Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Autors: Māris Noviks

Porziņģis: "Ceru palīdzēt Latvijai Eiropas čempionātā"

Porziņģis: "Ceru palīdzēt Latvijai Eiropas čempionātā"
Kristaps Porziņģis pēc uzvaras 2017. gada NBA prasmju konkursā
Foto: nba.com

"Jā, man patiktu sacensties Eiropas čempionātā, palīdzēt komandai iekļūt izslēgšanas spēlēs un aizvadīt lielisku turnīru," basketbolists Kristaps Porziņģis izteicies otrdien, 18. aprīlī, publicētajā intervijā FIBA.com .

Ņujorkas “Knicks” spēka uzbrucējs vēl nav oficiāli apstiprinājis spēlēšanu valstsvienībā. Porziņģis savu lēmumu gatavojas paziņot 24. aprīlī plkst. 14:00 paredzētajā preses konferencē Liepājas Olimpiskajā centrā.

Latvijas valstsvienība Eiropas čempionāta D grupā Stambulā sacentīsies pret Lielbritāniju, Beļģiju, Krieviju, Serbiju un Turciju. Četras spēcīgākās komandas kvalificēsies izslēgšanas spēlēm, kuras notiks “Sinan Erdem” arēnā Stambulā.

“D grupa ir ļoti interesenta, atklāti sakot, ļoti spēcīga,” teica Porziņģis. “Tādām komandām kā Serbijai un Turcijai ir liela pieredze. Viņi zina, kā uzvarēt tādos turnīros.”

"Spēlēšana Stambulā notiks spriedzes apstākļos, jo tā ir valsts un pilsēta, kurā mīl basketbolu," turpināja Porziņģis. "Mums būs jābūt gataviem no pirmās dienas un jāspēlē augstākajā līmenī. Tāpat kā jebkurai komandai, mums būs vajadzīga veiksme. Būtu jauki redzēt valstsvienību labi spēlējam un man patiktu palīdzēt komandai uzvarēt."

Porziņģis uzskata, ka Latvijas basketbolam ir nākotne. “Mums ir labs potenciāls un varam izveidot ļoti konkurētspējīgu valstsvienību. Basketbols Latvijā aug un man patīk to redzēt. Daži puiši aizvada lieliskas sezonas, turklāt mums ir daži vareni veterāni, kuri var ievērojami palīdzēt izlasei.”

Liepājnieks zina, ka viņa piemērs palīdz Latvijas jaunajiem spēlētājiem. “Pēdējos gados esam progresējuši. Esmu ļoti priecīgs, ka bērni mīl šo sporta veidu. Daži no viņiem vēlas doties mūsu pēdās un grib kļūt par profesionāliem basketbolistiem.”

Izmantotie resursi:Porzingis 'absolutely' hopes to play for Latvia...

