Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:597, Did:0, useCase: 3

Autors: Kristaps Klaužs

Brizgalovs: "Ēdiens briesmīgs, transportu nepiedāvā... bardaks"

Brizgalovs: "Ēdiens briesmīgs, transportu nepiedāvā... bardaks"
Semjons Varlamovs un Iļja Brizgalovs treniņā
Foto: ITAR-TASS

Krievijas hokeja izlases vārtsargs Iļja Brizgalovs pēc vakardienas treniņa atzina, ka Vankūveras olimpiskās spēles ir viens liels bardaks.

''Viņi šeit ir uztaisījuši kaut kādu bardaku,'' neapmierināti pēc treniņa žurnālistiem saka vārtsargs, kurš ar līmlenti uz savas aizsargmaskas līmēja ciet savu bērnu vārdus. ''Pat uz cimdiem nevar uzrakstīt ne savu vārdu, ne uzvārdu. Varbūt tad arī uzvārdus uz krekliem līmējam ciet? Kam mums te reklamēties?''

''Ziniet, esmu vīlies par to, kā šeit viss notiek. Man šeit kaut kā nepatīk.'' Hokejists atzīst, ka ir vīlies, ka spēļu organizatori spēlētājiem nevar nodrošināt transportu, lai savā brīvajā laikā tie varētu kaut kur aizbraukt. ''Jāiet caur nezin kurieni, jāķer taksis un kaut kas jādomā. Likās Kanāda, bet nu... Briesmīgs ēdiens, transportu nepiedāvā,'' turpina dusmoties Krievijas izlases vārtsargs.

''Jautāju apkalpojošajam personālam, kā varu aiziet uz turieni vai turieni, bet viņiem nav ne nojausmas. Ziniet, pavisam savādāk bija Soltleiksitijā, bet Turīnā neatceros, kas tur bija, jo tur izskatījās, ka olimpiāde nevienam nebija vajadzīga.''

Atgādināsim, ka pirmajā spēlē Krievijas izlase ar 8:2 sagrāva Latviju. Rīt 7:00 no rīta pēc Latvijas laika krievi tiksies arSlovākijas hokejistiem.

