Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Autors: Agris Suveizda

U20 pusfinālos lielas kaujas: Somija pret Zviedriju un ASV pret Krieviju

U20 pusfinālos lielas kaujas: Somija pret Zviedriju un ASV pret Krieviju
Turnīra rezultatīvākie spēlētāji Jese Puljujervi un Sebastians Aho
Foto: AFP/Scanpix

Somijas galvaspilsētā Helsinkos arvien straujāk tuvojas pasaules U20 hokeja čempionāta kulminācija. Šodien kārta pusfinālspēlēm – plkst. 16:00 "Hartwall" arēnā laukumā dosies Somija un Zviedrija, bet četras stundas vēlāk tiksies ASV un Krievija.

Zviedrijas U20 izlase ir vienīgā, kas visās spēlēs šajā čempionātā uzvarējusi pamatlaikā. Apakšgrupā zviedri apspēlēja Šveici (8:3), ASV (1:0), Dāniju (5:0) un Kanādu (5:2), bet 1/4 finālā neatstāja cerības Slovākijai (6:0). Somija grupā ieņēma otro vietu, uzvarot Baltkrieviju (6:0), Slovākiju (8:3) un Čehiju (4:5) un zaudējot Krievijai (4:6), bet "play-off" aizraujošā cīņā izslēdza pagājušā gada čempioni Kanādu (6:5). Somi atspēlēja divu vārtu deficītu, un, neskaitot sākotnējo 0:0, mača gaitā bija pat četri dažādi neizšķirti – 2:2, 3:3, 4:4, 5:5.

Kamēr zviedru bilance bijusi perfekta, Somija ir turnīra rezultatīvākā komanda – 29 vārti piecās spēlēs. Rezultatīvāko spēlētāju četriniekā ir trīs somi – pirmajās divās vietās Jese Puljujervi (5+10) un Sebastians Aho (4+8), bet ceturtajā vietā ir Patriks Laine (6+5) -, bet aizsargu konkurencē līderis ir Olli Juolevi (0+9). Tikmēr zviedriem "Top 14" ir viens pats Aleksanders Nīlanders (4+5), kuram piektā vieta. Tāpat šodien gaidāms interesants duelis nevienādos sastāvos – Somijai ir labākais vairākums (10/22, 45,45%), bet Zviedrijai ir labākais mazākums (1/19, 94,74%).

Savukārt otrajā mačā cīkstēsies B apakšgrupas uzvarētāja Krievija un A grupas otrās vietas ieguvēja ASV. Krievija pagaidām nav piedzīvojusi nevienu zaudējumu, tomēr rezultātus nevarētu saukt par ļoti pārliecinošiem. Turnīrs tika sākts ar atspēlēšanos un smagu uzvaru pār Čehiju (2:1, bullīšos), tad uzvarēta Somija (6:4), Baltkrievija (4:1) un Slovākija (2:1), bet 1/4 finālā krievi izmuka no kauna pret Dāniju.

Spēles gaitā zaudējot ar 1:2 un 2:3, Krievija izglābās pamatlaika pēdējā minūtē un pagarinājumā uzvarēja ar 4:3. ASV uzvarējusi Kanādu (4:2), Šveici (10:1), Dāniju (4:1) un 1/4 finālā arī Čehiju (7:0), bet pagaidām vienīgā neveiksme ciesta pret zviedriem (0:1). Ostons Metjūzs (7+4) ir trešais rezultatīvākais spēlētājs un labākais vārtu guvējs, bet Krievijas rezultatīvākais hokejists Jegors Korškovs (1+5) ir vien 17. pozīcijā. Krievijai ir trešais labākais vairākums (5/15, 33,33%) un otrais labākais mazākums (1/17, 94,12%).

Izmantotie resursi:
Page Redirection

Kuru no komandām atbalstīsi?

