Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Autors: Jānis Celmiņš

Lipmans: "Tambijevs amatu, visticamāk, nesaglabās"

Lipmans: "Tambijevs amatu, visticamāk, nesaglabās"
Leonīds Tambijevs un Kirovs Lipmans
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

„Tagad nevēlētos izteikt skaļus pieņēmumus, taču noteikti lemsim un domāsim. Mērķis nav izpildīts un domāju, ka Tambijevs, visticamāk, nesaglabās savu amatu,” sarunā ar portālu Sportacentrs.com, pēc Latvijas U-20 izlases pēdējā mača pasaules čempionātā pauda Latvijas Hokeja federācijas prezidents Kirovs Lipmans, kurš pēdējās divas mūsu izlases spēles pret slovākiem un vāciešiem vērojis klātienē.

Jau vēstīts, ka šodien Ufā pasaules čempionātā junioriem pēdējo spēli aizvadīja Latvijas jaunie hokejisti, mačā ar teju graujošo 2:5 piekāpjoties Vācijas izlasei un tādējādi zaudējot vietu pasaules čempionāta augstākajā divīzijā. „Grūti tā uzreiz izdarīt secinājumus, taču skaidrs, ka komanda bija vāji sagatavota. Komandas pamatkodols spēlē Krievijas Jaunatnes Hokeja līgā, bet kā viņiem tur veicas, visi zina. Biju gaidījis lielāku pienesumu no Ziemeļamerikā spēlējošajiem. Jāsaprot, ka spēlētājiem no šīs izlases modeļa nākotnē būtu jāspēlē lielajā izlasē,” uz čempionātu atskatās LHF prezidents Kirovs Lipmans.

Federācijas prezidents pauda, ka pagaidām ar treneri Tambijevu sarunu nav bijis, taču vienlaicīgi lika noprast, ka viņš savu amatu nesaglabās. „Izskatās, ka kļūdījāmies ar galvenā trenera izvēli. Tagad nevēlos izteikt skaļus pieņēmumus, taču noteikti lemsim un domāsim. Mērķis nav izpildīts un domāju, ka Tambijevs, visticamāk, nesaglabās savu amatu. Zinu, ko viņš teiks… Teiks, ka izlasei pietrūka pārbaudes spēļu, taču, ja čaļi ikdienā spēlē MHL, vai ar to nepietiek? Neizdarīšu pārsteidzīgus secinājumus, sagaidīsim trenera atskaiti izvērtēsim un lemsim,” pauda Lipmans, vienlaicīgi gan atsakoties nosaukt treneru loku, no kura tika izvēlēts Leonīds Tambijevs.

„Ar slovākiem varējām nospēlēt veiksmīgāk. Komanda labi sāka spēli, bet beigās nekā. Epizodiski puiši spēlēja pat ļoti labi. Negribētu teikt, ka šis bija „tukšais gads”, viss tomēr atkarīgs no treneriem. Komandai tika nodrošināti divu nedēļu koptreniņi, radīti visi apstākļi, lai sagatavotos labāk. Jā, ārzemēs spēlējošie atbrauca vēlāk, taču neskatoties uz to, komandai bija jānospēlē veiksmīgāk,” kritisks bija Lipmans.


, 2013-01-04 22:55, pirms 11 gadiem
varbūt Kaktabulis pietrūka izlasei?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-04 22:57, pirms 11 gadiem
Lai arī kā man gribētos izteikt kritiku par Tambijevu, visnotaļ zemiski ir izpaust potenciālos lēmumus ar presi, nevis ar esošo treneri.
Vēl vairāk "taču, ja čaļi ikdienā spēlē MHL, vai ar to nepietiek?" ir ļoti muļķīgs arguments. Iespējams, Tambijeva gadījumā te vēl var diskutēt, taču kopsummā skaidrs, ka pārbaudes spēlēm ir jābūt.
, 2013-01-04 22:59, pirms 11 gadiem
Vienalga
, 2013-01-04 22:59, pirms 11 gadiem
es arī tā domāju
, 2013-01-04 23:03, pirms 11 gadiem
ДАЙТЕ ИГРАТЬ ТЕМ, КТО РЕАЛЬНО ДОСТОИН ПРЕДСТАВЛЯТЬ СТРАНУ( И НЕ ТОЛЬКО) ИГРОЙ, А НЕ СВЯЗЯМИ И ВОЗМОЖНОСТЯМИ РОДИТЕЛЕЙ!
Slēpts komentārs: Krokodils
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-04 23:06, pirms 11 gadiem
"Teiks, ka izlasei pietrūka pārbaudes spēļu, taču, ja čaļi ikdienā spēlē MHL, vai ar to nepietiek?"
Nu sita ir perle, no tas izriet, ka principa mus sagatavosanas speles nevajag vispar, varam spelet ari bez treneriem, un vispar nafig vajadziga LHF, "ja čaļi ikdienā spēlē MHL"
, 2013-01-04 23:06, pirms 11 gadiem
ilgi gan, nākamais raksts būs ka Tambis pats aiziet, mani neatlaiž, es aizeju,
bet labi vien ir vismaz ieliks citu treneri , cerams labāku.
, 2013-01-04 23:07, pirms 11 gadiem
Tā ir, ka mums nav normālu speciālistu. Tikai pāris gadus atpakaļ noslēdz spēlētāju karjeru, bet jau tiek iegrūsts par izlases treneri. Mācīties vajadzēja un iegūt papīru (tas nav adresēts nevienam konkrēti). Tas pats futbolā.
, 2013-01-04 23:08, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Ja jau Tambiks būtu vainīgs pie šāda iznākuma, bet viņš nav, varbūt 10-15% ir viņa vaina, ne vairāk.
Muļķības. Viņš izvēlējās spēlētājus un noteica pēc kādas shēmas spēlēt. 100% Tambijevs vainīgs un nav ko atrunāties.
, 2013-01-04 23:09, pirms 11 gadiem
Ko ta lai leo dara , ka speletaji nav tada limena ka citam komandam, paris treninos tak nebus Jakupovi visi, ar to ir jarekinas. Jauniesi nospeleja sava limeni un viss.
Slēpts komentārs: Krokodils
, 2013-01-04 23:10, pirms 11 gadiem
anjo rakstīja: Tā ir, ka mums nav normālu speciālistu. Tikai pāris gadus atpakaļ noslēdz spēlētāju karjeru, bet jau tiek iegrūsts par izlases treneri. Mācīties vajadzēja un iegūt papīru (tas nav adresēts nevienam konkrēti). Tas pats futbolā.
Basketbolā arī (U izlasēs)...
Slēpts komentārs: girtinshs
, 2013-01-04 23:10, pirms 11 gadiem
anjo rakstīja: Tā ir, ka mums nav normālu speciālistu. Tikai pāris gadus atpakaļ noslēdz spēlētāju karjeru, bet jau tiek iegrūsts par izlases treneri. Mācīties vajadzēja un iegūt papīru (tas nav adresēts nevienam konkrēti). Tas pats futbolā.
Pilnīgi piekrītu. Papildus vajadzēja piedalīties visādos hokeja "kongresos" un sākumam vajadzēja pastrādāt par asistentu. Tikai kam???????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Krokodils
Slēpts komentārs: erred
, 2013-01-04 23:15, pirms 11 gadiem
nu ja treneris pirms čempja sludina, ka cīnīsies par augstām vietām, bet beigās visas spēles pakāš, tat būtu loģiski, ka viņs pats pēc pēdējā (izšķirosā) zāģa paziņotu par aiziešanu. Tagad sanāks, ka būs patriekts un priekš CV tas nu galīgi būs nesmuki.....
Slēpts komentārs: Davis1989
, 2013-01-04 23:17, pirms 11 gadiem
anjo rakstīja: Tā ir, ka mums nav normālu speciālistu. Tikai pāris gadus atpakaļ noslēdz spēlētāju karjeru, bet jau tiek iegrūsts par izlases treneri. Mācīties vajadzēja un iegūt papīru (tas nav adresēts nevienam konkrēti). Tas pats futbolā.
Tambijeva vieta jau ari nekas jauns nenaks jo nav tadu mums,bet visi zinamie jau izmeginati dazadas pozicijas un dazados gados. Ja pieaicinas specialistus no arvalstim var but tad bus kadi pozitivi rezultati.
, 2013-01-04 23:18, pirms 11 gadiem
No Kirova var saprast, ka lielā izlase var necerēt uz pārbaudes spēlēm ... viņi taču ikdienā spēlē KHL
, 2013-01-04 23:18, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Ja jau Tambiks būtu vainīgs pie šāda iznākuma, bet viņš nav, varbūt 10-15% ir viņa vaina, ne vairāk.
ta kurs tad vainigs,krokodils Gena?
, 2013-01-04 23:20, pirms 11 gadiem
norins rakstīja: ta kurs tad vainigs,krokodils Gena?
Protams , ka spēlētāji, netur šādu līmeni, tas ir loģiski. Tā tas vienmēŗ bija ir un būs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-04 23:22, pirms 11 gadiem
Ja tā ir taisnība, ko sludina A.Puče, tad tādu treneri ne tikai no U-20 izlases būtu jāpatriec, bet vispār anulēt trenera licenzi un diskvalificēt uz mūžu. Ceru, ka Armands turēs vārdu un uzrakstīs visu taisnību par šo gadījumu un vēlams ar cenrādi par iekļaušanu izlasē.

Armands Puče autors, 21:40, pirms 2 stundām, ignorēt, atbildēt
zaipis rakstīja: Vai tiešām ir treneri, kas par kāda puikas iekļaušanu Latvijas izlasē, prasa no vecākiem naudu? Ir. Sporta veids un varonis - redzams...

