Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:111, Did:0, useCase: 3

Boksa un MMA karaļi ringā tiksies 26. augustā Lasvegasā

Krišs Upenieks

Boksa un MMA karaļi ringā tiksies 26. augustā Lasvegasā
Floids Meivezers un Konors Makgregors
Foto: themaclife.com

Pēc daudzu mēnešu sarunām par cīņu vienoties izdevies bokserim Floidam Meivezeram un MMA pārstāvim Konoram Makgregoram. Ilgi gaidītā cīņa pēc boksa noteikumiem 26. augustā notiks Lasvegasā.

Sportisti cīnīsies svara kategorijā līdz 69.8 kilogramiem. Portāls Sportacentrs.com jau maija vidū rakstīja, ka pasaules lielākās un ietekmīgākās MMA organizācijas UFC prezidents Dena Vaits panāca vienošanos ar UFC vieglā svara (-70 kg) čempionu Konoru Makgregoru par boksa mača aizvadīšanu ar amerikāņu boksa zvaigzni Floidu Meivezeru. Atlika tikai visu sarunāt ar Floidu.

''Sarunas mums bija ilgāku laiku, taču aizritēja visai gludi. Floidam apkārt ir vairāki gudri cilvēki, un mums par visu izdevās vienoties. Neiespējamā vienošanās tagad ir pabeigta,'' tā šobrīd izteicies UFC prezidents Vaits. Jāatceras, ka sarunas par šādu cīņu sākās jau 2015. gada jūlijā.

Iepriekš Vaits izteicās, ka Makgregors par šo vēsturisko boksa maču ar Floidu Meivezeru, ja abas puses piekritīs par šādas cīņas aizvadīšanu, honorārā saņems 75 miljonus ASV dolāru, taču Floids iepriekš teica, ka necīnīsies, ja saņems mazāk par 100 miljoniem. 2015. gada maijā par cīņu pret Meniju Pakjao Meivezers nopelnīja 250 miljonus ASV dolāru.

''Atšķirība starp viņu un mani ir vienkārša - viņam ir vajadzīga šī cīņa. Ja es būtu viņš un būtu gudrs, pirms atkal zaudētu UFC par lielu naudu ļautu Floidam Meivezeram sevi sakaut. Tāds ir bizness. Ir atšķirība starp darba devēju un darba ņēmēju. Varu vienkārši pateikt: ''Aiziet, darām to.''. Bet, kad ir runa par Konoru Makgregoru, viņam no sākuma ir jārunā ar UFC prezidentu Dana Vaitu, Pēc tam Danam ir jārunā ar saviem bosiem. Konors nav noteicējs. Man nav priekšnieku. Cīņa vienkārši varēja notikt jau pirms vairākiem gadiem,'' tādus vārdus 2017. gada ievadā sacīja Meivezers.

Makgregors profesionālā boksa mačā līdz šim savā karjerā nav piedalījies, un pēc bukmeikeru domām, Floids būs izteikts favorīts šajā cīņā un īru MMA cīkstoņa izredzes tiek vērtētas kā minimālas. Meivezers (49-0, 26 KO) savukārt oficiāli karjeru noslēdza 2015. gada septembrī, kad divpadsmit raundu cīņā ar vienbalsīgu tiesnešu lēmumu pēc punktiem uzveica bijušo WBC un IBF čempionu Andrē Berto (30-4, 23 KO).

Ilgi gaidītā boksa cīņa starp boksa un MMA karaļiem 26. augustā notiks Lasvegasā.

Izmantotie resursi:
Floyd Mayweather-Conor McGregor megafight...

     [+] [-]

, 2017-06-15 11:21, pirms 7 gadiem
sprinteris2 rakstīja: Jāpiekrīt zigmāram, ka Conoram tas "gas tank" noteikti nav tik jaudīgs, lai nocīnītos augstākajā boksa līmenī 12 roundus, bet tu smagi maldies, ka ir 0 izredzes. Ir tak sportā visdažādākie brīnumi piedzīvoti. Vai tad ne tā?
Meivezers ir pārāk gudrs bokseris. Vienīgais Konora pluss ir ka viņš ir liels un salīdzinoši ātrs,bet ar to Meivezeru nenobiedēsi

  +1 [+] [-]

, 2017-06-15 11:21, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Jā, es arī esmu redzējis Rokiju...
Konors varētu pa Krievijas sniegiem vilkt ragavas.

