Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Autors: Konstantīns Fjodorovs

Rauza atvaira 50 metienus, Latvija zaudē Kanādai

Rauza atvaira 50 metienus, Latvija zaudē Kanādai
Latvijas U-18 hokeja izlase
Foto: Jekaterina Urošļeva

Zaudējumu pirmajā pasaules čempionāta spēlē piedzīvoja Latvijas U-18 izlase, kas piekāpās Kanādas vienaudžiem ar 1:4. Vienīgos vārtus guva Rihards Paškausks, bet vārtsargs Niklavs Rauza tika galā ar 50 no 54 metieniem.

Kanāda spēlei pieteica vien sešus aizsargus un 11 uzbrucējus, savukārt Latvijai bija pilni četri piecinieki. Pirmās minūtes pagāja līdzīgā cīņā, bet drīz mūsējie palika mazākumā, ko izdevās izturēt gandrīz bez spriedzes pie Niklava Rauzas vārtiem. Pēc labas spēles četratā, Latvija saņēma vairākumu, bet ripa reti nonāca līdz kanādiešu zonai. Pirmais labs vārtu gūšanas moments bija Valteram Eglem - vārtsargs Jans Skots atvairīja. Perioda vidū pēc Džareda Makisāka metiena Rauzas atvairīta ripu nonāca tukšo vārtu priekša, tomēr pirmais pie tās bija Latvijas spēlētājs.

Pirmā nopietna kļūda maksāja zaudētos vārtus - Stilianoss Meteoss apzaga spēlētāju uzbrukuma zonā un izskrēja viens pret vienu ar vārtsargu, Daniels Bērziņš bija spiet pārkāpt noteikumus, par ko tiesneši nozīmēja soda metienu. Kanādiešu pirmās maiņas centrs neatstāja nekādu cerību Latvijas izlases vārtsargam - 0:1.

Pēc gūtajiem vārtiem kanādieši palielināja spiedienu uz Rauzas vārtiem un vienā no epizodēm Liams Hovels no aizvārtes gandrīz iestūma ripu tukšajā vārtu stūrī. Ik pa brīdim arī Latvijai padevās uzbrukumi, viens no kuriem beidzās ar vārtiem - Emīls Ģēģeris piespēlēja uz zilo līniju Denisam Smirnovam, sekoja metiens, Skots atvairīja, bet pirmais pie atlēkušās ripas bija Rihards Paškausks, kurš iestūma to vārtos un izlīdzināja rezultātu - 1:1.

Otrajā trešdaļā kanādieši spēlēja daudz pārliecinošāk, kas izpaudās arī metienu attiecība - 6:25. Jau pirmajā minūtē Entvisls neizmantoja izgājienu viens pret vienu ar vārtsargu, pēc minūtes tāda paša izdevība bija jau Kailam Olsonam, bet pārliecinoši vārtos darbojās Rauza. Pirmais mazākums periodā beidzās jau pēc deviņām sekundēm - Entvisls piespēlēja uz tālo vārtu stabu Maksimam Komtua, kurš ieraidīja ripu tukšos vārtos - 1:2. Spēlē turpinājās Latvijas izlases zonā un ripa reti šķērsoja sarkano līniju.

Kanādiešu presings vainagojās ar vēl vieniem vārtiem - pēc uzvarētā iemetiena ripa nonāca pie Isāka Retklifa un ar ceturtās maiņas uzbrucēja metienu Rauza netika galā - 1:3. Perioda beigās kanādieši noorganizēja vēl vienu izgājienu viens pret vienu, šoreiz Neitans Šnars meklēja laimi pie Rauzas vārtiem, tomēr neatrada un pēc 40 spēles minūtēm rezultāts palika 1:3.

Noslēdzošajā periodā spēle nomierinājās, lai gan kārtējo reizi kanādiešiem bija iespēja iemest ripu tukšos vārtos, ko viņi neizmantoja. Latvijai pavisam neveicās uzbrukumā, jo pēdējo 20 minūšu laikā pa Skota vārtiem tika mests tikai trīs reizes. Rauza turpināja spēlēt lieliski, tomēr arī viņš bija spiests kapitulēt vēl vienu reizi pēc Entvisla metiena no apmales – 1:4.