Vai būs turpinājums šai frāzei?
Būs...
, 2013-01-04 23:23, pirms 11 gadiem
Tambijevs tas ir izsmiekls ,to jau sen vajadzeja paredzeet ......
Slēpts komentārs: HAOSS
, 2013-01-04 23:26, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Ģeniāli kā strādā tā propoganda mūsu valstī- vienmēr vainīgi ir treneri, tas ir murgs kaut kāds. Žurnālisti tik papūš un masa paķeras uz to. Sviests.
Pričom tur mūsu valsts! Noteikti jau primitīvi un netaisnīgi, bet tā notiek visur, noņem, pamēģina citu, tad to noņemto atkal liek atpakaļ! Tādi dinozauri kā Fergusons, profesionālā sportā kas atrodas savā amatā nez cik gadus ir uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmi. Paskaties kas darās Tev tik tuvajā BLR hokejā un LT basketbolā, pilnīgs ārprāts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-04 23:30, pirms 11 gadiem
Saprotu,bet ka tad pieradis,ka kads ir nemis naudu ja nav pat niecigas pieradijumu bazes? Dzenelmenja godavards nenostradas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-04 23:33, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Ja tā ir taisnība, ko sludina A.Puče, tad tādu treneri ne tikai no U-20 izlases būtu jāpatriec, bet vispār anulēt trenera licenzi un diskvalificēt uz mūžu. Ceru, ka Armands turēs vārdu un uzrakstīs visu taisnību par šo gadījumu un vēlams ar cenrādi par iekļaušanu izlasē.

Armands Puče autors, 21:40, pirms 2 stundām, ignorēt, atbildēt
zaipis rakstīja: Vai tiešām ir treneri, kas par kāda puikas iekļaušanu Latvijas izlasē, prasa no vecākiem naudu? Ir. Sporta veids un varonis - redzams...

Vai būs turpinājums šai frāzei?
Būs...
Ja tiešām tādas lietas notiek un par to zin Puče, tad beidzot ar sūdainu mietu jāpatriec arī Kira. Nekad neesmu bijis kategorisks par viņa noņemšanu no amata, bet šoreiz. Viņš neko nezina, neredz, kas tā par savdabīgu pašfinansēšanos, par ko pārvērš hokeju!!!!
, 2013-01-04 23:35, pirms 11 gadiem
landskorona rakstīja: ДАЙТЕ ИГРАТЬ ТЕМ, КТО РЕАЛЬНО ДОСТОИН ПРЕДСТАВЛЯТЬ СТРАНУ( И НЕ ТОЛЬКО) ИГРОЙ, А НЕ СВЯЗЯМИ И ВОЗМОЖНОСТЯМИ РОДИТЕЛЕЙ!
Tik daudz plusu salikt cilvēkam ,kurš savu domu uzraksta svešā mēlē,kas ar jums tautieši notiek.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-04 23:36, pirms 11 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Diez vai čeku tur izsit..
katru jauniešu čempi brauc vismaz viena maiņa "komercspēlēji", atraduši te sensāciju, tā no laika gala ir bijis. protams ne vienmēr par visiem viņiem tiek maksāts , ir arī vajadzīgo vilvēku bērni , kuriem ir jābrauc uz čempi i viss.
Bet parasti tad ir kāds 2 maiņas sagatavotas kas spēlēs par sevi un to čali, šoreiz redz nekas nesanāca.
i nevajag te scēnas taisīt no tā, LV hokejā tā ir pieņemts.
, 2013-01-04 23:36, pirms 11 gadiem
Interesanti ko Kira ir izveidojis par šiem gadiem LV hokejā - vienu PČ un LM, kurš tagad tāpat ir Dinamo pasparnē. kur ir LČ kur ir vēl kāda komanda kādā līgā, kā piemēram VHL, kas tiek darīts, lai čaļiem pēc 17 gadu vecuma būtu uz ko tikties, kā lai veido paaudžu maiņu. MHL tas nav izaugsmes līmenis, bet nākamā pakāpiena vienkārši nav ir vienīgi LM kurš spēlē BAČ, kas varētu teikt pat ir vājāka par MHL.
, 2013-01-04 23:36, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ja tiešām tādas lietas notiek un par to zin Puče, tad beidzot ar sūdainu mietu jāpatriec arī Kira. Nekad neesmu bijis kategorisks par viņa noņemšanu no amata, bet šoreiz. Viņš neko nezina, neredz, kas tā par savdabīgu pašfinansēšanos, par ko pārvērš hokeju!!!!
Nelec no biksem ara. Nedomaju,ka Puce tiks talak par citiem zinatajiem un nometis pieradijumus uz galda.Bet lidz tam ta visa runasana nav plika grasa verta. Pagaidisim!
, 2013-01-04 23:37, pirms 11 gadiem
anjo rakstīja: Tā ir, ka mums nav normālu speciālistu. Tikai pāris gadus atpakaļ noslēdz spēlētāju karjeru, bet jau tiek iegrūsts par izlases treneri. Mācīties vajadzēja un iegūt papīru (tas nav adresēts nevienam konkrēti). Tas pats futbolā.
tieši tā, tur arī ir tā lielākā problēma un patiešām ne tikai hokejā. Vēljoprojām turpinās ierastā "blatu" sistēma, kad spēlētāji automātiski tiek likti par treneriem kaut savus 5-10 gadus pieredzējis bērnu treneris būs labāks, kā tiko karjeru beidzis izlases sportists. Jā, vārds un varbūt respekts ir, bet lielākoties, tas ir arī vienīgais kas ir.
, 2013-01-04 23:39, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ja tiešām tādas lietas notiek un par to zin Puče, tad beidzot ar sūdainu mietu jāpatriec arī Kira. Nekad neesmu bijis kategorisks par viņa noņemšanu no amata, bet šoreiz. Viņš neko nezina, neredz, kas tā par savdabīgu pašfinansēšanos, par ko pārvērš hokeju!!!!
SA+ viņam uzprasīju par šo gadījumu. Ceru , ka nenoraustīsies un uzliks visu uz paplātes par šo gadījumu.
Kaut gan var iznākt kā ar Džeriņa interviju, kad piezvana čekisti un tiek izņemta aizbildinoties, ka tas var sabojāt kāda spēlētāja karjeru.
Ja par šo gadījumu netiks izlikta visa taisnība, tad A.Puče manās acīs tāds pļūtītājs kā VV vien būs, kas tviterī visādu herņu raksta.
, 2013-01-04 23:40, pirms 11 gadiem
reāli pietrūka girgensona, semjonova, zuševica un kļaviņa
Slēpts komentārs: Ahmeds
, 2013-01-04 23:43, pirms 11 gadiem
HAOSS rakstīja: Nelec no biksem ara. Nedomaju,ka Puce tiks talak par citiem zinatajiem un nometis pieradijumus uz galda.Bet lidz tam ta visa runasana nav plika grasa verta. Pagaidisim!
Es ļoti ceru ka tā nenotiek.
, 2013-01-04 23:44, pirms 11 gadiem
labsvakars,diemžēl šoreiz aplis noslēdzās...žel...ļoti žēl puišu,darīja jau ko vārēja,gribās ticēt,taču esam ,kur esam:-(((...piedošanu Tambijevam,nekad man nav izraisījis simpātijas ne kā spēlētāls ,ne kā treners...vajadzētu šo piespiedu kārtā šajā amatā atstāt,lai karpās ,kamēr atpakaļ A grupā tiks
sorry,bet apdirsās pēs pilnas programmmas visi bļugeri,tambijevi un co:-(((((
, 2013-01-04 23:44, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: SA+ viņam uzprasīju par šo gadījumu. Ceru , ka nenoraustīsies un uzliks visu uz paplātes par šo gadījumu.
Kaut gan var iznākt kā ar Džeriņa interviju, kad piezvana čekisti un tiek izņemta aizbildinoties, ka tas var sabojāt kāda spēlētāja karjeru.
Ja par šo gadījumu netiks izlikta visa taisnība, tad A.Puče manās acīs tāds pļūtītājs kā VV vien būs, kas tviterī visādu herņu raksta.
Nedomaju,ka Puce uztaisis revoluciju LHF. Kadu rakstu uztaisis bez uzvardiem un tas bus viss.
, 2013-01-04 23:46, pirms 11 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Nevienam jau nav nekas jāpierāda. Ja kādam ir zināms šads fakts, tad tas ir jāizpauž sabiedrībai. Tad katra paša ziņā ir izdarīt secinājumus.
Visu cienju,bet lai ko tadu teikt vajag pieradijumus savadak oponents caur tiesu bez apenem var atstat par apmelosanu.
, 2013-01-04 23:48, pirms 11 gadiem
trīs rezultatīvākie no 'Liepājas Metalurga'
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-04 23:49, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: SA+ viņam uzprasīju par šo gadījumu. Ceru , ka nenoraustīsies un uzliks visu uz paplātes par šo gadījumu.
Kaut gan var iznākt kā ar Džeriņa interviju, kad piezvana čekisti un tiek izņemta aizbildinoties, ka tas var sabojāt kāda spēlētāja karjeru.
Ja par šo gadījumu netiks izlikta visa taisnība, tad A.Puče manās acīs tāds pļūtītājs kā VV vien būs, kas tviterī visādu herņu raksta.
Neko jau vairs nevar saprast ar tiem mūsdienu žurnālistiem, brīžiem šķiet ka viņiem atkal ir jauna taktika kā noturēt auditoriju. Es kopš brīža kad abi pļerkstēja uz katra stūra ka KHL pirks, ir jau nopirkuši arēnu priekš RD, neņemu viņus vairs par pilnu.
, 2013-01-04 23:50, pirms 11 gadiem
HAOSS rakstīja: Nedomaju,ka Puce uztaisis revoluciju LHF. Kadu rakstu uztaisis bez uzvardiem un tas bus viss.
Viņam nav jātaisa revolūcija, bet jānodod viņam pieejamā informācija sabiedrībai.
, 2013-01-04 23:51, pirms 11 gadiem
Pa lielam jau Kira visu velk ar savu naudu, ok Grindeksam nodoklu atlaides, utt, bet no valsts jau neko sakarigu nedod, jauniešu hokejā dāsniem ziedojumiem ir normāla parādība, uzsauc turnīra izmaksas teiksim Dānijā, bet nu paņem manu puiku paskaties, a puika normāls, varbūt biski paslinks, visu laiku tur pat tuvumā MHL dzekiem grozījies, protams nav nekāds kapātājs, bet kā 7 aizsargs der, var pat uzbrukumā, 4 maiņā...a ko nepaņemt, i Kiram biski vieglāk, i pārbaudes spēles notiek, uz turnīru aizbrauca, neko nesačakarēja, fāters vēl šo to piemeta tā teikt komandējumam uz Ufu, nu ko paņems līdz, vēl labāk kāds no kapātājiem varbūt apslima pēkšņi, varbūt "galīgi" nebija formā, varbūt fāters kaut ko izspļāvis nelaikā... un viss notiekās.
Tā nu tas ir mūsu hokeja saimniecībā..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-04 23:53, pirms 11 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Tur jau tā lieta,ka vārdus un uzvārdus nemaz nevajag. Pietiks ar pareizajām norādēm. Gribēs,kāds ko mainīt sameklēs pierādījumus vai vienkārši atlaidīs utml..
Tad jau ta korupcija turpinasies bezgaligi ja nenosaukt uzvardus un nenovest lietu lidz galam. Sanaks viena tante teica,bet apvainojums ir nopietns lai vienkarsi visu atstat pasiem izdarit secinajumus.
, 2013-01-04 23:53, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Neko jau vairs nevar saprast ar tiem mūsdienu žurnālistiem, brīžiem šķiet ka viņiem atkal ir jauna taktika kā noturēt auditoriju. Es kopš brīža kad abi pļerkstēja uz katra stūra ka KHL pirks, ir jau nopirkuši arēnu priekš RD, neņemu viņus vairs par pilnu.
Par to jau saku, ka pat Armands komunicējot ar VV un taisot ar viņu kopā Overtime paliek par tādu pašu pļūtītāju. Paskatīsimies kas tālāk notiks.
, 2013-01-04 23:53, pirms 11 gadiem
Starp citu šodien par to, ka Tambijevs ņem maksu par spēlētāju iekļaušanu izlasē twitoja ne tikai Puče, bet arī kāds no LM spēlētājiem (abrags bija tādu tvītu uzgājis) to raksta. Un pie Pučes tvīta arī tiek nosaukti konkrēti uzvārdi kā Guntis Bāliņš, viens no jauniešu hokeja treneriem.
, 2013-01-04 23:53, pirms 11 gadiem
tās runas par naudas prasīšanu- kādam ir pierādījumi? kamēr nevienu vārdā nesauc, it kā jau nekas nav noticis, nekas nav pateikts un par neslavas celšanu iesūdzēt nevar
, 2013-01-04 23:54, pirms 11 gadiem
Es team palasiju komentaarus- kaa, vary apstiprinaat teikto- vista izlasee it jaanopeerk- gas notiek are starpniekiem un saucas- naakotnes nopirkshana!!! Konkreeti man's feels better reizes veesturee navigation speeleejis new U18, ne U20, !!! Unfortunately tikai tapeec karaoke atteicos maxaat(nauda man bija un to arii trenneri zinaaja,no straadaaju tobriid muiaa) ! Pirmais bija V.Nazarovs un otrs bija O.Znaroks! Jan kaads veelaas siikaak un kaa gas notiek- rakstiet uz many meilu, Janis.ozollapa@gmail.com
, 2013-01-04 23:55, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Viņam nav jātaisa revolūcija, bet jānodod viņam pieejamā informācija sabiedrībai.
Atvaino,bet tam ir prokuratura un tiesa,bet sabiedriba var tikai linca tiesu spriest. Ja dara tad lidz galam,bet ja nee tad Pucem ir jakluse kamer nav nekas uz rokam.
, 2013-01-04 23:58, pirms 11 gadiem
JOzollapa rakstīja: Es team palasiju komentaarus- kaa, vary apstiprinaat teikto- vista izlasee it jaanopeerk- gas notiek are starpniekiem un saucas- naakotnes nopirkshana!!! Konkreeti man's feels better reizes veesturee navigation speeleejis new U18, ne U20, !!! Unfortunately tikai tapeec karaoke atteicos maxaat(nauda man bija un to arii trenneri zinaaja,no straadaaju tobriid muiaa) ! Pirmais bija V.Nazarovs un otrs bija O.Znaroks! Jan kaads veelaas siikaak un kaa gas notiek- rakstiet uz many meilu, Janis.ozollapa@gmail.com
Tu ko no Iphone raksti

