Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Autors: kamazinsh

Video: (VIDEO) Kaspars Daugaviņš VS Matt Clackson

Kaspars Daugaviņš VS Matt Clackson

, 2008-11-23 20:12, pirms 15 gadiem
Daugava malacis, gāja aizstāvēt savu komandas biedru! Cienu šo džeku!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: viedoklis
, 2008-11-23 20:22, pirms 15 gadiem
Karoč zaudēja!
, 2008-11-23 20:28, pirms 15 gadiem
viedoklis rakstīja: Par to vienu turnīru, kur spēlēja un tad palika par parastu, nekā vērtu, trešās šķiras LV hokejistu??? Tādu mums ir gana...
Viņam jau vajadzēja pie NHL klauvēt...
cienu kā drosmīgu džeku, es šeit nerunāju par viņa sniegumu!
, 2008-11-23 21:13, pirms 15 gadiem
viedoklis rakstīja: Par to vienu turnīru, kur spēlēja un tad palika par parastu, nekā vērtu, trešās šķiras LV hokejistu??? Tādu mums ir gana...
Viņam jau vajadzēja pie NHL klauvēt...
Par Daugaviņu necik sen bija visai plaša diskusija, tāpēc neatkārtošos, vien atgādīnāšu, ka 6 spēles sezonas beigās nav rādītājs, lai spriestu par spēlētāja progresu/regresu!
, 2008-11-23 21:13, pirms 15 gadiem
da, ko tur cieniit...aaksts vins kkaads vien ir, nekad neaizmirsiisu vina kautinu ar kuldu, kam tas bija vajadziigs, protams, ka tikai daugavinam, sizo..nekas vairaak..iedos vinereiz kaads taa riktiigi pa taafeli, vairaak arii klaat nevienam neliidiis, tas ir tikai laika jautaajums!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-11-23 21:43, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Par Daugaviņu necik sen bija visai plaša diskusija, tāpēc neatkārtošos, vien atgādīnāšu, ka 6 spēles sezonas beigās nav rādītājs, lai spriestu par spēlētāja progresu/regresu!
Tas gan... kādas 6spēles... ??? drīz būs 6sezonas... Jau lielajā izlasē bij redzams, ka tikai lieko svaru ir pieaudzējis, neko citu...
, 2008-11-23 21:55, pirms 15 gadiem
viedoklis rakstīja: Tas gan... kādas 6spēles... ??? drīz būs 6sezonas... Jau lielajā izlasē bij redzams, ka tikai lieko svaru ir pieaudzējis, neko citu...
Sešas sezonas? Man aptuveni 3.5 sanāk... un pa 2.5 sezonām var ĻOTI daudz kas mainīties... .
Un par "lielo izlasi" jau arī ir runa... aizpagājušajā PČ, kurš notika Maskavā, bija Ņiživijs, kurš pēc smagas sezonas atbrauca uz PČ un tur bija, godīgi sakot, "nekāds" un tad visi bļava - Vot Saška tāds, Saška šitāds! Izlasei tuvumā šamo laist vispār nevajag... kur šie bļāvēji ir tagad? PČ ir PČ - viens turnīrs sezonas beigās. Tā nav nekāda talantu un progresa skate. A ar šitādu Latvijas pavasarīgo hokeja skatītāju attieksmi sanāk, ka vari būt NHL reg. sezonas MVP, bet ja PČ neko nerādi, tad nekas arī neesi, jo Latvijas pavasarīgais hokeja skatītājs taču to nav redējis... .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-11-23 22:45, pirms 15 gadiem
Daugaviņš klauvē pretiniekam pie galvas.
, 2008-11-23 23:30, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Sešas sezonas? Man aptuveni 3.5 sanāk... un pa 2.5 sezonām var ĻOTI daudz kas mainīties... .
Un par "lielo izlasi" jau arī ir runa... aizpagājušajā PČ, kurš notika Maskavā, bija Ņiživijs, kurš pēc smagas sezonas atbrauca uz PČ un tur bija, godīgi sakot, "nekāds" un tad visi bļava - Vot Saška tāds, Saška šitāds! Izlasei tuvumā šamo laist vispār nevajag... kur šie bļāvēji ir tagad? PČ ir PČ - viens turnīrs sezonas beigās. Tā nav nekāda talantu un progresa skate. A ar šitādu Latvijas pavasarīgo hokeja skatītāju attieksmi sanāk, ka vari būt NHL reg. sezonas MVP, bet ja PČ neko nerādi, tad nekas arī neesi, jo Latvijas pavasarīgais hokeja skatītājs taču to nav redējis... .
Ar ko Daugaviņš ir izcēlies kaut šajās 3,5sezzonās??? Nu, un stulbums neskaitaas...
, 2008-11-24 01:32, pirms 15 gadiem
Ko jūs visi viņu noliekat? Pieņemu,ka lielākā daļa nav saniegusi ne kripatiņu no viņa sasniegtā.
, 2008-11-24 08:05, pirms 15 gadiem
viedoklis rakstīja: Ar ko Daugaviņš ir izcēlies kaut šajās 3,5sezzonās??? Nu, un stulbums neskaitaas...
- 18 gados izspēlējies visās Latvijas izlasēs (2006.)
- Bijis izlases līderis PČ (2007.)
- Tika draftēts OHL ar kopējo 3. numuru un spēja tur noturēties (ja redzam kas notiek ar pārējiem mūsējiem, kam 10 spēles CHL jau ir sasniegums...)
- Draftēts NHL ar kopējo 91. numuru.
- Pirmajā OHL sezonā tika iekļauts pirmajā līgas simboliskajā pieciniekā.
- Otrajā sezonā bija neapstrīdams OHL komandas līderis un viens no visas OHL līderspēlētājiem.
- Debitēja AHL.

