Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Autors: Agris Suveizda

Latvijai trīs vārti otrajā puslaikā un neizšķirts pret Turciju

Latvijai trīs vārti otrajā puslaikā un neizšķirts pret Turciju
Divu vārtu autors Valērijs Šabala divcīņā ar Nuri Šahinu
Foto: AFP/Scanpix

Šovakar Latvijas futbola izlase Vācijas pilsētā Duisburgā pārbaudes spēlē tikās ar Turcijas valstsvienību. Pirmajā puslaikā laukumā dominēja Turcija, kas guva divus vārtus un varēja gūt vēl, toties otrajā puslaikā ar trim precīziem sitieniem atbildēja Latvija, kas izglābās no zaudējuma - 3:3. Divus vārtus savā otrajā izlases spēlē guva tikai 18 gadus vecais Valērijs Šabala, savukārt Edgars Gauračs tika pie piektā vārtu guvuma izlases kreklā.

Gan Latvija, gan Turcija uz šo spēli neizsauca labāko iespējamo sastāvu, turklāt Turcijas galvenais treneris Abdullajs Avdži arī no pieejamajiem futbolistiem laukumā laida visai eksperimentālu virknējumu - labākie acīmredzot tika pietaupīti nākamajai pārbaudes spēlei pret Slovēniju, kas notiks jau piektdien. Jāatzīmē, ka balsta pussarga pozīcijā Aleksandrs Starkovs sūtīja Oskaru Kļavu, kurš klubā lielākoties spēlē kā centra aizsargs, bet izlasē parasti tiek izmantots aizsardzības labajā malā.

Spēles favorīte, protams, bija Turcija, ar kuru Latvija nebija tikusies kopš leģendārā 2003.gada, un turki jau devītajā minūtē atklāja rezultātu. Pēc centrējuma no kreisās malas vārtu priekšā pirmais pie bumbas tika Stambulas "Besiktas" pussargs Oldžajs Šahans, kurš ar galvu precīzi sita mērķī - 1:0. Šahanam tie bija pirmie vārti Turcijas izlasē - mačs pret Latviju bija tikai otrais viņa kontā. Pēc trim minūtēm Alans Sineļņikovs pārkāpa noteikumus pie pašas soda laukuma līnijas, un Nuri Šahins, izpildot sekojošo tiešo brīvsitienu, sita pāri vārtiem, bet 22.minūtē gan galvenais tiesnesis norādīja uz 11 metru atzīmi.

Pēc centrējuma no kreisās malas Vitālijs Maksimenko netika līdzi Sefam Jilmazam un no aizmugures viņu aizķēra un nogāza - lai arī Pāvels Doroševs nebija tālu no tā, lai aizsniegtu bumbu, cita Stambulas milža "Galatasaray" pussargs Selčuks Inans raidīja bumbu vārtu apakšējā stūrī (2:0). Kamēr Latvijai vien epizodiski izdevās izveidot labus uzbrukumus, Turcijai netrūka momentu, lai jau pirmajā puslaikā gūtu arī trešos vārtus. 30.minūtē Mustafa Pektemeks viegli atbrīvojās no Denisa Ivanova, tomēr netrāpīja kārtīgi pa bumbu. Pēc trim minūtēm Šahans pēc centrējuma no labās puses sita pavisam nedaudz garām apakšējam vārtu stūrim.

Ja Katarā Starkovs pirmās spēlētāju maiņas izdarīja tikai 74.minūtē, šoreiz trīskārša maiņa notika jau pārtraukumā - Pāvels Mihadjuks, Vladimirs Kamešs un Valērijs Šabala nomainīja Maksimenko, Alekseju Višņakovu un Juri Žigajevu. Jau puslaika sestajā minūtē Latvija lieliskā pretuzbrukumā samazināja rezultāta starpību. Mihadjuks izsita bumbu no soda laukuma, Šabala cīnījās par bumbu, Fertovs, apspēlējot pretinieku un atdodot labu piespēli, teicami turpināja uzbrukumu, bet ar sitienu tālajā stūrī to noslēdza Gauračs (1:2). Pēc divām minūtēm Gauračam jau bija iespēja panākt izlīdzinājumu (cīņā ar aizsargu sita virsū vārtsargam), bet mača 59.minūtē Turcija atguva divu vārtu pārsvaru.

Turcijas ilgstošs pozicionāls uzbrukums tika noslēgts ar uz maiņu izgājušā Veisela Sari tālsitienu, un bumba rikošetā no Mihadjuka kājas ielidoja Doroševa sargātajā cietoksnī (1:3). Pēc deviņām minūtēm Latvija atkal pietuvojās līdz vienu vārtu attālumam. Trīs "Skonto" spēlētāju kombinācijā Fertovs piespēlēja uz maiņu iznākušajam Vladislavam Gabovam, kurš nometa bumbu Šabalam, un Valērijs no soda laukuma pusapļa guva savus pirmos vārtus izlasē - 2:3! Vēlreiz ne pārāk pārliecinoši darbojās uz maiņu iznākušais turku vārtsargs.

Pēcāk abas izlases apmainījās ar neizmantotām izdevībām, bet 84.minūtē izlases jaunpienācējs vēlreiz šokēja Duisburgas publiku. Latvija tika pie standartsituācijas tālu no vārtiem, Kamešs atstāja bumbu nesen laukumā izgājušajam Oļegam Laizānam, un Šabala ar galvu precīzi noslēdza Oļega centrējumu - 3:3! Pēdējās minūtēs turkiem gan vēl bija spīdoša izdevība izraut uzvaru - turku futbolists no soda laukuma iekšienes sita garām vārtiem. Skanēja tiesneša beigu svilpe, un Latvija skatītāju ūjināšanas pavadībā varēja svinēt neizšķirtu - 3:3. Pēdējoreiz vairāk nekā divus vārtus Latvija guva pagājušā gada pirmajā jūnijā, kad Baltijas kausā ar 5:0 tika sasista Lietuva. Jau nākamnedēļ (septītajā jūnijā) Latvija "Skonto" stadionā Pasaules kausa atlases cikla ietvaros uzņems grupas līderi Bosniju un Hercegovinu.