bet Tev taisnība, zinu!
, 2013-01-05 00:03, pirms 11 gadiem
HAOSS rakstīja: Atvaino,bet tam ir prokuratura un tiesa,bet sabiedriba var tikai linca tiesu spriest. Ja dara tad lidz galam,bet ja nee tad Pucem ir jakluse kamer nav nekas uz rokam.
Atvaino, bet tavas nosauktās iestādes pārstāv mūsu sabiedrības intereses. Tāpēc neko nepareizi neuzrakstīju. Un Armandam pašam lemt kam nodod viņam pieejamu informāciju - prokuratūrai, tiesai, LHF, Lipmanam vai SA+.
Vai paturēt pie sevis un kļūt par tādu pašu treneri kas ņem naudu.
, 2013-01-05 00:07, pirms 11 gadiem
larijs88 rakstīja: nu vot, veltīgi Tambijevs savu dēlu (par godu Lipmanam )par Kirovu nosauca
Vai nebij Kirils?
, 2013-01-05 00:08, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Atvaino, bet tavas nosauktās iestādes pārstāv mūsu sabiedrības intereses. Tāpēc neko nepareizi neuzrakstīju. Un Armandam pašam lemt kam nodod viņam pieejamu informāciju - prokuratūrai, tiesai, LHF, Lipmanam vai SA+.
Vai paturēt pie sevis un kļūt par tādu pašu treneri kas ņem naudu.
Ta gan ir tikai mes vel nezinam ka intereses parstav pats Puce ja tikai tagad nobrieda kadu atmaskot un ja vispar nobrieda. Var but ari vinsh ir otkatu sanemejs,bet soreiz nepadalijas ar vinju. Ari variants.
, 2013-01-05 00:09, pirms 11 gadiem
kaijs rakstīja: Tu ko no Iphone raksti