  • 128

  • 85

  • 116

  • 48



, 2016-01-04 12:01, pirms 8 gadiem
Par Somiju un ASV
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-01-04 12:07, pirms 8 gadiem
ASV un Zviedrija vinnēs diezgan droši. Īpaši pārliecinoša būs ASV uzvara. Krievi nožēlos, ka tikuši pusfinālā.
, 2016-01-04 12:11, pirms 8 gadiem
4emsis rakstīja: Par Somiju un ASV
Tieši tāāā.
, 2016-01-04 12:13, pirms 8 gadiem
Somija šajā čempionātā spēlē skaisti,kur galvenais akcents uzbrukumā,īpaši nerūpējoties par aizsardzību,zviedri un jeņķi meistarīgāki,krievi ir neprognozējami.Būs interesants hokejs,jo gan zviedru un somu attiecībām hokeja laukumā ir viens vārds,karš.To pašu var teikt par ASV un Krievijas attiecībām,šeit vēl lielu lomu spēlē politiskais aspekts.Pie tam jeņķiem ir aizķēries parādiņš krieviem pēc pērnā gada pusfināla.Šodien jābūt lieliskam hokeja vakaram.Lai izdodās!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-01-04 12:21, pirms 8 gadiem
Par somiem un hamburgergalvām!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-01-04 12:27, pirms 8 gadiem
Asumi neizpaliks abās spēlēs + vēl zēnu azarts būs vērts pavērot.
, 2016-01-04 12:28, pirms 8 gadiem
ASV pīpēdami uzvilks utakus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: pernambucano
, 2016-01-04 12:34, pirms 8 gadiem
pernambucano rakstīja: Nu ko, tad jau kā vienmēr par Krieviju un Somiju!
Ko tad atbalstīsi cīņā par trešo vietu kur tiksies abas šīs tevis minētās komandas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-01-04 12:42, pirms 8 gadiem
Sāniņš rakstīja: Ko tad atbalstīsi cīņā par trešo vietu kur tiksies abas šīs tevis minētās komandas?
Viņš cer, ka netiksies, jo rezultāts zināms..
, 2016-01-04 12:43, pirms 8 gadiem
ieliek dienas maču reizē ar DR
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-01-04 12:46, pirms 8 gadiem
šeit nevajag strīdēties, priekš tā Sc ir ievietojis rakstu par RD - Slovan
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-01-04 12:54, pirms 8 gadiem
alguns rakstīja: Somija šajā čempionātā spēlē skaisti,kur galvenais akcents uzbrukumā,īpaši nerūpējoties par aizsardzību,zviedri un jeņķi meistarīgāki,krievi ir neprognozējami.Būs interesants hokejs,jo gan zviedru un somu attiecībām hokeja laukumā ir viens vārds,karš.To pašu var teikt par ASV un Krievijas attiecībām,šeit vēl lielu lomu spēlē politiskais aspekts.Pie tam jeņķiem ir aizķēries parādiņš krieviem pēc pērnā gada pusfināla.Šodien jābūt lieliskam hokeja vakaram.Lai izdodās!
Tiešām domā, ka arī no ASV puses ir politiskais aspekts? Man šķiet, ASV daudz principiālāki pretinieki hokejā ir Kanāda un tieši sportiskā ziņā, nav tādas politiskās paranojas kā krieviem. Bez tam, ASV hokejs nebūt nav tas populārākais sports, lai no tā taisītu politiku.
, 2016-01-04 12:55, pirms 8 gadiem
Kaapeec latviesi hokejaa reti atbalsta zviedrus?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-01-04 13:01, pirms 8 gadiem
Imperiona preses sekretārs rakstīja: Man zviedri kā tādi nepatīk, hvz, somi kaut kā tuvāki šķiet. Nezinu gan kā pārējiem.
Man uz vinjiem dusma par to, ka OS finaalaa vinji nekaadu pretestiibu nespeeja kanaadieshiem izraadiit un no lielaa finaala vien chiks sanaaca...
, 2016-01-04 13:01, pirms 8 gadiem
Imperiona preses sekretārs rakstīja: Man zviedri kā tādi nepatīk, hvz, somi kaut kā tuvāki šķiet. Nezinu gan kā pārējiem.
Tieši hokejā viņi liekas nepatīkami.
, 2016-01-04 13:03, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kaapeec latviesi hokejaa reti atbalsta zviedrus?
Nevaru atbildēt par pārējiem, bet man somi ir tīri simpātiska kā tauta dēļ viņu mugurkaula. Vienmēr ir sūtījuši krievus d.irst un turpina to darīt joprojām, cik daudz somu man nav teikuši ka ienīst krievus
Un tas kā viņi pasaules karā noturējās pret n-tās reizes daudzskaitlīgākajiem krievu iebrucējiem ir fantastiski.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-01-04 13:09, pirms 8 gadiem