Izmantotie resursi:
izvestia.ru


, 2010-02-18 16:03, pirms 14 gadiem
njaaa, laikam Vankūveras olimpiāde daudzu acīs paliks kā viena no sliktākajām...
, 2010-02-18 16:07, pirms 14 gadiem
Piedodiet ja kludos, bet cik es lasu tikai krievi vien sitas lietas saka. Jo nesu dzirdejis ka musejie kadam no intervijam min ediena problemas. Moska krievu miljonari vnk nav pieradusi est ko citu iznemot melnos ikrus un lasus
, 2010-02-18 16:07, pirms 14 gadiem
nevis daudz acīs, bet krievu sportistu. Tikai ar savu čīkstēšanu viņi ir aizmirsuši, ka nemaz nav tik tālu, ka pie pašiem būs Olimpiskās spēles. Ja jau šeit ir tik slikti, tad neticu, ka tur viņiem nebūs par ko čikstēt.
, 2010-02-18 16:09, pirms 14 gadiem
Tas jau speciāli Rada diskomfortu un uzvelk nervus, lai Kanāda varētu krievus finālā sasist.
, 2010-02-18 16:11, pirms 14 gadiem
Nja šīs OS nav laikam vienas no labākajām.
Nja tie Krievi tādi izlepuši.
Da Sočos būs baigi labāk.
, 2010-02-18 16:13, pirms 14 gadiem
Masaļskim ar aizlīmēti vārdi uz ķiveres , bet viņš kā kārtīgs hokejists būdams nečīkst
, 2010-02-18 16:13, pirms 14 gadiem
Ja bardaks būtu vienīgā problēma tad būtu ok, bet kanādieši pakļauj veselības riskam sportistus.
, 2010-02-18 16:13, pirms 14 gadiem
Nabadziņš..
, 2010-02-18 16:14, pirms 14 gadiem
ja jā un krievi jau tie labākie , krievija vispār ir viena liela miskaste
, 2010-02-18 16:15, pirms 14 gadiem
ieverojat to kad sudzas tikai krievi
, 2010-02-18 16:19, pirms 14 gadiem
Pie tam sūdzas jau ne tikai krievi, vienkārši citu sūdzības nenonāk līdz mūsu ausīm. Piemēram, šveiciešu distanču slēpotājus Vistlerā apturēja drošības darbinieki un diezgan ilgi nelaida prom, jo izdomāja, ka viņi varētu būt teroristi. Dopingkontrole vakar pēc ceturtdaļfināla piesējās vienai slēpotājai, lai seko viņiem un veic dopinga testus, lai arī viņai vēl bija jāstartē pufinālos, nelīdzēja pat slēpošanas federācijas sacensību direktora skaidrojumi, ka tiešām slēpotāja ir kvalificējusies pusfināliem, tāpat dopingkontrole nelika mierā un apgalvoja, ka nekādā pusfinālā viņa nav tikusi, sekoja sportistei līdz pašam pusfināla startam. Vienkārši bardaks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-02-18 16:20, pirms 14 gadiem
fuxsys rakstīja: ieverojat to kad sudzas tikai krievi
Ievēroji, ka SC raksta tikai par krievu protestiem!
Slēpts komentārs: ukris007
, 2010-02-18 16:21, pirms 14 gadiem
Smukais Saimons Bruņinieks rakstīja: Amīšiem interesē tikai nauda, tāpēc no viņiem bija grūti sagaidīt labi organizētu olimpiādi.
Tu par Soltleiksitijas vai Leikplesidas OS?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-02-18 16:21, pirms 14 gadiem
aigars076 rakstīja: Tu par Soltleiksitijas vai Leikplesidas OS?
viņš par Turīnas
, 2010-02-18 16:22, pirms 14 gadiem
Ja nav pusdienās kotletes un visi citi krievu nacionālie ēdieni, tad barošana ir slikta Brīnums, ka vēl sēmučkas un voblu nepieprasa....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-02-18 16:23, pirms 14 gadiem
moriss86 rakstīja: nevis daudz acīs, bet krievu sportistu. Tikai ar savu čīkstēšanu viņi ir aizmirsuši, ka nemaz nav tik tālu, ka pie pašiem būs Olimpiskās spēles. Ja jau šeit ir tik slikti, tad neticu, ka tur viņiem nebūs par ko čikstēt.
Nu, ņemot vērā krievu pompu - es domāju, ka Sočos olimpiāde būs kā stīga - Putins (Medvedevs) par to parūpēsies personīgi.
, 2010-02-18 16:23, pirms 14 gadiem
Smukais Saimons Bruņinieks rakstīja: Amīšiem interesē tikai nauda, tāpēc no viņiem bija grūti sagaidīt labi organizētu olimpiādi.
pričom te amīši?
, 2010-02-18 16:23, pirms 14 gadiem
Smukais Saimons Bruņinieks rakstīja: Amīšiem interesē tikai nauda, tāpēc no viņiem bija grūti sagaidīt labi organizētu olimpiādi.
olimpiskās spēles notiek Kanādā šogad nevis ASV.
, 2010-02-18 16:24, pirms 14 gadiem
Nu ārprāc vienkārši, kā var rīkot tik liela mēroga sporta pasākumu un nepadomāt pat par tādu elementāru un visiem vajadzīgu lietu kā ēdināšana un transports. Pilnīgs stulbums.
Visiem tagad laikam nāksies ēst McDonaldos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-02-18 16:25, pirms 14 gadiem
Nekas, atbrauks Kanādas profi uz Sočiem un varēs skriet ēst šavermu pie Ašota.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-02-18 16:26, pirms 14 gadiem
aigars076 rakstīja: Ievēroji, ka SC raksta tikai par krievu protestiem!
kuru gan te interesēs lasīt kā sūdzas zviedri, šveicieši vai vēl kādas citas valsts pārstāvis par to tak krieviem braukt augumā nevarēs
, 2010-02-18 16:27, pirms 14 gadiem
Lai cep krievu bllinas,cceburekus un taa taalaak,piedzer vel sibiirijas vodku ja urleniekiem tik slikti
, 2010-02-18 16:29, pirms 14 gadiem
ja Pruseks spēlētu OS tad viņam pus ķivere ar skoču būtu ..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-02-18 16:32, pirms 14 gadiem
Dzo Lee rakstīja: Nu, ņemot vērā krievu pompu - es domāju, ka Sočos olimpiāde būs kā stīga - Putins (Medvedevs) par to parūpēsies personīgi.
Putins ar Medvedevu abi divatā uzburs sniegu biatlonam un slēpošanai?
Šodien Sočos pa dienu ir +14 grādi un līst lietus. Piektdien ir arī +14. Brīvdienās pa dienu vispār +17!!! Kā tur vispār kaut kas ārpus halles varēs notikt? Varbūt izdomās biatlonu slēgtās telpās?
, 2010-02-18 16:32, pirms 14 gadiem
špehs 07 rakstīja: pagaidīsim un paskatīsimies kas darīsies Sočos!
visiem ir labi izņemot, krievus!
Kam visiem labi? Atklāšanas cermonija-feilers, gruzīņa nāve, biatlona iedzīšanā vairāki dalībnieki un dalībnieces startē nelaikā, slēpotāja iesildoties iekrīt nenorobežotā grāvī, Miņinam tiek sniegta medicīniskā palīdzība tikai pēc mūsu ārstu uzstājīgām prasībām, ātrslidošanas sāga ar neejošām ledus mašīnām, dopinga kontroļu terors.
Dažām dienām pietiek un malači tie, kas neklusē, savādāk Roge teiks, ka šīs ir visu laiku labākās OS!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: kino
, 2010-02-18 16:37, pirms 14 gadiem
Nu ok,varbuut arii kaut kas nav kaartiibaa,bet tas par to transportu bija pilniigi lieki Visiem tiem 2600 sportistiem nodroshinaat auto-buutu interesants pasaakums
, 2010-02-18 16:38, pirms 14 gadiem
aigars076 rakstīja: Kam visiem labi? Atklāšanas cermonija-feilers, gruzīņa nāve, biatlona iedzīšanā vairāki dalībnieki un dalībnieces startē nelaikā, slēpotāja iesildoties iekrīt nenorobežotā grāvī, Miņinam tiek sniegta medicīniskā palīdzība tikai pēc mūsu ārstu uzstājīgām prasībām, ātrslidošanas sāga ar neejošām ledus mašīnām, dopinga kontroļu terors.
Dažām dienām pietiek un malači tie, kas neklusē, savādāk Roge teiks, ka šīs ir visu laiku labākās OS!
A kas par feileri atklasanas ceremonija bija? Personigi man loti patika atklasana, izdomas un paradita zina viena no labakajam.
, 2010-02-18 16:39, pirms 14 gadiem
Ulrihs rakstīja: A kas par feileri atklasanas ceremonija bija? Personigi man loti patika atklasana, izdomas un paradita zina viena no labakajam.
Problēmas ar lāpas aizdegšanu?
, 2010-02-18 16:40, pirms 14 gadiem
Ulrihs rakstīja: A kas par feileri atklasanas ceremonija bija? Personigi man loti patika atklasana, izdomas un paradita zina viena no labakajam.
Nepamanīji, ka arēnā Greckis kā muļķītis stāvēja un savu ''pagali'' tā arī nesagaidīja?
, 2010-02-18 16:41, pirms 14 gadiem
special rakstīja: Nu ok,varbuut arii kaut kas nav kaartiibaa,bet tas par to transportu bija pilniigi lieki Visiem tiem 2600 sportistiem nodroshinaat auto-buutu interesants pasaakums
Autobuss reizi 15-30 minūtēs no olimpiskā ciemata uz pilsētas centru laikam nebūtu daudz prasīts!?
, 2010-02-18 16:41, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Kanāda ir viena no sakārtotākajām valstīm pasaulē... Tāpēc lieki čīkstēt.
Bet kur serviss un kvalitāte OS laikā?
, 2010-02-18 16:42, pirms 14 gadiem
Dzo Lee rakstīja: Nu, ņemot vērā krievu pompu - es domāju, ka Sočos olimpiāde būs kā stīga - Putins (Medvedevs) par to parūpēsies personīgi.
Man ienāca prāta, ka visas šīs sūdzības ir PR olimpiādei Sočos..pēc tam varēs teikt - redziet, kā Kanādā, bet pie mums viss tik lieliski un organizēti
, 2010-02-18 16:43, pirms 14 gadiem
aigars076 rakstīja: Nepamanīji, ka arēnā Greckis kā muļķītis stāvēja un savu ''pagali'' tā arī nesagaidīja?
Hmm, nezinaju un skatoties atklasanu to nemaniju.
, 2010-02-18 16:43, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Bet kur serviss un kvalitāte OS laikā?
Neesmu pats pārbaudījis tāpēc nezinu Gribētos dzirdēt arī otras puses viedokli.
, 2010-02-18 16:45, pirms 14 gadiem
nevermind rakstīja: Man ienāca prāta, ka visas šīs sūdzības ir PR olimpiādei Sočos..pēc tam varēs teikt - redziet, kā Kanādā, bet pie mums viss tik lieliski un organizēti
aha, it sevišķi tad, ja sūdzas, piemēram, šveicieši
, 2010-02-18 16:46, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Neesmu pats pārbaudījis tāpēc nezinu Gribētos dzirdēt arī otras puses viedokli.
Piemēram Pekinas spēļu laikā kvalitāte bija uz urrā, autobusi braukāja šurpu turpu, bet cik es saprotu Vankūverā pašam sportistam jānokļūst līdz sacensību vietai, reizēm sakārtotība valstī nenozīmē kvalitāti OS laikā, Ķīnas piemērs kaut vai.
, 2010-02-18 16:46, pirms 14 gadiem
Lai tak čaļi sprēgā, paskatīsimies kā paši uztaisīs! Neticu, ka būs labāk! Kā parasti krievi kaut ko salaidīs dēlī, ticiet man !
, 2010-02-18 16:47, pirms 14 gadiem
Ulrihs rakstīja: Hmm, nezinaju un skatoties atklasanu to nemaniju.
Kā parasti, neko nezin, nav lasījis, nav pamanījis, bet viedoklis gan viņam ir. Šitā vispār bija garlaicīgākā OS atklāšana ko es esmu redzējis. Turklāt vēl ar feileriem.
, 2010-02-18 16:54, pirms 14 gadiem
Neņemot vērā to, ko muld Brizgalovs un vēl daži, izskatās, ka zināmas organizatoriskas problēmas ir gan.Par to runā ne tikai krievi.