Ar tādu rezultātu spēle arī noslēdzās. Par labāko spēlētāju Latvijas izlases rindās tika atzīts vārtsargs Niklavs Rauza, kurš atvairīja 50 metienus, bet kanādiešiem par labāko atzina Makkenziju Entivlsu (1+1 spēlē). Nākamo maču Latvijas izlase aizvadīs jau rītdien plkst. 20:30 pēc Latvijas laika, pretiniekos būs Šveices valstsvienība.

Pasaules U-18 hokeja čempionāts, Poprada, 13. aprīlis

Latvija - Kanāda 1:4 (1:1; 0:2; 0:1)
Vārti: 11:50 Meteoss (soda metiens) 0:1, 18:08 Paškausks 1:1, 23:36 Komtua (Entvisls, vair.) 1:2, 28:26 Retklifs (Šnars) 1:3, 50:48 Entvisls (Smits, Mičels) 1:4
Soda minūtes: 16:32
Metieni: 19:54
Vārtsargi: Rauza (Voris) – Skots

Latvija: 1. maiņa: Kārkls - Smons, Smirnovs - Ģēģeris - Paškausks; 2. maiņa: Kostjuks - Žuļevs, Egle - Bērziņš D. - Sičevs; 3. maiņa: Bergmanis – Krollis, Opelts – Vjaters – Petrovs; 4. maiņa: Udris - Barkāns, Builis – Lapiks - Jašunovs

Latvijas izlases kalendārs:

DatumsLaiksSpēleRezultāts
13/0416:30Latvija - Kanāda1:4
14/0420:30Šveice - Latvija-
16/0420:30Latvija – Somija-
17/0420:30Slovākija - Latvija-

Izmantotie avoti:
en - 2017 IIHF Ice Hockey U18 World...


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-13 19:43, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Ja es noboksētu vienu raundu ar Briedi un būtu vēl dzīva, domāju, ka tas būtu diezgan cienījams rezultāts arī Tev visticamāk un tā nav nekāda zaudētāju psiholoģija, bet gan sevis un savu spēju apzināšanās. Ja, piemēram, Spānijas hokeja izlase zaudētu Latvijas hokeja izlasei ar 1:4, tas viņiem nebūtu cienījams rezultāts? Vai LV OS 1-2 zaudējums Kanādai bija cienīmams vai nē? Visu spēli totāla Kanādas dominance, bet pēc spēles visa hokeja pasaule uzteica Latvijas izlasi- vai visiem ir zaudētāju psiholoģija izņemot Tevi?
P.s. es komentēju tikai rezultātu, par spēli neko nevaru pateikt- neredzēju.
Hokeja pasaule uzteica Latvijas izlasi par cīņassparu un spēju tik ilgi noturēties pret Kandau, nevis par to, ka zaudēja tikai ar 1:2. Nevajag jaukt divas dažādas lietas!

Kanādai bija vajadzīga uzvara un viņi to dabūja. 1:2 vai 1:10, viņiem pie vienas vietas. Tas ir svarīgi tikai tādai Latvijai, lai pēc tam 8 gadus stāstītu - a, atceraties kā mēs toreiz... .

Tas ir tāpat kā stāstīt visiem, ka esi paspiedis roku kādai slavenībai - pats kā biji ciema traktorists, tā esi, bet biji kopā ar visiem zināmu cilvēku uz pusseknundi.
, 2017-04-13 19:44, pirms 7 gadiem
Kardināls rakstīja: Vispirms šiem puišiem ir smagi jāpadomā vai viņi vispār grib un vai var būt par hokejistiem. Ja viņiem ir nenormāla vēlme spēlēt un cerības uz profesionālajiem līgumiem, tad ieteiktu viņiem aiziet uz kādu sporta medicīnas/testēšanas centru, kur viņiem pastāstīs kāpēc viņi profesionālajam hokejam ir nederīgi.