     [+] [-]

, 2017-06-15 11:21, pirms 7 gadiem
zigmārs112 rakstīja: ... Daudz kas no naudas atkarīgs? Floids nekad nepārdos savu nullīti ...
Nebūtu tik pārliecināts. Piemēram, ir taču meitenes, kas pārdod savu nevainību. Bet te iespēja tikt pie simtiem miljonu.

     [+] [-]

, 2017-06-15 11:21, pirms 7 gadiem
Ja pēc klasiskā boksa noteikumiem cīnās, tad patiešām jocīgs pasākums, lai neteiktu vairāk. Ja kādas brīvās cīņas opcijas iesaistītu, tad vēl būtu ko paskatīties.

  -1 [+] [-]

, 2017-06-15 11:24, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Nebūtu tik pārliecināts. Piemēram, ir taču meitenes, kas pārdod savu nevainību. Bet te iespēja tikt pie simtiem miljonu.
Pret Pakiao nopelnīja 300. Varēja zaudēt viņam speciāli. Un revanšā uzvarēt. Tur būtu summas daudz lielākas

  -1 [+] [-]

, 2017-06-15 11:24, pirms 7 gadiem
sprinteris2 rakstīja: Augsti apmaksāts cirks !

Conors, kurš ir aizvadījis 0 profesionālu cīņu boksā pret vienu no vislabākajiem bokseriem pasaulē Floidu Mejvazeru, kuram ir rekords 49-0.

Damokla zobens - kādi 83% ? ko tu tur murgo Uz Floidu 1.10 un uz Conoru 7.00 koeficients. Būkiji vispār netic Conoram, bet sportā mēdz visādāki gadīties.

Conoram win/win situation - nopelnīs tik daudz, cik visā karjerā kopumā un beigās var pateikt - "Es tak neesmu profesionāls bokseris."
Draugs, neskaties koeficientus Optibet tipa kantoros, kur viņi ņem apmēram 15% sev. Betfair, kad pēdējo reizi skatījos, uz Meivezeru varēja uzlikt uz 1,19. Jā, tagad mazliet nokritās. Un varbūt piefiksēji, ka es runāju par varbūtību, nevis koeficientu?
';

     [+] [-]

, 2017-06-15 11:25, pirms 7 gadiem
PatriotGuy rakstīja: Kāpēc Jūs čīkstat? Mums par to jāmaksā? Nē! Ieslēgsim strīmu un izbaudīsim šovu. Lai tikai kāds šeit pasaka ka ja būs iespēja neieslēgs un nepaskatīsies.. Nu tak ir interesanti lai kāds teātris arī tas nebūtu. Nenoliegsim ka tas dzīvei piedod rozīnīti. Lai tak viņi cīnās. Vēl viens liels notikums ko ar draugiem pie aliņa paskatīties. Vai mums no tā sliktāt? Nē. Es esmu excited!
Exactly. Ieslēgsim strīmu un izbaudīsim šovu

  -1 [+] [-]

, 2017-06-15 11:26, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Nebūtu tik pārliecināts. Piemēram, ir taču meitenes, kas pārdod savu nevainību. Bet te iespēja tikt pie simtiem miljonu.
Vecīt, ko tu murgo? Viņi tāpat tiks pie simtiem miljonu neatkarīgi no rezultāta. Tad kāda jēga Floidam sabojāt savu leģendāro statusu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-06-15 11:30, pirms 7 gadiem
Mana prognoze.

Būs Mayweather - Gatti 2.0. Pilnīgs deklass un baltais dvielis.

Konoram iespēja uz lucky punch. Bet zinot kā Meivezers tur sitienu pat tur šansu nav. Maidana reizi smuki trāpija. Zobu izsita ar pisaku. 0 reakcija no Meivezera.