, 2017-04-18 13:57, pirms 7 gadiem
KP tā ir uz tavas sirdsapziņas un pats labāk zināsi, jo daudz spēlēs aizvadīji un zini, ko darīt un ko pielikt! Ja pateiks JĀ, tad būs feini.
Slēpts komentārs: furios
, 2017-04-18 14:02, pirms 7 gadiem
Patīkami dzirdēt . Priecīgi būsim,kad viss būs pateikts oficiāli !
, 2017-04-18 14:03, pirms 7 gadiem
Pēc būtības jau viņam vajadzētu piekrist šogad. Pagājušo gad bija ļoti saprotams, drafts, pirmais gads, jāveido popularitāte un jāslēdz līgumi, domāju, lai kas arī kā būtu, ja KP turpinās ar savu attieksmi pret savu darbu tāpat, lielais līgums neizpaliks. Ja veselība ļaus, tad domāju tagad visi čempionāti būs ar viņu!
, 2017-04-18 14:07, pirms 7 gadiem
furios rakstīja: Lai ka gribtos,bet labak jau nespelet,lai neiedzivotos traumas,atpustos pec garas sezonas!!!Nekas nakotne,pec gadiem 2-3...Varat mani nolikt,bet karjeras laba sads solis nebutu pareizs!!!
Jokičs spēlēja čempī un kas vainas viņa karjerai?
Slēpts komentārs: furios
, 2017-04-18 14:13, pirms 7 gadiem
BET...
, 2017-04-18 14:18, pirms 7 gadiem
Aleluja
Slēpts komentārs: taspatspuisis
, 2017-04-18 14:23, pirms 7 gadiem
Tevi tur neviens pretinieks neglaudīs, bet spēlēs asi, tāpēc - ja jūties spēcīgs un gatavs riktīgam kapiņam, spēlē, ja šaubies, - tad labāk izlaid!
, 2017-04-18 14:25, pirms 7 gadiem
Būs ceru izlasē
, 2017-04-18 14:29, pirms 7 gadiem
Gaidam preses konferenci.
Slēpts komentārs: fire
, 2017-04-18 14:32, pirms 7 gadiem
Padomājat tak loģiski, KP taču speciāli netaisītu preses konferenci , lai atteiktu izlasei, nav nekāds Lebrons 😁 Ceru ka traumās beviens neidzīvosies , lai beidzot būtu realizēt to potenciālu uz ko mēs visi ceram, gaidām...
, 2017-04-18 14:37, pirms 7 gadiem
Man ir lielas aizdomās,ka viņš šogad neatteiks izlasei.
, 2017-04-18 14:39, pirms 7 gadiem
taspatspuisis rakstīja: Nesaprotu kāpēc nevar vienkārši pateikt jā vai nē? Jātaisa bļin sensācija un jāčakarē tauta
Tu esi tā tauta? Tauta, kas visos veidos nav apmierināta? Spēlēs izlasē, nu nezinu nezinu - nespēlēs izlasē, es jau tā domāju. Tādiem kā tu nekad nekas nekur nebūs pa prātam. Latvietis parastais esi
, 2017-04-18 14:40, pirms 7 gadiem
fire rakstīja: Zūdpeņa palīdzība Latvijai nav vajadzīga, lai brauc uz savu zūdpeniju un runā zūdvalodā. Šitas zauds un kĒSLS nevienam nav vajadzīgs. Caurs sietas aizsardzībā, nekāda elastīguma. Īsts zūdpenis.
Pusdienas gļuki sākās?
, 2017-04-18 14:42, pirms 7 gadiem
wanagsdw rakstīja: Padomājat tak loģiski, KP taču speciāli netaisītu preses konferenci , lai atteiktu izlasei, nav nekāds Lebrons 😁 Ceru ka traumās beviens neidzīvosies , lai beidzot būtu realizēt to potenciālu uz ko mēs visi ceram, gaidām...
Vai tad pirms Olimpiskās kvalifikācijas, viņš ar nesasauca preses konferenci, kurā pateica, ka nespēlēs?
, 2017-04-18 14:53, pirms 7 gadiem
Ceru ka šoreiz ar treso piegājienu viss sanāks!
, 2017-04-18 14:57, pirms 7 gadiem
Kaa var buut taadi auni, kas te komentee... pirms paaris dienaam vaideeja, ka porzingis tads un shitaads, atsaka izlasei, nodeveejs utt... tagad kad vinsh vareetu speeleet jau veel debilaaks bazaars. Viss ir vienkaarshi, ja KP speelees vinsh buus visu laiku labaakais speleetaajs Latvijas basketbola izlases veesturee un punkts turklaat arii sastaavs lv vareetu buut labaaks nekaa tad, kad bija ugunskuri geerbtuves protams, ja kaads neizdomaa atteikt izlasei
, 2017-04-18 15:00, pirms 7 gadiem
Ja abi Nba spelētāji būs tad tas būs visu laiku labākais Latvijas vīriešu izlases sastāvs,kāds ir bijis pēdejos gados.
Slēpts komentārs: Ernijzz
, 2017-04-18 15:02, pirms 7 gadiem
bembists rakstīja: Jokičs spēlēja čempī un kas vainas viņa karjerai?
Jokičam ķermenis ir nobriedis pilnīgi oke savam vecumam,ko nevarētu teikt par KP
, 2017-04-18 15:02, pirms 7 gadiem
Basketbola čempis tiek rīkots valstī, kur pagājušo gad vien notika 14 terora akti, es vispār nesaprotu, ko tie organizatori domā. Turcijā tūrisms ir nosprādzis, kas to čempi brauks skatīties?ISISam vai kurdiem līst par lielgabalu gaļu?
, 2017-04-18 15:06, pirms 7 gadiem
Par drošību Turcijā tiešām ir bažas.. pietam šis ir samērā liels pasākums, kas īpaši vilina piromānus...
, 2017-04-18 15:13, pirms 7 gadiem
taspatspuisis rakstīja: Nesaprotu kāpēc nevar vienkārši pateikt jā vai nē? Jātaisa bļin sensācija un jāčakarē tauta
Tāpēc, ka Kristapam noteikti ir individuālais plāns pēc kura viņš strādās un jāskatās vai Bagijam, Šnepam utt. tas ir pa ceļam.

Ja viņš būs izlasē, tad, visticamāk, būs tāds scenārijs, ka viņš sākumā būs kopā ar izlasi, bet gatavosies pēc individuālā plāna un paralēli mācīsies kombinācijas utt., bet tikai uz gatavošanās posma beigām trenēsies kopā ar komandu.

