Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Autors: gunemilio

Oļegs Sorokins

Sveiki DR līdzjutēji, kuri seko komandas rezultātiem pie TV ekrāniem izbraukumu spēlēs.

Vēlētos uzzināt vai esmu vienīgais, kurš uzskata ka Sorokina k-gam ar steigu būtu jābeidz sava karjera kā komentētājam. Piedodiet, bet tas ir drausmīgi. Ir vienkārši tik grūti skatīties spēli (itsevišķi tās kuras ātras un aizraujošas), ja viens večuks monotoni bliež vaļā savus komentārus. Ja vēl mājas spēļu studijas glābj Pučes k-gs, tad nu šeit ir galīgā tūtē. Jūsu domas?


, 2013-01-03 19:45, pirms 11 gadiem
ja viņš būtu slikts komentētājs tad viņš sen jau būtu atlaists,beidz raudāt tu neesi stilīgs vairs...
, 2013-01-03 19:59, pirms 11 gadiem
vins zin ko runaa, te tev nav dziedosho gjimenju sovs
, 2013-01-03 20:02, pirms 11 gadiem
Izslēdz skaņu un komentē pats, ekspert. Tieši interesanti paklausīties cilvēku, kurš kaut ko saprot no hokeja un māk paskaidrot, kurš kurā situācijā kaut ko dara nepareizi.
, 2013-01-03 20:05, pirms 11 gadiem
Austrumu tanks rakstīja: Izslēdz skaņu un komentē pats, ekspert. Tieši interesanti paklausīties cilvēku, kurš kaut ko saprot no hokeja un māk paskaidrot, kurš kurā situācijā kaut ko dara nepareizi.
Mna vinsh daudz labak patik neka Kreipans.
Slēpts komentārs: Hossafan
, 2013-01-03 20:09, pirms 11 gadiem
ko nu niekus,vienreiz var paklausīties tiešām situācijas iztirzājumu un pievērst skatu lietām ko agrāk neredzēju un nesapratu,lai Oļegs turpina,tas ir labais!!!!
, 2013-01-03 20:12, pirms 11 gadiem
un Puče var savu ekspertīzi bāros stāstīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: gunemilio
, 2013-01-03 20:15, pirms 11 gadiem
Montotoni vai nemonotoni. Latvijā jau nav skolas, kur mācītu cilvēkus, kā komentēt hokeja, futbola vai citu sporta pārraidi. Var apmeklēt tikai kkādus kursus. Un emociju ietekmē bieži kāds kaut ko pasaka nepareizi un tad ir vēl sliktāk. Galvenais, ka to dara cilvēks, kurš kaut ko saprot no tā, kas notiek laukumā.

Un Sorokins nav tas sliktākis, ko esmu dzirdējis. Viņam valoda ir diezgan laba, nerunā ar nekādiem slengiem vai vēl kko tādu. Piemēram Koscinkevičs, kas komentē ČL spēles gan nemāk runāt pēc valodas likumiem. Visulaiku velk kko, gandrīz kā sūdu spiezdams. Ar tiem visiem "aaa" un ''emm''. Riebjas klausīties. Un ja vēl tautības sauc ne pēc gramatikas likumiem, piemēram, itāļus sauc par itāliešiem utt.

