Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Autors: Kharlamovs32

Skrastiņš piekrīt līgumam ar "Lokomotiv"

Skrastiņš piekrīt līgumam ar "Lokomotiv"
Kārlis Skrastiņš
Foto: AP/Scanpix

Latviešu hokeja aizsargs Kārlis Skrastiņš, kurš aizvadījis 13 sezonas Nacionālajā Hokeja līgā (NHL), vienojies ar Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) klubu Jaroslavļas "Lokomotiv" par spēlēšanu komandā nākamajā sezonā, ziņo vienības oficiālā mājaslapa.

Šosezon Skrastiņam beidzās līgums ar Nacionālās Hokeja līgas (NHL) klubu Dalasas "Stars", kurā aizsargs nospēlēja divas sezonas. Iepriekš hokejists bija izteicies, ka labprāt karjeru turpinātu NHL, ja vien viņam tiks izteikts atbilstošs piedāvājums. 2010./2011. gada sezonā 36 gadus vecais aizsargs "Stars" sastāvā 74 spēlēs guva (3+5) 8 punktus.

"Lokomotiv" kluba prezidents Jurijs Jakovļevs apstiprinājis, ka līgums jau ir noslēgts, tomēr tā nosacījumus viņš neatklāj. "Kārlis būs viens no tiem, kurš spēs daudz dot mūsu jaunajiem aizsargiem. Visticamāk, viņš komandas jaunās sezonas modelī būs pieredzējušakais aizsargs," paudis kluba prezidents. Jakovļevs tāpat atklājis, ka jauno komandas galveno treneri cer nosaukt pirms vasaras sākšanās, bet pagaidām norisinoties sarunas ar vairākiem kandidātiem uz šo amatu.

Skrastiņš karjeru sāka 1991. gadā Rīgas "Pārdaugavas" rindās, bet 1995. gadā pārcēlās uz TPS vienību Somijā. Aizvadot tur trīs sezonas, 1998. gada NHL draftā ar 230. kārtas numuru latvieti izvēlējās Nešvilas "Predators", kur hokejists nospēlēja nākamās piecas sezonas (pirmajās divās tika nosūtīts arī uz fārmklubu IHL). 2003. gada vasarā Skrastiņš pievienojās Kolorado "Avalance", taču pēc sezonas sākās lokauts, kura laikā Kārlis pārstāvēja HK "Rīga 2000". Atgriežoties Amerikā, Skrastiņš Denverā nospēlēja vēl trīs sezonas, pēdējā no tām (2007./2008.) gan tiekot aizmainīts uz Floridas "Panthers". 2009. gada starpsezonā Skrastiņš pievienojās Dalasas "Stars", kur aizvadīja savas divas pēdējās NHL sezonas.

2007. gada 8. februārī Skrastiņš laboja Tima Hortona rekordu pēc kārtas aizvadīto spēļu skaita ziņā - Skrastiņš bija nospēlējis jau 487 mačus pēc kārtas. Sērija ilga līdz 25. februārim, kad, sasniedzis 495 spēļu skaitu, guva ceļgala savainojumu un bija spiests izlaist vairākus nākamos mačus.

"Dzelzs vīrs" piedalījies astoņos pasaules čempionātos un trīs olimpiskajās spēlēs Latvijas valstsvienības rindās, pēdējos turnīros veicot arī komandas kapteiņa pienākumus. 2000. gadā pasaules čempionāta spēlē pret Baltkrieviju Skrastiņš kļuva par pirmo aizsargu hokeja vēsturē, kurš pasaules čempionātā izcēlies ar "hat-trick" jeb trim vārtiem vienas spēles laikā.

Interesi par Skrastiņa pakalpojumiem izrādīja arī Rīgas "Dinamo" vienība, un tās ģenerālmenedžeris Normunds Sējējs atklāja, ka klubs vērsīsies pie Kārļa ar piedāvājumu arī nākotnē.

Izmantotie resursi:
Хоккей на AllHockey.Ru - новости и статистика...
Хоккейный Клуб «Локомотив» (Ярославль)


, 2011-05-17 08:26, pirms 13 gadiem
Neticu, jo K.Skrastiņš līdz 30. jūnijam nedrīkst neko parakstīt.
Tas nenozīmē,ka viņš nevarētu parādīties LOKO, bet tikai pēc šī datuma.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-05-17 08:30, pirms 13 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Nu oficiāli droši ka nav,bet vienošanās laikam jau ir Kaut gan iespējams arī pīle.
Kas ir vienošanās?
RD arī itkā vienojās ar zviedru Vargu, bet kā dzird, tad šis noslēdzis līgumu ar citu zviedru klubu.
, 2011-05-17 08:31, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neticu, jo K.Skrastiņš līdz 30. jūnijam nedrīkst neko parakstīt.
Tas nenozīmē,ka viņš nevarētu parādīties LOKO, bet tikai pēc šī datuma.
Man liekas, ka KHL ar NHL nav nekādi savstarpējie līgumi par pāriešanu no viena kluba uz otru, utt. Respektīvi manuprāt līgums ir pavisam īsts.
, 2011-05-17 08:35, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Man liekas, ka KHL ar NHL nav nekādi savstarpējie līgumi par pāriešanu no viena kluba uz otru, utt. Respektīvi manuprāt līgums ir pavisam īsts.
pavisam ists tas bus tad, kad paradisies Loko majaslapa un to apstiprinas KHL lidz tam bridim daudzkas var mainities.
, 2011-05-17 08:37, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: pavisam ists tas bus tad, kad paradisies Loko majaslapa un to apstiprinas KHL lidz tam bridim daudzkas var mainities.
Bet fakts ir viens- RD viņš nespēlēs.
, 2011-05-17 08:45, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Bet fakts ir viens- RD viņš nespēlēs.
Kā dažs labs to varēs pārdzīvot?
Bet lai arī kā tur nebūt-novēlu veiksmi un panākumus Kažam.
Slēpts komentārs: Saimonss
, 2011-05-17 08:46, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Bet fakts ir viens- RD viņš nespēlēs.
pagaidam ta ir tikai un vienigi piiile.
Kaža noteikti RD noderētu kā spēlētājs, bet vai vajadzīgi uzreiz trīs veterāni aizsardzībā? Ozo, Laviņš un Skrastins. ari Rekis vairs nav nekads jaunulis. mums ir labi jaunie aizsargi, Ciba, Galva, Soča, Andersons, Jakovlevs, Porejs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-05-17 08:50, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā dažs labs to varēs pārdzīvot?
Bet lai arī kā tur nebūt-novēlu veiksmi un panākumus Kažam.
Nevarēs, tur jau tā lieta. It sevišķi 14-17 gadīgi indivīdi bez smadzenēm ar vienu spriedumu. Pārējie gan jau kaut kā.
, 2011-05-17 08:56, pirms 13 gadiem
Piekrītu dažiem iepriekšējiem kuri saka, ja būtu parakstīts līgums, par to jau būtu oficiāls paziņojums Loko mājas lapā. Bet iespējamība ir diez gan liela.
, 2011-05-17 08:59, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: pavisam ists tas bus tad, kad paradisies Loko majaslapa un to apstiprinas KHL lidz tam bridim daudzkas var mainities.
Info par to ka Skrastiņš ļoti iespējams var pāriet uz Loko, viņu mājas lapā varēja redzēt jau nedēļu atpakaļ
Хоккейный Клуб «Локомотив» (Ярославль)
, 2011-05-17 09:01, pirms 13 gadiem
žēl , ka tā nākošgad NHL tad ar mūsu kadriem būs pavisam šķidri, šogad tikai Skrastiņš nopietni tur spēlēja citi dažādu iemeslu dēļ maz tika vai pavisam nespēlēja
, 2011-05-17 09:08, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Bet fakts ir viens- RD viņš nespēlēs.
Dinamo nevar viņu atļauties. pārāk daudz spēlētāju ir par diezgan lielām naudām. diez kas tagad būs, pēc PK, kad daļa no somiem uzraus degunus (tos pašus, kurus somu Klints aicināja/ieteica).. DR ir ļoti sliktā pozīcijā šogad vispār... kur nu vēl Skrastiņš
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-05-17 09:13, pirms 13 gadiem
Visticamaak ka taa zinja ir stipri dzeltena, bet vinjam ir pedejais laiks pelniit naudu t.i. speleet KHL
NHL vinjam nekaads lielais liigums nav un tagad veel jo mazaak spiid...
Skaidrs ka RD vinjsh nespelees, jo RD nevar paarsist Loko.
, 2011-05-17 09:16, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: pagaidam ta ir tikai un vienigi piiile.
Kaža noteikti RD noderētu kā spēlētājs, bet vai vajadzīgi uzreiz trīs veterāni aizsardzībā? Ozo, Laviņš un Skrastins. ari Rekis vairs nav nekads jaunulis. mums ir labi jaunie aizsargi, Ciba, Galva, Soča, Andersons, Jakovlevs, Porejs.
diemžēl līgums ir,bet kur tu izraki,ka tāds ir laviņam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-05-17 09:17, pirms 13 gadiem
Ko jus te uztraucieties, RD tapat nav naudas lai Dabut Skrastiñju!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-05-17 09:18, pirms 13 gadiem
GaryII rakstīja: Visticamaak ka taa zinja ir stipri dzeltena, bet vinjam ir pedejais laiks pelniit naudu t.i. speleet KHL
NHL vinjam nekaads lielais liigums nav un tagad veel jo mazaak spiid...
Skaidrs ka RD vinjsh nespelees, jo RD nevar paarsist Loko.
Tieši tā, Skrastiņš vairs nav tajā vecumā, kad kādam kaut kas ir jāpierāda, viņš to jau sen ir izdarījis. Tagad laiks pelnīt naudu skaistām vecumdienām.
Nevajag būt naiviem un ticēt, ka RD būs spēlētāju magnēts tikai nosaukuma dēļ, tirgus visu sakārto pa plauktiņiem - labākie spēlēs tur, kur viņiem labāk maksās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-05-17 09:20, pirms 13 gadiem
Tak labi, ka nebūs Skrastiņš Dinamo. Tas nozīmētu, ka tiks atņemta vieta kādam citam izlases aizsargam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-05-17 09:23, pirms 13 gadiem
tukša d....na. lidz 1-ajam jūlijam neko un ne ar vienu, vai nu tikai ar Dalasu viņš neparakstīs. un arī domāju ka diez vai kad būs brīvs no saistībām, ja nekas nebūs no NHL diez vai pāries uz kādu krievijas klubu.
, 2011-05-17 09:23, pirms 13 gadiem
Cereal Guy rakstīja: Jā, mums viņi ir tik izcili...
un Tu ierosini to, lai viņi nekad tādi nekļūst?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-05-17 09:27, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kas ir vienošanās?
RD arī itkā vienojās ar zviedru Vargu, bet kā dzird, tad šis noslēdzis līgumu ar citu zviedru klubu.
Krievijā oficiāli baumu sezona sākās 1.maijā.