bet Tev taisnība, zinu!
Viņš dzīvo Kanādā.
, 2013-01-05 00:10, pirms 11 gadiem
baisulis rakstīja: Lai arī kā man gribētos izteikt kritiku par Tambijevu, visnotaļ zemiski ir izpaust potenciālos lēmumus ar presi, nevis ar esošo treneri.
Vēl vairāk "taču, ja čaļi ikdienā spēlē MHL, vai ar to nepietiek?" ir ļoti muļķīgs arguments. Iespējams, Tambijeva gadījumā te vēl var diskutēt, taču kopsummā skaidrs, ka pārbaudes spēlēm ir jābūt.
Piekritu!
, 2013-01-05 00:16, pirms 11 gadiem
anjo rakstīja: Viņš dzīvo Kanādā.
nu ne jau patstāvīgi...vēl rudenī pa Mītavu slidinājās
, 2013-01-05 00:17, pirms 11 gadiem
Sorry esmu kanaadas un raxtu no blackberry tablets
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-05 00:23, pirms 11 gadiem
ziniet,hokeja galvā ir jasež bez maz vai leģendai,un Lipmanis tads nekad nav bijis!!!! ja pastamies krievijas izlasē un daudzas citas tad prezidenta amatos sež vai nu leģendas vai nu valsts hokeja varoņi!!! Viss sakas ar pašu Lipmani,kas ieceļ amatā nesen beigušu hokejistu karjeru!!!!
, 2013-01-05 00:25, pirms 11 gadiem
Kāds treneris - tāda komanda, un spēle!!!
, 2013-01-05 00:27, pirms 11 gadiem
JOzollapa rakstīja: Es team palasiju komentaarus- kaa, vary apstiprinaat teikto- vista izlasee it jaanopeerk- gas notiek are starpniekiem un saucas- naakotnes nopirkshana!!! Konkreeti man's feels better reizes veesturee navigation speeleejis new U18, ne U20, !!! Unfortunately tikai tapeec karaoke atteicos maxaat(nauda man bija un to arii trenneri zinaaja,no straadaaju tobriid muiaa) ! Pirmais bija V.Nazarovs un otrs bija O.Znaroks! Jan kaads veelaas siikaak un kaa gas notiek- rakstiet uz many meilu, Janis.ozollapa@gmail.com
Eu, nu davai, uztaisi rakstu tepat. Tautai jāzina savi varoņi....kas un kā notika.
Vai baidies no kaut kā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-05 00:35, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Neko jau vairs nevar saprast ar tiem mūsdienu žurnālistiem, brīžiem šķiet ka viņiem atkal ir jauna taktika kā noturēt auditoriju. Es kopš brīža kad abi pļerkstēja uz katra stūra ka KHL pirks, ir jau nopirkuši arēnu priekš RD, neņemu viņus vairs par pilnu.
Beidz!
Žurnālistiem jāstrādā ar cilvēkiem, bet ja šos cilvēkus nepārtraukti viņi (žurnālisti) noliks, tad drīz varēs palikt bez normālas informācijas.
, 2013-01-05 00:36, pirms 11 gadiem
Lipmani, 2 nedēļu treniņi ir pupu mizas, nav mums superstāru, visa saimniecība iet pakaļā...un kas tas ir par vārdu - čaļi?
Pisinies pats prom.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-05 00:55, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Starp citu šodien par to, ka Tambijevs ņem maksu par spēlētāju iekļaušanu izlasē twitoja ne tikai Puče, bet arī kāds no LM spēlētājiem (abrags bija tādu tvītu uzgājis) to raksta. Un pie Pučes tvīta arī tiek nosaukti konkrēti uzvārdi kā Guntis Bāliņš, viens no jauniešu hokeja treneriem.
Tas LM spēlētājs teica nevis par tagadējo izlasi, bet par U20 viņa laikā. Tie bija 89./90.-ie gadi un tad treneri bija citi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-05 01:04, pirms 11 gadiem
sakiet ko gribiet, bet vienīgais, kas ČAKARĒ Latvijas hokeju, TAS ir LIPMANS...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-05 01:11, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: SA+ viņam uzprasīju par šo gadījumu. Ceru , ka nenoraustīsies un uzliks visu uz paplātes par šo gadījumu.
Kaut gan var iznākt kā ar Džeriņa interviju, kad piezvana čekisti un tiek izņemta aizbildinoties, ka tas var sabojāt kāda spēlētāja karjeru.
Ja par šo gadījumu netiks izlikta visa taisnība, tad A.Puče manās acīs tāds pļūtītājs kā VV vien būs, kas tviterī visādu herņu raksta.
Bet kas tad bija ar dŽeriņa interviju?
, 2013-01-05 01:11, pirms 11 gadiem
Kāds ir jaunatnes hokeja attīstības plāns, nu teiksim uz 10 gadiem?
, 2013-01-05 01:11, pirms 11 gadiem
nu nesanāca pundurzaķiem,bet MHL HKRīgai noteikti paveiksies un pundurzaķi ar Tambelmausi visiem parādīs
, 2013-01-05 01:13, pirms 11 gadiem
Tommy Salo rakstīja: Atlaist vajag spēlētājus, kas nemāk spēlēt.Tambiks tur ņipričom.
protams-balts mākonītis zilās debesīs,redzēs kā veiksies sievastēvam ar u-18
, 2013-01-05 01:17, pirms 11 gadiem
govor rakstīja: trīs rezultatīvākie no 'Liepājas Metalurga'
viņi nav sapratuši vareno pundurzaķu stratēģiju,vēl ņems un pārspēlēs uzvilks HKrĪGA -UN TAD KO.......
, 2013-01-05 01:17, pirms 11 gadiem
canuks20 rakstīja: ziniet,hokeja galvā ir jasež bez maz vai leģendai,un Lipmanis tads nekad nav bijis!!!! ja pastamies krievijas izlasē un daudzas citas tad prezidenta amatos sež vai nu leģendas vai nu valsts hokeja varoņi!!! Viss sakas ar pašu Lipmani,kas ieceļ amatā nesen beigušu hokejistu karjeru!!!!
Citur par vadoņiem slej bankomātus....piedod, bet paskaties uz mūsējiem Latvijas kautkādu federaciju prežiem....1 - 2 vēl ko dara, - a pārējie saņem atlaides savam biznesam un no Grīziņkalna spļauj uz Pļavnieku pusi....
, 2013-01-05 01:33, pirms 11 gadiem
Uldiski rakstīja: Kāds treneris - tāda komanda, un spēle!!!
...hm...
...Kāda Latvijas Republika ->
=====>Tāda Latvijas Hokeja Federācija -> Tāda Latvijas Izlase -> Tāds Latvijas Izlases Treneris -> Tādi Latvijas spēlētāji....
<<<<<<<===== un vismazāk vajadzētu pārmest puišiem, un viņu vecākiem!!!!
...Jā , protams - 80% no šiem lūzeriem strādās bankās - prestižās valstīs - 1% turpinās hokeja karjeru...pārējie....nu piedodiet #....
, 2013-01-05 01:37, pirms 11 gadiem
Tak ne jau par sētnieku Skanstes ielā pieņemsi manu brāli?
, 2013-01-05 01:44, pirms 11 gadiem
Eros rakstīja: Ne jau trenneris vainīgs, velns parāvis, kas par stulbumu.
Ko trenneris var izdarīt, ja pieaudzis čalis neprot slidot un iemst ripu pretinieku vārtos?
Ko darīt ka vieni peģiki komandā.
Trennerus tur var mainīt cik vien grib, ja talanta nav,tad to neizkalsi.
Kā saka, kaļ kamēr karsts, bet te jau par vēlu, visi jau izauguši.
Vienkārši līmenis ir vājš mūsu valstī, un tur neko nepadarīsi.