Sorokins ir OK vecis
Slēpts komentārs: žirga88
, 2013-01-03 20:32, pirms 11 gadiem
pēc manām domām, viņš ir lielisks komentētājs, nav kaut kāds Toļiks, kas ir pozitīvs it visur, bet komentē neitrāli gan Dinamo gan citām komandām, un ļoti bieži no viņa iznāk smieklīgas piezīmes
, 2013-01-03 20:48, pirms 11 gadiem
gunemilio rakstīja: Varbūt nedaudz nepareizi noformulēju domu, par ko esmu neapmierināts ar Sorokina komentēšanu. Nejau uzskatu, ka vins neko nesaprot no hokeja - tieši otrādi, bet ir taču jābūt emocijām, kad notiek svarīgas lietas uz laukuma. Piemēram salīdziniet DR mājas un izbraukumu spēļu komentētājus. Zaharova k-gs arī nerunā muļķības saistībā ar hokeju + ir emocijas. Un komentētāju emocijas uzlādē arī skatītāju emocijas.
Par emocijām varu piekrist, bet reti kurš komentētājs tik smalki izskaidro spēlētāju (ne)pareizās darbības laukumā.
, 2013-01-03 21:30, pirms 11 gadiem
gunemilio rakstīja: Varbūt nedaudz nepareizi noformulēju domu, par ko esmu neapmierināts ar Sorokina komentēšanu. Nejau uzskatu, ka vins neko nesaprot no hokeja - tieši otrādi, bet ir taču jābūt emocijām, kad notiek svarīgas lietas uz laukuma. Piemēram salīdziniet DR mājas un izbraukumu spēļu komentētājus. Zaharova k-gs arī nerunā muļķības saistībā ar hokeju + ir emocijas. Un komentētāju emocijas uzlādē arī skatītāju emocijas.
Tieši Zaharovs ir garām ar savu nespēju izsekot līdzi notikumiem laukumā un neprofesionāliem komentāriem kopā ar savu pārinieku. Tāpat reti kad viņi saredz kas guvis vārtus un akli paļaujas uz TV operatoru sniegto info ko pasniedz kā vienīgo pareizo... Komentējot tomēr ir jāsaprot par ko runā un mazliet spēle jāsaprot... Sorokinu ir patīkami klausīties. Komentē pārliecinoši un ir mazliet pārsteidzoši, jo Oļegs nav to apguvis profesionāli (nav studējis)...
, 2013-01-03 21:34, pirms 11 gadiem
Sorokinam nav emociju, jo viņš pats ir spēlētājs un skatoties spēli, redz to tehniskos nogriežņos nevis liriskās atkāpēs un pusgadsimta statistikās. Personīgi dodu priekšroku, ja tiek komentēta taktika un "melnās" lietiņas, ko Kreipāns nekad vispār nav komentējis. Ar Puči vai bez, manuprāt labs komentētājs. Un jā par tiem itāliešiem( nu kur tādus vispār var izdomāt - kurā skolā to māca), kas te iepriekš rakstīja arī piekrītu! Vēl tik trūkst spānieši, somieši...
MAn nav iebildumu ne pret Kreipānu, ne pret Sorokinu - lai gan abi ir pilnīgi pretēja stila komentētāji - varētu viņus salikt abus kopā! vines vārās uz emocijām, otrs skaidro tehniku!
, 2013-01-03 22:06, pirms 11 gadiem
Sorokins būtu ok komentātors, ja mazāk pārdzīvotu par savējiem čomiem uz soliņa un laukumā. Toties jauniem hokejistiem viņš pasaka labus skaidrojumus par spēles situācijām. Jādod laiks, lai izaugtu.
, 2013-01-03 22:17, pirms 11 gadiem
Tas otrs drīzāk man besī. Viņam vajag aiziet dikciju pamācīties.
, 2013-01-03 22:17, pirms 11 gadiem
Vislabakais bija ĀBols
, 2013-01-04 02:01, pirms 11 gadiem
henrijz rakstīja: Sorokinam nav emociju, jo viņš pats ir spēlētājs un skatoties spēli, redz to tehniskos nogriežņos nevis liriskās atkāpēs un pusgadsimta statistikās. Personīgi dodu priekšroku, ja tiek komentēta taktika un "melnās" lietiņas, ko Kreipāns nekad vispār nav komentējis. Ar Puči vai bez, manuprāt labs komentētājs. Un jā par tiem itāliešiem( nu kur tādus vispār var izdomāt - kurā skolā to māca), kas te iepriekš rakstīja arī piekrītu! Vēl tik trūkst spānieši, somieši...
MAn nav iebildumu ne pret Kreipānu, ne pret Sorokinu - lai gan abi ir pilnīgi pretēja stila komentētāji - varētu viņus salikt abus kopā! vines vārās uz emocijām, otrs skaidro tehniku!
itāļi ir senie Itālijas iedzīvotāji (kopa ar latīņiem, oskiem, umbriem u.c.), kas 1.g. tūkst.p.m.ē.apdzīvoja Apenīnu pussalu. Itālieši ir pašreizējie Itālijas iedzīvotāji.
Tā kā tavs komentārs par tiem itāliešiem tikai tevi te padara par apsmieklu!
Tā kā pats labāk pastāsti, kādas skolās gāji?
, 2013-01-04 04:43, pirms 11 gadiem
Stīvens Sigals rakstīja: itāļi ir senie Itālijas iedzīvotāji (kopa ar latīņiem, oskiem, umbriem u.c.), kas 1.g. tūkst.p.m.ē.apdzīvoja Apenīnu pussalu. Itālieši ir pašreizējie Itālijas iedzīvotāji.
Tā kā tavs komentārs par tiem itāliešiem tikai tevi te padara par apsmieklu!
Tā kā pats labāk pastāsti, kādas skolās gāji?
Tur, ka itālieši ir Itālijas iedzīvotāji, tev ir pilnīga taisnība. Bet, kas attiecas uz latviešu valodas likumiem, ja pareizi atceros, tad skolā mācija, ka itālis ir nācijai piederīgais,bet itālietis ir tas,kurš dzīvo Itālijā un tautība var būt cita.
Tā kā itālis ir tautība, tad spēlētāju, piemēram, Balotellī, manis minētais komentētājs, teorētiski drīkstētu saukt par itālieti, ja viņš pārstāvētu kādu Itālijas klubu, jo tad viņš būt arī valsts iedzīvotājs, nevis tikai tās pilsonis. Bet tas pat ir tikai teorēetiski.