  -1 [+] [-]

, 2017-06-15 11:32, pirms 7 gadiem
Vēl varam cerēt uz Rocky 3 tipa fight. Kad Halks Hogans sitās ar Rokiju ))

  +3 [+] [-]

, 2017-06-15 11:35, pirms 7 gadiem
Topshop rakstīja: Tā teikt jeņku mēsls priekš kepkām
Tad kad Putins all star spēlē iemeta 7 vai cik tur golus tas bija utaino mēsls priekš nozombētajiem?

  +4 [+] [-]

, 2017-06-15 11:40, pirms 7 gadiem
PatriotGuy rakstīja: Tad kad Putins all star spēlē iemeta 7 vai cik tur golus tas bija utaino mēsls priekš nozombētajiem?
Nē, tas bija izcils sportiskais panākums

     [+] [-]

, 2017-06-15 11:42, pirms 7 gadiem
sprinteris2 rakstīja: Vecīt, ko tu murgo? Viņi tāpat tiks pie simtiem miljonu neatkarīgi no rezultāta. Tad kāda jēga Floidam sabojāt savu leģendāro statusu?
Arī "leģendāru statusu" var pārdot par lielu naudu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-06-15 11:53, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Arī "leģendāru statusu" var pārdot par lielu naudu.
Tu esi debīls vai kas tev kaiš? Jā, jo Floidam ir problēmas ar finansēm...un kaut kas tāds noteikti ir vajadzīgs...wtf?

  +3 [+] [-]

, 2017-06-15 11:56, pirms 7 gadiem
Viss sports ir radīts kā izklaide(jau no Grieķijas, Romas laikiem), bet zema līmeņa troļļi to nezin

  +3 [+] [-]

, 2017-06-15 12:27, pirms 7 gadiem
Meiveizers nav ne vienu nokautējis jau vairāk kā 10 gadu. Diez vai ar tām mīkstajām dūrītēm varēs nolikt uz dēļiem Konoru. Bet nav te arī ko daudz dzesēt muti, Konoram šī cīņa ir peļņas avots, nevis sportisks izaicinājums. Iespēja sakaut Meiveizeru ir tikai papildus bonusiņš.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-15 12:32, pirms 7 gadiem
Te viss ir skaidrs. Par sliktu jau protams nenāktu Makgregora uzvara, bet tas ir nereāli.

Man drīzāk gribās Fjūrija - Džošua dueli redzēt

     [+] [-]

, 2017-06-15 13:01, pirms 7 gadiem
sprinteris2 rakstīja: Tu esi debīls vai kas tev kaiš? Jā, jo Floidam ir problēmas ar finansēm...un kaut kas tāds noteikti ir vajadzīgs...wtf?
Klau, Tu tiešām domā ka šī cīņa ir sporta pasākums? Analizē izredzes, katras prasmes u.tml. Ne jau tas noteiks šīs cīņas gaitu un iznākumu.

     [+] [-]

, 2017-06-15 13:21, pirms 7 gadiem
Mixes rakstīja: Meiveizers nav ne vienu nokautējis jau vairāk kā 10 gadu. Diez vai ar tām mīkstajām dūrītēm varēs nolikt uz dēļiem Konoru. Bet nav te arī ko daudz dzesēt muti, Konoram šī cīņa ir peļņas avots, nevis sportisks izaicinājums. Iespēja sakaut Meiveizeru ir tikai papildus bonusiņš.
Piekrītu. Ja nemaldos, Konors ir cīnijies amatieru boksā Īrijā pirms savas MMA, UFC karjeras. Bet nu ja skatās objektīvi, tad viņam tāpat ir ļoti maz izredžu uzvarēt. Bet nevajag jau uzreiz te Floida fanātiem, slapināt bikses un kliegt, ka Konors gulēs uz dēļiem pēc diviem raundiem. Kā Tu minēji Meivezers nav nokautējis nevienu 10 gadus+ viņam ir 40 gadi(biomehāniku apmānīt ir ļooti grūti), pretī viņam stāsies 28 gadus jauns fiziskās sagatavotības monstrs, kuram nav papīra žoklis kā mēs esam redzējuši un kurš būs lielāks un smagāks. Bet te grūti kko prognozēt. bet kopumā japiekrīt, ka Konoram cerību uzvarēt ir maz, būtībā ir tikai viena - lucky punch.