Nu tas ir mans minējums vismaz.
, 2017-04-18 15:14, pirms 7 gadiem
marksis rakstīja: Basketbola čempis tiek rīkots valstī, kur pagājušo gad vien notika 14 terora akti, es vispār nesaprotu, ko tie organizatori domā. Turcijā tūrisms ir nosprādzis, kas to čempi brauks skatīties?ISISam vai kurdiem līst par lielgabalu gaļu?
ja Porzingis būtu brauktu, bet kad attcerējos ka Turcijā nu nee soorryy nebraukšu! Komandai vēl ok apkārt būs baigā drošiba, bet nu mums parastiem faniem nu nezz..!
, 2017-04-18 15:17, pirms 7 gadiem
taspatspuisis rakstīja: Nesaprotu kāpēc nevar vienkārši pateikt jā vai nē? Jātaisa bļin sensācija un jāčakarē tauta
Tu vispār kaut puslīdz seko līdzi, kas tur viņam šobrīd klubā notiek? Šogad reāli ir daudz sarežģītāk kā pirms gada.
, 2017-04-18 15:18, pirms 7 gadiem
Eiropas čempi atlētisma ziņā pat nevar salīdzināt ar NBA.
Pat Eirolīgā, cik ir fiziskas komandas? Pao, Olympiacos, Fener.. Pārējie ir vairāk dancotāji.

ko NBA dara Eirolīga stāri Rodrigezs, Mirotičs, tas pats Teodosičs par NBA sasapņojies (lauznis viņu gaida).

Tā kā Eiropā vismaz par 1.5 kārtu mazatlētiskāks basis.

M rakstīja: Tevi tur neviens pretinieks neglaudīs, bet spēlēs asi, tāpēc - ja jūties spēcīgs un gatavs riktīgam kapiņam, spēlē, ja šaubies, - tad labāk izlaid!
, 2017-04-18 15:19, pirms 7 gadiem
Fluks rakstīja: ja Porzingis būtu brauktu, bet kad attcerējos ka Turcijā nu nee soorryy nebraukšu! Komandai vēl ok apkārt būs baigā drošiba, bet nu mums parastiem faniem nu nezz..!
Nepārspīlē. Notiek, protams, bet ne jau ar tādu intensitāti kā te kādam šķiet. Uzrauties uz bumbas principā ir procentuāli mazākas iespējas kā ciest autokatastrofā.
, 2017-04-18 15:20, pirms 7 gadiem
Kp uzmetīs Knicks un spēlēs , Knicks nometnē kautkāds pisdec notiekas ..
, 2017-04-18 15:22, pirms 7 gadiem
Hmm,varbut KP uzmetis Newyork un preteji visam ,ko komanda aizliegusi teisam speles cempi...Sava veida strategija ka tikt vala no knicks!!!
, 2017-04-18 15:22, pirms 7 gadiem
Wow , mazliet paarsteidz mani , biju paariecinats , ka jau bija izleemis ,ka nespeelees izlasee shogad
, 2017-04-18 15:24, pirms 7 gadiem
EČ pats par sevi jau ir "NBA sezonas ieskrējiena logā". Lai tikai pats skatās, kad pieslēgties komandas ietvaros un cik ilgi pašam visu "trenkāt"..
Par labu izlasei nāca "domstarpības" ar kluba vadību - labs sniegums EČ var piepacelt vērtību (un svaru sarunās), lai "piespiestu" klubu tiekties uz KP pakārtotu attīstības plānu.
, 2017-04-18 15:25, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: Nepārspīlē. Notiek, protams, bet ne jau ar tādu intensitāti kā te kādam šķiet. Uzrauties uz bumbas principā ir procentuāli mazākas iespējas kā ciest autokatastrofā.
nu pēc Erdogana referenduma visu ko var gaidīt, jāskatās ko tuvākās nedēļas nesīs, bet nu vietējie ārdās, referendumu uzvarēja ar mazu pārsvaru un ir fiksētas neatbilstošas (viltotas) biļetes. Tā valsts vienkārši slīd ellē, cik viņi vēl 5 gadus atpakaļ bija normāla attīstīta valsts, tad tagad tur ir p@kaļā.. nav jau runa tikai par to vai uzrausies uz bumbas.. ja dzīves līmenis strauji krīt, tad var arī uzrauties uz laupīšanām un rasistiskiem uzbrukumiem
, 2017-04-18 15:27, pirms 7 gadiem
PraporšiksPingvins3 rakstīja: Kp uzmetīs Knicks un spēlēs , Knicks nometnē kautkāds pisdec notiekas ..
Maigi teikts. Karameļu Antons vien, ja palasa pēdējās ziņas, šobrīd ir tāāādos sū...s, iekļuvis, ka maz neliekas. Skaidrs, ka NYC nākošgad nebūs. Un tas tikai viens no momentiem.
, 2017-04-18 15:28, pirms 7 gadiem
Beidzot es dzirdu no viņa , ka viņš cer palīdzēt, citādi visu laiku tikai atmazgas!!
, 2017-04-18 15:31, pirms 7 gadiem
marksis rakstīja: Basketbola čempis tiek rīkots valstī, kur pagājušo gad vien notika 14 terora akti, es vispār nesaprotu, ko tie organizatori domā. Turcijā tūrisms ir nosprādzis, kas to čempi brauks skatīties?ISISam vai kurdiem līst par lielgabalu gaļu?
Tas ir viens no faktoriem, kas liek domāt, ka KP tomēr varētu izlasei atteikt. Turklāt nezinu kā LBS spēs nosegt apdrošināšanu viņam, ņemot vērā ne tikai traumatisma, bet arī terorisma risku.
, 2017-04-18 15:31, pirms 7 gadiem
marksis rakstīja: nu pēc Erdogana referenduma visu ko var gaidīt, jāskatās ko tuvākās nedēļas nesīs, bet nu vietējie ārdās, referendumu uzvarēja ar mazu pārsvaru un ir fiksētas neatbilstošas (viltotas) biļetes. Tā valsts vienkārši slīd ellē, cik viņi vēl 5 gadus atpakaļ bija normāla attīstīta valsts, tad tagad tur ir p@kaļā.. nav jau runa tikai par to vai uzrausies uz bumbas.. ja dzīves līmenis strauji krīt, tad var arī uzrauties uz laupīšanām un rasistiskiem uzbrukumiem
Tur viss iet uz pamatīgu skrūvju piegriešanu un neizslēdzu, ka pat kādā brīdī komandantstundu. Žēl, jo patika gan Turcija, gan īpaši Stambula. bet, ja tas netraucēs EČ un tur notiks, tad ar drošību viss būs OK. Pašiem faniem jādomā ar galvu, kur iet, kur nekādā gadījumā neiet un ko darīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-18 15:53, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: Nepārspīlē. Notiek, protams, bet ne jau ar tādu intensitāti kā te kādam šķiet. Uzrauties uz bumbas principā ir procentuāli mazākas iespējas kā ciest autokatastrofā.
Bet redz čempis daudz cilvēki. Teroristiem lielāka vēlme!
, 2017-04-18 15:56, pirms 7 gadiem
naurisk rakstīja: Tas ir viens no faktoriem, kas liek domāt, ka KP tomēr varētu izlasei atteikt. Turklāt nezinu kā LBS spēs nosegt apdrošināšanu viņam, ņemot vērā ne tikai traumatisma, bet arī terorisma risku.
šķiet esmu lasījis, ka sakarā ar apdrošināšanu FIBA turnīriem esot izmaiņas kopš Biedriņa laikiem. to sedz NBA, kā daļu no viņa līguma vai kaut kā tā. vai arī izlasei ir jāiemet kāda limitēta summa (50, 100k?), pārējo segtu Silvers.
neapšaubu arī to, ja ziņotu ka Kristaps piedalīsies čempī, kāds uzņēmums to varētu sponsorēt vai Kristaps ar ģimeni pats to apmaksātu.

