Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Autors: SAWLE

Vajadzīgas Jūsu atbildes!!!:)

Vajadzīgas Jūsu atbildes!!!:)

Jautājumi ir šādi:

1. Kas ir populārākais sportaveids Kanādā???(it kā es zinu, bet man viena ne īpaši gudra klasesbiedrene(kurai brālēns dzīvo kanādā) cenšas iestāstīt, ka tas it kā esot snowbords:D)
2. Kas vinnēs PC hokejā šogad?
3. Masaļskis - jaunais Mūris?
4. Kopvērtējums par LV hokeja izlases dalību šī gada PČ!
5. Visas spēles noskatījāties?
6. Oļegs Znaroks paliks savā amatā???
7. Kā iemest vairākumā?

jau iepriekš milzīgs PALDIES!!!


, 2008-05-14 22:58, pirms 16 gadiem
1.Hokejs
2.Kanāda
3. IRbi nekad nepārspēs( nhl līmenis un otrais kīpers eiropā ( kad kapāja stenlija kausā) bet jaunāko laiku mūris gan Edža ir
4."Tādas iespējas jāizmanto( lasi 8 - niekā bija jātiek) lai gan objektīvi tas nav mūsu līmenis
5. nē
6.ceru, ka nē
7. mazāk dzert vajag
, 2008-05-14 23:01, pirms 16 gadiem
1. Shaubu nav - Slidoshana
2. Kanaada
3. shaubu nav...
4. iespaids kopuma pozitiivs.. lai ari ne ipashi labs rezultats
5. jap
6. domaju ka jaa
7. Eiropas laukumos gan jau iemetiisim.. bet vnk vairak jadod ripa aizsargiem un jabut atrakai saspelei..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-05-14 23:31, pirms 16 gadiem
1. Nezinu, nedziivoju Kanādā. Pēc idejas hokejs
2. Norvēģi vai Kanādieši tiks pusfinālā, tas ir skaidrs! Par finālu nez.
3. Normals puiks, vajag tikai kapāt
4. Kā jau vienmēr. Augstak pa savu dir.su neuzleksi, bet zemaak arii pagaidaam nee. Pozitivi, jo esmu pesimists!
5. Pret ASV neredzēju, jo biju aizņemts citur, pārējās redzēju
6. Atkarigs vai vinju atlaidiis vai nee. Lipmanim lkm patik Olegs, tape saku, ka jaa
7. Jānostājas 45 gradu lenkii pret vartsargu, jaatveezeejas, itkaa met, bet patiesiba piespele uz talo štangu, kur Sprukts stāv, šamējs pamāna, apslido vārtus un ieliek develē.
Karoče jaiet uz petaku kadam
, 2008-05-15 08:16, pirms 16 gadiem
1. Hokejs, Lakross
2. Krievija
3. Nē
4. Atbilstoši spējām
5. Visas Latvijas izlases+dažas citas
6. Jāpaliek
7. Tāpat kā vienādos sastāvos - ar nūju jāraida ripa tur, kur nav vārtsarga.
, 2008-05-15 12:00, pirms 16 gadiem
1. Hokejs
2. Kanāda
3. Jā
4. Pievienojos JM
5. Ja jautājums ir pa LV spēlēm, tad jā + 80% pārējās spēles
6. Ja pamainīs attieksmi,man nav nekas pretī - lai jau paliek
7. Pozicionāli jāizspēlē un tad jau vārti neizpaliks
, 2008-05-15 13:10, pirms 16 gadiem
1. Hokejs (kopš 1994.g. - tas ir arī Kanādas valdības noteikts lēmums. skat. en.wikipedia.org: Sport in Canada - Wikipedia, the free encyclopedia )
2. prognozēju, ka Kanāda, taču tur vēl visādi var gadīties.
3. noteikti nē - lai kļūtu par jauno "mūri", stabili jāizvada vismaz pāris sezonas NHL (arī Krievijas Superlīga vārstargiem vēl nav tas līmenis)
4. - vieta atbilstoši izlases reālajam spēkam, taču 2007.g. un 2008.g. netika izmantotas reālas iespējas tikt 8-niekā. Kas pie vainas? Domāju, tieši treneru pieredzes trūkums ir viens no būtiskākajiem faktoriem...
5. visas Latvijas spēles un fragmentāri atsevišķas pārējās.
6. tas jau jautājums Kiram (kaut arī Kira saka: LHF valdes kompetence, ne tikai viņš viens pats). Grūti viņam būs izšķirties - no vienas puses uzdevums jau nav otro gadu pēc kārtas izpildīts un Znaroks dodas trenēt Krievijas klubu, no otras puses Znaroks Kiram ļoti simpatizē... Es tomēr riskēšu prognozēt, ka Kira gribēs, lai Dinamo treneris ir arī izlases treneris... (kaut vai finansiālu apsvēru dēļ).
7. vairāk jāmet pa vārtiem un aktīvāk jāspēlē vārtu priekšā - taču tas ir tikai mans subjektīvais viedoklis.
, 2008-05-15 13:22, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: Es tomēr riskēšu prognozēt, ka Kira gribēs, lai Dinamo treneris ir arī izlases treneris... (kaut vai finansiālu apsvēru dēļ).