Varbūt tad ņemt pa vienam un sākt dresēt no nulles!?, bet diez tas līdzēs.
Talanti ir jāatlasa un jāmeklē, nevis jāspēlē ar tiem kuriem ir tikai naudiņa.
Kā saka, ja ir nauda, vari spēlēt da jebkur, nemaz talantu nevajag.
Tambijevs, lāga vīrs, labs trenneris! Nekas nemainīsies tāpat.
āksti!!!
piekritu.mums viss jamaina jau no pasas bernibas....dzeki tiek nepareizi trenneti....musejie ir vieni no pasiem labakajiem pasaule lidz 12 gadu vecumam...jo fiziski ir specigak sagatavoti tai vecuma....bet arzemes uz svaru zali dzekus vispar nelaiz lidz 16 gadu vecumam liekas....skandinavija lidz kadiem 14 spele bez speka panemieniem...paskatieties ka visi slido?????zviedri kanadiesi...amerikani....vini lido pa laukumu..LIDO.....mums tagad pie u 18 stures ir trenneris,kurs ir trennejis komandas ar jauniem dzekiem...un komanda nemis pa blatu dzekus ar bagatiem vecakiem....kas vienkarsi atnak un iedod piki un pasaka,ka gribu savu dzeku 1-2 mainja..citi ar loti agrak un sodien dzirdetiem uzvardiem...un dzeki ari spele...un dazi pipari,kuri bija staili 1-2 mainas speletaji peksni....viniem vairs nebija vietas komanda....un ko tu padarisi....mums latvija ta vienmer bus,kamer kads neasaks nopietni darboties ar to visu...kamer visu noteiks vecaku maksatspejas lielums...tikmer....nu nebus mums hokejistu valsts...nebus....sodien rakstija par vienu musu hokeistu,kurs sak trennet Lietuva....jo vins aizgaja prom no LV jo nevareja paciest,ka kads papucitis sak trennerim noradit,kurs speletajs jaliek laukuma...kura mainja.....tikai tapec,ka papucits redz ir komandas sponsors...bet vina dels netuvu neder pat 4 mainjai....zb tas viss,riebjas
, 2013-01-05 01:47, pirms 11 gadiem
landskorona rakstīja: ДАЙТЕ ИГРАТЬ ТЕМ, КТО РЕАЛЬНО ДОСТОИН ПРЕДСТАВЛЯТЬ СТРАНУ( И НЕ ТОЛЬКО) ИГРОЙ, А НЕ СВЯЗЯМИ И ВОЗМОЖНОСТЯМИ РОДИТЕЛЕЙ!
100% piekritu!!!!tikai nereliukas tas ir...vienmer bus kads,kuru trenneris ieliks,jo trennerim bus neerti pec tam kada papucisa prieksa....kada drauga vai pazinas prieksa,tipa kapec tu manu delu nepanemi....
, 2013-01-05 01:51, pirms 11 gadiem
Man jau ir sakraajies daudz informaacijas, paardomas, rezumeejumi par latvieshu hokeju ! Bija reiz man draugs-Andris Silinsh (lai vieglas smiltis) - vinjsh gan neljaava iesuunot stagnaatinjiem- no vinja (mutes) baidijaas daudzi !!!
Tas taa- atkaapei ! Vai kaads var pastaastiit, ko noziimee "izlases kandidaati"? Visi zinam kas tie vareetu buut- bet jautaajums- peec kaadiem kriteerijiem tie tiek atlasiiti- iedomaajaties pashi !!! Peec auguma parametriem, vecuma???? Es tieshaam domaaju, ka Juus nojaushat ! sorry, man beebis raud, jaaliek guleet....ja kaadam interesee manas paardomas par LV hokeju- sakiet- parunaashu veel....
, 2013-01-05 02:03, pirms 11 gadiem
Nu nevajag tik garus raxtus te no puiku radiem....nu nespējnieki pēdēji palika pēdējie....tĀds rads ir Tavs rads - nu nespējnieks - nu pieņem to par FAKTU!!!
Parīt kodīsi Walter kopā ar radu!
Galvenais - par vinu raxta!
, 2013-01-05 02:11, pirms 11 gadiem
JOzollapa rakstīja: Man jau ir sakraajies daudz informaacijas, paardomas, rezumeejumi par latvieshu hokeju ! Bija reiz man draugs-Andris Silinsh (lai vieglas smiltis) - vinjsh gan neljaava iesuunot stagnaatinjiem- no vinja (mutes) baidijaas daudzi !!!
Tas taa- atkaapei ! Vai kaads var pastaastiit, ko noziimee "izlases kandidaati"? Visi zinam kas tie vareetu buut- bet jautaajums- peec kaadiem kriteerijiem tie tiek atlasiiti- iedomaajaties pashi !!! Peec auguma parametriem, vecuma???? Es tieshaam domaaju, ka Juus nojaushat ! sorry, man beebis raud, jaaliek guleet....ja kaadam interesee manas paardomas par LV hokeju- sakiet- parunaashu veel....
Andri Siliņu visi atceras (izņemot....Tautas Kalpus no Jēkabielas Kaklakungu ielas) - bet viņš sadūrās ar Latvijas Valsts Vadoņiem un mira .... nevienlīdzīgā cīņā.....
, 2013-01-05 02:44, pirms 11 gadiem
JOzollapa rakstīja: Man jau ir sakraajies daudz informaacijas, paardomas, rezumeejumi par latvieshu hokeju ! Bija reiz man draugs-Andris Silinsh (lai vieglas smiltis) - vinjsh gan neljaava iesuunot stagnaatinjiem- no vinja (mutes) baidijaas daudzi !!!
Tas taa- atkaapei ! Vai kaads var pastaastiit, ko noziimee "izlases kandidaati"? Visi zinam kas tie vareetu buut- bet jautaajums- peec kaadiem kriteerijiem tie tiek atlasiiti- iedomaajaties pashi !!! Peec auguma parametriem, vecuma???? Es tieshaam domaaju, ka Juus nojaushat ! sorry, man beebis raud, jaaliek guleet....ja kaadam interesee manas paardomas par LV hokeju- sakiet- parunaashu veel....
1. Meistarība...kuru neviens vairs Latvijas Republikā nemāca ...(ripas pārvaldīšana u.t.t.)
2. Sponsors - kā Kalvītis , kurš savu dēlu un visu Latvijas Izlasi pāri Okeānam apmaksāja......(ja viņam nebūtu tāda dēla - mēs pat uz čempi nebrauktu tajos gados - un būtu tur kur mēs U-20 esam - bet jau 5 gadus vismaz)...
3. Izlases hokejisti tiek joprojām izlasīti un atlasīti pēc LHF verdikta - jeb raduraxtiem un sponsoriem.....(jo tiek jau laicīgi apzināti kuri netix[Girgensons]..līdz ar to trenerim tiek piedavats cits spēlētājs(šoreiz tik stulbi sanāca , ka piedāvāja tikai s...vārtusargu)...nu apmēram tā......
, 2013-01-05 02:47, pirms 11 gadiem
govor rakstīja: trīs rezultatīvākie no 'Liepājas Metalurga'
Krišu Lipsbergu vai Ņikitu Jevpalovu pie liepājniekiem pieskaitīji?
, 2013-01-05 02:50, pirms 11 gadiem
JOzollapa rakstīja: Man jau ir sakraajies daudz informaacijas, paardomas, rezumeejumi par latvieshu hokeju ! Bija reiz man draugs-Andris Silinsh (lai vieglas smiltis) - vinjsh gan neljaava iesuunot stagnaatinjiem- no vinja (mutes) baidijaas daudzi !!!
Tas taa- atkaapei ! Vai kaads var pastaastiit, ko noziimee "izlases kandidaati"? Visi zinam kas tie vareetu buut- bet jautaajums- peec kaadiem kriteerijiem tie tiek atlasiiti- iedomaajaties pashi !!! Peec auguma parametriem, vecuma???? Es tieshaam domaaju, ka Juus nojaushat ! sorry, man beebis raud, jaaliek guleet....ja kaadam interesee manas paardomas par LV hokeju- sakiet- parunaashu veel....
1. Meistarība...kuru neviens vairs Latvijas Republikā nemāca ...(ripas pārvaldīšana u.t.t.)
2. Sponsors - kā Kalvītis , kurš savu dēlu un visu Latvijas Izlasi pāri Okeānam apmaksāja......(ja viņam nebūtu tāda dēla - mēs pat uz čempi nebrauktu tajos gados - un būtu tur kur mēs U-20 esam - bet jau 5 gadus vismaz)...
3. Izlases hokejisti tiek joprojām izlasīti un atlasīti pēc LHF verdikta - jeb raduraxtiem un sponsoriem.....(jo tiek jau laicīgi apzināti kuri netix[Girgensons]..līdz ar to trenerim tiek piedavats cits spēlētājs(šoreiz tik stulbi sanāca , ka piedāvāja tikai s...vārtusargu)...nu apmēram tā......
Atvainojos , ja es kadu aizvainoju.....
, 2013-01-05 02:51, pirms 11 gadiem
petrovich_27 rakstīja: Krišu Lipsbergu vai Ņikitu Jevpalovu pie liepājniekiem pieskaitīji?
a viņi čempī spēlēja?
, 2013-01-05 03:04, pirms 11 gadiem
Viss jau itkā saprotams... tik varbūt vaina ir arī LHF? Varbūt vaina ir aprindu noskaņā? Varbūt Simona-Visentāla vaimanāšanas gars dara savu? Varbūt federācijai vajag kādu, kurš teiks mēs varam, mēs izdarīsim, nevis ai ai ai, atkal ciešam.... izdevumi, klapatas? Un nav runa par nepamatotiem, pārmērīgiem tēriņiem - runa vispār nav par naudu, bez kuras, protams, nu nekādi.............................Nesaku, ka bez Lipmaņa labāk būtu, nesaku, ka nav darijis. Paldies, bet saku arī, ka puikām vajag mugurkaulu, lai sistos pa bortiem un līstu pie vārtiem. Kas vienam medus, otram inde. Saku, ka Lipmana ikdienas apsveicamais spēks jauniem puikām "karot" nepalīdz. Dabas dažādas.............
P.s.
Ja nevar pats, tad uztici citam. Ozo uz gadiem 4. termiņu kā prezidentiem komandas sastāvā un varēsiet statusam palikt par galvu....un būs arī vainu uz ko novelt....ko nabaga Tambijevu knābāt? Vīrs savulaik bija ar lielāko sirdi un ātrākajām kājām komandā. Ko prasīt, ja vēnās puikām cietēju un "kur nu mēs" asinis.
, 2013-01-05 03:12, pirms 11 gadiem
erred rakstīja: a viņi čempī spēlēja?
Spēlēja, spēlēja.
Un bija attiecīgi 3. un 4.-ais rezultatīvākie izlasē.
Sk. statistikas summu: stats.iihf.com
, 2013-01-05 03:20, pirms 11 gadiem
petrovich_27 rakstīja: Spēlēja, spēlēja.
Un bija attiecīgi 3. un 4.-ais rezultatīvākie izlasē.
Sk. statistikas summu: stats.iihf.com
malovata.....
, 2013-01-05 03:32, pirms 11 gadiem
erred rakstīja: malovata.....
Šajā čempionātā kaut kā viss pa lielam sanāca "malovata"...
Tomēr arī tā ir skola, ja no tās mācās
, 2013-01-05 04:29, pirms 11 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Šodien ieintriģēja šis Pučes tvīts: ''Vai tiešām ir treneri, kas par kāda puikas iekļaušanu Latvijas izlasē, prasa no vecākiem naudu? Ir. Sporta veids un varonis - redzams... ''
Domāju, ka nevienam arī vairs nav noslēpums, ka Tambijevs saņēma labu piķi no to puišu vecākiem, kuri spēlēja 2008/2009 un 2009/2010 gada sezonās SK Riga/Profs 18 komandā!
, 2013-01-05 05:27, pirms 11 gadiem
katru jauniešu čempi brauc vismaz viena maiņa "komercspēlēji", atraduši te sensāciju, tā no laika gala ir bijis. protams ne vienmēr par visiem viņiem tiek maksāts , ir arī vajadzīgo vilvēku bērni , kuriem ir jābrauc uz čempi i viss.
Bet parasti tad ir kāds 2 maiņas sagatavotas kas spēlēs par sevi un to čali, šoreiz redz nekas nesanāca.
i nevajag te scēnas taisīt no tā, LV hokejā tā ir pieņemts.
---------------------------------------
Es domāju trenerim jābūt no ārzemēm, diemžē, bet tadi ir Latvijas apstākļi
, 2013-01-05 06:50, pirms 11 gadiem
Nolanam vajag uzticet ari U20 bet tad jau daudziem aplauzisies bizness bet to gan nevar pielaut tapec labak ieliksim Maticinu vai Beresnevu un Miluns ari labs vienmer gatavi uzklausit prieksnieku velmes
, 2013-01-05 08:06, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Protams, bet tagad tā tiek pasniegta kā trenera vaina, atkārtošos vēlreiz un vēl 100 reizes, treneris nespēlē! Viņš sēž laukuma malā un gremo košļeni, dažreiz kaut ko pasaka.
pat neredzot speles,var izdarit secinajumus,kur tiesi bija trenera vaina! pedejas divas speles ta bija NESPEJA NOPELNIT VAIRAKUMUS VAJADZIGAJOS BRIZOS! Znaroks ar savu harizmu vien iedzitu tiesnesos tads bailes,ka pedejas 5 minutes mes speletu 5 pret 3 un ka minimums rezultatu izlidzinatu,pat ja ar vartsarga likia iedabusano vartos! Tambiks ka cilveks nav sklikts,ta4u ir par mikstu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-05 09:07, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: Mums tuvākajā futenē ir vēl skarbāk
knapi gads un Tu jau vadi izlases - MIša, Babičevs (nav slikts) Paharjs
futbola izlasei pa istam derigs ir tikai viens treneris: JANIS SKREDELIS,kamer vel nav par vecu kliuvis! vinia vadita Rigas Daugava 80.to gadu beigas piekopa unikalu speles stilu ar 4! uzbrucejiem vienlaicigi pamatsastava! un ko dara vinia audzeksnis Starkovs? buve speli ar 7! aizsargiem uz 0:0 noturesanu!
, 2013-01-05 09:09, pirms 11 gadiem
līdzjutējs: Lipmans visticāmāk dosies pensijā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-05 09:20, pirms 11 gadiem
canuks20 rakstīja: ziniet,hokeja galvā ir jasež bez maz vai leģendai,un Lipmanis tads nekad nav bijis!!!! ja pastamies krievijas izlasē un daudzas citas tad prezidenta amatos sež vai nu leģendas vai nu valsts hokeja varoņi!!! Viss sakas ar pašu Lipmani,kas ieceļ amatā nesen beigušu hokejistu karjeru!!!!
ebreji hokeju nespēlē,vini prot tikai apcakarēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Agris 77
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-05 09:56, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: Tu jau pats pakāries krievu aukliņā... lietojot krievu lamuvārdus
Kāds gan sakars krieviskajai semantikai ar Latviju
(Protams vienotā prostranstvā ar KHL, Eho Moskvi u.t.t. dzīvojošajiem ir liels sakars)
Varbūt beidzam somus par somiem saukt un saucam kā visa pasaule - par finiem
Slikti ka Tu nezini kas ir Eho Moskvi! Nevajag samest visu slikto Krieviju vienā katlā un tad samaisīt, nu baigais stiliņš RD heiteriem izveidojies. Viņi ir vienīgā lielā radiostacija kas pat Putina laikā spēja būt neitrāla un viņus visādi vadoņa pakalpaņi, sarkan-brūnie vienmēr apsaukā par židovskaja radiostancija.
Par somiju neko nesapratu, mums ko savas valodas nav, kam tagad jāklanās? Ir suomi, finland, visādi apzīmē, vienā valodā tā, citā savādāk, bet tas nav apvainojoši kā ebreju gadijumā. Gan jau var atrast vēstures grāmatas kur vācu baroni mūs arī apsaukāja un ko tagad atjaunosim mūsu vēsturisko iesauku?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-05 10:06, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: Tu jau pats pakāries krievu aukliņā... lietojot krievu lamuvārdus
Kāds gan sakars krieviskajai semantikai ar Latviju
(Protams vienotā prostranstvā ar KHL, Eho Moskvi u.t.t. dzīvojošajiem ir liels sakars)
Varbūt beidzam somus par somiem saukt un saucam kā visa pasaule - par finiem
Pašiem somiem ,gan patīkot ,ka mēs vieni no retajiem saucam viņu valsti par Somiju.
, 2013-01-05 10:22, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: ko Tu laid to krievu valodu iekšā???
Jods! Tu labak pasaki,ka, tavuprat, tiks sadalitas medalias? vai Krievi spes bronzu izcinit?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-05 10:57, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: Labi zinu, kas Eho...
Kuram Latvijas žīdam esi pajautājis, kas pateiktu, ka tas ir apvainojoši??? Zinu dažus, kam riebjas šis jevrei.
kas tad ir angliskais jewish, vāciskais juden????