     [+] [-]

, 2017-06-15 13:50, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Klau, Tu tiešām domā ka šī cīņa ir sporta pasākums? Analizē izredzes, katras prasmes u.tml. Ne jau tas noteiks šīs cīņas gaitu un iznākumu.
2 komericālās zvaigznes cīnīsies savā starpā. Vari saukt to, kā vien vēlies.

     [+] [-]

, 2017-06-15 14:06, pirms 7 gadiem
arch122 rakstīja: Piekrītu. Ja nemaldos, Konors ir cīnijies amatieru boksā Īrijā pirms savas MMA, UFC karjeras. Bet nu ja skatās objektīvi, tad viņam tāpat ir ļoti maz izredžu uzvarēt. Bet nevajag jau uzreiz te Floida fanātiem, slapināt bikses un kliegt, ka Konors gulēs uz dēļiem pēc diviem raundiem. Kā Tu minēji Meivezers nav nokautējis nevienu 10 gadus+ viņam ir 40 gadi(biomehāniku apmānīt ir ļooti grūti), pretī viņam stāsies 28 gadus jauns fiziskās sagatavotības monstrs, kuram nav papīra žoklis kā mēs esam redzējuši un kurš būs lielāks un smagāks. Bet te grūti kko prognozēt. bet kopumā japiekrīt, ka Konoram cerību uzvarēt ir maz, būtībā ir tikai viena - lucky punch.
Ja var ticēt vikipēdijai, tad Meivezera augums ir 1,73 m, bet Makgregora 1,75 m. Svars atšķirsies, visticamāk, ne vairāk par 1 kg. Nu jā, dzimšanas gadā ir lielāka atšķirība.

     [+] [-]

, 2017-06-15 14:13, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Ja var ticēt vikipēdijai, tad Meivezera augums ir 1,73 m, bet Makgregora 1,75 m. Svars atšķirsies, visticamāk, ne vairāk par 1 kg. Nu jā, dzimšanas gadā ir lielāka atšķirība.
Par kādu 1kg tu runā ? Tu tak zini, ka Conors ir daudz smagāks? Cīņas laikā viņš būs ap 170-175lbs, Floids nekad ar tādu svaru nestaigā...

     [+] [-]

, 2017-06-15 14:21, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Ja var ticēt vikipēdijai, tad Meivezera augums ir 1,73 m, bet Makgregora 1,75 m. Svars atšķirsies, visticamāk, ne vairāk par 1 kg. Nu jā, dzimšanas gadā ir lielāka atšķirība.
Ja var ticēt vikipēdijai

Iedot tev visas 40 valodas, kurās ir izveidots Meivezers?

     [+] [-]

, 2017-06-15 14:22, pirms 7 gadiem
sprinteris2 rakstīja: Par kādu 1kg tu runā ? Tu tak zini, ka Conors ir daudz smagāks? Cīņas laikā viņš būs ap 170-175lbs, Floids nekad ar tādu svaru nestaigā...
Tu nervu nomierini, uzkarsis bišk... Izlasi rakstu- cīnīsies vienā svara kategorijā!!!

     [+] [-]

, 2017-06-15 14:23, pirms 7 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: NU tur jau Floids īru dauzīs kā mazu bērnu, priekš kam tas Konoram bija vajadzīgs. Kruts vāģis tak ir , ko vēl, naudas dēļ graut savu prestižu. Nu var arī tā. Foids tikmēr neko nezaudē un dabū piķi.
prieskam vinam tas vajadzigs? 80 miljoni nav pietiekams iemesls...?

     [+] [-]

, 2017-06-15 14:26, pirms 7 gadiem
henrijs rakstīja: Tu nervu nomierini, uzkarsis bišk... Izlasi rakstu- cīnīsies vienā svara kategorijā!!!
Es esmu pavisam mierīgs, bet izskatās gan tev, gan zobenam ir slikta izpratne par cīņas sportu.