Un iespējams, lai pierunātu tiešām labu treneri trenēt RD, izlasi var izmantot kā papildus ēsmu. Trenēt izlasi tomēr skaitās prestiži un lai ar neesam TOPā, tomēr esam stabila augstākās divīzijas vērtība.
, 2008-05-15 13:26, pirms 16 gadiem
1.Hokejs
2.Kanāda vai Krievija
3.Nē
4.Vidēji nospēlēja,varēja labāk!
5.Jap
6.Nē
7.Jātaisa maiņa 4 uzbrucēji (Karsums,Dārziņš,Sprukts,Ivanāns) un viens aizsargs (Laviņš vai Galviņš).
, 2008-05-15 13:36, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Un iespējams, lai pierunātu tiešām labu treneri trenēt RD, izlasi var izmantot kā papildus ēsmu. Trenēt izlasi tomēr skaitās prestiži un lai ar neesam TOPā, tomēr esam stabila augstākās divīzijas vērtība.


Tas jau būtu īsteni Kiras stilā.
, 2008-05-15 13:37, pirms 16 gadiem
1) Hokejs
2) Kanāda
3) Baltkrievijas čempī jā, izlasē epizodiski.
4) Esam tur kur esam (A.Kreipāns), lai gan bija iespēja pabut augstāk.
5) LV izlases, jā, citu kamandu spēles nacās arī izlaist.
6) Kiram sprukas, solīja ja neizpildīs tad atlaidīs...tomēr Znaroks šam tīk + vēl Dinamo faktors, karoče baigā putra.
7) ir iespēja pamacīties no tīmiem, kas vairākumu realizē (kaut Vācija), jauns ritenis nav jāizdomā. Vispār vairākuma realizācija ir jaskata kontekstā ar vispār zemo momentu realizācijas % (bik virs 6)
, 2008-05-15 13:38, pirms 16 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: 7.Jātaisa maiņa 4 uzbrucēji (Karsums,Dārziņš,Sprukts,Ivanāns) un viens aizsargs (Laviņš vai Galviņš).


A kur garantija, ka arī nākamgad LA Kings netiks play-offos, un Ivanāns un arī Karsums būs pieejami?
, 2008-05-15 13:40, pirms 16 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: 7.Jātaisa maiņa 4 uzbrucēji (Karsums,Dārziņš,Sprukts,Ivanāns) un viens aizsargs (Laviņš vai Galviņš).

Es liktu uz Tribuncovu
, 2008-05-15 13:51, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Es liktu uz Tribuncovu


Ko tik pieticīgi, ir jau vēl arī Skrastiņš
, 2008-05-15 14:38, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: A kur garantija, ka arī nākamgad LA Kings netiks play-offos, un Ivanāns un arī Karsums būs pieejami?