Nezinu vai viņš tur spēlēs vai ne, bet protams krievu medijiem konkurence ir mežonīga un labāk uzrakstīt baumas nekā sēdēt un žāvāties, par tādām klačām nekas nedraud.

Ja tā arī būs, apsveicu mūsu savokus (padomju cilvēkus) kuri dzīvo pēc padomju cilvēka postulāta: tas nekas ka pašam māja nodega, prieks ka kaimiņam govs nosprāga.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-05-17 09:35, pirms 13 gadiem
bembists rakstīja: Tak labi, ka nebūs Skrastiņš Dinamo. Tas nozīmētu, ka tiks atņemta vieta kādam citam izlases aizsargam.
Nebūs Skrastiņš būs pārītis somu, piemēram, kaut kāds Puistola vai Jallivāra. Kā Rautakalio teiks tā būs.
, 2011-05-17 09:36, pirms 13 gadiem
Ja butu kautvai baumas kad vins speletu rdinamo tad protams sitas raksts butu pie galveniem, bet tiklidz labakais Latvijas aizsargs, vienigais kurs pagajuso gadu stabili speleja NHL iet uz citu komandu ta zina parversas par vienkarso. Tak nosaucat sito lapu dinamocentrs.com tad vismazs zinatu kas ir kas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-05-17 09:37, pirms 13 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Piekrītu tavam domu gājienam. Skrastiņš ir vērtība,bet diemžēl aizejoša.
+ Dārga. RD tad jau labāk paņemt ko lētāku,vai iespēlēt tiešām kādu Poreju utt. Un jo vairāk mūsējie būs izmētati pa KHL,jo labāk.
Jāgrs tad jau ir opis ar ratiņkrēslu? Paska kā močī, 3 jaunie taa nevarētu kopā!!! Da kas priekš KHL ir dārgs, algas vēl lielākas kā NHL.. Te par naudu neiet runa īsti
, 2011-05-17 09:37, pirms 13 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Interesanti te Granlunds izsakās intervijas beigās,ka ir gatavs savus spēkus izmēģināt arī KHL.

Хоккей на AllHockey.Ru - Микаэль Гранлунд:...

Nu ko Dārziņš - Imonens - Granlunds
Noteikti nav jāvelk paralēles ar Ak Bars. Tam pašam Traktoram var šobrīd niez viss dēļ lielās kabatas, principā tas var būt jebkurš, kaut vai Sibirj.
, 2011-05-17 09:38, pirms 13 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Piekrītu tavam domu gājienam. Skrastiņš ir vērtība,bet diemžēl aizejoša.
+ Dārga. RD tad jau labāk paņemt ko lētāku,vai iespēlēt tiešām kādu Poreju utt. Un jo vairāk mūsējie būs izmētati pa KHL,jo labāk.
Tieši tā, līdzjutēji nez kādēļ grib skatīties kā "izdziest zvaigznes", bet labāk lai tās zvaigznes vēl pelna naudu citur un tā vietā spēlē kāds cits.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-05-17 09:42, pirms 13 gadiem
kasha rakstīja: Ja butu kautvai baumas kad vins speletu rdinamo tad protams sitas raksts butu pie galveniem, bet tiklidz labakais Latvijas aizsargs, vienigais kurs pagajuso gadu stabili speleja NHL iet uz citu komandu ta zina parversas par vienkarso. Tak nosaucat sito lapu dinamocentrs.com tad vismazs zinatu kas ir kas.
Nu baigais asprātis , kas ir šis Skrastiņš varētu pārcelties uz Jaroslavļas... un kas nedēļas laikā ir mainijies? Vēl viena neoficāla ziņa?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-05-17 09:47, pirms 13 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Neticu,ka Granlunds barauks uz KHL. Viņu jau tagad gaida atplestām rokām Minesotā.
Bet katigorisks viņš nav,kas zina,iespējams vēles kādus pāris ļimonus piepelnīties,pirms doties uz NHL trīs gadu junioru līguma,par sāli un maizi.
Nav jau pamuļķis. Ja redzēs, ka var nopelnīt te, tad NHL nekur nepaliks. Radulovam bija tas pats variants. 2 gadus pacieta to "sīknaudu" beigās aizskrēja pie tatāriem.
, 2011-05-17 09:56, pirms 13 gadiem
Varbūt tomēr vajag labu uzbrūkošu aizsargu?
Vai arī par Skrastiņa naudu 2 centrus?
, 2011-05-17 09:57, pirms 13 gadiem
vnk_lauris rakstīja: Lavins ir Sejeja bernu vai berna, krusttevs, ta ka diez vai vins bus bez liguma. Mani isteniba loti interese kurs bus otrais vartu virs, gribetu Raitumu vai Lusinu, bet cik sapratu tad Lusins ir prom, tad Paliek Raitums. ps. Skrastinam nav vairs nekas japierada ne man ne kadam citam, ja ir zel, labprat redzetu vinu Dinamo, bet neko darit, tapec novelu lai vinam sanak sapelnit labu naudu! Jo lai cik zhel nebutu, ilgi jau vairs nespeles. Lai turas Karlis.
Aizmirsti par Lūsiņu - ar savu sēdoša suņa augumu, viņš maksimums ir BAČ vārtsargs - dēļ pāris noķertajiem bullīšiem, visi ir iedomājušies, ka Lūsiņš megastārs... NAV un NEBŪS viņš KHL līmeņa vārtsargs - Jučers, Raitums, Muštukovs un arī Gudļevskis pamazām jāsāk iespēlēt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-05-17 10:02, pirms 13 gadiem
Bicevskis rakstīja: Aizmirsti par Lūsiņu - ar savu sēdoša suņa augumu, viņš maksimums ir BAČ vārtsargs - dēļ pāris noķertajiem bullīšiem, visi ir iedomājušies, ka Lūsiņš megastārs... NAV un NEBŪS viņš KHL līmeņa vārtsargs - Jučers, Raitums, Muštukovs un arī Gudļevskis pamazām jāsāk iespēlēt...
tas tiesa - nu nav Lūsiņš Irbe...
Muštukovs pamazām jāsāk iespēlēt??? viņam jau ir 27 gadi!!! Viņa vecumā Masaļskis jau bija izlases pamatvārtsargs! Arī Gudļevskis nav nekāds mega talants - Kalniņš un Merzļikins ir potenciāli labāki.
, 2011-05-17 10:04, pirms 13 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: āā nevaru sagaidīt sezonas sākumu jau! Ja būtu tāda maiņa, tiešām gribētu redzēt kā Larijs spēlē kopā ar tādiem dzivniekiem.
sasapņojies. Granlunds visticamāk dodas pāri okeānam.
, 2011-05-17 10:05, pirms 13 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Neticu,ka Granlunds barauks uz KHL. Viņu jau tagad gaida atplestām rokām Minesotā.
Bet katigorisks viņš nav,kas zina,iespējams vēles kādus pāris ļimonus piepelnīties,pirms doties uz NHL trīs gadu junioru līguma,par sāli un maizi.
Tieši tā, nevajag visam ticēt. Kas attiecas uz Granlundu, tad Flečers ( Minesotas GM ) jau ir oficiāli paziņojis, ka gaida viņu Sentpolā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-05-17 10:06, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: tas tiesa - nu nav Lūsiņš Irbe...
Muštukovs pamazām jāsāk iespēlēt??? viņam jau ir 27 gadi!!! Viņa vecumā Masaļskis jau bija izlases pamatvārtsargs! Arī Gudļevskis nav nekāds mega talants - Kalniņš un Merzļikins ir potenciāli labāki.
Kalniņš = Lūsiņš - abi rūķi....
Es biju domājis, ka ja izvēlas RD kā 2. latviešu vārtsargu tad izvēle starp
Jučers, Raitums, Muštukovs - bet Gudļevskim ir jākarina burkāns deguna galā, lai turpina cītīgi strādāt - augums viņam labs, cik sapratu arī pieeja treniņu procesam laba, atliek tikai strādāt, gan jau kaut kas sanāks...
Slēpts komentārs: pinta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-05-17 10:16, pirms 13 gadiem
Bicevskis rakstīja: Kalniņš = Lūsiņš - abi rūķi....
Es biju domājis, ka ja izvēlas RD kā 2. latviešu vārtsargu tad izvēle starp
Jučers, Raitums, Muštukovs - bet Gudļevskim ir jākarina burkāns deguna galā, lai turpina cītīgi strādāt - augums viņam labs, cik sapratu arī pieeja treniņu procesam laba, atliek tikai strādāt, gan jau kaut kas sanāks...
Muštukovs atkrīt - viņš jau Dāniju devies. Jučers it kā došoties Anglijas virzienā, Savukārt, ir dzirdēts, ka RD skatoties Raituma virzienā.
Par Gudļevski man ir sajūta, ka džekam pietrūkst talanta. Pieļauju, ka pie Latvijas hokeja "nesistēmas" viņš pēc pāris gadiem pazudīs kā Enkuzens...
, 2011-05-17 10:17, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Nebūs Skrastiņš būs pārītis somu, piemēram, kaut kāds Puistola vai Jallivāra. Kā Rautakalio teiks tā būs.
Nebūtu nemaz slikts variants Puistola,bet domāju,ka viņi tagad arī ir ļoti dārgi.
, 2011-05-17 10:17, pirms 13 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: sasapņojies un visticamāk neiet kopā
Granlunds visticamāk dosies uz Minnesotas pusi. Ja tomēr nedosies, tad gadu vēl paliks Somijā vai Zviedrijā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-05-17 10:19, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Tieši tā, nevajag visam ticēt. Kas attiecas uz Granlundu, tad Flečers ( Minesotas GM ) jau ir oficiāli paziņojis, ka gaida viņu Sentpolā.
Es varu oficiāli paziņot ka pērku Minskas Dinamo, bet vai tas notiks? Kas to lai zin.
, 2011-05-17 10:20, pirms 13 gadiem
NHL un KHL nav saistīti līdz ar to viņš var noslēgt līgumu ar citu līgu klubiem par spēlēšanu tajos pēc līguma beigām.
, 2011-05-17 10:21, pirms 13 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Ja būtu drarftēts kādā biezākā klubā,kas zina. MnD viņš toč nespēlēs.
Klubs ir ieguvis ne visai labu slavu leģionāru vidū.

