Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:440, Did:0, useCase: 3

Habibs: "Ja atlaidīsiet Tuhugovu, arī es pametīšu UFC"

Habibs: "Ja atlaidīsiet Tuhugovu, arī es pametīšu UFC"
Habibs Nurmagomedovs. Foto: Reuters/Scanpix

Nevadas štata atlētu komisija (NSAC) piešķīrusi pagaidu diskvalifikācijas MMA cīkstoņiem Habibam Nurmagomedovam un Konoram Makgregoram par notikumiem naktī uz svētdienu aizvadītajā cīņā Lasvegasā. Tikmēr Nurmagomedovs izteicies, ka ir gatavs pamest UFC, ja organizācija lauzīs līgumu ar viņa tautieti Zubairu Tuhugovu.

Kā jau zināms, Nurmagomedovs pēc uzvarētās cīņas pārlēca pāri ringa žogam un metās virsū Makgregoru komandai. Tikmēr ringā Makgregoram uzbruka Krievijas sportista pārstāvji. NSAC, kas bija sankcionējusi šo cīņu, ir ieturējusi Nurmagomedova honorāru par šo uzvaru. Noklausīšanās ir paredzēta oktobra beigās. NSAC var piespriest sportistiem naudas sodu un diskvalifikāciju. Ja NSAC piespriedīs diskvalifikāciju, tad citas organizācijas varētu sekot tās piemēram. UFC var lemt par čempiona jostas atņemšanu Nurmagomedovam, taču organizācijas prezidents Dena Vaits jau izteicies, ka Habibs saglabās titulu.

Viens no ringā Makgregoram uzbrukušajiem Habiba komandas pārstāvjiem Zubairs Tuhugovs, kuram tagad ir atcelta iepriekš 27. oktobrī plānotā cīņa ar Artjomu Lobovu. Nurmagomedovs aizstāv savu komandas biedru un atgādina, ka par uzbrukumu autobusam un vairāku cilvēku savainošanu neviens no Makgregora komandas netika diskvalificēts.

"Kāpēc jāsoda mana komanda, ja reiz kāvās abu komandu pārstāvji. Ja teiksiet, ka es visu iesāku, tad es tam nepiekrītu. Es tikai pabeidzu viņa iesākto. Sodiet mani. Kāds tam sakars ar Zubairu Tuhugovu? Ja domājat, kas es klusēšu, tad jūs kļūdāties. Jūs atcēlāt Zubaira cīņu un gribat atlaist viņu tikai tāpēc, ka viņš iesita Konoram, kurš pirmais iesita citam manam brālim. Videokamerās viss ir redzams. Tādā gadījumā jūs zaudēsiet arī mani. Pie mums Krievijā mēs savējos nepametam, par savu brāli es cīnīšos līdz galam. Ja jūs tomēr izlemsiet viņu atlaist, tad neaizmirstiet arī man nosūtīt saplēstu līgumu. Pretējā gadījumā es to saplēsīšu pats," vēršoties pie UFC, norādījis Nurmagomedovs.

Nurmagomedovs uzvaru nodrošināja ceturtajā raundā, kad ar sāpju paņēmienu piespieda pārtraukt cīņu. Pēc cīņas preses konferencē Habibs atvainojās par notikušo, taču norādīja uz nepieļaujamajiem Makgregora izteikumiem pirms cīņas, kad īru cīkstonis pieminēja Nurmagomedova reliģiskos uzskatus, valsts piederību un tēvu. Runājot par neizmaksāto honorāru, Habibs izteicies, ka UFC to var paturēt sev. "Tikai raugieties, lai tas jums neiestrēgst rīklē. Mēs savu godu aizstāvējām, bet par saviem brāļiem mēs ejam līdz galam."

Izmantotie resursi:
BBC Sport
championat.com

1 2 40 komentāri

     [+] [-]

, 2018-10-12 17:06, pirms 6 gadiem
Nu jā protams,un pietam barā kas jau ir ierasts krieviem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-10-12 17:19, pirms 6 gadiem
Nu un vācies, kuram šitais mongoļu barbars ir vajadzīgs

     [+] [-]