Diezvai Kings viena gada laikā spēs kardināli mainīties,un no līgas sliktākās komandas pēkšņi būs play-off komanda.
Karsums manuprāt 90 % spēlēs nākošsezon NHL, un diezin vai Bruins play-off tiks tālāk par 2 kārtu!
Ja tie abi čaļi netiks nākošgad uz PČ, tad jādomā kolikt viņu vietā. Karsuma veitā varētu ielikt Cipuli, Ivanāna - Miķelis Rēdlihs.
Karoč nav obligāti tie spēlētāji ko es nosaucu, bet ir jāuztaisa maiņa 4-1. Tābūs labākas izredzes realizēt vairākumu.
, 2008-05-15 14:39, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: Ko tik pieticīgi, ir jau vēl arī Skrastiņš

Nujā, pa viņu nepadomāju
, 2008-05-15 15:47, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: Ko tik pieticīgi, ir jau vēl arī Skrastiņš


Ozo!!!??? Par vairākumu runājam ja kas
, 2008-05-15 15:52, pirms 16 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Diezvai Kings viena gada laikā spēs kardināli mainīties,un no līgas sliktākās komandas pēkšņi būs play-off komanda.
Karsums manuprāt 90 % spēlēs nākošsezon NHL, un diezin vai Bruins play-off tiks tālāk par 2 kārtu!
Ja tie abi čaļi netiks nākošgad uz PČ, tad jādomā kolikt viņu vietā. Karsuma veitā varētu ielikt Cipuli, Ivanāna - Miķelis Rēdlihs.
Karoč nav obligāti tie spēlētāji ko es nosaucu, bet ir jāuztaisa maiņa 4-1. Tābūs labākas izredzes realizēt vairākumu.


nja... Ivanānu aizvietotu M.Rēdlihs... lielo bifeli smagsvaru, mazais reaktīvais Miķelis... Tavuprāt, līdzvērtīga maiņa? (jeb piedāvā Miķelim mega ātrumā rotēt gar vārtiem, lai nosegtu visu skatu? )
, 2008-05-15 16:15, pirms 16 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Diezvai Kings viena gada laikā spēs kardināli mainīties,un no līgas sliktākās komandas pēkšņi būs play-off komanda.
Karsums manuprāt 90 % spēlēs nākošsezon NHL, un diezin vai Bruins play-off tiks tālāk par 2 kārtu!
Ja tie abi čaļi netiks nākošgad uz PČ, tad jādomā kolikt viņu vietā. Karsuma veitā varētu ielikt Cipuli, Ivanāna - Miķelis Rēdlihs.
Karoč nav obligāti tie spēlētāji ko es nosaucu, bet ir jāuztaisa maiņa 4-1. Tābūs labākas izredzes realizēt vairākumu.


Pirmkārt, ieteiktu, tev pasekot cītīgāk "Kings" komandai... Nav nemaz tik bēdīgi. Ir 3 punkti kas jāuzlabo un PO būs garantēts:
-Veterānu nevēlēšanas un nevarēšana spēlēt
-Vārtsargu jautājums
-Līdera atrašana

Ja pirmās divas problēmas ir viegli atrisināmas, tad ar trešo var rasties grūtības.

Pirmajā gadījumā atliek vien vasarā izdarīt pareizās transakcijas un viss būs o.k..
Otrajā gadījumā arī viss iet uz labo pusi - ir Bernjē, ir Ersbergs. Tāpat Labarbera vēl nav parādījis visu uz ko ir spējīgs (taču ir parādījis to līmeni uz ko viņš ir spējīgs). Klutjē tiks atlaists, "sistēmā" paņems Zatkofu un Rovatu. Vēl ir Kviks un Teilors. Katrā gadījumā visi jauni un perspektīvi vārtsargi (nu varbūt izņemot Labarberu, taču arī viņa NHL karjera nav nekāda garā).