Jāsaka, ka katrās OS ir bijuši kaut kādi mīnusi, lieta tāda, ka visas šīs it kā čīkstēšanas par sliktu ēdināšanu utml. lielākoties ir krievu žurnālistu rokudarbs, intervijās no sportistiem izspiest visu cik vien var.Par kaut ko jāraksta.Ja krievu žurnālistiem nav ko rakstīt par krievu izcīnītajām medaļām, tad viņi atradīs ko citu.Kas attiecas uz slikto ēdināšanu, tad par to gan laikam sūdzas tikai krievi.Esmu lasījis vairākas intervijas arī ar citu valstu hokejistiem, nekas tāds pagaidām nav dzirdēts.
, 2010-02-18 16:54, pirms 14 gadiem
daudzam dalibu valstim ir visadas problemas tur kanada,vienkarshi par parejiem neraksta,musu letini necikst,jo mums krize,neviens restoranos need,musejie majas butikus ir sasmerejushi lidz.
, 2010-02-18 16:54, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: aha, it sevišķi tad, ja sūdzas, piemēram, šveicieši
Kā jau te vairāki komentētāji minēja, visvairāk sūdzību ir no Krievijas delegācijas Turklāt tas ir tikai mans minējums.
, 2010-02-18 16:55, pirms 14 gadiem
he he..nabadzijam taksis jāķer..ibiem.. brizgalovu vajadzeetu padziit atpakalj uz kaadu muhosransku padziivot kaadu laicinju ..paareedushies rietumu labumus krievu puikas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-02-18 16:57, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Piemēram Pekinas spēļu laikā kvalitāte bija uz urrā, autobusi braukāja šurpu turpu, bet cik es saprotu Vankūverā pašam sportistam jānokļūst līdz sacensību vietai, reizēm sakārtotība valstī nenozīmē kvalitāti OS laikā, Ķīnas piemērs kaut vai.
Uzdod sev jautājumu, kur tu labprātāk gribētu dzīvot Ķīnā vai Kanādā?
, 2010-02-18 16:59, pirms 14 gadiem
kurva rakstīja: daudzam dalibu valstim ir visadas problemas tur kanada,vienkarshi par parejiem neraksta,musu letini necikst,jo mums krize,neviens restoranos need,musejie majas butikus ir sasmerejushi lidz.
Šici pirms starta Rolton uzkoda, tas dod rezultātus.
, 2010-02-18 16:59, pirms 14 gadiem
Ko te cepās par automašīnām, busiem, re Haralds Silovs uz treņiņiem no OC braukā ar velosipēdu, un nekas . . .
, 2010-02-18 16:59, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Uzdod sev jautājumu, kur tu labprātāk gribētu dzīvot Ķīnā vai Kanādā?
Ķīnā ir siltāks, vismaz neslimotu ar vīrusiem, kā tagad .
, 2010-02-18 17:05, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Uzdod sev jautājumu, kur tu labprātāk gribētu dzīvot Ķīnā vai Kanādā?
Nav runa par to kurš kur gribētu dzīvot.
Ja "sliktā" Ķīna spēj noorganizēt mazāk lažainas spēles kā "labā" Kanāda, tad tas ir vēl švakāk... .

Un ja atceras kā viss notika 2008. gada PČ hokejā, Halifaksā (kur sūdzējās VISI, izņemot organizatorus), tad, laikam, viņiem tas ir "nasing spešel".
, 2010-02-18 17:05, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Ķīnā ir siltāks, vismaz neslimotu ar vīrusiem, kā tagad .
Toties palielinātos risks saslimt ar tam reģionam raksturīgām slimībām.
, 2010-02-18 17:06, pirms 14 gadiem
Un atkal žēlojas tikai krievi...
, 2010-02-18 17:06, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Uzdod sev jautājumu, kur tu labprātāk gribētu dzīvot Ķīnā vai Kanādā?
Kāds sakars OS kvalitātei ar valsts dzīves līmeni? Pekinā OS līmenis bija augstāks.
, 2010-02-18 17:08, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Toties palielinātos risks saslimt ar tam reģionam raksturīgām slimībām.
Za to kakls nesāpētu .
, 2010-02-18 17:09, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Za to kakls nesāpētu .
Toties staigāt apkārt vajadzētu ar respiratoru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-02-18 17:13, pirms 14 gadiem
Tas atgādinājums jau nu tiešām bija ļoti nepieciešams...
, 2010-02-18 17:13, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nav runa par to kurš kur gribētu dzīvot.
Ja "sliktā" Ķīna spēj noorganizēt mazāk lažainas spēles kā "labā" Kanāda, tad tas ir vēl švakāk... .

Un ja atceras kā viss notika 2008. gada PČ hokejā, Halifaksā (kur sūdzējās VISI, izņemot organizatorus), tad, laikam, viņiem tas ir "nasing spešel".
Čempionāts Halifaksā man iespiedies atmiņā ar somu gūtajiem vārtiem pret ASV.Pareizāk sakot ar ieskaitītajiem vārtiem.Kāds tajā mirklī izskatījās Tortorella, atceries ??
Par organizāciju neko nezinu, vismaz no atbraukušajiem letiņiem nekas krimināls netika dzirdēts.

Nebūtu korekti salīdzināt Vasaras spēles Ķīnā ar Ziemas spēlēm.
Ķīnā jau " brīvprātīgie vien cik bija sadzīti !
, 2010-02-18 17:14, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nav runa par to kurš kur gribētu dzīvot.
Ja "sliktā" Ķīna spēj noorganizēt mazāk lažainas spēles kā "labā" Kanāda, tad tas ir vēl švakāk... .