, 2018-10-12 17:21, pirms 6 gadiem
Khabib malacis, beidzot kāds iestājas par sportistiem un cieņu vienam pret otru. Palasot komentārus par šiem pēdējiem notikumiem, ko lai saka, skumji ka viss tiek vērtēts pēc nacionalitātes, un viena atgadījuma, kur Khabib rīkojās pilnīgi saprotami, un arī tas ka tika uzbrukts Conoram, bija tikai sekas, jo pats Conors izdarīja pirmo sitienu Khabiba brālim. To protams UFC noklusē, un arī pats Conors necēla prasības, jo labi apzinājās ar ko tas beigsies viņam pašam.. Khabiba rīcību atbalsta faktiski visi cīkstoņi, jo saprot ka Conors ir UFC produkts, kurš ienesa prātam neaptveramu naudu priekš kompānijas, tāpēc ir vienlīdzīgāks par citiem. Khabib ir goda vīrs un unikāls talants, bet te jau protams krievs, urla utt...

  +1 [+] [-]

, 2018-10-12 17:21, pirms 6 gadiem
Go0dFather rakstīja: Nu jā protams,un pietam barā kas jau ir ierasts krieviem
Ta kāds viņš krievs.. tur ne smakas no krieva.. pavisam cita mentalitāte šitiem fruktiem..
vismaz nākamreiz Makgregors varbūt piedomās nedaudz ko runā.. 😁
Slēpts komentārs: erred

  -3 [+] [-]

, 2018-10-12 17:45, pirms 6 gadiem
Muslimi visi kā viens!
Tas nav kā Rietumu Neticīgie izvirtuļi un individualisti - piesolīsi atņemt naudu, uzreiz būs aste kajstarpī!

  -3 [+] [-]

, 2018-10-12 18:14, pirms 6 gadiem
oxa rakstīja: Muslimi visi kā viens!
Tas nav kā Rietumu Neticīgie izvirtuļi un individualisti - piesolīsi atņemt naudu, uzreiz būs aste kajstarpī!
Tas gan - rietumnieki var pamācīties kā būt goda vīram no šī frukta, kuru grūti nosaukt par krievu.
Tas, ka viņš izleca no laukuma, pat bija interesanti. Bet tas, ka tie ķēmi sāka lekt iekšā laukumā un pa visiem uzbrukt jau tā apkaunotajam Makgregoram, gan bija tizli un jēli. Forši būtu, ja tas paut.s Zubairs atrautu nakautu nākošajā cīņā.

  -1 [+] [-]

, 2018-10-12 18:23, pirms 6 gadiem
Šādi aitu gani ir jātur pa gabalu no sporta un civilizācijas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-10-12 18:50, pirms 6 gadiem
krievijas mutanti no visiem sporta veidiem jadzen ar sudainu mietu..sitie isaki pirmie

  +1 [+] [-]

, 2018-10-12 18:55, pirms 6 gadiem
knaible rakstīja: Šādi aitu gani ir jātur pa gabalu no sporta un civilizācijas.
Ta pat ka tevi no komenteshanas!

  -1 [+] [-]

, 2018-10-12 19:02, pirms 6 gadiem
Lai arī nav gluži krievs, domāšana izteikti Krieviska. Pats izlec no ringa, lai sistu Gregora komandai, Gregors dodas aizstāvēt savu komandu, tur viens priekšā, kuru Gregors grib dabūt malā, par to viņu sāk dauzīt pārēja Khabiba komanda.
Bet Khabibs ignorē faktu, ka viņš pirmais izlēca, un sāka sist Gregora komandu, un nevis otrādi..

  -1 [+] [-]

, 2018-10-12 19:13, pirms 6 gadiem
jauns_lietotajs rakstīja: Khabib malacis, beidzot kāds iestājas par sportistiem un cieņu vienam pret otru. Palasot komentārus par šiem pēdējiem notikumiem, ko lai saka, skumji ka viss tiek vērtēts pēc nacionalitātes, un viena atgadījuma, kur Khabib rīkojās pilnīgi saprotami, un arī tas ka tika uzbrukts Conoram, bija tikai sekas, jo pats Conors izdarīja pirmo sitienu Khabiba brālim. To protams UFC noklusē, un arī pats Conors necēla prasības, jo labi apzinājās ar ko tas beigsies viņam pašam.. Khabiba rīcību atbalsta faktiski visi cīkstoņi, jo saprot ka Conors ir UFC produkts, kurš ienesa prātam neaptveramu naudu priekš kompānijas, tāpēc ir vienlīdzīgāks par citiem. Khabib ir goda vīrs un unikāls talants, bet te jau protams krievs, urla utt...
Ko tu te lej? Izlekt no ringa un dot pa purnu treneriem, kamēr tavi treneri skrien močīt oponentu un to visi atbalsta? Ej ārstēties.