Līdera jautājums gan ir viai smags. Ir Kopitars, ir Frolovs, ir Kamelari. Tāpat ir O'Salivans un Brauns.

Kopitars pagājušo sezonu spēlēja labi, taču ne tādā līmenī kāds tika gaidīts, lai kļūtu par "Kings" līderi viņam vajadzētu vismaz par 15 punktiem vairāk sakarāt.
Frolovs. Ļoti talantīgs uzbrucējs, ar labu augumu un slidošanu, taču traumas... ja viņam izdosies nākamo sezonu aizvadīt bez tām, tad noteikt viņš pierādīs, ka Krievijai ir vēl viens TOP uzbrucējs.
Kamelari. Šīs sezonas traumas viņa plānus izjauca, taču arī spēle vairs nebija tā... negribas ticēt, ka aizpagājušās sezonas rezultativitāte bija tikai mirkļa uzplaiksnījums. Viņam ir labs ātrums, tehnika un "hokeja izjūta"... taču nav auguma...
O'Salivans junioros un AHL spēlēja ļoti rezultatīvi, taču NHL viņš "iedzīvojās" kā aizsardzības spēlētājs. Principā, viņš mierīgi varētu aizvadīt "punkts spēlē" sezonu...
Braunam ir labas "hokeja kvalitātes", taču lielu lomu viņa spēlē ieņem spēka spēle. Ja viņš vairāk pievērsīsies tieši uzbrukuma veidošanai, tad punkti un rezultativitāte neizpaliks.

+
Ārmstrongs, Naģi, Handzušs, Kalders, Višņovskis.

Tb viņiem ir pārāk daudz spēlētāju, kuriem "iekšā ir, bet ārā nenāk".
, 2008-05-15 16:29, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: pirmkārt, jautājums, vai Ozo vēl spēlēs nākamgad
otrkārt, cik reāli ir viņu atgriezt izlasē
u.t.t.


Manas domas - 1% ka Ozo uzspēlēs izlasē. Ticamāk olimpiādē, ja nebūs beidzis karjeru. pamatots īsti savu domu nevaru, argumentu man nav, vnk tā es domāju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-05-15 16:42, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pirmkārt, ieteiktu, tev pasekot cītīgāk "Kings" komandai... Nav nemaz tik bēdīgi. Ir 3 punkti kas jāuzlabo un PO būs garantēts:
-Veterānu nevēlēšanas un nevarēšana spēlēt
-Vārtsargu jautājums
-Līdera atrašana

Ja pirmās divas problēmas ir viegli atrisināmas, tad ar trešo var rasties grūtības.

Pirmajā gadījumā atliek vien vasarā izdarīt pareizās transakcijas un viss būs o.k..
Otrajā gadījumā arī viss iet uz labo pusi - ir Bernjē, ir Ersbergs. Tāpat Labarbera vēl nav parādījis visu uz ko ir spējīgs (taču ir parādījis to līmeni uz ko viņš ir spējīgs). Klutjē tiks atlaists, "sistēmā" paņems Zatkofu un Rovatu. Vēl ir Kviks un Teilors. Katrā gadījumā visi jauni un perspektīvi vārtsargi (nu varbūt izņemot Labarberu, taču arī viņa NHL karjera nav nekāda garā).

Līdera jautājums gan ir viai smags. Ir Kopitars, ir Frolovs, ir Kamelari. Tāpat ir O'Salivans un Brauns.