Bet KHL top klubi noteikti nemaksās par tiesību izpirkšanu par spēlētāju,kas dosies uz NHL tā vai tā.

Skaidrs ka viņš KHL nespēlēs. Bet noteikti nevēlas kapāt arī AHL.
Bet vai NHL viņš jau vilks,tāds ir jautājums.

Nebrīnīšos,ja gaidāmā nākotnē ne tikai Rus spēlētāji prasīs iekļaut līgumos punktus : Ja netiek NHL komandas pamatsastāvā,tad drīkst lauzt līgumu un doties uz Eiropu vai KHL , bet arī Eiropieši.
Neviens jau nezin vai Sašam neaiziet ciet , jo ja viņš teica, ka būs 5-6 leģionāri. Teiksim līgumi jau ir 5 kanādiešiem kas nozīmē ka no kļūdām mācās. Taču redzot viņa sniegumu PČ. Savu galvu es ķīlā katrā ziņā neliktu.
, 2011-05-17 10:25, pirms 13 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Piekrītu tavam domu gājienam. Skrastiņš ir vērtība,bet diemžēl aizejoša.
+ Dārga. RD tad jau labāk paņemt ko lētāku,vai iespēlēt tiešām kādu Poreju utt. Un jo vairāk mūsējie būs izmētati pa KHL,jo labāk.
Labaak gan buutu, ja muuseejie tiktu izmeetaati pa Elitserie, SM, Shveicee, AHL, veel labaak NHL, bet par to jau var tikai pasaonjot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-05-17 10:30, pirms 13 gadiem
Es domāju vinsh jau ir piepelnījis savu piķi!lai brauc pie mums,un māca jaunos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Marchas
, 2011-05-17 10:52, pirms 13 gadiem
Marchas rakstīja: Skrastiņs ir pilnigs lohs, saka kko ka spēlētu Dinamo, bet kā Lokomotīve parāda piķi aizskrien kā apdirsies, kur viņa vecumā vēl skraidīt pēc naudas, tapēc cienu 100x vairāk Ozoliņu, viņš nespēlē dēļ naudas, bet dēļ faniem un komandas biedriem. Nu i ej nah*j Kārli ar savu Lokomotīvi, kur ātri aprausies ar saviem "bloķētajiem metieniem" kas KHL visiem pie dir*as.
Tavai zināšanai,Ozo Rīgā saņem gandrīz miljons eiro....Vienkārši divus tādus DR nevar atļauties.... Tā kā,Sandis nespēlē Dināmo vien fanu un sava prieka dēļ...
, 2011-05-17 10:55, pirms 13 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Nu oficiāli droši ka nav,bet vienošanās laikam jau ir Kaut gan iespējams arī pīle.
Līgums jau ir noslēgts.
, 2011-05-17 10:57, pirms 13 gadiem
a-burts rakstīja: vienalga kur izmetati,kaut vai SENEGALE galvenais lai tiek uz izlases spelem!!!savadak grasa verta viniu ta "izmetasana"vien bus ja velamies nakosgad tikt 1/4 finala,ir OBLIGATI jasavac visi musu labakie viena komanda -NACIONALAJA IZLASE!!! ja tas netiks panakts,tad muzigi micisimies pa 9-14 vietu,un SO4U olimpiade ari var paiet secen
ar mehānisku visu labāko salikšanu vienā komandā ir vēl par maz... ir jāveido KOMANDA.
Otrkārt, kā rāda pēdējie gadi, arī 9. - 10.v. jau būtu reāls sasniegums mūsu izlasei.
, 2011-05-17 10:58, pirms 13 gadiem
Marchas rakstīja: Skrastiņs ir pilnigs lohs, saka kko ka spēlētu Dinamo, bet kā Lokomotīve parāda piķi aizskrien kā apdirsies, kur viņa vecumā vēl skraidīt pēc naudas, tapēc cienu 100x vairāk Ozoliņu, viņš nespēlē dēļ naudas, bet dēļ faniem un komandas biedriem. Nu i ej nah*j Kārli ar savu Lokomotīvi, kur ātri aprausies ar saviem "bloķētajiem metieniem" kas KHL visiem pie dir*as.
tu esi lohs !
ja neko nezini nerunaa, kaa jau tiko mineeja ka ozolinjsh par paldies nespeelee !!
un tu jau pieradis ko noziimee vecaakiem uz kakla seedeet tapec nemaz nezini naudas veertiibu !
, 2011-05-17 11:04, pirms 13 gadiem
un tomer ne Rigas dinamo

nu ja nothing personal just bussines
, 2011-05-17 11:04, pirms 13 gadiem
Marchas rakstīja: Skrastiņs ir pilnigs lohs, saka kko ka spēlētu Dinamo, bet kā Lokomotīve parāda piķi aizskrien kā apdirsies, kur viņa vecumā vēl skraidīt pēc naudas, tapēc cienu 100x vairāk Ozoliņu, viņš nespēlē dēļ naudas, bet dēļ faniem un komandas biedriem. Nu i ej nah*j Kārli ar savu Lokomotīvi, kur ātri aprausies ar saviem "bloķētajiem metieniem" kas KHL visiem pie dir*as.
Kur var būt tādi lohi, kā tu - paskaties, cik gadi ir Skrastiņam - kādas 2-4 sezonas viņam atlikušas, ko normālā līmenī nokapāt - tikai loģiska ir spēlētāja vēlme uzspēlēt par pēc iepsējas lielāku naudu - RD nav izlase, bet privāts klubs...
, 2011-05-17 11:08, pirms 13 gadiem
Kā raksta krievi ka -1 julija parakstis,bet vienojusies jau esot..