Kā jau iepriekš esmu rakstījis, visiem (kuri saskatījušies uz Ovi, Malkina, Krosbija, Bekstrēma, Kopitara spēli) jau gribas, lai tāds Daugaviņš, Karsums vai kāds cits uzreiz spēlē NHL un ir ja ne labākie visā līgā, tad komandā - noteikti... taču nav viņi tādi talanti + ir jābūt baigajai apstākļu sakritībai, lai tā notiktu.

Viss tagad iet pēc normāla plāna, Kasparam šī ir pirmā PRO sezona, vasarā bija problēmas ar veselību + iepriekš bija smaga sezona...
, 2008-11-24 08:42, pirms 15 gadiem
Daugavinjsh jau iisteniibaa ir superiigs speeleetaajs un talantiigs dzjeks, tikai paareejie to nesaprot vieniigi Minins. nu kaa mees taa?
, 2008-11-24 08:53, pirms 15 gadiem
specnaziits rakstīja: Daugavinjsh jau iisteniibaa ir superiigs speeleetaajs un talantiigs dzjeks, tikai paareejie to nesaprot vieniigi Minins. nu kaa mees taa?
Jā, pareizi, labāk visus no sākuma tā riktīgāk "nolikt", bet pēc tam no cita profila bļaut - Es takš zināju, ka viņš var!
, 2008-11-24 08:53, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: - 18 gados izspēlējies visās Latvijas izlasēs (2006.)
- Bijis izlases līderis PČ (2007.)
- Tika draftēts OHL ar kopējo 3. numuru un spēja tur noturēties (ja redzam kas notiek ar pārējiem mūsējiem, kam 10 spēles CHL jau ir sasniegums...)
- Draftēts NHL ar kopējo 91. numuru.
- Pirmajā OHL sezonā tika iekļauts pirmajā līgas simboliskajā pieciniekā.
- Otrajā sezonā bija neapstrīdams OHL komandas līderis un viens no visas OHL līderspēlētājiem.
- Debitēja AHL.

Kā jau iepriekš esmu rakstījis, visiem (kuri saskatījušies uz Ovi, Malkina, Krosbija, Bekstrēma, Kopitara spēli) jau gribas, lai tāds Daugaviņš, Karsums vai kāds cits uzreiz spēlē NHL un ir ja ne labākie visā līgā, tad komandā - noteikti... taču nav viņi tādi talanti + ir jābūt baigajai apstākļu sakritībai, lai tā notiktu.