Un ja atceras kā viss notika 2008. gada PČ hokejā, Halifaksā (kur sūdzējās VISI, izņemot organizatorus), tad, laikam, viņiem tas ir "nasing spešel".
Kanadai chillouts, neauklejas ar visiem. Gan jau partikai nav ne vainas.
, 2010-02-18 17:15, pirms 14 gadiem
Īstenībā kāds autors varētu uzrakstīt arī kko pozitīvu.
Savādāk jālasa vien kkāds smurs, pārtulkots no krievu avīzēm un jāskatās krievu ziņu video.Rodas iespaids, ka šis ir kāds krievu portāls latviešu valodā.
Iepriekš atvainojos, ja kādu aizskāru personiski.
, 2010-02-18 17:16, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Čempionāts Halifaksā man iespiedies atmiņā ar somu gūtajiem vārtiem pret ASV.Pareizāk sakot ar ieskaitītajiem vārtiem.Kāds tajā mirklī izskatījās Tortorella, atceries ??
Par organizāciju neko nezinu, vismaz no atbraukušajiem letiņiem nekas krimināls netika dzirdēts.

Nebūtu korekti salīdzināt Vasaras spēles Ķīnā ar Ziemas spēlēm.
Ķīnā jau " brīvprātīgie vien cik bija sadzīti !
Ai tak toreiz tas krievu soģis bija kodis, shit happens. Kāpēc nekorekti salīdzināt? Viņi jau tur nevergoja brīvprātīgi, kaut ko jau arī maksāja.
, 2010-02-18 17:18, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Ai tak toreiz tas krievu soģis bija kodis, shit happens. Kāpēc nekorekti salīdzināt? Viņi jau tur nevergoja brīvprātīgi, kaut ko jau arī maksāja.
Tas bija krievu soģis?Tiešām ??
Nu droši vien jau nebija labi paēdis sliktajā Kanādā...

Vasaras spēles ir pavisam cita darīšana, citi apjomi, mērogi.Ziemas spēles daudz mazāka apjoma, vairāk atkarīgas no dabas apstākļiem, dabas reljefa, kalni, trases utt.
, 2010-02-18 17:20, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Tas bija krievu soģis?Tiešām ??
Nu droši vien jau nebija labi paēdis sliktajā Kanādā...

Vasaras spēles ir pavisam cita darīšana, citi apjomi, mērogi.Ziemas spēles daudz mazāka apjoma, vairāk atkarīgas no dabas apstākļiem, dabas reljefa, kalni, trases utt.
Aha, krievu, ir lietas, kuras iespiežās atmiņā.
, 2010-02-18 17:21, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Čempionāts Halifaksā man iespiedies atmiņā ar somu gūtajiem vārtiem pret ASV.Pareizāk sakot ar ieskaitītajiem vārtiem.Kāds tajā mirklī izskatījās Tortorella, atceries ??
Par organizāciju neko nezinu, vismaz no atbraukušajiem letiņiem nekas krimināls netika dzirdēts.

Nebūtu korekti salīdzināt Vasaras spēles Ķīnā ar Ziemas spēlēm.
Ķīnā jau " brīvprātīgie vien cik bija sadzīti !
Nu viens alusmīlis-rakstītājs vēl ilgi un dikti "spļaudījās" par organizatoru lažām (un piesauca, starp citus, pirms gada saņemtos Maskavas labumus).

Galvenā doma bija, ka Kanādieši to čempionātu sarīkoja tā, starp citu.
, 2010-02-18 17:22, pirms 14 gadiem
Aizvakar no krievu sporta žurnālistiem (eho moskvi) dzirdēju par tur notiekošo, "neņemiet taču galvā ko runā hokejisti, viņi tāpat kā futbolisti mums ir izlepuši, tur katrā ēdienreizē piedāvā apmēram 100 dažādus ēdienus vēl nav labi".
, 2010-02-18 17:25, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu viens alusmīlis-rakstītājs vēl ilgi un dikti "spļaudījās" par organizatoru lažām (un piesauca, starp citus, pirms gada saņemtos Maskavas labumus).

Galvenā doma bija, ka Kanādieši to čempionātu sarīkoja tā, starp citu.
Iespējams.
Es gan domāju, ka viss atkarīgs no katra konkrētā cilvēka, kā katrs to uztver.Ja jau tev ar mātes pienu ir lemts uzsūkt visu negatīvo sev apkārt, tad neko nevar darīt.Alus būs par saldu, ēdiens par sliktu, un vispār , meitenes nesmukas, utt.
Tad vēl pienāk klāt viens žurnaļuga, un sak, davai skaži hoķ štoto h....voje !!
Un tad esam tur kur esam.Visbēdīgākais, ka dažs labs to tik vien gaida, kā nopublicēt kko negatīvu.
, 2010-02-18 17:25, pirms 14 gadiem
Ja Latvijas sportists ko tādu pateiktu, tad visiem acis būtu lielas un [nocenzēšana] (olimpiades) -pamatīga. Kamēr to saka krievs, tikmēr tās ir pupu mizas- no sērijas 'kā jau krievi'...
, 2010-02-18 17:26, pirms 14 gadiem
Labāk būtu ieēduši kotleti pie mums hallē, nebūtu nekādu pretenziju Bet vispār krievu sportisti izskatās, ka nesaprot Olimpisko spēļu ideju. Pieraduši pie glamūra, bet te viss ir vienkārši visi ir vienādi. Nu kas, nevar taksi paņemt? Ja nepatīk, var dzīvot ārpus ciemata kā to dara norvēģu slēpotāji. Un šitā attieksme pret visu ir fenomenāla, it kā Krievija būtu paradīze zemes virsū. Starp citu, sen jau viņus speciāli baro, pēc pirmā pieprasījuma, krievu hokejisti Kanāda ir dievi

allhockey.ru: Хоккей на AllHockey.Ru - ОИ-2010: сборную...