Šeit gan es nemēģinu kādu apvainot, taču mums hokejā, arī lielajā izlasē, ir daudz spēlei nederīgu kadru, kuri spēlē tikai tāpēc, ka nav citu. Nevajag mocīties un labāk U-18 vecumā saprast, ka nav un nebūs. Pie reizes padomājot par mācībām.
tas gan, piekrītu!

lai nu kā, ja ir iespējas tad lai labāk brauc prom uz ASV vai Kanādu, tur iegūs gan izglītību, gan sapratīs vai būs no viņa labs hokejists vai nē.
, 2017-04-13 19:45, pirms 7 gadiem
Kardināls rakstīja: Vispirms šiem puišiem ir smagi jāpadomā vai viņi vispār grib un vai var būt par hokejistiem. Ja viņiem ir nenormāla vēlme spēlēt un cerības uz profesionālajiem līgumiem, tad ieteiktu viņiem aiziet uz kādu sporta medicīnas/testēšanas centru, kur viņiem pastāstīs kāpēc viņi profesionālajam hokejam ir nederīgi.

Šeit gan es nemēģinu kādu apvainot, taču mums hokejā, arī lielajā izlasē, ir daudz spēlei nederīgu kadru, kuri spēlē tikai tāpēc, ka nav citu. Nevajag mocīties un labāk U-18 vecumā saprast, ka nav un nebūs. Pie reizes padomājot par mācībām.
Mums lielajā izlasē visi, atskaitot pāris NCAA/CHL kadrus, ir profesionāļi, kas saņem lielākas algas par 90%+ sabiedrības. Arī joberlīgās maksā naudu, neticēsi - pat mūsu čempī.
, 2017-04-13 19:48, pirms 7 gadiem
MachimoI rakstīja: Mums lielajā izlasē visi, atskaitot pāris NCAA/CHL kadrus, ir profesionāļi, kas saņem lielākas algas par 90%+ sabiedrības. Arī joberlīgās maksā naudu, neticēsi - pat mūsu čempī.
Te mēs runājam par karjeras izvēles jautājumiem vai ko citu?
Nu, saņem viņi tās algas. Cik ilgi? Tāds Latvijas virslīgas spēlētājs pāris tūkstošus mēnesī var saņemt?

Tā ir normāla alga cilvēkam ar izglītību un kaut kādām ambīcijām dzīvē. Tikai veselības, strādājot ofisā no 9-17 būs daudz vairāk.
, 2017-04-13 19:50, pirms 7 gadiem
Kardināls rakstīja: Hokeja pasaule uzteica Latvijas izlasi par cīņassparu un spēju tik ilgi noturēties pret Kandau, nevis par to, ka zaudēja tikai ar 1:2. Nevajag jaukt divas dažādas lietas!

Kanādai bija vajadzīga uzvara un viņi to dabūja. 1:2 vai 1:10, viņiem pie vienas vietas. Tas ir svarīgi tikai tādai Latvijai, lai pēc tam 8 gadus stāstītu - a, atceraties kā mēs toreiz... .

Tas ir tāpat kā stāstīt visiem, ka esi paspiedis roku kādai slavenībai - pats kā biji ciema traktorists, tā esi, bet biji kopā ar visiem zināmu cilvēku uz pusseknundi.
Nu un. Un ja Latvija būtu uzvarējusi Kanādu kaut ar to pašu 2:1 vai 10:1, tas tāpat būtu svarīgai tikai mums Latvijai, lai varētu pēc 8 gadiem stāstīt - a, atceries kā mēs toreiz.

So kur starpība? nekāda. Ja nu vienīgi tāda, ka abos gadijumos lepojamies vai nelepojamies ar savu valsti. Un es lepojies arī ar zaudējumu, jo tā ir mana valsts izlase un neriet jo ir zaudējuši ir vienkārši zemiski.
, 2017-04-13 19:53, pirms 7 gadiem
Kardināls rakstīja: Te mēs runājam par karjeras izvēles jautājumiem vai ko citu?
Nu, saņem viņi tās algas. Cik ilgi? Tāds Latvijas virslīgas spēlētājs pāris tūkstošus mēnesī var saņemt?

Tā ir normāla alga cilvēkam ar izglītību un kaut kādām ambīcijām dzīvē. Tikai veselības, strādājot ofisā no 9-17 būs daudz vairāk.
5min laikā var atrast 100 un 1 lekciju,prezentāciju, zinātnisku rakstu par to cik kaitīgs ir darbs ofisā veselībai tas tā.
, 2017-04-13 19:55, pirms 7 gadiem
kecbaja rakstīja: Nu un. Un ja Latvija būtu uzvarējusi Kanādu kaut ar to pašu 2:1 vai 10:1, tas tāpat būtu svarīgai tikai mums Latvijai, lai varētu pēc 8 gadiem stāstīt - a, atceries kā mēs toreiz.