Viss tagad iet pēc normāla plāna, Kasparam šī ir pirmā PRO sezona, vasarā bija problēmas ar veselību + iepriekš bija smaga sezona...
varētu Tev piekrist, ja vien pēc visa Tevis rakstīta Daugaviņš nebūtu vien tikai 121. (!) rezultatīvākais starp AHL rookijiem...
, 2008-11-24 09:01, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: varētu Tev piekrist, ja vien pēc visa Tevis rakstīta Daugaviņš nebūtu vien tikai 121. (!) rezultatīvākais starp AHL rookijiem...
Nu i? Tagad, ka nav spicē, viss? Paskatīsimies kur tie 120 rezultatīvākie būs pēc pāris gadiem...
, 2008-11-24 09:53, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kā jau iepriekš esmu rakstījis, visiem (kuri saskatījušies uz Ovi, Malkina, Krosbija, Bekstrēma, Kopitara spēli) jau gribas, lai tāds Daugaviņš, Karsums vai kāds cits uzreiz spēlē NHL un ir ja ne labākie visā līgā, tad komandā - noteikti... taču nav viņi tādi talanti + ir jābūt baigajai apstākļu sakritībai, lai tā notiktu.

Viss tagad iet pēc normāla plāna, Kasparam šī ir pirmā PRO sezona, vasarā bija problēmas ar veselību + iepriekš bija smaga sezona...
Par Kaspi lai nu paliek... cerams, ka šis tiešām ieies pieaugušo hoķī ar laiku, bet par Karsumu un Kopitaru gan es Tev gluži nevarētu piekrist.... junioru laikā šie abi bija +/- līdzvērtīgi pretinieki un Karsiks ne pa mata tiesu nebija sliktāks par Anži... tik Anžem ir ap 190+ augums, bet karsikam 178-179cm.... vienu nodraftēja Bruins (kam bija tad pilns ar gana labiem spēlētājiem) otru autsaideri Kings kur Anže uzreiz par līderi tika "bīdīts"... līdz ar to viens tagad "bakstās" pa AHL nu jau divus gadus, kamēr otrs ir viens no savas NHL komandas līderiem.... daudz kas šajā biznesā ir atkarīgs no tā kādu pusi tev pagriež Veiksmes jaunkundze.... Kariskam viņa pagaidām ir tik vienu pusi pagriezusi....
, 2008-11-24 09:57, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu i? Tagad, ka nav spicē, viss? Paskatīsimies kur tie 120 rezultatīvākie būs pēc pāris gadiem...
Kā jau parasti - kādi 20 NHL, kādi 70 turpat AHL, kādi 20 Eiropā, kādi 10 ECHL...
, 2008-11-24 10:00, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Par Kaspi lai nu paliek... cerams, ka šis tiešām ieies pieaugušo hoķī ar laiku, bet par Karsumu un Kopitaru gan es Tev gluži nevarētu piekrist.... junioru laikā šie abi bija +/- līdzvērtīgi pretinieki un Karsiks ne pa mata tiesu nebija sliktāks par Anži... tik Anžem ir ap 190+ augums, bet karsikam 178-179cm.... vienu nodraftēja Bruins (kam bija tad pilns ar gana labiem spēlētājiem) otru autsaideri Kings kur Anže uzreiz par līderi tika "bīdīts"... līdz ar to viens tagad "bakstās" pa AHL nu jau divus gadus, kamēr otrs ir viens no savas NHL komandas līderiem.... daudz kas šajā biznesā ir atkarīgs no tā kādu pusi tev pagriež Veiksmes jaunkundze.... Kariskam viņa pagaidām ir tik vienu pusi pagriezusi....
pēc kā Tu spried, ka šei bija līdzvērtīgi pretinieki???
par to "līdzvērtīgumu" tas vien bij tik Latvijas sporta žurnālistu un portālu kultivēts mīts (bez reāla seguma), kura pamatā bija tikai 1.(!) spēlē (U20 1. divīzijas PČ Narvā) dažu žurnālistu redzētais un savā stilā interpretētais.
, 2008-11-24 10:38, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: pēc kā Tu spried, ka šei bija līdzvērtīgi pretinieki???
par to "līdzvērtīgumu" tas vien bij tik Latvijas sporta žurnālistu un portālu kultivēts mīts (bez reāla seguma), kura pamatā bija tikai 1.(!) spēlē (U20 1. divīzijas PČ Narvā) dažu žurnālistu redzētais un savā stilā interpretētais.