ja kāds zin precīzāk, labprāt tiktu palabots.
, 2017-04-18 15:57, pirms 7 gadiem
Uzskatu, ka ir drusku par ātru izlasei, jo viņa režīmu tas varētu izsist no rāmjiem. Ja spēlēs izlasē, tad pieļauju, ka nākamajā sezonā labi, ja nospēlēs vien 60 spēles, jo būs vajadzīgi ilgstošāki atkopšanās periodi.
, 2017-04-18 16:00, pirms 7 gadiem
Visam apakšā ir tikai un vienīgi Cilvēks. Tagad varianti 1) KP izdomā par labu izlasei šogad un nedod Dievs - kaut ko satraumē tpu tpu tpu - ka rezultātā uz jautājuma paliek vinja nakotnes karjera gan NBA , gan izlasē .... vai 2) šogad atsaka, vēl gadu briest, trenējas , aug un tad palidz izlasei'. Izvēle ir un paliek tikai KP ziņā. Jā, es pats būtu ļoti priecīgs ja Kristaps būtu gan shogad gan veel gadi 10- 15 uz priekshu uz katru sasaukumu izlasei.... bet manas vēlmes ir ļoti neatkarīgasm jo no tām nekas nav atkarīgs.
Slēpts komentārs: Zoom Mode
, 2017-04-18 16:17, pirms 7 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Vai tad pirms Olimpiskās kvalifikācijas, viņš ar nesasauca preses konferenci, kurā pateica, ka nespēlēs?
Jā, bet tajā konferencē bija jau diezgan skaidra nostāja, konference vienkārši tika aizvadīta, lai to oficiāli paziņotu! Šajā gadījumā būtu šausmīgi jokaini, ja viņš tagad šādi izteiktos, ka ļoti vēlas palīdzēt, ir gatavs un viss forši un pēc nedēļas konferencē pasaka, ka nepiedalīsies! Domāju, ka šis solis ir jau otrais Kristapa prettrieciens Filam Ņujorkas sāgā, sākot jau ar pēcsezonas mītinga izlaišanu! Domāju, ka preses konferenci sarīkoja pēc nedēļas, jo viņam tomēr galu galā ir nepieciešams Fila galavārds, jo tiesības uz KP pieder Ņujorkai un viņi var TEORĒTISKI uzlikt veto KP dalībai EČ! Līdz ar to vēl sazvanīsies, visu sarunās, norunās, pārliecināsies, ka Fils neuzdrīkstēsies likt šķēršļus Kristapam un tad arī konferencē to paziņos! Jo viena lieta, ka Knicks juridiski var uzlikt veto Kristapa dalībai, cita lieta vai viņiem tiešām pietiks dūšas, ņemot vērā, ka KP pēc 2 sezonām beigsies rookie līgums un tajā brīdī varēs vairāk vai mazāk pats lemts savu likteni un kur vēlas tālāk spēlēt un ņemot vērā, ka Kristaps Ņujorkai šobrīd reāli ir vispār vienīgā pozitīvā sastāvdaļa visā organizācijā, kas vēl varbūt var kaut kā saglābt Ņujorkas nākotni, tad šaubos, ka Fils uzdrīkstēsies tagad Porziņģim vēl vairāk uzkāpt uz galvas!
, 2017-04-18 16:36, pirms 7 gadiem
furios rakstīja: Lai ka gribtos,bet labak jau nespelet,lai neiedzivotos traumas,atpustos pec garas sezonas!!!Nekas nakotne,pec gadiem 2-3...Varat mani nolikt,bet karjeras laba sads solis nebutu pareizs!!!
Eu beidz, tad vispār nevajag nodarboties ar sportu, jo pat ejot pa ielu var traumu dabūt. Tā ir lūzeru domāšana, neviens nebrauc ar domu, ka tik es nedabūju traumu, te ir augstāki mērķi, tu pārstāvi savu valsti!!!
, 2017-04-18 16:37, pirms 7 gadiem
Zoom Mode rakstīja: Porzingim nav japalidz Latvijas zilasei , tas butu nonsenss , ka NBA zvaigzne speles kopa ar jamapampiniem , nu ta nemedz but , un nedrikt to pielaut , mums svarigak ir Porzinga pienesums NBA , neka LV izlasei , kas tad slaves Porzingi , ja ne Donalds Dzons Tramps!
Pārbaudi galvu!!!
, 2017-04-18 16:50, pirms 7 gadiem
Edison rakstīja: Eu beidz, tad vispār nevajag nodarboties ar sportu, jo pat ejot pa ielu var traumu dabūt. Tā ir lūzeru domāšana, neviens nebrauc ar domu, ka tik es nedabūju traumu, te ir augstāki mērķi, tu pārstāvi savu valsti!!!
Nesaku,ka vispar nekad,bet nu paciesamies 2 gadus ok!!!
Slēpts komentārs: KANDESA
, 2017-04-18 16:58, pirms 7 gadiem