So kur starpība? nekāda. Ja nu vienīgi tāda, ka abos gadijumos lepojamies vai nelepojamies ar savu valsti. Un es lepojies arī ar zaudējumu, jo tā ir mana valsts izlase un neriet jo ir zaudējuši ir vienkārši zemiski.
Saistīt vienas biedrības sporta komandas vērtējumu ar lepošanos ar valsti ir visai nekorekti. Izlase (jebkura) nav valsts, tā ir komanda, kurai ir juridiskas tiesības pārstāvēt valsti. Ja tā spēlē slikti, tad ikvienam ir tiesības to vienkārši pateikt un, ja neapmierinošā spēle ir ilglaicīga, pieprasīt, lai šai komandai neļauj pārstāvēt valsti. Ļoti vienkārši.
, 2017-04-13 19:56, pirms 7 gadiem
kecbaja rakstīja: 5min laikā var atrast 100 un 1 lekciju,prezentāciju, zinātnisku rakstu par to cik kaitīgs ir darbs ofisā veselībai tas tā.
Toties vari sēdēt pie PC kaut mūžību un neatradīsi NEVIENU rakstu vai zinātnisku publikāciju par to cik veselīgs ir profesionālais sports.
, 2017-04-13 20:02, pirms 7 gadiem
akmenc rakstīja: Apskaties ar kādiem rezultātiem mūsējie iepriekš viņiem ir zaudējuši...
Es kādreiz arī biju biju jauns un smuks,tagad tikai smuks
, 2017-04-13 20:02, pirms 7 gadiem
Kardināls rakstīja: Te mēs runājam par karjeras izvēles jautājumiem vai ko citu?
Nu, saņem viņi tās algas. Cik ilgi? Tāds Latvijas virslīgas spēlētājs pāris tūkstošus mēnesī var saņemt?

Tā ir normāla alga cilvēkam ar izglītību un kaut kādām ambīcijām dzīvē. Tikai veselības, strādājot ofisā no 9-17 būs daudz vairāk.
Ja gribi intelektuāli troļļot, tad mēģini bīdīt loģiski saderīgus tekstus.
, 2017-04-13 20:04, pirms 7 gadiem
kecbaja rakstīja: visiem jābūt basketbolistiem ka jau +/- 17 gadu vecumā ir jābūt 190cm garam? pats neesmu no garajiem cilvēkiem, bet tajā vecumā biju nedaudz virs 170cm,bet 20 gadu vecumā jau bija pāri 180cm, tagad ir vēl daži cm nākuši klāt. Gan jau vēl pastiepsies. Vispār apjēdzet par cik jaunem puišiem runājat?
fizikas likumus šai Pasaulē vēl neviens nav atcēlis.
Spēka divcīņās vieglāki spēlētāji vienkārši tiek paņemti uz masu.
, 2017-04-13 20:06, pirms 7 gadiem
MachimoI rakstīja: Ja gribi intelektuāli troļļot, tad mēģini bīdīt loģiski saderīgus tekstus.
Priekš cilvēka, kuram pašmērķis ir katru dienu vismaz kādu nosaukt par trolli, acīmredzami, loģika nav stiprā puse, tāpēc pat nezinu ko te pierakstīt un kur esmu vainīgs.
, 2017-04-13 20:07, pirms 7 gadiem
Kardināls rakstīja: Saistīt vienas biedrības sporta komandas vērtējumu ar lepošanos ar valsti ir visai nekorekti. Izlase (jebkura) nav valsts, tā ir komanda, kurai ir juridiskas tiesības pārstāvēt valsti. Ja tā spēlē slikti, tad ikvienam ir tiesības to vienkārši pateikt un, ja neapmierinošā spēle ir ilglaicīga, pieprasīt, lai šai komandai neļauj pārstāvēt valsti. Ļoti vienkārši.
te nu Tu sabrauci auzās.
Ja Tu neesi LHF biedrs (respektīvi, Tevi attiecīga organizācija, kas ir LHF biedrs Tevi nav pilvarojusi), Tev nav nekādu jurdisku tiesību kaut ko pieprasīt
Ļoti vienkārši
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-13 20:14, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Nekas, nākamreiz viņus ģērēsim!
Tev, vates galva, ļoti patīk tas vārds-ģērēsim. Man ir aizdomas, ka es zinu, ko tu visu laiku ģērē.
, 2017-04-13 20:17, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: te nu Tu sabrauci auzās.
Ja Tu neesi LHF biedrs (respektīvi, Tevi attiecīga organizācija, kas ir LHF biedrs Tevi nav pilvarojusi), Tev nav nekādu jurdisku tiesību kaut ko pieprasīt
Ļoti vienkārši
Tad nu tā, ja jau mēs tā baigi gribam juridiskās tēmas bīdīt.