Turcija - Latvija 3:3 (2:0)

Vārti: Šahans 9', Inans 23' (11m), Sari 59' - Gauračs 53', Šabala 68', 84'.
Brīdinājumi: Topraks - Maksimenko, Kļava.
Turcija: Bolats (Ginoks 46'), Kurtulušs (Sari 46'), Topraks, Erkins, Irtegins, Šahins, Inans (Topals 46'), Ezjakups (Frejs 61'), Šahans (Tere 86'), S.Jilmazs (Ekidži 61'), Pektemeks.
Latvija: Doroševs, Bulvītis, Ivanovs, Gorkšs, Maksimenko (Mihadjuks 46'), Višņakovs (Kamešs 46'), Fertovs, Kļava, Sineļņikovs (Gabovs 63'), Žigajevs (Šabala 46'), Gauračs (Laizāns 67').


Slēpts komentārs: Rave-x
, 2013-05-28 23:51, pirms 11 gadiem
V.Šabala - 2 spēle, 2 vārti ; A,Rudņevs - 23 spēles, 1 vārti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: riebeklis2000
, 2013-05-28 23:51, pirms 11 gadiem
STARkov owned Turkey...AGAIN!
, 2013-05-28 23:51, pirms 11 gadiem
ŠABALA
, 2013-05-28 23:51, pirms 11 gadiem
Tgd atkal visi mīl izlasi ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: bembists
, 2013-05-28 23:52, pirms 11 gadiem
Visu cieņu!
Slēpts komentārs: FCRM
, 2013-05-28 23:53, pirms 11 gadiem
otrais puslaiks vienkārši kontrasts Katarā pieredzētajam
, 2013-05-28 23:53, pirms 11 gadiem
Šabala - jaunais austrumu pasaku briesmonis, ar ko biedēt mazos turku bērnus
, 2013-05-28 23:53, pirms 11 gadiem
sāku skatīties no 1:2 - nepaliku vīlies
Pēc tik daudziem zaudējumiem, protams, neliels pārsteigums. Šabala teicami pirmie mači
, 2013-05-28 23:53, pirms 11 gadiem
Lielisks 2. puslaiks Latvijas izlases izpildījumā. Protams , ka šajā spēlē visi ir malači , bet gribētu izcelt Šabalu un Gabovu , izcila spēle!
, 2013-05-28 23:53, pirms 11 gadiem
2.puslaiks tiesam zolidi. bet kopuma turki laikam ir klienti, pie tam atkal 9. numurs
, 2013-05-28 23:53, pirms 11 gadiem
kihobanans, 22:24, pirms stundas, ignorēt, atbildēt
vajadzēja aizņemties ātrajos kredītos kādus tukstoš latus un salikt uz Turcijas uzvaru. Vieglāka naudas nopelnīšana nav iespējama....