parros rakstīja: Girgensons ar spēlē ASV. Visi balsojam par ASV. Iesildīšanās pirms nākamās all stars spēles balsojuma.
dzels logika
, 2016-01-04 13:11, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Man uz vinjiem dusma par to, ka OS finaalaa vinji nekaadu pretestiibu nespeeja kanaadieshiem izraadiit un no lielaa finaala vien chiks sanaaca...
Bet kura komanda tad izrādītu pretestību? Tikai nesaki ka Latvija Ja kāda lielā izlase būtu tā iespiesta savā zonā, visi par to ņirgātos.
ASV potenciāli stiprākie pretinieki un arī rezultāts 1:0, bet pēc spēles tomēr Kanāda bija ievērojami labāka.
Ar somiem būtu tas pats kas ar zviedriem, ar krieviem - Vankūveras variants.
Vienkārši Kanāda bija galvastiesu pārāka par visiem, nejau zviedri pie tā vainīgi
, 2016-01-04 13:12, pirms 8 gadiem
Sāniņš rakstīja: Ko tad atbalstīsi cīņā par trešo vietu kur tiksies abas šīs tevis minētās komandas?
Protams, ka tā nebūs, manas prognozes nemēdz būt neprecīzas.
, 2016-01-04 13:16, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kaapeec latviesi hokejaa reti atbalsta zviedrus?
Nodevēju tauta.
, 2016-01-04 13:19, pirms 8 gadiem
Klavulapa rakstīja: Zviedri ir tada riebiga tauta kura vienmer latviesiem dirsusi virsu un darijusi paari. Otra pasaules kara laika sutija latvju beglus uz 100% navi un tagad ar savu milzigo ietekmi ES megina musu valsti sabojat, spiezot mums uznemt visadus muhamedaanjus
Un pats tikmēr atbalsti krievus. Idiots. Neviena cita valsts pat 1% nav tik pretīga un latviešiem pāri darījusi kā krievi tā ka ar zviedriem vari nemaz nesākt.
, 2016-01-04 13:23, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Nodevēju tauta.
citos sporta veidos, piemeram, futbolaa neredzu taadu nepatiku pret vinjiem. Varbuut tas saistiits ar to, ka futenee vinji nav grandi, atskiriibaa no hokja?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-01-04 13:26, pirms 8 gadiem
Ingars_Zalmanis rakstīja: Bet kura komanda tad izrādītu pretestību? Tikai nesaki ka Latvija Ja kāda lielā izlase būtu tā iespiesta savā zonā, visi par to ņirgātos.
ASV potenciāli stiprākie pretinieki un arī rezultāts 1:0, bet pēc spēles tomēr Kanāda bija ievērojami labāka.
Ar somiem būtu tas pats kas ar zviedriem, ar krieviem - Vankūveras variants.
Vienkārši Kanāda bija galvastiesu pārāka par visiem, nejau zviedri pie tā vainīgi
to, kaa buutu mees nekad neuzzinasim - nav jeegas spriest par to. Es veeleejos intrigas pilnu finaalu, nevis speeli uz vieniem vaartiem. Kanaada bija izteikta favoriite, tachu zviedri vareeja nospeeleet labaak un izradit pretestiibu - preteejo man neiestaastiis neviens. Ceru, ka 2018.g. OS buus daudz vairaak siivu un interesantu ciinju, atskiriibaa no 2014.gada, kas personiigi man sagaadaaja vilshanos...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-01-04 13:28, pirms 8 gadiem
Imperiona preses sekretārs rakstīja: Pilnīgi brīnos cik tu gudra.
Apnikushi ar savu lekshanos te Lieniet spamaa un skaidrojaties...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-01-04 13:31, pirms 8 gadiem
nez, man zviedri jau no bērnības vienmēr simpatizējuši, kāpēc citiem nepatīk, nezinu. no lielajām izlasēm vienmēr simpatizējušas Kanāda un Zviedrija (Skandināvi/ziemeļnieki vispār visos sporta veidos tīk) un tad vienmēr patīk, ja kādam mazajam izdodas aizķerties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-01-04 13:40, pirms 8 gadiem
Klavulapa rakstīja: Es nesaku ka krievi mums nebutu pari darijusi. Ar krieviem tomer savadak. Otraja pasaules karaa vai nu Stalins vai ari Hitlers butu uzvarejis. Vienam planos bija latviesus par vergiem pataisit, otram ievilkt zem SSSR. Labu variantu letinjiem vienkarsi nebija. Zviedriem nekadi sudi nedraudeja un maitas musejos sutija uz simtprocentigu naavi un tagad megina musu valsti iznicinat. (Vinu pasu valsts vairs nav glabjama)