Lai sporta federācija varētu deleģēt savu komandu uz starptautiskiem mačiem un oficiāli pārstāvētu Latviju, tai ir jābūt Latvijas Sporta federāciju padomes akceptētai.

LSFP arī ir biedrība, kas darbojas Sporta likuma ietvaros. Savukārt šī likuma 5. pantā ir norādīts, ka valstī galvenā loma un noteikšana par atļaušanu vai neatļaušanu pārstāvēt valsti starptautiski ir Izglītības un zinātnes ministrijai.

Savukārt to kā notiek sabiedrības un ministriju komunicēšana atļaušos gan nerakstīt.

P.S.
Šajā brīdī es runāju par principu, nevis konkrētu cilvēku gribu iesaistīties aktīvā darbībā.
, 2017-04-13 20:18, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: nu, gluži pārspīlēt arī nevajag... Teams - 2017 IIHF Ice Hockey U18 World... . Bet nu jā, ja no astoņiem aizsargiem seši ir 185cm vai īsāki, tas neko labu neliecina...
Pieciem uzbrucējiem augums 175 vai mazāks?! Tas taču nav normāli...
, 2017-04-13 20:23, pirms 7 gadiem
Jau no mazām dienām ieprogrammē monstrīgus vārtsargus un pārējie tāpēc dzen luni, nevis normāli kapā, jo vārtsargs jau izvilks.. Tikai dēļ vārtsargiem arī vēl turās elitē..
, 2017-04-13 20:26, pirms 7 gadiem
marko_polo rakstīja: Pieciem uzbrucējiem augums 175 vai mazāks?! Tas taču nav normāli...
malējiem uzbrucējiem vēl varētu pieciest, bet aizsargiem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-13 20:32, pirms 7 gadiem
Robijs Huds rakstīja: Uzbrucējiem galvenais ir meistarība nevis augums.

Vot ja vārtsargam būtu mazs augums, tad vajadzētu uztraukties.
Šīs atziņas ir padomju bērnu sporta skolu līmenī.

Pašlaik viss profesionālais sports ir absolūts pretsnostatījums šīm replikām. Vēl tajā laikā kad sāku sekot hokejam, bet tie bija deviņdesmitie gadi, hokejā divmetrīgo nebija nemaz. Tagad spēlētāji, kuru augums ir ap diviem metriem ir teju katrā profesionālajā komandā.

Savukārt basketbolā ar 2.10m saspēles vadītāju nevienu nepārsteigsi, lai gan pirms tiem pašiem 20 gadiem tas bija labs centra augums.
, 2017-04-13 20:32, pirms 7 gadiem
Kādas ir iespējas, ka pēc pāris gadiem Liiga varētu parādīties Rauza? Vai tiešām Paškausks arī nākošsezon paliks LHV?
, 2017-04-13 20:33, pirms 7 gadiem
Kardināls rakstīja: Ko hokejā dara aptuveni 100 hokejisti, kas spēlē NHL un ir šādā augumā? Tiešām nezinu. Hara vispār neko nedara.

Smaguma centrs hokejistam nav statisks, tas mainās, atkarībā no slidošanas pozīcijas, t.i., lai saprastu - pietupies vairāk slidojot un neviens nenogāzīs.

Spēka spēlei lielāks augums ļauj uzaudzēt vairāk gaļas, vairāk muskuļu.