  -1 [+] [-]

, 2018-10-12 19:25, pirms 6 gadiem
a tas, ko rižiks pirms tam darīja? autobusu saplēsa un vēl savainoja cilvēku. Par to tu jurčik neaizdomājies? Habibs malacis, un arī tagad pateica pareizi pret UFC, jo tie cūkas pat honorāru izrādās nav samaksājuši. Vienmēr nāks kāds stiprāks sportā, kas izlēcējiem ierādīs vietu. Priecājos, ka šis laiks ir pienācis UFC.

     [+] [-]

, 2018-10-12 19:36, pirms 6 gadiem
jauns_lietotajs rakstīja: Khabib malacis, beidzot kāds iestājas par sportistiem un cieņu vienam pret otru. Palasot komentārus par šiem pēdējiem notikumiem, ko lai saka, skumji ka viss tiek vērtēts pēc nacionalitātes, un viena atgadījuma, kur Khabib rīkojās pilnīgi saprotami, un arī tas ka tika uzbrukts Conoram, bija tikai sekas, jo pats Conors izdarīja pirmo sitienu Khabiba brālim. To protams UFC noklusē, un arī pats Conors necēla prasības, jo labi apzinājās ar ko tas beigsies viņam pašam.. Khabiba rīcību atbalsta faktiski visi cīkstoņi, jo saprot ka Conors ir UFC produkts, kurš ienesa prātam neaptveramu naudu priekš kompānijas, tāpēc ir vienlīdzīgāks par citiem. Khabib ir goda vīrs un unikāls talants, bet te jau protams krievs, urla utt...
Un Khabibs pirmais nesita Konora komandu? Klauns gatavais..

  -1 [+] [-]

, 2018-10-12 19:39, pirms 6 gadiem
Bye bye Khabib

  +1 [+] [-]

, 2018-10-12 19:40, pirms 6 gadiem
jauns_lietotajs rakstīja: Khabib malacis, beidzot kāds iestājas par sportistiem un cieņu vienam pret otru. Palasot komentārus par šiem pēdējiem notikumiem, ko lai saka, skumji ka viss tiek vērtēts pēc nacionalitātes, un viena atgadījuma, kur Khabib rīkojās pilnīgi saprotami, un arī tas ka tika uzbrukts Conoram, bija tikai sekas, jo pats Conors izdarīja pirmo sitienu Khabiba brālim. To protams UFC noklusē, un arī pats Conors necēla prasības, jo labi apzinājās ar ko tas beigsies viņam pašam.. Khabiba rīcību atbalsta faktiski visi cīkstoņi, jo saprot ka Conors ir UFC produkts, kurš ienesa prātam neaptveramu naudu priekš kompānijas, tāpēc ir vienlīdzīgāks par citiem. Khabib ir goda vīrs un unikāls talants, bet te jau protams krievs, urla utt...
Nākamais misters ironija, kurš citē cieņu vienlaicīgi atbalstot fizisku izrēķināšanos pēc cīņas. Pašam smiekli nenāk?!

Saprotami rīkojās arī Konors, jo Habibs jau publikā sita viņa komandu un nākamais mērkaķis grasījās lekt pakaļ. Bračka gāja šķirt vai palīdzēt sist, kā lai Konors to zina? Tāpēc arī neviens to sitienu nepiemin, jo Habibs jau pirmais visu bija eskalējis. Kāpēc necēla prasības? Varbūt tāpēc, ka tas būtu mīksti tādam skarbam vecim ar bārdu un gorillu uz krūtīm? Kā Konors pats teica, karš nav beidzies, tad kāda vēl te policija un tiesa?

Kāds vēl goda vīrs? Goda vīrs nesajūk prātā un kā dzīvnieks nelec publikā sisties. Goda vīrs neiet brāļoties ar tādiem mēsliem kā Kadirovs un Putins. Tagad vēl viņš izvirza muļķīgas prasības, atbalstot "varoni", kurš leca ringā. Atraduši čali, ko atbalstīt.