Un neaizmirsti ari ka letini nemaz i nemeginaja preti cinities atskiriba no somiem
Kas tev vēl savādāk? Kur krieviem vairs kādi sūdi draudēja kad neizvācās no šejienes, bet sūtīja mūsējos uz Sibīriju un paši vietā visādas sabiedrības padibenes sasūtīja?
Un tas par tiem vergiem ir drīzāk krievu demagoģija, mēs esam ārieši galu galā. 50 gadus dzīvot Krievijas vai Vācijas pakļautībā, protams ka jebkurš izvēlētos Vāciju. Sen jau te būtu normāla valsts, ja te būtu vācieši palikuši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-01-04 13:45, pirms 8 gadiem
Starp citu, tāpēc jau teicu, ka patīk somi dēļ viņu mugurkaula. Skatos, te daži jau izaudzināti par kaut kādām jēlām amēbām.
Ok, jāķeras pie darba atkal
, 2016-01-04 13:48, pirms 8 gadiem
Pret New World Order rakstīja:
nu re, vēl viena amēba pati pieteicās.
, 2016-01-04 13:53, pirms 8 gadiem
>>>Ingars_Zalmanis
Par to politisko aspektu es arī krievus biju domājis un absoluti piekrītu,ka ASV ar Kanādu daudz principiālāks mačs.To pat krievu TV hokeja komentētāji atzīst.
, 2016-01-04 13:53, pirms 8 gadiem
Nu, vēl viens variants - nevis amēba, bet vienkārši neglābjami sazombēts muļķis.
Somu tauta ir daudz gudrāka, tāpēc uz viņiem tik primitīva zombēšana nestrādā. Bet krievi un pastulbāki latvieši - vot, tur ir ko Putinonkulim un viņa pakalpiņiem izvērsties Ko tik nevar bezsmadzeņu radījumiem ieskaidrot...
ok, līdz citai reizei.
, 2016-01-04 14:02, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: citos sporta veidos, piemeram, futbolaa neredzu taadu nepatiku pret vinjiem. Varbuut tas saistiits ar to, ka futenee vinji nav grandi, atskiriibaa no hokja?
Cik tad bieži pret viņiem spēlēts....
, 2016-01-04 14:05, pirms 8 gadiem
Klavulapa rakstīja: Cik tu esi naivs! Doma Hitlers baigi augstu letinus verteja un baigi zaljo dzivi butu letiniem nodrosinajis? Netak! Ja kas, tad letinus starp eiropiesiem Hitlers verteja loti zemu.
Es velreiz - neaizstavu krievus, vienkarsi konstateju faktu ka ja Vacija butu uzvarejusi, tad naktos letiniem vergot. Un kas zin - varbut ilgak par 50 gadiem
Ja parejam no vestures uz sodienu tad sobrid tiesi Vacija&citas ietekmiigaas ES valstis musu valsti grib sasmeret. Pasi savejas ar visiem muhamedaanjiem sap*sushi un mums to pasu grib. Zel ka letiniem nav tada mugurkaula ka ungariem kuri paradijusi raksturu!
Tu esi vienkārši idiots, ko te citu vairs teikt. Tādas demagoģijas vari pa krievu tv klausīties, nezināju, ka kāds arī šeit ir tik stulbs, lai tam ticētu.
Vācija pilna ar krieviem, jebkurš krievs būtu pārlaimīgs ja viņu valsts būtu kā Vācija, bet kurš eiropietis gan gribētu dzīvot kā Krievijā?