nu nekas,vismaz nopelnis naudu vel/beidzot jo kazam nav NHL nekadi lielie ligumi kadi bija Ozo sava laika..tagad ari Dallasa 2 gadi pa 1,7 $ ja atrekina asv nodoklus..un iespejams ka kads ilgaks ligums,nevis tikai uz vienu sezonu..taka lai veicas Kārlims Loko un kad taisies beigt spelet hokeju gan jau pedejo gadu uzspeles RD..
, 2011-05-17 11:21, pirms 13 gadiem
Lokomotīvei jauns kapteinis? (;
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-05-17 11:23, pirms 13 gadiem
chau! ataa rakstīja: Labaak gan buutu, ja muuseejie tiktu izmeetaati pa Elitserie, SM, Shveicee, AHL, veel labaak NHL, bet par to jau var tikai pasaonjot.
Protams, tas būtu vēl labāk, jo tas liecinātu par kvalitatīvu kvantitāti. Jo vairāk spēlētāji kaut kur labā līmenī spēlē, jo labāk.
Ja arī atsevišķas personas izskās par Tavu komentāru kritiski, tad mana atbilde būtu - viņi nespēlē šajās līgās ne jau tāpēc, ka to nevēlētos, bet tādēļ, ka neatbilst līmenim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-05-17 11:39, pirms 13 gadiem
Skrastins, karjeras laika tik daudz naudas ka Ozo nesapelnija. Lai vinam veicas Lokomotive. Jaraugas ari no pozitivas puses, vares tads Andersons uzspelet piemeram Skrastina vieta, ar laiku vins varbut bus labaks par pasu Skrastinu un ilgak bus noderigs Dinamo.
, 2011-05-17 11:42, pirms 13 gadiem
nais rakstīja: Skrastins, karjeras laika tik daudz naudas ka Ozo nesapelnija. Lai vinam veicas Lokomotive. Jaraugas ari no pozitivas puses, vares tads Andersons uzspelet piemeram Skrastina vieta, ar laiku vins varbut bus labaks par pasu Skrastinu un ilgak bus noderigs Dinamo.
Vins jau tagad labs ir-Znaroks brinas kapec vins nespele RD,jo spelejot bez kludam..ta luk
, 2011-05-17 11:43, pirms 13 gadiem
bīdītājs rakstīja: Vins jau tagad labs ir-Znaroks brinas kapec vins nespele RD,jo spelejot bez kludam..ta luk
Kāpēc tad viņš izlasē 1. maiņā nespēlē?
, 2011-05-17 11:45, pirms 13 gadiem
Es figeju no tiem kas noliek Skrastiņu...Nu vot jūs paši sev atbildiet uz jautājumu kur jūs strādātu, ja par vienu un to pašu darbu, jums vienā darba vietā maksātu 300 latus,bet citā 1.300 ??? Nu,kur???...
, 2011-05-17 11:46, pirms 13 gadiem
vnk_lauris rakstīja: Berzins ir baiga limena speletajs? itka ja butu vairak pametati musejie, tad izlase butu ka svetki un uzvaras PC ripotu, bet sobrid hokeju visi jau ir atedusies pec KHL sezonas. + vairs nav tas patriotisms kas agrak izlase, tagad vairak doma par pikji visi lielie stari, iznemot Ankipanu un Niziviju & laikam ari Masalski
Pieredze un zināms līmenis viņam ir un maiņa Bukarts-Bērziņš-Meija nospēlēja labi un otrkārt tu esi tas hokeja guru, kas var noteikt Bērziņa līmeni vai nelīmeni, bet Somijas SM-liiga treneri ir pilnīgi idioti, ka paņēma Bērziņu - vai ne? Tirliņš, ibio!
, 2011-05-17 11:50, pirms 13 gadiem
skverzaks1 rakstīja: Kāpēc tad viņš izlasē 1. maiņā nespēlē?
tapec ka bija ari vecaki un pieredzejusaki aizsargi..
, 2011-05-17 11:51, pirms 13 gadiem
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!! Ja sezonas laikā atklāsies ka Sējējs nožmiedzis kapeikas tāpat kā ar Herbi, tad nezinu ko .....
, 2011-05-17 11:58, pirms 13 gadiem
jurasiks70 rakstīja: Es figeju no tiem kas noliek Skrastiņu...Nu vot jūs paši sev atbildiet uz jautājumu kur jūs strādātu, ja par vienu un to pašu darbu, jums vienā darba vietā maksātu 300 latus,bet citā 1.300 ??? Nu,kur???...
Pilnībā piekrītu, no sērijas: strādāju tur kur esmu visvairāk vajadzīgs.
Viss ir elementāri.
, 2011-05-17 12:05, pirms 13 gadiem
nais rakstīja: Skrastins, karjeras laika tik daudz naudas ka Ozo nesapelnija. Lai vinam veicas Lokomotive. Jaraugas ari no pozitivas puses, vares tads Andersons uzspelet piemeram Skrastina vieta, ar laiku vins varbut bus labaks par pasu Skrastinu un ilgak bus noderigs Dinamo.
labāks par skrastiņu diez vai,bet par laviņu,reķi noteikti
, 2011-05-17 12:08, pirms 13 gadiem
issue rakstīja: Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!! Ja sezonas laikā atklāsies ka Sējējs nožmiedzis kapeikas tāpat kā ar Herbi, tad nezinu ko .....
Labāk, lai tiek spēlēt Andersons vai Jakovļevs - kā reizi ar aizsargiem RD ir mazākā bēda - daudz labāk atrast cienīgu aizstājēju Dārziņam un arī nav zināms, kas ar Spruktu, ja viņš nav, tad arī vajag reālu centru viņa vietā - un arī kaut kā neticās, ka RD sezonu izvilks tikai ar Holtu un latviešu varočikiem - rēķini, kā gribi, tāpat 4-5 leģionārus vajadzēs...
, 2011-05-17 12:09, pirms 13 gadiem
krievu deelj pat no aizlases atteicaas!!!!!!!!!! eehhhhh
, 2011-05-17 12:10, pirms 13 gadiem
vismaz krievu valodu iemaaciisies kaartiigi!!! Taa vinja Latvijaa noderees
, 2011-05-17 12:11, pirms 13 gadiem
Randy rakstīja: Pilnībā piekrītu, no sērijas: strādāju tur kur esmu visvairāk vajadzīgs.
Viss ir elementāri.
nevis kur visvairaak vajadziigs bet kur visvairaak maksaa
, 2011-05-17 12:14, pirms 13 gadiem
Bicevskis rakstīja: Pieredze un zināms līmenis viņam ir un maiņa Bukarts-Bērziņš-Meija nospēlēja labi un otrkārt tu esi tas hokeja guru, kas var noteikt Bērziņa līmeni vai nelīmeni, bet Somijas SM-liiga treneri ir pilnīgi idioti, ka paņēma Bērziņu - vai ne? Tirliņš, ibio!
mans viedoklis ka beerzinjs nestabils viena spele super otra spele super parejaas neredzams vispaar, bezmazvai vajadzeja skatiities peiteikuma lai samekletu vinju
, 2011-05-17 12:16, pirms 13 gadiem
Bicevskis rakstīja: Labāk, lai tiek spēlēt Andersons vai Jakovļevs - kā reizi ar aizsargiem RD ir mazākā bēda - daudz labāk atrast cienīgu aizstājēju Dārziņam un arī nav zināms, kas ar Spruktu, ja viņš nav, tad arī vajag reālu centru viņa vietā - un arī kaut kā neticās, ka RD sezonu izvilks tikai ar Holtu un latviešu varočikiem - rēķini, kā gribi, tāpat 4-5 leģionārus vajadzēs...
kas tad Daarzinjam gruuti buus ko atrast?????
Vinjs bez Reedliha pilniiga nulle!!!!
Lai krievi meklee, taadu partneri kaa Mikjelis
, 2011-05-17 12:16, pirms 13 gadiem
Malacis, Karlito! Labam hokejistam, jāspēlē labā klubā. Dinamo Rīga sēlē tikai tie kuri pat Zviedrijas un Somijas 2. līgā nevarētu tikt ( Ješka, Ankipāns, Galviņš, Džeriņš, Lūsiņš u.c. Klauni).
, 2011-05-17 12:21, pirms 13 gadiem
[quote sliece112]
Malacis, Karlito! Labam hokejistam, jāspēlē labā klubā. Dinamo Rīga sēlē tikai tie kuri pat Zviedrijas un Somijas 2. līgā nevarētu tikt ( Ješka, Ankipāns, Galviņš, Džeriņš, Lūsiņš u.c. Klauni).
[/quotePatīk tavs domu gājiens - tas liecina par ,,izcilām,, prāta spējām.
Nosaukt Jēkabu Rēdlihu vai Ankipānu par hokejistiem, kuri neder skandināvu 2.līgā- ja nepatīk hokejs ej komnetē kino, teātra opeas jaunumus.
, 2011-05-17 12:32, pirms 13 gadiem
CERAM DRIIZUMAA SKRASTINJA INTERVIJU SHAJAA JAUTAAJUMAA.......... JA KHL, TAD TIKAI RIIGA!!!!!!!!
, 2011-05-17 12:36, pirms 13 gadiem
Fuj Kārlim. Varēja jau uz RD...
, 2011-05-17 12:44, pirms 13 gadiem
Skrastiņš varēja paspēlēt vel nhl .
, 2011-05-17 12:45, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: Arī Gudļevskis nav nekāds mega talants - Kalniņš un Merzļikins ir potenciāli labāki.
Tieši tā! Gudļevskim sezonas otra puse bija, maigi izsakoties, diezgan sūdīga, bet čali vienalga kāds bīda kā "perspektīvāko jauno" kīperu...
, 2011-05-17 12:51, pirms 13 gadiem
cerams dabūs pa dirsu skrastiņš no mūsu puikām iekš RD
, 2011-05-17 12:52, pirms 13 gadiem
Bicevskis rakstīja: Kalniņš = Lūsiņš - abi rūķi....
Es biju domājis, ka ja izvēlas RD kā 2. latviešu vārtsargu tad izvēle starp
Jučers, Raitums, Muštukovs - bet Gudļevskim ir jākarina burkāns deguna galā, lai turpina cītīgi strādāt - augums viņam labs, cik sapratu arī pieeja treniņu procesam laba, atliek tikai strādāt, gan jau kaut kas sanāks...
Irbe ko? Baigais milzis bija? Tas pats "sēdošā suņa" augums, bet tas nemaisija Arčam būt par NHL līmeņa vārtsargu un viņš to sansiedza ar smagu darbu treniņos! Viss ir atkarīgs no darba treniņos un attieksmes! Viņiem jau nebūs basketbols jāspēlē! Kalniņš, manuprāt, ir dotajā momentā ir gan labāks, gan perspektīvāks jaunais kadrs par Gudļevski!
, 2011-05-17 12:56, pirms 13 gadiem
Ļoti interesē no kurienes šāda info ir uzradusies. Pie kam pārbaudot visus resursus nonācu Sport Expres mājaslapā kur ir tikai viens teikums par to ka Kārlis ir parakstijis līgumu bet nekas vairāk. Jaroslavļas interneta vietnē apstiprinājumu tam neatradu. Cik saprotu tad Jaroslavļavai ir šāds mērķis taču Oficiālu paziņojumu par pāreju uz Loko klubu nav pilnīgi nekādas. Izskatās ka kārtējo reizi Krievijas mediji izpūš pīlīti un visi uz to uzķeras. Arī mūsu žurnālisti.
, 2011-05-17 13:00, pirms 13 gadiem
Izmisums rakstīja: Žēl, žēl, žēl.
Mums vairs nav neviena patstāvīga NHL spēlētāja
Nav vairs 90-tie, kad mūsu spēlētāji par NHL sapņoja... Realitāte ir cita. Iespēja spēlēt savā līgā ir dota un tas ir lieliski! "Kamdēļ man dziedāt svešu dziesmu"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-05-17 13:05, pirms 13 gadiem
jekijs rakstīja: lol
LAČ jau nu ir īstā vieta, kur dziedāt savu dziesmu
Es par KHL rakstīju.
, 2011-05-17 13:21, pirms 13 gadiem
cicerons123456 rakstīja: nevis kur visvairaak vajadziigs bet kur visvairaak maksaa
Nu re, cik smuki pieleca!!!
, 2011-05-17 13:26, pirms 13 gadiem
malacis Karlis, ceru kad karjeru ari beigsi LOKO izcinot gagarina kausu!
, 2011-05-17 13:28, pirms 13 gadiem
JohannyWee rakstīja: Ļoti interesē no kurienes šāda info ir uzradusies. Pie kam pārbaudot visus resursus nonācu Sport Expres mājaslapā kur ir tikai viens teikums par to ka Kārlis ir parakstijis līgumu bet nekas vairāk. Jaroslavļas interneta vietnē apstiprinājumu tam neatradu. Cik saprotu tad Jaroslavļavai ir šāds mērķis taču Oficiālu paziņojumu par pāreju uz Loko klubu nav pilnīgi nekādas. Izskatās ka kārtējo reizi Krievijas mediji izpūš pīlīti un visi uz to uzķeras. Arī mūsu žurnālisti.
officiali vins neko nevar parakstit jo vel ligums ar Stars ir.
, 2011-05-17 13:31, pirms 13 gadiem
Ha ha, o kadrs, visi gribeja uz DR dabut, bet sis pargaja uz Loko , malacis ta i jadara, Veiksmi Lokai ar Skrasu!
, 2011-05-17 13:37, pirms 13 gadiem
Mists rakstīja: Nav vairs 90-tie, kad mūsu spēlētāji par NHL sapņoja... Realitāte ir cita. Iespēja spēlēt savā līgā ir dota un tas ir lieliski! "Kamdēļ man dziedāt svešu dziesmu"
tāpat jebkura hokejista sapnis ir NHL - arī mūsdienās. Palasi intervijas ar mūsu jauniešiem.
, 2011-05-17 13:40, pirms 13 gadiem
kasha rakstīja: officiali vins neko nevar parakstit jo vel ligums ar Stars ir.
Nē nevar taču Sport Expres ir uzrakstījuši vienu teikumu un nav norādīts ne avots ne kas cits. Pie kam tieši Sport Expres ir tie kas apgalvo ka viņš ir parakstījis jau līgumu.