Nedarbs rakstīja: Jā, bet tajā konferencē bija jau diezgan skaidra nostāja, konference vienkārši tika aizvadīta, lai to oficiāli paziņotu! Šajā gadījumā būtu šausmīgi jokaini, ja viņš tagad šādi izteiktos, ka ļoti vēlas palīdzēt, ir gatavs un viss forši un pēc nedēļas konferencē pasaka, ka nepiedalīsies! Domāju, ka šis solis ir jau otrais Kristapa prettrieciens Filam Ņujorkas sāgā, sākot jau ar pēcsezonas mītinga izlaišanu! Domāju, ka preses konferenci sarīkoja pēc nedēļas, jo viņam tomēr galu galā ir nepieciešams Fila galavārds, jo tiesības uz KP pieder Ņujorkai un viņi var TEORĒTISKI uzlikt veto KP dalībai EČ! Līdz ar to vēl sazvanīsies, visu sarunās, norunās, pārliecināsies, ka Fils neuzdrīkstēsies likt šķēršļus Kristapam un tad arī konferencē to paziņos! Jo viena lieta, ka Knicks juridiski var uzlikt veto Kristapa dalībai, cita lieta vai viņiem tiešām pietiks dūšas, ņemot vērā, ka KP pēc 2 sezonām beigsies rookie līgums un tajā brīdī varēs vairāk vai mazāk pats lemts savu likteni un kur vēlas tālāk spēlēt un ņemot vērā, ka Kristaps Ņujorkai šobrīd reāli ir vispār vienīgā pozitīvā sastāvdaļa visā organizācijā, kas vēl varbūt var kaut kā saglābt Ņujorkas nākotni, tad šaubos, ka Fils uzdrīkstēsies tagad Porziņģim vēl vairāk uzkāpt uz galvas!
Var piekrist, bet domāju, tads čalis, kam ir laba darba ētika kā KP, tāpat bez darba nepaliks, un visticamāk, nu jau viņam ir pilnīgi poh par NY, viņš turpinās strādāt un darīt to, kas līgumā ir, domāju, ar šo meetinga izlaišanu viņš parade to, kad arī viņam ir jāprasa viedoklis par komandai svarīgām lietām. Cik zinu, tad pa lielam, līdz ko sezona beigusies KP var darīt ko grib līdz oficiālam sasaukumam uz treniņnometni un pa lielam viņam Fila ieteikums spēlēt vai nespēlēt ir pie kājas, viņš pats zin, cik vesels un labā formā ir un ko var darīt un ko nē, pieaudzis cilvēks ibio.
P.S daudzi komentētāji rakstā gan ir zem katras kritikas, domāju nonsense bazara dzinēji daži ir jābano, lai tādu bezsakaru neraksta.
, 2017-04-18 17:01, pirms 7 gadiem
furios rakstīja: Hmm,varbut KP uzmetis Newyork un preteji visam ,ko komanda aizliegusi teisam speles cempi...Sava veida strategija ka tikt vala no knicks!!!
NY neko nevar aizliegt - KP ir vērtīgākais kas viņiem ir u negrib zaudēt, 29 komandas ar prieku paņemtu. tāpēc NY jādejo uz pirkstgaliem KP priekšā..
, 2017-04-18 17:07, pirms 7 gadiem
Es piekrītu M , ka ja esi Kristap gatavs cīņai, tad uz priekšu, bet ja nē, vai šaubies, tad labāk nevajag. Nav jāčakarē izlase un ir maksimāli ātri jāpasaka par jā, vai nē.
Viss vienkārši: vai nu tev par izlasi stāv, vai nestāv.
, 2017-04-18 17:28, pirms 7 gadiem
Nedarbs rakstīja: Jā, bet tajā konferencē bija jau diezgan skaidra nostāja, konference vienkārši tika aizvadīta, lai to oficiāli paziņotu! Šajā gadījumā būtu šausmīgi jokaini, ja viņš tagad šādi izteiktos, ka ļoti vēlas palīdzēt, ir gatavs un viss forši un pēc nedēļas konferencē pasaka, ka nepiedalīsies! Domāju, ka šis solis ir jau otrais Kristapa prettrieciens Filam Ņujorkas sāgā, sākot jau ar pēcsezonas mītinga izlaišanu! Domāju, ka preses konferenci sarīkoja pēc nedēļas, jo viņam tomēr galu galā ir nepieciešams Fila galavārds, jo tiesības uz KP pieder Ņujorkai un viņi var TEORĒTISKI uzlikt veto KP dalībai EČ! Līdz ar to vēl sazvanīsies, visu sarunās, norunās, pārliecināsies, ka Fils neuzdrīkstēsies likt šķēršļus Kristapam un tad arī konferencē to paziņos! Jo viena lieta, ka Knicks juridiski var uzlikt veto Kristapa dalībai, cita lieta vai viņiem tiešām pietiks dūšas, ņemot vērā, ka KP pēc 2 sezonām beigsies rookie līgums un tajā brīdī varēs vairāk vai mazāk pats lemts savu likteni un kur vēlas tālāk spēlēt un ņemot vērā, ka Kristaps Ņujorkai šobrīd reāli ir vispār vienīgā pozitīvā sastāvdaļa visā organizācijā, kas vēl varbūt var kaut kā saglābt Ņujorkas nākotni, tad šaubos, ka Fils uzdrīkstēsies tagad Porziņģim vēl vairāk uzkāpt uz galvas!
Cik zinu, tad nav gan tādu veto tiesību. Klubs nevar aizliegt startēt EČ. Cita lieta ir, ka klubs var silti rekomendēt to nedarīt, bet NY šobrīd īsti nav tādā pozīcijā, lai diktētu KP noteikumus. Viņiem drīzāk ir jāpielien Kristapam, lai viņš negribētu pie pirmās izdevības mukt no turienes prom (līdz tai izdevībai gan vēl ir laiks, ja neskaita maiņas, jo nākamā līguma summu klubs var pielīdzināt pat tad, ja Kristaps grib ar citu klubu slēgt vienošanos).
, 2017-04-18 17:53, pirms 7 gadiem
Runājot par NYKNICKS.