Latvieši paši Ulmaņlaikos dzīvoja labi, vācieši vienmēr dzīvojuši labi, nestāsti man tagad, ka kopā pēkšņi būtu īpaši zems līmenis. Un latviešu divīzijas bija labākie cīnītāji, tā ka nevajag te stāstīt, kurš te ko zemu vērtēja
Krievija ir bijusi miskaste un ir, pat ar visu savu "uzvaru", pat nemēģini te tagad salīdzināt ar vāciešiem.
Ai, jo vairāk mēslu aiztieku, jo vairāk tas smird. Tak brauc uz to savu Krieviju un nesmirdi te. Bet tu jau diezvai brauksi. Visi šitie krievu pielīdēji jau tikai vārdos ir pielīdēji. Drīzāk pats uz Vāciju aiztīsies kā jau tik daudzi tavi mīļie krievi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-01-04 14:13, pirms 8 gadiem
Ingars_Zalmanis rakstīja: Nu, vēl viens variants - nevis amēba, bet vienkārši neglābjami sazombēts muļķis.
Somu tauta ir daudz gudrāka, tāpēc uz viņiem tik primitīva zombēšana nestrādā. Bet krievi un pastulbāki latvieši - vot, tur ir ko Putinonkulim un viņa pakalpiņiem izvērsties Ko tik nevar bezsmadzeņu radījumiem ieskaidrot...
ok, līdz citai reizei.
tie, kas te brēkā par vienu vai otru lielvaru jau nemaz nav īsti latvieši. īsti latvieši apzinās savu vēsturi, kultūru un vērtību un neskries pakaļ un nepielaizīsies nevienai lielvarai. viņu, starpcitu, nemaz nav tik maz, galvenā atšķirība ir tā, ka viņi nepiebļauj pilnu netu, kā tas ir raksturīgi visādu lielvaru pakaļskrējējiem. ja latvietis būtu tāds, kā šie te brēkuļi, tad jau mēs sen būtu izbeigušies, bet mēs bijām, esam, un es ticu, ka arī būsim, lai arī kā visādi te grib ieborēt pretējo
, 2016-01-04 14:16, pirms 8 gadiem
Kāds TV kanāls visā pasaulē to visu rādīs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-01-04 14:47, pirms 8 gadiem
Jau 30 gadus esmu bijis tikai un vienïgi par Zviedriju kad nespēlē LATVIJA !!!
, 2016-01-04 14:50, pirms 8 gadiem
cau cau! Kads/Kada zina kadu linku, kur speli Zviedrija-Somija, var redzet?
, 2016-01-04 15:26, pirms 8 gadiem
, 2016-01-04 15:41, pirms 8 gadiem
Zviedrija un ASV finālā. Būšu pārsteigts ja būs savādāk. Ceru ka ASV pazemos krievus
, 2016-01-04 16:24, pirms 8 gadiem
Labs somi vislaik spiež zviedrus, zviedriem viena izdevība un 1:0 vadībā! Diezgan negodīgs rez.!
, 2016-01-04 16:25, pirms 8 gadiem
1:0...Swe. ☺..te lielie varētu psmācīties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-01-04 17:18, pirms 8 gadiem
Sāniņš rakstīja: Labs somi vislaik spiež zviedrus, zviedriem viena izdevība un 1:0 vadībā! Diezgan negodīgs rez.!
? Kādēļ negodiīgs? Ja tu iemet un izvirzies vadībā - tas ir negodīgi?