Kopitars pagājušo sezonu spēlēja labi, taču ne tādā līmenī kāds tika gaidīts, lai kļūtu par "Kings" līderi viņam vajadzētu vismaz par 15 punktiem vairāk sakarāt.
Frolovs. Ļoti talantīgs uzbrucējs, ar labu augumu un slidošanu, taču traumas... ja viņam izdosies nākamo sezonu aizvadīt bez tām, tad noteikt viņš pierādīs, ka Krievijai ir vēl viens TOP uzbrucējs.
Kamelari. Šīs sezonas traumas viņa plānus izjauca, taču arī spēle vairs nebija tā... negribas ticēt, ka aizpagājušās sezonas rezultativitāte bija tikai mirkļa uzplaiksnījums. Viņam ir labs ātrums, tehnika un "hokeja izjūta"... taču nav auguma...
O'Salivans junioros un AHL spēlēja ļoti rezultatīvi, taču NHL viņš "iedzīvojās" kā aizsardzības spēlētājs. Principā, viņš mierīgi varētu aizvadīt "punkts spēlē" sezonu...
Braunam ir labas "hokeja kvalitātes", taču lielu lomu viņa spēlē ieņem spēka spēle. Ja viņš vairāk pievērsīsies tieši uzbrukuma veidošanai, tad punkti un rezultativitāte neizpaliks.

+
Ārmstrongs, Naģi, Handzušs, Kalders, Višņovskis.

Tb viņiem ir pārāk daudz spēlētāju, kuriem "iekšā ir, bet ārā nenāk".

Bet līderi vienas sezonas laikā tu neatradīsi.
Labi vārtsargi nemētājas!

Tā es principā tev piekrītu, bet NHL visas ir labas komandas, un PO nav atkarīgs tikai no viņiem. Vēl vajag veiksmi, kas ir liels faktors hokejā, un vispār sportā.
, 2008-05-15 16:42, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: nja... Ivanānu aizvietotu M.Rēdlihs... lielo bifeli smagsvaru, mazais reaktīvais Miķelis... Tavuprāt, līdzvērtīga maiņa? (jeb piedāvā Miķelim mega ātrumā rotēt gar vārtiem, lai nosegtu visu skatu? )


Tu uzreiz burtiski visu saproti. Ja Ivanāns nevarēs,tad viņa vietā M.Rēdlihs, un priekšā mums stāvēs Sprukts, kurš arī nav nekāds paipuisītis!
, 2008-05-15 16:46, pirms 16 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Tu uzreiz burtiski visu saproti. Ja Ivanāns nevarēs,tad viņa vietā M.Rēdlihs, un priekšā mums stāvēs Sprukts, kurš arī nav nekāds paipuisītis!


āaaaa, Tu biji domājis, ka variantā 'Ivanāns+Sprukts' viņi abi stāv vārtu priekšā, bet variantā 'Sprukts' tikai Janka viens pats! Nu ta beidzot Tevi sapratu!
, 2008-05-15 17:21, pirms 16 gadiem
1. Hokejs, pēc tam seko Lakross un Kanādas futbols
2. Kanāda, bet ceru uz zviedriem vai somiem
3. Nē!
4. Uzvarējām tos, kurus vajadzēja uzvarēt, būtu vairāk veiksmes un koncentrēšanās, tad būtu 4finālā
5. No LV spēlēm neredzēju spēli pret somiem un vāciešiem + protams vēl dažas čempja spēles esmu redzējis...
6. Personīgi domāju, ka jāatstāj
7. Izpildi trenera norādījumus, centies neizdarīt muļķīgas piespēles, protams ir jāmet pa vārtiem
, 2008-05-15 17:32, pirms 16 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Bet līderi vienas sezonas laikā tu neatradīsi.
Labi vārtsargi nemētājas!

Tā es principā tev piekrītu, bet NHL visas ir labas komandas, un PO nav atkarīgs tikai no viņiem. Vēl vajag veiksmi, kas ir liels faktors hokejā, un vispār sportā.


Līderi paši pa sevi ir, tikai ir jāgaida un jācer, ka kaut viens no viņiem (vai pat kāds spēlētājs, ko klubs nolīgs vasarā) rādīs savu TOP spēli. Praktiski jebkurš no augstākminētajiem var būt TOP uzbrucēji NHL.