Nu, bet vai ta uz tās savstarpējās spēles pamata nevarēja arī salīdzināt Anžes un Mārtiņa sniegumus (kas ko var un tie sniegumi bija stipri līdzīgi)...?!!! Ta ar ko vispār šos var salīdzināt?! Tūlīt teiksi - viens redz spēlēja zviedru Elitē kamēr otrs tik "kaut kādos" Kanādas junioros, kur aizveda savu komandu līdz Memorial Cup fīnālam vēl kļūstot par fināla MVP... tas jau tāds "nieks" ne?!
, 2008-11-24 11:07, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Nu, bet vai ta uz tās savstarpējās spēles pamata nevarēja arī salīdzināt Anžes un Mārtiņa sniegumus (kas ko var un tie sniegumi bija stipri līdzīgi)...?!!! Ta ar ko vispār šos var salīdzināt?! Tūlīt teiksi - viens redz spēlēja zviedru Elitē kamēr otrs tik "kaut kādos" Kanādas junioros, kur aizveda savu komandu līdz Memorial Cup fīnālam vēl kļūstot par fināla MVP... tas jau tāds "nieks" ne?!
nieks jau tas, protams, nav - taču ņem vērā: Karsums ir gadu vecāks par Kopitaru. Kopitars analoģiskā vecumā (gadu vēlāk) bija jau NHL un aizvadīja lielisku debijas sezonu Kingos: 20+41=61
, 2008-11-24 11:26, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: nieks jau tas, protams, nav - taču ņem vērā: Karsums ir gadu vecāks par Kopitaru. Kopitars analoģiskā vecumā (gadu vēlāk) bija jau NHL un aizvadīja lielisku debijas sezonu Kingos: 20+41=61
Nešaubos, ka arī Karsiks tādos Kingos (tajā laikā) būtu "pamatā" bijis.... bet tas atkal no sērijas "kā būtu ja būtu"... atgriežoties pie Tavas iemīļotās zviedru Elites.... Gadienā nezini kas šo klubiem ir pa problēmām?! Tak skaitās it kā pat otrs spēcīgākais čempis Vecajā Kontinentā (dažiem pat Nr.1), bet tādā Čempionu līgā viņu klubi vismaz pagaidām spēlē (piedod atvaino) kā tādi lohi un "kāš" visādiem šveiciešiem!!! Vot Tev i "līmenis".... Būtu es zviedrs man būtu kauns! Vai arī šie tādu ČL neņem īpaši nopietni?!
, 2008-11-24 13:42, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Nešaubos, ka arī Karsiks tādos Kingos (tajā laikā) būtu "pamatā" bijis.... bet tas atkal no sērijas "kā būtu ja būtu"... atgriežoties pie Tavas iemīļotās zviedru Elites.... Gadienā nezini kas šo klubiem ir pa problēmām?! Tak skaitās it kā pat otrs spēcīgākais čempis Vecajā Kontinentā (dažiem pat Nr.1), bet tādā Čempionu līgā viņu klubi vismaz pagaidām spēlē (piedod atvaino) kā tādi lohi un "kāš" visādiem šveiciešiem!!! Vot Tev i "līmenis".... Būtu es zviedrs man būtu kauns! Vai arī šie tādu ČL neņem īpaši nopietni?!
Zviedriem tiesam jakaunas, par savu hokeju. Mums gan ir ar ko lepoties..Mums ir Dinamo Riga kas pedejo reiz vinneja nez kad un pieauguso izlase kura regulari noturas A grupa!
, 2008-11-24 15:03, pirms 15 gadiem
snupijs rakstīja: Zviedriem tiesam jakaunas, par savu hokeju. Mums gan ir ar ko lepoties..Mums ir Dinamo Riga kas pedejo reiz vinneja nez kad un pieauguso izlase kura regulari noturas A grupa!
Redz viena lieta ir Latvijas nīkuļojošais hokejs (jeb varbūt Tu mūs tāpat kā Kira par "hokeja lielvalsti" uzskati?! ), bet pavisam cita lieta ir daudzkārtējie pasaules čempioni ar 2./3. spēcīgāko līgu pasaulē, kuri tagad ČL izgāžas pēc pilnas programmas -viens klubs vēl nevienu punktu nav dabujis, bet otrs dabūs stipri piepūlēties, lai no grupas izlīstu....
, 2008-11-24 15:31, pirms 15 gadiem
Bijis izlases līderis PČ (2007.)