Džudo ir divmetrīgie un pat pagājušā gada OS čempions ir pāri diviem metriem.
protams, ka ir spēlētāji, kas ir gari, viņiem ir tāda uzbūve. es jau gaidīju, vai tad neoponēsi par garajiem (protams, ka zinu par Haru un viņa spēku), bet saku vēlreiz, nedrīkst un nevajag "prasīt" tikai garus spēlētājus, jo galvenais ir tas pats "maģiskais" smaguma centrs. jā, slidojot viņš mainās, spēlētājs ietupstas ceļos, bet smaguma centrs 1,90 (ar kaut ko) nekad nebūs tāds kā spēlētājam ar 1,7 (ar kaut ko). un tur nu ir tā atšķirība - kā Tu sagrupējies un izmanto savu priekšrocību - zemo smaguma centru. tā ir fizika un viss... Ko dod spēks, ja mazais viņu var paņemt "uz pleca" vai pārmest pār gurnu (divmetrīgais Rodrigo Laviņš). Lai izbeigtu šo sarunu, gribu tikai pateikt, ka mani reāli tracina tāds pamatskolas viedoklis, ka visu izšķir augums, un LV hokeja izlasei neveicas, jo 4 spēlētāji ir virs, bet pārējie zem 1,90 jau sen, sen ir izpētīts, ka hokejā ir svarīga kāju/rumpja attiecība un jo tā ir lielāka (tieši sadalījums - kājas īsas, rumpis garš), jo labāk hokejistam...
Par muskuļu masu piekrītu, bet tāds īsts spēka hokejs ir pastāvējis, manuprāt (ja es nemaldos), tikai pēdējos 20 gadus. Tagad pat policistu īsti nav, spēka paņēmieni ļoti daudzi nav atļauti... nu nezinu, var jau tie divmetrīgie slidot, bet manuprāt galvenais ir zemais smaguma centrs nevis garais augums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-13 20:39, pirms 7 gadiem
.............. rakstīja: protams, ka ir spēlētāji, kas ir gari, viņiem ir tāda uzbūve. es jau gaidīju, vai tad neoponēsi par garajiem (protams, ka zinu par Haru un viņa spēku), bet saku vēlreiz, nedrīkst un nevajag "prasīt" tikai garus spēlētājus, jo galvenais ir tas pats "maģiskais" smaguma centrs. jā, slidojot viņš mainās, spēlētājs ietupstas ceļos, bet smaguma centrs 1,90 (ar kaut ko) nekad nebūs tāds kā spēlētājam ar 1,7 (ar kaut ko). un tur nu ir tā atšķirība - kā Tu sagrupējies un izmanto savu priekšrocību - zemo smaguma centru. tā ir fizika un viss... Ko dod spēks, ja mazais viņu var paņemt "uz pleca" vai pārmest pār gurnu (divmetrīgais Rodrigo Laviņš). Lai izbeigtu šo sarunu, gribu tikai pateikt, ka mani reāli tracina tāds pamatskolas viedoklis, ka visu izšķir augums, un LV hokeja izlasei neveicas, jo 4 spēlētāji ir virs, bet pārējie zem 1,90 jau sen, sen ir izpētīts, ka hokejā ir svarīga kāju/rumpja attiecība un jo tā ir lielāka (tieši sadalījums - kājas īsas, rumpis garš), jo labāk hokejistam...
Par muskuļu masu piekrītu, bet tāds īsts spēka hokejs ir pastāvējis, manuprāt (ja es nemaldos), tikai pēdējos 20 gadus. Tagad pat policistu īsti nav, spēka paņēmieni ļoti daudzi nav atļauti... nu nezinu, var jau tie divmetrīgie slidot, bet manuprāt galvenais ir zemais smaguma centrs nevis garais augums
Tev taisnība tikai daļēji. Ja skolā būtu rūpīgak apguvis fiziku, tad zinātu, kas notiek, ja saduras 2 ķermeņi ar dažādām masām.
Un apstirprinot šo, paskaties kādus spēlētājus (pēc auguma!) izvēlas NHL, un paskaties, kāda baram ļoti rezutlatīvu CHL, NCAA u.c. līgu spēlētājiem NHL līgumus vispār nepiedāvā. Teiksi sagadīšanās?
, 2017-04-13 20:39, pirms 7 gadiem
.............. rakstīja: protams, ka ir spēlētāji, kas ir gari, viņiem ir tāda uzbūve. es jau gaidīju, vai tad neoponēsi par garajiem (protams, ka zinu par Haru un viņa spēku), bet saku vēlreiz, nedrīkst un nevajag "prasīt" tikai garus spēlētājus, jo galvenais ir tas pats "maģiskais" smaguma centrs. jā, slidojot viņš mainās, spēlētājs ietupstas ceļos, bet smaguma centrs 1,90 (ar kaut ko) nekad nebūs tāds kā spēlētājam ar 1,7 (ar kaut ko). un tur nu ir tā atšķirība - kā Tu sagrupējies un izmanto savu priekšrocību - zemo smaguma centru. tā ir fizika un viss... Ko dod spēks, ja mazais viņu var paņemt "uz pleca" vai pārmest pār gurnu (divmetrīgais Rodrigo Laviņš). Lai izbeigtu šo sarunu, gribu tikai pateikt, ka mani reāli tracina tāds pamatskolas viedoklis, ka visu izšķir augums, un LV hokeja izlasei neveicas, jo 4 spēlētāji ir virs, bet pārējie zem 1,90 jau sen, sen ir izpētīts, ka hokejā ir svarīga kāju/rumpja attiecība un jo tā ir lielāka (tieši sadalījums - kājas īsas, rumpis garš), jo labāk hokejistam...
Par muskuļu masu piekrītu, bet tāds īsts spēka hokejs ir pastāvējis, manuprāt (ja es nemaldos), tikai pēdējos 20 gadus. Tagad pat policistu īsti nav, spēka paņēmieni ļoti daudzi nav atļauti... nu nezinu, var jau tie divmetrīgie slidot, bet manuprāt galvenais ir zemais smaguma centrs nevis garais augums
Nedrīkst prasīt? Tad jau basketbolā un volejbolā arī nedrīkst prasīt.
Mēs varam priecāties par mūsu foršajiem puikiem un savās fantāzijās skatīties, kā viņi divmetrīgos kanādiešus purina pa laukumu ar saviem vējdzirnavu-čekiem, bet realitātē mūsējie ir sabraukti ezīši, kuri tiek izmantoti kā bortu dekorācija.