Nesmuki tā runāt, necieņa pret organizatoriem. Kaut kā ārzemju informācijas avotos kaut ko tādu nedzird no citām zvaigznēm. Varbūt mēģina atrast iemeslu medaļu trūkumam?
, 2010-02-18 17:27, pirms 14 gadiem
Eddy rakstīja: Kā parasti, neko nezin, nav lasījis, nav pamanījis, bet viedoklis gan viņam ir. Šitā vispār bija garlaicīgākā OS atklāšana ko es esmu redzējis. Turklāt vēl ar feileriem.
Kas ka parasti? Saku, ka neredzeju tadu feileri (un domaju daudzi to neredzeja, jo pagale jau nepalika puscela un vai Greckis pieskil kko vai vienkarsi stav mala - nu to laikam nevar uzreiz saprast ka tad organizetaji ir iedomajusies aizdegsanu, ne?). Es teicu, ka personigi man patika loti atklasana, bez parak futuristiskam izradem un visadu tadu hernju ka Turina u.c. olimpiades.
, 2010-02-18 17:29, pirms 14 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Labāk būtu ieēduši kotleti pie mums hallē, nebūtu nekādu pretenziju Bet vispār krievu sportisti izskatās, ka nesaprot Olimpisko spēļu ideju. Pieraduši pie glamūra, bet te viss ir vienkārši visi ir vienādi. Nu kas, nevar taksi paņemt? Ja nepatīk, var dzīvot ārpus ciemata kā to dara norvēģu slēpotāji. Un šitā attieksme pret visu ir fenomenāla, it kā Krievija būtu paradīze zemes virsū. Starp citu, sen jau viņus speciāli baro, pēc pirmā pieprasījuma, krievu hokejisti Kanāda ir dievi

allhockey.ru: Хоккей на AllHockey.Ru - ОИ-2010: сборную...

Nesmuki tā runāt, necieņa pret organizatoriem. Kaut kā ārzemju informācijas avotos kaut ko tādu nedzird no citām zvaigznēm. Varbūt mēģina atrast iemeslu medaļu trūkumam?
Tas jau ir tieši tas, ko es saku.
Interesanti, ka to saka Brizgalovs, - it kā nezinātu, kur Vankūverā labākie restorāni.
Es saprotu, sūdzējās Marozovs un Varlamovs, bet Brizgalovs tak vismaz 3 reizes gadā spēlē Vankūverā...
, 2010-02-18 17:33, pirms 14 gadiem
lIZ 70

Jau vienreiz rakstīju, atkārtošos.

Krievijas hokejisti ir šīs Olimpiādes lielākie "stāri"-ārzemnieki. Pie tam līdz šim viņi ir pieraduši, tomēr, pie "mazliet" citiem apstākļiem. Un ne tikai krievi vien. OS laikā (un vispār) ļoti bieži ir dzirdamas runas no "stāriem" (arī no kanādiešiem un amerikāņiem), ka tāda līmeņa sportistiem īsti nebūtu jādzīvo šādos ciematos.

Tai pašā Pekinā ASV basketbolisti arī jau bija pieteikuši 5zvaigžņu viesnīcu un tikai pēc vairākkārtējiem aizrādījumiem, ka tā jau nu nevajadzētu nomierinājās.

OS, lai vai kā, ir uz sporta pirmsākumiem (amatieru sportu) vērsts pasākums, kurā piedalās profi-miljonāri, tāpēc arī sākas visādas neapmierinātības vētras.
Un tā kā tieši hokejisti un basketbolisti parasti ir OS lielākie stāri, tad viņi arī vārās.
, 2010-02-18 17:34, pirms 14 gadiem
Būs Sočos labāk vai nē (ēdināšana noteikti būs), bet Vankūveras spēles pagaidām izceļas ar kļūdām, pāris skandāliem, organizācijas trūkumu, tehniskām ķibelēm un sūdzībām. No Kanādas biju gaidījis daudz, daudz vairāk. Skumji, ka tā, jo jācieš jau no tā sportistiem
, 2010-02-18 17:37, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Kanāda ir viena no sakārtotākajām valstīm pasaulē... Tāpēc lieki čīkstēt.
Nav runa par Kanādas līmeni, sakārtotību. To jau neviens neapšauba. Runa ir par viena grandioza pasākuma organizēšanu. Ne jau aiz gara laika sportisti sadomājuši čīkstēt.
Un atceries, ka Iļja dzīvo tajā pašā kontinentā, tikai kaimiņos, tāpēc zina, ko runā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-02-18 17:39, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: lIZ 70

Jau vienreiz rakstīju, atkārtošos.

Krievijas hokejisti ir šīs Olimpiādes lielākie "stāri"-ārzemnieki. Pie tam līdz šim viņi ir pieraduši, tomēr, pie "mazliet" citiem apstākļiem. Un ne tikai krievi vien. OS laikā (un vispār) ļoti bieži ir dzirdamas runas no "stāriem" (arī no kanādiešiem un amerikāņiem), ka tāda līmeņa sportistiem īsti nebūtu jādzīvo šādos ciematos.

Tai pašā Pekinā ASV basketbolisti arī jau bija pieteikuši 5zvaigžņu viesnīcu un tikai pēc vairākkārtējiem aizrādījumiem, ka tā jau nu nevajadzētu nomierinājās.

OS, lai vai kā, ir uz sporta pirmsākumiem (amatieru sportu) vērsts pasākums, kurā piedalās profi-miljonāri, tāpēc arī sākas visādas neapmierinātības vētras.
Un tā kā tieši hokejisti un basketbolisti parasti ir OS lielākie stāri, tad viņi arī vārās.
Pareizi.Tieši tāpēc es domāju, ka beidzot vajadzētu arī krieviem nomierināties.Gan hokejistiem , gan žurnālistiem.Jau apnicis klausīties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-02-18 17:40, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: lIZ 70

Jau vienreiz rakstīju, atkārtošos.

Krievijas hokejisti ir šīs Olimpiādes lielākie "stāri"-ārzemnieki. Pie tam līdz šim viņi ir pieraduši, tomēr, pie "mazliet" citiem apstākļiem. Un ne tikai krievi vien. OS laikā (un vispār) ļoti bieži ir dzirdamas runas no "stāriem" (arī no kanādiešiem un amerikāņiem), ka tāda līmeņa sportistiem īsti nebūtu jādzīvo šādos ciematos.

Tai pašā Pekinā ASV basketbolisti arī jau bija pieteikuši 5zvaigžņu viesnīcu un tikai pēc vairākkārtējiem aizrādījumiem, ka tā jau nu nevajadzētu nomierinājās.