Par somiem bija provokācija, jo mēs esam vienīgie ne-som/ugri, kas viņus sauc pašnosaukšanās valodā
tāpat kā mēs esam vienīgiem kas rusus sauc par krieviem, estus par igauņiem - pēc tuvāko cilšu nosaukumiem
Ebrejus pazīstu, bet kopš bērnības kad gāju dambretes pulciņā un federācijas vadībā viņi valdija, maigi izsakoties nemīlu es šī etnosa pārstāvjus un turos no visādiem Vigmaniem, Mēriniem, Mogiļanskiem pa gabalu, labāk sadzeršu ar Valneru vai Misānu, bet ne jau ar viņiem. Tapēc man nav kam personīgi pajautāt, bet to gan esmu daudzas reizes dzirdējis, ka jāsauc tauta, etnoss tā kā viņi paši vēlas. Ja somi pateiks ka tagad viņi ir fini un vecais nosaukums mums nepatīk, sauksim viņus tā. Latgaļus mēdz saukt čangaļiem, šajā pat portālā ir mudaki kas mūs apsaukā par pastalniekiem, krievijā mūs sauc par gansiem, nu ko idioti ja 21.g.s. cilvēki nemāk uzvesties. Gruzijas prezidents lūdza savu valsti saukt tagad par Georgia, nu ja tā vajag varam izskatīt šo jautājumu, bet steigties nevajag, var būt tas tikai ir kāda prezidenta untums.
, 2013-01-05 11:00, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Ja tā ir taisnība, ko sludina A.Puče, tad tādu treneri ne tikai no U-20 izlases būtu jāpatriec, bet vispār anulēt trenera licenzi un diskvalificēt uz mūžu. Ceru, ka Armands turēs vārdu un uzrakstīs visu taisnību par šo gadījumu un vēlams ar cenrādi par iekļaušanu izlasē.

Armands Puče autors, 21:40, pirms 2 stundām, ignorēt, atbildēt
zaipis rakstīja: Vai tiešām ir treneri, kas par kāda puikas iekļaušanu Latvijas izlasē, prasa no vecākiem naudu? Ir. Sporta veids un varonis - redzams...

Vai būs turpinājums šai frāzei?
Būs...
Vakar viens no spēlētājiem, kurš vēl šobrīd aizvada aktīvā hokeja gaitas, savā Twitter kontā nosauca arī konkrētus faktus - savulaik Ēriks Miļūns par Raimonda Ermiča iekļaušanu U20 izlasē esot saņēmis no Ermiča fātera SsangYong džipu... tiesa gan, ļoti drīz šis koments tika izdzēsts.

izskatās, ka Miļūnam pat bijusi kļička - Ēriks Šopings....
, 2013-01-05 11:08, pirms 11 gadiem
Vislabāk būtu ja Lipmans ar savu amatu nesaglabātu, pārmaiņas, pārmaiņas , pārmaiņas vajag!!!
, 2013-01-05 11:10, pirms 11 gadiem
Lipmans amatu nesaglabas!
, 2013-01-05 11:13, pirms 11 gadiem
Nesaprotu tos vecakus, kuri grib iebazt savu deelu izlasee par katru cenu.
Ja Latvijaa butu profesionala liiga, tad jaa, bet arzemees tevi par blatu neviens nenems.
Skaidrs, ka deels grib buut hokejists un teevs ari grib, lai deels ar hokeju pelna naudu vai ir NHL hokejists, bet janovertee tachu situacija.
, 2013-01-05 11:21, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: Vakar viens no spēlētājiem, kurš vēl šobrīd aizvada aktīvā hokeja gaitas, savā Twitter kontā nosauca arī konkrētus faktus - savulaik Ēriks Miļūns par Raimonda Ermiča iekļaušanu U20 izlasē esot saņēmis no Ermiča fātera SsangYong džipu... tiesa gan, ļoti drīz šis koments tika izdzēsts.

izskatās, ka Miļūnam pat bijusi kļička - Ēriks Šopings....
haha, Ēriks Šopings
Nesaprotu, kādēļ visi klusē?
, 2013-01-05 11:23, pirms 11 gadiem
Redzi kā iznāk, izlases savus trenerus maina gandrīz ik pēc čempionāta. Varbūt vaina ir nevis treneros, bet tajos, kuri viņus ieceļ amatos?
Lipman, saved kārtībā savu saimniecību! Sāc ar bērnu čempionātu - tur ir pilnīgs sviests. Tikko ieraudzīju nabaga šīčiem (U12) vienā dienā ir spēle D-pilī un Jūrmalā. Varbūt tās ir 2 dažādas komandas un varbūt tur viss ir sarunāts, bet dīvaini:
150. Daugavpils BSS - EVHS/Siltums Daugavpils 19.01.2013
151. EVHS/Siltums - Valmieras HK/BSS Majori 19.01.2013
, 2013-01-05 11:36, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: Vakar viens no spēlētājiem, kurš vēl šobrīd aizvada aktīvā hokeja gaitas, savā Twitter kontā nosauca arī konkrētus faktus - savulaik Ēriks Miļūns par Raimonda Ermiča iekļaušanu U20 izlasē esot saņēmis no Ermiča fātera SsangYong džipu... tiesa gan, ļoti drīz šis koments tika izdzēsts.