To apliecina arī ministru kabinetā pieņemtie likumi linkā->

Noteikumi par Tautību klasifikatoru
36. numuriņš
, 2013-01-04 07:46, pirms 11 gadiem
Viņš kā exhokejists saprot hokeju un sniedz patiesākas ziņas nekā žurnālists Puče.
, 2013-01-04 08:40, pirms 11 gadiem
piparz rakstīja: Sorokins būtu ok komentātors, ja mazāk pārdzīvotu par savējiem čomiem uz soliņa un laukumā. Toties jauniem hokejistiem viņš pasaka labus skaidrojumus par spēles situācijām. Jādod laiks, lai izaugtu.
It kā jau piekrītu, kaut kas nedaudz tomēr pietrūkst, ja ir iespēja izvēlēties es labprātāk skatos pa KHL tv, patīk tie komentētēji, izņemot pēdējās divas spēles ar Severstaļ un Pinsku, nju šķiet ļooti saguruši komentētāji, kaut arī pareizi teica ka spēle nekāda u.t.t,
, 2013-01-04 09:36, pirms 11 gadiem
Sorokins saprot hokeju un izskaidro knifus, ko neprofesionālis nepamana.

Drīzāk Aivars Zahārovs un Jānis Vuguls ir pilnīgi čau, lej ūdeni, lai tikai aizpildītu vietu ar skaistiem teikumiem.

piemērs: "Indrašis vienmēr ir spēlējis spēka spēli"
, 2013-01-04 10:06, pirms 11 gadiem
Es no Oļega esmu uzzinājis daudz jaunas nianses, kas saistītas ar spēles momentiem, treneriem un spēlētājiem. Kurus neviens cits komentētājs nezina, jo nekad nav spēlējis.
, 2013-01-04 12:17, pirms 11 gadiem
Nu nez! Man atkal labāk tīk skatīties spēles ar Sorokina komentāriem, vismaz zin, par ko runā, nekā tās, kur tie divi gudrīši, nezinu kā viņus sauc, galīgi šķērsām komentē.
Ābols, protams, bija labākais, bet ko lai dara, ja viņš Dinamo spēļu laikā ir aizņemts ar citām lietām.
, 2013-01-04 13:35, pirms 11 gadiem
NHL-ā rakstīja: Tur, ka itālieši ir Itālijas iedzīvotāji, tev ir pilnīga taisnība. Bet, kas attiecas uz latviešu valodas likumiem, ja pareizi atceros, tad skolā mācija, ka itālis ir nācijai piederīgais,bet itālietis ir tas,kurš dzīvo Itālijā un tautība var būt cita.
Tā kā itālis ir tautība, tad spēlētāju, piemēram, Balotellī, manis minētais komentētājs, teorētiski drīkstētu saukt par itālieti, ja viņš pārstāvētu kādu Itālijas klubu, jo tad viņš būt arī valsts iedzīvotājs, nevis tikai tās pilsonis. Bet tas pat ir tikai teorēetiski.