OS, lai vai kā, ir uz sporta pirmsākumiem (amatieru sportu) vērsts pasākums, kurā piedalās profi-miljonāri, tāpēc arī sākas visādas neapmierinātības vētras.
Un tā kā tieši hokejisti un basketbolisti parasti ir OS lielākie stāri, tad viņi arī vārās.
Krievu biatlonistiem arī kaut kādas problēmas bija, bet tie jau arī stāri. Bet Leflēram arī taisnība, krievu žurnālisti velk sportistus burtiski aiz mēles, viņiem tur nacionālais hobijs pastāstīt cik viss drausmīgi tajos sapuvušajos Rietumos
Un tomēr, arī krievu hokejistiem būtu nedaudz jārespektē Olimpiskās vienlīdzības un brālības ideju un jābūt nedaudz vienkāršākiem, kaut vai vismaz vārdos.
, 2010-02-18 17:42, pirms 14 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Krievu biatlonistiem arī kaut kādas problēmas bija, bet tie jau arī stāri. Bet Leflēram arī taisnība, krievu žurnālisti velk sportistus burtiski aiz mēles, viņiem tur nacionālais hobijs pastāstīt cik viss drausmīgi tajos sapuvušajos Rietumos
Un tomēr, arī krievu hokejistiem būtu nedaudz jārespektē Olimpiskās vienlīdzības un brālības ideju un jābūt nedaudz vienkāršākiem, kaut vai vismaz vārdos.
Vai arī jārīkojas vēl vienkāršāk (kas arī "draud" Sočiem) - spēlēt bez NHL stāriem.
, 2010-02-18 17:43, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Būs Sočos labāk vai nē (ēdināšana noteikti būs), bet Vankūveras spēles pagaidām izceļas ar kļūdām, pāris skandāliem, organizācijas trūkumu, tehniskām ķibelēm un sūdzībām. No Kanādas biju gaidījis daudz, daudz vairāk. Skumji, ka tā, jo jācieš jau no tā sportistiem
Kādas kļūdas, kādi skandāli? Un sūdzas tikai krievi
, 2010-02-18 17:44, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Vai arī jārīkojas vēl vienkāršāk (kas arī "draud" Sočiem) - spēlēt bez NHL stāriem.
ui, nesāc lūdzu šito
, 2010-02-18 17:48, pirms 14 gadiem
Piekrītu, ka tā ir kārtējā, labi izplānotā, krievu PR akcija pirms Sočiem.
Tur visi šitie stāstīs cik super, a pārējie (kā tagad) aiz cieņas pret Valsti organizatoru paklusēs. Malači - māk....
, 2010-02-18 17:54, pirms 14 gadiem
sočos vel ar volgam vares vizinaties,tag gan bus limenis................
, 2010-02-18 17:54, pirms 14 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Krievu biatlonistiem arī kaut kādas problēmas bija, bet tie jau arī stāri. Bet Leflēram arī taisnība, krievu žurnālisti velk sportistus burtiski aiz mēles, viņiem tur nacionālais hobijs pastāstīt cik viss drausmīgi tajos sapuvušajos Rietumos
Un tomēr, arī krievu hokejistiem būtu nedaudz jārespektē Olimpiskās vienlīdzības un brālības ideju un jābūt nedaudz vienkāršākiem, kaut vai vismaz vārdos.
Krievu biatlonistiem esot savi pavāri no krievijas līdzi paņemti, jo vajadzīga speciāla ēdināšana. Krievu žurnālisti smejas, ja jau hokejistiem ir tik slikti lai aiziet pie biatlonistiem, kādu zupas šķīvi jau iedos. Šitās krievu sportistu izvirtības sāk kaitināt pašmāju presi, nauda viņos iegrūsta nenormāla, rezultātu nav un palaiž muti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-02-18 17:58, pirms 14 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: a mūsējiem jau labi - McDonalds blakus. Tur tādas lietas pārdod, ko Latvijā neviens nav redzējis
Vistas burgeri bez vistas gaļas .
, 2010-02-18 17:58, pirms 14 gadiem
Лебедев: Тягачёв должен уйти в отставку немедленно Глава фракции ЛДПР в Госдуме Игорь Лебедев заявил, что глава ОКР Леонид Тягачёв должен немедленно уйти в отставку. Напомним, что в в пятницу ЛДПР на пленарном заседании Государственной Думы РФ потребует отставки Тягачёва и министра спорта, туризма и молодёжной политики Виталия Мутко.

"Наше мнение в связи с хорошим вступлением двух наших лыжников не изменилось. Мы по-прежнему считаем, что выступление нашей сборной на Олимпиаде является полностью проваленным, и это является результатом всей работы, которая велась несколько лет по подготовке к этой Олимпиаде.

Мы считаем, что руководитель Олимпийского комитета должен немедленно, прямо сейчас, не возлагая надежды на какие-то ещё медали, уйти в отставку; мы видим, что традиционные виды спорта для советского союза, для Российской Федерации, такие, как биатлон, фигурное катание, спортивные танцы на льду, парные выступления – на сегодняшний день полностью провалены, ни одной медали; самый лучший результат – четвёртое место. Это позор для Российской Федерации.

Мы не можем сейчас взять каждого отдельно тренера и с ним разбираться по поводу выступления каждого спортсмена. Если на заводе происходит ЧП, виноват директор завода. Сборная России на олимпийских играх провалилась – отвечает руководитель Олимпийского комитета. Или что он тогда делает? Заказывает номера в гостиницах, билеты? Чем он занимается?", — приводит слова Лебедева "Русская служба новостей".