Parādijušās ziņas, ka Melo random čikai grūtniecību esot uztaisījis
, 2017-04-18 17:55, pirms 7 gadiem
Nevajag KP Tev to miseni! C
, 2017-04-18 18:10, pirms 7 gadiem
Cerams teiks Jā izlasei.
Tas tik būs sastāvs: Strēlnieks, Bertāni, KP, Timma, Blūms, Pašečņiks, Šmits, Siliņš, Janičenoks, Bērziņš, Bonis, Vecais.
, 2017-04-18 18:12, pirms 7 gadiem
zivotaajs rakstīja: Visam apakšā ir tikai un vienīgi Cilvēks. Tagad varianti 1) KP izdomā par labu izlasei šogad un nedod Dievs - kaut ko satraumē tpu tpu tpu - ka rezultātā uz jautājuma paliek vinja nakotnes karjera gan NBA , gan izlasē .... vai 2) šogad atsaka, vēl gadu briest, trenējas , aug un tad palidz izlasei'. Izvēle ir un paliek tikai KP ziņā. Jā, es pats būtu ļoti priecīgs ja Kristaps būtu gan shogad gan veel gadi 10- 15 uz priekshu uz katru sasaukumu izlasei.... bet manas vēlmes ir ļoti neatkarīgasm jo no tām nekas nav atkarīgs.
Tagad nebūs tik bieži tie turnīri izlasēm - EČ reizi 4 gados. Uz kvaļiem viņš nebūs, jo NBA sezona tajā laikā...
, 2017-04-18 18:44, pirms 7 gadiem
Gan jau, ka spēlēs, ja jau to paziņos speciālā preses konferencē Liepājā. Neies jau apbēdināt fanus.
, 2017-04-18 18:47, pirms 7 gadiem
Man jau liekas ka vins skaidri pasaka ka spēlēs izlasē, vismaz tā var noprast, protams atkarigs ari tas kaa ir iztulkots vinja teiktais, bet pazīmes ir cerīgas 😊
, 2017-04-18 18:47, pirms 7 gadiem
Kāpēc neviens neinteresējas par Dāvi Bertānu? Būs vai nebūs izlasē? Arī, starp citu, NBA spēlē...
, 2017-04-18 18:51, pirms 7 gadiem
Nu ja KP6 piedalīsies, tad arī DB42 ir obligāti vajdzīgs!
Vienīgais ka EČ notiek Turcijā, cerams, ka pārcels uz citu vietu to turnīru, jo pie tur esošās situācijas labāk nesūtīt izlasi.
, 2017-04-18 18:51, pirms 7 gadiem
Merters rakstīja: Kāpēc neviens neinteresējas par Dāvi Bertānu? Būs vai nebūs izlasē? Arī, starp citu, NBA spēlē...
Viņam sezona nav beigusies, pēc sezonas arī varēsim intresēties.
, 2017-04-18 19:01, pirms 7 gadiem
zivotaajs rakstīja: Visam apakšā ir tikai un vienīgi Cilvēks. Tagad varianti 1) KP izdomā par labu izlasei šogad un nedod Dievs - kaut ko satraumē tpu tpu tpu - ka rezultātā uz jautājuma paliek vinja nakotnes karjera gan NBA , gan izlasē .... vai 2) šogad atsaka, vēl gadu briest, trenējas , aug un tad palidz izlasei'. Izvēle ir un paliek tikai KP ziņā. Jā, es pats būtu ļoti priecīgs ja Kristaps būtu gan shogad gan veel gadi 10- 15 uz priekshu uz katru sasaukumu izlasei.... bet manas vēlmes ir ļoti neatkarīgasm jo no tām nekas nav atkarīgs.
Tādu gadījumu ar traumām izlasē ir pavisam maz izlasē. Tikpat liela iespējamība satraumēties kkur Amerikā treniņā vai atklājot kādu basketa laukumu Liepājā. Neklausies tajos klišeju ražotājos. Ja viņš šogad atsaka, tad izlasē neredzēt daudzus gadus, ja vien izlase nekvalificējās P.kausam.
, 2017-04-18 19:33, pirms 7 gadiem
Ja pateiksi - nē - paliksi par tautas varoni, pateiksi - jā - tu būsi dieva vietā
, 2017-04-18 19:40, pirms 7 gadiem
taspatspuisis rakstīja: Nesaprotu kāpēc nevar vienkārši pateikt jā vai nē? Jātaisa bļin sensācija un jāčakarē tauta
jā vai nē tu vari teikt kasē saviem pircējiem, šis ir nopietns karjeras lēmums
, 2017-04-18 19:48, pirms 7 gadiem
vienkārši beidziet *irst, gaidiet mirkli
, 2017-04-18 19:58, pirms 7 gadiem
Merters rakstīja: Kāpēc neviens neinteresējas par Dāvi Bertānu? Būs vai nebūs izlasē? Arī, starp citu, NBA spēlē...
Vairaak jau silda benjkji nekaa speelee
, 2017-04-18 20:02, pirms 7 gadiem
Personīgi es, būtu nu ļoti priecīgs ja Kristaps pievienotos Latvijas izlase jau šogad. Tajā pašā laikā saprotu Kristapa vēlmi trenēties. Pašlaik trenēties un izlasesi palīdzēt pēc pāris gadiem...

