Hejs: "Mani neinteresē cīņa ar Hopkinsu"

                 

Deivids Hejs
Foto: PA Wire/Press Association Images

TKO9

Deivids Hejs – Džons Ruizs

11.25-29.0023.90

118:109, 117:110, 117:110

Bernards Hopkinss – Rojs Džonss jr

11.20-25.0024.33

Pasaules čempions boksā smagajā svarā WBA versijā, brits Deivids Hejs paziņojis, ka viņu neinteresē cīņa ar leģendāro amerikāņu bokseri Bernardu Hopkinsu, kurš šobrīd startē divas svara kategorijas zemāk (līdz 79.4kg).

Jāatgādina, ka pēc uzvaras pār Roju Džonsu junioru Hopkinss paziņoja, ka viņa mērķis ir cīņa ar Heju. Brits savukārt ar amerikāni cīnīties nevēlas un paskaidro kāpēc: "Bernards Hopkinss ir viens no maniem elkiem, taču tagad viņam ir jau 45 gadi, viņš boksējās ar 41 gadu vecu bokseri un tā cīņa nepatika nevienam līdzjutējam. Domāju, ka viņš vienkārši vēlas labi nopelnīt, jo par titula cīņa smagajā svarā var pieprasīt lielu honorāru."

Hejs arī atzinis, ka viņam nav svarīgi lieli honorāri, viņa mērķis ir ieiet vēsturē: "Domāju vienīgi par to, kā kļūt par pēc iespējas labāku bokseri. Gribu cīnīties ar brāļiem Kļičko nevis naudas dēļ, bet, lai pierādītu, ka smagsvaros nav labāka boksera par mani. Pēc uzvarām pār viņiem, nauda pati nāks, bet man vissvarīgākais ir slava un sava vārda atstāšana boksa vēsturē."

Izmantotie resursi:
bbc.co.uk

Betsafe.com Patiesā viedokļa spēle
Deivids Hejs - Džons Ruizs
11.25 -29.00 23.90 
0%0%0% 
 Visas spēles
1 2 39 komentāri

  +6 [+] [-]

, 2010-04-05 18:17, pirms 2 gadiem
Hejam ar viņa lielo muti vieta būtu restlingā,tur čaļiem baigi patīk draudēt visai pasaulei
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-04-05 18:24, pirms 2 gadiem
Entoniju?

  -1 [+] [-]

, 2010-04-05 18:25, pirms 2 gadiem
tāda sajūta, ka SC puse ziņu ir par bokseru tukšo muldēšanu. Viens otram galvu jau rauj nost gadu pirms cīņas, tad pēc cīņas sola noraut nākamreiz, jo šoreiz nesanāca. labāk apkopot visas sarunas un gada beigās izdot grāmatu.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-05 18:29, pirms 2 gadiem
premium rakstīja: tāda sajūta, ka SC puse ziņu ir par bokseru tukšo muldēšanu. Viens otram galvu jau rauj nost gadu pirms cīņas, tad pēc cīņas sola noraut nākamreiz, jo šoreiz nesanāca. labāk apkopot visas sarunas un gada beigās izdot grāmatu.
hejam butu vairakas gramatas

  +3 [+] [-]

, 2010-04-05 18:54, pirms 2 gadiem
premium rakstīja: tāda sajūta, ka SC puse ziņu ir par bokseru tukšo muldēšanu. Viens otram galvu jau rauj nost gadu pirms cīņas, tad pēc cīņas sola noraut nākamreiz, jo šoreiz nesanāca. labāk apkopot visas sarunas un gada beigās izdot grāmatu.
Tad boksa sadaļa sc pamirtu. Un trash talks ir daļa no boksa.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-05 18:55, pirms 2 gadiem
pistol rakstīja: Tad boksa sadaļa sc pamirtu. Un trash talks ir daļa no boksa.
nu tad pirmscīņas diskusijām būt!

  +5 [+] [-]

, 2010-04-05 19:08, pirms 2 gadiem
Tas ka Hejs izsleegs abus Kljichko, par to man nav ne mazaako shaubu

  +7 [+] [-]

, 2010-04-05 19:12, pirms 2 gadiem
[quote ]
Man intreseee Klicko KO pret tevi mesl ..
[/quote]
tak aizver vienreiz savu muti klaviaturas karotaaj
neredzu neko provocejossu heja teiktajaa

  +3 [+] [-]

, 2010-04-05 19:22, pirms 2 gadiem
kad beidzot tiks noorganizeta cinja starp Heju un Klichkiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-04-05 20:12, pirms 2 gadiem
Worst Case Ontario rakstīja: Es arī gaidu cīņu kad klitschko iznīcinās heju
Tu notiekti zini kaut kur 10 bokserus, ne vairāk. Tapēc tik aprobežoti raksti.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-05 20:20, pirms 2 gadiem
pistol rakstīja: Tu notiekti zini kaut kur 10 bokserus, ne vairāk. Tapēc tik aprobežoti raksti.
sugar shane mosley vs floyd mayweather wazz daat ?

  +1 [+] [-]

, 2010-04-05 20:29, pirms 2 gadiem
pac-man rakstīja: sugar shane mosley vs floyd mayweather wazz daat ?
Tu pa augstu tēmē, Worst Case Ontario, Fu*k_e all ya, richyy un vēl daži nav dzirdējuši tādus vārdus. Viņi zin, ka brāļi Kļičko ir no PSRS un ar to pietiek, lai tēloto ekspertu

  -2 [+] [-]

, 2010-04-06 00:32, pirms 2 gadiem
Hejs taa dabuus iekshaa no Klicko, ka par vinu SC peectam nekas vairs nebuus dzirdams

  -1 [+] [-]

, 2010-04-06 08:19, pirms 2 gadiem
pistol rakstīja: Tu notiekti zini kaut kur 10 bokserus, ne vairāk. Tapēc tik aprobežoti raksti.
Tu man piedod, bet supersmagajā svarā konkurētspējīgi arī ir ne vairāk par 10 bokseriem, un pat tik daudz ne.
Tā īsti ņemot abi brāļi, iespējams Hejs, Povetkins un puslīdz arī viss (Čagajevs pavecs un traumu nomocīts, Valujevs elitē tikai dēļ izmēriem, Ruizs beidz karjeru, Pīterss tik vien spēja kā murgot, Čemberss nolūza). Polis Sosnovskis bik mazāk zināms, neesmu dzīvē redzējis, bet tā īsti ņemot līdz brāļu līmenim aizsniegties šobrīd varētu mēģināt vien Hejs, bet tam savukārt ir pārāk daudz ko zaudēt un viss šitais ir trash talk, jo, ja būtu vienaldzīga nauda, cīņa ar Kļičko jau būtu notikusi.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-06 16:52, pirms 2 gadiem
Linky rakstīja: Tu man piedod, bet supersmagajā svarā konkurētspējīgi arī ir ne vairāk par 10 bokseriem, un pat tik daudz ne.
Tā īsti ņemot abi brāļi, iespējams Hejs, Povetkins un puslīdz arī viss (Čagajevs pavecs un traumu nomocīts, Valujevs elitē tikai dēļ izmēriem, Ruizs beidz karjeru, Pīterss tik vien spēja kā murgot, Čemberss nolūza). Polis Sosnovskis bik mazāk zināms, neesmu dzīvē redzējis, bet tā īsti ņemot līdz brāļu līmenim aizsniegties šobrīd varētu mēģināt vien Hejs, bet tam savukārt ir pārāk daudz ko zaudēt un viss šitais ir trash talk, jo, ja būtu vienaldzīga nauda, cīņa ar Kļičko jau būtu notikusi.
Ideāli izteicies. Piekrītu tavam teiktajam. Vienkārši Hejs nav jau nekāds muļķis, viņš tikko tik ieguvis titulu, negrib to tik ātri pazaudēt. Katrs jau gribas pagorīties siltā saulē. Vladimirs sen jau bija piekritis Heja izaicinājumam un pieminēja ka cīnisies ar heju jebkad viņš to vēlēsies, bet Hejs nomīza, tas tā tautas valodā runājot. Hejs ir diezgan pieredzējis bokseris, labs un talantīgs bet viņam pietrūkst tā kā nav Vladimiram. ( Boksera dvēsele) Bērni mani nesapratīs, bet tas mani neintresē. Vismaz šogad starp šiem bokseriem cīņas nebūs. Ja nu vienīgais Hejs izaicinās Vitāliju, jo viņš saprot ka vitālijs ir vecāks par savu jaunāko brāli un iespējams vairs nav tāds kāds bija agrāk, vecums tomēr dara savu. Visi šitie Heja izlecieni ir vienkārši beztēma. Vēroju cīņu pret Ruizu, galīgi nepatika Heja cīņas stils. Hejs ir ātrs, ass, bet nav aizsardzības. Un pret kličko ar šādu brīvu boksa stilu viņam neko neizdarīt. Hejs pret Ruizu izlaida tik daudz sitienu, ka nu nez ja vladimiris trapīs tad ir čau. Pagāšo gadu Ruizam bija piedāvājums no vladimira, Ruizs bez ierunām noraidījam šo piedāvājumu. Cik pēc runam Ruizs bija atzinis ka vladimirs ir pārāk ciets rieksts priekš viņa.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-06 16:56, pirms 2 gadiem
P.s Kādu laiciņu atpakaļ internetā atradu interviju ar čembersu. Kur viņam tika jautāts kāpēc viņš tik cieši boksē, ka čembers citās cīņās ir ātrs un kustīgāks, nekā ciņā ar vladimiru. Tad čembers atbildēja diezgan īsi un kodolīgi, vai tad pret viņu var savādāk!?

  +1 [+] [-]

, 2010-04-06 21:13, pirms 2 gadiem
riichy rakstīja: Ideāli izteicies. Piekrītu tavam teiktajam. Vienkārši Hejs nav jau nekāds muļķis, viņš tikko tik ieguvis titulu, negrib to tik ātri pazaudēt. Katrs jau gribas pagorīties siltā saulē. Vladimirs sen jau bija piekritis Heja izaicinājumam un pieminēja ka cīnisies ar heju jebkad viņš to vēlēsies, bet Hejs nomīza, tas tā tautas valodā runājot. Hejs ir diezgan pieredzējis bokseris, labs un talantīgs bet viņam pietrūkst tā kā nav Vladimiram. ( Boksera dvēsele) Bērni mani nesapratīs, bet tas mani neintresē. Vismaz šogad starp šiem bokseriem cīņas nebūs. Ja nu vienīgais Hejs izaicinās Vitāliju, jo viņš saprot ka vitālijs ir vecāks par savu jaunāko brāli un iespējams vairs nav tāds kāds bija agrāk, vecums tomēr dara savu. Visi šitie Heja izlecieni ir vienkārši beztēma. Vēroju cīņu pret Ruizu, galīgi nepatika Heja cīņas stils. Hejs ir ātrs, ass, bet nav aizsardzības. Un pret kličko ar šādu brīvu boksa stilu viņam neko neizdarīt. Hejs pret Ruizu izlaida tik daudz sitienu, ka nu nez ja vladimiris trapīs tad ir čau. Pagāšo gadu Ruizam bija piedāvājums no vladimira, Ruizs bez ierunām noraidījam šo piedāvājumu. Cik pēc runam Ruizs bija atzinis ka vladimirs ir pārāk ciets rieksts priekš viņa.
Riichy, Tu ar savu piedi*sto boksa dvēseli vari iet di*st. Var redzēt, ka Tu te dzin Kļičko propogandu. Tu neesi kārtīgi redzējis kāds bija Alī, kāds bija Formens, Listons, Šeivers, Marsiāno, Dempsijs un pārējie labie heavyweighti kuri nokautētu Vladimiru. Uzprasi jebkuram cilvēkam kurš zin kaut ko par boksu, kas notiktu, ka Listons ar savu jab`u trāpītu Vladimiram pa žokli, uzprasi kas notiktu, ja prime Geroge Foreman tiktu ringā ar Vladimiru. Tu te sāc di*st, ka Kļičko ir neuzvarami kaut vai viņi vēl nevienu labu pretinieku nav pretī dabujuši, Tu uzskatiti čembersa interviju, cmon ČEMBERSA, ko viņš ir izdarijis? Neko(nerespektēju Čembersu, bet Ali, Foreman, Frazier bija pretinieki kuri bija daudz vairāk sasnieguši).

Neviens negrib teikt, ka tas Kļičko ir nūģis, taču fakti ir pret viņu. Viņš ir zaudējis/kritis pret čāliem ar Heja spēku + Hejs ir ātrāks... Tas, ka Tu pārvērtē brāļus ir skaidri redzams... Tu esi ar viņiem apmākts, nedomā par neko citu kā brāļiem Kļičko, meiģini kaut ko par boksa pieredzi smadzenes skalot, lai tik pateiktu, ka Kļičko ir all time greatest.

Paskaties uz viņu rekordiem. Tur nav neviens nav labs fighteris vēl. Viņi pat nav paspējuši Holīfildu uzvarēt, bet Tu viņus jau uztaisi par superstāriem. Kaunies, palasi kaut ko par boksu vairāk. Painteresējies par vēsturi, uzzini kas ir vajadzīgs, lai kļūtu par labu bokseri.

  -2 [+] [-]

, 2010-04-06 23:13, pirms 2 gadiem
Pistol..

Tu vispār sajēdz ko runā! Vai tev vienkārši bērnibas trauma? Es šeit nerunāju par vēsturi. Zinu kāds bija ali utt. Par to nerunāsim, šajā jautājumā tev mani grūti būtu izkonkurēt Neviens nezin kād būtu ja ali cīnītos pret Vladimiru. Par to mēs nevaram būt pārliecināti. Ir pāgājuši daudz gadu pirms boksēja Ali. Protams viņš ir un būs boksa vectēvs. Par to nav šaubu. Bet ir viens bet, laiki mainās un sporta kalums aug. Mūsdiena jebkurā sporta veida sportisti ir attīstītāki nekā pirms gadiem 15-20.. To ņem vērā. Es nesaku ka Vladimiris ir visu laiku labākais vai kautko tamlīdzīgu. Vienkārši bez jebkādām šaubām gan manā, gan daudzu citu profesionālu cilvēku uzskata ka Vladimirs ir patreiz nr.1 Boksa pasaulē un pagaidām nav neviena kas viņu uzvarētu ne arī jūsu Heja kungs. Tas ka lielākā bērneļu daļa safanojusies par kautkādu kārtējo nigēru. Un es uzsvēršu Hejs nav tāda līmeņa lai uzvarētu kličko. Tu vispār skaties Vladimira cīņas? ā, pareiz priekš tava saprāta pārāk garlaicīgi, tā jau ir jau dziļāks un patiesāks bokss, jo nepatīkams, bet nu labi tas tas ir cits jautājums. Pavēro kādreiz vladimira cīnas ar tādu savu tīru aci. Sāc no 1 raunda un noskaties visus 12.raundus un cieši pavēro vladimiru. Tad iespējams sapratīsi, par ko es visu laiku maļu to ko maļu. Neesi pavērojis kādi Vladimira pretinieki izskatās pēdējā raundā un kāds uz viņu fona ir vladimirs. Vladimirs visus 12.raundus spēj noturēt savu sitienu, un noturēt sevi fiziski līdz pat pēdējam raundam. Ok, piekrītu viņs nav taurenīts, bet gan dzeļ ka divas bites. viena mazākā kļuda un viss bye bye. to vien pierādīja pēdēja vladimira cīņa pret čembersu 12. raunda izskaņā, čembers visu cīņu bija spiests aizsargāties, jo viņš vienkārši jēdzīgi nespēja viņam tikt klāt. Ok vecīt, tikai bez skarbumiem, būtībā kāds mums te laums strīdēties dēļ mums svešām personām. Īsāk runājot, vienkārši peace.

p.s tas Vladimirs kurš zaudēja sava iepriekšējās cīņas nav tas vladimirs, kurš cīnas tagad, patreiz pēdējos gados viņš mainījies uz 70%. To neapgalvoju es bet gan tas ir dzirdēts no cilvēkiem kuri ap viņu trinas un strādā ar viņu. Bet nu ok redzu kad ar tevi bezjēgā strīdēties. Sienā ieskrienot labāks efekts.

Vladimirs ir un būs viens no visu laiku labākajiem Bokseriem. Tas ka tu boksa expert neesi vēl to izpratis tad sūdīgi, lasi vairāk vēsturi un romānus.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-06 23:36, pirms 2 gadiem
Es apšaubu kādus 10 teikumus Tavā teiktajā, kas man liek noprast, ka no boksa Tev tiešām nav īpašā sajēga.

Esmu noskatijies visas Vladimira titula cīņas, arī Vitālija. Nesaprotu ko Tu tur redzi, laikam Tu redzi kaut kādu mistisku skillu kuru neredzu a.k.a 200 garlaicīgākie jabi, skaists bokss, man nesaprasts!. Tas laikam no tā brain damage ko esi dabujis tajos 20gados boksā.

Un es ļoti, ļoti apšaubu, ka man būtu grūtības izkonkurēt Tevi boksa vēstures jautājumos, es vienkārši tajos dažos teikumos redzu, ka Tu zini tikai heavyweightus(ļoti vāji) un pat nespēj nosaukt visas svara kategorijas kādas ir mūsdienās.

Ja es palūgtu Tev nosaukt Tavu subjektīvo desmit labāko smagsvaru topu, Tu notiekti ilgi domātu, jo īpaši daudz jau nezini. Notiekti Valūjevu, Povetkinu ar uzskaitītu.

Es jau kopš pirmā teikumu kuru šeit(SC) esi ierakstijis esmu apšaubijis Tavas zināšanas, jo Tu esi kā Daniels teiktu Vlaģika un Vitjas nutthuger`s. Varu saderēt, ka esi iestājies brāļu Kļičko sektā.

Cerams, ka Hejs viņu nokautēs un tad Tev nāksies norīt savus vārdus. Neredzu kā Hejs varētu vinnēt pēc punktiem, bet ar nokautu ātros roundos vai kādu lucky punch pēdējos roundos Vladimiram būs gumijainas kājas un Hejs viņu piebeigs.

     [+] [-]

, 2010-04-06 23:46, pirms 2 gadiem
ricchy atkal tu brauc auzaas vinjs nav nr. 1 bokseris pasaulee.
dalita pirma vieta ir pakiao un meiveteram . un pasaki kurs ir dekades bokseris sporta zzurnalistu veertejumaa? (ssaubos vai zinaasi , jo tas nav smagsvars )

beidz sevi maaniit .

  -1 [+] [-]

, 2010-04-07 01:39, pirms 2 gadiem
Ir kāds redžejis vitālija un lenoxa luisa cīņu. Tad noskataties otreiz. Vitalijs būtībā līdz 6 raundam uzvarēja lenoxu, lielisko luisu. Bet uzacs dēļ cīņa bija jāpartrauc. Pēc punktiem arī saskaitot pēc ciņas uzvara būtu pienākusies vitālijam, jo 5 raunda luis vienkārši sāka peldēt. Un lūk youtube.com: YouTube
- KLITSCHKO VS LEWIS | OFFICIAL...


Un ko tāda nulle kā hejs izdarīs Vladimiram. Nokauts pirmajos raundos. Un jūs visi āksti sīkie, jums mātes piens uz lūpām, un jūs vel runājat par boksu.

Pistol man tāds jautājums, tu vispār kādreiz esi izgājis boksa ringa un izjutis cīņas garšu. Neminēsim bez jēdzūigu boksa maisa daizīšanu.

     [+] [-]

, 2010-04-07 01:53, pirms 2 gadiem
riichy rakstīja: Ir kāds redžejis vitālija un lenoxa luisa cīņu. Tad noskataties otreiz. Vitalijs būtībā līdz 6 raundam uzvarēja lenoxu, lielisko luisu. Bet uzacs dēļ cīņa bija jāpartrauc. Pēc punktiem arī saskaitot pēc ciņas uzvara būtu pienākusies vitālijam, jo 5 raunda luis vienkārši sāka peldēt. Un lūk youtube.com: YouTube
- KLITSCHKO VS LEWIS | OFFICIAL...


Un ko tāda nulle kā hejs izdarīs Vladimiram. Nokauts pirmajos raundos. Un jūs visi āksti sīkie, jums mātes piens uz lūpām, un jūs vel runājat par boksu.

Pistol man tāds jautājums, tu vispār kādreiz esi izgājis boksa ringa un izjutis cīņas garšu. Neminēsim bez jēdzūigu boksa maisa daizīšanu.
pashu lielisko luisu kurss nebija gatavs cinjai . kuram bija 37 vai 38 gadi ? tas pats luiss ? parbaudis savus faktus ...

katru reizi ka tu piemini savu vecumu rodas sajuta ka tu neesi spejigs pamatot ar faktiem tpc dariisi to ar tuksiem vardiem .. nokauts pirmajos raundos ?
ar ko hejs ir sliktaks par chembersu , piteru kuri iztureja ilgak ka pirmos raundus ?

  -2 [+] [-]

, 2010-04-07 11:08, pirms 2 gadiem
pistol rakstīja: Riichy, Tu ar savu piedi*sto boksa dvēseli vari iet di*st. Var redzēt, ka Tu te dzin Kļičko propogandu. Tu neesi kārtīgi redzējis kāds bija Alī, kāds bija Formens, Listons, Šeivers, Marsiāno, Dempsijs un pārējie labie heavyweighti kuri nokautētu Vladimiru. Uzprasi jebkuram cilvēkam kurš zin kaut ko par boksu, kas notiktu, ka Listons ar savu jab`u trāpītu Vladimiram pa žokli, uzprasi kas notiktu, ja prime Geroge Foreman tiktu ringā ar Vladimiru. Tu te sāc di*st, ka Kļičko ir neuzvarami kaut vai viņi vēl nevienu labu pretinieku nav pretī dabujuši, Tu uzskatiti čembersa interviju, cmon ČEMBERSA, ko viņš ir izdarijis? Neko(nerespektēju Čembersu, bet Ali, Foreman, Frazier bija pretinieki kuri bija daudz vairāk sasnieguši).

Neviens negrib teikt, ka tas Kļičko ir nūģis, taču fakti ir pret viņu. Viņš ir zaudējis/kritis pret čāliem ar Heja spēku + Hejs ir ātrāks... Tas, ka Tu pārvērtē brāļus ir skaidri redzams... Tu esi ar viņiem apmākts, nedomā par neko citu kā brāļiem Kļičko, meiģini kaut ko par boksa pieredzi smadzenes skalot, lai tik pateiktu, ka Kļičko ir all time greatest.

Paskaties uz viņu rekordiem. Tur nav neviens nav labs fighteris vēl. Viņi pat nav paspējuši Holīfildu uzvarēt, bet Tu viņus jau uztaisi par superstāriem. Kaunies, palasi kaut ko par boksu vairāk. Painteresējies par vēsturi, uzzini kas ir vajadzīgs, lai kļūtu par labu bokseri.
iemācies rakstīt gudriniek

  -1 [+] [-]

, 2010-04-07 13:04, pirms 2 gadiem
pac-man rakstīja: katru reizi ka tu piemini savu vecumu rodas sajuta ka tu neesi spejigs pamatot ar faktiem tpc dariisi to ar tuksiem vardiem .. nokauts pirmajos raundos ?
ar ko hejs ir sliktaks par chembersu , piteru kuri iztureja ilgak ka pirmos raundus ?
Un kaa tad tu domaa. Čembersam ir laba aizsardzība boksē ļoti piesardzīgi, Hejs pārāk bŗivi un atraisīt. Labi apnika man te strīdēties ar pokemonime, njehuja juus nesajēdzat. Ej fano par savu melnio cūku. kurš baidās ka zaķis no vilka, no kličko. Pokemons

  +1 [+] [-]

, 2010-04-07 16:45, pirms 2 gadiem
Riichy, Tev pašam neapnīk vienu un to pašu uz apli malt? Mēs neesam Heja fanātiķi, tikai skatamies uz faktiem. Ko Vladimirs ir tādu uzvarējis, lai būtu tik labs? Neko, tikai tādiem pokemoniem kā Tev liekas, ka Čembers ir best defensive fighter of all time.
Gribētu dzirdēt, ko Tu teiktu, ja Hejs patiešām uzvarētu Vladimiru. Laikam Hejs lietoja stereoīdus vai Vladimiram bija slikta nakts, vai arī tiesnesis bija par labu Hejam.

Par Vitāliju neviens negrib runāt un to cīņu ar Lewis esmu redzējis nevienu reizi vien. Kā pac-man teica Lennox bija vecs, ne labākajā formā. Un nav atšķirība cik labi viņam gāja pret Lennox`u, galvenais ir gala rezultāts kurš vinnēja. Visi zin, ka apzagtie bokseri parasti klūst populārāki, kaut vai Vitāliju par apzagtu nevarētu nosaukt, jo viņš varēja kļūt akls. Citi apzagtie kā - Holyfield, RJJ, Pernell Whitaker, Marvin Hagler, u.c., ir kļuvuši populāri dēļ sliktiem tiesnešu lēmumiem. Ar Vitāliju bija līdzīgi, ja viņš zaudētu Lenoksam ar nokautu viņš iespējams būtu norakstīts, bet takā zaudējums bija šads te, apšaubāms, tad viņš nesa savu vārdu boksa Pasaulē, kas nākotnē palīdzēja viņam un Vladimiram tikt pie lielākas naudas, lielākas popularitātes un to, ka viņi tādi čaļi kā riichy pārvērtēs.

Un ko Tu sauc par cīņas karstumu? Sparingu, LČ, amatieru turnīri? Ko Tu sauc par cīņas karstumu? Nē, turnīros neesmu piedalijies, ja tas Tavai 20 gadu pieredzei interesē.

  -3 [+] [-]

, 2010-04-07 16:59, pirms 2 gadiem
Klauns

     [+] [-]

, 2010-04-07 17:50, pirms 2 gadiem
pac-man rakstīja: pashu lielisko luisu kurss nebija gatavs cinjai . kuram bija 37 vai 38 gadi ? tas pats luiss ? parbaudis savus faktus ...

katru reizi ka tu piemini savu vecumu rodas sajuta ka tu neesi spejigs pamatot ar faktiem tpc dariisi to ar tuksiem vardiem .. nokauts pirmajos raundos ?
ar ko hejs ir sliktaks par chembersu , piteru kuri iztureja ilgak ka pirmos raundus ?
Nesmu specialist, bet kad skatijos to cinju pa TV tad manuprat tur izskaneja tada fraze no komentetajiem, ka taja svara grupa, kura Luiss cinas viens sitiens var pat visu izskirt. Tad pat man ir skaidrs, ka tu vari but vadiba kaut vai 12 raundus, bet ja pedeja raunda tevi nokautes ar vienu vienigu sitienu, ko busi izlaidis cauri, tad zaudetajs busi tiesi tu! (nesaku, ka taja cinja bija KO, bet Vitalijs zaudeja, jo vins pec arsta viedokla vairs nevareja cinities, nevis Luis) tas ir cik es atceros, jo ta cinja bija pirms vairakiem gadiem

  +2 [+] [-]

, 2010-04-07 19:17, pirms 2 gadiem
riichy rakstīja: Un kaa tad tu domaa. Čembersam ir laba aizsardzība boksē ļoti piesardzīgi, Hejs pārāk bŗivi un atraisīt. Labi apnika man te strīdēties ar pokemonime, njehuja juus nesajēdzat. Ej fano par savu melnio cūku. kurš baidās ka zaķis no vilka, no kličko. Pokemons
tātād atklāti bokseri nav efektīvi ? (taisons, pakiao,wilijams,froch , drošivien nezini tādus ) manuprāt vienīgās zāles pret kļičko ir uzbrukums ar tēmētiem sitieniem pa žokli .
pokemoniem , pēc šī termina pieminēšana man liekās ka tev nav pat 20 gadu. kur nu vēl tāda pieredze boksā.
un saproti kāda būs situācija ja hejs uzvarēs tu vnk varēsi aizvērt savu nekompitento muti , kamēr mēs varēsim svinēt 2 nedēļu garumā , ja uzvarēs kļičko nekas nemainīsies jo mēs nevienā brīdī nesakam teikuši ka hejs 100 % uzvarēs un ļoti labi apzinamies vladimira spējas (garlaicīgās) .
kas tavuprāt ir labākais bokseris pasaulē ?

  +1 [+] [-]

, 2010-04-07 19:37, pirms 2 gadiem
Nezinu, bet man labak patik cinjas, kur ir kaut kads azarts nevis, kur kaut ko stumdas 12 raundu garuma un tad labi ja (liels varbut) ir kads nokdauns par TKO vai vispar KO nerunajot! Varbut tapec man nepatik Klichko cinas stils, bet ta bokseri ir labi un tehnika ari augsta limeni, bet sakat ko gribat tas cinjas nav skatamas! Tad jau toch kaut kadu Heju labak verot! vai tos pasus RJJ ar Hopkinsu!

     [+] [-]

, 2010-04-07 20:22, pirms 2 gadiem
karpins rakstīja: Nezinu, bet man labak patik cinjas, kur ir kaut kads azarts nevis, kur kaut ko stumdas 12 raundu garuma un tad labi ja (liels varbut) ir kads nokdauns par TKO vai vispar KO nerunajot! Varbut tapec man nepatik Klichko cinas stils, bet ta bokseri ir labi un tehnika ari augsta limeni, bet sakat ko gribat tas cinjas nav skatamas! Tad jau toch kaut kadu Heju labak verot! vai tos pasus RJJ ar Hopkinsu!
piekrītu RJJ vs Hopkins cīņa lai gan nebija pārāk intresanta ,tik un tā bija intresantāka kā jebkura vladimira cīņa kopš pirmās cīņas ar pīteru.
neriskē karpinj runāt pret kļičko vai arī visa boksa zinību tēvs richhy tevi zemē iedzīs ar savu augsto zināšanu līmeni (es šaubos vai viņš saprot sarkasmu )

     [+] [-]

, 2010-04-07 20:31, pirms 2 gadiem
pac-man rakstīja: piekrītu RJJ vs Hopkins cīņa lai gan nebija pārāk intresanta ,tik un tā bija intresantāka kā jebkura vladimira cīņa kopš pirmās cīņas ar pīteru.
neriskē karpinj runāt pret kļičko vai arī visa boksa zinību tēvs richhy tevi zemē iedzīs ar savu augsto zināšanu līmeni (es šaubos vai viņš saprot sarkasmu )
A tu zini, man kaut ka pilnigi vienalga kas tas par richhy! zin aiz monitora mes visi varam but lieli eksperti un pie reizes meklet google info par kaut ko! manas domas paliek nemainigas - komentari domati sava viedokla pausanai nevis kaut kadu "ekspertu" klausisanai! nekad nesmu meginajis telot ekspertu kaut kur komentaros, jo tapat tas tavs "eksperta" viedoklis komentaros neinterese nevienam! Un tas jusu boksa dievs vai tevs ka jus tur vinju saucat man var stastit zilus brinumus, man tas neinterese, tapec jau neiesu mainit savu viedokli! Un tas ir - labak KO pirmajas sekundes neka grustisanas 12 raundu garuma!

     [+] [-]

, 2010-04-07 21:05, pirms 2 gadiem
karpins rakstīja: A tu zini, man kaut ka pilnigi vienalga kas tas par richhy! zin aiz monitora mes visi varam but lieli eksperti un pie reizes meklet google info par kaut ko! manas domas paliek nemainigas - komentari domati sava viedokla pausanai nevis kaut kadu "ekspertu" klausisanai! nekad nesmu meginajis telot ekspertu kaut kur komentaros, jo tapat tas tavs "eksperta" viedoklis komentaros neinterese nevienam! Un tas jusu boksa dievs vai tevs ka jus tur vinju saucat man var stastit zilus brinumus, man tas neinterese, tapec jau neiesu mainit savu viedokli! Un tas ir - labak KO pirmajas sekundes neka grustisanas 12 raundu garuma!
es nevienā brīdī sevi neesmu nosaucis par ekpertu . richhy to ir izdarījis vairākkārt.
es diemžēl neesmu spējīgs būt tik pat neitrāls kā tu .