Nepiekrītu
, 2008-11-24 16:40, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Sešas sezonas? Man aptuveni 3.5 sanāk... un pa 2.5 sezonām var ĻOTI daudz kas mainīties... .
Un par "lielo izlasi" jau arī ir runa... aizpagājušajā PČ, kurš notika Maskavā, bija Ņiživijs, kurš pēc smagas sezonas atbrauca uz PČ un tur bija, godīgi sakot, "nekāds" un tad visi bļava - Vot Saška tāds, Saška šitāds! Izlasei tuvumā šamo laist vispār nevajag... kur šie bļāvēji ir tagad? PČ ir PČ - viens turnīrs sezonas beigās. Tā nav nekāda talantu un progresa skate. A ar šitādu Latvijas pavasarīgo hokeja skatītāju attieksmi sanāk, ka vari būt NHL reg. sezonas MVP, bet ja PČ neko nerādi, tad nekas arī neesi, jo Latvijas pavasarīgais hokeja skatītājs taču to nav redējis... .
Ir Latvijas izlases treneriem tāda tendence kā pussavainoto spēlētāju ņemšana izlasē (Cipruss; Ņiživijs (laikam 2006.-ajā)).
, 2008-11-24 16:42, pirms 15 gadiem
archy0 rakstīja: Ir Latvijas izlases treneriem tāda tendence kā pussavainoto spēlētāju ņemšana izlasē (Cipruss; Ņiživijs (laikam 2006.-ajā)).
ko darīt, ja parējie, kas palikuši malā, ir vēl sliktāki par pussavainotajiem.
, 2008-11-24 16:44, pirms 15 gadiem
Straka rakstīja: ko darīt, ja parējie, kas palikuši malā, ir vēl sliktāki par pussavainotajiem.
... tā izskatās
, 2008-11-24 17:12, pirms 15 gadiem
Straka rakstīja: ko darīt, ja parējie, kas palikuši malā, ir vēl sliktāki par pussavainotajiem.
Tihonovs savulaik pieturējās pie principa - labs spēlētājs ir tikai vesels spēlētājs...
, 2008-11-24 17:26, pirms 15 gadiem
viedoklis rakstīja: Par to vienu turnīru, kur spēlēja un tad palika par parastu, nekā vērtu, trešās šķiras LV hokejistu??? Tādu mums ir gana...
Viņam jau vajadzēja pie NHL klauvēt...
Nevajadzeeja jau peec pirmaas OHL sezonas vinju te komentaaros pa taisno suutiit uz NHL, tad tagad pashiem nebuutu vilshanaas, ka shim veel, izraadaas, AHL kaut kas jaaparaada!
, 2008-11-24 18:05, pirms 15 gadiem
udyjibal rakstīja: Bijis izlases līderis PČ (2007.)

Nepiekrītu
Nepriekrīti.
, 2009-01-03 18:48, pirms 15 gadiem
kas ir OHL?
Haralds Egle spēlē pret Slovākiju. Foto: Matt Zambonin/IIHF
1

Egles dalība spēlē pret ASV traumas dēļ ir uz jautājuma zīmes

Latvijas izlases uzbrucējs Haralds Egle vakar nepabeidza spēli pret Slovākiju, jo guva traumu. Tā varētu likt viņam izlaist arī rītdienas spēli pret ASV, sarunā ar medijiem atzina Latvijas izlases galvenais treneris Harijs Vītoliņš.
Kristers Gudļevskis. Foto: IIHF
8

Gudis ar pēdējiem spēkiem aizved līdz uzvarai, līdzjutēji novērtē Ločmeļa bullīšus

Latvijas hokeja izlase svētdienas naktī aizcīnījās līdz pēcspēles metienu uzvarai pār Slovākijas izlasi, tādējādi ierakstot turnīra tabulā divus punktus un saglabājot cerības uz ceturtdaļfinālu pirms grupu turnīra noslēdzošās spēļu kārtas. Portāla Sportacentrs.com apmeklētāji neslēpa savu sajūsmu par Kristera Gudļevska sniegumu, kā arī izcēla Dana Ločmeļa divus realizētos pēcspēles metienus.
Kristers Gudļevskis atvaira ripu pēcspēles metienu laikā. Foto: Darko Vojinovič/AP/Scanpix
9

Latviešiem pie rīkles bija pielikts nazis: slovāku preses reakcija

Slovākija ir pirmā no Latvijas pretiniecēm, kuras veikums izpelnījās nonākšanu valsts sporta galveno ziņu augšgalā. Pasaules čempionāta preses sekretārs pirms nedēļas ziņoja, ka slovāki nopirkuši visvairāk biļešu, savukārt mediji turnīrā izceļas ar Latvijai līdzīgu aktivitāti.