Man varbūt nebūtu tik svarīgi vai viņš spēlē RD vai LOKO es tikai gribu Oficiālu paziņojumu no kluba vai Kārļa jo tās baumas jau paliek neizturamas.
, 2011-05-17 13:58, pirms 13 gadiem
JohannyWee rakstīja: Nē nevar taču Sport Expres ir uzrakstījuši vienu teikumu un nav norādīts ne avots ne kas cits. Pie kam tieši Sport Expres ir tie kas apgalvo ka viņš ir parakstījis jau līgumu.

Man varbūt nebūtu tik svarīgi vai viņš spēlē RD vai LOKO es tikai gribu Oficiālu paziņojumu no kluba vai Kārļa jo tās baumas jau paliek neizturamas.
Nav jau teikts kadu ligumu parakstijis, Tak ligumi sastav no visdazadakiem punktiem.
, 2011-05-17 14:00, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: tāpat jebkura hokejista sapnis ir NHL - arī mūsdienās. Palasi intervijas ar mūsu jauniešiem.
Izņēmums varētu būt RD lielākais fans un spēlētājs vienā personā - Poga!
, 2011-05-17 14:04, pirms 13 gadiem
blin, nu tā tk tikai vienosanaas un tas pat patesiiba nav reaali!!!!
, 2011-05-17 14:08, pirms 13 gadiem
kasha rakstīja: Nav jau teikts kadu ligumu parakstijis, Tak ligumi sastav no visdazadakiem punktiem.
Nu jā tur man tev jāpiekrīt taču nesaprotu kāpēc ir izplatīts šāds raksts un tas nav tikai te. Domāju ka pirms raksta izplatīšanas varēja jau aizsūtīt Kluba preses sekretāram E-pasta vēstuli un pajautāt kā viņš var komentēt šo faktu.
, 2011-05-17 14:09, pirms 13 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Nez ko tagad bļaus NHL - isti,viņš ne tikai NHL nespēlēs,bet arī ne Rīgas Dinamo
un? ko vinjam Dinamo kaa likums buutu jaaspeelee? vinjam pasham daudz veertiigaak buutu LOKO uzspeeleet (veertiigaak gan naudas zinjaa, gan speeles zinjaa )
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-05-17 14:18, pirms 13 gadiem
Pirmavotos nekas nav zināms. To es uzskatu par "pīli", kamēr nav kāda no pusēm apstiprinājusi vai noliegusi šo (de)informāciju. Hokejista aģents ir labi pastrādājis. Līdz nedēļas nogalei laika vēl ir un kāda no pusēm tiešām sāks runāt (visdrīzāk Lokomotīve).
Oficiālajā mājaslapā Kārļa Skrastiņa iespējamība pāriet "Lokomotīv" komandā, novērtēta kā visai iespējama!
Хоккейный Клуб «Локомотив» (Ярославль)

Paruna: "Neskrien "Lokomotīvei" pa priekšu! Agri vai vēlu sabrauks!"
, 2011-05-17 14:23, pirms 13 gadiem
sviests
, 2011-05-17 15:20, pirms 13 gadiem
Президент "Локомотива" Юрий Яковлев прокомментировал информацию о том, что подписан контракт с защитником "Далласа" Карлисом Скрастиньшем, и сообщил об изменениях в составе команды:

- Подтверждаю, что мы подписали контракт со Скрастиньшем, но на какой срок, позвольте, говорить пока не буду.
, 2011-05-17 15:30, pirms 13 gadiem
gragox rakstīja: Президент "Локомотива" Юрий Яковлев прокомментировал информацию о том, что подписан контракт с защитником "Далласа" Карлисом Скрастиньшем, и сообщил об изменениях в составе команды:

- Подтверждаю, что мы подписали контракт со Скрастиньшем, но на какой срок, позвольте, говорить пока не буду.
Jaroslavļai ar Skrastiņu līgums uz 1 sezonu: http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=315567:sjjs-piedvjm-skrastiam-ilgtermia-lgumu .
, 2011-05-17 15:33, pirms 13 gadiem
nu kas tā par huiņu, nu kāpēc man kaut kas tāds bija jāizlasa otrdienas pēcpusdienā...
, 2011-05-17 15:56, pirms 13 gadiem
RD tīri izveidoja uz emocijām, velkot paralēles ar LV izlasi, dziedot, ka RD ir bazes klubs izlasei un visi pa sezonu saspēlēsies un PČ tad nu būsim spēcīgi!!! Bet redz,kas sanāca Talantu Fabrika bagātajiem Krievijas klubiem un spļāviens izlasei, redz nauda ir, nah... to izlasi!!!
Uzskatu, ka RD projekts nav dzīvotspējīgs, ja nav attieksmes pret izlasi tad nebus attieksmes ari pret RD!!! Un To visu jau redzēsim šogad... pustukšas tribīnes un pirmo gadu bez PLAY OFF!!!
, 2011-05-17 16:04, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Bet fakts ir viens- RD viņš nespēlēs.
nu un? lai nespēlē, vai tad kāds viņu ar varu uz šejieni velk? nē. nemaz necerēju viņu Rīgā ieraudzīt, jau PČ laikā bija skaidrs, ka NHL līgumu jau laikam vairs nedabūs. bet Rīgai par dārgu. visiem faneļiem varētu ieteikt vienkārši nomierināties. varbūt nākamgad... varbūt. a varbūt vispār nekad. nekāds jaunais vairs nav, pats taču saprot, ka ilgi nespēlēs un nauda arī kokos neaug
, 2011-05-17 16:04, pirms 13 gadiem
ko jūs ņematies, tas labi ka nav dinamo, nav visiem jāspēlē DR, skrastiņam būs reāla iespēja dabūt Gagarinu
, 2011-05-17 16:26, pirms 13 gadiem
juritis321 rakstīja: ko jūs ņematies, tas labi ka nav dinamo, nav visiem jāspēlē DR, skrastiņam būs reāla iespēja dabūt Gagarinu
Labāk jau būtu ja viņš gagarinu dabūtu kopā ar Dinamo
, 2011-05-17 16:36, pirms 13 gadiem
Skrastiņš būtu labs iekš Dinamo, jo varētu dot daudz ko mūsu jaunajiem aizsargiem, nevis Loko aizsardzībai! Skrastiņš aizgāja iekasēt baigo piķi. Respektējams lēmums. Lai izdodas! Žēl tikai, ka NHL laukumi būs tukšāki ar Latvijas spēlmaņiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-05-17 16:48, pirms 13 gadiem
King of Pavians rakstīja: ... Žēl tikai, ka NHL laukumi būs tukšāki ar Latvijas spēlmaņiem.
tas točno. Pasaules spēcīgākā līga un LV spēlētāju tur ar katru gadu paliek mazāk...
, 2011-05-17 17:02, pirms 13 gadiem
Tas būtu interesanti jo vins varetu but viens no labākajiem KHL aizsargiem!
, 2011-05-17 17:08, pirms 13 gadiem
Loko ģenerālmenedžeris šito info apstiprināja pirms 2 stundām. Nu ir arī pozitīva lieta. Kažam ja nebūs traumu būs Latvijas izlasē vismaz 2-3 gadus
, 2011-05-17 17:33, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: tas točno. Pasaules spēcīgākā līga un LV spēlētāju tur ar katru gadu paliek mazāk...
šogad latvieši NHL aizvadīja 90 spēles - tik maz pēdējo reizi bija 1991/92 sezonā, kad Irbe Sanhosē nospēlēja savas pirmās 13 spēles.
, 2011-05-17 17:39, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kas ir vienošanās?
RD arī itkā vienojās ar zviedru Vargu, bet kā dzird, tad šis noslēdzis līgumu ar citu zviedru klubu.
Rīga- Stokholma pāris stundu lidojums!
varbūt grib norukāt pāris gadus unsavu mili nopelnīt ;d
ja nopietni- gribētu redzēt RDI, bet lai kur nespēlētu- atbalstīšu Skrastiņu! Jebkuram pasaules klubam papildinājums aizsardzībā!
, 2011-05-17 17:43, pirms 13 gadiem
It's All About The Money & Yes I Fu*k U sistēma Think, hehe!!
Mr.Skrastiņ- ceru uz to labāko parādi VIŅIEM!!
, 2011-05-17 17:52, pirms 13 gadiem
To es nebiju gaidījis.Man likās, ka naudas viņam jau pietiek.Mērglis.Mazām tautām jāturās kopā!
, 2011-05-17 18:06, pirms 13 gadiem
Nu bļin nevarēja mūsējie Karluham šmeli sakašāt tribīnes būtu pilnākas
, 2011-05-17 18:12, pirms 13 gadiem
Es ceru, ka tā nav...
, 2011-05-17 18:18, pirms 13 gadiem
Tava Mamma rakstīja: To es nebiju gaidījis.Man likās, ka naudas viņam jau pietiek.Mērglis.Mazām tautām jāturās kopā!
paskaties no saulainās puses-kādi tur ir zaķi,ņiživijs iekrita-arī kaža var iekrist,bet jaunas asinis mazas tautas dara tikai stiprākas
, 2011-05-17 18:20, pirms 13 gadiem
izteniba visadi var but
, 2011-05-17 18:25, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kas ir vienošanās?
RD arī itkā vienojās ar zviedru Vargu, bet kā dzird, tad šis noslēdzis līgumu ar citu zviedru klubu.
Noslēdzis nav, vēl domā
Timrå ute efter Skellefteås lagkapten -...
, 2011-05-17 18:25, pirms 13 gadiem
Baiga cena te khl bus vinam ap 2miloniem dinamo nav nauda ko nopirkt klases aisargu
, 2011-05-17 18:26, pirms 13 gadiem
jeb kurā gadijumā tā ir viņa izvēle un domāju ka uz šo brīdi naudas izteiksmē tas vinām varētu būt labākais piedāvājums, uz karieras beigam taču vajag nedaudz iekrāt. varam novēlēt tikai un vienīgi viņam lai veicas, un lai parāda khl kā aizsargiem ir jāspēlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-05-17 18:31, pirms 13 gadiem
gaisma2 rakstīja: krievu deelj pat no aizlases atteicaas!!!!!!!!!! eehhhhh
Egoisti pretīgie. Izlase bija, ir un būs.
, 2011-05-17 18:32, pirms 13 gadiem
Oho!! Mana ziņa vispār nav pīle Skrastiņš spēlēs "Lokomotīv"
, 2011-05-17 18:34, pirms 13 gadiem
Ja tā būs taisnība, tad esmu smagi vīlies Skrastiņā...
Teica viņs, ka primārais NHL, bet ja tur nesanaks, atd labrāt dotos uz KHL, uz Rīgas Dinamo. Tagad izrādās, ak kreivu nauda bijusi smaržīgāka. Eh... nu nez. Man nav ne mazāka prieka par to, ka viņs varētu spēlēt Loko
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-05-17 18:43, pirms 13 gadiem
Kapeik dr.....! Saprastu jabūt spēlējis līgās kur neko nemaksā, bet nu Nhl!? Tur ar paliec RUS! Gaidi svilpienus Arēnā!
, 2011-05-17 19:01, pirms 13 gadiem
Viens gan skumji, bet līdz ar to nav vairs neviena mūsējā NHL.
Kāds zin cik visvairāk mūsējo tur vienlaikus bijuši - spēlētāji, nevis ceļotāji??
, 2011-05-17 19:09, pirms 13 gadiem
Banzai rakstīja: Ja tā būs taisnība, tad esmu smagi vīlies Skrastiņā...
Teica viņs, ka primārais NHL, bet ja tur nesanaks, atd labrāt dotos uz KHL, uz Rīgas Dinamo. Tagad izrādās, ak kreivu nauda bijusi smaržīgāka. Eh... nu nez. Man nav ne mazāka prieka par to, ka viņs varētu spēlēt Loko
Nauda gan LOKO gan DR ir krievu un smaržo vienādi, bet atšķiras kaudzītes biezums cm.
, 2011-05-17 19:13, pirms 13 gadiem
, 2011-05-17 19:20, pirms 13 gadiem
Skumji ,bet fakts.nekas augs savi jaunie,iztiksim bez tā "pensionāra",pats visās intervijās muldēja par dinamo,tautas sašutums ir saprotams....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-05-17 19:30, pirms 13 gadiem
Pīrāgs91 rakstīja: Viens gan skumji, bet līdz ar to nav vairs neviena mūsējā NHL.
Kāds zin cik visvairāk mūsējo tur vienlaikus bijuši - spēlētāji, nevis ceļotāji??
Irbe Ozoliņš Skudra Skrastiņš Žoltoks Astašenko ?!
, 2011-05-17 19:33, pirms 13 gadiem
Neredzu nekādu iemeslu, lai Granlunds izvēlētos KHL (tikai un vienīgi nauda), jo NHL viņam ir praktiksi garantēta slava un lieli līgumi uzreiz pēc rūkija kontrakta beigām.
, 2011-05-17 19:33, pirms 13 gadiem
jekijs rakstīja: Labākā šīsdienas ziņa, vienozīmīgi. Turies Kaža, visi Latvijas hokeja fani par tevi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-05-17 20:11, pirms 13 gadiem
ja kaads veel netic, var paskatities loko majaslapu, tur jau raksts, ka liigums nosleegts un shis poshaas celjaa.
, 2011-05-17 20:28, pirms 13 gadiem
AhmadShahMassud rakstīja: Skumstošo RD fanu sapurināsanai
Vēl (soreiz neoficiāla) informācija par Kārli. RD piedāvāja viņam ligumu uz tikai 3 gadiem (ne mazāk). Kārlis apspriedās ar ģimeni un tika nolemts vēl majās uz Latviju nebraukt (paliek ASV), bet nākamgad mēgināt atkal tikt kāda NHL klubā (tātad ar Loko līgums uz gadu, vismaz pagaidām). Par šo gadu Loko Kārlis saņems tik pat, cik par visiem 3 RD, bet, ja nākamgad Kārlis nenoslēdz līgumu ar kādu NHL klubu, tad ļoti iespējams ģimene atgriezas latvijā un Kārlis kopa ar ģimeni, attiecīgi spēlēs par RD (ja vien neizdomās beigt savas sportista gaitas). Atkārtoja, tā ir it kā "Loko insaideru" informācija, bet cik patiesa nemāku teikt. Bet pieļauju, ka varētu tā būt, ka, ja tomēr visa ģimene nākamgad parceļas atpakaļ uz Latviju, tad arī Kārlis uz RD.
Diezgan reāls ir variants, ka nākamgad iespējams Kaža arī varēs spēlēt RD, ja famīlija nolems pārvākties uz LV! Arī Sējējs tepat citā rakstā piemin, ka pie sarunām ar Kažu atgriezīsies nākamgad!
, 2011-05-17 20:29, pirms 13 gadiem
2000. gadā pasaules čempionāta spēlē pret Baltkrieviju Skrastiņš kļuva par pirmo aizsargu hokeja vēsturē, kurš pasaules čempionātā izcēlies ar "hat-trick" jeb trim vārtiem vienas spēles laikā