Vārtsargi. Kā jau minēju arī vārtsargi viņiem ir - jauni un visai meistarīgi. Bernjē un Ersbergs jau pagājušsezon parādīja un pierādīja, ka viņi ir NHL 1. numura vārtsarga "materiāls". Tagad viņiem ir tikai jāstrādā un rezultāti neizpaliks. Pie tam viņiem visu laiku ir "rezrves variants" - Labarbera (gluži kā Latvijas izlasē Naumovs).

+
Viņiem ir ļoti daudz "jauno un talatīgo", kuri jau ja ne nākošsezon tad, aiznākamajā būs komandā. Tas, ka pašlaik, pēclokauta laikā, "Kings" ir tādi pavāji ir skaidrojams vien ar to, ka iepriekš visa spēle balstījās uz vecajiem - Robitailu, Palfiju, Štumpelu, Čehmaneku, Milleru, Modriju, Roeniku utt.
, 2008-05-15 17:34, pirms 16 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Tu uzreiz burtiski visu saproti. Ja Ivanāns nevarēs,tad viņa vietā M.Rēdlihs, un priekšā mums stāvēs Sprukts, kurš arī nav nekāds paipuisītis!


Sprukts... jā augums ir, bet spēle pilnīgi neatbilstoša, taču tā jau ir visa "Latvijas hokeja" (kurš aptiesībā ir Padomju hokeja skolas atvasinājums) problēma. Visus spēlētājus "piedzīt" pie vieniem standartiem. Ja Sprukts būtu mazliet nekaunīgāks un aktīvāk izmantotu "gabarītus", tad cenas šādam spēlētājam nebūtu.
, 2008-05-15 17:46, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Sprukts... jā augums ir, bet spēle pilnīgi neatbilstoša, taču tā jau ir visa "Latvijas hokeja" (kurš aptiesībā ir Padomju hokeja skolas atvasinājums) problēma. Visus spēlētājus "piedzīt" pie vieniem standartiem. Ja Sprukts būtu mazliet nekaunīgāks un aktīvāk izmantotu "gabarītus", tad cenas šādam spēlētājam nebūtu.

okey, tad pēc tava stāstītā LAK tik play-off.Okey, nebūtu slikti! Tālāk, kas tavuprāt bez Ivanāna varētu stāvēt vārtu priekšā?
Izskatās ka tu pret maniem visiem ieteikumiem esi pret, tādēļ es tev jautāju, kā dabūt ripu vārtos vairākumā? Lūdzu tagad neraksti: ''ar nūju jāraida ripa tur, kur nav vārtsarga.''. To mēs visi zinam!
Un pēc taviem komentiem, izskatās ka Kings ir zvaigznēm pārbāsta komanda,tikai nav rezultāta. Tad iznāk ka Raiča ir 12.uzbrucējs tikai.
, 2008-05-15 18:02, pirms 16 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: okey, tad pēc tava stāstītā LAK tik play-off.Okey, nebūtu slikti! Tālāk, kas tavuprāt bez Ivanāna varētu stāvēt vārtu priekšā?
Izskatās ka tu pret maniem visiem ieteikumiem esi pret, tādēļ es tev jautāju, kā dabūt ripu vārtos vairākumā? Lūdzu tagad neraksti: ''ar nūju jāraida ripa tur, kur nav vārtsarga.''. To mēs visi zinam!
Un pēc taviem komentiem, izskatās ka Kings ir zvaigznēm pārbāsta komanda,tikai nav rezultāta. Tad iznāk ka Raiča ir 12.uzbrucējs tikai.