Vienīgā negodīgā lieta šeit ir : Ka Krievi pārspēja Dāņus!
, 2016-01-04 17:42, pirms 8 gadiem
BayernM rakstīja: ? Kādēļ negodiīgs? Ja tu iemet un izvirzies vadībā - tas ir negodīgi?

Vienīgā negodīgā lieta šeit ir : Ka Krievi pārspēja Dāņus!
Vnk pēc spēles gaitas liekas ka uzvarēs somi! Un par krieviju tev taisnība!
, 2016-01-04 17:55, pirms 8 gadiem
vēl periods zviedriem lai visu saliktu pa plauktiņiem. gribu redzēt viņus finālā, ne jau somus
, 2016-01-04 18:01, pirms 8 gadiem
lacis67 rakstīja: vēl periods zviedriem lai visu saliktu pa plauktiņiem. gribu redzēt viņus finālā, ne jau somus
Kas vainas somiem?
, 2016-01-04 18:06, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Kas vainas somiem?
Zviedriem lielākas iespējas uzvarēt amerikāņus.
, 2016-01-04 18:09, pirms 8 gadiem
MachimoI rakstīja: Zviedriem lielākas iespējas uzvarēt amerikāņus.
tavs stils, kā pernambukam špenglerī, kad Avto nav vēl tikusi finālā, bet jau mīcīs Kanādas izlasi
, 2016-01-04 18:09, pirms 8 gadiem
MachimoI rakstīja: Zviedriem lielākas iespējas uzvarēt amerikāņus.
Amīši lai vispirms finālā tiek..
, 2016-01-04 18:12, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: tavs stils, kā pernambukam špenglerī, kad Avto nav vēl tikusi finālā, bet jau mīcīs Kanādas izlasi
pernambuks ir parasts trollis, man vienkārši gribas, lai eiropieši uzvar.
, 2016-01-04 18:13, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Amīši lai vispirms finālā tiek..
Kur tad viņi liksies?
, 2016-01-04 18:13, pirms 8 gadiem
MachimoI rakstīja: Zviedriem lielākas iespējas uzvarēt amerikāņus.
kāpēc tieši zviedriem???
, 2016-01-04 18:15, pirms 8 gadiem
MachimoI rakstīja: Kur tad viņi liksies?
Mazajā finālā, piemēram, īpaši citi varianti bez fināla jau vairs nav.. un ja tā, tad zviedriem būs visas iespējas viņus uzvarēt
, 2016-01-04 18:21, pirms 8 gadiem
Kaa uzraksts veesti! SWEDEN you are FINNISHED!
Laba spele. Vajadzeja but vismaz 3-1 somu labaa.
, 2016-01-04 18:23, pirms 8 gadiem
Cerams, zviedri nesašļuks galīgi un mazajā atstās krievus ar baranku.
, 2016-01-04 18:25, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: kāpēc tieši zviedriem???
Jo sveņķi ir spēcīgāki. Bet vispār pareizi - tagad krieviem lielākas iespējas palikt bez medaļām.
, 2016-01-04 18:26, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Kas vainas somiem?
a kas vainas zviedriem?
, 2016-01-04 18:27, pirms 8 gadiem
sūda būšana... pirmā šīvakara vilšanās jau ir notikusi
, 2016-01-04 18:27, pirms 8 gadiem
MachimoI rakstīja: Jo sveņķi ir spēcīgāki. Bet vispār pareizi - tagad krieviem lielākas iespējas palikt bez medaļām.
šogad? nu, nez vai...
, 2016-01-04 18:30, pirms 8 gadiem
lacis67 rakstīja: a kas vainas zviedriem?
Tak nekas, es priecatos kā par vienu tā otru uzvaru, Tu jau rakstīji, ka ne jau somus, it kā šie kkādi nepareizi būtu..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-01-04 18:33, pirms 8 gadiem
MachimoI rakstīja: Jo sveņķi ir spēcīgāki. Bet vispār pareizi - tagad krieviem lielākas iespējas palikt bez medaļām.