Mēs varam ilūzijās gaidīt lielos panākumus, bet tie paši kanādieši, zviedri un pārējie parāda, ka lielam rāmim hokejā ir priekšrocības. Lielas priekšrocības.

Spēka spēle kā tāda hokejā ir bijusi vienmēr, tikai pie mums to tik ļoti neuzsvēra. 2004. gadā klasiskā spēka spēle beidzās, sākās kaut kas pavisam cits, kad maz ir spēka, vajag vēl mežonīgu ātrumu.
, 2017-04-13 20:43, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: Tev taisnība tikai daļēji. Ja skolā būtu rūpīgak apguvis fiziku, tad zinātu, kas notiek, ja saduras 2 ķermeņi ar dažādām masām.
Un apstirprinot šo, paskaties kādus spēlētājus (pēc auguma!) izvēlas NHL, un paskaties, kāda baram ļoti rezutlatīvu CHL, NCAA u.c. līgu spēlētājiem NHL līgumus vispār nepiedāvā. Teiksi sagadīšanās?
Tikai divi vārdi - Džastins Azevedo. Ļoti talantīgs spēlētājs, taču ar saviem 170 cm pie lielajiem puikām tā arī netika, lai arī spridzināja OHL un nepazuda arī Kanādas U-18 izlasē.
, 2017-04-13 20:45, pirms 7 gadiem
Volx rakstīja: Kuru inline izlasi/federāciju akceptē izglītības ministrija?
lihf.lv
http://lihc.lv/iihf_pasaules_cempionats/
LIHF
, 2017-04-13 20:45, pirms 7 gadiem
Kardināls rakstīja: Tikai divi vārdi - Džastins Azevedo. Ļoti talantīgs spēlētājs, taču ar saviem 170 cm pie lielajiem puikām tā arī netika, lai arī spridzināja OHL un nepazuda arī Kanādas U-18 izlasē.
daudz ir tādu.
Ir arī, kas vienkārši pēc NCAA met mieru domai par PRO hokeju, kaut mierīgi varētu dažā labā Eiropas TOP līgā būt vieni no līderiem...
, 2017-04-13 20:49, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: daudz ir tādu.
Ir arī, kas vienkārši pēc NCAA met mieru domai par PRO hokeju, kaut mierīgi varētu dažā labā Eiropas TOP līgā būt vieni no līderiem...
Te atkal jārunā par to vai cilvēkam ar, iespējams, ne to švakāko izglītību (bet NCAA hokejā labas programmas ir arī prestižām un akadēmiskā ziņā ļoti spēcīgām skolām, pretēji kaut kādiem bumbotājiem), gribēs lidot uz Eiropu, lai sistos par nesaprotamiem labumiem, mētātos no vienas dzīvesvietas uz citu utt.