nu kļuvi bagātāks?? ieteiktu vienkārši strādāt normālu darbu, nevis ekspertus tēlot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-28 23:54, pirms 11 gadiem
Kurš tur teica ka turki iznesīs mūs?
Šabala monstrs!
, 2013-05-28 23:54, pirms 11 gadiem
FCRM rakstīja: Ja turcijaj butu vajadziga si spele vini tapat uzvaretu!
Ja mēs gribētu zaudēt, tad tāpat zaudētu šo spēli...bet negribējām
, 2013-05-28 23:54, pirms 11 gadiem
ManiaksLV rakstīja: Tgd atkal visi mīl izlasi ?
Šajā spēlē nav ko kritizēt.
, 2013-05-28 23:54, pirms 11 gadiem
No sākuma likās būs baigā auza, bet prieks par komandu, beidzot arī izmantoja savus momentus un lūk neizšķirts pret turkiem.
P.S man šķiet anatolijs 3dienas nebūs ņemams par pilnu.
, 2013-05-28 23:54, pirms 11 gadiem
gols paliek gols.
v4_karstgalvis rakstīja: Drizak jamil turku vartsargs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-28 23:55, pirms 11 gadiem
Pozitīvi!
, 2013-05-28 23:55, pirms 11 gadiem
v4_karstgalvis rakstīja: Drizak jamil turku vartsargs.
njaa, tas otrais gols bija vairāk kā ņemams, sitiens sanāca vienkārši tizls
, 2013-05-28 23:55, pirms 11 gadiem
Nu jau savstarpējo spēļu statistika liecina, ka Turcija ir mūsu līmeņa komanda
, 2013-05-28 23:55, pirms 11 gadiem
Starkovs - Turku ļaunākais murgs jau 10 gadus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-28 23:56, pirms 11 gadiem
Otrā puslaika maiņas tiešām pastiprināja spēli. Vispirms jau Kamešs, tad Gabovs. Laikam jau Mihadjuks tomēr labāk saprotas ar pārējo aizsardzību par Maksimenko, tas arī nāca par labu. Protams, arī turku vārtsarga maiņa
P.S. nu jā, šabalu piemirsu
Slēpts komentārs: Andris5
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-28 23:56, pirms 11 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: Otrā puslaika maiņas tiešām pastiprināja spēli. Vispirms jau Kamešs, tad Gabovs. Laikam jau Mihadjuks tomēr labāk saprotas ar pārējo aizsardzību par Maksimenko, tas arī nāca par labu. Protams, arī turku vārtsarga maiņa
ko muldi!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-28 23:57, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: Shabala maak po latishki?
himnu jau dziedāja. dziedāja visi , izņemot Doroševu un Gorkšu
, 2013-05-28 23:57, pirms 11 gadiem
riebeklis2000 rakstīja: lūdzu nedodiet iespēju Kosinkēvičam komentēt ever
ko ta viņš tādu izdarīja?
, 2013-05-28 23:57, pirms 11 gadiem
Negaidīti, patīkami
, 2013-05-28 23:57, pirms 11 gadiem
Ko Šabala vēl dara Skonto?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-28 23:58, pirms 11 gadiem
Likaas nu ir pakalaa, nee uzvara ir musejaa
Piekritisiet, ka neizskirts pret Turciju, atspelejoties no 0:2, ir lidzigs uzvarai gluzhi kaa pirms 10 gadiem.
, 2013-05-28 23:58, pirms 11 gadiem
foršie LV līdzjutēji , pirms spēles vienkārši apsmej savu komandu, bet pēc spēles ceļ debesīs bet tas jau normāli
, 2013-05-28 23:58, pirms 11 gadiem
Starkovs nedrīkst nokavēt ar maiņām... iepriecināja futbols pēc ilga laika.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-28 23:58, pirms 11 gadiem
Haha, nu un kur tad ir tas "labi ja 0:4"? Malači, saņēmās, lai gan, protams, turku vārtusargs arī nospēlēja lomu, bet tik un tā, liels prieks
, 2013-05-28 23:58, pirms 11 gadiem
Mēs joprojam esam Turku murgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-28 23:59, pirms 11 gadiem
es neticu savām acīm...
, 2013-05-28 23:59, pirms 11 gadiem
Elv4a rakstīja: V.Šabala - 2 spēle, 2 vārti ; A,Rudņevs - 23 spēles, 1 vārti
Rudņevam pretī nestājās futbola Jučers.
, 2013-05-28 23:59, pirms 11 gadiem
Andris5 rakstīja: TOTO psveicu! Bet 7 datumā toto nebūs!
, 2013-05-29 00:00, pirms 11 gadiem
neoxeo rakstīja: Ko Šabala vēl dara Skonto?
a kas viņš ir? Pret kataru šis pat pie bumbas nepieskārās!Bet toto mačā varonis???
, 2013-05-29 00:00, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: Shabala maak po latishki?
46.videne manuprāt ir krievu skola. Neesmu gan dzirdējis nevienu interviju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-29 00:00, pirms 11 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja:
domā būs?
, 2013-05-29 00:01, pirms 11 gadiem
Herberts nemirst rakstīja: STAR-COW owned tukey
Arī iedomājos par šādu vārdu spēli, bet viņam nav tesmeņa
, 2013-05-29 00:01, pirms 11 gadiem
Sabala malacis! Nevar vispar salidzinat ar Gauracu!
Vareja redzet ka Turkiem nevajedzeja neko!
, 2013-05-29 00:02, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: 46.videne manuprāt ir krievu skola. Neesmu gan dzirdējis nevienu interviju.
Cik zinu,tad vēl nesen bija atrādīties Maskavas Dynamo un gandrīz jau uz CSKA pārgāja,tā kā savos 18 ir gana talantīgs.Drīz vajadzētu braukt prom no LV uz līmeni augstāk.
, 2013-05-29 00:02, pirms 11 gadiem
Andris5 rakstīja: domā būs?
Andri , saki godīgi , cik šodien uz turkiem uzliki?
, 2013-05-29 00:02, pirms 11 gadiem
v4_karstgalvis rakstīja: Sabalam vajadzeja 2 speles, lai apdzitu RudneV
Ko jus salidziniet ar Rudnevu,divi dazadi speletaji
, 2013-05-29 00:03, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: Shabala maak po latishki?
Te runā krieviski 12.05.2012. Skonto FC pēcspēles preses...
, 2013-05-29 00:03, pirms 11 gadiem
neoxeo rakstīja: Cik zinu,tad vēl nesen bija atrādīties Maskavas Dynamo un gandrīz jau uz CSKA pārgāja,tā kā savos 18 ir gana talantīgs.Drīz vajadzētu braukt prom no LV uz līmeni augstāk.
Ar viņa talantu tiešām būtu pēdējais laiks, bet ar atrunu, ka uz LABU klubu.
, 2013-05-29 00:03, pirms 11 gadiem
bembists rakstīja: Šabala ieiet soda laukumā...trīs-div...trīs-trīs Valērijs Šabala izlīdziina rezultātuuuu
tas kipa ka KREIPANS 2003 atbildes spele turcija¿
, 2013-05-29 00:03, pirms 11 gadiem
neoxeo rakstīja: Cik zinu,tad vēl nesen bija atrādīties Maskavas Dynamo un gandrīz jau uz CSKA pārgāja,tā kā savos 18 ir gana talantīgs.Drīz vajadzētu braukt prom no LV uz līmeni augstāk.
kādu gadiņu vēl Virslīgā jāspēlē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-29 00:05, pirms 11 gadiem
Interesanta intervija ar Šabalu:
H-Side

"Protams, man ir mērķis reiz spēlēt Latvijas nacionālajā izlasē, jo tas ir pavisam citādāk, kā spēlēšana klubā. Futbolistiem, kas spēlē izlasē, tie ir gandrīz kā svētki. Protams, ka es dziedu himnu, jo tas palīdz papildus noskaņoties un dod vairāk spēka spēlei."
, 2013-05-29 00:05, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ar viņa talantu tiešām būtu pēdējais laiks, bet ar atrunu, ka uz LABU klubu.