  -2 [+] [-]

, 2018-10-12 19:54, pirms 6 gadiem
Ja nebūtu tā sitiena no aizmugures jau piesistam Konoram, tad vēl kko vārētu aizstāvēt čurku komandu. Pats Khabibs jau neko īpašu neizdarīja, ieleca pūlī un drusku pagrūstījās. Ja tā arī paliktu, tad UFC tur varētu pašūmēties un izteikt savus rājienus. Bet sist no aizmugures jau atsistam čalim pēc cīņas? Atvainojiet! Par kādu godu un cieņu te var runāt. jau pietiek klaunādes pirms cīņām. Tagad vajag vēl arī pēc. lai tik visus met ārā. Bet zinot Vaitu un viņa nebeidzamo naudas kāri, tad gan jau viss nokārtosies.

  +2 [+] [-]

, 2018-10-12 20:07, pirms 6 gadiem
Khabibs normāls džeks, ir raksturs. Nav tāds klauns, kā Konors, kurš sarunā pirms kaujas kaudzēm sviesta, bet tad, kad ringā satiek īstu zvēru un tiek riktīgi dīrāts, pēkšņi sāk šļupstēt par to ka “It’s just a business”? Āksts, varbūt iemācīsies reizēm kontrolēt savu muti. Lai arī šis sports ir bizness, tas tomēr nekad nav tikai bizness, muldēšanu vajag mazliet kontrolēt. Nesaku, ka Khabibs rīkojās pareizi, bet nevajag izlikties arī neredzam to, ka lietas tiek vērtētas pēc dubultajiem standartiem. Konors uzbrūkot autobusam rīkojās daudz bīstamāk,

  -1 [+] [-]

, 2018-10-12 20:46, pirms 6 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Khabibs normāls džeks, ir raksturs. Nav tāds klauns, kā Konors, kurš sarunā pirms kaujas kaudzēm sviesta, bet tad, kad ringā satiek īstu zvēru un tiek riktīgi dīrāts, pēkšņi sāk šļupstēt par to ka “It’s just a business”? Āksts, varbūt iemācīsies reizēm kontrolēt savu muti. Lai arī šis sports ir bizness, tas tomēr nekad nav tikai bizness, muldēšanu vajag mazliet kontrolēt. Nesaku, ka Khabibs rīkojās pareizi, bet nevajag izlikties arī neredzam to, ka lietas tiek vērtētas pēc dubultajiem standartiem. Konors uzbrūkot autobusam rīkojās daudz bīstamāk,
Cerams, tev nekad neiznāks saskarties ar tik "normālu" džeku. Tas ir čurbans, un tie nekad-NEKAD! neatstāj neatriebtus "pāridarījumus". Īstus, vai iedomātus. Viņi atnāks pie tevis barā, atnāks naktī, uzbruks no muguras u.t.t. Viņi ir čurkas un tāda ir to čurbanu daba! Un baltais cilvēks priekš viņiem =0.

  -1 [+] [-]

, 2018-10-12 21:09, pirms 6 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Khabibs normāls džeks, ir raksturs. Nav tāds klauns, kā Konors, kurš sarunā pirms kaujas kaudzēm sviesta, bet tad, kad ringā satiek īstu zvēru un tiek riktīgi dīrāts, pēkšņi sāk šļupstēt par to ka “It’s just a business”? Āksts, varbūt iemācīsies reizēm kontrolēt savu muti. Lai arī šis sports ir bizness, tas tomēr nekad nav tikai bizness, muldēšanu vajag mazliet kontrolēt. Nesaku, ka Khabibs rīkojās pareizi, bet nevajag izlikties arī neredzam to, ka lietas tiek vērtētas pēc dubultajiem standartiem. Konors uzbrūkot autobusam rīkojās daudz bīstamāk,
Pabīdi malā savus dubultstandartus pats un paskaties neitrāli uz to visu. Abi divi ir pasisteņi ar vaļējām skrūvēm. Ja Khabibs būtu saglabājis savu stone cold pozīciju visu laiku, tad būtu respekts, pat varēja nespiest to roku un uzvarēt kā uzvarētājs. A tagad izdomāja uztaisīt bardaku pēc cīņas, tā it kā nepietiktu jau ar to cirku pirms.