Izskaidrošu Jums, puiši. Tas, ka viņi cīnīsies vienā kategorijā nenozīmē, ka viņiem būs vienāds svars, jo sveršanās notiek 24h pirms cīņas un gan boksā, gan mma cīkstoņi nomet svaru. Conors ikdienā staigā ap 170lbs, bet nosvērsies uz tiem atrunātajiem 154lbs. Parsvarā nometīs ūdeni un šo 24h laikā atjaunosies līdz saviem "walking weight." Savukārt Floids ikdienā staigā ap 160, varbūt bisķ vairāk.
Tātad reāli ringā cīnīsies floids ar saviem 160lbs un Conors ar saviem 170-175lbs.

     [+] [-]

, 2017-06-15 14:33, pirms 7 gadiem
Vai nav vienalga, kurš uzvarēs? Būs labs šovs! Un man arī drusku skaudība par to piķi, kuru iešņauks abi...

  -1 [+] [-]

, 2017-06-15 15:04, pirms 7 gadiem
Jēziņ, kur tāds autists kā zigis var vēl būt! Tu runā tā itkā MMA sistu daudz lēnāk un vājāk. Tā itkā, tur nebūtu jābūt asumam utt. Protams skila ziņā Floids būs labāks, ko arī teicu. Izvairīties un kontru ielikt pa seju viņš varēs. Bet, ko tas dos? Konors viņa mušas sitienus nejutīs, ja kritīs, tad no skābekļa trūkuma. Un Konora stiprākā puse ir tieši viņa ātrums un precizitāte. Taimings. Džeki, kuri ikdienā sitās ar kājām ar, saka, ka Konora sitieni ir pārsteidzoši. Tu domā šā visa gada laikā Konors guļ, kamēr Floids pagriež laiku atpakaļ? Smejies.

Cik liels ir reach abiem? Paļubomu Konoram tur kā vienmēr ir pārsvars. Saku, Konors neriskētu cīnīties, ja zinātu, ka viņu varētu izrubīt Floids var nosist mušu, bet ne MMA cīkstoni. Konoram nebūs problēmu zaudēt pēc punktiem ... turpretī Floidam dabūt vienu sitienu pa žokli ... var sanākt kauns

  -1 [+] [-]

, 2017-06-15 15:19, pirms 7 gadiem
One Man Show! rakstīja: Jēziņ, kur tāds autists kā zigis var vēl būt! Tu runā tā itkā MMA sistu daudz lēnāk un vājāk. Tā itkā, tur nebūtu jābūt asumam utt. Protams skila ziņā Floids būs labāks, ko arī teicu. Izvairīties un kontru ielikt pa seju viņš varēs. Bet, ko tas dos? Konors viņa mušas sitienus nejutīs, ja kritīs, tad no skābekļa trūkuma. Un Konora stiprākā puse ir tieši viņa ātrums un precizitāte. Taimings. Džeki, kuri ikdienā sitās ar kājām ar, saka, ka Konora sitieni ir pārsteidzoši. Tu domā šā visa gada laikā Konors guļ, kamēr Floids pagriež laiku atpakaļ? Smejies.

Cik liels ir reach abiem? Paļubomu Konoram tur kā vienmēr ir pārsvars. Saku, Konors neriskētu cīnīties, ja zinātu, ka viņu varētu izrubīt Floids var nosist mušu, bet ne MMA cīkstoni. Konoram nebūs problēmu zaudēt pēc punktiem ... turpretī Floidam dabūt vienu sitienu pa žokli ... var sanākt kauns
Hahahahahahahahahaha. Viss ar tevi ir skaidrs. Sēdi un komentē basi vai futbolu,vai kur tu tur biji specs. Es tiešām domāju,ka Tu esi gudrāks,bet tāds pats vien kepka kā visi pārējie. Pirmkārt Floidam viņš pat netrāpīs. Ātrums,precizitāte? Taimings? Viņš vispār ir boksējies vairāk par 5-6 raundiem ? Meivezers var visus 15 ja vajag. Ātrums? Floids vēl joprojām ir viens no ātrākajiem savā svarā. Precizitāte ? Tu no sākuma trāpi Meivezeram. Kanelo tik dauzīja pa blokiem un mahājās āŗā. Un nekā tur nebij,bija izskolots. Un tas ir bokseris kuram bija pirms tam 40+ cīņas. Sitiena spēks? Bokseri principā sit stiprāk ar rokām nekā MMA fighteri. Tā tikai liekas,ka viņi baigi močij,bet tas ir tāpēc,ka viņu cimdi ir daudz cietāki. Vēl daudz izsaka pieredze. Meivezers boksā ir redzējis visu. Konors - neko. Meivezeram ir super štābs. Konoram neslikts treneris,bet priekš MMA nejau boksa. Vēl mani par autistu saukā. Ja nav poņas no boksa tad labāk netaisi no sevis pamuļķi. Es uzskatu,ka ja Meivezers sevi ciena kā bokseri tad 4-5 raundā Kavanagi izmetīs balto dvieli,jo Konors tiks iznicināts