Uzlabu klubu,jā,bet uz klubu,kur galvenais tiek pie spēlēšanas.Domāju,ka pēdējā sezona Virslīgā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-29 00:06, pirms 11 gadiem
malači,sākumā neticējās ka ieliksim kautvai vienu golu,bet prieks ka saņēmās un izrāva niču! Tā tik turpināt!
, 2013-05-29 00:07, pirms 11 gadiem
dragoo rakstīja: No mūsus sarunas divus gadus atpakaļ
Tu esi daudz spēlējis jauniešu izlasēs. Vai vari sevi nosaukt par patriotu un vai izsaukšanu uz nacionālo izlasi Tu uzstādi sev par mērķi? Vai Tu pirms izlases spēlēm dziedi himnu?

-Es esmu spēlējis vairākās jauniešu izlasēs un esmu arī izsaukts uz gadu vecākām izlasēm.Es nevaru sevi dēvēt par kaismīgu patriotu, jo valstī ir daudzas lietas, ar ko neesmu apmierināts. Protams, man ir mērķis reiz spēlēt Latvijas nacionālajā izlasē, jo tas ir pavisam citādāk, kā spēlēšana klubā. Futbolistiem, kas spēlē izlasē, tie ir gandrīz kā svētki. Protams, ka es dziedu himnu, jo tas palīdz papildus noskaņoties un dod vairāk spēka spēlei.
Tur nav atbildes.
, 2013-05-29 00:07, pirms 11 gadiem
Slēpts komentārs: C.Ronaldo#7
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-29 00:08, pirms 11 gadiem
C.Ronaldo#7 rakstīja: Haļava
būtu priecājies par mazo Latviju
, 2013-05-29 00:08, pirms 11 gadiem
dragoo, jautājums gan bija, vai Šabala runā latviski. Es arī protu, piemēram, Vācijas himnu, bet vāciski runāju ar Dievu uz pusēm.
, 2013-05-29 00:08, pirms 11 gadiem
C.Ronaldo#7 rakstīja: Haļava
Apsveicu! Lai Starkovs ir ar Tevi!
, 2013-05-29 00:10, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: Shabala maak po latishki?
Māk, bet prast un runāt nav viens un tas pats.
, 2013-05-29 00:10, pirms 11 gadiem
šabala tagad vairāku Turcijas klubu skautu blociņos
, 2013-05-29 00:11, pirms 11 gadiem
anjo rakstīja: Rudņevam pretī nestājās futbola Jučers.
rudņev pat vārtu rāmī nevar trāpīt..
, 2013-05-29 00:12, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: Patīkams pārsteigums.
Nu bet tik un tā...Starkovs LV futbolu degradē
Kā nojaušu, arī pie raksta "Latvija pasaules kausa finālā sagrauj Brazīliju" būtu Tavs komentārs "Starkovs degradē LV futbolu"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-29 00:12, pirms 11 gadiem
Vot pārsteigums... un ĻOTI patīkams

Kkādas daudz maz jēdzīgas saspēlītes
Nekautrēšanās uzbrukt caur laukuma centru. Un dažbrīd pat labi sanāca.
Turki spēlēja izteiktu futbolu uz centrējumiem pārsvarā un, ja kāds ievēroja, otrajā puslaikā, tad, kad turkiem izdevās izspēlēt uz flangiem vingeriem, mūsu aizsardzības līnija sastāvēja no 5iem spēlētājiem - pretējās malas malējais kā trešais centre-back, un viens no balsta pussargiem malā, lai nosegtu full-back'a sedzamo. Skaists variants (kas gan, iespējams, strādāja pateicoties tam, ka Oskars spēlēja par balsta pussargu)

Šabala, protams, labais.
Turku otrā puslaika vārtsargs gan nebija labais Bet nu, tas ka šamais nebija psiholoģiski gatavs spēlei... nu... arī tā ir futbola sastāvdaļa

Kad iedeva piespēli Gauračam (1ie mūsu vārti)... arī es bļāvu "Pa kreisi, jop tvaju matj!!!" (atvainojos par izteicienu)

Nu vēl jāskatās vai šī bija viena no manis minētajām haļavām, vai arī likumsakarība. To parādīs spēlē pret B&H.

bet par šovakaru... paldies Latvijas futbola izlasei par pozitīvajām emocijām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-29 00:13, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: dragoo, jautājums gan bija, vai Šabala runā latviski. Es arī protu, piemēram, Vācijas himnu, bet vāciski runāju ar Dievu uz pusēm.
Valērijs latviski runā ļoti labi, visas intervijas, ko esmu ar viņu veidojis ir veiktas latviešu valodā.
tik nesaprotu, vai tas ir galvenais pēc kā šķirot futbolistus.
, 2013-05-29 00:13, pirms 11 gadiem
Par rezultātu labāka ir tikai apziņa, ka pie 0:2 komanda nebeidza spēlēt.
, 2013-05-29 00:14, pirms 11 gadiem
Un vēl... pieļauju ka Starkovs pārtraukumā lika nedaudz augstāk iet aizsargiem, jo nu... pirmajā puslaikā mūsu aizsardzības līnija spēlēja drausmīgi zemu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-29 00:15, pirms 11 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: Andri , saki godīgi , cik šodien uz turkiem uzliki?
Andris5, 2013-05-28 21:44, vakar

v4_karstgalvis rakstīja: pastav izvele uzlikt likmi un skatities, ka nauda ieripo konta.

Bet ja nu...............?Citēju vienu komentu!

Domu_Lasītājs, 19:59, pirms 2 stundām, ignorēt, atbildēt
Paga kādā veidā turki spēlē ar tādiem miskastniekiem kā Latvijas futbolistiem? Jēga no šī mača?

---------------------
Nauda var ieripot arī citos kontos(piemērs..atbilde... izceltajam)!Bet ceru ka turki būs motivēti uz spēli un sagraušanu!Tā teikt izklaidēsies!........
-------------------
-------------------

Pareģis esmu bet ne toto špīlmanis!Laikam japarorientējas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: cyborg84
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-29 00:21, pirms 11 gadiem
futbola ju4ers=DDD tas bij labais,anjo..
, 2013-05-29 00:22, pirms 11 gadiem
, 2013-05-29 00:22, pirms 11 gadiem
, 2013-05-29 00:23, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: Varenais pareģi !
Kad būs pasaules gals?
nāves ēnā??? cits profils cits smeķis???
Bet ne pret manīm!
, 2013-05-29 00:25, pirms 11 gadiem
2. puslaiks patīkami pārsteidza. Gan aizsardzībā labi darbojās, bloķēja sitienus (žēl par to 3. golu rikošeta dēļ...), bet kopumā presings noveda līdz turku kļūdām. Jāspēlē kā vecajos laikos - ar ātriem uzbrucējiem, kas saņem piespēli un aizskrien līdz vārtiem!
Vienīgā negatīvā iezīme - piespēļu kvalitāte ir drausmīgā stāvoklī, šādi ļoti bieži zaudē bumbu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-29 00:26, pirms 11 gadiem
dragoo rakstīja: Valērijs latviski runā ļoti labi, visas intervijas, ko esmu ar viņu veidojis ir veiktas latviešu valodā.
tik nesaprotu, vai tas ir galvenais pēc kā šķirot futbolistus.
Klubos tam nav īpašas nozīmes, bet izlasē tam ir sava nozīme. Paldies par informāciju! Cittautietis, kurš runā valsts valodā vienmēr pelnījis lielāku cieņu, nekā tāds, kurš bez attaisnojošiem iemesliem to vienkārši nedara.
, 2013-05-29 00:27, pirms 11 gadiem
kāds zin cik mūsējiem bija sitieni pa vārtiem?
, 2013-05-29 00:28, pirms 11 gadiem
kautrīgais rakstīja: kāds zin cik mūsējiem bija sitieni pa vārtiem?
2
, 2013-05-29 00:28, pirms 11 gadiem
Andris5 rakstīja: nāves ēnā??? cits profils cits smeķis???
Bet ne pret manīm!
atkal tu sāc ar profiliem , ehhh.
Slēpts komentārs: Domu_Lasītājs
, 2013-05-29 00:30, pirms 11 gadiem
ja godīgi, neticēju, ka būs šāds rezultāts. fantastiski!!! darbu dēļ spēli neredzēju, tāpec jautāšu, vai ir kautkur iespēja noskatīties spēles atkārtojumu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-29 00:30, pirms 11 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: atkal tu sāc ar profiliem , ehhh.
Tātad izmanto vienu!Tad nebūs ehh.............
es sevi nemānu!
, 2013-05-29 00:31, pirms 11 gadiem
Nu mūsējie malači , jo īpaši Šabala un Gauračs.
, 2013-05-29 00:31, pirms 11 gadiem
Andris5 rakstīja: Andris5, 2013-05-28 21:44, vakar

v4_karstgalvis rakstīja: pastav izvele uzlikt likmi un skatities, ka nauda ieripo konta.

Bet ja nu...............?Citēju vienu komentu!

Domu_Lasītājs, 19:59, pirms 2 stundām, ignorēt, atbildēt
Paga kādā veidā turki spēlē ar tādiem miskastniekiem kā Latvijas futbolistiem? Jēga no šī mača?

---------------------
Nauda var ieripot arī citos kontos(piemērs..atbilde... izceltajam)!Bet ceru ka turki būs motivēti uz spēli un sagraušanu!Tā teikt izklaidēsies!........
-------------------
-------------------

Pareģis esmu bet ne toto špīlmanis!Laikam japarorientējas!
Jā bet jautājums, kuram turcijā vajag toto? vai tad basis atņēmis visus naudu?
, 2013-05-29 00:31, pirms 11 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Laikam jautājums par šīs spēles vajadzību turkiem atbildēts - toto!
Taisnība!Skaidri bija salasāms spēlē!
, 2013-05-29 00:32, pirms 11 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Jā bet jautājums, kuram turcijā vajag toto? vai tad basis atņēmis visus skatītājus?
To nezinu bet kam šmele nevajag?
, 2013-05-29 00:34, pirms 11 gadiem
es arī mācijos 46.vidusskolā, bet skola parāk liela un Šabala bik jaunāks, ta ka nepazistu. Bet pateikt varu vienu, Vecmīlgr;avī tiešām spēlē futbolu uz katrā sturā.
, 2013-05-29 00:34, pirms 11 gadiem
Bet tas vien, ka guvām 3 vārtus ir ievērības cienīgs notikums!
, 2013-05-29 00:36, pirms 11 gadiem
Marcello92 rakstīja: 2. puslaiks patīkami pārsteidza. Gan aizsardzībā labi darbojās, bloķēja sitienus (žēl par to 3. golu rikošeta dēļ...), bet kopumā presings noveda līdz turku kļūdām. Jāspēlē kā vecajos laikos - ar ātriem uzbrucējiem, kas saņem piespēli un aizskrien līdz vārtiem!
Vienīgā negatīvā iezīme - piespēļu kvalitāte ir drausmīgā stāvoklī, šādi ļoti bieži zaudē bumbu!
ūūūūja...
atgriez jaunību Prohorenkovam, vai dabūn uz LV izlasi ko līdzīgu Janam Kolleram. Savādāk... tas būs primitīvs un, no reluztāta uz tablo viedokļa, ļoti sāpīgs spēles stils
, 2013-05-29 00:36, pirms 11 gadiem
valdinsh rakstīja: Bet tas vien, ka guvām 3 vārtus ir ievērības cienīgs notikums!
Kad pēdejo eizi mēs guvām trīs vārtus?
, 2013-05-29 00:37, pirms 11 gadiem
nauda nekad un nekados laikos nav bijusi par daudz nevievam...mazaak zini-labaak guli..
, 2013-05-29 00:38, pirms 11 gadiem
roma202 rakstīja: Kad pēdejo eizi mēs guvām trīs vārtus?
Pagājušā gadā pret Lietuvu 5:0
Pirms tam 2009.gadā pret Moldovu 3:2 un Luksemburgu 4:0.
, 2013-05-29 00:38, pirms 11 gadiem
valdinsh rakstīja: Bet tas vien, ka guvām 3 vārtus ir ievērības cienīgs notikums!
Nu jā ,vārrsargs 3 negribēja noķert!
Gaidām atlasi un tad eiforijā spiedzam!
, 2013-05-29 00:40, pirms 11 gadiem
Pagājušā gada 1. jūnijā 5:0 pret Lietuvu...
roma202 rakstīja: Kad pēdejo eizi mēs guvām trīs vārtus?
, 2013-05-29 00:43, pirms 11 gadiem
Andris5 rakstīja: Nu jā ,vārrsargs 3 negribēja noķert!
Gaidām atlasi un tad eiforijā spiedzam!
Nu 3.vārti nebija ņemami. Tad jau arī Pāvels pirmo varētu izvilkt

Bet par to pārējo... nu JĀ!!!!
Daudzi te pa traku safanojušies. Domājiet nedaudz RACIONĀLĀK!!!!
, 2013-05-29 00:43, pirms 11 gadiem
Nezinu kā tur bija, spēli neredzēju
Andris5 rakstīja: Nu jā ,vārrsargs 3 negribēja noķert!
Gaidām atlasi un tad eiforijā spiedzam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-29 00:47, pirms 11 gadiem
basketbolists777 rakstīja: Ņemot vērā ,ka neizŔķirts pret Turciju ir samērā liels panākums ,tad virsrakstam bija jābÅ«t daudz skanÄ«gākām un ar paÅ”lepnumu pilnākam
arii saskaniesiem naak miegs
, 2013-05-29 00:48, pirms 11 gadiem
Andris5 rakstīja: Taisnība!Skaidri bija salasāms spēlē!
Tu zaudēji TOTO?
, 2013-05-29 00:50, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tu zaudēji TOTO?
Kas pa probēmām?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-29 01:03, pirms 11 gadiem
RobisK rakstīja: turki laikam toto bija uzlikuši vai nu over 6,5 vai +1 sev par labu, ja tik izmisīgi centās izraut uzvaru
Ja turki būtu gribējuši uzvar un tad tā arī būtu!Pietiek eiforija sapņot!sarunāta spēle!TOTO!
, 2013-05-29 01:06, pirms 11 gadiem
Negaidīti tik tiešām, metam kažočiņus uz otru pusi? Kādam jau te atkal toto, kādam vēl kaut kas... 2. puslaiks norāva jumtu, un tas ir jāatzīst. Lieliska spēle Šabalam. Arī Doroševs lieliski glāba un bija atslēga uz neizšķirtu.