A Raitis baigi vārtiem priekšā stāvēja?
Pirmkārt, vajag pārējiem spēlētājiem iemācīties mest. Savādāk ir nevis metieni pa vārtiem, bet vārtsarga vēdera muskulatūras pārbaude.
Otrkārt, spēlētājiem jāatceras, ka no savas aizvārtes vairākumā goli netiek mesti (pretinieka vārtos).
Treškārt, "tamborēšana" ir noderīga tad, kad ir labi izpildītāji, ja nav - tad vārtsargs ir vnk "jānomētā". Galvenais ir spēcīgi metieni (šeit precizitāte gan nav tik būtiska), agri vai vēlu vārtsargs pagurs. Pašlaik sanāk, ka mēs ne ta "tamborējamies", ne mētājam.
Ja nu tomēr kādam jāstāv vārtu priekšā tad ir Sprukts, ir Štāls, ir Bērziņš. Viņi VARĒTU stāvēt vārtu priekšā. Cita lieta, ka viņi ir trenēti kā "tehnari"... (par to izteicos jau iepriekš).
Par Ivanānu un "Kings".
Pirmkaŗt, es nesaku, ka komandā ir daudz ZVAIGŽŅU, bet gan tur ir labi spēlētāji, kuri var kļūt par tādiem. Ja runā par zvaigznēm... vienīgā Losandželosas zvaigzne ir Kobe Braients
"Kings" komandā (uz NHL fona) tādu nav. Pēdējos 2 gados ir no komandas uz All-Stars spēli ir aizsūtīti 2 spēlētāji. Kopitaram vieta All-Stars ir iedota "avansā", Višņovskim - "par nopelniem".
Kas attiecas uz Ivanānu, tad viņa vietu komandā nav jāskata pēc "skilla" līmeņa. Viņš ir "policists" un tādiem komandā vieta vienmēr atrodas.
, 2008-05-15 18:30, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: A Raitis baigi vārtiem priekšā stāvēja?
Pirmkārt, vajag pārējiem spēlētājiem iemācīties mest. Savādāk ir nevis metieni pa vārtiem, bet vārtsarga vēdera muskulatūras pārbaude.
Otrkārt, spēlētājiem jāatceras, ka no savas aizvārtes vairākumā goli netiek mesti (pretinieka vārtos).
Treškārt, "tamborēšana" ir noderīga tad, kad ir labi izpildītāji, ja nav - tad vārtsargs ir vnk "jānomētā". Galvenais ir spēcīgi metieni (šeit precizitāte gan nav tik būtiska), agri vai vēlu vārtsargs pagurs. Pašlaik sanāk, ka mēs ne ta "tamborējamies", ne mētājam.
Ja nu tomēr kādam jāstāv vārtu priekšā tad ir Sprukts, ir Štāls, ir Bērziņš. Viņi VARĒTU stāvēt vārtu priekšā. Cita lieta, ka viņi ir trenēti kā "tehnari"... (par to izteicos jau iepriekš).
Par Ivanānu un "Kings".
Pirmkaŗt, es nesaku, ka komandā ir daudz ZVAIGŽŅU, bet gan tur ir labi spēlētāji, kuri var kļūt par tādiem. Ja runā par zvaigznēm... vienīgā Losandželosas zvaigzne ir Kobe Braients
"Kings" komandā (uz NHL fona) tādu nav. Pēdējos 2 gados ir no komandas uz All-Stars spēli ir aizsūtīti 2 spēlētāji. Kopitaram vieta All-Stars ir iedota "avansā", Višņovskim - "par nopelniem".
Kas attiecas uz Ivanānu, tad viņa vietu komandā nav jāskata pēc "skilla" līmeņa. Viņš ir "policists" un tādiem komandā vieta vienmēr atrodas.

Tad kad tika laukumā viņš netikai stāvēja vārtiem priekšā, bet arī cīnijās pa laukuma malām.
Štāls vārtu priekšā??? Mēneša komentārs!
Par LA zvaigznēm, vēl jau ir Pau Gasols!
, 2008-05-15 18:37, pirms 16 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Tad kad tika laukumā viņš netikai stāvēja vārtiem priekšā, bet arī cīnijās pa laukuma malām.
Štāls vārtu priekšā??? Mēneša komentārs!
Par LA zvaigznēm, vēl jau ir Pau Gasols!