Nevis speles laika, bet gan vienas tresdalas laika...!
, 2011-05-17 20:33, pirms 13 gadiem
nu ko, lai veicas mūsu dzelzsvīram
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-05-17 20:37, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neticu, jo K.Skrastiņš līdz 30. jūnijam nedrīkst neko parakstīt.
Tas nenozīmē,ka viņš nevarētu parādīties LOKO, bet tikai pēc šī datuma.
man gan liekas, ka parakstiit var arii ar naakotnes datumu
, 2011-05-17 20:39, pirms 13 gadiem
jus slimiet cilveki ar savu DR. Laujiet cilvēkam dzīvot. Skrastins nespeles DR un vsjo, vins vairs nav gaidits cilveks Arena Riga. Jus maz saprotat, ko runajat? Priecajaties, ka tac Skrastins vispar atbrauks uz Arena Riga atradities. DR par kkadu pensionaru klubu gribat uztaisit. Tur jaunajiem chaljiem jasitas un janoklust kada speciga kluba.
P.S. Skrastinu izsvilpt. Es domaju, kurs to pateica, ar suda dakshu ir vnk janoslana. Pamulkju bars
, 2011-05-17 20:40, pirms 13 gadiem
Veiksmi, spēlēs tiešam labā komandā! Patīk Loko.
Žēl protams ka nespēlēs Dinamo, ar viņu mēs būtu ļoti vareni, bet nu neko darit. Lai izdodas.
, 2011-05-17 20:51, pirms 13 gadiem
Oho. Nu, lai veicas. Domāju, ka kārtīgs piķis ieripos viņa maciņā. Interesanti būs redzēt mūsu dzelzsvīru KHL. Cerams, ka tagad palīdzēs arī izlasei, jo būs tai lokāli tuvāk. Tiešām interesants pavērsiens. Veiksmi.
Slēpts komentārs: Radzinsh
, 2011-05-17 20:56, pirms 13 gadiem
nezinaju, ka vinsh ir pirmais PČ vēsturē ,kas no aizsargiem iemetis hat trick
, 2011-05-17 20:58, pirms 13 gadiem
Tad kad Ozo beigs spēlēt, tad arī parādīsies naudiņa priekš Kaža
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-05-17 21:01, pirms 13 gadiem
Te var paarliecinaaties, cik daudzi DR fani ir idiotiski. Izlasei tiesi labaak,ka Kazha nespeelee DR. Un kaads veel nodeveejs. Veel tachu izlasee uzspeelees! Tad jau Ozo vairaak var piesieties,kaapeec tik agri no izlases atteicaas. Izlase ir galvenais, bet juus te peec kaut kaada suuda savicka/kalviisha dinamo patriotismu meerat kaadaa sakaraa skrastam tagad kaut kaads dinamo vajadzigs. Un izlasei ne tik nav vajadzigs, lai skrasts buutu Dinamo. Vienigais - bazhas rada tas,ka vinsh buus prom no gimenes visu gadu. Tas vareetu bremzeet vinja veelmi veel chempii uzspeeleet.
, 2011-05-17 21:04, pirms 13 gadiem
Swordsman rakstīja: Te var paarliecinaaties, cik daudzi DR fani ir idiotiski. Izlasei tiesi labaak,ka Kazha nespeelee DR. Un kaads veel nodeveejs. Veel tachu izlasee uzspeelees! Tad jau Ozo vairaak var piesieties,kaapeec tik agri no izlases atteicaas. Izlase ir galvenais, bet juus te peec kaut kaada suuda savicka/kalviisha dinamo patriotismu meerat kaadaa sakaraa skrastam tagad kaut kaads dinamo vajadzigs. Un izlasei ne tik nav vajadzigs, lai skrasts buutu Dinamo. Vienigais - bazhas rada tas,ka vinsh buus prom no gimenes visu gadu. Tas vareetu bremzeet vinja veelmi veel chempii uzspeeleet.
bet tiesi jau par to iet runa,ka vins primarais gribeja Rig uzspelet un atrunajas tikai un vienigi ar to,ka jakonsultejas ar gimeni un nekada gadijuma viens nebrauks uz sito galu... a tagad sanak piekasis,runaja ko citu,nauda cilvekus saboja vienmer!
, 2011-05-17 21:06, pirms 13 gadiem
trololo rakstīja: bļe Loko webs fascinē...
Ваш город: СССР, Рига
http://www.hclokomotiv.ru/services/my_account/1422
Tāds pieraksts ir daudzās vietās. NHL.com pēdējos gados gan no tā atteicās, bet ESPN, piemēram, to lieto vēl aizvien.
Karlis Skrastins Stats, News, Videos,...
, 2011-05-17 21:06, pirms 13 gadiem
Yarik zaebal
, 2011-05-17 21:09, pirms 13 gadiem
Nu ko, būs interesanti paskatīties Ozo Vs Skrastiņš!
Lai jau veicas, bet nu katrā ziņā lai saturās, jo pret Rīgu viņam pavisam noteikti neies viegli!
, 2011-05-17 21:09, pirms 13 gadiem
inis rakstīja: Maita nodevējs.Vēl viņam maz naudas,būtu labak skaisti pielicis punktu spēlējot RD.
lien atpakaļ futbola sadaļā, jefiņ
, 2011-05-17 21:10, pirms 13 gadiem
var jau saprast tautas šūmēšanos - pats Skrastiņš taču skaļi izziņoja, ka, ja KHL tad Dinamo Rīga; ne jau skauž tā nauda, ko viņš saņems, bet gan cilvēku "mānīšana". Sk. ieteiktu no OZO pamācīties, ko nozīmē - vīrs un vārds!
Slēpts komentārs: Ovienr8
, 2011-05-17 21:12, pirms 13 gadiem
Es nespēju noticēt, ka Kaža tomēr izvēlējās spēlēt Krievijā, nevis censties palikt NHL. Noteikti nepriecājos šo dzirdēt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-05-17 21:13, pirms 13 gadiem
Karlis malacis, ka neaizgaja uz luzeru un zaglju bandu ar Kalviti priekshgala RD, Karlim ir pashcienja
Slēpts komentārs: kris72
Slēpts komentārs: shady123
, 2011-05-17 21:14, pirms 13 gadiem
kris72 rakstīja: Būs Rīgā iemesls skaļi pasvilpt.
Tad ar izlasi arī viss jau bija skaidrs jau sen.
Viņam miljoni svarīgāki.
negrib spelet ar luzeriem, malacis Karlis
, 2011-05-17 21:15, pirms 13 gadiem
shady123 rakstīja: kauns kauns, kaa ta taa..
Karlim pashcienja nelauj nolaisties lidz muiksto RD limenim, kas 2 karta ar kaunu zaude LOKO
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-05-17 21:17, pirms 13 gadiem
alga drosvien lielaka nekaa NHL buus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-05-17 21:20, pirms 13 gadiem
AhmadShahMassud rakstīja: Skumstošo RD fanu sapurināsanai
Vēl (soreiz neoficiāla) informācija par Kārli. RD piedāvāja viņam ligumu uz tikai 3 gadiem (ne mazāk). Kārlis apspriedās ar ģimeni un tika nolemts vēl majās uz Latviju nebraukt (paliek ASV), bet nākamgad mēgināt atkal tikt kāda NHL klubā (tātad ar Loko līgums uz gadu, vismaz pagaidām). Par šo gadu Loko Kārlis saņems tik pat, cik par visiem 3 RD, bet, ja nākamgad Kārlis nenoslēdz līgumu ar kādu NHL klubu, tad ļoti iespējams ģimene atgriezas latvijā un Kārlis kopa ar ģimeni, attiecīgi spēlēs par RD (ja vien neizdomās beigt savas sportista gaitas). Atkārtoja, tā ir it kā "Loko insaideru" informācija, bet cik patiesa nemāku teikt. Bet pieļauju, ka varētu tā būt, ka, ja tomēr visa ģimene nākamgad parceļas atpakaļ uz Latviju, tad arī Kārlis uz RD.
Nemānīsim sevi, šajā vecumā Skrastiņa ceļš no NHL ir tikai un vienīgi vienvirziena. Saprotams, ka Kārlis ne sievu, ne sīkos uz Krieviju nevēlas vest, viņu iedzīve ir ASV, pārvāksies viņi tad, kad Kārlis atgriezīsies Rīgā. Vai arī beigs karjeru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-05-17 21:22, pirms 13 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Es nespēju noticēt, ka Kaža tomēr izvēlējās spēlēt Krievijā, nevis censties palikt NHL. Noteikti nepriecājos šo dzirdēt!
Vajag draudzēties ar realitāti, bija taču skaidrs ka NHL viņa vecumā viņam piedāvās tikai viena gada kapeikas...
, 2011-05-17 21:23, pirms 13 gadiem
LTV sporta zinjaas gan mineeja, ka Skrastinjsh veel pirms stundas (taatad ap 20:00) neesot apstiprinaajis sho zinju!
Bet, domaaju, tas ir laika jautaajums...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: X6 Yo
, 2011-05-17 21:26, pirms 13 gadiem
X6 Yo rakstīja: 100% piekrita naudas dēļ Kas viņš NHL nav pietiekami daudz naudas sapelnījis ? B**
kur tu strada cik tu sanjem ? nac pie mums par kapeikam stradat... mes viss kolektivs par dinamo
, 2011-05-17 21:26, pirms 13 gadiem
Mao Dzedun rakstīja: Tak pisaties na huj ar to savu Dinamo

Malacis Karlis, vismaz spēcīgu komandu izvēlējās.
Dinamo (lasi Makarova k-gam) vajadzēja sasist cūciņu, Kārlis būtu tā atšķirība, kas palīdzētu Dinamo pārvarēt 2. kārtu. Ar visādiem apšāubāmas šķiras leģionāriem to nepanāksi.
, 2011-05-17 21:31, pirms 13 gadiem
kā jus vara salidziinat 2 tik dazhadas lietas Ozo vs Skrastins? Ozo bija izshavis savu pulveri NHL un saka uzdzivot, neviens vinjam vairs neuzticejas un ja gribeja atgriezties tad iespeja jau bija tikai DR, jo nevins cits vinju nenjems. Bet Karlis joprojam spele un veljoprojam ir virs ar uzvardu uz muguras, taka domaju, ka sheit salidzinashana ir nevieta, kur nu vel naudas lietas
, 2011-05-17 21:32, pirms 13 gadiem
Neesmu ''Loko'' fans, bet nu.. Lai viņam veicas, lai arī kurā klubā viņš nonāktu! Tomēr ceru uz ''Dinamo''.. Vel jau nekas nav parakstīts, tikmēr īsti neticu.
, 2011-05-17 21:36, pirms 13 gadiem
SA+ Puče teica, ka pirms vienas stundas ar Kārli bij sazvanījies un vēl līgums nav nemaz, vēl nav sarunāts viss.
, 2011-05-17 21:37, pirms 13 gadiem
Alex Ovechkin, The Great #8 rakstīja: SA+ Puče teica, ka pirms vienas stundas ar Kārli bij sazvanījies un vēl līgums nav nemaz, vēl nav sarunāts viss.
No tādiem piedāvājumiem neatsakās. + Kārlis līdz 30. jūnijam ir Dalasas īpašums. Šobrīd viņš var parakstīt tikai vienošanos par līguma slēgšanu.

Dalasai Kārlis ir vienaldzīgs, tikai neizteksmīgs veterāns, kurš aizņem kāda perspektīva jaunuļa vietu.
, 2011-05-17 21:40, pirms 13 gadiem
2000. gadā pasaules čempionāta spēlē pret Baltkrieviju Skrastiņš kļuva par pirmo aizsargu hokeja vēsturē, kurš pasaules čempionātā izcēlies ar "hat-trick" jeb trim vārtiem vienas spēles laikā.

PRECIZESIM 1 PERIODA!!!!! UN TAS IR TAS REKORDS!
, 2011-05-17 21:51, pirms 13 gadiem
Kaža,tad jau labāk paliec Dalasā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-05-17 21:57, pirms 13 gadiem
kris72 rakstīja: Būs Rīgā iemesls skaļi pasvilpt.
Skaties, ka kāds ķieģelis sejā neielido
, 2011-05-17 22:01, pirms 13 gadiem
shady123 rakstīja: alga drosvien lielaka nekaa NHL buus
nevis drošvien, bet noteikti, ka būs NHL saņem $1,375,000 latos 700štukas nodokļi uz rokas vien kādas 400štukas, taka loko vins daudz vairāk saņems.
, 2011-05-17 22:01, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Vajag draudzēties ar realitāti, bija taču skaidrs ka NHL viņa vecumā viņam piedāvās tikai viena gada kapeikas...
Nu taisnība jau Tev ir, bet vienalga man žēl, ka viņš pārvācās uz Krieviju.
, 2011-05-17 22:06, pirms 13 gadiem
Nr. 7I rakstīja: Pastāsti labāk, kā nosvinēji ar himnām, demonstrācijām un karogiem RUS ieņemto godpilno 4. vietu
normali nosvineju , zaudejums danijai, slovenijai bija svinami

Priekshpedejo vietu turnira ir tak janosvin ... ka neka 2 vieta no beigam
, 2011-05-17 22:10, pirms 13 gadiem
Nr. 7I rakstīja: Pastāsti labāk, kā nosvinēji ar himnām, demonstrācijām un karogiem RUS ieņemto godpilno 4. vietu
gaidam RD jauno sezonu vismaz Kalviti pabarosiet, dzeks jaunu S klases mersi nopirks bus ko redzet, kamer letie RD dzekinji standarta 1-2 karta play offa izlido

un pectam PSČ priekshpedejo vietu ienjem, tagd bez Nizivija bus vieglak to izdarit
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-05-17 22:12, pirms 13 gadiem
badža rakstīja: 2000. gadā pasaules čempionāta spēlē pret Baltkrieviju Skrastiņš kļuva par pirmo aizsargu hokeja vēsturē, kurš pasaules čempionātā izcēlies ar "hat-trick" jeb trim vārtiem vienas spēles laikā.