Ir jau Džordžs Parošs, kurš ar Prinstonas diplomu rokās, gāja sist sejas NHL kaušļiem, bet tas jau ir kaut kas no fantastikas plauktiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-13 20:56, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: Tev taisnība tikai daļēji. Ja skolā būtu rūpīgak apguvis fiziku, tad zinātu, kas notiek, ja saduras 2 ķermeņi ar dažādām masām.
Un apstirprinot šo, paskaties kādus spēlētājus (pēc auguma!) izvēlas NHL, un paskaties, kāda baram ļoti rezutlatīvu CHL, NCAA u.c. līgu spēlētājiem NHL līgumus vispār nepiedāvā. Teiksi sagadīšanās?
arī šo (par masām un to sadursmēm) es gaidīju... nu, trakas lietas notiek, ja saduras divi ķermeņi īsāk neanalizējot - atkārtoju - domāju, ka lielam augumam nav izšķirošas nozīmes. Bet varbūt, ka maldos. Neesmu veicis pētījumus par spēlētāju garumiem, balstos uz senu dogmu par ķermeņa uzbūves attiecību un zemu smaguma centru, varbūt, ka jūs varētu izanalizēt kādēļ kāds 2 metrīgs spēlētājs turpina pro karjeru, bet kāds cits 1,70 nē un otrādi

nedomāju, ka Latvijas izlases neveiksmes slēpjas auguma parametros
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-13 21:03, pirms 7 gadiem
Volx rakstīja: Redz, bet inline hokejā tā otra ir senāka, tradīcijām bagātāka. Kas gan viņiem var aizliegt pārstāvēt Latviju? Vienīgais ko ministrija var izdarīt ir nenovirzīt valsts finansejumu, bet vairāk jau īsti neko.

p.s. zviedri 1:0 RU
Skrituļhokejs nav vienīgais, kur ir līdzīga situācija.
Hokejā pirms 15 gadiem Viesturs jau arī gribēja ko līdzīgu noorganizēt, bet viņam nesanāca.

Savukārt par to izdarīšanu - parasti jau tās alternatīvās federācijas piedalās turnīros, kas nav SOK un Sportaccord akceptēti. Līdz ar to šīs federācijas ir tāpat kā "Annas tantes adīšanas klubiņš", t.i., cilvēki apvienojušies pēc savām interesēm un dara ko grib. Tas nav aizliegts.

Bet SOK, kas ir tā kā galvenā sporta organizācija, akceptētās sacensībās (to federāciju sacensībās, kas ir SOK un/vai Sportaccord biedri un apņēmušies ievērot visus atbilstošos noteikumus) visam jābūt korekti.
Latvijas hokeja izlase. Foto: IIHF
10

Saeimas spīkere uzdevusi noskaidrot par kļūdu saistībā ar Latvijas izlases atgriešanos

Saeimas priekšsēdētāja Daiga Mieriņa lūgusi noskaidrot par komunikācijas kļūdu saistībā ar Latvijas hokeja izlases atgriešanās un sagaidīšanas organizēšanu. Par to šovakar tika vēstīts LTV1 raidījumā "Šodienas jautājums".
Latvijas valstsvienības hokejisti. Foto: Guntis Lazdāns/LHF
16

Pēdējās spēles laikā viesnīcā apzagti Latvijas valstsvienības hokejisti

LETA. Pasaules hokeja meistarsacīkšu laikā Ostravā ir apzagti Latvijas hokejistu viesnīcas numuriņi, vēsta ziņu portāls "TV3.lv".
Foto: IIHF
19

Latvijas hokeja izlase Rīgā ielidos šovakar, sagaidīšanas pasākuma rīt tomēr nebūs

Latvijas hokeja izlase vakar ar devīto vietu noslēdza savu dalību 2024. gada pasaules čempionātā un Rīgā atgriezīsies šovakar, atklājusi Latvijas Hokeja federācija.