  -2 [+] [-]

, 2018-10-12 21:10, pirms 6 gadiem
īpatnis rakstīja: Cerams, tev nekad neiznāks saskarties ar tik "normālu" džeku. Tas ir čurbans, un tie nekad-NEKAD! neatstāj neatriebtus "pāridarījumus". Īstus, vai iedomātus. Viņi atnāks pie tevis barā, atnāks naktī, uzbruks no muguras u.t.t. Viņi ir čurkas un tāda ir to čurbanu daba! Un baltais cilvēks priekš viņiem =0.
Tu esi aprobežots, man arī nav iebildumu, ja Tu tāds arī paliksi. Dabā vajag līdzsvaru. Āmen. Man jau tagad žēl virtuālās tintes, ko es iztērēju atbildi

  +3 [+] [-]

, 2018-10-12 21:14, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Pabīdi malā savus dubultstandartus pats un paskaties neitrāli uz to visu. Abi divi ir pasisteņi ar vaļējām skrūvēm. Ja Khabibs būtu saglabājis savu stone cold pozīciju visu laiku, tad būtu respekts, pat varēja nespiest to roku un uzvarēt kā uzvarētājs. A tagad izdomāja uztaisīt bardaku pēc cīņas, tā it kā nepietiktu jau ar to cirku pirms.
Nekādu dubultstandartu manis teiktajā neredzu. Izlasi rūpīgāk manis rakstīto. Es nesaku, ka Khabibs rīkojās pareizi, bet viņš nebija pirmais, ko vajadzēja sodīt, tad, ja nav smagu sankciju pirmajam, otrajam, kāpēc lai būtu trešajām? Cietušo arī nav, ja salīdzinām ar uzbrukumu autobusam

     [+] [-]

, 2018-10-12 21:31, pirms 6 gadiem
knaible rakstīja: Šādi aitu gani ir jātur pa gabalu no sporta un civilizācijas.
Tiesi ta,lai gana savas aitas Irijaa!

     [+] [-]

, 2018-10-12 21:38, pirms 6 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nekādu dubultstandartu manis teiktajā neredzu. Izlasi rūpīgāk manis rakstīto. Es nesaku, ka Khabibs rīkojās pareizi, bet viņš nebija pirmais, ko vajadzēja sodīt, tad, ja nav smagu sankciju pirmajam, otrajam, kāpēc lai būtu trešajām? Cietušo arī nav, ja salīdzinām ar uzbrukumu autobusam
Uzbrukums ārpus cīņas autobusam kkur, tur ir vieta interpretācijām kas un kā. Šeit viss notika televīzijā. Par Khabiba darbībām principā man arī nekas nav baigi pretī. Neko jau viņš šausmīgu neizdarīja. Raksts galvenokārt ir par Tuhugovu. ? Ko darīt ar čali kurš no mugurpuses iesita jau piesistam Konoram? Tev neliekas, ka šāda rīcība ir pietiekoši zemiska, lai točali DQ? Khabibs cītigi ignorē tieši šo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-10-12 21:55, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Uzbrukums ārpus cīņas autobusam kkur, tur ir vieta interpretācijām kas un kā. Šeit viss notika televīzijā. Par Khabiba darbībām principā man arī nekas nav baigi pretī. Neko jau viņš šausmīgu neizdarīja. Raksts galvenokārt ir par Tuhugovu. ? Ko darīt ar čali kurš no mugurpuses iesita jau piesistam Konoram? Tev neliekas, ka šāda rīcība ir pietiekoši zemiska, lai točali DQ? Khabibs cītigi ignorē tieši šo.
Nu pag, a čali,kurš publiskā vietā, uzbrūk autobusam ar pasažieriem, izsit logu ievainojot pasažierus nevajag diskvalificēt? Tad sanāk, ka diskvalificē to, kurš nodara mazāku ļaunumu? Ir loģiski? Turklāt, pašu cīkstoņu vidū ir liels respekts par Khabiba rīcību aizstāvot savu biedru, nebaidoties riskēt ar karjeru, naudu. Tas mūsdienās ir miiilzīgs retums. Par to vien cieņa

     [+] [-]

, 2018-10-12 21:57, pirms 6 gadiem
Mixes rakstīja: Nākamais misters ironija, kurš citē cieņu vienlaicīgi atbalstot fizisku izrēķināšanos pēc cīņas. Pašam smiekli nenāk?!

Saprotami rīkojās arī Konors, jo Habibs jau publikā sita viņa komandu un nākamais mērkaķis grasījās lekt pakaļ. Bračka gāja šķirt vai palīdzēt sist, kā lai Konors to zina? Tāpēc arī neviens to sitienu nepiemin, jo Habibs jau pirmais visu bija eskalējis. Kāpēc necēla prasības? Varbūt tāpēc, ka tas būtu mīksti tādam skarbam vecim ar bārdu un gorillu uz krūtīm? Kā Konors pats teica, karš nav beidzies, tad kāda vēl te policija un tiesa?