PRECIZESIM 1 PERIODA!!!!! UN TAS IR TAS REKORDS!
sāksim ar to, ka 2000. gada pasaules čempionātā pa visām spēlēm kopā Kārlis Skrastiņš iemeta vienreiz.
LAT izlases stati 2000:
Team Statistics

Skrastiņa hat-trick norisinājās 2003. gada PČ.
, 2011-05-17 22:12, pirms 13 gadiem
Nr. 7I rakstīja: Nesaprotu, kā vispār tādam Ovečkinam un Kovaļčukam pašcieņa atļauj spēlēt tādā lūzeru komandā, kā Krievijas izlase, kas pat GER pazorņakā zaudē nerunājot parz citiem
Kā nesvinet LV hokeja augoso bilanci, - Pirmas 4 speles 4 zaudejumi, ir tak svinamais un pazors jau ari nav

tur 0.7 uzreiz jaliek

RD laika ari gadijas nosvinet ka no 3 spelem panjem 1, nebutu CSKA varbut tabula butu 6 , bet ka vienmer jus iznes krasnaja armija pietam savu fanu prieksha 2-1 pedeja spele
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-05-17 22:15, pirms 13 gadiem
Nr. 7I rakstīja: Bilances vienādas, krieviem 2 uzvaras - Latvijai 2 uzvaras
Nekas jacer uz jauno CSKA ar shupleru, soroviju priekshgala

xexe, varbut Krasnaja armija atkal jums pabojas turnira tabulu ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-05-17 22:16, pirms 13 gadiem
Nr. 7I rakstīja: Ceru, ka RUS NHL spēlētāji sapratīs, ka viņiem tādā lūzeru izlasē un pie tāda trenera lūzera nav ko darīt
Nu un, Shuplers + Sorovijs CSKA rindās atkal jums uzdavinas LOKO un izlidosanu play offa

taka butiba sezonas uzdevums nopelnit S klases mersi Kalvitim tas ari vis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-05-17 22:18, pirms 13 gadiem
Nr. 7I rakstīja: Haha-haaa ha haaaaaaa!!!! Pastāsti vēl kaut ko tiks smieklīgu
Smiekligi bija /bus play off pret LOKO kad sava arena 7-2 pagrabt, vot tas bij kautkas, smiekliga anekdote un reka par RD fanu sejam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-05-17 22:19, pirms 13 gadiem
Nr. 7I rakstīja: Mans reāli ņirdz UUUUUUUjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaa!!!!! Humora vakars atkal būs izdevies Šuplers jau lidos trešajā sezonas mēnesī
98% CSKA apsteigs shosezon RD, viss parto liecina!

CSKA palielinatais budzets, normals treneris, un Sorovijs

Un RD dalejais sabrukums - Darzins, nedabutais Skrastins, Sorovijs, Telkvists, Suplers, .... taka pa tabulas lejasdalju nekas vairak tur nespid

Norukasiet RD izlidosiet 1-2 karta un PSČ priekshpedeja vieta jo nepietiks speki izlasei.. ta ir klasika
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-05-17 22:22, pirms 13 gadiem
Ovienr8 rakstīja: Smiekligi bija /bus play off pret LOKO kad sava arena 7-2 pagrabt, vot tas bij kautkas, smiekliga anekdote un reka par RD fanu sejam
Smieklīgi ir zaudēt 4:7 spēlē par bronzu un pirms tam 0:3 pusfinālā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-05-17 22:23, pirms 13 gadiem
Nr. 7I rakstīja: Yiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Stāsti vēl!!!! Aizrunāšu tev vietu Rīgas cirkā!
SHUPLERS atvilks uz CSKA Slovaku meistarus bez problemam, taka CSKA budzets 2x lielaks ka RD...

gaidu ar nepacietibu un busu muzigs CSKA fans!

kaifs skatities kā CSKA jau 3 gadus pec kartas griež RD ka mikstos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-05-17 22:28, pirms 13 gadiem
Ovienr8 rakstīja: SHUPLERS atvilks uz CSKA Slovaku meistarus bez problemam, taka CSKA budzets 2x lielaks ka RD...

gaidu ar nepacietibu un busu muzigs CSKA fans!


kaifs skatities kā CSKA jau 3 gadus pec kartas griež RD ka mikstos
Kā CSKA šogad play-off veicās?
, 2011-05-17 22:32, pirms 13 gadiem
Ovienr8 rakstīja: SHUPLERS atvilks uz CSKA Slovaku meistarus bez problemam, taka CSKA budzets 2x lielaks ka RD...

gaidu ar nepacietibu un busu muzigs CSKA fans!


kaifs skatities kā CSKA jau 3 gadus pec kartas griež RD ka mikstos
Vai tiešām Tu esi tāds pamuļķis un nesaproti, ka neviens vairs tevi neņem šeit par pilnu???
Tu tik raksti un cilvēki ņirdz tieši par Tevi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-05-17 23:14, pirms 13 gadiem
Kārlis Skrastiņš noliedzis Jaroslavļas Lokomotiv prezidenta Jurija Jakovļeva apgalvojumu, ka viņš būtu parakstījis līgumu ar Kontinentālās hokeja līgas klubu. “Līgums nav parakstīts! Mans aģents tik tiešām veic pārrunas ar vairākiem KHL klubiem, un izskatās, ka Lokomotiv arī ir visreālākais variants, taču oficiālas vienošanās pagaidām nav. Vēl gaidīšu piedāvājumu no Dalasas Stars. Ja tāda nebūs, tad, visticamāk, braukšu uz Jaroslavļu,” otrdienas pievakarē Dienai skaidroja Skrastiņš.

Jaroslavļas Lokomotiv prezidents apstiprina līguma parakstīšanu ar Skrastiņu
Telefonsarunā Skrastiņš pauda, ka savas domas nav mainījis: “Mana prioritāte joprojām ir Dalasas Stars. Nezinu, vai es vēl piekristu pārbraukt uz citu NHL komandu, taču no Dalasas es ceru sagaidīt jaunu līguma piedāvājumu. Protams, ja tāds tiks izteikts, būs jāskatās, kādi ir līguma nosacījumi.»

Paralēli aģents izskatot iespējamos KHL variantus. «Pārrunas bijušas ar vairākiem KHL klubiem. Lokomotiv piedāvājums ir vislabākais. Jā, patlaban izskatās, ka ir divi iespējamie varianti — Dalasa vai Jaroslavļa.»
, 2011-05-17 23:18, pirms 13 gadiem
MrEmeschEmess rakstīja: Kā CSKA šogad play-off veicās?
labak ka luzeeru RD
, 2011-05-17 23:20, pirms 13 gadiem
bļāviens tā cerēju uz duetu Skrastiņš -Ozoliņš
, 2011-05-17 23:21, pirms 13 gadiem
Ovienr8 rakstīja: labak ka luzeeru RD
tu joko laikam
, 2011-05-17 23:35, pirms 13 gadiem
ķikuts rakstīja: tu joko laikam
viņš nejoko, tāds viņš ir, vecākiem kaut kas nav izdevies.
, 2011-05-17 23:51, pirms 13 gadiem
Nelasīju visus komentārus. Galavenais, gribu zināt, vai Skrastiņu pasludināja par Latvijas nodevēju, vai ne.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-05-18 00:18, pirms 13 gadiem
AhmadShahMassud rakstīja: Patiesībā CSKA loti palīdzēja jo nonākot 6.vietā būtu jācīnās pirmajā play-off kārtā ar SKA un pagājušās sezonas SKA nav aizpagājušas sezonas SKA. Tā kā labi, ka RD palika 7.vietā un apspēlēja MD.
Kam Tu skaidro , kaimiņu kucei ir vairāk prāta nekā tam āmuram
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-05-18 00:55, pirms 13 gadiem
Sancho-44- rakstīja: http://hclokomotiv.ru/lokomotiv/players/
Tieši tā!!! Ieejiet un apskatities, Skrastiņš ir iekļauts Loko sastāvā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-05-18 08:21, pirms 13 gadiem
, 2011-05-18 08:36, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neticu, jo K.Skrastiņš līdz 30. jūnijam nedrīkst neko parakstīt.
Tas nenozīmē,ka viņš nevarētu parādīties LOKO, bet tikai pēc šī datuma.
Precīzi teikts, jo Skrastiņam līdz 30. jūnijam ir spēkā iepriekšējais līgums ar Dallasu, un prioritāte Nr.1 Kažam ir NHL ne KHL..... Tikai tad ja Dallasa uzmetīs, tad gan spēlēs Lokomotīvē
, 2011-05-18 08:59, pirms 13 gadiem
ryansykesisgod rakstīja: Žēl gan, ka Skrastiņš izvēlējās spēlēt Lokomotīve.... Cik skaisti būtu ja vienā aizsargmaiņā spēlētu Skrastiņš ar Ozoliņu!
Tā nekad nebutu jo butu saparoti abi ar jaunakiem
, 2011-05-18 09:06, pirms 13 gadiem
markizs3 rakstīja: Precīzi teikts, jo Skrastiņam līdz 30. jūnijam ir spēkā iepriekšējais līgums ar Dallasu, un prioritāte Nr.1 Kažam ir NHL ne KHL..... Tikai tad ja Dallasa uzmetīs, tad gan spēlēs Lokomotīvē
Tas jau ir pirmajā lapā iekš Lokomatīves mājaslapas, ka Skrastiņš spēlēs Jaroslavļā.
Хоккейный Клуб «Локомотив» (Ярославль)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-05-18 10:53, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neticu, jo K.Skrastiņš līdz 30. jūnijam nedrīkst neko parakstīt.
Tas nenozīmē,ka viņš nevarētu parādīties LOKO, bet tikai pēc šī datuma.
Tāpat tak treniņnometnes nedrīkst rīkot agrāk par jūlija vidu, tā ka līdz 30.jūnijam viņu tur neviens nemaz ar negaidīs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja