Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Autors: Raivo Dobelis

Latvieši Ziemeļamerikā - 2017/18

Šajā rakstā apskatīsim kāda varētu būt latviešu kopa nākamsezon Ziemeļamerikā.

NHL - Zemgus Girgensons

NHL/AHL - Teodors Bļugers, Kristers Gudļevskis

AHL - Kristofers Bindulis, Ņikita Jevpalovs, Teodors Bļugers, Kristers Gudļevskis, Rūdolfs Balcers, Rihards Bukarts, Mārtiņš Dzierkals, Rodrigo Ābols

NCAA - Ēriks Žohovs, Roberts Bļugers, Gvido Jansons, Eduards Tralmaks, Matīss Kivlenieks, (nezināmie - Jānis Jaks, Haralds Egle, Mareks Mitens, Filips Buncis, Kārlis Čukste)

CHL - Kristiāns Rubīns, Renārs Krastenbergs, (iespējamie - Emīls Ģēģeris)

Raksti Komentāros savus variantus un ko tu gribētu/domātu/zini, ka būs nākamgad Ziemeļamerikā


Slēpts komentārs: Gudrais Jenots
, 2017-03-09 23:50, pirms 7 gadiem
Gudļevska nebūs, Ābola arī nebūs, tie jau būs Eiropā, RIhards Bukarts arī visticamāk netiks pie līguma ar Panthers.
, 2017-03-09 23:50, pirms 7 gadiem
Balcers CHL, Dzierkals ar visticamāk
, 2017-03-10 00:58, pirms 7 gadiem
Šitais prognozētājs visu laiku liek nedaudz pasmīnēt
, 2017-03-10 08:48, pirms 7 gadiem
pēdējos gados mums bija tikai viens nopietns spēlētājs za un tas pats noslīka Daugavā
, 2017-03-10 09:19, pirms 7 gadiem
Bļugers.R un Buncis točna nākamgad NCAA nespēlēs, tāpat arī Tralmaks. Tur braucot studēt, arī komandā ir jātiek. Kā jau te minēja, H.Egle cik gadus centās tur tikt? Mitens arī droši ka NCAA nākamsezon vēl nespēlēs. Čukste, Egle, Žohovs un Kivlenieks, es vairāk uz tiem liktu cerības.
Par AHL - nu arī stipri pa biezu Tev tas pulks tur izveidojies
, 2017-03-10 09:24, pirms 7 gadiem
Atvainojos, pie NCAA aizmirsu Jaku pieminēt un Jansonu, lai vai kā, arī 6 būtu labs rezultāts!
, 2017-03-10 10:24, pirms 7 gadiem
biku jau nu Tu esi sabraucis auzās - vēlamo esi uzdevis par esošo:
- Gudļevskis, līgums ar Tampas sistēmu beidzas, pastāv arī varbūtība (kaut varbūt ne pārāk liela), ka Gudis pamet ZAmeriku. Par NHL runāt nākamās sezonas sakarā - nu, nez, nez...
- Jevpalovam beidzas līgums ar Sharku sistēmu, vēl jau nav zvanīts, ka pagarinās...
- Balcers/Dzierkals - jebkuru no abiem var atstāt CHL vēl uz vienu gadu...
- Ābols - Ābola gadījumā arī ECHL var būt ticams scenārijs...
- (nezināmie - Jānis Jaks, Haralds Egle, Mareks Mitens, Filips Buncis, Kārlis Čukste) kāpēc Tu Jaku, Egli, Čuksti liec pie nezināmajiem??? Absurds... Mitēns ticamāk uz USHL nākamajā sezonā.
- Rubīns - a kāpēc Tu domā, ka viņš kā "overage" paliks vēl vienu sezonu CHL??
, 2017-03-10 10:27, pirms 7 gadiem
zata rakstīja: Bļugers.R un Buncis točna nākamgad NCAA nespēlēs, tāpat arī Tralmaks. Tur braucot studēt, arī komandā ir jātiek. Kā jau te minēja, H.Egle cik gadus centās tur tikt? Mitens arī droši ka NCAA nākamsezon vēl nespēlēs. Čukste, Egle, Žohovs un Kivlenieks, es vairāk uz tiem liktu cerības.
Par AHL - nu arī stipri pa biezu Tev tas pulks tur izveidojies
a kāpēc Tu domā, ka Buncis nesaņems 'college commitment'?
Un kas Tev liek domāt, ka Tralmaks nespēlēs NCAA jau nākamajā sezonā? Tralmakam jau ir 'collegue commitment' no Meinas universitātes jau uz 2017/2018.g. sezonu - skat. College Commitments - College Hockey, Inc. .
, 2017-03-10 11:09, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: a kāpēc Tu domā, ka Buncis nesaņems 'college commitment'?
Un kas Tev liek domāt, ka Tralmaks nespēlēs NCAA jau nākamajā sezonā? Tralmakam jau ir 'collegue commitment' no Meinas universitātes jau uz 2017/2018.g. sezonu - skat. College Commitments - College Hockey, Inc. .
Subjektīvi spriežot, bez jebkāda pamatojuma.
Tik vien, kā sekojot līdz, kaut kādas teorijas jau ir izveidojušās, kuros gadījumos spēlētājiem ir lielākas, kuros mazākas izredzes tikt pie līguma.
Kā jau Tu zini, "college commitment" neko negarantē. Egle trešajā piegājienā tika paņemts, Marenis vai Šmits (precīzi neatceros) tā arī netika NCAA - nu tīri teorētiski tikai, tikai 3. divīzijā.
USHL Egle tikai trešajā piegājienā tika paņemts un ar labākiem statiem kā Tralmakam, jo kā jau zini, arī hokejs jāmāk spēlēt, lai spēlētu NCAA.
Par Bunci mazliet savādāk, lai ari NAHL kotējās zemāk kā USHL un Buncis ir gana rezultatīvs, taču māc šaubas. Šķiet, ka šim vēl viens gads pie junioriem, tomēr, būs jānospēlē, pie tam, viņam nemaz nav "college comitmment".
Kāpēc saku, ka Žohovs ir reālāks kandidāts? Jo viņam ir komitments un Žohovs spēlē overeidžeram atbilstoši, proti, lasa statistiku daudz pieklājīgāku. (Abi tomēr 97. gadi, pie tam, Žohovs ir vēlais, proti pagājušā gada drafta materiāls). Nemaz neizslēgtu iespēju, ka Žohovs tiks zemākajās kārtās arī nodraftēts.
, 2017-03-10 11:16, pirms 7 gadiem
Es vispār domāju, ka sakarā ar šī gada draftu, mums ir reāli pretendenti uz zemākajām kārtām. Protams būs labi, ja kaut vienu no viņiem nodraftēs, taču esmu pārliecināts, ka sausā arī šogad nebūsim.
Žohovs - kā overeidžers ar pieklājīgu statistiku.
Rubīns - tas pats
Krastenbergs - ar labiem statiem U izlasēs. OHL spēlē, līdz ar to, skautiem pieejams, ļoti potenciāls zemo kārtu picks.
Mitens - Domāju visreālākais kandidāts.
Neazimirsto arī par Zīli, kuram gan dotu šeit vismazākās iespējas.
Vēl zemākas iespējas ir arī Smirnovam, Smonam un Rauzam taču ļoti stipri apšaubu viņu kandidatūru, vismaz šogad.
, 2017-03-10 12:55, pirms 7 gadiem
zata rakstīja: Es vispār domāju, ka sakarā ar šī gada draftu, mums ir reāli pretendenti uz zemākajām kārtām. Protams būs labi, ja kaut vienu no viņiem nodraftēs, taču esmu pārliecināts, ka sausā arī šogad nebūsim.
Žohovs - kā overeidžers ar pieklājīgu statistiku.
Rubīns - tas pats
Krastenbergs - ar labiem statiem U izlasēs. OHL spēlē, līdz ar to, skautiem pieejams, ļoti potenciāls zemo kārtu picks.
Mitens - Domāju visreālākais kandidāts.
Neazimirsto arī par Zīli, kuram gan dotu šeit vismazākās iespējas.
Vēl zemākas iespējas ir arī Smirnovam, Smonam un Rauzam taču ļoti stipri apšaubu viņu kandidatūru, vismaz šogad.
Atļaušos Tev totāli nepiekrist.
Manuprāt:
Žohovs: 0,000...% izredzes uz šī gada draftu; lai tiktu uz draftu 2 gadus pāraugušam un vēl no NAHL, viņam tur būtu līgas rekordi viens pēc otra jāuzstāda
Rubīns - diemžēl ļoti traumatisks, tādēl viņu nenodraftēja pirms gada, šogad nekas nav mainījies; iespējams, nākamsezon vērosim viņu jau Eiropas laukumos
Krastenbergs - U izlašu stati šobrīd viņa gadījumā vairs nav aktuāli; izskatās, ka viņa "reitings" skautu acī sezonas laikā ir krities. Ticamāk, ka tomēr nedraftēs
Mitēns - iespējams, ka reālākais drafta kandidāts, tur es Tev piekrītu
Zīle - ja viņu paņems uz PČ un šamais tur daudz maz atzīstami nospēlēs, tad kaut kādas izredzes būs, pretējā gadījumā ne.
Smons - manuprāt, vēl viens no reālākajiem kandidātiem, vismaz U18 izlasē izskatījā ļoti pārliecinoši - ja tā spēlēs U18 PČ, tad varētu arī nodraftēt...
Smirnovs - ja gada sākumā vēl bija kandidāts uz draftu, tad šobrīd viņa akcijas ir kritušās, lai arī viņš, iespējams, ir U18 izlases otrais labākais uzbrucējs
Rauza - nedomāju, ka šobrīd ir pieminēšanas vērts, lai arī stabils U18 izlases vārtsargs
no savas puses pieminēšu Ģēgeri - U18 izlases pēdējā pārbaudes turnīrā pārliecinoši labākais uzbrucējs, izcēlās gan ar meistarību, gan arī nekautrējās gulties zem ripām. Manuprāt, tieši viņš varētu būt reālākais kanditāts uz NHL draftu - ar piebildi, ja U18 PČ nospēlēs tikpat atzīstami.

p.s. kopumā runājot, šogad mums nev neviena īsti stabila kandidāta uz NHL draftu. Kvantitāte ir, kvalitātes īsti nav. Var arī gadīties, ka nenodraftē nevienu mūsējo, un tā noteikti nebūtu sensācija.
, 2017-03-10 13:25, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: Atļaušos Tev totāli nepiekrist.
Manuprāt:
Žohovs: 0,000...% izredzes uz šī gada draftu; lai tiktu uz draftu 2 gadus pāraugušam un vēl no NAHL, viņam tur būtu līgas rekordi viens pēc otra jāuzstāda
Rubīns - diemžēl ļoti traumatisks, tādēl viņu nenodraftēja pirms gada, šogad nekas nav mainījies; iespējams, nākamsezon vērosim viņu jau Eiropas laukumos
Krastenbergs - U izlašu stati šobrīd viņa gadījumā vairs nav aktuāli; izskatās, ka viņa "reitings" skautu acī sezonas laikā ir krities. Ticamāk, ka tomēr nedraftēs
Mitēns - iespējams, ka reālākais drafta kandidāts, tur es Tev piekrītu
Zīle - ja viņu paņems uz PČ un šamais tur daudz maz atzīstami nospēlēs, tad kaut kādas izredzes būs, pretējā gadījumā ne.
Smons - manuprāt, vēl viens no reālākajiem kandidātiem, vismaz U18 izlasē izskatījā ļoti pārliecinoši - ja tā spēlēs U18 PČ, tad varētu arī nodraftēt...
Smirnovs - ja gada sākumā vēl bija kandidāts uz draftu, tad šobrīd viņa akcijas ir kritušās, lai arī viņš, iespējams, ir U18 izlases otrais labākais uzbrucējs
Rauza - nedomāju, ka šobrīd ir pieminēšanas vērts, lai arī stabils U18 izlases vārtsargs
no savas puses pieminēšu Ģēgeri - U18 izlases pēdējā pārbaudes turnīrā pārliecinoši labākais uzbrucējs, izcēlās gan ar meistarību, gan arī nekautrējās gulties zem ripām. Manuprāt, tieši viņš varētu būt reālākais kanditāts uz NHL draftu - ar piebildi, ja U18 PČ nospēlēs tikpat atzīstami.

p.s. kopumā runājot, šogad mums nev neviena īsti stabila kandidāta uz NHL draftu. Kvantitāte ir, kvalitātes īsti nav. Var arī gadīties, ka nenodraftē nevienu mūsējo, un tā noteikti nebūtu sensācija.
Visnotaļ interesanti palasīt arī tavu viedokli. Diezgan objektīvi, tajā pašā laikā, tikpat subjektīvi (kā man).
Atļaušos palabot, ka Žohovs skaitās 1 gadu pāraudzis, nevis divus. (šķiet ka novembra beigas). Tas, tomēr, ir no svara, uz kura gada draftu spēlētājs ir bijis atbilstošs, proti, vai nu tu spridzini kā 2 gadus pāraugušais, vai tomēr vienu. Pie tam, pirms traumas, žohovs ar 19 spēlēs 30 iekrātiem punktiem bija rezultatīvākais NAHL. Piekritīšu Tev, ka es viņa izredzes vērtēju mazliet augstāk, varbūt, kā būtu pelnījis/ vai objektīvi tās būtu uz doto momentu, taču Žohovam ir iekšā, domāju, ja ne ar draftu, tad līdzīgā veidā kā Bindulis, pie NHL līguma viņš tiks, tik jautājums cik tālu tas novedīs.
Rubīns ir traumatisks, taču, viņš ir arī labs. Tad jau redzēs, ļoti iespējams Tev taisnība, ka komandas neriskēs, bet to nu rādīs laiks.
Par Krastenbergu - te nu es nepiekritīšu. Savā U-18 vecumā bija labākais, šogad - rezultatīvākais U-20 izlaē. OHL punkti nav daudz, bet nav arī maz. Pagājušo gadu, ja nemaldos, ar līdzīgiem statiem, taču daudz sliktāku sniegumu U izlasēs, tika nodraftēts dāņu hokejists. Paskatoties uz to spēlētāju statiem, kuri tiek draftēti 6, 7 kārtā - bieži vien, viņi pat ir daudz švakāki kā Krastenbergam šobrīd, pie tam, šis ir Renāra gads un viņš nav overeidžers.
Jā, par Ģēģeri Tev piekritīšu, veiksmīga U-18 čempja gadījumā, viņam ir diezgan lielas cerības. Tur nu nav ko apstrīdēt.
Bet par Smonu? Nu nezinu, tik vien kā par televīzoru pāris reizes esmu redzējis spēlējam. Ar neko ievērības cienīgu neizcēlās, taču televīzors paliek televīzors. Tur ne vienmēr visu var redzēt. Uzticēšos un protams, veiksmi džekam, ja būs pelnījis - nodraftēs.
, 2017-03-10 13:50, pirms 7 gadiem
zata rakstīja: Visnotaļ interesanti palasīt arī tavu viedokli. Diezgan objektīvi, tajā pašā laikā, tikpat subjektīvi (kā man).
Atļaušos palabot, ka Žohovs skaitās 1 gadu pāraudzis, nevis divus. (šķiet ka novembra beigas). Tas, tomēr, ir no svara, uz kura gada draftu spēlētājs ir bijis atbilstošs, proti, vai nu tu spridzini kā 2 gadus pāraugušais, vai tomēr vienu. Pie tam, pirms traumas, žohovs ar 19 spēlēs 30 iekrātiem punktiem bija rezultatīvākais NAHL. Piekritīšu Tev, ka es viņa izredzes vērtēju mazliet augstāk, varbūt, kā būtu pelnījis/ vai objektīvi tās būtu uz doto momentu, taču Žohovam ir iekšā, domāju, ja ne ar draftu, tad līdzīgā veidā kā Bindulis, pie NHL līguma viņš tiks, tik jautājums cik tālu tas novedīs.
Rubīns ir traumatisks, taču, viņš ir arī labs. Tad jau redzēs, ļoti iespējams Tev taisnība, ka komandas neriskēs, bet to nu rādīs laiks.
Par Krastenbergu - te nu es nepiekritīšu. Savā U-18 vecumā bija labākais, šogad - rezultatīvākais U-20 izlaē. OHL punkti nav daudz, bet nav arī maz. Pagājušo gadu, ja nemaldos, ar līdzīgiem statiem, taču daudz sliktāku sniegumu U izlasēs, tika nodraftēts dāņu hokejists. Paskatoties uz to spēlētāju statiem, kuri tiek draftēti 6, 7 kārtā - bieži vien, viņi pat ir daudz švakāki kā Krastenbergam šobrīd, pie tam, šis ir Renāra gads un viņš nav overeidžers.
Jā, par Ģēģeri Tev piekritīšu, veiksmīga U-18 čempja gadījumā, viņam ir diezgan lielas cerības. Tur nu nav ko apstrīdēt.
Bet par Smonu? Nu nezinu, tik vien kā par televīzoru pāris reizes esmu redzējis spēlējam. Ar neko ievērības cienīgu neizcēlās, taču televīzors paliek televīzors. Tur ne vienmēr visu var redzēt. Uzticēšos un protams, veiksmi džekam, ja būs pelnījis - nodraftēs.
Nu nezinu, ja par Smonu tev piekrītu, tad par pārējiem ne ļoti, Rubīns nu nebūt nebija tas labākais aizsargs LV izlase U čempī, jā, vinam bija trauma, taču izskatījās diezgan patizls ( piedodiet par izteicienu bet tā bija) un lēns, Žohovs netiks draftēts 98%, Ğēğeri runājot, nākamsezon jā varētu bet ne šogad, būtu labas izredzes ja tiktu draftēts CHL importu Draftā, un aizbrauktu uz CHL nakamsezon, Krastenbergs un Mitens iespējamie šī gada drafta picki no LV
, 2017-03-10 13:53, pirms 7 gadiem
ASV saitos lasīju, ka vēl sezonas vidū par Krastenbergu interesējās Toronto Maple Leafs, attiecībā uz draftu, vai vēl kas bija nav info, taču par Maple Leafs 95% taisnība
, 2017-03-10 14:03, pirms 7 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: ASV saitos lasīju, ka vēl sezonas vidū par Krastenbergu interesējās Toronto Maple Leafs, attiecībā uz draftu, vai vēl kas bija nav info, taču par Maple Leafs 95% taisnība
Ceru, ka maldos, taču izskatās, ka Rubīnam karjeru būs patraucējušas traumas. Vēl pirms 2 sezonām viņš tika minēts kā potenciāls pirmās kārtas picks. Taču toreiz vasarā notraumējās, izlaižot diezgan lielu sezonas daļu, kas viņam patraucēja nostabilizēties Allsvenskā. Nu skatīsimies, kas sanāks pēc pāris gadiem.
, 2017-03-10 14:03, pirms 7 gadiem
zata rakstīja: Visnotaļ interesanti palasīt arī tavu viedokli. Diezgan objektīvi, tajā pašā laikā, tikpat subjektīvi (kā man).
Atļaušos palabot, ka Žohovs skaitās 1 gadu pāraudzis, nevis divus. (šķiet ka novembra beigas). Tas, tomēr, ir no svara, uz kura gada draftu spēlētājs ir bijis atbilstošs, proti, vai nu tu spridzini kā 2 gadus pāraugušais, vai tomēr vienu. Pie tam, pirms traumas, žohovs ar 19 spēlēs 30 iekrātiem punktiem bija rezultatīvākais NAHL. Piekritīšu Tev, ka es viņa izredzes vērtēju mazliet augstāk, varbūt, kā būtu pelnījis/ vai objektīvi tās būtu uz doto momentu, taču Žohovam ir iekšā, domāju, ja ne ar draftu, tad līdzīgā veidā kā Bindulis, pie NHL līguma viņš tiks, tik jautājums cik tālu tas novedīs.
Rubīns ir traumatisks, taču, viņš ir arī labs. Tad jau redzēs, ļoti iespējams Tev taisnība, ka komandas neriskēs, bet to nu rādīs laiks.
Par Krastenbergu - te nu es nepiekritīšu. Savā U-18 vecumā bija labākais, šogad - rezultatīvākais U-20 izlaē. OHL punkti nav daudz, bet nav arī maz. Pagājušo gadu, ja nemaldos, ar līdzīgiem statiem, taču daudz sliktāku sniegumu U izlasēs, tika nodraftēts dāņu hokejists. Paskatoties uz to spēlētāju statiem, kuri tiek draftēti 6, 7 kārtā - bieži vien, viņi pat ir daudz švakāki kā Krastenbergam šobrīd, pie tam, šis ir Renāra gads un viņš nav overeidžers.
Jā, par Ģēģeri Tev piekritīšu, veiksmīga U-18 čempja gadījumā, viņam ir diezgan lielas cerības. Tur nu nav ko apstrīdēt.
Bet par Smonu? Nu nezinu, tik vien kā par televīzoru pāris reizes esmu redzējis spēlējam. Ar neko ievērības cienīgu neizcēlās, taču televīzors paliek televīzors. Tur ne vienmēr visu var redzēt. Uzticēšos un protams, veiksmi džekam, ja būs pelnījis - nodraftēs.
kā būs, to redzēsim.

Taču vienā gan Tev ir stipras aplamības: ... Pagājušo gadu, ja nemaldos, ar līdzīgiem statiem, taču daudz sliktāku sniegumu U izlasēs, tika nodraftēts dāņu hokejists. Aļo? Par kādiem statiem Tu runā? Tiem dažiem cipariem, kas ierakstīti eliteprospects.com??? Un kā Tu zini, ka sniegums bija sliktāks?? Aktīvi skatījies dāņu U izlašu spēles?
Skauti jau nepēta tikai statistikas tabuliņas, viņiem DAUDZ BŪTISKĀ ir vizuālā informācija - kā spēlētājs slido, kāds metiens, u.t.t. arī darba ētika, tāpat katrs no ZAmerikā spēlējošajiem drafta kanditātiem tiek testēts arī intervijās...
a Tu pasaki "līdzīgi stati" un "sliktāks sniegums"...
, 2017-03-10 14:04, pirms 7 gadiem
zata rakstīja: Ceru, ka maldos, taču izskatās, ka Rubīnam karjeru būs patraucējušas traumas. Vēl pirms 2 sezonām viņš tika minēts kā potenciāls pirmās kārtas picks. Taču toreiz vasarā notraumējās, izlaižot diezgan lielu sezonas daļu, kas viņam patraucēja nostabilizēties Allsvenskā. Nu skatīsimies, kas sanāks pēc pāris gadiem.
cik atceros, par to 1. kārtu ir drusku par skaļu teikts....
, 2017-03-10 14:20, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: kā būs, to redzēsim.

Taču vienā gan Tev ir stipras aplamības: ... Pagājušo gadu, ja nemaldos, ar līdzīgiem statiem, taču daudz sliktāku sniegumu U izlasēs, tika nodraftēts dāņu hokejists. Aļo? Par kādiem statiem Tu runā? Tiem dažiem cipariem, kas ierakstīti eliteprospects.com??? Un kā Tu zini, ka sniegums bija sliktāks?? Aktīvi skatījies dāņu U izlašu spēles?
Skauti jau nepēta tikai statistikas tabuliņas, viņiem DAUDZ BŪTISKĀ ir vizuālā informācija - kā spēlētājs slido, kāds metiens, u.t.t. arī darba ētika, tāpat katrs no ZAmerikā spēlējošajiem drafta kanditātiem tiek testēts arī intervijās...
a Tu pasaki "līdzīgi stati" un "sliktāks sniegums"...
Nu, Abrag, neesmu jau es dumjš Saprotu, ka ir daudz un dažādi kritēriji, pēc kuriem komandas nosaka sev atbilstošu spēlētājus. Vēl lielāks kritērijs ir, ko katra komanda noteiktā gadā meklē, proti, kura pozīcija, stils ir prioritāte.
Taču arī statistika ir svarīga. Protams, ir visādi Pavlovu gadījumi, kur uzbrucējs ir nerezultatīvs, bet auguma un citu priekšrocību dēļ ir derīgs komandai, 4. maiņā, bet derīgs.
Tas ko gribēju teikt, ka tīri statistiski Krastenbergs nav slikts. Tāpat, TU, piemēram, nezini, kāda ir Krastenberga loma Ošavā. Varbūt tur viņš ir 3. maiņas spēlētājs, kurš neatbild par rezultātu? Taču izlasē, pie vadošajām lomām viņš var būt gana lietderīgs un arī to skauti ņem vērā. Ir daudz kritēriju, ko domā komandā organizācijas un to skauti, to mēs varam tikai zīlēt, taču kvalitātes Krastenbergam ir.
, 2017-03-10 14:24, pirms 7 gadiem
Zata, Renārs spēlē 1.maiņā, sezonu bija sācis otrajā, dažkārt tika likts trešajā
, 2017-03-10 14:26, pirms 7 gadiem
Zata', tu domā to slitko dāni Joakimu Blikfeldu? Vai Kragu Kristensenu
, 2017-03-10 14:31, pirms 7 gadiem
Abrag, es liku Čuksti pie neaināmajiem, jo nav zināms džeks AHL kapās vai NCAA, par Jaku un Egli nezinu, kas zin kas notiks
, 2017-03-10 14:35, pirms 7 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Abrag, es liku Čuksti pie neaināmajiem, jo nav zināms džeks AHL kapās vai NCAA, par Jaku un Egli nezinu, kas zin kas notiks
būšu pārsteigts, ja Čukste nākamajā sezonā nespēlēs NCAA
, 2017-03-10 14:55, pirms 7 gadiem
Mums nevajag nevienu NHL hokejistu mēs tāpat varam uzvarēt daudzas spēcīgas izlases.
Pierādījumi vairākas spēles. Divreiz kur uzvarējam Krieviju kura tika veidota no NHL superzvaigznēm. Esam uzvarējuši Šveici olimpiādē kur vairāk kā puses hokejistu no NHL. Esam labi nospēlējuši tajā pašā olimpiādē pret zviedriem un kanādu.

Korejas OS kvalifikācijā līdzīgi sitāmies ar Vāciju, kurai ir astoņi NHL vīri. Tāpēc nedomāju ka no tiem NHL vīriem īsti lielas jēgas nav bijušas, vismaz Latvijas hokejā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-03-10 15:53, pirms 7 gadiem
tad jau mums te vesela izlase no ZA sanāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-03-10 21:00, pirms 7 gadiem
Volx rakstīja: Šadi raksti pēdējos 10 gados ir regulāri, bet izlasē kā spēle vieni un tie paši, tā arī turpinās. Vienīgais, ko droši draftets ir Mitens. Ja jau būtu kāds izlases materiāls, tad tas būtu redzams U izlašu veikuma . Pat Mitenu ja nodraftes tas galīgi neko nenozīmēs, ka viņš kādreiz spēles NHL. Paskatamies uz Subena bračku varotciku. Tak sto drīzāk ikgadējā gaisa tricinasana.
kāds Mitēnam sakars ar Subena bračku? Mitēns pat mells nav!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-03-13 21:30, pirms 7 gadiem
IPS rakstīja: Aizpis muti, izdrāztais kr0pli!
Latviešu klasika
, 2017-03-13 21:31, pirms 7 gadiem
Raksts bezjēdzīgs, bet Abragam būs ko spamot.
Cīņa pie Ivara Punnenova sargātajiem vārtiem. Foto: Martial Trezzini/AP/Scanpix
24

Smagās kājas liedz sīvu pretestību: Latvija ielaiž vairākumā un kapitulē Šveicei

Pārbaudes spēlē Lozannā Latvijas hokeja valstsvienība piedzīvoja bezierunu (1:5) sakāvi pret Šveici. Rīt komandas spēkosies Klotenē.
Mirklis no Vankūveras "Canucks" un Nešvilas "Predators" spēles. Foto: Bob Frid/USA Today Sports/Scanpix

Vankūverieši un citas komandas cīnīsies par mājas spēļu priekšrocību atgūšanu

Nacionālās hokeja līgas (NHL) Stenlija kausa izcīņas pirmajā kārtā šonakt Vankūveras "Canucks", Vinipegas "Jets" un Edmontonas "Oilers" izbaukumā spēkosies par atgriešanos sēriju priekšgalā.
Foto: IIHF
49

15 gadus vecais Mūrnieks labo rekordu, Latvijas U18 pārspēj slovākus

Šodien uzvaru pasaules čempionāta otrajā spēlē izcīnīja Latvijas U18 hokeja izlase, kas Somijas pilsētā Espo ar 5:3 pieveica Slovākiju un spēra soli pretī iekļūšanai ceturtdaļfinālā. Ar vārtiem izcēlās arī 15 gadus vecais Olivers Mūrnieks.