Tikko gribēju rakstīt ka Kristapam vajag vēl patrenēties, bet......

Ir mums laba izlase, un droši vien ka pāris spēlētājiem tas būs pēdējais turnīrs karjerā, tāpēc, jā, es tomēr vēlos Porziņģa līdzdalību izlasē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-18 21:21, pirms 7 gadiem
erty rakstīja: Uzskatu, ka ir drusku par ātru izlasei, jo viņa režīmu tas varētu izsist no rāmjiem. Ja spēlēs izlasē, tad pieļauju, ka nākamajā sezonā labi, ja nospēlēs vien 60 spēles, jo būs vajadzīgi ilgstošāki atkopšanās periodi.
Ja Knicks turpinās viņu nodzīt pa 36+minūtēm protams.
, 2017-04-18 21:41, pirms 7 gadiem
Nevajag aizmirst ari to ks NBA speletaji savam izlasem nedrikst pievienoties atrāk kā šķiet 5 nedelas pirms turnira pirmas speles, ta ka KP ir laiks lidz apmeram augustam stradat individuali, rikot nometnes jaunatnei un atvilkt elpu pec sezonas 😊
, 2017-04-18 22:42, pirms 7 gadiem
te daži ir kaut kā pilnīgi apmaldījušies. šķiet, ka nu tikai KP būs tūlīt jāsāk šancēt 4 mēneši pēc kārtas izlasē, kur, protams, nejēgā lielākas traumatisma iespējas kā laižot basi da jebkur citur. Tas nekas , ka viņam tagad ir vairāk kā trīs mēneši ko individuāli strādāt un tikai augustā var pieslēgties izlasei ,kur arī taču, ja labi grib, var saskaņot treniņprocesa nianses. Galvenais, lai ir vesels. Neviens taču nesaka, ka jāspēlē ar traumām, kuras var saasināt. Ja ir vesels un izlase ir goda lieta, tad šajā situācijā neredzu nekādas problēmas. Tāpēc priecājos par KP pēdējiem izteikumiem un gaidu viņu izlasē, kur, starp citu, viņš var pats šo to labu un noderīgu var gūt savai nākotnei, kaut vai pozitīvas emocijas laukumā
, 2017-04-18 23:12, pirms 7 gadiem
5 mēn "sausie trenīņi" būtu slikti,ja salīdzina tos NBA spīdekļus, kas līdz jūnijam dragās. Tā kā izlase palīdz izļīdzināt gatavību jaunajai sezonai.