     [+] [-]

, 2017-06-15 15:29, pirms 7 gadiem
Nē nu ja notiek kāds pasaules brīnums un Konors nejauši nokautē Floidu tad Meivezers kļūtu par lielāko apsmieklu USA. Viņš jau sevi liela,ka ir labāks par Ali

  -1 [+] [-]

, 2017-06-15 16:00, pirms 7 gadiem
Konors varbūt nezaudēs ar KO, bet ar TKO gan - jo nu nedavilks viņš 12 raundus - pēc dažiem jau elsos, stāvēs ar paceltām rokām un Floids viņu masēs, kamēr apstādinās cīņu. Izturību priekš 12 raundiem ilgi jātrennē.

  +2 [+] [-]

, 2017-06-15 17:18, pirms 7 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Hahahahahahahahahaha. Viss ar tevi ir skaidrs. Sēdi un komentē basi vai futbolu,vai kur tu tur biji specs. Es tiešām domāju,ka Tu esi gudrāks,bet tāds pats vien kepka kā visi pārējie. Pirmkārt Floidam viņš pat netrāpīs. Ātrums,precizitāte? Taimings? Viņš vispār ir boksējies vairāk par 5-6 raundiem ? Meivezers var visus 15 ja vajag. Ātrums? Floids vēl joprojām ir viens no ātrākajiem savā svarā. Precizitāte ? Tu no sākuma trāpi Meivezeram. Kanelo tik dauzīja pa blokiem un mahājās āŗā. Un nekā tur nebij,bija izskolots. Un tas ir bokseris kuram bija pirms tam 40+ cīņas. Sitiena spēks? Bokseri principā sit stiprāk ar rokām nekā MMA fighteri. Tā tikai liekas,ka viņi baigi močij,bet tas ir tāpēc,ka viņu cimdi ir daudz cietāki. Vēl daudz izsaka pieredze. Meivezers boksā ir redzējis visu. Konors - neko. Meivezeram ir super štābs. Konoram neslikts treneris,bet priekš MMA nejau boksa. Vēl mani par autistu saukā. Ja nav poņas no boksa tad labāk netaisi no sevis pamuļķi. Es uzskatu,ka ja Meivezers sevi ciena kā bokseri tad 4-5 raundā Kavanagi izmetīs balto dvieli,jo Konors tiks iznicināts
Viss ar tevi skaidrs. Tu tak esi tupāks par pufaiku. Tu kautko tagad te strīdies ar mani, bet par ko? Jenot, es tev saku, ka Meivezers zaudēs? Es tik pasaku, ka nebūs tur nekāds deklass kā tev liekas. Parastā garlaicīgā Floida cīņā. Floids neuzvarēs ar KO, vienīgā iespēja pāragri apstādināt cīņu būs tikai dēļ Konora. Vai nu viņš nositīs ar vienu laimīgu sitienu Floidu, vai arī vienkārši nokritīs bez skābekļa.

Tā būs parasta, garlaicīga cīņa. Haips 1000x lielāks par skatāmību, kā jau visas Floida cīņas. Ja nu vienīgi Konors parūpesies par kādu šovu.

  -1 [+] [-]

, 2017-06-15 17:38, pirms 7 gadiem
Mans scenārijs: Mc ātri izslēdz Meivēzeri, tad atbildes haips pēc MMA noteikumiem, kur Meivēzers vēlreiz dabū bietē, Mc kļūst par uuber ultra Kingu, kuru vēlāk diezgan īzī atkal izslēdz kāds jauns gailis, bet $paralēli fonā šim visam grozās mega astronomiski $$ cipari.