Kāds vēl goda vīrs? Goda vīrs nesajūk prātā un kā dzīvnieks nelec publikā sisties. Goda vīrs neiet brāļoties ar tādiem mēsliem kā Kadirovs un Putins. Tagad vēl viņš izvirza muļķīgas prasības, atbalstot "varoni", kurš leca ringā. Atraduši čali, ko atbalstīt.
Tieši tā|

  +2 [+] [-]

, 2018-10-12 21:58, pirms 6 gadiem
yahooo rakstīja: Viņiem pašiem kameras bija līdzi, kad gāja to autobusu dauzīt.

Tā ka..

Un daži joprojām nav sapratuši, ka Konors pārāk stipri pārkāpa sarkano līniju, tāpēc arī tika noslānīts. Vai kāds ir dzirdējis, ka Konoram būtu jebkādas pretenzijas pret Habibu? Protams, kā nē. Jo visus sūdus ievārīja Konors un ar viņu viss sākās. Suns zina ko ēdis.
Es nebūšu pārsteigts, ja šis viss atrisināsies un viss nokārtosies un tiks sākts build up revanšam. Kurš manuprāt nav vajadzīgs. Vienīg Vaitam un Konora fanbojiem. Cerams, ka drīzāk būs Gregors pret Diazu 3, un Khabibam meklēt reālu pretinieku.

     [+] [-]

, 2018-10-12 22:02, pirms 6 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nu pag, a čali,kurš publiskā vietā, uzbrūk autobusam ar pasažieriem, izsit logu ievainojot pasažierus nevajag diskvalificēt? Tad sanāk, ka diskvalificē to, kurš nodara mazāku ļaunumu? Ir loģiski? Turklāt, pašu cīkstoņu vidū ir liels respekts par Khabiba rīcību aizstāvot savu biedru, nebaidoties riskēt ar karjeru, naudu. Tas mūsdienās ir miiilzīgs retums. Par to vien cieņa
Tu pats nelasi, ko es rakstu. Es jau teicu. Man neliekas nekas briesmīgs, tas ko izdarīja Khabibs. Ielēca pūlī un pagrūstījās. Un viss. Ar to viss arī varēja beigties. Drusku pašūmētos un viss.

  +2 [+] [-]

, 2018-10-12 22:12, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Tu pats nelasi, ko es rakstu. Es jau teicu. Man neliekas nekas briesmīgs, tas ko izdarīja Khabibs. Ielēca pūlī un pagrūstījās. Un viss. Ar to viss arī varēja beigties. Drusku pašūmētos un viss.
Nu tur par to epizodi ringā ar bija nianse, tur it kā Konors esot sitis pirmais.. ..
Nu konoram revanšu nav jēgas dot, vismaz pagaidām nē. Tik ļoti vienos vārtos viņu izvazāja

     [+] [-]

, 2018-10-12 22:18, pirms 6 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nu pag, a čali,kurš publiskā vietā, uzbrūk autobusam ar pasažieriem, izsit logu ievainojot pasažierus nevajag diskvalificēt? Tad sanāk, ka diskvalificē to, kurš nodara mazāku ļaunumu? Ir loģiski? Turklāt, pašu cīkstoņu vidū ir liels respekts par Khabiba rīcību aizstāvot savu biedru, nebaidoties riskēt ar karjeru, naudu. Tas mūsdienās ir miiilzīgs retums. Par to vien cieņa
Uzmanīgāk ar izteicieniem. Konora uzbrukums autiņam un nekāda apdoma par karjeru arī starp citu bija biedra aizstāvēšana. Pēc tavas loģikas mums vajadzētu aplaudēt arī tam

Visu Habiba aizstāvju argumentos ir liela problēma - čalis ar neko daudz nav labāks par Konoru. Gudri plūta par cieņu, tajā pašā laikā plosās skatītājos, kamēr komandas biedri lec būrī, lai sistu jau atsistu rižiku. Tādi paši gopņiki, kā Dublinas ielas žurkas. Diktatoru draudziņš, oligarhu pakalpiņš un nožēlojamas reliģijas piekopējs bonusā.

  -2 [+] [-]

, 2018-10-12 23:18, pirms 6 gadiem
kalnu kazas viņam draudzenes, tur arī lai tusē... ko tādam aprobežotam krievijas musļikam darīt štatos? bet dolāri tomēr patīk labāk nekā putina rubļi, tad nu lokās tagad un meklē sev attaisnojumus
1 2 40 komentāri