Bet laukumā viņš vairāk nebija nekā bija...
Štāls vārtu priekšā VAR stāvēt... cita lieta vai viņš ies un stāvēs... tb visi priekšnoteikumi, lai viņu sūtītu tur ir.
Gasols vēl nav īsts Losandželosietis... lai aizvada vismaz vienu sezonu...
, 2008-05-15 19:01, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Bet laukumā viņš vairāk nebija nekā bija...
Štāls vārtu priekšā VAR stāvēt... cita lieta vai viņš ies un stāvēs... tb visi priekšnoteikumi, lai viņu sūtītu tur ir.
Gasols vēl nav īsts Losandželosietis... lai aizvada vismaz vienu sezonu...

Tā jau nav viņa vaina ka laukumā nelaiž!
Štāls ir par vieglu priekš vārtu priekšā stāvēšanas. Viņam ir tikai 84 kg, tiem pašiem tev nosauktajiem Spruktam un Bērziņam ir attiecīgi 103 un 100.
, 2008-05-15 19:07, pirms 16 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Tā jau nav viņa vaina ka laukumā nelaiž!
Štāls ir par vieglu priekš vārtu priekšā stāvēšanas. Viņam ir tikai 84 kg, tiem pašiem tev nosauktajiem Spruktam un Bērziņam ir attiecīgi 103 un 100.


Nelaiž, acīmredzot, tāpēc, ka "nam takoj hokkej ņe nužen" tb izase vienalga neizmanto to variantu, kad kāds stāv vārtu priekšā, bet "tamborējas" pa stūriem.
Man gan ir info, ka viņa svars ir 91 kg, bet nu lai paliek, jo svars ir tas lielums, ko mierīgi var regulēt (uz ABĀM pusēm).
, 2008-05-15 19:17, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nelaiž, acīmredzot, tāpēc, ka "nam takoj hokkej ņe nužen" tb izase vienalga neizmanto to variantu, kad kāds stāv vārtu priekšā, bet "tamborējas" pa stūriem.
Man gan ir info, ka viņa svars ir 91 kg, bet nu lai paliek, jo svars ir tas lielums, ko mierīgi var regulēt (uz ABĀM pusēm).

Kur tu ņēmi info? es lhf.lv: Lhf , un tur ir rakstīts, ka 84 kg. Svaru var uz abām pusēm regulēt,bet tas nav iespējams mēneša laikā. Augums gan viņam ir normāls! Bet pietrūkst nekaunības! Piemēram uzpirst vārtsargam, lai šis noģībst Labi tas bija joks, bet nu tu jau saproti ko hokejā nozīmē ''nekaunība''!
, 2008-05-15 19:34, pirms 16 gadiem
Vēl takš Bekhems, Juri
Cīrihes "Lions" hokejisti pēc vārtu guvuma. Foto: Pius Koller/Imago Images/Scanpix
3

Balceram savainojums, Cīrihe turpina uzvarēt mājās un izvirzās soli no titula

Šveices Nacionālās līgas fināla pirmajās piecās kaujās uzvarējušas mājinieces, Cīrihes "Lions" komandai ar 3:0 pārspējot Lozannas vienību un sērijā panākot 3-2.
Mirklis pēc "Skellefteå" vārtu guvuma. Foto: Niclas Jönsson/Bildbyrån

Ābols rezultatīvs otrajā finālspēlē pēc kārtas, "Rögle" divreiz atspēlējas, taču zaudē

Zviedrijas Hokeja līgas (SHL) finālsērijā atkal priekšgalā (2-1) izvirzījusies Mārtiņa Dzierkala komanda "Skellefteå", izbraukumā ar 3:2 pieveicot Rodrigo Ābola vienību Engelholmas "Rögle".
Kārsons Vetčs. Foto: IIHF

Arī Kanādas hokejisti sāk U18 čempionātu ar rezultatīvu uzvaru

Pasaules U18 hokeja čempionāta pirmā diena noslēdzās ar Kanādas uzvaru ar 6:3 pār Zviedrijas jaunajiem hokejistiem.