Tas tak ir viens ārprāts, kas te darās.Olimpiāde knapi sākusies, bet Krievijā jau notiek razborkas ...
, 2010-02-18 18:03, pirms 14 gadiem
Buffalo rakstīja: Atkal krieviņš vaimainā. Ko tad tu gribēji - limuzīnu. Ak, šī tauta ir vienkārši vājprāts.
Ja neiznāji, tas ir "Koijotu" pirmais vārtu vīrs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-02-18 18:03, pirms 14 gadiem
aigars076 rakstīja: Autobuss reizi 15-30 minūtēs no olimpiskā ciemata uz pilsētas centru laikam nebūtu daudz prasīts!?
Vareetu padomaat, ka tur taadi nekursee,un ne viens vien.... Ja jau vinji taksi nevar izsaukt,tad vinji brauks ar "kaut kaadu" autobusu?
, 2010-02-18 18:05, pirms 14 gadiem
Smukais Saimons Bruņinieks rakstīja: Amīšiem interesē tikai nauda, tāpēc no viņiem bija grūti sagaidīt labi organizētu olimpiādi.
Tev Gjeograafija Stipraa Puse? Zini,Kuraa Valstii Vankuuvera Atrodas?
, 2010-02-18 18:06, pirms 14 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Kādas kļūdas, kādi skandāli? Un sūdzas tikai krievi
Bobsleja un kamaniņu trase, ātrslidošanas ledus farss, ēdināšana, problēmas ar organizāciju, biatlona farss startā. Droši vien, kaut ko piemirsu, bet jau tā kā par daudz vienām spēlēm, vai ne?
, 2010-02-18 18:16, pirms 14 gadiem
ko jus te visi dir..?sudzas ne tikaj Krievi,vnk saits raksta tikaj par krieviem,atraduši temu par ko runat
, 2010-02-18 18:16, pirms 14 gadiem
Jurmala 2002 rakstīja: Piekrītu, ka tā ir kārtējā, labi izplānotā, krievu PR akcija pirms Sočiem.
Tur visi šitie stāstīs cik super, a pārējie (kā tagad) aiz cieņas pret Valsti organizatoru paklusēs. Malači - māk....
Njā, tā izskatās. Ja grib būt labāki, ok, uztaisa labākās spēles un miers. Bet tāda nepamatoti augstprātīga izturēšanās, nepamatota citu nolikšana un psihoze nav pārāk eleganta.
, 2010-02-18 18:34, pirms 14 gadiem
Ja no Olimpiskajām spēlēm atcerās tikai kļūdas, tad no spēlēm jēgas pilnīgi nekādas.
, 2010-02-18 18:38, pirms 14 gadiem
Krieviem šogad vis OS ir slikts sniegs prieks vinu slepotjajiem(it kā parasti jau vissi slepo vienu un topašu sniegu )
Ēdiens sūd*gs kas veel buus nedabuus hoķi zeltu teiks ledus bija grubuļains
, 2010-02-18 18:40, pirms 14 gadiem
Man jau šķiet, ka šie d*rš, d*rš un d*rš, lai iezāģētu kanādiešiem, no nevienas citas delegācijas vaimanas pagaidām nedzirdam. Gan jau tas atkal ir kāds krievu smalkais intrigu plāns. Redz viņam kanādieši nepiedāvājas dibenu slaucīt...
, 2010-02-18 18:48, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Bobsleja un kamaniņu trase, ātrslidošanas ledus farss, ēdināšana, problēmas ar organizāciju, biatlona farss startā. Droši vien, kaut ko piemirsu, bet jau tā kā par daudz vienām spēlēm, vai ne?
Bla bla bla, ēdināšanas un organizācija problēmas ir tikai krieviem, bobu trase diemžēl nebija priekš iesācējiem un ātrslidošanas ledus 'farsu' likvidēja pusstundas laikā. Biatlona vienu sportistu palaida ātrāk un pēc tam to laiku pielika klāt, kādas šausmas, sliktākās spēles vēsturē
, 2010-02-18 19:03, pirms 14 gadiem
tur jau ir tā atšķirība, ka ķīnieši un krievi taisa pakazuhu bet citur visur taisa vienkārši olimpiādi, nav vajadzības visiem pasaules krieviem izdabāt! ko tas mūdzis tur pļūta, tas nav nekads 5* kūrorts, bet sportistu ciemats n-tiem tūkstošiem atlētu.
, 2010-02-18 19:10, pirms 14 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Kādas kļūdas, kādi skandāli? Un sūdzas tikai krievi
Vai arī Tu lasi tikai to, ko no krievu valodas Tev iztulko. Sūdzas ļoti daudzi.
, 2010-02-18 19:14, pirms 14 gadiem
pustraks rakstīja: Lai tak čaļi sprēgā, paskatīsimies kā paši uztaisīs! Neticu, ka būs labāk! Kā parasti krievi kaut ko salaidīs dēlī, ticiet man !
Tieši Krievi gribēs parādīt, kas ir oS...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-02-18 19:41, pirms 14 gadiem
Besī visādi Brizgalovi. Atradies zvaigzne, kuram viss uz paplātes jāatnes. Satiksmes ziņā Vankuverā ir viena no labākajām pilsētām pasaulē, bet protams, Brizgalovs tač nebrauks ar sabiedrisko, arī īrēt sev neko negrib, tik davai visu pa velti. Un apkalpojošajam personālam visticamāk prasīja krieviski un nesaprot, kāpēc nav atbildes
Par ēdienu, ja domā, ka uz katra stūra būs kotletes, tad tiešām taisnība, ēdiens sūdīgs. Patiesībā te var dabūt gandrīz jebko.
Organizācija tiešām ir kāda ir + saskrūvētās cenas, bet nu teikt, ka viss ir nekāds, arī nevar. Vienkārši izlepis krievu otrais vārtsargs, kā jau krieviem nereti notiek, kad kaut ko sasniedz.
, 2010-02-18 19:59, pirms 14 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Bla bla bla, ēdināšanas un organizācija problēmas ir tikai krieviem, bobu trase diemžēl nebija priekš iesācējiem un ātrslidošanas ledus 'farsu' likvidēja pusstundas laikā. Biatlona vienu sportistu palaida ātrāk un pēc tam to laiku pielika klāt, kādas šausmas, sliktākās spēles vēsturē
Beidz tās "atmazkas". Problēmas ir un par tām diskutē gan presē, gan sabiedrībā. Vienkārši jāizdara secinājumi, lai nekas tāds vairs neatkārtotos, jo 4 gadu laikā tomēr var sagatavot normāls spēles bez visādām problēmām. Un es nesaku, ka sliktākās spēles, bet bez tām problēmām būtu daudzkārt labākas un nekas nemestu ēnu.

Nu, kaut vai tikai krieviem (katrs ir savādāks), bet ne jau viņi sūdzas tāpēc, ka nebūtu nekā labāka ko darīt.

Trase nebija līmenī, tāpēc gruzīnu sportists nebija vienīgais gadījums, tagad arī austrālieši...tikko dzirdēju. Par trases drošību jādomā nevis sportistiem, bet gan organizatoriem.

Ok, bet tas laiks arī nebija nekād īsais, ņemot vērā disciplīnu un distanci. Tas tomēr ļoti traucē sporrtistiem. Mums ta nekas, tas gan tiesa.

Un biatlons tikai apliecina, ka viss nav izdomāts līdz galam. Paga, bet kā tam žurnālistam izdevās to trases laistīšanas sistēmu ieslēgt sacensību laikā? Nejauši iegāja personālam paredzētajā nodalījumā?

Nesaprotu, ko Tu tagad aizstāvi. Vai nav vienalga, vai sūdzas krievi, vai vācieši, vai ķīnieši? - Varbūt pieņemsim, ka sūdzas vairāki augstākā līmeņa NHL hokejisti? Bet no tā jau nemainās fakts, ka kanādieši nav visu sagatavojuši līmenī.
, 2010-02-18 20:20, pirms 14 gadiem
jā, daudzi te komentē, lai gan nav absolūti nekāda priekšstata par Vanuveru Itsevisķi izcēlās tas, ka minēja, ka transports no Olimpiskā ciemata uz centru iet ļoti reti. Pirmkārt, Olimpiskais ciemats gandrīz jau ir centrā. Otrkārt, sky traini iet ļoti bieži. No Olimpiskā ciemata līdz arēnai ir viena pietura un skytraini kursē ik pēc pāris minūtēm. Pats izmantoju tieši to sky trainu un labi zinu, kas un kā.
Iemetu arī karti, lai nu tam gudriniekam vairs nav lieku jautājumu. Ak jā, tie zilie bildē ir sky train pieturas. Ātrākais pārvietošanās līdzeklis Vankuverā ir tieši sky train. Un ar takšiem arī nav problēmu.
';
, 2010-02-18 20:26, pirms 14 gadiem
gan jau ka tikai pret krieviem ir tada attieksme!!
Latviesi var tikt visur un arii ar edienu ir apmierinaati!!
, 2010-02-18 20:27, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Beidz tās "atmazkas". Problēmas ir un par tām diskutē gan presē, gan sabiedrībā. Vienkārši jāizdara secinājumi, lai nekas tāds vairs neatkārtotos, jo 4 gadu laikā tomēr var sagatavot normāls spēles bez visādām problēmām. Un es nesaku, ka sliktākās spēles, bet bez tām problēmām būtu daudzkārt labākas un nekas nemestu ēnu.