     [+] [-]

, 2010-04-07 21:21, pirms 2 gadiem
pac-man rakstīja: es nevienā brīdī sevi neesmu nosaucis par ekpertu . richhy to ir izdarījis vairākkārt.
es diemžēl neesmu spējīgs būt tik pat neitrāls kā tu .
Ne man patik palasit to ekspertu domas isteniba un pie sevis ierekt par viniem, tacu ir viena lieta, kas man vinos patik un tas ir ar kadu neatlaidibu vini censas panakt savu, tas ir apbrinojami, zel tikai ka vini to dara neistaja vieta
1 2 39 komentāri

Tev jābūt autorizētam, lai varētu atstāt komentāru. Varbūt vēlies piereģistrēties?

Sportacentrs.com TV programma (Lattelecom Interaktīvā TV 411. kanāls)

Piektdiena, 25. maijs

13:30Virslīga: FC Daugava (D) - Skonto
16:00Florbola finālsērijas 7.spēle: Lielvārde - Ķekava
19:30LIVE Latvijas kausa izcīņa regbijā: Valmieras Fēnikss - Banku eksperti/Miesnieki
21:30SA+: A.Pučes intervija ar Aigaru Ciprusu

Sestdiena, 26. maijs

11:30Latvijas kausa izcīņa regbijā: Valmieras Fēnikss - Banku eksperti/Miesnieki
14:00Virslīga: Liepājas metalurgs - Gulbene
16:30SA+: A.Pučes intervija ar Marianu Paharu
17:58LIVE Virslīga: JPFS/FK Spartaks - Skonto FC
21:30Šodien Virslīga: JPFS/FK Spartaks - Skonto FC

Svētdiena, 27. maijs

12:00Virslīga: JPFS/FK Spartaks - Skonto FC
14:30Latvijas kausa izcīņa regbijā: Valmieras Fēnikss - Banku eksperti/Miesnieki
16:55LIVE Pārbaudes spēle basketbolā sievietēm: Latvija - Lietuva
19:00LIVE Virslīga: Liepājas metalurgs - Ventspils. 2.puslaiks
21:30Šodien Pārbaudes spēle basketbolā sievietēm: Latvija - Lietuva
23:45Šodien Virslīga: FC Daugava (D) - Metta/LU

Pirmdiena, 28. maijs

12:00Latvijas kausa izcīņa regbijā: Valmieras Fēnikss - Banku eksperti/Miesnieki
14:30Virslīga: FC Daugava (D) - Metta/LU
17:00Pārbaudes spēle basketbolā sievietēm: Latvija - Lietuva
19:30Virslīga: Liepājas metalurgs - Ventspils
21:30SA+: A.Pučes intervija ar Arvi Piziku
 ĶĪPSALAS SPORTA KLUBS
Zvejnieku iela 12, Rīga
PLUDMALES VOLEJBOLS, TENISA KORTI, sporta zāle BASKETBOLAM, FUTBOLAM, VOLEJBOLAM 

 ACB TENISA KLUBS
Mārupe, Sēļu iela 12
Modernākais tenisa klubs Latvijā : tenisa korti, trenažieru zāle, solārijs un restorāns        

 CENTRĀLAIS TENISA KLUBS
Baldones iela 7, Rīga
Tenisa kortu noma
Tenisa apmācība

Fitnesss un masiera pakalpojumi    

 SPORTA KLUBS BRUŅINIEKS
Rīga, Bruņinieku iela 49, k2
Trenažieru zāle, Aerobika, Pirts, Baseins. 
SVĒTKU ATLAIDES: -30%        

 CITY FITNESS
City Fitness Rīgā
Āzenes iela 5, Lielirbes iela 27, Kuģu iela 24, Marijas iela 13/8, Nometņu iela 39b, Duntes iela 19a

 HELMUTS RODKE
Individuālie treniņi un konsultācijas fiziskajā sagatavotībā       
VietaVārdsPunkti
1pipars84134.26
2virins172128.35
3rabbitmilk124.28
4Kaspars Tauriņš121.92
5seskss117.94
6RUSSIALOVE116.59
7ziko7115.36
8sienazis333114.73
9krisisc25114.68
10marcell113.73
11zhipers113.58
12oskars213113.36
13hzaluks113.33
14asirmais112.75
15ibiorioXXX112.70
restorāni Rīgā - saņem atlaides