izskatās, ka Miļūnam pat bijusi kļička - Ēriks Šopings....
Izlases treneri jāmaina regulāri - vajag ļaut visiem nopelnīt.
, 2013-01-05 11:59, pirms 11 gadiem
Stīvens Sigals rakstīja: haha, Ēriks Šopings
Nesaprotu, kādēļ visi klusē?
Labi, bet to dara visi ne tikai viņš, bet viņš lai arī kā bet 2-3 maiņas ar re''aliem kapātājiem salasīja kas vis,
maz vienu obligāto spēli uzvar.
da ko cepjās nav nekāds jaunums, hokeja aprindās visiem labi zināms.
p.s. arī citās eiropas valstīs pēdējā laikā šīs tendences parādījušās- Čehijā Slovākijā, Nju Ruslandē un BLR arī pa komercspēlētājam ir.
, 2013-01-05 12:04, pirms 11 gadiem
Šāda veida naudas došanu un ņemšanu ir ļoti grūti pierādīt, jo nekad natzīsies ne tas, kurš dod un ne tas, kurš ņem. Svarīgi ir tas, ka cilvēki sāk par to runāt atklāti un runās arvien vairāk, tad varbūt pamazām iespējams sistēmu pamainīt. Neiet runa konkrēti par jauniešu izlasēm, bet par to, ka daudz čaļiem, dēļ šīm naudas un sakaru lietām, pat nav dota iespēja izaugt līdz izlašu vecumam, jo tas tiek "sakārtots" jau krietni agrāk, un tie čaļi tiek pamazām izskausti no vides, lai netraucē. Pie visa vainīgs ir materiāli zemais dzīves līmenis mūsu valstī, jo visiem ir vajadzīga gan nauda, gan trenera vieta utt. Ja sāks par to vairāk vidē runāt, tad pamazām varbūt kaut kas mainīsies. Gan šajā izlasē, gan iepriekšējās, ir bijuši vairāki gadiem saulē sildīti spēlētāji, kuriem visus iepriekšējos gadus tika dota iespēja vairāk spēlēt, drošāk spēlēt utt., tādā veidā ļaujot attīstīties un krāt labākus status. Un nav kam pārmest, jo stati rāda, ka viss kārtībā, tikai jautājums kā tas tiek panākts. Šajā vidē nevienam NEINTERESĒ IZAUDZINĀT MASU KOPUMĀ, BET ATSEVIŠĶUS SPĒLĒTĀJUS, jo visiem tāpat nebūs vietas, un pietiek ka pāris čaļu no katra dzimšanas gada aizķeras hokejā ar nākotni.
P.S. skaidroju, ka konkrēti man šajā ziņā pāri nav nodarīts, taču zinu faktus un brīdī, kad sāks cilvēki runāt, par šo tēmu ar prieku dalīšos. Ir vērts ieklausīties ( JOzollapa ) komentāros, jo arī viņam ir pieredze un viedoklis šajā sakarā....
, 2013-01-05 12:12, pirms 11 gadiem
HAOSS rakstīja: Saprotu,bet ka tad pieradis,ka kads ir nemis naudu ja nav pat niecigas pieradijumu bazes? Dzenelmenja godavards nenostradas.
Lai to saprastu, ir jau no 12 gadu vecuma jāvēro kas un kā notiek, jo tie, kuri tikai uz izlasi tiek paņemti par naudu, tie ir redzami tāpat, bet svarīgi ir saprast sistēmu agrāk, kur vnk tiek dota iespēja kādam vairāk spēlēt, lai veicinātu attīstību, jo tie, kuri visu bērnību nosēdēs uz soliņa, tiek "aizvērti"jau agrā bērnībā, un izlasei pat sapņu attālumā nav. Tāpēc ārzemēs spēlē visi pēc kārtas, nedomājot par komandu rezultātiem bērnībā. Un rezultātā, mēs turnīros bērnībā visus raujam, bet junioru vecumā sākam pa..rst!
, 2013-01-05 12:15, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Neko jau vairs nevar saprast ar tiem mūsdienu žurnālistiem, brīžiem šķiet ka viņiem atkal ir jauna taktika kā noturēt auditoriju. Es kopš brīža kad abi pļerkstēja uz katra stūra ka KHL pirks, ir jau nopirkuši arēnu priekš RD, neņemu viņus vairs par pilnu.
Domāju, ka visa tā tviterošana pati par sevi nav nopietni ņemama padarīšana, jo kas ir galvenais laba žurnālista uzdevums? Iegūt jaunu, palielināt vai vismaz noturēt jau esošo auditoriju un priekš tā arī tiek darīts viss! Tiek palaistās "pīles", baumas, puspatiesības izmets kāds it kā intriģējošs teksts vai frāzes (no sērijas "nu tik būs"! sekojiet līdzi tvitam vai SA+ un pirmie uzzināsiet šokējošus jaunumus u.t.t.).... cik daudz Puče vai kāds cits SA+ rakstnieks ir atklājis tiešām kādus faktus par teiksim LHF vai to funkcionāru veiktajām mahinācijām ar naudām, mahinācijām ar treneriem, ar spēlētājiem(paņemot kādu izlasē tikai čomu būšanas pēc) u.t.t.? Vai varbūt vienkārši dažam labam žurnālistam vairs nav par ko rakstīt, jo redz pēkšņi viņš grib izcelt gaismā kaut ko "sensacionālu"? Cik daudz sensāciju (notikumu, kas vēlāk tiešām būtu pierādīti ar faktu) Puče vai kāds no SA+ censoņiem ir izcēluši "saulītē"? Man kaut kā neviena no šādām "sensācijām" nenāk prātā.... vairāk tikai ir liets "ūdens" un tukša muldēšaana no sērijas "es domāju tā man liekas, man viena tante Centrāltirgū pačukstēja" u.t.t. bez reāliem faktiem un seguma...
Vienīgais kas SA+ vēl tiešām pacenšas ielik arī kādu "segumu" savam teiktajam vai faktus (statistiku, ciparus u.t.t.) SA+ ir Petrovičs! Ja sākumā viņa raksti arī stilistiski bija vieni no vājākajiem, tad domāju šobrīd Pertrovič ar saturu(kvalitātes ziņā), faktiem, statistiku(viņas apkopošanu) pogā arā vecos SA+ bukus... katrā ziņā viņa intervijas un kaut kādu notikumu(turnīru spēļu) apkopojumus man personīgi ir interesantāk lasīt nekā tukšus Pučes vai Matuļa vāvuļojumus un prātojumus no sērijas "viena tante teica vai senos laikos bija tā" ....
, 2013-01-05 12:21, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: Vakar viens no spēlētājiem, kurš vēl šobrīd aizvada aktīvā hokeja gaitas, savā Twitter kontā nosauca arī konkrētus faktus - savulaik Ēriks Miļūns par Raimonda Ermiča iekļaušanu U20 izlasē esot saņēmis no Ermiča fātera SsangYong džipu... tiesa gan, ļoti drīz šis koments tika izdzēsts.

izskatās, ka Miļūnam pat bijusi kļička - Ēriks Šopings....
Tie, kuri nokrīt no gaisa un pēkšņi parādās izlasēs, tāpat ir acīmredzami, un cik negaidīti parādās, tik pat negaidīti pazūd, jo nespēj...
, 2013-01-05 12:22, pirms 11 gadiem
jussi rakstīja: Šāda veida naudas došanu un ņemšanu ir ļoti grūti pierādīt, jo nekad natzīsies ne tas, kurš dod un ne tas, kurš ņem. Svarīgi ir tas, ka cilvēki sāk par to runāt atklāti un runās arvien vairāk, tad varbūt pamazām iespējams sistēmu pamainīt. Neiet runa konkrēti par jauniešu izlasēm, bet par to, ka daudz čaļiem, dēļ šīm naudas un sakaru lietām, pat nav dota iespēja izaugt līdz izlašu vecumam, jo tas tiek "sakārtots" jau krietni agrāk, un tie čaļi tiek pamazām izskausti no vides, lai netraucē. Pie visa vainīgs ir materiāli zemais dzīves līmenis mūsu valstī, jo visiem ir vajadzīga gan nauda, gan trenera vieta utt. Ja sāks par to vairāk vidē runāt, tad pamazām varbūt kaut kas mainīsies. Gan šajā izlasē, gan iepriekšējās, ir bijuši vairāki gadiem saulē sildīti spēlētāji, kuriem visus iepriekšējos gadus tika dota iespēja vairāk spēlēt, drošāk spēlēt utt., tādā veidā ļaujot attīstīties un krāt labākus status. Un nav kam pārmest, jo stati rāda, ka viss kārtībā, tikai jautājums kā tas tiek panākts. Šajā vidē nevienam NEINTERESĒ IZAUDZINĀT MASU KOPUMĀ, BET ATSEVIŠĶUS SPĒLĒTĀJUS, jo visiem tāpat nebūs vietas, un pietiek ka pāris čaļu no katra dzimšanas gada aizķeras hokejā ar nākotni.
P.S. skaidroju, ka konkrēti man šajā ziņā pāri nav nodarīts, taču zinu faktus un brīdī, kad sāks cilvēki runāt, par šo tēmu ar prieku dalīšos. Ir vērts ieklausīties ( JOzollapa ) komentāros, jo arī viņam ir pieredze un viedoklis šajā sakarā....
100% Tev taisnība !!
, 2013-01-05 12:28, pirms 11 gadiem
Piemēram, tādā valstī kā Somija ( vnk vairāk zinu par šīs valsts hokeju), dēl junioru masveidības un treneru atalgojuma, tāda iespēja pat nepastāv, ka tiktu iekļauti U vecuma izlasēs neatbilstoši spēlētāji, jo par komplektāciju atbild un atskaitās izlašu vadība sākot no trenera un beidzot ar pašu augšu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-05 12:35, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: protams
protams
Jods! ko par Alitu uzzinaji?
, 2013-01-05 12:36, pirms 11 gadiem
Kas attiecas uz Tambelmausi, tad viņu jau sen (jau pirms gada) vajadzēja atlaist gan no HK Rīga, gan U-20 izlases trenēšanas, jo arī ar šādu sastāvu kāds bija šogad izlase varēja pacīnīties vismaz par palikšanu Elitē un pat bez Girgensona šī izlase nebūt nebija tik slikta cik kopumā slikti nospēlēja! Domāju arī U-20 izlasei vajadzētu piesaistīt kādu ārzemju kouču, kas varētu būt daudzmaz objektīvs spēlētāju izvēlē un pa tām pāris nedēļām koptreniņos varētu izvērtēt kas ir kas. Ar vietējiem treneriem domāju te vienmēr būs šī čomu vai blatu būšana, jo tā te mums jau acīmredzot ir iekšā asinīs ... un ne tikai treneriem arī federācijas darboņi gan jau nav bez vainas!
, 2013-01-05 12:38, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: Vakar viens no spēlētājiem, kurš vēl šobrīd aizvada aktīvā hokeja gaitas, savā Twitter kontā nosauca arī konkrētus faktus - savulaik Ēriks Miļūns par Raimonda Ermiča iekļaušanu U20 izlasē esot saņēmis no Ermiča fātera SsangYong džipu... tiesa gan, ļoti drīz šis koments tika izdzēsts.