Nu, kaut vai tikai krieviem (katrs ir savādāks), bet ne jau viņi sūdzas tāpēc, ka nebūtu nekā labāka ko darīt.

Trase nebija līmenī, tāpēc gruzīnu sportists nebija vienīgais gadījums, tagad arī austrālieši...tikko dzirdēju. Par trases drošību jādomā nevis sportistiem, bet gan organizatoriem.

Ok, bet tas laiks arī nebija nekād īsais, ņemot vērā disciplīnu un distanci. Tas tomēr ļoti traucē sporrtistiem. Mums ta nekas, tas gan tiesa.

Un biatlons tikai apliecina, ka viss nav izdomāts līdz galam. Paga, bet kā tam žurnālistam izdevās to trases laistīšanas sistēmu ieslēgt sacensību laikā? Nejauši iegāja personālam paredzētajā nodalījumā?

Nesaprotu, ko Tu tagad aizstāvi. Vai nav vienalga, vai sūdzas krievi, vai vācieši, vai ķīnieši? - Varbūt pieņemsim, ka sūdzas vairāki augstākā līmeņa NHL hokejisti? Bet no tā jau nemainās fakts, ka kanādieši nav visu sagatavojuši līmenī.
Par organizāciju kopumā Tev piekrītu, es tikai norādu to, ka Brizgalovs pāršāva pār svītru. Lielākās problēmas ir Vistlerā un nevis Vankuverā.
Un Kanādā tiešām neviens neauklējas, cita dzīves uztvere, daudz vairāk tendēta uz kapitālismu. Ir daudz nepatīkamu lietu, bet kad pierod, ir ok.
Pilsēta ir ļoti internacionāla un tāpēc dāžādu virtuvju te netrūkst. Man kā aziātu ēdienu cienītājam te ir paradīze. Suši ir lētākais ēdiens
, 2010-02-18 20:31, pirms 14 gadiem
Par problēmām Vankūverā visu laiku kāds ziņo, īpaši Eiropas mediji. Mūsu problēma ir tā ka mūsu portāli lielākoties ziņas pārpublicē no krievu portāliem tāpēc arī ir tāda sajūta ka tieši krievi sūdzas. Sūdzas arī citu valstu sportisti un apmeklētāji kuriem pēkšņi atsauc biļetes.
Par Sočiem domāju ka tur būs viss ar krieviem piemītošu pompu. Līdzīgi kā bija Eirovīzijā. Viņiem atšķirībā no izlepušiem un iedomīgiem ziemeļamerikāņiem ļoti rūp lai pasaule par viņiem labi domātu. Sočos visticamāk būs līdzīgi kā Pekinā jo arī ķinieši girbēja parādīt savu varenību.
Kanādai par sliktu nāk apstāklis ka tur ziemas os pēdējos 40 gados notiek jau 3 reizi un tas ir ļoti daudz tik īsā laikā. Acīmredzot kanādieši to sāk uztvert kā pašu par sevi saprotamu.
, 2010-02-18 21:28, pirms 14 gadiem
Feno rakstīja: Par organizāciju kopumā Tev piekrītu, es tikai norādu to, ka Brizgalovs pāršāva pār svītru. Lielākās problēmas ir Vistlerā un nevis Vankuverā.
Un Kanādā tiešām neviens neauklējas, cita dzīves uztvere, daudz vairāk tendēta uz kapitālismu. Ir daudz nepatīkamu lietu, bet kad pierod, ir ok.
Pilsēta ir ļoti internacionāla un tāpēc dāžādu virtuvju te netrūkst. Man kā aziātu ēdienu cienītājam te ir paradīze. Suši ir lētākais ēdiens
Mjā, ar transportu diez vai tur vajadzētu būt problēmām.
Var jau būt, ka Iļju Fīniksā uz rokām nēsā?
Bet par ēdienu gan kaut kā neizklausījās pārāk pozitīvi. Esmu arī daudz ko dzirdējis par ēdināšanu Kanādā, bet atsauksmes nav nemaz tik labas. Vismaz no Eiropiešiem. Par ķīniešu virtuvi gan nešaubos. Man arī patīk Āzijas virtuve, īpaši asie ēdieni.
Vienīgais iemesls, kāpēc nebrauktu uz Vankūveru ir grizliji un melnās atraitnes.
, 2010-02-18 21:44, pirms 14 gadiem
Gribēšu redzēt, vai So4os viss būs kā vajag
Tajā bedrē jau vspār
, 2010-02-18 22:34, pirms 14 gadiem
Nu krieviem jau nebūtu ko sūdzēties. Pašiem dzimtenē nav par kapeiku labāk un jāsāk pierast, jo pēc čtriem gadiem Soči...
, 2010-02-19 00:21, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: Pie tam sūdzas jau ne tikai krievi, vienkārši citu sūdzības nenonāk līdz mūsu ausīm. Piemēram, šveiciešu distanču slēpotājus Vistlerā apturēja drošības darbinieki un diezgan ilgi nelaida prom, jo izdomāja, ka viņi varētu būt teroristi. Dopingkontrole vakar pēc ceturtdaļfināla piesējās vienai slēpotājai, lai seko viņiem un veic dopinga testus, lai arī viņai vēl bija jāstartē pufinālos, nelīdzēja pat slēpošanas federācijas sacensību direktora skaidrojumi, ka tiešām slēpotāja ir kvalificējusies pusfināliem, tāpat dopingkontrole nelika mierā un apgalvoja, ka nekādā pusfinālā viņa nav tikusi, sekoja sportistei līdz pašam pusfināla startam. Vienkārši bardaks.
Arī pārraidēs (vismaz krievu Rossojās un arī Eirosport) arī ir bardaks! Rāda kaut kādu grjobano biatlonu pa kaut kādiem 2 kanāliem, bet ne pa vienu nevar tiešraidē parādīt hoķi starp ASV un Norgēm.... arī LTV 7 rāda kaut kādu f..ino bialtonu kur liekas pat neviens mūsējais tagad nepiedalās.... ta varēja labāk vismaz to pašu hoķi parādīt! Galu galā tomēr olimpiskais turnīrs un to, domaju, tomēr nevar a kaut kādu PČ salīdzināt, jo visiem spēlē labākie no pieejamajiem! Man piem. galīgi nepatīk kā šogad tiek atspoguļotas Olimpiskās spēlēs pa TV....