To apliecina arī ministru kabinetā pieņemtie likumi linkā->

Noteikumi par Tautību klasifikatoru
36. numuriņš
Tu man vari nerādīt k/kādus pis tus MK noteikumus, kurus sastāda zemļinskis un tml. pid ari. Visās pasaules vārdnīcās ir rakstīts kā es teicu.
, 2013-01-04 13:37, pirms 11 gadiem
Stīvens Sigals rakstīja: ...Visās pasaules vārdnīcās ir rakstīts kā es teicu.
tiešām esi lasījis visas Pasaules vārdnīcas?
, 2013-01-04 14:26, pirms 11 gadiem
bet tādam ir jābūt komentētāju tandēmam. Viens kurš māk labi komentēt spēli, tb Laviņš atdod piespēli Karsumam, bet otram jābūt tādam, kurš padziļināti redz hoķi, tb zina daudz taktiskās lietas un izprot hokeju no saknēm! Manuprāt Sorokins ir labs!
, 2013-01-04 14:59, pirms 11 gadiem
Stīvens Sigals rakstīja: Tu man vari nerādīt k/kādus pis tus MK noteikumus, kurus sastāda zemļinskis un tml. pid ari. Visās pasaules vārdnīcās ir rakstīts kā es teicu.
Kas tu esi tik dumjš, ka nesaproti atšķirību, kas ir iedzīvotājs un kas ir pilsonis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-04 20:29, pirms 11 gadiem
Labākais eksperts kāds bijis,zin ko runā ,neviss tukši muld un otrs komentētājs piedod emocijas,man patīk ļoti labi!
, 2013-01-04 21:43, pirms 11 gadiem
no sākuma, ka viņš komentēja, sezonas sākumā, man arī viņš krita uz nerviem, un nedaudz arī tagad krīt, bet viņš vismaz nebaidās pateikt to kā viņš domā, piemēram, par tiesnešiem, saka, ka galīgi nav pareizs lēmums un nepiekrīt noraidījumam, bet Kreipāns teiktu nu varbūt ir noraidījums, tiesnešiem vienmēr taisnība. Turpretī, Sorokins ar saviem abiem brāļiem troļļiem, kuri komentē kopā ar viņu laiž totālā tūtē visu komentēšanu, jo jau vairākkārtīgi ir nokavējuši elementāras epizodes, kur jau ir redzams , ka ir bijis noraidījums , bet viņi attopas tikai tad, kad spēlētājs ir uz noraidīto soliņa - ā nu re, ir noraidījums. Tāda sajūta, ka šie klauni nemaz neseko līdzi spēlei, pie tam Sorokins pārsvarā mūs fanus noliek uz lāpstiņām, noniecina.
, 2013-01-06 14:37, pirms 11 gadiem
Man ļoti patīk kā Oļegs komentē. Var just ka zinošs cilvēks. Daudz ko jaunu var uzzināt!
Tu, gunemilio, drošvien esi viens no tiem, kuriem besī, ka viss besī, jo visi besī...
Armands Bērziņš. Foto: Guntis Lazdāns/OHL
148

''Dinamo'' publicē sastāvu OHL sezonai, A. Bērziņš atgriežas ''Prizmā''

''Optibet'' Hokeja līgas mājaslapā parādījusies informācija par Rīgas ''Dinamo'' sastāvu gaidāmajā sezonā. Tikmēr ''Prizmas'' rindās atgriezies pieredzējušais centra uzbrucējs Armands Bērziņš.
Miks Indrašis. Foto: Rīgas "Dinamo"
42

Nauda Eiropas hokejā. Cik brangs ir KHL klubu solītais kumoss?

Laikā, kad Krievija izvērš asiņainu un naidpilnu agresiju Ukrainā, Latvijas izlases hokejisti liek parakstus uz līgumiem ar Krievijas klubiem. Kā viņi nonāk līdz šādu lēmumu pieņemšanai? Visi kā viens saprot, kas šobrīd notiek Ukrainā, un ka tas, ko dara krievi, ir ,maigi izsakoties, zvērības, taču visam ir sava cena, arī lēmumiem doties strādāt uz Krieviju. Papētot nedaudz dziļāk, secinām, ka Krievijā solītā nauda, salīdzinājumā ar to, ko spēj maksāt Eiropas vadošajās līgās, tiešām ir kosmiska.
Sandis Riekstiņš. Foto: Dmitrijs Suļžics/F64
58

Saeima aizliedz Latvijas sportistu un komandu sacenšanos Krievijā un Baltkrievijā

Saeima ceturtdien, 28. aprīlī, galīgajā lasījumā atbalstīja par steidzamiem atzītos grozījumus Sporta likumā, kas paredz aizliegumu Latvijā reģistrētām sporta spēļu komandām piedalīties Krievijas vai Baltkrievijas nacionālajos čempionātos un kausu izcīņās, informē Saeimas Preses dienests.