Malači.
, 2013-05-29 01:16, pirms 11 gadiem
Marcello92 rakstīja: 2. puslaiks patīkami pārsteidza. Gan aizsardzībā labi darbojās, bloķēja sitienus (žēl par to 3. golu rikošeta dēļ...), bet kopumā presings noveda līdz turku kļūdām. Jāspēlē kā vecajos laikos - ar ātriem uzbrucējiem, kas saņem piespēli un aizskrien līdz vārtiem!
Vienīgā negatīvā iezīme - piespēļu kvalitāte ir drausmīgā stāvoklī, šādi ļoti bieži zaudē bumbu!
nepiekrītu par aizsardzību. Nedarbojās labi - drīzāk tā aizsargāšanās mūsējiem pret labām komandām sanāk pat ne pašaizliedzīga, bet vnk izmisīga. Shodien arī. Paveicās. Bet nu priekšējā līnijā potenciāls ir. Ne jau nu baigi grandiozais, bet interesantu uzbrūkošo spēlētāju mums pietiek
, 2013-05-29 01:20, pirms 11 gadiem
riebeklis2000 rakstīja: lūdzu nedodiet iespēju Kosinkēvičam komentēt ever
Vislabākais futbola komentētājs pēdējos gados Latvijā. Par Kreipānu jau sen kā cerības neloloju, ka kas mainīsies. PSRS hanbola izlases spēlētāju onkuļus, kas sēž tribīnēs ar blondajiem čirkainiem matiem un 1978. gada spartakiādes čempionu kaimiņu brāļu mīļākos ēdienus man jau ir apnicis klausīties katrā mačā. Kas mums pašsaprotami būtu jāzin,futbola mačs, citējot Anatoliju - "Noteikti atpazināt šo kungu ar kuplajiem matiem un sarkano svīteri, jā tieši tā 1968. gada Ungārijas tāllēcējs Ursuls Baiberdovs, kas atcerieties toreiz, leģendārajā Kurtvices arēnā, lietainajā laikā, krusā un vējā spēja izcīnīt augsto ceturto vietu, spītējot tam, ka pirms dienas tam tika veikta urīnceļu pārbaude leģendārajā Līdaras slimnīcā tur pat netālu no Kurtvices arēnas? Noteikti atpazināt šo vīru! Bet tagad pievērsīsimies spēlei, bumba vārtos, viens viens, bet kas interesanti, velkot paralēles tarp Ursulu un šo vārtu guvumu, atklājas kāds interesants fakts....."
, 2013-05-29 01:29, pirms 11 gadiem
toto, atkal? nopietni, jūs vispār apzināties cik nereāli sarežģīti ir saorganizēt fake spēli, lai par to neuzzinātu? jo mēs te nerunājam par tiesnešiem, kuri nevienu komandu nepavilka uz leju. Lasu un brīnos, Andris5 argumenti par sarunātu spēli izrādās atrodami pirmsspēles rakstā. Baigo puzli esi salicis, malacis. Tev pasaule nespiež virsū, ka viss apkārt ir safabricēts, neīsts, korumpēts, melns?
, 2013-05-29 01:29, pirms 11 gadiem
Vieniigais, kas patika, ir otrajaa puslaikaa paraadiitaa pasadeve (paldies par to)un protams vaarti. Tajaa pashaa laikaa Turki nesita ieksaa no lieliskaam izdeviibaam, un protams Turku vaartusargs bija "izcils" vienreiz likaas, ka pats savos vaartos sitiis
Visi atkal miil Starkovu? Sviests pilniigs.
, 2013-05-29 02:41, pirms 11 gadiem
Lai ka tur butu, tas neko neizsaka, 3 varti un ta pat uzvaras nav, cimboli ta ir parbaudes, butu pret turciju 3-3 kada oficiala maca tad vel kaut ko varetu runat, bet ta sikums vien, palube Rudnevs labaks par visam sabalam, Starkov vai kas tur stavosie augstak laidiet vala starkovu sagrabiniet normalam trenerim beidzot naudu vai jasak ziedot mums, kad bus uzvaras?! 3 iesisti un ta vaita neizkirts, tad kada jega 0-0 vai 3-3 ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-29 06:39, pirms 11 gadiem
trakais_v21 rakstīja: pirmajā puslaikā pie 0-2 izrubīju TV.Bet še tev toto banda izvilka 3-3 pilnīgs wtf
guņa savu šanci neaizlaidīs!
Slēpts komentārs: Andris5
, 2013-05-29 06:42, pirms 11 gadiem
reikons rakstīja: Negaidīti tik tiešām, metam kažočiņus uz otru pusi? Kādam jau te atkal toto, kādam vēl kaut kas... 2. puslaiks norāva jumtu, un tas ir jāatzīst. Lieliska spēle Šabalam. Arī Doroševs lieliski glāba un bija atslēga uz neizšķirtu.

Malači.
Rozā brilles ta noņemi!
, 2013-05-29 06:50, pirms 11 gadiem
pelikans rakstīja: Vieniigais, kas patika, ir otrajaa puslaikaa paraadiitaa pasadeve (paldies par to)un protams vaarti. Tajaa pashaa laikaa Turki nesita ieksaa no lieliskaam izdeviibaam, un protams Turku vaartusargs bija "izcils" vienreiz likaas, ka pats savos vaartos sitiis
Visi atkal miil Starkovu? Sviests pilniigs.
Ar to jau viss ir pateikts!
, 2013-05-29 06:52, pirms 11 gadiem
pelikans rakstīja: Visi atkal miil Starkovu? Sviests pilniigs.
daži izmanto izdevību,jo citreiz tādas nebūs!
, 2013-05-29 07:26, pirms 11 gadiem
Rezultāts pozitīvs, taču viena spēle nevar būt iemesls lielam optimismam.Ja tā nav sagadīšanās, bet Starkova atteikšanās no sava konservatīvisma, tad varam priecāties.Rodas jautājums: kāpēc agrāk nesaprata? Vēl redzamas nepilnības: vāja piespēļu kvalitāte, viegli atdoti aizsardzības flangi, atslābuma mirkļi.....Pie 0:2 gribējās izslēgt TV, bet tagad prieks, ka to neizdarīju. Varbūt izzudīs "bezcers" ! Vienmēr patīkami ja savējiem veicas.
, 2013-05-29 07:44, pirms 11 gadiem
Pampars5 rakstīja: Rezultāts pozitīvs, taču viena spēle nevar būt iemesls lielam optimismam.Ja tā nav sagadīšanās, bet Starkova atteikšanās no sava konservatīvisma, tad varam priecāties.Rodas jautājums: kāpēc agrāk nesaprata? Vēl redzamas nepilnības: vāja piespēļu kvalitāte, viegli atdoti aizsardzības flangi, atslābuma mirkļi.....Pie 0:2 gribējās izslēgt TV, bet tagad prieks, ka to neizdarīju. Varbūt izzudīs "bezcers" ! Vienmēr patīkami ja savējiem veicas.
Interesanti ,kas tev pamudināja tādu komentu uzrakstīt,ja vēl nesen tu par stariku ne visai pieklājīgi izteicies ,tiesa zem cita profila!
-------------------
engels, 2013-05-26 09:32, pirms 3 dienām, ignorēt, atbildēt
Nožēlojama spēle, nožēlojams palicis kādreiz cienīts treneris. Sāpīgi ka LFF vadība izliekas to neredzam. Ar tādu spēli un treneri sagaidīsim tukšu stadionu izlases spēlēs, jo spēles kā tādas, praktisku nav. Bezjēdzīga bumbas dzenāšana.
--------------
Neesi ticis pie bļodas?
, 2013-05-29 08:13, pirms 11 gadiem
Andris5 rakstīja: Kas pa probēmām?
Vai papirosu piepīpēji?
Tu te futbola sadaļā tāds kā vietējais blatņiks, tikai latviešu izcelsmes?
, 2013-05-29 08:19, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Vai papirosu piepīpēji?
Tu te futbola sadaļā tāds kā vietējais blatņiks, tikai latviešu izcelsmes?
skaidrs ar tevīm!
Namejs9999,saspejods ,Andris5 ........
Mani nepiešmauksi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-29 09:58, pirms 11 gadiem
Malači
, 2013-05-29 10:51, pirms 11 gadiem
Pampars5 rakstīja: Rezultāts pozitīvs, taču viena spēle nevar būt iemesls lielam optimismam.Ja tā nav sagadīšanās, bet Starkova atteikšanās no sava konservatīvisma, tad varam priecāties.Rodas jautājums: kāpēc agrāk nesaprata? Vēl redzamas nepilnības: vāja piespēļu kvalitāte, viegli atdoti aizsardzības flangi, atslābuma mirkļi.....Pie 0:2 gribējās izslēgt TV, bet tagad prieks, ka to neizdarīju. Varbūt izzudīs "bezcers" ! Vienmēr patīkami ja savējiem veicas.
Es pat necerēju ka tik fiksi eksplodesi,bet bija jau iemesls! Vai ne?
, 2013-05-29 11:28, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: Nē, te Andris5
Nezinu.
Tev sākas personības dalīšanās
Mačs bija godīgs?
, 2013-05-29 11:35, pirms 11 gadiem
Elv4a rakstīja: V.Šabala - 2 spēle, 2 vārti ; A,Rudņevs - 23 spēles, 1 vārti
nu jaa, a ko darit ka neiet Rudnevam.. nu gadas ka kkur neiederas un ta ir LV izlase.. bet nu censhas vinjsh!
, 2013-05-29 11:48, pirms 11 gadiem
Jā veiksme mums vakar tiešām stāvēja klāt,turki tukšos vārtos no pāris metriem trāpīt nevarēja....bet nu tās viņu problēmas,prieks par jaunajiem izlasē,izvilka spēli!
, 2013-05-29 11:58, pirms 11 gadiem
WTFFFFFFFFFf? kā? es pie 0:2 izslēdzu, jo biju par 110% droš, ka būs pamatīgs zāģis. Tiešām WOW
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-29 12:21, pirms 11 gadiem
Par speli no 10 lieku 8 , izskatas , ka aug labi tenhniski speletaji Gabovs ,Sabala, Sinelnikovs , nav kauns tadus atradit , Maksimenko ari labs bija , bet vainojams abu vartu zaudesanaa!
, 2013-05-29 12:30, pirms 11 gadiem
gebels rakstīja: Par speli no 10 lieku 8 , izskatas , ka aug labi tenhniski speletaji Gabovs ,Sabala, Sinelnikovs , nav kauns tadus atradit , Maksimenko ari labs bija , bet vainojams abu vartu zaudesanaa!
Cienu cilvēkus ar veselīgu humora izjūtu!Biežāk tādus komentus!
, 2013-05-29 14:33, pirms 11 gadiem
7.jūnijs vienalga paliek D diena....
, 2013-05-29 14:33, pirms 11 gadiem
bembists rakstīja: šabala tagad vairāku Turcijas klubu skautu blociņos
tribīnēs bij ar citu valstu skauti....
, 2013-05-29 14:47, pirms 11 gadiem
Dobleens rakstīja: sen nav saprotams, kapec Verpakovski neņem vai tur rezervē, Rudņevs ir tāds, kurš plēš un var arii teikt, ka vai nu tas suudinjs ielidos vai nee, nekadas meistaribas tur nav, derigs tikai aatrajiem vai 1x1 pret vaartsargu.
Tāpēc to sauc par smailes uzbrucēju varbūt??? :O :O
Nu kā var šitā uzrakstīt ka nav meistarības:
1) šitik daudz golu uz haļavu nevar salikt
2) tāda tipa spēlētāji ir desmitkārt atkarīgāki no vidējās līnijas
3) a vot ja komanda māk tāda tipa spēlētājus izvirzīt uz vārtiem, tad var būt droši, ka būs gols
4) cik gadījies paskatīties gan Lech, gan Hamburg, pilnīgi piekrītu Kreipānam par vienu lietu - Rudņevam ir milzīgs talants atrasties īstajā vietā īstajā laikā. To "čuju" nevar iemācīties, tas vai nu ir, vai nav.

Un galu galā... Filipo Indzagi, Ernans Krespo, utt.
Abi minētie bij tādi paši kā Rudņevs - divas reizes mačā pieskaras bumbai, un abi pieskārieni beidzas ar gūtiem vārtiem.
Madrides "Real" pēdējā zelta paaudze tā kādreiz izmantoja par Ronaldo, kuram tehnika it kā bija superlīmenī - Rauls dziļumā, Ronaldo smailē. Tāpēc arī beigās abi sakasījās, kad Ronaldo izdomāja ka okeāns šim līdz ceļiem... "Resnais, varbūt nedaudz arī pats paskrien?" /Rauls

Tāpēc nevaig jaukt... pat nez... iznīcinātājus ar bumbvedējiem (diez gan pielīdzināms piemērs )
, 2013-05-29 16:26, pirms 11 gadiem
Sen nebiju ar tādu baudu skatījies mūsu izlases spppeli mača ar TURCIJU 2. puslaiku!!!