Var just ka Porziņģi lasa un tausta viedokli sabiedrībā un saprot, ka zaudēt tautas mīlestību ir dažu tādu pašu desmitu miljonu vērta, kā kaut kāds nākotnes līgums.

Puisim vajag savējos, savu brandžu, pārmaiņas no tās jenķu ziepēšanās. Būs asums Oktobrī pie savējiem maizestēviem.

EČ tomēr komandas ir daudz dažādākas nekā NBA, kur tikai 4-6 ir individuāli atšķirīgas - pārējās vienveidīgas.
Atkal +

Mana prognoze:
Preses konferencē paziņos, ka gribu spēlēt, bet lai LBS vienojas NYK.
, 2017-04-19 01:34, pirms 7 gadiem
disciplīns rakstīja: te daži ir kaut kā pilnīgi apmaldījušies. šķiet, ka nu tikai KP būs tūlīt jāsāk šancēt 4 mēneši pēc kārtas izlasē, kur, protams, nejēgā lielākas traumatisma iespējas kā laižot basi da jebkur citur. Tas nekas , ka viņam tagad ir vairāk kā trīs mēneši ko individuāli strādāt un tikai augustā var pieslēgties izlasei ,kur arī taču, ja labi grib, var saskaņot treniņprocesa nianses. Galvenais, lai ir vesels. Neviens taču nesaka, ka jāspēlē ar traumām, kuras var saasināt. Ja ir vesels un izlase ir goda lieta, tad šajā situācijā neredzu nekādas problēmas. Tāpēc priecājos par KP pēdējiem izteikumiem un gaidu viņu izlasē, kur, starp citu, viņš var pats šo to labu un noderīgu var gūt savai nākotnei, kaut vai pozitīvas emocijas laukumā
Piekrītu pēdējai daļai komentā. Daudziem.... un saku daudziem viduvējiem NBA playeriem pēc EČ ir break out sezona NBA. Tikai tāpēc, ka sajuta līdera dotības savā izlasē. Divi pēdējie piemēri- Dragičs un Šroders. EČ viņi atvērās. Un tas aizgāja uz NBA (līdz pat līmenim, ka Tīgu aizmaina prom no ATL kā lūzeru).

Nākošais variants- vai negribas paspēlēt par līderiem kā tie paši ITA trio - Belinellis, Galināris un Barnjānis. Un tāpat ARG izlase, kad aizsūta uz izlasi Manu, Skolu un Delfino un sākumā bija pirms tam Nocioni un vnk grauj pasauli.
, 2017-04-19 10:05, pirms 7 gadiem
Onslovs rakstīja: Cerams teiks Jā izlasei.
Tas tik būs sastāvs: Strēlnieks, Bertāni, KP, Timma, Blūms, Pašečņiks, Šmits, Siliņš, Janičenoks, Bērziņš, Bonis, Vecais.
Bonis un Vecais diemžēl ir ar lielu jautājuma zīmi. Un Jācer, ka Janičenoks būs tādā kondīcijā, lai spēlētu.
, 2017-04-19 11:24, pirms 7 gadiem
Laba ziņa! Daži komentētāji gan tādi dīvaini, negrib lai Kristaps spēlē un izdomā visādas pasakas. EČ nevienam nav traucējis NBA karjerā, turklāt līdz NBA sezonai gandrīz pusgads.