Nu vismaz šajā spēlē somi bija labāki gan pēc rezultāta, gan spēles.. interesanti pēc kā Tu nosaki, kurš ir spēcīgāks?
, 2016-01-04 18:34, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: šogad? nu, nez vai...
Nīlandera trauma viņiem nedaudz robu iecirta, bet tik un tā fakts paliek tāds, ka viņi grupu turnīrā amerikāņus jau uzvilka. Somiem ir monstri triecienmaiņā, bet sastāvs nav tik sabalansēts/dziļš.
, 2016-01-04 18:37, pirms 8 gadiem
turam ikskus por jenkiem lai noliek to rasu sava vieta ,bet ta por skaistu hoki ledus laukuma
, 2016-01-04 18:37, pirms 8 gadiem
Pret New World Order rakstīja: Nekas, zviedri varēs apspēlēt amerikāņus!
tieši tā, skatos te pilns USA pakaļlaizītāju un marionešu.
, 2016-01-04 18:37, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Tak nekas, es priecatos kā par vienu tā otru uzvaru, Tu jau rakstīji, ka ne jau somus, it kā šie kkādi nepareizi būtu..
somi vēl nesen titulu izcīnīja, gribējās lai šoreiz varbūt zviedri bet ...tas vairs nav aktuāli. tagad galvenais lai krievi tiek samizoti
, 2016-01-04 18:38, pirms 8 gadiem
lacis67 rakstīja: somi vēl nesen titulu izcīnīja, gribējās lai šoreiz varbūt zviedri bet ...tas vairs nav aktuāli. tagad galvenais lai krievi tiek samizoti
laizi USA pakaļu tālāk. Zombman
, 2016-01-04 18:39, pirms 8 gadiem
Synco rakstīja: tieši tā, skatos te pilns USA pakaļlaizītāju un marionešu.
skauž, ka Tev neviens nepalaiza?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-01-04 18:43, pirms 8 gadiem
Synco rakstīja: laizi USA pakaļu tālāk. Zombman
vai tas ka esmu par usa nozīmē ka esmu zombēts un kādam laizu p...? tad jau utaiņi uzskatāmi par daudz lielākiem laizītājiem un zombmaņiem. vispār esmu swe fans bet šajā spēlē loģiski ka būšu par usa
, 2016-01-04 18:45, pirms 8 gadiem
lacis67 rakstīja: vai tas ka esmu par usa nozīmē ka esmu zombēts un kādam laizu p...? tad jau utaiņi uzskatāmi par daudz lielākiem laizītājiem un zombmaņiem. vispār esmu swe fans bet šajā spēlē loģiski ka būšu par usa
USA=Russia- 2 lielvaras, abas vienā maisā
, 2016-01-04 18:48, pirms 8 gadiem
Synco rakstīja: USA=Russia- 2 lielvaras, abas vienā maisā
lai kapājas, ja godīgi, man vienalga kas tur vinnēs. amerikāņi turnīra gaitā vnk rāda labāku iespaidu. manējie jau izstājās
, 2016-01-04 18:52, pirms 8 gadiem
lacis67 rakstīja: lai kapājas, ja godīgi, man vienalga kas tur vinnēs. amerikāņi turnīra gaitā vnk rāda labāku iespaidu. manējie jau izstājās
+
, 2016-01-04 18:53, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Nu vismaz šajā spēlē somi bija labāki gan pēc rezultāta, gan spēles.. interesanti pēc kā Tu nosaki, kurš ir spēcīgāks?
Paskaties uz visiem zviedru un somu spēlētājiem, saliec blakus un salīdzini. Nu, ir zviedri drusku spēcīgāki. Zviedri grupu turnīrā 9 gadus nav zaudējuši nevienu spēli. Gan globāli skatoties, gan pēc pašreizējā sastāva zviedri ir somiem drusku priekšā.

Savukārt, tas, ka ASV ir visa turnīra favorīti, ir būtībā jau no paša sākuma puslīdz skaidrs. Krieviem būs ļoti grūti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja