es Jāni piekrītu-arī khl komandas ,kuras ir ap Dinamo tabulā,spēlē ļoti pieklājīgi.Agrāk tā nebija.KHL tiešām,lai ko Savicka nīdēji te nerakstītu.
, 2020-01-07 14:58, pirms 4 gadiem
knaible rakstīja: Precīzāk grūti pateikt.
Veel viens peertikbola marazmaatikis
, 2020-01-07 15:04, pirms 4 gadiem
Jakimcovs7 rakstīja: bārda un sifons , 2020-01-06 21:56, vakar

Tā laikam ir tikai sagadīšanās, ka šodien (pret līgas, manuprāt, skatāmāko komandu) arēnā ir tikai 4000 līdzjutēju, no kuriem vismaz 1000 bija somu, un ka tieši ŠODIEN IR KRIEVU ZIEMASSVĒTKU VAKARS! 😀 Tā laikam ir tikai sakritība, ka dinamo fanu sektors līdzinājās vairāk VEF Rīga fanu sektoram ar desmit faniem, kaut kā ļoti tukšs, diez kāpēc, pret tādu komandu? Pietam pēc uzvaras tikko! Hmm, vai tik tas neliecina, ka tomēr man ir taisnība par to ko gadiem šeit stāstu, ka uz dinamo vismaz 50% iet krievu, kas alkst padomijas laikus, un šeit to sajūtu var kaut nedaudz sajust, krievijas himna, krievu valoda no informatora. Viss super. Šodien tas spilgti beidzot pierādās! Pret Jokerit 3000 vietējo. Pārējie somi. Normāli uz tādu oretinieku būtu vismaz 7000 ,tas nozīmē, ka parējie 4000 ir tikai un vienīgi krievi. 80% no fanu kluba sastāda krievi. Un pasakiet tikai vēl, ka tas nav krievu projekts. Vemt gribas. Beidzot tas spilgti izklājās visā savā krāšņumā. Vēl ideālāk sakrist nevarēja. Lūdzu, speciāli FUNIM, kas apgalvo pretējo



1.kārt. redzams ,ka neesi bijis uz spēli.
Somu līdzjutēji bija labi,ja 100 kopa. To ļoti labi var redzēt, esot arēnā.
2.kārt..
Ierasta prakse, kad kāda komanda zaudē ar smagu rezultātu un vairs nav "jēga itkā skatīties ", cilvēki iet mājās.
Ja paņemtu skatītāju skaitu, vēl pie 2.perioda sākuma. Būtu noteikti vairāk. !!
3.kārt.

Arī sezona diemžēl nav skatāmākā..

Bet nesaprotu tos cilvēkus, kas vnm mēģina komentēt ko stulbu par un ap Dinamo.
Kāda jums starpība ko cilvēki izvēlas darīt- iet uz "krievu " hokeju vai sēdēt mājās un nodarboties ar rokdarbiem!! ??
Ja gribas vemt- neviens netraucē!!
Kpc neviens neliek komentārus par to cik krievu iet uz Rus kino filmām un cik LV uz lv kino filmām.
Kāds jums faking starpība kā cilvēks izvēlas pavadīt vakaru.
Ir pieprasījums- ir piedāvājums.
Mākslīgi 11 vai cik gadus hokeju klubu uzturēt ir muļķīgi!!
Neviena cita sporta veidā LV sezona nav tāds apmeklējums kā Dinamo..
Varat vemt varat nē. Bet tas ir fakts.
1000 Somu uz Jokerit Riigaa tas buutu veel nebiijis gadiiums
Tikpat nebiijis, kaa 5000 Pareizticiigo Krievu ar sveetbildeem un sveceem DR kreklos
, 2020-01-07 15:10, pirms 4 gadiem
Mani gan visvairaak fascinee nevis pats Resnaa Putna rakstiitais, bet gan kuri ir tie jefini, kas to treknaa peertikbola petuha komentaaru ir saplusojushi?