izskatās, ka Miļūnam pat bijusi kļička - Ēriks Šopings....
Atceros, ka pirms čempionāta Tambijevs par mazāko no Kalvīšiem izteicās ar smaidu, ka šis nespēlēs jo ir trauma. Pēc sejas izteiksmes un runas varēja saprast, ka ja Kalvītim nebūtu trauma tad viņš būtu bez maz vai obligāti jāņem izlasē, neskatoties uz to, ka viņš vēl aiz vien ASV spēlē pie bērniem. Skaidrs, no kurienes tie vēji šādā gadījumā pūš, jo kā zinām, tad arī vecākais Kalvītis nav nekāds jaunais ozo, taču viņam vieta izlasē vienmēr bija garantēta.
Negribu aizstāvēt Tambiku, jo kas tas par treneri kuram nav mugurkaula pateikt nē, taču var saprast arī viņa smaida un ironiskās piezīmes iemeslu, jo Kalvīša nepaņemšana viņam ļoti iespējams maksātu vietu HKR, taču paņemšana uzreiz mestu ēnu uz viņa kā trenera objektivitāti izlasē, jo katram skaidrs, ka tas līmenis kurā spēlē Kalvītis nav vairs šajā vecumā ņemams nopietni.
, 2013-01-05 12:45, pirms 11 gadiem
als rakstīja: Kas attiecas uz Tambelmausi, tad viņu jau sen (jau pirms gada) vajadzēja atlaist gan no HK Rīga, gan U-20 izlases trenēšanas, jo arī ar šādu sastāvu kāds bija šogad izlase varēja pacīnīties vismaz par palikšanu Elitē un pat bez Girgensona šī izlase nebūt nebija tik slikta cik kopumā slikti nospēlēja! Domāju arī U-20 izlasei vajadzētu piesaistīt kādu ārzemju kouču, kas varētu būt daudzmaz objektīvs spēlētāju izvēlē un pa tām pāris nedēļām koptreniņos varētu izvērtēt kas ir kas. Ar vietējiem treneriem domāju te vienmēr būs šī čomu vai blatu būšana, jo tā te mums jau acīmredzot ir iekšā asinīs ... un ne tikai treneriem arī federācijas darboņi gan jau nav bez vainas!
Domāju, ka u20 izlases trenerim būtu jābūt Nolanam. Viņš lHF strādā kā atbrīvotais treneris, nav viņam jātrenē ne klubi ne jāstrādā citi darbi.
Viņš mierīgi varētu ik pa laikam apmeklēt gan HKR, gan LM spēles. Tā pat dzīvojot Kanādā viņš varētu sekot līdzi arī tur spēlējošo gaitām, pat ja ne klātienē, tad vismaz kontaktējoties ar tiem treneriem, kas mūsējos trenē, jo nolans Za ir gana liela autoritāte.
Un Nolans nepieļautu, ka viņu no malas iespaido kaut kādi kukuļu devēji.
Tik protams jautājums Kiram - vai tiešām viņš tik daudz prasītu? Ja kiram žēl sarīkot u20 izlasei kādu pārbaudes spēli, tad...
Jāatceras, ka Nolans savu laik bija ļoti labs junioru treneris. Viņš pārzin junioru spēlētāju psiholoģiju. Tambuka gadījumā bieži nepamet tā doma, ka viņš vienkārši nesaprot, ka viņš strādā ar pusaudžiem nevis pieredzējušiem večiem. Nevar junioru zaudējumus novelt uz ''ko tad nu es viņiem padarīšu...''. Junioru trenerim ir jābūt tādam, kurš prot manipulēt ar spēlētāju emocionālo stāvokli.
Kaut vai spēle ar somiem, redzējām cik neieinteresēti bija mūsu puikas uz Zviedrijas spēles fona. tā ir tikai un vienīgi trenera vaina, ka viņš neprot sapurināt komandu pirms svarīgām spēlēm.
, 2013-01-05 12:57, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Domāju, ka u20 izlases trenerim būtu jābūt Nolanam. Viņš lHF strādā kā atbrīvotais treneris, nav viņam jātrenē ne klubi ne jāstrādā citi darbi.
Viņš mierīgi varētu ik pa laikam apmeklēt gan HKR, gan LM spēles. Tā pat dzīvojot Kanādā viņš varētu sekot līdzi arī tur spēlējošo gaitām, pat ja ne klātienē, tad vismaz kontaktējoties ar tiem treneriem, kas mūsējos trenē, jo nolans Za ir gana liela autoritāte.
Un Nolans nepieļautu, ka viņu no malas iespaido kaut kādi kukuļu devēji.
Tik protams jautājums Kiram - vai tiešām viņš tik daudz prasītu? Ja kiram žēl sarīkot u20 izlasei kādu pārbaudes spēli, tad...
Jāatceras, ka Nolans savu laik bija ļoti labs junioru treneris. Viņš pārzin junioru spēlētāju psiholoģiju. Tambuka gadījumā bieži nepamet tā doma, ka viņš vienkārši nesaprot, ka viņš strādā ar pusaudžiem nevis pieredzējušiem večiem. Nevar junioru zaudējumus novelt uz ''ko tad nu es viņiem padarīšu...''. Junioru trenerim ir jābūt tādam, kurš prot manipulēt ar spēlētāju emocionālo stāvokli.
Kaut vai spēle ar somiem, redzējām cik neieinteresēti bija mūsu puikas uz Zviedrijas spēles fona. tā ir tikai un vienīgi trenera vaina, ka viņš neprot sapurināt komandu pirms svarīgām spēlēm.
Slikti jau nebūtu, ja Teds varētu apvienot arī U-20 izlases trenešanu, jo reāli tas viņam nekādi nemaisītu arī turpināt trenēt lielo izlasi, jo galvenie turnīri šīm izlasēm tomēr notiek dažādos laikos + vēl arī Teds tad labāk varētu iepazīt lielās izlases tuvākās/tālākās rezerves (no jauno spēlētāju gala) un iespējams tad arī vēl kādu jaunu potenciālo "indraši' spētu atrast un izcelt "saulītē" un iesaistīt arī lielajā izlasē, ja tur traumu, "princešu sindroma" vai kāda cita iemesla dēļ nevarētu (negribētu) spēlēt kāds jau pārbaudīts kadrs!
, 2013-01-05 12:59, pirms 11 gadiem
Prizmā un JUnioros nau ko meklē,t.Kuri cik prot kustēties,tie arzemēs
, 2013-01-05 13:05, pirms 11 gadiem
Kanada-POCCIJA 5-5
, 2013-01-05 13:16, pirms 11 gadiem
Ziemeljkorejaa jaunais treneris buutu skaidrs - Leoniida Tambijeva dizhenais mantinieks Kirils!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-05 13:20, pirms 11 gadiem
M rakstīja: Ziemeljkorejaa jaunais treneris buutu skaidrs - Leoniida Tambijeva dizhenais mantinieks Kirils!
Tur nebutu tik viegli piecakarēt tautu . uzreizes būtu TYRMA I VOWI
, 2013-01-05 13:38, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: Labi zinu, kas Eho...
Kuram Latvijas žīdam esi pajautājis, kas pateiktu, ka tas ir apvainojoši??? Zinu dažus, kam riebjas šis jevrei.
kas tad ir angliskais jewish, vāciskais juden????

Par somiem bija provokācija, jo mēs esam vienīgie ne-som/ugri, kas viņus sauc pašnosaukšanās valodā
tāpat kā mēs esam vienīgiem kas rusus sauc par krieviem, estus par igauņiem - pēc tuvāko cilšu nosaukumiem
Tieši tā, Franks Gordons pats sevi sauc par Latvijas žīdu, bet jevreji un vīzentāleši-zurovieši viņu ienīst.
Starp citu, lietuvieši žīdus/jevrejus- sauc žydas/žydai un poļi žyd/žydi.
Kāpēc tad lietuvjus un poļus neviens nesauc par antisemītiem?
, 2013-01-05 13:46, pirms 11 gadiem
Nejau treneris spele, bet gan speletaji, Latvijas gadijuma tas jau sen ir zinams, nav starpibas kads mums ir treneris, rezultati no ta nemainas!
, 2013-01-05 14:32, pirms 11 gadiem
Ko var visi treneriem ēsties virsu,nav jau jēgas paskataties uz Dinamo nomainija treneri,kaut kas ir mainijies uz labo spēli,kaut kas jau ir bet krasi enaks nav mainijies pa bišķītim kaut kur virzās,bet ar bišķīti nepietiek,lai tiktu play-off,ko tu tur joko neko nedos nomainot trenerus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-05 15:10, pirms 11 gadiem
Tambijevs ir unikāls tipāžs, jo absolūti no nulles ir spējis "ietikt" junioru hokejā uzreiz par galveno treneri, bez panākumiem vairākus gadus noturējies HK Rīga un galu galā ir nonācis pie valsts U20 stūres, kur tagad reāli ietekmē puišu likteņus attiecībā uz viņu perspektīvām hokejā.....taču ilgu laiku bez panākumiem....un vienalga viņš ir un ir! Pieļauju, ka viņam kāds ļoti palīdz tur atrasties vai arī viņš ir pārdabiski spējīgs! Vismaz patīkami lasīt komentārus, ka cilvēki sāk saprast pamazām un runāt par "dīvainām sakritībām" mūsu hokeja vidē.
, 2013-01-05 15:16, pirms 11 gadiem
flipsider rakstīja: Nesaprotu tos vecakus, kuri grib iebazt savu deelu izlasee par katru cenu.
Ja Latvijaa butu profesionala liiga, tad jaa, bet arzemees tevi par blatu neviens nenems.
Skaidrs, ka deels grib buut hokejists un teevs ari grib, lai deels ar hokeju pelna naudu vai ir NHL hokejists, bet janovertee tachu situacija.
Tā ir absolūta sava dēla padarīšana par apsmieklu esošā hokeja vidē, jo jebkurš, kuram ar redzi un saprašanu par hokeju viss kārtībā, to redz un saprot....un domā sliktas domas par tādu faktu